Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Danke Deutschland

Komentari (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 24 jun 2011 21:39
mila w.
Sta je Hitler rekao: "Iskovacu celino jezgro nove imperije, koja ce biti nerazrusiva. Austrija, Ceska i Moravska, zapadna Poljska...Oko toga bloka bice pre svega konfederacija istocne Evrope-Poljska, balticke drzave, Madjarska, balkanske drzave, Ukrajina, Povolozje i Gruzija. To ce biti federacija, nema sumnje, ali njeni clanovi nece biti ramnopravni sa Nemcima. Savez drugostepenih naroda koji nece imati vojske, koji nece voditi svoju politiku niti svoju privredu-takva ce to biti federacija".
Citat je iz brosure Vojno politicke biblioteke-Poraz hitlerizma.
Preporuke:
82
1
2 petak, 24 jun 2011 21:39
Milena
ko razume taj je shvatio, a ko nije, nema mu pomoći
Preporuke:
81
3
3 petak, 24 jun 2011 21:52
David Novaković
Pohvale autoru na odličnom tekstu!

p.s.
Takođe me je ova vest jako obradovala, primetio sam da se menja stav i kod onog dela građana naše zemlje koji su iz najboljih motiva verovali da Srbija treba da uđe u EU (iako je put u pakao popločan dobrim namerama). Iskreno se nadam da je počelo buđenje Srbije i da će građani i aminovati jednu novu politiku na izborima.

p.p.s
Šta li se krije iza ovog poteza Nemačke, jer iz njihove perspektive, to im može doneti samo nove probleme i ruši vlast koju grade deset godina i za koju su bacili milione evra/maraka da bi bila postavljena na prvom mestu? Evidentno je da nas nikako ne bi pustili u EU, kamoli sa Kosovom u sastavu, ali za njihove planove u Srbiji tj. ovo je popriličan udarac. Da su opet dali šargarepu uspeli bi da postave novu ''pro-srpsku'' i ''pro-evropsku'' vladu. Toma ili Bora isto mu dođe. Plašim se da se ne sprema nešto veliko, toliko pogubno za Srbiju da im je svejedeno ko je na valsti i kakav je stav javnog mnjenja!
Preporuke:
72
4
4 petak, 24 jun 2011 21:55
Zdravko
Ja bogami nisam siguran da će narod (većina na referendumu) poslije opsežnih medijskih obrada i obmana reći veliko NE za kosovo republjik. Ali treba reći ono što se sigurno neće čuti ni vidjeti sa plaćeničkih i izdajničkih medija kakvi su danas u Srbiji. Treba reći da na Kosmetu na koji tapiju ima Srbija leže takva rudna i ostala prirodna bigatsva čija vrijednost višestruko prelazi sve zbirne EUropske pomoći i ostale IPA fondove. Za manastire i crkve valjda zna svaki Srbin. Za svijetlu istoriju takođe se zna. I treba reći, da ako se pristane na taj veleizdajnički čin, tu se nažalost, komadanje Srbije neće zaustaviti. A sa Njemačkom se uvijek znalo na čemu smo. Na vrhu bajoneta!
Preporuke:
97
1
5 petak, 24 jun 2011 22:13
Dejan P.
Sve je to lepo ,ali pomalo bajkovito.Zar zaista mislite da ce zuta,izdajnicka ekipa na vlasti tek tako promeniti ovu nakaradnu politiku,koju sprovodi vec 10 godina, zbog ovog nemackog saopstenja?? Mislim da nece,a ko u to veruje mnogo je naivan!
Preporuke:
70
1
6 petak, 24 jun 2011 22:34
Peter RV
Potpuno se slazem sa autorom. Nekad smo se smejali na samare koje su nam drugi davali, Njemci su nam sad dali jednu pesnicu - direktno u nos. Ovo bi trebalo da otrijezni 'nasu' vladu, ma da to nije sigurno. Nasa kultura ulizivanja ima vec duboke korijene. U svakom slucaju bice zabavno posmatrat verbalne akrobacije koje ce sad nastupit da se 'dokaze' da Njemci ne misle ono sto kazu.
Pridruzujem se pozdravu- Danke Deutschland.
Preporuke:
53
2
7 petak, 24 jun 2011 22:45
Predrag,Skoplje
E brate i ja se nadam da će Srbi progledati.I da će okrenuti leđa Borisu i ovima iz SNS.Ali nemoj da se iznenadiš kad sad počnu da nas ubeđuju da opet nismo ništa razumeli,i da su oni to očekivali(bogami i ja sam to očekivao od Švaba). Ali da će se sve promeniti kad dođe taj trenutak kad mi ispunimo sve njihove uslove,i da će tada nama za ljubav promeniti tu svoju odluku.Misliš da im neće više niko od Srba verovati?E moj brate vole Srbi priče za malu decu.
Preporuke:
71
2
8 petak, 24 jun 2011 23:11
au mile
Tadić "nikada, ali nikada" neće priznati Kosovo. To mu sigurno niko i neće tražiti. Ali će Tadić faktički priznati Kosovo, priznajući njihove dokumente,carine, prisustva njihovih delegacija na međunarodnim skupovima, omogućavanjem učlanjenja Kosova u UN i ostale međunarodne organizacije.
Ako Srbi podrže ovakvu politiku na sledećim izborima, znaću da se veći deo našeg naroda pretvorio u gimizavce, bez imalo časti i dostojanstva, koji je spreman da proda sve zarad udeljene milostinje, pri čemu nije voljan ni sposoban da svoju egzistenciju obezbedi pristojnim radom.
Preporuke:
88
1
9 petak, 24 jun 2011 23:58
Smiljanski
A,tek šta će Hrvati sad da nam rade?Ima da nas rastrgnu,kao kerovi.Sve svoje komplekse koje imaju,i pretenzije,sad će preko EU,da ostvare!I dok se kako,tako bavimo Kosmetom,Vojvodina polako,ali sigueno odlazi!Naravno Muamer ne miruje,a mi nikad slabiji,ali ne samo vojno,nego i mentalno,potpuno smo se predali,i čekamo kao ovce za "klanje"!
Preporuke:
62
1
10 subota, 25 jun 2011 00:33
McMurphy
"Žuti" režim nije instaliran da radi na dobro Srbije, ako u ulasku u EU ima ičeg dobrog. Ta dosad bi i Milošević uveo Srbiju u EU sa sve Kosmetom, "JUL"-om i Dačićem.
Poželimo da nam švabo i dalje ostane tradicionalni neprijatelj, jer njihova postojanost je korisnija od varljivih "prijateljstava" iz EU.
Preporuke:
49
0
11 subota, 25 jun 2011 01:10
Kosmet
Kosmet nije nase vlasnistvo ni vlasnistvo Tadica vec nasih predaka i nasih naslednika. NIKO nema pravo da trguje sa Kosmetom. Odreci se prebogatog Kosmeta (rudama i mineralima) da bi bili gradjani drugog reda u EU i primali milostinje i naredjenja, bio bi najgluplji potez koji je Srbija ikada ucinila. Hrvatskoj je EU neophodan jer sem Mora nemaju nista drugo.
Preporuke:
47
0
12 subota, 25 jun 2011 02:32
Observantes
Znači, šiptarski neoromantizam je zvanično (odlukom svih velesila, bez izuzetaka) favorizovan naspram dokazanog, istorijskom žrtvom overenog, srpskog kosmopolitizma i univerzalizma! „Biološki recept da pobedi srpsku žrtvu, toleranciju i humanizam“ (parafraziram Kusturicu) dovoljno govori i indikator je globalne antislobodarske (pre svega antisrpske) devijacije. Fašizam „ante (grande) portas“. Srbi su, nesporno, verifikatorski istorijski lakmus za to. Srbija nema prijatelje jer su tzv. istorijski prijatelji trgovali Srbijom i njenim bolom i nedaćama. I to treba da se zna. Srbija je mogla da dubi na glavi, da pravi peteoktoMbre, da časnu i lojalnu, rodoljubivu političku i odbrambenu elitu haški žrtvuje al' davno donetu presudu nije mogla da izmeni. Dakle, autoru svaka čast ali jedna zamerka, „Danke Deutschland“ ne podnosim ni u jednom kontekstu pa ni u onom koji on podrazumeva: kao uvid i kao eventualno otrežnjenje.
Preporuke:
37
0
13 subota, 25 jun 2011 04:39
Mita
Nemci su vrlo jasni, i hvala im na tome do neba. 
Ono što ova vlada može da uradi je da nastoji nekako da zameni Kosovo za Republiku Srpsku, uz garancije eksteritorijalnosti srpskih svetinja na Kosovu, poput Svete Gore u Grčkoj.
Ali to ne može nikako da se postigne neprestanim trubljenjem "EU nema alternativu", jer zemlja koja jasno stavlja do znanja da nema alternativu nema nikakvu pregovaračku poziciju. I na kraju krajeva, KAKO SME državni vrh neke zemlje da nema alternativu po bilo kom pitanju? Vi bar znate kako to ide na zapadu. Kad bi ja ovde (na zapadu) svom poslodavcu rekao da moje rešenje projekta nema alternativu, izbacio bi me sa posla momentalno.

Gde je plan "B"?  
Preporuke:
13
12
14 subota, 25 jun 2011 08:01
Beli Orao
Mi koji malo duže pamtimo, a ne preterujemo sa dužinom, sećamo se Portugalije, Grčke, Španije, a o Irskoj i Islandu da ne govorimo. Ulaskom u EU odjednom oni postadoše obećana zemlja, a mi ostadosmo bednici. Sada Grčkoj nude 120 milijardi naštampanih dolara(ova brojka izgleda ovako 120.000.000.000$), ako preduzme mere štednje. Ovim drugima paket sledi. Za Španiju, nisam živ.
`ajmo malo seljački. Šta mi(oni to već su zadužili-iznajmili) dobijamo da bi sedeli u tom društvu. Iznajmljene lakovane cipele, sa špilhoznicama-obavezno, koje nas ubijaju, frak koji nam ne stoji i steže nas, za smoking nam trebaju cigare, a za cilindar mislimo da je deo za auto. Čak i da sednemo natrontani sa tom opremom na sebi, postoji veći problem, a to je šutiranje ispod stola. Šta činiti?Pa ništa,samo shvatiti da na nekom mora da se prelomi i da svim silama treba početi vaditi potonulu lađu iz mora.
P.S.
Šta mislite zašto ih zovu zemlje P.I.G.S.-a?
Preporuke:
40
0
15 subota, 25 jun 2011 08:59
Godo
Nažalost u ovoj zemlji to ne funkcioniše tako kako se Vama čini. Još se sećam scena iz dokumenarnog filma koji je 70 godina snimila nova izraelska država, a koji govori o Holokaustu iz drugog svetskog rata. Priča jedan od svedoka, robijaš iz Aušvica koji je kao odabrani, bio određen da sprovodi novopridošle sunarodnjake do gasnih kupatila. Dolazi grupa iz nekog sela na severu Grčke. Jedan od njegovih kolega prepoznaje svoje seljane i ne izdržavši pusti bujicu reči koja nagoveštava skori kraj seljanima dok se budu "tuširali".
Epilog: Egzaltirana masa saznavši šta im se sprema golim rukama vrši linč nad glasnikom i u miru ulazi pod "tuševe".
Tužna je istina da smo bliži ovom samouništavajućem scenariju, jer je paukova mreža (mediji, NVO, političari, tajkuni, zombi masa, estradne zvezde) upletena toliko gusto da se ne možemo izvući iz nje i da se samo čeka trenutak da otrov okonča funkcionisanje našeg organizma.
Preporuke:
31
2
16 subota, 25 jun 2011 09:34
Joviša Vidić od Rudina
Sačuvaj me Bože od prijatelja, a od neprijatelja ću se čuvati sam - narodna poslovica. Saberimo: koga su sve Srbi smatrali za braću, (u bukvalnom smislu reči) prijatelje, rodbinu i šta su od takvih za uzvrat dobili, a šta od neprijatelja ili
"neprijatelja" - kako hoćete - mislim na Nemce?
Teško loncu, čekajući iz sela začina - opet narodna mudrost. Jadna je država, čiji se vlastodršci nadaju, da će im drugi rešiti probleme, a koje sami nisu u stanju da reše. Tužno je gledati Tangeriste - tange deo ženskog donjeg veša - na koji način se dodvoravaju i uvlače svima, pa i šalterskim službenicima u Briselu.
Hvala Nemcima za iskrenost, i nemojmo se kasnije izgovarati da nismo znali. Ako nismo od juče, počnimo pripremu od danas za rešenje srpskog pitanja.
Klatno ne može u beskonačnost ići samo na jednu stranu, stoga spremno moramo dočekati promenu smera, a istovremeno raditi da se to što pre dogodi. Ukoliko ima - a znamo ima - nekko da nam u tome pomogne utoliko bolje.
Preporuke:
38
0
17 subota, 25 jun 2011 10:10
Kiza
Autor je sve u pravu, jedino je tuzno sto je ozbiljno shvatio foluskulu "I Kosovo i Evropa". To je od pocetka bila cista laz u Zapadno-medijskom spin stilu. Istina je "I Goli ko pistolji i Roblje".
Preporuke:
28
0
18 subota, 25 jun 2011 11:08
Smiljanski
Vazda se za Kosovo i Metohiju ratovalo,a za to ima mnogo razloga!Naravno da je u pitanju ogromno bogatstvo!Kad bi kojim slučajem Trepča,bila kompletno naša ,osetio bi se bolji standard u celoj Srbiji.Ona je važna pre svega, što ima znatne količine Zlata,i Srebra,pa tek onda Olovo, Cink,itd.Takođe u blizini imamo i Nikal kojeg ima vrlo malo u svetu,a naša fabrika Fero-Nikal u Glogovcu, je ostala Šiptarima!U okoline Kline postoji rudnik Boksita,Volujak,pa imamo i Novo Brdo gde još iz srednjeg veka postoji rudnik,i koji je istovremeno i naš najstariji grad!Šta reći o lignitu na kome leži celo Kosovo,i čije rezerve još niko nije utvrdio,a poslednje,nepotpune procene su bile 300 godina!Kosovska zemlja je izuzetnog kvaliteta,i na njoj odlično uspeva pšenica,kukuruz,i ostale kulture.Metohija se razlikuje po klimi,i vrsti zemljišta.Zbog uticaja mediteranske klima preko Drima,na njoj uspeva voće i povrće izuzetnog kvaliteta,a ko je probao vino iz orahovačkog vinogorja zna o čemu govorim.
Preporuke:
34
0
19 subota, 25 jun 2011 12:02
DUSL
ove medijske strategije ovdasnje vlasti oko priznavanja tj nepriznavanja kosova vrijedjaju ljudku inteligenciju, jer ce srbija itekako da prizna sve kosovske institucije vozacke dozvole, diplome, tablice itd. a ovamo u srbiji ce pricati kako nikada nece glasno priznati kosovo. to vam je kao kad igras 100 utakmica i izgubis svaku i pricas kako nikada neces glasno reci da si ih izgubio iako je svaku utakmicu posmatralo hiljade navijaca. smijesno i tragicno.
Preporuke:
21
0
20 subota, 25 jun 2011 13:17
Jasna*
Zuti ce i dalje da lazu i mazu narod, da priznanje Kosova nija uslov za EU,dok ce i dalje odradjivati sta im se kaze tj obavljati poslove na indirektnom priznavanju nezavisne drzave Kosova,dok ce se narod(dobar deo)i dalje pretvarati da im veruje i da ne vidi to sto rade.
Preporuke:
22
0
21 subota, 25 jun 2011 14:23
Jasna Simonović
Baš lepo "osvešćenje", gdine Ostoja...a i "osvećenje" ako ljudi prihvate vaš poziv na Sv. Stefan...Može i za mene 10 letnjih dana? Poneću neodgovorene "visoko ekonomske farmaceutske" dopise upućene Nemačkim najvišim institucijama....(Časna mi advokatska reč iz srca Berlina!) ...Pa da brate pomognemo i njima da vratnice slobode ne zatvaraju pred Pinokijevim nosem...suviše je dugačak pa zaista nema smisla....

Samo ne znam u kom su odnosu nemački Bundestag i američki Kongres...(Može veliko slovo meni za ljubav!?)...I ko garantuje da će Srbija čak i ako bi priznala Kosovo (što je nemoguće) biti priznata nezavisna država EU...Ma ajte molim vas, ne može se večito biti deca...
Preporuke:
10
2
22 subota, 25 jun 2011 14:41
MP
A šta je ono Tadić,preko Jeremića poručio Guzenbaueru?
Preporuke:
9
0
23 subota, 25 jun 2011 15:45
Gordana
Svaka vam cast za ovaj tekst.Samo da je sto vise ljudi koji ce ga procitati ,stvarno razumeti,ozbiljno porazmisliti i, uskladu sa njim, postupati narocito na izborima. Samo da je vise pravih i postenih ljudi koji ce da zagrizu i prihvate se nezahvalnog posla politike, bez obzira na podrsku EU Kurte i Murte, te u skladu sa stavovima koje iznesoste u tekstu, krenu jednu sasvim novu , zdravu i jedino mogucu pricu za sav ovbaj sludjeni svet koji se nesnalazi u svim zaludjivanjima kojima ga truju godinama.
Kako sve to odraditi do izbora? Kako obnarodovati vase pismo i utuviti ga sto vecem auditorijumu? Kako nesto uciniti STO PRE da ponovo ne bude kasno, pa da jos jedan mandat dopustimo unistavanje i katastrofalne, nepopravljive eksperimente EU prpoagatora?
Smislita nesto ali brzo ,inace....!!!!!!!
Preporuke:
21
0
24 subota, 25 jun 2011 22:08
sergios
Na stranu rudno bogatstvo,nastavak politike raspada i dalje posledice eventualnog priznanja nezavisnosti Kosova-otvorene izdaje. Kosovo prevashodno ima duhovno-psiholosku dimenziju.Na kosovskom mitu izgradjen je generacijski san svesrpskog vaskrsa.Sa okupiranim Kosovom mi smo narod koji ocekuje priliku da ispravi istorijsku nepravdu.Pravno priznanje situacije na terenu(izdaja)rusi temelje srpske nacionalne svesti i identiteta i cini nas narodom gubitnika i otvara vrata za neke nove narode: Vojvodjane,Sumadince,Krajisnike i druge.
Kosovo pripada Srbima,ali ne svima vec onim koji znaju kojem se carstvu valja privoleti.Koliko nas je takvih?
Preporuke:
20
0
25 subota, 25 jun 2011 23:42
Jos jedan "tribalac"
Plasim se da granice manevarskog prostora rezimskog spinovanja nisu ni blizu kraja. Uvek se tu moze naci neki cinovnicic EU koji ce da tupi da nemci nisu tako mislili i da se tako nadje na svim naslovnim stranama domacih novina. Kad to propadne rezim moze da se okrene prici da priznanjem Kosova zapravo sprecavamo secesiju drugih delova Srbije. Budimo realni, doba 6. flote i 2000 aviona davno je proslo. Zapad ima ogroman broj poluga da srusi Srbiju bez ijednog vojnika. Bez domacih banaka mogu sa kursem evra da rade sta hoce, Srbija iz svog budzeta servisira svako separatisticko udruzenje manjina koja su i iznad zakona, zemlja je pred bankrotom a dobar deo poljoprivrede je u rukama stranaca. Medjunarodni polozaj Srbije, a to osecamo svi cak podsvesno i zuti glasaci je takav da se postojanje Srbije tolerise sve dok zastupa ratne ciljeve NATO-a. Nijedna strana zemlja ne bi usla u rat zbog Srbije a malo koji pripadnik nase armije bi pucao na neprijatelja i izlozio se izrucenju.
Preporuke:
21
0
26 nedelja, 26 jun 2011 00:20
Petko Cancar
Svabe me nimalo ne iznenadise, ovo se znalo od pocetka, a nije znao zaista neko ko je u delirijumu ludila ili krajnje naivni.To nam inace misle svi Tadicevi prijatelji, bolje receno gazde.Isto tako me nece iznenaditi ni DEMOKRATSKO odceplenje ilinsamoopredelenje Vojvodine i Raske.Ono sto me istinski brine, je nikad veca podeljenost srbskog naroda, a secajuci se Lord Ovena koji rece, A NA KRAJU CEMO SRBE NA SRBE.od 45 na ocigled nasih otaca i dedova se vrsi unistavanje i komadanje Srbije uz ucesce nasih svesrdnu pomoc nasih predaka u ime VISIH CILJEVA da se decentralizuje Srbia.Kvinsliski rezimi od devedesetih, zasijani korov rodio kao nikad.Trulo sve u drzavi Danskoj, Skolstvo, mediji, sudstvo,SPC, odbana, unutrasnji poslovi.Svoji ljudi postavljeni svuda gde treba.Srbija vise nije srbska zemlja nego gradjana Srbije.Odakle poceti? Za cupanje korova potrebna je revolucija, a to je upravo ono za sta Tadicevo drustvo navija.SRBI NA SRBE??? A kako drugacije???
Preporuke:
20
0
27 nedelja, 26 jun 2011 00:29
Petar Trninić
Upravo sada kada se slažu karte svetskih imperija za 21.vek,mi Srbi smo od naših vekovnih neprijatelja upozoreni na vreme što oni misle.
Kad je u pitanju Srbija bojim se da mi tu više nemamo veliki manevarski prostor.Čak i oni koji su nam naklonjeni kao Rusija smatraju, da je za Srbiju jedina budućnost u EU.Kriza u Grčkoj je i poslednjim slepcima valjda otvorila oči da u EU postoje pravila, koja nameću moćnije i bogatije države.A najveća moć je koncetrisana u rukama Nemačke.Realno govoreći Srbija će ući u EU samo pod uvetima koji oni propišu ili su vrata zatvorena.Na političkoj sceni u Srbiji nisam primetio ni jednu stranku koja je neki relevantni faktor, a da je protivnik ulaska u EU.Na nekom referendumu bi se možda i dogodilo da većina državljana Srbije bude protiv EU,ali takav referendum ne bi prošao ni u samim državama osnivačima EU(recimo Holandiji).Vreme koje je pred nama će pokazati da li smo spremni pogaziti dostojanstvo i biti članovi kluba gdje vam i nisu nešto naklonjeni.
Preporuke:
19
0
28 nedelja, 26 jun 2011 11:47
s.p.Lajković
Istine radi DS i SNS koji žele u EU,kao i svi oni koji su ili trenutno nisu na vlasti, to žele samo zbog novca i ni zbog čega drugog .Taj novac(fondove )su smislili EU birokrate ne bi li sebe mogli da večito "podmazuju" .
Problem za narod je taj što će taj novac videti samo vladajuće strukture i strani biznismeni. Taj novac narod neće ni videti ni osetiti,zato narodu tj.glasačima treba da je svejedno u najgorem slučaju, ili da bude strogo protiv ulaska u tako mamutsku mafijašku organizaciju ,zato što će od Evrope dobiti samo silne ZABRANE dok će novac završiti kod bt,djel,tn i sličnih ...a Zabrane služe da bi držale stanovnike pod kontrolom. Nemoguće je krasti u pravoj demokratiji,a ovo što caruje u Evropi veze nema sa demokratijom,suviše je zabrana sa jedne i suviše je besmislenih i neprirodnih "sloboda" sa druge strane...A alternativa ili EU ili TR koju nameće vladajuća struktura,srušiće se kao kula od karata kada na izborima pobede snage koje su protiv ulaska u EU.
Preporuke:
17
0
29 nedelja, 26 jun 2011 18:22
Markan
postavlja se sustinsko pitanje i teska dilema, koja je alternativa Evropi. Gde to moze Srbija da udje sem u EU. Ako ostane da kazem samostalna, ovako mala i vojno ekonomski slaba bice okruzena NATO i EU zemljama, kao ostrvo u moru.

Ako ostane sama postace izolovana i jos slabija,okruzena dokazanim neprijateljima ostace samo pomen nekadasnje Srbije, svi oni kao clanovi mocne zajednice imace nacin da se izivljavaju nad njom. Neki i da se osvecuju.

Koja je perspektiva Srbije ako ostane izvan EU. Mozda priklanjanje Turskoj? Ulazak u EU je los razvoj dogadjaja, ali ne vidim nijednu drugu alternativu.

Situacija je izabrati lose ili jos losije resenje. Mojim se da niko nije slutio sta se Srbiji spremalo sve ove godine, a ona sama bila je zabavljena 'Srbovanjem' narocito sa strane Republike Srpske, koje je davalo dojam da Srbija nesto znaci. Buducnost je losa.
Preporuke:
1
14
30 nedelja, 26 jun 2011 23:59
Vladimir
Tekst je odličan nego ja se bojim da će u kampanji biti dovoljno ponovo reći: "sad ne smemo da stanemo, ne smemo u devedeste, sad je presudno, Evropa nas čeka" i slične gluposti i dovoljno glupandera će glasati za njih. Svima preporučujem ovaj film http://www.youtube.com/watch?v=Dx35KBZw-9w
Preporuke:
13
0
31 ponedeljak, 27 jun 2011 08:28
Bojan Todorović
Ama grešite g. Simetiću. Duboko i tragično grešite.
Približavanje Srbije ostalim evropskim državama je neminovno i definitivno.
Džaba podvriskujete.
Ne postoji nikakva alternativa koja bi se ponudila kao ozbiljna i prihvatljiva ( što nije dobro ),
To je nesporan tok stvari..
Kao i mirenje sa činjenicom da je Kosovo postalo nezavisno.

Naravno – druga je stvar koliko će Srbija sama sebi zla naneti inateći se sa svetom, zdravim razumom i tokovima istorije.
Niko ne spori da ćemo se možda godinama i godinama mrcvariti, da će nas sve to što ćemo pre ili kasnije učiniti u međuvremenu koštati stostruko ( zar to ne radimo poslednjih dvadeset godina ?)
Moguće je da ćemo biti neka nova Kuba u Evropi, ali suštinski i na duže staze – tok se neće promeniti – baš kao i na Kubi koja će posle smrti diktatora opet dočekati slobodu, baš kao Rusija posle propasti komunizma.
Sve ide svojim tokom, samo je razlika u ceni koju plaćaju pojedini, a zavisi od nivoa razuma, gde nismo baš neki...
Preporuke:
0
18
32 ponedeljak, 27 jun 2011 09:24
thinking maize
Prvo, mala dopuna autoru. Sv. Nikolaj žički i ohridski reče: "Bože blagodari moje prijatelje i moje neprijatelje. Jer, neprijatelji mi nisu neprijatelji, već strogi prijatelji!" i tako dalje, kao što već znate! Zato hvala Nemcima, našim strogim prijateljima! Drugo, neko u komentaru reče: "A zašto su to Nemci rekli?" Pa da dam jedno moguće objašnjenje: Ovih dana tako prozivani Dobrica Ćosić je za vreme svog mandata na čelu države 1992/93 imao nekoliko sjajnih saveznika, a i, ruku na srce, Majlan (baš tako, kako izgovaraju Ameri!) Panić nije bio poslednji kao mandatar! Jedan od tih savetnika je bio i naš poznati germanista prof. Zoran Konstantinović, koji je u jednom intervju objašnjavao kako je pokušao, a po nalogu Ćosićevom da stupi u kontakt sa Nemcima, eda bi nekako zagladio srpsko-nemačke odnose. Ćosić je vrlo ispravno smatrao da je Nemačka od svih velikih sila Zapada možda najviše antisrpska, pa je bio red, a po principu "ne može šut sa rogatim", da mi nekako rešimo te odnose...
Preporuke:
3
1
33 ponedeljak, 27 jun 2011 09:41
thinking maize@ nastavak "glede" Nemaca
Tako je prof. Zoran Konstantinović, po Ćosićevom nalogu, stupio u kontakt sa Nemcima sa tezom: "Isposlovali ste nezavisnost Slovenije i Hrvatske, ostvarili Vaš uticaj na Zapadnom Balkanu, pa da li možemo nekako da usaglasimo Vaše interese, koji su istorijski i ekonomski zasnovani, sa srpskim, (tada!) etničkim interesima!?" Otprilike tu poruku je poslao Ćosić Nemcima, tj. njihovom establišmentu, posredovanjem prof. Konstantinovića i njegovih veza. Nemci nas nisu udostojili odgovora, ali u opisu cele situacije (u pomenutom intervju) prof. Konstantinović je izrekao sjajno zapažanje "glede" Nemaca i njihovog načina u životu i politici: "Znate, Nemci obožavaju marševe! Tada su najopasniji, kada svi oni stupaju u korak!" U tom smislu ovu njihovu poruku možemo i tako shvatiti, s tim što su oni sada umesto Austrijskih gorskih četa i SS divizije "Princ Eugen", podunavskih Švaba sada na nas poslale NOVE SS "Vražije", "Handžar" i "Skenderbeg" divizije, koju čine unuci ustaša, balija i balista!
Preporuke:
5
3
34 ponedeljak, 27 jun 2011 09:58
thinking maize@ "glede" Nemaca, KRAJ!
I kao što su Nemci tokom martovskih pregovora 1943 našli modus vivendi (za pojedinosti konsultujte dr Sotirovića!) sa Titinim partizanima, tačnije, tvrdim ideološkim jezgrom Brozovog pokreta (konsultujte dr Sotirovića!), tako su sada postigli dogovor sa "žutokratama"! Ko ne veruje, neka se seti onog: "NAŠI NEMAČKI PRIJATELjI!" Kao što čestiti obični partizani a la Nikoletina Bursać i ini o tim Titinim i Titića uveoka (a la Vladimir Velebit, Milovan Đilas i Koča Popović, da navedem SAMO Srbe!) DILOVIMA sa NACISTIMA nisu imali pojma, tako ni samoupravljači, kada su odlazili "trbuhom za kruhom" u Švabiju nisu isto imali pojma o tim Brozovima ŠEMAMA, tako i mi sada NEMAMO POJMA o mladalačkim avanturama po Švabiji i eventualnim dogovorima sa BND i drugim službama države Germanije najvećeg "petoktobarskog sina"! U tom smislu veliko hvala nemačkoj ljubavi prema marševima! Prosto, ISTRČALI su se! A nama Srbima, dok NEKO NE STAVI PRST U OKO, nema da se OPASULjIMO! UZMIMO se u PAMET!
Preporuke:
7
3
35 ponedeljak, 27 jun 2011 10:07
Jasna Simonović
Vladimir....vidim da se na mreži često preporučuje film Težina lanaca...Preporučujem vam tekst koji sam o tome napisala 12.maja 2011...
Preporuke:
1
1
36 ponedeljak, 27 jun 2011 17:07
Peter RV@ Petar Trninić
Nazalost, tako je. Treba ipak dodat da je nas ograniceni 'manevarski prostor' bio nametnut od vladajuce klike, potpomogutom, obilato, od nase bezprizorne opozicije koja je ucestvovala aktivno da se stvori ova evropska 'self-hipnoza'.
Naravno da se moze zivjet, itekako, 'izvan' Evrope (koja je usrecila Grcku, Irsku, Portugal i sada Spaniju), ali objasni ti ovo Kostunici, na primjer.
Vec i Rusi dizu ruke od nas, umoreni od naseg hohstapleraja, vladino-opozicijonog. Kad si odlucan da ides u djubre, ko moze da ti to sprijeci?
Preporuke:
5
0
37 sreda, 06 jul 2011 16:21
marlon
problem sa nasim narodom je u potiskivanim secanjima. znamo dobro ko su istorijski neprijatelji srbije te je prica o novom svetu gde net i biznis brisu granice za malu decu. metafizika danasnje srpske politicke scene se ogleda u tome da sve stranke rade za tudje interese. nemamo nijednu partiju koja je tu da svojim angazmanom stiti nacionalne interese. poruka iz bundestaga je poruka moci da se pokaze ko je gazda i gde mora da se veze konj ako zelimo da budemo i dalje miroljubivo i licemerno jahani kao do sad sto smo u poslednjih 10 godina. ono sto germani znaju ali se prave anglosaksonci, to je, da je srpski konj najnezgodniji kad je najmirniji kao danas sto je. zato sami provociraju ovakvim i slicnim potezima nase divljanje da bi uradili ono sto cak ni milosevic nije hteo da potpise a to je nesmetan ulazak i boravak stranih vojnih trupa u srbiji. to je inace i zelja ovdasnjih mocnika na vlasti cime bi zaokruzili krug ekonomskog ubistva srbije i stavili tacku kao sic presidenti iste.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner