четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Најгора је она политика која се служи обмањивањем сопственог народа

Kоментари (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 27 јун 2011 18:31
glasac
potpisujem,ali budimo iskreni,bili ste u prilici da sa celim radikalima formirate vlast i sve ovo izbegnete,ali ko zna sta bi nas iza coska sacekalo.sila boga ne moli.
Препоруке:
73
10
2 понедељак, 27 јун 2011 19:17
Alexander "X"
Konacno smo svi skupa konstatovali da smo udarili u kameno dno, ne vredi dalje gnjuranje i skrivanje.
Buni se svestenstvo protiv posete Vatikana Hrvatskoj i opelu Stepinca, bune se Srbi protiv americkog show biznisa, bune se i novinari protiv NATO okupacije i cenzure u informisanju, evo bune se i politicari. Srbija je na nogama i dalje tonuti vise nikome ne donosi nikakve cak ni politicke poene.

Krajnje je vreme za drasticne promene modela srpskog drustva i kraj izvitoperene degenerativne kreacije IDOLA. Jeljcin je mrtav i u Srbiji.
Препоруке:
79
3
3 понедељак, 27 јун 2011 20:02
КнињаНИН
glasac
..Са којим радикалима? Човјек је знао шта ради.То се данас види,зар не...
Препоруке:
62
7
4 понедељак, 27 јун 2011 21:39
Sajber MIleva
Какви су да су ти радикали, шта су му нудили:
Да сам формира владу,уз подршку СРС. Уз једини услов: Минимум националне одговорнсти.
Да је то урадио, па да лепо изађе на видело шта су жути радили, па да ту мало дође закон до изражаја. Па да неки добију шта заслужују
Јок, Коштуница, највећи ДС-овац, реши да дрогирану ДС подигне на ноге.
Убаци еј у власт, и то тако да он остане мањина у тој влади, и ДС ради шта хоће.

И, уместо да потера разне жуте тајкуне,он се окоми на Карића.
Какви су да су, Карићи су се ломатали по свету и зарађивали паре на музици. Јесте, имали су привилегије код СМ.
Али, откуд изникоше ови богаташи?
И ником ништа.
Погледајте, имате на гуглу споразум који је Вук Драшковић потписао са УСА, отворио им сва врата Србије.
А чији је ВУк био ино-министар? Коштуничин.
Збиља, треба само мало логике да се схвати перфидност Коштунице.
Човек кога је на власт довео будимпештански штаб.

Немојте ми рећи да је сав економски суноврат кренуо 2008-е.
Препоруке:
35
43
5 понедељак, 27 јун 2011 21:52
Арчибалд Рајс
Коштунице, када почнеш да удараш по њима уместо да седиш у својој јазбини и ћутиш, гласаћу за тебе. Или буди мушко и крени на њих или пали из политике и препусти странку неком енергичнијем.
Препоруке:
78
8
6 понедељак, 27 јун 2011 22:15
Drago
Ko o cemu prijateljice noci o postenju,babe o ustipcima a Kostunaca i dalje cuti oko C marketa i Miskovica,Beka itd.Da nije bilo Nemaca u Drugom svetskom ratu,ovaj bi bio rekorder po najvecoj steti ucinjenoj Srbiji u 3 godina vladavine.Njegovi govori ne mogu da prodje bez vikanja o "komunistickoj bandi",a sada kao drzavno vlasnistvo je ustvari prava stvar.Ovaj je bre primer svega sto ne valja u danasnjoj politici i na celu treba da mu pise "Desnicarski politicar i sociopata.Vristeci bezite sto dalje od njega".
Препоруке:
23
73
7 понедељак, 27 јун 2011 22:29
Деда Мразов лиферант
Зна Војислав Коштуница врло добро шта је политика обмањивања сопственог народа, пошто је сам био на власти и његова влада што потписа квислиншки споразум СОФА са НАТО-ом. Читам оно што каже и то су поново неке уопштене ствари да га се не може ухватити ни за главу ни за реп. Рационални тобоже приступ, који се као што је то код нас обичај у политици, увек види само на речима, а никада у делима. Коштуница воли да говори о унији и шта је српски интерес, што је заправо клише. Кад будем чуо да храбро каже да је на Косову окупација а не нека УН-ова бирократска творевина "међународне заједнице", онда ћу узети за озбиљно те речи. Уосталом интелектуалцима попут Коштунице се може захвалити зашто је српски интерес имагинарна категорија а не стварна.
Које нам то добро може донети НАТО пакт?
Вероватно исто оно добро као Ваш СОФА споразум. Какво лицемерје, какав неморал, каква демагогија и популизам. Пучистички ниско.
Препоруке:
26
51
8 понедељак, 27 јун 2011 22:46
Давид Новаковић
Коштуница је можда једини политичар у Србији који има снаге да промени нешто а уз то је поштен човек који није укаљао образ. Али је много килави, као и његова стрнка.

Са друге стране имамо СРС која, бар мени лично, делује као много одлучнија и енергичнија партија али је у великом хендикепу због противправног утамничења доктора Шешеља.

Једини спас за Србију је прављење коалиције са радикалима, нема више околисања, зна се да сте на једној страни ви тј. ДСС и СРС као две једине странке које имају своју политику, слагао се неко са њом или не. Остатак политичкох спектра није ни битан, јер били они леви или десни, жути или црни, сви раде према програму Брисела.

Треба направити национални блок и изаћи на изборе. Па ком обојци ком опанци. Ако народ хоће да изврши самоубиство нека слободно препусти власт СНС-у или нека да још један мандат ДС-у да заврше започети посао.
Препоруке:
58
10
9 понедељак, 27 јун 2011 23:11
Станимир Трифуновић
Да ли овај проглас подразумева и престанак инвестирања у евроатланске интеграције а с обзиром на препознатљиву досадашњу позицију ДСС-а да треба узајамним дијалогом са ЕУ искристалисати да ли иста Србију види у границама са или без Космета?

И,без даљег, то је кључно место актуелних српских деоба. Коначно се свако мора изјаснити, па и ДСС, који нема других нејасних начела.
Препоруке:
31
2
10 понедељак, 27 јун 2011 23:35
гавран
кажу, и од гаврана има црније !

црније је, сматрам, СНС.
Препоруке:
37
1
11 уторак, 28 јун 2011 01:03
Милодан
Сад'би ја требао да нападам садашњу власт и да будем на страни Коштунице. Не могу.
Или да браним власт а да нападнем Коштуницу. Не могу ни то.
Да браним власт и Коштуницу, нема шансе.
Да нападам и власт и Коштуницу? То бих могао.
Али! Да ли о има смисла? Има.
Свим својим срцем нападам и садашњу и предходну власт. И сваку будућу, јер су они (у свим могућим комбинацијама) већ били на власти.
Одустајем.
Ко последњи изађе нека угаси свећу јер струје нећемо имати.
Препоруке:
24
22
12 уторак, 28 јун 2011 02:46
Fristajlo
Sve što je rekao, već smo čuli, čitali, videli; treba Voja da "stisne petlju" pa da kaže nešto novo. Mantre koje mrmljaju svi već znamo na pamet, i ne treba više ni potpisati ko je- prepoznatljivi su, posle par rečenica.
Ako i jednog poštujem na našoj političkoj sceni, to je on; no, dok god ne kaže otvoreno zašto nam je ovako, ma koliko to opasno bilo- nema ništa od mrdanja sa dna. Koštunica savršeno dobro zna uzroke propadanja Srbije, samo ne sme da kaže jasno i otvoreno. Zato je i prepustio vlast DS- '08; znao je i tada šta je problem, a danas to vidi mnogo više ljudi, koji nemaju takvu armiju informatora kao on, budući predsednik vrlo ugledne i uticajne stranke.
Ja taj balast nemam, pa ću reći svoj stav; dok god ne zaustavimo upliv zapada, pre svega SAD i Nemačke na sve što se događa u Srbiji, i ne pohapsimo "kontroverzne biznismene" što naše, što strane- nema nam vađenja iz ovog blata.
Kako?
Može, samo- treba nešto pameti, i mnogo, mnogo nečeg zaboravljenog u Srbiji- poštenja.
Препоруке:
23
2
13 уторак, 28 јун 2011 05:14
Боки
Чињеница је да 'развој' није никакав развој већ деценију него покушај опоравка јер Србија још није достигла привредни ниво који је имала пре почетка ратова на Балкану.
Тај и такав опоравак текао је некад спорије, некад брже а данас нема никакве шансе захваљујући између осталих управо и Коштуници који има доста удела у одговорности за пљачкашку приватизацију (макар и ћутањем) и креирање политичке стварности коју гледамо а коју карактерише диктатура странака и владавина неспособних медиокритета.
Друго није тачно да 'немамо непријатеља'. Итекако их имамо и они су на власти и иза власти.
Толико о прошлости а будућност нам је неизвесна и не обећева ништа добро све док је кроје људи из прошлости.
Потребни су потпуно нови млади нараштаји који неће бити само медијум за стране интересе као шездесет осмашка генерација.
Препоруке:
8
0
14 уторак, 28 јун 2011 09:06
М.
Најгора је она политика која се служи обмањивањем сопственог народа
...што Коштуница одувек чини.
Препоруке:
9
22
15 уторак, 28 јун 2011 09:30
С
Док није дошао на власт, и он је причао што и сорошевци: Да на КиМ није демографски него демократски проблем. То јест, проблем је што СМ не дозвољава шиптаирма да се деморкратски искажу.

Кад сам први пут видео оног његовог тајкуна Ненада Поповића, то је било у некој ТВ емисији, где је само понављао: "Сада неће бити пробема са Албанцима, када је у Србији демократска власт, ујединиће нас економија, трговина итд."

Више пута је рекао да ће бизнис (на челу са њим) решити све проблеме и култивисати шиптаре.

Наш суноврат је почео 2000-е а не 2008-е године.

"Стабилан развој" Србије о коме глагоља ВК, био је на бесомучним кредитима. И да је остао на власти, после 2008-е би опет било исто, јер рпесахнуле стране славине.
Он је увео систем: цена расту-динар јаче (евро пада). Године 2007-е је евро био пао на 76 динара.
А цене ишле на горе.
У његово време, увозни лоби нас је растурио.

Сада једно крило ДС само довршава то што је почело друго крило ДС.
Препоруке:
22
9
16 уторак, 28 јун 2011 09:38
Spisak samo nekih razarajućih dela DOS-a po Srbiju:
- Iz srpskih zatvora je samo 4 dana posle polaganja zakletve (9.oktobra 2000.g, mada je odgovarajući „Službeni list SRJ” sa njegovom „pobedom” izašao tek 10.oktobra 2000.g!!) Koštunica oslobodio 963 Šiptara, čak i one koji su bili osuđeni na tada najdužu kaznu od 20 godina zatvora zbog ubijanja civila, vojnika i policajaca na Kosmetu. Iako ni predsednik na tako nešto nema pravo, Koštunica je lično (jedino predsednik ima pravo na skraćenja i pomilovanja) doneo tu odluku. Predsednik u lakšim krivičnim delima ima pravo na ublažavanje kazne na predlog Vrhovnog suda, ali ne i na oslobađanje (osim ako je kazna manja od 2 godine zatvora). Koštunica je to uradio bez ičijeg predloga i bez saglasnosti Vrhovnog suda, a prema unapred postignutom dogovoru sa Zapadom, koji je finansirao i logistički pomagao njegov dolazak na vlast.
Препоруке:
22
7
17 уторак, 28 јун 2011 09:40
Spisak (2)
- Koštunica je kao Predsednik SRJ 23.oktobra 2000.g. pismeno zatražio prijem SR Jugoslavije u članstvo UN - kao nove države! - (iako smo mi jedna od 27 osnivača UN!) i time se odrekao da je SRJ naslednik SFRJ - time smo izgubili sva prava kao sukcesor, tj. odjednom treba da delimo imovinu SFRJ, te da se ponovo učlanjujemo u sve svetske organizacije! Taj potez nas je koštao oko 3 mlr USA $, a ujedno smo, odjednom, pravno, postali država koja je pomagala ratove u tuđim državama - u Sloveniji, u Hrvatskoj, u BiH, pa smo pravno stekli atribut agresora – agresor nema pravo na povraćaj svoje imovine.

- Uprkos svih ustavnih ograničenja, bez referenduma, Koštunica je, kao savezni predsednik - ukinuo SRJ i formirao tzv. „Državnu zajednicu Srbije i Crne Gore”, u kojoj su, za srpke pare, „crnogorci” agitovali (i po svetu) za svoju nezavisnost.
Препоруке:
26
6
18 уторак, 28 јун 2011 09:40
Spisak (3)
- 20.novembra 2000.g, Labus je, kao potpredsednik Vlade SRJ, sa MMF i SB potpisao protokol o priznavanju svih kamata za period oktobar 1992.g. - 20. novembra 2000.g. - period kada smo bili pod sankcijama i kada nas je Zapad, prekidom platnog prometa, onemogućio da otplaćujemo dug! Tim aktom se naš dug sa 5.470.000.000 $ automatski popeo na 10.830.000.000 $!

- DOS - 19 „stranaka” - od januara 2001.g. isteruju sa posla u raznim oblicima oko 1.130.000 ljudi, prevremeno penzionišu oko 430.000 ljudi (ponajviše iz vojske - pogotovo one najvrednije: sa ratnim iskustvom), iz policije, bankarskog sektora i po osnovu kasnije privatizacije (otkup staža).

- Za 8 godina rasprodali su celu privredu i ostalo je još 10-ak javnih preduzeća od čije prodaje (njih 6) Dinkić i dalje lupeta da će građanima dati po „1.000 evra”.

- I pored celokupne privrede koju rasprodali, stalno su se zaduživali, i sada je dug Srbije skoro 30 milijardi dolara - 29.784.000.000 $ !!
Препоруке:
26
5
19 уторак, 28 јун 2011 09:41
Spisak (4)
- Potpuno su razoružali i razbili Vojsku, smanjivši je do nivoa neupotrebljivosti.

- Potpuno su razbijene službe bezbednosti kako vojne tako i civilne koje su podređene američko-engleskim interesima. Americi je dostavljena celokupna arhiva DB-a (BIA), kao i dokumentacija vojnih službi.

- Milošević je isporučen Hagu, a kasnije je, mimo ustavnih ograničenja, donet neustavni zakon, po kome se Hagu mogu izručiti svi naši građani koje on bude tražio. Po toj osnovi, poslato je u Hag 17 naših državljana, odnosno ceo politički i vojno-policijsko-bezbednosni vrh države. Osim toga, Hagu je dostavljena celokupna državna arhiva 1990-2000.g, čak i dokumenti sa oznakom državne tajne.

- Napravili su 2001.g. krizu na jugu Srbije u kojoj poginulo 11 naših policajaca i vojnika.

- 2003.g. su, mimo pravnih normi, u akciji „Sablja” protivpravno uhapsili 11.000 ljudi, pa im sada iz državne kase plaćaju odštete.
Препоруке:
26
3
20 уторак, 28 јун 2011 09:42
Spisak (5)
- Ništa nisu učinili da se ispoštuje rezolucija UN 1244, po kojoj je Kosmet nedvosmisleno deo Srbije, da bi svojom politikom doveli do toga da Kosovo proglasi nezavisnost i faktički se odvoji iz sastava Srbije. Predsednik, inače, u svojoj Zakletvi izgovara „da će svim sredstvima” braniti teritorijalni integritet države na čijem se čelu nalazi, što podrazumeva da je obavezan da i vojno brani Kosmet. Zakletva je obavezujuća za svakog predsednika. Tadićevo ponašanje je direktan akt veleizdaje (pravni termin) za šta je predviđena najstroža kazna (to će neko, valjda, i pokrenuti).
Препоруке:
27
4
21 уторак, 28 јун 2011 09:43
Жика С. Тадић
@гавран

тачно;

и од гаврана има црње!
Препоруке:
11
0
22 уторак, 28 јун 2011 09:43
брм
"Најгора је она политика која се служи обмањивањем сопственог народа"
лепа аутодефиниција
и мене је обмануо једном
Препоруке:
17
13
23 уторак, 28 јун 2011 10:05
стварност
оставите сада по страни емоције, ово-оно, већ рационално сагледамо стање.

и њега су изгледа превеслали. а кога нису ?

Не мислим на ДС, они су само....

сетимо се Робеспера!

без ДСС-а, нема реалне могућности да се победи .... ДС и СНС !
Препоруке:
14
13
24 уторак, 28 јун 2011 10:37
МП
Развој Србије није заустављен 2007 већ две деценије раније.После петог октобра само је финиширано растурање Србије у коме своје не мало место има и Коштуница.Питање ко је ту највише крив свакако води до "Међународне зајднице" оличеене у Америци и "ЕУ нема алтернативу" са Немачком и Енглеском на челу(не умањујући улогу осталих чланица).Коштуничино ,по мом мишљењу исправно становиште о држави и потреби заштите свих њених аспеката,дубоко је у раскораку са оним што је он(са својом екипом) урадио на томе.
Препоруке:
13
2
25 уторак, 28 јун 2011 10:38
Висарион
Два Србина три политике.Све је тачно што се каже и било са које стране да се каже.Само све је догорело до ноката И спржиће нас свеједно дођу ли тадићевци или николићевци.Хрвати,Словенци ,Шиптари и Црновгорци ће нам кројити капу у ЕУ.Они исти који су нам је кројили у Југи.Зашто с онима с којима нисмо успели да направимо заједницу.У Југи су нас проглашавали окупаторима .У ЕУ ће нас тежити да колонизују.А да блате на сат и на фат.То баца друго светло на Коштуницу.Правио је грешке.Ко није, али је тачно да је под њим било боље и извесније.Ваљда се понешто и научило.Радикали нису оно што су били али нису више осиони и имају разборитих момака.Ако им стигне Шешељ све ће се променити.С Додиком коме Коштуница одаје признање све би код нас била офанзива.Ово са ескиважама, ово са паралажама, ово са извињавањима, ово са улагивањима чак и Јосиповићу кад не дође у Јадовно је капитулантска Србија.Размислите господо поротници.Или не гласати никога или не гласати ДС и СНС.Све остале комбинације су боље
Препоруке:
15
4
26 уторак, 28 јун 2011 11:01
Лаповац
Све би ово било у реду г-дине Коштунице да Ваше политичко деловање почиње од пре годину-две. АЛИ!
На последице овог великог "али" подсетили су Вас претходни коментатори, па да се не понављам. Можда су намере Вашег политичког деловања у претходном животу биле искрене (па и данас), али су Видите и сами последице за српски народ погубне. Време је за преиспитивање, а то не можете да учините сада у овом нашем политичком казану у коме се крчкају сплачине за народ, потребан је мир неке испоснице.
Овде на овом сајту прочитао сам скоро у неком чланку да је неки значајни амерички економиста (да сад не тражим име и наводе), када су га скоро пред конгресом испитивали о његовом раду у државној економији, изјавио да је сада свестан да је све што је радио у претходном радном веку било погрешно и да се сада каје због тога. Тако сте и Ви вероватно несвесно више од двадесет година радили на развијању ове болести, политичког система коме незнамо тачно име а радно га називамо партиократија, (наставаk)
Препоруке:
20
5
27 уторак, 28 јун 2011 11:32
Висарин Лаповцу
А ко сед руги то толико код нас "преиспитује".И Око чега да се преиспитамо.Коштуница има за сваку регију некакав економски план и програм.Кажу разрађен.Динкић хвата маглу од регионалистичких наших страсти.Он хоће могућност да сви краду а не само понеки.Ко ће их похвататаи по целој Србији.Шта је ту мој земљаку "преиспотивање"? Динкић хоће власт по сваку цену.Што год је урадиио или обећао није дало резултате.Он мора да се преиспитује али , али, мој земљаче.Није ово говорте уста да нисте пуста."Преиспитивање"?Тито је то радио једноставније.Све се забрља ,он нађе кривца.Смени га.Држи говоре, све свали на онога "ко гура клипове у точкове" и лаже и влада даље.Динкић то исто проба, ма да на нижем и аматерскијем лоповском нивоу.Размислимо обојица "земљак".То је реч коју ми из тог моравског краја не употребљавамо.Комшији треба само да цркне крава а заједништво ?Боље је ко у клин ко у плочу.Али бунимо.Да прођу каравани
Препоруке:
7
0
28 уторак, 28 јун 2011 11:50
Лаповац
и ширили клице заразе у народ. Свесни сте да систем који сте успоставили не дозвољава да ово што пишете и спроведете сами. И ако гласамо за Вас опет би морали као 2000-те да се удружујете са ђаволима, па опет "Јово, наново". Како стоје ствари тренутно, до националног консезуса о било ком питању важном за државу је далеко, јер опет систем који сте успоставили дозвољава да се о томе изјашњавају само политичари. А колика је то памет уверамо се свих ових двадесетак година. Умне главе су изоловане и само што нису позатваране у неком казамату (имају лоше искуство са оним некадашњим комунистичким сремско-митровачким).
И друго, знате ваљда и сами какви су вам партијски кадрови и не само Ваше партије него генерално свих, осим часних изузетака, све на голом личноинтересном нивоу.
Дакле г-дине Коштуница, посветите се мало више размишљању о бољем политичком систему у коме би било могуће да се о битним питањима за народ и државу постигне барем већински консезус уз неспутавани плуларизам мишљења.
Препоруке:
12
3
29 уторак, 28 јун 2011 12:26
С
Које нам то добро може донети НАТО пакт? Често се чује како се ето Србија из емотивних разлога противи учлањењу у НАТО.


То каже човек који у првом мандату за министра ино-послова узима Вука Драшковића, освдоченог србофоба, комунисту, који је данас најавтренији заговорник НАТО. Кад кажем "данас, мислим и на време када га је Коштуница узео за министра.
Препоруке:
16
4
30 уторак, 28 јун 2011 12:34
Милко Грбовић
Ех,шта сам ја поручио ВК још 2001 године...Песму није хтео да објав ни један сатиричини лист,којих је тада још увек било.Било их је као рецидив диктаторске неслободе СМ. Данас, у демократији, у Србији не излази ни један.
Песму је 2003 објавио бањалучки "Носорог".

“ЧОВЕКУ ИЗ НАРОДА”

Најбоље намере имали сте, можда
кад сте се с овима хватали у коло,
да свргнете оног црвенога вожда
што је народ гуро у беспуће голо.

Но, шта оста од тих ваших идеала?
Да л’вам ово личи на остварен сан?
Да у коло уђе, баба динар дала
а кол’ко је кошта да изађе ван?

Они који тикве са ђаволом саде
своју душу метну на тешку робију
ал’ то схвате касно, на крају баладе
када им се редом о главу обију.

Сви потези ваши моју душу леде,
што вас више слушам, све се више плашим
где ће овај јадни народ да одведе
пут поплочан добрим намерама вашим?

Отвористе широм врата тора овч’ег
крвлочном курјаку,незаситој али,
заковасте чврсто српских нада ковчег
сад перете руке “Ништа нисте знали..”
Препоруке:
17
3
31 уторак, 28 јун 2011 12:35
Милко Грбовић
Наставак:

После сам дописао:

Шта вам више годи, занима ме и то,
блаженством и срећом душу запенуша:
Да ли хиландарска нафора и жито
Или “молитвени доручак” код Буша???

*
Знаи, ја сам само постављао питања. Још чекам на одговор
Препоруке:
12
4
32 уторак, 28 јун 2011 13:37
Gordana
Draga gospodo,
Jedino mogu ,iz procitanih komentara ,da zakljucim da je sistematsko anatemisanje Kostunice, njegove stranke i vlade obavljeno maestralno.Uostalom kao i svi destruktivni poslovi sadasnjih vlastodrzaca. Ajde lepo da izanalizirate sve primedbe na rad kostunicine vlade! Iznanadicete se ;svi glavi akteri tih neoprostivih gresaka i lopovluka i "propusta" su SADA u vladajucoj koaliciji pa i dalje zare i pale bez milosti. Naravno, ne propustaju savaku mogucu situaciju i povod da ne popljuju Kostunicu i njegovo "pogubno " delovanje po napredovanje Srbije ka EU Eldoradu.
Upamet se ljudi! Nije Kostunica bogom dano resenje ali mi zaista bolje nemamo. Jedino sto mu svi mozemo zameriti je nedovoljno doza pokvarenosti i manipulacije nepohodne za bavljenje politikom bilo gde, a narocito na ovim prostorima.Jedino da se nadamo da je ovog svog nedostatka postao svestan i da ce se u buducnosti znatno promeniti u tom pravcu u svom , i pre svega , nasem interesu.
Nemamo drugo resenje!
Препоруке:
15
12
33 уторак, 28 јун 2011 14:07
брм
@ Gordana
"Ajde lepo da izanalizirate sve primedbe na rad kostunicine vlade! Iznanadicete se ;svi glavi akteri tih neoprostivih gresaka i lopovluka i "propusta" su SADA u vladajucoj koaliciji"

ПА УПРАВО СЕ О ТОМЕ И РАДИ..о систему..како му се ни случајно не омаче неко добар?
чак се и тадићу омакла она министарка телекомуникације

с ким си онакав си
Препоруке:
5
9
34 уторак, 28 јун 2011 15:01
Zivela bi, mozda, da nije bilo vas i slicnih.
Greske koje ste vi napravili, i nacin na koji ste dosli na vlast, sve to ne moze biti zaboravljeno. Zato 'prijatelju', vi nama nikada necete biti prijatelj.
Препоруке:
7
6
35 уторак, 28 јун 2011 15:16
Dragi 'prijatelju', pokazali ste sve dok ste bili na vlasti
NISTA niste uradili za ovaj narod, samo ga dodatno upropastili. VI nemate nista da ponudite, konkretno, osim ovakve tekstove i izjave. Vi stevise analiticar, nego pravi vodja.

Bili ste vi na poziciji, mogli ste barem nesto reci o krsenju raznih rezolucija, o nasilju, neisporuciti bivseg predsednika. Svasta ste vi mogli, a od toga pokusali i ostvarili NISTA. Zato je vasa partija jedna velika nula, i privlaci paznju samo onih poput ovih iiznad, koji daju minuse. Ali ni to vas ne treba previse ohrabrivati, jer na politickoj sceni mi imamo tako malo pravog izbora, pa je razumno da i svi privouku po nesto glasova...
Препоруке:
10
7
36 уторак, 28 јун 2011 15:26
Божо Бјелак
Извињавам се, нисам прочитао осврте. Господин Коштуница и даље не схвата да су га бирачи казнили и да ће бити поново кажњен, зато што није са радикалима (два пута је имао прилику) градио модерну српску државу.Свима је јасно зашто то није урадио. У политици нема поправних испита. Професор није политичар, то је добро, зато би требало да се мане политике.Србију и овај народ могу донекле извући из јада и биједе само нови људи.Сви који су до сада владали и који су сада на власти, морају бити лустрирани.Након лустрације слиједе судски процеси. Само на тај начин може доћи до очишћења, све друго је чиста крпљевина. Као оптимиста са искуством, надам се у Бога, да СПС и жути никада више неће владати.Када нестане њихова коалиција, нестаће и утицај малих антисрпских партија.
Препоруке:
16
3
37 уторак, 28 јун 2011 15:42
Brk
Sva ove polemika moze da se svede na:

1. Sta su Srpski nacionallini interesi
2. Da li je ulaz u EU u skladu Srpskim nacionalinim inreresitma.

Na prvi point nemam odgovor a za na drugi mi izgleda kao da stojim na plazi i neki mi govore da sve dobro zavisi od jednog zrna peska.
Препоруке:
5
0
38 уторак, 28 јун 2011 16:10
primedba
@Gordana

e pa, pogledajte gore komentare Spisak od jedan do pet.....

e, u svemu tome je, na žalost, učestvovao g. Koštunica!
Препоруке:
10
6
39 уторак, 28 јун 2011 18:25
Сајбер Милева
За Гордану и остале: Немојте стављати у исти кош критичаре ВК.

Јер, има 2 врсте тих критичара:
1. Они који га не воле зато што је скренуо са свет(л)ог Ђинђићевог, Чединог,Чанковог, итд пута

2. Они који му пребацују то што је уопште био на том путу.

Зна се који његов критичар спада у коју групу.

Уосталом, обратите пажњу на тон и речник којим га критикујемо ми из друге групе, и на ве из прве групе, који га не критикују, него вређају, пљују.

Погледајте рецимо Басару и Петра Луковића. Част поменутом тандему, моћни су, јаки су. Али немојте нас у сити кош с њима.
Препоруке:
13
2
40 уторак, 28 јун 2011 19:15
банедрал
А шта је то г-дин који је већ био у власти паметно урадио за време својега мандата???Тада су ,колико се сећам ,покренуте скоро све ове вајне приватизације,тада је вајни Кнежевић образовни министар покренуо све врле нам школске "реформе" итд. , итд.Немам више снаге да набрајам глупости којима су се сви наши вајни политичари показали.Нема ниједнога међу свима њима који иоле заслужује да му се наручи кафа у кафани а да га се не истера из исте.Сви се склоните од нас багро!
Препоруке:
9
3
41 уторак, 28 јун 2011 19:20
Vladimir
Nema pomoci za plitkoumne Srbe. Prosto nema, i nije mi jasno zasto se Kostunica uporno eksponira.

Srbi ce se dosetiti lukavo, da je "bio u vlasti", i da je uradio sta je uradio, i protiv zapada i protiv 18 clanica koalicije. Nisu mu oprostili koalicioni partneri, ni zapad, a Srbi su legli na rudu spinovanja, i "zapamtili" sta misle da su zapamtili.

Ja da sam na njegovom mestu, mirno bih proveo penziju u nekoj prirodi, i svakome pametnome odgovorio, ako zatrazi savet ili preporuku.

Boriti se politicki medju gradjanima koji jos uvek (i jos vise) zele 1000 evra, a prodali bi dusu i za manje, gde ga 90% tzv "pametnih" intelektualaca i gradjana gura u nekakve "koalicije" sa ovim ili onim, pa sta ce mu to.
Neka glasaci glasaju za svoje Cede, Tome, europski san i 1000 evra, pa neka se mesaju i udruzuju kao u sopskoj salati.

Svaki gradjanin zeli da otme svoj deo kolaca Srbije, i ne treba ih sprecavati... do protektorata, kada svaka vruca kasa pristize na kusanje.
Препоруке:
15
1
42 уторак, 28 јун 2011 20:00
Владимир НС
Стара прича. По коментарима се види. Не ваља Тадић, никад више ДС и онда кад дођу избори сви редом гласате за жуто предузеће.
Препоруке:
20
0
43 уторак, 28 јун 2011 21:30
Пера Детлић
Ново вино у нове бачве.
ВК је своје историјске прилике пропустио.
Препоруке:
12
6
44 уторак, 28 јун 2011 23:29
Обсервантес
Има и једна гора политика Г. Коштуница а то је она која ради против интереса сопственог народа! Постоји обмањивање и то је део, некад је инструмент политике, некад је чак у служби народа али кад лаж постане сврха политике и толико траје онда је то понижавање, потцењивање и иживљавање над народом јер руинира његов основни, егзистенцијални интегритет.
Препоруке:
9
0
45 среда, 29 јун 2011 00:30
Fristajlo
Nije korektno njemu spočitavati kadrovski sastav Vlade koju je vodio. Svi vrlo dobro znamo ko od 2000-te kreira politiku u Srbiji, skida i postavlja ministre i premijere. Činjenica je da je za njegovog mandata bilo evidentno bolje, da ne kažem manje loše, što je bliže istini- i to samo zato što je makar malo uspevao da koči štetočine spolja i iznutra.
Ko se seća- seća; njegova je izjava da mu je Hag 9. rupa na svirali, "da nije obavešten", da je odbijao saradnju sa NVO, i nije daleko od pameti da je barem pokušao nešto. Njegov legalizam je bio manevar kočenja brzopletih i štetnih aranžmana i "promena" koje je nametao zapad, a ne "kilavost", što su mu uvek zamerali histerični i nepromišljeni eurofanatici i globalisti. Nije on ni spor, ni neodlučan ni nesposoban; samo ne vidi sa kim bi, a da ga sutra ne prodaju za šaku evra. Svestan je kako Srbi brane svoje vođe- video je na primeru Miloševića.
Ja mu ne zameram; nije blesav da rizikuje glavu zbog nezahvalnog naroda.
Препоруке:
10
5
46 среда, 29 јун 2011 00:35
Неле
Не знам да ли грешим? Ови веома критичарски расположени коментари припадају изгледа онима који само на појединима оштре памет, а знам да су којим случајем у ситуацији да доносе одлуке о свима нама, не би знали нити смели ни да бекну.Ово је тачно. Јер да су имало способни као што замишљају, они би били на местима оних КОЈИМА сада врше разне анализе, експертизе,пребројавања и класификовања учинака, умишљени у своје експертско критизерство туђег труда.Па макар тај труд био у неким моментима и погрешан, г. Коштуница не издаје државу,не продаје је и има довољно памети да води државу у мери добијеног поверења.Можда и грешим, можда би многи који га критикују желели да он уради оно што би они сами желели, међутим он је паметан, није узурпатор поштује поверење у мери у којој га је задобио. И зато им никад неће бити јасан до краја човек који не испуњава жеље, већ ради оно чиме је задужен. А поменути нека траже Баш Челика, ето им га, сада је на власти. Исход је тужан и известан.
Препоруке:
8
3
47 среда, 29 јун 2011 08:10
?
Vladimir:
Boriti se politicki medju gradjanima koji jos uvek zele 1000 evra

Тих 1.000 евра је обећано за мандата ВК!
И, обећао их је Динкић, који је био министар у свакој влади ВК.
Neka glasaci glasaju za svoje Cede,

Ко је и тог Чеду устоличио на власти? Моја прабаба? Или можда тај ВК.
*
Фристајло:
Nije korektno njemu spočitavati kadrovski sastav Vlade koju je vodio. Svi vrlo dobro znamo ko od 2000-te kreira politiku u Srbiji, skida i postavlja ministre i premijere.

Па како тај поштени ВК ни једном не рече: „Јесте, мене је поставио будимпештански штаб?“.
Зашто се стално потеже да је „вратио мандат народу“. Реците лепо да је вратио мандат Полту или већ ко га је поставио.
Ko se seća- seća; njegova je izjava da mu je Hag 9. rupa na svirali,

Спин.Бедна и перфидна фора да завара Србе. Тој рупи на свирали је послао 40-ак родољуба.
Препоруке:
9
10
48 среда, 29 јун 2011 10:03
SLOBODAN 50
DA LI NEKO TVRDI I MISLI, DA NAS UBEDI, DA JE KRIZA POČELA 2008.GODINE?A DA JE U PERIODU OD 2000 DO 2008. GODINE, TEKLO MED I MLEKO U SRBIJI?MA HAJTE MOLIM VAS... POČELA DA RADI STOMAČNA FILOZOFIJA...
Препоруке:
15
6
49 среда, 29 јун 2011 13:53
Ивана
@Fristajlo

nije blesav da rizikuje glavu zbog nezahvalnog naroda?

Ово је за мене нешто ново. А због кога је он уопште овде?
Препоруке:
9
3
50 среда, 29 јун 2011 19:54
Sajber MIleva
Тако се и његов пајтос кога је довео на валст, жалио када су му звиждали на Ташу током ватерпоала: Звижде ми а ја сам толико учинио за њих...

Какко љигаво звучи оно на крају "Живела Србија!".Шта значи завршити тим покличом неку колумну?
Препоруке:
6
3
51 среда, 29 јун 2011 20:55
Fristajlo
Vladimire,
(Pa kako taj pošteni VK ni jednom ne reče: „Jeste, mene je postavio budimpeštanski štab?“)
Zato što je, kao i mnogi drugi naivno mislio da će zaista on voditi državu. Kad je shvatio, izmakao se.
Ne branim to, ali- razumem.

(Zašto se stalno poteže da je „vratio mandat narodu“. Recite lepo da je vratio mandat Poltu ili već ko ga je postavio)
Drugi nisu ni toliko uradili. Ne kažem da je bio dobar premijer, već manje loš od drugih u datim okolnostima.


(Spin.Bedna i perfidna fora da zavara Srbe. Toj rupi na svirali je poslao 40-ak rodoljuba.)
Ne on, već Đinđić; ako se već potežeš kamenom, bar nanišani kako treba.
Ovako će neki i tebi da se vrati.
Препоруке:
5
3
52 четвртак, 30 јун 2011 10:57
?
@fristajlo
Zato što je, naivno mislio da će zaista on voditi državu. Kad je shvatio, izmakao se.
Ne branim to,ali- razumem.


Човек који хоће да води државу, а треба му 8 година да схвати. Хајде да причамо бајке.Знао сам да је наиван, али оволико...
*
Ne on,već Đinđić; (послао родољубе Хагу)ako se već potežeš kamenom, bar nanišani kako treba.

Да ли баш?
Провери „тајминг“.Како их је филигрански доводио у ситуацију да се сами предају. И,не потежем се каменм него иситном и логиком.
А све да је и Ђинђић, реци ми: Ко је устоличио тог ЗЂ
Ако је већ то "пребројавање гласаова" урадио у пакету са ДОСом,на републ. изборе је могао иажи сам и онда не би ЗЂ имао толику власт.
*
Шта ј рекао ген. Павковић оног дана када је смењен: "ВК се понашао према мени као каубој према каубоју. Зове ме и каже да је хеликоптер са Милошевићем већ код границе са БиХ, "Небојша, учини нешто". Шта сам могао да учиним, осим да оборим хеликоптер."
Препоруке:
4
2
53 четвртак, 30 јун 2011 12:33
честитам
Чини ми се да се Србима унапред може честитати још једна жута власт са новим паразитима око ње.

Немојте случајно нешто Коштуници да опростите, сви су се показали бољи од њега.

Живели Тадић,Чеда, Дачић и Тома, доле Коштуница!
Препоруке:
7
6
54 четвртак, 30 јун 2011 16:53
Ne primamo cestitke
@Cestitam
Pa Kostunica je Borisa i Cedu doveo na vlast,sto ih se sada vi iz DSSa odricete,ne svidjaju vam se vise?
Препоруке:
3
4
55 четвртак, 30 јун 2011 17:12
Турас
Читам коментаре,већина су "исправни".Ја сма трам Коштуницу,не што неки кажу,килавим али прагматичан државник није био нити верујем да МОЖЕ бити.Даље не верујем у могућност здраве коалиције на следећим изборима,који нам остављају други избор осим, ДСС и Веље и опет се надам радикала,можда и Палма.Господо коментатори није ништа смешно што је стварно смешно-а постане стварно.Сетите се СПС ко је веровао у онакав обрт.Ја верујем у страни"фа ктор"потпомогнут са коферчетом.Ако се то догоди и на следећим изборима,вероватноћа је реална,онда су сви коментари ма колико паметни и ваљани(ко то још узима обзир) узалудни.
Препоруке:
1
1
56 четвртак, 30 јун 2011 17:59
Бојан-Сурбел
Ово је БЕСПРЕКОРНО!
ДСС би требала ово обраћање да одштампа у онолико примерака колико има кућа у Србији, подели га, и да без и једног Божијег динара уложеног у политичку пропаганду за изборе, мирно дочека златну победу!
СРБИЈА ПОБЕДИТИ МОРА!
Препоруке:
6
3
57 четвртак, 30 јун 2011 18:09
Mile
@Бојан-Сурбел
Meni ne treba nista da donose. Eto da im ustedim jedan primerak, da se ne trose bespotrebno.
Препоруке:
3
3
58 четвртак, 30 јун 2011 20:47
aleksandar, oslobodjen za malo
Postovani gosodine Kostunica.
Obracam vam se licno, jer sam neizmerno verovao da je neko najzad pronasao pravu politicku liniju kojom bi ovaj narod trebao da hodi. Ubedjen sam da je to pravi put. Ipak greske koje ste pocinili u realizaciji tog puta mi govore da ste vi savrsen teoreticar, ali veoma los operativac. Tesko mi je da kazem ali i ono malo operativaca koji su egzistirali u vasoj stranci su ili izbaceni ili su sami napustili stranku. Te greske nisu kostale samo vas i vasu stanku vec i celu Srbiju, zbog cega vi treba da snosite objektivnu odgovornost. Preporucujem vam da principijelno, onako kako ste do sada vodili svoju politiku, podnesete ostavku na mesto predsednika stranke, zauzmete mesto savetnika, a da predlozite nekog vrlog operativca iz vaseg podmladka za predsenika. To bi, nadam se ako nije kasno, ozdravilo stranku i vratilo je sa nizbrdice na kojoj se nalazi. Nisam clan vase partije samo zbog nivoa kvaliteta ljudi na lokalu, glasam za vas.Pozdrav od razocaranog.
Препоруке:
6
1
59 четвртак, 30 јун 2011 21:12
Sajber MIleva
Mile
@Бојан-Сурбел
Meni ne treba nista da donose. Eto da im ustedim jedan primerak, da se ne trose bespotrebno.


Тачно. Нек не доносе ни мени.
Ако већ доносе неке папириће, нек донесу оне галсачке лситиће које запалише и побацаше , д авидимо како је то ВК победио.
Препоруке:
3
3
60 четвртак, 30 јун 2011 23:28
Fristajlo
(Čovek koji hoće da vodi državu, a treba mu 8 godina da shvati. Hajde da pričamo bajke.Znao sam da je naivan, ali ovoliko...)
Pre nego što nastavimo ovu diskusiju, reci -koga bi ti na to mesto?
Bilo bi mnogo jasniji pravac ove diskusije; ovako ispada da ga ja branim, a ti zbog toga napadaš mene, što je malo šizofrena situacija, jer ja nisam njegov glasač, ni bio, niti ću biti. Samo volim pošteno da sagledavam stvari.

(A sve da je i Đinđić, reci mi: Ko je ustoličio tog ZĐ)
Nemačka i NATO. On, sigurno nije. On mu je zadat, nije bio izbor; da li stvarno misliš da je on samo perfidni "Đinđićevac", i zamajava nas sve ovo vreme?
Jer, ako mu to uspeva, onda sam zadivljen...
Gomilu stvari mu zameram, ali- ne mogu i ovo, jer su obične konstrukcije.
Препоруке:
4
2
61 петак, 01 јул 2011 08:39
@fristajlo
Збиља не видим да нападам тебе. Могу само да указујем на недоследности и нелогичности оних који га амнестирају што је био тројански коња за ову жуту пошаст.

Кажемо поштен.
Онда се моје виђење тог појма разликује.

Са мојим поштењем, да су мени 2000е рекли: Слушај, ти си тако мрзовољан и без харизме, али си једини који се није згадио вом народу и који нема пепела на гави. Хоћеш ли ти да нам послужиш као лутка да доведемо ове србомрсце на валст. Нипта ти не брини, све ћем ми, ти само слшуај шта кажемо.
И онда, пишу ново креманско пророчантво, где убацују мене као спаситеља Србије, спинују навелико...
Е, ја као поштен бих рекао: Неђе да може.Нећу да лажем јадни народ.

Ја, као поштен и легалиста, одмах бих подвикнуо: ШТа, спалил сте лситиће?!
Покрали сте ствари из скупштине?!
Провалили сте у станицу полиције?! Хајде да видимо шта каже кривични законик!
Нисте ви за мјпу екипиу!

Јок, поштени спаситељ Србије је чекао 8 година да каже како они не ваљају.
Препоруке:
2
5
62 петак, 01 јул 2011 10:01
@Ne primamo cestitke
Не , није их Коштуница довео, довео их је Милошевић својим додворавањем западу да би спасао своју кожу.

Довео их је Милошевић кад је пустио Вокера да поставља локаторе по Србији у војним објектима.

Сада их држе комунисти попут вас који чекају неког свог ТИТА, који ће да узима кредите, дели народу и заведе једноумље.
Препоруке:
5
3
63 петак, 01 јул 2011 17:12
Fristajlo
Vladimire,
(Sa mojim poštenjem, da su meni 2000e rekli: Slušaj, ti si tako mrzovoljan i bez harizme, ali si jedini koji se nije zgadio vom narodu i koji nema pepela na gavi. Hoćeš li ti da nam poslužiš kao lutka da dovedemo ove srbomrsce na valst. Nipta ti ne brini, sve ćem mi, ti samo slšuaj šta kažemo.)
Da imaš i jedan dokaz za ovakve tvrdnje, ja bih ti se prvi izvinio, a njega pljunuo više od bilo koga drugog, baš iz istog poimanja poštenja; no, meni zbog sklopa konstrukcije "razgovora" više liči da ga ti, naprosto ne trpiš,da te nervira, i odbijaš da razumeš poziciju u kojoj se nalazio. Ne mogu da podležem ovako nategnutim i nervoznim idejama, i radije ću ostati pri svom stavu da su ga izmanipulisali, kao i svakog drugog- jer, to umeju. Kad je shvatio da je njegov pokušaj da izmanipuliše on njih propao, i da gubi na svim poljima, da je bio u zabludi za mnogo što-šta- sklonio se. ja tako vidim njegove poteze, i ne verujem da je najljigaviji skot na srpskoj političkoj sceni
Препоруке:
6
1
64 недеља, 03 јул 2011 11:07
Danski Srbin
Kao sto g. Novakovic rece, na delu je sistematsko anatemisanje g. Kostunice. Jedan deo komentatora svesno i organizovano nasrce na g. Kostunicu i DSS dok drugi deo kriticara je indoktriniran i nesvesno radi u korist svije stete, kritikuje kao da ima neki plan B.
Ne postoji druga politicka opcija u koju se moze verovati, sem ako mislite da svi ovi ostali, upropastitelji Srbije, treba da dobiju jos jednu sansu, kako bi popravili stetu koju su nam ucinili.
Oni bi u tom slucaju bili politicki ponavljaci, a oni koji tako misle hronicni ponavljaci, bez sanse da nekad nesto nauce.
Sadasnja vlast, sa Tadicem na celu, zivi od zvake zvane EU. Daj Boze da i oni veruju da ce nas nekada primiti u taj skup drzava a i ako nas prime mi cemo tako izgubiti samostalnost dok ce kvalitet zivota ostati isti.
Nazalost, dobar deo gradjana Srbije politicku kultivisanost kao i takt i ton g. Kostunice dozivljavaju kao mlakost, njima vise odgovaraju politicki dzambasi i nasilnici.
Препоруке:
3
1
65 недеља, 03 јул 2011 11:41
Milan
Šta bi na ovo rekla najveća srpska moralna vertikala vladika Kačavenda?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер