четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Да ли имамо разлога да се радујемо извештају Дика Мартија?

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 17 децембар 2010 15:04
Јован Марић
радовању нема места...страдали толики наши људи!
Препоруке:
0
0
2 петак, 17 децембар 2010 16:19
Rade
Bravo!
Препоруке:
0
0
3 петак, 17 децембар 2010 16:26
Вукадин
Одличан текст! И ко зна који пут ћу поновити своје жаљење што су у праву они који дају најцрње прогнозе. Али бар имају интелектуалне храбрости да погледају чињеницама у очи. А гола је чињеница да је Србија држава тек мало више него "Kosova" (Косово је Србија, "Kosova" је НАТО творевина). Зато ме реакција преЦедника ни мало не чуди.
Оно за Соњу Бисерко је озбиљна оптужба. Не кажем то зато што ме то чуди, од оних који иду радо да пију кафу са "хуманистима" у Приштини ништа ме не чуди. То кажем зато што би било добро изаћи са доказима да преко ње (и кога још све) Тачи купује Србију. У интересу неке нове Србије која се, истина нажалост, још увек не назире.
Препоруке:
0
0
4 петак, 17 децембар 2010 16:38
Анта
"ЕУ пак жели независно Косово нових људи, Косово очишћено од „шумских политичара“ прецизније ратних злочинаца, трговаца дрогом, оружјем и органима, ЕУ дакле жели Косово интелектуалаца чије биографије нису укаљане крвљу"..... Кад овако нешто прочитам не знам да ли је написано у жешћој иронији или писац заиста тако мисли.... ако заиста тако мисли, онда ништа, бесмислено је полемисати...Између Америке и ЕУ нема никаквог мимоилажења, ЕУ је политички оквир НАТО пакта, а НАТО пакт је набитнији инструмент Америчке спољне политике...
Препоруке:
0
0
5 петак, 17 децембар 2010 16:42
Саша
Све ће ово бити заташкано, као и много тога пре. Зашто Марти није извештај објавио недељу дана раније, него се чекало да ``избори`` прођу? Да имамо државу, Мартијев извештај бисмо могли лепо искористити. Овако...
Препоруке:
0
0
6 петак, 17 децембар 2010 16:53
Jasna Simonović
Šta ima Beograd da se bakće sa Kosovom kad ne ume da se bakće ni sa sobom...Ref. Tužilaštvo se igra pištaljki i to u mraku! Sudstvo sa učinka nikako da ode na počinak! A Šekspirova ulica luta po sazvežđu "samuraja"...

Tehnička pitanja koja je predsednik Srbije primoran da radi odavno je trebalo da urade zaposlenici beogradskih čaršijskih agencija, i kafe-pauznih ministarstava...

A Tači! Ne bih da tač tu temu koju ne znam, ali verujem da postoji tužilaštvo i sud koji se ne prodaju za vagone dokumenata i milione ljudi utopljenih u poplavu informacija, i koje ne pada na balkansko-globalne laži i prevare kad je barka na vidiku...

Pa makar sa ili bez prava bio podignut spomenik i američkom predsedniku...

Tako nekako je bolje za sve...
Препоруке:
0
0
7 петак, 17 децембар 2010 17:44
ana beograd
bojim se da bi oni radije videli kurtija na tacijevom mestu... i eto nama novog rata, samo sad za okolinu nisa...
Препоруке:
0
0
8 петак, 17 децембар 2010 17:48
паја патак
Мислим да се треба радовати (боље икад него никад да се сазна како ствари стоје). Ипак ће се доста њих мало замислити и забринути. Ево текста само два пасуса из Мартијевог папира:
„...71. Оно што посебно запрепашћује је да целокупна међународна заједница присутна на Косову – почев од Владе САД и осталих западних сила, до правних власти које ЕУ подржава – без икакве сумње поседују истоветну више него убедљиву и потпуну документацију о криминалној активности Дреничке Групе , али нико од њих изгледа да упркос таквом стању није спреман да реагује и позове починиоце на одговорност....
... 75. Ради схватања како су се ови злочини срозавали у још нижи облик нечовештва – тј. у насилно вађење људских органа у циљу трговине, идентификовали смо још један лик из УЧК који очигледно припада водећим завереницима: Шаип Мују (Shaip Muja)...“
А ово су само два пасуса! Сматрам да би НСПМ, као и остали српски сајтови требало заједнички да организују превођење интегралног текста Мартијевог документа и да га објаве и држе на сајтовима све док се заједнички не одштампа као посебна брошура и дели/шаље заинтересованима. Зашто?
- Заједнички из два разлога: 1. Текст је обиман и превођење скупо, и 2. Веома важно: да видимо да ли је могуће ишта заједнички урадити? Затим:
- Треба све ово сазнати и памтити, а зашто шире упознавање за људе који не говоре течно енглески превод је неопходан;
- Из начина како Марти излаже своје налазе може се научити како такве ствари треба радити.
Препоруке:
0
0
9 петак, 17 децембар 2010 17:59
slobodan45
normalno da nema mesta radovanju i ne samo zbog jadnih ljudi, nego zato što je sve FARSA!!!!!
vikiliki, vikimikimaus...načinjeni su ogromni zločini u svim oblastima ljudskog življenja, u proteklih 20 godina, najmanje...imate vest danas, o čemu sam pisao nebrojano puta, da su planski krenuli, da unište ekonomiju u srbiji, tj sfrj...ljudi ih uopšte ne interesuju, zato je nastao termin "KOLATERALNA ŠTETA"...E, ZATO JE, JEDINI IZLAZ NA ISTOK, ako se ima pameti i mudrosti.to je to.
Препоруке:
0
0
10 петак, 17 децембар 2010 18:37
вајз спирит
Један од најбољих Аниних чланака на НСПМ-у. Права анализа, а не квазипатриотско бусање у груди или квазилиберално позивање на "драгоценост" косовске независности. Издвојио бих:
Прво, жалосно је што се држава која то није, Србија, са све Бруном Векарићем није поломила да састави ниједан довољно концизан и ефектан извештај који би свет натерао да погледа слике српских страдања на Косову, али и да види слику Хашима Тачија и осталих криминалаца које је (тај исти свет) произвео у политичаре

Ја сам за поштовање људских права. Срби, као и сви грађани ове планете, имају право на живот, имовину, личну слободу, правну заштиту. Та права су им блатантно кршена од 1999. наовамо, док је "међународна заједница", која о тим правима толико говори, пред тим или слабо реаговала, или затварала очи, или некад била и саучесник. Зашто наша европска, људскоправашка влада није на то адекватно реаговала? Зашто није урадила све што је у њеној моћи да заштити права грађана Србије? Ма колико лицемеран овај свет био, пред гомилом јасних и убедљивих доказа не може да се ћути.

Ово је срамота и за Србију и за грађане ове државе. Или "државе".
Препоруке:
0
0
11 петак, 17 децембар 2010 18:41
гаврило
ох Ана, Ана, када ћемо ми , најзад, видјети нашу јадну и биједну Србијицу очишћену од ових који је срамоте свакодневно и бацају у блато, од ових који нам једно причају, друго мисле, треће раде, од ових којима је Тачи сјајан саговорник по људским квалитетима и по којима су једнако добри и за Србију и за Лажну Државу!и све док је ових оваквих "наших! најбољих по мјери САД,у Србијици нећемо имати ни Србију а још мање КиМ!са парама или без њих, свеједно! право на КиМ никада неће бити избрисано из нас који се осјећамо Србима и онима чији су потомци крварили и гинули за Свето косово!
Препоруке:
0
0
12 петак, 17 децембар 2010 18:44
KPS
A šta ćemo sa Natašom Kandić koja se grlila i ljubila sa Tačijem prilikom proglašenja nezavisnosti Kosova i Metohije od Srbije. Jel i tu treba neki Dik Marti da otkrije sve prljave rabote naših NVO? Ali nažalost Srbija nema Dik Martija.
Препоруке:
0
0
13 петак, 17 децембар 2010 18:49
Висарион 1
Веома лако и веома брзо закључујете млада дамо.
Ви кажете да је то што чини Тачи "гадост".Неко ко вади живо срце живог човека без његове воље, да би га продао није нешто што је прљавштина, него нејвећи могући злочин.Само се у Хитлеровим логорима дешавала та велика калварија зла која прелази границе човекових доживљајних могућности.Многи гледаоци филмова, у којима ходају ти јеврејски костури или их багери товаре и трппају у неке јаме,не могу да гледају.Гадост је нешто безазлено, гадост је понекад неприлично понашање,појам сукоба са необичним.Ово нема везе са оним што ми знамо о човеку и његовим нормалним реакцијама.Ово је срачунато убиство да би се еузели органи у транге франге трансакцијама и то од човека с којим се живело , ту негде у суседству и који најчешће или увек ништа није био крив сем што је припадао другом народу.То је нешто друго него гадост.Али добро.
Два три пута сте говорили о младимм шиптарским инетектуалцима школованим по иностранств у нади да ће они доћи на влат у овој покрајини.Наводно су се згражали над 17 мартом кад су, по туђем рецепту, учили свет да им се не стаје нажуљ јер знају да окрену ћурак наопако.И сад многи у свету то употребљавају као аргуменат:Немојте да их љутите да не подивљају као 17 марта.
Мало знате о Шиптарима.Интелектуалци, доктори наука у сеоским кућама, у којима власт има најстарији ,слушали су , и данас слушају, шта им тај нареди да раде.Он са навишим школама навикнут је да слуша најстаријег без поговора.
Одувек су имали господаре.Некад Турке , после једно време Тита,па сад Американце.Свима ће говорити оно што они желе да чују.Само ће свој шиптаризам Леке Дукађинија да поштују и у фисовима и на саветима стараца да доносе одлуке.То се није изменило.Изменили су се методи, начини , стилови, према приликама али "Велика Албанија " је њихов национални сан који све више има изгледа да ..
Препоруке:
0
0
14 петак, 17 децембар 2010 19:12
Станимир Трифуновић, раније ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Сваки патриотски васпитани Србин, као и сваки истинољубиви појединац уопште има разлога за задовољство. Какво-такво, колико-толико.

Основно питање јесте КАКО ће своју "одбрану" градити НВО сектор на челу са Лихт, Бисерко, Кандић, Димитријевић... односно сви они који су у Тачију видели борца за слободу и равноправност и оправдани независност Космета?

И напослетку, Дик Марти је ризиковао у име истине онолико колико је она скривана док је о њој говорио човек који је први о томе проговорио и због исте морао да буде збрисан са политичке сцене. Војислав Коштуница.
Препоруке:
0
0
15 петак, 17 децембар 2010 19:13
Висарин 2
Тај сан је заједнички.Кад сте ви чули те интелектуалци њихови било шта помирљиво кажу о односима према Србији.Они иду за лажима својих такозваних "научника" који тврде да су илирског порекла, они верују да су их Срби дванаесте године реаокупирали:Ми смо чинили за њих што год су замислили.Чак је и краљ Александар примао на двору њихове бегове, Тито им је кумовао,онда их је школовао , Ђаковчане у Паризу (Отуда Кушнер- геј параде) , добијали су по три стипендије да би се школовали (био сам тамо кад се то догашђало) и чим науче да пишу писали су на тек начињеним асвалтним друмовима великим словима да се види из авиона "Словени губите се.>Не срби него Словени.Губите се из нашег Илирикума.) Било је то за време Тита и ми ништа нисмо разумели.Шта је могао Милошевић кад су затварали саобраћајнице, кад су стварали у твојој земљи своје универзитете,кад су одлазили масовно с посла и за то кривили Србе ,и кад су радили милион лажних измишљотина и све приписивали држави у којој живе.
Могао је само да насрне на њих.
И шта ви мислите да ће интелектуалци да окрену точак тога сна о великој Албанији наопако.Они не уче да би се приклонили свету него да би знали како да му подвале.Интелектиуалац ни код нас није гаранција а код њих никаква.Они слушају глас народа.Са своје стране су у праву али ми немамо права да има приписујемо оно што замишљамо да би било праведно да они чине.Њихова правда је нешто друго.Они ће одлуке Призренске лиге да остваре.Они ништа не напуштају, они пордичне задруге чувају јер их спасавајау:Ми смо их напустили одмах после Првосг српског устанка и разорили село.Писао сам то негде на овим сајтовима.
Препоруке:
0
0
16 петак, 17 децембар 2010 19:59
hkdfvgjk
E sad se nesto pitam , jel i onaj spomenik bilu klintonu napravljen parama od prodaje ljudskih organa ??????????????
Препоруке:
0
0
17 петак, 17 децембар 2010 21:32
jevropljanin jezivi
Vlada sa prosrpskim predsednikom i NVO sa Natašom Kandić i dr. su isto maslo, nokat i meso.
Ne možeš se rešiti jednih, a drugi da ostanu. U jednom su paketu velikog brata.
Neće se njihovi obrazi zacrveniti zbog ovog izveštaja.
Препоруке:
0
0
18 петак, 17 децембар 2010 21:54
dotochoe
Prema pisanju nekih medija u Svajcarskoj i HT je intelektualac. Studirao je na Ciriskom univerzitetu
politiku i istoriju. A jedna od najnovijih vesti je, da je ministarka inostranih poslova trebala da primi priznanje od ambasade Kosova u Bernu za zasluge koje je ucinila za diasporu sa Kosova. Urucenje nagrade je odlozeno jer trenutna situacija nije pogodna (izvestaj Dicka Martija), javlja Teletext svajcarske televizije.
Препоруке:
0
0
19 петак, 17 децембар 2010 21:59
kosanka
Svakako nemamo cemu da se radujemo zbog Srba koji
su izgubili zivote i cijim organima se trgovalo.
Ono sto je bitno da se polako odmotava klupko i
da informacije cure pa ce to mozda malo rasvetliti
pamet Vukcevica,Vekarica i ostalih poltrona.Ova
vest ocigledno nije novina ni za EU ni SAD.Pitanje
je,koji su razlozi objavljivanja ovakvih informacija
bas sada?Trebalo bi nesto priupitati lekara bez
granica Kusnera,velikog "srpskog prijatelja",sta on
ima da kaze?Gde je sada Serz Bramerc da malo svrati
do Tacija pa da se i on nesto propita.Saznacemo
mi jos mnogo toga,jer zlocinci nemaju miran san a
mozda EU i SAD nemaju vise para da sponzorisu ove
lopine.
Препоруке:
0
0
20 петак, 17 децембар 2010 22:11
Dijapazon
Taci je pusten niz vodu ne zato sto je kriminalac i krvnik to je svima bilo davno poznato i pre nego sto je Karla Del Ponte napisala knjigu, vec zato sto je postao previse snazan. Zapadu takvi ne odgovaraju i smetaju im. Iz istog razloga je niz vodu pusten i Zoran Djindjic.

Oni su ovaj strahovit zlocin iskoristili za dvostruku igru:
Sa jedne strane teritoriju Kosova ovim cine ponovo nelegalnom http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Svajcarska-da-preispita-odnose-sa-Kosovom.sr.html Na taj nacin opravdavaju produzenje vojnog i svakog drugog prisustva koje im je potrebno za dalje napredovanje ka prirodnim resursima na istoku.

Sa druge strane time bankrotiranoj Srbiji u nedogled produzuju agoniju i definitivno je svrstavaju je u sanitarni kordon prema srednjem istoku.
Препоруке:
0
0
21 петак, 17 децембар 2010 22:38
Симић Манојло
Забрињавајуће је да је Мартијев Извјештај био
попраћен на BBC-u само први дан,када је о њему
говорено равно 5 или 6 пута( CNN ни тада није ништа
рекао), а да је потпуно нестао са екрана након што
је усвојен у ЕП( заправо Нацрт Декларацције ), што
је веома нелогично и указује на строгу контролу
"независних" и "слободних" западних медија.
Кад се исконтролишу они највећи (СНН,ББС,Њујорк
Тајмс), мање је важно шта кажу Гардијан и други
самалим тиражом.
То што раде Векарић, Вукчевић(они су задужени само
за српске злочине),Бисерко и нарочито Борис Тадић,
дјелује стимулативно на западне "слободне" и
"независне" медије, да наставе са острашћеном
дехуманизацијом једног читавог Народа (приче о
индивидуализацији кривице, заиста су само то, приче).Наша трулеж је интерна, и без ње не би било
могуће оптуживати читав Народ.
Препоруке:
0
0
22 петак, 17 децембар 2010 22:55
banedral
Prvo , niko ne razmislja o porodicama tih jadnih napacenih ljudi koje su cerecili zarad tih istih zapadnih poluraspadnutih ljudi kojima su menjani organi za visoke cifre, setimo se samo koliko je clanova porodica protestvovalo po Beogradu ,setalo i trazilo od drzave i najmanji tracak nade i najmanju vest o svojim najblizima.I sta sada reci ljudima , ima li ikoga da je sramota u ovoj zemlji i da se imalo stidi oko ovoga svega , jer niko ne moze da me ubedi da nase sluzbe nisu znale sve ovo a ako su oni znali znao je i "glavni baja"Dusa me boli i placem kada razmisljam o mukama tih mucenika postradalih po kojekakvim Siptarskim bogazima!
Препоруке:
0
0
23 петак, 17 децембар 2010 23:10
Ceca Lazinica
Amerika podržava Tačija a Evropa ne.Nek se oni usaglase pa ćemo znati kako dalje.I dokle više da čuvamo Evropu a ona postavlja nemoguće uslove.
Препоруке:
0
0
24 субота, 18 децембар 2010 00:26
kaktus
Neko pomenu na kakav nacin misle Kandicka ,Liht,Bisrko i svi iz te ekipe da se opravdaju.Pa oni i ne misle o tome jer nema sanse da ih neko pozove na odgovornost.Ali tesko je posle Ane nesto jos dodati.
Препоруке:
0
0
25 субота, 18 децембар 2010 00:52
Милорад Кураица
Гдје је тај Санџак? Да то није Рашка ?
Препоруке:
0
0
26 субота, 18 децембар 2010 01:24
@ Станимир Трифуновић
Cini mi se da je isti taj Kostunica, abolirao neke ljude, valjda u reformskom zanosu pocetkom veka, gospodine Trifunovicu....
Препоруке:
0
0
27 субота, 18 децембар 2010 01:25
Neprimeren naslov
Ana, slazem se sa Vasim osnovnim tezama iznesenim u tekstu - ali ste tekstu dali vrlo "neugodan" naslov! Jer, kako bi se iko normalan, pogotovo u Srbiji, mogao "radovati" izvestaju u kome se dokumentovano govori o ubijanju srpskih civila i vadjenju njihovih organa!? Uzgred - gde se denu ona prva verzija RTS da su organi vadjeni Srbima i Albancima? Tijanicu je Tadic ocito naredio da "podeli" stradanje - iako u ostatku sveta niko ni ne spominje da su organi uzimani i Albancima! Takvo prekrajanje istine, kao i reakcija BTadica, koji i dalje hoce Taciju na podvorenje - to su gadosti prvog reda! Dakle, slazem se sa primedbom iz jednog komentara da ono sto je radio Taci, a blagoslovili Kusner, Olbrajtova, Holbruk, te Biserko, Kandiceva, CJovanovic i Lihtova uz njih, dabome - da to ne moze biti gadost! To je monstruozan zlocin, ravan najgorim nacistickim. Ana - da se vratim Vasem naslovu - zaista se niko ne moze radovati takvom izvestaju, tj. onome sto u tom izvestaju stoji. Ali se mozemo radovati sto se napokon neko oglasio i rekao svetu ovu jezivu istinu! Naravno, ne raduju se svi Srbi - eto, srpski predsednik je silno pogodjen sto ne moze nastaviti razgovor sa Vaditeljem Organa! Glavni Organ Vlasti u Srbiji pokazuje time da je u zadnjoj fazi truljenja, gangrena je zahvatila Tadicistan! I tome se ne mozemo radovati, jer ta gangrena ubija nas, ne Tacijevog ortaka i Saperovog najboljeg druga, koji ju je uspricao u telo Srbije!
Препоруке:
0
0
28 субота, 18 децембар 2010 01:33
slobodan45
gospodo!neka mi oprosti rodbina nestalih i izmasakriranih srba...ali, ZAR STE ZABORAVILI GOSPODO?KADA JE POČELO NESTAJANJE, PROGON I UBIJANJE SRBA NA KOSOVU?ili, ne možete da se setite zbog dva inicijala? s i m?sve ovo je farsa, ako se ne kaže cela istina i pokaže svetu, GENEZA SVIH PROBLEMA, od kraljevine jugoslavije, preko sfrj i najzad do pokušaja srbije, a pod vodstvom s.m., da se stvari normalizuju...uz podršku, PRVO, svih bivših republičkih rukovodstava, a onda, stranih službi, nastao je HAOS, RUŠENJE, SMRT I NESREĆA...TO SU BILE "SNAGE HAOSA I BEZUMLJA".to je to.ne valja nam posao, mnogo kratko pamćenje imamo.
Препоруке:
0
0
29 субота, 18 децембар 2010 02:55
zvezda
Crkva se ne oglasava povodom ove srpske nesrece. Ove mucenike treba staviti u crkveni kalendar kakve su muke prosli.
Препоруке:
0
0
30 субота, 18 децембар 2010 04:08
zoran
ko zna u kakvom su dilu tadic i dacic sa tacijem, kad insistiraju na dijalogu sa njim , i pored ovakvog ,evropejskog, izvestaja.
Препоруке:
0
0
31 субота, 18 децембар 2010 09:20
Jasna Simonović
Ceca Lazinica ..Bravo za pametan komentar...Šta se mi više podmećemo sa svojim uslovnim istorijskim podmetačkim instinktom kao da smo dečja portikla, a ne ozbiljna država!?
Препоруке:
0
0
32 субота, 18 децембар 2010 10:42
Angel
Da se radujemo nečem što dolazi od Evrope i zapada? Kad je od njih srbiji nešto dobro došlo? samo zlo, poniženja, izrugivanja, nipodaštavanja, laži, klevete, obmane... Na vidim šta bi tu bilo za radovati se.

1. Ако језике човечије и анђеоске говорим а љубави немам, онда сам као звоно које звони, или прапорац који звечи.
2. И ако имам пророштво и знам све тајне и сва знања, и ако имам сву веру да и горе премештам, а љубави немам, ништа сам.
3. И ако раздам све имање своје, и ако предам тело своје да се сажеже, а љубави немам, ништа ми не помаже.
4. Љубав дуго трпи, милокрвна је; љубав не завиди; љубав се не велича, не надима се,
5. Не чини шта не ваља, не тражи своје, не срди се, не мисли о злу,
6. Не радује се неправди, а радује се истини,..


Ima li šta od toga kod ovih savremenih Jevropljana? i zapadne "civilizacije"
Препоруке:
0
0
33 субота, 18 децембар 2010 11:40
prosecan.srbin@mail.com
Никако ми није јасна потреба да ми НАТО земљама нешто објашњавао. Тиме им дајемо само правдање као да ништа нису знали, па ево тек су сад сазнали ал је касно "Косово је већ признато". Мени је само очигледан лажни ауторитет државних представника Србије. Тамо неки Мартин треба ово да обајсни тамо неком, а са нашим представницима се само изгледа спрдају. Да има имало морала комплетан државни апарат би требао не само да поднесе оставку него да се лише било каквог достојанства. Да сам ја имао своју државу она би успела да ово прогура у тренутку самопроглашења независности. Тада би опозиционе странке земљама које су приѕнале Косово вршиле притисак и не би дошло до оволиких признања. Ја никако не верујем у демократију западних земаља већ само у могућност да искоритимао њихове изговоре као да она постоји. Овако остаје питање у чије руке је стигао тај новац ѕарађен од српских мученика. Какве су то земље са којима желимо да будемо у ѕаједници? Шта ће бити са њиховим органима? А свима онима који су се смејали небеској Србији поручујем да једино она има смисла и да једино њени мученици одлучују каква је судбина потомака некада славне Србије. Она ко није део слвне Србије је бедник без игде икога, јефтини радник моћних а земаљских царства унапред осуђених на друштво оних сила којима су се и клањали.
Препоруке:
0
0
34 субота, 18 децембар 2010 14:06
Веселин Пољанчић
Из приложеног научимо нешто: Јасно кажемо и стално понављајмо исто-Подела Косова и Метохије, одвајање Републике Српске и припајање логичној матици, Србији. Циљ- Решавање српског националног питања.То је толико логично, зар не?
Препоруке:
0
0
35 субота, 18 децембар 2010 17:49
Симић Манојло
Ови касни покушаји да се унесе зрнце истине у
свеопшту лаж, 20 година наметану и одржавану у
светском јавном мнењу, поново су разарани деловањем
наших квазидемократа, квазиинтелектуалаца, и
квазиљудскоправаша, какви једноставно не постоје ни
у једној другој Земљи, а у Србију су инсталисани
лако, јевтино за платиоце "ширења Демократије",и што је најгоре,уз њихову потпуну увереност у
исправност својих поступака.
Да наведем само скорашњи, а веома илустративан пример њихове потпуне промашености.
У једном, 97% исламском граду у Средњој Босни,према
релавантном свједочењу на суђењу у Хагу,било је
стационирано 105.000 исламских војника, јер је град
био ван ратне зоне, и око њега у кругу од 50 км.
није било ниједног српског војника.
У том граду недавно је Наташа Кандић основала
огранак своје РЕКОМ организације. Гледао сам на
локалној ТВ, како један по један Бошњак излази за
говорницу, и " свједочи " о страхотама у српским,
потпуно имагинарним логорима, док Наташа Кандић
сједи за столом и марљиво записује њихове "патње".
Само таква " истина ", оправдава силне донације
и грантове које прима Наташина организација са
звучним именом, Фонд за Хуманитарно Право, а
уствари, диаметрално удаљена од сваког покушаја
трагања за истином.
Без наших квазидемократа, квазиинтелектуалаца,
квазиљудскоправаша, не би, у овој узрочно-посљедичној вези са "западним" креаторима јавног
мнења, била могућа сатанизација нашег читавог
Народа, наметања паралела са Немцима за време
Нацизма, и Милошевића са Хитлером. Индивидуализовање кривице потпуно је немогуће, и
прихватање поједностављене " истине "о догађајима
у балканској каљузи, остракизује Србију и цели
српски Народ за наредних 100 година.
А можда је то и циљ наше "интектуалне"и"политичке"
"елите".
Препоруке:
0
0
36 субота, 18 децембар 2010 18:01
Јасна Симоновић
Просечан Србин...Према вашем коментару, ви мени уопште не изгледате као само просечан Србин!

Ваше питање: "Овако остаје питање у чије руке је стигао тај новац ѕарађен од српских мученика" је право питање које, надам се, већ постављају "земље са којима желимо у заједницу" ако мисле да у 2011. уђу са почетком покајања...које је добро за све, и за жртву и за кривца...

А ни тим земљама није лако....Замислите само колико их је "квазибогаташа" из бивших југословенских и совјетских обрлатило својим "маломучеништвом" (извините што користим овај свети израз!) у виду $...

Нека је свето "великомучеништво" које је "Србију до Токија" поплочало живим ћелијама својим...
Нека се у примаоцима пробуди светлост живота, јер уосталом никада се не зна да ли и када ће свако од нас осванути у некоме другом...
Препоруке:
0
0
37 субота, 18 децембар 2010 18:03
Милош
Драга Ана,

Ваше питање сасвим је на месту. Ми не треба свакако да радимо оно што чине Векарић и Вучковић, да вичемо да је то наша победа?! Па то исто говори и Тачи - то је српска пропаганда. Ова двојица нанели су нам више штете, него сви непријатељи заједно.
Суштина је да ово на нашу срећу није заслуга поменуте двојице, него је извештај написао угледни европски тужилац Марти. Оно што ми треба да учинимо јесте да тихо и ефикасно помогнемо да ова тема не падне у заборав и ништа више.
Важно је да је европско јавно мнење најзад променило плочу и да не говори више о романтичним борцима за слободу Косова и рађању нове европске нације. Сада све више обичних људи из Европе сазнаје да то није никаква млада нација - већ да су криминални албански кланови убица направили своју државу.
Молим Вас још једном да господи Векарићу и Букчевићу објасните да је ћутање злато.
Препоруке:
0
0
38 субота, 18 децембар 2010 18:47
Радосав Стевановић
Какво црно радовање!? Марти, Кушнер и Тачи су злочинци истог формата.
Размислите, господо, мало о времену које је протекло од черечења Срба до признања да је оно заиста и било! Размислите, али много више, о тренутку у којем је објављено ... Ништа овде није случајно. Сматрати и тврдити да је, ето, дошао тренутак да и нас Сунце огреје, је наивна дечја прича.
Препоруке:
0
0
39 субота, 18 децембар 2010 19:43
Спомен новомученицима
Имамо ли снаге да покренемо акцију подизања споменика мученицима којима су вадили органе. На Газиместану, можда. Споменик који има само срце и мозак, а све му друго украли . Место одакле се чује вечни јаук невиних. Можемо ли се сви ту окупиту, могу ли Албанци то пријатељски подржати или се офирати? Остаје ми да се питам што морам ја то покретати, где ми је моја држава. Покренимо све људе које знамо да јауци не би остали само у нашим ушима!
Препоруке:
0
0
40 субота, 18 децембар 2010 19:53
Воја, Косово и Метохија
Сурова истина!!!
Али ко је све то дозволио??? Због чега је једино у Србији могуће да релевантни фактор буду Чеда Јовановић, Соња Бисерко, Наташа Кандић, муфтија Зукорлић и слични србомрсци и фашисти?! Ко је од српског војводства направио државу Војводину, регионализовао Србију, дозвољава Албанцима откуп српских имања од Куршумлије до Блаца (зар држава не може да плати 35 000 евра за 1 хектар српске земље у Куршумлији?!)?! Где је САНУ, шта је са СПЦ (која је на челу са владиком липљанским, а сада и читаве ЕРПиКиМ Теодосијем већ одавно прихватила "реалност" на КиМ). Смејемо се албанској елити коју чине убице Тачи, Харадинај, Чеку (мада и Руговини су ништа мање гори од ових које набројах), а шта је са СРПСКОМ ЕЛИТОМ - зашто она ћути?!?! Чека ли српска елита да Борис Тадић и званично успостави добросуседске односе са Репубљиком Косова, а онда окриви тзв. либерале и Тачијеве Србе за издају српских националних интереса на Косову и Метохији. Србима Косовцима је наметнут Ахтисаријев план, Косово из Савета безбедности УН (јединог кеца у рукаву) и предато ЕУЛЕКС-у (чиме су поништене све скупштинске резолуције о КиМ), предложена и усвојена у Генералној Скупштини УН срамна Резолуција о КиМ у којој се нити једном не спомиње да је КиМ део Србије или Резолуција СБУН 1244. Србија је сама своје институције обезвредила и укинула на КиМ. О НАТО агресији (не Нато бомбардовању) готово да је и забрањено говорити, а да не говорим да смо све оне који су на било који учествовали у одбрани земље предали Хагу. О жртвама и геноциду над Србима на КиМ који траје већ деценијама готово да и није написана озбиљна студија, а о споменицима жртава истог и да не говорим (споменик УЧПБМ у околини Бујановца никаог не брине).
СТОП ЛИЦЕМЕРЈУ!!!!!!!
Препоруке:
0
0
41 субота, 18 децембар 2010 20:27
Jасна Симоновић
Спомен новомученицима...Прелепа идеја...

Позовимо све примаоце органа да издвоје средства за подизање оваквог споменика и да се окупе око њега које год вере, нације, професије били...

Позовимо све "пословне учеснике" да плате одштету породицама пострадалих и држави која је у то време постојала, а коју ће заступати држава Сербиа...

Позовимо гдина Тачија да каже оно што зна...
Он је млад човек и глупо је да остатак живота проведе штитећи новчане мегаломане...тако некако...
Препоруке:
0
0
42 субота, 18 децембар 2010 22:39
александар
Немамо чему да се радујемо.
Од свега наравно неће бити ништа.
Уважени "председник владе косове" и његови поданици ће наставити са својим "капиталним делом" уз подршку западних антихриста.
Па како би "еуропа" са својим прекоокеанским патроном могла против свог чеда, свог бастарда, "независне косове" и њених "утемељитеља".
Титула "балканског касапина" је већ одавно додељена покојном српском председнику.
Ту су му титулу доделили управо западни "савезници и пријатељи" овог правог, истинског балканског касапина, српског душманина.
Коме у Србији није јасно о чему се овде ради, за тог заиста нема наде.
Слободан Милошевић је ни крив ни дужан проглашен и оглашен за "касапина" и узрочника свих зала, раме уз раме са Хитлером и Менгелеом, док су прави касапи заиста радили свој крвав посао, чак и буквално, и од касапа временом напредовали до цењених, уважаваних и свуда радо приманих "политичара" и шампиона "људских права". Посебно код разних председника и државних секретара.
Овај шиптарски крволок није једини.
Пуно је сада уважених а тада истинских касапа било и на хрватској и на муслиманској и муџахединској страни, али то је било дозвољено.
По старом добром циничном америчком принципу: "He may be a son of a bitch, but he is our son of a bitch!".
Упечатљиво је ћутање поклоника Хашима Тачија и "косове" у Србији. Сви ти LDP-i,Peščanici, Fondovi za humanitarna prava, уважени представници "цивилног друштва" који су били назочни у Приштини када је проглашавана "неовисност", "жене у црном" и остали љубитељи људских права.
Ћуте као заливени и ослушкују. Вероватно спремају саопштења којима ће огласити да је овај Марти изнео неосноване и недоказане оптужбе.
Најрадије би и ово прогласили за ујдурму "касапина", покојног Слободана Милошевића и још горег злотвора и српског националисте Коштунице, али авај.
Овај пут то заиста не могу.
Мада ко зна.
Не би ме изненадило да потраже везу између Коштунице и овог Швајцарца Мартија, као што су је ономад "пронашли" са Монтгомеријем.
Препоруке:
0
0
43 недеља, 19 децембар 2010 09:34
Томислав Милановић
Нисам нешто чуо господина Тадића ових дана. Ни речи о злочинима везаних за трговину органима. Био је јако дрчан када су српски злочини били у питању и извињавао се свима редом.
Званична америчка политика сарађиваће са Тачијем док се не докаже супротно. Зашто тако не поступише и и са српским хашким оптуженицима. По том принципу могли су мало и са њима да сарађују јер већина од њих били су мале бебе у односу на челнике ОВК-а. За њих је злочинац Жилијен Асанж. Они би да га одмах ухапсе, осуде и погубе, а Тачи и Харадинај нису, јер, није доказано!
Препоруке:
0
0
44 недеља, 19 децембар 2010 13:40
vidakis
U članku ima tačnih ocena.Očigledna je akcija VELIKOG SPREMANJA u državama(Hrvatska,Kosovo)na koje zapad ima uticaja.Cilj je upristojiti i ojačati te države.Što se tiče Srbije ,kada je kriminal i korupcija u pitanju,zapad se neće mešati.Srbija pripada,istočnom-Ruskom bloku i izvesno je da neće postati članica EU.Najverovatnije da će imati položaj kakav je imala Albanija od drugog svetskog rata do promena u toj zemlji.Dakle, ostrvo okruženo članicama EU,odnosno eksponent ruske politike-srateški partner.Za ovakvu budućnost u Srbiji postoji politička većina i to je rešeno.Oni koji se plaše da bi Srbija mogla da udje u krug zemalja koje dele Evropske vrednosti,plaše se bez osnova.
Препоруке:
0
0
45 недеља, 19 децембар 2010 17:32
Одбрана и последњи дани
...и то да можда тај нови, образовани и лепо васпитани албански политичар с Косова не би гушио ионако мале и слабе српске покрете и странке. Можда.

Можда би и Београд те Србе оставио на миру (јер то је најбоље што за њих после свега може да уради) и пустио их да сами бирај своје путеве, јер када нема Тачија и криминала што на југу, што на северу, Београд нема неки интерес да се бакће Косовом. Нема пара од Косова – нема прича о Косову.



Одличан чланак до овога закључка. Он се слаже са ранијим ставовима аутора око потребе укључивања Срба у ову измишљену државу и њене параинституције.. Добро примећена подмукла политика Европске Уније, за разлику од америчке која се, и да хоће, не може одрећи Тачија, јер је са истим монструмом превише попила српске крви.
У Хрватској је већ одрађена таква смена. На место задриглог и необријаног у деловању и изјавама Месића дошао је уредно обријан и као што аутор лепо рече софистициран и образован националиста Јосиповић..Иако треба узети у обзир и ово што неко спомену на почетку. Зашто се чекало да прођу избори, па да се извештај о Тачију проследи? А што се тиче страсних загрљаја наших НВО перјаница и Тачија, па о томе се на државним медијима неће ни прословити, а оно чега на медијима нема то се није ни десило тако да перјанице могу бити без бриге.
Препоруке:
0
0
46 недеља, 19 децембар 2010 19:11
vhgfhh
E dali je i onaj spomenik bilu klintonu finansiran parama od trgovine organima ???????????????????
Препоруке:
0
0
47 понедељак, 20 децембар 2010 00:03
Немања Видић
Хвала драгој Ани.
Како ли је тек оним Србима чији најмилији онако скончаше, поготово ако су на Косову и Метохији.
Пре неколико година био сам у Београду на скупу подршке тамношњим Србима.Само они су и били,изузев таксиста. Један говорник рече целу истину : "Београде, срам те било".
Нисмо подржали ни оне јадне људе из Удружења несталих и киднапованих. Ко се још сећа страдалника Ђорђа Мартиновића? До данашњег дана РТС , као ни било која друга телевизија није приказала филм о њему, али се зато приказује "Српски филм" у коме се силује новорођенче. Те гадост од филма финасирала је ова власт.Боже,где ће нам душа оволико грешнима ?
Не само да је Ана лепо писала, него су готово и сви коментари достојни теме и времена.Али, једва да их је тек нешто више ћириличних. У Србији, по чијем Уставу је ћирилица једино српско писмо. Док су Шиптари чупали Србима њихове органе, Срби чупају из живота и сећања своју ћирилицу.Боже, просветли нас и врати на ћирилички пут.
Препоруке:
0
0
48 понедељак, 20 децембар 2010 02:00
Gojko
Arčibald Rajs nas ponovo upozorava .Čujte Srbi
Препоруке:
0
0
49 понедељак, 20 децембар 2010 21:00
Enver
Mislim da se sa Albancima treba pregovarati. Da li će to biti Tači ili neko drugi to ne menja stvar. Biće svakako neko koga odrede Albanci a ne Ana. Treba hladne glave pristupiti razgovorima za dobrobit obe strane i budućnosti. Svakako da ova pat pozicija nije dobra i da je treba relaksirati. Omogućiti komunikaciju ljudi i roba za opšte dobro.
Pozdrav iz Pazara
Препоруке:
0
0
50 субота, 25 децембар 2010 01:33
Slavomir Srpski
Da dodam jos jedno kratko: Izvestaj Martija imace svakako i politicke posledice. Eulex ce morati da se pozabavi sa tom mafijom, pregovori ce biti izmenjeni na planirano, a pre svega, ovakvi zlocini oduzece bilo kakvu mogucnost da ta pristinska mafija moze ikada da upravlja na severu Kosmeta. Da li je ovo mlako sletanje za predlog podele Kosmeta, je jedno sasvim razumno pitanje?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер