субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Из легенде у Хаг, из Хага у легенду

Kоментари (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 28 мај 2011 14:24
sk
Tako je Sasa!
Препоруке:
130
5
2 субота, 28 мај 2011 14:24
Бране
Генерал у рату са империјом...шта је друго могао да ради генерал у рату него да ратује и брани своју земљу и свој народ од злотвора.Империја примењује закон у топузу и ето демократије... ?
Препоруке:
135
4
3 субота, 28 мај 2011 14:24
Милорад Богдановић
Нису Срби из Републике Српске љути на своју браћу с друге стране Дрине што политика ваша "шамара по нама", него смо огорчени што бирате и дурате.
Препоруке:
153
4
4 субота, 28 мај 2011 14:39
jevropljanin jezivi
Tako je. Bravo!
Препоруке:
98
3
5 субота, 28 мај 2011 14:49
Ljiljana Milosavljevic, Holandija
Hvala Vam. Sve ste rekli kako je trebalo.
Препоруке:
100
5
6 субота, 28 мај 2011 14:49
iz Republike Srpske
Hvala na tekstu, gospodine Rendiću, mada ste me rasplakali. Ne brinite, znamo mi, bar većina, da je većinska Srbija, ona što baštini slobodarsku istoriju, uz našeg Generala i uz nas. Imam samo jednu, neću reći primjedbu, sugestiju u vezi s Vašim izuzetnim tekstom: duže, dosta duže od 20 godina nismo imali ličnost kao što je to general Ratko Mladić. Rado bih Vam se pridružila u pristanku na hapšenje zbog poštovanja prema Generalu, ali živim u drugoj državi. Kod nas nije zabranjeno protestovati, mada smo mi, a ne vi, u
protektoratu.
Препоруке:
127
4
7 субота, 28 мај 2011 14:50
mikan
"Немојте нас сатанизовати и пљувати, јер смо окупиран..."

upravo tako ali,sami smo krivi-zamenili smo (i ako su neki kao moj pokojni otac- protivilise do golog otoka) Hriscansku monarhiju za marksisticu monarhiju,pa duvansku,pa secersku i sada kokainsku.
bojim se da je Srbija nestala kao Prusija i bilo bi fer kad bi ovi koji zive od njenog ljesa-nadju neko novo ime i odreknu se Srbskog identiteta kao,recimo montenegrosi.
Препоруке:
71
4
8 субота, 28 мај 2011 15:06
Зоран Ђорђевић
Свака част на тексту. Да умем да пишем, и ја бих тако нешто написао.
Суђење Младићу биће идеална прилика да се сруши стереотип о Сребреници. Не знам ко ће да му буде адвокат (Шешељ би био најбољи), али би тај морао да искористи књигу Проф. Едвард Херман и сарадници: „Сребренички масакр, Чињенице, Контекст, Политика“ о којој је НСПМ већ писао 23. маја ове године: http://www.nspm.rs/prikazi/srebrenica.html
После тога историја ратова деведесетих ће морати да се пише другачије.
И много тога другог ће морати да се промени.
Препоруке:
83
3
9 субота, 28 мај 2011 15:23
Jakovljevic
Ako je vama heroj covek odgovoran za silovanje petnaestogodisnjih devojcica u Foci (pardon, Srbinju), meni nije. Necu ni da pominjem sve ostale zlocine VRS u periodu 1992-1995. Beskrajno je licemerno narikati nad sudbinom zrtava srpske nacionalnosti, a bez prestanka omalavazavati, gaziti pa i seiriti se nad nesrpskim zrtvama. I neka svako odgovora za svoje grehe, pa i ja za svoje.
Препоруке:
18
200
10 субота, 28 мај 2011 15:36
Ultravisitor
Vlast u Srbiji razume samo silu, golu silu, onakvu kakva nam ih je dovela za vrat.
Препоруке:
84
0
11 субота, 28 мај 2011 15:45
Влада Канада
Ја, Србин из Шумадије и Поморавља, потписујем овај текст и апел. Браћо Срби, где год да живите, без обзира одакле сте, будимо јединствени. Нека нас страдање наших хероја утамничених у казаматима наших историјских непријатеља још више уједини. Они страдају ради нас и наше слободе. Наше јединство је ноћна мора њихових и наших џелата, јер нас тада нико није победио. И има у нама још увек гена наших славних предака и јунака. Наш пут до слободе је отворен. Будимо поносни на наше Страдање, јер смо се усудили да се супроставимо Империји и варварима потпуно сами. Стали смо им на пут да би смо заштитили своју нејач, животе наше деце и част наших жена, сестара и жена. Да би заштитили своје Име и Постојање. У ово време ми, Срби, пишемо још једну страницу наше Славне Историје. Учинимо још једно чудо да не постидимо наше потомке. Живела Слободна Србија!
Препоруке:
120
4
12 субота, 28 мај 2011 15:47
Aleksandar
@Jakovljevic

Pa i odgovaraces! Doci ce vreme...
p.s. Ako ti je to pravo prezime, treba da te je sramota, promeni ga u Pavelic ili Izetbegovic slobodno.
Препоруке:
112
5
13 субота, 28 мај 2011 15:53
Немања
Милан Недић је херој, а не квислинг! Он је спасао стотине хиљада Срба и велико му хвала
Препоруке:
38
33
14 субота, 28 мај 2011 15:55
Spetsnaz
@ Jakovljevic
Malo samo promenite plocu .
GLupo vec zvuci i "Srebrenica" i 10000 silovanih muslimanki , i stadion Pristine i konc logori i sva ostale budalastine i izmisljotine .
Препоруке:
114
6
15 субота, 28 мај 2011 15:56
Владимир Н.
У Србији једноумља и понижења слободне мисли овакви текстови буде наду и уверавају да још постоје личности које држе до свога достојанства. Који објашњавају да се слобода не поклања, већ осваја. Који говоре да се човеком храброшћу и одлучношћу постаје, те да нисмо ни волови ни овце.
Препоруке:
81
2
16 субота, 28 мај 2011 15:59
Jakovljeviću@
Jakovljeviću, ne izmišljaj.
Препоруке:
75
5
17 субота, 28 мај 2011 16:10
Milan
Uh! Koliko ste vremena posvetili tim " nevaljalcima " što nipodaštavaju holokaust? Indijanci, crnci ,robovi, bla, bla....
Препоруке:
3
76
18 субота, 28 мај 2011 16:23
Nada
@Jakovljević
Akterima silovanja u Foči uglavnom je sudjeno i robijaju zaslužene kazne. Ali, ne odgovara svako isto za svoje grijehe, gospodine. Monstrumi u različitim uniformama koji su u toku rata silovali po BiH nisu svi kažnjeni. Hoće li ikada odgovarati oni koji su u Sarajevu uhapšene Srpskinje držali u javnim kućama za umorne Alijine ratnike? Ako niste već pročitali (vjerujem da niste, inače Vam moral ne bi dozvolio da napišete što ste napisali)tekst
"Silovanja kao nagrada za muslimanske vojnike", objavljen na NSPM-u, pročitajte!
www.nspm.rs/istina-i-pomirenje-na-ex-yu-prostorima/silavanja-kao-nagrada-za-muslimanske- vojnike.htlm
Препоруке:
101
3
19 субота, 28 мај 2011 17:03
Ivana @Jakovljevic
Da je nama takvih vise, pa da takvim zarom brane srpske zrtve i govore u ime njih. Ne znate vi, Jakovljevicu Jakubovicu, sta su zrtve muslimani radili sarajevskim Srbima, ne znate sta je prijeceno mojoj porodici da '91 napusti Sarajevo, ne znate za 120 logora za Srbe u Sarajevu, ne znate za masovne grobnice... nista vi ne znate, ali da imate kompleks sto ste Srbin, to imate i previse. Ne podrzavam zlocince, i niko se od Srba nije bunio kada su izvrsioci zlocina odlazili na robiju. Ali Mladic nije zlocinac, a ko mu sudi jos vise govori o njegovom postenju. Hvala Bogu sto nas je zastitio, a vi pricajte i napadajte koliko hocete. Iz vase beogradske fotelje je to lako.
Препоруке:
97
2
20 субота, 28 мај 2011 17:05
Johnny
”Овим не желим да рехабилитујем Недића, увек ћу га сматрати квислингом, јер је могао да спасе велики број Срба и Јевреја, само да је хтео. ”
Господине Рендићу , ја само могу да Вас жалим јер очигледно никада нисте прочитали било шта од Станислава Кракова,а то би био добар почетак да се национално образујете !
Препоруке:
21
15
21 субота, 28 мај 2011 17:06
Jakovljevic
@Nada
Nadam se da hoce odgovarati, i u pravu je svako ko trazi pravdu. Samo sam napomenuo da za mene ne moze da bude heroj covek cije su snage pocinile takva zverstva, jedako kao sto mi nije heroj ni Dario Kordic ni Rasim Delic.
Препоруке:
5
85
22 субота, 28 мај 2011 17:26
Miroslav Popović
Snajperom, iz zabave, ubiti dete u majčinom naručju. Gde to ima? Ima, gospodo, u Sarajevu, 1992-1995.

Granatiranje porodilišta!? Gde? Pa, u Sarajevu, tokom četrdeset i šest MESECI opsade grada.

13.000 ubijenih ljudi - nečijih majki, nečijih sinova i ćerki, ujaka, stričeva, braće od tetaka, najboljih prijatelja, drugova iz škole, dece starosti jednog dana, dece od 3 godine, dece od 12 godina.


DA LI IKO OD VAS KOJI VERNO ČITATE OVAKVE SAJTOVE RAZMIŠLJA O OVOME?

A zašto ovo spominjem baš ispod ovog teksta? Pa, gospodo, zato što je ovime komandovao vaš heroj RATKO MLADIĆ.

Ovo su reči Ratka Mladića, koje su odjekivale sa brda oko Sarajeva:
"Po Baščaršiji, plotun pali!"
"Da ne mogu da spavaju! Da im razvučemo pamet njihovu!!!"
"Zeleni Jadar tuci slobodno! Ko im jebe mater!"
"Samo cepaj, šefe! U živo meso samo!"


Takav je plotun mogao ubiti vašu dragu majku, vaše drago dete, oca, najboljeg prijatelja, sestru, brata.
Препоруке:
17
135
23 субота, 28 мај 2011 17:39
студент права
Тако је! Срце ми се цепа, просто имам осећај да су нам одузели оно у шта смо се клели! Део нас!
Препоруке:
50
1
24 субота, 28 мај 2011 17:51
!!!
ne mogu moja braca u RS da ne znaju da sam sa njima u svakom pogledu, braco is RS, ja sam sa vama, patim, zalim i osecam, zar mislite da ovaj uzas i sram od hapsenja podrzavam.
sto se tice clanka, skidam kapu i duboko se klanjam svemu sto je receno!
Препоруке:
50
0
25 субота, 28 мај 2011 18:18
Никола Зељић
Не бих имао шта додати тексту, све је речено, једино можда један цитат

"ЈЕДНА НАЦИЈА МОЖЕ ПРЕЖИВЕТИ СВОЈЕ БУДАЛЕ, ЧАК И ОНЕ
АМБИЦИОЗНЕ, АЛИ НЕ МОЖЕ ПРЕЖИВЕТИ ИЗДАЈУ ИЗНУТРА"

Marcus Tullius Cicero
Препоруке:
73
1
26 субота, 28 мај 2011 18:19
zoranS
Ponovo će se pokazati da je Tadić bio neobavešten,kad bude saznao da predaja Mladića neća uticati na primanje Srbije u EU.Nažalost taoci Miloševića su građani Srbije generacija iz pedesetih godina a taoci Tadića će biti deca tih generacija.Ništa se neće promeniti i poboljšati sem što će političari na vlasti sami sebi izgledati lepše i jedan drugom na tome čestitati.
Jedini čestiti čovek među političarima je još uvek Koštunica koji je znao da predaja Mladića neće ništa promeniti sem što će pogoršati naš položaj naročiti ako se Mladić osudi na genocid.I tu je Tadić ostao neobavešten.
Препоруке:
58
1
27 субота, 28 мај 2011 18:31
izazovi istine
Saša Rendić
"Braćo iz Republike Srpske, nemojte nas optuživati, 90 posto nas iz Srbije misli kao i Vi!"

Ma da evo koliko vidim desetine i stotine hiljada ljudi je izaslo na mirne proteste u Beogradu i sirom ostalih gradova Srbije.
Rendicu realnost je na zalost daleko drugacija.Zato nam se i desavaju ovakve stvari i zato smo toliko propali.Pa zar nismo mi sami zeleli da zivimo sa narodima i tzv "narodima" SFRJ koju smo mi sami stvarali a koji nas nacisto upropastise?!
Sta sada? Sta? Pa sami smo za to krivi sto smo se petljali sa njima.Da nije bilo nas Hrvati i Bosnjaci bi sada placali istu cenu i bili isto onoliko krivi za desavanja tokom Drugog svetskog rata koliko i Nemci.Ali eto zahvaljujui Srbima tolerantnim moronima izvukose se a mi propadosmo jos smo mi postali genocidni u ocima medjunarodne javnosti!
Ma dajte vise molim vas sa ovakvim vec vidjenim infantilnim i emocionalno nabijenim tekstovima.Gde smo bili ranije jos pre 40-50 godina...
Препоруке:
25
31
28 субота, 28 мај 2011 18:32
izazovi istine
...da se tada uzmemo u pamet i uvidimo sa kime imamo posla?!
Sada nam samo ostaje da slegnemo ramenima i pognute glave uzdisemo kao sto to i prilici tipicnim nacionalno istorijskim luzerima!
Препоруке:
9
29
29 субота, 28 мај 2011 19:21
Nada
@Jakovljević
Možda Vi znate, ja nisam čula ni za jedan rat, bilo gdje, u kome pojedinci nisu činili zločine.
Препоруке:
60
1
30 субота, 28 мај 2011 19:28
Jelisaveta Živković
Evo, i mene mogu da uhapse... Pridružujem se svim srcem... Generale, moliću Boga za svako Tvoje dobro!!!
Препоруке:
33
1
31 субота, 28 мај 2011 19:31
s.p.Lajkovic
Došlo je vreme kada narod-ćuti,ne buni se,pored svih nepravdi i lošeg života već samo ćuti...
Neka razmisli bt malo...zašto narod ćuti...
Препоруке:
25
1
32 субота, 28 мај 2011 19:38
Bradina
Ko je bio komadant muslimanske vojske kada je napadnuto mesto Bradina kod Konjica, svi koji su ostali u njemu su poklani a žene silovane !!!
To vas branitelji ne zanima,koji je komadant procesuiran, oni kazne kriminalce i to je to, uzeo sam primer Bradine, veliki je žal što se nije ponovio Jasenovac, neće se nikada ponoviti.

Jakovljević je srpsko-hrvatsko prezime, ne zanimaju me Jakovljevići, znam 100%, Srbi ne čekaju koljače pognute glave, nikada više od Jasenovca !
Препоруке:
38
0
33 субота, 28 мај 2011 19:53
Srbin iz Boke
Ne slazem se sa autorom samo u jednom.Svi mi dobro znamo da je veliki broj Srba odusevljen ovom sramotom.Vecina beogradjana sa kojima sam pricao bili su u najmanju ruku ravnodusni.Kojih crnih 90%?!
Препоруке:
30
2
34 субота, 28 мај 2011 20:24
Ceca Lazinica
Činjenica je da nije bilo Ratka Mladića i Radovana Karadžića danas bi imali sasvim drugačiju sliku.Ne bi postojalo Srba u Bosni jer bi ih muslimani i Hrvati pobili.Oni što bi i pobjegli Drina bi ih odnijela.Stvorili su državu za svoj narod a kome se ne sviđa široko mu polje.O srebreničkim žrtvama nećemo jer niko ne kaže da nije bilo žrtava al koliko i koje su to žrtve niko ustvari ne zna.Počelo se sa 300 a stiglo do 8000.Kako muslimani ne vide da sa tim licitiranjem i brojevima sami svoje žrtve umanjuju i satanizuju.A to što je jedan komentator napisao kako je Mladić komandovao da se bacaju granate na grad pa ako je tamo bio snajper ili oganj morali su se braniti.Ako su muslimani stavljali ljude kao živi štit a rat je ko onda krši običaje rata?
Препоруке:
41
0
35 субота, 28 мај 2011 20:45
ЗоранР
Потписујем сваку реч у овом тексту.Не може нико да ме убеди, мада покушавају на све начине,да је генерал Младић крив за сва дешавања тих ратних година у Босни.Злочини и убиства у грађанском рату где се није знало ко кога више убија су неминовни,али сваљивање кривице само и једино на једну страну и једног човека (без обзира на коју)је у најмању руку неозбиљно.А ова господа Холанђани чији задатак је био да демилитаризују и сачувају становништво Сребренице, а ни један од тих задатака нису испунили за неколико година,шта ћемо са њима?Има ли њихове кривице у Сребреници?Силовања,снајпери и убиства у Сарајеву па зар је то прича која почиње и завршава се са Младићем?Мајке Сребренице данас могу да причају и траже истину за страдале синове и мужеве,а шта ћемо са мајкама Сребреничких села које пострадаше заједно са својим синовима и мужевима?Где је њихова истина?Овако се не долази до помирења.Један признаје и што јесте и што није,а други мудро прећуткује своје а истиче и измишља туђе грешке.
Препоруке:
32
0
36 субота, 28 мај 2011 21:04
28
Ovo je strašno. Ja sad kad vidim koliko mu je zdravlje narušeno, mislim da je general trebao dobrovoljno otići u Hag još 1995, trebalo je da sačuva zdravlje. On je sad toliko slab, posle 15 teških godina, a najteže tek predstoji. Trebalo je da se prolazi kroz to dok je još bio u punoj snazi. Ako vlasti ne odobre da se obave detaljni specijalistički pregledi u relevantnoj medicinskoj ustanovi, to je bruka! Ljudi to se ne smije dozvoliti, to je strašno! Ako neko sad pokuša da ga predstavi psihički neuravnoteženim, to je nedopustivo. Ja ne znam ko se ne bi ponašao ovako kao on posle 15 godina izolacije. Naravno da je neophodna stručna pomoć i psihijatra između ostalog, ali to ne znači da je general izgubio moć rasuđivanja, samo je postrebno određeno vrijeme da se privikne. Ovo je sad jedna vrsta traume, ovo kroz šta on sada prolazi. Nadam se da će mentalno opet biti onaj stari.
Препоруке:
19
1
37 субота, 28 мај 2011 21:47
Љаксе Бре
за Наду

Линк који сте навели је погрешан. Исправан је:
http://www.nspm.rs/istina-i-pomirenje-na-ex-yu-prostorima/silovanja-kao-nagrada-za-muslimanske-vojnike.html
Препоруке:
10
1
38 субота, 28 мај 2011 21:54
наташа
Генарал је био на својој земљи. Брло је тешко, скоро немогуће, доказати да није.
Оптужен је између осталог што је оборио француски авион који је гађао измеђуу осталог и школе и задржао два пилота у притвору месец дана.

И пазите, нико не тужи француске пилоте због бомбардовања цивилних циљева, а њега туже што их је оборио.

Не слути на добро овакав ток цивилизацијских догађаја. Они који креирају овакав свет не мисле добро том свету.
Препоруке:
41
0
39 субота, 28 мај 2011 22:01
Драган Дамјанић
Постоји ли у протеклих 20 година особа која је толико задужила српски народ, да јој по сваку цену морамо одати заслужено признање, поштовање и дивљење

Постоји, то је Б Тадић. Он је успео да уједини најгоре комунисте као што је аутор овог текста који срамно клевета српске великане Недића и Драгог и праве српске патриоте ултрадесничаре који бране српство и генерала опраштајући му и грешке попут петокраке на капи, коју је додуше касније и сам скинуо, око једне ствари а то је одбрана од ове пошасти данашњег режима за чије погубно вођење државе још није измишљена права реч.
Увек сам говорио да су комунисти најгоре зло за Србију али ови њихови потомци су гори од кмера.
Земун, СХ
Препоруке:
17
3
40 субота, 28 мај 2011 22:04
Сизиф
Хвала Саша, али то је шупља прича. Све је лепо написано да бисмо се сви осећали мало боље.
Онај ко нам је ово урадио, мораће то да плати. Има нас, верујем, много којима, у овом тренутку лична сигурност и комфорна будућност не значе више ништа.
Препоруке:
19
0
41 субота, 28 мај 2011 23:21
Посматрач
Сарајлије и Тузлаци треба да захвале Младићу за све што НИЈЕ учинио за њих! После убиства војника-дечака у Тузли и Сарајеву, да сам ја којим случајем командовао ВРС, Сарајево и Тузла не би се више налазили на списку насељених места!
Препоруке:
52
1
42 субота, 28 мај 2011 23:23
Miki
Za kriticare nasega Heroja!
- Koji rat u istoriji je vodjen bez nevinih zrtava. Nijedan!
- Kada "oni" bombarduju srbe onda je to kolateralna steta!
- Kada "oni" pobiju neduzne Gadafijeve unuke od 3g. Onda je muk a izmisli se medijska buka da se manje cuje.
- Kada "oni" pobiju 50000 djece po Avganistanu i Iraku obecaju da ce pokrenuti internu istragu i obavijestiti javnost. Ta djeca su ubijena iz vlastite koristi i zedju za navtom.
- Kada srbi u samoodbrani ubiju neduznog na protivnickoj strani ili pak njihova vojnika onda to nije kolateralna steta . To je zocin.

Pogledajte makar sada sa distance, sta se desava u Libiji.
Ko su pobunjenici "demokrate" i "pravednici". Ko su neduzni civili sa naoruzanjem boljim od Gadafija? Maske su potpuno pale ali masovna propaganda jos ispira mozak narodu da ne bi opazio ni one najjednostavnije i ocigledne istine.
Kao rezultat toga pranja su pojedini od gornjih komentara.
Препоруке:
48
0
43 субота, 28 мај 2011 23:40
Susjedi, ja znam da je realno prosuđivanje ne ide u korak s nacionalističkom desnicom u Srbiji , ali doista je neshvatljivo da u 21. stoljeću slavite nesuđenoga ratnoga zločinca.

Pa i najveći slijepac mogao je u RTS-ovu dokumentarcu vidjeti kako ta legenda bez grižnje savjesti nevine muslimane šalje Bogu na istinu.

Pogledajte i što večeras piše Politika o osuđenim Srbima, krivcima za srebrenički pokolj. I zar nakon svega navedenoga imate hrabrosti pisati ode tomu zlotvoru koji je Srbe unazadio kao nitko u povijesti?

O šteti koju je pričinio Hrvatima i Bošnjacima da ne pišem…
Препоруке:
2
61
44 недеља, 29 мај 2011 00:10
aleksandar ,oslobodjen za malo
HRVATI SU ZA ZLIKOVCA, gen.GOTOVINU, PRAVILI DANIMA DEMONSTRACIJE, UZ PRECUTNU PODRSKU SVIH NIVOA VLASTI, SA SVIH STRANA JE DOBIJAO PODRSKU, A MEDJUSOBNO SU SE OPTUZIVALI KO GA JE IZDAO I VOJNE BELEZNICE I ZAPISNIKE SA SASTANAKA PREDAO U HAG, A ISTI JE PROTERAO OKO 100.000 SRBA IZ KRAJINE KO ZNA KOLIKO JE NEJACI UBIJENO I ZVERSKI MUCENO, A MI ZA COVEKA KOJI JE BRANIO SVOJ NAROD OD KOLJACA SVAKE VRSTE, NISMO U STANJU DA ORGANIZUJEMO NI MIRNU DOSTOJANSTVENU PROTESTNU SETNJU, O DEMONSTRACIJAMA I DA NE GOVORIM, NIJE VALJDA DA SU SE SRBI UPLASILI ZABRANE, ZA OVO NAS NIKO I NISTA NEMOZE OPRATI BRACO MOJA ZAJEDNO SAMNOM NEDOSTOJNI SMO MO IMENA NACIJE KOJOJ PRIPADAMO. OVA ANACIONALNA VLAST POPUT KOMUNISTA UBIJA SVE STO JE SRPSKO, TRGNITE SE MALO MUCNITE GLAVAMA, NA ULICE U SETNJU, MIRNO CUTKE SA DIGNUTOM GLAVOM, DA ZLIKOVCI NE POMISLE DA SU NAS VEC SLOMILI ONAKO BEZ BORBE. Mislite i dalje svojom glavom i pozdrav....
Препоруке:
45
0
45 недеља, 29 мај 2011 02:22
Stari Vug
Gospodin General Mladic je kvalitetniji covjek nego svi zajedno koji su ga trazili i koji ga sada spremaju za Hag.
Препоруке:
26
0
46 недеља, 29 мај 2011 03:23
Александар Стојичић
Води ме кући
Јави смрти да враћам јој страх
Остави светло
желим да видим наличје мрака

Идеја се рађа баш овога часа
У нечијем мраку препуне чаше
шапат таласа
Препоруке:
17
0
47 недеља, 29 мај 2011 07:42
Vladimir@Posmatrac
POSTOVANI APSOLUTNO SAM TVOJ ISTOMISLJENIK I VERUJEM DA NAS IMA DOSTA KOJI TAKO RAZMISLJAJU.VAS KOMENTAR JE SJAJAN.ISKRENO VAM CESTITAM.
Препоруке:
17
0
48 недеља, 29 мај 2011 09:10
Lovro
Kako je moguće, i kako da zdrav razum prihvati činjenice da se legitimizira i negira genocid nad Bošnjacima uprkos svim sudskim presudama, a njegovi naredbodavci i izvršitelji javno slave, da se prkosi žrtvama genocida i da se poigrava sa kostima mrtvih?
Zdrav razum to, naravno, nikada nije i nikada neće prihvatiti (kao što neće tražiti ni opravdanja za Jasenovac), ali bolestan i obmanut um - hoće. Bolestan će um davati legitimitet zločinu, a obmanuti um će to bez pogovora prihvatiti.
Препоруке:
2
42
49 недеља, 29 мај 2011 09:26
Hromikonj
Brlo nadahnut tekst, slazem se sa svim od reci, do reci.
Препоруке:
13
0
50 недеља, 29 мај 2011 10:20
коле
DA LI IKO OD VAS KOJI VERNO ČITATE OVAKVE SAJTOVE RAZMIŠLJA O OVOME?

Те ваше приче, када дођу на Хашки трибунал се сведу на:
- рекао ми мој комшија Хусо,
- па нема ко други него Срби,
- писало у нашим бошњачким медијима,
- па то зна цео свет...

То су ваши "аргументи".
Али зато за убиство војника који су, по договору са УН и муџахедином Алијом, излазили из Сарајева, нико не одговора, а по мишљењу таквих каош то си ти и не треба.
Исто је случај и са "тузланском колоном". О сарајевским логорима не треба ни говорити.
Човече, ако то јеси, на ТВ сам гледао када је командант Бихаћког корпуса лично наређивао да војнци убијају све редом, и никоме ништа. О томе ћутиш?
Ко велиш, сви су се окомили на Србе, па да их и ја мало притиснем јер их мрзим још од предака.
Препоруке:
35
1
51 недеља, 29 мај 2011 10:44
Definitivno
Ovi srbomrsci, izdajice na vlati, hapsenjem gen. Mladica, potpisali su "istinitost" propagande zapada protiv Srbije. Kao krunu na to se RTS izvinio NATO.u sto su govorili protiv njih. Sta je trebalo? da govore narodu da je dobro sto nas bombarduju jer smo to zasluzili. Sramota doveka a ljaga je bacena na sva nasa pokoljenja. Sta nam spremaju kao sledeci udarac?
Препоруке:
21
0
52 недеља, 29 мај 2011 11:36
Нада
@Љаксе Бре
Хвала, грешка није била намјерна.
Препоруке:
6
0
53 недеља, 29 мај 2011 11:39
Душан
Молим све који пишу коментаре да то пишу ћириличним писмом,ако га знају.Шта ја мислим о тексту,имате довољно доказа да непобитно констатујете сами,ако сте разумни.
Препоруке:
13
0
54 недеља, 29 мај 2011 11:49
Petrov
Ko moze da sudi jednom Dacicu koji je obmanjivao i sam Srbe kada je Milosevicu namestao izbore ...ko je to molim Vas ispitao? Tako jeste, Vi ste tacno napisali nase zrtve i nase muke iz 41e jednim delom branio je nas general i zato mu se klanjamo duboko do zemlje i njemu i njegovoj porodici; jer sto nisu mogli nasi ocevi zauzeti sa revolucijom i socj realizmom odradio je general i zato ce zivjeti dovijeka ...
Sve nesto mislim jutros tamnica je i za Sonju Liht radi izdaje srpskih nacionalnih interesa. Ona vec godinama maltretira urednike Politike da po nalogu Sorosa Politika pise najgore gluposti koje vredjaju nasu nacionalnu svest i koji sluze samo za zamajavanje nase nacije. Dosta vise kako nikom nije palo na pamet da Liht otera iz Politike; tamo je trebalo demonstrirati svaki dan dok god ona ne izadje napolje i gadjati je paradajzom i jajima ...Sramno; a Hag sta je Hag?
Препоруке:
14
0
55 недеља, 29 мај 2011 11:50
Стање нације
90% Срба у Србији не мисли озбиљно ни о чему другом сем о сопственој егзистенцији (мерила се она са 200 или хиљадама евра месечно), материјалном делу свог живота и евентуално сопствене породице. Срби у Србији више не утичу на сопствену судбину. Странке, служе да манипулишу гласачима, њиховим кадровима је једини мотив материјално, од обезбеђења егзистенције до знатног богаћења. Странке нису кретори (сем у сфери лоповског), оне су инструменти, а биће нам како то други одлуче. 90-их су људи имали енергије и мотива да покушају утицати на догађаје, али и тада понајчешће на погрешне начине. Данас је заједничко усмерено дејство Срба у Србији у неком продуктивном смеру, са корисним дејством за све нас неизводљиво. Што овде има пар стотина читалаца/коментатора то је недовољно. Рачунати на 90% Срба у Србији за неко озбиљно позитивно деловање, корисно свима, изгледа ми слично као када би неко покупио 11 болесника, што психијатријских, што инвалида, па од њих тражио да победе ФК Барселону.
Препоруке:
10
0
56 недеља, 29 мај 2011 12:06
из Републике Српске
@Посматрач
Савезна Република Југославија је проглашена 26. априла 1992. године. Њена војска је постала ЈА. Са
Предсједништвом БиХ Генералштаб ЈА је договорио да се бивша војска, ЈНА, повуче у Србију до 19. маја.
Тек након "гашења" ЈНА, Република Српска је основала своју, Војску Републике Српске. Скупштина Републике Српске је 12. маја 1992. године поставила Ратка Младића за команданта Главног штаба ВРС. "Добровољачка" се десила 3. маја, 9 дана прије постављења Ратка Младића, а "Тузланска колона" три дана након постављења, 15. маја. ВРС је кретала од нуле, а све преговоре о повлачењу из БиХ са локалним властима су водили официри ЈНА, а не ВРС. Шта је то могао (још) урадити Младић? Ако поживи, у Хагу ће одговарати и за "прекомјерно" гранатирање Сарајева, вјероватно и Тузле.
Препоруке:
21
1
57 недеља, 29 мај 2011 12:41
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
Постоји ли у протеклих 20 година особа која је толико задужила српски народ, да јој по сваку цену морамо одати заслужено признање, поштовање и дивљење?!


Ima nekoliko ali ako bi morao da biram, to bi bio dr Zoran Djindjic svakako!

Постоји неко, ко без иједне једине мрље, носи епитет Великог спасиоца, војсковође и човека, а то је генерал Ратко Младић.


Previse je mrlja na njemu, a to ce se lako i u Hagu dokazati.

Сви Срби широм Србије добро су упознати какви су се злочини одвијали на територији НДХ током Другог светског рата, шта су на том подручју радиле усташе и муслиманске ханџар дивизије.


Zaboravili ste da i Dangiceve cetnike, kao i ustasko-cetnicku kohabitaciju u Zapadnoj Bosni. A o komunistickim zlocinima u istocnoj Bih ne treba trositi reci.

Браћо из Републике Српске, немојте нас оптуживати, 90 посто нас из Србије мисли као и Ви!


Vecina Srbije je bila za izrucenje Mladica, to su sve ankete pokazale!
Препоруке:
3
41
58 недеља, 29 мај 2011 12:54
iz Njujorka
svaka Vam je zlatna Sasa. Ne damo mi naseg generala; A Van Der ....se ...ma imamo da porucimo da je hag njihova zahvalnost za nasih 600 godina krvi na Balkanu; mi smo bili stit da bi Mozart mogao da komponuje u Becu, da bi se pisale Opere u Italiji, da bi stvarali Getei braca Grim, da bi se pisala francuska filozofija, i prosvetiteljstvo,d a bi Descart racunao, da bi Nostradamus lecio ...krvarilo se na Balknu u nasoj krvi ...sve sto imam da porucim Van Der ...ma jeste poklonite se senima nasih velikomucenika naseg svetog Cara Lazara jer da nisu stali 1389 na Kosovu ne bi bilo ni Vas ni velike kulture sa kojom nas danas ponizavate sram vas bilo birokrate iz Brisla.
Препоруке:
16
1
59 недеља, 29 мај 2011 12:55
Svetlana
Ne mogu se dokumentovani zločini Arkana po Bijeljini nazvati propagandom,niti klanja muslimana po istočnoj Bosni, Prijedoru, Kozarcu, Ključu!Ne mogu se masovne grobnice sa žicom svezanim skeletima nazivati propagandom.Ne mogu dokumentovane izjave arhitekata i izvođača zločina tokom samog rata nazvati propagandom.
Zar je propaganda kad ŠKORPIONI streljaju onu decu iz Srebrenice?
Propaganda je kad se sve to negira ili kad se klasični zločinac pokušava učiniti junakom!
Препоруке:
3
35
60 недеља, 29 мај 2011 13:33
SJ
Za sve one koji "samaraju" pojmom GENOCID. Genocid je unistavanje jedne cele nacije. Tu se radi o milionima ljudi. Uvek se ljudi vracaju na Hitlera, ali se precutkuje genocid Holandije, da ne idem dalje u nazad kroz njihovu istoriju, zadrzacu se na Drugi Svetski rat. Oni su 2 000 000 i slovima dva miliona Jevreja ubili. Osvrni te se i na Africki kontinent. Istini za volju ne ide tako brzo ali i ne zaostaje. Zato jos jednom ne obezvrednjujte tako uzasan pojam. Svi vi sto bazirate svoje misljene na rekla kazala i kroz oci i mozak svetske podlosti, spustite dozivljaje. Dok ste "preorijentisavali" za "blagodeti i demokratiju" drugi su ili gubili zivote ili svoje najmilije.
PS. ZNANJE JE SAMO I SAMO LICNO ISKUSTVO, NI VISE NI MANJE, sve ostalo su babine price.
Препоруке:
17
3
61 недеља, 29 мај 2011 14:07
Симић Манојло
& Miroslav Popovic;

13.000 ubijenih ljudi
---------------------

У овај број је, на провјерени лажљиви сарајевски начин, укалкулисано и оних 12.000, који за
4 године, у граду од 600.000 становника, умру
природном смрћу.
Препоруке:
23
1
62 недеља, 29 мај 2011 14:22
Симић Манојло
Заборавих најважније : честитам Саши Рендићу који
је чисту фактографију приказао на поетски начин.
Браво !!!
Препоруке:
18
1
63 недеља, 29 мај 2011 14:34
SJ
@ Svetlana
Steta sto niste stigli da budete u selima koje je Orlic palio i srpski zivalj ubijao, steta sto niste bili prisutni kada je Izenbegovic povukao Orlica iz Srebrenice, za opsadu Sarajeva, da bi mu ugled podigao, pa niste bili kada su muslimani pobegli iz Srebrenice autobusima u Tuzlu, da bi se kasnije (kakva drskost) kandidovali. Oni bolje srece sada uzivaju blagodeti Australije. Da ne zaboravim pijacu u Sarajevu, gde je vrli Izendbegovic zrtvovao svoj narod, po principu samo da komsiji crkne krava. Stvarno steta, mogli bi ste svoje znanje da upotpunite.
Istini za volju, ni sam ni ja bila, ali hvala Gospodu Bogu pa mi dade mogucnost da mogu da citam knije stvarno neutralnih pisaca, jasnih i glasnih, a pre svega svesnih i nesavitljivih. Toliko su veliki da ni USA sa EU zajedno ne mogu da ih upregnu u svoja kola.
Препоруке:
20
1
64 недеља, 29 мај 2011 14:52
SJ
@ SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
Vidim promenili ste kapu, pa sve odise nekim ponosom. Nije strasno za kapu, vazno da je sadrzaj ostao isti, zar ne. Svako ide damo gde moze bolje da zaradi. Ljudska osobina, kod zivotinja je drugojacije, oni ostaju privrzeni bez obzira na situaciju. No, da predjem na stvar, odnosno razlog moje reakcije na pomen vase "ikone" Djindjica.
Necu ja da vam "ikonu" skrnavim, bez obzira sto nas je obrukao u svetu paleci Skupstinu i glasacke listove. Bio je placen za to i tu se ne moze nista.
Ali vam samo dajem jednu sugestiju a to ovo
"The quisling of Belgrade"
The murdered Serbian prime minsiter was a reviled western stooge whose economic reforms brought misery
http://www.guardian.co.uk/world/2003/maia.comment
Procitajte, i na vama je dali ce te "ikonu" i dalje celivati ili razbiti. U koliko ne razumete engleski posedujem prevod na srpskom i sa zadovoljstvom cu vam ga proslediti.
Препоруке:
17
1
65 недеља, 29 мај 2011 15:30
nataša@ onaj dugački i glupi nick
To je bio jedini i legitiman način da se muslimanske vlasti odvrate od zlostavljanja, ubijanja i odvođenja Srba u logore.
Vaš citat Mladića je nepotpun. Kompletna rečenica glasi;"Nemojte zlostavljati Srbe u Sarajevu jer ću vas gađati topovima".
Obzirom da su ih zlostavljali i obzirom da nije bilo druge metode da se zaštite bombardovanje je u potpunosti legitimno.
Pogotovo što je bilo ograničeno, kad bi oni u Sarajevu prestali da zlostavljaju Srbe i on bi prestao da ih tuče.

Dakle bombardovao ih je sa debelim razlogom, i neka je svaka čast Generale!
Препоруке:
20
1
66 недеља, 29 мај 2011 16:51
Биљана Николић@Svetlana
Шта је, Светлана, са документованим злочинима муџахедина, убиством српског свата, сликањем са одеченом српском главом, документованим клањем официра ЈНА, 450 ИЗВЕШТАЈА СА ВМА о закланим и масакрираним српским цивилима, о крвавом Божићу, о логорима за Србе,са Добровољачком улицом, колико су ти момци имали година?...

Нисам видела Ваш коментар осуде на ослобађајућу пресуду Орића,срамотом са Јуришићем и Пурдом, није Вас страх што се такви монструми шврћкају по Босни?

Заборављате колико је Срба цивила,жена и деце, именом и презименом, не само прикладнио одабраним бројем, настрадало у околини Сребренице пре 1995, и то страшном смрћу?

ИЛИ ЈЕ ИСТИНА ДА ВАС БОЛЕ САМО ВАШЕ РАНЕ??






Пуна је Босна улица Алије Изетбеговића,
Препоруке:
31
1
67 недеља, 29 мај 2011 17:13
наташа @ Jakovljević " O Вујковићевом оделењу" бр1
Светозар Тоза Вујковић је именован за специјалног агента полиције Краљевине Југославије указом министра Корошеца ( ауструјски генерал ) за праћење руских иемиграната, комуниста и агената Совјетвког Савеза.
После тога је био командант логора Бањица.
Затим је 1945 побегао у Аустрију.
А затим је на тражење Јосипа Броза од стране Енглерза враћен у Југослвију.
Затим осуђен на смрт 1945. затим је његову пресуду на смрт Броз ставио у ладицу, а њега именовао за агента за праћење совјетских агената и Руса у СФРЈ, пре Резолуције 1948. Директно је био претпочињен Брозу, а Јово Капиџић ми је помагао и штиотио његову тајност и од Ранковића.
Основао је оделење за праћење Руса и "Руса" значи нас симпатизера Русије.
Био је главни иследник у Копачком Риту и стварни управник тог логора.
Писмо у коме је Стаљин рекао да он, Броз, окупља гестаповце да прати совјетске људе по Србији и Југославији је било разлог разлаза са Стаљином.
О ситуацији у Хрватској и БиХ, да и не говорим.
Препоруке:
15
0
68 недеља, 29 мај 2011 17:30
наташа "О Вујковићевиом оделењу" бр 2
Вујковићево оделење, оделење за праћење совјетских "шпијуна" је прерасло у највеће оделење југословенске удбе и републичких удби. Сада више нема Совјетског Савеза, али има Русије и посао са наставља. Све сараднике, устројство, начине и методе рада, архиву "руских шпијуна" на простору Југославије и Србије успоставио је Вујковић од 1945 до 1949 године. И ништа се до дана данашњег променило није.
Ако се упореде друге структуре српске и југословенске удбе видећете да је главна активност била и остала управо то и да се данас може рећи да је српска удба, звана БИА, у ствари Вујковићево оделење.
Вујковићево оделење је изгледа вечно и надживеће Србију.
То оделење је и пратило и тражило Младића, то оделење је формирало слику, филмове и стереотипове о Младићу. Ви сте госин Јаковљевићу прихватили Вујковићевске стереотипе и концепт мишљења. Штета због вас.
Броз је држао Вујковићеву смртну пресуду у ладици, шта ли и ко држи у ладици модерним Вујковићима?
Да ви нисте један од њих?
Препоруке:
19
0
69 недеља, 29 мај 2011 17:37
Бели Орао
@Јаковљевић.Ипак је Илија Чворовић био у праву.
Препоруке:
17
0
70 недеља, 29 мај 2011 18:59
наташа @ Svetlana
Суд у Хагу ће се суочити са Младићем исто толико колико и он са њима. Ту ће се утврдити шта је легитимни циљ.
Да ли дефиниција легитимни војни циљ важи за све и како она гласи.
Што се тиче нападача, агресора и бранилаца и то ће се утврдити.
Две групе, војске, државе се могу потући на домаћем, гостујјућем и неутралном терену. ТЕРЕН је тај који одлучује ко је нападач, а ко бранилац.
Ја вам тврдим, а ви не можете доказати супротно да је Младић цело време био на свом терену, на својој земљи, о чему постоји уредна и ваљана документација.
Ко је кога напао, то се може знати по сатници догађаја, и баш кад је Сребреница у питању ту су ствари врло јасне. Прво је кренуо Орић.
Сведочења Холанђана и сатница су неумољиви.
Младић је војник, и његова одбрана ће бити још јанија и супериорнија него Караџићева, а Караџић је оптужбу поцепао у парампарчад.
Уосталом, Светлана пријавите се за сведока и покажите шта знате.
Препоруке:
23
1
71 недеља, 29 мај 2011 21:41
Goca
U svakom ratu, pored ljudi, zna se da strada istina.U najnovijim ratovima istina je u startu ubijena uz svesrdnu pomoc zapadne demokratije i tadicevih prijatelja u nemackoj, vatikanu itd.Uz petro dolare arapa, i diregentskom palicom demokrata krenuo je balkanski holivud, gde goloruke poturice srebrenice masakrirase hiljde srpke nejaci, pogasise ognjista u vise od 200 srpskih sela.Kamere CNN i BBC ne zabiljezise ritualna klanja po Vozuci, travniku, zenici, nabijanje na kolac, divljanje arapa, ustasa po Mrkonjicu.U pravednoj osveti srpskih potomaka iz srebrenicke okoline, od par stotina poginulih, napravise genocid, od nekoliko hiljada.To sto je ta LAZ neodrziva i sto ce kad tad pasti u vodu, nema veze.Generala Mladica Bog dade da se nadje kada je trebalo na pravom mjestu da spreci nove jasenovce, Cele kule i ponavljanje hercegovackih jama.Haska pravda oslobodi koljaca Orica i pored ociglednih dokaza, ali sigurno nece osloboditi niti jedno srpskog mucenika koji predje tu ukletu kapiju.
Препоруке:
14
0
72 недеља, 29 мај 2011 23:23
Легиа Семлин
Углавном, и укратко речено, где је било Младића, остало је и Срба, довољно наоружаних, спремних и вољних да бране своју државу. Где није било Младића, Срба више нема. Непријатељу довољно да га мрзи и прогања, нама довољно да га обожавамо и памтимо као хероја. Нека му је вечна слава и хвала за прављење и одбрану наше једине Републике Српске. Надам се да ће се видети са својом љубимицом Аном пре него што га усташе осуде.
Препоруке:
17
0
73 понедељак, 30 мај 2011 00:32
Ave
kakvi divni komentari; Ne brinite ne ide nigde general; a ako probaju da ga tiho isporuce bice sto biti ne moze ...tek onda ce biti ...
Препоруке:
8
1
74 понедељак, 30 мај 2011 01:03
Spaso
Vidim, ovde mnoge poturice, kvislinzi krijuci se iz srpskih imena i prezimena pokusavaju uneti zabunu kod komentatora.Ziva legenda general Ratko Mladic, koji je stao na celo srpskog otpora prvo u Hrvatskoj, a ztim u BH, sprecio je nesumnivo plan za konacno resenje(istrebljenje)srpskog naroda zapadno od Drine.Kao savremeik tog vremena i stanovnik SArajeva tvrdim da je taj plan zaista postojao i delimicno se i ostvario.Jer istina je, da se na Balkanu opet ponovio genocid, ali genocid opet nad srpskim narodom. Mi sarajlije znamo sve o pokolju u Pofalicima, Viktor Bubnju, Centralnom zatvoru, Kazanima, Tarcinu. Znamo o masakrima u okolini Srebrenice, gde je opustelo vise od 200 srpskih sela.U to vreme, federalna TV je sa ponosom u prvim minutama dnevnika ukivala u zvezde koljace kao Oric, Cace, Dede, i sl.Jedina prepreka da se genocid prosiri na celom prostoru je bio general Mladic koji je bio strah i trpet poturica.General je kriv sto je srpski narod ostao i opstao, i hvala mu za zivota.
Препоруке:
11
1
75 понедељак, 30 мај 2011 01:07
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
@Legia Semlin

Srbi su pre pocetka rata katastarski drzali oko 70-ak odsto teritorije, sada drze manje od 50 odsto!
Srba je bilo u Sarajevu izmedju 150, sada ima 5 puta manje. Bilo ih je i Tuzli, Jajcu, Mostaru, Zenici, sad ih tamo ni nema. Na stranu to sto bi broj Srba bio daleko manji da nije bilo pridoslica iz Krajine, koja da se ne lazemo je "trejdovana" sa Hrvatima zarad nastanka RS.

@Biljana Nikolic

Nema razloga da zamenom teza i relativizacijom zlocina napadate Svetlanu koja je ukazala na neke jasne cinjenice.
Niko ne spori da je bilo zlocina i sa druge strane, ali mora se gledati kontekst. A u prilog kontekstu idu neke neoborive cinjenice, a to su da je Srbija bila agresor u Bih, da je Sarajevo drzano pod opsadom 4 godine, da je pocinjen genocid nad bosnjackim zivljem od strane VRS po vodjstvom Mladica.

Dakle Biljana, da bi postovali svoje zrtve morate postovati i tudje. Da bi u ovom slucaju postovali tudje, onda ne mozete braniti Mladica, i to je to!
Препоруке:
2
18
76 понедељак, 30 мај 2011 02:08
Сарајлија
@Miroslav Popovic

Снајперисти са породилишта у ком сам ја рођен, су покушали да ме убију неколико пута. У периоду од јуна 1992. до краја 1993. Имао сам срећу што је удаљеност била велика и снајперисти нису могли да буду прецизни. Само да напоменем да сам тада имао 10 година. Једном приликом сам сам мојом мамом претрчавао "снајпер" (како смо ми то тада звали) и неколико метака је прозујало крај наших глава. Угао под којим се неколико метака зарило у земљу крај нас доказује да је само са породилишта могло бити гађано (са виших спратова). За све остало су постојале препреке и заклон. Да ли је неко одговарао за то? НЕ! Да сам убијен од тих метака, да ли би неко одговарао? Сигурно да НЕ!

О легитимности те мете сами изводите закључке.
А ти Поповићу, треба да се стидиш и да не трабуњаш о стварима о којима ништа не знаш.
Препоруке:
16
0
77 понедељак, 30 мај 2011 10:07
Svetlana
Činjenice koje mnogi ovde negiraju, ne samo da su faktografski dokumentovane već postoje video snimci gde se srpski vojno-politički vrh u Bosni tokom 90-ih hvali sa istim.
Setite se samo ratnog huškača novinara Riste Đoge i njegovi izjava tokom ratni godina.
Strašno!!I nije samo u Srebrenici počinjen genocid već na celom prostoru kojeg su zauzela Karadžićeve i Mladićeve snage.
Veći zločin je počinjen u i oko Prijedora.Ljudi su klati kao zečevi.S tim se i danas neki rezervisti iz Srbije hvale!
Na većini spaljenih muslimanskih kuća su potpisi "izvođača radova".Dobar dio je iz Srbije.
Zato ne pravite od koljača junake a pogotovo od žrtve krivca!!Degutantno je!
Препоруке:
2
17
78 понедељак, 30 мај 2011 12:35
@SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
Ниси ли се мало прерачунао? Шта је старије - Југославија или БиХ? Ко кога напада први: тумор тело или тело тумор? Ко је агресор?

Јасан си као дан. Не мораш глумити да и мало жалиш убијене Србе. Једино што је видљиво из твојих и Светланиних (и још понеких) коментара је да сте неизмерно жалосни што нису сви Срби побијени. Највероватније мислите да су се сви мртви Срби спотакли и сами насадили на колце и ножеве. Поред тога сматрате Србе изузетно некултурнима што су и помислили да се бране. Па наопако, силовање, клање, колчење - шта ћеш лепше од те СДА туристичке понуде.

Чак помислим како би било пригодно да је, наместо неког "самозакланог" Србина, муслиман-кољач имао пред собом управо вас. Па да нам експлицитно, као на семинару о самоодбрани, покажете како се избегава клање, на Гандијевски (СНС) начин. При томе узмите у обзир да Орићевац не даје ни пет босанских марака све док имаш њему омиљен српски врат под главом. Мада на основу ваше мржње према мртвим и преживелим Србима...
Препоруке:
10
1
79 понедељак, 30 мај 2011 12:52
@Svetlana
Izvinjavam se, ali koliko vi boja vidite? Da nisu možda samo crna i bela? Volite li stare američke vesterne o kaubojima (good guys)i indijancima (bad guys)?

Moram vam priznati da prvi put čujem za građanski rat u kojem je jedna strana 100% kriva, a druga 100% prava. Posle ovakvih vaših komentara smatram vas 100% pristrasnom te vaše rekla-kazala (kao da lično čuste nekog da se hvali) ne uzimam za ozbiljno. A kad bih se i spustio na vaš nivo onda bih u vašem stilu rekao da lično videh, čuh (hajde, biću pošteniji od vas pa ću reći da lično pročitah) Nasera kako se hvali kako iskopa oči Srbinu, a ovaj ne pusti glasa. Nasera uhvati jeze pa ga brže bolje zakla. Pa bih mogao reći kako postoje fotografije muslimanskih zločina. Pa bih mogao reći kako postoje i video i audio zapisi kako muslimani planiraju, a nakon izvršenja se i hvale svojim "podvizima". A mogao bih za kraj da iskoristim i one granitne "Zna se! Opšte poznato! Ceo svet zna!".

Ali neću. Jer ste jednostavno degutantni.
Препоруке:
9
1
80 понедељак, 30 мај 2011 14:33
Милорад Богдановић
Светлана

Veći zločin je počinjen u i oko Prijedora.Ljudi su klati kao zečevi.S tim se i danas neki rezervisti iz Srbije hvale!

Овакве лажи може да напише само мржњом болестан исан који од сљепила истину ни додиром неможе да осјети.
Па госпођо драга, наведите ми барем једно муслиманско име које је је у Приједору или околини убијено до суботе 23 маја 1992 године када су Зелене беретке напале Приједор, побивши испред Општине, полиције, подвожњака, гимназије, Берека (све строги центар града)преко 30 полицаја и цивила.
Када су војнички поразени, Ви од пораза лажима идете до "побједе".
Врхунац Ваше лажи су "резервисти из Србије". Па одакле дођоше? Из Ваше главе, можда. Па бебе су умирале (12) због недостатка кисеоника, на породилишту у Бања Луци због пресјецања КОРИДОРА муслимана и Хрвата. Хуманисти демократске Еуропе су клицали од драгости, и наравно такви као Ви.
Значи требали смо да нас кољу муслимани и хрвати као у Првом и Другом св. рату.
Е неможе.
Препоруке:
15
1
81 понедељак, 30 мај 2011 14:35
саша рендић
Свако има своје разлоге зашто подржава одређену страну у датом моменту, па тако и ја. Отворени презир према Аустрији и Немачкој имам још од малена, а на то су највише утицали ставови моје прабабе која је живела са нама. Била је Аустријанка, рођена Бечлијка, удата за Личанина. После почетка првог светског рата, никад више није отишла да посети рођену сестру у Беч. Такође је одбила да је прими у посету овде у Београду. Била је по вери ватрена католкиња, али после 1941. године ( а живела је још неколико деценија после тога ), никада више није отишла у католичку цркву, стално понављајући да су католички попови злочиначка дружина коју не може да види очима.
Пошто је задњу деценију живота провела код нас, замолила је мог оца да јој допусти да слави Божић и Ускрс у својој собици, сама и на свој начин. Он јој је дозволио, рекавши јој да слободно спреми свечани ручак за целу кућу, као што је и баба радила када је Слава и када су наши православни празници.
Препоруке:
12
1
82 понедељак, 30 мај 2011 14:37
саша рендић
Да не буде забуне, а што ће обрадовати оне који ме називају “комуњаром”, славили смо и 20. октобар, 9. мај и Дан Републике.
Рођени брат мога деде, прабабин најстарији син, био је предратни комуниста. Његову жену ухапсила је Јовановићева специјална полиција, није га издала, преживела је Бањицу, али целог живота носила је тешке последице нервног растројства, читај слободно – лудила.
Руси су хтели да убију мога деду када су га пронашли у подруму са немачком радио станицом, мислећи да је немачки обавештајац. Пошто је фантастично знао руски, као и немачки, у пар брзих реченица успео је да им објасни ко је, а затим их повезао преко станице са Врховним штабом и Александром Ранковићем лично. Руси су били одушевљени, а деда је затим њиховим снајперистима показао где могу да буду немачка снајперска гнезда, и то је урадио више него ефикасно. За време резолуције ИБ-а, пар дана пре него што је требао да буде постављен за амбасадора ФНРЈ у Берлину, бива ухапшен и послат на Голи Оток.
Препоруке:
10
1
83 понедељак, 30 мај 2011 14:41
саша рендић
Његовој жени је одузет стан у Влајковићевој, јер није хтела да га се одрекне. После неколико година проведених на том “рајском острву”, пуштен је на слободу. Захваљујући пријатељству са Темпом из студентских дана, као и уз прећутну дозволу Леке Ранковића, успео је да отвори адвокатску канцеларију. О Голом Отоку никад није желео да прича, сем што је говорио да је тачно да се после посете Ранковића том острву, њихов живот знатно променио у оном позитивном смислу, и да је било много подношљивије и боље него пре тога. Остао је свој човек до краја живота, на летовање је ишао само на Крим и на Јалту, такође није желео да враћа сат када су почеле промене времена, говорио је увек “по нашем времену је сада оволико сати, а ви рачунајте колико је по вашем и Титином". Толико онима што ме прозивају за комунизам. А кад смо већ ту, ево одговора и онима који ме етикетирају као ватреног навијача Израела.
Препоруке:
9
1
84 понедељак, 30 мај 2011 14:42
саша рендић
Мој други прадеда био је борац у Тимочкој дивизији, преживео је албанску голготу и добио заслужно признање. Најомиљенији борац у његовом воду био је један Јеврејин, како по храбрости, тако и по довитљивости. Док су се опорављали у Грчкој, он би на махове нестајао из јединице, а после неколико часова се враћао са пуним торбама хране. Кад су га питали одакле му то и где набавља, он би уз осмех одговарао:”То су моји ровови, Мојсијеве браће има свуда. Ваљда ће нас једног дана бити и на нашој земљи, да можемо и ми овако да је бранимо!” Сви су га звали Мојсије, што због порекла, што због способности и несебичности да ни из чега створи храну и направи гозбу за све. Прадеда га никад није заборавио, кад год је правио свечани ручак за породицу и пријатеље, увек је наздрављао свом ратном другу Мојсију, који им је, према његовим речима, много помогао да се осећају достојанствено у тим тешким тренуцима.
Препоруке:
11
1
85 понедељак, 30 мај 2011 14:45
саша рендић
Да ли је Мојсије успео да доживи стварање Израела и да крочи на своју Свету земљу, не знам, волео бих да јесте.
Да не буде забуне, прочитао сам и ја Протоколе сионских мудраца, прочитао сам доста литературе о Недићу и Љотићу, али много више верујем својим прецима и ономе што су лично доживели. Књиге су једно, а дешавања на самом терену нешто сасвим друго. Истина обично погађа сам плексус код човека, она се једноставно осети, нажалост и види. Супротно свој тадашњој литератури, други светски рат однео је убедљиво највише живота међу припадницима јеврејског и словенских народа. Можете да ме кудите, да ми судите и да ме разапињете, нека будем предмет исмевања свих домаћих медија, али ми оно што осећам према Србији, Русији и Израелу не можете одузети.
Препоруке:
13
1
86 понедељак, 30 мај 2011 15:13
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
@nepotpisani komentator

Na vas patetican komentar o tome kako Svetlana i ja mrzimo Srbe, ja cu vam odgovoriti najdostojanstvenije moguce. Ne stidim se ja sto sam Srbin, nego sto je Ratko Mladic Srbin!
Za vasu informaciju ja sam ratovao u Bih i to kao srpski dobrovoljac. I dan danas se kajem zbog toga, jer VJ u Bih je bila bez pardona agresorska.
Sto se tice Nasera Orica, taj takozvani bosanski koljac je oslobodjen svih optuzbi za zlocine. Covek je ziva legenda i bosanski Cegevara kako ga prozivaju tamo je sasvim adekvatan nadimak.
Препоруке:
4
20
87 понедељак, 30 мај 2011 16:20
Биљана Николић@ svetlani ili dhss ili snsovcu
Vi ste po stihiji jačeg bili (ako ste bili) dobrovoljac, kao što ste sad po stihiji jačeg srbomrzac, sutra će te biti nešto treće, preksutra nešto četvrto, bićete ono što vam kažu da budete... jer ste niko i ništa. Postojite samo ako se sklonite iza jače ideologije.

Već sam Vam kačila adresu gde u intervjuu Orić izgovara - zločine smo činili i mi i oni, svi smo činili zločine - ali šta zna Orić kad je Haški sud rekao da on nije činio zločine, pa onda nema ni žrtava za poštovanje. Logično.

Zašto se u ime pravde ne prijavite Hagu da odslužite za svoje "agresorske" dane?
Препоруке:
15
3
88 понедељак, 30 мај 2011 22:55
DELO ČEGAVARE ORIĆA
http://www.youtube.com/watch?v=3IVzWNF9M3c

nikoljdan 1992 - zapaljeno 67 kuća, masakrirano 28 civila,18 žena i 3 dece, i 27 vojnika.

18 članova porodice Višnjić - od 2ipo - 65 godina
9 članova porodice Kulić
8 članova porodice Grujičić
5 članova porodice Blagojević
3 Stojanovića....
Препоруке:
13
1
89 уторак, 31 мај 2011 01:43
Vlada
Bravo!
Nema nista ni da se oduzme niti da se doda.
v.
Препоруке:
4
0
90 уторак, 31 мај 2011 03:50
@непотписаном SNS-ovcu (ex DHSS-ovcu) - осим ако вам у личној карти не пише SNS-ovac...
Најдостојанственије кажете ви? После прочитаног бих рекао да поред образа дебелог као опанак (надам се да реч "опанак" не вређа превише ваше еуропљанске тенденције) немате много шта другог, а камоли достојанства.

Ако сте и рођени као Србин негде уз пут то звање изгубисте. Ослепивши на патње свог бившег народа. Дешава се. Муке су то.

Добровољац српски? Не верујем. Али ако грешим и ако сте се тако брзо "осве(с)тили" као што тврдите могу само да закључим да сте дезертирали па правац кући или на "другу" страну. Сигурно нисте остали међу "агресорима", зар не? У сваком случају бих се сложио са гђом Биљаном Николић да се лепо пријавите, наравно добровољно јер сте ви добровољац по вокацији, и тркнете до Хага да окајете грехе. Демохришћанин сте били па то мора нешто да значи. Осим наравно ако на другој страни није било шта за окајати па ћу то узети као потврду да се Срби ономад заиста масовно кренуше спотицати.

П.С. Одговорите: Шта беше део чега - Југославија БиХ-а или БиХ Југославије?
Препоруке:
8
1
91 уторак, 31 мај 2011 04:15
Che Guevara @ SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
A sada da se izviniš!
Препоруке:
8
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер