субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

За време наше владе просечна плата је била 100 евра већа

Kоментари (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 11 мај 2011 09:51
12 i 5
Najbitnija tema je razvoj Srbije, jer je on danas najvažniji nacionalni interes. Bez razvoja i privrednog napretka, ne možemo odbraniti ni sačuvati nijedan državni i nacionalni interes i obezbediti normalan život građanima. Odbrana Kosova, podrška Republici Srpskoj, sve to nužno zavisi od razvoja zemlje.

Najpametnija Kostunicina recenica koju je izgovorio u proteklih 10 godina. Mozda ipak nije potpuno beznadezan slucaj
Препоруке:
51
11
2 среда, 11 мај 2011 10:15
slobodan 50
pitanje:
veća plata za sto evra - koliko je srpsko zaduženje?(za taj period)

odgovor:

NEMA DILEME.

zaključak:

nemam nam spasa.

koje vrste mačke:

monika beluči?
Препоруке:
22
52
3 среда, 11 мај 2011 10:59
Rada Novi Sad
Gospodin Koštunica je zaista principijelan političar!
Jedini i pravi na našoj političkoj sceni.Daj Boze da to glasači konačno sagledaju,inače ode nam Srbija ...
Препоруке:
81
22
4 среда, 11 мај 2011 12:15
razočarani glasač
Slažem se da Koštunica sada deluje kao mnoralna gromada u odnosu na ove, ali jadna je i neuverljiva ova njegova argumentacija, a posebno ovo busanje sa "sto evra većim platama". Veoma je on odgovoran za sve ovo što sada imamo, on ih je doveo na vlast i on im je dao legitimitet, okružio se sumnjivim likovima, "dobrovoljno" izručio čitav državni i vojni vrh, saučestvovao u neviđenoj plačci Srbije i na kraju podvio rep i povukao se da izdaje principijelna saopštenja. A i sada opet pravi sličnu grešku dajući legitimitet naprednajcima.
Препоруке:
36
39
5 среда, 11 мај 2011 12:23
Byakuya-sama
To je priča za ljude ograničenih znanja(da ne kažem pameti), normalno da nakon potpune rasprodaje u periodu Đinđić-Živković-Koštunica-Koštunica nema više šta da se proda pa standard vrtoglavo pada, ali sigurno bi padao da je bilo koja mafijaška(čitaj parlamentarna) stranka na vlasti, isto bi bilo, 10g ''bećarske'' ekonomije je prošlo, konobar(MMF) čeka na naplatu i tu nema ništa što bi neka od stranaka u opoziciji bolje uradila, jer su od istog ''materijala'' pravljene
Препоруке:
24
39
6 среда, 11 мај 2011 13:59
@slobodan50
Коштуница је протерао ММФ из Србије

Да је задуживање под Коштуницом било велико, сами би невели износ, овако блатите на празно

Изгледа да је данас Вашој деци боље, кад Вам 100 евра већа плата и ниже цене под Коштуницм служе за спрдњу.

Смешно је да декларативно "спас тражите на истоку и Русији", а не одговара Вам политичар који је Русију увео на велика врата у Србију.
Препоруке:
71
12
7 среда, 11 мај 2011 17:22
jevropljanin
Koštunica nosi greh što je išao na izbore i tako prepustio vlast ovim zlotvorima, umesto da je napravio novu vladu sa SRS.
Doduše, koje mogao znati da će Dačić okrenuti ćurak naopako. -Koferče vrti gde burgija neće.-
Препоруке:
44
3
8 среда, 11 мај 2011 18:19
Vilok
Ajde?! Mislim da je sramota hvaliti se time, upravo zavod za statistiku iznosi da je rast BDP bio laziran. Gospodine Kostunica, plate su bile vece jer sta prodali najbolje firme u Srbiji i pojeli dobijeni novac kroz plate i penzije.
Препоруке:
16
32
9 среда, 11 мај 2011 20:03
slobodan 50
postoje zvanični podaci.normalno, treba ih znati i čitati...zna se kako ide postupak dobijanja kredita.idolopoklonstvo i to na "prazno"ostavljam , MODIFIKOVANIM čipovanim robotima...

GDE JE PROIZVODNJA U SRBIJI?

GDE JE POLJOPRIVREDA U SRBIJI?

GDE JE KORIDOR U SRBIJI?

GDE SU PARE?

GDE SU DONACIJE?

nije ih pera proćerdo...
Препоруке:
21
8
10 среда, 11 мај 2011 21:45
Mozda zato sto vasa razaracka politika jos nije urodila ploda..
Ali sad, zahvaljujuci lancu politikanata, pocevsi od vas pa nadalje, mi imamo zadovoljstvo da okusime sve gorke plodove, iznikle iz 10+ godina vladavine, vas, i vama slicnih...

Velika vam hvala! Svakako cemo vas pamtiti kao velike Srbe... imam cak i naziv za vas mauzolej. Ako je Titov, kuca zveca, mislim da je odgovarajuce da vas bude kuca korova... A sto se Tadica tice, e, pa njemu trebamo sagraditi citavu jednu piramidu, barem metar visociju od Keopsove, jer je on ZAISTA zasluzio da ga pamtimo...
Препоруке:
9
22
11 среда, 11 мај 2011 21:49
au mile
Тачно је да је плата у Србији била 100 евра већа него сада, али је још тачније да та зарада није била последица боље економије, већ распродаје породичног блага( пример продаје Мобтел-а). Сматрам да је прилично неукусно представљати Млађана Динкића у лепом светлу, пошто је он био један од архитеката ове привредне девастације Србије. Без домаћих банака које је скоро све погасио Млађа Динкић(једино што сада подржавам код актуелног Тадићевог режима су настојања да се формира домаћа развојна банка), без привреде, без обећаних страних инвестиција, без стратегије, визије и идеја, ова земља неумитно клизи ка својој пропасти. Понављам, одговорност Млађена Динкића је највећа, а прилично велика и Војислава Коштунице.
Елем, успеси у економији нису оно чиме може да се похвали Војислав Коштуница, али што се тиче поимања државне и одговорне политике, чини га политичарем који је за три копља испред свих, највише због срамних поступака Тадићевог режима којих се сваки частан грађанин Србије стиди.
Препоруке:
36
6
12 среда, 11 мај 2011 21:56
@slobodan50 i vilok
manite se praznih optužbi u B92 stilu. Imate kvalifikacije i argumente ko Brankica Stanković i Srđa Popović - eksperti za fabrikovanje poluistina u optužbe.
Kad vam Toma udari nacionalni štrajk glađu da bi vas što pre uveo u EU, pravićete Koštunicu od blata.
Препоруке:
31
10
13 среда, 11 мај 2011 22:49
slobodan 50
dobro.ako se bavim poluistinama, ok.sve je pola tačno od navedenog...i to je dosta za osudu i kritiku.
to je to.
dakle, navijači zvezde obožavaju saleta đorđevića, divca, paspalja, danilovića, kićanovića, dalipagića, itd...navijači partizana obožavaju mihajlovića, jugovića, piksija, pižona, duleta savića, itd...dakle, OBOŽOVAMO SAMO SRPSKI KVALITET, STANDARD.dokazani kvalitet.

SKIDAM KAPU, profesoru samarđžiću, na primer...
Препоруке:
10
7
14 среда, 11 мај 2011 23:45
Vilok
Slobodan50:
Rimljani su imali obicaj da kazu: Gluvom pricas pricu. Vise puta sam iznosio cinjenice o Kostunicinoj vladavini, i ne mogu da se ponavljam. No, hajde da cujem vase argumente. Je li Zavod za statistiku objavio da rast BDP nije bio onoliko koliko se prikazivalo?
Je li trgovinski deficit rastao do neslucenih razmera? Je li apsolutna carinska liberalizacija unistila proizvodnju u Srbiji? Je li bilo dilova sa tajkunima (Luka Beograd, C market, Robne kuce...)?
Препоруке:
10
12
15 четвртак, 12 мај 2011 01:37
Kiza
Jedino "razocarani glasac" stavlja validni komentar. A oni koji su za Kostunjicu se jednako zaslepljeno ponasaju kao i svi oni koji glasaju za Tadicevce i za "Naprednjake". Pa nije politika fudbalska utakmica pa da se navija za svoj tim cak i kad ne valja.

Kostunjica je uvek bio covek od principa, pragmatizam mu uopste ne pristoji. Zaista je tuzno citati kompromise koje Kostunjica sada cini da bi se posle dugotrajne suse nekako ponovo docepao vlasti u nekoj kilavoj koaliciji. A Toma ce ga na kraju izvozati isto onako kako su ga izvozali njegovi prethodni koalicioni partneri. Pre su mu makar ostali svetli principi, a posle nove voznje ostace mu samo tama.
Препоруке:
8
5
16 четвртак, 12 мај 2011 07:15
ЂУРЂИЈЕ
бт рече да није било кризе просечна плата би била и преко 600 евра. Мада ја мислим да би била и 60000 евра (али дсовцима).
Препоруке:
10
1
17 четвртак, 12 мај 2011 08:22
@vilok i slobodan50
da ste ozbiljni, znali bi bar sta je u nadleznosti grada i u kom se periodu sta desavalo.
Jeste objavljeno da su pogresni podaci objavljivani, a Vi navedite gde je objavljeno da je to pocelo od Kostunice.
Vi ste gluvi za istinu.
Evo ja cu Vas stalno podsecati da ste Bramkica Stankovic sa B92. Mozda dobijete i nagradu.

slobodan50

hvalite se svojim godinama i postenjem, da li svoje postenje dokazujete taktikom B92? Jeste li sigurni da su puluistine kojima se sluzite primer postenja i dobre namere?

Ako na Vas primenim princip poluinformacija, onda ste Vi 100% placeni da nas preko SNS uvucete u Evropu. Kako Vam zvuci?
Препоруке:
12
6
18 четвртак, 12 мај 2011 09:20
Лаповац
Нисам могао да читам даље од првог Коштунициног одговора.
Јел могуће људи да је и Коштуница толико оглупавио, или је и он почео да мисли да су у овој држави дебили у већини и да мора да се прилагођава таквој ситуацији.
Препоруке:
11
9
19 четвртак, 12 мај 2011 09:51
Воја
Господине Коштуница, иако сматрам да од Ваше странке нема боље алтернативе на политичком небу Србије, далеко сте од добре алтернативе. Чињеница је да се за време Ваше владе (исто као и у овој) буџет пунио продајом државних фирми уместо да се тај новац преусмери на развој привреде. У економском плану Ваше партије нема ни речи о еколошкој и биодинамичној пољопривреди, што би морало да буде и због здравије исхране српског народа и због развоја технологије која би могла добро да се наплати и (за крај) због производа који су на цени и бивају све популарнији на тржиштима која имају пара. Ето то су само две замерке (од многих које имам) на рад Ваше партије иако, понављам, на политичком небу Србије нема боље алтернативе.
Препоруке:
11
5
20 четвртак, 12 мај 2011 09:59
Milkan
Svaka čast osnovnim principima koji rukovode Koštunicu.Problem je što je malo od tih principa progurao u realnoj politici, a imao je priliku. Npr. kako je Toma bio neprihvatljiv pre nego što je izdao "svoje principe". Dali to znači da Voja ne ceni principijelnost kod drugih aktera političke scene ili ih ceni selektivno. Npr. Kod Mlađe ceni principijelni stav da se Mlađo u svom političkom delovanju bavi samo našim novcem koji će deliti po svom nahođenju, svi kažu, isključivo svojim pajtašima i političkim aktivistima. Ne smeta mu sada ni Mlađin probuđeni regionalizam, to je valjda dobro za Srbiju. Što se tiče Rasima, svaka čast, krštenijeg političara koliko se vidi mi za sada nemamo. Ovim preostalim DSS simpatizerima nije jasno kako je moguća koalicija sa "novim Tomom" ukoliko se on ne vrati bar delu svojih izvornih principa. Posle svega što je "novi Toma" rekao i učinio ko veruje da on može ili sme da se povrati po bar neki od prethodno napuštenih principa. Imperija ulaže na sigurno.
Препоруке:
10
3
21 четвртак, 12 мај 2011 11:44
Marko Gay
U pogledu Kostunicinih primedbi na merenja popularnosti DSS-a, ko zna, mozda su Srbi jos uvek nepoverljivi pa ne zele agencijama za ispitivanje javnog mnjenja da iskreno kazu sta misle i osecaju.

Ovo bi se moglo ublaziti ako bi se osiguralo da front organizacije koje se pojavljuju kao formalni narucioci istrazivanja imaju sto manje formalnih veza s vladom.

Zbog vaznosti rezultata, vlada SAD trebalo bi da nastavi da stabilno i izdasno finansira ispitivanja javnog mnjenja u Srbiji na gore opisani nacin.
Препоруке:
1
8
22 четвртак, 12 мај 2011 12:28
slobodan 50
Pogledaj oko sebe kako žive građani srbije, pa mi onda reci kako moje tvrdnje nisu tačne...ja imam svoje časno ime i prezime, a kod tebe nije samo problem što nemaš ime i prezime.tvoj problem je ozbiljniji.
Препоруке:
8
8
23 четвртак, 12 мај 2011 13:02
@slobodan50
svi se pozivaju na "časno ime i prezime" dok nečasno sipaju netačne i paušalne optužbe. Časno branite Tominu gde god stignete(nema nečasnog izlaska iz SRS i krađe mandata), branite Tomino ulizništvo Evropi(a u Rusiji je spas), ubeđujete da postoje ogromne razlike u politici DS i SNS... časni ste jedino u nedoslednosti i propagandi za... ma ni Vi više ne znate šta u stvari hoćete.
Препоруке:
12
5
24 четвртак, 12 мај 2011 15:29
Darko Andzic
Realno,cinjenicno stanje je da je prva Kostunicina vlada najbolja od ponovnog uvodjenja visestranacja U Srbiju.Tacno je da je uspeh u ekonomiji u velikoj meri zavisio i od prodaja velikih preduzeca poput Mobtela,ali realno ta vlada ja imala kakvu-takvu ekonomsku politiku za razliku od ove.Sto se odbrane nacionalnih interesa,pre svega borbe za ocuvanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta Srbije na delu svoje teritorije(Kosovu i Metohiji)Kostunici skidam kapu.Medjutim,imao je on i velikih gresaka,ubedjivanje naseg vojnog i policijskog vrha da se preda Hagu je jedna od njih i ne verujem da bi to Kostunica ponovo radio da moze da vrati vreme,pogotovo posle pustanja Orica i Haradinaja.Druga velika greska,po mom misljenju, je sto nije napravio vladu sa SRS 2008.
Препоруке:
9
3
25 четвртак, 12 мај 2011 16:28
Дејан
Лепо је чути некога да каже да никада нећемо ући у ЕУ.

Ипак мене је насмејало питање о избору између сијамских и персијских мачака. То је смешније и од приче да су плате биле 100 евра веће кад је Динкић још имао шта да приватизује.
Препоруке:
4
8
26 четвртак, 12 мај 2011 18:08
SLOBODAN50
dakle, mnogi građani su okupljeni oko političkih stranaka i ubeđeni su, da je to jedini ispravan način življenja...ja sam drugčije vaspitavan, upravo na lošim iskustvima srpske istorije, a to znači, da nikad neću biti nijednoj stranci, jer ja imam samo jednu "stranku", a to je srbija.prelazim preko "seljačkih" uvreda i zato objašnjvam svoju poziciju.dakle, toma je sada, u ovom trenutku, sinonim za PROMENE.siguran sam da su promene nužne!drugo, nije moje lutanje i "da neznam gde bijem", to je problem naših političara.ja biram, razmišljam, analiziram i zauzimam stavove, za sve što je dobro za moju otađžinu.treće, ne vidim bolji i brži izlaz za srbiju, nego li u kompletnom zbližavanju sa pravoslavnom rusijom...da ne spominjem onaj podatak,da celokupna proizvidnja srbija nije dovoljana samo za mosku..o sistemima SS400 i SS500 izlišno je govoriti, itd,itd,itd...GDE SU PARE?GDE JE PROIZVODNJA?nije pera kriv za to, nego...
Препоруке:
12
6
27 четвртак, 12 мај 2011 18:36
mile
Za Slobodana 50.
Izgleda da si pogresio rat Slobodane...
SS 300, SS 400, SS 500.... ?!
"SS" je skracenica od "Schutzstaffel" ....
a ruske raketne sisteme i "SS" deli istorijska distanca... osim ako nisi hteo nesto drugo da kazes, ali tek tu gresis....
Auf Wiedersehen
Препоруке:
6
9
28 четвртак, 12 мај 2011 18:52
Дејан
Јасно је свакоме са мало мозга да није могло да буде развоја у Србији кад је претходних десет година гашена индустрија, велики системи, кад је курс угушио извоз.

Свака добробит је проистекла од енормног увоза свега и свачега (од чега се наплаћивао ПДВ) и од пљачкашке приватизације.

За странку која се хвали да јој економски програм има два тома (рече то онај Поповић)резултати су били мизерни.

Од продаје Мобтела Теленору су узели чистих милијарду евра.
Препоруке:
3
8
29 четвртак, 12 мај 2011 21:07
slobodan 50
jeste, ja pogrešio.pogrešio u žurbi i napisao jedno S više...e, da su i drugi pogrešili samo za slovo S...ovo ne vodi nigde, jer nemamo svi dobre namere.
Препоруке:
10
1
30 четвртак, 12 мај 2011 22:30
Обсервантес
Две жене пијаца, три жене вашар!
Препоруке:
10
5
31 петак, 13 мај 2011 02:23
Vilok
Odgovor g.koji me prozvao da sam Brankica Stankovic

Postovani,
Posto nemate argument vi se bavite etiketiranjem.
To sta narod misli o Kostunici svedoci cinjenica da je sa 47 posto podrske u birackom telu, na predsednickim izborima 2001., dospeo do jedva 5 posto, premna skorasnjim anketama.
To sta je nadleznost grada sta republike je irelevantno, ako je neko cinio krivicna dela mora u zatvor, a DSS je cinio koaliciju sa DS i omogucio nezakonite poslove u gradu. I mnogi kadrovi DSS su umesani u brojne afere, poput sekretara za urbanizam Komatine i famozne direktorke Gradskih pijaca Gordane Matijasevic, o Kolubari ovog puta necu pricati, mozda bi stvarno pomislili da sam, ne daj Boze, Brankica Stankovic.
Iskreno, zelim vam da se izborite za tih, za vas iz DSS, sve nedostiznijih 5 posto.
Препоруке:
8
9
32 петак, 13 мај 2011 09:13
@Дејан
"продаје Мобтела Теленору су узели чистих милијарду евра" - и оставили их у буџетуали Дачић и Ви сте хтели у ЕУ.
Препоруке:
13
0
33 петак, 13 мај 2011 14:51
@vilok
Šta će nama zakoni,policija,sud kad imamo Brankicu Stanović, Vas i Srđu Popovića!

DS i G17+ su dobili najviše glasova na izborima 2008 - po kriterijumu koji ste servirali, DS i G17+ su primer poštenja i državništva.

U pravu ste, dugujem Brankici izvinjenje, ona je simbol objektivnosti u odnosu na Vas.
Препоруке:
8
2
34 петак, 13 мај 2011 18:05
Nikola Turajlić
@ @vilok
Tvoje znanje izgleda ne doseže čak do nivoa toga da izmisliš vlastiti nik.
Jedino što koristiš u obrani Koštunice je da svoje neistomišljenike proglasuješ BS.
Zašto ne navedeš napr. kako je Bubalo uz podršku Koštunice reformisao srpsku proizvodnju mleka, time što je prinudio seljake (bescarinskim uvozom mleka u prahu) da likvidiraju stare krave i potom dovoze rasne junice iz inostranstva.
Zašto im ne odgovoriš da ne hvali Koštunicu bez razloga Dinkić, jer mu je ovaj ostavio odrešene ruke (pored ostalog izbacivanjem Pavlovića iz Agencije za privatizaciju) da uspešno tranzitira Srbiju u ekološku državu (bez industrije).
Začepi gubicu oponentima za Kolubaru, time da je Koštunica kao veliki ljubitelj životinja pokazao svoju brigu i za jagodinsku žirafu.
Nadam se da nećeš i mene nećeš staviti u isti koš sa BS.
Препоруке:
2
8
35 петак, 13 мај 2011 22:53
slobodan 50
GDE SU PARE?
Препоруке:
7
6
36 петак, 13 мај 2011 23:06
@Nikola Turajlić
Dinkić ga hvali da bi takvi kao ti imali čime da ispiraju gubicu(tvoj izraz).
Jasno je da Koštunica toliko voli da krade, čim je raspisao izbore na početku drugog mandata.
Tvoj Sloba nije krao,ali su zato Marija i Marko u sred sankcija imali televiziju i diskoteku od nošenja gajbica. Da možda Koštunica nije i Kundaka iz Mirinog JULa sredio? Da pitaš Srđu Popovića? Inače Dušan Mihajlović sa kojim je Sloba ušao u koaliciju je tad bio srbenda i veličina.

Ja i moji gulimo po Srbiji, da se svi ugledaju na tebe i odu iz Srbije, ne bi imao kome da soliš pamet.
Препоруке:
9
2
37 субота, 14 мај 2011 01:19
Nikola Turajlić
@ "Nikola Turajlić"
Izvini molim te što nisam odmah prepoznao starog revolucionara, koji se istina kreće na sajtu NSPM u strogoj konspiraciji (nešto kao internet komita), ali moja OZNA na kraju sve dozna.
Sada, nakon što si postao Koštuničin Če Gevara, siguran sam da će Srbija biti spašena.
O tome da sam bio srodnik Slobe i njegovih, ja ne znam ništa, ali na sreću imam tebe da me o tome obavestiš.
Препоруке:
1
6
38 субота, 14 мај 2011 13:39
SLOBODAN50
gde su pare?gde su stotine miliona eura?gde je proizvodnja?gde je sudstvo?gde je vojska?gde je školstvo?gde je zdravstvo?
Препоруке:
4
2
39 субота, 14 мај 2011 18:24
@slobodan50
kod onih za koje si glasao.Svako za koga si glasao bio je na vlasti(pre ili posle)i uzeo svoj deo.
Препоруке:
4
3
40 субота, 14 мај 2011 23:42
slobodan 50
kako sam ja prevaren građanin...ja i 90% poštenih građana srbije...to je to.najveća prevara u istoriji srbije, počinje pre 11.godina.
Препоруке:
5
5

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер