Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Čudna vest s Kosova, koja skoro da objašnjava srž srpske politike prema njemu

Komentari (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 25 februar 2011 14:45
zorra
Sve je komplikovano, ali se moze pojednostaviti.
Taci i Pacoli su kadrovi delova obavestajnih sluzbi, vojske i policije, kriminalno-poslovnih krugova.
Svi zajedno su ucenjeni od vece obavestajne strukture. Pogodite koje?
Kao takvi su neki "garant", nekih "pregovora". Pogodite kojih?
Neki "predsednik" i neki "ministri" misle da imaju neke "garancije". Pogodite koji?
Neka "drzava" ce biti nasamarena. Pogodite koja?
Preporuke:
0
0
2 petak, 25 februar 2011 15:25
Miroslav
Bojim se da kada kažemo kvazi država, moramo da preciziramo na koju mislimo, jer je i Srbija dokazala mnogo puta do sada da je sve osim država.
Što Rada Trajković to nije rekla Kušneru, nego ga je branila kada je boravio poslednji put na Kosovu i Metohiji?
Preporuke:
0
0
3 petak, 25 februar 2011 15:30
gavrilo
Tako je ANA dobro si primjetila jer branjenjem Tačija brani se i naš koji stoluje u Beogradu!
Preporuke:
0
0
4 petak, 25 februar 2011 15:46
Ninoslav Randjelovic
Ne secam se gde je i kada Radmila Trajkovic javno govorila (u Srbiji i svetu) o trgovini organima srpskih nesrecnika na Kosovu. Ana, mozda bi bilo korisno da si postavila neki link ili referencu gde je i kada to ona radila, ako je radila. U svakom slucaju, secam se kako je branila svoga "kolegu" dr. Kusnera od novinara koji je to pitanje postavio na konferenciji za stampu prosle godine u Gracanici i kome se Kusner nasmejao i nazvao novinara ludakom. Mozda Rada Trajkovic sada, nakon izvestaja Dika Martija, smatra da je dobro i politicki korisno kritikovati Tacija, kao sto je nedavno mislila da je dobro i politicki korisno braniti Kusnera. Mozda je u tome njeno licemerje ?
Preporuke:
0
0
5 petak, 25 februar 2011 15:54
rs
joj ti si meni kraljica, obozavam tvoje tekstove! Svaka cast
Preporuke:
0
0
6 petak, 25 februar 2011 16:46
Saša
Ne, ne, nema ovde ni trunke pameti. A kada je Kosovo u pitanju ne zna se ko vuče gluplje poteze: političari iz Beograda, lokalni političari, država ili narod. Da sam na mestu Šiptara slatko bih se smejao. Autor je opisala samo crticu iz Kurira, koji je ograničeno ozbiljan, tj. da kažemo nema obavezu da plasira državne stavove. Ali šta tek rade ozbiljni mediji! Pa sinoć sat vremena gledamo na RTS-u emisiju o Nataši KAndić. Ispljuva se žena po nama za naše pare. Još su izmontirali Smajlovićku i Odalovića kao da su Natašini istomišljenici. Kome još nije jasno o čemu se radi?
Problem je šta uraditi. Ovakvi briljantni Srbi, sa istančanim sluhom za politiku kao što je ovaj autor i još neki na NSPM, u Srbiji ne mogu doći do izražaja. Mi biramo najgore, pa se čudimo šta nam se dešava i zašto.
Preporuke:
0
0
7 petak, 25 februar 2011 17:27
V iasrion
Ne znam šta je Blic napisao, ni kako je Trajkovićka napala Tačija, ali znam da bi gospođa doktor više volela da sedne u neku bilo koju vladu nego hleba da jede i znam da onaj za koga nanjuši da je slab ili da mu se dobro ne piše a još biva i samo što se ne strmekne a Trajkovićevoj odgovara da igra heroja koji tome ,sme da udari čarlamu da se puši i da izgleda hrabro i kad oceni i proračuna da joj to podiže rejting, znam dobro da će ona to učiniti.Neće ona to učiniti samo s Tačijem (Tači se namestio ili ga je Dik Marti namestio i ona S Kušnerom tome kadila i sada joj zgodno da se izvadi)Ona će to učiniti s bilo kim ako joj to biva ne zgodno nego pre svega korisno i ako proračuna da će joj očuvati mogućnost da na neku, bilo koju i bilo čiju fotelju usedne i zoba vlast i privilegije, na račun svoga nezgodnog srpskog porekla koje nije kurentno na Kosovu i baš zato što je tako.Rada Trajković je naš Ostap Bender svuda bila i uvek će biti.I Šiptarka će ona postati ako joj to koristi
Preporuke:
0
0
8 petak, 25 februar 2011 18:36
S
Autorki: U redu što se bavite pitanjem Srba na KiM i njihovih predstavnika i "predstavnika".

Ali, pobogu, kakvo je ot išćuđavanje nad "Kurirom"?
Prof. Ljušić elaborara Basarz, a vi elebaorirate medijskog Basaru-Kurir.

Zamislite čuvenog DŽona Simpsona kako piše kolumne o nepismenosti novinara "San-a"...

*

Naivni Srbi mislili da je "antikurirski" zakon donet da se taj list ugasi.

Ne!
Ne bi oni ugasili "Kurir", jer on dovršava ružičasti posao:
Što propusti deli Mitroviću
to dočeka Starina Bjelica...

Nego, osim, za vlast poželjnog duhovnog razaranja naroda, Kurir je nekada čačkao vlast, a sada to više ne čini. Sad je podoban.
Preporuke:
0
0
9 petak, 25 februar 2011 18:47
Marko
Jeste bre mi smo jedna kvazi država a vlast u Srbiji je isto kriminalna kao na Kosovu i sarađuju, što dokazuje deo o izveštaju. Sve je tačno, a psi laju. Bravo na hrabosti, Ana!
Preporuke:
0
0
10 petak, 25 februar 2011 19:00
roadrunner
Definicija veleizdajnika i prodane duše (problem samo što je i taj termin devalviran u nas) koja u normalnoj državi ne bi uopšte stigla da "ispliva" do tih pozicija.
Preporuke:
0
0
11 petak, 25 februar 2011 20:41
Nikola
Mislim (u stvari ubeđen sam) da je komentarisanje bilo kog teksta u Kuriru, ispod renomea Ane Radmilović. Ne verujem da baš nije imala o čemu da piše, a da je u vezi sa KiM.
Preporuke:
0
0
12 petak, 25 februar 2011 22:27
Mr X
Nasi politicari(ukljucujuci sve stranke)su tu ,da kao i mediji u Srbiji,zaludjuju,sludjuju i ''zabavljaju''nas narod !!
Koji je ,iskreno receno,potpuno pogubljen,izbezumljen,sludjen,izmrcvaren(ratom,sankcijama,bedom(svake vrste)nepravdom,raznim demonstracijama...itd)...Jednom recju UMORNI SMO I MUKA NAM JE!
Ali niko se ne buni!?Svi su u misjim rupama....cutimo,dok se tamo neki,nesto bune,mi cutimo i mrzovoljni smo!!!
Danas nas''sludjuju sa svih strana,kako bi ostali u anesteziji....kako bi se bavili sitnim stvarima a izgubili iz vida ono sto je najbitnije
NASU ZEMLJU VODE LOPOVI,BARABE,KRIMINALCI I MARIONETE !!!
Izgubili smo odavno slobodu a time i pravo na svoj zivot!!!
VREME JE DA DIGNEMO GLAS PROTIV ZLOTVORA !!!
Jer ni jedno pitanje,pod ovakvom vlascu,necemo resiti i dok god su ''ovi''na vlasti bice nam ZLO !!!
I SVE STO NAM RADE,TO RADE PAMETNO I PLANSKI....sto ce reci takvu strategiju je razvio neko drugi...verovatno tamo daleko,preko bare!?!
Preporuke:
0
0
13 petak, 25 februar 2011 22:43
Svetislav Kostić
Ima još jedan detalj, koji možda i nije bitan, ali zato objašljava postupke Rade Trajković i svih u "blond" ofarbanih političarki u postpetooktobarskoj Srbiji. Pre svega da su sujetne, za vlašću čeznutne i da se prilagođavaju svakoj situaciji i promjenama ideološke i političke okoline i da traže blizine i društva predstavnika spoljnih mentora Srbije.

Analizirajte svaku političarku, posebno onih što pripadaju strankama na vlasti, i dobićete potvrdu mojih zaključaka na osnovu gotovo petogodišnjeg intenzivnog posmatranja srbijanske političke scene.

A kada je riječ o "srpskoj političkoj" sceni, onda može da se radi samo o Republici Srpskoj. Tamo jedva da u politici ima ofarbanih blondinki. Možda njih nekoliko među ženskim predstavnicima javnih glasila, Ali to je radi publike, a ne iz sujete kao u Srbiji.
Preporuke:
0
0
14 petak, 25 februar 2011 23:04
Bojan
Gospođa o kojoj u tekstu pišete, osim Rade Trajković, ne može nikako da bude ni Miklićeva ni Miklićka, zato što se preziva Mikić. Toliko o obaveštenosti novinara!
Preporuke:
0
0
15 petak, 25 februar 2011 23:31
covek iz loznice
kao prvo,necu se drzati bas teme ovog teksta, ali ovo sto cu reci je u korelaciji sa tekstom ane radmilovic.nije samo cudna vest s Kosova, nego je cudno pre svega ,,odnos NASIH MEDIJA,,kako stampanih/oni su prvi, ne racunajuci b92/prokinuli u svojim naslovima,, PREDSEDNIK VLADE KOSOVA, PREDSEDNIK KOSOVA,kao da je rec o na Primer RUMUNIJI, a ne delu NASE DRZAVE, tako i elektronskih medija.u ustavu R.SRBIJE, pise da je Kosovo i metohija ,,DEO R. SRBIJE.I da svako ko tvrdi suprotno ,,MORA ODGOVARATI PRED NASIM SUDOVIMA.a ,,kada Skupstina Srbije, svojim glasovima/bilo 2/3 ili vecinskim/proglasi da je KOSOVO, priznato kao DRZAVA/suvereno/nezavisno/od R.Srbije,onda nek ga tretiraju kao u DANASNJIM NASLOVIMA NASIH MEDIJA!Svako treba/ nasi mediji/dal NASI/ ZBOG TOGA ODGOVARATI ZA VELEIZDAJU OVE ZEMLJE!sve drugo je u korelaciji knjige Dobrice Cosica sa cini mi se naslovom Kosovo.Isti je savetovao da se MI ODREKNEMO KOSOVA kako bi ostatak Srbije PREZIVEO.GLUPOST!
Preporuke:
0
0
16 subota, 26 februar 2011 00:13
Saša
@covek iz Loznice
Potpisujem svaku Vašu reč. Štaviše smatram da bi neko morao to da pokrene ozbiljno (ne samo da opere usta) u Skupštini Srbije, pa da zverke pokažu tragove. Morali bi i sudovi da rade. Da se mediji počnu kažnjavati. Na delu je veleizdaja, po sistemu da prvo narodu uđe u uši, a posle će to oni (ili On) lako da izglasaju.
Hvala na komentaru, samo Vas molim da ubuduće pokušate da koristite srpsko pismo, kad već srpski razmišljate.
Preporuke:
0
0
17 subota, 26 februar 2011 00:39
ne znam, ali znam
Rada Trajković, za razliku od mnogih drugih, i dalje živi na Kosmetu, deli sudbinu s tamošnjim narodom, i leči ga. A svaki političar je pomalo licemer, slavoljubiv i koristoljubiv. To je opšta osobina svih političara.
Preporuke:
0
0
18 subota, 26 februar 2011 08:12
znam ali se pravim da ne znam
@ne znam, ali znam
Rada Trajković, za razliku od mnogih drugih, i dalje živi na Kosmetu,
Da, ona možda fakultativno živi, ali joj je porodica mnooogo daleko. Ćerke studiraju na prestižnim evropskim univerѕitetima, muž u Bgdu ima privatnu kliniku, a o nekretninama da i ne govorimo. Obično ne komentarišem privatne stvari drugih ljudi, ali ovo nije privatna nego duboko politička stvar. Takvi kao Rada žive od Kosova, a ne za Kosovo.
Preporuke:
0
0
19 subota, 26 februar 2011 09:19
Boban
Vi, Ana, najmanje treba o tome da pisete...
Preporuke:
0
0
20 subota, 26 februar 2011 18:10
Radosav Stevanović
Pitam se, pitam se ... da li je ovo stvarno neki provokator, ili vi iz redakcije pustate buvu pod imenom Boban na komentatore?
Preporuke:
0
0
21 subota, 26 februar 2011 18:17
Boban
Radosav,
uopšte nisam provokator. Možda Vi to tako shvatate jer moji stavovi nemaju dodirnih tačaka s NSPM i većinom onih koji komentarišu na ovom sajtu.
Ali,prosto, morao sam da reagujem, jer uopšte ne volim i ne vidim svrhu, poruku, ovog teksta(kao ni većine blogova ove autorke).
Preporuke:
0
0
22 subota, 26 februar 2011 22:01
Pera iz solitera
ja bre ovu Trajkovic ne bi ni zapamtio da nije bilo onog filma Ljubavni zivot Budimira Trajkovica.
Preporuke:
0
0
23 subota, 26 februar 2011 22:27
covek iz loznice
odgovor sasi, nazalost tastatura mi je na latinici,i ako ces mi verovati, potpisujem se cirilicom,i veoma postujem sto NSPM,je prvo dao tekstove,kao i ceo impresum na, prvo cirilici,a kao mogucnost i na latinici. postovanje.
Preporuke:
0
0
24 subota, 26 februar 2011 22:46
Dušan Ariljević
Mnogo buke ni oko čega. Reč je o takvom list (Kurir) da ako njegovim stranicama uvijete zdrave, jedre jabuke posle 15 do 18 minuta, (ako odvijete) imate trule višnje. Garantovano. G. Radmilović ne brinite zbog toga!
Preporuke:
0
0
25 subota, 26 februar 2011 22:51
POSLANIK
Zakletva poslanika:
Nakon verifikacije mandata, poslanici svečano polažu zakletvu, čiji tekst glasi: „Ja, poslanik Skupštine Republike Kosova, zaklinjem se da ću časno i privrženo obaviti svoj zadatak i dostojanstveno predstavljati narod, da ću raditi u interesu Kosova i svih njegovih građana, da ću se angažovati za zaštitu i poštovanje ustavnosti i zakonitosti, za zaštitu teritorijalne celovitosti i nstitucionalnog integriteta Kosova, za garantovanje sloboda i prava čoveka, u skladu sa zakonima zemlje i evropskim standardima“. Zaklinjem se! Dakle, sporno je to što je Rada Trajković javno u više navrata izjavila da NEĆE položiti zakletvu ni pod kojim uslovima. Bedžet je na kraju (navodno) isplatio 200 000 eura da glasa i doista je i glasala za predsednika Kosova (da ne kažem nezavisne Republike KosovA). To što je u Skupštini nije podržala vladu i napala Hašima je HRABRO i za svaku pohvalu - ušlo je bar u zapisnik:)Međutim,zašto je glasala za predsednika?!?!?
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 27 februar 2011 15:12
Božo Bjelak
Dobar tekst, oidličan pristup problemu (neka činjenice govore, jer su one jedino pravo oružje), iako nisam uvijek saglasan sa nekim stavovima cijenjene autorke (mislim da je pravilnije autora, a ne autorke, sekretarke, predsjednice, savjetnice, pisateljice, voditeljice, predstavnice, kombajnerke, itd). Što se tiče dileme ko vuče poteze na Kosmetu (ne Kosovu), nema dileme. Poteze ne vuku političari iz Beograda, ni lokalni, ni država (država ne postoji, postoji zemlja Srbija), a pogotovo narod. Ko pita narod. Ni u Parlamentu nisu predstavnici naroda, već partitokratijske vođe.Poteze vuče Imprija i Briselska kamarila, po nalogu opet Imperije.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 27 februar 2011 22:34
covek iz loznice
posto nisam mogao dati komentar na ane radmilovic clanak/o nedosanjanom snu/a vezano sa kosovom, kao i sa ovim clankom/cudna vest s kosova.......evo par crtica...prvo odgovor izvesnom ,,dardanu,,.covek/predpostavljam albananac/citira ,,ustav r. albanije,,i to pod tackama/..../a sto sam ja, doduse ne citirajuci ,,NAS USTAV/R.SRBIJE/u komentaru na ovaj clanak na nspm, a po pitanju ,,veleizdaje u NAS,, od strane NASIH MEDIJA,POLITICARA/u poslednje vreme im se pridruzio i DRASKOVIC/SPO/,taj ,,dardan,,samo pojasnjava ,,zacementiran stav svekolikih albanaca,,i tu je upravu sa njihove tacke gledanja,ali sta je s nama!sta je s nasim ,,zacementiranim stavovima,,i uopste koji su nasi stavovi, sem/moram biti sarkastican prema na pr. cedi jovanovicu/gledanja sopstvenog dzepa/ili gomilanja miliona evra NASIH pojedinih politicara!zasto recimo Dragan Djilas, za koga poljske novine kazu da ima 300 miliona evra, ne ucini i da bar 200 miliona za na pr. NASU KOSOVSKU STVAR,/TO JE PACOLI UCINIO ZA NJIHOV.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 27 februar 2011 22:56
covek iz loznice
i da nastavim.kod nas nijedan politicar/sa ogromnim parama/biznismen ili bilo ko/bar nisam dosad cuo/nije dao velike pare za NASU STVAR OKO KOSOVA.reci cete a zasto samo pare.pa u ovom ,,DANAS SVETU,,SAMO TAKO ,,NASE STVARI FUNKCIONISU!i oko cinizma prema CEDI JOVANOVICU,mislim da ini C.JOV....ide po pitanju Kosova linijom manjeg otpora/nesto slicno kao Milan Nedic sa okupiranom Srbijom u 2 svetskom ratu.Nedica ne osudjujem zbog toga, naprotiv,ali C.Jovanovica i ostale/celu DRUGU SRBIJU/V.DRASKOVIC I CO./osudjujem.Zasto,PA DANAS IMATE ZAISTA ,,multimedijalni svet,, informacije koje lete brzinom svetlosti/vidimo u arapskom svetu/i ,,pametni ljudi/koji nisu potkupljeni/ce to ,,ORUZJE VEOMA VESTO ISKORISTITI ZA SVOG NARODA INTERES!i to oruzje je jace nego sve ,,SESTE FLOTE I SL.imate slucaj DIKA MARTIJA!Ja mislim da tu /informacije,mediji,pa samim tim i lobiji/a zasto ne i mobilna telefonija/je ,,NAS COVEK MOGAO DOSTA URADITI ZA ,,NASU STVAR,,.pa toliko nas ima u emigraciji/,
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 28 februar 2011 09:20
Radosav Stevanović
@covek iz Loznice
Gospodine, iz koje ste Vi Loznice kad ne znate da rečenica počinje velikim slovom, a završava (najčešće) tačkom i da se reči međusobno odvajaju praznim poljem a ne kosom crtom (čak i da Vam oprostim "ošišanu" latinicu)? Čovek koji to ne zna je ELEMENTARNO NEPISMEN, a kad svoje nepismene škrabotine gura u javnost, onda je i NEVASPITAN.
Mišljenja nepismenih i nevaspitanih ljudi su interesantna samo određenoj lekarskoj profesiji.
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 28 februar 2011 22:21
folker
ua, nepismeni!
to, što nas ima više od 20% nepismenih i u još većem procentu polupismenih, nebi bilo neko čudo da se (isti) shodno toj statistici i ponašaju.
bolje je ništa ne pisati (govoriti) da bi publikum sumnjao, nego se brže-bolje izraziti pa da (publikum) nedvosmisleno vidi da nema sa kime da živi gradi zemlju ide na izbore... ni pismeni nisu bolji. kad hoće da se oglase (iznesu u javnost svoje mišljenje)
sve učine da to (mišljenje) bude dvosmisleno, prikriveno ili dovede u zabludu. takvi smo, kakvi smo.
Preporuke:
0
0
31 utorak, 01 mart 2011 21:34
@ folker
E, evo jedan popravni za ove ponavljače što nemaju mozga ni obrazovanja, a vole da "barataju brojkama": u Srbiji je 3%, a ne 20% nepismenih, po zvaničnim podacima iz poslednjeg popisa stanovništva. Ko zna da čita, tj. nije nepismen, ima kako i da proveri. Pozivanje na 20% stanovnika kao na broj tzv.funkcionalno nepismenih je besmisleno, jer po ovim kriterijumima (funkcionalne pismenosti), najviše PISMENIH građana ima Švajcarska, svega oko 40%. 'Ajde, nemojte "pljuvati" po Srbiji i Srbima samo zato što ste glupi i neotesani! Haj'te vi lepo u neku drugu zemlju, gde su svi lepi i pismeni, sikter odavde, a mi ćemo se već nekako snaći.

Izvinjavam se zbog skretanja sa teme članka, odličnog, kao uostalom i svi ostali članci Ane Radmilović.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner