уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Како ће изгледати владавина Томе Николића

Kоментари (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 18 август 2010 20:16
мали
Свака ти је, Жељко, на месту !Али , ајде теби , а и свима да поставим једно питање . Колико би могла да кошта једна нормална телевизија , са све новинарима техником (опремом) и дажбинама ? Знам да је немогуће добити националну фреквенцију , али сигурно постоји цена за емитованје на "каблу". Онај ко то израчуна , урадио би пола посла за Србе који то јесу , јер друго да буду неће , за Србе који би да живе од свог рада , за Србе којима је доста скоројевића , за Србе који не мрзе , за Србе који би да их нико не понижава , ни "физићки" ни "психићки"....А , онда ће решенје бар моћи да се тражи . Колико би то могло да кошта ?
Препоруке:
0
0
2 среда, 18 август 2010 21:29
nataša
Srbija je oglodana, poput oglodane jabuke. Ljudi koji su od digniteta naravno da neće oglođotine. Međutim i za oglodane jabuke se nađe mušterija, a za oglodanu Srbiju se našao Toma.
Препоруке:
0
0
3 среда, 18 август 2010 21:31
Gedza
Jasno mi je da pisac ovog clanka zeli da pomogne Srbima ali na zalost mene je samo deprimirao.
Prema tome za tadica i ostale znamo stoga nema nam druge do da probamo Tomu, ako i to ne uspe onda cemo da probamo da osnujemo neki srpski HAMAS.
Препоруке:
0
0
4 среда, 18 август 2010 22:19
Џон Шепард
Пар екселанс!

Амин.
Препоруке:
0
0
5 среда, 18 август 2010 23:14
Nikola Turajlić
Složio bih se sa autorom da će Nikolić koji je konvertirao iz nacionaliste u evropejca, biti veći katolik i od samog pape. Njegov motiv je osvajanje vlasti po svaku cenu.
Medjutim i sam autor je konvertit iz prosvećenog evropejca u radikalnog nacionalistu (svojevremeno nije dozvoljavao objavljivanje njegovih tekstova na NSPM saitu).
Da bi njegovi tekstovi dobili odredjenu uverljivost, trebao bi izneti svoju motivaciju. Ja se ne mogu oteti dojmu da je isti konvertirao zbog ogorčenosti što je isključen iz kruga evropskih miljenika.
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 19 август 2010 00:29
саша р.
На жалост, ово нам је будућност ако се не догоди неко чудо. Вође радикала су ћутале и кад је пао Книн. Понашање Томе и Вучића у последњих неколико месеци је више него срамотно.

@Gedza;

Примедба у вези Хамаса није на месту. Срби у генима немају терористички дух - не отимају недужне таоце, не желе да невини страдају, не гурају жене и децу испред себе да би се заштитили. Да сте написали "покрет отпора", то би било на месту, али само делимично, јер ми непријатеља немамо испред себе, не видимо га голим оком. На улицама нема англо америчких војника и возила, они су једноставно изабрали људе преко којих ће остваривати своје циљеве. На тај начин овладали су судством, полицијом и војском, надам се само да нису потпуно овладали обавештајном службом.
Оно што је Србију увек красило, то је армија. Уз поуздане обавештајце, и уз пар добрих команданата, војска и полиција би направили прилично добру кајгану САД-у и Британији, зазиру они од нас итекако, иначе не би овако журили. Питање је само да ли Тадић има снаге да стисне петљу и помути им рачуне. У том случају би уз себе имао сав српски народ, и нисам баш сигуран да би се Амери и Енглези са све комшилуком тако бахатили.
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 19 август 2010 00:53
XY@Nikola Turajlić
Не знам ништа о господину Жељку Цвијановићу али лично не видим ништа лоше у конвертитству из пробитачне у непробитачну опцију. А бити националиста је данас у Србији крајње непробитачна опција.
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 19 август 2010 01:39
Dimitrije
Drzava se moze razvijati samo ako se uspostavi red i ako se prekine sa praksom partijskog sudstva. Kostunica je mogao da ustolici svoje sudije ali se nije time bavio jer bi to bila negacija njegove politike. Kao posledica takve politike - Kostunica je izgubio vlast, a sa odlaskom Kostunice otisla je i demokratija i vladavina prava. Kostunica je mogao da ima svoje sudije ali ih nema, Kostunica je mogao da ima svoje tajkune ali ih nema, Kostunica je mogao da ima svoje medije ali ih nema. Dok je Kostunica pokusavao da stvori drzavu - drugi su se bavili problemom osvajanja vlasti. Sve dok se ne uspostavi "kriticna masa" politicara koji ce biti svesni neophodnosti onoga za sta se zalaze Kostunica - Srbiji ne moze biti bolje. Nazalost, sva je prilika da cemo na novim izborima dobiti samo preraspodelu vlasti izmedju DS-a i SNS-a a Srbija ce nastaviti da tone u mrak.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 19 август 2010 08:15
Зоран Туцаковић
Из текста господина Цвијановића могао би се извући закључак како је (краткотрајна и интензивна) владавина Томислава Николића историјски нужна и неопходна,е да би Србија напокон почела да се исправља. Аутор наводи да ће за време "напредњачке" власти грађани Србије да постану гладни слободе (пошто су под Борисом поодавно гладни хлеба). Но, да ли је баш реч о историјској неминовности? Епохе, друштва, цивилизације, политички системи пропадају и бивају замењивани новим по достизању неког зенита, тачке која означава крај оправданости њиховог постојања и могућности каквог било развоја. А шта ћемо са друштвом, односно ситемом који бележи континуитет у незадрживом назадовању, при чему је "почетна" тачка пропадања далеко од некаквог врхунца, или зенита, свеједно? Да ли таква друштва и системи доживљавају пропаст по историјској нужности, или им нужно следи опоравак, да би достигла некакав свој врхунац, па тек онда почела да пропадају и да се замењују новима? Могуће је да смо ми изузетак од било какве неминовности, те да је наше друштво sui generis, за које увек треба да се доноси и lex specialis, било од стране историје, било од стране других заједница.

Ако као најмање вероватну одбацимо могућност да кроз ваздух и воду примамо нешто што нам мења разум и емоције, опет остаје тешко објашњива оволика клонулост, ова заћутаност, резигнирано мирење са свим што нас сналази. Ако су неке громогласне речи одавно излизане и потрошене, није ваљда и дух потпуно ишчилео? Зашто баш мора да се дотакне дно дна, да би уследио напредак? Није Србија ни ДС/Борис, ни СНС/Тома, нити остале странке и њихови лидери. Ако је по странкама углавном окупљен морални и духовни талог (част изузецима), логично је да се закључи да између таквих и онога што Србија оличава нема знака једнакости. Насилно успостављање партијске државе може да се оствари, али је такво чудовиште кратког века, пошто лучи отрове који га неминовно шаљу "на онај свет".

(следи наставак)
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 19 август 2010 08:16
Зоран Туцаковић
наставак)

Не, није време за устанак. Не, није време за грађански рат (иако се могућност истог сагледава и планира у светским центрима моћи). Да, време је за широки народни покрет, у који треба да се укључе сви поштени и мислећи људи који нису оперисани од љубави према својој земљи и своме народу. Покрет, који ће да има једну свеобухватну и целовиту тачку програма: СРБИЈА! Покрет који ће да направи духовну конфронтацију са глупошћу, неморалом, отимачином, поквареношћу, издајом, лажима и преварама.
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 19 август 2010 08:50
Станимир Трифуновић, раније, ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Цвијановић напредује у разумевању Коштуничиног дистанцираног односа према Томи као квазиаутентичном опозиционом лидеру и квазисувереном политичару.

На жалост, регенераторске шансе Србије после извсне и неминовне Томине владавине, о којима говори аутор, аналогне су рехабилитационим капацитетима човека који је преживео тежак срчани удар.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 19 август 2010 09:54
Џон Шепард
А бити националиста је данас у Србији крајње непробитачна опција.



Мислите, национализам се не "исплати" тренутно? "XY", свеједно је то драга и једина могућа опција, за мене.

Ја сам националиста из сасвим кокретних разлога - браним своју породицу, пре свега, а ако ме се једног дана истомишљеници сете...

http://www.youtube.com/watch?v=i8gbHo6Zykk
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 19 август 2010 10:09
Нн
Текст је срочен тако да се чита из једног даха. Но имао бих један коментар о написаном. Све што је написано о ДС је и више него тачно. Што се тиче Томиних, мислим да је Тома превртљивац који није баш сигуран странцима. Ако је преварио Шешља, превариће и странце. Осећам да он игра неку двоструку игру. У томе лежи шанса правих националних снага у Србији да презуму власт и почну са озбиљним реформама, под условом да нека велика сила (Русија, Кина) чува леђа Србији, па се за то време његове владавине још сада треба припремити.
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 19 август 2010 10:39
Срећко Шојић
Никога више не изненађује врхунски квалитет текстова господина Цвијановића. Морамо му бити захвални због тога. Шта је овде проблем? Основни проблем је да је медијски мрак у Србији 2010. знатно тамнији од оног из 90-их година, мада смо тада мислили да не може бити црње. Не можемо очекивати да ће наше тетке да носе по трамвајима компјутере да би пратиле информације различите од оних на националним фреквенцијама. Узгред, покривеност wireless приступом интернету у Србији је веома слаба, у односу на суседне земље, а о развијеним земљама да и не говоримо. Тако да Тома (између осталог познат по изјави да се у париском хотелу Риц, сасвим случајно нашао док су Мило и Цане сркали кафу, па се са њима само поздравио) ће сигурно добити наредне изборе. У то не треба сумњати. Нека нова политичка опција се не назире, а и немогуће је и формирати, без да се мало сркне кафица, са моћнијима од државе.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 19 август 2010 12:51
Спин
Текст је добар, али има проблем. Дува у исту тикву, као и сви други. Наиме, одакле долази то "Цвијановићево сазнање" о неминовној Томиној "издаји"? Како то да баш сви медији, и они "независни" и они "политички коректни" износе потпуно исте прогнозе о некој будућој, ипак имагинарној власти напредњака? Биће, ипак, да се ради о спину из познате нам кухиње. Свеједно, овај општи напор да се Тома унапред оцрни носи у себи и нешто добро. Биће избора!
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 19 август 2010 13:01
Сремица
@Нн
"….мислим да је Тома превртљивац који није баш сигуран странцима. Ако је преварио Шешља, превариће и странце. Осећам да он игра неку двоструку игру.
Не мислим да је Тома преварио Шешеља, већ је схватио да Шешељев начин не доноси добар резултат и да се због тога одвојио од њега! Можда је тако оштар раздор чак и договорен, не би ли био убедљивији.
С кварњацима, мислим на Америку, тј. њихов мозак – Енглезе - може се играти само кварно! По оној: "Змију глади - испод ње се вади!"
Ја нисам радикал, али ако будем морала да бирам између БТ и Томе, гласаћу за Тому.
И ја мислим да он игра неку двоструку (надам се лукаву) игру, јер се другачије не може.
Или у овом општем очају само прижељкујем да је тако…
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 19 август 2010 14:11
Један пажљиви читалац
Сремица
Ја нисам радикал, али ако будем морала да бирам између БТ и Томе, гласаћу за Тому.

Ја нисам радикал, али никад нећу морати да бирам између БТ и Томе! Ако одлучим, нећу морати ни порез да плаћам (узгред, оно друго што везују за "мора се" нисам још ни разматрао)! Дакле, ова двојица за мене не постоје као могуће опције, макар других и не било! То је ствар одлуке и нико (ништа) ме не може приморати на другачији приступ! То се мора имати на уму у овој наметнутој црно-црној шеми!
Или у овом општем очају само прижељкујем да је тако…

Знате за оно "веруј веруј, ал` не претеруј!"?
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 19 август 2010 15:40
nijedan od ponudjenih odgovora
ljudi non stop pricamo o necem novom. neka mala ekipa entuzijasta se odlucila da osnuje nesto novo, NOPO. voleo bih da sa reci predjete na dela i pocnete sa ovom malom grupicom da pravite kucu od samog temelja, od pocetka, jer trenutno to pravimo osnovu za dalji rad, bez icije novcane pomoci i bilo kakve druge. ukljucio sam se u ovo jer verujem da nesto moze da se promeni, a nista drugo ne vidim na vidiku. citam nspm i komentare, ali sve se svodi na kritiku i komentarisanje, sta bi trebalo da se uradi. treba da se mrdne, oprostite na izrazu, ali niko ne mrda.
toliko do mene, jedan napaceni magistar polj. nauka, jedan od osnivaca nijednog od ponudjenih odgovora, Zivko Curcic
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 19 август 2010 15:42
Нн
@Сремица, има истине у објашњењу везано за одвајање Томе од Шешеља, но мислим додати и следеће: Тома није толико виспрен политичар да предвиди барем један корак напред. Неко му је дао сигнал као и иструкције (на дневном нивоу) шта тачно да ради како би операцију одвајања извео како треба и без последица по њега. Вратиће то Тома "новим пријатељима", не брините али преко леђа српског народа. На овај начин неке стране обавештајне службе вежбају разбијање оних политичких партија у земљама где планирају довођење марионетских Влада. Једна од њих је и Русија. На крају да похвалим В. Коштуницу који је пре свих новинара и аналитичара прозрео намере ТН.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 19 август 2010 15:59
Gedza
@Sasa R.
Ja sam upravo na to i mislio: "Pokret otpora", malo sam se(namerno) izleteo sa tim HAMAS-om ali eto privukao sam paznju jednog pametnog coveka da napise jedan dobar komentar!
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 19 август 2010 16:06
Gedza
Kako to nas narod kaze: " Klin se klinom izbija"
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 19 август 2010 16:23
Ljiljana,Holandija
Varate se Sremice. I nemojte da glasate za Tomu a ni za ovog drugog .Alternativa postoji. Moj pokojni muz i ja smo devedesetih gledali na okolna brda (u Hrvatskoj) i mislili da znaju sta rade (JNA)a nisu.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 19 август 2010 17:05
XY@Џон Шепард
Нисмо се разумели, Џон Шепард. Примедба о пробитачности се односила на замерку Турајлићеву упућену Ж. Цвијановићу да је конвертит јер је од просвећеног европејца постао радикални националиста. Термин конвертит подразумева промену вере или убеђења из користољубља, а бити српски националиста данас никоме, па ни Ж. Цвијановићу не може донети користи. Зато мислим да је тај термин неадекватно употребљен у његовом случају. Иначе, да поновим, ја лично ценим људе који држе до своје вере, нације, уверења, и у временима када то може само да им шкоди.Утолико пре ценим људе који у таква времена пређу на страну те недобитне опције.
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 19 август 2010 17:25
Миле Бре
@ Сремица
"И ја мислим да он игра неку двоструку (надам се лукаву) игру ..."
и то ко љисица, г-ђо Сремице. Ако се сетимо да дуго није заузимао став поводом декларације о Сребреници, па скупљање потписа-затим ништа, па га неко убија у Хртковцима а после наручено убиство из Хага-затим ништа, па да изјављују "можемо у коалицију са ДС", па затим "не долази у обзир", "идемо са Вељом и Коштуницом-затим неможемо са ДСС, тврди радикал-војвода а затим EUROPEJAC за "моју" странку, кум-затим љути непријатељ, заклетва у цркви-затим "не важи" и ко зна шта све нисмо, а чега се још нећемо наслушати. И поред свега Ви ћете му указати поверење и прижељкиваћете да положи заклтву у скупштини. Можда би г.Николићу и пошло за руком да повуче масу за собом, да није било последњих дешавања, са кумом др.Војиславом Шешељем, са принципијелним др.Војиславом Коштуницом и наговештавањима коалиције са г.Тадићем. Овако му репутација, а тиме и рејтинг опада. Не верујем да ће и половину гласова "добити", од оних које је могао имати.
Зато мислим да сте пошли за масом, а све у нади за неке промене, које би донеле бољу Србију.
Велики број потенцијалних гласача не излази на изборе. Моје је виђење, да немају "за кога" да гласају. Коме да укажу поверење? Програми партија, не нуде решење, које они очекују. Са друге стране имамо неактивност неких опозиционих партија. тек што постоје. Стиче се утисак да одумиру. Као пред НЕВРЕМЕ! Шта се чека, сад кад је у Србији догорело до ноктију? Чека ли се г.др.Војислав Шешељ из Хага да покрене оне заспале бираче и да повуче бираче из многих других партија? Хоће ли они умеренији приступити ДСС-у? То нам остаје као једина нада.
Нисам страначки опредељен, да би их из тог разлога промовисао. Надам се да нисте ни Ви г-ђо Сремице.
Поздрав.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 19 август 2010 17:43
Nikola Turajlić
@ XY
Tvoja obrana autorovog konvertitstva nije baš naročito uverljiva.
U pravu si da patriotizam nije komercijalna roba u Srbiji, medjutim isti će možda u nekom budućem vremenu doneti neke benefite.
Medjutim oni koji su ispali iz kruga promotera euroatlanskih vrednosti, nemaju šansu povratka na staro i imaju izbor izmedju potpune pasivizacije ili prelaska u protivnički tabor.
Ova moja "sumnjičavost" ne znači da ja osporavam i kvalitet autorovih tekstova.

@ Nn
Tvoje razmišljanje o Nikoliću, kao dvostrukom igraču, korespondira sa tvojom nadom odnosno željom za promenama.
Medjutim poznavajući trgovačku stranu srpskih političara, tvoje očekivanje teško da ima neko realno uporište.
Kako od sadašnje vladajuće garniture ne može doći gora, to promena sa Nikolićem ne može pogoršati sveukupnu srpsku stvarnost, pa neće zbog toga nastupiti "smak sveta" kako prognozira autor.
Medjutim neovisno o tome tko će biti na vlasti, verovatni je budući scenarij "kuke i motike".
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 19 август 2010 18:59
Сремица
Кад би људи пажљиво читали шта други пишу, не би било толико неспоразума!
Али и модератор је мало мајсторисао и тиме коментару одузео иронију.
Написала сам, и то подвукла, да бих гласала за Тому само кад бих морала, а то значи да ми неко запрети породицом! Надам се да ме због тога нећете прогласити монструмом!
Последњу реченицу, канда, нико није прочитао, па је понављам:
Или у овом општем очају само прижељкујем да је тако…
Иначе, на срамном српском политичком позорју не постоји човек за ког би гласала!
О свима, без изузетка, имам најгоре могуће мишљење!
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 19 август 2010 23:00
Милена Матић
све се слаажем са коментатором "сремица".
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 19 август 2010 23:13
za "XY"
Nije problem u "autorovom konvertitstvu", pogotovo ako je ono iz nepatriotske u patriotsku opciju, nego je problem ako je, na primer, neko i tadašnju i sadašnju poziciju zastupao po nečijem zadatku. Ne kažem nužno da je tako, ali nemojmo zaboraviti da je autor bio uređnik i, valjda, osnivač lista koji se zvao "Evropa", i da je 2007/8. mnogo kritikovao Koštuničinu vladu. I to sa pro-de-esovskih i Tadićevih pozicija. Mislite o tome.
Препоруке:
0
0
29 петак, 20 август 2010 08:18
ББ један
У потпуности се слажем са "сремицом". Гласао бих једино за опцију "кука и мотика".
Препоруке:
0
0
30 петак, 20 август 2010 14:50
но пасаран за ћирилицу!
Да ли је аутор текста исти онај који има сајт на којему има ћирилице колико и на било којем иностраном сајту. Приде, ако пошаљете коментар на ћирилици, он ће бити објављен, али уместо слова ће у њему бити све знакови питања. Ајде мржња је једно, и могу да је схватим, али некултуру тешко могу да сварим.
Препоруке:
0
0
31 петак, 20 август 2010 14:58
не, хвала
18 четвртак, 19 август 2010 16:40
nijedan od ponudjenih odgovora
Извините, али ниједан од непонуђених одговора, ако је на латиници, не занима ме. Имам и ја своју црту преко које не прелазим.
Препоруке:
0
0
32 петак, 20 август 2010 20:39
Пера
Тома и Вучић су до сада имали вођу Шешеља, а сада им је вођа Борис Тадић. Мора неко да их води, али и они и да неког слушају и то добро. Сукоб СНС и ДС је лажни сукоб, као и са ЛДП. Све је режирано, а народ се пали. Још од лета 2008.г. СНС и ДС сарађују. А ту су и амбасаде да припомогну. Тома ће бити једини средњошколац у влади Србије у Европи.
Препоруке:
0
0
33 петак, 20 август 2010 20:50
nijedan od ponudjenih odgovora/ниједан од понуђених одговора
ja kucam na latinici, inače predsednik stranke nikola tulimirovic se isključivo služi ćirilicom.
што се мене тиче подједнако добро се служим и ћирилицом и латиницом, исто тако не бежим ни од мотике, ашова, а ни компјутер ми није стран. много ме нервирају предрасуде у србији, а поготово ове везане за писмо којим се служимо.
oba pisma u srbiji su ravnopravna i tako treba da ostane.
inače ako je problem pismo, onda je to najmanji problem, po meni. kontaktirajte nas, istražujte na internetu, za sada nas možete samo tu pronaći, ako želite nešto da menjate na bolje.
živko ćurčić
Препоруке:
0
0
34 петак, 20 август 2010 23:50
@Пера
Тома ће бити једини средњошколац у влади Србије у Европи.
Па шта? Књаз Милош је био неписмен, али му то није сметало да направи државу! Мудрост (поготово политичка) нема никакве везе са школом. Тиме Тому, наравно, не браним, само не волим предрасуде. Боље се изражава него наш Вођа!
Судећи по вашем ставу, у нашој влади су све генији, јер су свршили факултет, а држава пропада.
И само да вас подсетим да су Тони Блер, Јозеф Фишер и многи други такође без факултета.
Препоруке:
0
0
35 субота, 21 август 2010 03:16
Kosovac
Svaka cast , potpisujem od prve do poslednje reci , ovaj nakaradni sistem mora da se razbije u parcice da bi se moglao uspostaviti novi , s Tomom ce ja mislim biti zavrseno sa iluzijom da je moguca uvezena demoktarija u Srba .
Препоруке:
0
0
36 субота, 21 август 2010 12:44
Коњец дело краси
четвртак, 19 август 2010 09:50
@Станимир Трифуновић, раније, ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ

Цвијановић напредује у разумевању Коштуничиног дистанцираног односа према Томи као квазиаутентичном опозиционом лидеру и квазисувереном политичару.


Aли много народа ТАПКА У МЕСТУ када је реч о разумевању правог лица Томислава Николића и шта више, одушевљено прихвата предстојећу коалицију Томе И Бориса.
Зато, не смемо изгубити Воју Коштуницу, човека који је пре свих прозрео Томино властохлепно конвертитство, као и природу политичких амбиција најзначајнијих појединаца у српској политици.
Препоруке:
0
0
37 недеља, 22 август 2010 07:20
Pera
Sve mi se cini da ste zaboravili na dr Vojislava
Seselja. Skoro ce on kuci doci iz ove americke
nakaze od haskog "suda" (mala slova)
Ako mislite da ce sve biti po starom varate se.
Препоруке:
0
0
38 недеља, 22 август 2010 09:28
Mladen Šipka
Srbija je najbrže napredovala ( privreda, zaposlenost, plate, penzije, zadzženost ) kada su Toma i Boris bili u "konstruktivnoj" opoziciji Koštunici.Tada Boris ništa nije radio, ni za šta se nije pitao, ni o čemu odlučivao.Tako treba da je i danas.
Препоруке:
0
0
39 недеља, 22 август 2010 15:25
@Коњец дело краси
A šta kažete na to što je "mudri" Koštunica, samo da bi pobedio Miloševića, 5. oktobra 2000, prihvatio koaliciju s Nenadom Čankom i tako ga osnažio na vojvođanskoj političkoj sceni, iz čega je neminovno sledio i današnji status Vojvodine?
Da li Koštunicu i zbog toga treba da ga obožavamo?
Препоруке:
0
0
40 недеља, 22 август 2010 15:54
Незаштићена ћирилица
Једног коментатора нервирају предрасуде у Србији "везане за писмо којим се служимо".Избегава да каже да се служимо хрватском латиницом.Пише да су оба писма у Србији равноправна и да тако треба да остане. Значи да се и даље овде не може комуницирати ћириличним мобилним телефонима, или купити рачунар са ћириличном тастатуром.Фина је равноправност и када се у Грађевинској књизи не може наћи ниједан ћирилички наслов.
Таман када је ћирилице у исписима фирми остало само у траговима,и кад се помислило да мо се решили макар једног баласта из прошлости,неки почеше да нас нервирају изношењем чињеница о томе откуд данас хрватско писмо у Срба, када су 1000 година раније имали само ћирилицу.Усуђују се да изнесу и ове истине :
Броз је на оном заседању у Јајцу уредио да буду само латиничке пароле,чиме је наговестио судбину великосрпске ћирилице.Беше она избачена прво из ЈНА и Милиције, а онда из целокупне државне управе. Престаде производња ћириличких машина.
По налогу КПЈ ступа на сцену Матица српска 1954 г. па се уведе српскохрватски уместо српског језика и равноправност писама.Хрвати одусташе од језичког заједништва већ 1967. , али видимо да Срби ни данас не могу без њихове латинице.Лингвисти је прогласили прво српскохрватском у правопису 1993.г., а у правопису из 2001 српском. Слично крадемо као када су Хрвати крали српски језик у 19.и 20.веку ( речи проф. др Лазе М.Костића), овим редом :српскохрватски-хрватскосрпски-хрватски.Народ референдумом за Устав 2006. врати српско име свог језика и ћирилицу, али лингвисти не поштују Устав па неће да народну вољу упишу и у нови правопис. Тако млади Срби и убудуће неће знати да је српска само ћирилица, а видимо и на овом сајту да та истина смета многима.
Тадић је био против ћирилице у Уставу као јединог писма српског језика, а Тома је био за. Данас ни Томи не смета то што једино српски народ не може комуницирати мобилним телефонима на свом писму.
Може он направити још један заокрет за 180 степени ако га ЕУ подсети да је Србин.
Препоруке:
0
0
41 недеља, 22 август 2010 19:12
Коњец дело краси
@@Коњец дело краси

Ви, канда, пледирате за ПРЕДПЕТООКТОБАРСКУ Србију?!

А, где сте били Ви када је требало прозборити против Чанкових аутономашких амбиција?

Или хоћете рећи да је мањина надмоћнија од већине у АП Војводини?

Уосталом, реч је правој природи Томе Николића.
Препоруке:
0
0
42 понедељак, 23 август 2010 09:51
nataša
Izgleda da nekome, i to nekome kome nisu ranije trebali Srbi, sada hitno trebaju, pa ih pravi od blata.
U zadnje vreme sećam se i razmišljam o biserima bivših sportskih komentatora. Evo jednog od Mladena Delića.
Jedno vreme bek Hajduka je bio izvesni Halilović ili slično neko muslimansko prezime.
Delićev kometar je bio sledeći: ..."i loptu je iz šesnaesteca izneo Halilović. Nije važno kako se ko zove, važno je da dobro igra za Hajduk".
Primenjeno na sadašnju situaciju, nije važna retorika, može i nacionalistička, nije važna ni politička prošlost, može i radikalska, nije važno ni pozicija u proteklom građanskom ratu u Srbiji, može i proamerička, važno je da se dobro igra za Hajduk, pardon, NATO pakt".
Drugih kandidata za vlast nema, a ni novinara. drugačiji novinari nisu za poslednjih deset godina nisu ni jednu platu dobili, a drugačiji politilčari služe kao potvrda mogućnosti drugačijem govora, ali ne i delovanja.
Препоруке:
0
0
43 понедељак, 23 август 2010 10:09
Пера
Просто је невероватно да ћемо Коштуницу и Вељу Илића, памтити на начин као што смо памтили Анту Марковића.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер