Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Politički cinizam i bezobzirni pragmatizam

Komentari (157) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 24 jun 2011 12:02
Milos iz Novog Sada
Kakva dijagnoza srpske nesrece. Ne kaze se uzalud da riba smrdi od glave. Svi nasi problemi imaju svoj uzrok, bas kako ste rekli, u uzasnoj vlasti. Cestitam na razboritosti a i hrabrosti.
Preporuke:
38
0
2 petak, 24 jun 2011 12:12
Stanimir Trifunović
Samo jasni dugoročni nacionalni ciljevi nastali na konsenzusu mogu stvoriti klimu solidarnosti i mobilisati na oslobađanje. U prilikama koje karakteriše raspolićenost naroda i vlast manjine nad većinom, više od svega nam treba osvešćivanje činjenice da je sloboda prvo što nam nedostaje.

PS. Izuzetan tekst.
Preporuke:
41
0
3 petak, 24 jun 2011 12:17
Dragoslav Nedic student
Pripadam onoj grupi mladih ljudi koji bez velike nevolje ne bi lako napustao svoju zemlju. Ovaj i slicni tekstvi bude nadu da nije sve izgubljeno. Komentar mi je da nemam komentar. Samo bih predlozio da se Vi gos. Rasuo, Djordje Vukadinovic i jos neki misleci i casni Srbi organizujete u stranku, verujte mi, dobili biste veliku podrsku u srpskom narodu. Gosp. Rasuo nisam idolopoklonik i zato sto sam vernik, ali Vama svaka cast. Bravo Majstore, bravo!!!
Preporuke:
33
0
4 petak, 24 jun 2011 12:44
Evropejac
Pod plastom kritike tzv. politickog cinizma plasira se razorni nacionalizam. Nista novo, bolje reci ocekivano je to, od poznatog nacionaliste Rasua. Takvi i nisu za Evropu njima vise prilici Azija.
Preporuke:
2
51
5 petak, 24 jun 2011 12:53
prof. Matematike
Cenim Vasu poeziju. Narocito Vase rodoljubive pesme, gosp. Rasuo, ali nakon ovoga teksta Vi u mojim ocima stasaste i kao politicki analiticar prvog reda. Hvala Vam za pesmu Patrijarh i Milica koju su objavild Srpske Dveri, hvala i za ovaj tekst i Vama i NSPM koja je to objavila.
Preporuke:
29
1
6 petak, 24 jun 2011 14:29
Marija iz Pirota
ko na taj nacin misli o Karadzicu i Generalu Mladicu ja sam uz njega.
Preporuke:
32
0
7 petak, 24 jun 2011 14:49
brm
kako vam ne dosadi da svi pišete jedno te isto...uključujući i komentatore..
kakvo mlaćenje prazne slame..
srećom takvi ko vi se više ne pitaju nizašta
Preporuke:
6
47
8 petak, 24 jun 2011 15:34
Visarion
Naravno.S vama se čovek može složiti svejedno što okolišite kao kiša oko Kragujevca.Šta ćemo u EU?Da nas tu ganjaju, preglasavaju, mamuzaju,ogovaraju, mrze Hrvati,Muslimani,Slovcenci, i Šiptari.Ako dodamo Crnogorce i Bugare, sve će vam biti jasno.Nismo mogli s njima kad su vladali Jugoslavijom i zidali svoja bogatstva pomoću večnog postavljanja Srbije u treći plan, hoćemo to sada među svima ostalima u isti i još gori kavez.Vladali nama a nazivali nas okupatorima.Kako će nas tamo krstiti ili bolje kastrirati?
Zar ne vidite da nam treba ciganska ekvilibristika da ne pokažemo kako nam , ma šta činili, uvek nove uslove postavljaju.I mislimo da ćemo to da sakrijemo.
Nama je jedfino USE I U SVOJE KLjUSE.Indija,Kina,Kolumbija, Brazil, Koreja japan.Što dalje to bolje.Prodajmo im povoljan položakj, navalimo da obrađujemo sve što možemo kod nas.Zaposlimo nezaposlene po pašnjacima i plandištima,načinimo uzoran uzgoj stoke, dajmo seljaku prvo mesto na privrednom lancu pa da nas bog vidi.Kakva EU?
Preporuke:
32
0
9 petak, 24 jun 2011 15:46
Milos iz Novog Sada drugi put
Ako ovakvi evropejci brane Evropu - jadna ta Evropa. A sifrovani sto ovu ozbiljnu rec proglasava mlacenje prazne slame neka se potpise da mu kazem sta mislim o takvim ocenama. Gosp. Rasuo uz Vas je vecina ne dajte se pokolebati. Ziveli Srbine.
Preporuke:
39
1
10 petak, 24 jun 2011 16:04
Prof. Klavira
Iskreno, nisam verovao da se sa tako malo reci moze reci tako puno. Podrzavam autora teksta u njegovim stavovima i redakciju NSPM u uredjivackoj politici. Da ima melodije i izvan muzike potvrdjuje i ovaj tekst.
Preporuke:
31
1
11 petak, 24 jun 2011 17:36
Marija iz Pirota
Mada nisam pristalica polemika ali za ovu priliku zato jer je tema koja je pokrenuta tekstom Rasua vazna primecujem da je osoba potpisana sa brm malo nervozna. Kazite sta imate, nemojte pausalno ocenjivati.
Preporuke:
22
0
12 petak, 24 jun 2011 17:40
Zabrinuti
Bravo, bravo, bravo!!!
Preporuke:
15
0
13 petak, 24 jun 2011 17:59
Gordana Sandalj
Je li komentator „Evropejac“, živeo u Evropi ili je čuo priču o Evropi pa poverovao da tamo teče med i mleko i da alternative nema?Moram da ga podsetim na neke prošle događaje.
Jedan od kreatora „novog svetskog poretka“,princ Leopold Bernard,prvi predsednik grupe Bilderberg,razmatrajući problem oko granica,rešavan ratom na prostorima socijalističke Jugoslavije,rekao je javno:“Teško je prevaspitati ljude koji su podignuti na nacionalizmu da prihvate ideju o ustupanju dela suvereniteta nekom nadnacionalnom telu.....To je tragedija.“
Međutim,svakom pravom intelektualcu je jasno da je to što je za njega tragedija,u stvari zračak nade za spas Srba i srpskih porodica.Znate li da su u Americi o Srbima govorili kao o virusu koji treba uništiti i to samo samo zato što nisu uspeli da nas porobe.Je li vam jasno da je Amerika u jako teškoj ekonomskoj situaciji i da mi sada treba da iskoristimo priliku i da napravimo za sebe najbolje što se može.A najbolje što se može sigurno nije Evropa.
Preporuke:
16
0
14 petak, 24 jun 2011 18:01
Gordana Sandalj
Najbolje što se može je definitivan dogovor oko registracije NOVE STRANKE uz tražnju da se pojednostave uslovi za njeno registrovanje,kako je to sada Medvedev u Rusiji tražio.Što da ne,ideja je dobra,može i kod nas da se sprovede.Čim se registruje,da počne BRZO DA RADI jer analiza do sada ima sasvim dovoljno, te se lako mogu pretočiti u odgovarajući program.I pored najbolje volje,ja ne bih mogla da opravdam odlaganje,ni na kratki rok.
Preporuke:
12
0
15 petak, 24 jun 2011 18:05
Tomislav Milanović
Ovde bih ja samo dodao neka svoja zapažanja. Gospodin Cvetković kaže da ćemo 2012. živeti bolje. Ne lipči magarče do zelene trave! Fore i fazoni! Na mnogim grobnim pločama u Srbiji trebalo bi da piše: POCRKALI SU ČEKAJUĆI BOLjI ŽIVOT! Danas se oglasi i ministar Petrović. Ovi iz SNS-a opleli po njima, a on traži dokaze. Ima li većih dokaѕa od činjenice da se sve lošije živi. Svaka druga reč im je ulazak u EU, kao da nas tamo čeka med i mleko. A EU polude za nama, baš im je nešto do nas stalo. Šta je ovde, u stvari, njihov suštinski cilj? Permanentno podgrejavanje nekakve nade o boljem životu koji nikada doći neće. Veliko je pitanje i ko u suštinskom smislu stoji iza tih, takozvanih, evropskih interesa. Belosvetska manguparija stalno prilaže recepturu kako da u Srbiji na vlasti opstanu oni koji odgovaraju njihovim interesima. To je više nego očigledna stvar. Na žalost, veoma mali broj ljudi ima tu sposobnost da čita između redova pa će i na sledećim izborima zaokružiti pogrešne, jer, pravih nema.
Preporuke:
24
0
16 petak, 24 jun 2011 19:24
nataša @ brm
Ja se ni za šta ne pitam. Ne toliko što ne bih mogao, nego što neću. Sa ovima što se pitaju zaista ne želim da imam ikakvog posla. Ja vas lično ne poznajem i kad bih vam rekao da ste jedan od onih koji se pitaju to bi značilo da ne mislim dobro o vama.
Dakle ne znam da li se vi pitate, a ovi što se pitaju i što kroje politiku u Srbiji bolje da se ne pitaju. Mislim da su sa biroa uzeli redom bilo koga da bi imali bolje rezultate. Ovi što se pitaju to su selekcionisani i talentovani nesposobnjakovići.

Dragi kolega komentoru, za mene je kompliment ne pitati se ništa u ovom "čudu" od države i društva.
Preporuke:
21
1
17 petak, 24 jun 2011 20:49
tuk.
Lepo je što se bivši marksista i saradnik instututa za istoriju radničkog pokreta drug Rašuo nacionalno osvestio i počeo da brani srpstvo i pravoslavlje
Preporuke:
13
3
18 petak, 24 jun 2011 20:54
jututunac
"... da ukinu SPC..."
Nesreca je sto oni koji je vode sami pokusavaju da je ukinu, "pogan" je trebalo da bude oznacena mnogo ranije, pre cuvene Konferencije u Beogradu pre neki dan, koju na Zapadu niko nije niti pomenuo, dok je u Srbiji slavljena kao neko veliko priznanje (cega?, gluposti?, jadnog dodvoravanja kriminalcima?...)
Preporuke:
10
1
19 petak, 24 jun 2011 21:05
D. Miletic
Pažljivo sam pročitao tekst u kome je po mome mišljenju dobro urađena spoljnopolitička analitika, a ovlaš dotaknuta naša unutrašnja stvarnost. Smatram da bi trebalo stisnuti petlju pa ovo drugo malo jače džarnuti, onda bi se došlo do saznanja zašto je i ono prvo onakvo kako jeste. Naime, treba sagledati ko su to kod nas nosioci ekonomske i drugih moći i koliki je njihov upliv u našu unutrašnju, a samim tim i u spoljnu politiku, jer iz vođenja unutrašnje politike proizilazi i njena spoljna politika. To izgleda bolje vide i znaju oni u Briselu nego mi pa iz toga razloga i posežu za svim mogućim uslovljavanjima i ponižavanjima nad srpskim narodom. Da naša imovina nije postala otetina, tj. da smo mi svoj na svome ne bi oni zasigurno mogli tako lako da nad nama demonstriraju tutorstvo. Koliko toga smo mi sami uredili na šta većinski deo naroda u Srbiji može biti zadovoljan i da na to može računati na neki duži rok? Dakle, okupajmo se pa nas niko neće tući što smo prljavi.
Preporuke:
9
0
20 petak, 24 jun 2011 21:24
Student filozofije iz Bgd
Razbuktala se rasprava povodom ovog sjajnog teksta. To moze samo da raduje jer to upucuje na zakljucak da nismo ravnodusni. Javljam se da bih podrzao dobru ideju oko formiranja stranke. Evo i predloga za njeno moguce ime: SRPSKA REALNA STRANKA. Zasto ovakav naziv, zato sto nama ne trebaju nerealne stranke i takve politike, nama treba realna stranka i realna poliika.
Preporuke:
20
0
21 petak, 24 jun 2011 21:45
Kolega
Tuk. Verujte mi na rec, gosp. Rasuo nikada nije radio u Institutu za istoriju radnickog pokreta. Istina je da je radio u Institutu za novinarstvo. Dobro poznajem coveka. Mi smo kolege. Ali kad se vec oglasavam vredi istaci dve stvarh. Prvo da je kolega Rasuo bio najbolji student svoje generacije i da nije cudo sto je napisao ovakav ozbiljan tekst. Drugo svoj patriotizam ili nacionalizam u dobrom znacenju te reci on je ispoljio sada veb davne 1990. kada se ukljucio u odbranu Srba kada to nije bilo ni lako ni naivno.
Preporuke:
22
2
22 petak, 24 jun 2011 23:18
Oficir SRPSKE VOJSKE borac
Evo kako sam razumeo ovaj snazni tekst ministra Rasuo u delu oko izrucenja mog predsednika Karadzica i ratnog komandanta Generala RATKA MLADICA - mali i beznacajni ljudi aktuelne vlasti Srbije uz pomoc zlih i nepravednih ljudi Zapada izrucuju najbolje i najvaznije ljude savremenog srpskog doba. Kakva ironicna jednacina, kakvo ponavljanje istorije, o Milosu sto ono ucini Karadjordju, o Tadicu sto uradi Generalu. Ponavljaci istorije nece nikada sazreti. Ovaj tekst je retko zrela rec. Sve moje cestitke. Hvala u ime poginulih i nerodjenig!
Preporuke:
23
1
23 subota, 25 jun 2011 00:02
Naivac
Tek posle ovog teksta postalo mi je jasno u kakvoj se mi tragicnoj situaciji nalazimo. Tesko cemo se mi izbaviti iz ovog demokratskog ambisa.
Preporuke:
13
0
24 subota, 25 jun 2011 07:40
Uros Banatski
Kakva Republika Srpska, to ove sluge zapada i komuniste ne zanima. Oni sanjaju Bosnu i obnovu AVNOJ-a, Tita i Kominternu. Ako ne moze Jugoslavija onda Evropska Unije. Moze sve samo da ne bude Srbija. Srbija i Srbi za njih su nocna mora, izvor krivice i kompleksa.
Preporuke:
11
0
25 subota, 25 jun 2011 07:54
Milutin - Podgorica buduci Titograd
Dobar tekst nema sta. Ali mi se cini suvise odmerenim kakvu rijec zasluzuju sluge Zapada u Beogradu. Ovi ovdje ne zasluzuju ni tu kvalifikaciju. Oni su nista. Posebno mi se dopala kvalifikacija o politickoj zurbi vlasti u Srbiji sa ciljem da sve upropaste. Pa zasto zure. Boje se da ne zavrse zadatke. Strah ih od Rusije. Prmjena odnosa u svijetu je vise nego ocigledna. Danas se slobodno moze parafrazirati ona da je vrijeme novac u VRIJEME JE IZDAJA. Sluge gospodaru vazda u tabane gledaju. Davno je Njegos rekao da mu Pleme snom mrtvijem spava. Ustani Srbijo, probudite se Srbi da ne bi bilo kasno. Tekst Borivoja Rasua dozivljavam kao alarm za to budjenje.
Preporuke:
13
0
26 subota, 25 jun 2011 10:14
Joviša Vidić od Rudina
Sad istina mora da se kaže
zbog futura ne sme da se laže.
------------------------
Da u svoje vreme
neko narod upita
nebi teško breme
nosio na grbi,
hoštaplera Tita.

Sad potomci Tita
ta kvazi elita
hoće ispod žita
bez da narod pita
da Srbina rode
žednog preko vode
u Evropu vode.

Srbin mora sada
da otvoriti oči
da hoštapler neki
opet ne zaskoči.

Većma zvona zvone
da evropska lađa
počinje da tone,
a od takve lađe
pametni se klone.

Joviša Vidić od Rudina.
Preporuke:
16
0
27 subota, 25 jun 2011 11:09
Ksenija Krstic
Komentar je da nemam komentar osim svaka Vam cast Borivoje. Imate mocno i ostro pero. Cesce ga koristite molim Vas!
Preporuke:
14
0
28 subota, 25 jun 2011 12:04
Tomislav Milanović
Nisam imao prostora u predhodnom komentaru da pohvalim autora teksta i ujedno da kažem da je Boro vrhunski intelektualac, jedan divan čovek i veliki humanista. Meni je lično posle zemljotresa u Kraljevu poslao pomoć. Država to, nažalost, još uvek nije učinila, osim što su se slikali sa nama, unesrećenim ljudima, obećavajući brda i doline.
Preporuke:
20
1
29 subota, 25 jun 2011 12:29
Penzionerka
Ukinu ce oni sve sto je ostalo kao srpsko, ne samo SPC, a kako se Crkva ponasa, vec daje znake zbunjenosti i nesnalazenja. Ili se mozda snalazi u novoj, svetovnoj ulozi. Bice oni veci katolici od pape sto glorifikuje duhovnog pokrovitelja zlocina genocida nad Srbima, Stepinca. Sramota.
Preporuke:
11
0
30 subota, 25 jun 2011 13:10
Prof. srskog i knjizevnosti-Emilija Ristic
Izrazavam saglasnost i podrsku svim stavovima izrecenim u tekstu Politicki cinizam ... uz napomenu da je tekst napisan u visokom jezickom stilu sa narocitom politickom kulturom kakva inace nedostaje u nasoj politickoj komunikaciji. I da ostanem do kraja profesionalna. Gosp. Rasuo Vas rad ocenjujem sa cistom 5 (peticom).
Preporuke:
14
3
31 subota, 25 jun 2011 14:18
Dejan iz Zemuna
Da li ce prestati sa tim Vasim opakim izolacionizmom i sovinizmom? Dokle ta stramputica. Urazumite se i okrenite evroprkim vrednostima. Upotrebite svoj talenat za dobro gradjana Srbije, za Srbiju u Evropi a ne u azijatskom, pravoslavnom mraku.
Preporuke:
0
17
32 subota, 25 jun 2011 15:04
Blagoje iz Beograda
Preporucujem predsedniku Tadicu da procita ovaj tekst i komentare kako bi saznao sta misle intelektualci ove zemlje. Svoj predlog zasnivam na tome sto sam na proslim izborima svoj glas dao Tadicu. Tada i nikad vise.
Preporuke:
12
0
33 subota, 25 jun 2011 15:58
PESIMISTA
Kada se pogleda ovaj tekst i najveci broj komentara na njege i meni kao qotpunom pesimisti ne izgleda bas sve izgubljeno. Mozda postoji neka slamka spasa za uveliko potonulu Srbiju i Srbe. Ljudi mozda treba pokusati jos ovaj put i zato sto to nas neprijatelj ne ocekuje. Valda i mi Srbi imamo pravo na Srbiju.
Preporuke:
10
0
34 subota, 25 jun 2011 17:19
Rade polemicar
Zamolio bih g. D. Miletica da ukaze na probleme unutrasnje politicke analitike, za koju kaze da nije dovoljno obradjena, mada ja mislim da jeste, i da na taj nacin unapredi ovu vaznu raspravu.
Preporuke:
7
0
35 subota, 25 jun 2011 17:56
Dragoljub S.
Ljudi ne treba se zavaravati, ne treba imati iluzija. Ove su postavili oni sa zapada i nece ih maci dok Srbiju ne rasparcaju. Lepo je gajiti nadu ali ja mislim da je Srbima ukinuta i ta mogucnost. Setite se kako su se sepurili kada su izrucivali polumrtvng generala Mladica. Jad i beda.
Preporuke:
8
0
36 subota, 25 jun 2011 21:31
Omladinka iz Sumadije
Slazem se sa svim ocenama stanja i narocito kvalifikacija vlasti, jedino sto bih u delu gde se predlaze ko treba resiti srpske probleme pored mladosti ja tu vidim i srpsku dijasporu.
Preporuke:
10
0
37 subota, 25 jun 2011 21:38
Tomislav Milanović
Gospodo intelektualci, pristalice i simpatizeri NSPM-a. Nama je, na političkoj sceni Srbije, i te kako potrebna nova srpska politička misao. Osnujte stranku koja će se zvati NSPM. Biće mi posebno zadovoljstvo i čast da budem jedan od njenih prvih članova i podržaću svaku njenu ideju. Imali bi smo dovoljno vremena da se organizujemo i izađemo na izbore. Nemamo više šta da čekamo.
Preporuke:
15
0
38 subota, 25 jun 2011 23:18
Ljubisa politikolog
ukljucujem se u raspravu povodom ovog teksta zbog dobre ideje koju je izneo jedan od kolega, a koja je podrzana oko formiranja nove stranke koja bi izisla na naredne izbore. NSPM bi mogla obzirom na svoju strucnost pomoci u realizaciji ove ideje.
Preporuke:
7
0
39 nedelja, 26 jun 2011 08:12
Stojanka Srpkinja
Sta se moze drugo ocekivat od komunista, i kako lepo rekoste Borivoje, od njihove dece i unuka nego da rade protiv Srbg i Srbije. To im stoji u opisu radnog mesta, koje je definisala Kominterna u Drezdenu. Osim toga Tadic u razgovoru sa Basarom (novim Zdanovom) govori o promeni kulturnog modela Srba, demitologzaciji valjda da bi brisanjem kosovskog mita, lakse predao Kosovo, da bi time odstranio glavnu polugu srpskog identiteta. Nadam se da to nece proci.
Preporuke:
9
0
40 nedelja, 26 jun 2011 08:42
Slavica iz Vrbasa
Alal vera majstore!!!
Preporuke:
6
0
41 nedelja, 26 jun 2011 09:19
Jovan Pobedjeni od "svojih"
Slazem se sa Vama uvazeni Gospodine Rasuo - da General Ratko Mladic jeste Srpski junak. On je licnost moderne istorje Srba po kojoj ce se odredjivati ko je ko i sta je ko! Vi ste se odredili! Hvala Vam zbog toga.
Preporuke:
7
0
42 nedelja, 26 jun 2011 10:36
Jovan Pobedjeni od "svojih"
Izvinjenje za drugo javljanje. Nesto nije u redu sa drzavom i narodom gde Snezana Malovic izrucuje Generala Ratka Mladica. Kakav cinizam, kakva razistorija.
Preporuke:
7
0
43 nedelja, 26 jun 2011 12:29
Djordje Crnotravac
Ne znam da li je uobicajeno kroz komentar pitati autora. Moje pitanje se odnosi na to sta on misli o Slobodanu Milosevicu? Tekst je boli glava, cestitam!
Preporuke:
7
0
44 nedelja, 26 jun 2011 15:38
Radovan Mladic
Ovo je oda srpskim vitezovima. Prvim Srbima naseg doba, kojima sude, knje ponizavaju poslednji ljudi. Istorija i srpski nasod su na njihovoj strani zato sto su i oni bili za svoj narod. I to ne u bilo kom casu, nego u casu borbe za opstanak!
Preporuke:
8
0
45 nedelja, 26 jun 2011 16:18
Radovan Mladic
Ovo je oda srpskim vitezovima. Prvim Srbima naseg doba, kojima sude, knje ponizavaju poslednji ljudi. Istorija i srpski nasod su na njihovoj strani zato sto su i oni bili za svoj narod. I to ne u bilo kom casu, nego u casu borbe za opstanak!
Preporuke:
5
0
46 nedelja, 26 jun 2011 20:25
Mirko M.
Nisam mislio da se ukljucujem u ovu raspravu sve dok nisam uocio da se u njoj slave ratni zlocinci. Izrazavam svoj protest protiv toga.
Preporuke:
0
11
47 nedelja, 26 jun 2011 22:20
Porotnik savesti
Reagovanje na reagovanje g. Mirka M. Pitam se da li je moguce da Vi osudiste ljude da su ratni zlocinci. Pa Hag je strpljiviji od Vas. Kakva nesrecna svest, kakvo samookrivljivanje. Gospodine Rasuo sve cestitke za briljantnu analizu uzasne srpske stvarnosti!
Preporuke:
8
0
48 ponedeljak, 27 jun 2011 06:42
Srdjan Golubovic Banja Luka
Sta reci osim da je tekst upravo sjajan. BRAVO MAJSTORE!!!
Preporuke:
4
0
49 ponedeljak, 27 jun 2011 06:59
Garasanin od Prizrena
Borivoje divim Vam se i istovremeno brinem za Vas! Ovi unistavaju Srbiju sta je za njih jedan Srbin. Sve cestitke NSPM. Vi ste svetla tacka u medijski mracnoj Srbiji.
Preporuke:
4
0
50 ponedeljak, 27 jun 2011 08:08
Srdjan
Kakva Evropa, kakav Hag - ne dirajte mi Kosovo, vratite mi Generala.
Preporuke:
5
0
51 ponedeljak, 27 jun 2011 08:14
Ana Zadivljena
Moj komentar staje u jednu rec: M A E S T R A L N O!
Preporuke:
4
0
52 ponedeljak, 27 jun 2011 08:42
Porotnik savesti
Reagovanje na reagovanje g. Mirka M. Pitam se da li je moguce da Vi osudiste ljude da su ratni zlocinci. Pa Hag je strpljiviji od Vas. Kakva nesrecna svest, kakvo samookrivljivanje. Gospodine Rasuo sve cestitke za briljantnu analizu uzasne srpske stvarnosti!
Preporuke:
4
0
53 ponedeljak, 27 jun 2011 08:50
Svetlana J.
Gospodine Ministre, ovo je dobro, ali ovo nije dovoljno. Predlazem Vam da se vratite u politiku da biste je oplemenili, da pokazete kako je moguca i politika sa moralom. Jos mi odzvanjaju Vase reci kada ste u Krajini podnosili ostavku ne slazuci se sa izdajnickom politikom Babica i Mikelica. Neka Vas Bog cuva.
Preporuke:
5
0
54 ponedeljak, 27 jun 2011 10:21
Djordje Svilajncanin
Ljudi nama ne bi pomoglo kada bi Srbijom vladali najbolji, pa sta ocekivati od ovih koji su do sada najgori. Kralj i ustavna parlamentarna demokratija su uz mladost resenje. Treba se cuvati ovog politickog mixa bez, morala, ideologije bez stida.
Preporuke:
4
0
55 ponedeljak, 27 jun 2011 11:39
Inzenjer Petrovic
Imao sam posle prvog citanja nameru da nesto dodam tekstu. Shvativsi da to nebi bilo na tako visokom nivou pa sam odustao. Najbolje je da radi svako svoj posao i ono sto najbolje ume. Neka ovo moje reagovanje bude shvaceno kao podrska Autoru, onim komentarima koji su na tragu teksta a i NSPM.
Preporuke:
6
0
56 ponedeljak, 27 jun 2011 13:14
Apotekarka bez posla i nade
Dobra dijagnoza bolesti, ali mislim da terapija mora biti udarnija doza. Kada bolest uhvati maha stvari izgledaju drugacije. A Srbija se bas razbolela, tesko kao sto i tekst kaze.
Preporuke:
5
0
57 ponedeljak, 27 jun 2011 15:34
Marksista uprkos svemu
12 teza o Tadicu, Analiticari su do sada tumacili svet, vreme je Tadicu da te promenimo. Vama Borivoje svaka cast na moralnom stavu, na prevaznoj reci koju ste nam sasuli u lice! Ima jos nade za nas, nadam se!
Preporuke:
5
0
58 ponedeljak, 27 jun 2011 16:20
Mile II
Sve je ali bukvalno sve tacno sto je napisano. Ali ima li to ko cuti i videti?! Neko je pomenuo Kralja tu je kljuc resenja za srpsku politicku zagonetku. Jedino je on drugaciji. Jer ko moze, realno govoreci, uociti razliku izmedju Nikolica i Tadica osim u formalnom obrazovanju. Drugi nisu vredni pomena i samim tim su isti ili slicni.
Preporuke:
4
0
59 ponedeljak, 27 jun 2011 17:56
Ljubisa Z. prof. istorije
Ne znam da li je uobcajeno izlaziti izvan komentara i predlagati ali ja cu to ipak uciniti. Predlazem Vama gosp. Rasuo da sa jos nekoliko saradnika NSPM, pre svih Djordjem Vukadinovicem i Slobodanom Antonicem sacinite nacionalni program. Tekst Politicki cinizam i bezobzirni pragmatizam je tekst iz i za udzbenike. Bilo mi je pravo zadovoljsvo dok sam ga citao.
Preporuke:
5
0
60 ponedeljak, 27 jun 2011 18:49
Ljiljana
U POTPUNOSTI PODRZAVAM PREDLOG PROF. ISTORIJE LJUBISE Z. O PISANJU NACIONALNOG PROGRAMA. JOS VISE PODRZAVAM PREDLOGE KOJIH JE BILO O FORMIRANJU STRANKE.
Preporuke:
6
0
61 ponedeljak, 27 jun 2011 19:19
naj
Najbolji je ovaj deo:
"...bolje da Srba i srpskih zemalja ima, pa da ih ne priznaju...".
Mada okupirane Srpske Krajine, Rasuove a i nase, moje, za sada jos nema!
Preporuke:
5
0
62 ponedeljak, 27 jun 2011 19:54
Uporni do iznemoglosti Goran
Niti sta dodati niti sta oduzeti. Naprosto savrseno. Narocito onaj deo o komunistickoj deci i unucima koji nameravaju da dovrse zatiranje Srbije. Dok im ne vidimo ledja nama srece i napredka nema. Poraz komunista vodi Srbiju ka pobedi.
Drugog puta nema. A kada je samo jedan put, to ima i svojih prednosti - ne moze se zalutati.
Preporuke:
5
0
63 ponedeljak, 27 jun 2011 20:12
Biljana
Ne kaze se uzalud - ko zna zna. Kakav tekst, a tek njegov naslov. Odavno nisam videla sazetiju dijagnozu (da podsetim na naslov POLITICKI CINIZAM I BEZOBZIRNI PRAGMATIZAM) u nekom naslovu za tako obolelog pacijenta kao sto je razrovana, pokradena i iznemogla SRBIJA.
Preporuke:
6
0
64 ponedeljak, 27 jun 2011 20:49
Vukasin Niksicanin
Jednom covek - uvek covek, jednom Srbin - uvek Srbin. Hvala Vam Borivoje za ovu lucu da obasja Srpsku tamu. Ne mojte odustati, znam necete odustati, ne smete odustati. Saljem Vas tekst sirom rasbljene Crne Gore e neci li se narod uputio. JEDNOM SRBIN - NIKAD CRNOGORAC!
Preporuke:
7
0
65 ponedeljak, 27 jun 2011 22:18
Preocanin Savo
Srbi su kraljevski narod a njime danas upravljaju skuge. I kako da covek ocekuje bolje od ovoga. Ko nas vodi dobro je da nismo i vise propali. Neka mera vaznosui ovog teksta bude izpazena da je tekst B.R. izazvao na reagovanje cak i mene nesklonog ikakvom aktivizmu. Ali valja nesto uciniti jer su ovi samoproglaseni vizionari poprilicno zabgsali. Navalili oni u Evropsku Uniju koja kad ooi tamo stignu sa svojim stakama vise nece stanovati tamo u Briselu.
Preporuke:
6
0
66 utorak, 28 jun 2011 07:45
Nebojsa iz Zemuna
Kada covek procita ovakav tekst ostaje mu jedino da se zapita kako je moguce da neko toliko zaslepljen ne vidi nista dobro sto je ova vlast ucinila. Ovo je govor koji nadilazi ortrinu kritike celokupne opozicie. Vlas koja nas je dovela na prag Evrope kvalificira se kao najgora. Mora se priznati da je tekst lukavo i propagandisticki pisan pa je stoga i opasan i otuda bi svi koji mislimo drugacije trebali ustati protiv njega jer on nesumljivo ima dejstvo i to opasno, sudeci po neverovatno brojnim komentarima.
Preporuke:
0
6
67 utorak, 28 jun 2011 08:17
Zorica psigolog
Tekst Borivoja Rasua koji ste objavili na cemu vam cestitam jeste najpotpunija, najozbiljnija i najstrucnija kritika rezima u Srbiji koji sam do sada cula, videla ili procitala.
Preporuke:
5
0
68 utorak, 28 jun 2011 11:13
Halman
Nadam se da je tekst pročitao i V. Koštunica, a nadam se da nije slučajno pisan pre G.O.DSS! Bravo Boro, svaka ti valja!
Preporuke:
3
0
69 utorak, 28 jun 2011 11:44
Profesor filozofije iz unutrasnjosti
Gospodo iz NSPM izrazavam vam pohvalu sto ste otvorili tribinu za raspravu koju je izazvao tekst Politicki cinizam i bezobziri pragmatizam. To utoliko pre sto ste i drugomisljenicima dali prostor. Tu pre svih mislim na Evropejca i Nebojsu iz Zemuna. Treba i mora da se cuje i druga strana. Ja sam na strani Borivoja Rasuo ali sumnjam da bi on svoje stavove mogao izneti u rezimskim medijima. Zato sto nemamo raspravu, izmedju ostalog, i jesmo tu gde smo. Dakle, NIGDE.
Preporuke:
6
0
70 utorak, 28 jun 2011 11:52
Suzana K.
Ozbiljan tekst, strucna analiza, preteska tema, odgovorna rec...!
Preporuke:
5
0
71 utorak, 28 jun 2011 12:32
Volter
Ovo su teska vremena, u njima nema mesta za neopredeljene. Vi ste se Borivoje opredelli pod punim imenom, ja se slazem sa Vama u potpunosti pod pseudonimom. Ako bih potpisao puno ime "demokrate" bi me ostavile bez leba jer radim u "njihovoj" firmi u javnom preduzecu. O NESRETNA SRBIJO VALJDA CE I TEBI SVANUTI.
Preporuke:
6
0
72 utorak, 28 jun 2011 15:09
Novak Blagojevic
S V A K A C A S T!
Preporuke:
4
0
73 utorak, 28 jun 2011 16:06
Obmanuti
Kolega, ne cita Kostunica nista. On misli da samo njega treba slusati. Ne drzi on tebe slucajno na bezbednom odstojanju. Plasi se on za svoju fotelju ne brine on za Srbiju i Kosovo. Da je mislio ozbiljno da ga brani ne bi on predao vlas ovima sto im je Kosovo deveta rupa na svirali. Vojislave Kostunice nisu Srbi naivn. Znaju on ko je ko. Izneverili ste Lazara, pobegli ste sa Kosova. Sve ovo kazujem na Vidovdan.
Preporuke:
4
1
74 utorak, 28 jun 2011 19:21
Slobodan
Cestitam na otvorenosti za razlicite stavove. Na ovom primeru se vidi koliko je to znacajno. Vise saznajemo o najvaznijim pitanjima koja potresaju Srbijui iz komentara i polemike oko stavova iz Rasuovog teksta nego iz svih rezimskih medija zajedno. Kada to ne bi zucalo kao navijanje rekao bih svim akterima, a narocito, piscu teksta - bravo. Tako se to radi tako se brani svoj narod, svoja drzava.
Preporuke:
4
0
75 utorak, 28 jun 2011 21:28
Zivorad
Sve ovo i tekst i komentari daje nadu da nismo potpuno potomuli. Verujem u Feniksa.
Preporuke:
4
0
76 utorak, 28 jun 2011 21:41
Srbiji Vecno Odani
Bravo Borivoje, bravo!
Preporuke:
3
0
77 utorak, 28 jun 2011 22:17
Stojan
Necemo valjda dopustiti da ova vlast sve unisti. Treba im stati na put. Priiznace oni Kosvvo izdace Republiku Srpsku, Rasku i Vojvodinu. Ko izda Generala mislg da mu redovi ne mogu nista. Da li je bas tako?!
Preporuke:
4
0
78 utorak, 28 jun 2011 22:28
Zemljak
Srecan je onaj od kojih si. Vi ste Borivoje moralni uzor kako u Krajini tako i Srbiji.
Preporuke:
4
0
79 sreda, 29 jun 2011 08:06
Tocilovac
Bravo majstore! Ocekujem Vase novo javljanje. Ako uopste posle ovoga ima sta da se kaze. Zaista, bravo!!!
Preporuke:
4
0
80 sreda, 29 jun 2011 09:30
pqof. Markovic - sociolog
Na ovaj komentar inspirisan sam, jednom sintagmom, u inace izvrsnom tekstu u celini. Ta sintagma jeste "politicka zurba" koja na vredan nacin ukazuje orjemtaciju srpske politike. Odnos vremena i politike je vazno, kako prakticno, tako i teorijsko pitanje. Mozda bi ovu tezu trebalo potpunije obraditi. Srpska politicka istorija je puna nepravovremenosti iz cega su pravljene ogromne stete. Valjalo bi da naizad pocnemo da cenimo vreme, da savladamo, od kolikog je znacaja trenutak. Nadam se da nisam izisao iz teme ove vazne rasprave. Hvala Vam g. Rasuo na produktivnom podsticajv za razmisljanje.
Preporuke:
5
0
81 sreda, 29 jun 2011 09:52
Vanzemaljac
Svaka Vam cast. Em umno, em hrabro.
Preporuke:
4
0
82 sreda, 29 jun 2011 10:03
Sonja iz Nisa
Kakav snazan tekst, kakva ubedljiva rec. Imate moj glas!
Preporuke:
4
0
83 sreda, 29 jun 2011 10:11
Branko iz Subotice
Prava rec u pravo vreme. Jos nije kasno. Srbi dajte se upamet inace ostacemo bez svega. Ovi se niceg ne stide, oni su bezboznici kojima nista nije sveto, ni Kosovo ni srpske zrtve.
Preporuke:
5
0
84 sreda, 29 jun 2011 11:34
Sinisa
Obicno imam sta dodati. Ovaj put bez dodavanja. Cestitam.
Preporuke:
4
0
85 sreda, 29 jun 2011 12:36
Goran
Prikljucujem se pohvali teksta i inicijativi za formiranje stranke. Samo da sklonimo ove stetocine.
Preporuke:
4
0
86 sreda, 29 jun 2011 12:48
Vernik
MUDRO, STRUCNO, HRABRO, CASNO ...!
Preporuke:
4
0
87 sreda, 29 jun 2011 13:05
Biljana
Rekli ste sve sto je trebalo. Verujem da ste svesni na kakve ljuda ste udarili. Strepim od njih, plasim se za Vas.
Preporuke:
4
0
88 sreda, 29 jun 2011 13:15
Dragan K.
Vas Psiholog nije zaveo. To sudim po tome sto ste mu odgonetnuli sifru ocenivsi njegovu politiku kao NARCISOIDNU. Bude li nas i dalje vodio Psiholog ni psihijatri nam nece pomoci.
Preporuke:
5
0
89 sreda, 29 jun 2011 16:10
Stalni citalac
Nemam ni jednu primedbu na tekst, osim sto mislim da je suvise prefinjen, naime visokog je nivo, s obzirom kakav je niski nivo predmeta kritike, ova jadna i nemusta vlast. Savetujem za iduci put primereniji jezik ovim, kako neko u komentaru lepo rece, stetocinama.
Preporuke:
4
0
90 sreda, 29 jun 2011 17:12
Sahista
VELEMAJSTORSKI.
Preporuke:
4
0
91 sreda, 29 jun 2011 21:36
Branimir ranjenik sa Vozuce
U POTPUNOSTI DIJELIM STAVOVE TEKSTA I PODRZAVAM U CIJELINI KOMENTAR OFICIRA SRPSKE VOJSKE BORCA.
Preporuke:
5
0
92 četvrtak, 30 jun 2011 09:03
Mihajilo
Tekst je pun pogodak.
Preporuke:
4
0
93 četvrtak, 30 jun 2011 09:29
Pasionirani
Pratim godinama vas sajt, pa mogu da potvrdim da je ovo do sada ubedljivo najbolji tekst iz domena politicke analize. Cestitam, pre svega, autoru i NSPM.
Preporuke:
4
0
94 četvrtak, 30 jun 2011 10:23
Radivoje
Odvazan tekst. Preko potreban obezglavljenom narodu za snalazenje i nekontrolisanoj vlasti za opomenu.
Preporuke:
4
0
95 četvrtak, 30 jun 2011 10:44
Slavonac
Volio bih ministre Rasuo da napravite osvrt na srpsko-hrvatske odnose. Vama verujem, da znam da li da se vracam ili da ostajem ovdje u Srbiji.
Preporuke:
4
0
96 četvrtak, 30 jun 2011 11:24
Svetozar iz najdaljeg inostranstva (Crna Gora)
Ko je izdao Srbe u Crnoj Gori i Cnu Goru izdace i Kosovo. Hvala Vam ministre sto branite srpske vitezove Ratka i Radovana. Dosljedni ste svaka cast. Neka Vas Bog i Sv. Vasilije Ostroski cuvaju.
Preporuke:
4
0
97 četvrtak, 30 jun 2011 12:12
Maksimilijan poslednji
Bas kada covek pomisli da je sve propalo, javi se neko ili nesto sto ozivi nadu. Desi se nesto sto posvedoci da ima ljudi i casopisa koji nisu ravnodusni prema srpskoj sudbini. Nekad je ako me pamcenje sluzi Milovan Vitezovic rekao da se 'dogodio narod' danas se moze u tom duhu reci da se DOGODIO TEKST. Bravo Borivoje Rasuo!
Preporuke:
4
0
98 četvrtak, 30 jun 2011 13:11
Stamenkovic
Pridruzujem se komentaru PASIONIRANO i potpisujem ga, uz njegouo dopustenje, zajedno sa njim.
Preporuke:
4
0
99 četvrtak, 30 jun 2011 16:16
Pirocanac
Nas glavni problem jeste to sto ne znamo u kolikom smo problemu. Tekst Borivoja Rasua nam upravo skrece paznju ukazuje na to u kolikom smo problemu. I to je njegova najveca vrednost. Pismenos isticem kao takodje vaznu odliku ovog teksta.
Preporuke:
4
0
100 četvrtak, 30 jun 2011 17:01
Goca
Mnogo dobro!
Preporuke:
4
0
101 četvrtak, 30 jun 2011 17:18
Lazar iz Raske
Nas su takodje prodali Zukorlicu. Nema kraja srpskoj darezljivosti. Zao mi je Ratka ko bratb. Onakvog junaka onako pöizavati. To je neshvatljivo. Nesrecna Srbijo. Bravo za tekst majstore.
Preporuke:
5
0
102 četvrtak, 30 jun 2011 20:15
Ksenija - studentkinja filologije iz Beograda
Procitala sam tekst i komentare. U komentarima sam procitala mnoge kvalifikative za tekst. Trudila sam se da pronadjem odgovarajuci i cini mi se nakon dugog razmisljanja najbolje pristaje da je tekst PERFKTAN. Pisan je u visokom stiku a opet razumljiv za sve. Seca na stik Ive Andrica. Poruke su jasne i nedvosmislene. Bez suvisne reci bez manjka znacenja. Ne znam da li sam izisla iz teme, ali mi se cinilo da je ovo vazno istaci povodom ovog jedinstvenog teksta.
Preporuke:
5
0
103 četvrtak, 30 jun 2011 20:24
Mile
Čitam ovaj tekst i komentare, pa nikako ne mogu da provalim u čemu je tu stvar. Autor je manje-više sve dobro video i napisao. Ali nije mi jasno otkud toliko oduševljenje među komentarima kao da im je nešto novo saopštio. Ne bih da omalovažavam autora. Nije mi to namera, dobar mu je tekst, ali po čemu je to savršen, briljantan, perfektan tekst i tome slično?
Možda ja tu mnogo toga ne razumem, ali za mene u tom tekstu nije bilo novo ništa. A tek se o stilu i jeziku ne bih izjašnjavao.
Preporuke:
1
3
104 četvrtak, 30 jun 2011 22:04
Stanimir Triofunović
@ Mile

...ali po čemu je to savršen, briljantan, perfektan tekst i tome slično?...


PO MORALNOJ HRABROSTI!
Preporuke:
6
0
105 četvrtak, 30 jun 2011 22:21
Polemicar
Zamolio bih Milu da ponovo iscita tekst pa ce mozda i "provliti" zasto je ovaj tekst dobar. Sve dok provaljujete Mile a ne shvatate i bolje je da o jeziku i stilu ne raspravljate.
Preporuke:
3
0
106 četvrtak, 30 jun 2011 22:36
Jovan Majstorovic
Uprkos Milinim osporavanjima spreman sam da pohvalim i predmetni tekst, casopis NSPM i komentatore.
Preporuke:
3
0
107 petak, 01 jul 2011 07:45
Dusan
Gosp. ministre vratite se u politiku, pomozite. Niste Vi jos rekli sve sto imate. To ovaj napis najbolje svedoci. Srecno!
Preporuke:
2
0
108 petak, 01 jul 2011 08:00
Svetlana J.
Da, upravu ste g. Stanimire Trifunovicu - moralna hrabrost je ono sto ovaj tekst cini retkim.
Preporuke:
3
0
109 petak, 01 jul 2011 08:43
Balkanski Kant
Samo nas moralni stav moze izbaviti iz ove ogrezlosti u nemoralnosti. Mozda je ovaj tekst jedan od temelja tog stava. Ali jedna lasta ne cini prolece.
Preporuke:
2
0
110 petak, 01 jul 2011 10:16
Klasik
Od svega najbolje je zapazanje da ne samo vlast, nego i opozicija ne valja. Od toga treba poci. Ne dozvoliti da nas obmane vladajuca opozicija. Na nesrecu ostvareno je nacionalno jedinstvo vlasti i opozicije protiv naroda. Kakva koncentracija nemorala i lopovluka. Valjda cemo preziveti i ova zulum.
Preporuke:
3
0
111 petak, 01 jul 2011 12:46
Milan K.
Treba nesto ciniti u to sam ubedjen. Ovo je dobar polaz. Formirajte pokret. To mi se cini da bi bilo delotvorno.
Preporuke:
3
0
112 petak, 01 jul 2011 13:56
Orlovic
Nema nama spasa. Pamet je pred gluposcu smesna, dobro pred zlom nemocno a egoizam nad opstoscu je superioran. To je tako oduvek i zauvek.
Preporuke:
3
0
113 petak, 01 jul 2011 14:12
Milan K.
Treba nesto ciniti u to sam ubedjen. Ovo je dobar polaz. Formirajte pokret. To mi se cini da bi bilo delotvorno.
Preporuke:
3
0
114 petak, 01 jul 2011 14:18
Ochajnik
Srbija je veliki tunel kome se ne vidi kraj a Evropa je provalija u koju nas vuku njihovi poslusnici. Zlo i naopako se ujedinili protiv nas. Nisam kapitulant ali ja sam se predao. Divim se onima koji misle da jos ima neke nade. Valjda oni znaju zasto?
Preporuke:
3
0
115 petak, 01 jul 2011 17:56
Vojislav V.
Briljantno. Odgovorno. Posteno.
Preporuke:
3
0
116 subota, 02 jul 2011 09:31
Slobodan
Kriza koja je zahvatila srpsko drustvo tesko bi bila resiva i da elita radi na tom zadatku. Kako je upravo suprotno mi se nemamo cemu nadati.
Preporuke:
3
0
117 subota, 02 jul 2011 11:05
Predrag iz Trebinja
Bez povratja veri, bez jake SPC, bez moralnog ozdravljena nacije, koja je ogrezla u bezaoznisvu i nemoraku, sve je uzalud. Srbi su na velikom iskusenju. Isksava ih Antihrist u raznim oblicima. Jednom kao Evropa, drugi put kao neokvmunisticja vlast ...! strasno!
Preporuke:
3
0
118 subota, 02 jul 2011 12:53
Miljana iz CG
Podrzavam autora bez ostatka. Brinem za Srbiju.
Preporuke:
3
0
119 subota, 02 jul 2011 15:33
XYZ
Samo nam Bog moze pomoci.
Preporuke:
3
0
120 subota, 02 jul 2011 16:32
Stefan
Tesko mi je da proceni da li mi mladi mozemo napraviti i popraviti ono sto su mnogi kvarili. U svakom slucaju vredi pokusati. Jer sta je alternativa? Necemo se valjda predati bez borbe. To nikako ne!
Preporuke:
3
0
121 subota, 02 jul 2011 19:30
Sladjana Djordjevic
Iskustvo me uci da je od kritike teze dati pohvalu. Zato se opredeljujem za tezi postupak i pohvaljujem tekst Politicki cinizam i bezobzirnh pragmatizan od Borivoja Rasuo. Od mene toliko. Ko god vidi tekst i komentare bice mu jasno zasto tako mislim. Moralni razlozi su od sustinskog zncaja.
Preporuke:
3
0
122 subota, 02 jul 2011 22:00
Djordje B.
Nemam sta dodati. Izvanredan tekst, sjajna diskusija na stranicama jedinog slobodnog glasila u ucutkanoj Srbiji.
Preporuke:
3
0
123 nedelja, 03 jul 2011 09:04
Neven
Klonite se Vi politike g. Rasuo, bezite iz ovog srpskog brloga. Nemate Vi tu skim. Pogledajte ko je tu od Tadica do Kostunice pa ce Vam sve biti jasno. Posvetite se poeziji za koju smatram da je veoma ozbiljna i vredna. Jer pisuci poeziju tu mozda i imate za koga pisati, a u politici nemate s kim da to jos jednom istaknem. Ovo Vam savetujem iako mislim da Vam je tekst dobar. Poezijom je takodje moguce menjati Srbiju ili sam mozda u zabludi.
Preporuke:
3
0
124 nedelja, 03 jul 2011 10:38
Komandant
Hvala Vam na reci koju ste izrekli za Generala RATKA MLADICA.
Preporuke:
3
0
125 nedelja, 03 jul 2011 14:01
Radovan
Vase prognoze se vec obistinjuju da ce ova vlast izdati sve. Sta je drugo nego priznanje jKosova ako nije prizavanje njihovih dokumenata. A pohvala Valentina Icka Tadicu velika je opasnos za Republiku Srpsku. Tesko onom koga protivnici hvale. Sa malo rekli ste mnogo. Kome, cemu, zasto?
Preporuke:
2
0
126 nedelja, 03 jul 2011 15:49
Lune
Primereno, dostojanstveno.
Preporuke:
2
0
127 nedelja, 03 jul 2011 18:20
Krstic
Ova analiza izaziva strepnju i budi nadu u isti mah.
Preporuke:
2
0
128 nedelja, 03 jul 2011 19:29
Jovanovic
Vaznos i znacaj Vaseg teksta shvatljiva je tek kada se vidi tekst Natase Kandic. Zbog nje a i inace hvala Vam za podrsku Generalu Ratku Mladicu. Hvala Vam Borivoje.
Preporuke:
2
0
129 nedelja, 03 jul 2011 20:25
Maksimovic Zivorad
Kako ne zelim komentarisati Natasu Kandic direktno ucinicu to tako sto cu pohvaliti ovaj tekst koji na ponos a ne sramotu, kako kaze doticna, ima odgovarajuci odnos prema srpskom junaku Generalu Mladicu. Ziveli g. Rasuo.
Preporuke:
2
0
130 ponedeljak, 04 jul 2011 10:18
Milena
Ohrabrili ste me da je moguce jos nesto uciniti.
Preporuke:
1
0
131 ponedeljak, 04 jul 2011 10:59
Radivoje
Novak Djokovic, NSPM i ovakav tekst - sve je to lepo ali nedovoljno da nas izbavi od propasti u kojoj smo!
Preporuke:
1
0
132 ponedeljak, 04 jul 2011 11:14
Slavoljub
Kakav politicki ogled za ugled. Tekst je ispunjen brigom za sudbinu Srbije. Bravo!
Preporuke:
1
0
133 ponedeljak, 04 jul 2011 12:01
Tosic S.
Valjda Srbi nemaju tesku dilemu da se opredele izmedju Borivoja Rasuo i Kandicke. Kada se objave na istom mesto to tek izgleda kako. Borivoje uz Vas sam ja i sve koje poznajem. Cestitam na odvaznosti!
Preporuke:
2
0
134 ponedeljak, 04 jul 2011 14:19
Ankica
Vredi se boriti. Samo tako mozemo uspeti. Tekst ukazuje na pravce te borbe i otuda je on dragocen.
Preporuke:
2
0
135 ponedeljak, 04 jul 2011 14:38
Pravoslavac
Bez Boga i vere u njega tesko cemo ista uraditi. Ovo stradanje posledica je okretanja ledja Bogu i moralu. S verom u Boga za Kralja i Otadzbinu.
Preporuke:
2
0
136 ponedeljak, 04 jul 2011 15:28
Rakic
Car je go! Definitivno!
Preporuke:
2
0
137 ponedeljak, 04 jul 2011 16:37
Predrag Grujic
Rekli ste popu pop - bobu bob i to je najvaznije. Ako covek ne govori tako bolje je da cuti. Vi ste uradili sto je do Vas. Drugi, ukljucujuci tu i mene, neka cine sto je do njih.
Preporuke:
2
0
138 ponedeljak, 04 jul 2011 17:17
Ostoja Romanijac
Incko hoce da ukine uz pomoc vlasti u Beogradu Republiku Srpsku, Kandicka omalovazava Generala Mladica, Stefanovic predaje Kosovo, gde je izlaz? Pisanje je nuzno ali nije dovoljno. Mozda treba podrzati SRPSKE DVERI.
Preporuke:
2
0
139 ponedeljak, 04 jul 2011 19:37
Rastislav
Nakon citanja tekstova od istog autora zakljucujem da se tu zapravo radi o istoj idej opravdane kritike vlasti. Tekstovi bi uz dodatni, neveliki trud, mogli da se pretvore u celinu i da tako postanu politicki progran za smenu vlasti i oporavak srbije.
Preporuke:
2
0
140 utorak, 05 jul 2011 08:28
Misic
Raport Generalu Mladicu; Gospodine Generale brojno stanje nacije slabo, narod nam je razbijen, u veliko broju gladan, go i bos, veliki broj regruta bezi iz kasarne (Srbije) neprijatelj otima teritorije. Jedino je za sada u Beogradu podnosljivo mozda i zato sto im je cilj da slome zemlju ciji je Beograd glavni grad. Kako je Vama tamo znam bez da pitam. Raportird redov Misic
Preporuke:
1
0
141 utorak, 05 jul 2011 09:43
Radmila
Bravo za tekst i njemu saglasne komentare. Bravo za NSPM izvrstan ste casopis saglasan vasem motu o moralu i politici!
Preporuke:
1
0
142 utorak, 05 jul 2011 10:13
Ratnik
Sve cestitke za tekst narocito u delu koji se odnosi na Generala Mladica mog slavnog komandante. Gospodine Generale u ratu ste uradili sto ste morali u Hagu cinite sto mozete. Hvala Vam na jucerasnjem drzanju i tome sto ste istrajali do kraja. Neka su Vas izbacili ne mozete vi biti u istom prostoru. Vi ste Generale olicenje Morala a oni su sve osim pravedni i moralni.
Preporuke:
2
0
143 utorak, 05 jul 2011 12:14
BUDIMIR
Treba sve uciniti da se sklone sa vlasti ove stetocine. Ako jos jednom budu u prilici da obrazuju vladu, posle toga sve ce biti uzalud. Dobro radite - nastavite tako!
Preporuke:
2
0
144 utorak, 05 jul 2011 13:22
Svetislav Katic
Prava majstorska minijatura. Samo nastavite. Ne odustajte jos nisu sve Srpske ladje potonule. Krece se i poneka nasa po brdovitom Balkanu.
Preporuke:
2
0
145 utorak, 05 jul 2011 14:05
Lekic
Nema buducnosti narod koji se odrice svojih najboljih ljudi Ratka i Radovana i svoje osnovne teritorije Kosova i Metohije!
Preporuke:
2
0
146 utorak, 05 jul 2011 14:32
Advokat
Generale prvu bitku protiv Haga ste dobili. Dace Bog docicete Vi i rat. I nece to biti prvi rat koji ste u svojoj blistavoj vojnickoj karijeri dobili.
Preporuke:
2
0
147 utorak, 05 jul 2011 15:55
Lekar
Ako je suditi po raspravi koju je izazvao radi se o zbilja vaznom tekstu. Ozbiljna analiza ozbiljnog stanja. Cestitam.
Preporuke:
2
0
148 utorak, 05 jul 2011 19:11
Popovic Z.
Samo nastavite tako podrska nece izostati.
Preporuke:
1
0
149 utorak, 05 jul 2011 21:06
Pavle iz Vrbasa
Ideja o formiranju stranke za ostvarenje politickih ciljeva odbrane nacionalnih intere7a razumna je. Sto se pre obrazuje stranka to su vece sanse da uspe na skorim izborima.
Preporuke:
2
0
150 utorak, 05 jul 2011 22:06
Kriticar
Poetski stil u analitickom politickom tekstu. Razorna kritika vladjuce politike, specijalno, nacionalne i drzavne. Rado kritikujem ali ovde nemam sta nego da se prikljucim autorovoj kritici rezima.
Preporuke:
2
0
151 sreda, 06 jul 2011 08:54
Moravac
Gosp. Ministre hvala za podrsku Djeneralu Mladicu. Poruka za Djenerala: Oni koji Vas nisu mogli poraziti kao vojnika zele da Vas ponize kao bolesnika. Nece im proci. Vasa vojnicka vestina i oficirska cast su vise od svega. Mislim dok ste bili aktivni oficir srpske vojske da ste bili najbolji oficir na planeti Zemlji. Srecan je narod koji Vas ima.
Preporuke:
1
0
152 sreda, 06 jul 2011 15:55
Snezana
Posle vise citanja zakljucujem da je tekst Borivoja Rasuo izuzetna analiza nase politicke situacije.
Preporuke:
1
0
153 sreda, 06 jul 2011 16:50
Ljubisa Pop
Od svega mi je najbliza ideja o formiranju stranke. Ovde se jedino tako moze nesto ucioiti. Slazem se sa stavovima autora.
Preporuke:
1
0
154 sreda, 06 jul 2011 17:26
Realista
Nema nama pomoci. Ne pomazu ni dobre analize, ni dobre ideje kakvih svakako u ovom tekstu ima kada mi Srbi, kao nijedan drugi narod, tako predano radimo protiv sebe. Kada se jednom bude ustanovljavala teorija o nacionalnom mazohizmu ona ce se temeljiti i svoju potvrdu imace u iskusvu Srba.
Preporuke:
1
0
155 sreda, 06 jul 2011 17:57
Realista
Nema nama pomoci. Ne pomazu ni dobre analize, ni dobre ideje kakvih svakako u ovom tekstu ima kada mi Srbi, kao nijedan drugi narod, tako predano radimo protiv sebe. Kada se jednom bude ustanovljavala teorija o nacionalnom mazohizmu ona ce se temeljiti i svoju potvrdu imace u iskusvu Srba.
Preporuke:
1
0
156 sreda, 06 jul 2011 18:45
Branko Lukic
Slazem se sa svima onim koji isticu moralnu stranu teksta i autora.
Preporuke:
1
0
157 sreda, 06 jul 2011 19:52
Opozicionar
Ne samo zahtev za ostavku Borisa Tadica, kako pise vas saradnik nego ostavka cele vlade. Pored navedenih uverljivi argumenti za to sadrzani su i u analizi Borivoja Rasuo pod naslovom "Politicki cinizam i bezobzirni pragmatizam".
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner