Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Hleb od juče

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 10 april 2011 16:51
Milko Grbović
Odrastao sam u patrijarhalnom okruženju,gde se bacanje hleba smatralo jednim od većih grehova. Čak se smatralo da se hleb ne sme okretati naopako, to jest-postavljati ga da leži okrenut gornjom korom na stolu.
Naravno,postojali su neiskorišćeni viškovi hrane, koji su se davali domaćim životonjama,koje su na neki način plemenite.
A zgrozim se kada vidim hranu,naročito hleb, u kontejnerima.

I dan-danas obožavam poparu,samo što se kod nas nije pravila potapanjem helba u vodu,nego se prkuvavalo mleko,sa mladim sirom,kajmakom i kiselom pavlakom.

To je jedna strana priče. Druga strana, to jest-vlast koja je dovela nekadašnju srednju klasu na te grana da joj hleb bude luksuz,ta vlast nije kriva. Nego oni koji su za nju glasali.

U svakom slučaju,i dan-danas više volim da jedem stariji hleb.Da Bog oprosti,grozim se nepečenog hleba koji se obično nalazi na rafovima.A nepečen je da bi proizvođač štrpnuo neki gram na masi i tako zaradio ekstra.Najjandiji dokaz našeg puta u kapitalizam.Dno dna.
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 10 april 2011 18:21
ludi skretničar
Nama je poturena iluzija lagodnog života, najpre kroz mas-kulturu zapada, primarno film i tv, da bi vremenom bila pregrejana domaćim promoterima istog, pa smo došli do toga da cela država živi na kredit. Ljudi kupuju polovna kola, stanove u gradovima kraj praznih sela i varošica i time padaju u svojevrsno dužničko ropstvo, koje je rorisno vladajućoj klici jer ih time drži vezane za ono "što nema alternativu", kao narkomane obaćanjima nove "doze" zaduživanja i ulaska u EU-zemlju dembeliju, gde se lepo živi, a ne radi.

Roditelji vođeni pomodarstvom daju zadnji dinar šaljući decu na isprazna i besmislena putovanja po evropskim gradovima, gde bleje u građevine o kojima mogu više u svakoj biblioteci pročitati, sede po barovima kakvih i u svom mestu imaju i opijaju se nepostojećim duhom EU. Ne obilaze fabrike i zemlje 3. sveta koje obezbeđuju to blagostanje i gde njihovi vršnjaci rade po ceo dan za bednu platu.

Tako nastaje sistem vrednosti "hleba od juče".
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 10 april 2011 19:04
Srbin agnostik
"Nažalost, nema nikog da u medijima lamentira zbog ovog kolapsa sistema vrednosti...."

U zemlji u kojoj je vlast simulacija vlasti, i mediji jesu - simulacija medija. Mi živimo u diktaturi Hljestakova.

J. P. izvanredna, kao najčešće, ali ovaj put za nijansu više.
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 10 april 2011 19:10
Rade
Sasvim tačno. Ali sami smo krivi. Kao narod ponašamo se kao oni koji veruju da se jede sve što leti.
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 10 april 2011 19:16
Ceca Lazinica
Odrasla sam na hlebu i mleku(onako udrobljeno)pa sa malo šećera i do sada mi ništa ne fali(zdravstveno),a isto tako i moja djeca to isto jedu.Al lepše se udrobi jučerašnji hleb i ukusniji je nego svježi.Bolje da jedu to nego razne čipseve i gluposti.Od starog hleba se mogu praviti prezle a može se i pohovati(onako u jaje pa pečeno).Nemam problem dal je hleb od juče il je od danas ako sam gladna.Gore je to što novinari takve vjesti stavljaju na naslovnu stranu pa onaj ko kupuje taj stari hleb oseća se jadno.Možda bi trebali početi svi kupovati taj stari hleb koji je duplo jeftiniji i na taj način pekarima smanjiti profit.Ili početi kupovati žito i menjati za brašno pa sami proizvoditi hleb pa s tim malo i mlinare i pekare prodrmati da nemaju taj monopol.Odmah bi se smanjio izvoz naše skoro najkvalitetnije pšenice.Al ja stvarno mislim da smo mi bogata zemlja jer imamo žitnicu samo da se to bolje organizuje i proizvodi sve kako treba.
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 10 april 2011 19:37
Ružičasti panter
Tekst sledi ideju da su drugi ti koji nam daju meru. To je donekle tačno jer tek kad se uporedimo sa drugima dobijemo potpuniju predstavu o sebi. Ipak to poređenje ne bi trebalo da bude jednostrano. Recimo, nisam siguran da bi Srbi takvi kakvi su (verovatno malo razmaženi),dizali tolike nuklearke da im je zemlja na tako trusnom području kao što je Japan - čak i po cenu da se zimi mrznu.
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 10 april 2011 20:03
Jasna
Ma kakav jeftini hleb ,kakav nametnuti visoki standard, kakvi bakraci!Poenta je u tome ne sto ljudi kupuju jeftini hleb ,vec sto se grabe za isti.Bar sam ja tako shvatila te novinske natpise.Cudi me da se nisu potukli.Upravo procitah vest da su u Beogradu stradale neke zene u stampedu oko nekih besplatnih sadnica japanske tresnje,koje su trebale da simbolizuju poruku mira od strane japanske ambasade.Sramota,pa nije ni cudo sto ovaj narod, naseda na lazi,bilo da se radi o lazima o EU zemlji dembeliji ,ili o lazima o besplatnim akcijama i izabere najgoru vlast. Dokle smo dosli?
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 10 april 2011 20:40
Cic
Dokle god ima bajatog hleba, narod realno nije gladan.
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 10 april 2011 20:49
Sigmund Frojd
Srbi pate od ogromnog kompleksa nize vrednosti (dobro zasluzenog), koji ispoljavaju kao kompleks vise vrednosti.
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 10 april 2011 22:22
Zoran.M.
Gospođo ili gospođice Jovana,
Čitam vaše članke na sajtu NSPM pa se nekada sa Vama slažem a nekada ne.
Ovog puta Vam čestitam.
Priznajem, nevoljno, da sam i ja doprineo ovom stanju svesti jer sam, izeđu ostalog, podržavao i demonstracije na BU kada je vođa bio Dragan Đilas.
Jedna od udarnih parola bila je:
"Slobo, kupi nam 501".
I sada mislim da je Slobodan Milošević bio loš državnik.
Za one koji, možda, ne znaju "L 501" su u to vreme bile farmerice u modi.
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 10 april 2011 23:56
nenad
Kolko sutra idem da kupim hleb od danas.
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 11 april 2011 02:14
AngelDARK
Tekst koji će vam dane posle lobotomije učiniti paklenim. Još jednom buljuk legendi o super narodu koji se ne buni ni zbog čega. Naravno Japancima. Možda ih uče da žive u siromašnoj zemlji, ali pošto ipak nisu glupi čisto sumnjam da ne znaju odakle im pare za Playstation 3 i najnoviji plazma televizor dijagonale 1,5m. Kao prvo informacije o Japanu danas, posle katastrofe, nisu sasvim tačne. Procunjajte po internetu i pogledajte sami. O, bune se oni itekako. I zamislite čak i ne veruju svojoj vladi.
A vi ovde biste trebali znati da bilo koji narod u neimaštini se ponaša istovetno. Srbi nisu ništa različiti u odnosu na ono kako bi se ponašao građanin Zapada u istoj situaciji. Ono što ja vidim jesu ljudi koji nemogu da zbace sa leđa žutog bauka jer ga stotinu Zapadnih veštica drži tu gde jeste. Pa ne bih zamerio kada čovek se požali da jednom u veku može imati više i bolje od jedan dan starog hleba. Ne smeta njemu stari hleb. Smeta njima što u 21.veku svome detetu nose takav, bajat.
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 11 april 2011 08:55
Jasna Simonović
Ovaj članak je mogao biti dobar da je ozbiljniji...
Odnosno, zašto se sve uvek svali na patike od 100 eura i vapaj da treba voleti bajato!? (Zašto se siromaštvo uvek strpava u "sirotinjski mentalitet", umesto da se regrutuje na stazu za normalan, bogat život?)...

Nisam za prodaju bilo čega bajatog, pa ni hleba...Naravno, hleb od juče, ne mora biti bajat i to je autorka lepo objasnila...Na prodaju bajatog proizvoda treba da reaguje inspekcija...
Nisam niti za humanitarno deljenje bajatog proizvoda...Na takve akcije treba da reaguje inspekcija...
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 11 april 2011 09:19
Beli Orao
Kako reče gospodin ili drug @Milko. Sramota je bacati hleb. Za mene su prženice nedeljom bile posebna poslastica. Hleb nije smeo da se nabode viljuškom...O hlebu piše Biblija, ispevane su pesme, napisani radovi. Da li se mi prema njemu stvarno odnosimo loše? Mislim da da. Ustvari kad malo pomislim dublje, nije samo hleb u pitanju.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 11 april 2011 09:32
brm
"Odrasla sam na hlebu i mleku(onako udrobljeno)pa sa malo šećera i do sada mi ništa ne fali(zdravstveno),...
.Bolje da jedu to nego razne čipseve i gluposti"

hleb 45 dinara, mleko 70 dinara, šećer , preko 100
čips tri kesice (ta troje dece) 60 dinara

pa sad ti vidi zašto deca jedu čips... i zašto je sirotinja debela

odrasli su naši stari i na medu i na orasima, i na kajmaku i siru... koji su danas skuplji od mesa... ajd kupi ih deci po "tržišnim cenam" čik
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 11 april 2011 09:34
brm
ko kaže da Japan nije siromašan a Srbija bogata...pa Srbija je PETA U SVETU po prikupljenoj novčanoj pomoći Japanu(jučerašnja vest) ..daleko ispred svih zemalja EU i Kime i Rusije..ispred su SAD i J.Koreja..
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 11 april 2011 09:52
mila w.
Bajat hleb iz 1947. recept: na seljackom sporetu se ispeku kriske bajatog hleba (ako ga je uopste bilo) izriba se cen belog luka, posoli i stavi svinjske masti (ako je bilo).
Posle napornog rada na polju, nasjsladji je bio okrajak hleba, zamotan u belu krpu, ostatak od rucka.
Stedljivi Svajcarci od "hleba od juce" prave vrlo ukusno jelo: hleb i jabuke se iseku na kockice, isprze na buteru. Doda se mleveni badem ili lesnjak. Sluzi se sa secerom i cimetom uz belu kafu.
Bajat hleb ce postati trazen i ne treba ga izbegavati. Ovo su samo dva jednostavna recepta. Verovatno da ce svaka domacica nastojati da hleb ne baca.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 11 april 2011 11:01
thinking maize@ autoru i nekim komentatorima
Poštovana autorko, rekoste: "naš ničim izazvani rasipni mentalitet", pa da Vas upitam: Da li je IPAK NEČIM izazvan? Setite se narodne "VIDELA ŽABA da se konji potkivaju, pa digla nogu i ona" i Njegoševe "majmun gleda sebe u zrcalo...", što SVEDOČI (Sterija nam i DOKAZUJE!) da POKONDIRENOST NIJE OD JUČE! Setite se ŠTA SU PROSVETNI SINDIKALCI ODGOVORILI Vašoj koleginici Olji Bećković u njenoj emisiji na TV "B92" od pre neku nedelju, a na njenu STUPIDNU primedbu o poremećenim PLANOVIMA za more, usled prosvetarskog štrajka!? Da g-đo Papan, ovoj zemlji je potrebno, šta potrebno?! NEOPHODNO! DEROGIRANJE POKONDIRENOSTI sa vlasti! Za početak, ANALIZIRAJTE npr. KAKVOG su porodičnog, profesionalnog i sl. statusa voditeljke tzv. "ŽENSKIH" emisija!? Ili analizirajte SADRŽAJE "ružičastog" "Pink Family" i "Pink Kids" i izgled voditelja istih emisija?! Ne morate ići do američkih izbora za Miss Teen, DOVOLJAN je i "Pink"! Jesmo li PREBRZO ZABORAVILI: "JUL JE KUL"?! CRVENA BURŽOAZIJA OPET JAŠE I LAŽE!
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 11 april 2011 11:57
zaključak
Ovo je ne samo jedan od apsolutno najboljih Jovaninih tekstova, nego i jedan od najvažnijih "političkih" tekstova na NSPM uopšte. A o ostalim "srpskim" medijima da i ne govorimo. Nema nam spasa dok to ne shvatimo.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 11 april 2011 13:37
Živorad
Odličan tekst. Baš onako kako treba o ovoj temi. Sećam se davnih 60-tih, kada sam kao dete predškolskog uzrasta, slušao moju babu, inače predratnu gospođu (ovo ne smatram za neku titulu već samo da objasnim o čemu se radi) dok je gunđala kada bi videla veknu hleba u kontejneru.
Prema njenim rečima, sve to je počelo od "juče" odnosno u prevodu od 1945 g.
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 11 april 2011 13:42
Živadinka
Srbi, a i ostali građani Srbije ne treba da jedu bajat hleb. ZAŠTO? Zato što zaslužuju više i bolje, a ako toga nisu svesni onda bi to neko trebao da im objasni. Spuštanje kriterijuma u svemu nas je i dovelo dovde. Umesto prihvatanja bajatog hleba treba se boriti za dostojanstven život, sva moguća socijalna i politička prava, odnosno za artikulaciju interesa... U suprotnom danas bajat hleba, a sutra možda i bez hleba. Dakle, stav autorke NEPRIHVATLJIV.
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 11 april 2011 14:09
Za "brm"
Ne pričajte gluposti. Vama se ne dopada poenta ovog izvrsnog teksta, pa pokušavate da ga ovako spinujete. Ispada da deca jedu ćips zato što nema para za nešto drugo i jer su mleko, hleb i šećer preskupi. Naravno da bi bilo mnogo i jeftinijhe i zdravije da jedu domaću i kuvanu hranu, a ne čipsove, pice i slične stvari. Ali neće, jer se hleb udrobljen u mleku ne reklamira na TV. To je suština.
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 11 april 2011 14:58
AngelDark
Cilj svih vlasti od pamtiveka i u svakom uglu planete jeste da narod izdresira da uvek bude zadovoljan jedva dovoljnim, pretvarajući skromnost u najveću vrlinu. Mnogi ovde i dalje govore moja baba, moj deda...ispričajte te priče nekom detetu i "izdresirajte" ga da ne traži više nego što mu je neko namenio. Mi nismo zemlja na golom kamenu. Objasnite li mi kako u državi bogatoj plodnom zemljom ljudi ne mogu kupiti hleb po (za porodični budžet) pristupačnoj ceni ili kupiti šljivu ili jabuku, kojih ovde ima na pretek, po manjoj ceni od južnog voća, onda ću početi jesti stari hleb znajući da tako mora biti. Za onog ko nezna, čovek ima jedan život i zato ga ne krivim što bi voleo da jedan put u ovoj mračnoj srpskoj današnjici okusi bolji. A priče kako se ne treba stiditi ostavite za vlastodržačke govornike. Pojedite komad starog hleba i recite mi da ne zaslužujete više. Koliko tražite toliko ćete i dobiti. Ni toliko. Takav je mehanizam. Recepte na gotovs!
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 11 april 2011 15:24
AngelDark
Ne postoji dobar i loš mentalitet. Dobar i loš narod. Postoje dobri i loši ljudi, dobre i loše okolnosti. Majorizacije ostavite za populističke govore. Današnji Japan nije onaj iz feudalnog doba. Samurajski kodeks je davno zaboravljen. Moderni svet diktira neke druge vrednosti. Kao što rekoh ranije, imate internet pa ga i upotrebite. Nismo mi izmislili toplu vodu ni u čemu. Ni u dobrom, a pogotovo ne u lošem. Ne brinite. Glad,korupcija, kriminal, - sve to odavno postoji i na zapadu i na istoku. Gle čuda, tamo takođe postoji i želja za boljim. Stari hleb se jede kad moraš, ne iz želje (ljubitelji pomenute delicije nek mi oproste). Gledao sam prilog na TV gde japanski mali preduzetnik govori u kameru da bi, da je on vodio posao kao vlasnici nuklearke, bio zatvoren od iste vlade koja dopušta 10 godina dužu eksploataciju zastarele nuklearke. A u SAD čak snimaju borbe beskućnika, koji pristaju da se unakaze za nešto malo dolara. Da,fantastičan tekst o našem mentalitetu.I ničijem više. Baš!
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 11 april 2011 16:49
Odbrana i poslednji dani
Sem ovoga o Japancima, izvanredna analiza i to nekih naših teških kompleksa. Uz kvalitetne komentare ovo liči na pravu studiju jednog društvenog problema. Dodao bih još nešto. Ekonomska i socijalna situacija je prilično teška, a na nekim alternativnim televizijama izgleda mnogo gora, nego što je u stvarnosti. Nedavno sam gledao na jednoj takvoj televizije, ne mogu da se setim kojoj, prilog o narodnoj kuhinji. Uz odgovarajuću katastrofičnu muziku i apokaliptični glas novinara uz kadrove očajnih i gladnih ljudi i strahobalne statistike, izgleda da je u Srbiji došao sudnji dan i da smo osuđeni na propast. Nesporno da ima dosta gladnih ljudi u Srbiji i da je vlast glavni i odgovorni urednik takvog stanja, ali ovakva vrsta elaboriranja problema ne služi ničemu. Ili možda služi nečemu i nekome?
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 11 april 2011 18:49
Karl Gustav Jung@ Frojd
Kao osnivač kompleksne psihologije tvrdim da Srbi imaju (opravdan) osećaj više vrednosti.
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 11 april 2011 19:25
Beli Orao
@Živadinka. Lepo Vam je ime. Niko ovde ne kaže da treba da se jede hleb od sedam ili deset dana, ali hleb od juče ili prekjuče nije bajat. Ili ste se malo šalili?
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 11 april 2011 22:29
Srbin agnostik
@Karl Gustav Jung

Potpuno opravdano, nametnut im je - hteli ne hteli, moraju ga imati-:)!

Tradicija i individualni talenat, rekao bi T.S. Eliot.
Preporuke:
0
0
29 utorak, 12 april 2011 08:27
Ceca Lazinica
Zašto se neki ljute zbog bajatog hleba.Svašta.Da li ste ikada imali problem da nađete neke pantalone koje vam odgovaraju al su dugačke.U celom gradu nema odgovarajućih i onda ste u dilemi da li kupiti te pantalone pa ih skratiti ili ostati bez pantalona koje vam stoje kao salivene.Tako i hleb bajat koji se može odlično iskoristiti ako ste kreativni ili uzeti novčanik pa trošiti.Na zapadu ako sam dobro shvatila ni nema takvog pravog hleba nego onaj umotan u celofan što se koristi sa neograničenim rokom trajanja.A šta ako nam EU naredi da nema proizvodnje našeg hleba nego mora po njihovim standardima šta ćemo onda?Ja bi pre izabrala naš bajati hleb od prekjuče nego zapadni gumeni,a zato su i smislili razne tostere koji od starog prave novo i iskoriste to što imaju.
Preporuke:
0
0
30 utorak, 12 april 2011 09:24
brm
@ ANgel Dark
bravo, glas razuma u pustinji među sve samim isoposnicima i podvižnicima
poput ovog

@ Za "brm"
"Ne pričajte gluposti. Ispada da deca jedu ćips zato što nema para za nešto drugo i jer su mleko, hleb i šećer preskupi..."
mleko i hleb dakle NISU PRESKUPI..u kojoj li manastirskoj ćeliji Dedinjskoj živi ova ili ovaj.
Preporuke:
0
0
31 utorak, 12 april 2011 13:51
Jasna Simonović
Živadinka...Slažem se sa vama...

Želja za uspostavljanjem svog uvreženom "sistema vrednosti" najčešće zariba u "raljama života" ...i svakako se plaća najskuplje...

Pa onda ljudi gledaju u patike od 100 eura, umesto u njihov legalni profit koji treba da je oko 30%...
A "dobrostojeći", valjda da bi izašli na kraj sa svojim grehovima, svojim (ne)vrednostima ili tome slično, dave se u "hlebu od juče" ...sve otimajući ga od gladnih i od životinja koje takodje treba da jedu...

Aman! Zaista je dosta tog sirotinjskog mentaliteta! Biti siromašan nije sramota, ali imaji sirotinjski mentalitet mislim da jeste...
sve najbolje...
Preporuke:
0
0
32 utorak, 12 april 2011 15:17
Beli Orao
@Ceca Lazanica. Evropa šalje uputstve i preporuke, a to što neko kaže da su to naređenja to je nešto drugo. Već smo diskutovali o poštanskom sandučetu koje mora da bude po evropskim merem (šio mu ga Đura), pa se javi jedna gospođa iz Švedske i zapuši usta evropejcima rekavši da u Švedskoj svako ima sanduče kakvo hoće.
Neko spomenu "čips". To je najskuplji krompir na svetu.
Preporuke:
0
0
33 utorak, 12 april 2011 17:04
Pitagora
"Bogatstvo nam je više sredstvo za rad nego za prazno hvalisanje: siromaštvo svoje priznavati nije ni za koga sramota, ali je sramotnije ne otimati se siromaštvu radom...."

Ovo je rekao Perikle Atinjanin, davno, pre 2500 godina, govoreći o sistemu vrednosti u svom gradu. I danas bi trebalo da važi.
Preporuke:
0
0
34 utorak, 12 april 2011 17:37
Ceca Lazinica
@Beli orao ne znam za sandučiće za poštu to mi je promaklo ali nam stalno neka pravila uvode to je očigledno.Sjetila sam se još gdje se mora koristiti bajat hleb.Kad se sprema na čačkalicu uz suvo meso ne može se svježi hleb sjeckati na tako sitne kockice.U crkvi dobijemo uz vino(zaboravila sam kako se to zove)isto nije svježi hleb nego bajat od juče.
Preporuke:
0
0
35 utorak, 12 april 2011 18:38
dragoslav pavkov
Po meni, nije problem je li hleb od juče "bajat" ili ne; u mojoj kući hleb se nikada nije bacao, prženice od jučerašnjeg hleba jedu se umesto kajgane 5-6 puta mesečno... Dakle, jučerašnji hleb je savršeno jestiv, i ne vidim problem da neko štednje radi odluči da ga kupuje.
Ali, problem je kada se od stanovništa očekuje da bude "na visini" i prilagođava se smanjenim primanjima kupujući u pola cene ono što mu nikad ne bi padalo na pamet u normalnim okolnostima.
Ovakvo ponašanje nije mnogo "odbacilo" od Marije Antoanete i njene izvale o kolačima. Pa šta ako je hleb skup: Neka jedu jučerašnji!

Znači, ako neko kupuje jučerašnji hleb da bi uštedeo novac za letovanje - pozdravljam. Ali, društvo u kome velik broj građana NE MOŽE DA KUPI SVEŽ HLEB je u velikom problemu.Tačnije,pred revolucijom.
Preporuke:
0
0
36 utorak, 12 april 2011 19:46
Ljiljana Tatic
Ja stvarno ne razumem kome je upucen ovaj clanak. Kupovati hleb od juce ZATO STO NEMAS DOVOLJNO DA KUPIS SVEZ je tuga jad i cemer. Sa druge strane uvek moze da se savetuje narodu to jest uce deca od malena da hleb koji obajati ne treba bacati vec naci nacin da ga iskoristis i time ustedis. Time se ocigledno kod nas niko nije bavio ali vidim da ima onih koji kazu da ne treba da se stidim da stojim u redu za bajat hleb! Iskreno se nadam da sam samo pogresno razumela poruku ovog clanka
Preporuke:
0
0
37 utorak, 12 april 2011 21:09
Mr X
MISAO NASIH POLITICARA:AKO SE NAROD BUNI ZBOG BUDJAVOG LEBA!?... NEK JEDU ONDA KOLACE!
Preporuke:
0
0
38 utorak, 12 april 2011 21:11
Jasna Simonović
Beli orao...tačno...Šalje uputstva i preporuke, za "pismene"...ali verovatno i poneko naređenje za "nepismene"...

Dragoslav Pavkov..Baš tako! Izuzev poslednje rečenice...Ovde je neophodna umna revolucija....
Samoupravni gong! Motika se od revolucija otuđila od osnovne namene...

Ljiljana...tačno tako...
Preporuke:
0
0
39 utorak, 12 april 2011 21:27
Beli Orao
@Ceca Lazanica. Slažem se u potpunosti, ali pre toga popiti škotsku brlju ili neku domaću, recimo jabuka-dunja ili ko šta voli. Posle naravno sve to zaliti belim vinom. Kao salatu služiti divlji beli luk (sremuša ili medveđi beli luk) da ugođaj bude potpun. Ako se malo pretera sa vinom obavezno jesti baklave (zatrpaj). Provereno deluje protiv aparata za duvanje. Haha. Malo šale nije na odmet.
@Dragoslav Pavkov. To je to. Savršeno.
Preporuke:
0
0
40 utorak, 12 april 2011 23:02
Observantes
Jedan aforizam koji kruži internetom (ne znam ko je autor)dosta govori: „Mnogi ljudi nemaju sta da jedu, a ipak su zivi. Znaci, moze se kad se hoce !“.
Preporuke:
0
0
41 sreda, 13 april 2011 07:52
Ceca Lazinica
Kao da u ovoj državi elita nikada ništa nije kupila na popustu i akciji pa se sad zgražavaju nad jučerašnjim hlebom koji narod kupuje jer je jeftiniji a može se odlično iskoristiti.Ljudi se dovijaju na razne načine kako da prežive.Kako reče neka baba "stomak nema prozore pa da se vidi unutra".Dok se plate svi računi, vrate krediti,odvoji za školovanje ne ostaje mnogo.Gdje dalje da čovjek uštedi nego na hrani.Ali uopšte u svijetu je cijena hrane jako otišla gore a Srbi prate svjetske trendove i ponašaju se u skladu s tim.Danas mladi bježe iz sela i svi u Bg a tamo su željni svega a da ostanu na selu imali bi hrane bar.E pa ili ovce ili novce.
Preporuke:
0
0
42 sreda, 13 april 2011 07:59
Ceca Lazinica
Šalje nama Evropa i preporuke i naređenja samo eto neko to prihvati a neko i ne.Neko misli da je zlato sve što sija a neko bome i biserima hrani svinje.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner