субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Новинарски или докторски фалсификат др Зорана Петровића Пироћанца?

Kоментари (149) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 09 јун 2011 12:56
Жика С. Тадић
папа и његова корпоративна организација су нанели толико зла Србима да је потуно ирелевантно да ли је ово папа изјавио или не.

Иначе, Зоран Петровић Пироћанац је озбиљан аутор.

А ко је потисник вашег чланка?

Молим коментаторе да ме упуте!
Препоруке:
93
21
2 четвртак, 09 јун 2011 13:13
Citalac
Slazem se da izjave valja dokumentovati (u Petrovicevoj knjizi nenavodjenje izvora jeste problem, mada se mnoge od njih daju verifikovati jer stoje na Internetu na originalnim jezicima). Ova papina mi uvek bila 'klimava' naprosto zato jer nijedan papa danas (pogotovo sa imidzom RKC koji je ionako katastrofa) ne bi sebi dozvolio da kaze "treba da bombardujete".

Medjutim, uz nepostojanje KONKRETNE denverske izjave, NEOSPORNE SU DRUGE izjave (i jos vise postupci) pape Vojtile. Poput Nacingera danas, Vojtila je onomad MNOGO ucinio na mistifikaciji, relativizaciji i de facto APOLOGIJI ustaskih zlocina nad Srbima, Jevrejima i Romima (setite se beatifikacije Stepinca i sramnog nastupa Vojtilinog u samostanu Petricevac - popristu stravicnog ustaskog zlocina iz WW2, koji je papa tek nakiselo i neubedljivo osudio, tipa "osudjujemo sve zlocine iz proslosti, globalno zagrevanje i siromastvo").
Препоруке:
80
3
3 четвртак, 09 јун 2011 13:33
брм
Жика С. Тадић
свака част прави сте хришћанин..пример омладини
Препоруке:
24
42
4 четвртак, 09 јун 2011 13:53
Вујновић-доктору теологије
Доктору бих препоручио да прихвати ову :"Ако каниш побиједити, не смијеш изгубити !"
Пошто примећујем да доктор теологије много воли да претражује по мрежи , надам се да му утврђивање ауторства претходне реченице неће представљати већи проблем.
Препоруке:
38
10
5 четвртак, 09 јун 2011 14:29
Митар
Папа Јован Павле II је у Пакшу у Мађарској 1990. на миси под ведрим небом на хиподрому,

тражио

СЛОБОДУ ЗА ХРВАТЕ У СЛОБОДНОЈ И МЕЂУНАРОДНО ПРИЗНАТОЈ ХТВАТСКОЈ.

Како је то било на хиподрому,то само кратко сећање незна а и коњи дуже памте и знају.

Константа ВАТИКАНА је према шизматицима да их уништавају и то,

Хрвати - Србе,
Мађари - Украјинце и
Пољаци - Русе.
Препоруке:
81
6
6 четвртак, 09 јун 2011 14:36
Милутин
Инкримисана реченица, бомбардујте Србе, не постоји. Трагајући стрпљиво – читај: мазохистички – по интернету, једини извор је Петровић


И интернет зна да се цензурише, то не треба да изненађује.
Могуће је да није било те информације, треба проверити.

Пироћанац је био обичан новинар, једно време и острашћен, сада ,доктор!?
Препоруке:
10
27
7 четвртак, 09 јун 2011 14:48
свИћо
Јако је тешко верификовати изјаву у питању, јер Петровић – ствар недопустива са новинарског и научног становишта – не наводи свој извор.


Какво ли тек мишљење имате за Ваше изражавање? По Вама је Петровић - ствар недопустива са новинарског и научног становишта. Човек - недопустива ствар. Не браним Петровића, нити ме интересује, чак шта, имам о њему лоше мишљење. Али, шта је циљ Вашег текста? Петровић, или папа Јован? Петровић је лош момак (јер није научно доказао шта је папа "рекао", а папа Јован је светац (а активно учествовао у разбијању међународно признате државе). Та Петровићева "научно недоказана истина" је ситница у односу на оно шта је папа радио против међународног мира. Можда ћете и ово да оповргавате. Текст је потпуно бесмислен с аспекта теме, и примењених метода писања. То Вам је као да сте топом гађали комарца.
Препоруке:
52
18
8 четвртак, 09 јун 2011 14:50
nataša
Hoćete izvor?
Ne znam ko je i šta je Petrovićev izvor, ali evo vam moj izvor, biskup Oršulić. Javno na TV posle predizbornog susreta Pape i Klintona kad su dogovarali uslove podrške Klintonu Papa zatražio da u slučaju da Srbija ne bude poslušna bude bombardovana. Javno na TV je rekao da je to dogovoreno i da je biskupska konferencija obaveštena o tome, da mogu sa sigurnošću preneti svojim vernicima da će SAD upotrebiti silu protiv Srbije. Znači jedan od uslova podrške Pape Klintonu je bilo obećanje da će bombardovati Srbiju.
Svaki fratar je u svojoj župi informisao vernike za to.
Препоруке:
88
7
9 четвртак, 09 јун 2011 14:55
Milan Nedic
Ovo je najverovatnije Pirocanceva konstrukcija,da bi dodatno oblatio Katolicku crkvu,koja ima losu hipoteku u Srpskom narodu,zbog zlocina u 2. Svetskom ratu.Zbog cega?Zbog toga sto je Zoran Petrovic novinar sa jakim vezama u Izraelu,pa time smatram da je hteo da skrene nesimpatiju Srba prema politicarima Jevrejskog porekla na papu Vojtilu.Za papu nije dokazana takva izjava,ali zato mozemo naci na desetine izjava raznih politicara Jevreja vecinom iz Stejt Departmenta u kojima se poziva na bombardovanje Srba!
Препоруке:
18
43
10 четвртак, 09 јун 2011 15:21
Jasna Simonović
Sjajno! Zaista je krajnje vreme da se prozovu ljudi koji nenaučno koriste fakte u naučne svrhe ...to je dobro i za njih...da ne ostavljaju tvrdnje bez dokaza...da ih naknadno dokažu ...da zašti(Podmetati kukavičja jaja nedopustivo je čak i kad ih je neko drugi "skuvao")...
Mene međutim čudi još jedva stvar, a to je da kada neka laž postane javna nema baš nikoga da je zaustavi...Čak ni kad je u pitanju visoki državnik ili još viši duhovnik!(Podmetati kukavičja jaja nedopustivo je čak i kad ih je neko drugi "skuvao")...

Nedavno smo imali slučaj i sa Olujom kada je navodno američko ćutanje shvaćeno ili se želelo shvatiti kao odobravanje...tako nekako
Препоруке:
13
34
11 четвртак, 09 јун 2011 15:22
Srki
A ko je klevetnik dr. Zorana Petrovica?
Koji su njegovi naucni radovi?
Cui prodest? Kome ide u korist apologija pape Vojtile,inace najveceg krvopije(ne samo srpske krvi)?
Препоруке:
39
11
12 четвртак, 09 јун 2011 15:33
С
Autor je neki kursista, poput Šutanovca.

Možda nas zapravo nisu ni bombarodvali, sve je to manipulacija S Miloševića, na kom je autro "diplomirao"
Jad.
Препоруке:
53
17
13 четвртак, 09 јун 2011 15:57
srdjan conic
Bolje bi bilo da se ovaj doktor teologije pozabavio papinom posetom Hrvatskoj i da nam objasni na cemu se zasnivaju njegovi hvalospevi Stepincu. Ovaj pokusaj samo pokazuje da iako marginalizovani u javnosti sve veci i veci uticaj u narodu imaju patriotski pokreti jer da nije tako doktor teologije ne bi reagovao na ovakav nacin.
Препоруке:
55
11
14 четвртак, 09 јун 2011 16:02
GIJA
Sta je papa pre par dana rekao u zagrebu??!!Pa vi ste zlonamerni,on opravdava genocid nad Srbima,Jevrejima i Romima,on opravdava nastavak ubijanja Srba!!
Препоруке:
53
8
15 четвртак, 09 јун 2011 16:42
Симић Манојло
"Моје питање је једноставно и ограничено: Да ли је
Папа оворекао или није?"
---------------------------------------------------
Па питање је стварно врло једноставно, и бескрајно
ограничено.
Папа је своје непријатељство према Србима изразио
више пута, а најексплицитнији је био у својој
Енциклици " Urbi et Orbi ",објављеној у сарајевском
"Ослобођењу", на последњој страници где су тада биле објављиване кратке агенцијске вијести,на самом
почетку(у првих неколико дана)рата у Босни,дакле
много прије сусрета са Клинтоном, у којој је јасно
и децидно означио ко су "добри", а ко су "лоши"
момци.
Та Енциклика, чини његове ријечи упућене Клинтону
потпуно ирелавантним, али њихова значењска суштина,
није могла бити битно другачија.
Аутор брани неодбрањиво, а ствари не жели да назове
правим именом.
Како Американци, па и Клинтон, кажу: Let us call
a spade a spade.
Или љепше, по српски: Реци Папи Папа, а бобу боб.
Препоруке:
32
8
16 четвртак, 09 јун 2011 16:52
Небојша Малић
Колико год замерали аутору овог текста, он је у суштини у праву: ако за ову изјаву нема покрића, она МОРА да се повуче. Срби су мета толико лажи и клевета само у протеклих 20 година, да ми апсолутно не смемо да имамо образа да лажемо, макар и у самоодбрани. По истом принципу упорно подсећам људе да се агресија 1999. НИЈЕ звала "Милосрдни Анђео" па се то свеједно опет спомиње као да је 100% истина. А није.

Само једно бих замерио доктору Ђуровићу са Велике Школе: Constitution није никаква "Конституција," већ Устав. И то би један високошколовани доктор ипак морао да зна.
Препоруке:
35
21
17 четвртак, 09 јун 2011 16:54
neobavesten
Ne razumem uzrok ovom tekstu. A ako vam je Karl Poper, jedan od korifeja antihriscanstva, glavna referenca, onda nisam siguran da ste doktorirali teologiju. Mozda sajentologiju, New age ili nesto slicno?
Препоруке:
39
8
18 четвртак, 09 јун 2011 17:13
Jeлена
@Milan Nedic

а да ли се слажете да је Рацингер нациста и самим тим, по природи ствари, негативна личност?
Препоруке:
29
6
19 четвртак, 09 јун 2011 17:16
Борис
Ђаво је лаж и отац лажи. Праведнику често једино остаје Истина као оружије. Изгледа да смо престали да верујемо у Истину и покушавамо се са светским алама борити и њиховим средствима, али за то касно и у крајњем случају (по мом мишљењу као православног хришћанина) нечасно и душегубно. Ценим Пироћанца, волим свој српски народ. Скоро увек сам на његовој страни, али Истину волим више.
Препоруке:
16
5
20 четвртак, 09 јун 2011 17:35
pojašnjenje
http://www.spc.rs/sr/jerej_zoran_djurovic_postao_doktor_patristickih_nauka_u_rimu
Препоруке:
21
0
21 четвртак, 09 јун 2011 17:52
србски математичар
Можете о некоме (па и о папи) мислити све најгоре, али овај текст премоћно показује да се у борби против тог неког никад не смемо служити лажима! Један овакав аутогол може довести у питање успешност борбе против лажи које су протуране о нама.

Укратко, ако папа Војтила није рекао Клинтону (чак и ако је дословце мислио) БОМБАРДУЈТЕ СРБЕ, онда је недопустиво у књизи (!) цитирати да јесте. Није нам драг Папа, али нам је истина (нај)дража!
Препоруке:
26
22
22 четвртак, 09 јун 2011 18:19
Милутин
Дела све говоре:
Ватикан , односно папа Јован Секонда , добро помогли своје кроате :
Vatikan je prvi u svijetu objavio 3. listopada 1991., da radi na hrvatskome međunarodnom priznanju, a službeno je priznao Hrvatsku i Sloveniju 13. siječnja 1992. Hrvatskoj je pružao višeslojnu i trajnu političku potporu.


Velike zasluge za priznanje Hrvatske ima papa Ivan Pavao II. zahvaljujući kojem je Vatikan priznao Hrvatsku već 13. siječnja 1992, što je predsjednik Tuđman posebno pozdravio.
Robert Badinter odlikovan je 11. ožujka 2003. počasnim doktoratom Sveučilišta u Zagrebu za golem prinos borbi za samostalnost Hrvatske i nastojanju za međunarodno priznanje.
- цитат из Матице Хрватске

Папа Јован Павао Секонда је у име Ватикана уз помоћ осведоченог злочинца Фрање Туђмана , беатификовао Алојза Степинца 1998 године(који је био осуђен за злочине), а 2003 у бањалуци контроверзног Ивана Мерца(Ivan Merz)
Препоруке:
31
2
23 четвртак, 09 јун 2011 18:27
Ружичасти пантер
У фусноти (1) З. Ђуровић пише да је Пироћанац докторирао на École des hautes études en sciences sociales која је од 2007 ауторизована да даје докторате „али није у рангу универзитета“. То је тачно. Наиме, ова школа има ранг ИЗНАД УНИВЕРЗИТЕТА. О чему се ради?
Француски систем високог школства je специфичан и јединствен у свету. Састоји се од пирамиде институција на чијем дну су универзитети. Изнад њих су две групе институција. То су, прво, Les grands établissements и, друго, Les grandes écoles. Пироћанац је значи докторирао на École des hautes études en sciences sociales која спада у прву групу - Les grands établissements у коју спада рецимо и престижни Collège de France (који још увек не даје докторске дипломе али на коме је предавало осам нобеловаца).
Препоруке:
35
1
24 четвртак, 09 јун 2011 18:30
Милутин
наставак:
О привржености папе Јована П. Секонде, 1979 године, хрватима:
..ova će vam godina 1979. biti velika. Ne samo zbog događaja kojeg se spominjete nego zbog njegovih posljedica. (Zar nije posljedica slobodna Republika Hrvatska?) Nema sumnje, smjelo djelo kojim je knez Branimir u doba raskola između Istočne i Zapadne Crkve od Bizantskog carstva svom dušom i srcem prešao na stranu Rima i Zapada, učinilo je stvarnost Hrvatske katoličkom. Tada obnovljena povezanost s Apostolskom Stolicom postade nepokolebljivi temelj na kojem je sazdana vjernost hrvatske katoličke Crkve rimskoj. Vjernost to čudesnija i pohvalnija što je izvrgnuta stoljetnim navalama, teže imala pretrpjeti nevolje.


А што се тиче разговора папе са Клинтоном у Денверу, причали су и о Босни, али не кажу шта!
We talked about a wide range of international
problems. We discussed Bosnia at
length, as you might imagine.
Препоруке:
29
0
25 четвртак, 09 јун 2011 18:31
Ружичасти пантер
2.
У другу групу, Les grandes écoles, спадају рецимо Ecole des Mines (основана 1783.) и Ecole polytechnique (основана 1794.) којој је Наполеон сковао девизу „За отаџбину, науку и славу“. Све ове институције дају врхунско плуридисциплинарно образовање са нагласком на фундаменталним наукама, економији, социологији, геополитици. Држати предавања на тим институцијама је изузетна част резервисана за особе од највећег ауторитета у датој дисциплини. Похађати ове школе претпоставља поседовање изузетних способности и квалитета. Неке од њих дају дипломе а неке су конципиране као „инкубатори“ идеја и врхунски истраживачки центри.
Пошто нисам знао да је Пироћанац докторирао на ЕHSS, користим ову прилику да му најискреније честитам. Нисам знао ни да је рођен у Крњачи па га молим да прими изразе мог најдубљег поштовања које ми уливају људи таквих биографија.
Препоруке:
35
1
26 четвртак, 09 јун 2011 18:37
Милутин
Неспорно је да је папа Пије унапредио Степинца за времеказне за злочине у кардинала, а да је папа Јован Павао Секонда, унапредио са Туђманом осведоченим злочинцем , у блаженог злочинца Алојза Степинца.
када је папа Пије 1952 гдине унапредио живог и кривог Алојзија Степинца у Кардинала, Југославија је прекинула дипломатске односе са Ватиканом.
----------------------
Клинтон је са папом Павлом Секондом у Денверу, дуже разговарао и о Босни, вероватно и о Србима,Хрватима и Муслиманима.

We talked about a wide range of international
problems. We discussed Bosnia at
length, as you might imagine.

We both are worried about the conditions
in Somalia, the Sudan, Haiti, and Bosnia.


Извор: Aug. 12 / Administration of William J. Clinton, 1993

http://www.gpo.gov/fdsys/pkg/WCPD-1993-08-16/pdf/WCPD-1993-08-16-Pg1612.pdf
Препоруке:
23
1
27 четвртак, 09 јун 2011 18:57
Ружичасти пантер
3.
Формулација „школа од 2007. је ауторизована за издавање теза“ може да наведе на погрешан закључак да је школа тек 2007. испунила некакве услове које имају универзитети а које она дотле није имала. Истина је следећа: искључиво од ових школа и њихове процене опортуности одговарајуће организационе структуре зависи да ли ће имати докторске студије и да ли ће давати докторске дипломе.
Препоруке:
18
1
28 четвртак, 09 јун 2011 19:05
Милутин
"Anatomie d'une auto-dégradation. La Serbie et l'ascension de Slobodan Milosevic"

"Анатомија само-деградације. Србија и успон Слободана Милошевића"
Препоруке:
12
0
29 четвртак, 09 јун 2011 20:14
Milan Nedic
@Jelena Naravno da je negativna licnost!Sama institucija Papstva je skaradna i protivna Hristovom istinskom ucenju.
Препоруке:
22
1
30 четвртак, 09 јун 2011 21:00
Загор
Пар чињеница:

- Папина посета Денверу била је августа 1993. године, када је интернет још био у повоју.

- Клинтон касније у својој књизи сећања "Мој живот" пише да је папа том приликом у потпуности подржао и одобрио његову тежњу "да енергичније делује у Босни". Шта то значи на језику дипломатије - нека просуде благоразумни читаоци.

- Књига "Избрисати српски вирус" (изд. Југоисток, Бгд) штампана је 1999, дакле, у години бомбардовања Србије (можда и раније, али немам сазнања којима то могу потврдити, а за ову причу то није ни битно).
Препоруке:
31
1
31 четвртак, 09 јун 2011 21:35
@Милутин
Сјајан коментар али зашто Јована Павла Другог називате Јован Павао Секонда? Да ли Хрвати употребљавају тај назив? Ако је тако онда је то заиста бесмислено. Папу су Италијани називали Giovanni Paolo secondo, Енглези - John Paul second, а Французи - Jean Paul second, јер се на њиховим језицима (италијанском, енглеском, француском) "други" каже "secondo" односно "second". У писању се иначе чешће користи римски број два. Дакле, Јован Павле Други или Јован Павле II.
Препоруке:
10
0
32 четвртак, 09 јун 2011 21:45
za "Borisa", Jasnu i "srbskog matematičara"
Bravo. Sve ste rekli i na pravi način. Ma šta mislili o papi ili o Piroćancu, ne možemo, tj ne smemo se služiti neistinom i "đavolskim" sredstvima, čak i ako se druga strana time protiv nas obilato koristi. Po čemu bismo se onda uopšte razlikovali od njih?
Препоруке:
19
8
33 четвртак, 09 јун 2011 21:56
B. A.
Jedino sto bi ovde doprinelo rasvetljavanju je da se pojavi g. Petrovic Pirocanac i da NAVEDE izvor: postoje, ocito, dve mogucnosti

1) g. Petrovic je bio u Denveru i licno cuo da je papa ovo rekao tokom javnog pojavljilvanja

2) g. Petrovic je ovo čuo ili pročitao u nekom mediju, pa neka navede medij

Ostalo je nebitno: ko je pravi doktor a ko nije, da li je papa pozitivna licnost ili djavo u telu coveka etc.
Препоруке:
15
10
34 четвртак, 09 јун 2011 21:59
Свашта,,,
Е сад нам је лакше. Већ дуже времена мислим како је папа непријатељ православља па тако и Србије али овим текстом су ми све сумње развејане.

Што толики зли људи причају свашта о папи и Ватикану, том извору доброте, милости и правде?
Препоруке:
19
8
35 четвртак, 09 јун 2011 22:33
Загор
(наставак и крај)
Аутор најпре у своје "елементе" (Клинтон, јавно појављивање, Денвер) на основу којих "истражује" заборавља (?) да уважи кључне: време и контекст.
Ако је Пироћанац папину изјаву измислио, његов поступак се, усред информатичког рата (у коме се стално налазимо) комбинованог са бомбама може разумети: суштину папиног деловања према нашем народу он преводи на језик обичног човека. Друго, у ратним условима то је ефектан начин за придобијање веће наклоности јавности у (нарочито православним)земљама. У Русији је нпр. дата папина изјава преведена још недвосмисленије: "Ви морате бомбардовати Србе!"
Гуглањем по интернету изворност папине изјаве се не може поуздано проверити. Но, тражење истине и није био циљ Ђурђевићевог чланка. То се види већ по самом наслову. Његов циљ је обрачун с Пироћанцем.
Разлог за то ме не занима, али је за препуцавање аутор нашао прилично бедан повод.
Препоруке:
25
3
36 петак, 10 јун 2011 00:07
Много буке ни око чега
Једна реченица, изговорена или не, не може изменити деценијску политику Ватикана према Србима. Исто тако једна реченица, чак и ако је некоректно цитирана, не може од Пироћанца направити фалсификатора. Али изводити високомудрене и претенциозне закључке из једне једине реченице говори много о аутору текста и његовим „научним методама“.
Препоруке:
26
5
37 петак, 10 јун 2011 00:40
s.p.Lajković
aaa...znači nas nisu bombardovali ovi katolici sa zapada,nego ovi,naši pravoslavni ...? A možda nas niko i nije bombardovao nego mi umislili...
Препоруке:
18
4
38 петак, 10 јун 2011 01:25
Аутор Први део
Захваљујем свима на читању мога текста и труду да напишете неку од опсервација. Одговорићу на неколико ствари које сам разумео, или бар верујем да сам их схватио. Не бих наводио ауторе питања, него бих уопште одговорио на оно што сматрам релевантним.
Што се тиче питања ко је аутор текста, може се видети на мом сајту, мадa је део о публикацијама још увек неажуриран: www.zorandjurovic.com
Ствар у питању је била јако једноставна: Да ли је Папа Јован Павле Други (не Секунда или сл. како неко од коментатора пише) званично рекао Клинтону да бомбардује Србе. Доказано је - а чак ни заговорници тога да је тако Папа у ствари мислио, не доносе супротне доказе – да то он није рекао. Дакле, имамо посла са бруталном подметачином. Испод ње се потписује мој имењак Петровић-Пироћанац, против кога немам ништа лично. Не занима ме чак ни ко је ту лаж подметнуо, али њега наводим као потписника и извор. Он у јавности фигурира као извор, јер оно што стоји иза њега је недоступно.
Препоруке:
9
14
39 петак, 10 јун 2011 01:31
Аутор Други део
Добар део читалаца је видео да је посреди лаж (српски речено). Међутим, онда је један део отишао у релативизацију: Ок. слагали смо да је то Папа рекао, али ми знамо шта је он заиста мислио, па је то Петровић формулисао у реченици: Треба бомбардовати Србе. Питам: треба да лажемо? Лаж сматрате морално позитивном или утилитарно допустивом стварју? Не прија нам када се у америчким медијима појави вест како су Срби побили 10.000 муслимана а као доказ испод иде фотка једног великог гробља са крстачама? Ја не прихватам ни једно ни друго, односно не подносим лаж.
Како би, да претпоставимо, реаговали да се у Хрватској, Словенији или пак на целом Западу појави вест: Српски Патријарх Павле је рекао да треба побити католике! Да ли би неког хрватског аутора који би ту информацију демантовао сматрали националним издајником? Шта бисте мислили о намерама онога ко би ту вест пласирао?
Мој текст је био научне природе и стога лимитиран. Ништа са њиме немају испади типа:
Препоруке:
8
14
40 петак, 10 јун 2011 01:35
аутор Трећи део
зашто Степинац и сл. То завређује друга истраживања. Компликован однос Ватикана према Југославији, доживљеној - а и са њене стране декларисаној, - као лаичкој (атеистичкој, секуларној) творевини, је друго питање. Треба ићи корак по корак. Треба разумети и Ватикан који је био против атеиста који су настојали забранити хришћанску веру на простору бивше Југославије. Такав непријатељ Југославије је био и новопроглашени светац, О. Јустин Поповић, који је негирао атеистима да су Срби ако нису верујући, говоривши да „и волови пасу по Србији а нису Срби“, јер су ови Срби тврдили да су Срби само зато што су рођени у Србији.
Препоруке:
5
17
41 петак, 10 јун 2011 01:36
аутор 4
Свака изјава је за себе. Немогуће је расправљати по свим темама или интуицијама које неко може имати. Текст је ограничен, понављам. Зато и не одговарам на мноштво асоцијација које се појављују у коментарима. На добар део о приговорима који се тичу злочина над Србима могу да одговорим потврдно. Штавише, мислим да смо претрпели више неправде него народи католичке или муслиманске вероисповести у оквиру бивше Југославије, али је то за ову тему сасвим ирелевантно. Слично или исто злочинство се може приписати нама, Србима. Не велим да су Срби злочинци, него: и неки Срби су чинили злочине. Исто важи и за остале балканске народе.
Два детаља: 1) Конституција је синоним за Устав (Небојша Малић); 2) Ништа погрешно о школској спреми г. Петровића нисам изнео. То не негира ни Ружичасти пантер, али мисли да мој извештај може да се погрешно разуме. Пантер једноставно жели да га уброји у неки светски научни врх, али то не покрива никаквим чињеничним стањем (аутор није публиковао тезу, она није нигде
Препоруке:
4
11
42 петак, 10 јун 2011 01:37
аутор 5
Два детаља: 1) Конституција је синоним за Устав (Небојша Малић); 2) Ништа погрешно о школској спреми г. Петровића нисам изнео. То не негира ни Ружичасти пантер, али мисли да мој извештај може да се погрешно разуме. Пантер једноставно жели да га уброји у неки светски научни врх, али то не покрива никаквим чињеничним стањем (аутор није публиковао тезу, она није нигде цитирана, његови текстви не фигурирају у стручним часописима итд.). Лично - али ово никога не обавезује - пре бих поздравио некога ко из Србије оде у Француску и докторира код француских модератора на Паскалу или Монтескјеу, него некога ко оде у Француску да брани тезу о Милошевићу пред двојициом српских релатора.
З. Ђуровић
Препоруке:
6
14
43 петак, 10 јун 2011 06:32
Bane
Ne ulazeci u polemiku da li je rekao nesto eksplicitno ili ne, kako moze da se tumaci zahtev tadasnjeg pape da se Srbija ne bombarduje na dan Uskrsa? Da li to znaci da je bombardovanje ostalim danima po Bozjoj volji? Iz prethodnog je jasno da on jeste bio za bombardovanje, a sta je govorio je nebitno - dela govore. Nemojmo se zavaravati: taj papa je bio najveci zlocinac XX veka, a imao je zavidnu konkurenciju.
Препоруке:
12
1
44 петак, 10 јун 2011 08:01
Александар Миловић
Кад човјек погледа коментаре господина под ником "наташа" и другог под ником "појашњење" као једну цјелину, онда није тешко извести закључак о чему се овдје ради.
Мене више брине чињеница да људи тако олако заузимају став ЗА или ПРОТИВ, а да нису упућени у тему о којој се дискутује.
Камо среће да су сви новинари у Србији налик на Пироћанца, М. Балетић, Вукашиновића, О. Милетовић и сл., а никако налик на оне друге.
Препоруке:
11
6
45 петак, 10 јун 2011 08:26
thinking maize
Зоран Петровић-Пироћанац јесте докторирао, али НИЈЕ НАУЧНИК. Није ни први, ни последњи, који достигне НАЈВИШИ АКАДЕМСКИ СТЕПЕН, а НЕ БАВИ СЕ НАУКОМ! Зато је теза ДОКТОРА теологије Ђуровића ДЕПЛАСИРАНА! За евентуалну НОВИНАРСКО-ЕТИЧКУ одговорност г-дина Зорана Петровића требао би да се обрати УНС-у или НУНС-у, еда би они изнели свој став о овој Пирочанћевој изјави. Колико се сећам, новинари ИМАЈУ ПРАВО да САКРИЈУ ИЗВОР СВОЈИХ ИНФОРМАЦИЈА и сагласно ЗАКОНИМА ОВЕ ЗЕМЉЕ, НИКО их ЗБОГ ТОГА НЕ МОЖЕ ГАЊАТИ! Поред тога, један од коментатора, г-дин "Nataša", наведе ИЗВОР ЗА ОВУ ПАПИНУ наводну/"наводну" (ово друго читајте као "ПРАВУ"!) изјаву, па би било добро да г-дин Ђуровић, ако већ "шалта" по интернету унесе неке друге кључне речи. Слажем се да НАЧИН ПРЕЗЕНТОВАЊА ове папине наводне/"наводне" изјаве од стране г-дина Пироћанца можда није адекватан, али да ли је реч о томе или о СПИНОВАЊУ због "штете" око ПРАВЕ папине изјаве о "Степинцу, Србима, Јеврејима и Ромима"?! "Муке са речима"!
Препоруке:
12
4
46 петак, 10 јун 2011 08:43
Пуна истина
Попуно је јалов покушај напада на књигу Зорана Пироћанца (на део који се односи на Папу), као што је јалов покушај одбране Папе Војтиле од његовог лошег односа према Србима.
Аутор се не користи научном методологијом, иако претендује да му се ода признање за то. Са те тачке гледишта, чланак је једна импровизација која се у широј анализи и доказивању може подвести под памфлет.
Да не трошим своје време: рећи да је Америка водиља, и да служи као пример понашања и напретка, што је суштина Папиног става, јесте ГЛУПОСТ И ЦИНИЗАМ, И ЈЕСТЕ СОЛИДАРНОСТ СА АМЕРИЧКИМ ЗЛОЧИНИМА ШИРОМ ПЛАНЕТЕ. А Папа то рече када је Америка "милосрдно" уништавала Србе.
Нема оправдања ни за Папу, ни за Америку. Жонглераји, лицемерја и силне пропаганде ту не помажу.
Препоруке:
22
4
47 петак, 10 јун 2011 09:38
Alexander "X"
francuski djak ala Svilanovic ipak zahvalan sam vam na artiklu jer me je pobudio na veliku pretragu. Siguran sam da ce vam G Petrovic direktno odgovoriti a meni samo ostaje da se zapitam otkud tolika zelja da se zastiti lik Pape.

Papa Pavle II je orkestrirao raspad YU i direktno organizovao odcepljenja. Davao je instrukcije cak je u vreme embarga oruzja sleteo u Zagreb 1994 sa pratnjom od dva ratna miga koja su ostala u Zagrebu.

The Vatican newspaper L'Osservatore Romano portrayed the NATO air raids as a warning to the psychopaths of Pale, intended to 'restore hope to the martyred people' of Bosnia. The bombings were not an act of war, the Vatican paper said, but demonstrated 'a determination to protect the rights
of those populations, the unfortunate Bosnians - Croats, Serbs and Muslims - and all the other ethnic groups dragged into the madness of a lengthy and ferocious war.' Cardinal Kuharic of Zagreb proclaimed Operation Storm 'a legitimate

Mazohizam #2
Препоруке:
16
2
48 петак, 10 јун 2011 10:31
Alexander "X"
Zoran Djurovic, Doktor Teoloskih Nauka uz izvinjenje na zameni autora mali savet da pretragu nastavite ali Klintonovih govora o Bosni, znate politicari su brbljiviji od Vatikana a slobodno mozete da uvrstite u pretragu i reci OPUS DEI i ime Archbishop Giulio Einaudi, mozda vam se posreci.

Ako me secanje na vara Papa Vojtila je uputio poziv Njegovoj Svetosti Upokojenom Patrijarhu Pavlu
za proslavu u vatikanu. Patrijarh Srpski se tada nije odazvao ali je poslao dva predstavnika. Jedan od njih Vladika koji je rascinjen i drugi ako mi oprostite Tadicev Vladika ali ne bih po imenima.

Dok Srpski Sveti Sinod lomi koplja da li da se pozove Nemacki Papa u Nis, prvo zato sto je Nemac drugo direktno je sluzio Fireru i trece mozda najvece sto hoce da proglasi Stepinca svecem.

Sada postavljam Vama pitanje ko stoji iza ove odbrane lika i dela "druga" Pape Jovana II? Kao verniku mnogo bi mi znacio odgovor da znam da li da pocnem da vezbam da se krstim sa cetiri prsta.

Najlepse hvala.
Препоруке:
16
2
49 петак, 10 јун 2011 11:26
Alexander "X"
Доказано је - а чак ни заговорници тога да је тако Папа у ствари мислио, не доносе супротне доказе – да то он није рекао.


Molim objasnite ovde kako je to dokazano?? Da li je Bil covek od poverenja i da li se Papa bavio samo verom ili je duboko zadirao u politiku, promenu Evrope, tone knjiga o doktrini Vatikana.

Српски Патријарх Павле је рекао да треба побити католике!


Pojavljuje se i dan danas u obliku Milosevic, Seselj, Mladic ali vi ne pisete o tome vi branite Papu??!!
Треба разумети и Ватикан који је био против атеиста који су настојали забранити хришћанску веру на простору бивше Југославије. Такав непријатељ Југославије је био и новопроглашени светац

Pogresno nas ovde ucite, bio je i Vatikan pod fashizmom, deo fashizma, kako su ustase bezale ko je organizovao beg?
Штавише, мислим да смо претрпели више неправде него народи католичке или муслиманске вероисповести у оквиру бивше Југославијe.

Zasto ni slova?
Препоруке:
7
3
50 петак, 10 јун 2011 11:27
autoru
Solidan je tekst, mada ne bez nekih rupa, ali je zato odličan odgovor na komentare, od kojih su neki bili vrlo maliciozni. Dobro bi bilo da se autori češće javljaju sa tekvim svojim komentarima na kometare.
Препоруке:
4
21
51 петак, 10 јун 2011 11:52
Милутин
У овом жбуњу од текстова, сада видим да је "Аутор" (родом из Бара,Црна Гора) овог чланка, невероватно везан за Рим и Ватикан!? Православни свештеник у Италији.

Папа "Секонда" шта је ту проблем, намерно сам тако написао. Можда сам требао да напишем ,Карол Јозеф Војтила!

Биографија са сајта З.Ђуровића:
- Диплома из теологије, задобијена на Богословском факултету СПЦ у Београду
- Професор византијског сликарства од 1994. на Универзитету за Треће доба у Београду.
- Свештеник и парох од 1996. у Смедереву (епархија Пожаревачко-Браничевска) све до 2002.
- Реализовао различите личне и колективне изложбе (фреске, иконе и слике) у Србији и Црној Гори.
- За кардинала Фиоренца Анђелинија, насликао портрет игумана Хилдебранда Грегорија. Исти кардинал је велики мецена уметника Ђуровића и његове супруге зато што је од њих већ купио око 50 слика.
-Портрет кардинала Тарћизија Бертонеа.
-Портрети београдског надбискупа монс. Станислава Хочевара.
>
Препоруке:
28
3
52 петак, 10 јун 2011 12:11
Милутин
наставак:
Осликавао и православне и картоличке цркве, превео литературу из Италије и др. на српски итд.
- У припреми приказ XI међухришћанског симпозијума, Sant'Agostino nella tradizione occidentale e orientale, Рим 3-5 септембар 2009
Ђурић је уписан на Pontificio Istituto Patristico Agostiniano, Pontificia Università Lateranense, Roma, где је и докторирао. То је папски, католички Универзитет!???
-----------------
*Поредити осуђеног злочинца Алојзија Степинца са Оцем Јустином Поповић, наводно јер су обојицу "прогонила" Југославија је крајње малициозно и тендециозно Ђуровићу!
Под командом Степинца је на стотине свећеника вршило насилно покатоличење Срба, да не причам о злочинима, Филиповића-Мајсторовића, Брекала,Матковића, Бркаљинића,..

Јустин Поповић је био изгнаник из друштва, он је философ, теолог, није имао никад неку дужност.

Немогуће је и крајње злонамерно поредити нас, са геноцидом од стране Хрватских Усташа и католичког клера.
Препоруке:
37
2
53 петак, 10 јун 2011 12:14
Саша Стошић
Др Ђуровић, као научник и православни свештеник, потпуно аргументовано и здраворазумски оспорава оно што се не може доказати - да је Папа Јован Павле II изјавио како Србе треба бомбардовати.
Лично ми је веома тешко да поверујем у такву изјаву, с'обзиром да су и Јовану Павлу II, као и актуелном Бенедикту XVI, много драже методе које је користио Павелић уз благослов њиховог миљеника Степинца. Верујем да се Јозеф Рацингер, односно Бенедикт XVI, пријатно осећао у Загребу и да су му се вратила сећања на младе дане, кад је поносно служио моћном Вермахту. Надам се да ми Зоран Ђуровић ово неће оспорити?!
У сваком случају, у једном се слажемо - истина треба да буде изнад свега, те је недопустиво подметање лажи, па макар се радило и о сподобама у црвеним пелериницама.
Оно што ће ми остати нејасно је мотив да православни свештеник троши толико времена на одбрану Папе?!
Сигуран сам да ћу ускоро решити ову дилему, а до тада:
Куме Зоране, има много Срба које треба бранити!
Препоруке:
18
2
54 петак, 10 јун 2011 12:14
Нишлија
На основу овог текста прилично је јасно да је Пироћанац говорио неистину. Аутору свака част на храбрости што не подилази јавном мнењу.
Препоруке:
8
23
55 петак, 10 јун 2011 12:29
Милутин
Зоран Петровић Пироћанац је можда некад грешио, али је и јавно и часно рекао следеће:
- Bio sam protiv Miloševića, ali onog trenutka kad su ga onako predali, na TV sam javno rekao da je to "sramno za našu državu" i nikad ga više nisam napao. Za mene kao novinara u Beogradu situacija je gora nego u vreme Miloševića. Pod totalnom sam cenzurom


Господине Зоране Ђуровићу, Ватикан је много зла учинио нашој земљи и Србима. Војтила је био њихов представник блаженисао је осведоченог злочинца Алојзија Степинца, говорио је против нас, али се то вешто склањало, сакривало, касније исправљало!
Ваша анализа је површна("копали по интернету") , изостала је шира историјска анализа(позадина) поступака Војтиле и Ватикана . Да нам причате о историји Ватиканског агресивног прозелетизма у Југославији, а данас Украјини!

Ђуровићу сакрили сте вашу повезаност(наклоност) с Ватиканом, ви на овај начин релативизујете злочине под окриљем Ватикана, то се зове Језуитизам.
Препоруке:
34
4
56 петак, 10 јун 2011 12:41
Sajber Mileva
Компликован однос Ватикана према Југославији,
Не видим шта је ту компликовано. Став Ватикана према свакој Југоалсвији је сасвим јасан.
*
Alexander "X":
francuski djak ala Svilanovic ipak zahvalan sam vam na artiklu
Александре, реч „артикал“ сам „наследио“, био је уврежен код нас кад сам рођен. У значењу неке робе у радњи.
Сада сте га ВИ проширили на чланак, текст итд.

А што се самог Вашег коментара тиче, слажем се.
*
Аутору:

Хоћете ли се у наредном обраћању, осврнути и на оно што написа дискутант Бане:
Ne ulazeci u polemiku da li je rekao nesto eksplicitno ili ne, kako moze da se tumaci zahtev tadasnjeg pape da se Srbija ne bombarduje na dan Uskrsa? Da li to znaci da je bombardovanje ostalim danima po Bozjoj volji?

Нисам копирао његову псоледњу реченицу јер не могу да је потврдим. Не слажем се са њом. Осим у делу где каже да је јака конкуренција за титулу највећег душманина Срба.
Препоруке:
11
0
57 петак, 10 јун 2011 14:58
thinking maize "гледе" мог Предлога за Размишљање
У чему се састоји МОЈ предлог!? Пажљиво сам пратио на RTV "Studio B" емисију Веље Павловића "Духовници", па су ми поред осталих, привукле пажњу епизоде о манастирима СПЦ у САД, женски у пустињи Аризоне и мушки у шумама северне Калифорније. У оба манастира, иако формално припадају СПЦ, СВИ монаси и монахиње су WASP порекла , тј. из БЕЛИХ АНГЛОСАКСОНСКИХ ПРОТЕСТАНТКИХ породица! Емисије су биле ЗАНИМЉИВЕ, са много детаља о ПЛАМЕНОЈ ВЕРИ ПРАВОСЛАВНОЈ тих ЉУДИ и ЖЕНА под ОКРИЉЕМ СПЦ! Па се носим мишљу, кад је већ једно крило НАШЕ СПЦ ТОЛИКО ЗАБРАЗДИЛО у ЕКУМЕНИЗАМ и једва скривену идолатрију Запада, како међу епископима, тако и међу свештеницима, да они ЛЕПО, кад већ ТОЛИКО ВОЛЕ ТУ Америку, онако ЕВАНЂЕОСКИ и ПРАВОСЛАВНО ПРИОНУ на ПОСЛУ ПРАВОСЛАВНЕ ЕВАНГЕЛИЗАЦИЈЕ Америке! Па да крену у субсахарску Африку и Латинску Америку, БАШ КАКО СУ РАДИЛИ НАШИ СЛОВЕНСКИ ПРОСВЕТИТЕЉИ Ћирило и Методије! И НА ТАЈ НАЧИН помогну православље и српство! А не ОВАКО, ВЕЛИЧАЈУЋИ ПАПУ и Римокатоличку "цркву"!
Препоруке:
13
1
58 петак, 10 јун 2011 15:14
бели
аутору

Било би добро да нам изнесете ваш став, у вези извора, на оно што је у свом коментару навео господин "nataša".
Препоруке:
7
0
59 петак, 10 јун 2011 16:13
Ружичасти пантер @аутор
Ваша фуснота о Пироћанцу је школски пример полуистина које су последица или зле намере према Пироћанцу или неспособности за јасно и прецизно изражавање.
Моја једина намера је била да укажем на те полуистине, које су најопакија врста неистина.
Реченица „школа од 2007. је ауторизована за издавање теза.... али није у рангу универзитета....“ врви од таквих полуистина. Идем редом:
Прво, написати „школа од 2007. је ауторизована за издавање теза“ – за просечног читаоца подразумева да се ради о установи без традиције, значи мање вредној, која је само две године пре Пироћанчевог доктората оспособљена за тај универзитетски циклус.
Друго, за високошколске установе се не употребљава термин конгломерат већ термин „плуридисциплинарност“ а то подразумева да је та установа састављена од више института (или катедри) различитих дисциплина. Начин на који сте Ви употребили термин „конгломерат“ наводи на помисао да се ради о некаквој шароликој скупини склепаној 2007. године.
Препоруке:
21
0
60 петак, 10 јун 2011 16:15
Ружичасти пантер@ аутор
2.
Треће, формулација - „али није у рангу универзитета“ – је врхунац злонамерне полуистине. Пошто је Француска једина земља која има високошколске установе у рангу ИЗНАД универзитета, српски читалац ту примедбу о рангу може тумачити на један једини начин - да је Пироћанац стекао докторат на некој установи која је НИЖЕГ ранга од универзитетског.
Коначно, претпостављам да сте током припреме тезе наилазили на текстове познатих аутора који изричито забрањују да се цитирају издвојене реченице из њихових радова. Зашто? Па баш зато да би спречили да неуке и злонамерне особе НА ОСНОВУ ЈЕДНЕ РЕЧЕНИЦЕ изводе произвољне, накарадне, нетачне закључке о њиховом делу и њиховој личности.
Препоруке:
22
0
61 петак, 10 јун 2011 16:47
Жика С. Тадић
@ Милутин

хвала што сте ово објавили, сада не морам сам да тражим...
Препоруке:
6
0
62 петак, 10 јун 2011 18:17
Ђуровић Милутину 1
Поштовани Милутине,ја сам се родио 12.11.68 на дан св. краља Милутина. Пред његовим моштима у Софији сам се молио да ми први син буде мушко и да ће се звати Милутин. Све се тако и збило. На страну ови житијски подаци, које можете видети на мом сајту на који сам вас све упутио, па стога не може бити никакве речи о томе да ја прикривам наклоност ка Ватикану, и ви се ишчуђавате што сам докторирао на првом папском универзитету (Латеран), а прећуткујете да сам основне студије завршио у време "вунених времена" на Богословском факултету СПЦ. Они који су то тада прошли, сигурно ће вам рећи да је било потребно и лудости а не само храбрости за такав пут. Не стидим се, него се напротив и поносим што сам са ванредним успехом завршио и БФСПЦ и ПУЛ. Како неко може крити - ко вас лично упућује на сопствени курикулум - да поседује и "православну" и "католичку" диплому?
Препоруке:
5
17
63 петак, 10 јун 2011 18:35
Ђуровић Милутину 2
Можете се питати како то да неко има везе и са православнима и са католицима. Упутићу вас на пример вашег светог имењака. Његова мајка је била католкиња. Милутин је направио, како износи Слијепчевић у својој Историји СПЦ (лако је наћи позвано место, али ја немам том при себи)четири уније са папом. Ја нисам правио никакве уније или слично, него се борим једнако протиов лажи које потичу са православне или католичке стране. Следим Милутина у његовом предлогу дијалога. Ако пак неко сумња у то да он није био добар Србин, јер је имао одређене испаде моралне природе - мада Срби на њих гледају са поносом - треба да уна да је овај следио пример св. Саве. И Сава је, наиме (Слијепчевић), на својим путовањима гостовао код католика, поклањао им иконе, а чак и мошти. Ако Сава није био Србин, нисам ни ја. Ако неко може мислити да су иконе нешто маловредно, слично постерима, то не може мислити за мошти.
Препоруке:
5
14
64 петак, 10 јун 2011 18:55
Ђуровић Милутину 3
Ако је Сава читао Нови завет, сигурно није католике поистоветио са свињама пред којима не треба бацати бисере. Мошти су бисери, нешто најсветије. Зашто их дати свињама (=католицима)? Очигледно је да је Сава католике видео као браћу, а не као свиње.
Његов поступак се може читати и у другом кључу: Сава је био антисрбин и атеиста па је зато гледао да нас приближи папи и давао је мошти католицима из политичкох разлога јер је сматрао да су оне суве кости.
Свакоме је слободно да верује, или да је Сава био Отац нације и тадашњи екумениста, или да је био Отац нације и у политичком смислу атеиста-прагматичар. Размислите о томе.
Рекао сам већ да се нећу задржавати на детаљима, него само на импликацијама мог текста. Шта заиста мислим о екуменизму и проблемима везаним за тај феномен, можда ћете сазнати ако будем плаћен од директора НСПМ-а.
Препоруке:
4
11
65 петак, 10 јун 2011 19:06
Ђуровић Милутину извињење унапред
Поштовани Милутине,
сада погледах поново ваше наводе па видех да сте поменули да сам дипломирао на БФСПЦ. Извините на мом превиду. Свако добро!
З.
Препоруке:
4
2
66 петак, 10 јун 2011 19:27
Ћуровић Ружичастом пантеру 1
Није било злонамерности. Подаци о Пироћанчевој школи су преузети са њиховог званичног сајта. Ранг школе је висок, и она је, између осталих те врсте (да их не наводим све по имену), одобрена министарским актом. Одобрење за студије је више филтрирано него на Универзитету. Да тек од 2007 се издају докторати говори да је та школа тек од тада почела да дише пуним плућима. Конгломератом могу назвати и Латерански универзитет на коме сам ја докторирао, јер је специјалистички институт Августинијанум придружен Латерану. Ја и наводим (злонамерно, ваљда) да је Пироћанчева школа "један од најважнијих европских центара за социјалне науке". Пинкпантер ме напада за чупање реченица из контекста, али сам не цитира оно што ја пишем него ме презентира онако како би желео да ја пишем.
Препоруке:
2
12
67 петак, 10 јун 2011 19:43
Ђуровић Ружичастом Пантеру 2
Сви, надам се, знамо да су титуле једна ствар, а научни престиж друга. Многи заврше на разне начине да би имали "ћагу". Колико фигурирају у научном свету?
Неко ко претендује да буде научник мора да се подвргава научничкој верификацији. Научник мора да цитира свој извор. Нема рекла-казала. Ако се каже да је цитирана реченица из званичног извора, а стање ствари то оповргава, ради се о фалсификату или глупости. Знам да је непријатно када овако суочавам особе са самима собом, али мислим да је лековито. Ако треба да се држимо речи, онда треба да знамо шта оне и носе. Без тог предуслова нема дијалога. Треба да причаш са неким ко лаже. Нигде краја.
Зато је наука блажена ствар. Треба чути реч, и чути је тако да не размишљаш да ли ју је изрекао папа, патријерх, председник, скитница или ма ко био. Не гледајући ко говори постајеш слободан. Одлучујеш по науци а не демагогији.
Препоруке:
3
9
68 петак, 10 јун 2011 20:43
Александар Миловић
Господине Ђуровићу, ја признајем да се не разумијем много у питања религије, а тако ни историје везане за међурелигијске односе. С тога се нећу ни трудити да Вам проналазим погрешне наводе, а ни виђења на одређене догађаје. Напросто потписујем све шта сте рекли везано за краља Милутина, његову мајку, уније са папом и сл., такође и то везано за Светог Саву...
АЛИ ВИ СТЕ ЗАБОРАВИЛИ НА ВРЕМЕНСКУ ДИСТАНЦУ, ТЕ НА СВЕ ОНО ШТА СЕ ЗБИЛО У МЕЂУВРЕМЕНУ!!!
ИЗМЕЂУ ТЕ ИДИЛЕ О КОЈОЈ ПРИЧАТЕ СТОЈЕ ЈАСЕНОВАЦ, ЈАДОВНО, СТАРА ГРАДИШКА, КЕРЕСТИНАЦ, ЈАМА ДА ИМ СЕ НЕ ЗНА БРОЈА, ОЛУЈЕ, БЉЕСКОВИ И ДА НЕ ДУЉИМ.
Схватате ли?
Препоруке:
15
2
69 петак, 10 јун 2011 21:01
Sibin
Gospodine Djuricu, to shto su napisali neki komentatori , pishe na vashoj internet stranici, vi ste postavili taj vash sajt sa biografijom.
I shta je sporno.
NIshta nije loshe shto ste mozda i predstavnik SPC u italiji , radite povereni posao ispred SPC i sl.

Ali vi ste prvi kritikovali zbog trivijalnosti Petrovica/Pirocanca, ipak svi mi znamo da Vatikan nije naivan. A mogli ste da stavite i da ste zavrshili Pravoslavni teoloshki fakultet u Beogradu i doktorat u Rimu na Katolichkom fakultetu.
Vasha preterana briga za papu nije potrebna, Vatikan zna kako ce da se brani, niste mu vi potrebni.
Navedeno je da prevodite, slikate, niste ni prvi ni poslednji pravoslavni svestenik koji radi koristan posao...
Ispalo je kao da ste vi naprasno kao advokat Jovana Pavla Drugog, malo ishitreno reagovali. Vatikanska drzava je ozbiljna tvorevina, radi ona ispod zita, to znamo svi.
Polemisati treba da bi se bolje svi razumeli.
Pozdrav svima.
Препоруке:
9
3
70 петак, 10 јун 2011 21:22
Ружичасти пантер@ аутор
Господине Ђуровићу, коментаре на овом сајту схватам као неку врсту дијалога између аутора и посетилаца. Дијалог пак схватам као комуникацију чији циљ је трагање за истином. Да би се тај циљ постигао морају бити задовољени неки услови, али три су неопходна: то су постојање поруке, заједнички језик и заједнички циљ – истина. Констатујем да је од ова три услова испуњен само други: и Ви и ја говоримо српски. Наиме, нити је јасна порука Вашег текста нити шта сте њиме хтели постићи. Зато сам претходним коментарима покушао да се ограничим искључиво на указивање двосмислености којима обилују подаци изнети у фусноти (1). Ваше реакције на те коментаре ме утврђују у уверењу да би суштински дијалог био немогућ.
На Ваш евентуални одговор нећу реаговати.
Препоруке:
11
0
71 петак, 10 јун 2011 22:11
Jasna Simonović
Komentatoru "za "Borisa", Jasnu i "srbskog matematičara""..Hvala na razumevanju....
Šta ako je baš ta "laž", odnosno neproverena informacija, svesno ili nesvesno bila presudna u glavi nekog moćnog katolika da prevagne ka odluci o bombardovanju?
Препоруке:
4
2
72 петак, 10 јун 2011 22:31
Jasna Simonovic
Hajde da zapocnemo lanac otkrivanja od koga je potekla ova laz...koja cak nije ni bela, jer je crna da crnja ne moze biti...
Verujem da bi dr Zoran mogao da pokusa da se seti gde je procitao, cuo...Pozivam javno gdina Pirocanca da dostojno tituli doktora zapocne postupak da stignemo sve do uma koji je napravio surovu gresku, i to ne da bismo mu ili njoj sudili vec da bismo njoj ili njemu pomogli da se pokaje, a da mozda na toj greski zapocne novi globalni proces koriscenja istine, a ne lazi u politicke svrhe...
Verujem da bi i Papa Benedikt XVI podrzao ovu akciju...
Ne moze se doveka cekati da "breg stigne Muhamedu"...tako nekako....
Препоруке:
1
8
73 петак, 10 јун 2011 23:13
Бели Град
Шта је аутор хтео да каже?
Аутор у име науке (без научног контекста) и научне ригорозности гања ветар.
Разуме се , он то није хтео ни да каже нити да се дође до оваког закључка читајући његов, како рече артикал.
Дакле, питање аутору : Шта си хтео да кажеш, поручиш.
Док не будеш изишао са јаснијом поруком, она може бити истинита (тиме и научна)ако је и проста и јасна, ја ћу држати да нам у име научне објективности и много тога и томе сличног , проповедаш неки ушминкани унијатизам.
Олако поѕивање на "Саву" (чини ми се да једном, при многоструком помињању , рече i свети.) и на Милутина (уније делење моштију, сагласно Слијепчевићу...)је крајње неумесно и незграпно,са аспекта науци прихватљиве методологије, сасвим ванконтекстуално и не консистентно, шупље,те додатно подгрејава мој "ненаучни" закључак да нам одашиљеш неке унујатске сигнале.Не би желео да коментаришем твоје , на свој начин,поређење између Ватикана, курије о осатлих са св. Јустином ћелијским.Тоје посао за твог епископа.
Препоруке:
7
1
74 петак, 10 јун 2011 23:23
@Jasna Simonovic
Verujem da bi i Papa Benedikt XVI podrzao ovu akciju...

Jel eto svrha naseg postojanja je udovoljenje Papi Benediktu.

Kad sa distance pogledam naucni pristup autora clanka, komentare i komentatorke odevene u odezdu vatikana prva pomisao je da je ovde neko umno poremecen. Ovakva vrsta propagande ne moze da prodje ni u srpskom zabavistu. Uz pocasti svim titulama i skoli ovo nije vredno komentara jer je vrlo providni i jadno sklepano. Priznajem ocekivao sam visi nivo od vatikanskog doktoranta.

Zelim vam uspeh u Milovoj novoj crkvi, bar vladika ako ne i prvi milov patrijarh da postanete.
Препоруке:
9
2
75 петак, 10 јун 2011 23:32
kosanka
Gospodine Djurovicu,Vasa biografija i odgovori
Milutinu i jos nekim komentatorima,ustvari govori
sve o Vama i sta ste Vi nama hteli da pokazete.
Nemojte se vise truditi,shvatili smo da ste sto
je ocigledno naklonjeni Papi i katolickoj crkvi.
U tom slucaju opanjkavanje dr Zorana Petrovica
Pirocanca samo je zasenila Vas kao osobu,jer je
tekst mogao da bude daleko kraci i tipa rekla-
kazala.
Препоруке:
16
1
76 субота, 11 јун 2011 00:08
Милутин
Прво, да споменем да ми полемишемо ставовима, не лично госпдине Ђуровићу.
Друго, мој псеудонм је "Милутин" то ми није име, а лепо сте споменули краља Милутина који је био велики ктитор широм Балкана , чак и у Цариграду , док у Јерусалиму и дан данас постоји "његов" манастир Светих Архангела Михаила и Гаврила( за сада под јерусалимском патријаршијом).

Ви сте се критиковали за фалсификат изјаву, господина Зорана Петровића-Пироћанца, а чули смо да је тада више медија причало о томе. Није то толико ни битно, битна је постојана политика Ватикана, која се примењује и даље.
Јован Павле је имао и позитивне поруке и поводом Јасеновца и бомбардовања Србије, чак и око КиМ-а, али постоји јака пракса Ватикана и ватиканских фракција, која на терену ради сасвим друге ствари! И коме сада веровати. Људски је опраштати али искрено и обострано.
Овде причамо о Ватиканској државној стратегији а не о обичним свештенцима, православним и католичким, има их и добрих и мање добрих ...
Препоруке:
13
2
77 субота, 11 јун 2011 00:36
Обсервантес
Милутине, имате одлично мерење!
Препоруке:
4
1
78 субота, 11 јун 2011 00:40
Милутин
Значи, неумесно је поредити г. Ђуровићу, осведоченог злочинца Степинца ,са нашим можда највећим философом(оснивач првог философског друштва), теологом ,О. Јустином Поповићем. Јустин тада није био баш наклоњен Ватикану, имао је разлог.
Г. Ђуровићу испало је тако , да сте адвокат Војтиле.

Искористите ваше теолошко знање које сте стекли у Београду и Риму и позабавите се крајње прблематичним односом унутар Римо-католичког "конгломерта", анимозитетима између Англиканске цркве са Ватиканом, протестантске и других фракција. Рецимо, пример неповерења, да протестатске цркве имају уговор са Ватиканом који је на одређено време око неких заједничких ствари, и продужава се само уз обострану расправу и сагласност!?
Интернет је под контролом, кад затреба елити.
Бил Клинтон је био у Црној Гори, лепо је причао, човек би рекао "душа од човека", чак кад би га питали, све би лепо о нама рекао. А такве је монструозне ствари о нама говорио раније! Мислите о томе!

Свако добро.
Препоруке:
9
1
79 субота, 11 јун 2011 00:44
Ђуровић свима
Добри људи,
рекао сам вам да ме интересује само једна ствар. Да ли је папа Јн. Пв. Други рекао званично да треба бомбардовати Србе. Сами сте се уверили да то није рекао. Имате посла са лажју. Зар не знате да управо језуити оправдавају лаж у циљу добра? Лојола ће вам рећи да ако видите бело а ваш шеф вам каже да је то црно, морате потврдити да је то црно. Не схватам како можете оправдавати лаж. Борите се против ђавола, а користите ђаволска средства. Да ли сте заборавили шта значе речи чојство и јунаштво? Плашим се да смо управо то заборавили и да нам нема спаса.
Но, враћам се тексту. Он је ограничен. Никакве везе нема са њиме Рацингер, о. Јустин и сл. На ове теме могу писати ако г. Вукадиновић понуди неки хонорар. Врло је вероватно да ће вам то бити забавно, а за сада требате бити задовољни једним јединим питањем које је било третирано. Не треба се расплињавати.
Препоруке:
7
10
80 субота, 11 јун 2011 01:21
s.p.Lajković
Sve što je trebalo i treba je da papa prošli,sadašnji ili budući osudi zločine i zločince u Jasenovcu ali ne .To oni nikada neće.Zato je bespredmetno pričati i čak posvetiti tekst tome da papa ustvari i nije naveo da Srbe treba bombardovati .Jak si mi ti teolog.
Препоруке:
11
0
81 субота, 11 јун 2011 01:30
Милутину поново
Поштовани Милутине,
ван места је да помињете Милутинове задужбине. Ја сам управо тај који се тим наслеђем бавим. Погледајте на сајту моје сликарство и колико оно има везе са оним што нам је Милутин подарио.
Не разумем - враћајући се упорно као смрт на ствар која је у питању - како можете да релативизујете лаж. Пироћанац, како провејава из ваше опсервације је мало слагао али то није битно. Србину је допуштено да лаже? Ма где смо? Пробудите се!
Да ли је легитимно питати шта ми мислимо о стварној ватиканској политици ако је оно на основу чега разматрамо проблем само једна ситна лаж? Колико је тих "ситних" лажи уплетено у оно што је креирало слику о Србима као највећим злотворима на Балкану? Видите ли где нас води толерисање "невиних" лажи?
Будите опрезни. Један живот имамо. Испитујмо ствари. Ставимо као Северњачу Истину. Вероватно ће нам помоћи.
Препоруке:
3
4
82 субота, 11 јун 2011 08:13
Oprosti mi Papa Pije i prosipa
Pa sigurno Papa nije javno rekao:"Ošini po toj bagri sa svim raspoloživim raketama, bog ti pomogao i Monika te verno slušala!" i u tome je ovaj velečasni doktor teologije u pravu.
Ali kaže Čika Jova Zmaj:
Iz ovog se nešto
i naučit dade
Hulje lepo zbore,
Al nitkovski rade.
A ovaj naš doktor teologije, moramo i njega razumeti, mora da opravda apanažu iz Vatikana a hvala Bogu nije jedini koji radi protiv Srbijice.
Препоруке:
16
1
83 субота, 11 јун 2011 09:35
?
НИје нам доста што хоће да отму имовину СПЦ, што малтретирају свештенство, него јш дошли да нам попују!
Ђуровићу, знате ли да Мирашу фали учених људи?
Шта ћете овде?
Идите у Ловћенац и чинодејствујте у некој ЦПЦ цркви тамо, које се отварају са благословом вашег земљака а нашег прецедника.
Шта ва сзанимају речи неког новинара ЗПП?
Сређујте ствари у својој "цркви" и клоните се нас!
Препоруке:
11
2
84 субота, 11 јун 2011 09:45
хиперборејац
Дакле да резимирамо...Срби су чудо !
шта би ово човеку да напише овај текст
http://www.spc.rs/sr/jerej_zoran_djurovic_postao_doktor_patristickih_nauka_u_rimu

    Ово је улагање срБске цркве у своју будућност
    Препоруке:
    4
    1
    85 субота, 11 јун 2011 10:47
    Jasna Simonović
    Komentatoru pod pseudonimom "@Jasna Simonovic"..
    Meni nije jasno da li se vaš komentar odnosi samo na mene pošto ste deo ispod pitanja upućenog meni namenili autoru teksta...Da li je on, autor, u vašoj glavi "Milov patrijarh"?(hvala Bogu žensko sam pa ne mogu biti!)...

    Meni je žao što vi smatrate da je upućivanje bilo koga, pa i ovozemaljskog Pape Benedikta na "pravi put" udovoljenje i to u, čini mi se između vaših redova, negativnom smislu...

    Ali mi je drago što tražite odgovor na pitanje da li je udovoljenje Papi Benediktu XVI svrha našeg postojanja...

    Udovoljenje svakome u pozitivnom smislu, tj u istini, a ne laži, jeste svrha našeg postojanja...

    Evo, javno pozivam Papu Benedikt-a XVI da podrži akciju (naravno i finansijski jer sve košta!) otkrivanja istine iz čije je glave potekla laž koja je koštala života moje sunarodnike, a Njegovog Prethodnika tereta greha u zemlji Jugoslaviji koja je neokajanim gresima već bila zatrla put nevinim generacijama...
    Препоруке:
    1
    5
    86 субота, 11 јун 2011 12:19
    Један од "свих"
    За Ђуровића
    У Вашем коментару упућеном „свима“ 11 јуна у 00:44 кажете: „интересује (ме) само једна ствар. Да ли је папа Јн. Пв. Други рекао званично да треба бомбардовати Србе“.

    Да је то заиста једино што Вас интересује Ви бисте најпре аутору З.П.Пироћанцу а затим и издавачу и рецензентима књиге „Избрисати српски вирус“ скренули пажњу да није наведен извор, да га у следећим издањима наведу (јер је, кажете, то једино што Вас интересује), или, пак, да изјаву изоставе уколико не постоји извор који се може документовати. То је нормалан поступак у сличним ситуацијама и Ви то добро знате.
    Зато, без увреде, мислим да је Ваш текст инспирисан неким другим мотивима.
    П.С.У правној науци постоји нешто што се зове "разумна сумња". Дакле, на основу разумне сумње јасно је да је папа то мислио и НЕЗВАНИЧНО говорио.
    Препоруке:
    10
    1
    87 субота, 11 јун 2011 12:24
    Загор
    Рекли ви некоме да лаже или да говори неистину, - суштина ваше тврдње је да сте тог неког назвали лажовом.
    У дипломатском језику је уобичајено ставове износити немуштим језиком, увијено и наоко расплинуто и неодређено, да се власи не досете. Посвећенике, којима је тај "немушти језик" матерњи, за разлику од "влаха" те стилске фигуре не успављују и не заваравају; они тачно поимају суштину реченога, и према томе се равнају.
    Истинитост Пироћанчевог навода папине изјаве потврдио је најважнији сведок - Клинтон, и то најмање пет година(2004)након што ју је Пироћанац објавио у својој књизи; да ли је папа том приликом рекао да Клинтон Србе "треба" или "мора", бомбардовати, или га је само подржао да "енергичније делује" према њима - потпуно је небитно: суштина је иста.
    Из Пироћанчеве верзије чак излази да је папа био искрен човек - особина која се цени и код непријатеља.
    из Ђуровићевог "цепања длаке на четворо" излази да је стао у одбрану лицемерја, а не истине.
    Препоруке:
    12
    2
    88 субота, 11 јун 2011 13:31
    Byakuya-sama
    Meni se čini da je autor vrlo perspektivan...vrlo perspektivan jezuita
    Препоруке:
    9
    4
    89 субота, 11 јун 2011 13:47
    Gavra
    OPTUŽENI MILOŠEVIĆ – PITANJE: Vrlo dobro. Da li se sećate da je u toj emisiji Mesić, vi ste bili prisutni, izjavio da su bivši ministar inostranih poslova Nemačke Hans Ditrih Genšer (Hans-Dietrich Genscher) i papa Jovan Pavle II (John Paul II) svojom neposrednom saglasnošću i podrškom koja je bila namenjena razbijanju prethodne Jugoslavije praktično najviše doprineli da
    se do toga dođe
    ? Da li se sećate tih njegovih stavova i objašnjenja?
    SVEDOK KUČAN – ODGOVOR: To su bili stavovi gospodina Mesića. Već sam ranije spomenuo da strani državnici nisu trebali da budu angažovani,
    odnosno da nisu ni na koji način u ovoj priči o nezavisnosti Slovenije, takođe ni u vezi sa konkretnim imenom.
    SUDIJA MEJ: Gospodine Kučan, zadržimo se na ovom šta je optuženi hteo da iznese.
    SVEDOK KUČAN: Moje je iskustvo sa tim ljudima je nešto drugačije. To je ono šta sam hteo da kažem.
    OPTUŽENI MILOŠEVIĆ – PITANJE: Mislite sa Genšerom i Papom?
    SVEDOK KUČAN – ODGOVOR: Da.
    Препоруке:
    6
    0
    90 субота, 11 јун 2011 13:51
    Gavra
    - nastavak -
    OPTUŽENI MILOŠEVIĆ – PITANJE: Ali ja vas pitam da li je Mesić ovako rekao?
    SUDIJA MEJ: Složio se.
    OPTUŽENI MILOŠEVIĆ – PITANJE: Vrlo dobro.
    SVEDOK KUČAN – ODGOVOR: Ne znam šta želite od mene?
    OPTUŽENI MILOŠEVIĆ – PITANJE: Gospodine Kučan, vi ovde svedočite, između ostalog, pola svog svedočenja o knjizi Borisava Jovića, a ja vas pitam
    sad, na primer, o izjavi Stipe Mesića, pred vama u kontakt emisji u kojoj zajedno učestvujete. Ovde ste rekli da možete da potvrdite ono šta je rekao
    Jović na sastancima sa vama. Ja vas pitam možete li ovo šta je Mesić rekao u kontakt emisiji sa vama …
    SUDIJA MEJ: Da, da, idemo dalje, gospodine Miloševiću. On se složio sa tim.
    OPTUŽENI MILOŠEVIĆ – PITANJE: Ali ja vas pitam da li je Mesić ovako rekao?
    SUDIJA MEJ: Složio se.
    OPTUŽENI MILOŠEVIĆ – PITANJE: Vrlo dobro.
    SVEDOK KUČAN – ODGOVOR: Ne znam šta želite od mene?

    Богами, ови доктори Кучан и Ђуровић су стварно мудри, начитани и добро плаћени за прљаве радње.
    Препоруке:
    9
    1
    91 субота, 11 јун 2011 14:51
    Sajber Mileva
    Ово сам добијао неколико пута као циркуларни Емаил. Н еулазим у тачност, али претпостављам да они који су скупили све ове изјаве, нису били индоктринирани мишљењем злочестог ЗПП:

    "Trebalo bi da bombardujete Srbe".
    (Papa Jovan Pavle Drugi - Reči upućene predsedniku Klintonu tokom javnog pojavljivanja u Denveru)
    *
    "Srbi su narod bez zakona i bez vere. To je narod razbojnika i terorista". (Izjava Žaka Širaka, predsednika Francuske, za ručkom, juna 1995. povodom sastanka Šefova vlada država članica EU)
    *
    "Molim se da se vatra nebeska obruši na Srbe".
    (o. Pjer, poznati francuski sveštenik - humanitarac, po povratku iz Sarajeva i posete Markalama 2, na konferenciji za štampu)
    *
    Što se Srba tiče. To je danas jedan bolestan narod".
    (General Žak Kot, bivši komandant UNPROFOR-a u BiH ,Vojni mesečnik Difens nacional,jun 1997,Pariz)
    *
    "Srbi nisu naročito pametni". "Srpska deca se viče neće smejati".
    (Lorens Inglberger, bivši državni sekretar USA
    Препоруке:
    9
    0
    92 субота, 11 јун 2011 14:53
    Sajber Mileva
    nastavak:

    "Srbi trguju ljudskim organima svojih žrtava kako bi obezbedili novac za svoj rat. Trebalo bi da đavolski bombardujemo Beograd"
    (Pol Džekson, urednik lista "Kalgari san", u izjavi za Fani star, 13. oktobar 1992)
    *
    "Mi bismo trebali da Srbiju osudimo na karantin, sve dok se virus koji ona nosi ne izbriše".
    (David Gompert, stariji direktor za Evropu u Savetu za nacionalnu bezbednost u vreme Bušove administracije, Časopis Forin afers, jul-avgust 1994)
    *
    "Srbe treba baciti na kolena".
    (Klaus Kinkel, nemački ministar inostranih poslova, izjava 27. maja 1992)
    *
    "Srbi su zločinački dupeglavci".
    (Ričard Holbruk, Klintonov emisar u Jugoslaviji. Njujorker, 6. novembar 1995).
    *
    Zaustavite Srbe. Odmah. Zauvek".
    (Margaret Tačer, bivča premijerka Velike Britanije. "The New York Times:, 4. maj 1994)
    *
    "Hrvatska ne želi da u njoj žive ljudi koji pripadaju drugom narodu".
    (Bosiljka Mišetić, potpredsednica hrvatske vlade, na press-konferenciji, kolovoz 1995)
    *
    Препоруке:
    11
    0
    93 субота, 11 јун 2011 14:55
    Sajber Mileva
    3 deo:

    "Nema mira dok Srbija ne bude vojno poražena".
    (Srđa Popović, advokat, potpisnik zahteva svetskih intelektualaca za bombardovanje Beograda, u izjavi za zagrebački "Globus",oktobra 1994)
    *
    Suštinski uzrok sukoba je ideologija etničkog čišćenja koju je obnovio gospodin Ćosić, predsednik Srbije, koji je već 1990. objavio Memorandum".
    (Žak Delor, bivši predsednik EU,izjava na francuskoj televiziji, maja 1994)
    *
    "Uostalom, bosanski Srbi su za nas uvek bili i ostali samo banda razbojnika i ubica".
    (Johan Fric, direktor bečkog dnevnika Di Prese, direktor Međunarodnog Instituta za Štampu)
    *
    "Srbija,nesumnjivi agresor, trebalo bi da bude prisiljena UN rezolucijom da snosi čitav teret reparacija".
    (Josif Brodski, ruski jevrejski pesnik-disident, Nobelovac,u dnevniku Internešenel Herald Tribjun, 5.avgusta 1993)
    *
    Препоруке:
    8
    0
    94 субота, 11 јун 2011 14:56
    Sajber Mileva
    4 deo:

    *
    "Predlažem da se srpskoj deci zabrani u školama učenje srpske nacionalne poezije".
    (prof. dr Rolf-Diter Kluge, direktor slavističkog seminara Univerziteta Tibingen, na okruglom stolu Univerziteta u Tibingenu, 1997)
    *
    "Srbi su nemilosrdni ljudi, spremni zaklati nožem, što mogu zahvaliti svom slovenskom poreklu".
    (Fransoa Kremio, pripadnik francuskih snaga SFOR-a, 19.2.1994, Republika, maj 1995)
    *
    "Na nesreću, nisam pobio sve Srbe".
    (Tomislav Merčep, u govoru na kongresu Hrvatske pučanske stranke, Feral Tribune, studeni 1995)
    *
    "Neka se Srbi podave u sopstvenom smradu".
    (Helmut Kol, nemački kancelar, početkom 1998)
    "Vodićemo protiv Srba rat - diplomatski, ekonomski, politički, propagandni i psihološki".
    (Džejms Bejker, državni sekretar SAD, na američkoj TV, jun
    *
    "Ovo je borba između dobra i zla, a NATO neće dozvoliti da zlo nadvlada".
    (Vilijam Koen, američki državni sekretar za odbranu, proleće 1999)
    Препоруке:
    11
    0
    95 субота, 11 јун 2011 14:59
    Sajber Mileva
    5 deo:

    "Rat protiv Srba nije više samo vojni sukob. To je bitka između dobra i zla, između civilizacije i varvarstva".
    (Toni Bler, britanski premijer,tokom NATO agresije 1999)
    *

    "Srbi sprovode teror i siluju albansku decu".
    (Bil Klinton, američki predsednik, govor na proslavi 50-godiŠnjice NATO pakta u VaŠingtonu, 23-25.april 1999)
    *
    "NATO-razsrbljiva"(DESERBIZATOR)"
    (rasistička antisrpska reklama za sprej koji uništava gamad. Kanal + francuske TV, emisija "Horizonti", april 1999)
    *
    "Srbe treba spokojno bombardovati, jer će sve brzo zaboraviti".
    (Džejms Šej,portparol NATO,marta 1999)
    *
    "Prošle nedelje imali smo devetoro ubijenih Srba, ove nedelje-osmoro. To je jasan napredak".
    (Bernar Kušner,Šef civilne misije UN na Kosovu i Metohiji, u izjavi za TV "France 2" krajem marta 2000)
    *
    Ето материјала доктору ватиканском и кривокапићевом, да елабрира све ове изјаве, он сигурно зна да су све измишљене и да су сви анведени заправо фини хуманисти
    Препоруке:
    11
    2
    96 субота, 11 јун 2011 16:05
    Alexander "X"
    Objavili ste tekst 11 zvanicnih komentara pod vasim imenom, ne mali broj komentara pod razlicitim imenima. Napumpali ste diskusiju na preko 90 komentara i poslednje obracanje diskuntatima je zakljucak da Papa to nije rekao.

    Veliki broj izvanrednih komentara upravo opovrgava vasu teoriju (cilj) pranja Vatikana od ratova u bivsoj YU. Stenogrami sa sudjenja, izjave vatikanskih zvanicnika, na lokalnim TV, kopija L'Osservatore Romano nisu dovoljni dokazi da je Papa bio deo ako ne i creator (mozak) mozaika i da je video YU kao poslednji bastion komunizma u Evropi. Sve to vi odbacujete ili ignorisete i crno da crnje ne moze biti zakljucujete nesto sto se ni uz najbolje namere ne moze zakljuciti.

    Cilj Vatikana je konstantan rast i prosirenje, concept identican zamislite koencidencije NATO-u.
    Vatikan kao osnivac korporativnog sveta, prva korporacija ikada osnovana, zvanicno se uplice i kreira politiku ili mapu sveta.
    Препоруке:
    9
    0
    97 субота, 11 јун 2011 16:10
    Alexander "X"
    Papa Jovan II je cuven ne samo po bombardovanju YU nego i po oslobodjenju istocne Evrope, rusenju zida i misionarskim ulogama u cilju otvaranja novih trzista. Svaki novoizabrani predsednik USA prvu stranu posetu napravi u Vatikanu da usaglase stavove. Nista od ovog necete moci da pobijete, uloga duhovnog oca jedne vere nije unistenje druge vere ili podvodjenje iste pod svoju kontrolu. Vatikan je istoriski poznat kao vrlo agresivno sredstvo za prosirenje marketa. Saradjuje i sa komunizmom i sa fasizmom i kako sami kazete sa crnim djavolom kada zatreba.

    Nas Srbe o tome ne treba da ucite, platili glavama i videli nekoliko puta. Greh pravoslavne ortodoksne religije je ne menja kalendar da bi se udovoljilo korporaciskim finansiskim izvestajima po zavrsetku kalendarske godine i ne agresivnost. Pravoslavci su vladali na ovim prostorima dovoljno dugo da su obelezija drugih religija mogle biti potpuno unistene, vrlo dobro znate to nije slucaj.
    Препоруке:
    11
    1
    98 субота, 11 јун 2011 16:18
    Alexander "X"
    Pravoslavci nikada nisu uslovljavali promenu vere sa prehranom stanovnistva, zivotom, Stepinac je pokrstio 250,000. Postovani Vatikanci mi smo kao pravoslavci vrlo srecni i mirno spavamo jer nasa religija nije pretnja niti instrument nametanja, radje mesto ljubavi i blagostanja, zato i opstaje tako mala kroz vekove. Ne terba samo biti veliki da bi bio jak! Pravoslavci ne koriste ni internet da bi nametali svoju volju i kao sto se dobro vidi kroz ove komentare samo se brane. Ceo svet nikada nece biti isti, meni licno razlicitost vise odgovara.
    Препоруке:
    10
    0
    99 субота, 11 јун 2011 17:16
    Један од "свих"
    Суштина Ђуровићевог текста је одбрана лицемерја а не истине. "Загор" је то сјајно формулисао.
    Препоруке:
    10
    1
    100 субота, 11 јун 2011 17:36
    srdjan conic
    Kada sam procitao tekst doktora teologije i napisao zatim svoj prvi komentar pomislio sam da se radi o katoliku. Tek danas sam citajuci komentare na svoje veliko iznenadjenje shvatio o cemu se radi zahvaljujuci pre svega izvanrednim komentatorima. Zbog netipicnog egoizma za jednog doktora teologije da se upusti u raspravu osetio sam potrebu da se jos jednom javim. Doktore teologije kako vas nije sramota da sebe uporedjujete sa srpskim svetiteljima koji su prosto da se izrazim saradjivali sa katolicima pre vise vekova kada Jasenovac Jadovno Gradiska i druga stratissta Srba nisu postojala. Odakla vama pravo da pominjete Svetog Justina Popovica. Odakle vama pravo da nas ucite da je istina najvaznija. Vi cete nam jel da objasniti vase teoloske stavove u drugim tekstovima ako za to dobijete honorar. Vi ste ste ustvari sami pretovrili u honorare. Jednostavno ovakvi kakvi ste Srbi i Srbija vam nikada nece biti dobri. Nemojte, nas, uciti.Idite u Rim, on vam je blizi i vasoj dusi srodniji.
    Препоруке:
    16
    1
    101 субота, 11 јун 2011 17:48
    @Jasna Simonovic
    Evo, javno pozivam Papu Benedikt-a XVI da podrži akciju (naravno i finansijski jer sve košta!) otkrivanja istine iz čije je glave potekla laž koja je koštala života moje sunarodnike, a Njegovog Prethodnika tereta greha u zemlji Jugoslaviji koja je neokajanim gresima već bila zatrla put nevinim generacijama...


    Moje sunarodnike nije pobila laz vec bombe, oruzje i logisticka pomoc NATO pakta. Osnovna razlika izmedju pravoslavne i duse kojoj vi pa i autor teksta pripadate je da nama ne trebaju Papine pare da bi nesto dokazali.

    Papa je licno imao sansu da pokaze istinu i ispravi zablude prethodnika, opelo nad Stepincem samo je pokusaj pranja nikako ruka pomirenja, nikako promena politike, nikako pokajanje. YU je postojala pre komunizma, strahote nisu pocinjene u YU vec u Nezavisnoj Drzavi Hrvatskoj pod okriljem Vatikana, istoriski nepobitno. Nemojte trpati sve u isti kos zvani YU budite na nivou diskusije.
    Препоруке:
    9
    1
    102 субота, 11 јун 2011 20:07
    Алекса 1
    Видесте ли недавно какав други текст на НСПМ,где се аутор толико труди да у коментарима појасни свој став, да рашчисти недоумице, стрпљиво, упорно... у духу дијалога? Мени упада у очи његово ја па ја. Још се нуди у коментарима и НСПМ и нама (да пише). Видим у томе знаке наметљивости. Толико о осећају у вези с особом аутора. Што се теме тиче, такође сам приметио пропуст - недостатак уверљиве везе са извором "папине денверске изјаве" код Пироћанца; већ је неко написао како постоји једноставан начин - да сам Пироћанац то разјасни. Аутор текста се хвата реченице пошто је нејасно да ли је заиста изречена и прима на себе улогу адвоката Ватикана. Не сумњам да сваки папа наставља и развија одређене линије присутне у политици католичке цркве, радиће оно што је у интересу његове институције. То значи да ће ако треба да иде и против истине, примери су беатификација Степинца (у лепом се друштву нашао Јован Павле Други, али рекао бих да га је на неки начин сам бирао), или недавна папина изјава...
    Препоруке:
    7
    1
    103 субота, 11 јун 2011 20:20
    Алекса 2
    ... недавна папина изјава о заштитнику Срба, Јевреја и Цигана. Ми можемо да гунђамо колико хоћемо, папе су тиме шта раде показале колико им је стало до нашег мишљења и осећања и показале шта треба да радимо, ако нам је стало до "дијалога". Аутор текста је могао да (макар) дотакне однос Ватикана према концепцији "хуманитарне интервенције" не тако давних деведесетих, уместо да дели једну реченицу на саставне делове. Дела говоре увек, за разлику од речи, то важи поготово за наше време. Нисам против садржајних разговора у којему постоји обострано поштовање и уважавање саговорника, да ли је то и овде случај свако може да оцени за себе.
    Препоруке:
    8
    0
    104 субота, 11 јун 2011 21:10
    само вас гледам
    У тренутку док пишем овај коментар има већ сто објављених, што је, изузмемо ли текстове Антонића и Вукадиновића и једну скорашњу расправу о (анти)семитизму, прилично редак случај. Мој је утисак да овде лицемерја и сујете има на све стране, а можда чак најмање код самог аутора који је стрпљиво и углавном љубазно одговарао на многе увреде и дисквалификације. Намерно или из површности, неки су његов текст схватили као повод за референдум о лику и делу папе Војтиле, и ако се то тако схвати онда и ја, наравно, гласам против. Али овде се ради о другој ствари и немојте да се фолирамо. Ради се о кредибилности ЗПП као извора и питању да ли се сме лагати и измишљати у име "нашег", "вишег" "светог" итд. циља. Ја мислим да не. А тако је мислио и покојни патријарх Павле и многи други. И као што је већ речено, и што је поновио и аутор и неко од коментататора горе, не смемо се служити ђаволским средствима у борби против ђавола. А ја бих додао - поготово што су у тој дисциплини ђаволи увек јачи.
    Препоруке:
    8
    6
    105 субота, 11 јун 2011 21:11
    Jasna Simonović
    Komentatoru "@Jasna Simonovic"...Hvala na odgovoru...
    1. Duše se ne dele na pravoslavne, katoličke, muslimanske itd. Bogu hvala! To se religije dele...Lepljenje etiketa je ružno, razmislite pa mi se lepo izvinite, čovek li ste?...

    2. Zašto mislite da vam ne trebaju pare kada obilato u ovoj državi živite od "tuđih" para? Uostalom mi ovde kroz komentare već pokušavamo da bez para stignemo do istine o konkretnoj rečenici, pa nekako baš ne ide...

    3. Ne znam šta bi se i da li bi se išta konkretno desilo da je na vreme otkrivena laž o Papinoj navodnoj rečenici, ali verujem da bi tada istina o Papinom mišljenju u vezi bombardovanja bila "dohvatnija"....

    4. U svojim komentarima govorila sam samo o Papinoj izjavi, odnosno Đurovićevoj opaski da nema dokaza da je tom rekao....Imputirati laži nije dostojno nijedne duše
    Препоруке:
    0
    4
    106 субота, 11 јун 2011 21:15
    Бели Орао
    @За све. У "Гласу дијаспоре" пише да је то Папа рекао. Значи ето једног извора.
    Препоруке:
    9
    1
    107 субота, 11 јун 2011 22:58
    Sajber Mileva
    "Само вас гледам":
    Ради се о кредибилности ЗПП као извора и питању да ли се сме лагати и измишљати у име "нашег", "вишег" "светог" итд. циља.


    У реду. Али, побогу, чему отлики значај једној изјави једног непоузданог ЗЗП?

    И, откуда се ватикански доктор толико бави једним ЗПП?
    А не бави се претњама Ранка Кривокапића! Докторе теологије, нисам фан ЗПП, али ако од њега прети сва опансост за СПЦ, онда ми и немамо неких проблема.

    А да ли се ватикански доктор Ђуровић бави веродостојношђу онога што напишу Теофил, Луковић, Танге или Гађе, или како се већ презива шефица НУНС.

    Како му промакоше Басарини бисери?

    Поред толико мржње и пљувачине, закачио се за неког ЗПП о коме нисам чуо ништа годинама...
    Препоруке:
    12
    0
    108 субота, 11 јун 2011 23:02
    @Бели орао
    Добро је да сте то пронашли мада је јасно да текст није написан због извора.
    Препоруке:
    4
    1
    109 недеља, 12 јун 2011 00:06
    @само вас гледам
    Имате право, овде се ради о нечему сасвим другом а не о цитату без наведеног извора. Као што сам већ написао, да је само то у питању било би нормално да господин Ђуровић скрене пажњу аутору и издавачу на тај пропуст и то би био крај приче. Заиста, немојмо се фолирати.
    Препоруке:
    6
    2
    110 недеља, 12 јун 2011 00:38
    Štirlic
    За "Само вас гледам" и Јасну Симоновић

    Реномиране енциклопедије, Larousse и Britannica су пуне погрешних података који се некад исправљају некад не. Погрешан податак да се кинески зид види са Месеца објављен је у једном раном издању Британике и касније исправљен али то није много вредело. И данас се може чути тврдња да је кинески зид једина људска творевина која се види из васионе. И шта сад?
    Окомити се са толико жестине на једног ЗПП зато што није навео извор папине изјаве, потезати тако крупне речи као што су "ђаволска средства", "борба против ђавола", деоба душа, истраживање о тој изјави које би финансирао папа... све би то било комично да се ту ипак не ради о нечем много озбиљнијем.
    Препоруке:
    8
    1
    111 недеља, 12 јун 2011 01:35
    Где је Пироћанац?
    за оног ко се потписао као Бели орао

    Хвала за (покушај да се достави) извор, посебно кад се Зоран Петровић Пироћанац не јавља!, али у "Гласу дијаспоре" (као и на још стотинак места на Интернету, ево је и Видовдан колико прекјуче поновио ту спорну изјаву папе) јасно стоји:

    Izbor iz knjige Zorana Petrovića: „Izbrisati srpski virus”
    Препоруке:
    2
    0
    112 недеља, 12 јун 2011 01:43
    србски математичар
    @ srdjan conic

    Odakle vama pravo da nas ucite da je istina najvaznija.


    Господине Цонићу,
    Јесте ли свесни шта сте написали?! Па шта је важније од истине? Страшно, и због вас и нас - замолите модератора да вам обрише ту јадост. И - "познајте Истину и Истина ће вас ослободити" (Јован 8, 32).

    PS. Пробајте и ви и ваши истомишљеници да направите следећи мисаони експеримент: да заборавите да је реч о папи и да је Ђуровић докторирао у Риму - да ли бисте мислили? Или бисте рекли да није лепо да се лаже и "истина је најважнија"!
    Препоруке:
    4
    4
    113 недеља, 12 јун 2011 08:00
    Љубитељима истине
    Изоставити извор цитата је НЕПОТПУН ПОДАТАК. Ништа више и ништа мање. Употребљавати тим поводом изразе као што су „лаж“, „фалсификат“, „ђаволска посла“, позивати се на (Јован, 8,32) и слично - је НЕДОПУСТИВО. Ради се или о крајње неуком или о крајње злонамерном покушају да се постигну неки други циљеви а не да се дође до истине. Уосталом истине о чему? О односу Ватикана према Србима? О односу католичанства према православљу? Нека љубитељи истине који су упутили неодмерене и непримерене критике Пироћанцу напишу да је однос Ватикана, (а самим тим и римских папа), према Србима био братски, хуман и прожет хришћанском љубављу. Нека напишу да су Јасеновац, Јадовно и друга зверска мучилишта лаж. Нека напишу да је покрштавање потомака Срба који нису поклани у тим мучилиштима или протерани у Олуји – лаж.
    Као праунук православног свештеника закланог у Јадовну, молим вас, реците нам истину о томе.
    Препоруке:
    9
    1
    114 недеља, 12 јун 2011 08:19
    За Пироћанца
    Најлепше Вас молим да из следећег издања избаците спорни цитат и тако ставите крај злонамерним, неуким, немуштим покушајима да се прави каријера на рачун голготе православног српског живља.
    Препоруке:
    4
    0
    115 недеља, 12 јун 2011 08:33
    Jasna Simonović
    Beli orao...Bravo! Pozivam Glas diajspore da se oglasi odakle je preuzeo taj podatak..Evo, pokušaću da taj podatak prenesen u grupu Linking Serbia na Linkedin-u koja okuplja dosta ljudi iz dijaspore....

    Štirlic..gdine, ili gdjo, vi ste zaista u pravu da je grešaka puno, ali to ne znači uopšte da se greške ne treba da ispravljaju...pogotovo kada su od suštinskog značaja i kada se na osnovu njih donose krupne odluke....Takodje je poznato da su greške na internetu brojne...i da zakonski objava na internetu ne povlači na koliko znam zakonsku nacionalnu odgovornost jer mnoge države nisu uvele internet na osnovu postojećih lokalnih zakona...mi smo jedni od njih...
    Niste u pravu da je bilo žestine prema g ZPP...Naprotiv! Bilo je jako dobre namere s moje strane da g ZPP koriguje netačnost (ako je uopšte netačna) u svoj doktorskom radu...to dolikuje svakom naučnom radniku...baš kao što dolikuje svakom čoveku da ukaže na grešku...
    Komentatoru "@Beli orao@, niste u pravu
    Препоруке:
    1
    1
    116 недеља, 12 јун 2011 08:38
    Jasna Simonović
    Beli orao...izvinjavam se kolegi što sam kliknula na negativan umesto na pozitivan komentar....

    Ako se dijaspora poziva na ZPP, onda znači da g ZPP treba da opet da svoj izvor...odnosno i dijaspora treba da se angažuje....
    Препоруке:
    0
    1
    117 недеља, 12 јун 2011 10:46
    Sajber Mileva
    Ала смо чистунци!

    Ово цепидлачење око изјеве једног ЗПП ми личи као на случај када човеке поломљеног у саобраћајки донесу на хируршки сто, а он му вади трн из ноге.

    Господине ватикански докторе:

    Како сте се окомили на ЗПП, да ли сте икада реч рекли о годинама обмањивања верника од стране Војтиле, о међугрској госпи?

    Колико је Војтила учестввао у томе?

    И онда је Рајцингер, чим је дошао на власт, лепо рекао да је све то лаж у комерцијалне сврхе.

    Цела та прича о приказањима је била у време Војтиле.
    Препоруке:
    8
    0
    118 недеља, 12 јун 2011 10:52
    Štirlic@ Jasna Simonović
    1.
    Прво, изоставити извор цитата у научном раду се квалификује као непотпун податак а не као лаж. Било је коректно и са научног и са људског становишта (а у сваком случају са хришћанског) обратити се најпре Пироћанцу да тај податак допуни. Тако би поступио човек чији мотив је истина. Тек уколико податак не би био допуњен могло се евентуално изаћи у јавност али ни онда са оваквим текстом. И наслов текста и тон и језик З. Ђуровића су потпуно непримерени за једног духовника.

    Друго, ја сам поменуо да референтне енциклопедије Larousse и Britannica врве од погрешних података (неки коментатори би рекли од лажних података). Ви ми одговарате да су и на Интернету грешке бројне. Не видим везу. Интернет, (као ни онлајн енциклопедија Wikipedia) није референтан извор података. Као уосталом ни Пироћанац. Према томе, ако на нетачне податке у референтним енциклопедијама не реагује нико од страсних љубитеља истине, не видим чему толика острашћеност према Пироћанчевој књизи.
    Препоруке:
    7
    0
    119 недеља, 12 јун 2011 10:54
    Štirlic@ Jasna Simonović
    2.
    Треће, кад сам написао да је било жестине у нападу на ЗПП био сам максимално благ. Модератор би ме цензурисао да сам употребио адекватан израз за некога ко непотпуну референцу квалификује као лаж и фалсификат.

    Коначно, хоћу да верујем да сте се шалили кад сте написали да ће се нека крупна одлука донети на основу тога што је Пироћанац изоставио извор за папину изјаву.
    Препоруке:
    6
    0
    120 недеља, 12 јун 2011 13:30
    Kritičar
    Petrović je komedija, svi citati koje je naveo su obične izmišljotine, plod njegove mašte. Isto kao kada su se razni Bajdenovi "citati" izmišljali uoči njegove posete 2009...
    Препоруке:
    1
    14
    121 недеља, 12 јун 2011 13:37
    @Jasna Simonović
    Gospođo Simonović, možda bi trebalo čitav slučaj da dostavite i Vatikanu.
    Препоруке:
    2
    0
    122 недеља, 12 јун 2011 14:26
    @Критичар
    Нажалост, Јасеновац, Јадовно, Олуја су трагедија.
    Препоруке:
    2
    0
    123 недеља, 12 јун 2011 15:15
    Бели Орао
    @Критичар. Ви сте вероватно са Бајденом пили рујно вино, па знате шта је причао. Важно је да су за њега организовали концерт, а за Медведева 100 трубача.
    Препоруке:
    3
    0
    124 недеља, 12 јун 2011 15:50
    Jasna Simonović
    Komentator "@Jasna Simonovic"...dobra ideja, ali zašto da uzimam vama vašu ideju...dosta što sam stavila na Linking Serbia...uradite nešto i vi...

    Štirlic...tačno, to sve sam i sama rekla...niste pažljivo čitali moje komentare...
    A da i zbog sitnih stvari dolaze i krupne odluke to bi trebalo da znate...iako to nisam rekla, već da je krupna odluka bombardovanja doneta na osnovu možda nečije laži....što nije dobro čuo, zapisao ili ponovio...
    Препоруке:
    2
    0
    125 недеља, 12 јун 2011 17:18
    Štirlic@Jasna Simonović
    Што се тиче бомбардовања донекле сте у праву. Одлука је донета на основу наводног масакра у Рачку. Хелена Ранта, фински форензичар, је 2008. у аутобиографској књизи признала да је извештај о догађајима у том селу писала под притиском Вилијема Вокера.Или, да употребим термин неких коментатора, изнела је лажи у свом извештају.
    Поздрављам Вас.
    Препоруке:
    4
    0
    126 недеља, 12 јун 2011 18:51
    srdjan conic za srbskog matematicara
    Gospodine meni je zao sto niste shvatili moj komentar. Ja necu dodati nista vise od onog sto je npisano u komentaru posle vaseg pod naslovom Ljubiteljima istine. Ja sam samo postavio pitanje odakle pravo doktoru teologije da ,nas, uci da je istina najvaznija. Dakle nije problem u tome kao sto ste vi na zalost shvatili da sam ja protiv istine naprotiv. Protiv istine su ovakvi doktori teologije koji sebi daju za pravo da nekog uce da je istina najvaznija da uce one koji su zbog lazi i prevara njihovih mentora satanizovani i ubijani. Ovakvi doktori teologije tu laz hoce da prikriju a njihove zlocine da relativizuju pa do zla boga analiziraju recenicu jednog coveka- kakav cinizam kakvo licemerje. Nadam se gospodine matematicaru da vam je sada jasniji moj komentar
    Препоруке:
    5
    3
    127 понедељак, 13 јун 2011 05:13
    Espreso
    Vašington je tokom sukoba na Kosovu zatražio od Vatikana neku vrstu blagoslova ili „pozitivne neutralnosti“, kako bi osigurao da se Sveta stolica neće mešati u američke vojne planove, navodi se u tajnim dokumentima do kojih je došao Vikiliks, a koje prenosi italijanski nedeljnik Espreso.

    U tekstu pod naslovom „Cilj: Regrutovati Vojtilu“, list piše da su SAD uspele tada da ubede papu Jovana Pavla Drugog da ne osuđuje napade na Srbiju tokom akcije na Kosovu.

    U jednoj depeši od 11. juna 2001. tadašnjem predsedniku Džordžu Bušu navode se rezultati postignuti u bivšoj Jugoslaviji i ističe da je američka vlada angažovala Vatikan da promoviše rešenje konflikta na Balkanu:

    - Tokom vazdušnih napada NATO na Kosovu blisko smo sarađivali sa Vatikanom kako bismo eliminisali kritike na račun vojne akcije, jer bi papina osuda kampanje kao „nepravednog rata“ otežala pokušaje ujedinjenja.
    Препоруке:
    7
    0
    128 понедељак, 13 јун 2011 07:12
    Jasna Simonovic
    Štirlic, tačno...nekada laži izgledaju sitne, peglaju se, pišu pod pritiskom, dok ne počne da se "iza brda valja"...Srećom Heleni je barem savest proradila... Profesionalna, naučna i uostalom svaka ljudska odgovornost međutim pretpostavlja da svako učini onoliko koliko može da se laž "ugasi"...to je danas, Bogu hvala, tehnički mnogo lakše nego ranije...
    Samo još da nekako ljudi ne zatrpavaju taj prostor novim lažima, već istinom, bilo bi svima bolje...

    I ja vas pozdravljam...Prijatan dan svima...
    Препоруке:
    0
    0
    129 понедељак, 13 јун 2011 15:55
    @Jasna Simonovic
    Izvinjenje bi moralo doci ali sa “vase” strane vi i vama slicni vrlo dobro znate zasto. Vasa parada je providna kao cipka, krhka kao paocina. Kako mi zivimo i od cijih para, zasigurno je da se racuni nece polagati vama na ovoj tribini. Mesate duhovne i materijalne vrednosti, uputiti vas mogu ali pomoci vam nemoze niko.

    Vi ovde nista ne pokusavate da dokazete pogotovu ne bez para, vidite moja duhovnost je ipak jaca i vi to vrlo dobro znate od toga se i bojite. Plasite se posto vidite da se i ovaj brod nakrivio pa vesto i na vreme perete ovoga Papu da ne bi prosao kao onaj Papa Pius mu ime bese Eugenio Maria Giuseppe Giovanni Pacellion primade silnike onog doba a subjekt ove tribune silnike naseg vremena.

    Kroz integralnu jednacinu da su se isti zlocini desavali na teritoriji YU u sva tri rata vi vredjate nase mrtve, vredjate nase dostojanstvo.
    Препоруке:
    2
    0
    130 понедељак, 13 јун 2011 16:02
    @Jasna Simonovic
    Uzmimo kao predpostavku da je pomenuti pisac inkrimisane recenice takodje novinar (nikada se necu sloziti da je recenica izazvala bombardovanje moje male nacije ili religiske grupe sem ako me vasim znanjem ne prosvetite). Uzmimo za predpostavku da je novinar intervijuisuci poznatu svetsku licnost napravio belesku sta mu je svetska licnost rekla. Takodje pod predpostavkom da novinar nece da oda ime izvora, novinarski kod, takodje zamislimo da je kroz vredan rad Vatikan uspeo da izbrise sa internet famoznu recenicu.

    Poziva Srbe da mu ukazu ako je negde zaostao na internetu da i to obrisu. Ovo sve su PREDPOSTAVKE ali realne onda se:

    Postavlja pitanje sta vi ovde dokazujete i sta ste dokazali. Ako ste shvatili moju poruku onda je izvinjenje dovoljno za poravnanje nesporazuma ali za prvu stvar predhodnog komentara iz mog teksta ne za novinara.
    Препоруке:
    1
    1
    131 понедељак, 13 јун 2011 18:41
    Jasna Simonović
    Komentatoru @Jasna Simonovic...komentar 2. Pretpostavka vam je u redu, samo je još treba dokazati...brisanje sa interneta nije lako, ali je još teže u autorskim delima i doktorskim tezama...

    Možda početi od imena i prezimena novinara (svaki čovek ima ime i prezime zar ne, čak i kad ne želi da oda izvor...on preuzima profesionalnu odgovornost)...

    ps Ne rečenica, već rečca može biti ta koja prevagne...Nemojte sad da se pozivam na Ajnštajna... džaba visoka nauka kad je nečiji (ne)opravdano bolestan um zamenio smer...tako nekako

    Izvinjavam se, prvi komentar uopšte ne razumem...
    Mora da ste me pobrkali sa nekom jako moćnom osobom, nisam ta!
    Препоруке:
    0
    0
    132 понедељак, 13 јун 2011 19:08
    Jasna Simonović
    Komentatoru @Jasna Simonovic...Izvinjavam se... obrnuto sam ocenila vaše komentare...
    Препоруке:
    0
    0
    133 понедељак, 13 јун 2011 19:42
    @Jasna Simonovic
    Možda početi od imena i prezimena novinara
    Verovali ili ne Zoran Petrovic Pirocanac je novinar.
    Vatikan je u postupku brisanja citave dekade istorije tokom i zavrsetkom WWII.
    Mora da ste me pobrkali sa nekom jako moćnom osobom, nisam ta!
    Jasna Simonović петак, 10 јун 2011 22:11
    Jasna Simonović субота, 11 јун 2011 10:47
    Jasna Simonović субота, 11 јун 2011 21:11
    Препоруке:
    0
    0
    134 понедељак, 13 јун 2011 20:16
    @Jasna Simonovic
    Izvinjenje prihvaceno.
    Препоруке:
    0
    0
    135 уторак, 14 јун 2011 19:14
    Зоран Петровић Параћинац
    Иѕвор: Српска и Хрватска Википедија:
    Алојзије Степинац се као добровољац у српској војсци борио на Солунском фронту. 1919. г. се вратио кући у чину потпоручника српске војске.
    1943. су у знак одмазде усташе стрељале 30 сељака из његовог родног села Крашић, међу којима и његовог брата Максима.
    За разлику од Пироћанчевог навода, ови су несискутабилни. Ван контекста, неупућени би закључио да је Степинац био велики србин.
    Ово је пример како ванконтекстуално, а камо ли лажно, навођење је штетно.
    Препоруке:
    4
    2
    136 субота, 18 јун 2011 12:50
    Jovica B. Malesevic - I
    Posle orginalnog teksta Зоран Ђуровић: Новинарски или докторски фалсификат др Зорана Петровића Пироћанца obratio sam se lokalnom svesteniku i pokusao da proverim verodostojnost autora bez uspeha. Zatim sam se obratio Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi sa molbom da proveri da li su navodi o autoru tacni takodje da li je SPC upoznata sa clankom. Pitanje sam uputio koja je zvanicna politika SPC ukoliko vernici primate nesto sto u najmanju rulu izaziva sumnje pogotovo posle zvanicne poste Pape Zagrebu. Moj email je upucen informativnoj sluzbi SPC takodje sa kopijama Svetom Sinodu i njegovoj Svetosti Patrijarhu Irineju molim da se objavi u originalnoj formi ako je moguce da bi se razbile imlikacije kod citalaca.
    Препоруке:
    3
    0
    137 субота, 18 јун 2011 12:51
    Jovica B. Malesevic - II
    Iznenadjen, danas sam na vasem sajtu dobio odgovor od strane autora Djurovica koji je javno komentarisao moj e-mail poslat instituciji SPC i u vrlo negativnom kontekstu pomenuo moje puno ime i prezime. Gospodina Djurovica licno ne poznajem i ovo je njegov prvi clanak koji sam procitao na vasem sajtu.

    Posto sam licno prozvan na vasem sajtu smatram neophodnim da vam posaljem moj odgovor Gospodinu Djurovicu sa molbom da ga objavite u celosti zajedno sa e-mailom upucenim SPC. Radi se o klasicnom odnosu izmedju vernika i crkve i zloupotrebi privatnosti u javnom objavljivanju u negativnom kontekstu. Ako smatrate da je clanak u saglasnosti sa vasom uredjivackom politikom i standardima molim da se objavi u celini.
    srdacan pozdrav,
    Jovica B. Malesevic, Miami, Florida

    (sledi tekst)
    Препоруке:
    3
    0
    138 субота, 18 јун 2011 12:52
    Jovica B. Malesevic - III
    Gospodine Djurovicu,
    Obracam vam se licno na istom mediju na kome ste pomenuli moje ime a povodom teksta i komentara broj 61 objavlenog u odgovoru Zoranu Petrovicu u vezi vaseg clanka: Зоран Ђуровић: Новинарски или докторски фалсификат др Зорана Петровића Пироћанца?

    Bez razlike u religijskoj pripadnosti vi ste povredili osnovno pravilo i privilegiju bazicnog odnosa izmedju crkve i vernika.

    Vas clanak nije toliko vredan ili dobro napisan, koliko je sokantan narocito za vreme posete sadasnjeg Pape Zagrebu i njegovoj sluzbi na grobu Alojzija Stepinca. Razgovarao sam ovde u Majamiju sa nekolicinom vernika i konsultovao sa Svestenikom o clanku koji je nadasve ne razumljiv, ne samo meni nego kao sto vidite i brojnim komentatorima, zakljucak na osnovu broja komentara. Ovoliki broj komentara nije plod vaseg stila pisanja, radje je sokantna tema mozda u pogersno vreme ali najveci doprinos su vasi dodatni komentari u aktivnoj diskusiji.
    Препоруке:
    3
    1
    139 субота, 18 јун 2011 12:53
    Jovica B. Malesevic - IV
    U jednom od niza pomenuli ste moje puno ime i prezime.
    Obratio sam se zvanicno Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi sa osnovnom idejom da proverim da li je ovaj clanak uopste originalan ili neko samo koristi vase ime i biografiju. Zastita imena svestenika Srpske Pravoslavne Crkve. Slozicemo se nista neobicno za danasnja “www” vremena. Zao mi je ako ste obracanje doziveli kao licni napad.
    Radikalan zaokret i nastup od starne svestenika Srpske Pravoslavne Crkve je veliki korak. Ako je saglasan sa zvanicnom politikom Srpske Pravoslavne Crkve po mom skromnom misljenju mnogo je bolje pastvu prvo pripremiti nego sokirati. Posle svih komentara koje ste objavili u oba teksta ja se jos uvek pitam, zapravo ko ste vi i kome vi pripadata? Dajete sebi za pravo da optuzujete cak i Srpsku Pravoslavnu Crkvu I poredite je sa Rimo-Katolickom.
    Препоруке:
    3
    0
    140 субота, 18 јун 2011 12:54
    Jovica B. Malesevic - V
    Vasa demonstracija moci moze da ide samo na stetu Srpske Pravoslavne Crkve nikako na populaciju ili promociju medju vernicima. Vasi krajnje neumesni komentari i poredjenje mog imena sa hercegovackim franjevcima je vrlo neodmereno. Vi Gospodine pored narusenja osnovnog kodeksa privatnosti izmedju vernika i crkve (zakleti ste na konfidenciju sa vernikom) idete dodatnim korakom i sa pospridnim tonom u pominjanju necijeg imena a zatim i sa nadasve vulgarnim poredjenjem. Vi izlazete Srpsku Pravoslavnu Crkvu sigurnoj tuzbi, e-mail i ime u komunikaciji koju ste javno komentarisali su poslati instituciji ne vama licno, bez obzira na koji ste nacin dobili e-mail koji je prilozen na kraju ovog pisma, vi to bez odobrenja ne samo da objavljujete u negativnoj nego kako vec rece i u posprdnoj notaciji. Kao vernik Srpske Pravoslavne Crkve smatram da imam pravo da postavim pitanje i da dam predlog ukoliko sam zbunjen.
    Препоруке:
    3
    0
    141 субота, 18 јун 2011 12:55
    Jovica B. Malesevic - VI
    Da sam imao bilo kakvu unurasnju dilemu ili sumnju u Srpsku Pravoslavnu Crkvu verovatno se ne bih obratio licno svesteniku a zatim i informativnoj sluzbi i Svetom Sinodu i Negovoj Svetosti Patrijarhu sa punim imenom i prezimenom. Gospodine vasi otvoreni komentari zbunjuju i licno vredjaju vernike, jedan sam od njih.
    Kao sto vidite a iz prilozenog e-maila ste mogli videti vi niste naslovljeni. Znaci sa jedne strane propovedate pravednost i istinu a sa druge strane zloupotrebljavate poverenje ili vrsite ne ovlascene kopije i komentarisete javno komunikaciju sa vernicima sto koristite kao dodatnu inspiraciju u vasoj borbi mozda za istinu. Kojim se sistemima vi koristite u odbrani kako kazete istine? Da li stvarno mislite da ste iznad svega? Dragi Gospodine ovde se niko ne bori sa vama niti sam se vama licno obratio. Mladost ili neiskustvo sa obzirom na titule ne mogu vam se uzeti u obzir kao olaksavajuca okolnost. Vi ste upravo uradili suprotno od onoga sto propovedate.
    Препоруке:
    3
    0
    142 субота, 18 јун 2011 12:56
    Jovica B. Malesevic - VII
    Smatram da je ovo pismo dosta eksplicitno i artikulisano u objasnjenju razlike izmedju komunikacije sa privatim licem i sa zvanicnom institucijom. Takodje smatram da zvanicno lice nema pravo na publikaciju i prepricavanje istog bez odobrenja posiljaoca, pogotovu ako se radi o verniku i crkvi, ovo sto ste vi uradili je blaze receno skandal. Bez razlike koji je vas polozaj u Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi vi ste nedvosmisleno zloupotrebili polozaj ili iskoristili veze unutar hijerarhije SPC. Napravili ste ozbiljan previd objavljujuci moje ime i dodatno prezentirali ga u negativnom konteksto. Ja licno cenim vase titule i ljubav za istinom o kojoj nesebicno propovedate ali istovremeno smatram da mi svi zavredjujem duznu paznju i da nikoga ne treba izvrgavati posprdi i ismejavanju cak ni hercegovacke franjevce.
    Препоруке:
    3
    0
    143 субота, 18 јун 2011 12:56
    Jovica B. Malesevic - VIII
    Zivim u sredini gde su sve religije i vernici za postovanje ili divljenje. Skola na zalost nije merilo velicine licnosti ali ne daje ni privilegiju da se ljudi omalovazavaju, pogotovo vernici ismejavaju. Mozda ja ne razumem sve sto vi pisete, mozda to nisu moje teme ali moje osnovno pravo koje je povredjeno postoji i budite sigurni da cu ga na ovaj ili onaj nacin zastititi. Takodje bilo kakvo opravdanje da ste komentarisali kao privatno lice, nece zastititi Srpsku Pravoslavnu Crkvu od odgovornosti ako je prosledila e-mail direktno vama, ili je greskom ili jednostavno neznanjem pogresno zastitila sistem svoje elektronske poste.

    Pozdrav svim ljudima dobre volje iz Majamija i sa verom u Boga.
    Jovica B. Malesevic, vernik SPC
    Препоруке:
    4
    1
    144 субота, 18 јун 2011 15:13
    Ружичасти пантер @ Jovica Malesevic
    Грешком сам кликнуо на негативну оцену на Ваш прилог "Jovica Malesevic VIII". Извињавам се и истовремено Вам изражавам подршку за Ваш коментар. Било је тешко наћи праве речи и прави тон да би се реаговало на текст З. Ђуровића. Ви сте у потпуности успели у томе.
    Препоруке:
    3
    0
    145 субота, 18 јун 2011 18:25
    Ђуровић непробуђеним "душебризницима"
    Сви ћете мени назад за Нови Сад, како рече Радован III.
    Препоруке:
    1
    3
    146 субота, 18 јун 2011 22:37
    Видо`је@Ђуровић
    Ово сте изјавили:

    "Шта заиста мислим о екуменизму и проблемима везаним за тај феномен, можда ћете сазнати ако будем плаћен од директора НСПМ-а." и то неколико пута у сличној форми.

    То савршено јасно значи да пишете и радите тај посао изкључиво за материјалну надокнаду. (сами сте нам наметнули такав закључак)

    С обзиром да сте исто тако више пута поновили да вас "интересује истина и само истина", ја вас молим, да нам у име истине кажете ко вам је платио за писање текста о ЗПП-у.
    Препоруке:
    0
    1
    147 недеља, 19 јун 2011 07:23
    Ђуровић на Видо`је@Ђуровић
    Велите: "ја вас молим, да нам у име истине кажете ко вам је платио за писање текста о ЗПП-у".
    Одговарам: Нико.
    Кад бих хтео да се спрдам с вама, рекао бих: Ватикан и Хилари Клинтон.
    А ево и да се нашалим, иако озбиљно овако мислим. Спремам се за Цркву, а кад тамо одем, рећи ћу свом шефу: Господе Боже, дај Видоју да у току годину дана узме пара колико их ја узех за овај текст!
    Надам се да имате родбине која ће вас издржавати у току наредне године:))
    Препоруке:
    0
    1
    148 недеља, 19 јун 2011 14:42
    @Ђуровић
    "Кад бих хтео да се спрдам с вама". Какав речник!!!
    Препоруке:
    5
    0
    149 уторак, 21 јун 2011 13:17
    Васкрсија
    Сјајан текст честитог попа и врхунског научника, доктора Зорана Ђуровића!
    Препоруке:
    1
    6

    Анкета

    Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
     

    Република Српска: Стање и перспективе

    Банер
    Банер
    Банер
    Банер
    Банер
    Банер