петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

„Парада поноса“: битка за круг двојке, или, омладина на све стране

Kоментари (114) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 10 октобар 2010 15:47
татјана
Па, кад уз сву помпу и општенародну радост у блокираном граду дочекају и Хилари, моћи ће лепо да јој покажу резултате своје владавине под њеним благонаклоним патронатом.
Препоруке:
0
0
2 недеља, 10 октобар 2010 15:47
Мирко Грбић, Бањалука
Чеда Јовановић је Боже ме опрости као онај индијски бог Шива, има стотине руку и ногу , свукуд стигне , сваша може да уради.
Да ли је то онај Чедо је је прије десет година носио иконицу Богородице на ланчићу, био филозофова десна рука и мали од кухиње.
O tempora o mores....каже се у мом селу !
Препоруке:
0
0
3 недеља, 10 октобар 2010 15:55
Неофит77
Управо то је једна од позитивних ствари, унутар полицијског бедема имали смо средовечне педере (политичаре, припаднике бриселских НВО и сл) и по којег хомосексуалца, а са друге стране обруча младе људе. Ова педерска геријатрија је ствар прошлости, а ти млади људи будућност ове земље, значи да за ову земљу ипак има наде.
Препоруке:
0
0
4 недеља, 10 октобар 2010 16:09
рб
Што јест, јест! Слика и прилика.
Отприлике су сви поскидали маске и показали се у правом светлу.
Оно што ја хоћу да потенцирам, а чини ми се да је до сада свима промакло, изгледа овако. Некада, када сам ја био студент, СКЦ је био појам културе и академизма. Ми, млади студенти долазили смо у ту свету зграду да видимо и чујемо нешто што је култура овог народа и земље (односно, оне бивше), да попијемо понеко (безалкохолно) пиће и да послушамо неку уметничку музику која се целодневно могла чути из звучника по целој тој згради.
А данас? Данас неко у таковм храму академизма (који је, руку на срце већ давно то престао да буде), организује овакву скаредну "журку". И то у време док се на улицама Београда, како кажу режимски (и не само режимски, већ плаћенички) медији, води "улични рат".
Бака коју аутор помиње сигурно не може ни да замисли шта ова власт нуди омладини коју она види онако како иначе омладину и треба да видимо.
Дакле, да поновим. Сви су скинули своје маске и показали се.
Препоруке:
0
0
5 недеља, 10 октобар 2010 16:11
Z. Matovic
Odličan tekst! Nadam se da je ovo početak kraja vlade.
Препоруке:
0
0
6 недеља, 10 октобар 2010 16:12
zivan gajic loznica
pa nije dzabe bila vest pre neki dan da se ,,nas prezident ,,seli,, u titov/slobinu,rezidenciju, kuces vece otudjenje,inace sa gore pomenutim se u celosti slazem, iako volim neutralan stav.
Препоруке:
0
0
7 недеља, 10 октобар 2010 16:31
Биљана Николић
Певајући "успели смо успели" организатори данашњег хаоса су са својим европским гостима и својим министром и својим пребогатим (и за европу)стручњацима и борцима за људска права истицали свој колико су поносни што су данас заједно. Моје питање је - у чему су заједно и против кога су заједно?! А КАД ЈОШ ТОМЕ ДОДАМО ДА СУ ТИ ИСТИ ЊИХОВИ ЕВРОПСКИ ПРИЈАТЕЉИ ПОНОСНИ НА СЕЦЕСИЈУ КОСОВА И МЕТОХИЈЕ ОС СРБИЈЕ, све постаје много јасније.
А онда се Ђилас расплаче због милион евра штете коју су хулигани направили у његовом граду. Онај исти Ђилас који је у студенским демострацијама које су данима паралисале град Београд ишао на разговор код тиранина Милошевића, али се не сећам да је добио епитет "хулиган" већ један од вођа протеста. Уместо да се расплаче због ућешћа у много већој превари његових напрасно обогаћених партијских другова (који се возикају у безбеднијим и скупљим аутомобилима и са бројнијим обезбеђењемод Милошевића), у којој је осиромашено стотине хиљада грађана Србије који су "промакли" Милошевићу и санкцијама, и у којој су одрасли данашњи петнаестогодишњи(или нешто старији) дечаци којима ништа није преостало него да своје огорчење, немоћ и безнадежност лече разбијањем.
Као што је Милошевић својим поступцима производио оне који су га хулиганством отерали, то исто, само боље и брже ради данашња марионетска власт ослањајући се на своје западне пријатеље - а јасне непријатеље Српске државе и Српског народа.
Препоруке:
0
0
8 недеља, 10 октобар 2010 16:31
МП
Аутор:"А грађани Београда су, по ко зна који пут, били беспомоћни таоци сулуде државне комбинаторике која са њима нема, ама баш никакве везе, суочени са бахатим патернализмом и душебрижништвом политичара којима су власт и сила, очигледно, (опет) удариле у главу."
Власт и сила силно ударају у главу,а кад разбијање глава постане једини начин(избори шта то беше???) промене власти,која очигледно ни по коју цену неће да призна(због чега?) све своје политичко-економске промашаје,онда страдају и Београд и његови грађани.А саопштења данашње власти ни мало се не разликују од Јовићевих(председник председништва СФРЈ) и ондашњих власти(9. март 1991.) о хулиганима и сили,и моћи Државе да брани уставни поредак(садашњу или ондашњу власт).Једино је добро што се по изразима на лицу највиших функционера ДРЖАВЕ Шутановца,Ђиласа,Зорића(штета што се није видео Тадић,Дачић,Динкић...) види страх.То је нада да ће почети да се понашају ДЕМОКРАТСКИ.
Препоруке:
0
0
9 недеља, 10 октобар 2010 16:33
Бране
Искрено, жао ми је омладине...још једном су злотвори тестирали лојалност ове власти и још једном су злотвори поделили Србе да би лакше комадали туђу имовину и туђу земљу.Још једном су злотвори тестирали колико су у последњој деценији успели да УНИШТЕ дух и да УНИШТЕ традицију овог народа који је водио пет ратова у прошлом веку и то на овим просторима бранећи своје, бранећи своју земљу од злотвора.Није требало да српска омладина данас крвари од српске руке, тужно и срамно је то...треба више слоге и треба тражити нова решења.Можда је требало Београд данас испразнити, да сви одемо а да остану само педери и ови што их штите.
Препоруке:
0
0
10 недеља, 10 октобар 2010 16:37
Страдија
Хиљаде оклопника,специјалне јединице са комплетном опремом и оружјем,борбеним возилима,против старијих тинејџера,да ли је то само вежба за нешто или смо у томе "нечему" већ одавно.
Препоруке:
0
0
11 недеља, 10 октобар 2010 16:41
Mile
Lepo ste napisali "vlast i sila". Ja sam se najezio jos pre neki dan kad sam cuo da portparol tuzilastva Zoric preti KAMERAMA i do 8 GODINA. Valda i mene nije snimio posto se trenutno nalazim u D. Hagu. Kupio je on te kamere i od mojih para (poreski obaveznici). Kupijo je Dacic policiji opremu i daje platu od moji para. Dajem mu podrzku da kupi opremu. NE DAJEM pravo Dacicu da policija IZ TRECI REDOVA GADJA demonstrante kamenicama PLACENA MOJIM PARAMA!!! Zoricu PREGLEDAJ te kamere i ja imam pravo na istinu (platio sam), GADJA LI POLICIJA DEMONSTRANTE KAMENICAMA? Ti policajci sve do njihova ministra MORAJU BITI PRIVEDENI u ime demokratije. Sledi tuzba protiv istih, posto su DO ZUBA NAORUZANI nasrtali KAMENJEM na nezasticene DEMONSTRANTE. Snimke imamo a nadamo se i Zoricevo tuzilastvo. Tuzilastvo je placeno od NARODNI para i duzno je da pokrene istragu ako ne i protiv njih ide tuzba. Ako nismo nezavisno tuzilastvo i sudstvo CERACEMO se i do strazbura
Препоруке:
0
0
12 недеља, 10 октобар 2010 16:44
Милан Качаревић
Хвала Невенко, овоме се стварно нема шта додати осим наде, да ће ово бити почетак краја унутрашње окупације Србије.
Препоруке:
0
0
13 недеља, 10 октобар 2010 16:53
Сергеј Булајић
Ово је био вапај очајних младих (мислим на оне који су против тзв Параде) људи који немају никакав мотив, и који немају елементарну људску слободу. Теба им дати више наде, а наше је да им је пружимо и да их охрабримо у утврђивању националног идентитета и воље за животом.
Препоруке:
0
0
14 недеља, 10 октобар 2010 17:48
Vilok
Nadam se da je ovo pocetak kraja jednog nenarodnog rezima. Pre deset godina sa iskoristili mladost da sruse Milosevica, sad im ta ista omladina uzvraca udarac. Nista nisu ucinili za mlade ljude, koji zive u totalnom beznadju.
Pogledajte samo hronologiju kako su Delije, Grobari i ostale navijacke grupe kojima se deo vlasti nekada dicio postali gomila huligana.
Препоруке:
0
0
15 недеља, 10 октобар 2010 17:59
Павле
Диван приказ стања у главном граду.
Без жеље да величам лик и дело градоначелника, али је човек благовремено упозорио И НАВЕО све што се и десило. Полтронској влади и појединим то је изгледало немогуће, а сада МИ (грађани) то треба да плаћамо. Срамота!!!
Препоруке:
0
0
16 недеља, 10 октобар 2010 18:11
Ban Mirko
Jedan od osnovnih postulata demokratije je zastita manjina. Niko objektivan to ne moze da porekne. Oni neosporno jesu manjina i imaju pravo da se okupljaju. A ako drzava zabrani paradu zato sto neko hoce da ih bije ili ih ne zastiti kada ih neko fizicki zlostavlja onda je drzava izgubila prefix demokratska...u dalja filozofska pitanja necu da ulazim, samo sam hteo ovo da naglasim...
Препоруке:
0
0
17 недеља, 10 октобар 2010 18:12
Саша
По њима, „Парада поноса“ треба „најзад“ да доведе до „забрањивања клерофашистичких организација“,
Ово је врло опасна синтагма која временом улази у свакодневни жаргон, и политички језик. Нарочито је лансирају другосрбијански медији. Клерофашизам је повезаност или организовање фашистичке идеологије (крајње деснице) од стране црквене јерархије. Код нас се везује искључиво за СПЦ, никако за исламску и друге верске организације. За све нас који смо живели у Брозово време, добро је познато чему води етикетирање те врсте. Не повратило се!
Препоруке:
0
0
18 недеља, 10 октобар 2010 18:49
Pitanjce
A da li će od mojih para da se plaća šteta koju su izazvali huligani i nasilnici po Beogradu?
Препоруке:
0
0
19 недеља, 10 октобар 2010 19:02
Ilija
Napisati da su policajci sami trazili da ih gadjaju kamenicama i da su oni klinci,koje smo gledali na Tv-u "branili cast grada i drzave"tako sto su taj isti grad pretvarali u Bagdad,je u najmanju ruku bezobrazno.Ne podrzavam Paradu,ali pravdanje onih koji sebe zovu "patriotama"a da ne znaju ni sta to znaci,je pljuvanje i po casti grada i drzave.Ja bih i za ove sa parade,a i za ove "patriote"sto razbijaju izloge,organizovao "dobrovoljne radne akcije",da prave puteve i pruge,ne bi im posle padale na pamet onakve gluposti.
Препоруке:
0
0
20 недеља, 10 октобар 2010 19:03
Zoran
Anesteziranje javnosti u funkciji nastavka komadanja Srbije.
Videli smo da je od strane svih koji su u funkciji rasturača Srbije bilo poželjno i provocirano nasilje.
A videli smo i da je država reagovala pretnjama sa po 8 godina zatvora za izgrednike!

Rezultat je da je sada lakše manipulisati javnošću, glasačima, narodom...

Kao kada iskusni fudbaler verbalno isprovocira suparnika da bi ga ovaj pred sudijom napao i dobio crveni karton. Ostatak utakmice igra se sa igračem više (ili manje).
Препоруке:
0
0
21 недеља, 10 октобар 2010 19:23
jututunac
ovo je kraj ove vlasti. Da bi se odrzali tu gde jesu jedini nacin je da uvedu vanredno stanje ili vojnu diktaturu, sto BT implicitno i najavljuje posle ovih dogadjaja. Eno i Djilas se polako distancira "diplomatskoim" izjavama ali to vise ne pomaze. Zna se kako zavrsavaju vanredna stanja...
Препоруке:
0
0
22 недеља, 10 октобар 2010 19:29
наташа
Тзв. парада поноса је била организована и предвођена АМБАСАДОРОМ једне стране земље. Такав поступак да амбасадор предводи демоснтрације којима се супроставња део јавности и то већински је нечувен дипломатски гаф који излази из категорије дипломатског и представља најгрубње мешаље и наметање идеологиоја и вредности које су изван обичаја средине у коме се дотичба амбасадорка налази.
Та земља коју представња та амбасадорка се у веинском делу јавности сматра непријатељском земљом из више разлога, прво бомбардоваље из приватних разлога и војна интзервенција без сагласносту УН и отцепљење аутономне покрајуине Косово и Метохија као и даље разарање територије и привреде Србије.
Према томе тзв. хулигани су поноцсне малде патриоте које су изазване, и ја ћу се ангажовати у њиховој одбрани пред судом са тврдљом да ус били ИЗАЗВАНИМ непријатељским гестом страних политичара као и КРШЕЉЕМ ОБИЧАЈА који се третирају исто као и кршење закона.
Парада је била парада срама и бесчашћа, а демонстације и јуначки отпор ненаоружаних младих људи на нелегалој примени силе полиције је демонстрација понопса и отпора.
Полиција нема правоп да штити опне који крше ОБИЧАЈЕ и који имају геноцидне намере према нашем народу.
Препоруке:
0
0
23 недеља, 10 октобар 2010 19:31
Дарко Станојевић
Педери (био је међу њима и по који хомосексуалац) су „поносито и слободно“ прошетали центром града,



Браво! Ово је суштина свега што се данас десило и што је испровоцирало народ.
Препоруке:
0
0
24 недеља, 10 октобар 2010 19:55
nikad glasao
KAKVA VLADA TAKVA I PARADA
Препоруке:
0
0
25 недеља, 10 октобар 2010 20:04
Jasna
Sad dosdemokratski mediji,ove mladice nazivaju huliganima i ekstremistima,i zgrazavaju se nad demoliranjem Beograda,a ne tako davno ,pre jedno deset godina ,neki slicni mladi ljudi palili su i demolirali Beograd ,al onda su se zvali demonstranti i nezadovoljni gradjani.
Sad im dosovci prete uzasno dugim zatvorskim kaznama,kazu zaprecena kazna za izazivanje nasilja do 8 godina," kazne su duge ,pa ko voli ,nek izvoli"kaze ,gle cuda niko drugi do Homen,jedan od organizatora "Otporasa",cije su metode ,ako me secanje ne vara,bile vrlo slicne.
To se zove demokratija!!!
Препоруке:
0
0
26 недеља, 10 октобар 2010 20:11
Србин
Министар на челу хомосексуалаца, а иза њега транспарент СМРТ ДРЖАВИ, ето држава финансира оне који јој желе смрт,

http://www.kurir-info.rs/static/imgs/article_thumbs/600x450/uploads/2010-10/22773.jpg

док у позадини пуцају главе српској омладини под снажном руком декократије оних који су рушили и палили по Србији и тако дошли на власт. Сад ти исти називају српски народ фашистима, хулиганима, екстремистима ... Ово је почетак краја најгорег режима у историји Србије.
Препоруке:
0
0
27 недеља, 10 октобар 2010 20:15
Angel
Veoma dobar tekst, pokriva i odslikava većinu važnih aspekata ovog "kulturnog događanja".

Samo... ne treba ni sumnjati da će, sad već sasvim okorela i vlast koja je, sad je već očigledno, sasvim otuđena i na suprotnoj strani od svog naroda, svo to događanja svim silama nastojati iskoristiti da se učvrsti na svom putu bez alternative.

Sve potseća na početak kraja još jedne zaslepele osionosti.
Препоруке:
0
0
28 недеља, 10 октобар 2010 20:19
Velibor
TOTALNO NAOPAKO!
Da su bar petinu angazovane policije poslali na sever Kosova i Metohije i organizovali ovo,ja bih skinuo kapu i rekao:"U redu,u pravu ste.To je za nase dobro..."
Ali ovako jasno je da oni rade samo kontra i naopako od onoga sto treba.
Dole ovakva vlada!Sto pre to bolje!
Препоруке:
0
0
29 недеља, 10 октобар 2010 20:21
Звонимир Костић
Питам се ѕашто ови који траже иѕборе и промене нису ни покушали да оправдани гнев и бес грађана Србије (посебно младих), усмере у остваривање тог циља. Зицер и - ништа.
Препоруке:
0
0
30 недеља, 10 октобар 2010 20:24
Kakva ce vest otici u svet...
Raspamecena i unezverena Srbija odavno uglavnom o tome razmislja: kako ce nas videti "svet" (tj. CNN) i sta ce o nama reci! "Parada" je zavrsena, vesti i slike su otisle u "svet", da li ce biti i analiza - jos cemo videti. Za razliku od unapred iznetog "izvestaja" "nesrecnog" Cedomira Jovanovica da ce "buljuci" zna se kakvih Srba juriti homoseksualce - koliko se zna, ucesnike "parade" niko nije ni dirnuo! I u "svetu" su dosad tako i izvestavali - da je to bio sukob demonstranata i policije! E, sad, zasto demonstranti napadaju policiju koja u nevidjenom broju brani sacicu homoseksualaca i koju stotinu prisljamcenih i militantnih aktivista NVO - koji nemaju sa "gej"-pokretom nista, osim sto im je ovo dobra prilika da dobiju od gazda dodatne "subvencije" za sirenje subverzivnih akcija u Srbiji - ne verujem da ce to pitanje u "svetu" bas biti postavljano. Zato, pokusajmo dati ocenu aktera danasnje "parade zandarmerije", kako neko na sajtu B92 primeti, a ostali odusevljeno odborise - mada je zapravo policija jedina i uglavnom neduzna zrtva danasnje sramote!
Pocnimo bas sa policijom - ona je gurnuta u jednu besmislenu akciju, gde su postojali veliki izgledi da ce doci u sukob sa narodom. Kad vidite kako npr. citaoci B92 gotovo placu sto policija nije upotrebila oruzje - jasno je da je policija uglavnom bila suzdzrana. O tome govori i cinjenica da su mnogo vise povreda imali policajci nego demonstranti. Dakle, policajci ne zele sukob, oni su i danas pokazali da su - cak i uz onakvog ministra kakav je Dacic - pre deo tog naroda! Uz njih, i neocekivano, "prolaznu" ocenu zasluzuje i Dragan Djilas, koji otvoreno kaze da se znalo da ce do ovoga doci - dakle, krivci su oni koji su to Beogradu i Srbiji ipak nametnuli!
Ne, nasilni demonstranti nikako ne mogu zasluziti ni simpatije, ni pozitivnu ocenu, koliko god nam ne bila po volji ova vlast! Kao sto ne mogu takvu ocenu zasluziti ni homoseksualci, koji usred opsadnog stanja idu na - zurku!? Bila je to uistinu - krvava zurka!
Препоруке:
0
0
31 недеља, 10 октобар 2010 21:01
Aleksandar
@ Саша

Клерофашизам је повезаност или организовање фашистичке идеологије (крајње деснице) од стране црквене јерархије. Код нас се везује искључиво за СПЦ, никако за исламску и друге верске организације.

Ovde jeste klerovasizam na delu, ali ne onaj koji se promovise zapadnim parama koji se ulazu u "domace" NVO i "domace" medije a la B92. Imperijalisticki klerofasizam na delu u Srbiji je spoj AMERICKOG imperijalizma i AMERICKIH protestansko-evangeklistickih sekti koje promovisu utilitasrizam (u "moralu") i (globalni) kapitalizam koji usput jedu male, nezasticene (jer nemaju SVOJU vlast) narode.
Препоруке:
0
0
32 недеља, 10 октобар 2010 21:08
magla
Jedan od osnovnih postulata demokratije je zastita manjina. Niko objektivan to ne moze da porekne. Oni neosporno jesu manjina i imaju pravo da se okupljaju. A ako drzava zabrani paradu zato sto neko hoce da ih bije ili ih ne zastiti kada ih neko fizicki zlostavlja onda je drzava izgubila prefix demokratska...u dalja filozofska pitanja necu da ulazim, samo sam hteo ovo da naglasim...


Znaci li to da recimo gej manjina im pravo da svaki dan organizuje gej paradu i da im se svaki dan mora obezbediti prazan Beograd kako bi drzava dokazala da je demokratska? Ako neko ima neko pravo to pravo mu nije vremenski ograniceno pa zasto onda homosexualci ne bi trazili svakodnevno paradiranje?
Sta je granica necijih prava? Na koliko parada godisnje imaju pravo homosexualci?
I kako nazvati insistiranje bilo koga pa i manjine na ostvarivanju nekog svog ipak ne krucijalnog prava na paradiranje po bilo koju cenu pa i po cenu eventualnih gubitaka zivota drugoga?
Da li je razumno ocekivati da oni koji su po pitanju gej populacije ili gej parade bili indiferentni zbvog ovakvog tvrdoglavog insistiranja na odrzavanju parade po cenu blokade Beograda, po cenu zaustavljanja normalnog zivota u milionskom gradu zarad ostvarivanja nekog sporednog prava dvestotinak ljudi i po cenu krvoprolica drugih za njihovo pravo, dakle da li je razumno ocekivati da do sada indiferentni budu protiv odrzavanja parade?
Naravno, organizatori paradiranja ne moraju da vode racuna o tome kakav ce neko odnos prema njima imati ali onda gube moralno pravo da trabunjaju da se po odnosu prema njima meri demokraticnost.
Ako neko po svaku cenu insistira na svom pravu i to pravo ostvari a cenu plate drugi, onda on gubi svaki autoritet da kritikuje drzavu jer je on zapravo povlascen posto cenu ostvarivanja njegovog prava placaju drugi.
Препоруке:
0
0
33 недеља, 10 октобар 2010 21:12
čitateljka iz Srpske
Vlast u Srbiji se toliko otudjila od naroda koji
je birao da ga više uopšte ne poznaje. Prosječan
gradjanin u Republici Srpskoj, kamo li u Srbiji,
znao je da ovakav skup u Beogradu ne može proći bez
nereda. Pametni i dobronamjerni su na to upozoravali, molili da se Parada (koji crni ponos!)
otkaže. Uzalud! Mora biti da je Brisel tražio
održavanje Parade kao jedan od uslova za ulazak u EU. Rečeno, učinjeno. Da poznaju vlastiti narod,
znali bi da ga je 5000 policajaca, helikopteri,
kamere, prijetnje, samo dodatno isprovociralo. Bilo
je tu i stvarnih huligana, koji su, kao i u vrijeme
mitinga "Kosovo je Srbija", našli idealnu priliku
za rušenje i kradju. Na kraju, vlast je sama sebi
dala klasičan autogol. Brisel je dobio sliku koju
je i očekivao, novi argument protiv članstva Srbije
u EU. Što ne mora biti loše.
Препоруке:
0
0
34 недеља, 10 октобар 2010 21:17
Харалампије
Какав бре народ, о чему ви причате? Данас нису били на улици ни радници, ни сељаци, ни породични људи. Народ не навлачи капуљачу на главу, не разбија све око себе и не краде патике. Ако нам је то слика и прилика народа онда смо ми пропала нација.
Препоруке:
0
0
35 недеља, 10 октобар 2010 21:33
Moli Toma da on malo vlada! - @Zvonimir Kostic
"Питам се ѕашто ови који траже иѕборе и промене нису ни покушали да оправдани гнев и бес грађана Србије (посебно младих), усмере у остваривање тог циља. Зицер и - ништа." Zvonimire, da li se mozda Toma Nikolic oglasio povodom ovih "desavanja"? I ko Vama kaze da bi on "nove izbore"? On bi lepo, bas kao Djindjic i Tadic, da mu NATO pokloni vlast! Nikolic, dostojanstveni izdanak srpskog slugeranjstva, nece da ima ista sa srpskim narodom! On bi "zezlo" iz ruku Lepe Keti (Eston), uz obecanje da ce njemu, Tomi, NATO uvek priskociti u pomoc ako mu srpski narod bude "pravio probleme"! Jesu ovi sadasnji bruka - ali bi Toma bio jos gori! On ne da bi slusao Zapad - nego bi izneo celu Srbiju na "inventuru", i za svaki deo pitao Zapad: "Hocete li ovo? Dobro, uzmite!" Sve bi dao Toma, samo da bude "tata-mata" pet minuta!
Препоруке:
0
0
36 недеља, 10 октобар 2010 21:41
Дијаспорац
Србија није мртва како су многи резигнирано сматрали,
ово је почетак краја насилја Тадића, Чеде, Чанка,
Динкића, Дејановић,Бисерки,Наташа, педери су само повод.
Неко је скоро написао у НСПМ да Тадић и кад би ставио заставу НАТО пакта на Скупштину ,Србија би ћутала,знао сам да кипти у народу, у селјаку,раднику,
инженјеру, младом магистру и старом професору, сви хоће слободу,достојанство,оно што су имали и наши родителји,Срби не могу без тога а хлеба ће бити!
Препоруке:
0
0
37 недеља, 10 октобар 2010 21:43
Диша Јовановић
Кажу да ко се не упосли, ђаво га упосли. Данас је било посла за оне које упошљавају власти, домаће и стране, остали су били докони, па изашли на улице. Новац је поделила мала група педера и полиција. А батине, у оба краја, држали беспослени и власт, полиција није хтела батине да дели са малом групом педера и хомосексуалцима, који су протестовали против домаћих власти. Прилично невероватна ситуација. Нисам никад чуо да неко протестује против народа, већ само против власти или државе, тј. државног апарата. Али пара врти где бургија неће.
И да се вратим на почетак, јел ђаво упослио омладину или оне што бију за паре или оне су што се педеришу за паре?
Српска омладина није примила паре ни са једне стране, али било је свуда!
Препоруке:
0
0
38 недеља, 10 октобар 2010 21:43
Милоје
Нема друге наде осим наде да видимо леђа Тадићу, Дачићу и свој антинародној и АНТИСРПСКОЈ камарили.
Ова омладина, што се данас показала и што се данас жртвовала, је боља од нас.
У добру је лако добар бити, на муци се познају јунаци. А данас је ужасна мука под НАТО диктатуром, под диктатуром оних који већ 20 година уништавају Србе, и тај посао довршавају преко оних које су поставили на власти у Србији.(Избори су били фарса).
Препоруке:
0
0
39 недеља, 10 октобар 2010 21:50
Биљана Николић@наташа
И ја сам спремна да Вам се придружим. Чак мислим да би требало организовати протест пред судом за време суђења.
Препоруке:
0
0
40 недеља, 10 октобар 2010 22:04
Nenad
Krajne realan i analitičan tekst.Svaka čast.Ovu omladinui nikad neću nazvati huliganima jer je to budućnost ove zemlje.Vlast je huliganski i siledjisjski nastrojena.Neslažem se da ova omladina nema ideologiju i da je nesvesna svojih postupaka.Svako ko je desničarski orjentisan za ovu vlast je neprijatelj.Omladina je na sebi svojstven buntovnički način iznela svoje mišljenje.Ta omladina je iznela i "5 oktobar" ali se tada nije borila za ovakve anacionalne ideje koje dominiraju ovom nesrećnom zemljom.Na kraju krajeva velika većina ovog naroda bila je protiv ove nakaradne parade.Ko može sebi da uzme za pravo da Beograd dva dana drži u opsadnom stanju zbog šačice ekstremista.Osnovna prava velike većine ovog napaćenog naroda su ugrožena ograničavanjem slobode kretanja u okupiranom Beogradu.Ovu omladinu mogu poistovetiti sa Legendarnim Valterom ili Prletom i Tihim.Da li je vredelo da ova šačica ekstremista bude razlog za štetu koju je ova omladina u sukobima sa policijom napravila.
Препоруке:
0
0
41 недеља, 10 октобар 2010 22:15
Pjotr Cibukov
Ovo bi trebalo da je neciji kraj. Ili ove vlasti ili srbskog naroda. Zajedno vise ne mozemo.
Препоруке:
0
0
42 недеља, 10 октобар 2010 22:24
@Харалампије
Kapuljace navlaci narod kada se vlast distancira od njega preko policije.
Препоруке:
0
0
43 недеља, 10 октобар 2010 22:26
Jasna Simonović
"Kakva ce vest otici u svet..."...Bravo za komentar, gospodine ili gospodjo!

U "zemlji slobodnih ljudi" slobodni su ljudi odvedeni u Urgentni centar, u fajlove tužilaštva i na periferiju grada...(Kuda će odande?)

(Ne znam "kako nas vidi svet tj CNN" (tamo sam danas pročitala o zlostavljanju jednog homoseksualca u Njujorku!), možda nas više ni ne vidi...)

Generacija dece odrasla na "golom parketu" ulazi u histeričnu fazu boreći se za goli opstanak od dugova, greha, nazaposlenosti itd koji su im "roditelji" servirali i to ne samo za njih već i za njihova potomstva...

"Strašna slika" iziskuje svakako "master mind"....Šta bi sa 51% vlasništva do 5. oktobra?
(Molim nekoga iz "državne elite" da zamoli gdju Clinton kao specijalistu za pitanje vlasništva da nam pomogne da se domognemo svog vlasništva)...
Препоруке:
0
0
44 недеља, 10 октобар 2010 22:30
Sten
@Ban Mirko
Demokratija je postovanje volje VECINE.
Evo definicije koju sam nabrzinu pronasao na internetu: "Demokratija je tako uređen politički sistem u kojem odlučujuću rieč u vođenju društvenih poslova ima narod ili njegova VECINA, odnosno predstavnici naroda izabrani na poštenim izborima."
Препоруке:
0
0
45 недеља, 10 октобар 2010 22:32
Владимир Српски
Да није Милошевић крао на изборима не би била запаљена Народна скупштина.Да није проглашена независност Косова не би било паљења амбасада.Да није ухапшен Радован не би један млади човек изгубио живот.Да није било Параде "поноса" не би Београд био демолиран.Никада 6000 "хулигана" није разбијало Београд кад парадирају мажореткиње.Никада"хулигани" нису нападали параду деце у оквиру манифестације "Радост Европе".Никада није било ни најмањег инцидента у "Улици отвореног срца" или приликом дочека Нове године на трговима српских градова.После великих утакмица,концерата у "Арени",дочека спортиста, нема рушења Београда уз неприметан број полицајаца.Дакле,за овакав излив беса младих људи мора да постоји разлог,а разлог даје управо власт својим непромишљеним потезима.И то свака од народа отуђена власт била она бивша,садашња или будућа.
Препоруке:
0
0
46 недеља, 10 октобар 2010 22:35
IGGY
Haralampije,
Da, ovo je narod. To su deca od 15-18 godina, koji bi trebali da postanu radnici, seljaci, ali u ovoj zemlji nece imati prilike. Oni ne znaju, ali osecaju da nema perspektive za njih, a energija mora negde da se isprazni. 5. Oktobra 2000, imali su 5-8 godina. To su deca demokratije. Vas stav je nezrelo populisticki, a stanje nase omladine je uzasno.
Препоруке:
0
0
47 недеља, 10 октобар 2010 22:46
Биљана Николић@Харалампије
А ко је био данас на улицама по Вама?! Или је Вама "народ" само онај ко разуме енглески и смеје се страним дипломатама?!
И да Вас питам - ко је кривац што је онолики број деце која су 2000те имала од пет до осам година израстао у незадовољне и насиле тинејџере?! Ко их учи да су Срби неонацисти, фашисти, злочинци? Ко их држи у Србији без перспективе, ко им држи родитеље без посла или са мизерним платама? Ко треба да им обезбеди услове за бављење спортом, квалитетно образовање, ко треба да их охрабри, подржи, обликује? КО ЈЕ ТУ САМО КАД ТРЕБА ДА ИХ КАЗНИ И НАЦРНИ?! Ако ми поменете пар десетина најбољих ученика и студената које држава пошаље на бесплатну екскурзију у Европу и то данима развлачи по штампи, одговорићу Вам да је ледена Хала Пионир донела одлуку да се деца(старост од 6-14 година) која тренирају хокеј у клизање НЕ СМЕЈУ ЗАГРЕВАТИ УНУТАР СПОРТСКОГ ОБЈЕКТА, питаћу Вас колико базена у Београду ради,у каквом су стању спортски објекти и колико је јефтино бавити се спортом?!
Народ је гладан, бедан, обесправљен, понижен и напокон ДИЖЕ ГЛАВУ, свиђало се то Вама или не.
Препоруке:
0
0
48 недеља, 10 октобар 2010 23:15
Senka Young
Како је „омладина“ одједном постала „хулигани“, „клерофашисти“ и „неонацисти“?
To pitanje je srz dogadjaja ovih dana.
Odlican tekst . Hvala
Препоруке:
0
0
49 недеља, 10 октобар 2010 23:45
Kosta P.
Uh bre, odmorih mozak citajuci ove komentare. Svaka vam cast - svima.
Samo da vas zamolim - da pomognemo ovoj deci, da ih ne ostavimo na vetrometini ovim zlotvorima.
("...reakcija drzave ce biti jeziva...").
Da pozovem sve dobre ljude iz inostranstva, da pomognu novcanim donacijama. A Beogradjane, da daju podrsku deci pred sudovima... Borba ce na zalost da bude duga i teska, ali vidim da se svi slazemo, da je ovo pocetak kraja...
Препоруке:
0
0
50 недеља, 10 октобар 2010 23:48
Mile
NATASA:19:29@ Tako je mesanje stranog ambasadora to je zadiranje u ustavni poredak. Sutanovceva izjava pred prostorijama DS "ovo su fasisti". Dali je to zabelezila Zoriceva KAMERA? Izjava Zorica "zapamtice oni". Kako se to naziva, kako se takve stvari kvalifikuju?
Препоруке:
0
0
51 недеља, 10 октобар 2010 23:51
драгослав павков@наташа,Биљана Николић
Имате моје симпатије и подршку у сваком погледу.
Препоруке:
0
0
52 недеља, 10 октобар 2010 23:56
dokonte
Jedna stvar je malo promašena,
nije policija, službenici, htela tamo biti već po naređenju morala. Htela je vlast.
Препоруке:
0
0
53 понедељак, 11 октобар 2010 00:20
Čas(t)lav
Nekoliko kratkih opservacija:
1. danas je Beograd (konačno) obeščašćen (komentar Studija B glasi, citat: "Treća sreća" - Samo čega sreća pitam ja!)
2. pa ipak, ulice su bile prazne, narod je spustio škure ili ti roletne
3. sodomisti su šetali u zatvorskom krugu koji je štitilo 6.000 policajaca (+pomoć u specijalcima iz Nemačke kao prilog za suočavanje sa prošlošću koju nad nama sprovode denacifikatori Talkota Parsonsa)
4. Jedan od zastupnika NATO-pakta za Srbiju Čedomir Jovanović plačnim glasom je priznao da je ovako "izgurana" šetnja "gejeva" sramna, i da je ona poraz za Srbiju (eto kačno se Čeda i ja složismo bar u nečemu!)
5. Sada svi znaju da je tadić (namerno malim) najobičniji potrčko Hilari Klinton.
6. Već u sredu ima novi zadatak. TREBA DA JOJ OČISTI CIPELE. Svojim obrazom.
Препоруке:
0
0
54 понедељак, 11 октобар 2010 00:50
Zivela Slobodna Srbija
USTALA JE SRBIJA!!!Mladost Srbije je danas sacuvala obraz i dusu!!!dok se vlast B.Tadica prodala!
Препоруке:
0
0
55 понедељак, 11 октобар 2010 00:54
Игњатије
Људи у власти су толико бахати и безобразни да ми није јасно како није било десет пута више људи на улицама.
Препоруке:
0
0
56 понедељак, 11 октобар 2010 01:39
Neda
Nije ovo prvi put da srpska omladina čuva obraz svojim uplašenim i ucijenjanim roditeljima.
Препоруке:
0
0
57 понедељак, 11 октобар 2010 01:42
Ko nije "zreo"? - Ili: Pokazna vezba umesto "parade"
Medju umerenim misljenjima cesto se susrece ono da Srbija jednostavno nije "spremna" ili "zrela" za ovakve "manifestacije". Cenim pomirljivost i dobru volju takvih komentatora - ali njihova ocena naprosto promasuje sustinu ovojesenjih zbivanja!
Ponajpre, Beograd je uvek bio otvoren grad, i nesumnjivo je takav i danas! I sasvim sigurno jedna "setnja" homoseksualaca ne bi bila problem za Beogradjane - da su "priredbu" organizovali sami, svojim novcem i na manje upadljivom mestu! Mejdutim, obrukali su se "gej"-aktivisti, time sto su dozvolili da im rezim organizuje "paradu"! To, jednostavno, nigde u svetu nema! Vlast se u takve stvari ne mesa, ne zakazuje niti finansira ovakve privatne akcije. Dozvoliti - da. Zastititi - da. Ali ne i organizovati ih, iz vlastitih pobuda, i novcem poreznika. Dakle, rezim je instrumentalizovao homoseksualce, okrenuo i protiv njih i protiv policije vecinu srpskog naroda! Iako je rezim znao sta ce biti - o cemu govori otvorena i jasna reakcija beogradskog gradonacelnika Djilasa, koji se pokazao kao jedini odgovorni politicar na "zutom" nebu srpske vladajuce politike! Dakle: 1) aktuelni rezim Srbije apsolutno nije zreo ni za jedan vazan posao, cini sve naopako, i protiv interesa i vecine i manjina! 2) koliko ni "gej"-paraderi zaista nisu zreli pokazuje cinjenica da su slavili "zurku", dok je oko njih - i zbog njih - prolivana krv! Takva neverovatna neosetljivost i samozivost pokazuje da oni mozda ipak nisu kao ostali! Ako im je njihova straznjica i njihova razonoda vaznija cak i od zivota ljudi koji su tu bili da njih brane, onda s takvima nesto ozbiljno nije u redu! I, bi li lepa "zurka"?! Kad budete spremni da zaista "veselo", tj. "gay", kao u "svetu" na koji se pozivate, sami organizujete priredbu - bice sve u najboljem redu! Ali, dok vas na uzici vode razbijaci Srbije i sve vam organizuju, dok se rugate Srbiji ("Kosovo, sused Srbije!", podvriskujete) - kako mozete ocekivati da vas iko ozbiljan uzme ozbiljno?!
Препоруке:
0
0
58 понедељак, 11 октобар 2010 01:51
Markus
GEJ PARADA 10.10.2010-ČEDOMIR JOVANOVIĆ PSUJE PROLAZNIKA (...i trebe cu da ..bem)

http://www.youtube.com/watch?v=GrRRYC5ubAI&feature=related&fmt=5
Препоруке:
0
0
59 понедељак, 11 октобар 2010 02:02
Никола Михајловић
Слажем се са текстом у смислу шаке хомосексуалаца и гомиле педера (вандала) који дивљају по граду.
Препоруке:
0
0
60 понедељак, 11 октобар 2010 02:10
Vidosava
Moja prababa je rodila Devetoro srba. Pradeda je stradao na Cerskoj bici, dedina tri najstarija brata su poginula na Solunskom frontu, jednog su ubili bugari,jedan je stradao kraj Trsta... za koga...???
Da oni su svi najverovatnije umobolni, jer skoro niko od njih nije umro prirodnom smrću i nikada nisu živeli u blagostanju i demokratiji.
Da ja pripadam ovoj *drugoj Srbiji kojoj praziluk viri iz ...
i moj inače vanbračni sin je jedini naslednik loze.
Da bi dokazala svoju odanos jevropi, (namerno malim slovom) moraću svog sina jedinca vaspitavati u gej maniru. A ista ta evropa se faktički sprdala sa srpskom vojskom, topovska đulad koju su morali šmirglati da bi je mogli ubaciti u cev...
Tamo daleko, što dalje evropo taktva kavka si.
Ja nikada nisam čula za francusku buržoasku revoluciju, socijaliste utopiste, Getea, Voltera, nemam pojma ko je Mocart, ne zanima me uopšte Niče, Paster, Kronin, Dima.. Volim Maneova platna bez obzira što se skupljaju pri pranju, da li je ono neki Lorka bio Dalijev ljubavnik? i koga je bilo briga za to! Ala volim te zeleno...
Gernika...Da ja sam neobrazovana brkata srpkinja, zaostala u razvoju koja se usudila da u drugoj polovini života postane samohrana majka.
Da zlo bude takvo kakvo je, moj sin ima par mogućnosti. Da strada u ratu, da ode odavde (ja bih mu preporučila Kinu...)da postane gej ili se učlani u vladajuću koaliciju.
Препоруке:
0
0
61 понедељак, 11 октобар 2010 02:12
Milan
Tadiceva vlast je izgubila legitimitet i ustavnu utemeljenost. Kada nepravda postane zakon- pobuna postaje obaveza. Iskreno se nadam da ce svaka ishitrena reakcija rezima biti samo katalizator njegovog ubrzanog pada. Gradjanska neposlusnost, strajkovi i pobuna ponizenih i uvredjenih kucaju na rezimska vrata. Nece ih pet MMF-ova i milion PR Gebels-agencija spasiti narodnog nezadovoljstva.
Препоруке:
0
0
62 понедељак, 11 октобар 2010 02:33
drabra
Hvala autoru sto je ucesnike parade nazvao srpskim imenima: pederima. Po recniku srpsko-hrvatskoga knjizevnog jezika onaj koji upraznjava pederastiju se naziva pederom. Gejovi su mozda u Engleskoj ili tamo negde, kod nas su sve sami goli pederi.
Препоруке:
0
0
63 понедељак, 11 октобар 2010 02:39
Drago F.
НЕЋУ ВИШЕ
ПРИХВАТИЋУ НЕШТО

пре 13 ч. НЕ РАЗМИШЉАМ ВИШЕ. ПОЛАКО СЕ ОПОРАВЉАМ ОД ПРВОГ ПЕДЕРСКОГ УДАРА ОД ЈУТРОС. ПИЈЕМ ЧАЈЕВЕ, СНИЖАВАМ ПРИТИСАК ( ТЛАК) И ТЕМПЕРАТУРУ, БОЉЕ МИ ЈЕ. ДО ЈЕ ДОБАР ЗНАК ДА ЋЕМО МИ НЕСЛОБОДНИ ОПСТАТИ. А МОЖДА МЕ И ЖЕНЕ МОГ ЖИВОТА ПОДРЖЕ...

пре 13 ч. ПОЛАКО СЕ ПРИМАМ НА НАДОШЛЕ СЛОБОДЕ. БЛАГОНАКЛОНИЈЕ ГЛЕДАМ НА ЖЕНСКИ ПЕДЕРАЈ. АЛИ САМО КАД ЈЕ ГЛЕДАЊЕ У ПИТАЊУ..

пре 13 ч. ИПАК ЈЕ ДАТУМ ПОГРЕШАН.
МИСЛИМ ДА ЈЕ ТРЕБАЛА СЛОБОДА СРБИЈЕ ЗАКУЦАТИ НА НАША ВРАТА ПРЕ ПЕТ ДАНА.НА ТАЈ ДАН СУ СВЕ СЛОБОДЕ И БЛАГОСТАЊА НАГРНУЛИ НА ВРАТАНЦА СРБИЈЕ.

пре 13 ч. КОБНА ПОРУКА:
ЉУБИТЕЉИ ПЕДЕРАЈА МОГУ СЕ СЛОБОДНО, БЕЗ ГРИЖЕ САВЕСТИ, ОТКАЧИТИ СА МОГ ПРОФИЛА И ОСТАВИТИ МЕ У НЕСЛОБОДИ.

пре 13 ч. ЗАМИШЉАМ СНАЖНЕ ЉУБАВНЕ ДРАМЕ У КЊИЖЕВНОСТИ НА ТЕМУ ПЕДЕРСКИХ ПОСЛОВА. КАДА ЛИ ЋЕ ПРЕЋИ У КЛАСИКУ?

пре 13 ч. О ЧЕМУ РАЗМИШЉАМ: У СРЕД СРПСКИХ НЕВОЉА ЧЕСТО СЕ ЗАПИТАСМО: ,,ШТА БИ НА ТО РЕКАО НИКОЛА ПАШИЋ ?,, ДА, ШТА БИ РЕКАО НА ТО НИКОЛА ПАШИЋ?

пре 14 ч. ИМАМ ПРОБЛЕМ. ДА БИХ ОСТВАРИО ИНТЕРНАЦИОНАЛНУ КОМУНИКАЦИЈУ ПО ПИТАЊУ ПЕДЕРАЈА, ТРАЖИМ ПОМОЋ. КАКО СЕ ТО ПИШЕ: ,, GAY, GEY, GOYA, GELL, YEY,, ИЛИ НЕКАКО СЛИЧНО..PLEASE...

пре 14 ч. ПОСТОЈИ И СЛОБОДНО СЕКСУАЛНО ОПРЕДЕЉЕЊЕ-НЕКИ ОБОЖАВАЈУ КОЗЕ. ОЦЕЊУЈЕМ ТО ПОЗИТИВНИМ: БАР ИМА НЕКО КО СЕ БРИНЕ О НЕГОВАЊУ СТОЧНОГ ФОНДА.

пре 14 ч. ДАНАС ЈЕ 10. ОКТОБАР. КАКО НИСУ ЗА ПЕДЕРСКА ПОСЛА ИЗБРАЛИ НЕКИ ДРУГИ ДАТУМ, РЕЦИМО ВИДОВДАН. ВАЉДА ИМ СЕ ОМАКЛО.,,

пре 14 ч. С.ЧИПЛИЋ, МИНИСТАР ИЗ СР. КАМЕНИЦЕ : ,,ДАНАС ЈЕ СРБИЈА ПОСТАЛА СЛОБОДНА,,
Д.ПАЈАНТИЋ, НИКАДА МИНИСТАР ИЗ Н.САДА: ,, ДАНАС ЈЕ СРБИЈА ПОСТАЛА ПЕДЕРСКА,,


пре 14 ч. · ДАНАС ЈЕ ПОСЕБАН ДАН. НЕШТО МИ НИЈЕ ДОБРО. ОСЕЋАМ,ОСЕЋАМ СЕ ПЕДЕРСКИ.
Препоруке:
0
0
64 понедељак, 11 октобар 2010 02:40
Draguna - Uzice
Molim vas, koji tekst govori o tome da je Srbima u Novom Pazaru pre dva dana zabranjeno okupljanje ???

TO JE VEOMA ZABRINJAVAJUĆE ??? SRBIJA je zemlja Srba, većinski narod je srpski, ZAR NE???
Препоруке:
0
0
65 понедељак, 11 октобар 2010 04:27
Нина
Оно што се дешава, јесте да пар плаћених активиста морају да оправдају новац који су добили и организују Параду, као што је Отпор својевремено оправдао паре које је САД уложио у њих. Кад су извршили задатак, паре су пресушиле и они су нестали (тј. утопили се у ДС).

Као што су обојене револуције оркестриране из САД на почетку имале успеха, па су онда пропале, тако ће и ови несрећници (no-gay) бити заборављени, кад више не буду добијали страну подршку и комплетно изрежиране сценарије понашања и деловања.

А Тадићев режим је толико уцењен, да не сме да писне. Морају да слушају и да се покоравају. Породична шетња са преко 10,000 младих је показала да је одрасла нова, права Србија, чији глас почиње све јаче да се чује. Та бујица ће однети Тадићев режим неповратно!
Препоруке:
0
0
66 понедељак, 11 октобар 2010 05:10
Sida i demokratija
Vec se svode prvi "racuni": koliko je drzava platila za odrzavanje "parade" i "zurke" nakon "parade", kolika je steta nacinjena u sukobu demonstranata i policije, koliko je Srbija izubila - a dobila zasigurno nije nista. Oni koji propagiraju i novcano podupiru homoseksualizam vesto izbegavaju, medjutim, da odgovore na sustinsko pitanje - koliko novca drzava trosi na lecenje bolesnih homoseksualaca, i koliko bi se ti troskovi uvecali zeljenim sirenjem homoseksualne "populacije"! Sutnja o posledicama homoseksualnog "izbora" pravi je zlocin prema mladim ljudima i deci - jer, propaganda "gej"-aktivista i "gej"-rezima zeli da homoseksualnost predstavi kao nesto "napredno" i "prirodno", tako da to da to mladi mogu "izabrati", kao sto izaberu vrstu muzike! Naravno, tu je vec sadrzan i jedan paradoks: da se nesto sto je toboze "prirodno" moze izabrati, pod dejstvom propagande! Opasnost o kojoj je gotovo zabranjeno govoriti jeste da takav, homoseksualni "izbor" moze imati razorno dejstvo na zdravlje i zivot! Trebalo bi da mladi, ali i njihovi roditelji, vide na Zapadu i posebno u Americi goleme "spomenike" sa hiljadama upisanih imena - sve mladi muskarci, i svi pomrli od side! Ko to zeli da i nasi muskarci umiru mladi, i da njihove mame obilaze njiohve grobove, umesto da se igraju sa njiohovom decom?
"Lepo" je sto se javlja sekretar Homen, iz Ministarstva pravde, sa pretnjom da ce, nakon demonstracija, odgovor "drzave" biti "jeziv" (!?!), "lepo" je i sto ministar za ljudska i manjinska prava brine samo za svoje omiljene "gejeve", trazeci za njih vise nego sto ima iko u Srbiji - ali bi bilo lepo da se javi i ministar zdravlja T.Milosavljevic! Sa ciframa o obolelim, o rizicima homoseksualne prakse! Ili je on zauzet pokusajima da potrosi goleme ostatke proslogodisnje vakcine protiv izmisljene epdiemije "svinjske" gripe? Od tog ministra ne ocekujemo da nesto zna o Homenovoj "jezivoj" demokratiji, ali o jezivim posledicama side i u Srbiji sigurno ponesto zna!
Препоруке:
0
0
67 понедељак, 11 октобар 2010 05:44
Boba Borojevic
Treba naglasiti da su na celu povorke "ponosa" bili strani diplomati. Upravo oni koji neprekidno rade na unistavanju Srbije i srpskog naroda: ambasadorka Amerike, i predsatvnici EU.

Cista provokacija i zelja za jos vise srpske prolivene krvi!
Da Srbija ima svoju vladu ona bi odmah naredila da se iz Srbije izbace svi provokatori i "pesaci" iz nedeljne povorke sramote. Ali je nema!
Zbog toga ce mu valjda ubrzo doci kraj!
Препоруке:
0
0
68 понедељак, 11 октобар 2010 06:12
Srbija
Svaka čast za ovu temu.
Bio sam na mnogim protestima pre i posle 5 oktobra.Sada žalim ali ne što je Sloba otišo nego što smo doveli ove na vlast.Tada sam imao oko 20 godina i kada smo išli na policiju tadašnje vodje protesta , koji su sada na vlasti , su nam govorili da idemo i da se borimo za svoja prava i demokratiju a sada kada to isto radimo nazivaju nas huliganima i fašistima.Dokle više ovo nakaradno izvrtanje značenja demokratije.Ova dešavanja me podsećaju mnogo na vreme Miloševića kada su nas mediji nazivali stranim plaćenicima,anti Srbima.Sličnosti su velike samo su reči i značenja izmenjena.Jedini razlog što ova omladina ovo radi jesu beda i jad i što uz sve to žele da nam nametnu jednu nakaradnu ideologiju. A Xaralampiju i ostalim koji misle slično bih poručio da ne kritikuje omladinu kojoj jedino taj način ostao da pokažu svoje nezadovoljstvo i koje je veoma blago pokazano u odnosu na 5 oktobar kada je zveckalo i oružje... a oni koji žale milion evra i što ovaj narod treba to da plaća neka više žale ljude koji su ostali bez posla i budućnosti za svoju decu.A da ne govorim o enormnom bogaćenju ljudi iz vlasti i korupciji u celoj zemlji koja se nije pomerila , po statistikama, još od pada Miloševića.
Ja se slažem sa predlogom da se ta omladina ne ostavi na cedilu već trebamo zajedno svi otići za Beograd i dokazati da to nisu huligani već ljudi koji su željni lepog života i budućnosti i da im to ni ova ni bilo koja druga vlast ne sme uskratiti...
Препоруке:
0
0
69 понедељак, 11 октобар 2010 07:35
Нина
Ја сам учествовала на прошлогодишњој Породичној шетљи и било је предивно. Препоручујем да погледате овај предиван видео са те шетње. Владајући режим не подржава ту младост и лепоту, а подржавају настраност у име ”еуропских интеграција”.


http://www.youtube.com/watch?v=VPGs9BvDoyY

Заслужили су да оду у историју као један од најгорих српских режима!
Препоруке:
0
0
70 понедељак, 11 октобар 2010 07:42
Odgovor
Od 200 uhapšenih samo 16 je maloletnih, ne čak ni 10%. Ne gurajte priču o jadnoj raspamećenoj deci, jer to nije tačno. Kada će se ovde stvari nazvati pravim imenom? To su huligani koji su krenuli da biju jer su hteli da biju, i da kradu jer eto pružila se prilika, ne zanima ih ni šta se održava sa druge strane policijskog kordona, a ne zanimaju ih ni porodične vrednosti (gađati trudnicu u poodmakloj trudnoći jer se našla ispred sedišta DS-a???), a ni pravoslavlje, još manje srpstvo. To su im izgovori koje im se vešto serviraju, pa kad huligani krenu da biju posle imaju da kažu, e oni su nas naterali jer su Albanci, homoseksualci, za EU itd. ZA NASILJE SU KRIVI SAMO ONI KOJI NASILJE VRŠE!
Препоруке:
0
0
71 понедељак, 11 октобар 2010 07:44
Za Senku
Oni jesu huligani . Od 200 uhapšenih 16 maloletnika - nisu deca, znali su šta rade, i treba da preuzmu odgovornost.
Препоруке:
0
0
72 понедељак, 11 октобар 2010 07:47
Висарион
"Успели смо".У чему?Играли су се вама.И играју се нама.Баш светксе моћнике брига за вас и за нас .Важно је да нас понизе, да нас сукобе, да нас тестирају .Држава је легла на ту руду.Неместили болнички ауто с именом омражене телевизије да би га омладина разбила као симбол туђе моћи и власти и да бисте их назвали хулиганима.Нове тролејбусе склонили да не буду полупани а болнички ауто наместили да се гнев на њега сручи и једну патетичну жену осгтавили унутра да буде сведок.Све је то белосвтска режија и рачун.Тачно су знали како ћемо да реагујемо и кад смо реаговали они нас у дивљаке рачунају.Они што Србима на Косову секу главе и каблове, што живе помоћу продаје дроге по свету, што руше манастире - нису дивљаци .Они који од њих страдају- јесу.Да би докахзали да смо инфериорни и конфликтни само у међусобним сукобима, наместили су нам параду назвали је "поносом" да нас извређају и изириртирају и да нам шаргарепу с разлогом још даље измакну а мочугу над главом намакну.
Јесу хулигани они што нове фотеље у тролејбусима секу, или их руже графитима и те треба снимати и гањати али ове којима се манипулише као свима који су за ту параду везани треба пустигти на миру.Нису хулигани они који изражавају гнев народа прогтиву ступица , неслободе, цитеделе у коју нас тај моћни свет ставља , који нам је позајмио тридесет милјарди евра и дао власт која с тим парама није ни за јоту ништа од 2ооо- дите померила, него нас је још дубље у егзистенцијални пакао гурнула.Сви смо на губитку само је Кацин добио право да нам соли кардељевску и корошевску памет соли што смо Словенце измислили да се пате , а могкли су Швабе да постану па да их бог види.
Препоруке:
0
0
73 понедељак, 11 октобар 2010 07:50
Sigi Singidunum
L'etait c'est mois- Drzava to sam Ja...

Tvrdnje naseg predsednika i ministarstva pravde sa pocetka gornjeg teksta, da je "napad na policiju napad na drzavu" i da ce "odgovor drzave biti zestok" u stvari otkrivaju sustinu rezimskog insistiranja na iracionalnoj "paradi ponosa"- Kada je ishod te parade bio veoma predvidljiv, uzimajuci u obzir "rezimsku" medijsku kampanju, kao i ignorisanje misljenja vecinskog dela Srpskog gradjanstva (koje je prethodilo "istoj").
Dakle ovi gornji anticipirani dogadjaji ce posluziti vladi kao "izgovor" za daljnje ogranicavanje gradjanskih i medijskih sloboda u Srbiji i prakticno uvodjenje neke nove "sestojanuarske diktature" u Srbiji. To sve nam nece pomoci da udjemo u EU, vec ce nas od iste udaljiti- sto mozda i jeste cilj ovih "nasih vlasti", posto se vec i u samim vladajucim krugovima ulazak u EU, u naredne dve decenije, smatra nerealnim; Uostalom mogli smo i sami da uocimo novi (doduse jos uvek "stidljiv") slogan vladajuce koalicije "Da Evropa ima alternativu".
Takvim gornjim cinjenjem ce nasa evropska politicka reputacija biti bespovratno ostecena. Vec i sada je veoma negativna, ne zbog nemogucnosti da organizujemo paradu sacice homosexualaca (koja je u ovom slucaju bila "fiasco", i vise je licila na Sprovod nego na Paradu)- Vec zbog flagrantnog krsenja Medijskih Sloboda u Srbiji od strane naseg "demokratskog" rezima; Koji vec sada ima u "pripremi" nove represivne zakone, koji ce daljnje dovesti do alijenacije rezima i naroda, i sigurno izazvati osudu slobodne i demokratske Evrope.
Sve ce to u skoroj buducnosti, ako se rezim "ne dozove pameti", dovesti do reprize "jucerasnjih" nemilih dogadjaja, kao i do sabsekventnog "rumunskog scenarija" na Beogradskim ulicama...
Препоруке:
0
0
74 понедељак, 11 октобар 2010 08:28
Ponosni ucesnik parade
U znak zahvalnosti policiji i svama koji su nam pruzili podrsku od silne ljubavi izahvalnosti dodje mi da im pokazem ljubav
Препоруке:
0
0
75 понедељак, 11 октобар 2010 09:25
Загор
Гледам код суседа телевизијске извештаје о насиљу изазваном парадирањем у Београду. Суседи су средовечни људи: жена, већ неколико година, пошто је отпуштена из пропале државне конфекције, ради у приватној кројачкој радионици за "плату" од стотинак евра месечно, муж, занатлија, још увек ради за сићу у полураспродатој друштвеној фирми, где свако мало месецима не примају ни динара.
На вести о паљењу седишта ДС-а и нападе на зграду РТС-а и седиште СПС-а реагују бурним одобравањем.
На истоветне, једнодушне реакције наилазим код свих у крају где живим. Све су то мирни, породични људи, који се труде да некако сачувају и прехране своје породице, клонећи се било каквих протеста.
Такву једнодушност код њих нисам видео ни поводом мартовских догађања 1991, ни поводом демонстрација 1996/7, ни поводом 5. октобра 2ооо...
То су људи којима је одавно ускраћено право на рад и зараду, право на иоле пристојан живот, право на стварање породице, право на лечење - и то од стране оних који су се навадили да живе од отимачине и који неће да се лече. Код многих сам осетио жељу да се придруже онима којима је полиција стала на пут. Такви су то хулигани.
Тадићи и његови весели младићи су на најбољем путу да коначно уједине народ. Само напред, момци!
Препоруке:
0
0
76 понедељак, 11 октобар 2010 10:00
Пера Панкер
„Do sada je privedeno 249 lica, od kojih je 54 maloletnika. Od privedenih, zadržano je 131 punoletno lice. Međutim, ono što je vrlo interesantno je da je 60 posto od privedenih lica, van teritorije Beograda, iz unutrašnjosti Srbije“, kaže Veljović.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=10&dd=11&nav_category=12&nav_id=464440
Препоруке:
0
0
77 понедељак, 11 октобар 2010 10:12
Мирослав
Зашто у Новом Пазару полиција није растерала хулигане, и да ли ће се тамо користити видео снимци као доказ за нападе на полицију, или оно тамо нису били хулигани, или можда оно тамо није била полиција, или можда Н.Пазар није Србија...
Препоруке:
0
0
78 понедељак, 11 октобар 2010 10:35
Небојша
Судећи по снимку из птичије песрпективе, (чини ми се Студио Б), било је до 500 улсника, рачунајући све стране "госет" који ду дошли да пруже подршку.

Синоћ на Б92 кажу око хиљаду.
Јутрос кажу "више од хиљаду".

Вечерас ће вероватно рећи две хиљаде, и тако док не дођу до критичног броја, или неког који би био довољан да покаже нашу "зрелост"
Препоруке:
0
0
79 понедељак, 11 октобар 2010 10:45
Dejan
Neko od komentatora se upita da li LBGT populacija ima pravo da organizuje Pride svake nedelje? Teoretski da, mada ne verujem da o tome ma ko normalan razmišlja. Pitam se da li "cvet nacionalne omladine" ima pravo na korišćenje mozga? I da, nemojte ovo samo upoređivati sa 09. martom
Препоруке:
0
0
80 понедељак, 11 октобар 2010 10:46
брм
Ban Mirko
"Jedan od osnovnih postulata demokratije je zastita manjina."
"основни пОстулат демократије" је да мањине и већине не постоје ДА СУ СВИ ГРАЂАНИ РАВНОПРАВНИ КАО ПОЈЕДНИЦИ..можда је тако како ти кажеш било у ДДДР и ли демократској републици Кореји, али у САД, Француској, Енглеској, данашњој путиновој Русији, јАПАНУ, Ј.Кореји СИГУРНО НИЈЕ..
теби и овој власти (а и бившим од слобе до воје) су очигледно погрешни узори..
Препоруке:
0
0
81 понедељак, 11 октобар 2010 10:48
Ivan Pejic
Ovo nije trebalo da se desi.Ne ovom prilikom.Trebalo je da grad bude zloslutno pust..Bez i jednog pokreta..A kada sve prodje,ukljucujuci i posetu one americke spodobe,onda cela Srbija u Beograd,I SVOM SNAGOM,MOTKAMA na zutu smrt.Ovo je samo odlaganje neizbeznog,a obracun sa kriminalcima koji unistavaju drzavu je neizbezan..Sto pre,to bolje!
Препоруке:
0
0
82 понедељак, 11 октобар 2010 11:06
tamo daleko
Vec 20 godina po belom svetu, moja generacija je grubo izigrana i iskoriscena...ali sada su maske pale, nema vise prevara, pravi neprijatelj je razotkriven. Ova omladina daje veru u buducnost i budi izgubljenu nadu.
Препоруке:
0
0
83 понедељак, 11 октобар 2010 11:06
sasa
Ja mislim da ovde niko nije pobedio pa i ako jeste, a misli se na ove sa poremecajem ili ti nastrane,dobili su pirovu pobedu. Oni gradjani koji ih nisu primecivali i koji nisu imali nista protiv tih bolesnika, vec su samo bili protiv te parade sada ih drugacije posmatraju i to u negativnom smislu.Ja sam jedan od tih gradjana sada.
Ako vise zlih ili nemoralnih ljudi, kojima je tudji pelin sladji od svojeg meda,govori stalno o nekom dobrom coveku da je on los onda ce ostali poverovati da je zaista los i ako znaju da je dobar.To sad rade neke televizije i politicari nasoj "omladini".
mogu jos mnogo toga da napisem ali bi onda bio dosadan i niko ne bi citao prdugacak komentar.
P.S. Pismene budale su mnogo opasnije od nepismenih budala!
Препоруке:
0
0
84 понедељак, 11 октобар 2010 11:15
Чекалац и чикалац
Коначно се бар овде велика већина коментатора сложила, али је нужан и следећи корак. То је, не само вербална, већ и конкретна и манифестна логистичка подршка Наташи у њеној племенитој мисији. Ко ће да је осмисли и организује? Чекамо...
Препоруке:
0
0
85 понедељак, 11 октобар 2010 11:36
Jela
deca ginu na ulicama
Препоруке:
0
0
86 понедељак, 11 октобар 2010 12:24
Милан Шеећеровић
@Биљана Николић, Наташа, Драгослав Павков.
Ево и мене са вама!
Препоруке:
0
0
87 понедељак, 11 октобар 2010 13:43
šarka
Ništa nije gotovo to treba i da u državi znaju, tek je počelo. Akcija, akcija se traži.
Niko posle ovih 30 godina zablude i na svakih 10 godina neke nove revolucije određene grupe komunjaša ne treba da ima zablude o tome šta nas čeka u budućnosti i šta treba raditi.
Narode podigni glavu, otvori oči, vrati se sebi i Bogu i onda će sve se promeniti.
Ako su šta uspeli, onda su uspeli da nas motivišu, da nam otvore oči i da znamo šta hoćemo. Živela Srbija
Препоруке:
0
0
88 понедељак, 11 октобар 2010 14:10
milos petrovic
Braco Srbi,
Sta god da je to bilo juce, pa makar i parada pedera, ne opravdava onakvo divljacko rasturanje sopstvenog glavnog grada, prestonice srpstva.
Препоруке:
0
0
89 понедељак, 11 октобар 2010 14:13
Владимир Марјановић
Апелујем на то да неко од врсних и широкоумних аналитичара са вашега сајта обрати пажнњу на слдедеће чињенице и да на следећу аналогију скрене пажњу јавносТи: Сви знамо за догађеје са РТС-ом за време НАТО агресије. Сећамо се да Милановић и остали поред агресора, такође сносе одговорност због жртвовања људи да би се оно искористило у пропагандне сврхе.
Е сад постављам питање фамозног Верановог МАМОГРАФА. Ко је поред безбедносне процене ризика оставио у центру града то возило, докторку да у њему ради у недељу у време најављеног окршаја омладине и режима? Ко има интерес да истраумира докторку да би се она преплашена појавила на тв екранима? Коначно, постављам још пар, можда сувишних питања. Да ли је Матић, Милановић овог режима? Ако није, ко је онда одговоран за случај "МАМАЦ - МАМОГРАФ"?

Уз напомену режиму: И Милошевић је мислио да је народ сис'о весла.
Препоруке:
0
0
90 понедељак, 11 октобар 2010 15:01
Милена Матић
Јучерашњи догађаји су очигледан пример аутизма однарођеног режима жуте елите, сулудог самозадовољства бивших Отпораша, и јасан доказ да овде владају амбасадори туђих држава. Чик да видимо амбасадоре страних држава да у рецимо, исламским земљама промовишу сличне парадне будалаштине!
Омладина, ова деца, која су јуче јуришала на нинџе корњаче, што рече мој син, је свесно запалила баш седиште ДСа. Могу власти стављати главу у песак, али јаснијег сигнала нема! Кад омладина јуриша на наоружану полицију знак је да је догорело до ноката!
Препоруке:
0
0
91 понедељак, 11 октобар 2010 16:16
гаврило
нико да се сјети и да каже да је за све КРИВ Слободан Милошевић!
Препоруке:
0
0
92 понедељак, 11 октобар 2010 18:16
Slobodan Radulović
Tzv. “Paradu ponosa” organizovali su i po svaku cenu podržali bahati srpski vlastodršci, koji se ponose što su pomogli da se upropaste tradicionalne pozitivne vrednosti i finansijski resursi Srbije.

Da nije tako ne bi Ivica Dačić davao objašnjenja da je "Parada ponosa" prilika da se svetu pokaže da je vlast u Srbiji sposobna da “odbrani ono protiv čega su većina građana Srbije”.

Pa eto, pokazali su da su zaista u stanju to da urade i valjda su zato i toliko ponosni na sebe i svoje postupke.

Žalosno u svemu tome je što ni gej populacija, ni policija, ni mladi ljudi (koje bahata vlast smatra huliganima, a "huligane" od srpske omladine je upravo takva vlast stvorila, tako što im je oduzela svaku životnu nadu i perspektivu da se u Srbiji zaposle, da za pošten rad budu pošteno plaćeni i da od tih poštenih zarada podižu svoja potomstva), ne shvataju da su svi oni zajedno zloupotrebljeni radi testiranja “okupatorskih ambicija” bahatih vlastodržaca Srbije.

I Miloševića su porazili "huligani", koje je on stvorio svojim sistemom vladavine, tako da i ovu vlast to očekuje u nekom narednom periodu kada bude proizvela dovoljan broj "huligana".
Препоруке:
0
0
93 понедељак, 11 октобар 2010 18:29
Peter RV
Jos jedno pitanje, bilo kome sa ovoga sajta :
Sto znaci 'krug dvojke' koje se stalno pominje na ovome sajtu?
Препоруке:
0
0
94 понедељак, 11 октобар 2010 19:37
Милош
Срби, ова издајничка власт мора да падне!
Препоруке:
0
0
95 понедељак, 11 октобар 2010 20:18
PedjauUAE
@Zagor - nemam nacin da to dokazem, ali sam ubedjen da se VELIKA vecina ljudi u Srbiji uklapa u profil vasih komsija i da su tako i osecali - kojih 90%.

Poruka za par komentatora-provokatora koji nisu nasli za shodno ni da se potpisu (Odgovor i Za Senku) - huliganima po definiciji ne treba nikakav poseban povod da idu da se biju i kradu bez - to im je stil zivota.

Mladici koje vi i vama slicni nazivaju huliganima, ne bi uopste izasli na ulice da vlast nije odlucila da namerno provocira nasilje i organizuje skup koji je protivan vazecim zakonima i javnom mnjenju ove zemlje, moralu i ljudskoj prirodi.

Posto mladi ljudi mnogo manje oklevaju da izraze nezadovoljstvo, oni su to taj dan i uradili, sto ih ne cini huliganima. Huligani su oni koji od narodnih para placaju obezbedjenje od 5,600 policajaca, helikoptera itd za zurku od par stotina pedera, americkog ambasadora itd.

I da, ako je verovati RTS-u, bilo je 300 uhapsenih, a ne 200, uglavnom dece od 15 do 16 godina (djilasova izjava). Vase cifre o procentu maloletnika su potpuno nebitne, bitno je da su nadrljali oni koji ne bi ni bili tamo da nije bilo (policija i isprovociran narod). Pametnom dosta!
Препоруке:
0
0
96 понедељак, 11 октобар 2010 20:21
Саша
@za Senku
Е ово за одговорност ти је много јако. Само да ли има још кога, мало старијег и одговорнијег да понесе исту, то јест, одговорност. Изгледа да не!
Препоруке:
0
0
97 понедељак, 11 октобар 2010 20:40
Ево још мало
Драга Јело,
нико није погинуо. А они који су попили батине су те батине заслужили. Хулигани!
Драги Небојша,
за породичну шетњу Двери Српске још увек гурају причу да их је било 10000. Процена полиције је 2500.
Када се каже више од 1000 не тврди се да је било 7500 људи више него што је заиста било, већ да је евентуално било 200-300 људи више.
Драги Перо,
шта значи подвучено 60%? Јел'се то поново протура подела на "нас" и "њих", где смо сада "ми" из Београда, а "они" сви остали?
Препоруке:
0
0
98 понедељак, 11 октобар 2010 23:20
prosecna
Odgovor za "Sida i demokratija"...Vaše razmisljanje je blagi iskorak u drustvo nedoraslih i nezrelih licnosti,koji su -koeficijentom svog uma-ubeđeni da se pogledom moze zaraditi neka gadna bolestina.Ne cudi me vase neznanje,nego osionost i bahatost misli.
A uznemirenost se moze protumaciti,mada se ona i plaća.
Препоруке:
0
0
99 уторак, 12 октобар 2010 02:39
Нина
@Odgovor каже ”ZA NASILJE SU KRIVI SAMO ONI KOJI NASILJE VRŠE!” У реду, слажам се, управо и јесте крива та ЕУ на челу са САД, који су страховито насиље спровели против нашег народа. Срушили су све што је било вредно од индустрије, и то нарочито петрохемије и фабрике вештачког ђубрива, рафинерије, и све што је могло да загади наше реке, тло и ваздух за следеће генерације, срушили мостове, пруге, враћали се после 10—так минута да бомбардују исто место не би ли убили спасилачке екипе и нанели што већи бол и страдање. А да не говорим о санкцијама које још увек трају.

Или да поменем НАТО и шта раде у Ираку, Афганистану и Пакистану, све спроводећи ”демократију и људска права” са пиштољем упереним у чело. И са санкцијама од којих је помрло неколико стотина хиљада деце у Ираку.


Коме ми треба да се правдамо? Хоћете ли ми објаснити ко су хулигани и фашисти? Наша омладина без наде у бољи живот, или НАТО земље које на крилима бомбардера уништавају земљу иза земље?
Препоруке:
0
0
100 уторак, 12 октобар 2010 06:07
Нина
@Ето Још Мало

http://www.youtube.com/watch?v=MUoWDXRXGPQ&feature=player_embedded
Препоруке:
0
0
101 уторак, 12 октобар 2010 06:39
Koeficijent inteligencije - @Prosecna
"Odgovor za 'Sida i demokratija'...Vaše razmisljanje je blagi iskorak u drustvo nedoraslih i nezrelih licnosti,koji su -koeficijentom svog uma-ubeđeni da se pogledom moze zaraditi neka gadna bolestina.Ne cudi me vase neznanje,nego osionost i bahatost misli." Lepo, Prosecna, sve ste mi objasnili! Dakle - vi se samo "gledate"!? Onda je to velika misterija - kako od pukog gledanja toliki ljudi u cvetu mladosti pomrese! I, lepa moja Prosecna - ne postoji nikakav "koeficijent uma"! Ali, eto, vi koji volite da se predstavite velikim tako sto cete sve oko sebe predstaviti malim i glupim, niste se potrudili da proverite ni znacenje osnovnih termina kojima se sluzite u svome teksticu! Da Vam otkrijem jednu veliku tajnu - jos ste mnogo prosecniji nego sto se potpisujete!
Препоруке:
0
0
102 уторак, 12 октобар 2010 06:57
Cinjenice o sidi - za Prosecnu
"Najrizičnija skupina u Hrvatskoj su muškarci koji spavaju s muškarcima, koji čine 45 posto zaraženih, a to potvrđuje i podatak da je od 51 novog slučaja zaraze u 2008 godini među homoseksulanom skupinom zabilježeno njih 37. U Hrvatskoj je od 53 slučaja dijagnosticirane HIV infekcije u 2009. godini, u 40 slučajeva vjerojatni put prijenosa je muški homoseksualni odnos, što je podjednako prethodnoj 2008. godini (u 2008: 50 od 67). u 12 heteroseksualni odnos, što je također podjednako prethodnoj 2008. godini (u 2008: 15 od 67), te u jednom slučaju nije bilo moguće doznati put prijenosa.[1]" Evo, Prosecna - ako meni ne verujete, pogledajte sta o odnosu side i homoseksualizma pise u Vikipediji - namerno sam izabrao hrvatsku redakciju, pretpostavljam da biste se samo namrstili i odmahnuli rukom da sam naveo tekst iz srpske Vikipedije! I dalje mislite da sam "bahat i osion", kad upozoravam na uzasne posledice homoseksualnog "izbora", o cemu inace u celoj ovoj halabuci oko "parade" niko ni rec da kaze?!
Препоруке:
0
0
103 уторак, 12 октобар 2010 09:36
Jasna Simonović
Pridružujem se Nataši, Biljani i D Pavkovu u "misiji" zaštite mladih ljudi koji plaćaju cenu svojih razbludelih (tajkuni, ministri), ogrešenih (svi) i zakasnelih (narod, crkva) "roditelja" sa napomenom da u te ljude ubrajam mlade ljude iz sve tri grupacije koje su u nedelju umesto na nekom lepom porodičnom ručku tražile svoje mesto pristojno "mesto pod suncem": "huligani", "pederi" i "uniformisani"...
Umesto "protesta" predlažem da političke partije plate milion eura štete Beogradu, a umesto "pretećih 8 godina kazne" predlažem da svi neprocesuirani ministri, sudije, advokati, lekari, farmaceuti itd odleže profesionalnu amnestiju od 8 godina tokom koje će volonterski raditi specifikaciju troškova koje su ostavili ovom društvu...I kad izgori dokumentacija, uvek negde ostaje trag...
Препоруке:
0
0
104 уторак, 12 октобар 2010 13:26
ХХХ
Коме ми треба да се правдамо? Хоћете ли ми објаснити ко су хулигани и фашисти? Наша омладина без наде у бољи живот, или НАТО земље које на крилима бомбардера уништавају земљу иза земље?

Хулигани и фашисти су они вандали и насилници којe покушавате да прогурате као неку јадну дечицу без перспективе. Ма каква деца без перпективе. Омогућено им је путовање без виза, могу да се школују где год пожеле, али они, хулигани, не желе ни овде у Србији да се школују, имају патике, ал им слађе кад украду.

Оправдајте прво себи и својој деци ако смете, ако вас није срамота, то што су хулигани напали трудницу у 7мом месецу трудноће, што су кренули каменицама на покретни мамограф у коме су биле докторка и пацијенткиња. Пробајте да оправдате попове који су иза својих скута крили те насилнике, те хулигане, то ли је хришћански морал? Насилнике да крију? Прво себи пробајте да оправдате то понашање без да пребацујете лопту у туђе двориште, драга моја Нина.

Ако мислите да су узроци насиља дубљи, пресавијте табак па анализирајте, па наведите статистике, истраживанја, анкете које потврђују ваш суд.
Препоруке:
0
0
105 уторак, 12 октобар 2010 14:02
Dijasporac
Kakva je razlika između Magna karte libertatum i Manifesta komunističke partije? Za neke nikakva, samo dokumenti koji se mogu pragmatično koristiti u poslednjih pedeset godina!

Danas sam slušao jednog starog druga sekretara (skupštinski prenos) i dođoh do ovog zaključka.Drug sekretar je u svoje vreme bio ogorčeni protivnik liberala,klera( saradnici fašista),anarhista,naročito je mrzeo popove zbog toga što nam truju omladinu,njegov proleterski internacionalizam je bio za pohvalu, čak je i "preterivao u odanosti"...! Specijalnost, "druga pod led". Sada, ŽIVOT JE ZAKON, ustvari njegov životni moto se nije ni menjao.

Ali gle čuda..., ostao naš drug dosledan, samo u jednom segmentu vokabulara,omladinu koja je učestvovala u protestima i neredima od pre dva dana ,okvalifikovao naš drug sa epitetom profašistička rulja!Magna karta na sceni~~~!
Moja malenkost, evo ja njega smatram komunističko-boljševičkom beštijom, koja je beštijarenjem u partijskim oligarhijama postao DEMOKRAT N 1 !

Definitivno naši vodeći istinski intelektualci ,naša SPC moraju participirati u procesima koji su neizbežni, gospodin Antonić daje svoj doprinos, zašto ostali ne progovaraju!!!
Препоруке:
0
0
106 уторак, 12 октобар 2010 17:51
YYY@ХХХ
И да сте све у праву(мада нисте ни у чему у праву) опет сте заборавили улогу ДРЖАВЕ И ДРУШТВА у формирању младих "хулигана и фашиста" или сматрате да ако Ви имате пара да путујете, СВИ у Србији имају пара да користе безвизни режим?!
Знате ли која је цене те безв(езе)изне"привилегије" - пристајање да Срби са КиМ не могу добити плави пасош, а то значи тихо предавање дела територије.
Можда Ви можете да се школујете где год хоћете и у Србији и у свету, али изнесите ВИ статистике и анализе које говоре да могу СВИ.
"Хулигани" су се сликали са младенцима испред општине Стари град, имате слику у Куриру. ВАС би требало да је срамота због констатације - напали трудницу ТИМЕ ШТО СУ ЗАПАЛИЛИ КОНТЕЈНЕР- а ДС још више јер је трудница у апсолутно ванредној ситуацији на "радном месту" и то недељом(??!!).
Младости грешке приличе много више него зрелим годинама.
Коментар вам је плитак и тендециозан а употреба речи "фашиста" указује на необразовање и поред школовање где год пожелите.
Препоруке:
0
0
107 уторак, 12 октобар 2010 19:40
луди скретничар
#ХХХ#

Понос и достојанство се не могу заменити "белим Шенгеном". Патриотизам се не сипа у трактор (како рече један владајући "мислилац"), а шенген не чини човека усправним.

Некима је ипак важније "бити", него "имати".
Препоруке:
0
0
108 уторак, 12 октобар 2010 21:02
Peter RV
Kad su odrasli kukavice, covjeku ne ostaje drugo sem da se divi ovim mladicima koji su nekako sacuvali 'obraz'.
Препоруке:
0
0
109 уторак, 12 октобар 2010 21:03
Дарко Станојевић
Петер РВ...

"Круг двојке" је централни део Београда, који опасује (и описује) линија градског трамваја са тим бројем ("2").

Користи се често у политичком речнику за описивање хедонистичких, неспособних, салонских, опортуних, лењих, себичних, игнорантских, квазинапредних, авангардних... итд, итд... индивидуа које живе у Београду и представљају пре свега "самосебидовољне". Већина њих није рођена ту, али су се потрудили да ту дођу и остану.

Занимљиво је да многи од њих заиста и живе у том кругу, јер је то ствар престижа.

Термин важи не само за политичаре, већ и за друге јавне раднике, уметнике, научнике, лекаре и осталу напредну интелЕгенцију.
Препоруке:
0
0
110 уторак, 12 октобар 2010 23:50
xxx за модератора
избацили сте из мог коментара део о КАНЦЕЛАРИЈАМА ОТПОРА, вероватно што је сматрате непоузданом.
Ту информацију сам нашла у листу ВРЕМЕ бр. 1019 од 15.07.2010. Ево и цитата
COLE I NECA: U zlatno doba svog postojanja, tokom 2000. godine, Otpor je, između ostalog, bio poznat i po svojoj linearnoj strukturi, organizaciji u kojoj nema hijerarhije i niko nije glavni. Međutim, onima koji su imali prilike da taj sistem upoznaju iznutra, dobro je poznato ko su bili alfa i omega pokreta i koga je trebalo zvati kad nešto zatreba, bilo da je reč o novcu, prevozu ili o tome kako reagovati u određenoj situaciji. U ono vreme, zvali su ih Cole i Neca. Danas su Slobodan Homen, državni sekretar u Ministarstvu pravde, i Nenad Konstantinović, predsednik Administrativnog odbora Skupštine Srbije. Braća od tetaka, aktivni u vreme studentskih protesta 1996/7, spadaju među najzaslužnije za osnivanje Otpora.
Nekadašnje prostorije Otpora, smeštene u Knez Mihailovoj ulici, iznad restorana "Grčka kraljica", u vlasništvu su Homenove porodice.
Препоруке:
0
0
111 среда, 13 октобар 2010 05:24
Нина
@XXX

Хулигани и фашисти су они који нам намећу нови светски поредак, глобализацују, контролисане медије, уништену националну привреду, богаћење 0.1% на рачун остатка света.

Српска омладина коју сте видели у недељу су БОРЦИ ЗА СЛОБОДУ. Комби који су гађали је имао велико ознаку Б92, и омлдина није могла да зна да ли је пун или празан – то је била недеља, и сви су били упозорени да очисте центар града.

Како већина народа НЕМА приступ режимским и страним медијима (ПОЛИТИКА, БЛИЦ, РТС), и није им дозвољено да изразе своје ”већинско” једини начин је да поново изађу на улице!!
Препоруке:
0
0
112 четвртак, 14 октобар 2010 01:12
Peter RV@Дарко Станојевић
Hvala vam na odgovoru. Pozdrav
Препоруке:
0
0
113 четвртак, 21 октобар 2010 19:10
zorica gajic
da li je moguce da je ovaj jadni, napaćeni srpski narod do te mere homofobičan da ne vidi koliko iz njega vrišti latentni homoseksualizam? I što je glasniji i militantniji u svojoj mržnji prema različitom, to je veći stepen homoseksualnosti koju potiskuje.
Препоруке:
0
0
114 петак, 22 октобар 2010 18:43
Prof.dr Markovic
Poznato je da se najbolje pamti ono prvo i poslednje, a sredina manje.Nadam se da cu biti poslednja.Protiv sam nasilja.Narocito sam PROTIV MENTALNOG I MEDIJSKOG NASILJA, KOJEM SMO BILI IZLOZENI danima pre reeklamiranja parafilija.Zalazem se za PARADU NEKROFILA,PEDOFILA a da im se pridruze i dileri,podvodaci etc.etc.U ministarstvima koja nisu svojim telima stitila parafilicare KASNI PLATA!!!Pa Dacic je preusmerio da plati 5000 naoruzanih, ko iz filma, policajaca.Mi koji smo bili u SETNJI 1996. SVI SMO BILI LATeNTNI kradljivci izbora,a oni 5.0ktobra 2000.sve sami Slobini obozavaoci LATENTNI JULOVCI,SPS-ovi i slAko protestujes protiv kradje-LATENTNI SI LOPOV!Zakljucivanje, nema sta, ili je to ona rec sto pocinje sa Pod..,a zavsava se sa ,,,anje i ima slovo j.U izmene ZKP-a morala bi uci odredba , precizna o sankcjama prema MENTALNOM I PSIHOLOSKOM NASILJU KOJE VRSE MANJISKE GRUPE PREKO MEDIJA NA VECINSKO STANOVNISTVO.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер