Gadafi ima koliko toliko povoljnije uslove,nego što smo ih mi imali 1999 god.
Amerika nije više supersila,svet je u ekonomskoj krizi,a svaki dan bombardovanja košta puno na ovu skupoću.
Preporuke:
26
2
2
utorak, 28 jun 2011 13:11
alexandar dimitrijevic
ovo samo dokazuje koliko sile sa zapada sire demokratizaciju drustva.ovo je van svake pameti sto se radi sa libijskim narodom.100 dana se bombarduje zemlja.zasta?samo zato sto nece da bude kao sto nato kaze.
Preporuke:
29
0
3
utorak, 28 jun 2011 13:26
Peter RV
Nato samo potvrdjuje da predstavlja jedan 'zajednicki kriminalni poduhvat' euro-amerikanaca, protiv
slabijih zemalja koje odbijaju da mu se podrede.
Nikad u istoriji nije postojala jedna takva bez-sramna organizacija.
Preporuke:
25
1
4
utorak, 28 jun 2011 13:33
Prekardašili ste, malo mnogo
Nije vas za to ovlastila rezolucija UN.
Preporuke:
23
0
5
utorak, 28 jun 2011 13:36
omen nomen
NATO je imenom i prezimenom taj treba tužiti za najteži od svih zločina, zločin protiv mira. Vi ste ti koji ste otvorili Pandorinu kutiju, i koji ste indirektno krivi za svakog pojedinog poginulog čoveka u Libiji (i za mnoge direktno).
Preporuke:
22
0
6
utorak, 28 jun 2011 13:42
krčag ide na vodu dok se ne razbije
Loklir je i nehotično izrekao jednu dublju i širu političku misao, koja se ne odnosi toliko na trenutni Nato i na njegovu konkretnu akciju u Libiji, već na novi zapadni imperijalizam koji je naprosto podivljao od trenutka raspada Sovjetskog Saveza pre dve decenije: naime tu da se ovaj imperijalizam neće zaustaviti i zasititi ničim, sve dok mu se ne slomi kičma onako isto kao što se slomila kičma nacifašizma pod Staljinradom. Naprotiv, dok god ima uspeha u pljačkanju malih naroda, one će se povampiravati sve više i više, on se hrani tom krvlja, i ne može se ničim namiriti, udobrovoljiti i sl. Može mu se jedino slomiti kičma.
Preporuke:
33
0
7
utorak, 28 jun 2011 13:44
Kadija koji tuži i sudi (i izvršava kazne)
Nato pokušava da ubije Gadafija iz vazduha. Ne uspeva, pa je izdao poternicu, ne bi li ga dotukao u Hagu. Huseina su pokušavali da ubiju iz vazduha i nisu uspeli. Zato su ga brže-bolje obesili (izdali ga saradnici za šaku dolara). I Miloševića su gađali iz vazduha ne bi li ga ubili. Zatim je umro u zatvoru pod nerasvetljenim okolnostima (izdali ga... ali ne, nećemo o tome). Zar još ima onih koji misle da je umro prirodnom smrću?
Preporuke:
21
0
8
utorak, 28 jun 2011 13:57
Dragan Đorđević
U toku svakog rata, pa i ovog između NATO i Libije, svaka izjava je u službi ratnih dejstava. Istinitost "saopštenja za javnost" nije uopšte bitna. Tako i ova izjava ima prvenstveno za cilj da obeshrabri Libijce i obodri javnost u državama NATO.
Ne bi bilo prvi put da Amerikanci podvijenog repa odu sa bojišta. Iako to nije bilo skoro ipak pamtimo Vijetnam. Amerikancima je veoma važno da se što duže zadrži verovanje u njihovu nepobedivost. U Severnoj Osetiji je NATO-ov pulen Sakašvili doživeo potpuni poraz. Ako sada ne uspeju i u Libiji to bi ozbiljno smanjilo količinu straha uz pomoć kojeg vladaju svojim delom sveta.
Preporuke:
26
0
9
utorak, 28 jun 2011 14:07
Prokletnici i zveri podivljale!
Sad i ZVANICNO I OTVORENO govore da cine i nastavice da cine ono sto je IZVAN OVLAZCENJA REZOLUCIJE!!! (mada je ta rezolucija I ONAKO ilegalna i bez osnova, pa saim tim, i ta 'ovlascenja' bez osnova).
Koje ludilo, koja cutnja na ovom prokletom Zapadu! Niko se ne pita 'kako to da krse rezoluciju'? A mi ne-zapadnjaci opet padamo u staru klopku verovanja zveri lazljivoj i podloj.
Nema sa njima fino. Of sad je svima koji zele da prezive neophodno mutiti javno, i glumiti prijatelja, a tajno ih sputavati na svaklom koraku. To je jedino sto preostaje, jer sa ovim mond=strumima sazivot NIJE moguc, ako nam je do normalnog zivota.
Preporuke:
21
0
10
utorak, 28 jun 2011 14:13
nataša
Ako se pogleda bogata istorija ratovanja NATO pakta, postoji jedno pravilo. Ili postignu cilj odmah, snažnim prvim udarom na protivnika za koga su prethodno ustanovile da nema čime da se brani, ili ne postignu cilj nikako.
Postoje i "srednja" rešenja kao u Iraku i Avganistanu kad uspeju da uspostave "svoju" vladu, ali narod i teritoriju ne uspevaju da kontrolišu.
Međutim, njihov cilj u pogledu Irana je kontrola naftnih izvora i postrojenja i oni to drže, a šta se u zemlji sa narodom dešava to ih puno i ne brine.
U Avganistanu i na Kosovu i Metohiji, to su dva povezana područja, im je cilj bio da ovladaju "putem heroina" i tu najprofitabilniju delatnost i trgovinu stave pod punu kontrolu.
U Libiji će se voditi dugotrajni rat na poene, ali NATO još nije došao u posed libijske nafte i neće skoro.
NATO je povukao svoje najače poteze, sada rade vreme i prostor, pustinja. Sudbina Gadafija zavisi od volje pustinjskih plemena. Koga oni hoće taj pobeđuje.
Preporuke:
22
0
11
utorak, 28 jun 2011 14:14
@Dragan Đorđević
Vrlo interesantna primedba.
Preporuke:
13
0
12
utorak, 28 jun 2011 15:32
Dejan
@ Dragan Đorđević
Slažem se, ovo je sračunato da se obeshrabri protivnik. Uostalom oni i sami veruju da će svojom retorikom bez bitke da nateraju slabije na kapitulaciju, pa se silno iznenade kad to ne uspe, a još više kad efekti izostanu i posle 10 dana bombardovanja.
Drugi deo Vaše primedbe je isto tačan, samo što je ovo pisao Blic, ne znam koga oni hoće da obodre.
Neuspeh u Libiji će za NATO značiti novu fazu, ubuduće će morati da ulaze u krvave kopnene invazije, više neće da deluje vazdušno iživljavanje i jake reči.
Preporuke:
8
0
13
utorak, 28 jun 2011 15:50
Velizar M.
@nataša:
NATO je povukao svoje najače poteze, sada rade vreme i prostor, pustinja. Sudbina Gadafija zavisi od volje pustinjskih plemena. Koga oni hoće taj pobeđuje.
Ovo je samo uslovno tačno a uslov je da se NATO ne uključi kopnenim trupama. Ali ako kopnene snage uđu vrlo će brzo uspostaviti kontrolu nad gradovima i infrastrukturom i gledaćemo sliku Iraka, nešto umanjenu. E sad, koliko je to u ovom trenutku realno to je druga priča. Libijska igranka je počela francuskom muzikom a Amerika nije previše voljna da se hvata u kolo dok su joj snage razvučene po celom svetu. Evropske NATO države jedva da imaju dovoljno transportnih kapaciteta i za postojeći raspored sve i da imaju dovoljno ljudi. Trupama koje se povuku iz Iraka i Avganistana treba 3-6 meseci za odmor i popunu a zima u severnoj Africi ne igra neku bitnu ulogu.
Moj utisak je da ćemo sve češće gledati ovakve ratove po svetu, zapad će sve više koristiti lokalnu topovsku hranu a ratovi će postajati krvaviji.
Preporuke:
12
0
14
utorak, 28 jun 2011 16:35
Beli Orao
Liči.
Preporuke:
1
0
15
utorak, 28 jun 2011 16:37
Odbrana i poslednji dani
To sam od početka tvrdio i to su ljudi u Srbiji poučeni iskustvom prepoznali. Nisu oni u belom svetu, ali evo sad im rekoše.Tako ako nekada postanu legitimna meta da ne zamere. Ova vam je slika sa admiralovim osmehom antologijska. Ne samo da nas ubijaju, nego nam se i smeju.
Preporuke:
3
0
16
utorak, 28 jun 2011 16:42
mila w.
Ovo ordenje kojima je ukrasio admiralske grudi nije sigurno dobio za nekakav humani gest, vec za ubivanje ljudi.
Oduvek sam zamišljo sataniste kao namrgođene i depresivne marginalce. Sada mi se čini da je došlo njihovo vreme čim ovako nasmejani daju izjave za štampu.
A što da se ne smeje kada će da im (nato zločincima) sagrade novu zgradu u Briselu u vrednosti od milijardu evra.Verujte nije izmišljotina, a sadašnji predsednik EU će dobiti takođe novu zgradu u vrednosti od 250 miliona evra.
Narod je verovatno u komi čim sve ove provokacije ne izazivaju nikakav refleks ili ne daj Bože protest.
Preporuke:
1
0
20
utorak, 28 jun 2011 17:12
iz Amerike
Doticni gospodin na celu kriminalne alijanse moze da prica sta hoce ali stvarnost je drukcija. Italija je spremna da odustane od dalje akcije - to znaci da ce dalja agresija i okupacione trupe biti US, GB i Francuske uz naravno prisustvo raznoraznih placenika. Medjutim Libija nije Irak - prvo dobro je naoruzana -Gadafi je oficir i dobro se pobrinuo da se opremi najsavremenijim oruzjem. Osim toga OGROMNA vecina Libijaca stace zdusno uz njega u odbranu nezavisnosti - to potvrdjuje cinjenica da se cak i pobunjenici vracaju Gadafiju jer ne zele da budu kolonizovani ponovo. Osim toga Rusija i Kina pomno prate dogadjanja i spremne su na akciju.Cela ova kriza na Bliskom istoku je uperena protiv njihovih interesa. Kina je prisutna svuda na Bliskom istoku i u Africi a jedina Ruska baza na Mediteranu je u Siriji koju NATO uporno pokusava da istera odatle. Na zalost cilj i jeste kao i u I i II sv. ratu da se ovo pretvori u rat ogromnih svetskih razmera jer elita tako stvara i resva probleme.
Preporuke:
5
0
21
utorak, 28 jun 2011 17:19
M.
Ukoliko Gadafi ne potpiše kapitulaciju, ili presudi sam sebi da se mrtvozornici ne bi iživljavali nad njim u Hagu, Libija će biti sravnjena sa zemljom!
Narod će se razbežati, a zlikovci će doći do nafte i novca.
Preporuke:
3
3
22
utorak, 28 jun 2011 17:26
iz Amerike
BLIC prenosi komentar koji pokusava Libice da predstavi kao fanatike - inavodeci izjavu cetrnaestogodisnje devojcice da je spremna da gine za Gadafija - kao da se neradi o borbi za opstanak i nacionalnom ponosu i spremnosti da se bori za nacionalni integriter i slobodu!!! Naravno za to postoje sasvim razumljivi razlozi: Libija je najuspesnija/ najdemokratskija africka drzava i najbogatija gde se nacionalni dojodak koristi za dobrobit svih - izgradnja infro strukture i PODZEMNI sistem navodnjavanja - izgradjen sopstvenim sredstvima (Bez robovanja MMF!!!)i namenjen za poljoprivredu i ishranu celog kontinenta. Osim toga obrazovanje od osnovne skole do doktorata je besplatno i dostupno svima, kao i zdravstvena i socijalna zastita, sloboda veroispovesti i ravnopravnost. Zapadni lideri ne zeli da se ovakvi uticaji i iskustvo sire trecim svetom - ROPSTVO, POSLUSNOST, EKSPLOATACIJA i NEJEDNAKOST su tekovine za koje se oni zalazu pod floskulama o DEMOKRATIJI i GLOBALIZACIJI.
Preporuke:
8
0
23
utorak, 28 jun 2011 17:28
Metohijac@vojvoda
Nije Gadafi u nikakvoj prednosti,naprotiv,mi smo imali NATO protiv nas ,ne i narod.Sve jedno ,ako treba braniti svoju zemlju nema predaje.
Preporuke:
2
0
24
utorak, 28 jun 2011 17:31
Borac
E, baš nisam znao šta hoće NATO-ovci, pa mi to saopšti bandit Nato general.
Ima li iko, osim debilizovane Amerike, da nije znao šta hoće NATO u Libiji.
Preporuke:
5
0
25
utorak, 28 jun 2011 17:41
@Velizar M. precenjujemo ih
Znam sta zelite reci, i nije da niste u pravu, ali pomalo precenjujete americke sposobnosti. Nije Amerika NI BLIZU toliko jaka koliko ona zeli da to drugi misle (a kad kazem 'Amerika', mislim na celi 'establismnet' i vladu, koji te iluzije, kroz propagandu, propagira). U Vjetnamu su pokusali sve, osim sto nisu jos i nuklearne bombe bacili, i opet nista. Bacali su i jednu od mozda najmonstruozniji supstanci, 'neopalm' po jadnim ljudima (ta substanca przi kozu, izmedju ostalog), ali opet nista. Isto je bilo i u Iraku. Tesko bi oni ista postigli, da Sadam nije pre napravio svoje greske. Iracka vojska gotovo da nista ni metka ispalila (velika mi teskoca zauzeti zemlju koju skoro niko ne brani!). Vole oni da misle da su najbolji, ali i sami priznaju da je Sovjetski obavestajni aparat bio 10 puta efikasniji od njihovog, da je SSSR, za 50 manje novca, postizao isto ili vise (NASA vise nece imati svoje rakete. Slace kosmonaite sa Rusima). Isto sa Kinezima, Japancima, Korejcima...
Preporuke:
1
0
26
utorak, 28 jun 2011 17:51
@Velizar M.
Oni su u neverovatnim dugovima, Francusku i ostale NATO-poltrone su malo previse iskoristili u Libiji, a cim shvate da je beznadezno dalje voditi bitku za zapadnjacku hegemoniju, polako ce se opametiti (Nemci, primera radi, su po meni pokazali da vise nisu spremni da prate naloge, po starom (mada to ne mora znaciti nista dobro za nas Srbe, ali eto, dovoljno je da nije dobro za glavnu zmiju i NATO-zmijnjaka)).
Sve ovo sto se desava je, po meni, samo 'koprcanje' Amerike u cilju ostvarenja neostvarivog sna o nastavku sadasnjeg stanja (tacnije, stanja pre jedno 10-ak godina). Pokusavaju na sve nacine, i razvukli su se kao zvaka. Zamislite samo koliko su spali, da su nesto od tako velikog simbolicnog znacaja, NASU, sveli da nista vise od jednog instituta (mislim, sta je NASA, ako odatle ne polecu svemirske letelice? Sve u svemu, NISTA). Pricao je Bus, i nadao se o misiji na Mars i ovo, ono, ali od toga ce biti jedno veliko nista. Sad u svemir mogu samo preko Rusa.
Preporuke:
2
0
27
utorak, 28 jun 2011 20:52
Goran St.
Uskoro ce prekid agresije! Dolazi do razgranicenja zaracenih snaga "lojalnih Gadafiju i pobunjenika",a izmedju njih...? zamislite suntanovceve mirovne snage!?
A sta je za "UDRUZENIM ZLOCINACKIM PODUHVATOM
Preporuke:
2
0
28
utorak, 28 jun 2011 21:24
exp
i ubice imaju neki moral u odnosu na politicare-nalogodavce. sto se tice gadafija, predlazem da ga prvo ubiju, pa onda uhapse.
Amerika nije više supersila,svet je u ekonomskoj krizi,a svaki dan bombardovanja košta puno na ovu skupoću.
slabijih zemalja koje odbijaju da mu se podrede.
Nikad u istoriji nije postojala jedna takva bez-sramna organizacija.
Ne bi bilo prvi put da Amerikanci podvijenog repa odu sa bojišta. Iako to nije bilo skoro ipak pamtimo Vijetnam. Amerikancima je veoma važno da se što duže zadrži verovanje u njihovu nepobedivost. U Severnoj Osetiji je NATO-ov pulen Sakašvili doživeo potpuni poraz. Ako sada ne uspeju i u Libiji to bi ozbiljno smanjilo količinu straha uz pomoć kojeg vladaju svojim delom sveta.
Koje ludilo, koja cutnja na ovom prokletom Zapadu! Niko se ne pita 'kako to da krse rezoluciju'? A mi ne-zapadnjaci opet padamo u staru klopku verovanja zveri lazljivoj i podloj.
Nema sa njima fino. Of sad je svima koji zele da prezive neophodno mutiti javno, i glumiti prijatelja, a tajno ih sputavati na svaklom koraku. To je jedino sto preostaje, jer sa ovim mond=strumima sazivot NIJE moguc, ako nam je do normalnog zivota.
Postoje i "srednja" rešenja kao u Iraku i Avganistanu kad uspeju da uspostave "svoju" vladu, ali narod i teritoriju ne uspevaju da kontrolišu.
Međutim, njihov cilj u pogledu Irana je kontrola naftnih izvora i postrojenja i oni to drže, a šta se u zemlji sa narodom dešava to ih puno i ne brine.
U Avganistanu i na Kosovu i Metohiji, to su dva povezana područja, im je cilj bio da ovladaju "putem heroina" i tu najprofitabilniju delatnost i trgovinu stave pod punu kontrolu.
U Libiji će se voditi dugotrajni rat na poene, ali NATO još nije došao u posed libijske nafte i neće skoro.
NATO je povukao svoje najače poteze, sada rade vreme i prostor, pustinja. Sudbina Gadafija zavisi od volje pustinjskih plemena. Koga oni hoće taj pobeđuje.
Slažem se, ovo je sračunato da se obeshrabri protivnik. Uostalom oni i sami veruju da će svojom retorikom bez bitke da nateraju slabije na kapitulaciju, pa se silno iznenade kad to ne uspe, a još više kad efekti izostanu i posle 10 dana bombardovanja.
Drugi deo Vaše primedbe je isto tačan, samo što je ovo pisao Blic, ne znam koga oni hoće da obodre.
Neuspeh u Libiji će za NATO značiti novu fazu, ubuduće će morati da ulaze u krvave kopnene invazije, više neće da deluje vazdušno iživljavanje i jake reči.
Ovo je samo uslovno tačno a uslov je da se NATO ne uključi kopnenim trupama. Ali ako kopnene snage uđu vrlo će brzo uspostaviti kontrolu nad gradovima i infrastrukturom i gledaćemo sliku Iraka, nešto umanjenu. E sad, koliko je to u ovom trenutku realno to je druga priča. Libijska igranka je počela francuskom muzikom a Amerika nije previše voljna da se hvata u kolo dok su joj snage razvučene po celom svetu. Evropske NATO države jedva da imaju dovoljno transportnih kapaciteta i za postojeći raspored sve i da imaju dovoljno ljudi. Trupama koje se povuku iz Iraka i Avganistana treba 3-6 meseci za odmor i popunu a zima u severnoj Africi ne igra neku bitnu ulogu.
Moj utisak je da ćemo sve češće gledati ovakve ratove po svetu, zapad će sve više koristiti lokalnu topovsku hranu a ratovi će postajati krvaviji.
A što da se ne smeje kada će da im (nato zločincima) sagrade novu zgradu u Briselu u vrednosti od milijardu evra.Verujte nije izmišljotina, a sadašnji predsednik EU će dobiti takođe novu zgradu u vrednosti od 250 miliona evra.
Narod je verovatno u komi čim sve ove provokacije ne izazivaju nikakav refleks ili ne daj Bože protest.
Narod će se razbežati, a zlikovci će doći do nafte i novca.
Ima li iko, osim debilizovane Amerike, da nije znao šta hoće NATO u Libiji.
Sve ovo sto se desava je, po meni, samo 'koprcanje' Amerike u cilju ostvarenja neostvarivog sna o nastavku sadasnjeg stanja (tacnije, stanja pre jedno 10-ak godina). Pokusavaju na sve nacine, i razvukli su se kao zvaka. Zamislite samo koliko su spali, da su nesto od tako velikog simbolicnog znacaja, NASU, sveli da nista vise od jednog instituta (mislim, sta je NASA, ako odatle ne polecu svemirske letelice? Sve u svemu, NISTA). Pricao je Bus, i nadao se o misiji na Mars i ovo, ono, ali od toga ce biti jedno veliko nista. Sad u svemir mogu samo preko Rusa.
A sta je za "UDRUZENIM ZLOCINACKIM PODUHVATOM