среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Поуке Томиног штрајка

Kоментари (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 29 април 2011 15:08
Marko Gay
"Они су морали бежати од свих других тема, јер би се у свакој од њих видело да практично нема програмских разлика између СНС и ДС."

To sto kazete implicira da sada skoro citav narod podrzava program Demokratske stranke.

Srbi su dostigli slogu i nacionalni koncenzus.
Препоруке:
1
3
2 петак, 29 април 2011 15:21
Дарко Станојевић
Е, ово је поштено написана анализа догађаја из протекле "страсне седмице", а и нешто мало пре.

Истина, дошла је "постфестум", па је искусна и паметна барем колико и да смо је писали сви ми који имамо очи и уши, а нисмо заслепљени лажном "жртвом" лажљивог Томе&Цо.

Свеједно, најбоља досад. Домаћи задатак за колеге аналитичаре (без тупавих "крипто" премиса).
Препоруке:
2
0
3 петак, 29 април 2011 15:26
Вукадин
Добар текст, мада се са добрим делом онога што видим као намеру не слажем. Не желим опозицији дати "карт бланш", посебно не око питања запошљавања кадрова, не желим дати ни уобичајених 100 дана. Само, да бисмо дотле дошли, потребно је да опозиција постане власт.
Дакле, не дајем "карт бланш", али вероватно дајем свој глас. И то не толико упркос овом циркусу (другачије то не могу назвати), него упркос Карићу, пре свега, па онда и Беку. Зашто? Чему?
Зато што ми је од ДС-а и "проевропских" (или "просрпских") одавно мука. А богами и лично ме угрожавају - за сада углавном економски.
Наравно, аналитичар има право да критикује, а ствар је политичара да извуку неку поуку. Макар се учили на својим грешкама, а не туђим. Право је свакога, па и аналитичара, да брани свој интегритет. И ту треба стати, одговарати само на претеране дискредитације. Доста је већ "случаја Јеремић" и препуцавања око њега.
Препоруке:
0
0
4 петак, 29 април 2011 15:38
nataša
Kad je u pitanju centralni stav o tome da li samo smenjivati vladu ili paziti sa kim se to radi moram i da se složim i ne složim sa Antonićem. Slažem se jer zaista ne vidim nikakav smisao da Tadića zameni Nikolić i ma koliko ne poštovao sadašnju vlast, a ne poštujem je nikako ipak je Nikolić gori. Ne slažem se jer nas istorija uči da niko nije smenio vlast, a da prethodno nije objedinio sve, baš sve koji su protiv te vlasti. Milošević je smenjen zato što su na jednu gomilu sakupljeni i priličan deo stvarne elite ovog naroda, i politička i intelektualna, i najveća bagra ovog naroda. I danas ko hoće da sruši Tadića mora da objedini i Koštunicu i Nikolića i Šešelja i Ilića, a bogami i Dinkića sa njima. Kad to vidite samo za sebe, bolje ne raditi ništa.
Kada je u pitanju konkurs za novu mantru SNS-a, koju će reč u narednom periodu ponavljati mislim da je i tu konkurs rešen. Ta reč je rejting.
Moguće da i sa drugih strana se to čuje. Kad sad Vučić oplete; "Rejting, rejting, rejting"
Препоруке:
3
0
5 петак, 29 април 2011 15:41
Влада Канада
Овом тексу се нема шта додати ни одузети. Једно политичко освежење, било негативно или позитивно, може доћи од повратка Војислава Шешеља у Србију, ако се западни варвари одлуче да га пусте из политичког ропства (тако не некад држан у ропству Мендела). Или од спонтаног устанка гладног, опљачканог и пониженог Српства. Тада неће помоћи ни преторијанске гарде бившег слобисте Ивице Дачића и јуловца Шунатовца.
Препоруке:
2
0
6 петак, 29 април 2011 15:53
OKVIR
Svi oni( SNS, DSS, SRS ) potenciraju pricu da se bore za dobro SRBIJE! Da im je na prvom mestu interes drzave Srbije!

Da zuti vode katastrofalnu politiku po svim pitanjima, obicnom coveku je to jasno i narod ima volju da ih skine sa vlasti. Pa, za dve i po godine, ostade bez posla CETIRI STOTINE HILJADA LJUDI!!!
I, nikom nista!
Jos je Dinkic pricao pricu da ce Srbija da izvuce korist iz svetske ekonomske krize.
Totalno ludilo!

Osnovni problem je sto i tri gore navedene stranke nije briga za potrebe naroda vec "vrte neke `svoje` filmove". Da su te tri stranke, zajedno povele narod na demonstracije - do raspisivanja izbora - imali bi izbore najkasnije do pocetka juna.
Zasto nisu?

Nikolic je deo zute ekipe!!!

Ovo sto je on uradio, se zove: Prevede ih zedne preko vode da mogu svi zajedno dalje kao i do sad.

Samo, do kada ce moci tako???
Препоруке:
2
0
7 петак, 29 април 2011 16:01
zoranSan
Gospodine Antoniću kao politički analitičar,morali bi da znate da ako bi izbori bili 18 decembra moraju da se raspišu bar u septembru.I Vi i ja znamo da se to neće desiti .Tadić će prolongirati što kasnije sve dok se ne uveri da su toliko ovladali medijima da nema šanse da ne dobiju izbore.Pogledajte samo jedan Dnevnik u večernjim časovima na RTS,B92,ILI Studiu B,videćete da recimo preksinoć,Prvo par minuta vesti o SPS Dačić ide a za njim i Mekonjić,priča o potrebi većeg broja policajaca u Beogradu.Zatim odmah Dulić-DS gradilište jedan bager i priča o ekologiji,i normalno Dinkić,ide sa Kalanovićkom i Ministrom zdravlja priča je o psu koji je ujeo 7 građana u Kuršumliji,normalno serum protiv besnila nije ni doneo,nego je naredio da to neko drugi uradi.Sve u svemu u pravu je onaj novinar što je nekim političkim strankama ispostavio fakture za reklamisanje na svojim talasima.RTS bi samo od njih mogao da živi pretplata bi se ukinula.
Препоруке:
0
0
8 петак, 29 април 2011 16:11
Драгослав Пакић
Превише је аналитичара или ``аналитичара`` који се редовно баве анализом политичких странака и њихових лидера. Мене би, рецимо, много више занимала анализа укупног бирачког тела Србије и објашњење како то да Тадића и његове редовно и без изузетка подржавају сви они који ни о Србији, ни о Србима немају најлепше или бар пристојно мишљење. На пример, Чанак.
Ако већ немају снаге, смелости и надахнућа да уђу у стручну интерпретацију таквог стања међу несрбима, (прочитајте Достојевског о односу словенске и православне браће према доброчинствима Руса за која Руси никакву захвалност нису ни очекивали, али им се редовно узвраћало мржњом и нетрпељивошћу) зашто се бар не потруде да образложе одкуд толика србофобија и међу самим Србима. На пример, ЛДП.
Хтео не хтео, ипак се опет све своди на политичке странке и њихове лидере. Извините Антонићу.
Препоруке:
0
0
9 петак, 29 април 2011 16:17
Ружичасти пантер
Тај штрајк је једноставно био ћорак. Не познајем никога ко друкчије мисли а контактирам доста људи.
Препоруке:
2
0
10 петак, 29 април 2011 16:30
Ceca Lazinica
Činjenica je da ovi ne daju vlast i da će se držati za slamku dok mogu.Isto tako narod je umoran i iscrpljen od čekanja boljih vremena a zelene trave ni na vidiku pa magarci lipsavaju sve više.Možda bi bolje bilo pretresanje svih kadrova prvo po strankama a kasnije i vertikalno pa pronaći kvarove i začepljenje pa tek onda neke izbore.Ovako umjesto Tadića da dođe Tomo ili Koštunica ili neki treći nema promjene i nema boljitka za običan narod a to je vljda bitno.
Препоруке:
0
1
11 петак, 29 април 2011 16:43
паја патак (1)
Мада се са највећим делом текста у овој (као и обично добро написаној анализи) слажем – али, са овим „… да су превремени избори за већину грађана само форма, не и суштина проблема...“ не могу – а ево зашто: бирачко тело је, рецимо, 5 милиона људи. Од њих, више од 1 милиона нема ни завршену основну школу, а бар још толико је, упркос тој школи (или баш због ње) функционално неписмено (40% бирачког тела). Од преосталих 3 милиона, вероватно само 300 хиљада (питање да ли и толико?) чита озбиљнију штампу – а и тамо углавном спортске стране и читуље. Програме политичких странака? Немојте, молим Вас – загрцнућу се од смеха! За осталих 2,7 милиона много је рећи да понекад у руке узму неки таблоид, а свих 5 милиона ђутуре на ТВ гледају махом спортске преносе, идиотске серије и разне “Фарме са све Великом Браћом“. Политичке ТВ емисије (а и те углавном про-властодржачке, дакле, про-ДСовске) прати можда она – поменута група од 300 хиљада.
Препоруке:
2
0
12 петак, 29 април 2011 16:43
Михајло Дробњаковић
Господине Антонићу,Србија је уморна од странака и странчарења.Поготово од када су она три амбасадора кренули да моделирају политичку сцену Србије где и Курта и Мурта морају да имају сертификат оверен у Бриселу и Вашингтону.Тако је Мурта(пардон Николић) излудео од чекања да и он мало јаше,улетео у ступицу да не сме да тражи изборе одмах, што је природан став сваке нормалне опозиције све у страху да му не замере евро-атлански контролори.Дијагноза је јасна.Србија је окупирана и то на бруку и срамоту сами смо себе окупирали и на ланцу привели Империји зла.На сцени је компрадорска квази-елита која пузи пред окупатором и нутка се ко ће бити пригоднији квислинг.Како имамо посла са трговачком цивилизацијом која све што ради, ради после cost benefit анализе свако нов ко заседне на грбачу овом народу платиће улазницу окупатору српским националним интересима.Тако је било од Милошевића до Тадића.Колико ће платити Мурта после своје Каносе не смем ни да помислим.
Препоруке:
2
0
13 петак, 29 април 2011 17:07
паја патак (1)
Мада се са највећим делом текста у овој (као и обично добро написаној анализи) слажем – али, са овим „… да су превремени избори за већину грађана само форма, не и суштина проблема...“ не могу – а ево зашто: бирачко тело је, рецимо, 5 милиона људи. Од њих, више од 1 милиона нема ни завршену основну школу, а бар још толико је, упркос тој школи (или баш због ње) функционално неписмено (40% бирачког тела). Од преосталих 3 милиона, вероватно само 300 хиљада (питање да ли и толико?) чита озбиљнију штампу – а и тамо углавном спортске стране и читуље. Програме политичких странака? Немојте, молим Вас – загрцнућу се од смеха! За осталих 2,7 милиона много је рећи да понекад у руке узму неки таблоид, а свих 5 милиона ђутуре на ТВ гледају махом спортске преносе, идиотске серије и разне “Фарме са све Великом Браћом“. Политичке ТВ емисије (а и те углавном про-властодржачке, дакле, про-ДСовске) прати можда она – поменута група од 300 хиљада.
Препоруке:
2
0
14 петак, 29 април 2011 17:08
паја патак (2)
Наставак: Укупно узев, све интернет политичко-аналитичке сајтове прати далеко, далеко мање од тог броја – бићу великодушан: ево, можда 50 хиљада (1% бирачког тела). Дакле, више од 90% бирачког тела је врло лако изманипулисати и убедити да су баш превремени избори - и то не сада, него чак и кроз 8 месеци ( а свега месец дана пре од стране властодржаца, као компромис предложеног термина) не формално, него баш суштинско –критично, животно важно питање. Фирма “Николић & Вучић“ то одлично зна. Признајем да се мало прерачунала што се периода чекања од 8-9 месеци тиче, јер памћење бирача не сеже даље од пар недеља, али ако се у међувремену досете неке теме/скандала и сл. за подгревање тензије, можда ће се некако и извући. А, што се тиче наде у гаранцију „...бирачима да, заокружујући СНС на гласачком листићу, неће поново купити мачку у џаку...“, плашим се да нема ни толико мачака, ни толико џакова колико су ови бирачи радо спремни да поново и поново купују.
Препоруке:
3
0
15 петак, 29 април 2011 17:24
Легиа Семлин
Није свеједно ко ће доћи на власт. То и јесте идеја жутаћа - да нам огаде изборе, да сви помислимо да је "свеједно". Е није свеједно. Када бих сазнао да имам потенцијално смртоносну болест, више бих волео да ме лечи лекар који би ме упознао са свим последицама, начинима лечења, изгледима за преживљавање, него други ко би ми са осмехом на лицу рекао да је то као кијавица. Имам право да сазнам против чега и како се борим. Иста ствар је и са државом - имамо право да знамо да ли СНС подржава ЕУ, да ли ће нас и они за који месец утеривати у НАТО, и да ли ће Тома да се рукује са Тачијем. Моја процена - подржава, отворено; хоће, утериваће нас; да, руковаће се, да би остао на власти коју жели 20 година, неуспешно. Према томе, шансе да за њега-њих гласам су никакве. СНС нема кадрове, идеје, знање - има само жељу за влашћу. Она није довољна да добију мој глас. Штрајк - "Смрт господина Голуже"? Или је требао до краја или никако - било би поштеније и храбрије. Овако је само отужно.
Препоруке:
1
0
16 петак, 29 април 2011 17:58
The Tao of Groove
Upravo tako, jer nisu gradjani Srbije jos do te mere sludjeni da podrzavaju gluposti iz opozicije samo zbog toga sto su opozicione. I sta je to nateralo Tomu na strajk gladju? Izbori 2 meseca pre vremena? Promena politike kroz mantru EU nema alternativu? Nikolic je prosao kao politicki amater. Previse amaterski za nekoga ko je u politici ceo radni vek. I sta nudi njegova politika da se strajkuje gladju. Gluposti. Nqajobicnije gluposti koje nam servira Tadic za ciju je politiku Tomislav Nikolic izjavio da je dobra samo sto se nedovoljno provodi. Da li to Nikolic hoce vlast da bi do utancine sprovodio Tadicevu politiku? Dosta bre, pa nismo mi svi vesla sisali.
Препоруке:
1
0
17 петак, 29 април 2011 17:59
Milutin Zaric
Pa Toma je pokusao da spreci konacno rasturanje ove zemlje, prodaju Telekoma, zatvaranje svega sto proizvodi, jacanje dinara, zaduzivanje, lazni prosek plata, svo ono sto predsednik i eksperti izvrsavaju po nalozima, dok nas dobro ne izgladne da pristanemo na sve ...
Препоруке:
0
5
18 петак, 29 април 2011 18:08
Висарион
Наравно Ниџа је прокоцкао све.Кад чак и паметни "Наташа" сматра да је бољи Тадић него Николић.Али , у овој констелацији, најбољи је иако мало спор Коштуница.
Слажем се да би Шешељ био нека алтернатива ако се опаметио и не витла пиштољима, не сипа воду на противнике у Скупштини не подмеће коре од банане и ако се од борби и Хагу није уморио.Он је мачка у џаку.
Мислим да је Карађорђево горе од штрајка глађу и жеђу.Како видим Тадић је тамо помоћу Зукорлића избачен из игре у Босни.Нико не сме да се нађе у суседовој башти.Он пристаје мислећи на блеф Зуке а губи Српску.Уплаткао се начисто.Али и нас. Сад не губимо само Косово него и Српску.То је горе од штрајка.
Ја сам да не гласамо никога.Кад се појави , а мора се појавити личност и програм који брину о овом народу и имају неку гаранцију да ће све што кажу остварити, онда тога да метнемо на власт.Ови не заслужују.За сада сам са оном већином која неће изаћи на гласање,Волео бих да будемо таква већина кад нађемо онога правога.Какве коалиције
Препоруке:
0
0
19 петак, 29 април 2011 19:25
паја патак (2)
Укупно узев, све интернет политичко-аналитичке сајтове прати далеко, далеко мање од тог броја – бићу великодушан: ево, можда 50 хиљада (1% бирачког тела). Дакле, више од 90% бирачког тела је врло лако изманипулисати и убедити да су баш превремени избори - и то не сада, него чак и кроз 8 месеци ( а свега месец дана пре од стране властодржаца, као компромис предложеног термина) не формално, него баш суштинско –критично, животно важно питање. Фирма “Николић & Вучић“ то одлично зна. Признајем да се мало прерачунала што се периода чекања од 8-9 месеци тиче, јер памћење бирача не сеже даље од пар недеља, али ако се у међувремену досете неке теме/скандала и сл. за подгревање тензије, можда ће се некако и извући. А, што се тиче наде у гаранцију „...бирачима да, заокружујући СНС на гласачком листићу, неће поново купити мачку у џаку...“, плашим се да нема ни толико мачака, ни толико џакова колико су ови бирачи радо спремни да поново и поново купују.
Препоруке:
1
0
20 петак, 29 април 2011 19:46
Angel
Šešelj je za Tomu odmah rekao da je krenuo Draškovićevim stopama. Ni kraće ni preciznije definicije.

Dokle god je svest celog naroda sužena na lažnu tobož promenu u izboru između katastrofalnog DS-a i SNS-a koji bi izvesno mogao biti samo još katastrofalniji - dotle se svetlo na kraju ovog tunela neće ni nazreti a kamoli da će doći do neke promene.

Ono što zabirinjava je upravo to što izgleda da dobar deo ovog sluđenog naroda nije izvukao ključne pouke iz lupanja u šerpe devedesetih i "revolucije" 2000-te, kada je presudan deo tog, tada još sluđenijeg naroda, angažovan da radi u korist svoje štete... Jer štata koju su napravili ovi, pogotovo DS, koje su oni doveli na vlast nije tek na nivou jedne generacije, ona je kolosalnih razmera. Što bi reko Dis ("Naši dani")

Svoju mudrost rastočismo na izbore,
Svoju hrabrost na podvale i obede,
Budućnosti zatrovasmo sve izvore,
A poraze proglasismo za pobede.
Svoju mudrost rastočismo na izbore.
Препоруке:
2
0
21 петак, 29 април 2011 20:09
Станимир Трифуновић
"Онај ко се предаје као војник у заробљеништво, мора унапред одбацити свако оружје" М.Кундера.
Препоруке:
3
1
22 петак, 29 април 2011 20:32
Ружичасти пантер
У земљи у којој је све приватизовано, и реални и банкарски сектор, политички програми су безвредни и бесмислени комади папира. Објективно,у постојећој ситуацији све партије могу да воде само једну једину политику – до мољакају стране инвеститоре да дођу и да мољакају домаће назови привреднике да не оду. И ту је крај. Никакве гаранције, стручњаци, владе у сенци не могу променити ту чињеницу. Власт више не располаже полугама за остваривање економских и социјалних циљева којима располаже свака нормална држава.
Препоруке:
1
0
23 петак, 29 април 2011 20:35
Milojko
Да поновим већ речено,чему бесмислу давати смисао. И да подсетим на речи госпође Бећковић која је на крају утиска недеље рекла одприлике,да је најважније да су сви живи и здфрави
Препоруке:
1
0
24 петак, 29 април 2011 20:41
ej @Dragoslav Pakić
Svaka čast gospodine !Niko da "analizira" bolest srpskog naroda izazvana kompleksom inferiornosti , a potpomognuta ekonomskim gnječenjem , što monarhista , što komunista , što socijalista , što evropejaca , što malograđanskih pravoslavaca (ekumenistima) . Eto!
Препоруке:
1
1
25 петак, 29 април 2011 21:00
Урош
Маестралан чланак. Само бих додао да су осим неозбиљности показали и невероватну жељу и нестрпљење да не кажем жеђ за влашћу. Мислим да такви не треба да нас воде. Требало би да кажу ако победимо на изборима премијер ће бити тај, министар војске тај, здравства тај итд. Урадићемо то и то а не да само понављају као папагаји власт не ваља власт је корумпирана.
Препоруке:
3
0
26 петак, 29 април 2011 22:14
Peter RV
Odlican tekst.
Jedan sam od onih koji su se smejali na ridikul Nikolica, iako su to radili i Tadic sa druzinom.(Covjek se uplasio od gomile ljudi koji su mu se odazvali pa je napravio 'hari-kiri', nadajuci se da ce mu Brisel oprostit za ovakvu agitaciju urodjenika- koja bi mogla da dosegne 'kriticnu masu')
SNS je bio jedan balon koji se bio toliko naduvao da je morao da pukne. Nikolic je ispao pajac pred ocima citavoga svijeta. Ovo je moralo da se desi jednoj grupaciji koja nije imala drugoga ideala sem da se docepa vlasti (naravno,uz pomoc stranih ambasada). To je bio jedan neozbiljni pokret od pocetka. Pokusao je da se plasira u politicku poziciju, 'zamjenika dezurnog satrapa' Srbije, sto Srbiji treba toliko koliko i treca noga. Ako im ovo predstavlja (zasluzeni) epilog, ne treba se zalostit.
Препоруке:
3
1
27 петак, 29 април 2011 22:53
Petar
Iskreno, ovo je prvi tekst autora koji mi se ne svidja (poznato). Odbrana od napada "angazovanih" analiticara je slabo argumentovana iako su izneti stavovi ispravni. Mislim da fali mnogo jaca argumentacija protiv zamajavanja naroda SNS-om i DS-om. Ovako drugosrbijanci dobijaju argumnet da kada oni tvrde da je nesto belo (kao CNN) oni su izdajnici a sada to ne vazi za autora. Limitovanje politickih koraka u demokratiji je prouzrokovano plutokratskom diktaturom (u koju se demokratija neminovno pretvara) i svi "revolucionarni" potezi i ideje bice ove Tominog tipa. Za svaku smeliju ideju suprotnu intersima plutokratije, Canak i Cada ce prourlati kako su novi fasisti na vidiku i odvezati Toma, Ivicu, Bruna i Homena. Plutokratska Imperija je spustila slobodu politickog izrazavanja u demokratiji na nizak nivo - stavila je u kavez u kome se moraju vrteti sve partije i stranke. Ako analizirate iz tog kaveza bolja analizu i nije moguca. Da bi se nesto promenilo treba analizirati kavez.
Препоруке:
0
2
28 петак, 29 април 2011 23:12
Zocha
Odlican tekst. Bravo, g. Antonicu.
Препоруке:
1
0
29 субота, 30 април 2011 00:27
Т. Марковић
Иѕмеђу редова се јасно чита порука Цвијановићу, коју ће овај несумљиво умети да растумачи. На крају крајева, ѕашто бисте се свађали, кад имате прилику да живите лепо и у слоѕи ?
Препоруке:
1
0
30 субота, 30 април 2011 00:32
Страдија
Не бих да звучим патетично и да вас превише ометам у дискусији,али за Србију и већину нас у њој већ неко време важи она Хемингвејева - не питај коме звона звоне...
Препоруке:
1
0
31 субота, 30 април 2011 01:01
bojan,okolina vranja
uvek sa radoscu citam tekstove g.antonica i slazem se skoro sa svime jer je vrlo temeljit i izvanredan analiticar.ova vlast mora da ode pa neka dodje i taj toma ali je u pravu kad kaze da je narod i pre 5.oktobra govorio da samo milosevic ode pa neka dodje bilo ko,tacno je da narod ne voli toliko tomu nego jednostavno nema izbora jer je u izvesnom ocajanju,verujte mi ja sam iz samog jezgra obicnog naroda,treba nam korenita promena skoro kao revolucija ili propadosmo jer ovde umiru i sela na moravi a kamo li planinska koja su ugasena.!!!! nadam se da ce neko procitati ovo i zamisliti se jer ovo tavorenje ne valja,evo jedan savet za politicare iz samog srca naroda iskorenite korupciju i lopovluk i nepotizam jer vidim da to najvise tisti ljude jer posten covek nema sanse i narod je toliko ogorcen da je izgubio svaku nadu da ce biti bolje ali ne treba se predavati jer mozda situacija nije toliko teska koliko smo mi slabi pozdrav
Препоруке:
1
0
32 субота, 30 април 2011 01:22
Dejan
Antonić hoće da vidi žute sa 8% u maju 2012...
Препоруке:
0
0
33 субота, 30 април 2011 02:16
апис
И ја кажем да је изгладњавање било бескорисно. Ако напредњаци мисле да им је користило у дизању рејтинга. Молим. Гурајте другови . Оно блефирање Аце Вучића , о плаћеним аналитичарима, је било тако провидно , да су и слепи могли да виде дезорјентисаност и одсуство тактике. Корумпирани олигарси на власти уместо да ћуте, и да гледају своја посла, и пусте СНС да сам себе сроже, досетили се да паметују којекуде, те нису добили ни процент више(на туђој муци) . Барем су заутавили пропадање, неко рече. Што се тиче напада на госн.Антонића , па нисте Ви од шећера, брате, имали сте Ви много тежих клијената од ових набеђених политичара, занесених сопственом лажном величином.
Препоруке:
2
0
34 субота, 30 април 2011 05:16
Павле Ћосић
Изврсно! Штета што овако бриљантан текст неће видети више људи од посетилаца овог сајта, мада ми се чини исто оно што мисли и Антонић - нема ни потребе. Раја није тако глупа као што Тома мисли.
Препоруке:
2
0
35 субота, 30 април 2011 09:38
Branko
"И у коме уместо једне лоше власти ризикујемо да добијемо другу исту такву, или још гору." Gospodine Antonicu jos samo dodajte satanizaciju Kostunice " Sa DS ne valja ali ako DSS dodje na vlaste narode svi cete biti krastavi" onda ste se stvarno uklopili u sistem nema boljih od DS.
Препоруке:
0
2
36 субота, 30 април 2011 09:55
Слободан
Није Антонић измислио владу у сенци, озбиљне странке - кандидати/претенденти за преузимање власти у једној држави нуде преко владе у сенци конкретна решења преко постојећих стручњака у странци. Остаје да јавност процењује и стручњаке и решења уз ризик да прође као у септембру 2000. са Динкићевим (Г17+, тада још не странком) Програмом првих сто дана.
Коментар коментара "Ружчастог пантера": Држава увек има инструменте, проблем је што се ова власт од 2001. убрзано одриче свих инструмената власти, осим полиције, медија и оних токова новца, о које може да се "огребе". Од осталог "пере руке".
СНС још није показао како би преузео инструменте власти у држави, тако да опстаје сумња о понављању "историјске" промене Курте и Мурте.
Препоруке:
2
0
37 субота, 30 април 2011 10:25
neobavesten
Pre svega, mislim da se previse pise o, slazem se, priglupoj i pateticnoj ideji o strajku zedju. Ali, zasto tema nije Karadjordjevo ili besmisleni ustupci Hrvatskoj koja ce nam vec vratiti ponudu za kumstvo kada postane clan EU. Sta je sa stanjem u najvaznijim medijima, s ekonomijom koje nema i gde svi posmatramo kkao se vlast besramno zaduzuje do izbora. Smeta mi personalizovanje kod vas, gospodo analiticari, vi stalno pisete Boris, Toma, Voja itd., ispada da je zivot u Srbiji postoji da bi se oni zabavljali i nadgornjavali. I, na kraju, mislim da je DSS, pored svih mana, najmanje los izbor.
Препоруке:
2
0
38 субота, 30 април 2011 13:15
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
Mislim da kroz stavove gospodina Antonica provejava privrzenost Demokratskoj stranci i pre svega Vuku Jeremicu. Da, napada gospodin Antonic drugosrbijance, ali i opoziciju pre svega SNS.
Ne znam zasto to shvata kao diskvalifikaciju, to je njegovo pravo na politicki stav, meni se on ne svidja ali ga postujem.
DS ce izgubiti na sledecim izborima, Vuk Jeremic ce biti smenjen, a Srbija krenuti mnogo brze putem evroatlantskih integracija!
Препоруке:
2
2
39 субота, 30 април 2011 13:48
damir slijepcevic
Mislim da ste posli od pogresnih premisa, pa je i konkluzija takva! Ovde se ne postavlja pitanje ko ce i da li ce zameniti Borisa i DS, vec kako ce prljavi novac nastao od 90-ih do danas ostati neokrnjen i umnoziti se! Pogledajte samo tu nevidljivu liniju investitora, privrednika, preduzimaca, experata,... koja je tu od S.M. do danas, cija se imena ne smiju ni pomenuti!
Препоруке:
0
1
40 субота, 30 април 2011 16:35
Ружичасти пантер @ Слободан
У ситуацији када је целокупан финансијски сектор и велики део реалног сектора у страном власништву – држава нема апсолутно никакве (легалне) могућности да делује на пословну политику страних власника, прецизније, на њихову политику инвестирања и запошљавања. Та политика се води сходно интересима централе, а не сходно локалним потребама.Да није тако, не би развијене земље, упркос прокламованог либерализма, водиле фактички интервенционистичку политику. То пре свега значи да не постоји ниједна европска земља у којој је целокупан финансијски сектор у страним рукама. Погледајте на Интернету одреднице ABN Amro и BBVA, па ћете видети колико се прашине дигло у Италији да би се сачувало „италијанство“ домаћих банака Antonveneta и BNL. Кршећи права приватних акционара и прокламована тржишна начела, западне земље чувају „националност“ својих компанија и у другим областима -пољопривреди (Danone/Pepsi), енергетици (Cnooc/ Junokal ) да наведем само значајније случајеве.
Препоруке:
0
0
41 уторак, 03 мај 2011 10:46
Даг
Резултати Томиног штрајка су катастрофални пре свега у погледу протраћене огромне социјалне енергије гладних и понижених, који су имали највећа очекивања.

Он се показао да остаје неверни Тома. Не верује у себе, у своју партију и своје бираче. Не верује власти и империји којима покушава да се додвори, а не верује ни бившем газди из чије сенке бежи.

Можда су му биле потребне сопствене ране да би се уверио у нови политички идентитет. Видећемо.

Поздрављам сасмосвесну друштвену позицију професора Антонића и у односу на аналитичаре и у односу на читаоце НСПМ. Не сме се никада заборавити шта је смисао критике. Сврставање једино уз истину и правду које су познате као слепе.
Препоруке:
1
0
42 уторак, 03 мај 2011 11:02
zaratustra
Dobro je Amfilohije rekao Tomi: "jednom se umire i jednom se vaskrsava....Ti si umirao koliko puta i ovo ti je zadnji put da vaskrsnes"....Onda se Toma "primio na jaja" i tucanje je nastavljeno....
Препоруке:
1
1
43 уторак, 03 мај 2011 11:29
srdjan conic
Nista analizi profesora Antonica ne moze da se zameri. Naprotiv.Analiticari procenjuju kritikuju ili hvale poteze i vlasti i opozicije u normalnim zemljama.Ali situacije u Srbiji to nije. Zbog toga se mozda takvo ponasanje analiticara moglo opisati i kao komformisticko. Jer prava analitika ne analizira vec daje konkretne predloge. Profesor Antonic predlaze naprednjacima vladu u senci ali je i sam svestan da to u Srbiji nista ne znaci i nista promeniti nece. Dakle ovde se radi o sustinskom raspadu drzave bez jasne nacionalne politike. U takvoj situaciji kada je sve na prodaju kada su petoktobarske javne licnosti glumci reditelji pisci sem retkih izuzetaka postali citljiva elita kada SANU vodi covek od skoro 90 godina kada SPC govori o dolasku pape a u poslanici ne pominje KIM i 700 hiljada gladnih onda se od mislecih ljudi ocekuje mnogo enegicniji stav. Da li je Toma pogresio. Jeste. A da li je to glavni problem Srbije. Toma radi sta zna a sta rade analiticari analiziraju smesno.
Препоруке:
1
1
44 уторак, 03 мај 2011 14:01
Jasna*
@Srdjan Conic odlican komentar.
Analiticari se bave analizama Nikolica,u situaciji kada se zemlja raspada, po svim savovima puca ,a ne postoji nijedna snaga koja tom procesu moze da se suprotstavi.
Dobro raskrinkali smo Tomu, i sta dalje?
Препоруке:
1
1
45 уторак, 03 мај 2011 19:02
Уго Чавез
Постоји решење које неће предложити ниједна партија и које већина грађана не би прихватила: национализација стратешког дела приватизоване друштвене имовине уз надокнаду садашњим власницима у износу који су они платили приликом приватизације.
Препоруке:
2
1
46 уторак, 03 мај 2011 23:31
Милодан
Штрајк глађу и жеђу Томислава Николића је била једна неуспела представа за народ. Исто као и митинг који је томе претходио. Јесте, посета је била за сваки респект али када узмемо у обзир чињеницу да је превоз био организован и бесплатан, да су, како неки тврде, дељени ланч-пакети и новац онда број посетилаца не треба да нас чуди. И на самом митингу видело се расположење бирача. Потпуна резигнација, недостатак позитивне енергије што се највише показало након говора извесне госпође из Бугарске која је на крају почела да узвикује "Победа, победа" очекујући да маса то прихвати. А није. Зашто? Наш народ је запао у објашњиву апатију јер су се сви актуелни политичари до сада опробали на власти и ништа нису променили. Како садашњи лидери СНС-а, а о ПСС и оним Вулиновим социјалистима нећу да трошим "карактере". Србија је запала у ћорсокак из кога се не може извући за разлику од 2001. године када је постојала некаква нада које сада нема нигде на српском политичком хоризонту. Пукли смо.
Препоруке:
5
0
47 субота, 07 мај 2011 16:53
Poetski pokusaj
Moze se tvrditi da su strajk zedju i gladju ili samospaljivanje predstava za nekog a ne moralni cin. To samo ilustruje da je medijski, marketinski i spektakularni stimung zamenio onaj tradicionalni, moralni, i da vise nije vazno sta je motiv necijeg delovanja, nego kako ce se on medijski (marketinski) interpretirati. Sto znaci, gospodo, da i vi govorite jezikom marketinga i uspesnih ili manje uspesnih kampanja, a ne iz srca.
Mislite o tome, ili probajte da saosecate, razlika je vrlo vazna.
Препоруке:
1
0
48 недеља, 08 мај 2011 16:19
Univerzalac
Ukoliko mislite da je nesto predstava, onda je ona uspela cim reagujete - ovako ili onako. Ja to ne mislim.
Predstavu ne cini samo gluma, nego i rezija i publika, a i kriticari.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер