Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Čelzi Hendler - "nož u srcu" Srbije

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 29 jun 2011 15:17
Gedža
Tako je - kako je!Srbija nosi stigmu genocidne države!
Slike Škorpiona koji streljaju srebreničke mladiće su obišle celi svet!
Preporuke:
8
102
2 sreda, 29 jun 2011 15:48
amerikanac
Dosta toga ima smisla, ali ostaje jedna stvar nevezana za to sta Srbi misle o izjavi Celzi Hendler: u danasnjem javnom diskursu u Americi ovakav nacin ocrnjavanja ili klevetanja neke nacionalne/etnicke/rasne grupe jednostavno nije prihvatljiva, cak i ako su u pitanju Srbi. Da je doticna pokusala da se tako "nasali" na racun Jevreja, Crnaca ili Muslimana, dugo bi morala da se izvinjava javnosti za nepromisljene vredjajuce izjave ili bi cak mogla da se oprosti sa svojom karijerom tv voditeljke sve zajedno, a NBC bi se baktao po sudovima sa advokatima koji bi zastupali oklevetanu stranu. Zato je tuzba naseg zemljaka sasvim na mestu za americke prilike.

A ta negativna slika o Srbima na Zapadu je vise podstrekivana od strane tamosnjih medija koje su se upecale na Ruder Finn kampanju iz ranih '90ih i od onda prate i delimicno oblikuju politiku prema Srbiji/Srbima, nego sto tu bilo sta Srbi/Srbija moze da uradi po tom pitanju.
Preporuke:
66
5
3 sreda, 29 jun 2011 16:27
Vojvoda Vojislav
Da ne bi Tesle i Pupina u Americi, ne bi oni imali facebok,internet,struju,telekomunikacije...
Ameriku i danas grade strani stručnjaci,jer je domaćima počeo da udara hamburger i coca cola u glavu.
Srbi imaju sjajne ideje,kada bismo zaustavili odliv mozgova prevazišli bismo mi i Ameriku,a to verovanje baziram na dvojici gore navedenih, ali drugi pokupe kajmak.
Šta misli nacija, koja je progonila i većim delom istrebila domorodce,a ovo se nažalost odnosi i na ostatak Zapada,u opšte me ne zanima.
Preporuke:
53
7
4 sreda, 29 jun 2011 16:41
Saša
Jedna ne baš naročito popularna američka voditeljka izlupeta gluposti o Srbiji, i onda nas ovde domaći mediji zasipaju sa tom pričicom, sve u stilu kako treba da se "popravimo" da bi se "promenula medijska slika o Srbiji".
Dosta sa time, Srbija nije kolonija pa da svi treba da se tresemo na svaki članak ili na svaku TB emisiju u Americi.
Preporuke:
64
1
5 sreda, 29 jun 2011 17:21
Beli Orao
@Autoru. Što se tiče podmornica nikad nismo dolazili u situaciju da uzimamo vazduh,jer dok smo ih imali, imali smo ih, ali što se tiče aviona sada letimo sa obadva.
Kao što ste se zapitali, da li prosečan zapadnjak misli. naravno da ne, ali ta Čendlerova nije prosečan zapadnjak, nego je nadprosečan. Znači da zna, a ako ne zna, dužna je da pozove Divca,Niklsona i ostale i da ih pita.
Pitanje svih pitanja jeste, kako smo dozvolili da Francuzi zaborave Kursulu?
Preporuke:
19
1
6 sreda, 29 jun 2011 17:31
Alex Cingara
Pa jedan deo price, koji nije spomenut a koji je uvek vazan je taj da je Ejmi Vajnhaus Jevrejka. Pa posto je Jevrejka moze da radi to sto radi a njoj niko ne moze da zameri.
Preporuke:
35
10
7 sreda, 29 jun 2011 17:44
jezivi
Vojvoda Vojislav:

Nema odliva mozgova iz Srbije!
Čedu, Božu, Dinkića, Šutanovca, pa sve do premijera i prosrpskog presednika, ne možeš oterati iz Srbije i da hoćeš.
A obi sve znaju.
Preporuke:
44
1
8 sreda, 29 jun 2011 17:52
@Saša
Slažem se sa vama. Budimo svoji na svome. Mi kao narod imamo integritet i samopoštovanje. A ako da bog dovešćemo na vlast i političare koji imaju i integritet i samopoštovanje i kojima je Srbija pre svega a ne razna blebetala i spin majstori.
Preporuke:
35
1
9 sreda, 29 jun 2011 18:03
Ivanka
I sta sad s tim?
Preporuke:
6
12
10 sreda, 29 jun 2011 18:28
Gedza
@ Beli Orao
"Pitanje svih pitanja jeste, kako smo dozvolili da Francuzi zaborave Kursulu?"
Odgovor: Kad smo poceli da saljemo oruzje Alziru da bi isti imali sa cim da ubijaju te francuze one iste koje su nas spasili od austrijanaca!
Preporuke:
4
45
11 sreda, 29 jun 2011 18:52
Dule
@Gedza

Kad Francuzi više od 50 godina ne mogu da zaborave da smo se drznuli i pokušali da pomognemo njihovim žrtvama, da ih samo malo manje ubiju nego što su se nameračili, mi ćemo pamtiti mnogo duže njihove avione iznad naših glava i bombe koje su izručivali. I, kao što kaže naš pesnik Abrašević, "osveta naša crvena će biti".
Preporuke:
46
3
12 sreda, 29 jun 2011 19:47
@Gedža
"Gedža" se piše ćirilicom.
Preporuke:
37
2
13 sreda, 29 jun 2011 19:53
Hernanes @Gedza
Francuzi su mirne duše tu pomoć naplatili do poslednje banke.
Preporuke:
42
2
14 sreda, 29 jun 2011 20:30
lala
jel gedgo a sto je tebi zao srebrenichkih koljacha.
Preporuke:
16
6
15 sreda, 29 jun 2011 21:08
IMENjAK +
Kad već pominjete Francuze i Alžir da li znate odakle potiče pojam šovinizam? Ispravno bi bilo "šovenizam".Pojam je nazvan po izvesnom Šovenu (valjda je bio vojnik ili neki okupacioni službenik u Alžiru)On je pisao vesele pesmice u kojima je slavio ubijanja domorodaca.Znači, šovinizam je francuski brend. Umesto da ga lepo zaštite poturaju ga Srbima i drže nam moralističke lekcije ,a kakva je antisrpska propaganda u Francuskoj i kakve su izjave Širaka ,Kušnera i ostalih , dobro nam je poznato.Zato "VOLIMO FRANCUSKU KAO ŠTO ONA VOLI NAS "
Preporuke:
44
1
16 sreda, 29 jun 2011 22:36
au mile
Jedno istraživanje je pokazalo kako je zastupljenost "genocida" u Srebrenici (imajući u vidu štampane i elektronske medije) u zapadnim medijima višestruko prevazišlo stvarne genocide . Tome je doprinela i besmislena rezolucija o osudi "genocida" u Srebrenici. Iako je i onim najlupljima jasno kakva je to bedna manipulacija i laž.Genocid je holokaust, a ratni zločin ne može biti genocid. U protivnom ne bi bilo nacije u svetu koja ne bi bila genocidna. Jednom sam već pisao o Gebelsovomj misli: “Ne bi bilo nemoguće – kada bi se samo dovoljno dugo ponavljalo, uz odgovarajuće psihološko ubeđivanje ljudi – dokazati da je kvadrat u stvari, okrugao. Tu se radi o najobičnijim rečima, a reči je moguće oblikovati sve dok one ne sakriju pravo značenje neke zamisli.” Nigde nisam našao bolji opis delovanja današnjih zapadnih medija i njihovih filijala u Srbiji.U našem slučaju ratni zločin je kvadrat, a genocid je krug. Kako kvadrat postaje krug, mi smo najbolje izučili.Za Čelsi, kvadrat ne postoji.
Preporuke:
25
0
17 sreda, 29 jun 2011 22:59
Goran Stanković
Ja ovako razumem to: ko kupio karte-od prodavca pare nazad. Devojka ( koja, kažu lepo peva ) ima privatni problem, nije moje da sudim. Pomogao bih, da mogu. O TV-u, kao nemilosrdnoj 24 satnoj mašineriji, koja melje i obesmišljava polako, svako poimanje privatnosti, odgovornosti, kulture... ne vredi pričati. I u Srbiji imamo stotine kanala plus internet. Ovde je reč o povredi ugleda po slovu zakona u SAD-ma. Suština je u tome, da plaćamo službenika u SAD-u ( ambasador i ostali ), koji bi uz pomoć pravnika trebalo da presavije tabak, ukoliko ima osnova. I onda eventualno neka vest o tome-usvojena tužba, nije usvojena... . Ovako, samo poštujemo predviđeni scenario u zamajavanju.
Preporuke:
8
1
18 sreda, 29 jun 2011 23:03
Starac Fočo
Sve to u vezi sa Eminom Vinokućom je izuzetno žalosno, i većina komentara ljudske tragedije te žene su neumesni, pogodovo ovi "duhovite" prirode.
Zato je Srpski samo da se pomolimo za njeno spasenje iz tog pakla droge i to je sve.
Što se tiče lošeg mišljenja koje ljudi sa "zapada" imaju o nama, ja bih samo rekao da i mi imamo jako loše mišljenje o njima. Jedina je razlika što je naše loše mišljenje utemeljeno (u najmanju ruku daleko više Srba je bilo na tom zapadu i svojim očima videlo, nego što je tih zapadnjaka bilo u Srbiji), dok je njihovo mišljenje sastavljeno od propagandnih stereotipa. Dakle, nisam siguran ko je tu od nas dugoročno gledano u lošijoj poziciji.
I na kraju, što se tiče Francuske, pri određivanju ko su nam prijatelji, a ko ne, trebali bi više da gledamo šta nam trenutno rade, nego da blenemo u istoriju. Kada je iz onoga što trenutno rade očevidno da nam ne misle dobro, zaboravimo onda istoriju. Nemam ništa protiv pojedinaca Francuza, ali ko je onda glasao za tu njihovu vlast?
Preporuke:
21
0
19 sreda, 29 jun 2011 23:25
Beli Orao
@Gedža. Govoreći Francuzi ja sam mislio na Zapadne saveznike, ali neka ostane Francuzi. Pisao sam skoro da su nam i pertle naplatili u suvom zlatu. Slali su nam pogrešan kalibar, a naši su u Topolivnici "odeljali" višak(srećom bilo je viška) i napravili topovske granate koje su odgovarale našim oruđima. Sve to našim bakama nije smetalo da im daju u Vranju žuto cveće (kad bi Francuz govorio bonžur madam, ona bi rekla - neje sine božur toj je žuto cveće).
Poštovani prijatelju @Gedžo, pre nego što se tako nazoveš otvori čudotvorni internet i prouči šta je gedža, od koje vrste reči vuče koren...
Što se tiče oružja i slanja u Alžir to je tačno, ali zna se ko je komandovao SFRJ-otom. Srbi u njoj su bili samo oni koji su izvršavali naređenja Vrhovnog. Kad to budeš uklavirio onda sebe nećeš nazivati Gedžom, a onaj koji ti je napisao da pišeš ćirilicu lepo ti je rekao.
Preporuke:
12
1
20 sreda, 29 jun 2011 23:43
folker
pitanje svih pitanja...

Ko (šta) predstavlja Srbiju? Naučnici, (ili sir, kajmak, ajvar, šljivovica) - ili škorpioni? Onakvi Smo kakav je onaj koji Nas predstavlja u svetu.
Ne mogu a da ne uporedim sposobnosti Tita (bravara) sa današnjim Srpskim uđiguzima, koji nebi ništa "osetili" da nije straha zbog fotelje.

Deklaraciom o genocidu dali su povoda za razne "poze" zajebavanja, pa ne čudi ovaj slučaj neke TV, slične Našoj "Prvoj".
Preporuke:
6
1
21 četvrtak, 30 jun 2011 00:08
Peter RV@ Alex Cingara
Ne samo Ejmi, nego i Celzi, koja joj pomaze da izadje iz skandala u kome je upala.
Srbi, kao sto je poznato svima (sem mozda Tadicu i Jeremicu) su demonizovani na Zapadu do te mjere, da su postali "joker" karte za svaku kombinaciju zla. (Ako si bijesan na nekoga, osini samo po Srbima, i slusaj aplauz).
Predlazem da mi prihvatimo ovo na dostojanstveni nacin. Umjesto da protestvujemo, budimo ponosni na to.
Ne zaboravimo da je Krst bio stub srama za Jevreje, dok ga Hristos nije pretvorio u simbol nase vjere.
Preporuke:
9
0
22 četvrtak, 30 jun 2011 01:26
Senka
Jovanin zakljucak:"Pa, možda umesto da traćimo energiju na revoltiranost i zapitkivanje stranaca, da se pozabavimo razlozima zbog kojih su mnoge predrasude o nama bar delom tačne. Da poradimo na samom proizvodu, tj. Srbiji"
Ja mislim da taj savjet ne vredi ni pet para.
Zasto? Zato sto ta trka ide u suprotnom pravcu od cilja. Ta trka bi podrazumjevala jos vise " suocavanja sa proslosti" , " prihvatanja svesrpske krivice" i svakim sledecim korakom u tom pravcu - dalje si od cilja.
Ono sto je dovelo do ovakve satanizacije Srbije u svjetskim medijima nece Srbiju izvesti na put nesatanizacije i u svjetlu buducnost gdje ce Srbija biti prihvatana onakva kakva jeste.A niko ne moze toliko " raditi na proizvodu" da "odneradi" ovoliku ucinjenu stetu.
Sve u svemu, mislim da je ova reakcija na jos jedan baceni kamen na Srbiju- primjerena i bila je preko potrebna.
Preporuke:
8
0
23 četvrtak, 30 jun 2011 01:37
Jasna
" Da poradimo na samom proizvodu, tj Srbiji". Rekla bih da to nikako ne stoji jer zapad mora da na svaki nacin odrzi tu sliku o Srbima kao genocidnom narodu, koju su nam od pocetka namenili. Kao primer cu dati slucaj Djokovica, kao nekoga izuzetno uspesnog u tenisu, koji dolazi iz Srbije. Necete verovati, ovih dana koliko traje Vimbldon, ne moze se skoro naci vest o njemu. Svi su tu, veliki naslovi, slike a Djokovic je negde u cosku uz mali komentar. To je toliko ocigledno, danas ga nema u vecernjem izdanju, iako je pobedio Tomica! Nisam ja jedina koja je to primetila, ima jos mojih prijatelja koji su to prokomentarisali.S
Sta reci,jednostavno,zapad( zna se ko je tu), ne moze da dozvoli da se o nama pise u pozitivnom smislu, jer kako onda opravdati sve one strahote koje su nam uradili i jos uvek rade!
Preporuke:
18
0
24 četvrtak, 30 jun 2011 17:05
Peter RV
Jovana Papan se predala izvinjavanju i pokajanju u skladu sa Tadicevom politikom 'de-nacifikacije' Srba. Ovo treba odbacit na jedan naj-kategoricniji nacin. Izvinjenje prema nikome dok se drugi ne izvinu (i plate odstetu) za agresije prema nama.
Daleko je vaznije sto mi mislimo o samome sebi, nego sto drugi misle o nama.
Preporuke:
5
3
25 četvrtak, 30 jun 2011 19:00
uzaludan poso
@jasna
da u pravu ste, ne vredi da se trudimo nego najbolje da odmah odustanemo od proizvoda, tj. Srbije i posvetimo se samo pisanju komentara o svetskoj nepravdi.
Preporuke:
2
3
26 četvrtak, 30 jun 2011 21:20
Primarius
Da, u pravu si!
Celzi se malo postapala i malo je guglala u nedostatku talenta.
Poznat mi je taj tip isforsiranog humora koji pokusava da bude "originalan" a zapravo je samo sazaljenja dostojan.
Medjutim, kad nacija burno reaguje na ovakve neslane "duhovitosti" pokazuje da je svrbi to gde se pomalo ceska. Na srecu nije previse burno. U sustini bi bilo isto kao kad bi sad mi osudili licemerje zapadnog sveta koje nije stvorilo bolje drustvo u kome se Ejmi ne bi drogirala. A ima i takvih komentara.
Preporuke:
1
2
27 petak, 01 jul 2011 01:30
Sizif
@ PeterRV
Predlazem da mi prihvatimo ovo na dostojanstveni nacin. Umjesto da protestvujemo, budimo ponosni na to.

Amin.
Preporuke:
1
0
28 petak, 01 jul 2011 01:43
Sizif
I još nešto: Ovi koji su išli na taj "koncerat", većinom su oni koji smatraju da mi kao Srbi treba da se koječega stidimo. I sad, kada takvi naprave bilo kakvu budalaštinu kao što je uopšte organizovanje koncerta jedne narkomanke, a onda i protestvovanje zbog neminovno lošeg performansa koje izazove negativnu reakciju na "zapadu", opet optužuju nas, jer da nismo mi "poubijali milione nevinih" Hrvata, muslimana i Šiptara, "zapad" ne bi imao razlog da nas blati. Takvoj gluposti nema leka, to ni Staljin, ni Mao Ce ne bi "preodgojio".
Preporuke:
5
0
29 nedelja, 03 jul 2011 23:59
Bob
Odavno rasizam nema veze sa bojom kože, već sa duhovnim ustrojstvom.

Onda, šta se očekivali od neke bezvredne pripadnice niže, američke rase?
Ne znam zašto gubimo vreme na ove gluposti.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner