субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вукадиновић тужилац и судија

Kоментари (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 април 2011 18:12
Nataša Kandić
Pozdrav "kolegi"!
Препоруке:
0
0
2 среда, 06 април 2011 18:16
Zarko
Napokon neko priznaje da je u Dobrovoljackoj ulici pocinjen zlocin ".., спасао апсолутни део војника да сви не изгину и да се не претворе у буктињу од разјарене руље паравојних формација..." Po vojno komandnoj odgovornosti (primenjivanoj prema staresinama srpskih oruzanih snaga) u gradjanskom ratu u Bosni Divjak je odgovoran za pocinjene ratne zlocine svoji pretpostavljenih!!
Препоруке:
0
0
3 среда, 06 април 2011 18:38
Бивши Сарајлија
Таман поставих питање: ђе си, болан, ти, Лазаре одрастао, кад видех да говоранцију држиш са трибине Политика, и све ми, намах, поста јасно.
И шта нас учиш, црни Лазаре? Да су туижиоци и судије богови истине, правде и морала, па се не смеју под лупу стављати, а биће да су „богови“ свега ружног што долази од силничке власти. Колико хоћеш доказа за то, Лазаре?
Ћуј, болан, ни НВО – те еталоне божанских права, се не смеју доводити у питање. Ни твоја „босна“. Ћуј, болан, Лазаре, остани међу онима који су за твоју недодирљиву „босну“. А ја сам спасао живот од твоје „босне“. Ваљда знаш да су МИЛИОНИ СРБА у 20. веку завршили под земљом у таквој „босни“. Нећемо више, а ти остани тамо, и не зови нас да ти се придружимо.
Не могу да ти отписујем више, доста је. Да бих ти објаснио више, треба ме платити да те учиним, па нека ми за то плати твоја Политика. Ако већ Политика плаћа теби за такве бесмислене текстове, могла би платити мени за смислене и образложене текстове.
Препоруке:
0
0
4 среда, 06 април 2011 18:42
Zoran.M.
Čestitam Lazaru koji se dosetio da je BiH samo geografski pojam.
Tako je bilo, od vajkada, i tako će biti do veka.
Majke pobijene dece znaju kako su ih spašavali Divjak i Kukanjac.
A ko Lazaru brani da Divjaka ljubi u ruku?. Neka.
Препоруке:
0
0
5 среда, 06 април 2011 18:50
Sarajevo
Napokon neko priznaje da je u Dobrovoljackoj ulici pocinjen zlocin


Napokon? Pa Divjak to ne samo da priznaje nego se godinama zalaže za kažnjavanje izvršilaca i naredbodavaca. Vukadinoviće ovog puta napada nedužnog čoveka.
Препоруке:
0
0
6 среда, 06 април 2011 18:53
Kapetan Lebjatkin
Da li je Politika postala ponovo glasilo Abwehra? Gde je otvoren konkurs za saradnike ili su već sva mesta popunjena?
Možda bih kod njih i dogurao do čina majora!
Sa nadom u unapređenje budući major Lebjatkin.
Препоруке:
0
0
7 среда, 06 април 2011 18:56
Михајло
Добро, БиХ и јесте географски, а не државни појам и земља без адресе и тако ће остати. Просто тако је креирана и за то нису криви Срби, а најмање Ђорђе Вукадиновић. То шта је БиХ изгледа недефинисана као држава знају сви осим Вас, схватите тако мора бити нема је ко дефинисати као државу. Можемо жалити и те људе и ту земљу али нема користи тако је, док се неко не нађе у тој БиХ и не каже па овако више не може.
Не занам зашто Република Српска задаје главобоље, грађанима БиХ и свима од ОУН до Европске уније, ваљда зато што и они задају главобоље њој, али знам да вам Ђорђе Вукадиновић за то није крив и да је овај чланак потупуно непотребан , сувишан.
Препоруке:
0
0
8 среда, 06 април 2011 19:41
С
Однекуд изрони и овај лазар.
Треба да четитамо Алијином јуришнику дивјаку што је убио "само" 42 војника.
У време када је ЈНА била једина регуларна воја сила на отм подручју.

Овај лазар је циник гори од Кушнера, који је рекао: прошле недеље је убијено 9 Срба, ове недеље само 8, видан напредак.
Препоруке:
0
0
9 среда, 06 април 2011 19:55
МП
"...највишег француског одликовања Легије части, а Француска није месна заједница"
После Ширака (суди му се за проневере) и Саркозија(без коментара због модерације)заиста мислим да Француска није месна зајдница у територијалном смислу,али да је у духовном(ко се то пита шта је важније?) и мања од месне зајднице.
Препоруке:
0
0
10 среда, 06 април 2011 20:19
alah ford
Moj Mihajlovicu da nisi slucajno kakv Drazin rod, pa ce sada da ustane SPO da te kuje u zvezde.
Svi mi koji smo bili u Sarajevu za vreme "Agresije" (kako li je Mladic agresor, pradjedovi mu rodjeni u okolini Kalinovika a Ganic koji sedamdesetih dodje u Sarajevo branitelj?!) znaju Divjakovu "velicinu".
Mrljavac se uzivio u ulogu oficira "dzentlmena", voli pare, kratke suknje dobro pice - humanista nema sta.
Sto se tice francuskog odlikovanja, jel to ona zemlja sto se bori za prava Libijaca srucivsi tone bombi na njihovu glavu, sto rusi puteve i bolnice po Libiji? Jesu li to su isti oni sto ne dozvolise transport kiseonika za banjalucku bolnicu, a cini mi se da su i na SRJ bacili koju milosrdnu bombu.
Lazare sto s ne predstavis pravim imenon?
Препоруке:
0
0
11 среда, 06 април 2011 21:10
Владимир Павићевић
Задаје главобоље? Бог је благословио.
Препоруке:
0
0
12 среда, 06 април 2011 22:02
užas
Najznačajnije u vezi sa ovim jadnim tekstićem dužine jednog čitalačkog NSPM komentara (a po kvalitetu i mnogo slabijeg od njih) jeste to što je objavljen u današnjoj Politici u rubrici Medju nama. Verovatno zato ga je uredništvo nspm i objavilo ovde. Tamo stoji da je "autor" iz Bjeljine, ali ja takodje mislim da mu to "Lazaru" nije čak ni pravo ime. Taman kad pomislimo kako ne može biti gore i crnje, "naša" vlast nas demantuje.
Препоруке:
0
0
13 среда, 06 април 2011 22:14
Milos Stankovic
Treba formirati srpsku ligu protiv difamacije, po uzoru na slicnu jevrejsku organizaciju. Tada ovakvi ne bi mogli da pricaju sve sto im padne napamet. Da li je moguce da niko nije odgovoran za zlocine nad Srbima, iako su nad pripadnicima naseg naroda pocinjenji najgnusniji zlocini(odsecanje glava, nabijanje na kolac, ubijanje maljem u glavu)? Kako, ako je Divjak dobrotvor, nije bilo makar 5% istih takvih dobrotvora medju oficirima JNA srpske nacionalnosti? Dosta mi je zaista ovakvih sovinista!
Препоруке:
0
0
14 среда, 06 април 2011 22:17
Мирко
Иако можда није место, морам да додам један коментар који може имати везе са текстом.
Наиме, пре неколико дана расправљао сам са другарима који су за ДС, слушали су неколико трибина пешчаника, обожавају инсајдер и Б92 итд. Причали смо о рату, деведесетим, Милошевићу... Закључио сам да људи из тзв. ''Друге Србије'' нису уопште српемни за аргументовану расправу, просто неће да прихвате очигледну истину а кад их питате зашто делују против своје државе и народа немају адекватан одговор. Тако и овај текст. Не знам зашто смета неком да српски народ има Републику Српску, они су конститутивни народ?
Препоруке:
0
0
15 среда, 06 април 2011 22:52
ВОЈИСЛАВ
Лазаре црни Лазаре ниси достојан тог лепог српског имена када овако изврћеш истину.а што се тиче подршке од наташе кандић то ти је још црње од црног.Ти и не знаш због чега се додељује Орден легије части!Јадна је твоја култура да би се упоређивао са српским родољубом Професором Вукадиновићем.
Препоруке:
0
0
16 среда, 06 април 2011 23:10
jedan je Bojan
E, moj "Lazare", nemate vi pojma. Trebalo je pustiti Bojana Todorovića, on bi to bolje i atraktivnije odradio.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 07 април 2011 01:26
Lazarevom mislju...
onda bi i gen. Mladic trebalo da dobije makar Legiju casti, makar od neke mesne zajednice u Francuskoj, ako vec ne od samog Sarkozija. Ako je Divjak 'spasio' vojnike koja rulja nije stigla da pobije u Dobrovoljackoj, sta je uradio Mladic?

Iz Srebrenice su spaseni SVI civili, a i deo vojnika je preziveo. U Zepi su i SVI Izetbegovicevi vojnici sacuvani. Pritom su u Srebrenici i Zepi vojnici bili RATUJUCA strana (ovi iz Srebrenice odgovorni za stravicne zlocine nad srpskim civilima u periodu od TRI I PO G.), a u Dobrovoljackoj su vojnici JNA bili REGRUTI vojske koja je - po Ustavu i zakonima - tada bila JEDINA legalna i legitimna oruzana sila SFRJ, u okviru cijih granica su ta deca pobijena (jer sarajevo je tada bilo deo SFRJ).

I stvarno, jel' to Politika ponovo postala glasilo Abvera, sto upita neko? Mi smo tako groteskna kolonija postali, da nam fali samo jos ono 'veselo' pozoriste iz okupiranog BG dok Svabe streljaju po Sumaricama

G. Vukadinovicu, cast je biti napadnut ovako.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 07 април 2011 01:57
Senka
@ Lazar Manojlovic
Ocigledno je da institucije koje navodis: policija, sudstvo i tužilaštvo na Balkanu pokazuju nedostatnost i nedosljednost u velikoj mjeri u zadnjih dvadesetak godina po bilo kojim svjetskim standardima.
Podatak koji iznosis u prilog Divjaku – da je nosilac francuske Legije casti jos dodatno opterecuje vec ionako poljuljan sistem vrednosti na Balkanu.
Ovaj pokusaj da obezvredis Vukadinovicev pokusaj da analizira i presudjuje o Divjaku se moze okarakterisati samo kao tvoj ( I urednistva Politike)pokusaj zabrane misljenja i govora.

Zasto prezentujes NVO i NVO aktiviste kao nedododirljive i iznad bilo koje kritike?

Srpske NVO su do sada pokazale bliskost sa neonacistickim idejama. Njihova silna diskriminacija prema srpskih zrtavama bi trebala biti adekvatno kaznjena a ne stavljana na pijedestal nedodirljivosti i na taj nacin preko njih prisiljavati narod na Balkanu na postivanje neonacistickih ideja.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 07 април 2011 02:39
Senka
Slazem se sa Milos Stankovicem da postoji potreba za srpskom ligom protiv defamacije kao sto i postoji potreba za konacnim donosenjem Deklaracije o srpskim zrtvama u Skupstini, kao sto postoji potreba za spomenikom zrtvama bombardovanja Srbije od strane NATO-a ( da se tim nevinim nastradalim civilima makar imena i broj znaju).
Imamo pojavu da u novoj drzavi Hrvatskoj postoje nazivi ulica - "10 travanj" i " Ulica Mile Budaka"a u Srbiji ne postoje nazivi ulica ni po stvarnim nevinim zrtavama .
Ali zato imate glasnu Biserko koja vam ispire mozak ponavljajuci laz da je Srbija izvrsila agresiju na Hrvatsku i BiH i da je za vasa stradanja samo Milosevic kriv i imate ovoga Lazara koji vam govori kako ne trebate proispitivati namjere i stavove tih antisrpskih NVO aktivista.Strasno.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 07 април 2011 07:49
Miroslav
Šta je, bre ovo? Ko je ovaj lik? Svašta se ovde objavljuje.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 07 април 2011 11:01
thinking maize@ Milošu Stankoviću
SVE POTPISUJEM!
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 07 април 2011 11:35
Mirko Grbić, Banjaluka
Lazar je probosanski Srbin tipa Divjaka i Pejanovića, penzionisani učitelj iz Bijeljine, čest saradnik muslimanskih novina u sarajevu...u principu, jednokratna upotreba !
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 07 април 2011 11:54
Dule
E moj jadni Lazare...
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 07 април 2011 12:37
луди скретничар
У последњој реченици је аутор открио шта га боли највише...е па болеће га и надаље.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 07 април 2011 13:03
саша р.
:))

Дивно!
Прво смо сазнали да нам је Ширак "спасао" мостове, затим да је Дивјак заслужан што је масакрирано "свега 42. војника". Према истом обрасцу, можемо бити захвални Месићу и Тачију, што су протерали стотине хиљада Срба, и тиме спречили масовну ликвидацију истих.
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 07 април 2011 13:34
Митар Карапанџа
`Дотле Република Српска фигурира као једина република у свету која није држава, али задаје главобоље, и грађанима БиХ и свима од ОУН до Европске уније`.
Ова патња, грађана БиХ,ОУН и Европске уније, ме је дотукла више него пад рејтинга ДС.Нема лекара на кугли земаљској који може да препише толико бенсендина не би ли им ублажио патњу, па остаје само једно решење за њихово смирење, а то је да сви потпишу заједничку сагласност да Република Српска постане најзад ДРЖАВА.И то самостална!Верујем да Сарајево много пати што нема опет титову БиХ, када се знало ко је водоноша и папак,а ко су бегови.Такође данас сви знамо да ОУН и ЕУ имају тренутно веће бриге због тешкоча која им ствара Гадафи око освајања нафтних поља Либије, тако да имају веома добре шансе да се ослободе главобоље која им ствара једна Република која уједно није ни Држава.Народ РС ће сигурно тешком муком да прихвати такво решење,али верујем да ће се на крају убедити.Па људи су, зар не?Знају они шта је то патња.
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 07 април 2011 13:42
Одбрана и последњи дани
Међу нама речено ово изгледа прилично јадно. Тешко је водити полемику са људима којима је домаћа лектира Правило службе Хашког трибунала.Прилично је упитно колико је данас валидна француска Легија части када видимо коме је све дају и како се нечасно понашају над Либијом. Злочин у Добровољачкој био је планиран, напад и крволочно оргијање није било спонтано, а то је урађено из неколико разлога. Један од њих, и мислим најважнији, је да се подигне морал њихове војске, да се војска увјери да може ратовати против надмоћнијег непријатеља. Дакле, злочин је био планиран и готово је немогуће да Дивјак за то није знао. То што је глумио миротворца такође је део плана. Сасвим је могуће да је овај Мнојловић из Бијељине, јер се тамо већ дуже време инсталише "друга РС".
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 07 април 2011 15:26
Јовиша Видић
Између осталог, кажже г.Лазар Манојловић: "Иако је Дивјак, између осталога, носилац највишег француског одликовања Легије части, а Француска није месна заједница"... Ледију части добили су многи, а међу познатима је: Легија и Готовина.
Јовиша Видић од Рудина.
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 07 април 2011 17:23
Симић Манојло
Тежак случај овај Лазар. Sicko.
И најбољи психијатри, као што је Радован Караџић,
од њега би дигли руке.
А да је мртав, ни Исус Христос га оживео не би.
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 07 април 2011 18:50
Cole Manojle
Nema teorije da se u Bijeljini instališe "Druga RS", SDP ima svoju filijalu u mestu Janja kod Bijeljine , gde u starom delu žive Muslimani, zašto ovo kažem.

Grad Bijeljina je dao Semberski korpus u otadžbinskom ratu, možete onda zamisliti koliko je stradalo ljudi, njihove porodice to nikada neće dozvoliti, drugi argument je da se Bijeljina uvećala sa stanovništvom duplo sa izbeglim licima iz Federacije i Hrvatske, takvi kao Cole Manojle mogu "pevati" u Sarajevu u Bijeljini 100% nikada, nije ni dobro što je neko objavio da je iz Bijeljine, zbog njega a možda i jeste !!! Svaki podvig... po mom mišljenju treba našem narodu prezentirati kakav je , neka ga vrednuje!
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 07 април 2011 19:20
александар
Није битан овај што је наводно писао, и потписао се српским именом и презименом.
Битно је то што је то ово чудо од Бујошевићеве "Политике" објавило.
Да ли можете да замислите да загребачки "Вјесник" или муслимански "Дневни аваз" објави овако нешто, рецимо писаније неког Муслимана који се залаже за право на самоопредељење Српске, или неког Хрвата који се залаже за враћање конститутивних права Србима у ономе што се назива Хрватском.
Пре би било могуће да земља почне да се ротира у другом смеру.
"Политика" ово свакако није објавила случајно, нити је то због "демократичности" уређивачке политике.
На крају крајева, могао је ово и неко "наш" да напише у "Политици". Рецимо Дерета, или Тодорић, или Бошко Јакшић или Јањић. Широка је лепеза.
Не, они су одабрали да поруку упуте преко "писма читалаца".
Најпре ће бити да је ово неки абер Вукадиновићу.
У сваком случају, да нормалном човеку припадне мука.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 07 април 2011 20:47
Ala@alah ford@Senka
Sramota za Bujosevica-bacio je "politiku" u blato.

@alah-ilaj-lam-U vojnim udzbenicima /ozbiljnim/ pise da je Draza Mihajlovic prvi anti-fasiticki gerilac Evrope i vodja jedine regularne jugoslovenske vojske u otadzbini.
SPO je zloupotrebio Drazu i nastavio primitivnu titovsko-bulajicevu interpretaciju civilnog rata u Jugoslaviji .
@Senka
Potrebno je oformiti Ligu protiv difamacije jer skriveni rat Vatikana jos traje.Njihov trbuhozborac,Sonja BIserko(HO) u Zagrebu predstavila je knjigu stranih autora o zabludama demografskih stradanja u poslednjem ratu.
Odlucno tvrdim da takva knjiga nije naucno fundirana jer ne poseduje statisticke cinjenice popisa stanovnistva Slovenije,Hrvatske ,BiH,Srbije(nacija,vera,jezik).
TEK VALIDNIM POPISOM U BIH BICE POTVRDJENO NAJVECE ETNICKO CISCENJE U EVROPI.
Zapad i Incko ometaju zakonom propisan popis!
500.000 iz Hrvatske,230.000 s kiM i niko ne zna koliko Srba iz BiH je etnicki ocisceno!?
DRANG NACH OSTEN?
Препоруке:
0
0
33 петак, 08 април 2011 01:03
Senka
Hvala Ali sto je napisao o toj knjizi pa sam se ja dodatno informisala. Radi se o knjizi "Rat u brojkama: demografski gubici u ratovima na teritoriju bivše Jugoslavije 1991-1999",ocekuje se i promocija u Srbiji.
Knjiga sadrži izvještaje stručnih svjedoka Tribunala koji su se kao dokazi koristili u brojnim suđenjima pred ICTY-jem i da su suci u Hagu u pojedinim predmetima kao vjerodostojne koristili podatke hrvatske Komisije za nestale i zatočene osobe. Zamislite taj apsurd da su stavili pocinioce genocida nad Srbima kao autoritet za podatke o ljudima nad kojima je genocid pocinjen.
I vidimo da je Biserko i ovom prilikom iznela njenu ( i Mesicevu)teoriju o Srbiji kao agresoru na Balkanu i da je pride opalila po “srbijanskoj političkoj i intelektualnoj eliti”da negira tu njenu i Mesicevu “ istinu”.
Препоруке:
0
0
34 петак, 08 април 2011 01:22
Senka
Ovo sto ta Biserko radi protiv svih nas skoro million ljudi koji smo zrtva hrvatskog terora- mora da prestane.
Mi moramo da shvatimo da se na nju u svijetu gleda kao na srpsku aktivistkinju a u stvarnosti ona samo govori i radi ono sto su hrvatski politicari ( Tudjman, Mesic) govorili i radili da bi sakrili genocid nad Srbima.
U Srbiji pa i u svijetu ne postoji NVO koji bi njenu aktivnost raskrinkali i njene lazi zaustavili.Nepostojanje tih NVO koji bi stitili prava ugrozenih Srba njoj samo daje dodatni prostor za antisrpsko djelovanje jer u svakom momentu moze da izvuce iz rukava kartu da je ona nezavisan i nevladin faktor “ glasa naroda”. Dakle, krajnje je vrijeme da se ugrozeni Srbi okupe oko neke NVO i da se konacno cuje i nas glas i da nas jedna neonacistkinja prestane opanjkavati po svijetu i time jos vise ugrozavati nasa ionako ugrozena prava.
Препоруке:
0
0
35 петак, 08 април 2011 01:40
Senka
"Istiniti podaci pridonose da se činjenice ne politiziraju, a krive brojke vode stvaranju mitova", rekao je norveški ambasador u Hrvatskoj Ofstad Henrik na predstavljanju knjige"Rat u brojkama: demografski gubici u ratovima na teritoriju bivše Jugoslavije 1991-1999" na zagrebačkom Filozofskom fakultetu.
Ta izjava norveskog ambasadora je apsolutno na mjestu.
Dakle , mora se napraviti tacan popis ugrozenih Srba sa Balkana i time ispraviti nanesenu nepravdu. Najbolji primjer - kada muslimani iz Bosne sire vijest jos u prvoj polovini 1993 godine o 200 000 pobijenih muslimana( nakon samo 9 mjeseci rata) te cifre , nekad u medijima iznosene i kao 250 000 stradalih muslimana-su na brzake postale institucionalizirane po svijetu.
A onda imamo istrazivanje u stvaran broj koji govori o 100 000 na obe strane ( I Srba i muslimana)
Koliko znam tako je i Srbe prognane iz Hrvatske, nikada nismo saznali pravi broj. Zasto?Nije valjda samo da ne uvredimo Mesica i Biserko.
Препоруке:
0
0
36 петак, 08 април 2011 16:27
Ala@Senka
Pseudonim Ala uzela sam po slavnoj ruskoj pevacici Ali Pugacovoj tj.pripadnica sam one lepse,stabilnije i humanije polovine covecanstva(iskljuciti Madlenku Olbrajtovu,Hilari Rodam ,Comic ,Trivan i sl.nehumane marionete )....
Mi smo Srbi sami sebi krivi.Gde smo (lepo pita Secerovic) u Crkvi Sv. Marka na pomenima zrtvama svih nasih Oluja,Bljesaka,Otkosa,jasenovca,Jadovna,Sijekovca,
Kalesije,Beograda,Nisa,KiM....?
Zasto cutimo?
Hajde da bojkotujemo anti-srpske novine(Blic,Politika,Danas..),hajde da trazimo da se ukinu javne frekvence psostackom Pinku B92,Kosavi i sl.
Hajde da trazimo da nam Tijanic dostavi sta je o srpskoj kulturi pripremio za sve ove godine badavadzisanaj?
Hajde da nam ministar prosvete objasni sadrzaj nekih udzbenika istorije?
Hajde da ne cutimo i trazimo svoju pravicu.
Mene i moju decu mnogo je to kostalo.
Hajde da budemo ljudi i pomognemo sebi i svojoj deci da zivimo siromasni ali ponosni.
Препоруке:
0
0
37 субота, 09 април 2011 11:09
...френија
годинама нам причају о злочинима, суочавању са прошлошћу, катарзи, а кад се помену муслимански злочини, онда је то питање искључиво за суд, полицију, тужилаштво... зашто онда неко не каже Наташи Кандић да се окане приче о српским злочинима?
Препоруке:
0
0
38 субота, 09 април 2011 22:40
Турас
Окле се појави црни Лазо.Овакви коментари да кажемо без фундамента,бесмислено је губити време читајући а још их као што сада ја чиним,уважити коментара.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер