субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

На бриселским шинама

Kоментари (109) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 01 јул 2011 15:37
Бели
Сјајан текст.
Време је да се и такозвана српска "интелигенција" па богме и интелигенција пробуди.
Препоруке:
105
4
2 петак, 01 јул 2011 15:56
aleksandar, oslobodjen za malo
Sve ovo je tacno i veoma dobro proanalizirano i objasnjeno, jos samo da se glasacko telo potuno obavesti o tome i da shvati da je doslo zadnje vreme ili da se glasa za one koji vise nemaju podrsku naroda ili da se prizna Kosovo. Moze lose a moze i gore. Kao da nam nijedna dobra opcija nije preostala osim mozda Grcka opcija.Mislite svojom glavom narode srpski...
Препоруке:
69
5
3 петак, 01 јул 2011 16:27
Војвођанска партија
Никако да се дозовемо себи,све нам је туђе боље,а није.Све су нам живо одузели,и траже још.Битно је браћо да престанемо да се бојимо за своју судбину,то је њима и био циљ,да помислимо да нам без њих нема будућности.Има браћо,а верујте ми на реч да њима нема будућности без нас,ми смо њима СПАСЕЊЕ.
Препоруке:
87
1
4 петак, 01 јул 2011 17:02
каја
србија сања хероја...још само да буде србин
Препоруке:
85
3
5 петак, 01 јул 2011 17:06
Боки
Кључ је ово

"Србија је стављена у положај у коме пристојност изгледа да више не помаже. Србија почиње да сања хероја који ће смети да одгурне оне скретничаре-разбојнике (а ако треба и кукавичке возовође) и да воз усмери ка неком другом циљу. Бриселским шинама се даље не може. Ово мора да буде последњи слепи колосек на који су нас сатерали. Морамо се коначно одглавити, морамо свршити с овом понижавајућом игром. Јер, нећемо ли ваљда да чекамо да нешто предузмемо тек онда када, након што су нам узели новчанике и златне зубе, ти скретничари-разбојници не затраже и бубреге, рожњаче и срца наше деце?"

Народ треба да схвати да ЕУ не доноси НИШТА добро.
Али и да схвати да за то није крива та иста 'Европа'. Крива је пре свега наша сопствена наивност и класа лезилебовића на власти која се погрешно крсти 'елитом'. Треба развластити те 'скретничаре' и то је једини излаз. Али треба знати и да то неће бити лако јер имају све полуге државе и неће мирно сићи са власти макар морали да варају.
Препоруке:
96
3
6 петак, 01 јул 2011 17:08
Влада Канада
Време је за Четврти Српски Устанак. Први је био Карађорћев, Други је био Милошев, Трећи је био Ђенералов, Четврти је наш.
Препоруке:
97
5
7 петак, 01 јул 2011 17:15
Давид Новаковић 1/2
Следећи избори су преломни. Нема Србија снаге за још удараца, већ сто година је жртва погрешне политике. Ови су прелили чашу, у протекле 3 године су нас урнисали. Ако опет буду изгласани, не само они него ако се настави са овом политиком бићемо дотучени. Косово ће бити и формално признато, Република Српска ће бии доведена на руб пропасти, распламсаће се ситација у Рашкој области и покренуће се питање Војводине. Поред тог физичког уништења Србије, много већи проблеми ће екслаирати. Ми одумиремо. Још 4 проћердане године без стратегије за борбу против беле куге ставиће нас пред свршен чин. Очекује нас затим и културно социјални пад, биће нам наметнуте неке стране вредности и мораћемо колективно да прихватимо кривицу коју сваљују на нас. Ионако се свако мало појављују текстови и повећавају притисци (резолуција о Сребреници па сад РЕКОМ).
Препоруке:
73
2
8 петак, 01 јул 2011 17:19
Давид Новаковић 2/2
На крају доживећемо и еконмски крах. Оно што је и главни циљ Империје. Покуповати национална предузећа од виталног значаја (то јест ону шаку која није продата до сада ЕПС, Телеком итд.) и доћи до ресурса у виду фосилних горива, воде и пољопривредне земље (мада смо све живо продали Хрватима). Да сада направимо заокрет у политици питање је да ли имамо снаге и интелекта да се извућемо из ове јаме. Зато народе памет у главу док још можемо скренути са овог колосека (ту се не слажем са Антонићем) јер овај пут не води ка ЕУ него да амбису!
Препоруке:
62
2
9 петак, 01 јул 2011 17:36
Jelena
Sjajno,profesore Antonicu.Ovaj glavni vozovodja je absolutno najodgovorniji za put bez alternative,ali odgovorni su toliko i ovi satrapi koji daju podrsku kroz ovu neprincipijelnu koaliciju.Sto se mene i vecine(po istrazivanjima8o%) tice NIKADA U EU ,ali bagri misljenje naroda mirnim sredstvima ne znaci.
Препоруке:
61
2
10 петак, 01 јул 2011 17:43
Конкретно
Свака реч је на месту. Али...

Где је човек који ће нас повести? Нема га. Такозвани национални блок је подељен, ДСС се готово сигурно придружила СНСу, радикали немају довољно гласача, Двери нису претерано познате у широј јавности, Покрет за Србију (1389) нема јасно дефинисан програм и кокетира са тренутно небитним деловима сумњиве историје.

Па 'ајде онда конкретно да се нешто предложи - формирајте Народни фронт по угледу на оно што Путин тренутно ради у Русији. Прескочите партијске разлике и спашавајте што се спасти може. Ту мислим и на редакцију НСПМ-а - иаоко нисте у самој политици, имате довољно знања, капацитета и (надам се) воље да учините нешто.

У супротном ће, и ваш текст и наши коментари, остати јалови.
Препоруке:
81
5
11 петак, 01 јул 2011 17:44
Ружичасти пантер @ Антонић
Шта Ви КОНКРЕТНО предлажете?
Препоруке:
66
8
12 петак, 01 јул 2011 18:24
М.
Није Тадић пао с Марса!
И ви сте му, још како, помагали да буде ту где јесте и буде такав какав јесте!
Од лакомисленог народа и исте такве "елите", а ту спада и аналитичарска, не може се ни очекивати боље.
Препоруке:
77
2
13 петак, 01 јул 2011 18:35
Neverni Toma
А јавно мнење се, таквим исцрпљујућим медијским маратоном, збиља „умара од Косова“. Сусрећем људе који ми ових дана причају исто – „доста је било одлагања, треба урадити оно што је неминовно“. Они су припадници београдске елите (или макар поделите) која даје тон јавном мнењу.


Hm dakle konacno da neko ovako otvoreno pomene tu svojevrsnu 'lebdecu misao' po pitanju Kosmeta.
Znate ako bi se vodili tom logikom sto bi onda neko raseljeno lice ili izbeglica isao ili slao clana svoje porodice da sutra brani Rasku oblast ili sever Vojvodine ili eventualno celu Vojvodinu ili sto bi Uzicanin ili Cacanin isli da brane "Presevsku dolinu" itd.
Znate posledice takvog besramno uskogrudog, malodusnog i patoloskog rezonovanja su dalekosezne.
Препоруке:
48
1
14 петак, 01 јул 2011 18:36
Jasna*
"Srbija je pocela da sanja heroja koji ce smeti da odgurne skretnicare razbojnike(i kukavicke vozovodje),koji ce smeti da usmeri voz u drugom pravcu",kaze Antonic.
Pa Srbija je vec imala takve heroje,na politickoj sceni,koje je iz konformizma ,lakomislenosti i umora odbacila, izdala i na kraju isporucila Hagu. Srbija je sada cvrsto na briselskim sinama, mrdanja i vrdanja vise nema,jer ni heroji se ne radjaju cesto,(koji bi bili kadri i hrabri da voz okrenu u drugom pravcu),a kukavickih vozovodja ima i na rezervnoj klupi,nestrpljivih da uskoce i obrnu koji krug,po utabanim briselskim sinama,(dok nas skretnicari razbojnici ne ogule do gole koze),za drugi pravac niko se ne otima.
Препоруке:
47
5
15 петак, 01 јул 2011 19:17
Jasna Simonović
Ne dajte se, gdine Antonić, niste vi u tom vozu!
Ko je sumanut da ide vozom, i to glavom umesto mozgom kroz malo parče berlinskog zida, kad postoji luksuzni superhighway s kojim se može stići gde hoćeš, čak i tamo gde već jesi i to bez "heroja"!
(A one koji su u tom vlaku od "drumskih razbojnika" neka spašavaju heroji, I agree)...

Pa dok čekamo da Heroj spase naše sunarodnike, može li neko da mi objasni zašto su me u Savetu za borbu protiv korupcije Vlade Srbije masno slagali?! I zašto na beogradskom sudu može da se bez punomoćja uđe na vrata?

A što se zlatnih zuba tiče, odavno je presavijen tabak u svetu za nadoknadu iz IIsv. rata (vs Vatikan bank), ali naši neće....A što se naših novaca tiče, zna se ko kosi a ko vodu nosi, i šta je legal economic representative fee Yugoslavia - USSSR, a šta otvoreno tržište bez Srbije...A za matične ćelije, i slično...pojma nemam zašto baš banka u Briselu?!...Možda da bi se voz odglavio na matični pogon?
Препоруке:
23
4
16 петак, 01 јул 2011 19:21
Holy Smoke
@Ruzicasti panter

Nije na Antonicu da bilo sta konkretno predlozi. On je profesor sociologije i analiticar, sve sto je do njega, on radi. Problem i jeste narastao do ovih proporcija sto neko od nas mora da se dobrovoljno prijavi da pokrene stvari, a to je ono najteze i, nazalost, najmanje verovatno.

Ja licno ne zelim ni Antonica, ni Vukadinovica u bilo kakvoj stranci. Zelim da upravo oni analiziraju i rad sledece garniture na vlasti.

Razumem zasto ste postavili pitanje koje ste postavili, ali plasim se da je resenje kud i kamo komplikovanije. Sve najbolje.
Препоруке:
37
4
17 петак, 01 јул 2011 19:34
s.p.Lajkovic
Srbija nema elitu,zato sto je ceo narod srpski elitan A kao takvog sudbina je da ga vode najgori i najgrdji od svih elitnih kakvi Srbi jesu.
Препоруке:
24
2
18 петак, 01 јул 2011 19:52
Angel
Uglavnom tačno, jedino se ne bih složio da se na radi o izdajnicima. Upravo to je njihova glavna odlika i to baš od početka, pa i pre početka, još od Đinđićeve opozicije.
Препоруке:
37
1
19 петак, 01 јул 2011 19:54
морнар попај
«...Блиц је и крајем прошле године организовао кампању смењивања Јеремића[9]. Та кампања није дала резултат,...» , Ви, г. Антонићу, ваљда видите да се ту ради о поигравању мачка са већ мал` те не на смрт осуђеним мишем. Мачак није «Блиц», а миш није Јеремић. Мачак је газда «Блиц»-ових газда, и седи далеко од позорнице догађаја (да ли у Брислу, или у Вашингтону....), Јеремић је један виртуелни комадић сира – мамац наивном мишу, а миш је Србија на слепом колосеку. О Тадићу не вреди траћити речи. Медвед са источне стране терена посматра ту игру, али куња – сумњам да ће се пробудити (нигде ни меда, ни медовине, па зашто би?), а миш нема куд (бар за сада). Остаје само нада да мачак неће имати апетита да га убрзо смаже. Можда ће се ипак негде указати нека пукотина да миш збрише?
Препоруке:
28
1
20 петак, 01 јул 2011 20:00
au mile
И ја бих волео да се ова брука што пре заврши. Нисам оптимиста да ће тако и бити. Не могу ни своју фамилију и пријетеље да уверим у катастрофалан положај у коме се Србија налази. Највећи кривац за то су проклети медији, као највеће оружје евроатлантиста. Независних медија у Србији практично нема. Готово сви су западни и спроводе политику западних земаља. Свако ко другачије мисли је потпуно маргинализован. Просто је потопљен у бујици евроатлантског мутљага. Западу одговара да одржава овај режим и зато му даје кредите како би се социјална експлозија одгађала. Али када дође време за плаћање истих, тражиће од нас да продајемо и земљу, воду, шуме, нашу децу. И дан данас води се Титова политика. Намирити све,а Србији шта остане.Агонија ће трајати док не сведу Србију на преткумановске границе 1912, као швапска освета онима којима могу да се освете. Једина нада су улагања из Русије (НИС), чиме би ушли у њихову интересну сферу,и добили заштиту једине преостале моћне,Србији наклоњене земље.
Препоруке:
41
1
21 петак, 01 јул 2011 20:03
Саша
Изгледа да се Тадићу стварно не пише добро, кад га чак и Антонић критикује, додуше благо, онако полудругарски, као ето хтео је добро(он, Тадић) али су га прешли белосветски мућкароши.
Препоруке:
51
5
22 петак, 01 јул 2011 20:29
Angel
A ako već nisu bili dostojni položaja za koji su se grabili i džapali, što su se prihvatali takvog položaja kad nisu za njega? je evo nemam sposobnosti da vodim državu, al se onda i ne prihvatam takvog položaja samo zato da bih uživao u povlasticama koje takav položaj privremeno nosi. Ni jedan čestit čovek ne bi uradio to što su uradili i dalje radi oni.
Препоруке:
35
1
23 петак, 01 јул 2011 20:34
паја патак
Оштро, само тако! Још оштрије!
Препоруке:
29
1
24 петак, 01 јул 2011 20:56
Tuljanin
Taj neko ko bi preokrenuo kazaljku sprske sudbine i politike je neko koga nema; koga nema još uvek. Ali taj preokretač-spasitelj - upitajmo to sami sebe - kakav bi on morao da bude?... Zar ne: neverovatno probojan, neverovatno gibak, božanski srećan... Protiv njega bi bilo sve: svi oni uplašeni, povijeni, mekani, svi oni ropski presamićeni pred Zapadom koji govore o "boljem životu"; koji govore i misle i osećaju "suština je u onome što se jede"; celokupna evroreformska klasa, sve ekspoziture Zapada, a verovatno i većina naroda.
Taj neko: on bi morao da bude istinski Velikan a uz to još i dete sreće.
Taj neko: pterygosaurus-ego... neka planina odvažnosti i dubine, neki nadmoćani i prednjačeći duh i onda zakopčan u političara.
Tog nekoga nema - ali mi?... šta je sa nama?
Mi moramo... mi moramo da ga "ispevamo", "izmislimo" i dozovemo...
Da ga dozovemo iz sopstvene dubine, iz sopstvene odvažnosti, iz sopstvene snage.
Препоруке:
28
1
25 петак, 01 јул 2011 20:58
Бранислав Г. Ромчевић
Србија треба, господине Антонићу - а ту убрајам и Вас и све нас - да гласно и без зазора слави хероје недавне прошлости и садашњости (без обзира на њине мане!) који се одупреше Западу: Милошевића, Караџића, Крајишника , Младића, Шешеља, и све друге који труну по илегалним западним казаматима или главом платише за слободу Србије.
Препоруке:
48
1
26 петак, 01 јул 2011 21:02
Антонић:"..типичан примерак наше београдске елите,"
Ако је Тадић примерак тога,то не постоји.На срећу познајем доста људи који нису тадићи.
Препоруке:
25
0
27 петак, 01 јул 2011 21:28
Балакаха
Влада Канада:
Време је за Четврти Српски Устанак. Први је био Карађорћев, Други је био Милошев, Трећи је био Ђенералов, Четврти је наш.

Судећи по ритму да је сваки други успешан требало би да овај, наш, четврти успе. ;)
Препоруке:
31
1
28 петак, 01 јул 2011 21:59
srdjan conic
Ostrina analize profesora Antonica dovoljno govori sama za sebe. Dosta je bilo uvijanja i igranja u rukavicama. Stvari moraju da se nazivaju pravim imenima. Kada su devedesetih izdajice nazivane izdajicama tada se sadasnja elita bunila, elitisticki zgrazavala, Milosevica nazvala blakanskim kasapinom a danas hoce da sudi i zatvara. Ali najveci problem je - kao sto je to lepo primetio profesor- stvaranje novog kulturnog modela koji je predsednik promovisao u sada vec cuvenom razgovoru sa Basarom. Neko bi rekao trazili ste gledajte. Ali to je zlurad i sebican komentar. Vreme je za jedinstvo misli ideja i delovanja jer nije u pitanju samo nas opstanak vec i opstanak nase dece. Svaka cast profesore.
Препоруке:
29
3
29 петак, 01 јул 2011 22:11
Милан Шећеровић
Не заборавимо да су у Еуропи шине, тј трачнице водиле и у Дахау, Аушвиц, Матхаузен...
Препоруке:
42
1
30 петак, 01 јул 2011 22:14
Miloš Kikić
Najnoviji slučaj u UNESKu sa pokušajem proglašavanja srpskih manastira na Kosovu za nekakvu kosovsku baštinu je zaista skandalozan. I najaktivniji u tome pokušaju - naš tradicionalni prijatelj i strateški partner Francuska! Za dve nedelje je francuski nacionalni praznik pa će se sva naša "elita" takmičiti da se nadje na prijemu u bašti francuske ambasade. Valjda će se bar neko od njih usuditi da nešto povodom te francuske inicijative zapita Njegovu Ekselenciju francuskog ambasadora.
Препоруке:
56
1
31 петак, 01 јул 2011 22:27
Милодан
Молим читаоце да не схвате да хоћу да браним Тадића и садашњу власт. Далеко од тога.
Ми треба прво сами међу собом да расчистимо шта хоћемо. Хоћемо ли у ЕУ или да се боримо за повратак Косова под српски суверенитет. Једно и друго не може. Ко тога није свестан, политички је наиван.
Е, сад! ДС (ЗЕС) је победио на пароли "и ЕУ и Косово" што је била велика превара (наивних) бирача у шта смо се уверили прошле године оном Резолуцијом која је промењена под притиском САД и ЕУ. Тиме је Тадић открио карте и "признао" да је лагао народ.
Ако желимо у ЕУ без Косова онда морамо да испунимо безброј услова као што је сарадња са хашким Трибуналом, доношење закона о реституцији, борба против корупције и криминала, сређивање правосуђа, преиспитивање приватизација и ко зна чега све још.
Предизборна је година и владаоци немају сучим пред бираче. Ухватили се је паника (економска пропаст, незапосленост, сиромаштво, глад, корупција на свим нивоима, очигледна спрега крупног капитала и политике) па
Препоруке:
16
2
32 петак, 01 јул 2011 22:37
Слободан Н.
Јупиии!

"Свакога дана у сваком погледу све више напредујем."

Сваки дан сам све паметнији, све више знам о преварама које се тичу јавне политичке сцене драге нам Србије, све сам свјеснији. Дивота једна!

ШТА ДАЉЕ ПРОФЕСОРЕ?? Нисам ја једини који поставља ово питање! Има ли политичка партија, постоји ли политичка опција која омогућава јавно дјеловање проистекло из Ваших (али и наших, заједничких дакле) ставова? Ако нема - зашто нема?! Ми који долазимо на овај сајт ЗАХТЈЕВАМО да има. У супротном, веома брзо ћемо се и одавде распршити... Све се своди на кликтање "за" или "против" одређеног коментара. Брутално, дефетистички!
Препоруке:
20
1
33 петак, 01 јул 2011 22:38
boris65
Da ne bi stradala nasa deca treba reci svilenima da znamo u koju skolu idu njihova deca.Mozda ih to trgne pa se probude i vide realnost koja nema alternativu.
Препоруке:
14
2
34 петак, 01 јул 2011 22:44
Милодан
нас замлаћују са кандидатуром и датуму почетка преговора за улазак у ЕУ. Као да се то маже на хлеба. Да се разумемо, не спадам у евроскептике, како се (за сада) да видети нико још од ЕУ није побегао главом без обзира. Напротив!
Шта је проблем у Србији?
Проблем смо ми сами. Нису они скретничари које Антонић често помиње. Нисмо зрели као друштво у сваком погледу. Шта је томе разлог ја на то немам одговор. Да ли је то нека клетва, наше константне поделе које трају два века или су нам Руси усуд од којих све ове векове никако да се ослободимо, стално нешто ошљаре по Србији и увек нама на штету а сами од тога никакве користи немају. Лупају нам чврге и кад теба и кад не треба.
Ни ови са Запада ништа нису према нама нежнији. Како год се окренемо-не ваља.
Има ли Србија решење? Да ли може изборима следеће године Србија да крене правим путем? Која нам је алтернатива? Да ли ћемо у перспективи превазићи поделе?
На сва ова (и многа друга) питања одговор је НЕГАТИВАН.
Па ви сад видите.
Препоруке:
2
25
35 петак, 01 јул 2011 23:21
Zoran @ au Mile
U pravu ste kada tvrdite da su mediji najvece oruzje evroatlantista. Amerikanci su vec decenijama u totalnom medijskom mraku kada je u pitanju spoljna politika imperije zla. U vreme prvog njihovog rata protiv Iraka, americki anti-ratni aktivisti su fotokopirali jednu vrlo dobru analizu Naoma Comskog o posledicama koje ce taj rat imati po americki narod i to postavili po hiljadama javnih biblioteka u SAD. Da li se neko u Srbiji setio da to isto uradi sa nekim takodje vrlo dobrim analizama analiticara NSPM-i?

Postoji na desetine drugih mera koje mogu da preduzmu protiv medijskog pranja mozgova, kao sto su totalan bojkot evroatlanskih medija, pamfleti, posteri, farbe, krede, pa do drugih malo drasticnijih koje ne bih ovde da pomenem iz bojazni da mi se ovo nece objaviti. Na nama da se organizujemo na mesnom,regionalnom i nacionalnom nivou i pocnemo da koristimo sva sredstva koja nam stoje na raspolaganju da se izborimo za svoju slobodu, dostojanstvo i buducnost nas i nase dece.
Препоруке:
25
1
36 петак, 01 јул 2011 23:27
Marko Gay
A kako bi izgledao taj srpski ustanak?

Ako bi na vlast dosao vodja srpskog ustanka, najpre bismo vam pritegli duznicke uzde i osiromaseni Srbi bi ga sami smenili.

Zato bi prvi potez vodje srpskog ustanka bila izjava da Srbija ne priznaje dugove nastale korupcijom, prevarom ili prinudom, sto bi prakticno znacilo da ne priznaje ni jedan dug srpske drzave.

Na sto bismo mi zamolili srpsku vojsku da ga makne s vlasti.

Ali zamislite da je vodja srpskog ustanka toliko lukav da uspe da posmenjuje srpski vojni vrh pre nego sto oni smene njega.

I da jos, kao sto je Kastro radio, re-nacionalizuje sva velika srpska preduzeca neposteno privatizovana, sto u praksi znaci renacionalizaciju svih velikih srpskih preduzeca.

Protiv takvog banditizma, mi bismo odgovorili sankcijama. A vi biste uradili sta? Pa nista, umrli biste od gladi, jer za blokadu Srbije koja je u okruzenju nemate resenje.

E ovo poslednje je za Srbe pravi problem, a ne nedostatak vodje.
Препоруке:
6
31
37 петак, 01 јул 2011 23:45
Лола
Браво господине Антонићу! Настављате по савести у стилу ранијих текстова.
Молим вас не одустајте! Будите гласни и истрајни када већ имате шта да нам поручите, да нас подстакнете а и имате велики број људи који чују ваш глас!
Знам да је по мало без везе, али можда је и време да се политички ангажујете, или подржите неког.
Препоруке:
14
3
38 субота, 02 јул 2011 00:05
саша р.
Све то јесте тако како сте написали. Но, народ се не разбуђује програмима странака, већ вођама. Ја у садашњој опозицији вођу не видим. Ако се такав уопште и појави, пре ће се догодити да то буде бунтовник из владајућих странака, него из редова опозиције.
Препоруке:
15
1
39 субота, 02 јул 2011 00:27
Неле
Г. Антонићу сјајно сте приказали наш систем државне железнице ,њену инфраструктуру, а посебно и изванредно нашег Возовођу,особље и пунике, али ми превише браните и заузимате се за личност тзв."кочничара". Одавно је тај требало да врати алат и опрему Возовођи и то одмах и неопозиво после свих бламова у ГС УН, и Бриселу и сачува образ своје струке и личности. Овако, он јесте да КОЧИ али са "луфтом" у кочионом систему. Ко ј... путнике, а нарочито у тунелима.
Све ће бити добро док кондуктери (читај ТАЈКУНИ) не почну да искачу из воза.
Препоруке:
16
2
40 субота, 02 јул 2011 01:11
Dijapazon
Gledajte film o nasoj prici, Tezina Lanaca, dok ga nisu skinuli:
http://www.youtube.com/watch?v=NYUOGeAwFKQ
Препоруке:
10
1
41 субота, 02 јул 2011 01:46
Štirlic
Jasna* је у праву. Онога који је имао храбрости да одгурне скретничаре разбојнике како би воз усмерио у другом правцу – Србија је издала и испоручила Хагу.
Препоруке:
19
4
42 субота, 02 јул 2011 02:14
Деда Мразов лиферант
Тадић је овакав какав јесте (никакав) због тога што може, а може јер не постоји опозиција која се заиста супроставља евро-диктатури, и зато јер не постоји здрава критичност људи према власти и страначким диктатурама. То је пре свега зато што политичке процесе већ много година диригује ДБ, па је стога немогуће да се појави истинска опозиција која би не само победила него и испунила свој програм без продаје-предаје с полугама режима. Да је Шекспир случајно Србин и да живи данас, вероватно би написао "нешто је труло до сржи у држави Данској" (или српској, како год.)
Препоруке:
14
1
43 субота, 02 јул 2011 06:34
Tuljanin@ Marku Geju
A vi ste se baš uživeli u ulogu Zapada... Pa, dobro... pohvala za duhovitost.
Препоруке:
10
1
44 субота, 02 јул 2011 08:18
@Marko Gay
Пошто пишете коментаре претпоставка је да желите да их неко прочита и да их разуме. У том случају требало би да нагласите који су то "ми" а који су "ви".
Препоруке:
11
4
45 субота, 02 јул 2011 08:40
@ Милодан
Кажете Милодане, да нисте евроскептик јер (за сада) још нико није из ЕУ побегао главом без обзира. Е па онда Милодане не треба да се питате ни шта је проблем у Србији. У том случају и по тој логици ни у Србији нема проблема јер, као што видите, Срби (за сада) још нису кренули моткама на ове на власти.
Препоруке:
17
1
46 субота, 02 јул 2011 09:49
Jasna*
Sad bismo hteli nove heroje ,koji bi imali petlju i kurazi da opet okrecu voz.E pa nema ih ,a po svemu sudeci nece ih dugo ni biti,(jedan jedini koji je preostao kadar za tako nesto je u "inostranstvu"),a na srbijanskoj politickoj sceni (kao sto vec rekoh, sve same rezervne vozovodje,nestrpljive da uskoce u voz).
Stoga spremajmo satove i zlatne zube,a bogami i bubrege ,ceka nas duuuuga voznja.
Препоруке:
18
6
47 субота, 02 јул 2011 10:12
Baltazar
Jeste prof. Antonic profesor, svaka njemu cast i cest. Jeste i analiticar, i to nek mu je nazdravlje, ali: Da je vrag odneo salu bilo je jasno ko je hteo da misli najkasnije kad su onomadne vraceni prethodno povuceni ambasadori. Pa euleks. Pa ono sramocenje s tuzbom, pa povlacenjem, pa tuzbom, pa presudom. Ali takvima ni komentare ne objavljuju, nego se ceka nekakav analiticar da koliko juce pravda Tadica sto povlaci od strane skupstine izglasanu rezoluciju. Kao: nemojmo ga odmah proglasavati za izdajnika, ipak on zna sta radi. Nije nego! Titula profesora vam donosi redovnu platu, staz, penziju, sto je za mnoge pusta zelja. Ali titula profesora, a pogotovu analiticara, nikako ne garantuje da vi bas sve najbolje znate. Sto se ovog teksta tice, jeste, u pravu ste, ali, ovaj tekst je zakasnio barem jedno godinu dana. Dve, pa i tri, ako cemo pravo. Prof. Antonicu, treba ipak malo da oslusnete i sta vam drugi govore.
Препоруке:
28
4
48 субота, 02 јул 2011 10:48
brm
umesto ssto nam beskrajno opsiuje mane slepog koloseka sa velikim zakassnjenjem, bolje bi bilo da nas upozna sa alternativnim kolosecima..
Препоруке:
20
3
49 субота, 02 јул 2011 10:56
Danski Srbin
Cetrdeset i pet godina iz Danske gledam svoje sunarodnike i Srbiju, gledam kako njom vladaju, kao po pravilu mediokriteti, slabe duse, nerodoljubi, halapljivci, poltroni, uopste ljudi kojima nije tamo mesto.
Paralelno gledam pametne, obrazovane , sposobne i cestite rodoljube koji su sve svega kriticari, ali nikako da dobiju sansu da donose odluke.
Ko nama uvaljuje one prve, sto kao po pravilu rade u korist nase stete, ili smo mi falican narod koji ce pre nikogovica za "kralja", nego nekog od koga bi mu bilo bolje.
Nas put u EU je put ponizenja, kome se ne vidi kraj.
Naivno je verovanje da ce nam odjednon svanuti, kad postanemo clanovi EU. I onda ce dva i dva biti cetiri, a ne postoji bolje resenje.
Ja ne shvatam cemu cemo im mi sluziti, kad ne znamo, niti mozemo, proizvoditi nesto sto njima treba, niti imamo para da kupimo nesto njihovo.
Ostaje Srbija kao baza za buduci rat sa Rusijim. Ako je ovo zadnje razlog, onda neka nam je Bog u pomoci.
Препоруке:
21
1
50 субота, 02 јул 2011 11:03
Marko Gay
@ Tuljanin

Ne bih o svojoj ulozi, jer sam nebitan.

A da li je scenario koji sam izneo duhovit, tacan, itd, to je tema o kojoj me zanima vase misljenje.
Препоруке:
3
11
51 субота, 02 јул 2011 11:04
Ружичасти пантер
Половини Србије је још деведесетих година било јасно шта ће се десити ако победи ДОС. Нису (нисмо) знали КАКО ће се то дешавати - које методе, уцене, мамце, обмане, лажи – ће користити „демократски“ пријатељи домаћих „демократа“, али смо знали ШТА ће се десити. Нажалост, та половина Србије - коју нико не назива ни елитом ни интелигенцијом - је била у праву. И сада смо ту где смо. Многи од тих припадника „НЕелите“ из 90-их година су једва извукли живу главу у време „демократских“ кризних штабова. Онда им не треба пребацивати што су многи од њих сада „јалови интернет опозиционари“. У крајњој линији није ни коректно. Јер, као што је приметио један коментатор, Тадић није пао с неба.
Препоруке:
24
3
52 субота, 02 јул 2011 11:07
Nikola Turajlić
Autor skoro dve decenije uporno "udara glavom" u elastični srpski zid "armiran" neznanjem, glupošću, beščašću, pokvarenošću itd.
Očekivati da se pojavi junački spasitelj, koji bi Srblje "oslobodio" njihovih opisanih "vrlina" i poveo pravim putem je pusta iluzija, koje se autor hvata kao utopljenik slamke.
Isti je dobio i "zasluženu nagradu" za svoju aktivnost u vidu priznanja za utajenu kolaboraciju sa režimom, a od strane mudrih pravovernih patriota.
Moj stav je da mudre Srblje treba prepustiti same sebi i majčici prirodi, koja jedino može razrešiti srpski "čvor", jer samo ova za to ima potrebni "instrumentarij".
Препоруке:
18
3
53 субота, 02 јул 2011 11:16
biserka
tipkajte braco,tipkajte sve,tipkajte braco,placeno je.
Препоруке:
12
2
54 субота, 02 јул 2011 11:19
ispitivanje javnog mnjenja,
Na osnovu svih ovih komentara vlast moze da zakljuci da mirno moze da prizna Kosovo i ode na zasluzeno letovanje.
Препоруке:
28
1
55 субота, 02 јул 2011 11:47
@ ispitivanje javnog mnjenja
Donekle ste u pravu. Ipak, ako bi bar polovina onih šetača koji su svojevremeno lupali u šerpe a sada su nezadovoljni opet izašla na ulice, vlast ne bi tako mirno otišla na letovanje.
Препоруке:
19
1
56 субота, 02 јул 2011 11:53
Dr
Osnov biološkog i nacionalnog opstanka Srba je vera i natalitet. Sve ostalo je samo ''zamlaćivanje'' i trošenje svog i tuđeg vremena i novca.
Препоруке:
15
3
57 субота, 02 јул 2011 11:59
Jasna*
@Ispitivanje javnog mnjenja
Tako ce i da bude!
Препоруке:
11
1
58 субота, 02 јул 2011 12:15
aleksandar, oslobodjen za malo
Kada iscitam komentare narocito bodu oci one u kojima pojedini zale za starim dobrim vremenima, za pokojnima ili zatocenima. Necu pisati o njihovom doprinosu nasoj sadasnjoj nesreci, vec o mracnoj buducnosti ako se svi, koji se bar deklarativno ne izjasnjavamo kao srpski nacionalisti, ne dozovemo pameti i udruzeni ne porazimo EU fanatike i njihove bande u liku NVO organizacija kao i najnovije REKOM ujdurme.Ukratko ima da nas nema. Uzmite se u pamet, dosta je jadikovki i zala za propustenim sansama zbog nase dece se moramo okrenuti akciji, SADA DANAS, SUTRA CE BITI KASNO!!!! Pasivni posmatraci i aktivni kriticari da zasilje pera i krenu u akciju.Samo tako mogu da steknu postovanje.Istorija se pise svakog dana, samo neko mora da je cita, a neko je osudjen da je stvara, nasa je nesreca da smo se zatekli u vremenu kada se stvara i nema bezanja od stvarnosti ako smo Srbi. Mislite svojim glavama narode srpski....
Препоруке:
10
3
59 субота, 02 јул 2011 12:15
nataša @ Marko Gay
Približno je tako bilo pre dvadeset godina, sad je drugačije, ali i tada smo izdržali.
Neki idiosinkratični humor samo za vašu grupu.
Univerzalno duhovit nije.
Dakle, niste ni duhoviti ni tačni.
Препоруке:
16
2
60 субота, 02 јул 2011 13:19
BOGICEVIC
Svakoj generaciji je potrebna jedna revolucija. Mi smo nasu ispucali 5. oktobra, kakva prevara. Nadam se da ce moja deca voleti ovu zemlju toliko da ce imati snage za svoju revoluciju. Na meni je da ih tako vaspitam.
Препоруке:
14
1
61 субота, 02 јул 2011 13:30
Marko Gay
@ nataša

"Približno je tako bilo pre dvadeset godina, sad je drugačije"

A sta je to sada toliko drugacije? Osim sto su Rumunija i Bugarska u meduvremenu usli u NATO, pa je i taj koridor s Rusijom presecen?

Za bilo koju realnu opciju vodja bi se lako nasao.
Препоруке:
2
12
62 субота, 02 јул 2011 13:35
моја предаја и ваша победа
Драге моје патриоте,евроатлантисти, слобисти, шешељевци, дачићевци, дссесовци, тадићевци, рекомовци, проглашавам вашу победу.

Ситите се, свађајте се, наслађујте се, препуцавајте се, омаловажавајте се, ругајте се, таворите у свом јаду и уживајте у својој памети, гласајте за кога хоћете и удавите се у свом избору.

Мене и моју наду да заиста желите напред сте успешно победили.

Појединачно сваком од вас признајем да је Слоба, Шешељ, Ђинђић, Коштуница, Дачић, Тадић, Јовановић, Николић, најбољи политичар кога је Србија имала и да никако нису криви што смо ту где јесмо.

Срећно вам било.
Препоруке:
9
12
63 субота, 02 јул 2011 15:04
@моја предаја и ваша победа
A ја (слобиста и шешељевац) Вама признајем да сте супериорно изнад нас и изнад ситуације. Па - уживајте у својој супериорности.
Препоруке:
13
5
64 субота, 02 јул 2011 15:20
nataša @ Marko Gay
Razlika je u Bulovama i drugima raketnim sistemima koji su dvadeset godina ispred svega što imate. I najvažnija razlika, ima ko će ih ispaliti, a da trpnuti neće.

Uzmite za primer Gruziju, zar se neko smeo usuditi da reč kaže, a ne da nam stane na put.

Sedite Marko i popite nešto ladno da se malo razladite.
Препоруке:
14
4
65 субота, 02 јул 2011 19:01
slobodan 50
volim pametne i istinite stvari, činjenice i nije me sramota da ih upamtim i ponovim, radi dobrobiti...evo jedne:

"Половини Србије је још деведесетих година било јасно шта ће се десити ако победи ДОС. Нису (нисмо) знали КАКО ће се то дешавати - које методе, уцене, мамце, обмане, лажи – ће користити „демократски“ пријатељи домаћих „демократа“, али смо знали ШТА ће се десити. Нажалост, та половина Србије - коју нико не назива ни елитом ни интелигенцијом - је била у праву. И сада смо ту где смо. Многи од тих припадника „НЕелите“ из 90-их година су једва извукли живу главу у време „демократских“ кризних штабова. Онда им не треба пребацивати што су многи од њих сада „јалови интернет опозиционари“. У крајњој линији није ни коректно. Јер, као што је приметио један коментатор, Тадић није пао с неба".spremajte se braćo i sestre za najgora vremena...
Препоруке:
13
2
66 субота, 02 јул 2011 19:28
Борис
Сјајно, све онако како и сам осећам. Боже дај нам снаге да дођемо Теби, тад ћемо ваљати и себи и другима.
Препоруке:
9
0
67 субота, 02 јул 2011 21:05
Troglavski
Sto veca kriza u EU to ce manje da nas sabotiraju.
Ja zato samo gledam koliki je CDS za razne zamlje:

Grcka - 1875 (znaci 80% sanse da ce bankrotirati)
Portugal - 782
Irska - 761
Spanija - 322
Italija - 220

Prve tri gaze 'dobro' :)
Samo kad bi se Italija priblizila cifri od 500+
mi bismo bili u redu, jer bi tada propast EU bila zagarantovana.

A hoce:
Spanish and Italian five-year sovereign CDS trading at 322 and 220 basis points respectively, up from 270 and 165 less than a week ago.
“People are starting to look at Spain and Italy with a very, very nervous mindset,” said one trader.

Grcka, Irska i Portugal su boranija. Ako Italijanski CDS predje 500, bice 3 miliona ljudi na ulicama. Ili kad bi Spanija presla 700









P.S.
A credit default swap (CDS) is a form of insurance that protects the lender in case of loan default.
Препоруке:
6
0
68 субота, 02 јул 2011 21:44
Tуљанин@Марко Геј
Vaš komentar je duhovit. Da li je tačan ne znam. To da li je tačan ili ne, zavisi od volje Rusije da se odupre Zapadu.
Ako ta volja bude postojala onda vaš komentar nije tačan.
Ako te volje ne bude bilo - tada ste u pravu.

Pozdrav

PS. Ne bude li Rusija imala volje da se odupre Zapadu proći će gore nego Srbija. I to mnogo. Zapamtite šta sam vam rekao.

PPS. Ako je pitanje šta znači zamenica MI bilo upućeno meni - hajde da Vam odgovorim.

MI znači NAŠI (ne mislim na političku organizaciju).
NAŠI su svi oni koji su ostali verni Srbiji.
Na ovaj ili onaj način, sa ovog ili onog razloga, u ovoj ili onoj ulozi.

Još jednom Vas pozdravljam.
Препоруке:
8
1
69 субота, 02 јул 2011 21:55
Tуљанин@Марко Геј
Povodom PPS. -

Tek sada vidim da pitanje niste uputili vi nego neko drugi, i da ono nije upućeno meni nego vama.
Nesporazum.

Pozdrav od T.
Препоруке:
3
2
70 субота, 02 јул 2011 21:59
aleksandar, oslobodjen za malo
Javljaju se oni koji su 90-ih sve znali sta ce se dogoditi, pa sada likuju i sire defetizam, istina je da u stvari sebe amnestiraju za svoju pasivnost, pa ih molim ako su vec sami pasivni kritizeri, da ne sire defitizam i puste one koji se ne mire sa sadasnjim stanjem da se bore. Nema potrebe da daju podrsku jer oni unapred znaju da je sve to uzalud i da ce sve biti jos gore ali mi koji se ne mirimo, mi koji mislimo da smo duzni svojoj deci i ovoj otadzbini, mi ce mo se boriti da ova drzava jednog dana bude zaista ona prava Srbija, sa domacinskom vladom, postenim sudstvom i otvorenim medijima, u kojoj ces moci svoje politicke ideje da iznosis bez straha od medijskog linca i torture. U drzavi koja ce imati nacionalni program, koji ce sprovoditi generacije do potpunog ispunjenja, i koja ce voditi dobru populacionu politiku, pa necemo polako izumirati. Dug je put do tog cilja, ali se na njega mora krenuti DANAS ODMAH.Mislite svojim glavama narode srpski...
Препоруке:
9
5
71 субота, 02 јул 2011 23:41
Marko Gay
"Dug je put do tog cilja, ali se na njega mora krenuti DANAS ODMAH."

Cilj za vecinu Srba je letovanje u Grckoj.

Ostali se opredeljuju za tursku obalu.
Препоруке:
7
8
72 недеља, 03 јул 2011 01:25
Tuljanin@ Marku Geju
Nažalost, Marko, u pravu ste.
Препоруке:
6
3
73 недеља, 03 јул 2011 01:43
Ружичасти пантер
@aleksandar, oslobodjen za malo

Претпостављам да се Ваш коментар од суботе, 21:59, односи на мене. У недоумици сам како да одговорим, како да Вас уверим да сам далеко од сваког ликовања, да не тражим амнестију за моју претпостављену неборбеност. Покушаћу, мада нисам сигуран да ћу бити исправно схваћен.

Дакле, ако прихватимо метафору воза, возовође и путника, онда ја ментално спадам у путнике треће класе. Деведесетих година су ти путници - са ниподаштавањем називани заостала, рурална Србија – непогрешиво схватали суштину збивања у Србији. То се не може рећи за елиту, пре свега за већину интелектуалаца. Можда им то не треба замерити. По природи ствари интелектуалци су склони апстракцијама - што само по себи није лоше, али их то често спречава да схвате непосредну реалност. Или, да цитирам великог писца Жоржа Бернаноса (иначе сина радника и сељанке) : „ Сматрам да је модерни интелектуалац последњи кретен све док ми не докаже супротно.“
Препоруке:
10
0
74 недеља, 03 јул 2011 01:46
Ружичасти пантер
2.
Елем, Антонићев текст се заправо односи на српску елиту (у коју убраја и интелектуалце) и на методе којима Запад „ломи“ ту елиту да би коначно прихватила „реалност“ – одустала од Косова и националног суверенитета. Лично сам уверен да је та елита већ сломљена. Као што није била на нивоу историјског тренутка 90-их година, тако није ни сада, а неће бити ни у будућности. То је суштина а све остало су мање-више неважни детаљи: ко је, када, како и где био изложен том „ломљењу“.

Е сад, оно што Ви називате дефетизмом је моје дубоко уверење да ће Србија, уколико жели да изађе из теснаца у који је сатерана (а то је, уверен сам могуће) морати пре свега да се суочи са чињеницом да не може да рачуна на своју елиту, поготову не на интелектуалну елиту. Решење може доћи само од путника и специфичних слојева елите. Подсећање на деведесете има искључиво тај циљ.
Препоруке:
10
0
75 недеља, 03 јул 2011 03:38
Agent MI6
Srbija treba da prizna Kosovo i da sa Prištinom uspostavi najbolje moguće dobrosusedske odnose, ali ne zato što to traži EU ili SAD nego zato što bi to bilo najkorisnije za samu Srbiju, kako sa stanovišta njenog nacionalnog tako i sa stanovišta interesa Srba koji žive na Kosovu.
Препоруке:
0
20
76 недеља, 03 јул 2011 09:40
aleksandar, oslobodjen za malo
Postovani PINK PANTERU, vi razmisljate, to je dobro i to sto razmisljate vas svrstava u inteligenciju, a ne u putnike III klase kako vi rekoste, ne mora covek da se rodi u porodici intelektualaca da bi to postao, to se postaje zeljom za saznanjem i razmisljanjem, kao i samim obrazovanjem koje proistice iz zelje. Intelektualac ne mora biti pozitivac, to su mnogi dokazali, kao sto ni svi putnici III klase ne moraju biti pravednici i ispravno zakljucivati da nije tako danas ne bismo dosli u ovo stanje, inteligencija je neophodna (ona pozitivna)da ukaze putnicima III klase na posledice i uzroke nekog stanja, kao i da ukaze na put kojim se treba ici ka razresenju problema. Danas je i maloj deci jasno sta se desava, potrebno je samo malo aktivizma i akcije. Pasivnost i defetizam nas dovode u situaciju da svakog dana neumitno propadamo, to mora da prestane ODMAH I SADA i da se krene u akciju za promene.Razmisljaj narode srpski i kreni u akciju....
Препоруке:
6
6
77 недеља, 03 јул 2011 10:01
Bojan Todorović
Gospodine Antoniću

Dramatizacija kojom prikazujete navodno beskrajno dodavanje novih i novih uslova me nagna da malo zastanem i pokušam da tu ulogu opljačkanog i taoca bandita uporedim sa stvarnim stanjem.

Molio bih Vas da nam ( ako je moguće taksativno – kako Vi umete ) navedete :

Šta je u konkretnoj situaciji paralela koju treba da nađemo?
Šta je u stvarnosti ta gomila „sporednih koloseka“ na kojima smo „pljačkani“?
Kad se desilo, koliko ih je bilo, ko su bile vođe tih usputnih bandi i šta nam je sve oteto?
Šta su „sva ta bezuslovna davanja“ ?
Šta je u prenosnom značenju „novac, zlatni satovi, venčano prstenje, čak i zlatni zubi“ , kad je to bilo na redu i ko ih je tražio i uzeo?
Konačno – šta su „bubrezi, rožnjače i srca naše dece“ - ta svetinja o kojoj se među civilizovanima i ne razgovara, a kamo li da se time trguje?
Ništa nisam dodao ili ponovio. Sve ste ovo Vi nabrojali bar jednom u svom tekstu.
Препоруке:
4
17
78 недеља, 03 јул 2011 10:02
Bojan Todorović
Zašto Vam ovo tražim?
Jednostavno – zato što u stvarnom životu nikako ne uspevam da nađem paralelu i pandan ni za šta nabrojano.
Ako se dobro sećam – u prvim razgovorima oko približavanja EU nekoliko uslova je figuriralo kao važno:
Hapšenje optuženih za ratne zločine
Reforme ( sudstvo, odbrana, nešto u fiskalnoj oblasti i još par stvari – jednako kao i za svaku državu koja želi u EU ) od kojih bi smo sami imali daleko veću korist nego sama EU.
Uređenje odnosa sa susedima – bez direktnog pominjanja priznanja Kosova.

Šta u daljim događajima odskače od onog što nam je saopšteno?
Šta odskače TOLIKO da ga Vi doživljavate kao otmicu i pljačku – dajte nam molim Vas konkretan primer?
Šta je na kraju TOLIKO, TOLIKO nedopustivo i neprihvatljivo na pomolu pa ga Vi doživljavate kao traženje da žrtvujemo sopstvenu decu?
I to bih molio – konkretno.
Препоруке:
3
18
79 недеља, 03 јул 2011 13:20
Јованка
Послушајте шта баба каже! Нисам из Кремана, ал сам са Таре. Костојевићи.
Чујте и почујте.
Тадић и Братија ће признти Косово Република ван Србије.
Тадић не сме да предложи конфедерацију.Забрањено.
У међувремену Тадић и Агенција за приватизацију Србије продаће све Словнцима и Хрватима ( одакле им капитал – уствари Немцима).
Ова земља биће (не Турска) Немачка.
Шта ће да буде потом? Пријем у ЕУ?
Не господо, никако.
Уније неће бити.
А ако је и буде, тамо остатку Србије није место.
Уствари, ментори ће да организују мали прљави рат межу србима или неки велики скандал. Оптужиће Србију, укинуће Републику српску.
Свашта ће да измисле, пронаћи ће Овчаре, Сребренице.
Убедиће Тадића да су у Јасеновцу побијени Хрвати.
То је шема Кисинџера, Блера, Саркозија Кушнера, Клинтонових,
Јошке Фишера, Тадића, Чанка, Јанше, Месића,
Степинца и Папе Римскога, Кандићеве...
Има решење.
Да се Геџе пробуде, да прогледају, да збаце гарнитуру издајника отаџбине
Препоруке:
10
1
80 недеља, 03 јул 2011 13:21
Јованка
Даће Бог.
Гледам у тепсију и видим
– на пролеће Почетак буне на Дахије.
Препоруке:
9
1
81 недеља, 03 јул 2011 14:36
Легиа Семлин
"...Изненађење, као прасак, пуца у њему и, у трену, он губи дах а онда се маша за кубуру. Касно: и сад, као и увек, онај је трен био довољан да одлучи победника. Бацају се на њега, луди вукови, обарају, кидају са њега одело и кожу, везују га за дрво. Из шуме заиста излази Турчин, али не онај Бошњак кога је Стојан очекивао, него један други: Али-паша Мараш, са четом. Срби предају Змаја од Ноћаја Турчину: објасне му да је то тај хајдук који замеће буну, али да сад буне више неће бити. Можда је то баш рекао и онај што је личио на побратима Петра, само се Стојан Чупић тога не ceћa. Турци одвежу свога заробљеника и поведу га у Босну. Срби остану да играју коло и певају поскочице."

Светлана Велмар Јанковић, Дорћол

Толико о буни. Ако смо пали, били смо паду склони, да додам још туђих, далеко паметнијих речи од оних које ја могу да смислим.
Препоруке:
6
0
82 недеља, 03 јул 2011 15:10
Jasna*
Mislim Jovanka da te tepsija prevarila.Nista od bune.Danasnje"Gedze",dizu se samo kad ih CIA pogura.
Препоруке:
10
3
83 понедељак, 04 јул 2011 10:12
брм
@ Bojan Todorović
један сте од ретких који нагађа да је истина сасвим супротна
а) ова власт служи да нес НЕ уведе у ЕУ..бАР до коначне пљачке ресурса у корист највероватније Немачке, ко што неко рече... или подељено немачке и Русије ко што се мени чини..што је (пљачка) по елементарним законима ЕУ - немогуће
б) основни услов зашто Србија не може у ЕУ се не помиње, јер би народ одмах тражио испуњење тог услова као што је тражио и 9. марта и 5. октобра..још и 6. октобра (јогурт револуција) и увек био преварен... УСТРОЈСТВО ДРЖАВЕ КАО ОСТАЛЕ ДЕМОКРАТСКЕ ДРЖАВЕ , тј Србија национална држава, Србијанци јединствена и једна једина нација, аутономне покрајине . - у Коштуницину и Слобину библиотеку и историју..
в) овакве професорске анализе служе само да се бесконачно бакћемо глупостима..
нека ми одговоре аналитичари на једно просто питање КАКО СРБИЈА МОЖЕ ДА УЂЕ У еу, ТЈ. МЕЂУ НАЦИОНАЛНЕ ДРЖАВЕ КАД ЈОЈ ЈЕ ПОЛИТИЧКИ СИСТЕМ НЕКОМПАТИБИЛАН..
Препоруке:
2
5
84 понедељак, 04 јул 2011 11:00
Jasna Simonović
Bojan Todorović...

Nadam se da se nećete ljutiti što ću iz svog ugla – farmaceutskog - pokušati da odgovorim na suvisla pitanja koja ste postavili:

Šta je u konkretnoj situaciji paralela koju treba da nađemo? ....legalna farmaceutska ekonomija….
Šta je u stvarnosti ta gomila „sporednih koloseka“ na kojima smo „pljačkani“? ....predstavništva stranih farmaceutskih firmi, entiteti domaćih firmi u inostranstvu, humanitarne organizacije koje nisu radile preko Crvenog krsta, domaće firme koje nisu poštovale zakon o lekovima, formiranju cena, generalnom zastupanju u kontekstu naučnih istraživanja, autorska prava...
Kad se desilo, koliko ih je bilo, ko su bile vođe tih usputnih bandi i šta nam je sve oteto?
U “mom globlano-internacionalno-domaćem” slučaju 1998. – Hemofarm GmbH, Medicunion Beograd, Belupo Koprivnica, Solvay predstavništvo Zagreb, Solvay France, Holland, Germany, KPMG Yugoslavia, Madjarska, Sweden, NY, London…(imena vođa postoje)
Препоруке:
3
1
85 понедељак, 04 јул 2011 11:02
Jasna Simonović
Šta su „sva ta bezuslovna davanja“ ? – Nepoznavnaje šta je prošlost, šta sadašnjost a šta budućnost i u kontekstu toga brkanje zakona i davanje tržišta za džabe!
Šta je u prenosnom značenju „novac, zlatni satovi, venčano prstenje, čak i zlatni zubi“ , kad je to bilo na redu i ko ih je tražio i uzeo? Život ih je tražio…
Konačno – šta su „bubrezi, rožnjače i srca naše dece“ - ta svetinja o kojoj se među civilizovanima i ne razgovara, a kamo li da se time trguje?...O, Bojane, vi ste izgleda izuzetno pošten čovek… O svemu se razgovara, pa i o svetinjama…Naročito kad su ugrožena, a nemaju SVOG novca da se spašavaju:
Juče me je jedna mala hendikepirana devojčica udarala svojom malom ručicom dok sam na svetoj liturgiji razmišljala o našim matičnim ćelijama u banci u Briselu, o genetskom inženjeringu farmaceutske industrije koja je kod nas OČERUPANA i gdinu doktoru sa Dečje klinike koga je trebalo da kontaktira Mira Adanja jer je prvi osmislio važnu metodu...
Sve najbolje
Препоруке:
3
1
86 понедељак, 04 јул 2011 12:32
Slavomir Srpski
Dici ce konacno vreme otreznjavanja od jevro-patije, kao sto opada moc "zapadnih prijatelja" i njihovioh "zapadnih vrednosti", jer ponestaje novac tom zapèadnom kabaljeru. To se vec uvidja u ratu u Libiji, jker novac ponestaje Nato bojovnicima i nji9hovim nalagacima, pa ce ako Bog da, da vidim prvi poraz Nato "sile" koja kada je bombardovala Srbiju je bila prepuna stampanih ali jos ne provaljenih laznih dolara. A porazom Natoa u Libiji sledi i moguci poraz ovde na Kosmetu odakle cemo ih izjuriti ako treba i batinama, alòi najvise sto ce njihova slabije placena vojska sama trcati svojim kucama. I bezs volje da ratuje i da gine. Oslobadjanje Srbije je izvesno.
Препоруке:
8
0
87 понедељак, 04 јул 2011 15:50
@Jasna Simonović
Поштована, Ваши коментари су увек врло интересантни мада признајем мени тешко докучиви. И поред најбоље воље нисам успео да нађем паралелу између Антонићевих возова, возовођа, путника... и фармацеутске индустрије - било легалне или нелегалне.
Узгред, не морате се трудити да то детаљније објашњавате додатним коментарима.
Препоруке:
6
0
88 понедељак, 04 јул 2011 17:23
Jasna Simonović
Komentatoru "@Jasna Simonović"...
Hvala na komentaru...Potpuno vas razumem (ne razumeju ni oni koji treba da razumeju a kamoli narod kome to nije struka) i izvinjavam se što ne umem jednostavnije da objasnim, mada ću se ubuduće truditi jače...

Samo mali komentar, dopustićete: Nemojte tražiti paralelu, tražite zajedničku tačku....U mom slučaju to je gdin Bojan Todorović koji traži konkretne odgovore, a ja mu nudim parče tog odgovora...

S tim što ću ovde iskoristiti da dodam gdinu Bojanu da se ja ne slažem sa gdinom Antonićem da su primarno drugi krivi za našu situaciju...
Nismo baš svi bili u situaciji da nam neko kaže "hands up"! Mnogi od nas, pogotovo u struci, imali smo slobodne ruke...(preporučujem članak Dragane Trifković o Tašmajdanu na nspm-u)...

Sve najbolje...
Препоруке:
1
0
89 понедељак, 04 јул 2011 17:45
Bojan Todorović
Zašto Vam, opet, ovo tražim?


Motiv je da Vam tim poređenjem napisanog i STVARNOG pokažem da Vaš tekst ipak spada u uzbunjivanje masa bez realne osnove.

Ne mora se odnositi samo na Antonića – neka pomogne bilo ko ako ima primer.
Ali sumnjam da ima.
Ono što je realno i što svako otvorenih očiju može da vidi – spada samo u već predočene uslove koje smo znali na samom početku.

Nešto što bi jedva moglo da se nazove iskakanje je :

Neočekivano i nepotrebno mešanje onog antipatičnog Dežera u takođe nepotrebnu i iznuđeni gej paradu.
Povremeno kalkulisanje sa formalnim priznavanjem Kosova.
To ipak - ne stoji kao uslov, štaviše svi koji su ga pomenuli – naknadno su se ogradili.

Sve ostalo je očekivano i najavljeno, a Vaš tekst tumačim kao napor da se oteža i sabotira put ka EU od čoveka koji je oduvek bio protiv tog pravca.
Vaše je pravo da to činite ali i obaveza da nas kao čitaoce uverite u istinitost tvrdnji.
Molim Vas da učinite to.
Препоруке:
1
7
90 понедељак, 04 јул 2011 17:56
Bojan Todorović
@Jasna Simonović

Naravno da se ne ljutim.
Naprotiv. Zahvalan sam Vam.

Ali moram Vam reći da Vaši odgovori nisu pravi za pitanja koja sam postavljao.
Primeri koje navodite su tačni i nesporni, ali to je pre klasična pljačka ( najčešće pod velom privatizacije ) moćnih lobija, monopolskih diktatora i bezočnih tajkunskih klanova.
Ne radi se tu o odnosu EU i Srbije.
Niko iz EU nije došao i Vladi predao nalog da ustupi neku firmu za mali novac jer je to uslov za približavanje Srbije EU.

Ne. Ovde je pre u pitanju korumpiranost ili nesposobnost državnih organa koji dopuštaju da se imovina deli među razbojnicima.

Ja tražim odgovor od svakog ko zna:
Šta je Srbiji postavljeno kao novi ( ranije nepoznati ) uslov u trenutku kada je ona ispunila jedan?

Ja tvrdim da to ne postoji već je u pitanju fama koja se širi bez i jedne istinite činjenice.
Neka me neko demantuje.
Препоруке:
1
6
91 понедељак, 04 јул 2011 23:08
Jasna Simonović
Bojan Todorović...hvala...

Na novopostavljeno pitanje koje ste svima postavili ni ja ne znam odgovor, ne znam šta je administracija EU tražila i kada, i da li smo mi uopšte bili obavešteni o celom spisku zahteva u startu ili sukcesivno...Lepo ste to primetili i treba tražiti odgovor od Vlade Srbije...

Međutim, u konkretnom slučaju koji sam opisala upravo se radi o odnosu EU i Srbije...To mi je više puta rečeno i od strane partnera i zaposlenika nacionalnih i evropskih odnosnih institucija...Da sad ne pominjem američke veoma visoke instance...

Srbija jednostavno iako je pravni sledbenik Jugoslavije nije bila planirana da zadrši ekonomski tržišni primat u konkretnom slučaju, ni za male ni za velike pare! (Možda sad Nole "spinuje" u našem pravcu-ha!)
Препоруке:
2
0
92 уторак, 05 јул 2011 23:12
Bojan Todorović
Dakle...niko ? ( Čast Jasni )
Ništa?
Ni reči?

Pre nekog vremena pred održavanje gej parade imao sam identičnu situaciju.
Toliko se u pojedinim medijima dizala galama i prašina da su počeli ozbiljno da iritiraju.

U nekoliko komentara, u nekoliko medija zatražio sam od vatrenih zagovornika parade i „branitelja“ prava „ugrožene“ LGBT populacije da nas malo konkretnije upoznaju sa problemima koji ih muče.
Retorika je inače po intenzitetu i smislu bila vrlo slična :
„Dosta je bilo“, „ovo se ne može dopustiti“ „krajnje je vreme da se sa diskriminacijom prestane“ i slično.
Uvek sam tražio isto i uvek samo jedno:
Navedite primer diskriminacije homoseksualno opredeljenih i ja ću rado stati u njihovu odbranu.
Mislite li da sam dobio odgovor?
Naravno – ne, ali vatreno nadgornjavanje i međusobno podjarivanje oko nečeg što uopšte ne postoji nije jenjavalo.
Par njih su sa indignacijom konstatovali da je „sve to toliko poznato“, ali primera nije bilo.
Baš kao ni sada.
Препоруке:
3
0
93 уторак, 05 јул 2011 23:43
Fristajlo
Све је то пропраћено и сасређеном паљбом рингијеровског концерна – тог „Службеног гласника“ Брисела у Србији – на Тадићевог министра спољних послова. Јеремић је тако, у Блицу, само у једном дану добио три негативна текста – један којим му се поручује да је његова права странка ДСС[5], други којим се оптужује да изазива сецесију Санџака[6] и трећи који га проглашава згубиданом и замлатом[7]. У истом дану, али у другом рингијеровском дневнику, у листу Ало, Јеремић је проглашен за губитника, а онда је још добио пацке и у колумни главног уредника трећег рингијеровог чеда – недељника НИН.
Konačno je neko shvatio šta oni ovde, u stvari, rade...
Zato su nastali, zato postoje i zato treba da nestanu. Zapad gospodari skoro kompletnim medijskim prostorom u Srbiji; dok to ne shvatimo, i ne preduzmemo nešto protiv toga- nećemo se izvući iz njihovih kandži.
Dobar tekst.
Препоруке:
1
0
94 среда, 06 јул 2011 03:29
Marko Gay
@ Bojan Todorović

"Navedite primer diskriminacije homoseksualno opredeljenih i ja ću rado stati u njihovu odbranu."

Primer diskriminacije homoseksualaca je clan 62 Ustava Srbije koji propisuje da se brak moze sklopiti samo na osnovu datog pristanka muskarca i zene (znaci ne moze na osnovu datog pristanka dva muskarca).

A sada, stajete li rado u odbranu gay braka? :)
Препоруке:
0
2
95 среда, 06 јул 2011 11:19
Todorović Bojan
@Marko Gay

Odosmo od teme, ali kratko ću.

Brkate babe i žabe.
Tvrdnja da je taj član diskriminišući je Vaš lični stav.
Ono što branim i uvek ću – to je Vaše pravo da stav iznesete, da se borite za ( u ovom slučaju ) promenu Ustava čime ćete ostvariti prava koja smatrate da su ugrožena.
Kršenje Ustava ne branim, niti smem, niti ikome preporučujem.
Ne tvrdim da je Ustav besprekoran i da treba da bude nepromenljiv, ali zavisno od sklonosti – svima nama se po neka stavka ne sviđa.
Smemo li da ih kršimo i da to kršenje nazivano „odbranom prava“ ili „borbom protiv diskriminacije“?
Sutra kada se izborite za promenu i gay brakovi se legalizuju i Vi i ja ćemo to poštovati kao što sada poštujemo zabranu.
Ako nam tada ( kao i sad ) neko krši Ustavom zagarantovana prava – to će biti diskriminacija.
Ako pitate za moj lični stav – ja sam protiv, jer ga smatram neprirodnim, ali odlučiće oni koji pišu, predlažu i usvajaju Ustav i ako mi ostanemo u manjini - naš problem.
Препоруке:
1
0
96 среда, 06 јул 2011 23:53
Sten
@Bojan Todorovic
...dobije odgovore na davno apsolvirane teme. Da citate redovno stampu znali biste odgovor na svako od svojih pitanja.
Препоруке:
1
0
97 четвртак, 07 јул 2011 00:52
Marko Gay
@ Todorović Bojan

"Ono što branim–to je Vaše pravo da stav iznesete, da se borite za (u ovom slučaju) promenu Ustava. Ako pitate za moj lični stav–ja sam protiv, jer ga smatram neprirodnim"

I ja branim, istina vise reda radi, pravo srpskih homoseksualaca da se bore za promenu ustava.

Ali, moja poruka njima je drugacija, i glasi:

U Srbiji vlada tradicionalna kultura kao u vecini zemalja treceg sveta. Stvari koje su na primer Norvezanima normalne i prirodne, kao gay brak, Srbima nisu.

Napustite Azdejkovica, njegov patriotski optimizam i nadu u reforme. Vecina Srba nece promeniti svoj stav o gay brakovima uprkos vasoj agitaciji. Ubih se da vam to dokazem, ali ako mi ne verujete, pitajte Bojana Todorovica hoce li npr on promeniti svoj stav. (Molim vas podrzite me i potvrdite da necete, Bojane).

Dakle, ja vam predlazem drugaciji put: ako sam vam vec dokazao da ne mozete promeniti stav Srba, postarajte se da vam ne mogu nauditi, pomozite slabljenju Srba i Srbije.
Препоруке:
0
0
98 четвртак, 07 јул 2011 07:57
Bojan Todorović
@Sten

Eto! Upravo isto se ponavlja!


Dakle Vi,G.Sten, imate te odgovore i znate ih, ali NE ŽELITE da meni kažete i jedan konkretni primer, bez obzira što ja umoljavam svakoga ko može – da to učini?
Zašto?
Mrzi Vas da napišete dve – tri reči više?
Nećete iz principa jer mislite da se pravim nevešt?
Ili ipak ...niste baš najsigurniji da možete odbraniti tvrdnju, pa se pozivate na paušalno „to svi znaju“...?

Uveravam Vas da se ne pravim nevešt. Zar nisam naveo dva primera koji mogu ličiti na proširivanje zahteva ?
Ako Vi ZAISTA u dnevnoj štampi imate primer drastičnijih poteza EU – molim Vas da nam ih ( svima, ne samo meni ) prezentujete.
Posebno stavite akcenat na one najužasnije koji se u Antonićevom viđenju mogu doživeti kao „vađanje zlatnih zuba, prstenje i satovi“
Nema ih G. Sten.
Nema.
Postoji samo fama, indukovana kod zastrašenog, frustriranog i mrzovoljnog sveta.
Ona je stvarna, ali razlozi za nju su izmišljeni.
Препоруке:
0
2
99 четвртак, 07 јул 2011 08:25
Bojan Todorović
@Marko Gay

U jednoj rečenici:
Branim Vaše pravo da iznesete svoje stavove i zahteve ( sviđali se oni meni ili ne ), branim Vas od diskriminacije, ugnjetavanja i maltretiranja ( sviđali se Vi meni ili ne ) ali to što Vas branim nikako ne znači da prihvatam i podržavam Vaše stavove po svim pitanjima.
Razumemo se?
Препоруке:
2
0
100 четвртак, 07 јул 2011 12:45
Marko Gay
@ Bojan Todorović

"Branim Vaše pravo da iznesete svoje stavove i zahteve (sviđali se oni meni ili ne), branim Vas od diskriminacije, ugnjetavanja i maltretiranja"

A za razliku od vas i vecine Srba, vecina Norvezana brani pravo na gay brak. Isto vazi i za jos neke narode u Evropi.

Posto su Srbi uglavnom protiv tog prava, pozvao bih srpske homoseksualce da pomognu da snage koje su za gay brak prevagnu u Evropi - tako sto ce nam pomoci u slabljenju Srba i Srbije.
Препоруке:
0
1
101 четвртак, 07 јул 2011 14:26
Todorović Bojan
@Marko Gay

Jedan komentar nije prošao.
Biće zato što je oštriji.
Ublažiću pa ponovo:
Norvežani ( ako se ne varam, ili Finci? ) imaju tradiciju da se potpuno nagi okupljaju porodično i šire, da se druže u saunama i istrčavaju u hladnu vodu.
Nemaju osećanje nelagode. To je njihova tradicija.
Hoćete li pokušati ( ako Vam se, recimo, sviđa ) da je implementirate u Srbiji?
Ili Engleskoj, Francuskoj, Nemačkoj?
Mislite li da će čim čuju Vaš prosvetiteljski predlog potrčati da se svlače i druže?
Kladim se da neće.
Hoćete li pozvati svoje istomišljenike da svesno i planski sabotiraju i slabe tu državu kako biste neometano mogli da činite ono što tamo nije prihvaćeno, ili se čak kosi sa propisima?
Verujete li zaista da je realno moguće da lobi koji nije u stanju da progura promenu propisa, bude u stanju da sabotažom do te mere oslabi Državu?
O samoj ideji namernog i svesnog slabljenja države zarad bizarnih ličnih ciljeva neću reći šta mislim jer komentar opet neće proći.
Препоруке:
2
0
102 четвртак, 07 јул 2011 16:07
Marko Gay
@ Todorovc
"Verujete li zaista da je realno moguće da lobi koji nije u stanju da progura promenu propisa,bude u stanju da sabotažom do te mere oslabi Državu?"

Mogu li gay aktivisti, ili Romski aktivisti znacajno poboljsati polozaj homosekusalaca ili Roma u Srbiji?

Stalno pokusavam dokazati da ne mogu.

U pravu ste da oni ne bi mogli ni oslabiti Srbiju ako deluju sami. Zato ih pozivam da se udruze sa snagama koje to mogu.

Nazalost, homoseksualcima to nikako da ulijemo u glavu: Azdejkovic u intervju na svom websitu cak kaze da nije za NATO.

Zato je potrebno u javnost pustati sto vise izjava tipa one koju je nedavno dala US ambasador u Beogradu, gde se homoseksualcima porucuje da njihovi najveci prijatelji nisu medu Srbima. Nadam se da ce homoseksualci konacno shvatiti.
Препоруке:
0
2
103 четвртак, 07 јул 2011 22:30
Bojan Todorović
Gospodine Gay.
Bez namere da Vas vređam, Vaše komentare mogu svrstati samo u besmisleno trabunjanje.
Verovatno je ideja da napravite neku provokaciju, da izazovete reakciju, da skrenete pažnu na sebe ili da nekoga nervirate.
Mene nisu iznervirali ni mnogo ozbiljniji i konzistentniji komentatori, sa mnogo čvršćim i utemeljenijim stavovima, pa nećete ni Vi, ali lakonsko i otvoreno zalaganje za slabljenje države kako bi se u njoj mogli sklapati gej brakovi je besmislica prvog reda i Vi tim "stavom" sebe potpuno diskvalifikujete iz dalje diskusije sa mnom.
Ostajte zdravo i potražite neku drugu zabavu.
Ova je za mene suviše infantilna.
Препоруке:
2
0
104 петак, 08 јул 2011 00:34
Marko Gay
@ Bojan Todorović

"ali lakonsko i otvoreno zalaganje za slabljenje države kako bi se u njoj mogli sklapati gej brakovi je besmislica prvog reda"

Sto evropski narodi koji su protiv gay brakova budu relativno slabiji, to ce gay-friendly drzave sa Severa i Zapada Evrope biti u okvirima Evrope relativno mocnije. To je u praksi vec potvrdeno i ne znam sta se vama u tome ucinilo besmisleno ili infantilno.

Vi ste se mozda pomalo iznervirali jer ste se previse fokusirali na Srbiju. Medutim, ako su vam cilj gay prava globalno, shvaticete da je savrseno logican i opravdan napor da se oslabe gay-neprijateljski narodi i smanji njihov uticaj u svetu.

Nisu Srbi najveci mrzitelji. Prilikom nedavne posete Indoneziji uverio sam se koliko je tek duboka njihova mrznja - ali oslabljeni su, osiromaseni, ponizeni i podeljeni - pa nam se ne mogu efikasno suprotstaviti. :)
Препоруке:
0
2
105 петак, 08 јул 2011 02:08
Štirlic
У тој причи о хомосексуалним браковима циљ није заштита једне групације од дискриминације већ покушај преумљења читавог друштва у складу са виђењима једне мањине.
Наиме, хомосексуални парови могу у оквиру постојећег законодавства да остваре већину права која имају хетеросексуални брачни парови. А уколико нека од тих права немају - рецимо здравствено осигурање по основу радног односа партнера - онда се то може постићи посебним прописима као што је PACS у Француској. Али проблем је што циљ хомосексуалаца и није остваривање права већ уништавање институција као што су брак, породица, родитељство.

Брак - дефинисан као веза мушкарца и жене - спада у нематријалне културне тековине и као такав ужива заштиту. То значи да нека друкчија веза једноставно НЕМА ПРАВО да се назива браком. Гејови могу склапати уговоре о партнерству, доживотном издржавању и сл. али не брак јер је то извргавање руглу те институције. Али, то и јесте циљ гејева а не остваривање права.
Препоруке:
1
0
106 петак, 08 јул 2011 07:56
Jasna Simonović
Bojan Todorović..."Norvežani ( ako se ne varam, ili Finci? ) imaju tradiciju da se potpuno nagi okupljaju porodično i šire, da se druže u saunama i istrčavaju u hladnu vodu."...
Mislim da su to, ipak, Šveđani u pitanju...Koliko se sećam, stručnjaci su zaključili da nad-slobodno ponašanje dovodi do loših posledica jer su ljudi (kao slaba bića!-moja opaska) često postajali ono što nisu, odnosno mladi normalne pojave traženja identifikacije, a linijem lakšeg otpora (oni su još slabija bića) uzimaju kao trajnu stanicu i kasnije se suočavaju sa (ne)premostivim ličnim i porodičnim problemima, na šta bezrazložno "troše život....
ps Koliko se sećam, takođe je gestallt metoda u psihijatriji, a koja je promovisala "što na um i na mišiće to na drum" imala loše rezultate, pa je napuštena...
Svakako bi stručnjaci o ovome trebalo više da govore...a mi da slušamo...
Препоруке:
1
0
107 петак, 08 јул 2011 13:31
Štirlic
Марко Геј ипак може да буде задовољан. Како ”Новости” сазнају, у радној групи за израду новог Грађанског законика се размишља о признавању хомосексуалних бракова, и то тако што би брак убудуће био дефинисан као ”заједница два лица”, а не искључиво мушкарца и жене. Није прецизирано да ли лица морају да буду пунолетна и да ли не смеју да буду у блиским родбинским односима – родитељи и деца, бабе, деде и унуци, браћа и сестре... Битно је да се кренуло у „реформу“. Следећа фаза је брак као заједница једног лица и онога што то лице изабере а то може да буде било шта. Јер следећи ту логику неминовно се долази до закључка да су сви они који не воле „лица“ дискриминисани и да су угрожена њихова људска права.

После породичног права на ред ће доћи друге области правног система и све друштвене институције. Кад сви појмови буду редефинисани тако да сви имају сва права (право на државу, на универзитетску диплому, на учешће на Олимпијским играма....), онда више нико неће имати никаква права.
Препоруке:
1
0
108 субота, 09 јул 2011 09:03
Jastrebinac
Uvek sam sa uživanjem čitao kolumne gospodina Antonića sa aspekta manjinskih poreskih obaveznika Republike Srbije. Znate gospodine Antoniću manjinac je u Srbiji živo biće sa malim, veoma malim mozgom i sa stotinu ruku kao neka vrsta mutacije stonoge. Posebno mi je drago kad se neka paralela povlači sa nekim šinama, prugama, skretnicama i skretničarima na putu Srbije prema Evropskoj uniji. Moj manjinski mali mozak vidi da je Srbija Trijanonskim sporazumom dobila više pruga i šina negi što je Kneževina Srbija ikada imala na svojoj teritoriji u toku svoje slavne istorije.Na tim prugama i skretnicama Tadić želi Srbiju da uvede u jedan civilizovani svet koja se zove Evropska unija. Umesto da razmatramo ucenjivački potencijal skretničara na pruzi ka EU vredelo bi možda da se pozabavimo sa cenom vozne karte od tačke A do tačke B koja se zove Evropska unija.Ni Tadić ne može da se švercuje ako je platio kartu do B.Topole da se vozi do Brisela.
Препоруке:
0
2
109 четвртак, 14 јул 2011 13:17
Miloš Milojević
Sa zadovoljstvom čitam kolumne i druge tekstove objavljene na Vašem sajtu i zanima me da li će oni biti reizdati u vidu knjige kao što je to, ako se ne varam, ranije bila praksa?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер