уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србији је доста понижавања!

Kоментари (122) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 04 март 2011 12:18
kaja
амин
Препоруке:
0
0
2 петак, 04 март 2011 12:27
Peter RV
Malo predugo za mene, ali se slazam u svakom detalju.
Istina nam dolazi iz srpskog Gvantanama.
Препоруке:
0
0
3 петак, 04 март 2011 12:30
Dario
Ja sam iz opštine Indjija ... Radikali su bili na vlasti u Indjiji i ništa nisu uradili,a ovi su još gori Ješićevci sa Srećkom Lopovom iz SPS-a ...
Poštovanje Šešelju i ako sam Hrvat cenim njegovo mišljenje jer je gotovo sigurno u pravu.
Svi mladi i perspektivni ljudi koji imaju šanse da odu u inostranstvo nemoj te da razmišljate nema ovde hleba i sigurno nikada neće i biti (za poštene ljude).Imam 20 godina i begam odavde ...
Pozz za sve poštene ljude
Препоруке:
0
0
4 петак, 04 март 2011 12:46
Никад-ни-у-једној-странци
Изгледа да је ВШ прочитао програм Двери...
Препоруке:
0
0
5 петак, 04 март 2011 12:57
Вид
Такмичење у описивању катастрофе се наставља.
Ви се, господине Шешељ, ту одавно високо котирате.
И све што сте овде рекли је, на жалост, тачно.
Али не може се заборавити да сте у три наврата, док још није било касно ни за Косово ни за српску државу, напросто избегли да преузмете власт и одговорност. Препустили сте то управо снагама које овде оправдано критикујете, оставивши за себе улогу богате опозиције, с пуно права и мало одговорности. ("Ми смо најбогатија фирма у Србији!" говорио нам је Вучић, тада Ваш генерални секретар.)

Овде је одавно реч о нечем другом, господине Шешељ. Политичка класа је најгори део српског народа (ако уопште јесте његов део) и ту нема лека. Нема на политичкој сцени ни једне алтернативе за такву политичку сцену. И Ви сте, на жалост, само део такве политичке класе. Разумевајући околности у којима се налазите, нећу овде даље доказивати ту опаску.
Али, ако заиста желите добро свом народу, будите први који ће заиста отворити простор за нове људе у Србији.
Препоруке:
0
0
6 петак, 04 март 2011 13:06
Владимир Половина
Србија чека Шешеља, живела Велика Србија!!

Врати се војводо!
Препоруке:
0
0
7 петак, 04 март 2011 13:15
Uskokovic Sasa
Izbori dolaze pa da se pozovu "zalutale ovce" da se vrate starom stadu. Inace je gotovo sve napisano cista istina.
Препоруке:
0
0
8 петак, 04 март 2011 13:15
Турас
Овоме Војином апелу грађанима Србије нема шта да се дода.Зато,ваљда изостају коментари,или је можда већ касно?Није могуће да је апатија узела толико маха.Јавите се желим ваше коментаре.
Препоруке:
0
0
9 петак, 04 март 2011 13:22
vojislavi
dva najobrazovanija politicara srbije su kostunica i seselj. takodje, jednini su dosledni. medjutim, nikako da materijalizuju potencijalnu politicko-ekonomsku saradnju sa rusijom i kinom. nikako da dodje neki znak iz moskve da srbija zaista moze bez EU. moskva stalno govori da podrzava srbiju u eu?!
Препоруке:
0
0
10 петак, 04 март 2011 13:28
Radmila
Vojislav Seselj je u kazamatu vec osam godina ali je daleko slobodniji od na primer Borisa Tadica ili Tomislava Nikolica! nista nije tuznije u zivotu kada se ljudi pretvore u crve i kada se njih stide i njihovi potomci!
Препоруке:
0
0
11 петак, 04 март 2011 13:34
slobodan45
treba nekoliko miliona POŠTENIH patriota, koji znaju kvalitetno da rade svoj posao, makar to bilo i čišćenje snega, da bi srbija krenula napred, naše stranke nemaju ni to, zbog negativne selekcije...i normalno, okretanje prema istoku, bežanje od neprijatelja i bankarskih, korporo-harača...
Препоруке:
0
0
12 петак, 04 март 2011 14:04
M.Mirkovic
Potpuno ste u pravu gospodine Seselj, ljudi su polako poceli da otvaraju ocu sta nam se desava u Srbiji, tek nakon 10god, samo da nas bude dovoljno za sledece izbore koji misle svojom glavom, jer Srbija je na kolenima...
Препоруке:
0
0
13 петак, 04 март 2011 14:13
Симић Манојло
Незнам колико је у праву Шешељ што се тиче њиховог
економског програма о оживљавању привреде и њене
најважније гране, пољопривреде (која је и у Америци
стратешка грана и добија највеће субвенције), али
му се сасвим сигурно не може оспорити, да је овај
ужасни примитивлук Тадићеваца, о којему је још
Стерија све рекао, довео Србију у стање колапса.
Мучно је гледати, када медији под потпуном контролом, снимају Тадића, како прилази радном
столу, па као Обама, сједа, ставља наочари и почиње
да ради. Интелектуалец.
Ја се најискреније надам, да ће га једног дана, неки заиста слободни медији, снимати у затвору.
И сву његову диктаторску камарилу.
У ту сврху, требало би привучи стране инвеститоре
да улажу у изградњу новог савременог затвора, за ове скакутане, тренутно на Власти.Нема паметније
инвестиције.
Препоруке:
0
0
14 петак, 04 март 2011 14:14
soja
eeej, mačak je on... on otišo u EU jos pre 10god, ni ne pomislja na povratak... a nas ovde pali 'nikad u eu'
Препоруке:
0
0
15 петак, 04 март 2011 14:33
Цепомудрени
Вратиа се Шешељ и памет добија, сада ништа не разбија,нити тикве сади.Хоће чова српску кућу да сагради.Бољег вала нееемаааа.
Препоруке:
0
0
16 петак, 04 март 2011 14:37
Dragan Petrović
"Brate" koji mi to nisi, usreći i sebe i Srbiju i ostani tamo gde si. Za odbranu na Sudu kapa dole, ali kao političaru daleka ti lepa kuća. Srbiji nisu potrebni nikavi Šešelji ali ni Tadići, a još manje cirkus od politike i od države koji se podrazumevaju uz vaše eminencije.
Препоруке:
0
0
17 петак, 04 март 2011 15:05
Душан Ариљевић
У прогласу ништа ново осим демагошке реторике и наравно приче о новим и старим радикалима тако да се не зна "ко је кога изневерио и да ли ће се кумства обновити"? Новина је од војводе, да у делу прогласа у коме говори о спољњим интресима Србије, не помиње "границу Карлобаг-Карловац-Вировитица". Симптоматично!
Препоруке:
0
0
18 петак, 04 март 2011 15:13
Сања
Дарио само ти иди. Срећно!
Препоруке:
0
0
19 петак, 04 март 2011 15:17
Цоца
Ево и ово дочекасмо, да нас слободне људе, теши
човек који је на робији. И тужно и јадно и мучно и
и срамно за све нас.
Војиславе Шешељу свака ти част.
Препоруке:
0
0
20 петак, 04 март 2011 15:17
Rio Lobo
Vojo brate sto nagrdi toliko Tomu i Acu, pa mora se nesto raditi i zamajavati narod a bogami i sve one koji su navalili da nam otimaju Srbiju dok se ne vratis pa da to onda sve rasceramo. Kad se vratis pa sa jos jednim Vojom, ej gde ce nam biti kraj!
Препоруке:
0
0
21 петак, 04 март 2011 15:32
Мирослав Анђелковић
@Dario

Па зар Јешић, најевропскији градски менаџер, још није направио Истраживачко развојни центар са индијским капиталом, који ће, како је обећао (у Тадићевом и Динкићевом маниру), запошљавати 25.000 Инђијаца, пардон Индијаца, јер Инђијаца нема у толиком броју?!
Препоруке:
0
0
22 петак, 04 март 2011 15:36
The Tao of Groove
Ima li nesto da nije tacno u ovoj Seseljevoj poruci? Iz zatvora bi bolje vodio drzavu od Borisa Tadica. Svako dete bi bolje vodilo drzavu jer ako se Boris Tadic nekome dopada, a videli smo da se svidja nemackim ministrima, onda bi jedno dete na celu drzave dobijalo uzdahe ispred malih ekrana i donosilo pozitivne poene Srbima.
Препоруке:
0
0
23 петак, 04 март 2011 15:41
Голуб
Војводо, издржи!
Препоруке:
0
0
24 петак, 04 март 2011 16:06
Poruka Šešelju....
Nije dovoljno samo ići za Srpskom radikalnom strankom jer oni su u vreme kada su bili zajedno sa Nikolićem i Vučićem odlučno bili, znam jer sam u njoj bio, bili protiv izlaska na ulicu i traženja rešenja protiv vladajućeg režima. Tada su me mnogi koji su ostali u današnjoj SRS uveravali u Tomin argument da se nema šta tražiti na ulici. A sada kada ih je Toma Nikolić napustio osipaju drvlje i kamenje na tog istog Tomu Nikolića. Ne samo da nije valjao Toma Nikolić nego i ti isti radikali koji su se tada vukli ko ovce za njim. Od radikala jedino poštujem šešelja i Zorana Krasića, neke, pak, ne poznajem, ali za većinu onih sa kojima sam drugovao i koji su ostali u istoj stranci spremno tvrdim da su najobičniji karijeristi, neznalice ili pokvarenjaci. U to me ne može razuveriti ni sam Vojislav Šešelj. SRS je mrtva stranka, prepuna oportunista i kalkulanata. Poruka Šešelju. Mora se tražiti alternativa!
Препоруке:
0
0
25 петак, 04 март 2011 16:07
Влада Канада
Добро дошао г-дине Шешељу! У овом тренутку само ти Србију можеш продрмати и пробудити. Само пробуђена Србија може наћи свој пут у спасење од западних варвара.
Препоруке:
0
0
26 петак, 04 март 2011 16:08
Ружичасти пантер
@Peter RV
Претпостављам да сте хтели да кажете "из Гвантанама за Србе" и у том смислу се слажем са Вама. Заиста ове речи су истините али не знам колико ће људи то прочитати.
Препоруке:
0
0
27 петак, 04 март 2011 16:20
Александар Невски
СРБИЈА је без алтернативе а не Брисел и Вашингтон!!!
Препоруке:
0
0
28 петак, 04 март 2011 16:26
Благоје
Ваистини Војиславе!

Дарио, има леба овде. Нема "бегања", где год одеш за све си само Балканац, Хрват или Србин то је њима небитно.
Препоруке:
0
0
29 петак, 04 март 2011 16:53
срба
Србија чека Шешеља !
Препоруке:
0
0
30 петак, 04 март 2011 18:28
Висарион Душану Ариљевићу 1
Кажете Ариљевићу "ништа ново" у прогласу Војислава Шешеља.Може се, ако пажљиво читате, да каже да од Светог писма до данас нема ничег новог.Али не кажете је ли то у том прогласу мало.Погледајте госн Ариљевић шта је ново у Србији после победе ДСа и коалиције.Да је бар остало оно старо, него се све срозало.Ти трикови "ништа ново" или "ма пуистите Шешеља, он је мало онако" одавно су на сцени.Начиниш од њега монструма, што ја он , истини за вољу на неки начин сам својим неким гестовима , инспирисао и не видиш да је човек доследан, да све што говори ако се оствари, чак у 50 посто има да измени слику Србије.Он никад није владао сам И кад је владао чинио је то у стани пани ситуацијама кад се састављао крај с крајем,Ми смо од Милошевића већ начинили Сотону а човек је водио земљу под санкцијама и водио у рат кад другог избора није било.Није испало добро али се све одржало.За многе је под санкцијама било боље него сад под патронатом запада.Сви они који не раде то мисле.700 хиљада
Препоруке:
0
0
31 петак, 04 март 2011 18:42
Висарион Ариљевићу 2
Ми не смемо госн Ариљевић да бекнемо да су санкцвије уништиле велике фабике, да су НАТО авиони побили толико и толико Срба па и оне у ТВу.Да осиромашени уранијум изазива рак код жена , да су многа после тога рођена деца у Србији која су хендикепирана , настала од тих зрачења, да је то злочин миленијума а не злочин века.Ми не сњмемео да кажемо да су српски генерали на Косову морали да отвроре саобраћајнице које су УЧК избарикадирале, да су Шиптари стварали своје институције без питања државе у којој су живели , да су лагали како их Српске власти отпуштају иако су од УЧКа добили наређење да посао напусте и да не набрајам .Шта је ту било решење?Преговоре неће, своју државу хоће.Ту је оно што је учиннио Милошевић било једино.Шта бисте ви урадили.Шта НАТО, шта Америка.А ми смо на све то забоаравили и правимо се да не постоји.
Ми тренутно немамо другог него ШешељаНама треба Путин .Уништио је Хаг.Растурио их ко Панта бабу.Такав нас може да изведе.Другога немаОсврните се.Ови су гори од На
Препоруке:
0
0
32 петак, 04 март 2011 18:56
Висарион Ариљевићу 3
Нисам ШЕШЕЉЕВАЦ.Нисам политички опредељен.Чак сам спреман да се залажем да никог не гласамо.То је једини начин да свима дамо до знања шта о њима мислимо.Али то је тешко изводљиво.Доћи ће са 200.000 гласова на власт.Натовариће нам своју гладну камарилу да пљачка, по принипу сјаши Курта да узјаши Мурта.А ми више снаге за те подвале немамо.Ми смо на ивици.Сада спасавамо Хрвате, скидамо оптужницу противу човека који је убијао Србе.Наједном пуј пике погрешили смо.Преко ноћи.Зар не видите ко нам је наредио и кога слушамо.Госн Ариљевићу човек чами у затвору као да је он побио оне у РТСу за време биомбардовања.А НАТОвци су тачно знали ко се ту налази и смишељено то учинили да би после скренули пажњу са себе на нас. И ми сада хоћемо у НАТО.Ко смо ми то морално.Можемо ли бескрајно да се лажемо.Америка има факултете за производњу и пласман лажи.Хрвати су државу начинили на лажима."Домовински рат" којешта.Нападали заједничке касарне које су мировале и у којима су били и Хрвати.Освестимо се
Препоруке:
0
0
33 петак, 04 март 2011 19:09
Zoran, za Poruka Seselju...
"...ali za većinu onih sa kojima sam drugovao i koji su ostali u istoj stranci spremno tvrdim da su najobičniji karijeristi, neznalice ili pokvarenjaci."
Sta, zar su ovi na vlasti bolji? A oni u LDP-u sto bi za pohvalu nekog zapadnog ciinovnika prodali i rodjenu majku nekmoli svoju zemlju? Koliko je penzionisani general Perisic dobio od americkog agenta John-a Neighbor-a u dok ga je u nekoj kafani na ibarskoj magistrali snimala srpska vojna kontraobavestajna sluzba kako prodaje dokumenta sa oznakom drzavne tajne? 400 evra? Licni integritet je u vecem deficitu u Srbiji danas nego srpska ekonomija a taj deficit ce se u buducnosti nadoknaditi mnogo teze od ekonomskog posto stasavaju generacije vaspitavane na vrednostima Farme, Velikog brata i Dvora a B92 ih na nacionalnoj frekvenciji edukuje o tome kako je spasavanje NATO pilota oborenog dok je bombardovao srpsku teritoriju gest izvanredne humanosti. Masovno drogiranje omladine, vece nego ikada u istoriji zemlje da i ne pominjem.
Препоруке:
0
0
34 петак, 04 март 2011 19:29
саша р.
Српској радикалној странци сам много замерио неизлазак на улице Београда када је допуштено да падне Книн. Такође сам им замерио што су добијене изборе и врућ кромпир препустили другима.
Ипак, сваки поштени правник и адвокат ће вам рећи да је оволико држање Војислава Шешеља у Хашком казамату, ван сваког међународног права. Начин на који се поступа према Шешељу представља безумно иживљавање белосветских садиста и њихових слугу.
Подржавам господина Шешеља, његову храброст, истрајност и духовитост, као и све остале особине које је показао за свих ових година од како је утамничен.
Препоруке:
0
0
35 петак, 04 март 2011 19:36
Цмок Торонто
Честитка НСПМ на храбрости да објаве овај проглас.
Сви понижени дигните чела.
Није тешко.
Препоруке:
0
0
36 петак, 04 март 2011 19:38
паја патак
Добро, нека је Шешељ са својим констатацијама чак и у свему у праву..... и – шта онда? Само он, само СРС...( уз подршку Русије и Кине) ? Шта мисли, на који начин може да утиче на политику и на доношења решења у земљи? Ако хоће сам, то може само државним ударом, јер на изборима никада не може освојити већину мандата. Ниједном речи не помиње потребу сарадње са било којом другом странком, покретом, или нечим сличим. Не замишља ваљда да сам освоји већину? Никада се, уосталом, није ни истицао увиђавношћу у реалност. Трла баба лан да јој прође дан.
Препоруке:
0
0
37 петак, 04 март 2011 20:41
Peter RV@ Ружичасти пантер
Da, zapravo sam htjeo to da kazem. Hvala na ispravci.
Препоруке:
0
0
38 петак, 04 март 2011 20:44
gavrilo p.
Doktore,

slazem se za svim sto ste napisali.

Nadam se Vasom brzom povratku u zemlju.Ali ne zaboravite,svi pamtimo Vase vreme provedeno u politici,nista nam dobro niste doneli.
Nije dovoljno biti sam protiv svih,i radikalizovati deo drustva do te mere,da postanu nepristupacni za bilo koju drugu ideju.
Budite sigurni da nikad necete osvojiti toliko glasova da sami vladate.
Ako budete mudri,i Vasim povratkom doprinesete ekonomskom razvoju Srbije,i ciscenjem kriminalnih sfera iz drustva imate moj glas.
Ako krenete opet svoj retorikom iz devedesetih,zaboravite na mene.
Vise nikome nije do slusanja beskonacnih rasprava o besmislenim temama.
Okrenite se realnom zivotu,budite pristupacan za sire slojeve drustva,pokrenite ekonomiju Srbije kroz mudre dogovore sa Rusijom i Kinom,a za ostale ostanite otvoren i prihvatljiv,ali bez uslovljavanja,to vazi za sve!
Bicemo spaseni tek kad se resimo bele kuge,vratimo seljake na njive,ozivimo kulturno blago naseg naroda, itd
Препоруке:
0
0
39 петак, 04 март 2011 21:02
Bojan Todorović
E, što me podseća ne nekog....
Nikako da se setim na koga...!
Možda neki brkovi, omanji....
Препоруке:
0
0
40 петак, 04 март 2011 21:17
Knjige u ruke.....
@Zoran
Šta, zar ovi na vlasti....Vi kao svaki Srbin, odmah skače na argument a da ga nije ni shvatio. Rekoh, prvo, alternativa. A, kakva, o tome se može podugačko razglabati. Ali i pre svega, da bi se izašlo iz ovog kala potrebna je trezvena pamet koju, eto, ne vidoh, kod pomenutog. Ovde, izgleda, mora da se izvede svojevrsna kulturna revolucija da bise uopšte krenulo od početka. Naravno, šalim se, ali, u svakoj šali ima i po malo zbilje....I, to je ono što ovde malo njih shvata. SRBI, POČNITE VEĆ JEDNOM DA SE BAVITE OZBILJNIM TEMAMA JER ĆE VAS VRAG ODNETI SA OVOG SVETA.....
Препоруке:
0
0
41 петак, 04 март 2011 21:39
Pera
Puno tačnih opaski o stanju u Srbiji, izmešano sa puno izmišljotina.Manipulantska priča e da bi se nekako prošao cenzus,koji do sada na lokalnim izborima niže Save i Dunava nije pređen."Vojvoda" koji je hteo da kruniše tuđeg kralja,da pomogne Amerikancima da sliste Sadama,a bio šef parade i glavni "trubač" kod Miloševića, sada više piše o njegovim glavnim pomagačima Nikoliću i Vučiću nego o svojoj ulozi u sprečavanju sopstvene stranke da dođe na vlast.Njegove "legendarne" izjave o Gavrilu Principu i granicama "KOV" sprečile su njegove pajtaše da pobede njemu toliko mrskog Tadića.Naravno sad mu nije mrsko da njegovi radikali dele vlast u javnim preduzećima Beograda sa Čedom i Tadićem.Očigledno nepromenjena svest o sopstvenoj veličini,ničim utemeljena u realnosti.
Препоруке:
0
0
42 петак, 04 март 2011 21:59
Висарион за Тодоровића
Господине Тодоровићу, нисте оригинални.Већ су га одавно са тим брковима цртали по зидовима.Знам шта хоћете да кажете.Али реците ко ће да нас изведе из овога зла.Дављеник се и за сламку хвата.А ви хоћете и ту сламку да му узмете.
Не љутим се, само размишљам.Много смо се прозлили и свака вашка обашка.Мора да постоји неко, било ко али да има петљу да нас поведе .Нема
велике речи, нема велике идеје, нема ниједног знака у свим тим говорима политичара (аматера, неквалификованих,често шарлатана ,фразера,јефтиних демагога, којима се провиди алавост за паре. Пазите у свету свако мора да буде квалификован да би нешто радио, само су политичари неквалификовани).Понекад као Хитлер потпунио луди, или као Стаљин неприкосновени, или као Буш глупи).И ми бирамо.Па тај Шешељ је у том Хагу показао како се човек брани, како их чини луткама у рукама властитих правила игре.Сви то виде.Баш ме чуди да немате , или нисте пратили, осећај да је то нешто.Разумем али ...
Препоруке:
0
0
43 петак, 04 март 2011 22:01
Branko
Lepo gospodine Šešelj nema šta . Tekst Vam je odličan. Ako si stvarno patriota i spreman si sve da daš za ovu Srbiju onda se pogrči i poturi - uvuci rogove i gutaj knedle - ulizuj im se, plači, kukaj i moli i kleči ljubi im stopala pravi se glup i budala nevešt i smušen pristani na sve SAMO DA DOĐEŠ I POMOGNEŠ SVOM NARODU .Tvoje lično neprikosnoveno , veliko i nikad više ponovljivo JAAAAA - preče ti je od tvog naroda.Fala ti lepo na tekstu I savetu ALI ZNAJ imamo mi ovde u Srbiji takvih JA POLITIČARA mnogo jačih nego što si ti.Za razliku od tebe oni su mnogo mudriji i lukaviji NE PRSE SE NE TRSE SE NE ISTERUJU ISTINU PO DANU , JEDNO PRIČAJU DRUGO RADE , SVESNO OBMANJUJU NAROD , I RADE TI O GLAVI .Žali bože što si toliko u zatvoru kad ništa nisi promenio u svom ponašanju.Da te sad puste odmah iz zatvora sa tim tvojim ponašanjem samo bi ojačao DS i Nikolića .Na kraju bi se tvoje spašavanje Srbije svelo na izreku:Otišo Martin u Zagrev došo Martin iz Zagreba.
Препоруке:
0
0
44 петак, 04 март 2011 22:26
cenda
e moj vojine svaka ti je ko iz jevandjelja ali sto bi reko jedan moj komsija,,, djabe pricas,, mislim da je gotovo i da je prekasno za spas srpstva. ko da nam je bog oci glibom zamazo pa nista nevidimo sta nam krvopije spremaju i sta nam rade.
Препоруке:
0
0
45 петак, 04 март 2011 22:33
Обсервантес
Дакле,после оног последњег Милошевишевог антиципирајућег говора доживесмо и рекапитулацију градива само уз десетогодишњу проспекцију и све то на „безалтернативном путу“.Кампања је почела а СРС и њен лидер ће изгледа озбиљно да уђу у ову причу.Србија је ипак у репрезентативној студији а овај(не само) „ускостраначки“ проглас Проф. др Шешеља биће врло брзо животно проверен. Срби и грађани Србије су пред јако важном предстојећом и анонимном, животно важном провером(избори). После ових избора више неће бити националног јадања и кукање над злом судбином коју су нам пројектовали(истина је да су претходној деценији учињена „сврсисходна“ недела против српског народа да би смо стигли до овде). Колико смо сами спремни да у томе учествујемо и то легитимишемо на сопствену штету предстојећи месеци ће показати. Биће ово пресек свести и биће одговорност до у сваког појединачно.Само не на улице, Србима су ту спремљене, вечито приправне (историја нас томе учи!)већ препознатљиве антинационалне замке.
Препоруке:
0
0
46 петак, 04 март 2011 22:34
@ Branko
Нешто не примећујем да ДС и Николић раде на томе да се Шешељ што пре врати у Србију и да "својим понашањем" само ојача позиције демократа и народњака - како Ви кажете.Пре бих рекао да је обрнуто.Уосталом, о томе је у свом интервјуу нешто рекао и генерал Делић.
Препоруке:
0
0
47 петак, 04 март 2011 22:35
Jelena@paja patak
Sad bas da je trla baba lan da joj prodje dan nesto taj dan traje osam godina,a zapoceo je onim vodite ga i ne vracajte.Pa sta je ova kompradorska druzina sa ovim prosrpskim uradila Srbiji i narodu za tih osam godina.Rezultati ko kiklop,45o.ooo otpustenih,sve rasprodato i unusteno,glad a oni se reformisu i idu u Evropu .Prodavci magle.I ne zaboravite bombardovanje,osiromaseni uranijum i poruku da Srbi treba deci da objasne da je bombardovanje bilo vaspitno.
Препоруке:
0
0
48 петак, 04 март 2011 23:18
Л
dva Коstunica i seselj.takodje, jednini su dosledni


Ако је доследност:
  • бити пион оног штаба у Пешти

  • бити у каоалицији са Чанком, Чедом итд

  • дозволити да ти посланицима шеф буде Чеда

  • дати подршку Тадићу


па после "србовати",
онда ја,јадан, немам појма шта реч "доследност" значи.

Једине две странке које су доследне су ЛДП и СРС. Нису готово ништа мењале током година.
*
Чудим се храбрости уредницима НСПМ да ово објаве.
*
Него,уз све поштовање за донкихотовску борбу ВШ у казамату,има му се много тога замерити: Рецимо, она прича о клању кашикама.Један такав ум је морао знати шта значе психолошки ратови.И да ће се такве изјаве обити о главу Србима.
Вако разуман би рекао: "Људи, рат је грозна ствар, људи пукну,чине свашта, испливају из подсвести разнем мржње,отме се контроли.итд,итд"

Уместо тога, он маше пиштољем у студију и прича о клању кашикама.
Препоруке:
0
0
49 петак, 04 март 2011 23:27
Ad hoc
Поштовани и драги Војводо,Професоре,Докторе,Брате Србине.
Кад је Ђенерал Мамула хтео да среди усташе,балије,јанеѕе ,а с тим и потоње(садашње) проблеме,колко знам Слоба се устручавао "да пролива крв"а ни Ти Брате ниси хтео рата.

Жив и здрав нам се врати из казамата.
Ће видимо остало потом.
Препоруке:
0
0
50 петак, 04 март 2011 23:33
Vladimir@paja patak
E bas si Paja Patak.Zivi u uverenju da si napisao nesto pametno ali ja sam uveren da ti sam ne verujes da je tako.Kavo ime takav i komentar.
Препоруке:
0
0
51 петак, 04 март 2011 23:59
Душан Ариљевић
@Висарион 1,2,3
„Нисам ШЕШЕЉЕВАЦ.Нисам политички опредељен.“ Ја то могу да тумачим и на начин да нисте члан СРС или нисте присталица В. Шешеља, (Шешељевац) али сте „политички опредељени“ имате став – добро се политички орјентишете. У основи све се у Вашем коментару своди углавном на набрајање последица које су задесиле Србију, српски народ и грађане уопште. Тврдити супротно, било би неозбиљно. Остављам малу резерву, углавном је то било тако. Ја ћу само на једном примеру илустровати у чему мислим да је стварни проблем наше, српске несреће који се огледа у апсолутном неразумеваању стварности и у погледу (историјског) времена и простора (који нас окружује). „Ми не смемо госн Ариљевић да бекнемо да су санкцвије уништиле велике фабрике,“ Послужићу се овом Вашом констатацијом која је потпуно нетачна. Санкције су уведене 92. године а два сасвим друга разлога су докрајчила „велику приввреду“: распад Југославије и ратови који су се водили после тог распада.
Препоруке:
0
0
52 субота, 05 март 2011 00:00
Душан Ариљевић
наставак:


Основни разлога слома српске привреде и не само привреде је закаснело трансформисање, реформисање друштва и државе у односу на оно што се дешавало средином осамдесетих година око нас и уопште у свету. Процеси промена који су били видљиви у државама попут Кине и Русије друштвеној елити око Милишевића нису били довољан сигнал у ком правцу треба кренути. Познато је да је Западу било стало да „социјаллизма више не буде“ и да су се својски трудили да то искорене не бирајући средства али је при том још очитије било да је српска власт настојала да задржи статус кво. Опет да поменем Русе, са дупо више „социјалистичког стажа“ они крећу у реформе а ми остајемо чувари једног пројекта који је био „успешан“ само у сфери друштвене потрошње, који је иначе давао стварне резултате до средине 60-тих година а после тога, полако али сигурно постајао апсолутно непродуктиван.
Препоруке:
0
0
53 субота, 05 март 2011 00:02
Душан Ариљевић
наставак 2.
Да се вратим на санкције, 1989, 1990, и 1991, значи пре санкција ми смо имали потпун пад привреде али још увек запослене на броју, односно на „чекању“ како се то популарно звало.Е сад ми расправљамо како је то ко водио државу под санкцијама. Није то право питање. Милошевић је био скоро пет година пре тога на власти. За мене је то питање његове одговорности. Шта је учинио за тих пет година? По мом скромном гледању то је био кључни период. Ви сте поменули бар двадесет зала која су нас задесила за ових 20 година. Ја сам покушао да Вам укажем само на један проблем, изостанак привредно-економских реформи који је извор других последица па на неки начин и рата. Тако, да би се разумели, мени је мање битно како се на пример Милошевић (или Шешељ) држао на суду, јер то је последица – већ како се понашао да Србија избегне све оно што јој се дешавало па и тај Хаг.
Препоруке:
0
0
54 субота, 05 март 2011 00:04
L
Висарионе, не чуди се разним Тодоровићима, они су и Патријарху цратли реденике.
То је сав ментални хоризонт свих "тодоровића", да свакоме налепе етикету фашисте.
Не знају ништа друго. Не цртају те бркове никоме из НДХ...
Препоруке:
0
0
55 субота, 05 март 2011 00:07
slobodan45
biti će, šta biti mora...uskoro ćemo saznati...
GODINA RASPLETA...
Препоруке:
0
0
56 субота, 05 март 2011 00:13
prosecan.srbin@mail.com
Doktor je dao dobru dijagnozu, al nam treba neko novi za operaciju.
Препоруке:
0
0
57 субота, 05 март 2011 00:33
Каква Чедина доседност - од монархисте, преко студенског вође и Ђинђићевог демократе, заштитника мафијашких шефова, до шиптарског лобисте!
То ни све светске врачаре не би предвиделе!

Немојте да мислите да двојица Војислава нису знала шта раде, погледајте кад и око чега су сарађивали ишта је донешено заједничким гласовима СРС и ДСС.

Гласовима радикала ДОС је узео мандате ДСС, логично јер је хтео да ослаби владајућу већину, али неправедно према ДСС. Обрнуто је било 2008 са председником скупштине. Све је то нормално у политичкој борби.

Оно што је најважније, двојица Војислава су сарађивала око кључних ствари за Србију. Хвала им на томе.
Препоруке:
0
0
58 субота, 05 март 2011 00:39
Милорад Богдановић
Велики поздрав, великом човјеку.
Препоруке:
0
0
59 субота, 05 март 2011 00:39
Мишљења једног кловна
И Паја Патак оболео од депресије - дакле крајње је време да се врати Војислав!
Препоруке:
0
0
60 субота, 05 март 2011 01:10
@Никад ни у једној странци
Срамно је да неко користи Шешељев говор за пропагирање странке за коју не знамо ко стоји иза ње.
Препоруке:
0
0
61 субота, 05 март 2011 01:18
Senka
(1.)Seselj je u ovom pismu dao istinsku analizu sadasnjeg stanja u Srbiji , (svi se komentatori slazu s tim).” “Nezaposlenost je povećana, preko 70.000 preduzeća je u konstantnoj blokadi, spoljnotrgovinski deficit od januara do oktobra 2010. godine iznosio je 4,2 milijarde evra, a u 2011. godini se očekuje još veći deficit, od osam milijardi evra…….Od građana Srbije su stvorili armiju nezaposlenih, siromašnih, ojađenih i poniženih, kojima su na tu muku nametnuli i osećaj krivice – da su sami krivi za to što ih je snašlo.”
Ponudio je i rjesenje:” da je jedini put koji omogućava Srbiji da opstane teritorijalno, politički i ekonomski, saradnja sa Rusijom, Kinom i državama koje neće vršiti nikakav politički pritisak na Srbiju, ili zahtevati bilo šta što je protivno interesima naše države i, što je posebno važno, neće se mešati u unutrašnje stvari Srbije.”
Pametnom bi i to bilo dosta.
Препоруке:
0
0
62 субота, 05 март 2011 01:22
Senka
(3)A to sto Seselj kaze o kanalisanju da Nikolic radi da pomogne Tadicu , vidjeli ste nedavno i svojim ocima. Bile su mirne demonstracije u onom trenu kada su se poceli odigravati Fejsbuk nemiri u svijetu( Afrika i eto i Hrvatska sada) .U Srbiji imate samo obecanje o ‘ stiropor “ nemirima koji bi eventualno postavili Nikolica umjesto Tadica, Drugim rjecima da sjase Kurta a da uzjasi Murta.
Seselj ne predlaze rat nego samo promjenu kursa kojim drzava ide. Ako ovi sada insistiraju na NATO kursu a i budali je jasno sta je NATO radio Srbiji- normalno bi bilo da se ne ide putem NATO-a. I normalno bi bilo da se od NATOa trazi da isplati odstetu za terror nad civilima jedne zemlje. A nije normalno da se narodu namece da je taj teror sam trazio pa je i dobio zasluzeno.

Nije vazno koliko si odmakao na krivom putu nego je vazno da se vratis na pravi put bez obzira sto moras jedno vreme ici okolo naokolo .
Препоруке:
0
0
63 субота, 05 март 2011 01:23
Теодора
Г. Шешељ је скоро сасвим у праву за све што је изнео у Прогласу. Од 5. октобра 2000. на овамо Србија се уништава територијално, економски, морално... да би растакање и бесомучно пљачкање достигло врхунац последњих неколико година, тако да је Србија сада, најсиромашнија и најпониженија у својој историји.
Оно што не одговара истини је стављање у исти кош Напредњака са актуелним властима, јер у сатирању Србије нису, нити сада учествују ни на који начин.
Чак, сигурна сам, да су једина снага која може да заустави ову пропаст државе и народа, баш СНС са Томом и Вучићем!
Препоруке:
0
0
64 субота, 05 март 2011 01:52
Kole
Puna podrska Vojislavu Seselju!
Препоруке:
0
0
65 субота, 05 март 2011 02:10
Висарион Тодоровићу изнова
Ако тако идемо онда је пад настао после Никезића.И да му је Тито ментор.
И то може да буде у игри.Мица тракаљица је много дубља него што се вама чини.Али
Све се може тумбати али да су санкције докусриле српску привреду то ваљда не спорите.
Лоше судите о мени.Можда је то отуда што за вас неутралних нема.Или је господин Л у праву?Сад свеједно.У сваком случају нисте много оспорили од онога што ја мислим да се десило.
Чак и да сте у праву то је само један елеменат .Мене је занимала комплетна слика ако не и истина.Бојим се да сам се упетљао онде где се одвијају непоправиве и судбинске наше "деобе"а ту лека нема.Без неког Шешељња никако.
Препоруке:
0
0
66 субота, 05 март 2011 02:14
@Д. Ариљевић
„...ми остајемо чувари једног пројекта који је био „успешан“ само у сфери друштвене потрошње, који је давао стварне резултате до средине 60-тих година а после тога, полако али сигурно постајао апсолутно непродуктиван.“

Највећи део стамбеног фонда од 680.000 станова, вредан 34 милијарде евра (тридесет четири милијарде евра), изграђен је после 1965. То нису биле ни виртуелне ни позајмљене милијарде (читава Југославија није дуговала толико) већ милијарде издвојене из профита (чистог дохотка) које су створила српска предузећа. Станови су само мали део огромног богатства створеног у Србији између 1965. и 1990. Да поменем гиганте у индустрији фармацеутској, металопрерађивачкој, прехрамбеној, дрвној, грађевинарству, трговини... Истовремено, из профита који је стварала та привреда финансирани су бесплатно здравство, школство, зидани клинички центри, домови здравља, универзитетске зграде, издвајана огромна средства за културу, кинематографију, позоришта, издавачке куће...
Препоруке:
0
0
67 субота, 05 март 2011 03:05
Marko
Seselj je svakako u pravu po svakoj navedenoj tacki. Imamo marionetsku vlast sa najmarionetskim presjednikom na svijetu. Stidim se tih podanickih i izdajnickih dusa.
Vlast bez vlasti, puna korupcije, bez ijednog valjanog cilja. Puna lazi i spinovanja. Prodaje zadnje ostatke drzave zarad spasa fotelja. Upravljana od strane stranih drzava , nevladinih organizacija i korumpiranog kapitala uglavnom pokradenog od nesretnog srpskog naroda. U pravu je Seselj - Ovoj zmiji treba stanuti na vrati da ne bi progutala citav srpski narod i srpsku drzavu. Sto je dosta dosta je...
Препоруке:
0
0
68 субота, 05 март 2011 05:57
pastrovic
Neka se vrati, ali prvijenstveno svojoj ženi i đeci.
Od SRS nema više ničega, a on je svojim odlaskom u 'Ag to "podržao"!
Pitam ja sve vas: koje je to pa teške intelektualce i pravničke vidre Dr. Šešelj nadmudrivao u Hagu?
Nadmudrio je uglavnom polupismeni svijet, uz nešto malo intelektualnih nakaza, a kojih je uvijek više nego onih sa kapacitetom.
Izuzimajući onog francuskog ustašu Iva Tomića, svi ostali su bili tužni i za gledanje, a kamo li slušanje.
Kad se vrati mora da meni lično kaže i obrazloži zašto barem njegovi radikali ne izađoše na ulice, kad padoše Knin i RSK?... (ponavljam pitanje već izrečeno u ovdašnjem komentaru), a znao je da se u toj RSK onako žestoko svađa sa Kepom i da ga omalovažava!!!
Zašto, ili - ZA KOGA?
Dalje, meni lično mora da objasni kako je moguće da on, četnički vojvoda, još nije zapazio da na nebo-plavoj radikalskoj zastavi nešto veoma SRPSKO nedostaje?
Kud pobježe KRUNA NEMANJIĆA, gospodine Vojislave... i gospodo radikali?
Препоруке:
0
0
69 субота, 05 март 2011 09:42
L
Каква Чедина доседност - од монархисте, преко студенског вође и Ђинђићевог демократе, заштитника мафијашких шефова, до шиптарског лобисте!


Па о тој доследности ти и говорим. Зар ствари које си навео а ја болдирао, нису све на истој линији?

Мислио сам на Чедину доследност: С црним ђаволом, само против СРбије.

Не сећам се да ли је рекао ВШ или Тома, 2002 године: Лако је мени знати шта ми Ђинђић мисли, него не знам шта ми Коштуница мисли.
Препоруке:
0
0
70 субота, 05 март 2011 11:18
Bojan Todorović
@Visarion

Slažem se. Ni ja ne smatram previše duhovitim docrtavanja na posterima. Moja opaska se odnosi na izbor fotografije ( na naslovnoj strani ).
Pogledajte sami. Kao da su je namerno odabrali da stavom i frizurom neodoljivo podseća na Hitlera. Uistinu – Šešeljeva sličnost sa Hitlerom je mala. Najviše u zapaljivim nastupima, u navodnoj ugroženosti srpskog ( nemačkog ) naroda od svih i svuda, te potrebi da se na tu „ugroženost“ grubo odgovori, u diskriminaciji po nacionalnoj osnovi koju je delimično i sproveo u delo.
Učinci su mu beznačajni, ali sami stavovi i gestovi su mu bliži Hitlerovim nego što je to slučaj sa Miloševićevim.
Da li smo baš davljenici, ili ne, da li Šešelj uopšte može biti bilo kakva slamka, tema je za razgovor, ali se slažem sa Vama da su nam izgledi drastično smanjeni ako sve što radimo – radimo ušančeni u dva ( ili više ) suprotstavljena rova i komunikaciju vršimo kroz puškarnicu.
Tako „ujedinjeni“ mi treba da nastupamo prema spoljašnjem svetu.
Препоруке:
0
0
71 субота, 05 март 2011 12:11
Цоца@Dusan Ariljevic
Када кажете да је главни разлог наше лоше ситуације
тај што се оклевало са привредним реформама, ту има истине.
Но, и да сте потпуно у параву, а нисте, никако се
не може опрвдати нечији став да вас и ратом врати
"на прави пут". А мени се чини да то многи не желе
да виде, не желе о томе да мисле. Од нас се тражи
да то морамо раѕумети, да је то њихово право, да
се то мора прихватити. Је ли то став достојан човека који мисли својом главом. Смемо ли тако да
учимо своју децу?
Препоруке:
0
0
72 субота, 05 март 2011 12:16
@L
Оно што је најважније, двојица Војислава су сарађивала око кључних ствари за Србију.

Уз очигледна њихова неслагања, разлике, њихове мане (или врлине) међусобну политичку борбу, Србија их је увек удруживала. Данас се исто ради о Србији која је, захваљулући издају СПСа, овде где јесте. Николић се спрема да докусури ово мало што је остало, немају ВШ и ВК много опција шта ће да мисле један о другом.
Препоруке:
0
0
73 субота, 05 март 2011 12:20
maxim
sam tekst dokazuje koliko uopsteno govori o situaciji. po mom misljenju seselj je zrtva poltronizma svojih sledbenika kao uostalom i sve velike vodje u istoriji. interesuje me sta je srs uradila u srbiji proteklih godina, sta je uradila izvan srbije (sa rusijom,kinom i sl. zemljama na koje se pozivaju)?
Osim za optuzivanja, kleveta, pretnji i zala za predsednikom nizasta drugo nisu pokazali da su sposobni seseljevi poltroni.

svaka cast Seselju, zasluzuje sve pocasti na odbrani srpstva ali njegovi sledbenici su skup neafirmisanih poltrona!
Препоруке:
0
0
74 субота, 05 март 2011 12:29
Висарион Ариљевићу
Оно моје писмо напред погрешно је упућено Тодоровићу.Односи се на ваш одговор мени.Није много битно али ипак,кад водимо разговор да се зна шта је коме упућено.Тодоровићу сам ваљда одговорио ако се тачно сећам.Но, ово о привреди је ипак битно.Никезић је био направио српску привреду за углед. Онда се Тито досетио па га је скинуо а све што је напаравио по Хрватској , Словенинји и неким другим републикама предао њима на владање и управљање,Ту почиње суноврат Срба у тој земљи и због тога се ја овде чсто сећам речи једног старог Дубровчанина који ми је рекао давних седамдесетих година "То нигде нема мој господине да један народ ослободи и уједини друге народе у једном рату а да га у другом ти други поробе"Био је Србин адвокатн католик из Дубровника и све што смо даље ишли све више у праву
Препоруке:
0
0
75 субота, 05 март 2011 12:37
Дејан
Најпаметнију констатацију је изнео један од првих коментатора "војислави" - никако да стигне подршка из Русије и Кине за алтернативни пут без ЕУ.

"Војислави" је тиме себе довео у контрадикцију јер прича да су најобразованији (претпостављам и најпожељнији) политичари у Србији Коштуница и Шешељ.

Памет и политичка мудрост подразумева и читање порука и одсуства порука (и то су поруке) чинилаца који утичу на нашу српску судбину.

Русија једним мигом није показала да се интересује за политичку ситуацију у Србији.

За оне са кратким памћењем Сергеј Лавров је пред претходне изборе, на питање да ли Србија треба да уђе у ЕУ одговорио да је боље да уђе било кад него никад. Многе моје познанике је овакав став обесхрабрио. Пред изборе 2008. су у Москви примљени и Коштуница и Тадић.

Ако Русија хоће да одступи од декларативне подршке Србији, Путин треба 23. марта да направи "симболички искорак" - да посети Коштуницу, представнике радикала, да на било који начин дошапне поруку...
Препоруке:
0
0
76 субота, 05 март 2011 12:38
Bojan Todorović
@ Visarion
Rekao bih da ste me greškom pomenuli komunicirajući sa g. Ariljevićem.
Pročitah šta Vam g. Ariljević poručuje u tri vezana komentara i videh samo činjenice sa kojima se svako mora složiti – pa i ja.

Suštinska i najgrublja podela koja se može postaviti između „Vas“ i „nas“ tiče se stava i odnosa prema Miloševićevoj politici od '86 do '00 i onoj koja ga je nasledila.
Dakle – prvi od dva stava ( ponavljam, gruba bez nijansi i finesa koje i te kako postoje ) tvrdi da su Milošević i Srbija žrtve geopolitičkih okolnosti i faktora, da su činili koliko su mogli i učinili najbolje što je u tom trenutku moglo, a svaku štetu i posledicu treba pripisati sveukupnom, nedefinisanom, amorfnom zlom dušmaninu ili „Imperiji“ kako Antonić voli da definiše svesrpskog arhineprijatelja.
A onda je došao 5. oktobar i „okupacija“ od strane Imperije, na vlast su došli izdajnici i sve je krenulo naopako. Osiromašili smo, zaostali, izgubili slobodu i samostalnost i hitno nam je potreban spas!
Препоруке:
0
0
77 субота, 05 март 2011 12:49
Дејан
...у супротном, све приче СРС и ДСС су лепе жеље. Русија неће да каже да нас не жели у савезу са њима, нико тако отворено не говори, њихово ћутање је порука, коју паметни разумеју, остављајући оне мање мудре да сањају о нечем нереалном.

Још једна тачка вредна помена је потпуно одсуство знакова и позива на договор и сарадњу ДСС-а и СРС.

Нисте чули никога из ДСС-а да прича о коалицији, па ни да спомиње чак СРС, а сада видите да Шешељ експлицитно каже да је ЈЕДИНА странка која се бори за српске националне интересе СРС.

Једина странка не значи СРС, а и ДСС, него само и искључиво СРС.

Према томе сарадња и жеља за сарадњом СРС и ДСС постоји само код коментатора на овом сајту, у пракси се и не помиње.

Питање за коментаторе је једноставно - искључите из приче Русију, Кину, БРИК. Узмите сценарио без подршке икога (као 99.), како ће Србија да води оштру политику против ЕУ кад смо у њиховом окружењу?

Американци увек посете и њима наклоњену опозицију, пратите Путинову посету..
Препоруке:
0
0
78 субота, 05 март 2011 12:50
Jasna@Dusan Ariljevic
Nemojte nas zasmejavati sa "zakasnelim transformisanjem",pa nasa PREDNOST je upravo bila ta sto smo kad su se nasi vrli "eksperti" docepali vlasti vec mogli uvideti na primeru drugih zemalja svu pogubnost propalog neoliberalnog koncepta kapitalizma ,koje je ZAPAD NATURAO,ali posto vlast i njihovi "eksperti" posle 5.oktobra nisu cinile Srbske patriote,vec strani placenici,(sl kao Jeljcin u Rusiji),oni su se trudili da taj koncept sto bolje sprovedu,umesto da ga odbace.I zato smo danas tu gde smo,upravo zato jer su ga ovi Vasi dosledno sprovodili,kao najbolji djaci MMFa, ne KASNJENJE u "reformama".
Препоруке:
0
0
79 субота, 05 март 2011 13:12
Jasna@Dusan Ariljevic
"Procesi promena u drzavama poput Kine i Rusije, Milosevicu nisu bili dovoljan signal u kom pravcu treba krenuti".
Sad me zasmejavate jos i vise.
Pa Kina se sa svojim pobunjenicima koji su trazili reforme po uzoru na zapadni kapitalizam, krvavo obracunala na Tjenanmen trgu,jer da nije, danas Kine ne bi vise ni bilo,a o MMF reformama u Rusiji za vreme Jeljcina,koji je igrao kako Zapad svira,upravo isto ovako kako ovi danas igraju u Srbiji, ne treba trositi reci,pa gde Vi zivite?
Milosevic kao obrazovan covek(pravnik i bankar) i patriota je vrlo dobro znao sta znace te "reforme"koje Zapad i MMF naturaju,i zato im se opirao,a zato je bio satanizovan od Zapada.Sloba ulazi u istoriju kao antiglobalista ,a ovi danas kao unistitelji Srbije,isto kao Jeljcin sto je unistio Rusiju.Samo sto Rusi nadjose svog Putina ,a u Srbiji Putina ni na vidiku.I zato pustite tu pricu o "zakasnelim reformama",mogli ste je prodavati devedesetih, danas je smesna,pregazilo je vreme.
Препоруке:
0
0
80 субота, 05 март 2011 14:30
Vladimir
Stvorili smo nekakav konsenzus, da nam je potrebna jaka i organizovana drzava i bolji standard gradjana.

Ali time se ocigledno ne bavi ni jedna trenutno, dnevnopoliticka stranka.

Gospodin Seselj nam nudi jedan dnevni proglas, u cemu ima malo ovoga i onoga, malo oponiranja ovima ili onima i nudjenje opcija nekakvih.
Saradnja sa Rusijom, a kao ne sa Briselom. Da li je neko pitao Rusiju?
Jedni nas nesto vole a drugi ne?
Dnevnopoliticke gluposti i zamajavanja.
I Brisel i Rusija i Kina i Brazil i ko god, gledaju svoj interes, a mi smo papazjanija sa 10(deset) miliona stanovnika, kao neki osrednji grad na zapadu, ili omanji gradic na istoku!
Препоруке:
0
0
81 субота, 05 март 2011 14:39
Vladimir, drugi deo
Niko da ponudi, od "dnevnih" stranaka, inace sastavljenih od slucajnih prolaznika i prijatelja, program preuzimanja privrede od strane drzave, postavljanje sposobnih menadzera sa jasnim zadacima, da obnove i prosire poslove, da godisnje zaposle kvotu novih gradjana, a ne da se lepe na fotelje i kmece i lazu o nekoj krizi, okiceni titulama(cuveni "balvani sa titulama" i kvazi "domacini"), da se bave formom lazno uspesnih, sa polumafijaskim okruzenjem i luksuzom, i odvode preduzeca u brzu propast.

Niko ne nudi:
Efikasan drzavni sistem u sluzbi gradjana, a ne u sluzbi cedjenja i sikaniranja gradjana, poreski sistem koji odrzava drzavnu infrastrukturu, a ne partijske fondove, rezim protoka novca u kome je onaj koji na vreme placa beneficiran, a onaj koji kilavi, ili placa kreditima, pod nadzorom.

Ne nude ni bezbedan zivot, koji moze da se planira, a nude vecitu krizu, unutrasnje ekonomske sankcije(uvedene 2008-e godine zarad priznanja drzave Kosovo), sto nije primetio ni g. Seselj!
Препоруке:
0
0
82 субота, 05 март 2011 14:39
Симић Манојло
Ако преокрет о којем говоре ЛДП и Чеда Јовановић,
подразумијева стварни политички заокрет од 360
степени, онда је то управо ово што нуди Шешељ:
коначно и дефинитивно удаљавање од нама непријатељског "запада", који је то одувијек, и
никад се промијенити неће, а приближавање пријатељима Русији и Кини, које ће донијети
просперитет у свим аспектима, а нарочито економском
који би од "запада" увијек био дозиран тако, да им
оставља широк простор за уцјењивања свих врста.
Ко би рекао, да до извјесне тачке, Чеда и Шешељ
мисле исто.
Препоруке:
0
0
83 субота, 05 март 2011 14:45
нема 'леба
Војо мој добри, једини јуначе србски, Срби, Хрвати, Муслимани, Мађари, Словаци, Македонци, Албанци и остали братски нам народи и народности који живе у Београду имају неописиву жељу да униште Србију и затру србску историју и традицију. И ти их у томе не можеш спречити. Ни ти, ни СРС, ни Двери, ни тешко депримирани народ чије се херојство огледа у закивању руку у столове, лежању по пругама, вешањима, самоубистива или убиствима целе породице. Немој се сикирати. Они имају све: камере којима снимају путнике по аутобусима, технику за праћење ко шта пише на Интернету, полицију за гушење било какве намере у исказивању противљења унештењу народа и државе, медије који форсирају борбу истомишљеника, и новинаре који мрко погледају саговорника ако искочи из речника дозвољених речи, судије које због недостатка пуштају злочинце, а без доказа осуђују људе на 240 година робије. Само се молимо Богу да он узме ствари у своје руке.
Препоруке:
0
0
84 субота, 05 март 2011 15:44
Милоје
Поздрављам борца за одбрану СРПСКОГ НАРОДА од злочиначко-фашистичке немани демократског Запада, и желим му брз повратак у Србију.
У атрибуту демократски Запад,ја не користим наводнике, јер после толико зла које је Запад учинио, термин демократски је синоним за злочинаштво, пљачку и фашизам.
Препоруке:
0
0
85 субота, 05 март 2011 16:00
Душан Ариљевић
@Цоца
".... никако се не може опрвдати нечији став да вас и ратом врати "на прави пут"." Сасвим тачно, слажем се. Али "криви пут" доноси низ последица које су државу и друштво учиниле рањивим, заосталим, без изгледа да могу да се носе са реалним изазовима и опасностима (па и ратним). Тако је Србија до јесени 91. већ по многим показатељима била на коленима. Без пријатеља у свету. Једино је војни потенцијал, који се "таложио" четри и по деценије био завидан. Војни потенцијал, у материјалном погледу, не и у људском, што је уз остало одредило карактер ратова и њихове исходе.
Помњете на крају да је достојно човека, потреба да мисли својом главом. Ја бих додао, да се главом не иде кроз зид. Симболично речено, вештина и способност једног народа да се „одржи и узнапредује“ је да се креће путањом између те две „тачке".
Препоруке:
0
0
86 субота, 05 март 2011 16:13
Boban
Jadno!!!
Препоруке:
0
0
87 субота, 05 март 2011 16:57
Nebojša Prpić
Маанојлу Симићу
заокрет од 360
степени


Често чујем ту фразу. Ако се не варам, када се окренеш за 360 степени, направио си пун круг, значи дошао у исут позицију
Препоруке:
0
0
88 субота, 05 март 2011 17:07
Станимир Трифуновић
@L

Не сећам се да ли је рекао ВШ или Тома, 2002 године: Лако је мени знати шта ми Ђинђић мисли, него не знам шта ми Коштуница мисли
.

"Оно што мислим не морам рећи, оно што кажем сигурно мислим", И.Кант.

Препознајете ли разлику?
Препоруке:
0
0
89 субота, 05 март 2011 17:55
Denis
Gospodin Seselj je potpuno u pravu.Da se sacini koalicija Srpskog sabora dveri i srpske radikalne stranke, amin Boze daj.
Препоруке:
0
0
90 субота, 05 март 2011 17:59
Ent
Da je radikalima stalno do Srbije oni bi se pomirili za naprednjacima. Presli bi preko svega.Ali do toga sto posto neche dochi zato sto je vodja radikala veoma sujetan.
Препоруке:
0
0
91 субота, 05 март 2011 18:02
Драган
Јадно Душане, јадно. Не видим да се данас власт у Србији 'креће између две тачке'. Напротив беспоговорно извршавају сваки налог на штету Срба и Србије.
У свету у коме влада сила човек има нажалост само црно бели избор, или да остане човек или да се придружи нељудима.
Власт у Србији је направила свој избор а последице се већ виде и тек ће се видети.

Што се Шешеља тиче његова дијагноза је тачна али Србију данас не може да извуче из живог блата ниједна странка. Окупација коју имамо данас у много чему је равна оној турској и само промењене околности у свету као и некад што су моћи ће да донесе промене и ослобођење од савременог неоколонијалног ропства.
То међутим не значи да јаничаре на власти треба подржавати или оставити на миру, напротив.
Зато Шешеља и неће скорије пустити из стварног затвора као ни Србију из виртуелног.
Препоруке:
0
0
92 субота, 05 март 2011 19:33
Zoran
Stvarno mi nije jasan smisao i cilj ovog pamfleta.Dragi doktore Vojislava, priča koju pričate Vi i SRS je ispričana više puta i prevazidjena, kako Vaša tako i Vašeg imenjaka Koštunice koji je ima svo vreme ovog sveta da reši probleme Srbije.Vrlo je ružan Vaš pokušaj stavljanja DS-a i SNS-a u isti koš.I vi i DSS radite u ovom trenutku isto, pokušaj sklanjanja i smanjenje uticaja SNS-a, zaboravljate kako Vas je taj isi DSS prevario, istovremeno jačajući DS kome svi iskreni i pošteni ljudi u Srbiji već vide leđa, a pre svih im to želi i sa vlasti ih može skloniti samo SNS.
Препоруке:
0
0
93 субота, 05 март 2011 19:34
Душан Ариљевић
@Висарион
„Но, ово о привреди је ипак битно.Никезић је био направио српску привреду за углед.“ У свом политичком деловању покушао је да реформише све процесе у Србији колико је то било могуће у југоусловима и „под будним оком партије“. На жалост није успео јер није имао довољно политичке моћи. Имао је много неистомишљеника, врло мало присталица и то углавном међу руководиоцима великих фирми који су га ценили јер је био поборник увођења тржишних правила у српску привреду. М. Никезић је једна од најмудријих српских глава у другој половини прошлог века. Петннаест година касније један други политичар, скоро неограничене моћи и утицаја повео је Србију „кривудавим путем“. Тако је то у историји, није сваком записано......
Препоруке:
0
0
94 субота, 05 март 2011 19:35
Душан Ариљевић
@ Jasna
„ I zato pustite tu pricu o "zakasnelim reformama",mogli ste je prodavati devedesetih, danas je smesna,pregazilo je vreme.“ Ја јесам „продавао“ ту причу али са мало успеха. Данас продаја иде боље али и не очекујем да је сви „купе“ јер неке је прегазило време.
Препоруке:
0
0
95 субота, 05 март 2011 19:43
Н
За "Ент"
Da je radikalima stalno do Srbije oni bi se pomirili za naprednjacima. Presli bi preko svega.

Нисам радикалски настројен и ово пишем чисто логички: Да ли би се ти мирио са неким ко те назива монструмомкао што Вучић зове бившег шефа.

Хајдемо мало логике:
Да ли је АВ ословио монструмом:
  • и једног НАТО пилота који су убијали цивиле?

  • Солану, који је то наредио

  • трговце људским органима?

Није.
Друго логичко питање:какав је човек који дели исту поолитику са монструмом 18 година, свакодневно се среће,деле исте ставове? И онда открије да је овај монструм.
Бавити се политиком подразумева елементарни осећај за психолгију и процену људи.

Да ли ће сутра назвати монструмом свог садашњег формалног шефа ТН или оног стварног, БТ?

То је ипак горе од клетви.Верник,а АВ то наводно јесте,не обазире се на клетве,а етикета момструма је опасна изјава. Клетва није криивчно дело, а ово може да буде.
Препоруке:
0
0
96 субота, 05 март 2011 19:55
goxy
ali bolje nam je da nam Ameri plate nesto da ginemo u Iraku nego za dzaba Karlobag Ogulin Karlovac Virovitica.
Препоруке:
0
0
97 субота, 05 март 2011 19:58
Jasna@Dusan Ariljevic
Jedino primecujem da je ove Vase reformatore pregazilo vreme, koji eto siroti tek sada,zbog Slobinog "slepila" moraju da sprovode "zakasnele" neoliberalne reforme.U medjuvremenu puko zapadni koncept neoliberalnog kapitalizma.Srbijanske "Reformatore" je pregazilo vreme(samo niko da ih obavesti o tome) ,a njihove "reforme"pregazise nas!
Препоруке:
0
0
98 субота, 05 март 2011 22:05
Ent
Ent zа "Н"

Kako da ne. U pitanju je Srbija. Neka me zove kako hoce. U pitanju je moja otadzbina. U pitanju su visi interesi.
Препоруке:
0
0
99 субота, 05 март 2011 22:07
...
@goxy, hahah odavno nisam gluplje nista procitao. Idi bre gini za americke zlotvore, svoju dedovinu neces da branis i cuvas, oces "dolar" pa da ubijas neduzne iracane da bi se krvnici napili nafte. Neverovatno u sta su pretvorili ovaj narod za ovih 10 godina. To je ta generacija odrasla na "vrednostima" velikog brata, farmi, b92, dvorova i ostalih Sorosevih informativnim emisijama.
Препоруке:
0
0
100 недеља, 06 март 2011 01:51
Драгутин
Кад је реч о страном фактору, ВШ је, по обичају, потпуно у праву. Али, баш зато се не може ићи главом кроз зид, уместо великих речи потребан је велики рад и стрпљење да бисмо поново дошли у прилику да без пардона решавамо наша национална питања. Једноставно, ми сада немамо ни позицију, ни средства да спроводимо политику на начин који је Шешељу својствен. Понављам, принципијелно је потпуно у праву и кад би се могло радити на такав начин - то би било најбоље. Нажалост, неће моћи још неко време, а до тада треба радити како се може и мора.
Када говори о домаћој политичкој сцени, ВШ је највише инсистира на савезу ДС и СНС, а као доказе наводи присутност СНС у медијима и некакву најављену постизборну коалицију ДС-СНС. Прво, СНС јесте присутна у медијима, али СНС нешто ради: петиције (за смену владе), скупштинске иницијативе (за смањење броја посланика), митинизи итд. А СРС, шта ради?
Препоруке:
0
0
101 недеља, 06 март 2011 02:00
Драгутин (други део)
Друго, добар део "присутности" СНС у режимским и антисрпским медијима отпада на разне искривљено пренете или измишљене изјаве, о коментарима да не говоримо. Треће, причу о некаквој постизборној коалицији ДС-СНС управо кроз медије под својом контролом највише гура ДС, по врло једноставној логици: ми смо се народу дефинитвно огадили, огадићемо им и своје противнике најефикасније ако их повежемо са нама. Ако ДС и СРС упорно форсирају причу о коалицији ДС-СНС, а сви, без обзира на политичку оријентацију, знамо да то директно и недвосмислено штети само СНС, шта онда да помислимо о односу ДС-СРС?
Препоруке:
0
0
102 недеља, 06 март 2011 02:17
Висарион Душану Ариљевићу
У реду, у понечему се слажемо.Али оно где се лажемо је много опасније.Не само ја и ви, него многи.Није Никезић пропао зато што није имао подршку.Он је на једном неком пленуму чак, кад је ту био и Тито , добио већину.Тито је тај који га је после, кад је нашао ко ће да стане на његову страну и кад се Дража Марковић појавио да га смени, , кад је дакле заиграо на кату алавости за власт, успео да преокрене ствар у своју корист.Ту се јасно видело шта он о Србији мисли.И кад је Ранковића сменио , то се видело али у случају с Никезићем апсолутно.После су ствари кренуле низбрдо.Но добро.Било како било, бојим се да ви нећете главног виновника на сцену .А то су они, прекоокеанлије, они који се свуда мешају, све предводе, свима попују, све диктирају.О њима сам говорио више пута поводом многих текстова а нарочито поводом једног чланка који говори о крају њихове војне моћи.Ту је још увек у оптицају на овом сајту.Не може се све на овом простору.Ми смо ту споредни чак и кад смо занимљивији од главних
Препоруке:
0
0
103 недеља, 06 март 2011 04:35
Beogradjanin
Dr.Seselj,
Videli smo te kakav si bio u vladi Milosevica.Daleko ti lepa kuca.Nikad necu zaboraviti kad si bio kod Sadama Huseina.
Volio bi da izidjes sto pre iz zatvora i u Sarajevu (rodnom) pokazes na delu sta si sve pricao u govorima.U Hrvatskoj nesmes ni pomisliti da podjes i stvaras Veliku Srbiju.
Nista ti ne vereujem,jer ti si na dva kumstva pljunuo. Tvoj bog je Marks i idi sa njegovim manifestom u Hercegovinu....Ostavi nas na miru.Naporan si,bre.
eto ti tvoji bazeni,milioni i radikali:Pop-Lazic,radete,razne Puace i tuzbarice. Zbogom.
Препоруке:
0
0
104 недеља, 06 март 2011 09:51
Bojan Todorović
@Visarion
Zalutalo je. Ponavljam.

Činjenice su drugačije i govore da nikako nismo bili pasivni objekat. Čak i kratak uvid u bližu istoriju ( za one koji nisu bili učesnici ) daje jasnu sliku. Milošević je i te kako vodio igru od početka, imao mogućnosti da bira i BIRAO.
Kako – videli smo.
Trenutak promena političke karte sveta ( Ariljević ) kod na s se poklapa sa vakuumom na političkoj sceni. I nasuprot logičnoj i očekivanoj težnji svih da se i u Jugoslaviji napokon uvede višepartijski sistem, a da se odnosi među republikama urede na drugačiji način stajao je Milošević poslednji čuvar Titovog lika i dela, jednopartijskog, komunističkog sistema i unitarne države pod njegovom i vlašću te partije.
Sredstva koja će koristiti prikazao je vrlo jasno od osme sednice i Pavlovića, „rešavanja“ kosovskog zapleta, jogurta, Žute grede, mitinga istine, Gazimestana, raspada CKSKJ, a zatim bojkota slovenaca, pa sve do balvana, Štule, Šešelja i Borova sela.
A to je bio samo početak...
Препоруке:
0
0
105 недеља, 06 март 2011 12:09
Симић Манојло
за; Небојша Прпић

Па јесте, сасвим сте у праву. Требало је да кажем
359 степени.
Уствари, моја поента је била да покажем да и Чеда
нешто мисли. Макар како то чудно звучало.
Препоруке:
0
0
106 недеља, 06 март 2011 13:22
Vlah
Sve sto je ovaj gospodin napisao u svom pismu iz Gvantanama za Srbe je gola istina. Nisam samo suguran o delu u kome pise da ce tamo da ga drze dok ne prodju sledeci izbori.U ovakvoj katastrofalnoj situaciji u kojoj se ova zemlja nalazi njegovo vracanje na politicku scenu Srbije moze zapadnim planerima da pokvari jos nezavrsene rabote fizickog, moralnog i ekonomskog unistavanja ove zemlje, koje je gospodin pomenuo u svom pismu.

Oni vrlo dobro znaju da se ti njihovi planovi moraju ostvariti pre nego sto milioni nas zavrse po redovima narodne kuhinje cekajuci za ciniju supe koja ce nas odrzati u zivotu jos jedan dan. Izbor je na nama - status quo (citaj propast) ili promene na bolje, bez obzira kojoj partiji ili nacionalnosti pripadamo. Sledeci parlamentarani izbori u Srbiji su po mojoj proceni najvazniji u istoriji ove zemlje. Mi koji u njoj trenutno zivimo cemo snositi istorijsku odgovornost za nase postupke u ovim kriticnim trenucima. Popravnog ispita nece biti.
Препоруке:
0
0
107 недеља, 06 март 2011 13:25
Elementarna marematika
Dijametralno suprotan smer od smera u kojem idemo nalazi se na 180 stepeni!
Препоруке:
0
0
108 недеља, 06 март 2011 15:34
Realan Srbin iz REPUBLIKE SRPSKE
Vojo izdrzi.Broj komentara za svaki tekst objavljen u NSPM govori koliko ga ljudi podrzavaju i zarko zele njegov povratak.Vecina ljudi je progledala i u njemu vidi pokretacku snagu, koja moze da pokrene uspavane i zbunjene narodne mase.Sta god mislili o Voji,vi za sada, boljega u Srbiji nemate.Kakav Nikolic,kakav Vucic,kakvi bakraci.PRKOS PONOS SESELJ
Препоруке:
0
0
109 недеља, 06 март 2011 16:06
Слободан Арсић
Треба захвалити "Душану Ариљевићу", јер допринео да се полемиком прошири основна тема отвореног писма др В.Шешеља. "Јасна" пре свих је извукла "Душана Ариљевића" на чистину! Да покаже у име истомишљеника шта им смета у оценама ситуције, у којој је Србија, и презентовања криваца за то стање.
Препоруке:
0
0
110 недеља, 06 март 2011 18:28
Neumno umovanje
@Beogradjanin

Kada, gospodine, pričate da je Šešelju Marks bog onda to podrazumeva da makar malo poznajete ono o čemu pripovedate. A, utisak je da ni o Šešelju a niti o Marksu neznate baš mnogo. Prvo, vaš "nick" nije slučajno izabran jer bi njime hteli da pokažete da "beogradski duh" nema ništa zajedničko sa metodima i sadržajima Šešeljevog političkog delovanja. Iz takve perspektive gde podmećete nepostojeći i vrlo diskutabilan stav spram nečega što je delovalo, priznajem, kao razularena ulična gomila ne možete izvlačiti gotovo neopoziv, već naveden zaključak. Stvari su daleko komplikovanije, da ne kažem kompleksnije. Učmala beogradska baruština malograđanštine, nepokretnosti i nemisaonosti jedva može biti neka alternativa šešeljijadama i sličnim fenomenima. A, Marksa ostavite na miru i u seni sopstvenog iluzionizma i pseudograđanskog doživljaja realnosti.
Препоруке:
0
0
111 недеља, 06 март 2011 21:55
Душан Ариљевић
@Слободан Арсић
Далеко смо ми од „чистине“ јер ја сам реагујући на Висарионовуу опаску „да су санкције уништиле велике фабрике“ то негирао наводећи аргументе да је српска привреда још пре санкција била скоро пропала. То стање везао сам за непредузимање неопходних реформи. Сваком је јасно ко иоле познаје тај период да се Србија својом и туђом (не)заслугом бавила с разлогом решавањем статуса Срба ван Србије и сходно томе територијама на којима су они живели. То јесте, само по себи, најважније питање једне државе и једног народа али ако у исто време тај народ и држва економски пропадају онда ни ти „важни национални радови“ немају изгледа за успех. Конкретно период од 1987. до 1991-92. је пропуштен за економске реформе Има то своје објашњење; главна снага, у почетку тог периода, којом се С. Милошевић користио учвршћујући свој положај били су радници великих индустријских предузећа.
Препоруке:
0
0
112 недеља, 06 март 2011 21:56
Душан Ариљевић
/наставак/
(Чувени протест пред Савезном скупштином радника индустријске Раковице, /већ пословично/ „спонтано“ организован имао је за резултат „ухапсите Власија“. Да се нашалим, врло препознатљив радно-социјални захтев). Није Слоба хтео да дирне ни у друштвену ни у државну радничку класу јер би тиме само за власт направио проблем који би морао да решава. Нико није био без посла, сви су „радили“ и свако је примао плату од неколико дм. То је такође било време кад у се немилице експлоатисали државни ресурси анису уопште обнављани. У неким областима тај процес траје и данас. Толико о санкцијама и привређивању. Шта разликује садржај мојих коментара и неколицине - наспрам већине? Не негирам ја њихово сагласје са прогласом В. Шешеља јер се ту ради о последицама: Јел нас бомбардово НАТО? Јесте. Јел побио цивиле? Јесте. Јесу ли уведене санкције? Јесу. А зашто. Шта су узроци?
Препоруке:
0
0
113 недеља, 06 март 2011 21:57
Душан Ариљевић
/наставак/
Зашто смо ми, на пример „погубили“ све савезнике, још на самом почетку приче а видело се голим оком да се Југославија распада и да је сваки расплет без јаких земаља које би нам биле наклоњене, за нас погубан. Много мисле да је економска или војна снага одлучујућа за исход сукоба (или рата) између држава. То важи само када се „сударе“ велики. За мале земље у сукобу „резултат“ одређују велике силе. Каако смо ми у пролеће 1991 „стојали“ на том плану? Очајно. ....
Препоруке:
0
0
114 понедељак, 07 март 2011 10:39
деситијат
Тезе Душана Ариљевића су, заиста брутално анационалне, а посебно следеће:
- немамо ми шта да ратујемо против јаких, већ имамо одмах да се предамо (наравно да је безброј примера у историји који потпуно оповргавају тај амебоидни морални став, нпр. код Херодота има описан један персијски цар који је по земљама оних народа који се нису борили против његове војске подизао споменике у облику женских полних органа, да би показао о каквим се људима ради; други пример је нпр. 1. светски рат, када је мала Србија устала против моћне аустро-угарске, а "савезници" су јој подметали клипове у точкове).
Препоруке:
0
0
115 понедељак, 07 март 2011 10:40
деситијат
-наставак-

- или нпр. овакав став:
Јел нас бомбардово НАТО? Јесте. Јел побио цивиле? Јесте. Јесу ли уведене санкције? Јесу. А зашто. Шта су узроци?


Па слободно сте могли написати шта су узроци. Узроци су оно што је рекао ЦНН, УСА и ЕУ. Последице су вађење људских органа из живих Срба, све са подршком "ариљевића". А то што је према турским пописима становништва из 1453. године на Космету било преко 90% Срба, то за "Ариљевиће" не значи ништа. Кроз српску историју је било много "ариљевића", и свима је исти закључак "Срби су за све криви", па је нормално да буде 100 за једног, па је нормално да постоји "хрватска православна црква", "црногорска православна црква", а сутра и "санџачка православна црква".
Препоруке:
0
0
116 понедељак, 07 март 2011 10:43
Лаповац, за Вида и остале
На нашу несрећу све ово што Вид пише је тачно. Дао бог да Шешељ тамо победи и да се врати жив и здрав, али за будућност ове државе то не може да буде од пресудне важности, осим кад би Шешељ прихватио улогу поштене опозиције (подвлачим поново поштене опзиције). Нама остаје само да чекамо да се појави нека нова здрава и поштена политичка снага, ако је то уопште и могуће. У супротном можемо само да закључимо да је концепт демократије са оваквим вишепартијским системом за народ пропала ствар. А шта ћемо после?
За сада политичкој класи (плутократији) и њиховом друштву иде добро. МОГУ САМО ДА СЕ ЖАЛЕ НА НАРОД.
Препоруке:
0
0
117 понедељак, 07 март 2011 11:48
Angel
Ne bi Srbija puno dobila ni sa jednom od aktuelnih opcija jer mogućnosti nisu velike. Međutim patriotske snage bi očuvale duh naroda i dostojanstvo države, ne bi prodali ni bogatstva države iako dokle god bi strani pritisak trajao ni sami nbismo imali puno koristi od tih bogastava.
Toga je svega bilo i u vreme Miloševiića. A odkada su se dosmanlije dokopale vlasti ništa se nije poboljšalo a ono što je bilo dobro je raskrčmljeno rasrpodato, narod prevaren, država opustošena. Dato je ček i ono što ti neprijatelj ne može oteti, a to je dostojanstvo i duh naroda. Rasprodali su najviše vrednosti nadajući se da će dobiti one najprizemnije - a nisu dobili ni njih. Ovo je najgora vlas koja je ikada vladala srbijom.
Препоруке:
0
0
118 понедељак, 07 март 2011 12:46
Висарион Тодоровићу
Пре бих рекао да је Милошевић ирао изнуђене потезе, чије је отварање у великој југословенској шаховској партији пре тога повукао Тито и ми ћемо ту партију , свесни или несвесни , играти још ко зна колико година.Кад је схватио да се ради о цепању Југославије,Милошевић се није бунио зато што му је то био ћеф.Њему није одговарало да у том распарчавању Срби буду нациналне мањине, како су данс постали.Словенци су хтели да оду одмах по ослобођењу.Кардељ је Ћосићу после рата ставио на знање да су они ту привремено.Католичанство и Беч су њих издвојли .Можете да будете бечки коњушар али је то било изгледније, или другачије него господар у паклу.Милошевић се побнунио а није "бирао".Надам се да ту позицију разумете.Он је чинио оно што се морало и на Косову.Говорио сам то негде да не понављам.И Јогурт је изазван.Они који су за аутономију Војводства играли су своје игре и за време Тита.Ми који смо створили ту земљу постали смо њен жртвени јарац.А то вуче до 1918.Нема места а прича дуга.
Препоруке:
0
0
119 понедељак, 07 март 2011 16:40
waat
Srbija ceka Seselja!!!
Препоруке:
0
0
120 уторак, 08 март 2011 16:03
александар
Уф. Уважени Деситијат.
Маестрално.
У неколико кратких реченица сте рекли све.
Али баш све.
Препоруке:
0
0
121 среда, 09 март 2011 01:33
Nikola Turajlić
@ Jasna
Čudi me da se ti i ostali komentatori upuštate u "raspravu" sa Dušanom Bojanom i sličnim. Ovi imaju veliki problem sa percepcijom i logičkom analizom stvarnosti, u čemu im nitko ne može pomoći.
Препоруке:
0
0
122 петак, 11 март 2011 22:39
Турас
Шта мислите о могућности коалиције Воја-Воја.Она је логична али међу Србљем тешко.Јер никоме се не спашава Србија.О томе је популарно држати изборне говоранције,а онда су сви неверне Томе(каква коинциденција).
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер