среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Дверјани у политици – један лични став

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 30 март 2011 21:49
posmatrač
Lep, ali uzaludan napor g. Simetića. Antonić je u svojoj kritičkoj analizi sto odsto u pravu. Pa čak i Bakarec, bez obzira što je, kako kaže gospodin Ostoja, "osvetoljubiv", odnosno DSS-ovski pristrasan - što je i razumljivo.
Препоруке:
0
0
2 среда, 30 март 2011 22:16
Vlada
Ovaj put tanušna argumentacija gospodina Ostoje. Bojim se isto kao i čitava dverjanska priča. Jedino je tačno da je "velika" i službena "nacionalna" opozicija dospela u ćorsokak i da treba da gledamo šta ćemo dalje.
Препоруке:
0
0
3 среда, 30 март 2011 22:18
Јован
Двери прелазе цензус. Још мало па је то извесно.Сада су на близу 3 процента без икакве медијске подршке осим интернета и трибина. Ко не види да дверјани имају све већу популарност и подршку у народу има проблем са елементарном политичком перцепцијом. Људи ће направити највеће изненађење на изборима. Живи били па видели!
Препоруке:
0
0
4 среда, 30 март 2011 22:59
Родољуб
Можда је ово и најобјективнија анализа уласка Двери у политику. Иако аутор каже да је пристрасан.
Аргументи против политичког ангажовања Двери су бледи а могућности су велике.
Нико није крив партијама из тзв. "националног блока" што нису умеле да "скупљају кајмак" који су им патриотске НВО припремале.
Препоруке:
0
0
5 среда, 30 март 2011 23:18
Нина
Коначно солидан текст о феномену Двери, који могу да подржим.
Препоруке:
0
0
6 среда, 30 март 2011 23:38
Ticijan
Mislim da Dveri nastupaju veoma promisljeno, nastupaju korak po korak cime su izazvali zlonamerne da se istrce i prozovu ih (Bakarec npr). Da Dveri ozbiljno pristupaju politici i da ostvaruju svoje nacelo o uglednim licnostima na listi svedoci pokretanje okruglih stolova, prvi od njih je na Masincu u petak u 11h, tema je ekonomija a medju ucesnicima su vodeci srpski ekonomisti antiliberalne orijentacije (Dragas, Cvjeticanin..).
Препоруке:
0
0
7 среда, 30 март 2011 23:48
1111
Подршка овом тексту и аутору од стране још једне особе која је сигурни гласач ДСС-а. Чак и ако Бакарец буде на листи.
Препоруке:
0
0
8 среда, 30 март 2011 23:57
Родољуб
Господин Симетић је покушао да направи непристрасну анализу. Ко год се креће међу људима може да примети да се заправо сва "нечија бирачка тела" распадају. Потпуно сам уверен да ће политичка слика бити драстично различита након ових избора. Такође је и неизвесно на чију штету или корист. Оно што сам запазио је да су људи жељни нових лица, а разочарани свим парламентарним опцијама. Лично мислим да су Двери будућа нова парламентарна опција, а њихов значајан успех, не би ме изненадио. Разлог је што они заиста верују у оно што причају, а мислим да им људи (који су имали прилике да их чују, а ја јесам)- верују.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 31 март 2011 00:43
Киза
Пријепоље - 15.000 становника. Број посетилаца на трибини "Двери" - 450.

Биће занимљиво на овим изборима...
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 31 март 2011 00:53
zakeralo
Bilo kako bilo, ako i ostvare neki rezultat u (doglednoj) buducnosti, u trenutnku kad pocnu da bivaju relevantni za kontrolu, upravljanje i omogucavanje rasta kapitala, Veliki Igraci ce doci i postavice im nekoliko jednostavnih pitanja:

a) dali ce dozvoliti velikom biznisu da profitira na jeftinoj radnoj snazi i dirigovanim ekonomskim procesima u zemlji/regionu, kao i promenu vlastnistva nad resursima sa domorodaca na strance?

b) da li ce podrzati suzbijanje ruskog interesa na balkanu i krenuti u evroatlantske integracije?

c) da li ce prihvatiti realnost, serviranu u Glasu Amerike/Stejt Departmentu i priznati / sloziti se sa americkim odlukama kako za Kosovo tako i za Vojvodinu, Sandzak itd... ?

If No, No and NO - there will be consequences... I odose i Dveri pa-pa... Osim ako ne mislite da i oni mogu da igraju protiv ovih sto oce a) yes b) if not yes, die m..f...!
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 31 март 2011 02:04
Команчи
Тиха вода Брег рони. Лепо запажање Остоје Симетића.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 31 март 2011 02:11
rastko
Bravo Simeticu za odlicnu analizu.

I ja mislim da ce Dverjani da iznenade svojim uspehom. Ja se bar nadam da hoce.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 31 март 2011 07:44
Радосав Стевановић 1/2
Ако Двери наставе свој пут којим желе да уђу у политику на овакав начин како су то до сада чинили, онда ће Двери од једне заиста искрене патриотске организације постати само поцепана, избушена, укаљана врећа у политичкој баруштини препуној свакојаких гмазова и ала.
Још увек Двери пристају да њихови апологети буду из оног круга надобудних демагога који у својим коментарима изражавају бескрајно одушевљење што ће они сами гласати за нешто ново (а што нико нормалног вида још не види шта је, осим да је нека магла). Ти самозвани апологети Двери беспоговорно захтевају да сви гласачки апстиненти и они неодлучни морају купити "мачку у џаку" јер они, забога, виде кроз зидове вреће и зато њима треба безрезервно веровати да је баш та цица-маца најлепша, најбоља, најпоштенија, најпаметнија, најискренија...
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 31 март 2011 07:48
Радосав Стевановић 2/2
Сваки покушај најдобронамерније критике бива дочекан на нож и искежених зуба, а онда се по обичају све заврши сатанизацијом ДСС-а, дисквалификацијом Бакареца и пљувачином по Коштуници.
Ни једну једину критику коју је г. Бакарец упутио Дверима (објављено у "Новом стандарду") нико није ни покушао да оспори, нити је могао то да учини и да је хтео, јер су све критике на свом месту! Господи из Двери препоручујем да реше макар половину тих проблема које потенцира Бакарец ако заиста имају намеру да часно уђу у политику. Реците ко су ваши лидери и чиме заслужују наш глас, реците по чему се ваш програм разликује од свих осталих, како ћете решити најтеже државне проблеме, какав је ваш однос према "безалтернативној" ЕУ, шта ћете мењати у овом накарадном систему и како, како ћете исправити штету коју су ове штеточине до сада направиле, какав је ваш однос према странкама и покретима патриотског блока ... И немојте млатити празну сламу! Наслушали смо се таквих и сличних прича за два живота.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 31 март 2011 09:25
JM
Ако ДСС , као једина "национална" странка, не може да пређе цензус онда је то срамота. Срамота ја за њих саме , а не за српске бираче патриотске оријентације којих је готово 60% од укупног гласачког тела. ДСС треба да се бори за 20, 30% гласова, а не да цмиздри због уласка Двери у политику. Какву штету Двери наносе ДСС? Одговор је никакву. Могу бити само од користи у смислу ширења базе потенцијалних гласова и будући коалициони партнер. Зашто ДСС има само 5, 7 или 10 %? Одговор су дали они сами , овај пут на примеру Двери. Раније случајеве давања ауто голова не спомињем. Господо из ДСС, очистите своје редове и победите на изборима. Ствар је врло једноставна и зависи само од вас.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 31 март 2011 09:33
Zoran
Godinama su Dveri svima drzali lekcije predstavljajuci se kao neko ko govori u ime srpskog naroda. E pa sad kad izadju na izbore videcemo tacno u procentima u cije zapravo ime govore i koliko uopste imaju legitimiteta.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 31 март 2011 09:40
брм
двери су патриотски ЛДП... оно о чему сви увијају и замуцкују они отворено кажу... па се суоче са критиком, на коју реагуу исто ко и сви - игноришу..
јавне расправе нигде..

патриотски ДС - ДСС се понаша идентично као ДС према ЛДП-у - стално алудира на расипање гласова, тј. као неће прећи цензус....
моја аматерска маленкост вам гарантује да ће прећи..

али ко што не видим м никаву јавну корист од ЛДП-а ни промену политике у односу на ДС, слично је и са Дверима..
то нису никаква решења...нама требају или најобичнија решења ко свуда у свету од Јужне Кореје, преко Чилеа, САД до Европе - АЛИ ДОСЛЕДНО СПРОВЕДЕНА а то је либерализам
или мозак и му.. за нове утопије и идеје као Гадафи...
неосмишљена утопија па још и без храбрости подједнако не иде као пуко критиковање либерализма..
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 31 март 2011 09:51
Ирина
"...да бди и арбитрира над друштвеним моралом..." - то су исто радили Деса и Торкемада. Застрашујуће.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 31 март 2011 10:26
Magenta
Аутор је лепо приметио да није било много реакција на одлуку Двери да се политички ангажују, а и оне које су стигле - стигле су од оних који немају ништа суштински против те организације или покрета, како хићете. Али из табора оних које Двери треба да збришу или бар значајније онемогуће на предстојећим изборима стиже или најобичније игнорисање или можда чак тотална несвест да уопште постоји неко ко би се противио садашњем стању у друштву (мада је наивно помислити да је режим баш тако наиван!). Мени је то у најмању руку сумњиво и чини ми се да би то њихово ћутање могло да значи да припремају све могуће препреке за регистрацију Двери као политичке партије. Могу да замислим и горе ствари :(. Дверима желим да што скорије омасовљење.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 31 март 2011 10:28
Nada
Мени се допадају ставови Двери о породици, домаћинској економији, солидарности.
Плени и та искреност и постојаност која траје петнаестак година. Бојим се да ће прерастањем у политички покрет, Двери привући многе "политичке каријеристе" које неће моћи да контролише и који могу лако да и њих претворе у још једну странку.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 31 март 2011 10:32
Ticijan
G.Radosave Stevanovicu:
Slozio bih se sa vama da su kritike DSS-a i Bakareca bile dobronamerne ali nisu i to je svima jasno, narocito njegovi stavovi kao ateiste o Dverima i SPC.
Drugo, i vi potpuno neargumentovano etiketirate svakog ko je pristalica Dveri i ko je njihovo prerastanje u politicku organizaciju docekao sa odusevljenjem - jedan sam od njih.
Ne bih da se bavim DSS-om, ne znam sta to DSS nudi osim postovanja lika i dela V.Kostunice okruzenog tipovima veoma sumnjivih biografija koji su doprineli potpunom srozavanju ugleda te stranke.
Takvih ljudi poput Nikitovica, Mihailova, Micovica, Ljiljane Nedeljkovic i slicnih jos uvek nema medju Dverima sto nas i ohrabruje da ih podrzimo.
Zapravo, sva hajka na Dveri dolazi od obavestajnih struktura koje kontrolisu sve nase stranke jer jos uvekn isu uspeli da ubace svolje ljude u njihove redove.
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 31 март 2011 10:35
dida
Bilo bi veoma korisno kada bi neko od vrsnih NSPM analiticara imao vremena i volje da prokomentarise /i/ registraciju fantom stranke Aleksandra Vucica pod imenom Nasi1389 sto je ocigledno stvaranje jednog novog dos - a. Da li ce srpski narod ponovo nasesti na prevaru samo /nepunih/ 11 godina od stravicnog 5. oktobra?

Dida
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 31 март 2011 11:04
Beogradjanin
Najveca besmislica je prica oko oduzimanju glasova... Pa stranke su same krive svojom nesposobnoscu ako neko ne zeli da glasa za njih. Nijedna stranka nema monopol nad narodnim poverenjem. A i pre svega mislim da sto vreme bude prolazilo Dveri ce moci da uzmu SNS veiki broj glasova, ljudi sve vise shvataju sta je SNS. Podrzavam Dveri da izadju na izbore kao nova snaga
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 31 март 2011 11:38
@ "brm"
Bravo za komentar i "amatersku", ali odličnu analizu. A ni Zoran nije daleko od istine. Trula je to priča sa Dverima, nažalost. Jedino nisam siguran da li ih neko spolja namerno loži i forsira, ili je prosto u pitanju njihova porasla ambicija i sujeta.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 31 март 2011 13:16
Љаксе Бре
Двери имају једну јединствену предност пред постојећим 'патриотским' странкама: не морају да се претворе у класичну 'лидерску' странку већ заиста могу да (п)остану прави народни покрет у коме није паметна само једна глава и у коме ће се чланство зато осећати добро.
То је на почетку могао да уради и СНС, али их је колотечина 'лидерства' победила.
Све у свему, 'како радили, тако ће им и Бог помоћи'
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 31 март 2011 13:26
Родољуб
О "неважности" Двери у политичком смислу, сведочи узбурканост и "добронамерна (често цинична) критичност" патриотског крила политичке сцене. Такође и успешна игнорација режимских медија и писаних и електронских. Ако ништа друго Двери су добродошле да размрдају мало учмале и "остареле" политичке странке, да унесу мало нове снаге и нових идеја. Јединство националног блока нам је потребно, али не на спавању него на раду.
Друго, као одговор на питање: "Ко су Двери?", може да послужи њихов дванаестогодишњи рад. То су најпотпуније биографије лидера тог покрета. Имена нису толико ни битна.
Истини за вољу, ДСС је изгубио једног гласача у корист Двери - мене (уз трајно поштовање лика и дела Др.В.Коштунице). Можда нисам једини. Зато мислим да су се ДСС-овци оправдано уплашили, али за то не треба кривити Двери већ сопствену инертност и нерад!!!
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 31 март 2011 15:45
апстинент (будући гласач)
Исправно размишљање аутора текста, и све би било на месту, када би се мало више могло чути о раду патриотских организација из Српске мреже на ДРЖАВНОЈ (СРПСКОЈ) телевизији.Ако успеју да прескоче цензус,неће га прескочити на штету осталих,већ вероватно својим радом,залагањем а онда,надам се да ће бити добар пандам НАТО опозицији,добар/конструктиван сарадник у неким пословима које је и аутор поменуо (култура,породица...) а све то под условом да на изборима победи нека национална опција.Највећи проблем и јесу корпорације,новац,интерес,јер оно што је домаћинска економија,то није у складу са корпорацијским интересима.Замислите само да неко стане на жуљ ХЕНКЕЛу(проктор анд гамбел),УС СТИЛ,ФИАТ а тек фармако компманијама ... Ови домаћи "тајкуни" нису толико интересантни,јер они реално и немају неку моћ.
Све најбоље у будућем раду,
Будући гласач (апстинент)
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 31 март 2011 16:03
Ticijan
DSS je iz moje kuce izgubio 4 glasa, to je 4 glasa plus za Dveri.
Bravo Ljakse, slazem se sa vama.
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 31 март 2011 20:00
ej
Nadam se da većína posetilaca ovog sajta , onih koji nešto i komentariš, zna da je ovde bar njih troje,sa dvostrukim imenima, koji u ime drugosrbijanaca , a sve "patriotski" hvale Dveri i kritikuju državotvorne opcije.Meni se to tako čini ! A, što se dverjana tiče , čekam odgovor na dva ključna pitanja . Prvo , ko ih zaista finasira i ko im iz SPC drži stranu? To , ko su im lideri , ko su im intelektualci , kakav im je konkretan program , kako misle da reše probleme , me ne zanima , jer ta pitanja bi trebalo postaviti svima , pa da vidimo njihove odgovore. U medijskoj borbi je sve moguće pa i obećanja bez pokrića. Nabitnije je da to budu ljudi koji iskreno veruju u to što rade , a da će se u politici isprljati - hoće! Dakle , ako odgovore na ona dva suštinska pitanja , od tih odgovora zavisiće i njihov uspeh ili neuspeh. Možda i uđu u vlast , ali je pitanje poriva , zašto su tu ?
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 31 март 2011 20:59
@ej
Potpisujem komentar. Kao i ono što je rekao, mislim, Vlada i još neko. Sumnjiva je ta dvrjanska priča do bola, od finansijera do sramnog držanja povodom stanja u SPC. A da i ne govorimo o tome da je i Vuk Drašković početkom devedesetih takodje vrlo lepo i srpski zborio i takodje mnogo vremena provodio preko okeana, takođe, zvanično, radeći sa i među srpskom dijasporom.Kad ono...
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 31 март 2011 21:18
Milojko
A da se iza "E"J ne krije Bakarec mozda?
Kad DSS odgovori na pitanja oko afere Kolubara i provizije od 25 miliona evra u vezi C Marketa i uloge njenih kadrova u toj i slicnim aferama, onda ce Dveri odgovoriti vama.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 31 март 2011 21:24
Milojko
@ej: Sta vam je sumnjivo? Pozajmio nam Mihailov. A i Hamovic nas pomogao malo.
Par miliona od provizija za C Market i luke Beograd. Dobri neki ljudi, eto resili da pomognu Dveri. Valjda se uplasili da Dveri ne dodju na vlast pa da pravda bude jednaka za sve.
A i naslo se nesto od trgovine strujom za vreme mandata VK.
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 31 март 2011 22:35
Душан Ариљевић
Форма неког текста (или дела) не утиче увек на његов садржај, на разумевање суштине али по некад може бити од посебног значаја. Ако правописна правила, којих се писац текста држи или не држи, условно третирамо као форму онда је господин Остоја Симетић у тексту „Дверјани у политици – један лични став“ форму покушао да „претвори у суштину“. Наиме стално и наглашено коришћења великог слова д код именице дверјани кад она није на почетку реченице, речито говори о намери аутора. Према Правопису српског и хрватског језика чији је један од издвача Матица српска из Новог Сада...“именице које означавају припаднике појединих покртета...“ пишу се малим словом. С обзиром да се аутор „потписује“ као копредседник УО Српског културног клуба из Новог Сада, може се схватити да ова „грешка“ није случајна.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 31 март 2011 23:36
@milojko
E, moj Milojko ! Za tebe 2 i 2 nisu 4 , ako je to rekao neko , ko ti ideološki ne odgovara. E, pa jesu 2i 2 četiri , makar to rekao i Bakarec , a ne ja . A, to što sam "ej" , samo je želja da skrenem pažnju na ono što mi pade na pamet da napišem.A, tvoj sarkazam , koga JUGOSLOVENI koriste , "provaljen" je majstore.
Препоруке:
0
0
35 петак, 01 април 2011 00:26
Milojko
Nas seljak bi rekao: EJ, BRE! Pa provaljena je i vasa matrica tzv patriota iz redova DSS, ne znam kome vise mozete prodati pricu da je vama stalo do Srbije. Pojedinim iz vase stranke mozda, ostali su tu
da statiraju i ljubomorno cuvaju poziciju tzv ekskluzivnih patriota. E, tu su vam ekskluzivnost Dveri oduzele, pa umesto da skinete kapu mladosti, vi se koristite najprljavijim metodama u borbi protiv Dveri. Malo vam je sto ste Dzajica onako sramotno hapsili, sto ste Tolimira prebacili sa dzakm preko glave u Hag, sad bi jos da nam drzite moralne pridike. Ne prolazi to vise, vase je sada borba za cenzus. Eto koliko narod ceni vas "patriotizam".
Препоруке:
0
0
36 петак, 01 април 2011 00:28
Milojko
Nas seljak bi rekao: EJ, BRE! Pa provaljena je i vasa matrica tzv patriota iz redova DSS, ne znam kome vise mozete prodati pricu da je vama stalo do Srbije. Pojedinim iz vase stranke mozda, ostali su tu
da statiraju i ljubomorno cuvaju poziciju tzv ekskluzivnih patriota. E, tu su vam ekskluzivnost Dveri oduzele, pa umesto da skinete kapu mladosti, vi se koristite najprljavijim metodama u borbi protiv Dveri. Malo vam je sto ste Dzajica onako sramotno hapsili, sto ste Tolimira prebacili sa dzakm preko glave u Hag, sad bi jos da nam drzite moralne pridike. Ne prolazi to vise, vase je sada borba za cenzus. Eto koliko narod ceni vas "patriotizam".
Препоруке:
0
0
37 петак, 01 април 2011 00:38
Milojko
Nas seljak bi rekao: EJ, BRE! Pa provaljena je i vasa matrica tzv patriota iz redova DSS, ne znam kome vise mozete prodati pricu da je vama stalo do Srbije. Pojedinim iz vase stranke mozda, ostali su tu
da statiraju i ljubomorno cuvaju poziciju tzv ekskluzivnih patriota. E, tu su vam ekskluzivnost Dveri oduzele, pa umesto da skinete kapu mladosti, vi se koristite najprljavijim metodama u borbi protiv Dveri. Malo vam je sto ste Dzajica onako sramotno hapsili, sto ste Tolimira prebacili sa dzakm preko glave u Hag, sad bi jos da nam drzite moralne pridike. Ne prolazi to vise, vase je sada borba za cenzus. Eto koliko narod ceni vas "patriotizam".
Препоруке:
0
0
38 петак, 01 април 2011 13:16
Predrag, Holandija
Neko ce se radovati sto se celnici DSS-a i Dveri prepucavaju, a na sveopstu stetu. Jeste li svesni toga, braco Srbi?

Jedino ne razumem u celoj ovoj prici zasto se DSS ponasa kao uvredjena devojka koja paznju voljenog mladica (srpski birac - patriota) odjednom mora da deli sa nekom novom devojkom (Dveri). Pa pobogu, zar je ta pridosla devojka kriva sto je momak na nju bacio oko?
Препоруке:
0
0
39 петак, 01 април 2011 14:00
Predrag, Holandija
Kao dopuna prosloj reakciji:
http://dss.rs/debata-povodom-osnivanja-dveri/

Ispada da je Nebojsa Bakarec govorio u svoje licno ime, a ne u ime DSS-a. Sjajno!

Dobro je sto je DSS nasla za shodno da se ogradi, jer licno mislim da bi trebali napraviti prostora za saradnju. Mozda zajednicka lista na izborima? Zasto da ne?
Препоруке:
0
0
40 петак, 01 април 2011 14:28
deratizacija mozga
Ne znam zasto dizete toliku prasinu oko jedne nebitne organizacije ta stranka koja se zove Dveri ne moze da dobije vise od 50 000 glasova ako i toliko dobije.Njihova nazovi ideologija se zasniva na malogradjanskom Svetosavlju iz druge polovine 19 veka koje je tada imalo funkciju i cilj a sada je politicki beznacajno i prevazidjeno.Nama treba nacionalna stranka po ugledu na Nacionalni Front Francuske a ne ove bogomoljacke prevazidjene organizacije ciji je uticaj mizaran.Koga ce od apstinenata oni da privucu sa tim svojim bogomoljackim nacionalizmom mladja nacionalno orjentisana populacija je svidjalo se to nekom ili ne odavno prihvatila zapadne forme nacionalizma i shvatanja nacije.Stranka koja tvrdi da je pokret stranka koja nema vodju a poznato je da je to u Srbiji jedan od preduslova za politicki uspeh jel se ljudi i kod nas ali i u svetu vezuju za jake licnosti a o programu da ne govorim ko da ga je pisao neki diletant nista prazno nema od njih nista neka pokusaju ali slaba vajda.
Препоруке:
0
0
41 петак, 01 април 2011 14:36
deratizacija mozga
Pogledajte samo njihovu kampanju sada su otisli u Cikago valjda da Amerikancima predstavljaju program mozda se kandiduju na izborima za Americki senat.Prica o visedetnim porodicama je lepa ali to nije tema koja nosi politicku kampanju jedne ozbiljne nacionalne stranke to moze da bude dobra glazura ali ne noseca tema jel stvaranje porodice nema veze sa politikom vec sa svakim covekom pojedinacno njegovim materijanim statusom psiholskim profilom zeljama politcke stranke malo toga tu mogu direktno da urade.Ja se slazem u potpunosti sa Antonicevim komentarom ove organizacije mislim da je to najbolji prikaz realnih mogucnosti te grupe.Njihove price o 100 vodecih Srpskih intelektualaca o 12 godina rada u NVO sektoru su smesne jel je njihov uticaj nebitan ne vidm nesto pogotovo kod populacije od 18 do recimo 35 godina da su nesto poznati a poznato je da mladi ljudi najlakse upijaju nove politicke ideje i pokrete.Jednostavno ti ljudi su dali sebi previse znacaja.
Препоруке:
0
0
42 петак, 01 април 2011 14:41
deratizacija mozga
Moj savet im je da se prikljuce nekoj vecoj i bolje organizovanoj stranci ili da probaju da okupe neke ozbiljnije politicke pokrete i pojedince oko sebe.Tuse postavlja jos jedno pitanje ko ce im finansirati kampanju za dobru kampanju moras ili imati jaku ideologiju i harizmaticne ljude ili puno para a njima bi trebalo oko dva miliona evra za ozbiljnu kampanju i to ako uspeju da se politicki profilisu a oni cak sto im je veliki hendikep nemaju nijedan formirani opstinski odbor svoje stranke ili pokreta kako sebe vole da zovu.Sadasnja Srpska opozicija je ljigava i trula i treba je zameniti ali ovi ljudi niti znaju niti su sposobni da to urade.
Препоруке:
0
0
43 петак, 01 април 2011 18:43
Герман
А да се лепо региструју као странка неке националне мањине, на пример срБске, па ће им бити доста и 15-20 хиљада гласова да пређу цензус?
Препоруке:
0
0
44 субота, 02 април 2011 00:53
Mr X
Svi sad mogu da budu pametni,da prave razne procene i analize,ali poenta svega je,da su partije DOS-ovske koalicije zeznule stvar,i to debelo! I tu svrstavam i danasnju poziciju i opoziciju!!Ja ne znam ko jos moze da se upeca na njihove price i obecanja?Zaista,ko?Zar glasanjem za bilo koju partiju od DS-a,DSS-a,SNS-a,LDP-a ..i td ne bi zapravo potpisali svoju opstu i licnu propast?Mislim da je vreme za promenu....Treba da krenemo da razmisljamo i da budemo odgovorni,a ne apaticni,bezvoljni i depresivni!Nemamo pravo da se bilo cime pravdamo,jer sad je vreme za borbu,posle ce mozda biti kasno?Ja cu glasati za DVERI SRPSKE,jer nemaju novce za skupe kampanje,reklame,bilborde....nisu kupljeni!!!
I ovo ce biti izborna trka,puna podmetanja i prljavstina...zato je vreme da neko zagazi u ovo mulje i barustinu,i pokusa da napravi red!!!Budimo hrabri i slozni!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер