Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tomislav Nikolić – radikalni naprednjak

Komentari (74) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 02 jun 2011 19:12
ssss
i ovo popularan politicar...joj srbijo!
Preporuke:
73
10
2 četvrtak, 02 jun 2011 20:17
pun pogodak
Strašno. Ubio ga je g. Lazić "ko zeca". Tačnije, ubio se sam.
Preporuke:
70
9
3 četvrtak, 02 jun 2011 20:19
Stefan Dušan
Tek nakon podsećanja na njenu KVAZIOPOZICIJU, čovek postane svestan zjapeće dubine ponora u koji je savremena Srbija upala. Istovremeno, teško je odupreti se utisku - sve ono što je za tradicionalno srpstvo (i milenijumsku duhovnu vertikalu sazdanu od čojstva i junaštva) bilo neprihvatljivo: laž, pritvornost i, iznad svega, IZDAJA, danas postaje uobičajen, etabliran i čak poželjan model ponašanja.
Preporuke:
59
5
4 četvrtak, 02 jun 2011 20:38
Iperboreo
Duboki naklon autoru. :)

I jos dublji naklon, za milion ljudi koji ce da glasaju za njega.
Preporuke:
27
9
5 četvrtak, 02 jun 2011 21:10
MP
"Vojislav Šešelj još nije shvatio ono što Tomislav Nikolić jeste – da bi pobedio na izborima u Srbiji moraš se, makar deklarativno, zalagati za priključenje EU."
Tačna konstatacija,uz opasku da je to i Šešelj odlično znao,ali nije smeo da dozvoli da SRS preuzme vlast u Srbiji,jer bi onda partiski aparat(koji je Šešeljevo delo) kako ga je on instalirao bio zahvalan Nikoliću na državnim,privrednim i ostalim funkcijama,što bi značilo da je partija prešla u njegove ruke.A obični članovi i simpatizeri straneke(SRS),su svojim 80% prelaskom u SNS pokazali ko je u stavri stvorio najveći opozicioni front u koga većina građana Srbije jedino ima poverenje da će zameniti najgoru vlast koja je ikada(osim za vreme Drugog rata) postojala u Srbiji.
Preporuke:
21
52
6 četvrtak, 02 jun 2011 21:13
SJ
Posle bombardovanja Srbije sticem utisak da se neverovatne cudne biljke radjaju. Samo Gospod Bog zna sta su "demokrate" iz USA i EU bacali pored osiromasenog uraniuma. Kao da im on (uranium) nije bio dovoljan za unistenje Srba i Srbije.
Preporuke:
43
0
7 četvrtak, 02 jun 2011 21:17
Dejan
Ovih dana sam dosta bio po američkim i engleskim sajtovima.

Povodom hapšenja Mladića.

Negde sam iznosio argumente, negde sam otvoreno vređao, i to tamo gde bi Mladića nazivali zločincem, monstrumom i slično.

Naišao sam na ogromnu količinu mržnje prema Mladiću, i prema nama Srbima.

Ne zanimaju ih argumenti, reaguju dosta hladno i iznenađeno kad sam napisao da su Petreus i MekKristal (bivši i sadašnji komandanti u Iraku i Avganistanu) monstrumi i ratni zločinci, te da je američka vojska zločinačka i agresorska armija koja kukavički seje smrt po svetu, ubijajući nebrojeno civila.

Branili su svoje i relativizovali zločine svoje vojske i vlade.

Bilo je Srba koji su pokušali umereno da objasne stvari, nije imalo prevelikog efekta.

Zatekao sam i u našoj javnosti poznate izdajnike (nema druge lepše reči za njih), koji hvale zlonamerne tekstove i raduju se sa strancima našoj nesreći, pa čak i činjenici da Mladić ima rak (neću da pominjem imena...
Preporuke:
62
2
8 četvrtak, 02 jun 2011 21:21
apis
Možda je g.Lazić u pravu, al postavlja se jedno logično pitanje: "Od kuda Tomi toliko glasova?" Kako je on uspeo od jedne stranke koja je bila na ivici kolapsa 2003 god. da je dovede do najveće stranke u Srbiji? To ne može niko da mu ospori, jer takve su činjenice, sviđalo se to nekom ili ne.
Moje je mišljenje da je to veoma vešt političar. Znate, ne mora čovek da bude naročito obrazovan, da bi bio uspešan u bilo kom poslu. Potrebna mu je dovitljivost i pravilno rasuđivanje. Recimo, da odvoji korisno od nekorisnog, bitno od nebitnog i tsl.Toma je čovek koji sluša, što će reći da on ne prepušta slučaju ni najbanalnije stvari. Uz put se koristi veštim doskočicama da političkog(ili bilo kog drugog) oponenta psihički destabilizuje(to je klasičan primitivan manir). Sećam se kada je predsednik skupštine bio Maršićanin, čovek regularan 100%, koji je držao do pravde i jednakosti svih poslanika u skupštini. Izlazi Toma za govornicu i napada ga da je pogazio Ustav i poslovnik i da je nepošten... :-)
Preporuke:
21
18
9 četvrtak, 02 jun 2011 21:22
dr Sokrates
izvaredna analiza lika i dela druga Tome,ali sigurno tu nije kraj i drug Toma ce nas tek iznenaditi! drugi deo moze se zvati NAPREDNI LIBERAL
Preporuke:
41
3
10 četvrtak, 02 jun 2011 21:28
Dejan
Ono što me čudi jeste da se i dalje sipa mržnja i zlovolja prema SNS-u.

Ljudi moji, manite se zaludnog posla, smejali ste se "žeđomoru". Ideja da se raspišu vanredni izbori je dočekana na nož, samo zato što ju je tražio Nikolić.

Sada uživate u Tadićevoj Srbiji.

Znajte jednu stvar, SRS i SNS se međusobno isključuju. Dobar rezultat obe stranke znači još godine i godine Tadića.

Nigde se DSS nije izjasnio o koaliciji sa radikalima, NIGDE. Nađite jednu izjavu, van lepih želja komentatora da se udruže DSS i SRS. NEMA JE.

Ne fantazirajte.

Radikali sa podrškom Gadafiju i svojim snažnim anti-Zapadnim stavom mogu samo da nam donesu nove nevolje, nama, ovako slabima i malima i osiromašenima, bez vojske, sa narodom bez volje.

Ne znam datum kada će i da li će Amerika da propadne. Znam da su im kola krenula nizbrdo i da mi ne trebamo baš sada da se isprečimo pred ta kola da i nas zbrišu pre pada u ambis.

Glasajte za DSS, mrzite SNS, ali bez Nikolića nema promene vlasti.
Preporuke:
29
59
11 četvrtak, 02 jun 2011 21:50
Uskokovic Sasa
@ Dejan

Vasa ljubav prema Tomislavu nema granice. Dobro kazu da je ljubav slepa.
Preporuke:
47
15
12 četvrtak, 02 jun 2011 22:19
@Uskokovic Sasa
A koga vi podržavate ili slepo volite?
Preporuke:
14
15
13 četvrtak, 02 jun 2011 22:20
Dejan
Za Uskokovića

Jedina dva kulta ličnosti u srpskoj politici su kultovi ličnosti Šešelja i Koštunice.

Za razliku od Vašeg komentara lišenog sadržine i smisla, osim čiste pakosti, ja makar iznosim i neke argumente.

Preporučujem da, ako nemate šta pametno da napišete, preskočite tipkanje po tastaturi.

Zaludan je posao odraslog čoveka podučavati šta je bedno i nisko, a šta korektno. Ovde ima podosta pamfletista, mogli bi i novog "Vojka i Savla" da napišu.
Preporuke:
25
23
14 četvrtak, 02 jun 2011 22:27
vidoje
Ovaj "dejan" uživa da mu neprijatelji odsecaju deo po deo tela, i tu je suštinska razlika između SNS i radikala. SNS voli koketiranja sa neprijateljima, nadajući se da će im postati prijatelji, a radikali znaju da od starog neprijatelja nikad nema novog prijatelja, te se okreću starim prijateljima i osloncu na spostvene snage, a ako se mora umreti bolje je da se umre odjednom, nego uz postepeno mučenje, odnosno glumljenjem mazohiste.
Istorija je prepuna dokaza da se neprijatelj zaustavljao samo pred jedinstvenim i snažnim otporom, nikad pokazivanjem slabosti. SNS naseda na ratne trikove Zapada, ili WARKE, reč koja je nastala iz srpskog jezika, jer se upravo ratni ciljevi postižu varkama.
Preporuke:
29
4
15 četvrtak, 02 jun 2011 23:00
Saša
Ova tekst se izgleda nastavlja na "Boris Tadić, Svetislav Basara: Ne smemo Srbiju prepustiti radikalima"
Preporuke:
20
4
16 četvrtak, 02 jun 2011 23:05
Ružičasti panter
Ako su te ankete o broju onih koji će da glasaju za SNS tačne, onda i ja počinjem da verujem da su nas pored osiromašenog uranijuma bombardovali ko zna još sa čime.
Preporuke:
29
3
17 četvrtak, 02 jun 2011 23:21
Dejan
@ vidoje

Protiv NATO-a ne možemo silom, niti bi nam protiv njih pomoglo jedinstvo. Imali smo prilike da to okušamo 1995 u RS, pa je hrvatska vojska umalo zauzela Banja Luku, a videli smo i 1999 na šta su sve spremni.

Mi smo kao mali ograničenog suvereniteta, za rat nemamo oružja, a 2009 je rođeno 68 hiljada a umrlo 102 hiljade ljudi - 34 hiljade manje za jednu godinu.

Najlakše je lajanje na zvezde, pruža trenutno olakšanje i nikakve rezultate.

Priču o prijateljima preskočite. Činjenica da nas Kina nikad nije bombardovala i da nisu priznali Kosovo ne znači i da bi stali na crtu Zapadu zbog nas. Ne bi ni Rusi, osim deklarativno na rečima.

Ostajemo opet mi sami, u njihovom okruženju.

Pročitajte Njegoša, Lažnog cara Šćepana Malog.

Obratite pažnju na dijalog Teodosija Mrkojevića i ruskog izaslanika kneza Dolgorukova.

Dolgorukov poziva Crnu Goru u rat protiv Turske, a Mrkojević ga pita šta ako se Rusija i Turska ponovo izmire, a Rusi prepuste Crnu Goru turskoj osveti.
Preporuke:
21
19
18 četvrtak, 02 jun 2011 23:40
Prava strana
"Na sednici Skupštine 1998. pravdao se da "nije završio fakultet jer nije valjao Zakon o univerzitetu"; iako je ta izjava ušla u sve antologije, ispalo je da je bio u pravu – novo zakonodavstvo visokog školstva doprinelo je i da u najnovijoj zvaničnoj biografiji piše "diplomirao na Fakultetu za menadžment" (sajt SNS-a), bez godine diplomiranja."


Znači, VRH! Bravo g. Laziću!

Krajnje je vreme da se pozabavite sopstvenom satirom, umesto što opisujete ove nakarade. Mada, jedva čekam Vuka Draškovića ili Čedu Jovanovića, u vašoj režiji!

Svako dobro!
Preporuke:
22
1
19 petak, 03 jun 2011 00:21
Iperboreo
@Dejan

Cinjenica da Kina nije priznala Kosovo, ne znaci da nam je blizak saveznik, a cinjenica da Francuska ( ili bilo koja od te 22 zemlje) jeste-znaci da treba da nam postane najblizi saveznik?
Preporuke:
26
2
20 petak, 03 jun 2011 00:27
Iperboreo
@Dejan

"mali ogranicenog suvereniteta"- to zvanicni stav stranke ili...? posto ja sam bio pod impresijom, da su sve medjunarodno priznate zemlje od Vatikana do Rusije, podjednako suverene,te da velicina ne igra tu neku ulogu...

Al zanimljv stav...sledstveno u unutrasnjoj politici bi bio- " ti nisi bas skroz slobodan, ti si samo jedan covek"?

ps. Izvinjavam se zbog dva posta zaredom...prevideh dublji smisao ovog "mali ogranicenog suvereniteta"
Preporuke:
22
2
21 petak, 03 jun 2011 00:29
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
Fakultetska diploma ne znaci nista, pravi politicari se radjaju a ne prave u skolskim klupama.

Inace Nikolica treba neizmerno ceniti zbog jedne jedine stvari. Covek je iz srca Sumadije, to je razlog zasto ga ovoliki crnogorsko-hercegovacki klan u Srbije toliko ne voli. Dok god Srbijom budu upravljali ovi gore, nema napretka.

Izvesno je da ce Nikolic dobiti sledece izbore, ja licno ocekujem koaliciju sa LDP-om i manjinama, potrebna nam je ta konzervativno liberalna vlada, evroatlantskog karaktera sto se podrazumeva!
Preporuke:
10
43
22 petak, 03 jun 2011 00:29
Peter RV
Nije pomenut komentar Nikolica povodom ekstradicije generala Mladica Hagu. Covjek hladno kaze da je ova svinjarija bila "nasa obaveza" prema evropi. Kao sto ce bit i priznavanje 'Kosove'?
Moralni i intelektualni mediokritet ovoga covjeka, zapanjuje.
Preporuke:
33
4
23 petak, 03 jun 2011 00:35
dr Sokrates
@ Dejan Dobro Dejane posto ste nam sve lepo objasnili i prosvetlili nas da ne moze sut sa rogatim,da od Rusije ne mozemo da ocekujemo pomoc,zasto onda vi naprednjaci ne igrate otvorenih karata i lepo kazete javno ono sto svi znamo da izmedju vas i DS ne postoji nikakva razlika!ili navedite mi bar jednu jedinu razliku oko cega se sporite sa zutima? demagoske price da ce poteci med i mleko samo kada dodju drugovi toma i aca mozete da pricate na vasem radio Fokusu,gde uzgred budi receno drcni voditelji odmah iskljucuju iz programa bilo koga ko posumnja u ispravnost pogleda drugova tome i ace! je li to sloboda medija i izrazavanja za koju se zalazete? drug toma vise i ne spominje Kosmet,govori kako nece ukidati autonomiju Vojvodine,prosto mu je krivo sto general Mladic nije ranije uhapsen,ne sme rec da kaze protiv tajkuna miskovica,beka i ostalih,stopirao bi juzni tok itd,itd...da li je to Srbija koju zelimo posle zutih? neka Hvala !
Preporuke:
32
5
24 petak, 03 jun 2011 00:50
Kristina
Svakome se može po nešto zameriti. Tako i g. Nikoliću, ali su sve te stvari bezazlene. Zato ima niz drugih kvaliteta i osobina koje su za poštovanje. U svakom slučaju je neuporedivo bolji i poželjniji za predvodnika vlasti, nego ovi sadšnji koji su nas ojadili, opljačkali i ponizili u svakom pogledu.
Preporuke:
12
28
25 petak, 03 jun 2011 01:17
Dejan
@ dr. Sokrates

Ima izreka da se čovek uči tri godine da govori a ceo život da ćuti.

Zapad se itekako u prošlosti mešao u naše izbore. Pred izbore 2008. je to bio Fiat, zamrznuti SSP i puna podrška Tadićevom režimu. Narod je pao na priču, u stranim firmama su poslodavci otvoreno pretili da će biti otpuštanja ako dođu radikali (tobože nesigurnost i povratak u 90-te).

Kad se sve sabere, bilo je mahanja šargarepom, pretnji štapom, podsećanja na 90-te, i rezultat je vidljiv.

Ne oslanjam se previše u političku i svaku drugu mudrost ovog naroda da bih imao poverenja da će neko, eto tako čestito i pošteno, da istrese sve svoje misli i dobije izbore.

Jeste, Mladić je heroj; NATO je agresorska vojna organizacija; Libija je ratni zločin SAD, Britanije i Francuske; Nikad nećemo da ućemo u EU samo nas zamajavaju da izvuku što više ustupaka...

Lepo je to reći, ali

Onda MMF odobri Tadiću kredit od 2 milijarde dolara, razlete se "prijatelji" iz EU, Rusi ćute, i Tadić opet pobedi.
Preporuke:
20
14
26 petak, 03 jun 2011 01:53
Uskokovic Sasa
@ Dejan

Vi ocigledno imate nekih ozbiljnih problema cim mi se obracate na taj nacin. Procitao sam dosta Vasih komentara na ovome sajtu i u apsolutno svakom ste podrzavali Nikolica. Ako ste citali nekada moje videli ste da ja cesto kritikujem sve politicke stranke, naravno kada smatram da ima argumenata za to. Vi sami pravite svojim ponasanjem kult licnosti Tomislava Nikolica. Zaista ne znam kako ste uspeli da zakljucite da moj komentar nema sadrzinu i smisao. Kristalno jasna aluzija na Vas nekriticki odnos prema politici Tomislava Nikolica. Sto se tice vasih argumenata oni su za posebnu analizu. Kazete da "smo se" smejali zedjomoru, evo ja se ponovo smejem. Kazete da je ideja o prevremenim izborima docekana na noz jer je potekla od Nikolica. Laz! Ogromna vecina na ovom portalu je za prevremene izbore, ali se istovremeno velika vecina smejala ideji da neko strajkuje zedju da bi dobio izbore mesec, dva pre roka. Na noz je docekana ideja da se izbori ne traze odmah.
Preporuke:
18
3
27 petak, 03 jun 2011 02:17
Uskokovic Sasa
@ Dejan (nastavak)

Kazete da bez Nikolica nema promene vlasti. Pa sta? To znaci ako vecina glasa za Nikolica moram i ja. Sta nam on nudi? Znate li Vi uopste za sta glasate? Koji su njegovi stavovi o unutrasnjem uredjenu zemlje, recimo statutu Vojvodine? Znate li da ga je napadao pa onda rekao da ga nece ukidati? Da li ste ga culi na poslednja dva mitinga da uopste govori o Kosovu i Metohiji, a zakleo se pred narodom da ce ga braniti? Zvanicno je protiv ulaska u nato pakt a na mitingu mu govori nato lobista Zoran Dragisic. Javno podrzava gasni aranzman sa Rusima a u stranci mu, bukvalno, najveci protivnik to aranzmana gospodja Milanovic. Jedino gde je gospodin Nikolic kristalno jasan je spoljna politika. Od pre koju godinu i za njega evropa nema alternativu. Jeste li slepi, Dejane? Vidite li gde nas je dovela ta politika. Ja sad pa treba da se odusevim sto ce da mi uzjase Murta umesto Kurte. Personalna promena a politika ista. Ako Vi volite da glasate za macku u dzaku ja ne volim.
Preporuke:
23
3
28 petak, 03 jun 2011 02:31
Uskokovic Sasa
@ Dejan (nastavak II)

Zelim da znam jasne politicke stavove stranke ili pokreta za koga cu da glasam. Meni se cini da Vi u stvari i ne znate za sta glasate, ili se nadate da ce Nikolic raditi sve suprotno od onoga sto prica. Sto se tice korektnosti, mislim da ste Vi izuzetno nekorektni, cak bezobrazni, kad dajete sebi za pravo da mi se obracate na taj nacin. Okanite se davanja licnih kvalifikacija vec iznesite neki argument, dosadnjasnji su Vam bili vise nego neubedljivi.
Preporuke:
18
2
29 petak, 03 jun 2011 03:01
Ultravisitor
U Srbiji je sve namestaljka. Ako moze Tadic Boris da dobije dva ''narodna'' mandata, zasto ne bi Nikolic Tomislav dobio jedan da omoguci Tadic borisu predah pred njegov treci mandat. Vi zivite u virtuelnoj, ali pogresnoj stvarnosti.
Preporuke:
15
1
30 petak, 03 jun 2011 03:49
@SNS-ovac (ex DHSS-ovac) @Kristina
I moja baba je iz srca Šumadije, nema fakultetsku diplomu (koja i tako ne znači ništa) , ima niz kvaliteta i osobina za poštovanje, rođeni je političar i vodi glavnu reč u komšiluku, pravi je predvodnik kad treba nešto uraditi u našoj zgradi, nikada nikoga ne bi ponizila ili, daleko bilo, opljačkala. Moram joj reći da se kandiduje na sledećim izborima za predsedika jer ima sve osobine i kvalitete koje pristalice Tome Nikolića cene kod njega.Dakle, živela moja baba!!!
Preporuke:
23
1
31 petak, 03 jun 2011 06:42
MP
Dvadeset prvi vek u mnogo čemu je bitno drugačiji od predhodnog.Sirova ,prirodna inteligencija pokazuje da se u veku fantastično brzih događanja mnogo brže prilagođava stvarnosti od klasično obrazovane populacije.Nedostatak škole nimalo nije smetao Bili Gejtsu i ostalim IT genijima da pokažu kako se živi u ovom veku.Danas kada je u Srbiji postignut politički konsenzus samo oko jedne stvari:poljoprivreda je trenutno jedina šansa Srbije da napravi iskorak iz pakla u koji nas je uvela DOSmanlijska vlast.Iz tog civilizaciskog ponora, čovek koji ima jedini realnu šansu da mu građani Srbije,pogotovo seljaci(a svi smo mi u prvom ili drugom kolenu seljaci)poveruju i pomognu u nameri da revitalizuje selo, je baš Nikolić.Iz Šumadije,srca Srbije,dvadeset godina osporavan što je neobrazovani seljak,dobio je istorisku šansu da taj jedini resurs koji do kraja nisu uništile DOSmanlije,iskoristi za novi početak ekonomskog,demografskog i nacionalnog preporoda Srbije.
Preporuke:
7
12
32 petak, 03 jun 2011 07:06
Ceca Lazinica
Šta je ovo jel to počela predizborna kampanja pa svaki dan po jednog lidera političke stranke intervujišete.Tadić u nastavcima ovog da upoznamo šta voli i šta mu je omiljeno.Svašta.
Preporuke:
7
0
33 petak, 03 jun 2011 07:44
Pera
Kako smo svi mi koji pišemo komentare po malo političari,naravno pristrasni,to se i velika većina komentara kad god se pojavi tekst o Nikoliću svodi na manju ili veću pljuvačinu po njemu.Reč je ipak o čoveku koji je na predsedničkim izborima 2008. i pored EU ucena i pretnji,zajdničkim Dinkićevim i Tadićevim lažima(1000 eura uz upisivanje u biračke spiskove,izlazak na glasanje i narvno glasanje za onoga ko obećava),i posebno Šešeljevim izjavama iz Haga(Điniđićev ubica je novi Gavrilo Princip,Karlovac,Ogulin,Virovitica),uspeo da sakupi 2.130.000(!) glasova i za pola procenta izguibi izbore.Zamislite da su izbori bili demokratski i korektni kolika bi razlika bila u njegovu korist!?Kao što Šopenhauer reče zavist je najjači oblik mržnje.Koliko mu svi manje ili više zavidimo?
Preporuke:
7
12
34 petak, 03 jun 2011 08:38
nataša
Pročitao sam članak do kraja. Tipično malograđansko, nedićevsko ruganje. U životnoj i političkoj istoriji Nikolića koja se u tabloidima odvija tu ispred nas ima detalja koji su i sa moralnog i sa intelektualnog stanovišta problematičniji nego oni izneseni u tekstu, kao što u nekim citatima ima više smisla i logike nego što autor hoće. Okosnica teksta je neka skribomanska sklepanica Nataše Kandić.
Zašto Nataša Kandić ne piše o svojim lupanjima? U njima ima manje logike, a više zla nego bilo gde drugo. I najvažnije, piše li autor ovakve tekstove o Borisu Tadiću.
Nikolić nikada neće dobiti moj glas, ali ni autori ovakvih tekstova koji svoj stil, koji je nažalost predomionantan stil mišljenja i delanja zvaničnih institucija Srbije, ima izvore i predstavlja kopiju nedićevskog stila formiranog na strahu i podčinjavanju gestapovcima i osionosti i neosetljivosti prema svom narodu.
Dakle nedićevski treš.
Preporuke:
16
11
35 petak, 03 jun 2011 08:59
slobodan 50
napravljen članak, da se sroza čovek, nema dileme i treba...međutim, uporedite i zapitajte se, šta je gore: ovaj, diskretni, sirovi šarm, nove buržoazije, ili onaj osioni, crveni šarm buržoazije?
Preporuke:
13
11
36 petak, 03 jun 2011 09:13
nataša @ Dejan
Jedini način kako se može sa NATO je silom.
Silom zaustaviti sve koji su za NATO!!!
Preporuke:
23
0
37 petak, 03 jun 2011 09:15
Toša
Juče dođe moja majka, penzioner, i kaže, sine bili ovde naprednjaci, upisuju ko hoće da ide na izlet, oni organizuju, prevoz, ručak, .... u zgradi se upisali svi penzioneri, da li da idem.....
Zvanično SNS nema nikakve prihode, ne dobijaju ni dinar iz državne kase, a na drugoj strani nema se utisak da ti naprednjaci baš oskudevaju.... i to je najveći pokazatelj gde smo stigli... jasno je ko dan da ih neko žešđe puni, i mi to svi vidimo, i pored toga pravimo se da to ne vidimoi raspravljmo da li je Toma rešenje ili nije....da li će biti bolji od Borisa ili neće.... a odgovor je NEĆE
jer je već kupljen.... kako znam,... pa neko je platio izlet mojoj mami
Preporuke:
22
3
38 petak, 03 jun 2011 09:35
vidoje
Protiv NATO-a ne možemo silom, niti bi nam protiv njih pomoglo jedinstvo.


Ma kakvi silom, oni će sami otići, ako ih lepo zamolimo?. Neverovatna SNS-ovska logika. Niko od radikala ne kaže da mi ulazimo u rat sa NATO snagama, ali da obezbedimo preživljavanje i obnovu stanovništva sopstvenim snagama, a NATO-vcima otvoreno da pokažemo da ih smatramo neprijateljima, i da radimo na jačanju i modernizaciji naše vojske, to valjda možemo. Valjda otvoreno možemo reći EU, ako nam ne vrati Kosmet, ne želimo ulazak u EU. Potpuno je besmisleno uopšte biti u dilemi da li više vredi Kosmet ili članstvo u EU.
Preporuke:
20
0
39 petak, 03 jun 2011 09:35
vidoje
nastavak
A kod nas je poznata izreka "ničija nije gorala do zore" (to je niz puta potvrđeno u istoriji), pa će doći i naš trenutak - kada se počnu klati veliki, a do toga mora doći kad-tad. A šta ćemo mi jadnici, ako nas tada budu vodili kao stoku na klanje trojica naoružanih šiptarskih dečaka od 16 godina. Vaša su razmišljanja kao da je srpska stradalnička istorija počela juče. Mnogo ste naivni i opasni po društvo. Ne postoji sila koja može da pobedi Boga, kao što ne postoji sila koja može da pobedi ljudsko trojstvo izraženo kroz razum, srce i volju. Oni koji se oslanjaju samo na jedno od ovo troje nemaju šanse da postanu ČOVEK koji gordo zvuči.
Preporuke:
17
0
40 petak, 03 jun 2011 09:46
vidoje
Priču o prijateljima preskočite. Činjenica da nas Kina nikad nije bombardovala i da nisu priznali Kosovo ne znači i da bi stali na crtu Zapadu zbog nas. Ne bi ni Rusi, osim deklarativno na rečima.


A što si ti onda za SNS i Tomu, kad i Toma traži oslonac u Kini? Pun si kontradiktornosti, a osim toga slabo znaš istoriju, kao i tendenciju današnjeg Sveta. Napunili su ti mediji glavu propagandom i to je sve na što se oslanjaš. Ni Kina ni Rusija nisu toliko glupi da staju na "crtu" zbog nas, ali ni mi nismo toliko glupi pa da razmišljamo da je 19 zemalja NATO angažovano da bi slomili "Veliku Srbiju". "Velika Srbija" je samo razobličila stvarne ciljeve NATO (a to je u svetskim razmerama značajno!), i za razliku od tebe, to je jasno i NATO-u i Americi i EU. Zato nas ne puštaju iz svojih čeličnih kandži, bez obzira koliko se vi ulagivali i uvlačili u njihov deo za izbacivanje otpada. Evo već 20 godina se zamajavaju sa radikalima, jer što se vas tiče vi ste se predali.
Preporuke:
14
0
41 petak, 03 jun 2011 10:51
kralj-veštac
Dejane, ako je tako kao što vi tvrdite, šta će onda nama Srbima država? Da bi služila kao izvor bogaćenja za razne Tadiće, Nikoliće i ostale? Otirač koji će služiti da je gazi svako ko prođe? Ukinimo je onda!
Preporuke:
16
1
42 petak, 03 jun 2011 11:33
RMSH
Dejan, poput rekamovaca, prvo opali jednu hvalokukumavsku nacionalnu priču(on je na stranim sajtovima brano Mladića?!) iz koje polako pređe na EVROPU (i TOMU)kao jedini izlaz.

Naravno, usput nam razbija zablude da Toma nije "najbolji i zapravo jedini spasitelj" koji će nas spasiti svih muka i uvesti u rajsku i prijateljsku EU.

Jeste li videli kako nas "izaslanik spasitelja Toma" ubeđuje kako smo mali, sitni, jadni, beznačajni...kako mi moramo U EU ali NA TOMIN NAČIN?
Preporuke:
15
1
43 petak, 03 jun 2011 11:35
brm
@ SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
a odakle su se doselili u ratovima opustošenu Šumadiju preci tih tvojih Šumadinavca?

ne mog da verujem da su službe smutnje spale na ovako jeftine provokatore
Preporuke:
12
2
44 petak, 03 jun 2011 11:40
Dijasporac
1000% , uvek bih rekao za ovog Nikolića mediokritet, on da mi bude predsednik au, nego ozbiljno mislim da nije bio u politici sa Šešeljem , bio bi na zavodu za zapošljavanje, čekao koju hiljadarkicu, sad umislio da je neka ličnost, karakter NULA !
Preporuke:
12
1
45 petak, 03 jun 2011 11:47
nataša @ Vidoje
Ne ulazi ni NATO u otvorene sukobe osim sa nekim za koga je višestruko siguran da je razoružan i da se neće suprostavljati.
NATO nastupa na političkom i propagandnom nivou tako što prvo obeleži one koji neće da mu služe i zatim ih podvrgnu nelegalnom tretmanu, uhođenje, opstrukcija, podmetanje, do trovanja i ubistava. NATO ide taktikom malih šteta, pri tome angažuje kriminalce, dragdilere, novinare, pritiskom na političare i sudije.
Dakle, te metode treba identifikovati i nosioce takvih aktivnosti, i sprečiti ih da to čine.
Dakle kad taktikom malih šteta onesposobe sve pojedince koji su protiv njih tada se onu nametnu institucijama.
Što ne udare na Iran ili Kinu, ili Rusiju.
Nemaju oni za to odgovarjućio biološki pribor.
Oni daju zadatak "privrednicima" i "političarima" u Srbiji da onemoguće rad i život u Kuršumliji i kad svi odu u potragu za hlebom i životom onda gurnu prvo Šiptare, pa onda postave svoje zastave.
Na interpersonalnom nivou im se treba suprostaviti odmah.
Preporuke:
18
0
46 petak, 03 jun 2011 12:00
Aleksandar Lazić
@ nataša

I najvažnije, piše li autor ovakve tekstove o Borisu Tadiću.


Kratak odgovor bi bio: PIŠE. I još gore i crnje, i objavljuje (ili objavljuju mu). I to ovde, na istom sajtu gde vi (kao) komentarišete.

*

Duži odgovor:

1. Pogledajte prvi članak u prozoru desno "Ostali članci u rubrici" - piše nešto tipa "Aleksandar Lazić: Boris Tadić - psiholog na trajnom radu u politici"

2. Pogledajte prvi članak u prozoru desno, ispod "Od istog autora" - piše nešto tipa "Aleksandar Lazić: Boris Tadić - psiholog na trajnom radu u politici"

3. Ako ovo nije dovoljno jasno da se prisetite da jedva da ima 7 dana da sam, na ovom sajtu, objavio tekst u istoj "leksikografskoj" formi o Tadiću, kliknite na http://www.nspm.rs/politicki-leksikon/psiholog-na-trajnom-radu-u-politici.html - piše nešto tipa...
Preporuke:
17
0
47 petak, 03 jun 2011 12:29
sk
Gospode Boze!
Koga bi jos mogao da zanima ovako iscrpan zivotopis ovog trapavca koji je, ucenjen znamo od koga, rasturio radikalsku stranku!
Preporuke:
14
1
48 petak, 03 jun 2011 12:29
vidoje
@nataša
Slažem se s Vašim analizama i stavovima.
Preporuke:
4
3
49 petak, 03 jun 2011 13:29
Peter RV@ Ultravisitor
Itekako namjestaljka, i to klasicna.
Cilj anglo-americkih ambasada je uvijek bio da se stvore dvije povece stranke u Srbiji koje bi se takmicile kao bijesni psi za njihovo povjerenje - za ispunjivanje njihovih instrukcija.
Tako,da bi se svi srpski problemi resavali na "cocktail parties" njihovih ekselencija.
Preporuke:
9
0
50 petak, 03 jun 2011 13:43
nataša @ Aleksandar Lazić
Naslov vašeg teksta o Tadiću sugeriše da je on psiholog. E vidite nije. Psiholog je onaj ko se bavi psihologijom ili ima znanje iz psihologije. Postoje i ljudi koji su studirali ili diplomirali psihologiju, ali se njom ne bave niti je poznaju. To je bitna razlika diplomirati psihologiju i biti psiholog. Tadić nije psiholog, on je kao los student vezaš diplomirao psihologiju. To je činjenioca koju niste rekli.
Ali, na stranu i Tadić i NIkolić. Diskusija o njima i oni lično ne vodi nigde, kako vam to nije jasno.
Ali, neoprostivo, vi citirate, više puta, Natašu Kandić, koja se potpuno zalaže za sledeće stavove, "Srbi ne treba da imaju ikakvu državu", "Srbi su krivi za sve" i u ostvarenju tih ciljeva sarađuje sa potomcima albanskih balista i hrvatskih nacista tzv. ustaše. Plaćena je i nagrađivana od njih.
Pošto i u Srbiji cveta neonedićevština za mene je nedopustivo davanje prostora takvim osobama.
Preporuke:
15
8
51 petak, 03 jun 2011 14:36
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
@Brm

Kaze se Šumadinci, manite se izmišljanja pežorativa, ne ide vam.
Rekao sam već, Srbi iz dijaspore su odavno izgubili svaki kredibilitet da raspravljaju o važnim političkim pitanjima u Srbiji. Vi koliko me sećanje služi ste negde iz dinarskih predela, tako da razumem da vas je moj komentar naročito pogodio!
Preporuke:
4
18
52 petak, 03 jun 2011 16:12
Dejan
Za Uskokovića

Prvo, ko hoće da bude ironičan, mora da bude spreman na prikladan odgovor. Ja se nisam našao pogođen Vašim sitnim ciničnim komentarom.

Vi ste napisali skoro feljton u tri nastavka posle mog odgovora.

Branim Nikolića jer ne volim pakosne hajke.

Primera radi, šta Lazić smatra da je bilo prikladno da se kaže u staračkom domu: "Vidim da ste ostavljeni od vaše dece i da ste jednom nogom u grobu, nije ni čudno što je ovde ovako tmurna atmosfera".

Jel` je to trebao da kaže?

Cenim odgovore poput onog od dr. Sokratesa, pitao je, ja sam odgovorio onako kako ja to vidim.

Sve što sam napisao je moje viđenje izlaza iz svega ovoga, pritom nisam bio zloban, niti radim zaludan posao da nekog pridobijem.

"Iperboreo" nije pažljivo pročitao šta sam napisao, pa je meni odgovorio na svoje pogrešno tumačenje.

Onima koji su se fokusirali na mene, nisam odgovorio.

Nek` ode Tadić, pa posle možemo da menjamo vlast kao u Italiji, da ne izgubimo uvek deceniju
Preporuke:
12
12
53 petak, 03 jun 2011 17:15
Nikola Turajlić
Nekoliko komentatora na ovom saitu uporno brani lik i delo vlastižedjogladnog velikomučenika Tome, koristeći pri tome diskvalifikacije, uvrede i sličnu "argumentaciju".
Tako svojim oponentima imputiraju patološku mržnju, navijanje, glupost i slično, a isto se odnosi pre svega na moju malenkost, kao najoštrijeg kritičara njihovog "idola".
Autor je dao pregled istupanja velikomučenika Tome koja govore (pred njegove neobrazovanosti) o tome da je isti porekao sve što je ranije tvrdio, dakle ne radi se baš o doslednom čoveku.
U suštini je njegova najnovija "politička filozofija" plagijat "Tadićevog" bezalternativnog puta Srbije (u ambis), sa time da bi on bio brži i efektivniji od ovoga (koji plagano ali temeljito uništava Srbiju).
Dakle naši branioci zagovaraju praktično, ne promenu sadašnje katastrofalne politike, već samo promenu "izvodjača radova", a takvi luksuz si Srblji ne mogu dozvoliti.
Tko to ne vidi, u konfliktu je sa razumom ili na neki način "zainteresovan".
Preporuke:
13
4
54 petak, 03 jun 2011 17:17
Nikola Turajlić
Ne mogu si predstaviti kako se osećaju oni koji su podržavali vlastižedjogladnog velikomućenika Tomu u njegovim aktivnostima za raspisivanje "novogodišnjih" prevremenih izbora.
Milion potpisa na peticiju, desetine hilada učesnika na mitinzima, ponuda koja se ne odbija, lakrdija sa žedjogladomorom i po svemu tome potpuni muk o prevremenim izborima.
Da li bi netko od branilaca mogao ovo racionalno objasniti.
Jedini argument branilaca zašto treba bezuslovno podržati njihovog idola (koji je prvi iznio "najkompetentniji" srpski politički analitičar), je da treba videti ledja štetočini Tadiću, a posle ćemo lako.
Postoji izreka da nikad nije tako loše da ne može biti gore, a vlastižedjogladni velikomučenik Toma bi izvesno dokazao njenu tačnost.
Dakle ne radi se o nekakovom iracionalnom animozitetu kritičara, već o ispravnoj proceni o tome da je Nikolić lažni srpski spasilac. Mislim da to već uvidjaju i njegovi pristalice, koji imaju bar i zrnce zdravog razuma.
Preporuke:
13
2
55 petak, 03 jun 2011 17:35
Iperboreo
eo pazljivo citam

"Priču o prijateljima preskočite. Činjenica da nas Kina nikad nije bombardovala i da nisu priznali Kosovo ne znači i da bi stali na crtu Zapadu zbog nas. Ne bi ni Rusi, osim deklarativno na rečima. "

1. http://www.youtube.com/watch?v=JWZYccnXtao
2.http://www.youtube.com/watch?v=IRe1CemSwbI&feature=relmfu

pa vi birajte...Nikolic je izabrao (http://www.youtube.com/watch?v=FdOeerITBtE)

toliko...
Preporuke:
6
0
56 petak, 03 jun 2011 21:12
Nikola Turajlić
@ nataša
Problem mnogih genijalaca, pa i tebe, je što su neshvaćeni od mase.
Tako meni napr. nije jasno koga izvrgavaš ruglu sa ženskim imenom kao svojim nikom (ovo bi po meni malogradjaninu imalo logiku samo u slučaju da si transvestit).
U svakom slučaju sam ti zahvalan što si meni (a verovatno i drugim čitaocima) razotkrio autorovo malogradjansko ruganje nedićevskog tipa (iako ne znam šta to znači), u stilu Kandićke (iako ne vidim bilo kakovu korelaciju izmedju njih dvoje).
Moram ti odati priznanje i zato što si otkrio autorovu prorežimsku (gestapovsku) sklonost, jer sam ja verovao, čitajući njegove tekstove (o izjavama poznatih javnih ličnosti) da isti nije "probirljiv" sa mušterijama i izlaže ruglu svakoga tko izvali bilo kakovu glupost, što je kod mene malogradjanina izazivalo neopravdani smeh.
Preporuke:
7
3
57 petak, 03 jun 2011 22:16
@Dejan
"Nek` ode Tadić, pa posle možemo da menjamo vlast kao u Italiji, da ne izgubimo uvek deceniju."
Jedna sitnica - mi nismo Italija
Preporuke:
6
0
58 petak, 03 jun 2011 22:28
Štirlic @ Nataša
"...koja (Nataša Kandić) se potpuno zalaže za sledeće stavove, "Srbi ne treba da imaju ikakvu državu", "Srbi su krivi za sve" i u ostvarenju tih ciljeva sarađuje sa potomcima albanskih balista i hrvatskih nacista tzv. ustaša."
Zaboravili ste da napomenete da Nataša Kandić saradjuje pre svega sa potomcima srpskih komunista čiji očevi su uspešno sprovodili partijsku liniju zacrtanu 1928. u Drezdenu o rasturanju Jugoslavije i uništavanju Srbije. Sinovi i ćerke tih srpskih komunista samo privode kraju taj kominternovski naum.
Preporuke:
4
1
59 petak, 03 jun 2011 23:38
nataša
Iako volim žensko ima Nataša, čak ni Nataša Kandić mi nije uspela ogaditi to ime potpisujem se sa "nataša" zao što su me drugi tako nazvali. To sam već objasnio kao što su Karadžižća zvali Latas, mene su zvali Nataša, npr. tužilaštvo za ratne zločine, kao obaveštajnu službu Ratka Mladića, ne znam zašto su to ime izabrali, ali sviđa mi se, nekako je rusko, a u žargonu u Turskoj na primer, kao u Zagrebu prostitutke su Laure, a Turskoj Nataše.
A Bosni se kaže "kurva, ne da" tako da meni to ime znači da me vide kao Rusa, što me čini ponosnim, i kao "kurvu" što mi je takođe drago, znači ne dam im nešto, frustritam ih. Zato volim to moje konspirativno ime koje su mi drugi dali. Kad sam počeo da komentarišem na NSPM koristio sam i druga, Kriger ( Ratko ), antropolog, hroničar, i Švarc, tako me vode u BND-u.
Humor je humor, a ruganje jeste malograđanska navika.
Pogledajte malo izjave nedićevaca iz 2. svetskog rata pa ćete videti da ste me grdili bez razloga.
Preporuke:
9
4
60 subota, 04 jun 2011 10:23
slobodan 50
dobro je, što je već sada počela prljava, politička kampanja, to znači, da se izbori bliže, a to opet znači, šansa za spas srbije...
dobro je, što pljuju nikolića, da vidimo, kako će se iz ove situacije izvući, neko, ko pretenduje da bude predsednik srbije.to je sitan zadatak, sitna provera, pred ogromnim , realnim problemima, u kojoj se nalazi srbija.
loše je, što još ima 20% glasača za ds, jer je ona pokazala mnogo toga lošeg i nekulturnog, a njen predznak je nekad bio, da su u njoj samo školovani i kulturni ljudi...i to je dobro, jer su maske pale toliko je loše u srbiji i toliko je loše vođenja, da nikakvi "marketinzi" neće pomoći ovoga puta.
Preporuke:
10
3
61 subota, 04 jun 2011 10:41
Pera@Turajlić
Turajlić:
"Tako svojim oponentima imputiraju patološku mržnju, navijanje, glupost i slično, a isto se odnosi pre svega na moju malenkost, kao najoštrijeg kritičara njihovog "idola".”
“Tko to ne vidi, u konfliktu je sa razumom ili na neki način "zainteresovan".”
“Dakle ne radi se o nekakovom iracionalnom animozitetu kritičara, već o ispravnoj proceni o tome da je Nikolić lažni srpski spasilac. Mislim da to već uvidjaju i njegovi pristalice, koji imaju bar i zrnce zdravog razuma.”

Gospodin Turajlić izgleda ima dosta razloga da stoji pred ogledalom i pita ga ko je najlepši na svetu.Tekst autora poslužio mu je da se “obračuna” sa svojim neistomišljenicima i ustvrdi za sebe da je jedini(nadam se da je Boga slučajno zaboravio!) nosilac ISTINE.
Na kraju ću se poslužiti njegovim citatom da se samoopiše:
“Problem mnogih genijalaca, pa i tebe, je što su neshvaćeni od mase.”
Preporuke:
4
3
62 subota, 04 jun 2011 10:49
Božo Bjelak
Najprije, izvinjavam se osvtračima, jer nemam vremena da pročitam njihove stavove. Tekst sam morao da pročitam, s obzirom na to da mi jke mister Tom postao preokupacija i dok je bio radikal (kritikovao sam njegovo ponašanje, izjave, posebno u predizbornim kampanjama),a pogotovo nakon razbijanja SRS("Ogovaranje je odgođena agresija"), drugi tekstovi i čak Otvoreno pismo koje je, takođe, objavljeno. Na ovaj tekst nisu potrebni osvrti. Tom je politička prošlost, kao i njegov zamestitelj.
Preporuke:
9
2
63 subota, 04 jun 2011 16:20
Nikola Turajlić
@ Pera
tako si me obradovao kada sam vidio komentar naslovljen na mene, jer nestrpljivo očekujem objašnjenje "jednogodišnjeg predizbornog muka", a ti mene šalješ pred ogledalce, čega se ja klonim kao djavo krsta, jer ne želim gledati kreaturu ispred sebe.
Izgleda da samo tvoje ogledalce, pored lepote, meri i IQ.
Moram se pomiriti time da ću ipak otići u grob bez odgovora na moje pitanje o uzrocima predizbornog muka (od sto glasa, glasa čuti nije), kao i kako mogu pojedici ne verovati vlastitim očima i ušima, već tudjim bajanjima (da se ne radi o nekakovoj zdravorazumskoj lobotomiji).
Ne shvatam zašto si tako neskroman i odričeš se mojeg priznanja za genijalnost i isto mi vraćaš tvrdeći da sam ja neshvaćeni genije.
Iako ti logika nije baš jača strana, morao bi si shvatiti da ti i tvoji istomišljenici niste shvaćeni od mase (10:1 protiv vas u komentarima), što je potvrda isključivo vaše genijalnosti.
Inače Bog je odgovoran za sve genijalce na svetu.
Preporuke:
4
2
64 subota, 04 jun 2011 18:32
Pera@Turajlić
A onda dođu izbori i vidi se rezultat.Sve ostalo je prazna priča.To se valjda zove demokratija.
Preporuke:
3
3
65 ponedeljak, 13 jun 2011 22:43
Monarh
Bio sam ubedjen da ce poceti... da jede
Preporuke:
2
0
66 subota, 19 maj 2012 01:06
Slavomir Srpski
Kakav zivopis u pravo vreme, da nas prosvetli.Dole Boris!!! Glas za radikalnog naprednjaka i srpsku sljivovicu da je zajedno pecemo.
Preporuke:
10
3
67 subota, 19 maj 2012 10:30
Beli Orao
Ne znam zašto, ali čini mi se da ima sve manje komentara. Što se mene tiče,lagano prelazim u ćutanje.
Preporuke:
5
0
68 subota, 19 maj 2012 10:30
Svetozar Dobrovski
Tomina biografija bolja je od biografije g. Tadica.
Preporuke:
10
1
69 subota, 19 maj 2012 13:51
Srbski matematičar
Tekst je prvobitno objavljen u junu 2011. i u njemu lepo stoji:
... najnovijoj zvaničnoj biografiji piše "diplomirao na Fakultetu za menadžment" (sajt SNS-a), bez godine diplomiranja. List "Pres" navodi da je taj fakultet kragujevački, a "Tabloid" (u svom dobro poznatom stilu) piše da je Nikolić "nedavno kupio diplomu nekakvog privatnog fakulteta za menadžment".

Ali, eto, nekome je tek sad trebalo da ovo pomene i da kaže da je Tomina diploma NOVOST.
Preporuke:
6
0
70 nedelja, 20 maj 2012 12:41
Slavko
Danas narod kaže da je bolje i crn đavo za predsednika nego još 5 godina maršala tadića... Iz inata za Tomislava.
Preporuke:
5
3
71 ponedeljak, 21 maj 2012 07:25
Andro Lutak
"Nemačka je najbolji prijatelj Srbije na Balkanu"

Sramna izjava Tomislava Nikolića posle prilikom prvog obraćanja građanima u svojstvu novog predsednika Republike Srbije.
Preporuke:
0
0
72 ponedeljak, 21 maj 2012 08:30
Andro Lutak
Tomislav Nikolić, u svom prvom obraćanju u svojstvu novog predsednika Republike Srbije: "Rođen sam u Šumadiji, i meni i mojoj porodici Hrvatska nikada nije učinila nikakvo zlo. Nisam genetski predodređen da mrzim Hrvatsku."
Preporuke:
0
0
73 ponedeljak, 21 maj 2012 19:30
MR
Hvala NSPM za ovaj portret g. Nikolića. Imao sam izvesno negativno mišljenje o njemu, uglavnom zbog njegovog odnosa prema Šešelju a i zbog nekih delimičnih medijskih izveštaja. Moram priznati da nisam znao skoro ništa (ne živim u Srbiji) o ovom čoveku. Vaš članak je dosta informativan, hvala vam. U svakom slučaju želim mu svako dobro i uspeh u radu za dobrobit svojeg naroda.
Preporuke:
3
0
74 ponedeljak, 21 maj 2012 19:56
MR
Dejan. Sa zadovoljstvom čitam Vaše komentare. Moje iskustvo sa Amerikancima i uopšte sa zapadnjacima je identično sa Vašim. Ja takođe uvažavam i volim Vojisalva Šešelja, ali sam isto kao i Vi mišljenja da bi nažalost bio štetan po Srbe i Srbiju. Nažalost. Izgleda da je Nikolić bolje rešenje. Videćemo.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner