уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

И опет Косово и опет "квазикосовски квазиизбори", и опет, дакле, Тамни вилајет

Kоментари (13) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 22 новембар 2010 21:50
драгослав павков
Ана Радмиловић је храбро (као и увек) одабрала страну... То је страна српске сиротиње са Косова и Метохије, којој није битно који Србин у њено име преговара са криминалцима квазидржаве "косово". Којој је битно једино да преживи времена кад је "пашчад пуштена а камење везано". Очекујем канонаду напада на текст,али то је ваљда српски усуд...
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 22 новембар 2010 22:18
хиперборејац
Волим твоје чланке Ана .. аутентични су и искрени.
Твоја идеја о "прихватању пораза " ми се чини људском и разумљива је .
Само смртоносна је .. за народ.
Тако су пре пар векова Срби прихватили пораз од Турака и потурчили се... резултат... "Бошњаци" и рецимо тренутно актуелни Зукорлић.
Или тако су Срби прихватили пораз у Хрватској и покатоличили се и не зову се више Срби.Само по остацима презимена знамо ко су.
Ти овде предлажеш исто што су урадили Срби у Енверовој Албанији... видиш ли их негде данас.
Нисам у нњиховој кожи и ко зна шта бих одлучио кад ме моја рођена држава неће.Али не бих се "потурчио"... сигурно.
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 22 новембар 2010 22:30
Сергеј Булајић
Претпоставимо да Срби којим случајем желе да изађу на изборе у великом броју, рачунајући на неизлазак већег броја шиптарских гласача који су разочарани, вероватно би освојили велики број парламентарних места и могли би да одлучују о својој судбини (наравно само са једном листом). Кад би то било стварно тако, онда би шиптарска пропаганда учинила све да то представи као опасност за њихове националне интересе, и подигли би број гласача на ко зна колики проценат.
Шта год Срби урадили, ови ће им доскочити на неки начин, и једино што сада могу да ураде својим изласком на изборе јесте давање легитимитета шиптарској самопроглашеној држави.
Волео бих да проценат изашлих Срба (јужно од Ибра) на изборе не пређе 5%.
Међународна заједница се хвалила на локалним изборима да је велики број Срба изашао на те изборе, а имате податке да тај број није прешао ни 17% (за моје схватање проблема и ово јесте висок проценат).
Проблем је у власти у Београду која на све начине жели да се отресе Срба са КиМ и самог КиМ. Зато је проблем нашег народа још већи.
Једноставно треба бојкотовати и ове изборе и показати чврсто свој став о самопроглашеној држави Косово.
Бог с нама браћо!
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 22 новембар 2010 22:56
Неофит77
Сматрам да Срби не треба да изађу на изборе и да на њима неће битније побољшати своје услове живота, уз то даће лажну слику да је Косово мултиетничко и слободно друштво. Једино у чему могу да се сложим са Аном је то да је ова власт одавно те људе пустила низ воду.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 22 новембар 2010 23:26
Dubravko
Pod uslovom da znate o cemu ste pisali podseticu vas da je svaki izlazak na republicke izbore koje raspise bilo ko na Kosovu, osim Srbije,PODRIVANJE USTAVOM UTVRDJENOG DRUSTVENO-EKONOMSKOG UREDJENJA I DRZAVNOG PORETKA, sto se tretira kao tesko krivicno delo. Slazem se da treba naci modus za produzetak srpskog postojanja juzno od Ibra, ali neko koga drzava placa imajuci dovoljno poverenja da ga postavi za rukovodioca ( citaj omoguci mu/joj raspolaganje finansijskim sredstvima)ne bi smeo ni pomisliti na tako nesto. Na kraju, slazem se da je visoki rizik slati decu u skole juzno od Ibra, ali verujte da takvih ima. To su oni za koje kosovski rukovodioci ( a vas kandidat je jedan od njih) nisu imali dovoljno sluha pa im nisu omogucili da rade, ili prividno rade, tako da ti ljudi nemaju osnovnih sredstava da decu salju u bezbednije, severnije delove Srbije. Za razliku od vaseg kandidata. Pitajte ga gde mu deca studiraju i ko sve to finansira?!
Ako ova drzava imalo drzi do sebe, ne misleci pri tome na doticnu iz vaseg teksta, morala bi ovakvim kandidatima obezbediti smestaj sa resetkama na prozorima.
Препоруке:
0
0
6 уторак, 23 новембар 2010 10:08
@@
На крају , свако остане потпуно сам , препуштен сопственој дилеми .И Тачијеви преци су били срби.
Препоруке:
0
0
7 уторак, 23 новембар 2010 10:40
Branislav Zekic Zeka
...ako neki srpski predsednik novi ili aktuelni toliko poludi pa prizna Kosovo – ja ga necu priznati.


I ne moramo. Nema za tim vise tolike potrebe ni bilokoji novi srpski predsednik jer je aktuelni vec priznao nezavisno Kosovo svojom katastrofalnom i samovoljnom i neovlascenom spoljnom politikom, svejedno rezultat je isti. Da li pogresnom zbog svoje nesposobnosti ili namerno pogresnom? To sada moze biti samo pitanje stepena njegove krivice.

Pre neko vece gledam na televiziji kako bivsi americki ambassador Vilijam Montgomeri ne imenuje ali otvoreno optuzuje naseg predsednika i ministra vanjskog da su glavni krivci sto cak ni podele Kosova vise ne moze biti. Pobedniku pripada sve! Pa kaze da su kardinalne greske nase diplomatije bile: Trazenje od MSP da se izjasni da li je jednostrano proglasenje nezavisnosti Kosova u skladu sa medjunarodnim pravom. Samovoljna, doduse pod pritiskom Brisela, prepravka Rezolucije o Kosovu donete od strane Skupstine Srbije. Ulazak Euleksa na Kosovo mu nije spominjao zbog obecanog nam ruskog veta u Savetu bezbednosti, ali to je bio prvi a mozda i odlucujuci korak u prazno nase jednoglave i tvrdoglave spoljne politike. Kad kazem jednoglave ne mislim na ministra vanjskog.

I to nije bilo dovoljno a nije ni bilo moguce da se Srbi bilo oko cega sloze. Evo i rascinjeni Artemije Radosavljevic se bunio protiv zvanicne (predsednikove) politike Srbije prema Kosovu. Prvo se bunio zbog toga sto je Siptarima namaknut biznis da oni obnavljaju srpske manastire i crkve koje su oni i porusili. A sto ne bi mogli? Nisu oni gori od zasticenog svedoka Cumeta koji asvaltira drumove po zemlji Srbiji. Cini mi se da je Artemije imao nameru da buni srpski narod na Kosovu protiv politike Beograda i aktuelnog predsednika. A to moze da bude jako opasno. Pa su ga procitali i rascinili.

A sta ce biti sa Vilijamom Montgomerijem?
I njega ce rasciniti. I sve vas na Kosovu a i sire ako pricate ko je kriv!
Препоруке:
0
0
8 уторак, 23 новембар 2010 11:29
srdjan
sustinski... to je to! lepo si razumela celu stvar, to je od tebe, uostalom, trebalo i ocekivati, obzirom na vreme koje ovde provodis,a jos vise obzirom na tvoju genetsku zainteresovanost za kosovo. eh sad, jos kada bi umesto doktorke trajkovic na celu jedne takve opcije bila osoba sa nedvosmilsenim politickim kursom, sa kredibilitetom, sa nesumnjivom opredeljenoscu za ideju... onda bi to bio trijumf!
ovako, i pored podrske drzavnog vrha i sjajnog novinara kao sto si, ne verujem da ce u ovom slucaju cilj oporavdati sredstvo, nazalost!
Препоруке:
0
0
9 уторак, 23 новембар 2010 14:06
Саша
Срби треба да излазе на изборе само у оквиру своје заједнице, да би одржали демократски капацитет, и то сви Срби са Косова, а не само они који данас тамо живе, него и они протерани 1998-1999. На тај начин моблисали би 90% интелктуалне снаге српског народа са Косова, а тиме би и држави олакшали борбу за Косово, када то држави буде требало. Никако да не излазе на изборе које расписује самозвана држава Косова.
Уосталом, не поручује ни моја држава
Немојте тако Ана, влада је поручила да ``нема услова да позове Србе на изборе``. То фактички значи:
-радите шта хоћете јер ми не знамо шта хоћемо! Није рекла ни ДА ни НЕ. Позвала би да има услова, али овако без услова не може. Безобразно! Шибицарски! Крајње безобразно и непоштено према том народу на Косову.
Добар текст.
Препоруке:
0
0
10 уторак, 23 новембар 2010 16:07
Danijela
Mislim da nije ni Rada, ali definitivno mozda neko mladji koji bi se lakse adaptirao na celu situaciju. Nama treba neki novi mladi profil jer smo se svih vec nagledali i to dovoljno dosta...veruj mi....Bilo sta sto nije isto...Pozdrav
Препоруке:
0
0
11 уторак, 23 новембар 2010 16:53
сметењак
Рада Трајковић је неколико пута ових дана у једној емисији рекла "Албанско лидерство".Она тражи начин како да им се додвори.Њу не занима народ, она народа одавно распродаје.Њу занима њерн лични вилајет и то не самоп на >Косову него и ван њега.И ти такви, којуи имају "Своје и у Београду" и свакако у Приштини који муте и не занима их ништа друго сем власгтитиох интереса, треба да се макну из политике.А они опстају.
Препоруке:
0
0
12 уторак, 23 новембар 2010 19:18
Сергеј Булајић
@Danijela
Ако читаш све ово, а живиш на КиМ, онда имаш озбиљан проблем са схватањем озбиљности целе ситуације и везујеш је за маркетинг профила човека који би наводно био добар за Србе. Ускоро ће ЕУ, Тадић и Тачи да пронађу ону персону која би била допадљива. Ово су избори које организује тзв. независно Косово, и то не треба сметнути са ума, а Срби јужно од Ибра, ма у коликом броју изашли, неће видети никакве користи од тога. Напротив, имаће само штету као и до сада.
Препоруке:
0
0
13 среда, 24 новембар 2010 16:52
sima
razumem i one koji izlaze i one koji ne izlaze na ibrore. ne razumem samo one koji ne idu na kosovo a najglasniji su kad treba da osude odluke tih ljudi.
sta god uradili, srbi juzno od ibra, zelim vam svu srecu ovog sveta i nek vam je Bog u pomoci
toliko.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер