четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Опасан напад на грађанску слободу

Kоментари (101) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 07 март 2011 12:49
Мирко Грбић, Бањалука
Молим повјереницу да ми израчуна колико пута сам ја грјешан спрам либералних слобода и коме се све морам извињавати...
1. не волим педере и не спавам са мушкарцем.
2. спавам са женом, онако како Библија заповједа
3. спавам са више жена, онако како Библија не воли...
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 07 март 2011 12:53
Nenad
Bravo gospodine Antonicu,ovo sto ste napisali je hrabro u ovom trenutku i zato mislim da zasluzujete sve pohvale.Ovim stavom branite i zdrav razum izmedju ostalog.Jeste da ste sebi stavili metu na grudi veliku kao vrata,ali svako ko imalo drzi do sebe,a hoce da se bavi javnim poslom to pre ili kasnije mora da uradi.Ovi drugi koji o ovome cute,isto iznose stav ,koji je nedvosmislen.Suprotan vasem i suprotan zdravom razumu.Ovde nema sredine.
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 07 март 2011 13:08
Starac Milija
Ovakvo ponašanje i "nalog" upućen njegovom preosveštenstvu mitropolitu Amfilohiju je za svaku osudu. Bili smo naivni ako smo se nadali da smo izabrali demokratsku vlast. Ovo ima isto toliko veze sa demokratijom i sa slobodom govora kao i građanska sloboda u vreme Brozovog režima. Jedina razlika je što je srp i čekić sada žute boje na plavoj podlozi.
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 07 март 2011 13:08
Висарион
Наравно.У праву сте Антонићу.Успели сте да ствар доведете до неке људске логике.Сумњам да она данас помаже.Праведан је онај кога они подржавају.
Треба, њеђутим, објаснити откуда та потреба да се хомосексуализам толико јавно размеће. Да ли је то само осећање потребе да се све те гадости потврде, да заузму неко хијерархијско друштвено место , освоје неко право, или се иза свега крије и једна зона могућих напетости смишљена у неком институту за лажи који постоје у Америци, да се нормални навикну на ненормалности, да прихвате оно ште не могу да разумеју свеједно што га, као пошаст , трпе кад је ван јавности.Колико је то модус да се друштвене напетости повремено празне на једном споредном терену.
Ово око Перазићке је део те игре.Проба да се озакони заштита педерастије и да игра добије нове облике и правне димензије.Шта им је фалило.Мислим гејовима Могли су да живе, да се задовољавају и да ћуте.Знало се ко је ко али шта се може.Тако је како је.Они су сметња од како су их извели на сцену
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 07 март 2011 13:13
Navipov maneken
Ukoliko se ne izvine, gradjanski serijat predvidja kamenovanje ili spaljvanje na lomaci napravljenoj od sabranih dela Hane Arent stampanoj na svim jezicima vseta a i sire. Uf! Pocinjem polako da se plasim....za ovu oligarhiju na vlasti.
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 07 март 2011 13:27
Цигура
Гг.Џомић и Радовић су морали да апсолутно игноришу ову пашквилу, а са она два саопштења су се само сагли пред немани.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 07 март 2011 13:29
nataša
Lična bezbednost je najpreča, pa tek onda diskusije o načelima slobode. Zato je i izrečena odbrana da "sud" te osobe ne važi za Njegovo preosveštenstvo ni po načelu mesta, ni državljanstva ima smisla.
To naravno nije suština, ali smo skoro u situaciji da ćemo svi moratri da vodimo i to jako računa o ličnoj bezbednosti kad je u pitanju odnos tzv. "srpske" države ili vlasti prema ljudima srpske nacionalnosti i pravoslavne vere.
Ta Nevena ( žali Bože lepog srpskog imena ) je predstavnik vlasti i državne politike.
Uostalom, zar slučajevi kao na primer drakonske kazne za momke koji su bili u ulici, a neki čak ni u toj ulici, kad je ubijen onaj jadni francuski mladić, zar hapšenje aktivista Naši 1938, sa jedne strane, a amnestiranje svih koji su umešani ili su lično učestvovali u ubijanju Srba ( Purda, Ganić, Jurišić, Divljak i drugi ) ne govore o vrlo opasnim i pretećim stvarima.
Dakle, kad se misli o ovim vlastima treba misliti i na samozaštitu od te vlasti i politike.
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 07 март 2011 13:37
Angel
To bi mogao biti tek početak napada... naročito kao javno mnjenje odreaguje mlako na ovakvu drskost i totalitarnost.

Al to zahvaliti onima koji su lupali u šerpe i palili skupštinu 5 oktobra.
Препоруке:
0
0
9 понедељак, 07 март 2011 13:38
Др
Коначно Антонић!И то у прави час, када је слобода све угроженија...Често се критикује ДСС, али треба рећи да је ДСС једина странка која је по овом скандалу реаговала
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 07 март 2011 13:40
б.с.
"Ali, ni liberalna država nema pravo da Crkvi nameće svoj vrednosni sistem."
Ето, само ове речи су довољне разумном појединцу. Да ли лидери НВО треба да прођу тест интелигенције пре запошљавања?
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 07 март 2011 13:54
XY
И мени је засметало то са црногорским држављанством али сам помислио да је тај ниво одбране онај који одговара нивоу напада. Не знам да ли постоји спремност и способност активиста ЛГБТ и поверенице Петрушић да схвате суштину проблема коју тако сјајно образлаже С.Антонић. У сваком случају добро је што је текст С.А. објављен.
Препоруке:
0
0
12 понедељак, 07 март 2011 14:18
Нн
Осили се Европејци у Србији потпомогнути са страним обавештанјим службама и финансирани од стране истих. Мисле да им у Србији нико ништа не може јер, ето, имају заштиту НАТО. Народна пословица каже: "Кад си најсилнији, буди најмирнији". Надам се да ће квислнишка власт разумети ову народну умотворину.
Препоруке:
0
0
13 понедељак, 07 март 2011 14:22
Boban
Šta je tu loše? Amfilohije je zaista preterao i treba da uputi izvinjenje. Mada, ja bih ga terao na sud.
Препоруке:
0
0
14 понедељак, 07 март 2011 14:32
N
Да ли се неко сећа какав је став ислама по питању педерастије? Много ригиднији, и предвиђа оштре физичке казне, а не само небеске анатеме.
Па ни једна НВО не зуцну ништа против тога.

Ових дана су све новине писале о старијем рбачном апру из Британије, који су хришћани, али не православци, и који су до сада одгојили 15-оро сирочади. Њима је забрањено даље усвајање јер децу одгајају са начелима да је нормална заједница мушкарца и жене, а не два мушкарца или две жене.

Сећамо ли се да је скоро глумац-гувернер Калифорније забранио у школама речи: ама, тата и остале које "вређају" осећаје педера?

Та Петрушићка не размишља да ли је угрожено право детета кога усвоје и одгајају педери, а рецимо детету хормони раде нормално. Уз моје извињење што "злоупотребљавам" реч "нормално". Каквој ће они пресији бити подрвгнуто? И каквим санкцијама и присиљавањима да одустане од "ненормалне" идеје да јури цурице?
Препоруке:
0
0
15 понедељак, 07 март 2011 14:34
Симић Манојло
Ово Антонићево разобличавање разобрученог
"другосрбијанског" примитивизма, отвара потребу
да се у Србији, земљи апсурда, донесе Закон о
забрани дискриминације Срба, тој прогоњеној и
угроженој врсти " homo sapiensa ".
Ова примитивна, грађанистичка "наука", сама себи
је, никога не питајући, доделила "узвишену"
позицију некомпатибилности са религијом, иако је
само њен саставни део, најмање важан.Не схватајући
да им је Бог дао то мало памети да ето, помало
могу и "науком" да се баве.Та њихова "наука" која
своје корене вуче из примитивног титоизма,на који
је, вештачки и насилно, накалемила "западне", је ли
"вредности",њихове најистакнутије "другосрбијанске"
протагонисте, чини објектом и експерименталним
кунићем. И да им " полунауке " и "полунаучника"
Дарвина није, још би очи носили са страна својих
примитивних главуђа. Срећа да у Србији још постоје
слободни мислиоци као Антонић и многи други из
ријетких преосталих слободних гласила, без којих
би Србија, остала у мраку
Препоруке:
0
0
16 понедељак, 07 март 2011 14:41
Nebojša Matić
Zakon važi za sve, tj za celokupnu teritoriju. Dakle ako crkveni dostojnik krši zakon, u principu ne bi trebalo da može da se pozove na autohtonost ili imunitet. Pitanje autohtonosti je inače interesantno. Amfilohije nije, kako Antonić tvrdi, tek citirao i upućivao na Bibliju, niti govorio uopšteno. On je učesnike parade ponosa nazvao i "smradom sodomskim koji je otrovao i zagadio Beograd“. I to u trenutku kada se tim istim učesnicima pretilo fizičkim obračunom.
Uostalom, govor mržnje može da se sastoji i od elemeneta "neutralnog" sadržaja (poput crkvenih dogmi) upotrebljenih na neprimeren način. U tom smislu nije bitno šta kaže Biblija, već šta, kako i kada kaže Amfilohije.
A da ne pričamo o tome koliko je malo hrišćanskog u poruci. Hrišćanin bi valjda poručio zabludelima da se vrate pravoj veri, a ne da smrde i truju?
I za kraj: biblijska legenda o Sodomi i Gomori uopšte nije tako jednoznačna kao što to Antonić tvrdi. Biblioteka je o tome napisana.
Препоруке:
0
0
17 понедељак, 07 март 2011 14:42
profesor
Čemu, molim vas, toliko teških reči? Svako ko se oseća povredjen ima pravo da zahteva izvinjenje. Pošto je ovo, ipak, sekularna država mitropolit nije izvan zakona. Isto tako i domaćin za svojim stolom, i drugi, moraju da poštuju zakon. Inače, nije samo sodomija ta koju biblija osudjuje. Šta je sa onanijom iliti masturbacijom? Neka se prvi kamenom baci na homoseksuačlce onaj koji nikad nije izvršio ovaj "greh". Zapamtite da se u demokratskim država, kao slčoboda smatra pravo svakog gradjanina da bude šta hoće, pod uslovom da poštuje pravo drugog da bude šta on hoće.
Препоруке:
0
0
18 понедељак, 07 март 2011 15:17
Бранислав Поповић
Чак и фамозни Закон о забрани дискриминације има клаузулу у којем каже да се овим Законом не могу умањити или ограничити раније стечена права тј. да је право на слободу вероисповести и на слободно исказивање религиозних убеђења неприкосновено у односу на Закон о забрани дискриминације. Из тога исходи да свештено лице не може бити натерано да примењује овај закон на штету својих религијских убеђења и црквених канона. Стога свештеник не може бити кажњен због речи које чине основ његове вере и нарочито уколико су изречене у оквиру верске службе. У супротном верске организације би своје темељне црквене књиге и догме морале да уподобе државним законима, односно да се самоукину.
Препоруке:
0
0
19 понедељак, 07 март 2011 15:27
Тања
Браво професоре, коначно да чујем један разуман глас у овом општем лудилу!!!!!!!!!!!!
Препоруке:
0
0
20 понедељак, 07 март 2011 15:39
Старац Фочо
А баш сам мислио када ће се Слободан Антонић огласити по том питању. Свака част!

Слажем се у принципу са свиме што је речено у вези са "држављанским гамбитом" митрополита Амфилохија, међутим, то је тако представљено само у првој вести објављеној на НСПМ-у (линк је дат у референцама овог текста). Велибор Џомић је као "координоатор Правног савета" цркве вероватно у свом коментару споменуо и чињеницу о држављанству митрополитовом, али је агенција СРНА, која је пренела ту прву вест, то истакла можда више него што је потребно. Погледајте остатак Џомићевог коментара у тој вести, а видите и наредну вест:
http://www.nspm.rs/hronika/itropolit-amfilohije-ne-osudih-gresnika-nego-greh.html
У њој је акценат остављен само на суштину, која је у сагласју са овим текстом; ни помена црногорског држављанства.
Препоруке:
0
0
21 понедељак, 07 март 2011 15:46
Jelena
Gospodja Petrusic se bas zaigrala.Opijena funkcijom ona bi bespogovorno da udovolji ovim gradjanistickim NVO.Daleko da su one bas NVO ali veoma blizu da su antisrpske.Prezirem i pedere i lezbejke i ne zelim da defiluju paradama ulicom.Eto.
Препоруке:
0
0
22 понедељак, 07 март 2011 16:04
KOLE 1
Нешто што без преседана захтева осуду. Анфилохије је тек парадигма и борац за исконске слободе и право да остане човек, а повереница је тек продужена рука, уместо истинско оруђе у борби за достојанство човека. Какву државу и власт имамо подразумева овакво реаговање поверенице. Не спорећи нечије право да се вине у те воде, споримо право да нечему што је нормално и исконско стајемо на пут. ПА да је нормално што поветреница брани не би нас било ни колико нас има, а можда је то и циљ. Амфилохије наравно, неће посустати на свом путу остаће доследан јер је само обичан човекољубац, који зна да цени да би га ценили...
Препоруке:
0
0
23 понедељак, 07 март 2011 16:06
Вукадин
Ко је стварно либералан треба да брани Амфилохијево право на различост, а ко је заиста секуларан одвојеност државе од цркве - као што цркве не треба да наређује држави, важи и обрнуто.
Осим тога, нисам велики присталица библијског стила, али ово „са мушкарцем не лежи као са женом; гадно је“ је речено да не може бити јасније. Угрожавање је верских слобода ако се тражи од свештеника да се извини за речи које стоје у светој књизи његове вере.
Препоруке:
0
0
24 понедељак, 07 март 2011 16:15
srdjan conic
Dakle sistem moze sve da kontrolise ali ne moze da kontrolise slobodnu misao i duh. Oni koji su eksponenti tog sistema koji se potpisuju kao zastitinici ne zna se ciji nesvesni su svoje nesvesti i zbog toga su izuzetno stetni i ta nesvest nece moci da ih opravda u vremenu koje dolazi. Gradjani ce mozda i zaboraviti sta su radili ali oni sami sebi nece. Zbog toga ce morati da traze oprost od vladike. Ne zbog vladike Amfilohije nego za spasenje duse svoje.
Препоруке:
0
0
25 понедељак, 07 март 2011 16:17
Станимир Трифуновић
У чувеним експериментима Стенлија Милграма дизајнираним да би се утврдио степен послушности ауторитету, поједини, најекстремнији испитаници су на наговр особа од ауторитета повећавали "наводни" интензитет електричне енергије на субјектима који су исти "наводно" подносили до степена који изазива озбиљне повреде и кобне последице.

Закључите сами.
Препоруке:
0
0
26 понедељак, 07 март 2011 16:26
Владимир Павићевић
Овамо у ЦГ митрополита хоће на суд јер је проклео оне који хоће да оскрнаве цркву на Румији. У Србији га НВО и њихови епигони у власти хоће на суд због хомосексуалаца.
Шта рећи о човјеку који не одговара србијанском НВО сектору, црногорској сепаратистичкој власти и хомосексуалним активистима?
Само једно: Бог га благословио!
Препоруке:
0
0
27 понедељак, 07 март 2011 16:30
Светислав Костић
Tо све пада у воду ако се не одговори на једно сасвим просто питање. А питање гласи, зашто су бирачи на слободним изборима јер нико му није држао нопод грлом - своје гласове дали за партије и појединце који су већ пуних седам година и који мјесец дуже, јасно дали и давали на знање које и какве ставове заступају и шта смјерају?

Ја лично нити сам Србин из Србије нити како ми се чини, недовољно познап менталитет једног просјечног србијанског Србина. Немам намјеру да било кога вријеђам. Мада ми уистину тешко пада да то не чиним. А мислим и да имам морално право да осуђујем србијанско српског просјечног бирача.

Макар тако дуго док ми неко са лица мјеста не објани, како је могуће да претежан дио једног народа сам себи јаму копа у коју ће они које народ изабрао да читаву нацију која их изабра, да сурва у ту исту јаму коју они који ће у њу да попадају, већ сами и у миру божјем копали и у ред се поредали. А они које нетом изабраше, са мањем у руци једног за другим у потиљак.
Препоруке:
0
0
28 понедељак, 07 март 2011 17:32
Pera iz solitera
nataša@

u pravu si burazeru. treba ici krajem ulice, uza zid, da nas neko ne bi zaskocio. njima je bre sve dozvoljeno, da nas jasu koliko hoce. fala bogu da u mom soliteru nema ni jedan. barem se niko ne izjasnjava da jeste.
Препоруке:
0
0
29 понедељак, 07 март 2011 18:04
паја патак
Ја сам у тешкој недоумици - баш сам расцепљена личност. С једне стране, политички сам суперкоректан, јер обожавам педере. Што их је више - боље мени, јер онда имам већи избор женских. С друге стране, пак - не усуђујем се да изнесем своје уништавајуће мишљење и анатему лезбијкама које сматрам ужасним грешницама и страшно ми сметају. А недоумица је: да ли ће и мене ова другарица повереница гонити? За сваки случај, мораћу да емигрирам у Патковград, јер сам тамошњи држављанин, а они не испоручују своје држављане страним државама ни под којим условом.
Препоруке:
0
0
30 понедељак, 07 март 2011 18:10
Старац Фочо
Isto tako i domaćin za svojim stolom, i drugi, moraju da poštuju zakon.


Професоре, мало сте изокренули ствари. Чињеница да је нешто закон не значи да је то исправно. Ако је закон нездрав, не само да је дупуштено кршити га, него је и дужност сваког слободољубивог човека да га крши. У том смислу, позивати се на "поштовање закона" није у реду.

Генерално говорећи, мислим да постоји једна јасна подела у схватању, и брањењу, слобода. Једни верују да је брањење слободе уништавање свега што доводи у питање "слободу", бар како је они доживљавају, док други посматрају шире и делом слободе сматрају и слободу довођења у питање "слободе".
Тако на пример, ова прва група уопште не разуме како неко може бити против законског гоњења људи који "негирају Холокауст" или не воле хомосексуалце, а да при том сам не негира Холокауст или не мрзи ЛГБТ. За ову другу групу људи то је не само разумљиво, него је део елементарне слободе.
Препоруке:
0
0
31 понедељак, 07 март 2011 18:11
Светислав Костић
Tо све пада у воду ако се не одговори на једно сасвим просто питање. А питање гласи, зашто су бирачи на слободним изборима своје гласове дали за партије и појединце који су већ пуних седам година јасно давали на знање које и какве ставове заступају и шта смјерају?

Ја лично нити сам Србин из Србије нити како ми се чини, недовољно познап менталитет једног просјечног србијанског Србина. Немам намјеру да било кога вријеђам. Мада ми уистину тешко пада да то не чиним. А мислим и да имам морално право да осуђујем србијанско српског просјечног бирача.

Макар тако дуго док ми неко са лица мјеста не објани, како је могуће да претежан дио једног народа сам себи јаму копа у коју ће они које народ изабрао да читаву нацију која их изабра, да сурва у ту исту јаму коју они који ће у њу да попадају, већ сами и у миру божјем копали и у ред се поредали. А они које нетом изабраше, са мањем у руци једног за другим у потиљак
Препоруке:
0
0
32 понедељак, 07 март 2011 18:17
Митар
Госпођа Невена Петрушић је НЕУКА СТРАНКА.

Она је била ПРОФЕСОР ПРАВНОГ ФАКУЛТЕТА.

Жалосно.!!!!!!!!!!!!!!!
Препоруке:
0
0
33 понедељак, 07 март 2011 18:33
Jovanka J
Svaka cast za tekst!! Mozda da ta zabrani i papi (kako paradoksalno)da kroci u Srbiju zbog slicnih stavova o homoseksualizmu. Da se on prvo izvini pa da nam onda dodje, kad to NGO i GO izvole da mu oproste. Eto jedne koristi od nasih NGO i vasingtonskih GO: mozda nas papa zaobidje.
Препоруке:
0
0
34 понедељак, 07 март 2011 18:54
Sajber Mileva
Ко с ђаволом тикве сади...

Срспка црква је 2000 године престала д абуде духвна а псотала политичка снага. И подржала управо оне који је сад шиканирају
Препоруке:
0
0
35 понедељак, 07 март 2011 19:11
kolokolo naokolo
U dobro uredjenoj zemlji, u zemlji dobrih zakona u kojoj drzavne institucije rade to sto su po zakonu duzne da rade, nema potrebe za NVO, zastitnika prava gradjana, demokraticnosti, moralnosti, transparentnosti, obicaja, higijene, ekologije, istine i pravde, itd., itd. A tamo gde toga nema - NVO sluze samo za zamajavanje i pravdanje drzavnih institucija za nerad i stanje u drustvu. Odmah iza jedne evropske zemlje u kojoj ima 50.706 registrovanih NVO, a izvestaj Americkog State Deparatmenta o stanju ljudskih prava i ulozi "civilnog drustva" je dugacak kao vreme od jedne do druge penzije - odmah iza te zemlje, izgleda da se po broju NVO i "glasnosti" nalazi Srbija. A tu smo gde smo...
Препоруке:
0
0
36 понедељак, 07 март 2011 19:32
miris ruže
Pitam se jesmo li mi Srbi sposobni, preko savremenih sredstava za komunikaciju, organizovati proteste u Beogradu i tražiti svoja prava u svojoj zemlji?
Dokle će svako na ovom svetu da nam soli pamet i da nas ponižava na svakom mestu u našoj državi uz odobravanje i saučestvovanje naše vlade?
Препоруке:
0
0
37 понедељак, 07 март 2011 19:33
Радосав Стевановић
Живео Митрополит Амфилохије Радовић!
Анатема на Содому и Гомору!
Препоруке:
0
0
38 понедељак, 07 март 2011 19:46
profesor
Starče Fočo od stotinu ljeta nije ovo vreme dahija. Zakon se ne primenjuje selektivno( primenjujem šta mi se svidja a ono što mi se ne svidja neću). I kad je "nepravedan" zakon je zakon. Problem ove države je što ne kažnjava one što ga krše. Ovde polupismeni gradjani ne shvataju šta je sloboda. Mešaju je sa anarhijom. Jedan od osnovnih postulata demokratije je zaštita prava manjina. Po tome nas svet ocenjuje, ali vas svet ne interesuje. Vi ste za malu, siromašnu i klaustofobičnu Srbiju. Svidjalo se to vama ili ne, u Srbiji (kao uopšte u svetu) ima oko 11% homoseksualaca. Ima ih u svim društvenim grupama: i medju oficirima, političarima, seljacima, sveštenicima i dr. I svi imaju pravo na svoje opredelenje. Ne da se ljube na ulici, kako se to karikira, već da imaju ista radna, rodna i druga zakonska prava ka i heteroseksualne osobe.
Препоруке:
0
0
39 понедељак, 07 март 2011 19:50
brm
Imate sa jedne strane Bozije ZAKONE, sa druge covecije. Danasnjem coveku ne odgovara Bog u njegovom "destruktivom" nacinu zivota. Oce covek da radi sta on hoce, kako on hoce, covek je bog svog zivota ...

E sad svakom od nas je data slobodna volja, da svako moze da izabere koje ce zakone da postuje, kojeg ce gospodara da sluzi. "Nasa" vlast, njihove gazde su odavno izabrali kom se bogu klanjaju ...
Gospod Isus je rekao "mogu da rade sta hoce, ali ne mogu dokle hoce" . Pametnom dosta.
Препоруке:
0
0
40 понедељак, 07 март 2011 20:10
Katon
Наређење поверенице за заштиту равноправности, Невене Петрушић, митрополиту Амфилохију да се јавно извини учесницима геј параде[1], представља опасан напад на религијска права, али и на елементарну грађанску слободу у Србији."

Da, ovo zvuci kao atak na slobodu izrazavanja, nema sumnje. Ipak je zabavno da ovaj isti mudrac koji je sad obnoc postao jako veliki pobornik prava izrazavanja nije imao sta da kaze kada su ista gradjanska prava "sodomista" bila krsena ranije, i to ne javnim zahtevima i naredbama za izvinjenjem, nego bogami razbijanjem glava na ulici. Stavise, tada je podrzavao i izrazavao razumevanje za nasilnike.
Препоруке:
0
0
41 понедељак, 07 март 2011 20:13
Одбрана и последњи дани
Наречена господична је представница власти у послу којим се бави.Значи да се власт грубо меша у питања вере и верског учења. Да ли то значи да им је намера да реформишу хришћанство и Библију? Ако их буду реформисали као што су реформисали правосуђе завршићемо сви у паклу.
Препоруке:
0
0
42 понедељак, 07 март 2011 20:28
наташа @ Pera iz Solitera
Буразеру, ја немам ту врсту проблема да не смем ићи улицом. Мислим да је проблем судска и казнена политика државе Србије према православним Србима као таквим. Мислим да у том смислу треба разрадити мере самозаштите, на пример у неприхватању судких позива и неодазивању на судске процесе, ко вам гарантује да због боравка у некој улици не одете десет година у затвор, неки су зато што су били на Обилићевом венцу кад је убијен несретни француски младић добили тридесет година затвора. Сигуран сам да би у Француској због тога дошло до грађанске нешослушности. Е сад, да ли ми православни Срби због репресије и претњи типа ових Владици, треба да почнемо изражавати одмах грађанску непослушност или треба на преговоре са власитима не знам, али свакако треба тражити да одступе са власти.
Препоруке:
0
0
43 понедељак, 07 март 2011 20:51
žena
@Mirko Grbić, Banjaluka
O-ho, neočekivano priznanje (pod tačkom tri).
Doktore, čuvajte se, ljubav može i da boli
(naročito oženjenog čovjeka).
Препоруке:
0
0
44 понедељак, 07 март 2011 20:55
hetero
@Boban
Niko Vam ne brani da mitropolita pošaljete na sud.
Tužite ga obojica, biće jača optužnica.
Препоруке:
0
0
45 понедељак, 07 март 2011 21:27
Биљана Николић
Право да вам кажем, ја сам се крстила када је то било непопуларно и када су цркве бие празне. Прадеда је био три године у заробљеништву у Немачкој (1915-1918) и није хтео да остане тамо него се вратио у Србију. Деда је убијен 1945 ( иако је у кући током рата чувао два грчка јеврејина)у чистки која је трајала два дана, као народни непријатељ и четнички јатак. Отац није хтео да буде члан партије па је вукао је статус "дете државног непријатеља" скоро до 40 година.

Баш ме брига за помодну повереницу, баш ме брига за хомеосексуалце који се сматрају изнад породице, мајчинства и очинства, баш ме брига за европејство, све ће то проћи као што су и друге недаће прошле кроз Србију.

Ја своје мишљење, а надам се и већина у Србији нећемо променити зарад европских говорних аутомата.

Не могу нам ништа.

Још само ми да се организујемо и оснујемо НВО ЗА ЗАШТИТУ ОБИЧАЈНИХ ПРАВА У СРБА. Много би могли да учинимо.
Препоруке:
0
0
46 понедељак, 07 март 2011 21:37
Crnogorka
[
Зато је необична одбрана да се Митрополит не може гонити јер је црногорски држављанин[7]. То је ипак, да будем груб, једна помало фишкалска гимнастика, једно извлачење недостојно озбиљности ситуације. Не, ово није питање ни држављанства, ни правне надлежности, па чак ни Цркве.


Ne slažem se sa ocenom g. Antonića. Ja sam srbijanska državljanka porijeklom iz Crne Gore. Moj otac je Crnogorac (Bokelj, katolik), a majka je Bošnjakinja (muslimanka). Ako g. Amfilohije kao građanin druge države može da se nađe na meti NGO-totalitarista, što mogu očekivati ja - građanka Srbije druge nacionalnosti (i vjeroispovjesti)? Moram reći da se do sada nijesam osjećala ugroženom u Srbiji u kojoj živim već 25 godina. Ali poslije ove pretnje upućene g. Amfilohiju, nije mi svejedno. Jer i crkva moga oca i vjerska zajednica moje majke, propovijedaju iste ove vrijednosti koje brani g. Amfilohije...
Препоруке:
0
0
47 понедељак, 07 март 2011 21:42
Зоран Ђорђевић
Дозвољено је сувише слободе онима који тумаче шта је "говор мржње", "подстицање на расну, верску... нетолеранцију".
Имам ли ја право да не волим хомосексуалце? Требало би да имам.
Имам ли ја право да то своје мишљење кажем? (Сетите се Волтера.) Зашто га не бих имао? Да ли сам рекао ишта ружно о њима кад сам рекао да их ја не волим?
Како сад ствари стоје, позивање на Волтера ми не би помогло. Тражили би од мене да се извиним што их не волим.
Препоруке:
0
0
48 понедељак, 07 март 2011 22:12
Коле П.
Није српски трпети! Да ли је могуће да ће нам Арапи и Хрвати отети улогу светских пиромана?
Препоруке:
0
0
49 понедељак, 07 март 2011 22:32
Висарион
Нама фали само варница па да букне.Можда ово буде та каписла.Не волим гужве али изгледа да понекад то мора.Нема другог излаза.
Кад оно у хрватској гужва:Мислили због Пурде па га наши на брзака пустили да не мењају оне којима су се извинили. Хоће Рвати , веће плате, права.А ми?Ма код нас све цвета.Мед и млеко.
Ниџа прави митинге, скупља потписе, жури сирома да се не врати Шешељ.А о незапосленима, о ценама које су од летос на шећеру и брашну удвостручене, нико ни абера.Држава која је шећер куповала по 40так динара сада га продаје, за десет динара ниже од тајкуна, за 98 динара. Брине о народу.Оставиш га пет дана без шећера и брашна па лупиш дуплу цену.И мирна Бачка.Народ навали.Кажу у свету порасле цене намирница ,Јутрос рекоше за 2,8%.Што дигли толику галаму код нас за 50% и никем ништа.Хрвати полудели:Ми ништа, шијемо цео свет .Не само у тенису, него и у стрпљењу.
Препоруке:
0
0
50 понедељак, 07 март 2011 22:33
Обсервантес
Сјајно распакивање једног опасног мотива од стране Проф. Антонића.
Препоруке:
0
0
51 понедељак, 07 март 2011 22:36
грађанка@profesoru i ostalima
Isto tako i domaćin za svojim stolom, i drugi, moraju da poštuju zakon.

Zapamtite da se u demokratskim država, kao slčoboda smatra pravo svakog gradjanina da bude šta hoće, pod uslovom da poštuje pravo drugog da bude šta on hoće.


Ако ми закон наложи да морам се слажем са хомосексуализмом - он угрожава моју слободу да се не слажем са хомосексуализмом. Не можете у исто време тражити да се ваше не слагање са православљем поштује, и законску забрану неслагања са хомосексуализмом. Зашто би хомосексуализам био јачи од православља?
У мојој кући се подједнако неће чути да је хомосексуализам пожељан и да је пожељно било коме разбити главу,осим у случају нужне одбране по лични живот.

Нема ралигије која сматра хомосексуалност као пожељну и кја је подржава, и нема разлога да се вам се због тога било ко извињава.
Препоруке:
0
0
52 понедељак, 07 март 2011 22:55
Arnie
Biljana,sasvim ste u pravu...samo tako i samo napred
Препоруке:
0
0
53 понедељак, 07 март 2011 22:55
Старац Фочо
Zakon se ne primenjuje selektivno( primenjujem šta mi se svidja a ono što mi se ne svidja neću). I kad je "nepravedan" zakon je zakon.


Наша мишљења се овде, професоре, суштински размимоилазе. Ви мислите да друштвом треба да управљају закони, а ја мислим да треба да управљају људи. Кад сте већ дахије споменусте, и оне су владале по законима. Да смо ми Срби те законе поштовали, далеко би догурали; у само срце ЕУ, заједно са нашим вишевековним азијским пријатељима, нема сумње.

Све остало што пишете одлази све даље и даље на таласу овог размимоилажења.

Срдачан поздрав, и свако добро.
Препоруке:
0
0
54 понедељак, 07 март 2011 23:14
Турас
Невена је угрозила грађанску слободу.Ма колико да је слаб правник,ситуација је јасна.Али,никакве потребе за бригом.Ко би се у овој земљи где газдују НВО са њима судио.Дотична дама зарађује своју"кору"хлеба и зато је смислила(то раде и њене колегинице из других НВО),да буде у "фокусу"без последица.Када у овој Страдији буде државе неће бити НВО;као у Русији.
Препоруке:
0
0
55 понедељак, 07 март 2011 23:20
@Angel
Medju nama koji smo lupali u serpe i duvali u zvizdaljke 1996/97 bio je u jednoj protestnoj setnji protiv milosevica i mitropolit Amfilohije.Zajedno sa Cedom. Ako ne verujete meni lako se moze naci u novinarskoj dokumentaciji.
Steta sto je posle otisao na drugu stranu.
Препоруке:
0
0
56 понедељак, 07 март 2011 23:22
Zoran
Novi Srpski izdajnici ne shvataju da je vreme Broza proslo. Broz je ogroman broj Srba kupio tako sto im je davao besplatne stanove i ostale privilegije. To je radio uz pomoc zapada koji mu je davao kredite. A davao mu je jer je sa druge strane stajao Sovjetski Savez. SSSR-a vise nema i plutokratska oligarhija ne mora vise nista da daje velikom broju Srba. Obrnuto - otima im fabrike i zemlju i ostavlja ih bez sredstava za zivot. Prema tome vi gospodo iz drugosrbijanskog sloja nemate cime da kupite veci deo Srpskog naroda vec samo navlacite na sebe srdzbu i bes vecine Srba. Od gladnog naroda se u jednom trenutku nece vise imati sta uzimati a tada vise necete biti potrebni vasim prijateljima na zapadu. Odbacice vas kao Mubaraka, Noriegu i one u Tunisu i Iraku. Inace ja nisam vernik i ne slazem se sa mitropolitom Amfilohijem kao ni sa Zukorlicem i onim Vatikanskim pedofilima. Svako ima pravo na svoja seksualnu privatnost ali nemoze da je placa genocidom nada mnom i mojom decom.
Препоруке:
0
0
57 понедељак, 07 март 2011 23:49
Даг
Ово је до сада најдрскији напад на Цркву и слободу говора. Биће тога још, сада само испробавају докле могу да иду. Главни ефекат оваквих потеза је застрашивање људи који не деле њихове вредности. Ширење страха, претњом репресивним мерама, главно им је оружје. Ово је горе и опсаније од некадашњег врбалног деликта или вербални деликт на псеудолибералан начин. Комунизам у новом руху. С тим што комунисти нису наметали народу содомију.
Препоруке:
0
0
58 понедељак, 07 март 2011 23:51
aleksandar ,oslobodjen za malo
Postovani, neznam da li vam se omaklo, ali prva rec u vasem inace sjajnom tekstu, je cista NEISTINA. Odnosno, licno sam gledao kako doticna zastitnica svega sto nije svojstveno obicnom, postenom i bogobojazljivom narodu, izgovara rec PREPORUCUJEM, a a ne NAREDJUJEM, i ne bi ova mala omaska bitno uticala na kvalitet vaseg na dalje sjajnog teksta, da ona sustinski ne menja povod za ovakav tekst.
Ipak ovaj tekst moze biti poucan za one koji malo znaju o nasoj a i o ostlim monoteistickim religijama, pa cu ga shvatiti kao delom, obrazovnog programa.
pozdrav svima koji misle svojom glavom!!!!
Препоруке:
0
0
59 уторак, 08 март 2011 00:12
Ружичасти пантер
@@Angel
Верујем Вам и без провере новин(ар)ске документације. Штета што је митрополит Амфилохије икада био на тој страни. Ипак, остајем пун поверења у будућност Србије све док ми неко не каже да је међу вама који сте лупали у шерпе и дували у пиштаљке био и неки (аутентичан) српски сељак.
Препоруке:
0
0
60 уторак, 08 март 2011 00:15
Пера Детлић
@Crnogorka

1. Не постоје србијански држављани, као што не постоје ни хрватијански, црногоријански, нити немачкијански.

2. Бокељи нису Црногорци.

3. Зашто повезујете религију са нацијом?

4. Бошњаци су се тек пре пар година "самопрогласили" за посебну нацију, па размислите мало о томе.

5. Бокељ је назив за становника Боке Которске, а не етничка припадност.

6. Бокељ није занимање, а "Crnogorac" јесте.
Препоруке:
0
0
61 уторак, 08 март 2011 00:27
profesor
Ovim novinama i čitaocima (bar onim koji pišu komentare) zaista je bio potreban profesor. Takodje im je potrebno gradjansko vaspitanje. Ne znaju osnovne pojmove. Na primer, svako može da misli šta hoće, da mu se svidja i ne svidja šta mu je volja, ali ne može javno nikoga da vredja, da preti i naravno da primenjuje fizičku silu. To je zabranjeno zakonom. Ko ne poštuje zakon biće kažnjen. Ne znam šta čitalac koji se podpisuje kao starac Fočo podrazumeva pod pojmom "vladaju ljudi". Nadam se da ne misli da nekoliko miliona ljudi može da vlada neposredno. Naravno da vladaju ljudi, ali preko izabranih predstavnika (poslanika). Oni u Skupštini donose zakone i preko tih zakona vladaju. Zakon se u sekularnoj državi kakva je i Srbija nalazi iznad svih. I iznad crkve. U suprotnom bila bi reč o klerikalizmu i ta država zvala bi se Džamahirija.Za sada toliko, želim da vam pomognem da izadjete iz mraka u kome se nalazite, naravno ako to želite.
Препоруке:
0
0
62 уторак, 08 март 2011 00:41
Херцеговка
за Перу Детлића
Кљуца ли детлић, кљуца. Није Црногорка једина која
држављанство Србије зове србијанским умјесто српским, а остало је госпођа баш добро објаснила да
би извукла прави закључак. Једноставно је рекла да
религије њених родитеља, католичанство и ислам,
имају исти став према хомосексуализму као и
православље. Дала је комплимент Србији за однос
према њој која није ни Српкиња ни православка у
протеклих турбулентних 25 година. Зашто баш њен
коментар толико рашчлањујете? Ако ја, рецимо, могу
бити и Херцеговка и православна, зашто њен отац не
би могао бити и Бокељ и католик? На крају, госпођа
с правом констатује да је тек с ЕУропејцима осјетила страх од односа према себи - бар ја сам
тако схватила њен коментар. Жао ми што сте тражили
"длаку у јајету".
Препоруке:
0
0
63 уторак, 08 март 2011 01:22
Биљана Николић @profesor
Шта ко сматра мраком, питање је слободне воље.
За мене, хомосексуализам је мрак човечанства јер неће изродити ни полуписменог коментатора НСПМ који не разуме грађанско право, ни свештника који проповеда своју веру, ни ученог професора који разуме величину хомосексуализма. Хомосексуализам је довољан сам себи, не постоји теоријска могућност надоградње, осим ако не уплива у хетеросексуалност.
Вама, професоре грађанског права, надоградња тј, пород је неважан, случајан, продукт хеторесексуалаца који не разумеју (или оспоравају) грађанска права, а мени, пород је пресудан за постојање грађана који треба да уживају грађанска права.
За мене је кључно оставити упаљено светло иза себе, вама је небитан мрак,празно, вакум, без новог живота, иза хомосексуализма.
Нема религије, закона и грађанског права које ће мрак иза хомосексуалца претворити у светло. На то треба стално подсећати да би хетеро и хомо постојали и у БУДУЋНОСТИ.
Препоруке:
0
0
64 уторак, 08 март 2011 01:39
Zele da zavladaju svetom - Srbijom vec vladaju!
U ovom politicko-totalitaristickom nastupu Nevene Petrusic jednu stvar ne smemo niposto zaboraviti: oni koji zahtevaju izvinjenje od crkvenog dostojanstvenika jesu glasnogovornici gej-pokreta! Da se radi o bilo kome drugom, o nacionalnim, religioznim grupama, sve bi to imalo manju tezinu od ovog pozivanja na NEDODIRIVOST HOMOSEKSUALACA. Oni su, naime, dobrim delom uspeli da stvore atmosferu u kojoj se svako objektivno razmisljanje o njima proglasava "govorom mrznje", a svaku njihovu akciju unapred opravdava i afirmise njihova ODABRANOST! Da, oni se ponasaju kao da su poseban, samoizabrani narod - spremni su da psuju, kunu, atakuju na svakoga (istu SPC isti ti "gejevci" su, upravo pred "paradu", nazivali "klerofasisitickom", i nikom nista!), ali NIKO SE NE SME BRANITI OD NJIH! Rezultat - oni sve vise terorisu ostatak sveta, a Srbiju posebno, gde su cvrsto(?) zaseli i u najvise drzavne stolice!
Препоруке:
0
0
65 уторак, 08 март 2011 01:57
@Ружичасти пантер
Старије је село од попа :)
Препоруке:
0
0
66 уторак, 08 март 2011 02:01
Zele da zavladaju svetom - Srbijom vec vladaju (2)
Neki od istaknutih jevrejskih intelektualaca, posebno Comski, nisu nimalo sretni sto se na Jevreje neretko gleda kao na "nedodirive". Oni jednostavno ne misle da stradanje ikome daje neka posebna, izuzetna prava - ono pre namece obavezu da se izbegava svaka vrsta ponasanja koju su stradalnci iskusili na svojoj kozi. I to jednako vazi i za sve stradalne narode. Bilo kako bilo - takva nedodirivost ima istorijske uzroke, i ne koristi bas uvek ni samim Jevrejima. I - kakve to veze ima sa nasom temom? Ima - na neverovatno morbidan nacin su militantni pripadnici "gej"-pokreta primenili istu vrstu nedodirivosti i na sebe! Proglasili su sebe mucenicima, stradalnicima - za sto svetu sleduje odmazda! Naivna je predstava o gejevima koji se drze za ruke i "nikom nista ne rade"! Deo njih drzi u rukama bic, koji se sad srucio na ledja A. Radovica! ... jednako su fanaticni - i zele pritom biti nedodirivi!?! Zele da bez otpora zagospodare svetom. Srbijom vec jesu, rekoh li?!
Препоруке:
0
0
67 уторак, 08 март 2011 02:28
Aleksandar
Содомија је за хришћане грех који, из извесних разлога, Бог особито осуђује. То је једини грех због којег је Господ уништио читаву једну област (градове Содому и Гомору).

Eto kakve gluposti se desavaju kad se hriscani mesaju u stari zavet. A sta je Gospod uradio citavojom Egiptu? Osim toga nije Gospod spzio Sodomu i gomoru zbog toga sto "iz izvesnih razloga" bog ne voli sodomiju. Sodoma i gomora su unisteni jer jer kad je Bog tamo poslao neke svoje andjele u posetu oni su bili silovani pa otuda i naredba: Ne soluj andjele!
Препоруке:
0
0
68 уторак, 08 март 2011 03:59
Влада Канада
Моја покојна баба, удовица са непуних 40 година, која је подигла седам факултетски образованих синова (неки од њих су били професори БУ), неписмена али премудра да јој није било равне у поморавском крају, је говорила да нема веће будале од школоване будале.
Препоруке:
0
0
69 уторак, 08 март 2011 04:34
Ружичасти пантер
У Србији, као и у Европи, тренутно је на делу милитантни секуларизам који има претензију да се наметне као нова (и једина) религија чије норме би важиле за све грађане и за целокупан социјални живот. Однос тог милитантног секуларизма према вредностима хришћанске цивилизације није неутралан (што је био случај до пре двадесет година када неолиберална идеологија постаје доминантна), већ отворено непријатељски. Интензивна борба против традиционалних, хришћанских вредности се води у име демократије, људских права и либералних вредности. Воде је „првосвештеници“ секуларизма - активисти разних НВО уз помоћ опортунистичке политичке класе а ослањајући се на Библију секуларизма -људскоправашку идеологију. Вернике регрутују углавном међу младима којима одговара одсуство већине моралних ограничења, и међу грађанима који себе доживљавају као напредне интелектуалце.
Препоруке:
0
0
70 уторак, 08 март 2011 04:40
Драгослав Јовановић
@Profesor
Ovim novinama i čitaocima (bar onim koji pišu komentare) zaista je bio potreban profesor. Takodje im je potrebno gradjansko vaspitanje. Ne znaju osnovne pojmove.

Када већ тако жустро делите правне лекције (и етикете), молим да ми ојасните како то изјава некога у другој држави који је успут и грађанин те државе, на било који начин спада у делокруг "поверенице за заштиту равноправности" републике Србије? И то у Србији где председник свакодневно крши Устав, где се на главним медијима свакодневно простачки и без одговорности вређају сви који не мисле исто као власт, где лопови свих калибара пљачкају без казне, где полиција на смрт пребија демонстранте, где се закони доносе преко ноћи по тренутним потребама власти ...
Препоруке:
0
0
71 уторак, 08 март 2011 04:42
Цмок Торонто
Живимо у опасном времену па је и напад опасан.
Е ово *грађанску* има мали проблем....за теорију је ОК али за реалност не знам...
А ово *слободу* је тек проблем.
Г.Антонић је лепо приметијо малу неправду и лепо је објаснио нама..надам се поштеним грађанима али они који опасно нападајау и оно који су опасно нападнути су креатори баш такве не слободе и у ткз.друшту као и у цркви.
Ок.Када нема државе онда нема ни *државника* осим Коштунице и Шешеља..
Жао ми је да је већина коментара промашила *између редова*поруку мада ми је драго да видим колико пуно их има за сваки Антонићев текст ...којих нема баш довољно за моје жеље и потребе.
Хвала г.Антонићу...
Препоруке:
0
0
72 уторак, 08 март 2011 04:57
Светислав Костић 1 пут
@ profesor 11%! У Судској медицини и Психијатрији на Правном факултету у Сарајеву 50-их и 60-их година gdje млади Љубо Тадић, отац вашег председника започео своју каријеру као асистент и ускоро катедру добио, учили смо да хомосексуалаца има oko 4% Док у енциклопедији Југосл. лексикогр. Завода из 60-их година стоји чак "свега" 1-3%

Као 16-годишњаку 1948. у руке ми допала књига вашег београдског земљака и мог презимењака, доктора Костића, вјероватно по данашњој специјализацији, сексуолог. У његовој кљизи издања 1936 г., достојне једног студијског елабората, и под насловом "Жена пол, жена човек", Др. Костић описује све до тада познате облике сексуалности, па и хомосексуализам.

У том контексту сјећам се како Др. Костић објашљава да су осјећања једног хомосексуалца према истом полу, равна осјећајима једног мушкарца према женама. Та реченица остала ми у сјећању и помогла да будем толерантнији и све посматрам више са шаљиве стране јер "што више педера, то нама мање конкуренције".
Препоруке:
0
0
73 уторак, 08 март 2011 05:10
Светислав Костић , наставак и крај
„Наш“ 11% @ profesor иде у крајност својом процјеном „одока“. Јер судећи по његовом ангажману за ствар хомосексуалаца, профа се креће унутар друштвених кругова гдје хомосексуална популација надпросјечно и троструко заступљена и стога та нереална бројка од читавих 11% мора на некој другој страни да нађе свој еквивалент, да би се опште ирихваћен реални постотак од максималних 4% одржао. Педера се не рађа више или мање у односу на осталу нормалну популацију него иначе.

Београдски сексуолог Костић из 30-х био је за ондашње вријеме проблематици хомексуалитета далеко ближи од једне Европе у чијим дијеловима тек средином 70-их година брисани параграфи који хомосексуалност квалификовали кривичним дјелом.

Наметање парада од стране Брисела и Вашингтона и њихових београдских нездравих слугана, направили су и од мене љутог непријатења огавног и бљутавог голуждравог шаренила на улицана западноевропских престоница и Београда. Али не и у католичкох Варшави, православној Софији или Букурешту.
Препоруке:
0
0
74 уторак, 08 март 2011 05:19
Ziva Zablacski
Zar niko u toj lepoj Srbiji ne shvata i ne razume
da Srbijom kao i celom bivsom Jugoslavijom vlada
JUGOSLOVENSKI USTASKI LOBI KOJI JE NASTAO SIMBIOZOM
IZMEDJU USTASA I KOMUNISTA.
Препоруке:
0
0
75 уторак, 08 март 2011 09:53
Zlatni Bogdan
Kako se usuđuje drugarica Nevena da od državljanina druge države traži nekakvo izvinjenje, pa to još i oročuje!? Gospodin Radović je građanin Crne Gore pa onda neka drugarica pederobraniteljka zatraži od državnih organa Crne Gore njegovo izručenje Srbiji. Verujem da bi ga zvanična Crna Gora rado izručila...
Препоруке:
0
0
76 уторак, 08 март 2011 11:02
Одбрана и последњи дани
Светислав Костић@

Макар тако дуго док ми неко са лица мјеста не објасни, како је могуће да претежан дио једног народа сам себи јаму копа...


Исто као и 1941. под усташама.Разлика је само што су ти Срби да копају сами себи јаму морали, а ови сада раде то добровољно.
Препоруке:
0
0
77 уторак, 08 март 2011 11:20
Branimir
Ref: Zele da zavladaju svetom - Srbijom vec vladaju!

Svaka cast na komentaru.
Препоруке:
0
0
78 уторак, 08 март 2011 12:02
@ruzicastipanter
Gde je milosevic odveo Srbiju imali smo prililke da osetimo.
Autenticni seljak je bio onaj covek iz SPO-a kom je milosevicevac pucao u glavu u januaru 1997.
Mozda mislite da tako treba sa svakim ko se s Vama ne slaze?jer i to smo imali prilike da vidimo - Curuvija,npr.
Препоруке:
0
0
79 уторак, 08 март 2011 14:20
Светислав Костић
@ Одбрана и последњи дани! Tako мој отац Лазар по казивању нашој мајци завршио у Јасеновцу 1942.

А моја жестина за многе у Србији који се конфронтитрају са мојим бескомпромисним текстовима, не могу да их мисаоно слиједе. Кога змије клале, и гуштере мрзи. А моју генерацију и многих других прекодринских Срба зније већ два пута клали.

Код овог последњег кракљанца 1992 - 95 вала и мени прекипило. А то што и шта се се у данашњој и са данашњом Србијом збива, за мене и за моју генерацију, кулминација зла! И то још од тамошњег насамареног бирача.

Хвала теби и другима на вашој властитој огорчености! Она улива наду.
Препоруке:
0
0
80 уторак, 08 март 2011 14:24
луди скретничар
Тек сад треба ствари називати правим именом, па нек` повереница пријављује Св.Петру.
Препоруке:
0
0
81 уторак, 08 март 2011 14:50
Божо Бјелак
Нећете да објавите,нисте демократе,што је добро, зато што је ријеч демоктратија настала од грче ријечи "демос" и српске "красти". Ви Г. Антонићу, ако је у питању слобода, а јесте, да ли ја имам право да ми одговорите,а то Вас молим вишe од годину дана, ко су другосрбијанци. Не бих Вас то питао да знам одговор. Ако већ постоје, није лијепо да их именујете "другосрбијанци" већ "другосрби". Друго, Ваш текст је добар, одличан, али немате алтернативу, како да се боримо. То што пишемо, више нема никаккве користи. Треће, свако свештено лице има право да говори као и сваки други грађанин. Ко нема право да се мијеша у политику је Свети Синод, односно то би био клерикализам. Пријатељ сам са двојицом владика. Често им кажем: Узмите, ваша преосвештенстава, штап у руке и крените кроз народ. Имате право да заузимате бикло које ставове, о било ком проблему, нико вам то право не смије одузети. Из лимузина тешко је комуницирати са народом, као што је мала корист од кабинетских интелекталаца.
Препоруке:
0
0
82 уторак, 08 март 2011 15:14
Brane2
Članak nekorektno prikazuje crkvu i državu kao nekakve partnere i daje crkvi za pravo, da na svojoj zemlji ima svoj pogled na stvari.

To nema osnov u realnosti. Crkva nije partner državi, nego samo jedna o organizacija na državnoj zemlji, kojoj je delovanje dozvoljeno pod određenim uslovima.

U tim okvirima crkva nema pravo na govor mržnje ništa više nego bilo ko drugi.
Препоруке:
0
0
83 уторак, 08 март 2011 16:14
Guru
Gospodja Petrusic mora da je razocarana iz dna duse. Taman joj se ukazala sansa da pokaze nebuloznoj srpskoj "raji" sta su "svetske" humanitarne vrednosti, a ono, svi srbi skocili da je pljuju. Evo dokaza da srbi ne umeju da cene "humanitarni" trud blagonaklonih svetskih dobrotvora. Dabogda svi postali homoseksualci, takvom narodu porod ne sme da se dozvoli. Kako cemo da kontrolisemno drustvo u kome svako misli sta hoce? Ko je je vama srbima dozvolio da odlucujete sta volite, ili ne volite? Prosto ne vidim nacina da postanete civilizovan materijal, kao sto su Amerikanci, Svedjani, Francuzi, Holandjani i mnogi drugi. Carstva se ne prave da se vama bacaju pod noge. Vasa snaga inata i ruganja je oborila vec nekoliko lepo smisljenih imperija. Mi to vise ne mozemo dozvoliti. Lepo vas molimo da se ponasate kao civilizovan svet i shvatite da ....... nema alternativu (ukoliko vam ne kazemo drugacije).
Препоруке:
0
0
84 уторак, 08 март 2011 16:41
@@ruzicasti panter
Милошевић је одвео Србију у ред средње развијених земаља са БДП-ом који је и поред санкција 2000. године био дупло већи него што је данас, после 10 година „демократске“ власти.
Заиста не знам да је Милошевић некоме пуцао у главу. О томе није било речи чак ни у Хагу.
Што се тиче слободе говора, сећам се да су у време С.М. цветале разне независне телевизије на којима су га његови противници најслободније критиковали не бирајући речи.
Коначно, добро се сећам постоктобарских кризних штабова, операције „Сабља“ и поступка са неистомишљеницима током тих догађаја.
Препоруке:
0
0
85 уторак, 08 март 2011 17:31
@Brane2
Слобода говора и слобода мишљења ПОДРАЗУМЕВА неслагање и различите ставове. Слобода вероисповести није ограничена тренутним политичким мишљењем, нити је загарантована само у обиму где и кад то некима одговара. Изнети став своје религије о хомосексуалности је загарантовано правом на вероисповест. То није принуда на поштовање изнетог става, нити црква има било који инструмент принуде.
Бити противник парадирања педера, абортуса, ванбрачне заједнице, клонирања људи, бити противник неког закона, је легитимно право сваког грађанина као што је легитимно право подржавати исто.
Сваког дана чујете да неки стручњак окарактерише неки закон као катастрофалан за нешто - јел то говор мржње уперен на оне који су писали и изгласали закон, или легитимно изношење мишљења?
Препоруке:
0
0
86 уторак, 08 март 2011 17:37
profesor
D. Jovanoviću: i strani gradjani mogu biti procesuirani u Srbiji ako učine u njoj krivično delo. Što se tiče predsednika, morate da dokažete da on krši ustav ili ste krivično odgovorni. Kada govorite o prostačkom govoru u medijima, mislim da toga ima mnogo više u tzv. "patrotskim" medijima. Mnogo više demonstranti "prebijaju" policiju. Sigurno smatrate da je to ispravno.
S. Kostiću: ll% je najnoviji podatak Svetske zdravstvene organizacije. Raniji podaci su sigurno posledica boljeg skrivanja homoseksualaca, ili se smatralo da medju komunistima nema pedera. Što se tiče vašeg prezimenjaka, sami ste primetili da je ta knjiga iz 1948. godine. On je pisao i da se od masturbacije "suši kičma".
I dalje vam stojim na raspolaganju.
Препоруке:
0
0
87 уторак, 08 март 2011 20:14
@@Brane2
Mešate slobodu govora sa rušenjem države.

Sloboda govora ne znači na primer, da možete da polemizujete sa policijom, koja vas recimo progoni zbog kaznenog dela itd.

Država je neprikosnoveni suveren na svom teritoriju. Sve što na tom teritoriju postoji, MORA da se povinuje njenim zakonima.

Što se "iznošenja stavova" tiče, jedno je prosto kritikovati nekoga i nešto a nešto sasvim drugo okarakterizovati paušalno neku grupu kao gamad.

Eto recimo, ni meni se pederi ne dopadaju posebno.
I ja recimo mislim, da su "povorke ponosa" besmislena gnjavaža, uvezena spolja bez razmišljanja, kao i mnoge druge stvari.

Ali to još ne znači, da bi prisiljavao tu grupu na poniženja, sakrivanje, "lečenja" i ostale oblike grupne buzorancije.

Još manje bi tolerisao takve i slične prikrivene pozive na "čišćenje prljavštine", a posebno one koji se sakrivaju iza crkvenih zidova i nauka.
Препоруке:
0
0
88 уторак, 08 март 2011 20:34
Petrushin
Proucite sta je i kakve su posledice za sve ako dodje do force majeure, umjesto gatanja da li ce doci do necega sto traje od 2000-te godine.

Nista se nije promijenilo nabolje od 2000, Ni u finansijama, niti u ekonomiji ako nije gore na kvadrat. Zasto ovaj sada kuka moze da bude samo razlog da dodje do nekog herd effect-a koji ce njego vberkshire Hartaway da izvuce iz bule.

Ni manje ni vise!
Препоруке:
0
0
89 уторак, 08 март 2011 20:39
Ружичасти пантер
Универзална декларација о људским правима (УН, 10.12.1948)

Пошто је признавање урођеног достојанства и једнаких и неотуђивих права свих чланова људске породице темељ слободе, правде и мира у свету; пошто је непоштовање и презирање људских права водило варварским поступцима, који су вређали савест човечанства, и пошто је стварање света у којем ће људска бића уживати слободу говора и убеђења и бити слободна од страха и несташице проглашено као највиша тежња сваког човека;.....

Члан 16.
1. Пунолетни мушкарци и жене, без икаквих ограничења у погледу расе, држављанства или вероисповести, имају право да склопе брак и да заснују породицу. Они су равноправни приликом склапања брака, за време његовог трајања и приликом његовог развода.

2. Брак се може склопити само уз слободан и потпун пристанак лица која ступају у брак.

3. Породица је природна и основна ћелија друштва и има право на заштиту државе и друштва.
Препоруке:
0
0
90 уторак, 08 март 2011 20:42
Ружичасти пантер
Универзална декларација о правима човека

Члан 18.
Свако има право на слободу мисли, савести и вероисповести; ово право укључује слободу промене вероисповести или уверења и слободу да човек сам или у заједници с другима, јавно или приватно, манифестује своју веру или уверење подучавањем, обичајима, молитвом и обредом.

Члан 19.
Свако има право на слободу мишљења и изражавања, што обухвата и право да не буде узнемираван због свог мишљења, као и право да тражи, прима и шири обавештења и идеје било којим средствима и без обзира на границе.
Препоруке:
0
0
91 уторак, 08 март 2011 20:54
jututunac
@profesor: navedite mi jedan jedini "patriotski' medij koji ima prostacki jezik, bar onakav kakav gaje E-novine naprimer. Ako ne odgovorite, smatracu da ste komentar napisali, onako, reda radi, da se oblate oni koji vole ovu zemlju...
Препоруке:
0
0
92 уторак, 08 март 2011 22:02
ИМЕ
Пазите , овако ! Комунизам , екуменизам и хуманизам ! Неко их је некад издвојио као највеће пошасти , од како је света и века .Сви ти изми су против човекове природе, а ови нови тоталитарци , само их преиначују у " демократске" вредности , југословенство -некада , а сада у европејство , у владавину права (не и правде), у "мулти-култи" замајавање, у медијске тортуре (за благо ретардирање народа ) у врхунски признату малограђанштину и напросто у зајебаванје иоле способних да "провале" шта се дешава. Па , сад ти види !
Препоруке:
0
0
93 среда, 09 март 2011 01:34
Турас
Професор.дали стварно сматрате да живите у правној држави.Ја сумњам да вам је запажање попустило.Више има законитости у "џамахиријама"него у овој вашој демократској Србији.Као што рекох то је само дисциплина кичме професоре.
Препоруке:
0
0
94 среда, 09 март 2011 01:55
@Brane2
Mešate slobodu govora sa rušenjem države.
Кандићка, Бисерко, ЛДП, отворено раде на рушењу државе, поступају супротно УСТАВУ, највишем државном акту а цитирам Вас Država je neprikosnoveni suveren na svom teritoriju. Sve što na tom teritoriju postoji, MORA da se povinuje njenim zakonima. - и то преко политичких партија и НВО, имају 2-3% подршке у целокупном становништву, и ником ништа!!

Sloboda govora ne znači na primer, da možete da polemizujete sa policijom, koja vas recimo progoni zbog kaznenog dela itd.
Од кад полиција прогони због литургије и од кад је религија казнено дело??
Ако очекујете да је нека државна комисија села и прописала, по еврпоским законима и НВО опганизацијама, шта се сме а шта не сме проповедати из неке религије и о томе донела закон, онда сте ВИ своје велико незнање унели у слободу говора.

Имате испод Универзална декларација о људским правима (УН, 10.12.1948)па прочитајте.
Препоруке:
0
0
95 среда, 09 март 2011 03:37
Ружичасти пантер
Црква Westboro из Канзаса (Westboro Baptist Church) окупља грађане убеђене да амерички војници у Ираку и Авганистану гину зато што је „Америка потонула у грех“ и зато што се у америчкој војсци толерише хомосексуалност. Често присуствују сахранама војника погинулих на тим ратиштима истичући пароле „Бог мрзи педере“ и „Хвала ти Боже за смрт ових војника.“( "God hates fags", "Thank God for dead soldiers").
Одлучујући по тужби родбине погинулих, Врховни суд САД је са осам гласова према један, закључио да ови грађани не могу да буду ни осуђени ни кажњени јер их штити Први амандман америчког Устава који гарантује слободу говора. У образложењу се каже: "Реч је моћна. Она може да наведе људе на разне поступке, може да изазове тугу, бол и велике патње, као што је овде случај. Ипак, ми не можемо да осудимо и казнимо ове људе јер смо као нација изабрали да бранимо слободу говора о свим друштвеним питањима.“
Препоруке:
0
0
96 среда, 09 март 2011 14:26
Небојша Матић
Не знам јел интендирано, али:
Члан 16.
1. Пунолетни мушкарци и жене, без икаквих ограничења у погледу расе, држављанства или вероисповести, имају право да склопе брак и да заснују породицу. Они су равноправни приликом склапања брака, за време његовог трајања и приликом његовог развода.

не значи нужно и да морају да склопе брак међусобно (тј мушкарац и жена)?!
А и ти правници су лукави/аљкави!
Препоруке:
0
0
97 среда, 09 март 2011 18:28
Ружичасти пантер @ Небојша Матић
Када је Генерална скупштина УН 1948. године усвојила Декларацију о људским правима, под браком се НУЖНО подразумевала веза између мушкарца и жене из простог разлога што су у то време све земље чланице УН третирале хомосексуалност као кривично дело. Сви покрети, петиције, тумачења и слично, који су уследили после усвајања ове Декларације, нису изменили Члан 16.
Друга ствар је што су поједине државе у међувремену депенализовале хомосексуалност и што под притиском геј лобија неке државе, мада још увек ретке, дозвољавају и брак између особа истог пола. То још увек није универзално признато људско право. Комитет IDAHO (International Day Against Homophobia ) је 17.11.2006. лансирао међународну петицију “за универзалну депенализацију хомосексуалности“, наводећи да те, 2006. године, још увек 70 држава дефинише хомосексуалност као „злочин“ за који је у 10 држава, чланица УН, предвиђена смртна казна. Дакле, нису правници аљкави, него су НВО активисти манипулатори.
Препоруке:
0
0
98 среда, 09 март 2011 22:31
Биљана Николић @Ружичасти пантер
Хвала на корисним информацијама. Коментари су Вам изузетно квалитетни.
Препоруке:
0
0
99 четвртак, 10 март 2011 01:42
Hitna pomoć
Donošenje Deklaracije o ljudskim pravima je bilo motivisano plemenitim ciljevima, ali je pojam ljudskih prava vremenom počeo da se zloupotrebljava i pretvara u doktrinu (samo)uništenja ljudske vrste. O tome svedoči ne samo promocija homoseksualizma i zalaganje za legalizaciju abortusa, već i neki drugi stavovi promotera „ljudskih prava“ koji su u direktnoj suprotnosti sa medicinskom etikom.Tako je zvaničan stav zastupnika ljudskih prava da lekar – kršeći medicinsku etiku – treba da pusti bolesnika, Jehovinog svedoka da umre, mada bi mu transfuzija spasla život. Navodno, u ovom slučaju je važnije poštovati „ljudsko pravo“ bolesnika da se ponaša u skladu sa svojim verskim opredeljenjem koje mu zabranjuje da primi transfuziju, nego poštovanje načela medicinske etike. Slično je sa eutanazijom. Borci za ljudska prava su najveće pristalice eutanazije – prekidanja ljudskog života od strane lekara – što predstavlja najgrublje kršenje medicinske etike - i ne samo medicinske.
Препоруке:
0
0
100 четвртак, 10 март 2011 09:23
Ружичасти пантер @ Биљана Николић
Срдачан поздрав.
Препоруке:
0
0
101 четвртак, 10 март 2011 13:17
Marko Gay
Antonic ne razume da je ovo kulturni fenomen.

Vecini gradana Srbije, za razliku od vecine Amerikanaca, mnoge druge vrednosti su daleko vaznije od slobode govora.

Prestanite da za sve krivite ovu vlast. Gradani su je izabrali.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер