уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

ДСС између прогона и предизборне пропаганде

Kоментари (114) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 25 март 2011 11:15
nataša
A šta je sa jednim zaboravljenim ubistvom. Ubistvom Boška Peroševića.
Ima li to ubistvo političku pozadinu?
Dok postoje dva kriterijuma nije čudo da neki nipodaštavaju i sud i Tužilaštvo.
Препоруке:
0
0
2 петак, 25 март 2011 11:17
влкс
Од мене ћете само добити вест да је мост преко Аде 300 милиона скупљи, него што је то било планирано. Зашто се тиме не баве медији?
Препоруке:
0
0
3 петак, 25 март 2011 12:00
Novi Sad
Mislim da se radi o maltretiranju i progonu?
Slučaj Kolubara je samo jedna sitnica u moru korupcije koja je bila u svim vladama,a o današnjoj tek nemam reči!Ona je izvučena jer je potrebna da Koštunicu "rasturi" do kraja,da svi vide "tog poštenog čoveka" kakav je u stvari.
On je izlozen progonu,da se do kraja i politički uništi,u to nema sumnje!A kada vidite ko to radi,koji su to ljudi,dodje vam da svisnete od nemoći!
Zašto tuzilac javlja šta će raditi?Sve je tu mutno,na pomolu je novi Drajfus.
Препоруке:
0
0
4 петак, 25 март 2011 12:07
Петар
Одличан, врло аналитички текст. ДСС, иако није на власти, је директно и индиректно крив за катастрофално стање у Србији. Својим деловањем или неделовањем, док је био на власти, уништио је све идеје за које се декларативно залагао и омогућио садашњој погубној власти да се устоличи и одржи. Све је почело негативном селекцијом у самом ДСС-у. Нека ДСС само преброји колики је број интелектуалаца био на различите начине "приморан" да се удаљи од ДСС-а, односно пасивизира. Сигурно је да би ова "одстрањена" интелектуална сила и данас била у стању да усмери Србију у правом смеру (али не више са ДСС-ом). Од ДСС легализма се у пракси показало да нема ништа (сарадња са хагом, бројне криминалне афере везане за његове чланове, непотизам,..). Залагање за Косово, које се по резултатима сада може схватити као "параван" за безидејност у осталим сегментима деловања (привреда, култура, образовање, ..).
Са правим ДСС-ом Србија је имала шансу.ДСС је сам себе довео да је исти као они.Србија овако нема шанс
Препоруке:
0
0
5 петак, 25 март 2011 12:16
Биљана Николић
Не може се текст писати и по бабу и по стричевима,и по праву и по политици и све поставити у исту раван. Уз то, у тексту су заборављени правни и стварни предуслови за могућност извршења неког кривичног дела.

Бивши директор Колубаре из ДСС се уредно одазивао позиву тужиоца. Није позван због пропуста у раду борских рудника које он није био у могућности да направи, нити је позван неко од директора из борских рудника на испитивање о пропустима у Колубари.
Препоруке:
0
0
6 петак, 25 март 2011 12:37
Milan NS
Rekao bih da je odgovor na pitanje zašto se cela ova priča upravo sada plasira upravo - rejting. Ali ne rejting DSS-a, već rejting LDP. Od atentata pa do danas, LDP u svakoj prilici šalje poruku da direktno optužuje Koštunicu i ljude iz njegovog kabineta za organizovanje atentata. I tu nema tajni, možemo sada da se pravimo nevešti i da to predstavljamo kojekakvim politički korektnim "postavljenjem pitanja" ali je jasno koliko se na toj temi na nekorektan način insistira i koliko u tome debeo ulog ima televizija B-92. Moje mišljenje je da upravo LDP-u odgovara da sve ostane na nivou večitih teorija zavera i nedokazane sumnje jer kada bi se pitanja zaista postavila svašta neprijatno bi isplivalo na površinu; a na ovaj način - uz nepotkrepljene ali stalne sumnje i optužbe stvara se klub onih koje okuplja mržnja prema umišljenom neprijatelju - a to znači siguran priliv glasova. Odgovara ovo i režimu jer se oni predstavljaju kao umerenija struja ali sa prećutno istim stavom kao i LDP.
Препоруке:
0
0
7 петак, 25 март 2011 12:44
Milan NS
I još samo jedna napomena - kada bi se Koštunica odazvao takvom pozivu jasno je da bi mu sudili novinari B-92 u Insajderu a ne sudije u sudnici. Koliko je zaista naše sudstvo transparentno? Da li smo i za jedan slučaj mogli da kažemo da su ga mediji ispratili autentično i da nisu i sami donosili sud, unosili kvazi-dokaze i formirali javno mnjenje? Može Koštunica i da se odbrani pred sudom (mada i ne bi bio prvi koji je u Srbiji osuđen bez dokaza) ali opet bi cilj onih koji ga vucaraju po medijskom blatu bio ostvaren - imali bi novi argument da je tom Koštunici i suđeno za nešto i mogli bi svoju teoriju zavere da pletu još dugi niz godina. A nisam nešto preterano sklon da saosećam sa Koštunicom, njegova letargičnost mi ga čini krajnje nesimpatičnim.

Tako da, apsolutno se slažem sa autorom teksta ali sve što je on naveo primenljivo je za neko ozbiljno demokratsko društvo a ne za ovu jadnu, "reformisanu", besmislenu banana-plutokratiju.
Препоруке:
0
0
8 петак, 25 март 2011 12:56
Јовиша Видић
Господин Славко Живанов, покушава бити спин доктор, али му то очигледно не успева. За спиновање неопходна је много већа суптилнос од његовог метода, одмах препознатљивог.
Јовиша Видић од Рудина.
Препоруке:
0
0
9 петак, 25 март 2011 13:03
татјана
А „прогон“ је иначе, у преводу, најава тужилаштва да ће разговарати са Коштуницом.

И то најава која је стигла након хорског прозивања истог тужилаштва у медијима (не)зависним од западних амбасада у којима се саставља влада и бира председник, и полумутавих (а довољно злокобних) оглашавања истих изабраних индивидуа и "опозиционих" НАТО-партија згрожених над тиме што "органи правосуђа" не реагују!
Препоруке:
0
0
10 петак, 25 март 2011 13:06
татјана (наставак)
А као обавештење њему и осталима забринутим над Коштуничиним угрожавањем правне државе: поштовање процедура и налога надлежних служби јесте (један од) услов(а) функционисања правне државе. Када, међутим, те службе почну да надлежности користе као маску за терор, постоји нешто што се зове ГРАЂАНСКА НЕПОСЛУШНОСТ!.

А она је, у том случају, услов СЛОБОДЕ!

Ако Бог да, видимо се тамо!
Препоруке:
0
0
11 петак, 25 март 2011 14:03
иван
Није истина увек ''негде између''. То ''међу подручје'' често је станиште полуистина, или резорвар одакле се црпи неистина - или нешто треће што са конкретном истном нима везе.
На пример, у порно филмовима и у жанровским причама, игра се улога ''невине тинејџерке'' која није обавила акт дефлорације - али зна све тајне заната. У ситуационој перверзији, посебан набој изазивају те две стране улоге: ''невина'' и ''занатлијска''. А глумица као носилац идентита ''негде између'' та два екстрема, може да задовољи конзуматорску потребу шаролике публике.

Ово писаније видим као перформанс који публику треба да држи ''задовољеном'' у оправдавању пасивности пред агресијом тужилаштва и Министрства који заједно са медијима и помагачима, у оркестрираном судишту јавног мнења - почињу, воде и оконачавају истрагу и спор и режу казну.
Препоруке:
0
0
12 петак, 25 март 2011 14:17
Зоран Поповић
Ако сте мислили да није прогон објављивање намере да се неко позове код јавног тужиоца кроз јавне медије, уз обавезно појашњавање да одговорност вероватно постоји и да је то разлог зашто се позива на саслушање, и то већ неколико година када рејтинг на власти почиње да пада а позив елаборира ње да се уручи. Премијер је убијен 2003 године и уколико тада или после неколико година Коштуница није позван да да исказ онда су и ови који га нису позвали део завере или изузетно некомпетентне особе. А можда им и одговара да се овакве вести и заврше на новинским чланцима, јер то по њиховом мишљењу обара рејтинг ДСС а повећава њихов. Позивањем Коштунице на сведочење би им одузело тај алат за подизање рејтинга.
Препоруке:
0
0
13 петак, 25 март 2011 14:49
AlMPopović
Svakako se radi o progonu. Posle partijski sprovedene reforme pravosuđa, o čemu se EU decidno izjasnila, pred nama revizija čitavog postupka reizbora sudija i tužilaca. Sada, ljudi iz tužilaštva kupuju sebi mesto u budućoj podeli tužilačkih funkcija, medijskim najavama saslušanja. Čak, ako se pogleda konferencija za štampu DSSa, vidi se da nije rečeno da se Koštunica neće odazvati pozivu, već da je poziv besmislen te da se ništa više o tom slučaju ne može reći, osim onoga što je već rečeno na konferenciji za štampu. A takozvani novinari i takozvani analitičari, protumačili su to kao odbijanje Koštunice da svedoči. Još jedna u nizu manipulacija. Kolubara, Putevi...? Naravno, svako ko je odgovoran, neka bude gonjen i osudjen. Ali, zar mislite da svaki direktor dobija naloge od premijera o tome kako da vodi firmu? Koštunica je valjda vodio Kolubaru ili Puteve? Nije. Ali je zato Gebelsa dostojnom montažom svaki put kada se kaže "kradja" on bio u kadru. B92 je sramota za novinarsvo.
Препоруке:
0
0
14 петак, 25 март 2011 15:05
Мари
A како се зове оно што су "легалисти" радили Слободану Милошевићу!
Препоруке:
0
0
15 петак, 25 март 2011 15:54
Tužilac Miloš Bojanić?
Gospodin Živanov zaobilazu činjenicu da je V. Koštunica ovde progonjen zbog političkog delikta i da takav progon ne samo da nije legitiman, nego čak nije ni legalan (barem od onog trenutka kada je ukinut famozni "član 133"). Gospodin Živanov i oni koji slede njegovu logiku mogli bi isto tako da podrže progon Jevreja u Srbiji. Naime, činjenica je da su neki naši mediji preneli optužbe izvesnih javnih ličnosti (Miloš Bojanić i Maja Nikolić) na račun jevrejskog naroda. Sada bi, ako sledimo logiku g. Živanova i njegovih istomišljenika, bilo isto tako legalno i legitimno da tužilac pokrene istragu protiv Jevreja, a ovi bi valjda pred istražnim sudijom morali da daju izjave o širenju raka, side i sl. glupostima koje im Maja Nikolić i Miloš Bojanić stavljaju na dušu...
Препоруке:
0
0
16 петак, 25 март 2011 16:05
Мирослав Анђелковић
@Биљана Николић
''Не видимо, зашто су српски генерали (а за неке је више него извесно да су потпуно невини, нпр. Владимир Лазаревић) били охрабривани да се предају Хагу, укључујући и организовање пријема код поч. Патријарха Павла?''

Мада имам такорећи фотографско памћење, које сам у својим ранијим коментарима лика и дела ''легалисте'' обилато користио, овај детаљ наведен у Живановљевом изванредном осврту на умишљеност недодирљивог ''необавештенка'' ми до сада није био познат (фотографија се ипак тешко може оспорити) и представља јагодицу на шлагу на ''легалистиној легалистичкој торти''!

Захваљујем се аутору, Живанову, на изванредном тексту.
Препоруке:
0
0
17 петак, 25 март 2011 16:08
Ауторе, видим те!
Јасно је да је ово један од могућих погледа на целу ствар, али по мени је сувише наиван, да не кажем селективно наиван. Претпоставља да је држава озбиљна, добронамерна, неинструментализована и незлоупотребљена од стране жутих кримоса, па покушава да објективно сагледа ствари у вези са атентатом. Мислим да се ради о најобичнијем аболиционистичком уратку нарученом или добровољно начињеном у одбрану интереса жутократије.
Препоруке:
0
0
18 петак, 25 март 2011 16:45
М.И.Т.
Не, уопште није лоше. Мислим да је дистанца и према једнима и према другима веома објективна. А најсмешнији су ипак идолопоклоници којима је свака критика Коштунице бласфемична. Ако ико нешто зуцне против њиховог вође и његовог светлог лика, онда је шпијун, плаћеник или НАТО убица... Од таквог погледа на свет мислим да се једино открива - аутопројекција.
Препоруке:
0
0
19 петак, 25 март 2011 16:50
Nikola Turajlić
Konačno je Srbija dobila u autoru i drugog (po Koštunici) legalistu.
Mi koji nismo legalisti (a ponešto znamo i o pravu) nismo baš previše uvereni da se pozivi za ispitivanje svedoka upućuju putem medija i da je odbijanje postupanja po istima zločin bez presedana.
Reformisano pravosudje ima primarnu ulogu provodjenja režimske politike (jezive reakcije) i
autorova vera u isto je degutantna.
Medjutim daleko veći problem vidim u Koštuničinom odgovoru na pokušaj njegovog medijskog linča. Ovaj kao sfinga ili uvredjena snaša nije u stanju da se sam brani, već branioce traži u svojem potparolu ili se skriva za skutima čestitih starina.
Kao pravnik i političar mogao je za veke vekov zatvoriti gubice svekolikom ološu, koji pljuje po njemu.
Zašto nije sam istupio i odgovorio na poziv (proziv) da će svakako svedočiti kada tužilaštvo istraži zašto su Šiptar i Kum pušteni iz zatvora, zbog čega su ova dvojica utamanjena bez sudjenja, zašto je sravnjena sa zemljom baza u Šilerovoj itd.
Препоруке:
0
0
20 петак, 25 март 2011 17:03
nevinašca
Dobar i retko objektivan tekst g. Živanova. Ali me brine ostrašćenost pojedinih komentara. Ali valjda je to tako u našoj političkoj baruštini, za koju DSS nipošto nije nevin, ma koliko da se sada predstavljaju kao da su pali s marsa u Srbiju 2011. godine.
Препоруке:
0
0
21 петак, 25 март 2011 17:17
Питам се, питам
А ко оно, беше, дао националну фреквенцију Б92 и ко им је годинама ишао у емисије и давао легитимитет? И ко се није много узбуђивао док су "инсајдери" годинама прангијали по навијачима, "српским екстремистима" итд. Е, али сад кад је мечка заиграла пред њиховом кућом, одмах петиција за одбрану лика и дела. Како их није срамота.
Препоруке:
0
0
22 петак, 25 март 2011 17:18
@ Хомен
Хомен изјављује да ће сви чији исказ може бити од значаја бити саслушани.
Мислим да неће, у ствари сигуран сам да неће. А сигуран је и Хомен.
Имамо кампању по принципу двоје, или двеста двоје без душе један без главе.
Узмимо само за пример Горана Петровића кога је на место шефа ДБ-а поставио Беба Поповић. Да ли је Беба Поповић њему пренио информацију за коју каже да је добио од британског амбасадора да "постоје информације да ће Ђинђић бити убијен". Да ли је тај догађај, давање информације Беби истинит, да ли га је Беба пренео надлежним, ако није зашто није и ако јест шта су надлежни предузели.
Када би заиста били саслушани сви који су на неки начин упућени сигурно би се терајући вука истерала лисица. Е зато Хомен измишља да ће сви бити саслушани. Неће. И зато је "истрага политичке позадине убиства" непрофесионална, злонамерна и криминална, у смислу скривања починиоца и политичког прогона.
Препоруке:
0
0
23 петак, 25 март 2011 17:26
герман
Све похвале аутору. Да је памети у овој земљи ово што је Живанов написао не би ни морало да се каже, већ би сваком човеку који хоће да води озбиљну дискусију било већ очигледно. На жалост, дискусију углавном воде они које би требало уверавати у истинитост основних логичких поставки и чињеница.
Препоруке:
0
0
24 петак, 25 март 2011 17:32
Peter RV
Pomisao da je Kostunica imao nesto u vezi sa Djindjicevim ubistvom je apsurd. Djindjic je bio upleten do guse sa podzemljem koje mu je doslo do glave (moja licna interpretacija je da je bio ubijen jer nije htjeo da podijeli onih pet milijona dolara koje je dobio od Klintona za izrucivanje Milosevica Hagu).
Sto je ovdje stvarno zagonetno je ova hajka na Kostunicu. Misle li anglo-americke ambasade da ce on bit najveca prepreka Nikolicu na sledecim izborima? Valjda su se vec odlucile da Seselj nece bit pusten na slobodu prije sledecih izbora.
(Sad je objavljeno da ce mu presuda bit izrecena 5og Maja. Ko hoce da se kladi da ce mu se dat najmanje 10 godina, tako da ce ostat u zatvoru jos najmanje dvije godine?)
Препоруке:
0
0
25 петак, 25 март 2011 17:38
Nikola Turajlić
Nastavak
Dakle Koštunica propušta jedinstvenu priliku da izvrgne ruglu svoje protivnike i povrati makar malo poštovanja, koje je izgubio, zbog svoje nesposobnosti odgovora na napade protivnika.
Umesto da "zakuca loptu u protivnički koš" i doživi "ovacije" onih koji su nezadovoljni režimom, isti se prezentira kao nesposobni branilac sebe samoga, a time i srpskih interesa.
Sakrivajući se iza patriotske intelektualne elite (peticija) ovu je diskvalificirao kao nepristrasnog društvenog arbitra, a sebe kao sposobnog pravnika i političara.
Sada kada su mu dali povod mogao je preći u "kontranapad" i raspaliti po režimu zbog uvodjenja neostaljinističkih metoda u srpsko pravosudje (drakonske kazne navijačima, beskonačni pritvor demonstrantima protiv Parade ponosa i sl.).
Dakle Koštunica je upropastio dve stopostotne šanse i uspio zabiti dva autogola.
Ovim je elimisao, barem kod mene i poslednju primisao da će isti jednom postati političar, sposoban odgovoriti na svaki izazov.
Препоруке:
0
0
26 петак, 25 март 2011 17:39
jezivi
Meni se čini da ovom zemljom upravlja Čeda Jovanović.
On je alfa i omega u Srbiji. Sve ostalo je samo logistika (prosrpski presednik, vlada, Beee 92,...)
Sve što Čeda kaže i bude tako.
Препоруке:
0
0
27 петак, 25 март 2011 17:58
Оливера Петровић
Срби заиста имају кратко памћење јер својим инсистирањем да Коштуница буде саслушан као сведок потпуно занемарују чињеницу да Србија нема достојно правосуђе које би могло да такво саслушање обави објективно. Корупција у српском правосуђу толико је дубока и озбиљна да је било неминовно ангажовање европских правних институција у њеном санирању. Такво стање у српском правосуђу налаже да се на одговорност најпре позову сви они који су толико одуговлачили са благовременим решавањем Ђинђићевог убиства. Прозивање Коштунице сада, а не онда кад је било време за прикупљање доказа, готово сигурно да је политички мотивисано.
Препоруке:
0
0
28 петак, 25 март 2011 18:08
gavrilo
najvise je odgovaralo americkim i engleskim interesima da zorana nema.kakva je uloga cede jovanovica u svemu tome?a kostunica i DSS su imali sve a izabrali su kukavicluk i sramotu!za njihovog vakta Srbija je poharana agenerali su se nasli pred inkvizicijom u hagu!
Препоруке:
0
0
29 петак, 25 март 2011 18:28
Новосађанка М.
@Ауторе, видим те!
Претпоставља да је држава озбиљна, добронамерна, неинструментализована и незлоупотребљена од стране жутих кримоса…
Може и овако: Коштуница је "претпостављао да је Хашки суд озбиљан, добронамеран, неинструментализоваан и незлоупотребљен од стране светских кримоса…
Препоруке:
0
0
30 петак, 25 март 2011 18:54
Теофан
У праву сте г. Живанов када одвајате ова три процеса. У процесу у вези са политичком позадином у атентату на г. Ђинђића не постоји могућност да се г. Коштуница окриви.На основу тренутно расположивих чињеница, тешко је извести било какав сувисли доказ о кривици.
Проблем је другачији када је у питању "Колубара" и остале "Колубаре" (афере у којима је учествовала ДСС). На основу конкретних података и оцене вештака може се утврдити степен одговорности конкретних руководилаца. Највероватније да би и сам руководећи врх био оптужен за злоупотребу службеног положаја. Али тиме би се тек део злоупотреба доказао. Остао би нерасветљен онај део како је новац од тих махинација одлазио у ДСС. Никада се неће доказати каква је улога Дејана Михајлова и Александра Никитовића преко којих се завршавају сви "крупни послови" у ДСС-у (наводно у корист странке).
Стицајем околности, лично познајем и г. Томића и г. Јовичића и убеђен сам да ти силни милиони нису завршили код њих.
Препоруке:
0
0
31 петак, 25 март 2011 19:09
Nisam pao s Marsa
E najjaci su mi ovi sto kazu da je pravosudje pod kontrolom vlasti i da je problem u tome sto se nisu ranije setili da pozovu Kostunicu.
Ti argumenti bi bili smesni da nisu tuzni, jer je pre ovih na vlasti bio Kostunica, ne mislite valjda da bi njegova vlast samog sebe zvala na saslusanje. A tada je sve bilo kao objektivno i nezavisno...
Препоруке:
0
0
32 петак, 25 март 2011 20:20
Matroz
@N. Turajlic
Sto se uopste drzave glupiraju i gube vreme na gradjenju institucija, sudova, tuzilastava, advokata, na pisanju zakona, pravila, na podelu drustvene odgovornosti, na crkve i religiju, moralne norme.... i tako redom, kad sve to vi mozete da zamenite svojim jedino tacnim i svevidecim i sveznajucim znanjem. Ave! Pa vas toliko dugo cekamo.
Препоруке:
0
0
33 петак, 25 март 2011 20:33
Владан Ненадић, први део
Прича о Колубари и ДСС-у прети да помрачи славу "приче" о Војиславу Коштуници и Радету Марковићу.

Они који памте мало дуже од прекјуче сетиће се да се Коштуници непрестано спочитавало (чудо је да је то уопште престало) да је на месту првог човека полиције или чега већ, након пада Милошевића задржао Радета Марковића.

Истина је, наравно, потпуно другачија јер је Раде Марковић био у републичком МУП-у, значи, на неки начин, надређени му је био Зоран Ђинђић.

Слична је ситуација и са Колубаром, поменућу само две ствари.
Препоруке:
0
0
34 петак, 25 март 2011 20:36
Владан Ненадић, други део
Пословање Колубаре су у протеклом периоду контролисале интерна комисија Колубаре, интерна комисија ЕПС-а и ревозорск кућа Дилојт. Ниједна од њих није имала веће примедбе нити је нашла икакве злоупотребе о којима трубе „новинари“ са Б-52.

На инсистирање ММФ-а , 2003. године су из Колубаре издвојене „ћерке“ фирме, уз обавезу Колубаре да их у следећих 5 година ангажује у додатним грађевинским радовима на угљенокопу. Преко тих фирми је и ангажована механизација за коју се сада тврди да је злоупотребљена за пљачку Колубаре. Наградно питање гласи: знате ли одакле су директори тих фирми? Ево и одговора - из СПС-а и Г17+ !

За крај само нешто о „политичкој позадини“. Волео бих да ми тужилац покаже у КЗ члан који се односи на то „кривично дело“. Јасно је као дан да је реч о политички инструисаном поступку
Препоруке:
0
0
35 петак, 25 март 2011 20:55
Lud i Zbunjen
Recimo da neke snage na vlasti putem tuzioca zazele da ga podvrgnu ispitivanju o njegovoj navodnoj sodomiji ili incestu. Pa tako pocnu najvaljivanja i prepricavanja takozvanih dogadjaja po svekolikoj kontrolisanoj stampi.
I tako mesecima a moze i godinama.
A onda neka autor ,kao revnosan gradjanin, proveri da li stvarno postoji poziv i neka ode da iznese svoju, sve po zakonu, pricu.
Dakle, Slavko, pazi metak...
Препоруке:
0
0
36 петак, 25 март 2011 21:18
Младен
Одличан текст! Како то да се ДСС тек сада пробудио, а лепо је спавао ове три године квислиншке власти? Тек сад су се сетили да нешто није у реду, сад кад је ред дошао и на њих?! И добро је што у НСПМ нема светих крава, јер, неки коментатори би хтели да је ДСС, само зато што га тренутно нападају ЛДП и У92, недодирљив за критику.
А да не причам о две мрачне фигуре којих би Коштуница, да је паметан, требало што пре да се ослободи - Никитовића и Михајлова. Гарантујем главом да би, само да се њих реши, ДСС одмах скочио за бар 10 посто! Али, онда би ДСС могао некога и да угрози. Сада се предузима ова акција - мало им се пумпају мишићи пред изборе, тек толико да сасвим не потону и да не би, случајно, дошао неко ко би патриотски посао почео да ради боље. Смешно.
Препоруке:
0
0
37 петак, 25 март 2011 21:35
Милан
Немам довољно простора да С. Живанову одговорим на све нетачности у његовом тексту. Али, за тврдњу да:“ Истина, нису академици измислили да постоји покушај да се Коштуница повеже са убиством Ђинђића, али то, барем за сада, није чинила држава. Радили су то неки новинари, аналитичари, политичари, део невладиног сектора, боранија разне феле, али држава то радила није...“ истачем да је потпуно неистинита.
Наиме, државни тужилац је јавно саопштио „да ће Коштуница бити позван на саслушање.“Државни тужилац, то би аутор требало да зна, је затупник државе, оличење државе у тој области. Како се, по Живанову, држава није мешала, или „није радила“ на повезивању Коштунице са убиством Ђинђића? Како није – кад итекако јесте!
И то није, на жалост, усамљен случај државе! Исто је учинио државни секретар Хомен најављујући преко медија (права кампања и хајка) саслушање Коштунице. (Обе изјаве су на сајтовима.) И све то без доказа или индиција. Реч је о грубој злоупотреби државних институција.
Препоруке:
0
0
38 петак, 25 март 2011 22:12
Nikola Turajlić
@ Matroz
Ave superlegalista! Srbija je tako dugo čekala i hvala Bogu na kraju dočekala da dobije šampiona legalistu (superlegalistu) u tvojoj osobi.
Mi koji nismo legalisti, a koji smo nešto čuknuli o pravu, poznamo i pojam legitimiteta.
Tako se može objasniti legitimnim, a nelegalnim učešće Koštunice u rušenju Miloševićevog režima, pa stoga ovaj ima stečeno pravo (temeljem ranijeg presedana) da se ponaša nelegalno.
Medjutim režim koji putem pravosudnih institucija objavljuje "jezivu reakciju" (umesto pravne procedure) na odredjena dogadjanja, koji izaziva zgražanje stručne javnosti (osim razume se vas legalista) drakonskom kaznom za učesnike u "ubistvu sa predumišljajem" francuskog navijača ili nezakonitim dugotrajnim držanjem u pritvoru demonstranata protiv Parade ponosa, izgubio je svaki legitimitet, pa je pozivanje na legalitet naprosto smešno.
Ne gubi dakle vreme, već traži od Homena da spreči pravnu opstrukciju i privede Koštunicu.
Препоруке:
0
0
39 петак, 25 март 2011 22:34
Дејан
Јесте скандалозно најавити преко медија да ће Коштуница бити позван у полицију на разговор.

Али, пошто је Коштуница грађанин ове државе, и пошто нема шта да крије, треба да заустави харангу и стави себе на располагање и полицији и медијима.

Ја бих поручио РТС-у да могу да ме позову у специјалну емисију, цело вече да причам, мало да разбијем медијски мрак.
Препоруке:
0
0
40 петак, 25 март 2011 22:44
Vjekoslav Radovic
Tolika "kobasica" da bi se reklo - sta? Da je Voja Kostunica preko Tadicevog tuzioca Miljka narucio hajku kako bi sebi podigao rejting!!! Bas analiticno. Mozda g. Zivanov zna da Miljko radi "po narudzbi" ali Kostunicinoj - to je bas mastovito i zlobno i prema Voji i Miljku. Priznajem da sam potpisnik peticije,ali ne zbog Kostunice, nego iz principa. Gde to jos tuzilac salje pozive preko novina, osim kod Mi(r)ljka i Slavka? Valjda da bi ustedeli na hartiji, koju autor ocigeledno dozivljava kao belinu za arcenje.
Препоруке:
0
0
41 петак, 25 март 2011 22:46
Рајко 55
Ако то није малтретирање зашто се према њему не понаша као према свим осталим грађанима, добије се затворен коверат са датумом када треба да дође у суд. Шта би било када би на билбордима излазило тог и тог датума Петар петровић се позива на информативни разговор.
Истражни поступшак је нешто што се не одвија пред ТВ камерама и није потребно ни пожељно да се тај разговор најављује преко националне телевизије.
сматрам да се случај убиства треба у потпуности расветлити али мислим да ово није било из тих разлога, али ми се чини да друга страна користи ситуацију да сада то искористи у своју корист.
Препоруке:
0
0
42 петак, 25 март 2011 23:19
ej
Sve i da jeste učinjeno delo , doduše diskutabilno sa pravnog aspekta , načini koje sveznajući "kameleoni " koriste su pogani. Sve krivce , za sva nedela bi trebalo procesuirati i šta je tu nerazumljivo? Sve , a ne selektivno. Selektivnost je , uz podmuklost najčešća varijanta ponašanja ovih boljševika na vlasti. Da, svih boljševika !
Препоруке:
0
0
43 петак, 25 март 2011 23:30
ДРАГАН
Славко Живанов покушава да нам каже како је правда и закон једнак за све,то би било у реду ако би Србија имала праведан и поштен закон и да то воде поштени људи и ту долази до главног проблема .Већ од самог почетка Он поређује Бојислава Коштуницу са Чедом Јовановић и активност ДСС са ЛПД ,а зна се да Коштуницу нападају због његовов политичког става. Актуелна власт има ту подршку и помоћ са запада ,а долазе нам и избори и да не заборавимо најављен је повратак и оног другог Воје из Хага. Све то не иде у корист актуелног режима па зато покушавају да помрсе рачуне Коштуници који поново постаје популаран као и онда када су преко његових леђа "демократе "украле његову победу.
Препоруке:
0
0
44 субота, 26 март 2011 00:06
DHSS-ovac
Manje-vise sve je na mestu sto se tice Kostunice, uhapseni su izvrsioci ali ne i nalogodavci.
Ne znam cemu toliko cudjenje oko Kostunice, covek je javno dao podrsku beretkama i neprestano sve do ubistva Djindjica u medijima prozivao ovog coveka.

Naravno da treba da odgovara sudski, nije to nikakva politicka hajka nego ciste cinjenice!
Препоруке:
0
0
45 субота, 26 март 2011 00:14
наташа @ Nikola Turajlić
Гос'н Никола, шта су до сада чекали?
Што баш сад излазе са том темом?
Тадић је председник осам година. Сачекао да му рејтинг падне испод 10%, а поверење у владу мање од 2%, тачније равно 0, ни чланови ужих породица их више не подржавају, трик са Николићем прозиран и сад навалио на Коштуницу.
Препоруке:
0
0
46 субота, 26 март 2011 02:22
pošteno rečeno...
Sve je to lepo i krasno i svi znamo šta su i ko su B92 i ostala menažerija. Ali niko me ne može ubediti da nije licemerno i ono što radi sada DSS. Više od dve godine ih nigde nije bilo, samo su izdavali jalova saopštenja o Kosovu, dozvolili su najpre da im Dinkić i družina uzmu sve tokove novca, zatim da im demokrate uzmu vlast i na kraju dopustili da im Toma pokupi sve glasove nezadovoljnika, da bi se sada trgli kada su počele prozivke "njegovog veličanstva" i krenuli da sakupljaju peticije, pozivaju u pomoć intelektualce i dižu "bunu protiv dahija". Znam da je za neke teško ovo da prihvate, ali DSS i Vojislav Koštunica su grobari nacionalne politike i najveći krivci za ovo već skoro dvanestogodišnje nacionalno posrtanje i poniženje.
Препоруке:
0
0
47 субота, 26 март 2011 02:26
@ДРАГАН
…то би било у реду ако би Србија имала праведан и поштен закон и да то воде поштени …
Slično kao sa Hagom gde je Koštunica liferovao ceo državni i vojni vrh, sve verujući da taj sud "воде поштени људи".
Препоруке:
0
0
48 субота, 26 март 2011 04:37
mile
Citajuci neke komentare pitam se da li je prosla, ne 1990. nego 1945. Ljudi moji, pa ovakav kult licnosti postojao je jos jedino kod Milosevica ali oko VIII sednice. Kasnije ne bas. Kladim se da su mnogi od komentatora sa istim zarom branili Milosevica, pa su danas samo promenili adresu, jer oni nekome moraju da se dive. Da, Kostunica je Nedodirljiv. Najpametniji i Najveci.... A o tome sto ponovo postaje popularan bas sam citao i u pretproslom broju nekih naucno-fantasticnih novosti.
Препоруке:
0
0
49 субота, 26 март 2011 07:05
Лазић
Господин Живанов добро размишља, али данас, у Србији, размишљање изгледа није баш пожељно. Или мораш да будеш слепи следбеник евроатлантских вођа, или слепи следбеник патриотских вођа. Али, Срби нису малолетници да уместо њих треба неко други да мисли и одлучује. Зато подржавам г. Живанова у самосталном коришћењу мозга и у отпору како "евроатлантском" спиновању (Б92, Блиц), тако и "патриотском" спиновању (ДСС, Печат).
Драго ми је што се у НСПМ сме мислити својом главом и подржавам Уредништво у неговању критичности. Такође бих подржао Младенову опаску да би ДСС удвостручио гласове, само ако би се отарасио Никитовића и Михајлова. Зашто их Воја и даље држи, и поред катастрофалних грешака и злоупотреба које су ова двојица учинили, то само он зна. Али, са њима двојицом у руководству ДСС-а, мој глас више неће добити - па макар Воја био најпоштенији и најпатриотскији политичар у Србији. Шта вреди сво поштење партијског лидера, ако је организација корумпирана, неспособна, лења и трула!
Препоруке:
0
0
50 субота, 26 март 2011 10:45
@Vjekoslav Radovic
Priznajem da sam potpisnik peticije,ali ne zbog Kostunice, nego iz principa.
Da li ste iz principa pisali peticiju da naši junaci generali ne odu u "pravedni" Den Haag?
Препоруке:
0
0
51 субота, 26 март 2011 10:58
луди скретничар
Па ко све није јавно прозивао Ђинђића за живота (и сам сам то радио сваком приликом), због погрешних политичких потеза, непоштовања демократских процедура, урушавања институција и чега све не, па би то по ЛДП-НВО јастребовима значило да је сваки критичар З.Ђ. желео смрт тог човеке!? Глупости! Са гађењем одбацујем такве инсинуације.

То је ништа друго до покушај линча критичке мисли у Србији и најмање има везе са покојним председником владе, већ му је циљ далекосежнији, искористити нечију смрт (која заиста није до краја расветљена), да би се забранило свак будуће постављање питања око евроатланског пута Србије.

О тужилаштву не бих трошио речи. Истрага је по ЗКП тајна, па ми није јасно како се ту уклапа слање позива преко медија, на годишњицу убиства, уз свакодневно подгревање на режимским медијима. Да не причам о даљем правном аспекту случаја: за које крив. дело би водили истрагу, да ли би то значило да тужилац захтева понављање већ окончаног поступка...итд.
Препоруке:
0
0
52 субота, 26 март 2011 11:12
nataša @ DHSS-ovac
Znate šta, vi niste za ovde. Na ovom sajtu ljudi pokušavaju da ozbiljno prokomentarišu neku pojavu ili događaj. Vi ste u tom smislu izgubili kredibilitet, vi imate neku idiosinkratičnu zabavu koju verovatno u krugu istomišljenika zovete "loženje" ili slično.
Imam za vas predlog. Vi iz DHSS-a biste hteli da ste svetski, evo vam predloga. Otvorite preko nekog provajdera samo za tu svrhu e-mail adresu sa lažnim imenom i upišite se na Tweeter. Možete da pratite koga hoćete. Evo ja vam predlažem Hilari Klinton. Tu ćete dobiti sve informacije iz "prve ruke" o američkoj spoljnoj politici, o odlukama vezaninim za Srbiju i td. Ja takođe pratim Hilari i onako pomalo je ložim, odnosno njene suportere. Mi koji je ložimo oično koristimo izraze poput "Imšala" ili "Alahuegber" i slično. To je opravo zezanje. Dođite na Tweeter da se tamo međusobno "ložimo", ako znate engleski.
Препоруке:
0
0
53 субота, 26 март 2011 12:53
matroz
@posteno receno
..."posteno receno", sve je rekao posteno. Samo izgleda da je u DSS-u jos uvek ogledalo krivo za sve. Bolno je suociti se sa istinom, za neke jako bolno.
Препоруке:
0
0
54 субота, 26 март 2011 13:21
milena ankic
Treba Kostunicu malo popljuvati jer nije toliko jak evropejac koliko bi trebalo a to mesto su zauzeli neki koji su obukli Armanija a mozda im trebaju i Kostunicini glasaci a i nije zgorega da se kaze da on bas i nije toliko posten kako se misli.
A eto pre Kostunice bilo nam je sve krasno da lepse biti ne moze."Ludnica je kanda otkljucana" kaze Balasevic.
Препоруке:
0
0
55 субота, 26 март 2011 13:52
Слободан Стојшић
Моја порука Аутору овог текста и великој већини Коментатора: Након сличних написа и коментара, након Сабље и осталих акција и перформанса, ДСС је на парламентарним изборима постигао најбољи резултат од свога оснивања. У име гласача поменуте странке, најискреније се захваљујем.
Препоруке:
0
0
56 субота, 26 март 2011 13:52
ZoranSan
Šta da kažem o tekstu ,po literaturi koju je koristio a najčešće je bola Beee-92,sve je jasno.
U kojoj se državi pozivi za saslušanje u bilo kom svojstvu šalje preko medija.
Očigledno je pao dil između SNS i DS i još uvek jedino donekle sve može da pomuti Koštunica.
Koštunici niko nije davao šansu ni protiv Slobe pa ga je pobedio.To je jasno Tadiću i Nikoliću i oni perfidno izvlače sve što mogu protiv Koštunice.Jedino što svi znamo,čak i Čeda i NVO Koštunica nema veze sa ubistvom Đinđića,jer upravo u tom vremenu njihova gledišta počinju da se približavaju,kome to nije odgovaralo?Koštunici,smešno.
Препоруке:
0
0
57 субота, 26 март 2011 14:21
Milos Stankovic
Ako je izvrseno neko krivicno delo, onda neko moze biti optuzen za ucestvovanje u izvrsenju krivicnog dela, organizaciju ili podstrekivanje. Ne moze sud da se bavi politickom pozadinom. To moze da radi neki anketni odbor, u najboljem slucaju. Ova situacija najbolje pokazuje u kakvo su stanje zuti doveli sudstvo posle najvece cistke od 1945. Autor nema u vidu medijsku osnovu harange na Kostunicu, koju sprovodi medijsko podzemlje okupljeno oko predsednika drzave. Tim treba da se bavi tuzilastvo.
Препоруке:
0
0
58 субота, 26 март 2011 14:44
mile
Koliko ja znam i vidim autor ih je jos stedeo. Ne isplati se u Srbiji boriti za neutralno. Ili si s njima ili si protiv njih. To jedino vazi... samo sto ima i nas koji to vidimo... Hvala nspm sto je skupio hrabrosti da objavi ovakav tekst. Voleo bih da se na mnogim sajtovima i novinama citaju tekstovi koji imaju slican ugao posmatranja. Sa kritickom distancom prema svima.
Препоруке:
0
0
59 субота, 26 март 2011 16:39
Nikola Turajlić
@ nataša
Drugosrbijanci stalno ponavljaju nebulozu o PP, a dosmanlije su u predizbornoj godini podržale istu, jer misle da im može pomoći u izborima.
Medjutim ova računica dosmanlija je pogrešna jer optuživanjem Koštunice (koji nije sposoban pogaziti ni mrava) za organizovanje komplota, ovoga prezentiraju u javnosti kao žrtvu i na takav način mu popravljaju izborne preferencije.
Naime kada jedan zagovornik bombardovanja vlastite zemlje podnosi protiv nekog prijavu, to ovome može biti samo plus.
Koštunica kao pravnik je trebao podneti krivičnu prijavu protiv onih koji su Šiptara i Kuma vadili iz ćuze i uz koku močili zadnjicu u jakuziju u Šilerovoj, a potom propitivati tužilaštvo šta rade.

@ Matroz
Ave superlegalista.
Ti si moje najveće razočaranje u životu, jer napuštaš legalizam i ganjaš nekakovo poštenje.
Istina ovo bi se moglo shvatiti kao novina u pravnoj teoriji, tj. institut moralnog legalizma.
U ovom slučaju skidam pred tobom šešir i klanjam se duboko.
Препоруке:
0
0
60 субота, 26 март 2011 18:20
Predrag, Holandija
Slavko Zivanov je bio clan i istaknuti aktivista DSS-a. Sta je posle bilo ne znam...
Препоруке:
0
0
61 субота, 26 март 2011 20:28
matroz
@Turajli
Sad mi je mnogo jasnije o cemu se tu radi. O klanjaju, ali pogresnoj se crkvi molis.
Препоруке:
0
0
62 субота, 26 март 2011 20:53
@mile
Potpuno ste u pravu. članak je vrlo dobar i jedina mu je mana što je možda malo previše eufemistički i u suštini preblag prema DSS-u. Zato su mi prilično komični, mada i razumljivi ovi napadi od strane DSS aktivista, a pri tome mislim da se i oni sami pomalo stide i da su svesni koliko su sa-odgovorni za većinu onoga što nam se danas događa, od kriminala, pa do "evroatlantskih integracija". Oni žele da za sebe sačuvaju tapiju na patriotizam, a sa njom ništa nisu uradili za sve ove godine, nego su bukvalno upropastili sve čega su se dohvatili. Kad se samo setim Crne Gore, dodje mi da zaplačem. Ko je pristao da bude na čelu liste DOS-a i da legitimiše razne Čede i Čankove, ko je pristao na rasturanje Savezne republike Jugoslavije, ko je Hagu "dobrovoljno" izručio čitav srpski politički, vojni i policijski vrh? Ko je dao frekvenciju b92? Ko im je branio da raspišu referndum o NATO kad su bili na vlasti? A sad sakupljaju peticije. Kako ih nije sramota.
Препоруке:
0
0
63 субота, 26 март 2011 21:02
Sveta krava
Siguran sam da je Koštunica nevin za ono za šta ga drugosrbijanci optužuju ("politička pozadina ubistva Zorana Đinđića"). Ali je, nažalost, kriv za skoro sve ostalo što je ovde pominjano, i od te odgovornosti pred istorijom neće moći pobeći. A veoma je indikativno što neki ovde, ne bez veze, osećaju da treba da čestitaju autoru na hrabrosti, a on je napisao samo jedan blag i umeren tekst. Ali izgleda da postoji "sveta patriotska krava", u koju se ne sme dirati.
Препоруке:
0
0
64 субота, 26 март 2011 21:48
Милодан
поручио му да је СПЦ јача од Врховног суда

Ништа ново. Осим СПЦ-а у овој земљи Србији постоје партије и појединци који су јачи од Врховног суда. Ко то не зна или је много наиван или необавештен.
Да поменемо и Чедомира Јовановића који је 2001. године рекао: "Каква год одлука Савезног уставног суда била, ми ћемо у зависности од интереса грађана креирати своју будућу политику"

Ово је још и добро, овај је (тада) размишљао о нашим интересима а не о интересима појединаца и "интересних" група.
Као шо је познато, ни пре ни сада, судство није "трећи" стуб власти, независно. И питам се коме је у интересу да се разреши, евентуална, политичка позадина убиства Зорана Ђинђића осим његове породице, неколико ванполитичких појединаца, НВО и, свремена на време, ЛДП-а и његовог лидера Ч.Ј. Мишковића, Бека, Бориса Тадића, Динкића, Дачића, Шешеља, Николића, Коштуницу, Илића.. то не занима. Уосталом, због чега би Тадић на томе инсистирао када се он лепо окористио.
Препоруке:
0
0
65 субота, 26 март 2011 22:17
Милодан
Изјава тужиоца Радосављевића да ће позвати на саслушање Коштуницу, Петровића и Мијатовића била би актуелна два-три дана да није уследила реакција Коштунице, ДСС-а и неколико академика што је допринело да ово постане "хит тема" медија која траје и дан данас. На основу досадашњих искустава ово ће полако али и сигурно прећи у заборав као и све досадашње "афере". Тако наш систем опстаје, правосуђе не функционише (осим у ретким случајевима) а то је последица што свако свакога има у рукама и што се актери налазе на платним списковима Мишковића, Бека и још понеких при чему мислим на политичаре у власти и опозицији. Сви су корумпирани и искомпромитовани.
Истине ради, "Инсајдер" Б-92 је покренуо многе теме, почев од Ратка Младића, Топчидера, акције "Мрежа", Лука Београд, фудбалске мафије, радио је на и на откривању политичке позадине убиства Ђинђића па и сада ПД "Колубара" и све је остало неразјашњено до дана данашњег а из разлога које сам навео. Нити ће бити, знамо то из искуства.
Препоруке:
0
0
66 субота, 26 март 2011 22:36
Милодан
Изјава Коштунице поводом побуне ЈСО је потпуно бенигна у односу на све оно што је написано у кривичној пријави мајке и сестре Зорана Ђинђића а њен садржај није био доступан јавности, објављена је (колико знам) само у Пешчанику и на е-новинама а на овом порталу је тим поводом вођена полемика на ту тему између Небојше Бакареца и Срђе Поповића не поминјћи детаље из кривичне пријаве. Моји коментари (изузев у "Хроници") у којима сам се позивао на поједине делове те пријаве нису објављивани.
Лично мислим да је побуна ЈСО увод у атентат на Ђинђића али препуштам суду (ако некада до тога дође) да коначно ову тезу потврди или одбаци.
Коштуница и Хашки трибунал? Све је познато.
Петиција за заштиту "лика и дела" ВК је легитимна мада је са мог становишта акт притиска на суд за чију се независност само деклеративно боримо.
Колико је мени познато имамо доста бегунаца од правде међу које спада поменути Богољуб Карић а ту су Марко Милошевић и мајка му Мира, Станко Суботић, Слободан Радуловић и др.
Препоруке:
0
0
67 субота, 26 март 2011 22:45
Биљана Николић
Шетам ја тако пре неко вече, кад видим, тројица бију једнога. Стеже ми се нешто око срца јуначког, паде ми мрак на очи, улетим међу њих, те га умлатисмо до краја.

Овај стари виц је најбољи приказ коментатора са фотографским памећењем, бранитеља генерала у Хагу којима страшно смета што генерали нису на потерницама по Србији и који би их сигурно сакрили у својој кући са целим породицама,само да су имали прилике.И сада им обилазе породице, питају треба ли им нешто, организују им помоћ на сваком месту и у свакој прилици - читај сете их се кад треба напасти Коштуницу што их није ловио као дивљач по Србији.

Направите господо,другови,грађани државу која ће функциониати као Хашки трибунал, од 1995 сарађујемо са њим, време је да исте принципе уведемо и у нашој Србији.

Време је да се спроведу чисте, није их било од 1948, данас ви и држава Коштуницу, сутра неко вас због Коштунице, прексутра неко неког због неког, битно да су нам затвори пуни, за почетак.
Препоруке:
0
0
68 субота, 26 март 2011 22:53
Милодан
Станко Суботић, један од оптужених у акцији "Мрежа" је пре извесног времена обелоданио податке о приватизацији Новости и Луке Београд. Све то је потврђено од стране Верице Бараћ, председнице Савета за борбу против корупције. И, шта се десило? Против поменуте је Беко до сада поднео три кривичне пријаве.
Бодо Хомбах је написао писмо Тадићу у коме се жали како је преварен приликом приватизације Новости. Никакав одговор није добио. WAZ, чији је представник био се повукао из Србије.
Ових дана Слободан Радуловић је, такође, написао писмо Тадићу у вези отимања Ц маркета од стране Мишковића. Осим тога у својој "исповести" је до детаља објаснио како се то десило не амнестирајући не себе самог.
Поводм тога у медијима је само то пренето као агенцијска вест, без навођења детаља. Па и на овом порталу у рубрици "Хроника". Ено је на броју 138. Само један коментар. Мој!
Препоруке:
0
0
69 субота, 26 март 2011 23:13
Милодан
Зашто са резервом? Па ред је да се чује и друга страна, да се укрсте аргументи па ћемо онда на основу логике заузети став. А на суду је да одлучи ко је у праву. Ако то до суда дође. Иначе, ово писмо-циркулар је разаслато на безброј адреса у земљи и иностранству.
Нико се од политичара, барем колико је мени познато, није овим поводом огласио. Па ни Чеда Јовановић.
Шта то значи? Одговор је једноставан. Сви су на платном списку Мишковића, Бека и још понеког.
Шта хоћу да кажем? Док се ми овде надгорњавамо око Басаре, Коштунице, Срђе Поповића, Добрице Ћосића, Путина, Хага и осталог наше вође и власници Србије лепо нас опљачкаше, обогатише се, осирамашише нас а ми се овде свађамо све се борећи да ли су прво или друго-србијанци у праву. Лепо су нам убацили коску око које се глођемо.
Браћо Срби, сестре Српкиње и остали што овде живимо, у девастираној Србији, манимо се ћоравог посла, непотребно губимо енергију, у Србији је угашено светло. Настао је потпуни мрак без назнаке скорог сванућа.
Препоруке:
0
0
70 субота, 26 март 2011 23:34
Jasna
@Nikola Turajlic
Opet potpisujem sve sto ste rekli!
Nije Kostunica u stanju ni sebe da odbrani,a kamoli nas!
Препоруке:
0
0
71 недеља, 27 март 2011 01:13
Мари
Честитке и г. Живанову што се усудио да дирне у "демократску" икону!
Још само да га прогласе за свеца, толико уздишу за њим.
У неких дама то прелази у еротоманију.

@@mile
Одличан коментар!
Препоруке:
0
0
72 недеља, 27 март 2011 01:56
@Jasna i mari
za jasnu
Ako mislite na Slobinu pobedu nad NATO snagama i odbranu Kosova instaliranjem NATO snaga na Kosovu uz proterivanje Srba, ili na odbranu Srpske Krajine, stvarno Koštunica nema šanse da ga dostigne.

Mari očigledno razume kako je to kad nekome nešto fali.
Препоруке:
0
0
73 недеља, 27 март 2011 10:35
Zdravko
Čija je to sramota što se Balašević u navedenom tekstu koleba da li da uzme slovnačko državljanstvo? Da li Balaševićeva ili je to sramota države i ovog zajedljivog autora? Zar ne bi trebalo Balaševiću obezbediti izvrstan kvalitet života tako da nema nikakvog razloga da se koleba o državljanstvu?
Препоруке:
0
0
74 недеља, 27 март 2011 11:08
Мари
@@Jasna i mari
Mari očigledno razume kako je to kad nekome nešto fali, /quote]Браво, прочитали сте ме:)
Ни Ванга вам није равна:)

И поздрав Јасни, истомишљенице смо!
Препоруке:
0
0
75 недеља, 27 март 2011 11:41
Jasna
@Jasna i Mari
Nemojte nas zasmejavati,sa ","Slobinom pobedom,instaliranjem NATOa na KOsovu "itd...sve smo to vec apsolvirali nebrojeno puta,slabasna vam je takva argumentacija.
Vidi se da ste vi iz DSSa ipak daleko blizi DSu, nego pravim patriotama,jer se istom argumentacijom sluzite!
Cim vam neko takne u Kostunicu spustate se na nivo LDPa!
A videli smo i sada uzivamo plodove Kostunicine "pobede" zajedno sa njegovim prijateljima iz DOSa.
Препоруке:
0
0
76 недеља, 27 март 2011 12:20
син Драган
Ево трећи дан како читам текст и коментаре и не могу се чудом начудити.
По аутору испаде да је ДСС сам себе довео испод цензуса па тако јак покренуо медијску кампању и тужиоца да достигне цензус.Медији који су и раније облетали ДСС, сад једва дочекали да му помогну у васкрсавању.
Власти нигде,не дај боже да власт контролише медије и шта објављују. ДСС може слободно да вршља по држави како јој падне напамет.

За Турајића
Бакарецу је прећено тужбом у Градској скупштини због критике параде хомосексуалаца,ДСС је држао трибине по Србије,питања око Чеде,Терзића постављају се стално још од прошле године,има их на сајту ДСС,само медији неће да их објаве.
Да је моје дете у притвору због параде,ја бих молио Коштуницу да га не подржава,да политичке поене не добија преко леђа мог детета јер би то значио да ће ми дете власт још дуже држати у притвору.
Са својом кожом Коштуница може и треба да се бори против правне неправде, не са туђом. Једино тако је поштено.
Препоруке:
0
0
77 недеља, 27 март 2011 12:56
@@Jasna i Mari
Ја не знам ни једног патриоту који се смејао 1999. кад су колоне Срба напуштале своја огњишта а НАТО трупе улазиле на Косово, нити се патриоте данас,томе смеју,осим Вас и Мари. СРС је напустио владу,није се смејао.
Та "сабласна и апсолвирана" аргументација НИКАД неће постати мање страшна, као што Олуја и НАТО бомбардовање неће времоном изгубити на својој тежини, поготову за расељене и побијене који се сигурно не смеју заједно са Вама и Мери кад се из барака у Србији сете својих кућа.
Између нивоа ЛДПа, Вас и Мари (кад вам се дирне ваш "мит еритоманије и патриотизма") не постоји разлика,јер ЛДП сматра да их засмејавамо НАТО бомбардовањем и да "sve smo to vec apsolvirali nebrojeno puta,slabasna vam je takva argumentacija", па треба да уђемо у НАТО.

Милошевић није успео себе да заштити ни кад је имао власт - његови су га издали - ни кад је био у опозицији.
За разлику од вас,код мене није било злурадости ни тад ни сад.
Препоруке:
0
0
78 недеља, 27 март 2011 13:24
Jasna
Pozdrav i Vama Mari!
Препоруке:
0
0
79 недеља, 27 март 2011 13:25
Радосав Стевановић
Коштуница је најчаснији и најдоследнији српски политичар у периоду после 2000. године, када је по наређењу Запада стао на чело ДОС-а. Да он тада није био на челу опозиције, Милошевић би владао још 1000 година.
Коштуница је спроводио истинску патриотску политику заштите виталних националних интереса, био је и још увек је једина узданица огромног дела патриотске Србије. Оног дела Србије који лије крв и зној и тегли у јарму који му је наметнула садашња српска власт. Власт која по свом штеточинском деловању и подрепашком односу према најцрњим српским душманима нема премца у читавој историји српског народа.
Коштуница је показао и доказао да му власт није опсесија. Када је постао свестан да не може спроводити своје политичке идеје јер нема довољну политичку снагу ни у Скупштини ни у Влади, расписао је изборе, изгубио и повукао се.
Сада је изложен нарученом линчу који своје корене има у Бриселу, а спроводи се преко сорошевско-DW-VoA медија иза којих стоји државни апарат ове земље.
Препоруке:
0
0
80 недеља, 27 март 2011 13:26
Радосав Стевановић
Наставак:
Неки од тих циљева су: да се униште последњи носиоци националне свести у Србији, да се безболно призна Косово, да се политичка позадина Ђинђићевог убиства никада не расветли (јер управо ти највећи харангери Коштуничиног прогона чврсто држе почасно место у тој позадини)...
Верујем да је Коштуница разочаран колико у Европу толико и у Србију и да је то један од кључних разлога што се повукао.
Ако би икад ико из оне групе политичких снага којој припадају ДСС, СРС, Двери, 1389, Наши ... дошао на власт, па макар и сам Коштуница, нормално је да мора рачунати на подршку свих симпатизера ових странака и покрета. Међутим, огроман је број критика упућених Коштуници управо од стране многих коментатора који по општем утиску припадају баш том делу патриотске Србије. Сагледавајући са ким би се морао борити, на кога ослањати, у кога веровати, ... да сам на месту Коштунице само бих рекао: хвала вам на вашој подршци, хвала вам на понуђеној власти и далеко вам лепа кућа!
Препоруке:
0
0
81 недеља, 27 март 2011 13:34
луди скретничар
И само бих још додао нешто у вези коментара на Коштуницину реакцију у вези "јавног судског" позива и оних што се чуде или критикују овакав одговор шефа ДСС.

Па не знам како би било ко од нас реаговао да га оптуже за убиство!? Ало људи, не макар шта (у Србији је лоповлук, корупција и сл., нажалост - макар шта) - убиство!

Коштуницу сам на овим страницама углавном критиковао, али у овом случају мислим да је његова реакција блага. Нема псовке, шамара и сл. који је преоштар за такву клевету.

А што се тиче "Колубаре", Ц-маркета и сл., то и ово су бабе и жабе, тј. помињање наведеног у светлу ове оптужбе је чиста релативизација хајке која се води ("добро, можда није убио, али је лопов...").
Препоруке:
0
0
82 недеља, 27 март 2011 13:50
бивши члан
Кад је Коштуница постао председник владе, одмах ми је било нејасно одакле је нашао неке министре за које у странци нисмо никад чули. Ја сам био само "обичан" члан никада ме није ни занима функција, био сам у ДСС због неких идеала. Видео сам нажалост да они који су били "горе", руководство, и нема неке идеале, него су почели мало по мало да се удаљавају од програма због којег сам ја био у тој странци, а све више да их занима само власт и материјално што власт носи. Разочарао сам се и у Коштуницу јер је много тога или пропустио да уради, или погрешно урадио. Можемо ми овде да се свађамо колико `оћемо, али избори и народ ће рећи опет шта о ДСС мисле. И ја би овим активистима у ДСС све поверовао само кад би добили подршку народа. А кол`ко ја видим и могу да видим, већина народа (велика) ипак мисли да има бољих странака од ДСС. Значи ипак има нешто што није добро у тој политици ДСС. И то није мала грешка.
Препоруке:
0
0
83 недеља, 27 март 2011 16:40
Vladimir
Koliko vidim, ni autor teksta ni vecina komentatora ne zeli da vidi prostu istinu. Mozda zato sto je previse prosta.

Jednostavno se fabrikuju afere, ispaljuju teske reci, optuzbe i pretnje, pa ako se neka uspesno i zakaci za nekog pojedinca, lako ce se dofabrikovati proces.
Prosto je da je Kostunica odbacio sve udice, kvazidobronamerne pozive na "pojasnjavanje" nekakvih imaginarnih, zeljenih situacija.

I ta dubina otpora neke je zabolela.

A kada se intelektualci pobune, onda je to "7. juli" za Srbiju, nisu oni "neki tamo gradjani" koji treba da peze pred svakim birokratskim papiricem, narocito ne plutokratske tvorevine koja formalno glumi drzavu.
Препоруке:
0
0
84 недеља, 27 март 2011 17:13
Sмиљка Драгаш
ВИ КАЖЕТЕ:
„Додуше, рекло би се да држава има намеру да све те гласине испита а по нашем мишљењу то би требало да буде у интересу свих оних који са атентатом немају никаве везе...“
КЉУЧНЕ РЕЧИ:
држава_гласине_наше мишљење_атентат_интерес
А КАД ПОМЕШАТЕ БАБЕ И ЖАБЕ...:
1. Држава треба да се бави гласинама, јер по вашем мишљењу (множина?) то је интерес оних који НЕМАЈУ везе са атентатом? или
2. Држава треба да се бави гласинама, јер по вашем мишљењу (множина?) то је интерес оних који ИМАЈУ везе са атентатом?
Препоруке:
0
0
85 недеља, 27 март 2011 17:41
округло па на ћоше и за СНС@бивши члан
Значи,као обичан члан сте схватили да ови "горе" из ДСС воле власт и материјално па је Коштуница на почетку другог мандата расписао изборе што је Вас још више убедило колико Коштуница и ови коко њега воле власт.

Што нам не набројасте "идеале" које је ДСС "одбацио" и што нам не откријете која је странка те "идеале" одбачене од ДСС прихватила?

Или "идеале" СНС коју највише воли народ, уз разлику тих идеала од "идеала" ЗЕС који је освојио највише гласова на изборима од 2008.

Што се Ви (или ја) овде "бунимо" против ДС кад је њена коалиција добила највеће поверење народа на изборима 2008, што значи (п Вама)да има најбоље "идеале и политику"? Што не поштујете изборну вољу из 2008?

Рећи ћу Вам - зато што је ваш "идеал" власт и не бирате средства да је се докопате или останте на њој.
Препоруке:
0
0
86 недеља, 27 март 2011 18:00
Jasna
@
Eh da,eto ubedili ste me ,verujem da se neustrasivi Kostunica nasao kojim slucajem na mestu Milosevica u onom vremenu,pobedili bismo na svim frontovima,nema sumnje!
Mogu da ga zamislim tako energicnog i hrabrog sa kakvim entuzijazmom i zarom bi se suprotstavio NATO ali i imperijalistickoj azdaji!
Препоруке:
0
0
87 недеља, 27 март 2011 18:52
губернатор
"здравко#

Жалосно је кад људи сматрају да се држављанство мења због животног стандарда.
Препоруке:
0
0
88 недеља, 27 март 2011 18:53
@Jasna i mari
Догађаје који су Вама и Мари (као патриотама) смешни и слабашни а који подсећају како је Милошевић бранио себе и нас, неће нестати Вашим изигравање Ванге( што би мени рекла Мари), тј.како би и шта би неко други урадио да је био на Милошевићевом месту.
На Ваше - Коштуница не може да заштити ни себе а камоли нас, - подсетила сам Вас да ни Милошевић није успео да заштити ни себе, ни нас Србе где год да смо се налазили. Шта ту није тачно, по логици и критеријумима по којима Ви "судите" Коштуници? То су Ваши критеријуми и закључци,нису моји. Ја Вам их само презентујем а Ви ме вређате јер Вам не одговара што показујем Баше двоструке аршине за које Ви тако лако и радо оптужујете друге, мада им сами свесно и редовно користите.
Препоруке:
0
0
89 недеља, 27 март 2011 21:29
Jasna
Ne vidim gde vidite u mojim komentarima bilo kakvo vredjanje?
Otkud vam utisak da je meni nesto smesno?Naprotiv nije smesno ,vec zalosno.Ako smatrate bilo kakvu kritiku vaseg "sveca",vredjanjem to je ipak vas problem.Vas "svetac" ne ume ni da na prozivku "zute"bulumente odgovori muski.Seselj bi takvu prozivku jedva cekao da uzvrati sa debelim argumentima.
A takva pozicija u kojoj se sad nasao Kostunica ,i u kojoj nije u stanju "da pokaze zube"i odbrani se,sa onom u kojoj je bio Milosevic,citava svetska silesija protiv njega u kombinaciji sa domacom izdajom,ipak,uz svo postovanje prema "svetom" Kostunici, nije za poredjenje.
Препоруке:
0
0
90 недеља, 27 март 2011 21:38
Bivšem članu
Tako je i počelo.Malo po malo.bilo je mnogo razloga za razačarenja u DSS. Kad su napravili koaliciju sa Dinkićem i g17 veliki je broj dss se razočarao. kad su prvo napravili koaliciju sa SRS jedan deo dss-ovaca se razočarao a kad su posle 3 dana rasturili tu koialiciju opet su se neki razočarali.... Šta da kažem, teško stranačke aktiviste ubediti da greše zato što je njihov zadatak da ubedjuju ostale da sami ne greše. Potpuno razumem sve koji su se u DSS razočarali jer su imali razlog. golem razlog.
Препоруке:
0
0
91 недеља, 27 март 2011 23:12
@Jasna i mari
Otkud vam utisak da je meni nesto smesno?

Jasna 27 март 2011 10:41
Nemojte nas zasmejavati,sa ","Slobinom pobedom,instaliranjem NATOa na KOsovu "itd.

Ne vidim gde vidite u mojim komentarima bilo kakvo vredjanje?

Cim vam neko takne u Kostunicu spustate se na nivo LDPa.

A videli smo i sada uzivamo plodove Kostunicine "pobede" zajedno sa njegovim prijateljima iz DOSa


Videli smo i plodove Slobine muške vlasti sa kojima vas ja danas zasmejavam. Toliko je bio jak da mu je žena napravila opozicionu partiju koju je kasnije morao da uzme u vlast.

Teorija da je Milošević sve dobro radio ali su ga izdali najbliži saradnici 5.oktobra (ne Koštunica) pa je u decembru 2000 SPS dobio 6% glasova, pokazuje da ste Vi pristalica neodirljivih "svetaca".
Po potrebi,Miloševiću su ljudi i stranke iz DOSa bili PRIJATELJI U VLASTI. To ste zaboravili?
Препоруке:
0
0
92 понедељак, 28 март 2011 01:36
šampioni sujete i arogancije
Jasna i "bivši član" su, nažalost, potpuno u pravu", kao i ipak velika većina komentatora. Velika većina razočaranih u DSS i Koštunicu nije razočarana bez razloga. Ogroman je spisak DSS-ovih greha, gledano sa pozicije čisto nacionalnih interesa, i prosto je neverovatna količina njihove sujete, arogancije i neprihvatanja minimuma odgovrnosti i samokritike.
Препоруке:
0
0
93 понедељак, 28 март 2011 02:31
Branislav Zekic Zeka
Imao bih mnogo toga da ozbiljno
prigovorim Vojislavu Kostunici.
Drugom prilikom. Jer iza ove dirigovane
hajke stoji licno Boris Tadic. Zato ja
necu da izigravam Tadicevog kera.

Oni koji to ne shvataju, shvatice!
Препоруке:
0
0
94 понедељак, 28 март 2011 02:42
Koštunica brani tekovine antifašizma i NOB-a!
Ja sam sigurna da će se svi komentatori složiti da postoje neki principi koji su iznad ovih dnevnopolitičkih. Jedan takav princip nesumnjivo je antifašizam. Sasvim je očigledno da Koštunica i DSS ne brane samo interese srpskog naroda već interese svih naroda u regionu, pa i šire. Ova monstruozna kampanja najbolji je dokaz da su neprijatelji antifašizma prepoznali Koštunicu kao poslednji stub odbrane vrednosti antifašizma koje su nesumnjivo ugrožene u poslednjih 20 godina. Kada ove današnje događaje budemo posmatrali sa vremenske distance, shvatićemo ono što danas ne vidimo, naime da je temeljni ulog u ovoj igri bio upravo - antifašizam.
Препоруке:
0
0
95 понедељак, 28 март 2011 10:50
@šampioni sujete i arogancije
prosto je neverovatna količina njihove sujete, arogancije i neprihvatanja minimuma odgovrnosti i samokritike.


Шта је прихватање минимума самокритике и одговорности? Да је ДСС једини одговоран, било да је на власти или опозицији, за сва догађања од 2000 до данас?
У чему је сујета и ароганција? Изласку ДСС из ДОС власти 2001?
Зар није преузимање одговорности што СРС и СПС нису изговор западу за отцепљење КиМ 2008 већ су странке ДОСа биле у том моменту на власти?
Зашто сви заборављате да ни Шешељ није хтео у власт док не не види шта ће запад урадити са КиМ?

ДСС је добила 11% гласова на последњим изборима, јасно је да су неке друге политичке опције превагнуле у Србији. Јасно је да је и данас европска опција најјача.
Најјасније је да ДСС тврдоглаво и свесно остаје при својој политици. Зашто је то ароганција а не став?


Друге партије су свима "на изволте", па усрећите себе и Србију, само не оптужујте ДСС за свој избор.
Препоруке:
0
0
96 понедељак, 28 март 2011 11:43
@Branislav Zekic Zeka
Od pocetka to shvatam i muka mi je sto se uopste vodi ova jalova diskusija. Zar je mudro pecati se na tako jeftine laznjake od mamaca. I zlonamernom i ludom i svakojakom je jasno da se radi o progonu. Na srecu, sve je vrlo transparentno, hocu reci- providno. Misljenja sam da je Kostunica samo kolateralna meta, ciljana je Srbija kao takva i Srbi kao takvi-makakvi i "S" ce slovo uskoro biti prokazeno i zabranjeno zbog skarednih reci kojima sluzi, kao sto su: Srbija, Srbin, Svetosavlje, Sloboda... Slutim da su vec drugo ime za Srbiju smislili i iznece ga na svetlost dana kad utuku, preume ili rasteraju sve srpsko. Danas hajkaju Kostunicu, juce su nekog drugog, a sutra ce nekog od nas. Ako ne branimo Istinu, laz ce nas na kraju sve progutati.
Препоруке:
0
0
97 понедељак, 28 март 2011 12:13
@Milodan
MILODANE,raduje me da je Tvoj poslednji komentar najbolji od kada se potpisujes sa tim imenom.Mislio sam da je kod Tebe odavno ugaseno svijetlo kad ono:Ti progledao!Dobro je i za Tebe i za nas,valjda nas vise neces bombardovati nebulozama!gavrilo
Препоруке:
0
0
98 понедељак, 28 март 2011 12:24
Nikola Turajlić
@ Jasna
Vidim da si se upustila u bitku na dva fronta.
Juče sam pokušao da ti dodam nešto municije, ali je bio dan moderatorskog masakra (nadam se da je danas promenjena straža i da će ovo proći).
Препоруке:
0
0
99 понедељак, 28 март 2011 12:41
mile
Šta da kažem, teško je stranačke aktiviste ubediti da greše zato što je njihov zadatak da ubedjuju ostale da sami ne greše. Potpuno razumem sve koji su se u DSS razočarali jer su imali razlog. golem razlog.

Ovo je sigurno napisao neko ko vodi hajku na Kostunicu. Neko ko prikriveno radi s Borisom Tadicem... Jel? E pa zato nam i ide tako kao nam ide. Ne samo dss, nego niko i nigde se ne moze pomeriti ka progresu ako ne prizna greske. Ili, ako nece da ih prizna i ne mora, ali ne sme vise da pravi greske. A DSS srlja iz jedne u drugu. I da dodam da me bas briga sto grese i sto vode takvu politiku. Sta poseju to i pozanju. A javljam se samo da kazem da ti njihovi agitatori uveravaju samo sebe u to sto rade.
Препоруке:
0
0
100 понедељак, 28 март 2011 15:38
@mile
I da dodam da me bas briga sto grese i sto vode takvu politiku.


Kakvu politiku? Pustite te uopštene fraze. Za kakvu politiku se zalaže DSS i šta je loše u toj politici?
Препоруке:
0
0
101 понедељак, 28 март 2011 15:52
Nikola Turajlić
@ sin Dragan
Složio bih se sa tobom da se Koštunica treba boriti sam protiv neosnovanih optužbi, ali bi to trebao činiti "pokazivanjem zuba", a ne da dozvoli da mu po običaju "deru kožu".
Medjutim on to očito nije sposoban i sakriva se iza skuta čestitih starina i ostale srpske patriotske intelektualne elite, te na takav način ove prevodi u svoje partijske simpatizere (Odbor za zaštitu lika i dela Vojislava Koštunice) umesto da isti budu nepristrani moralni arbitri režima.
Otvoreno pismo čestitih starina sa pozivom Tadiću da prestane sa primenom neostaljinističkih metoda u pravosudju (drakonske kazne navijačima, nezakoniti pritvor demonstranata, pa i učešće pravosudnih organa u medijskom linču Koštunice) imalo bi sasvim drugu težinu od potpisa na peticiji ili saopštenja o osudi progona Koštunice.
Rezultat svega toga će biti da su se tresla DSS-ova brda, a rodila se šteta za obranu srpskih interesa.
Препоруке:
0
0
102 понедељак, 28 март 2011 17:39
Koštunica - žrtva islamofobije!
Mislim da svaki dobronamerni neutralni posmatrač može da uoči koliko kampanja protiv Vojislava Koštunice podseća na tzv. antiterorističku kampanju, tj. na krtaški rat koji evropski islamofobi zajedno sa SAD-om vode protiv Irana i svekolikog muslimanskog sveta! Sasvim je jasno da islamofobska Druga Srbija patološki mrzi Koštunicu zbog toga što je Koštunica simbol odbrane vrednosti istočne civilizacije koja se nalazi na udaru evropskih hordi!
Препоруке:
0
0
103 понедељак, 28 март 2011 19:47
Jasna
@Nikola Turajlic
Dobra municija uvek dobro dodje,eh taj moderator!
A ja pomislila da si zaspao u jeku borbe:)

@Sampioni sujete i arogancije
Vala bas ,svaku cak i dobronamernu kritiku,da bi Kostunica trebao da bude energicniji,hrabriji,ostriji,u svojim istupima ,(a sada je ovom prozivkom imao idealnu priliku da uzvrati),dezurni DSSovci shvataju kao uvredu,obracunavaju se ovde sa nama obicnim komentatorima i "osipaju paljbu", onako kako ne umeju sa "zutima".
Zaista neshvatljiva sujeta i arogancija.
Препоруке:
0
0
104 понедељак, 28 март 2011 20:04
Jasna
I ja moram da pohvalim Milodana.
Kad sam videla da je i iz Milodanovih usta,pardon tipki izletelo ono "Braco Srbi i sestre Srpkinje",zagrcnuh se.
Pomislih kad su se i drugosrbijanci setili da su Srbi krajnje vreme doslo.To ne sluti na dobro.
Препоруке:
0
0
105 понедељак, 28 март 2011 23:36
син Драган за Турајлића
Опет понављам - кожу мог детета уз овакву власт, не би уступио никоме да скупља политичке поене, јер сви знамо да би деца још горе прошла да се ДСС или СРС заинтересују за њих, само би још многа била похапшена. Ако би позив на протест био неуспешан, а велике су шансе да би јер је народ инертан, онда је то медвеђа услуга заточенима.

Маните се ви политике преко омладине кад се и Шешељ као посланик одлучио за Хаг као бољу шансу да опстане него да га ДС и Чеда растргну без икаквих правила. А Шешељ је велики играч.

Честите старине су урадиле шта је њихово, друга је ствар како то Турајлић или син Драган тумачи и схвата.
Честите старине и Коштуница никад неће постати говорници као Шешељ, никад неће знати да ударе и покрену тешка звона,да окупе масу. Они ће се борити на свој начин, мало или много, лоше или добро,у сваком случају једина борба коју имамо овог тренутка.
Не знам која је корист исмејати је и одбацити.
Препоруке:
0
0
106 понедељак, 28 март 2011 23:59
син Драган за Јасну
Идеалну шансу да буде energicniji,hrabriji,ostriji,u svojim istupima имао СНС на митингу 5. фебруара. Тома који има 33% подршке послао је људе кући да није поменуо ни једну врућу тему. Нисам видео ни приближно жестоке критике.
Препоруке:
0
0
107 уторак, 29 март 2011 14:53
Nikola Turajlić
@ Jasna
Ti si nešto kao moj trbuhozborac, jer si u par rečenica sažela moje cele litanije.
Naša benevolentna kritika ima prodju kod bivših članova DSS, dok njihove pristalice ista vredja više nego drugosrbijanski medijski linč, jer je istinita i nepobitna.
Na drugosrbijanske pristalice je suvišno trošiti reči.
Prigovor arogancije i sujete za DSS-ove, odnosno drugosrbijanske pristalice, koji su učestvovali u komentarisanju teksta, ne stoji iz razloga što isti imaju nerešive probleme sa percepcijom i logičnom analizom stvarnosti, pa nisu odgovorni za svoje reči.
Zaključak bi bio da bijemo bitku koju je nemoguće dobiti, te da možemo zbog iscrpljenosti izdahnuti. Stoga bacam (bar što se tiče mene) ručnik u ring, a predlažem to i tebi.
Inače moram ti priznati da mi je Voja iz dijaspore sve simpatičniji. Svi srpski junaci su padali ničice pred časnim sudom (dobro Slobo je to govorio sedeći), a Voja im je nudio da puše srpske cigare i "izbio" oko koje je namigivalo iza poveza.
Препоруке:
0
0
108 уторак, 29 март 2011 16:12
@za Turajlića
Ko i gde je Vama izdao tapiju na ispravnu precepciju?

Poslednji komentar mi potpuno menja mišljenje o vama.
Препоруке:
0
0
109 среда, 30 март 2011 11:50
@Baba se češlja
"Toma ima podršku od 33%"... to je kljucna cinjenica za izbore. To se broji. Da li je pominjao stiropor, oterao ljude kuci, ili ćutao o Kosovu, to su samo materijali kojima mogu da se bave onih 67% drugih. Ima u tom broju od 67% trecina onih koje politika uopste i ne zanima, sto ce reci u da su preostalih 50% druge opcije. Jedna opcija je tek negde deseti deo toga. Ali je dovoljno komotna da kaže kako jedino on radi ispravnu stvar. Pa, što ne dobije izbore kad je u pravu. Ko mu je kriv? Oni što mu ne veruju? Najbolje bi bilo da neko drugi dobija izbore, a da on vlada i bude predsednik vlade. To je DOS-ov princip. Nema toga više. Pobedi pa vladaj. Ili ako praviš koaliciju, moraš da budeš u toj koaliciji najjači. I ko to neće da prizna taj živi u vremenu socijalizma ili diktature.
Препоруке:
0
0
110 четвртак, 31 март 2011 00:21
@@baba se češlja
izborni ciklus od četiri godine još traje, na vlasti su najjače partije i u vladajućoj koaliciji je DS najjača. Odakle onda i SNS pravo da traži nove izbore kad je narod najviše verovao ZESu? Čutite i trpite i čekajte izbore, nije valjda da osporavate izbornu volju za koju se nadate da će SNS dovesti na vlast? Nećete valjda reći da bi SNS bio spreman da raspiše izbore pre kraja izbornog ciklusa poput DSS?
Препоруке:
0
0
111 четвртак, 31 март 2011 10:06
@@Baba se češlja
DSS je raspisala izbore kad je izgubila vecinu i podrsku u vladi. To znaju svi koji nisu kratkopamteci. Normalno je da se prevremeni izbori u takvim situacijama raspisuju, kao sto je normalno da opozicija uvek trazi izbore, jer sta bi mogla da izgubi na njima. Vlast moze da izgubi, a prava opozicija ne moze, moze samo da dobije... Samo problem je tu drugacije prirode, sto DSS-u ne pomazu ni vanredni ne redovni izbori. On se gica oko 5-6 posto, ili u najboljem slucaju do 10. A to je premalo za mesto premijera (sto je njima jedino vazno i bitno). Tih 5-6% bi moglo da bude dosta za npr. ministra dijaspore ili cak prosvete, ali tu je tacka. Ako uopste budu u prilici da sa nekima prave koaliciju, jer se lako moze dogoditi da ih Dveri pregaze u jednom Blickrigu.
Препоруке:
0
0
112 петак, 01 април 2011 00:18
@@baba se češlja
Izborni rezultati su jasni, podrška DSS je zbog raspisivanja izbora značajno opala, što mene uopšte ne bi tangiralo, da je u Srbiji bolje nego pre 3 godine.
Ne treba biti mnogo pametan pa shvatiti da marketinški lepo upakovana zapadna priča prolazi na izborima. Za mene je to vlast radi vlasti.

DSS od mene ima visoku ocenu upravo zato što ne menja svoju politiku za koju smatra da je dobra za Srbiju. Loš marketing ne znači da je i politika loša - i obrnuto.

Da je kao u reklamama, svi bi bili obučeni u "blistavo belo".
Препоруке:
0
0
113 петак, 01 април 2011 12:48
@@Baba se češlja
Drago mi je da se ne slazem s tobom. Nema tog marketinga koji moze da upakuje - nista. Moze to da prodje jednom ili dva puta, ali to je kraj. Nisu ni zuti bolji, ali kod njih je bar jasno za sta nisu, odnosno sta nece, pa se onda biraci i prema tome opredeljuju, a kod DSS se ne zna ni sta hoce ni sta nece. Jer dok su u opoziciji oni nesto nece, a kad su na vlasti onda to isto hoce... pozdrav i sve najbolje u tim marketinskim akcijama
Препоруке:
0
0
114 петак, 01 април 2011 23:32
ima ima
Nema tog marketinga koji moze da upakuje - nista

SNS marketinski prodaje i manje i gore od nista.

Da nije prpa od DSS ne bi se vi iz SNS ni osvrnuli na njih.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер