Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Oluja“ nije počela 1995. godine

Komentari (22) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 01 avgust 2010 15:02
saša r.
Samo nekoliko dopuna! Za Srbe u Hrvatskoj "oluja" je završena 1995, a počela je osnivanjem Pavelićeve NDH 1941. Za Srbe u Srbiji, "oluja" je počela zločinima hrvatskih vojnika u sastavu austrougarske vojske u Mačvi 1914, a kad će se završiti još nam nije poznato.
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 01 avgust 2010 15:15
Sanja BL
Pozdrav g. Budimiru!
Inače, zvanični Beograd ne zanima ni narod u Srbiji, a pogotove ne narod izvan Srbije i od njih ne očekujte nikakvu podršku, oni samo mogu da odmognu što i rade, odavno! Sva ova druženja pi-ara predsjednika Srbije Borisa Tadića sa Josipovićem to dokazuju, nije ni postavljeno pitanje Srba iz Hrvatske. Ovo je bila neka istorijska šansa da se to pitanje postavi pred ulazak Hrvatske u EU, naravo da EU ne bi vršila pritisak na Hrvatsku, ja ne živim u zabludi, pritisci su rezervisani za Srbe, ali pitanje je trebalo postaviti svakako bar da se o tome priča negdje izvan našeg prostora! Tačno je da su Srbi iz Hrvatske, a sa vama i mi ovde najstradalniji narod u HH vijeku, mi smo kao i dobili nešto u vidu RS, ali istorijska nepravda i dalje stoji, tu je, i teško da će nekada da se ispravi! Ono što biste vi trebali da uradite jeste da se ujedinite. Ima vas vrlo malo, ali ste podijeljeni u bezbroj stranaka, predstavnici Srba u Hrvatskoj koji su članovi Vlade danas predstavljaju sve samo ne predstavljaju Srbe. Njih pod hitno treba mijenjati, ujediniti vas koji znate šta treba da se radi i potražiti neku pomoć prije u BL nego u Beogradu. Oluja nije počela ni 1990. nego 1941., a i prije toga i trajala je ne samo u ratu nego i u miru! Svi mi znamo i ovde, a posebno vi tamo da do deustašizacije Hrvatske nikada nije ni došlo i da su poslije 2. rata stvari ostale onakve kakve su i bile! Teško je očekivati deustašizaciju i danas! Srećno! Ujedinite se, savladajte razlike, to je jedino rješenje, zvanični Beograd, ponavljam, ne zamima niko sem njih samih i onih koje oni predstavljaju, to nisu ni ljudi u Srbiji, a ni mi izvan Srbije, oni predstavljaju nekog drugog i rade taj posao odlično! Pi- ar predsjednika Srbije Boris Tadić vas je prodao za ljetovanje na Brijonima, navodno besplatno! Još je dobio i knjigu o Vukovaru od Ive, poklonu se kažu ne gleda u zube! Samo u se i u svoje kljuse!
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 01 avgust 2010 18:58
DŽon Šepard
G.Budimir, moja žena je Srpkinja iz Hrvatske. Znam kako je to počelo i kada je počelo.

Bila je pre izvesnog vremena gore i doživela da ljudi koji su se vratili iz izbeglištva i tamo su već 5-6-7 godina, gledaju da se vrate u Srbiju jer su shvatili da tamo za "novopridošle" Srbe nema mesta. Čak i njeni roditelji, koji su dobrostojeći ljudi, gledaju da SVE prodaju i dođu ovde, gdegod, samo da se sklone sa vetrometine. O kakvom povratku mi ovde pričamo? I sa kime? I sam sam se uverio, odlazeći nekoliko puta koliko ja teška ta "kupola" omraze iznad srpskih glava. Srpska omladina je tamo asimilirana, za dvadeset godina će svi biti "hrvati".

Inače, na granici sa Hrvatskom je nedavno doživela neprijatnost, jer još je njihov carinik tražio hrvatski pasoš (putovnicu), jer je to "dužna da ima, ako već poseduje domovnicu"! U neverici, pitala ga je od kada je taj propis i vidi li on da ona ima srpski (plavi) pasoš, na šta se nasmejao i rekao joj da je kazna od 1500-3000 kuna. Kada je rekla da hrvatski pasoš nema, jer košta 110€, ostavio ju je na miru!

Da stvar bude još gora po Srbe iz Hrvatske, Srbija traži da se svi oni upišu ovde u knjige rođenih, ne bi li dobili srpske biometrijske pasoše!?! Taj propis je donešen 1.Marta. Znači, iako ste rođeni u Karlovcu, Koprivnici ili Zagrebu, dobićete "krštenicu" iz Srbije, kako god to zvučalo! Ostvaruje li se to Virovitica-Karlovac-Karlobag, da se našalim? Šta će tek onda hrvatski carinici da traže od dokumenata nesrećnim Srbima?

Hrvatima je samo stalo da se pokažu kao velike demokrate dok stoje u redu za EU. Otuda usiljena ljubaznost prema Srbiji sa Kaptola. Ali, Dalmacija je najbolji pokazatelj relnosti u Hrvatskoj.

Nažalost,u Srbiji ne tražite podršku u vezi sa Hrvatskom. Ovdašnji despot je veliki drugar sa hrvatskim predsednikom i nećete dobiti ništa sem lažne podrške. Adresa za Vaše žalbe je Brisel. Ako budete uporni i budete ih zasipali dokumentima, neće moći da ne reaguju. Makar da Vam otpišu da su vas arhivirali.

Pozdrav.
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 01 avgust 2010 19:58
Ko je licemeran?
"Na kraju može se postaviti pitanje: da li će ova licemerna politika koju vodi Hrvatska od strane međunarodne zajednice biti nagrađena njenim prijemom u članstvo Evropske unije?" Gospodine i brate Budimiru, slazem se s Vama u svemu, osim u pogledu ovog epiteta: "licemerna" politika Hrvatske! Ne, to je istinska drzavotvorna politika, kakvu su pre Hrvatske vodile sve drzave, od biblijskog Izraela (u Starom zavetu se otvoreno i s ponosom govori o progonu Kanaanaca iz njihove, kanaanske lepe zemlje), pa do stvaranja modernih drzava kakve su SAD, Australija, Kanada! Unisti domace stanovnistvo koje ti nije po volji, dovedi druge - i vladaj! A "licemernu" politiku, antidrzavnu, vodi, brate Budimiru, Tadicev ZES, tj. Za Evnuhovsku Srbiju! Razumete sta to znaci: za Srbiju bez "jaja", bez ikakvih prava, bez roda i poroda - jer se vlast velikim brzinom prenosi na bezrodnu LBGT "populaciju", velike saveznike BTadica! Budimire, ko je nama Srbima kriv sto nismo svi gejovi i lezbijke - ubio bi se Tadic od nastojanja da nam pomogne. Ovako, Srbi, pa jos iz Hrvatske (s kojom Tadic licno ima izvrsne odnose, tu mu letuju, o trosku Hrvatske, deca i zena Hrvatica - to on s ponosom istice u svakom razgovoru sa hrvatskim novinarima) - ma, hajte, kako to da bude zanimljivo Tadicu!?
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 01 avgust 2010 21:57
Darth Vader
Moram priznati da me Srbi "iz Hrvatske" dosta iritiraju. Bili su najveci komunisti tokom vladavine Hrvata iz Kumrovca a i dosta zasluge za njegov uspon ka vlasti pripada njima...kad su ih Hrvati napali 1995-e pobjegli su skoro bez ispaljenog metka a gudure Kninske Krajine su bile idealne za tvrdoglavu odbranu. I kad su sve izgubili, najvise sopstvenom zaslugom, sada se cude tretmanu koji dobijaju od NDH i od izdajnickog rezima DS-a. Veoma je jednostavno gospodo...sve ste izgubili i, kao i svi ostali gubitnici u istoriji, skupo ce vas to kostati.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 02 avgust 2010 01:20
@Darth Vader
Ne svi! Srbi iz Dalmacije su uglavnom bili četnici, čuvena Dinarska divizija npr. I nisu pobjegli 1995. tek tako, gužva je trajala od 1991. i oni su se odlično branili iako malobrojni u odnosu na Hrvate! Nisu njih Hrvati pobijedili već čitav svijet koji je Hrvatima pomogao u Oluji, u svakom smislu te riječi! Krajišnicima Hrvati nisu mogli ništa, dok NATO nije došao u pomoć sa svom svojom mašinerijom, logistikom... Pozrdav Srbima iz "Hrvatske" iz Republike Srpske!
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 02 avgust 2010 03:18
kosanka
Samo onaj,tko nema pojma o cinjenicnom stanju u
Hrvatskoj u poslednjih 20 godina ,moze da napise
da ga Srbi iz Hrvatske iritiraju.Da mozda u ostalim
republikama bivse Jugoslavije,nije bilo Srba koji
su bili komunisti.Problem nije u Srbima u Hrvatskoj,
koji su najvise stradali kao narod u NDH,vec
stvaranje bratstva i jedinstva i teranje Srba da
zaborave zlocine ,koji su im naneli Hrvati.Svako onaj
tko nije ziveo na podrucju Krajine,ne moze donositi
zakljucke o tome kako su se Srbi mogli odbraniti.Sta
je trebalo ,sacekati da dodju Hrvati i da nas uniste
kao narod.Mnogi nasi ,koji su branili svoja ognjista
su ubijeni ili ranjeni pre" oluje".Nitko od nas,koji
smo ziveli na tom prostoru,nije verovao ,da cemo
morati iseliti.Sve se izvodilo uz pomoc Amerike,a to
postoji i na sajtu "Americke profesionalne vojske".
Posebno je interesantno,sto se desavalo sa kolonom
izbeglica,koji su se kretali autoputom Zagreb-Bgd.
Pricati price,da se Krajina mogla odbraniti su u
najmanju ruku iluzorne.Kako je moguce da skoro svi
Srbi iz Hrvatske(nekada konstitutivni narod po ustavu
Hrvatske,a potom pretvoreni u nacionalnu manjinu)
budu proterani sa svojih vekovnih ognjista,nji 250
do 300 hiljada,a da se ni demokratska Evropa ni
Amerika,ne zapitaju zasto.Da li je lako napustiti
sve sto si imao i poceti zivot iz pocetka u zrelim
godinama.Samo onaj,tko nije to prosao i tko nema
osecaj za realnost,moze da pise tekstove bez rezona.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 02 avgust 2010 04:45
Rat zvezda Vas ne iritira! - @Darth Vader
"Moram priznati da me Srbi 'iz Hrvatske' dosta iritiraju." Lepo da znamo sta Vas "iritira" - jer, vaznije je to Vase osecanje nego sudbina vise stotina hiljada ljudi, nasih Srba. Koji su od vlasti iz Beograda upotrebljeni kao otirac, i onda kao otirac baceni u slivnik istorije! Jer, nisu oni svoju odbranu i svoju drzavu vodili po vlastitom nahodjenju, nego je prvo Beograd, onaj Milosevicev, uklonio umnog Raskovica, doveo poslusnog Martica, potom poslusnog Babica. Ali ne, Vama su krivi Srbi "iz Hrvatske", a volite likove iz "Rata zvezda"! Ne branim Vam ja, samo se cudim! Srdacan pozdrav gospodinu Budimiru i svim stradalnicima iz Srpske Krajine, sa Kosova i Metohije.
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 02 avgust 2010 09:13
szerbdeszentendre
Darth Vader
"Moram priznati da me Srbi "iz Hrvatske" dosta iritiraju. Bili su najveci komunisti tokom vladavine Hrvata iz Kumrovca a i dosta zasluge za njegov uspon ka vlasti pripada njima...kad su ih Hrvati napali 1995-e pobjegli su skoro bez ispaljenog metka a gudure Kninske Krajine su bile idealne za tvrdoglavu odbranu. I kad su sve izgubili, najvise sopstvenom zaslugom, sada se cude tretmanu koji dobijaju od NDH i od izdajnickog rezima DS-a. Veoma je jednostavno gospodo...sve ste izgubili i, kao i svi ostali gubitnici u istoriji, skupo ce vas to kostati."

Dart Vadere, da li ti je Džordž Lukas to pričao o Srbima iz Hrvatske? Nema većih komunističkih ulizica od Srbijanaca iz Srbije: Đilas(Mojkovac)Pijade(Beograd)Penezić(Užice)Rankovic(Obrenovac)Vukmanović (Cetinje)pa redom...Ima ih i iz Hrvatske, ali daleko manje. To nam je već u genetskom kodu. Nekima.
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 02 avgust 2010 10:12
Jasna Simonović
Džon Šepard.."Da stvar bude još gora po Srbe iz Hrvatske, Srbija traži da se svi oni upišu ovde u knjige rođenih, ne bi li dobili srpske biometrijske pasoše!?! Taj propis je donešen 1.Marta. Znači, iako ste rođeni u Karlovcu, Koprivnici ili Zagrebu, dobićete "krštenicu" iz Srbije, kako god to zvučalo!"..

Ne mogu da verujem! Da li je zaista izglasan zakon za promenu mesta rođenja!?
Podsećam na primer scenaristkinje Biljane...
(izvinjavam se što ne mogu trtenutno da se setim prezimena)...koja nije uspela za gradonačelnika dobrim delom zato što je htela da bude rođena u Beogradu...
Da li su ljudi koji na to pristaju "zaštićeni svedoci" nečega i imaju garanciju da neće biti krivično gonjeni? Da li na to pristaju da budu saučenisci u falsifikovalju podataka?...

Izvinjavam se na suviše pitanja, al možda i neko drugi pročita ko je zakonski odgovoran za ovakvu planetarnu krivičnu glupost ...ne znam kako da je nazovem...

ps Sem ako se cela planta nazve Srbija, pa onda smo zaista svi rođeni u Srbiji, nema krivde...ha!
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 02 avgust 2010 13:29
DŽon Šepard
Poštovana Gđo.Simonović, ja samo znam da čekamo već dva-tri meseca da se REŠI taj zahtev (zato i ima stari, plavi pasoš, na koji hrvati reaguju đonom), a zahtev je obavezan, prema propisu!

Sve što znam, i pišem ovde... saznali smo od službenice u Opštini. Znači, istina je.

Da dodam, to KOŠTA.

Pozdrav.
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 02 avgust 2010 14:33
Saša
U Srbiji vlada antinacionalna Vlada. Na vidiku nema nacionalnih stranaka (zaboravimo SRS i SNS, to su podmetačine Zapada). Takva kakva je, Srbija ne može shvatiti svu opasnost koja joj preti od Hrvatske i Albanije. Tek kada shvati, počeće da se priprema za odbranu, ali tek kada shvati!?
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 02 avgust 2010 14:51
Jasna Simonović
DŽon Šepard ...hvala na odgovoru..verujem vam na reč...(ne verujem baš mnogo šalterskoj službenici jer imam izuzetno loše mišljenje o našim "javnim" institucijama (čast izuzecima, možda će nešto osnovno naučiti kada im uskoro stignu "naši" studenti iz dijaspore, kako najavi jutros ministar za dijasporu)...

Upisivanje odraslih ljudi u KNjIGE ROĐENIH "aut situ"!?
Da nisam zdravstvene struke rekla bih da je neko ko je doneo takav zakon 1. marta izašao van metabolijskih kočnica za kontrolu razuma...

Zna li to Ivo Josipović? Zna li to Boris Tadić?
Jedan svira, drugi peva...ali biometrije nema bez egzaktnosti...

I dok Global reserč broji kolače na svadbi ćerke Klintonovih, "svet" ne zna da je ljudima oduzeto pravo da su se "dovoljno" rodili...da imaju običan državni pasoš...

Molim Sonju Biserko ako može da se pozabavi ovim pitanjem ...
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 02 avgust 2010 15:19
Dejan P.
Nece biti prvi,a najverovatnije ni poslednji put da tzv.medjunarodna zajednica progleda kroz prste tj."oprosti" Hrvatima njihove(ustaske) zlocine i genocidnu politiku koju oni vode vec nekoliko decenija unazad protiv srpskog naroda.Naravno da su Hrvati imali zeleno svetlo da to rade posto su bili i ostali instrument ove globalne hegemonisticke politike,a za njihovo "ucinjeno (ne)delo" bice nagradjeni primanjem u totalitarnu organizaciju poznatu kao EU.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 02 avgust 2010 19:24
Možda autor može zavaravati mlađe, ali ne i one iskusnije NSPM-ove čitatelje jer rat sigurno nije počeo dolaskom Tuđmana na vlast.

JNA bila je čvrsto u srpskim rukama, Srbi su mnogobrojniji narod od Hrvata, stoga je bilo apsurdno vjerovati da je netko iz HDZ-ova vodstva mislio da će se zveckanjem oružja riješiti «viška» Srba.

Živan Berisavljević u Danasovu je feljtonu lijepo opisao da korijeni velikosrpske politike sežu u davnu 1966. godinu. Polako je tinjao virus i onda buknuo 1990. godine. Dolazak HDZ bio je samo izgovor jer ne treba zaboraviti da Srbija nije uopće organizirala demokratske izbore i Miloševiću je smetao svaki miris promjena koji bi pokazao svu bijedu njegove vladavine.

Jasno da mi u Hrvatskoj nikako ne možemo biti zadovoljni Tuđmanovim osvajanjem vlasti jer je nastupio previše radikalno. Ali legalno je pobijedio i moralo ga se, s knedlom u grlu, priznati.

Budimir objavljuje lažne tvrdnje o etničkomu čišćenju jer je odlazak srpskoga stanovništva nakon Oluje bio posljedica dogovora Tuđmana, Miloševića i Karadžića. Srpski vođe nisu ni mrdnuli jer je Tuđman Karadžiću prepustio Posavinu, a Miloševiću je bio pravovjeran partner u komadanju Bosne i Hercegovine.

Hrvatska danas ne vodi nikakvu licmjernu politiku. Povratak sporo teče, ali Srbima se ipak obnavljaju kuće, vraća im se imovina, a nedavno je Vlada RH izdvojila pozamašnu sumu za obnavljanje spomenika u Srbu.

SDSS je čak i partner vladajućemu HDZ-u, a sve je to samo nastavak višegodišnje HDZ-ove suradnje sa srpskim strankama s ove ili one strane Drine.
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 02 avgust 2010 19:46
DŽon Šepard
Živan Berisavljević u Danasovu je feljtonu lijepo opisao da korijeni velikosrpske politike sežu u davnu 1966. godinu.


Grešite, koreni leže u 1804. godini.
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 02 avgust 2010 21:05
dragoslav pavkov
Nažalost,gost iz Hrvatske DŠ je uglavnom u pravu.
Takođe u pravu je (delimično) i Dart Vejder...Delimično jer se nije potrudio da izanalizira i potrebu Srba iz Srbije da se sklanjaju ("pametniji popušta").Tu bi imalo o čemu da se razglaba.Lično znam ljude koji su u Srbiju izbegli '95 godine a sada su narodni poslanici,rukovodioci u javnim preduzećima,tajkuni...Radi li se o izuzetno talentovanim ljudima kakvih ovde do njihovog dolaska nije bilo ili su maksimalno iskoristili svoju nevolju i prostodušnost domaćina-neka svako odgovori po svojoj svesti i savesti.Nesporna je činjenica da su Milošević i Tuđman imali sporazum o tome kako će svaki od njih ostvariti svoje interese.Jedina razlika između njih dvojice je bila u tome što je Tuđman vodio račun isključivo o interesu Hrvata,jer je izbore i dobio kao hrvatski nacionalista koji ne preza od toga da otvoreno traži i prima podršku od najekstremnijih ustaša ,dok je Milošević na izborima u Srbiji pobedio sa platformom da će se truditi da se u SFRJ ne promeni ništa.Zbog toga je naišao na neprijateljstvo Hrvata koji su hteli NDH u "povjesnim granicama" i Srba,srpske opozicije koja je tražila promene,i to korenite.Tako su se na istoj strani (ponovo)našli ustaše (HDZ) i četnici SPO.Žrtve ovog sukoba na kraju su postali Srbi iz Hrvatske koji su od konstitutivnog naroda u toj bivšoj jugo-republici postali nacionalna manjina,ali ne nacionalna manjina poput Čeha ili Italijana-već grupacija parija jer zaboga,oni su se borili protiv njegove "domovine".Sa druge strane,ovde su svojim pričama o "katnicama" i "stanju" koje su ostavili izazvali (često) opravdan animozitet ljudi poput Darta,koji ih onda pakosno pitaju:"Kada vam je Hrvatska bila toliko dobra-zašto ste se digli protiv nje?"
A onaj ko jedva čeka da zapliva u hrvatskom moru im neće verovati bilo šta da odgovore...Njemu je dovoljno što zbog njih deset godina nije mogao ići na Hvar i u Dubrovnik.To je jedina istina koja je njemu bitna.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 02 avgust 2010 23:13
Ala
Da li stvarno verujete secesionisti Z.Berisavljevicu?
To nije preporucljivo.
Milosevicev i Tudjmanov "dogovor" bio je samo spekulacija.
NATO i Vatikan samo su pomerali granicu ka Istoku.
Sve ostalo su nijanse....
Preporuke:
0
0
19 sreda, 04 avgust 2010 22:18
Goran
Mišljenja sam da treba pomoći Srbima iz Hrvatske da izađu i dođu u Srbiju da žive na miru i da se ne katoliče i postaju tako novi Hrvati. Zašto ljude terati u taj "karakazan" zvani Hrvatska. Sutra će nam ti bivši Srbi biti neprijatelji jer se neće više osećati Srbima. Valjda neko ne misli da je na Balkanu sve gotovo za vek vekova. Ćeraćemo se mi još i te kako, jer ni Rusi neće dozvoliti u budućnosti da budu isterani sa Balkana, a jedino im Srbi mogu biti pouzdani saveznici. Ovo važi i za Kosovo.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 11 avgust 2010 06:17
Senka Young
Ja isto mislim kao i Goran da bi trebalo pomoci Srbima iz Hrvatske da dodju u Srbiju dok se jos sjecaju da su Srbi. Hrvati kao narod su pokazali i dokazali da tamane Srbe gdje i kako stignu , bila sam zapanjena kad sam prije nekoliko godina cula od nekih rodjaka Srba koji su ostali u Hrvatskoj da oni nisu Srbi nego Hrvatski Pravoslavci. Pitala sam ih sta ce oni biti kad postanu i ateisti pride. Ali to Vam je to. Medjutim , prije nego i ostatak njih predje u Srbiju dok se jos sjecaju da su Srbi- potrebno je isterati na cistac sa medjunarodnom zajednicom ( cak i kad je to u stvari samo Amerika koja se broji)pitanje dosadasnjih izbjeglica iz Srbije i to putem Kontratuzbe na MSP.
Preporuke:
0
0
21 petak, 13 avgust 2010 08:43
Srboljub Savic
Prvi (mozda na svetu) plan genocida nad Srbima
sacinjen je jos u XIX veku (neki kazu, da se i
Hitler inspirisao stavovima i knjigom A. Starcevica).
Dok smo mi-Srbi (neki, tada) sanjali da formiranjem
kraljevine SHS, stvaramo jednu drzavu, u kojoj ce biti svi Srbi (a Milosevic je platio glavom sto se
nakraju XX veka usudio da to izrekne), omogucili
smo Hrvatima i Slovencima da izbegnu sudbinu gu-
bitnika na strani Austrougarske i Nemacke. Pored
toga, otvorili smo im put stvaranja drzavnosti
(koju nisu imali ni u srednjem veku). Ni krvavi
gradjanski rat, ni najsvirepiji pokolj-deo genocida
nisu nas osvestili, ni promenili, ni posle II sv.
rata ni ovog, jos haoticnijeg i krvavog gradjanskog
rata.
Da nam do prava nije stalo, dokazujemo vise od
jednog veka (iako se i cuveni fakultet i mnogi
"busaju") - na sve strasnije i amsovnije zlocine
odgovaarmo pricom, suzama, begstvom, neprijateljstvom prema zivim i mrtvim zrtvama sop-
stvenog naroda i jos-"prastanjem".
Ako je o pravu, "prastanje" zlocina je pridruzivanje - saucestvovanje (koliko razumem).
[Ne verujem ni u floskulu "Bog ce oprostiti", jer
pokusava da negira Boga i ideju o njemu.]
Koliko nam ni pravo ni pravda nisu bliski, govori
prica o "pomirenju".
Mire se (i treba) dvoje (dve strane) u svadji.
Genocid, masovna (i programirana) ubistva, pljacke,
..., ne mogu se "zatrpavati" pomirenjem.
Medjutim, danasnje pravno stanje, cementirano je
1974, stvaranjem drzava-"republika" (sem Srbije).
Mi-u Srbiji, ne samo sto smo ucutkali, vec i
pomogli, da se pre vremna upokoji, jedini koji je
smeo da kaze ...
Nismo marili ni to sto je pravo na otceplenje bilo
zapuisano u Ustavu.
Nije nam vredeo ni stav ("potkovan") Badinterove
komisije o priznavanju republickih granica.
Ni Rezoluciju 1244 (kojom tako masemo) ne umemo
da citamo (gde je zapisano da je KiM deo Srbije).
[Tako, umesto tuzbe i stava zasnovanog na ova dva dokumenta (pored tolikoh drugih), postavljamo
nepotrebno pitanje.]
S. Savic
Preporuke:
0
0
22 petak, 13 avgust 2010 09:33
Srboljub Savic
Deo 2
Stanje srpskog naroda na prostoru ex YU je danas
takvo da vodi u nestanak, ako se ne probudimo.
Republika Srpska je jedina poludrzavna nacionalna
tvorevina Srba.
Srbija, pored svih "rojalisticko-folklornih"
simbola, nije formirana drzava (a k'a ce?)-ni
prava Republika ni kraljevina (u pokusaju-drzi
"prestolonaslednika").
Srbija ima najvise izbeglica na svetu. Da sve bude
jos strasnije, nije odlucila da sve primi u
svoje drzavno (kakvo god da je, sto bi bilo u interesu) okrilje niti je u stanju da im obezbedi
povratak na svoje.
Pravno, Srbija nema mogucnosti da utice na novo-
stvorene drzave-nacije (tako da tamo Srba, pravno
i nema). Sve price i pisanija su politikantske ...
Na KiM - jos uvek pravno deo Srbije (iako pod
okupacijom), deluje se selektivno i samim tim
podstice proces pljacke, trajanja okupacije i svih
posledica.
O licemerju ili bilo kom odnosu Hrvatske, Slovenije
(cak Makedonije i CG) smesno je govoriti. Oni su formirali drzave i nacije, mi smo im pomogli (i jos
pomazemo) da mi prihvatimo (rezolucijom o Srebrnici) da smo genocidni narod.
Za 35 godina Srbija nije stvorila drzavu (vec
privid) pa ni sada to ne cinimo.
Kako god kvalifikovali sadasnji period, vreme nam
neumitno izmice.
Hoce li nam ostati samo zadusnice i suze, zavisi
od budjenja srpskog naroda.
Bez svesti i znanja o narodu, naciji, pravu i zelje
da opstanemo, nastavicemo jalovu raspravu kad je pocela "oluja" i "slaviti izgubljenu" bitku na Kosovu Polju (iako se Turci nisu hvalili da su je
dobili, jer nisu).
S postovanjem,
S. Savic
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner