четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Хари Ван Бомел: Хапшење Младића недовољно за статус кандидата

Kоментари (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 27 мај 2011 21:56
Hromikonj
Lepo kaze Van Bomel, "Nije dovoljno".
Препоруке:
107
1
2 петак, 27 мај 2011 22:00
Rekurcija
A jel može barem kandidat za kandidata?

Ili barem kandida?
Препоруке:
111
3
3 петак, 27 мај 2011 22:01
SJ
Hahaha evo holandjana u pravom smislu. Pa nisu strani invstitori otisli zbog masnih kolaca iz ove zemlje. Daj im saku ode ti ruka do ramena. S druge strane ovo je dobar tus (jos samo sampon da se doda) za drugosrbijance. Bumerang se vraca brzinom svetlosti.
Препоруке:
106
0
4 петак, 27 мај 2011 22:09
Љуба
"Још чекамо на последњег бегунца (Горана Хаџића). Проблем са Косовом, такође, мора бити решен, а и реформа правосуђа мора бити унапређена", додао је он.....
Лако ћемо прва два ( да решимо ), али како трећи проблем да решимо кад' гђа Министарка ставља проблем волумена ( своје косе ) испред реформе правосуђа!
Препоруке:
95
1
5 петак, 27 мај 2011 22:12
Jelena
Dobra vest,nedovoljno za status kandidata. Tadicu i comp.Nikada necete zadovoljiti gazde jer vas nimalo ne cene,preziru vas i ucenama i uslovima kraja nema dok ste vi na vlasti.To je onaj vas put bez alternative,ali na taj put idite sami bez nas i nema dobrog ako se to placa necijom glavom
Препоруке:
90
2
6 петак, 27 мај 2011 22:13
Aco
Bravo majstore, bolje vesti nisu mogle da stignu i pored sveg ovog ludila i posipanje pepelom koje nas je snašlo ovih dana. Drago mi je što je Holandija ostala dosledna i principijelna i javno izražava tajno mišljenje moćnih i uticajnih članica EU. Još jednom hvala bratskoj nam Holandiji! Ko još voli ponižene, pokorne i naciju koja je sama sebi pljunula u lice?
Препоруке:
108
1
7 петак, 27 мај 2011 22:17
Velibor
Haaahahahahaha Tadicu javi se!
Pa ovakav za razvoj situacije (uslovljavanja) sam i ja znao da ce doci...
Препоруке:
85
1
8 петак, 27 мај 2011 22:19
Љаксе Бре
Цуро, хвала ти хвала...
Препоруке:
59
2
9 петак, 27 мај 2011 22:21
jk
"danke holand"
Препоруке:
76
2
10 петак, 27 мај 2011 22:24
Хари ван Зафрканција
Па да треба да се спроведе и реформа правосуђа, и реформа дечјих вртића, и реформа такси службе и још много много тога.
Препоруке:
83
1
11 петак, 27 мај 2011 22:31
шта рећи?
хе, хе... Ово је било још и брже него што сам мислио. Нису им дали ни два дана поштеде.
Препоруке:
93
1
12 петак, 27 мај 2011 22:33
SJ
Moram jos da dodam da je on dok je bio ovde u politici vazio za meduzu, zato je u Brislu. Clan je VVD partije kao i poznati Voorhoeven (Vorhuven), tadasnji Ministar Vojske koja jedno- glasno donela odluku o bombardovanju Srbije.
Препоруке:
60
1
13 петак, 27 мај 2011 22:40
Danilo
Kada Tadic ispuni uslove ovog holandskog parlamentarca za priznavanje KosMeta i hapsenje Hadzica,javice se cistacica i portir holandskog parlamenta da daju Tadicu nove uslove za status kandidata u smislu priznavanja nezavisne Vojvodine,Raske i na kraju ulazak u NATO.

A,bravaru su na noge dolazili sve sami drzavnici najviseg ranga i to ne samo zivom,nego i mrtvom.
A ovi EU i SAD cinovnici,koji Tadicu daju ultimatume,nisu mogli razgovarati ni sa bravarevim soferima.

Toliko o ugledu danasnje srpske politicke elite.
Препоруке:
82
4
14 петак, 27 мај 2011 22:44
Веља
Сјајно! Тако треба. Гази до краја!
Препоруке:
81
3
15 петак, 27 мај 2011 22:48
Jad
U prevodu: klecite, a morate da puzite.
Препоруке:
77
1
16 петак, 27 мај 2011 22:49
Divno!
Da Bog da, da nikad ne udjemo u tu mracnu, nacisticku i antisrpsku uniju.
Препоруке:
93
2
17 петак, 27 мај 2011 23:08
саша р.
За разлику од обичног магарца који уме да каже ИА, реформисани магарац је научио да каже ЕУ.
Препоруке:
106
1
18 петак, 27 мај 2011 23:09
Bosanac
Naravno da nije dovoljno. Cijelu istinu na sunce! Pa kom' obojci kom' opanci. Da se prica vise jednom zavrsi.
Препоруке:
39
9
19 петак, 27 мај 2011 23:20
МИлутин
" "Још чекамо на последњег бегунца (Горана Хаџића). Проблем са Косовом, такође, мора бити решен, а и реформа правосуђа мора бити унапређена", додао је он "

Ето кад марионете желе да се додворавају и додоворавају, добију само нове задатке, уцене и уцене уцене!

Не дамо Косово и Метохију , Живео Херој Ратко Младић!
Препоруке:
103
3
20 петак, 27 мај 2011 23:31
Обсервантес
Милошевиђев споменик расте у висину. Сад је на нивоу авалског торња. Колико су Срби далеко од те димензије свести рећи ће висина овог споменика када буде на нивоу Монт Евереста. Е, тај мећувременски простор је онај који ће одредити крај неслободе овом народу. До Монт Еверест- спознаје протећи ће много воде Дунавом и Савом и још много новоконструисаних патњи српском народу.
Препоруке:
51
6
21 петак, 27 мај 2011 23:35
...
Tooooo! Mislim da Boris treba da izruči sam sebe. Možda bi to pomoglo?
Препоруке:
69
0
22 петак, 27 мај 2011 23:48
Petrov
gposdine Van Bomel ...mi u nasem lepom srpskom jeziku imamo odgovor na ovo Vase ...da se nosite i Vi i Vasa kandidatura ..u cije je ime Tadic trazi? Kome je obecava ...mene cudi sta nasi mediji objavljuju.
Препоруке:
54
1
23 петак, 27 мај 2011 23:51
Ultravisitor
Bes kulja u narodu i on ce da iskulja. To je ono sto tesi.
Препоруке:
60
1
24 петак, 27 мај 2011 23:57
Страдија
Туш.Трк поново код Ештонке.
Препоруке:
58
1
25 субота, 28 мај 2011 00:26
Светислав Костић
Српаки и грчки народ пристају у ЕУ и у НАТО као песница у око. НО, и један и други народ имаају покварењаке и продане душе на власти.

Грци и Срби су једини које како ЕУ тако и НАТО мрцваре. Да такве сличности у третману не падају у очи?
Препоруке:
49
1
26 субота, 28 мај 2011 00:27
...
Izdaja/hapsenje Ratka mladica je sa druge strane sasvim dovoljno da se srpski narod obracuna sa vasim slugama u Srbiji.

Mislim da su se timovi vasih psihologa, gebelsovih djaka za psiholoski rat i manipulaciju malo preracunali sa ovim hapsenjem, da trazite da vam vrate pare. Mi cemo znati da naplatimo sa kamatom i vama i slugama za sve sto ste ucinili.
Препоруке:
47
1
27 субота, 28 мај 2011 00:30
Турас
Гаће доле господо еу симпатизери,то су либеро еуропејци.Можда ће тада бити довољно.
Препоруке:
46
1
28 субота, 28 мај 2011 00:48
Senka
A za Vojvodinu i Sandjak jos nije rekao , to ce posle Hadjica i Kosova..
Sta zna Van Bomel sta je Beogradski pasaluk?
Препоруке:
49
2
29 субота, 28 мај 2011 00:49
Ent
Drugosrbijanci će pošašaviti od muke. Kako li će reagovati Margarin na ovu izjavu!
Препоруке:
40
1
30 субота, 28 мај 2011 00:58
Vera Sobat
Pa eto vam "gradjanska i bezalternativna gospodo" kako vas vide ti vasi prijatelji iz EU i Amerike!
Pisala sam ja sa najboljim nakerama vec godinama,KO su i STA su ti "civilizovani i demokratski" politicari zapada.
Pricali smo mi sta sve o srpskom narodu pisu i govore,kako sa najprljavijim lazima i ponizavajucim "predikatima" nazivaju nas narod pausalno.Pisali smo i govorili sa nadom da ce ta "bezalternativnost" i te DS + Gradjanske organizacije i inicijative nase samoprozvane"elite" prekinuti sa tim velicanjem EU i obecanjima koja su daleko od realnosti.Realnost za Srbe i Srbiju je bila i bice i nadalje SUROVA, jednostavno zato sto nas ustvari NE ZELE i sto smatraju da smo NEPRIJATAN i NEUSKLADIV element,u tom njihovom katolicko / kalvinistickom (protestantskom) klubu!
To je njihovo tradicionalno misljenje o Srbima koji se cesto prezrivo nazivaju "malim rusima"...a na male Ruse udarati mogu bez da se boje odmazde.
Препоруке:
44
1
31 субота, 28 мај 2011 01:00
Tатјана
Споменик захвалности Холандији, на Калемегдан,
што пре!

(Француска и онако више не постоји.)
Препоруке:
74
1
32 субота, 28 мај 2011 01:45
БЛ РС
Хвала Ти Боже. Одлична вијест. Одлична. Није довољно ЧАК ни за мизерни кандидатски статус. О чланству да не говоримо.
Препоруке:
36
1
33 субота, 28 мај 2011 01:46
Marko
Ova vlast radi na unistenju Srbije. Njima ovo sve odgovara. Sto je narodu gore njima je bolje. Njima je ovo sve samo protokol. Sta bi oni drugo radili nego lofa pregovarali o EU, pljackali svoj narod i uzimali kredite u ime naroda. Nasi komentari su u tom smislu besmisleni. Treba ih najuriti *** motkom jer ovo vise nije izdrzivo. Rugaju nam se.
Препоруке:
25
1
34 субота, 28 мај 2011 01:49
Doktor
Ahahahaha, e to se zove vest!
Препоруке:
24
1
35 субота, 28 мај 2011 02:37
asurbanipal
hahaha
za Srbiju je ova izjava nešto najbolje što se desilo u poslednje vrijeme.
bez alternative
Препоруке:
29
1
36 субота, 28 мај 2011 03:26
s.p.Lajković
Ljudi ovo je sjajna vest!
Препоруке:
30
1
37 субота, 28 мај 2011 06:36
Cica
Dobicemo mi Srbi status kandidata kad prodamu dusu potpuno i skinemo gace neprijateljima, tada cemo dobiti status kandidata.
Препоруке:
22
1
38 субота, 28 мај 2011 06:41
Давид 1/2
Дозволићете ми да цитирам део изјаве председника комитета Думе задуженог за међународне односе, са сајта Русије данас (Russia Today):

But Russian politicians have expressed serious doubts about the betterment of Belgrade’s EU prospects following Mladic’s detention. Serbian authorities may face “a definite disappointment” in their attempts to speed up their entry into the European Union, believes Konstantin Kosachev, the chairman of the State Duma’s International Affairs committee.

The arrest of Mladic removes one of the main obstacles for Serbia’s rapprochement with the EU. But Kosachev assumed that the Mladic case had been used by Europeans as a pretense “to not foster the chances of Serbia’s entry.” The EU is already facing major developmental difficulties in its present form as it is, the MP told Itar-Tass.
Препоруке:
27
1
39 субота, 28 мај 2011 06:51
Давид 2/2
Паметном доста. Све и да хоће да нас приме у ту Унију, питање је колико губимо овако озбиљним уступцима и понижењима. Кад се на то дода чињеница да је ово само шарена лажа, да нас жедне преко воде преводе и да крајни циљ ЕУ/САД бирократије уопште није чланство Србије у овој организацији постаје кристално јасно да ова власт представља пету колону! Непријатељ нас није сломио силом, нису успели да натерају Милошевића да се преда па су нас изјели изнутра. Да ли ће домаћи медији објавити и овакве погледе на цео овај догађај (да не кажем издају)? Тешко! Битно да нас је похвалио ''нобеловац'' Обама и сјасет лицемера који сеју смрт по планети.
Препоруке:
28
1
40 субота, 28 мај 2011 07:44
Горан Станковић
Гледам те ликове из ЕУ-е, који се у животу ознојили нису за плату, како држе слово. И имам утисак, да овај свет нема идеју водиљу како и шта даље, већ тумара, са корекцијама силеџија. Гдине из Холандије, знате ли ви, да сте део историје ових простора, били сте у Сребреници. То је ваша мука, глумили сте војнике. И то ће заувек остати Холандија. О детаљима се распитајте у својој кући.
Препоруке:
23
1
41 субота, 28 мај 2011 08:09
olivera
Jel se to izlila kanalizacija u Beeeogradu?Mnogo smrdi!!!!!
Препоруке:
30
1
42 субота, 28 мај 2011 08:11
бојан
Човече а заборавио си да поменеш одвајање Војводине, аутономија за Рашку,јужну Србију...сви ти услови МОРАЈУ бити испушени и још ПАР ДОБРИХ ИЗВИЊЕЊА не би шкодило!!!
Препоруке:
29
1
43 субота, 28 мај 2011 08:30
ivan3012
Mislim da ovde mnogi od drveca-ne vide sumu.Nije nama problem ni evropa ni holandija..Problem su kriminalci i lopovi na vlasti.Kriminalizovane strukture koje na zalost neki zovu elitom,su unistitelji Srbije,i autori njenog odvratnog ponizavanja i propasti.Kad uvidimo da nikakvi mirni protesti i slicne budalastine ne daju rezultate,shvaticemo da treba doci s motkom,uci u skupstinu,tv,i pohvatati bandu..Formirati privremenu vladu nacionalnog spasa,i ici na izbore..Bojim se da drugog puta za spas Srbije jednostavno-nema..Sve drugo je zaludjivanje,i koban gubitak dragocenog vremena..Naravno,u dogovoru i uz pomoc Ruske federacije..Sami,ne mozemo mnogo..Kao sto se zuti ne bi nikada instalirali bez pomoci cia-e.Ovi ulicari su oteli vlast ulicom,i samo tako mogu biti sklonjeni..Kod tadica je vidljiv potpuni gubitak kontakta sa stvarnoscu..Deluje somnambulno..Ne zelim da ga napadam,mozda i zeli dobro Srbiji,ali mislim da ne vlada ni sobom ni situacijom.
Препоруке:
19
3
44 субота, 28 мај 2011 09:23
гаврило
@ivan3012,
како човјек може да жели ДОБРО Србији кога су довели амерички долари и америчка обавјештана агенција!?И њега и све шуто и жуто?КАКО?! То бих волио да вас питам? Па није он ту да ради за Србију него онако како одговара Америци осим ако се наши и амерички интереси не подударају!
Препоруке:
17
1
45 субота, 28 мај 2011 09:33
Todor
Ljudi, pa jedan manijak kao Hitler je nudio Srbiji bolje uslove 1941. nego EU i Eston 2011. A i Nemacka 1941 i EU 2011 su klasicne fasisticke drzave, kao i Srbija pod sadasnjom vlascu. Hvala Holandiji sto nas mrzi i ne pusta blizu EU. Cine Srbiji veliku uslugu. Danke Holand.
Препоруке:
26
1
46 субота, 28 мај 2011 09:43
ау миле
Очекујем да се Тадић, плачно патетичним гласом обрати српском народу и каже : "Србија се никада неће одрећи ЕУ, па чак и када ЕУ више не постоји, Србија ће увек бити посвећена европској идеји".
Нешто слично оним лудацима што и дан данас носају штафету и остају посвећени идејама комунизма, братства и јединства и социјалистичког самоуправљања. Такви нису на власти и као такви су безопасни, али ови што су на власти јесу. Опасно је имати људе на важним положајима који нису способни да перципирају реалност.
Препоруке:
22
1
47 субота, 28 мај 2011 09:44
goxy
tako je samo zajebavaj Srbe u zdrav mozak, a kad udjemo u EU, sve nas ceka posao pored svih poljaka, ceha, bugara, slovaka i ostalih, sa kojima odavno ne znaju sta da rade u EU
Препоруке:
21
0
48 субота, 28 мај 2011 09:52
Pantelija
Normalno da nije dovoljno!!
Po komentarima na ovoj stranici se vidi da nije dovoljno.
Dok god ima više onih koji podržavaju najvećeg ratnog zločinca posle drugog svetskog rata od onih koji osuđuju tog koljača, Srbija još nije zdrava za EU!
Препоруке:
4
37
49 субота, 28 мај 2011 09:56
Beskonačna uslovaljavanja
Kad sam bio dete voleo sam da se igram s mojim psom.Držao bih parče hleba ili kost u ruci iznad njegove glave, i kad se on uspravi na zadnje noge i skoči, ja malo podignem ruku(visinu).I tako beskonačno, on skače, sve misli sad će dohvatiti, ali ja stalno podižem visinu, i tome nema kraja, dok se meni ne dosadi i najzad mu dam taj zalogaj. U slučaju Srbije stvar je u tome što cilj nije igra sa psom,koja napokon dosadi, već je cilj dugoročan:satrti jedan narod.Pitanje je zašto baš Srbija,i zašto im drugosrbijanci pomažu u ostvarivanju tog cilja.Koliko to rade zato što ne prepoznaju šta se iza brda valja,ili jednostavno za pare i nagrade koje dobivaju, nemajući patriotsko vaspitanje i nacionalni osećaj, što bi Hrvati rekli, domoljublje.
Препоруке:
19
1
50 субота, 28 мај 2011 10:49
nb
Hvala vam od srca!!!!!!
Препоруке:
16
1
51 субота, 28 мај 2011 11:11
Раде Јовићевић
А, кад признате Косово, ухапсите Хаџића, тада ћете добити нове уцене, ...а господа из Брисела, ако вас се сете, сете! ако не, ником ништа, ви само радите свој посао. Нема евроинтеграција, и врапцима је јасно!
Препоруке:
16
1
52 субота, 28 мај 2011 11:12
Miki
Ivan 3012@ slazem se skoro u potpunosti sa komentarom osim ovog sa BTo? Zna BT dobro sta radi i u ime cega radi. Predvoditi jedan narod nije isto predvoditi grupu navijaca na jednu utakmicu. BT upustio se u SVE i SVASTA. Nabijo je Srbiji MRAK, narod zivi u mraku. Do ove izjave Van Bomela moze da pronikne (procita) 50 000 d0 100 000 ljudi, ostalo zivi u mraku. Narod je u bedi i borbi za prezivljavanjem a BT, Tijanic, Bujosevic i mnogi drugi pustaju "buvu" rejalitije. Gospodine Ivane, podrzavam "silom preuzeta vlast samo silom moze biti proterana". Ljude koji imaju s cim da razmisljaju nije iznenadila Bomelova izjava, nema tu pametovanja? Hadzic, Kosmet,....., Bomel je otvoreno izneo a dalje....? Vojvodina? Raska oblast? Presevska dolina? Bosiljgrad i okolina? ....?, do sutra. Ekonomija, drustvo? Nema 1., 2. Srbija vec "moderna" i bajna koju mi koji pokusavamo misliti ne razumemo. U pamet braco
Препоруке:
18
2
53 субота, 28 мај 2011 11:22
мали Перица
српски режим је и даље предмет отвореног подсмеха чак и од стране безначајних ликова као што су Брамерц, ван Бомел, некакав илегални амабасадор на Космету и других...
Препоруке:
21
1
54 субота, 28 мај 2011 11:37
Zoran
Ma kakva Evropa.
B.T. je postavljen od Zapada da zamajava Srbe o ulasku u EU. EU je dominantno katolicko-protestantska unija. Srbi koji su ziveli u dominantno katolickim zemljama su uvek bili izlozeni genocidu. Austrougarska, Hrvatska, Madjarska, Mletacka republika. Nekad su to radili nasilnim pokrstavanjem a nekada surovim ubijanjem. Protestantske zemlje su to vrsile na perfidniji nacin. Dovodjenjem Tita (Hrvata), Bombardovanjem, podrzavanjem Turske u svim ratovima protiv Srbije itd. Udjemo li u EU proces genocida ce biti konacan.
Srbi u Vojvodini i Sandzaku ce biti masakrirani od azijatskih potomaka a Sumadija ce se pretvoriti u zemlju gladi gde ce se muski deo stanovnistva koristiti kao topovsko meso za eksperimente WASP imperije a zenski deo kao burdel tipa Tajlanda ili slicno. Nadam se da je Holandija dovoljno uvredjena da nikada ne pristane na ulazak Srbije u EU. Ako nije, ucinimo jos nesto (po mogucstvu bez ljudskih zrtava) da nastavi sa tom politikom.
Препоруке:
13
1
55 субота, 28 мај 2011 11:37
бгд1987
Може магарац да трчи док не липше, шаргарепу на канапу никад неће ухватити...
Препоруке:
14
1
56 субота, 28 мај 2011 11:48
Zoran
Nazalost Holandija nista sama ne odlucuje. To su sve genocidni koraci WASP imperije. Videli su priliku da konacno izvrse genocid ned Srbima kao sto su to uradili nad severnoamerickim Indijanacima i starosedeocima Australije. Pokusali su i sa Kinezima i Indijcima ali je to izgleda bio preveliki zalogaj. Srba tek da ima nekoliko miliona i izvrsice nad nama genocid kao "kolaterarnu" stetu. Nije nam potrebna vlada nacionalnog, vec bioloskog spasa. Nadam se da je birokratija EU dovoljno inertna da ne primi Srbiju pod katolicko protestantsku giljotinu pre novih izbora. A ako i na tim izborima dobiju zuti onda smo sami izabrali samoubistvo.
Препоруке:
15
1
57 субота, 28 мај 2011 12:01
Boban
Naravno da nije dovoljno. Srbiji su potrebne temeljne reforme, na koje ona, očito, nije spremna.
Препоруке:
1
19
58 субота, 28 мај 2011 12:01
ivan3012
Gospodine Miki moje je misljenje najkrace receno da vlast treba srusiti slicno onome kako je i uzurpirala pozicije,bandu lopova pohapsiti,tajkunima obozbediti dugorocan smestaj apartmanskog tipa-o trosku drzave,pokradeno nacionalizovati,krenuti po Srbiji od preduzeca do preduzuca sve sto ima i najmanje sanse da stane na noge vratiti u zivot..Ljude vracati na posao makar morali godinu dve raditi bez ikakve plate dok ne stanu na noge.Naravno odmah uvesti preke sudove i smrtnu kaznu za privredni kriminal i korupciju,odnosno preke sudove..Ko pokusa da utaji ili pobegne-odmah likvidirati.To je red,zakon i zastita naroda.Okrenuti se istoku,i sto je najvaznije,uciniti sve da se armija u najkracem roku podigne na nivo respektabilne sile..Uz mogucnost da vojska Ruske federacije dobije vojnu bazu..Ako Ruske rakete budu gledale ka zapadu-mrzece nas jos vise,ali ce nas POSTOVATI!!!Meni je i to sasvim dovoljno.
Препоруке:
9
1
59 субота, 28 мај 2011 12:09
Vladimir@Pantelija
Pantelijo ja se divim tvom komentaru i pitam se gde skupi toliko pameti.Pa ti si za Nobelovu nagradu kad bi se dodeljivala za glupost.Slobodno mogu da te uporedim sa Obamom.Bravo!!!!!!!!!
Препоруке:
17
1
60 субота, 28 мај 2011 12:36
mp
ljudi dragi mi uopste ne zelimo da budemo u EU zna se ko zeli. Putuj Igumane i ne vracaj se a kad dodjem u Beograd svaki dan cu ispred zgrade da trazim tvoju ostavku ..i Dacicevu ...idite daleko Vam lepa kuca ...dosta nam je Vasih lazi. Srbija ce biti mala Svajcarska na Balkanu i vise NIKADA nam ovi EU go ...ri nece slati poruke ovakve vrste ...zbog Vas Igumane mi dospesmo na ovako niske grane da nam nikad grdje nije bilo radi vaseg dodvornistva ...niste ni covek, ni muz, ni ljubavnik ni drzavnik ...
Препоруке:
11
0
61 субота, 28 мај 2011 12:49
**
"Hapšenje je doduše došlo jako kasno ali bitno je za sud da je uhapšen jedan od dvojice najbitnijih ratnih zločinaca, ostao je još samo Hadžić", naglasio je Bramerc.
Kao i samo priznanje recimo Kosova ce biti jos kasnije. Bit ce im jako zao, a moze da se desi da ce se i raspalkati od zalosti.
Препоруке:
6
0
62 субота, 28 мај 2011 13:21
Pantelija
@Vladimire,

Šta je, i vi monstruma koji je bespoštedno nekoliko godina granatirao opkoljeno Sarajevo i ubijao civile u redu za vodu smatrate junačinom?
Pretpostavljam da ste i vi 90-ih vodili rat protiv "Turaka"!
Vama očigledno nema ništa sporno u ideologiji kojoj je glavna parola "Za krst časni i otadžbinu kolji i siluj"?
Препоруке:
1
28
63 субота, 28 мај 2011 13:58
jevropljanin
Sve će da da prosrpski presednik i Mladića i Hadžića i Kosmet i Vojvodinu i Rašku oblast, boli ga uvo za njih.
Ali kako će se izboriti s korupcijom, kada su on i njegovi u to upleteni?
Препоруке:
7
0
64 субота, 28 мај 2011 14:13
ЂУРЂИЈЕ
Мајсторе, заборавио си Војводину и тзв санџак, или су ти то тајни адути, када жућко све испуни и свима се извини.
Препоруке:
9
0
65 субота, 28 мај 2011 14:58
Милојица за Пантелију
Кажете да Србија још није здрава за ЕУ. Па , поштовани Пантелија, Ви сте ту нешто побркали. Изгледа да еврољубав хоће да удари у главу. Дакле, ствари стоје обрнуто. Србија је здрава а ЕУ болесна. О томе се сада јавно говори на њиховим ТВ и пише у њиховим новинама јер је питање времена када ће банкротирати (мислим финансијски и економски пошто су морални банкроти одавно). Кад имате времена прелистајте мало страну штампу.
Препоруке:
10
1
66 субота, 28 мај 2011 15:05
mp
@pantelija; a gde ste Vi bili da sudite? Da li ste sudija, iz kafica, iz postelje, iz mamine trpezarije kao sto je sudija lepi Predsednik ...
A naseg generala ostavite na miru ...njemu ce Bog da sudi, kao i vama i meni i svakom;
Препоруке:
14
1
67 субота, 28 мај 2011 15:27
Petar
@Pantelija
Pa on nije pobio ni deset hiljada srpskih neprijatelja. Hrvati su (prema sopstvenom priznanju ubili 85000 ljudi) samo u Jasenovcu. Nikad ni jedan katolik nije osudjen za to delo. Hortijeve trupe su pobile samo u jednom danu 4000 Srba. Horti je oslobodjen od strane WASP Imperije. Katolicka crkva je skrivala Pavelica i Artukovica do njihove smrti.
U prvom Svetskom ratu su masakrirani cela Macva i Pocerina od strane katolika i muslimana iz Bosne.
Pa za tebe su Srbi stoka koju treba ubijati a kada Srbi uzvrate onda su oni zlocinci. Nama preti genocid sa svih strana i zbog toga svi vidovi borbe za bioloski opstanak su moralno opravdani.
Uvek cu osudjivati i sprecavati ubijanje srba islamske veroispovest u ime pravoslavlja ali ubicama ne treba da sudi WASP Imperija vec sud Srba obe veroispovesti (i islama i pravoslavlja). A oni Srbi islamske veroispovesti koji misle da WASP Imperija radi za njih neka pogledaju slike iz Libije,Iraka i Avganistana.
Препоруке:
19
1
68 субота, 28 мај 2011 17:31
Vera Sobat
@ PANTELIJA????
Gospodine Vi mora da ste jedan od onih "ponosnih" vojvodjanskih PAORA kojima je i danas draze da lizu cizme Svabama nego se MOZDA (?) ipak setiti da ste Srbin i da je IGNORISANJE svega sto je nama ucinjeno SRAMNO!???

Ja sam takodje Vojvodjanka zato sebi i dozvoljavam da pisem ovo sto pisem jer ZNAM kakvih "srba" u zajednici sa CANKOM Vojvodina gaji!

Muka mi je takvih kao ste Vi g-dine Pantelija,iz jednostavnog razloga:
Prekinite da IGNORISETE prve zrtve SRBE tog prljavog rata,koji je trebao ZAPADU, raspitajte se o zapadnim dokumentarcima,generalu MacKenziju koji je zajedno sa srpskim vojnicima SAKUPLJO 1993-g pobijene Srbe iz okoline Srebrenice, zitiram: " Sakupili smo oko 3.000 staraca dece i zena..!!!"
Prosetajte se Internetom pa cete videti izvestaje:NATO vojnika,Austriskih korespondenata,Kanadskog generala itd..!

Vi i vase izmanipulisane zapadnjacke "humane" stavove ostavite za vama slicnima!
Препоруке:
12
1
69 субота, 28 мај 2011 18:26
Gordana Sandalj
Gde je sada David Icke da mi potvrdi je li ovaj g-din shape-shifter?"

Dodajem da je i gdja E.Kostova("The Historian" internacionalni bestseler godine 2005.)sasvim strucna.
Препоруке:
3
1
70 субота, 28 мај 2011 18:37
FXHE
Građani su već umorni od praznih pretnji nižih eu činovnika, mi u Srbiji danas želimo konkretne korake na tom planu. Dakle, za početak - odbijanje zahteva za kanditaturu.

To se naravno neće desiti (kako bih samo voleo da grešim), pošto bi zaista moglo značajno da se odrazi na pad popularnosti evropske priče u Srbiji - a to bi u perspektivi moglo da dovede i do nekih stvarnih promena, što oni vrlo dobro znaju, pa ćemo na veliku žalost verovatno ipak dobiti status kandidata, čisto da bi i dalje mogli da nas drže na ledu.

Ostaje nam da se uzdamo u dajle komplikovanje međunarodnih odnosa unutar eu, njihovu površnost u analizi političkih prilika u Srbiji, kao i njihov iracionalni negativni naboj prema Srbima, iako se plašim da će ovoga puta ipak prevagnuti racio.
Препоруке:
5
1
71 субота, 28 мај 2011 18:59
thinking maize
Слажем се са Todorom да је Хитлер Србима нудио МНОГО БОЉЕ (додајем: И ПОШТЕНИЈЕ!) услове, него како ови ЕУ-"звездасти" "заврћу руке" "жутократама"! Што се тиче Panteliје и Bobanа, таман се ПОНАДАХ да "другосрбијанци" имају барем мало ОБРАЗА, па да се ЗАВУКУ У МИШЈУ РУПУ, док ова њихова БРУКА НЕ ПРОЂЕ, али ЈОК! Какав ЂОН, њима је "образ" ПРЕКАЉЕН! Но се нешто сетих ЊИХОВЕ ЛУДОРИЈЕ из средине 90-тих када су неки Врачарци поручили ОВИМ ЕУ-ропејцима да "желе, као "ДЕМО(но)КРАТСКА" општина, да се "присаједине" ЕУ, преко, такође "ДЕМО(но)КРАТСКЕ" општине Палилула, која (јелте?!) излази на међународну реку Дунав! Преко које ће у ту (њихову!) (Ј)ЕВРОПУ!" Ако је до Дунава, преферирам "Венецију", тамо код Земуна! Узгред, да Вас мало разгалим, један виц: "Знате ли шта ради Чак Норис у Земуну? Служи пиће на сплавовима, као КЕЛНЕР!"
Препоруке:
10
1
72 субота, 28 мај 2011 19:38
Zoran
@Vera Sobot
Moj Deda je bio Banatski Paor i to rodjen u Banatu. Nemojte vredjati Banatske Paore. Moj deda je ratovao protiv Svaba u dva svetska rata. Prvi put kao vojnik Ruske carske vojske a u drugom je poginuo u dvanaestodnevnom otporu Svabama kao rezervni kapetan Kraljevskog artiljerijskog puka. Otac mi je pricao da je bio neprijatelj Svaba ali da prema njima nije imao prezir kao prema WASP lazovima i prevarantima. Sopstvene brace se odrekao jer nisu hteli da obradjuju zemlju vec su se bavili trgovinom i bankarstvom. Bio je castan covek u svakom pogledu.
A Canak je Vojvodjanin koliko sam ja Kinez. Sestra od strica moga druga je pobegla iz Sarajeva u Novi Sad i sada je prva medju drugosrbijancima. Prema tome ima gnjida i medju paorima ali i medju dodjosima. Jos jednom - ne vredjajte Banatske paore.
Backulje i Sremci me ne interesuju.
Za ostalo ste potpuno u pravu.
Pozdrav
Препоруке:
1
1
73 субота, 28 мај 2011 21:24
Stojanovic B.
Pratim belosvetske anglosaksonske medije na internetu i prosto ne mogu da verujem koliko se opet ponovo rasplamsala anti-srpska propaganda..Placenici imperije na svim nivoima su kao na komandu napisali prigodne novinske clanke o "Bosanskom Kasapinu" i Srpskim mega zlocinima sa vec hiljadu puta ponovljenim lazima. Poznatiji medju njima vec danima paradiraju na propagandnim TV stanicama imperije i njenih preko-okeanskih sluga sa identicnim lazima..Show ne bi bio potpun da se njima u hor nisu prikljucili patoloski srbomrzci - hrvati i Srbi muslimanske veroispovesti.

Stice se utisak da oni jos nisu zavrsili posao za koji su placeni krvavim dolarima i funtama,inace ne be ovako blejali na sav glas. Ironicno je to sto od nas ovde u Srbiji, i samo od nas, zavisi da li ce oni taj posao naseg moralnog i fizickog unistenja zavrsiti do kraja. Na nama je da konacno preuzmemo odgovornost za nase zivote i zivote nase dece u nase ruke. Vremena za gubljenje vise nema.
Препоруке:
2
0
74 субота, 28 мај 2011 22:09
Nina
Pa gospodin Tadic bi nam mozda mogao odgovoriti kako ce da ispuni naredna dva zahtjeva. Zar je gospodine Tadicu vlast tako divna? Mozda bi vam neko mogao nabaviti recnik nepoznatih reci. Sigurna sam da u njemu mozete da nadjete znacenje reci kao sto su patriotizam, otadzbina, ponos, odanost, ljubav... Preklinjem vas u ime istorije i svih postenih Srba da prestane da nam pomazete i da se zaklinjete u ljubav prema Srbiji a jos manje da nas uvodite u Evropu.
Препоруке:
2
0
75 недеља, 29 мај 2011 01:03
Ђенка
Ма јеси ли то ти, Пантелија?
Препоруке:
1
0
76 недеља, 29 мај 2011 08:44
Svetlana
Koliko je degutantno i infantilno nakon svega da neki komentatori nacionalnu odrednicu Hrvat pišu malim slovom a za Bošnjake koriste insinuaciju Srbi-islamske veroispovesti!
Ljudi, jeste li vi uopšte normalni?
Negirate identitet Hrvatima, Bošnjacima, Makedoncima, Crnogorcima,,,šta očekujete od budućnosti!?
U kakvom ambijentu i društvu ostavljate vlastitu decu da žive??Zar time ne potvrđujete poznatu parolu na zapadu da su na Balkanu Srbi jedini loši momci?
Препоруке:
2
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер