уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Хлеб од јуче

Kоментари (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 10 април 2011 16:51
Милко Грбовић
Одрастао сам у патријархалном окружењу,где се бацање хлеба сматрало једним од већих грехова. Чак се сматрало да се хлеб не сме окретати наопако, то јест-постављати га да лежи окренут горњом кором на столу.
Наравно,постојали су неискоришћени вишкови хране, који су се давали домаћим животоњама,које су на неки начин племените.
А згрозим се када видим храну,нарочито хлеб, у контејнерима.

И дан-данас обожавам попару,само што се код нас није правила потапањем хелба у воду,него се пркувавало млеко,са младим сиром,кајмаком и киселом павлаком.

То је једна страна приче. Друга страна, то јест-власт која је довела некадашњу средњу класу на те грана да јој хлеб буде луксуз,та власт није крива. Него они који су за њу гласали.

У сваком случају,и дан-данас више волим да једем старији хлеб.Да Бог опрости,грозим се непеченог хлеба који се обично налази на рафовима.А непечен је да би произвођач штрпнуо неки грам на маси и тако зарадио екстра.Најјандији доказ нашег пута у капитализам.Дно дна.
Препоруке:
0
0
2 недеља, 10 април 2011 18:21
луди скретничар
Нама је потурена илузија лагодног живота, најпре кроз мас-културу запада, примарно филм и тв, да би временом била прегрејана домаћим промотерима истог, па смо дошли до тога да цела држава живи на кредит. Људи купују половна кола, станове у градовима крај празних села и варошица и тиме падају у својеврсно дужничко ропство, које је рорисно владајућој клици јер их тиме држи везане за оно "што нема алтернативу", као наркомане обаћањима нове "дозе" задуживања и уласка у ЕУ-земљу дембелију, где се лепо живи, а не ради.

Родитељи вођени помодарством дају задњи динар шаљући децу на испразна и бесмислена путовања по европским градовима, где блеје у грађевине о којима могу више у свакој библиотеци прочитати, седе по баровима каквих и у свом месту имају и опијају се непостојећим духом ЕУ. Не обилазе фабрике и земље 3. света које обезбеђују то благостање и где њихови вршњаци раде по цео дан за бедну плату.

Тако настаје систем вредности "хлеба од јуче".
Препоруке:
0
0
3 недеља, 10 април 2011 19:04
Србин агностик
"Нажалост, нема никог да у медијима ламентира због овог колапса система вредности...."

У земљи у којој је власт симулација власти, и медији јесу - симулација медија. Ми живимо у диктатури Хљестакова.

Ј. П. изванредна, као најчешће, али овај пут за нијансу више.
Препоруке:
0
0
4 недеља, 10 април 2011 19:10
Раде
Сасвим тачно. Али сами смо криви. Као народ понашамо се као они који верују да се једе све што лети.
Препоруке:
0
0
5 недеља, 10 април 2011 19:16
Ceca Lazinica
Odrasla sam na hlebu i mleku(onako udrobljeno)pa sa malo šećera i do sada mi ništa ne fali(zdravstveno),a isto tako i moja djeca to isto jedu.Al lepše se udrobi jučerašnji hleb i ukusniji je nego svježi.Bolje da jedu to nego razne čipseve i gluposti.Od starog hleba se mogu praviti prezle a može se i pohovati(onako u jaje pa pečeno).Nemam problem dal je hleb od juče il je od danas ako sam gladna.Gore je to što novinari takve vjesti stavljaju na naslovnu stranu pa onaj ko kupuje taj stari hleb oseća se jadno.Možda bi trebali početi svi kupovati taj stari hleb koji je duplo jeftiniji i na taj način pekarima smanjiti profit.Ili početi kupovati žito i menjati za brašno pa sami proizvoditi hleb pa s tim malo i mlinare i pekare prodrmati da nemaju taj monopol.Odmah bi se smanjio izvoz naše skoro najkvalitetnije pšenice.Al ja stvarno mislim da smo mi bogata zemlja jer imamo žitnicu samo da se to bolje organizuje i proizvodi sve kako treba.
Препоруке:
0
0
6 недеља, 10 април 2011 19:37
Ружичасти пантер
Текст следи идеју да су други ти који нам дају меру. То је донекле тачно јер тек кад се упоредимо са другима добијемо потпунију представу о себи. Ипак то поређење не би требало да буде једнострано. Рецимо, нисам сигуран да би Срби такви какви су (вероватно мало размажени),дизали толике нуклеарке да им је земља на тако трусном подручју као што је Јапан - чак и по цену да се зими мрзну.
Препоруке:
0
0
7 недеља, 10 април 2011 20:03
Jasna
Ma kakav jeftini hleb ,kakav nametnuti visoki standard, kakvi bakraci!Poenta je u tome ne sto ljudi kupuju jeftini hleb ,vec sto se grabe za isti.Bar sam ja tako shvatila te novinske natpise.Cudi me da se nisu potukli.Upravo procitah vest da su u Beogradu stradale neke zene u stampedu oko nekih besplatnih sadnica japanske tresnje,koje su trebale da simbolizuju poruku mira od strane japanske ambasade.Sramota,pa nije ni cudo sto ovaj narod, naseda na lazi,bilo da se radi o lazima o EU zemlji dembeliji ,ili o lazima o besplatnim akcijama i izabere najgoru vlast. Dokle smo dosli?
Препоруке:
0
0
8 недеља, 10 април 2011 20:40
Циц
Докле год има бајатог хлеба, народ реално није гладан.
Препоруке:
0
0
9 недеља, 10 април 2011 20:49
Sigmund Frojd
Srbi pate od ogromnog kompleksa nize vrednosti (dobro zasluzenog), koji ispoljavaju kao kompleks vise vrednosti.
Препоруке:
0
0
10 недеља, 10 април 2011 22:22
Zoran.M.
Gospođo ili gospođice Jovana,
Čitam vaše članke na sajtu NSPM pa se nekada sa Vama slažem a nekada ne.
Ovog puta Vam čestitam.
Priznajem, nevoljno, da sam i ja doprineo ovom stanju svesti jer sam, izeđu ostalog, podržavao i demonstracije na BU kada je vođa bio Dragan Đilas.
Jedna od udarnih parola bila je:
"Slobo, kupi nam 501".
I sada mislim da je Slobodan Milošević bio loš državnik.
Za one koji, možda, ne znaju "L 501" su u to vreme bile farmerice u modi.
Препоруке:
0
0
11 недеља, 10 април 2011 23:56
nenad
Kolko sutra idem da kupim hleb od danas.
Препоруке:
0
0
12 понедељак, 11 април 2011 02:14
AngelDARK
Tekst koji će vam dane posle lobotomije učiniti paklenim. Još jednom buljuk legendi o super narodu koji se ne buni ni zbog čega. Naravno Japancima. Možda ih uče da žive u siromašnoj zemlji, ali pošto ipak nisu glupi čisto sumnjam da ne znaju odakle im pare za Playstation 3 i najnoviji plazma televizor dijagonale 1,5m. Kao prvo informacije o Japanu danas, posle katastrofe, nisu sasvim tačne. Procunjajte po internetu i pogledajte sami. O, bune se oni itekako. I zamislite čak i ne veruju svojoj vladi.
A vi ovde biste trebali znati da bilo koji narod u neimaštini se ponaša istovetno. Srbi nisu ništa različiti u odnosu na ono kako bi se ponašao građanin Zapada u istoj situaciji. Ono što ja vidim jesu ljudi koji nemogu da zbace sa leđa žutog bauka jer ga stotinu Zapadnih veštica drži tu gde jeste. Pa ne bih zamerio kada čovek se požali da jednom u veku može imati više i bolje od jedan dan starog hleba. Ne smeta njemu stari hleb. Smeta njima što u 21.veku svome detetu nose takav, bajat.
Препоруке:
0
0
13 понедељак, 11 април 2011 08:55
Jasna Simonović
Ovaj članak je mogao biti dobar da je ozbiljniji...
Odnosno, zašto se sve uvek svali na patike od 100 eura i vapaj da treba voleti bajato!? (Zašto se siromaštvo uvek strpava u "sirotinjski mentalitet", umesto da se regrutuje na stazu za normalan, bogat život?)...

Nisam za prodaju bilo čega bajatog, pa ni hleba...Naravno, hleb od juče, ne mora biti bajat i to je autorka lepo objasnila...Na prodaju bajatog proizvoda treba da reaguje inspekcija...
Nisam niti za humanitarno deljenje bajatog proizvoda...Na takve akcije treba da reaguje inspekcija...
Препоруке:
0
0
14 понедељак, 11 април 2011 09:19
Бели Орао
Како рече господин или друг @Милко. Срамота је бацати хлеб. За мене су прженице недељом биле посебна посластица. Хлеб није смео да се набоде виљушком...О хлебу пише Библија, испеване су песме, написани радови. Да ли се ми према њему стварно односимо лоше? Мислим да да. Уствари кад мало помислим дубље, није само хлеб у питању.
Препоруке:
0
0
15 понедељак, 11 април 2011 09:32
брм
"Odrasla sam na hlebu i mleku(onako udrobljeno)pa sa malo šećera i do sada mi ništa ne fali(zdravstveno),...
.Bolje da jedu to nego razne čipseve i gluposti"

хлеб 45 динара, млеко 70 динара, шећер , преко 100
чипс три кесице (та троје деце) 60 динара

па сад ти види зашто деца једу чипс... и зашто је сиротиња дебела

одрасли су наши стари и на меду и на орасима, и на кајмаку и сиру... који су данас скупљи од меса... ајд купи их деци по "тржишним ценам" чик
Препоруке:
0
0
16 понедељак, 11 април 2011 09:34
брм
ко каже да Јапан није сиромашан а Србија богата...па Србија је ПЕТА У СВЕТУ по прикупљеној новчаној помоћи Јапану(јучерашња вест) ..далеко испред свих земаља ЕУ и Киме и Русије..испред су САД и Ј.Кореја..
Препоруке:
0
0
17 понедељак, 11 април 2011 09:52
mila w.
Bajat hleb iz 1947. recept: na seljackom sporetu se ispeku kriske bajatog hleba (ako ga je uopste bilo) izriba se cen belog luka, posoli i stavi svinjske masti (ako je bilo).
Posle napornog rada na polju, nasjsladji je bio okrajak hleba, zamotan u belu krpu, ostatak od rucka.
Stedljivi Svajcarci od "hleba od juce" prave vrlo ukusno jelo: hleb i jabuke se iseku na kockice, isprze na buteru. Doda se mleveni badem ili lesnjak. Sluzi se sa secerom i cimetom uz belu kafu.
Bajat hleb ce postati trazen i ne treba ga izbegavati. Ovo su samo dva jednostavna recepta. Verovatno da ce svaka domacica nastojati da hleb ne baca.
Препоруке:
0
0
18 понедељак, 11 април 2011 11:01
thinking maize@ аutoru i nekim komentatorima
Poštovana autorko, rekoste: "наш ничим изазвани расипни менталитет", pa da Vas upitam: Da li je IPAK NEČIM izazvan? Setite se narodne "VIDELA ŽABA da se konji potkivaju, pa digla nogu i ona" i Njegoševe "majmun gleda sebe u zrcalo...", što SVEDOČI (Sterija nam i DOKAZUJE!) da POKONDIRENOST NIJE OD JUČE! Setite se ŠTA SU PROSVETNI SINDIKALCI ODGOVORILI Vašoj koleginici Olji Bećković u njenoj emisiji na TV "B92" od pre neku nedelju, a na njenu STUPIDNU primedbu o poremećenim PLANOVIMA za more, usled prosvetarskog štrajka!? Da g-đo Papan, ovoj zemlji je potrebno, šta potrebno?! NEOPHODNO! DEROGIRANJE POKONDIRENOSTI sa vlasti! Za početak, ANALIZIRAJTE npr. KAKVOG su porodičnog, profesionalnog i sl. statusa voditeljke tzv. "ŽENSKIH" emisija!? Ili analizirajte SADRŽAJE "ružičastog" "Pink Family" i "Pink Kids" i izgled voditelja istih emisija?! Ne morate ići do američkih izbora za Miss Teen, DOVOLJAN je i "Pink"! Jesmo li PREBRZO ZABORAVILI: "JUL JE KUL"?! CRVENA BURŽOAZIJA OPET JAŠE I LAŽE!
Препоруке:
0
0
19 понедељак, 11 април 2011 11:57
zaključak
Ovo je ne samo jedan od apsolutno najboljih Jovaninih tekstova, nego i jedan od najvažnijih "političkih" tekstova na NSPM uopšte. A o ostalim "srpskim" medijima da i ne govorimo. Nema nam spasa dok to ne shvatimo.
Препоруке:
0
0
20 понедељак, 11 април 2011 13:37
Живорад
Одличан текст. Баш онако како треба о овој теми. Сећам се давних 60-тих, када сам као дете предшколског узраста, слушао моју бабу, иначе предратну госпођу (ово не сматрам за неку титулу већ само да објасним о чему се ради) док је гунђала када би видела векну хлеба у контејнеру.
Према њеним речима, све то је почело од "јуче" односно у преводу од 1945 г.
Препоруке:
0
0
21 понедељак, 11 април 2011 13:42
Živadinka
Srbi, a i ostali građani Srbije ne treba da jedu bajat hleb. ZAŠTO? Zato što zaslužuju više i bolje, a ako toga nisu svesni onda bi to neko trebao da im objasni. Spuštanje kriterijuma u svemu nas je i dovelo dovde. Umesto prihvatanja bajatog hleba treba se boriti za dostojanstven život, sva moguća socijalna i politička prava, odnosno za artikulaciju interesa... U suprotnom danas bajat hleba, a sutra možda i bez hleba. Dakle, stav autorke NEPRIHVATLJIV.
Препоруке:
0
0
22 понедељак, 11 април 2011 14:09
Za "brm"
Ne pričajte gluposti. Vama se ne dopada poenta ovog izvrsnog teksta, pa pokušavate da ga ovako spinujete. Ispada da deca jedu ćips zato što nema para za nešto drugo i jer su mleko, hleb i šećer preskupi. Naravno da bi bilo mnogo i jeftinijhe i zdravije da jedu domaću i kuvanu hranu, a ne čipsove, pice i slične stvari. Ali neće, jer se hleb udrobljen u mleku ne reklamira na TV. To je suština.
Препоруке:
0
0
23 понедељак, 11 април 2011 14:58
AngelDark
Cilj svih vlasti od pamtiveka i u svakom uglu planete jeste da narod izdresira da uvek bude zadovoljan jedva dovoljnim, pretvarajući skromnost u najveću vrlinu. Mnogi ovde i dalje govore moja baba, moj deda...ispričajte te priče nekom detetu i "izdresirajte" ga da ne traži više nego što mu je neko namenio. Mi nismo zemlja na golom kamenu. Objasnite li mi kako u državi bogatoj plodnom zemljom ljudi ne mogu kupiti hleb po (za porodični budžet) pristupačnoj ceni ili kupiti šljivu ili jabuku, kojih ovde ima na pretek, po manjoj ceni od južnog voća, onda ću početi jesti stari hleb znajući da tako mora biti. Za onog ko nezna, čovek ima jedan život i zato ga ne krivim što bi voleo da jedan put u ovoj mračnoj srpskoj današnjici okusi bolji. A priče kako se ne treba stiditi ostavite za vlastodržačke govornike. Pojedite komad starog hleba i recite mi da ne zaslužujete više. Koliko tražite toliko ćete i dobiti. Ni toliko. Takav je mehanizam. Recepte na gotovs!
Препоруке:
0
0
24 понедељак, 11 април 2011 15:24
AngelDark
Ne postoji dobar i loš mentalitet. Dobar i loš narod. Postoje dobri i loši ljudi, dobre i loše okolnosti. Majorizacije ostavite za populističke govore. Današnji Japan nije onaj iz feudalnog doba. Samurajski kodeks je davno zaboravljen. Moderni svet diktira neke druge vrednosti. Kao što rekoh ranije, imate internet pa ga i upotrebite. Nismo mi izmislili toplu vodu ni u čemu. Ni u dobrom, a pogotovo ne u lošem. Ne brinite. Glad,korupcija, kriminal, - sve to odavno postoji i na zapadu i na istoku. Gle čuda, tamo takođe postoji i želja za boljim. Stari hleb se jede kad moraš, ne iz želje (ljubitelji pomenute delicije nek mi oproste). Gledao sam prilog na TV gde japanski mali preduzetnik govori u kameru da bi, da je on vodio posao kao vlasnici nuklearke, bio zatvoren od iste vlade koja dopušta 10 godina dužu eksploataciju zastarele nuklearke. A u SAD čak snimaju borbe beskućnika, koji pristaju da se unakaze za nešto malo dolara. Da,fantastičan tekst o našem mentalitetu.I ničijem više. Baš!
Препоруке:
0
0
25 понедељак, 11 април 2011 16:49
Одбрана и последњи дани
Сем овога о Јапанцима, изванредна анализа и то неких наших тешких комплекса. Уз квалитетне коментаре ово личи на праву студију једног друштвеног проблема. Додао бих још нешто. Економска и социјална ситуација је прилично тешка, а на неким алтернативним телевизијама изгледа много гора, него што је у стварности. Недавно сам гледао на једној таквој телевизије, не могу да се сетим којој, прилог о народној кухињи. Уз одговарајућу катастрофичну музику и апокалиптични глас новинара уз кадрове очајних и гладних људи и страхобалне статистике, изгледа да је у Србији дошао судњи дан и да смо осуђени на пропаст. Неспорно да има доста гладних људи у Србији и да је власт главни и одговорни уредник таквог стања, али оваква врста елаборирања проблема не служи ничему. Или можда служи нечему и некоме?
Препоруке:
0
0
26 понедељак, 11 април 2011 18:49
Карл Густав Јунг@ Frojd
Као оснивач комплексне психологије тврдим да Срби имају (оправдан) осећај више вредности.
Препоруке:
0
0
27 понедељак, 11 април 2011 19:25
Бели Орао
@Живадинка. Лепо Вам је име. Нико овде не каже да треба да се једе хлеб од седам или десет дана, али хлеб од јуче или прекјуче није бајат. Или сте се мало шалили?
Препоруке:
0
0
28 понедељак, 11 април 2011 22:29
Србин агностик
@Карл Густав Јунг

Потпуно оправдано, наметнут им је - хтели не хтели, морају га имати-:)!

Традиција и индивидуални таленат, рекао би Т.С. Елиот.
Препоруке:
0
0
29 уторак, 12 април 2011 08:27
Ceca Lazinica
Zašto se neki ljute zbog bajatog hleba.Svašta.Da li ste ikada imali problem da nađete neke pantalone koje vam odgovaraju al su dugačke.U celom gradu nema odgovarajućih i onda ste u dilemi da li kupiti te pantalone pa ih skratiti ili ostati bez pantalona koje vam stoje kao salivene.Tako i hleb bajat koji se može odlično iskoristiti ako ste kreativni ili uzeti novčanik pa trošiti.Na zapadu ako sam dobro shvatila ni nema takvog pravog hleba nego onaj umotan u celofan što se koristi sa neograničenim rokom trajanja.A šta ako nam EU naredi da nema proizvodnje našeg hleba nego mora po njihovim standardima šta ćemo onda?Ja bi pre izabrala naš bajati hleb od prekjuče nego zapadni gumeni,a zato su i smislili razne tostere koji od starog prave novo i iskoriste to što imaju.
Препоруке:
0
0
30 уторак, 12 април 2011 09:24
брм
@ ANgel Dark
браво, глас разума у пустињи међу све самим исопосницима и подвижницима
попут овог

@ Za "brm"
"Ne pričajte gluposti. Ispada da deca jedu ćips zato što nema para za nešto drugo i jer su mleko, hleb i šećer preskupi..."
млеко и хлеб дакле НИСУ ПРЕСКУПИ..у којој ли манастирској ћелији Дедињској живи ова или овај.
Препоруке:
0
0
31 уторак, 12 април 2011 13:51
Jasna Simonović
Živadinka...Slažem se sa vama...

Želja za uspostavljanjem svog uvreženom "sistema vrednosti" najčešće zariba u "raljama života" ...i svakako se plaća najskuplje...

Pa onda ljudi gledaju u patike od 100 eura, umesto u njihov legalni profit koji treba da je oko 30%...
A "dobrostojeći", valjda da bi izašli na kraj sa svojim grehovima, svojim (ne)vrednostima ili tome slično, dave se u "hlebu od juče" ...sve otimajući ga od gladnih i od životinja koje takodje treba da jedu...

Aman! Zaista je dosta tog sirotinjskog mentaliteta! Biti siromašan nije sramota, ali imaji sirotinjski mentalitet mislim da jeste...
sve najbolje...
Препоруке:
0
0
32 уторак, 12 април 2011 15:17
Бели Орао
@Цеца Лазаница. Европа шаље упутстве и препоруке, а то што неко каже да су то наређења то је нешто друго. Већ смо дискутовали о поштанском сандучету које мора да буде по европским мерем (шио му га Ђура), па се јави једна госпођа из Шведске и запуши уста европејцима рекавши да у Шведској свако има сандуче какво хоће.
Неко спомену "чипс". То је најскупљи кромпир на свету.
Препоруке:
0
0
33 уторак, 12 април 2011 17:04
Питагора
"Богатство нам је више средство за рад него за празно хвалисање: сиромаштво своје признавати није ни за кога срамота, али је срамотније не отимати се сиромаштву радом...."

Ово је рекао Перикле Атињанин, давно, пре 2500 година, говорећи о систему вредности у свом граду. И данас би требало да важи.
Препоруке:
0
0
34 уторак, 12 април 2011 17:37
Ceca Lazinica
@Beli orao ne znam za sandučiće za poštu to mi je promaklo ali nam stalno neka pravila uvode to je očigledno.Sjetila sam se još gdje se mora koristiti bajat hleb.Kad se sprema na čačkalicu uz suvo meso ne može se svježi hleb sjeckati na tako sitne kockice.U crkvi dobijemo uz vino(zaboravila sam kako se to zove)isto nije svježi hleb nego bajat od juče.
Препоруке:
0
0
35 уторак, 12 април 2011 18:38
драгослав павков
По мени, није проблем је ли хлеб од јуче "бајат" или не; у мојој кући хлеб се никада није бацао, прженице од јучерашњег хлеба једу се уместо кајгане 5-6 пута месечно... Дакле, јучерашњи хлеб је савршено јестив, и не видим проблем да неко штедње ради одлучи да га купује.
Али, проблем је када се од становништа очекује да буде "на висини" и прилагођава се смањеним примањима купујући у пола цене оно што му никад не би падало на памет у нормалним околностима.
Овакво понашање није много "одбацило" од Марије Антоанете и њене извале о колачима. Па шта ако је хлеб скуп: Нека једу јучерашњи!

Значи, ако неко купује јучерашњи хлеб да би уштедео новац за летовање - поздрављам. Али, друштво у коме велик број грађана НЕ МОЖЕ ДА КУПИ СВЕЖ ХЛЕБ је у великом проблему.Тачније,пред револуцијом.
Препоруке:
0
0
36 уторак, 12 април 2011 19:46
Ljiljana Tatic
Ja stvarno ne razumem kome je upucen ovaj clanak. Kupovati hleb od juce ZATO STO NEMAS DOVOLJNO DA KUPIS SVEZ je tuga jad i cemer. Sa druge strane uvek moze da se savetuje narodu to jest uce deca od malena da hleb koji obajati ne treba bacati vec naci nacin da ga iskoristis i time ustedis. Time se ocigledno kod nas niko nije bavio ali vidim da ima onih koji kazu da ne treba da se stidim da stojim u redu za bajat hleb! Iskreno se nadam da sam samo pogresno razumela poruku ovog clanka
Препоруке:
0
0
37 уторак, 12 април 2011 21:09
Mr X
MISAO NASIH POLITICARA:AKO SE NAROD BUNI ZBOG BUDJAVOG LEBA!?... NEK JEDU ONDA KOLACE!
Препоруке:
0
0
38 уторак, 12 април 2011 21:11
Јасна Симоновић
Бели орао...тачно...Шаље упутства и препоруке, за "писмене"...али вероватно и понеко наређење за "неписмене"...

Драгослав Павков..Баш тако! Изузев последње реченице...Овде је неопходна умна револуција....
Самоуправни гонг! Мотика се од револуција отуђила од основне намене...

Љиљана...тачно тако...
Препоруке:
0
0
39 уторак, 12 април 2011 21:27
Бели Орао
@Цеца Лазаница. Слажем се у потпуности, али пре тога попити шкотску брљу или неку домаћу, рецимо јабука-дуња или ко шта воли. После наравно све то залити белим вином. Као салату служити дивљи бели лук (сремуша или медвеђи бели лук) да угођај буде потпун. Ако се мало претера са вином обавезно јести баклаве (затрпај). Проверено делује против апарата за дување. Хаха. Мало шале није на одмет.
@Драгослав Павков. То је то. Савршено.
Препоруке:
0
0
40 уторак, 12 април 2011 23:02
Обсервантес
Један афоризам који кружи интернетом (не знам ко је аутор)доста говори: „Mnogi ljudi nemaju sta da jedu, a ipak su zivi. Znaci, moze se kad se hoce !“.
Препоруке:
0
0
41 среда, 13 април 2011 07:52
Ceca Lazinica
Kao da u ovoj državi elita nikada ništa nije kupila na popustu i akciji pa se sad zgražavaju nad jučerašnjim hlebom koji narod kupuje jer je jeftiniji a može se odlično iskoristiti.Ljudi se dovijaju na razne načine kako da prežive.Kako reče neka baba "stomak nema prozore pa da se vidi unutra".Dok se plate svi računi, vrate krediti,odvoji za školovanje ne ostaje mnogo.Gdje dalje da čovjek uštedi nego na hrani.Ali uopšte u svijetu je cijena hrane jako otišla gore a Srbi prate svjetske trendove i ponašaju se u skladu s tim.Danas mladi bježe iz sela i svi u Bg a tamo su željni svega a da ostanu na selu imali bi hrane bar.E pa ili ovce ili novce.
Препоруке:
0
0
42 среда, 13 април 2011 07:59
Ceca Lazinica
Šalje nama Evropa i preporuke i naređenja samo eto neko to prihvati a neko i ne.Neko misli da je zlato sve što sija a neko bome i biserima hrani svinje.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер