Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Hronika najavljene krize

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 28 februar 2009 20:13
aleksandar
Nista to ne pomaze dobri nas Trifkovicu.
Nikakvo lobiranje tu nece biti od pomoci.
Dogod postoji kao svetska sila, Amerika iz svojih geostrateskih interesa nece biti blagonaklona ni prema najsitnijem srpskom interesu.
Nama ce svanuti tek kada ta velika sotona nestane sa svetske scene, a nazalost to se nece desiti uskoro.
Nema se sta zamerati Republici Srpskoj, jer jednostavno ona nece imati snage da se suprotstavi toj velikoj zveri koja se na nju navrzla.
Tu dragi nas Trifkovicu ne pomaze nikakvo lobiranje, niti ce pomoci ono sto Vi predlazete. Jednostavno ne postoji bilo kakav dobar potez koji bi mogao da se povuce.
Treba sacuvati sta se sacuvati moze, za neka druga buduca vremena. Pre svega sacuvati narod i njegovu svest o svojoj nacionalnoj pripadnosti.
Preporuke:
0
0
2 subota, 28 februar 2009 21:53
Ipak pomaze! - @Aleksandar
Aleksandre, Vi ste u sustini u pravu - osim ako srpski narod napokon ne stane uz svog prirodnog saveznika, Rusiju! Tad ce siledzijski "argumenti" americkih "demokratskih" jastrebova izgubiti svoju ostricu. Medjutim, dok Srbija plese pred Amerikom i zapadnom Evropom poput okovane mecke - Srbima su vezane i ruke i noge. Otvoreno pristajanje uz Rusiju silno bi podiglo akcije Srba, omogucilo odbranu makar severa Kosova, obezbedilo opstanak Republike Srpske, sprecilo dalje rastakanje Srbije. Upravo to dalje rastakanje jeste cilj i Amerike i Tadicevih "demokrata": prvo Vojvodina, potom Sandzak, Presevska dolina i tako i tako (ukljucice je u Kosovo). Jednom recju, od Srbije nece ostati ni "S"! Ali, krivica za to bice prvenstveno srpska, ne americka! Amerikanci cine samo onoliko koliko im omoguci kapitulantska i antisrpska politika DS-ovske vlade. Pitanje Srbima: Zelite li gubitak celog Kosova, gubitak Republike Srpske, Vojvodine, drugih delova Srbije - ali da zadrzite Barbiku i Mantera? Ili zelite i Kosovo (barem jedan deo), i Vojvodinu, i celu Srbiju, i sacuvan ponos, i pouzdanog, snaznog partnera, Rusiju? Danasanja srpska politika toliko zazire od Rusije - da je spremna da se posve odrekne i Srbije! Jer, tu ste u pravu Aleksandre: Srbija ide ka sigurnoj propasti, ako napokon ne prihvati vec odavno pruzenu ruku Rusije. Naravno, to ne moze uciniti Tadic - njemu i njegovima treba dati kartu u jednom pravcu za Vasington ili Zagreb ili Podgoricu, gde mu dusa zeli (ako dusu ima), a Srbima napokon sansu za buducnost!
Preporuke:
0
0
3 subota, 28 februar 2009 21:56
Filipika
U Americi ocigledno postoji konsenzus o politici prema Srpskoj i Srbiji. Demokrate i republikanci su ujedinjeni u ostvarivanju odavno napisanih scenarija.
Iz tog razloga meni je tesko shvatiti smislenost poziva da Srbija popravlja imidz u americkim, i uopste Zapadnim, medijima i politickim krugovima. Jer Zapadni mediji prate politiku svojih politickih krugova, tako da se medijska slika ne moze ama bas nikako promeniti ako mediji nemaju na koga da se oslone. A uticajni politicari nece ustati protiv antisrpske politike, jer o njoj postoji konsenzus. Pokusaj rusenja tog konsenzusa podrazumeva protivljenje citavom establismentu, podrazumeva zahtev za promenom nacionalnih politika, zahtev za prekidanjem procesa ostvarivanja nacionalnih interesa koji bi morali biti iznova formulisani! Zar moze neko ozbiljno misliti da je tako nesto realno!?

Zato nama mora biti bitnije sta nam misle bukvalno svi drugi osim Zapada. Bitnija je Al Dzazira nego BBC, Russia Today nego CNN, od najmanjih do najvecih ne-Zapadnih medijskih centara (RTS prevesti i na arapski, kineski, spanski, ruski, iranski...) Lobirati se mora u Rusiji (da, najpre Ruse treba informisati o nasoj politickoj situaciji, omogucavajuci im i pozivajuci ih da formulisu konkretne poteze podrske, stalno im sudbinu Srba drzati pred ocima, a ne da se uzimaju zdravo za gotovo), Kini, Indiji, Indoneziji, Brazilu, Iranu, Libanu, Turskoj, Venecueli, Juznoafrickoj republici...

Inace, mislim da je autor ponovo u pravu kada govori o americkoj politici i da je ocigledna njihova namera da zavrse poslove u BiH (posao oko Kosmeta smatraju vec zavrsenim). Medjutim, negde sam ovo vec rekao, meni pamet stane od apsurdnosti teze da cemo podrsku u odbrani od Zapada pronaci u Zapadu. Kako je to moguce?

Zapad se mora pobediti, a ne umilostiviti.
Preporuke:
0
0
4 subota, 28 februar 2009 22:03
Strategija ili koristoljublje?
Poznajuci moralni profil Holbruka, Servera i Klintonovih, valja konstatovati da njihovo insistiranje na antisrpskom scenariju nije toliko uzrokovano americkim "strateskim" ciljevima - koliko njihovom licnom koristoljubivoscu! Naime, kao i u proslosti, oni ocekuju debele, milionske honorare od muslimanske vlade iz Sarajeva, od narko-demokrata iz Pristine, od nemacko-medjarskih kreatora vojvodjanske samostalnosti. Kao i Ahitsari - tako i ovi vajni "demokrati" gledaju samo odakle ce pasti "lova". A strategije sto se tice - dobar, partnerski odnos sa snaznom Srbijom Americi bi sigurno vise koristio - cak i u njenom odmeravanju sa Rusijom - nego oslanjanje na patuljaste kriminalne tvorevine, nastale na rusevinama Jugoslavije, a sada evo i na rusevinama Srbije.
Preporuke:
0
0
5 subota, 28 februar 2009 22:30
Filipika
Uostalom, zar nije naivno misliti da Zapadni centri ne znaju za islamiste u Bosni i Kosovu, i da samo cekaju da im Srbi objasne sta se desava na terenu? Znaju oni odlicno sta se desava, znaju to bolje od nas. A najbolje znaju sta rade i zasto to rade. Kao sto u samoj Srbiji moramo napustiti ideju da bi se Druga Srbija odrekla svoje politike samo ako bi shvatili pogubnost njihovog delovanja za srpske interese, tako se mora napustiti ideja da postoji nesto sto Zapad ne shvata, a sto ce im Srbi predociti. "Oprosti im Boze, ne znaju sta rade" ne vazi. jer oni ZNAJU.
I zato se vec jednom MORA NAPUSTITI ideja o Srbima kao braniocima hriscanstva od najezde muslimana i slicne islamofobne ideje. Osim neuspesnosti popravljanja naseg polozaja insistiranjem na tome u komunikaciji sa Zapadom (jer oni za to znaju i to su ukalkulisali u svoje interese), to nam kvari izglede za uspostavljanje bliskijih odnosa sa muslimanskim zemljama, ali i produbljuje jaz izmedju pravoslavaca i muslimana u samoj Srbiji, a to je najpogubnija posledica tih ideja. (Ni u Srpskoj, verujem, ne bi bilo tesko napraviti razliku izmedju prosrpskih i antisrpskih muslimana.)
Preporuke:
0
0
6 subota, 28 februar 2009 22:37
goran
Postovani gospodine, umnogome ste u pravu ali vas predlog za poboljsavanje polozaja Srpske podrzavam ali ovde se radi o prezivljavanju. Recept za prezivljavanje je jednostavan i prizeman tako da ne treba puno mozgati o njemu. Kao sto su u Srpskoj i poceli da rade pa se sada zbog toga situacija komplikuje, treba sve od strateske vrednosti prodati Rusima bez obzira na to sta to kao posledica u buducnosti nosi.
Preporuke:
0
0
7 subota, 28 februar 2009 22:38
Samoubistvo kao "strategija"
Srbi vec skoro dve decenije cekaju da se dogodi - cudo! Pritom ne primecuju da se dogadja cudo, nevidjeno! Jedan hrabar narod gleda bez otpora kako mu vodje rastakaju i zemlju i kucu, kako Srbije nestaje ogromnom brzinom! Nijedan srpski dusmanin nije se ni u snu nadao da ce ovako brzo i sveobuhvatno slomiti Srbiju - ali, eto, upravo to se desava. Fiktivna strategija "I Kosovo i Evropa" vrlo brzo se razotkrila kao stvarna "strategija" - "Ni Kosovo, ni Evropa" - pa ni Srbija, nego samoubistvo! Srbija je nevidjen primer drzave koja ubija samu sebe! Smrtonosne injekcije zabadaju joj domaci politicari i "sufleri" (od kojih su neki, doduse, Srbi taman toliko koliko i Klintonova ili Holbruk!) - dakle, radi se o "narucenonm" samoubistvu Srbije. Ali, Srbi pristaju na to, mirno gledaju to veliko cudo, propast svoje drzave, svoje kulture, svog imena - i cekaju i dalje na cudo! Kad se probude u paklu (za kaznu sto nisu cuvali svoju jedinu zemlju, nego su je na izborima poklanjali svojim egzekutorima), bice im jasno da ne valja cekati na dobro, spasonosno cudo! Valja spreciti da se desi zlo, ubilacko cudo! A takvo se upravo u Srbiji desava.
Preporuke:
0
0
8 subota, 28 februar 2009 22:55
au mile
U listu najvećih dželata srpskog naroda moraju se upisati odmah pored Hitlera i Ante Pavelića i bračni par Klinton, Holbruk i Madlen Olbrajt. Prognoze gospodina Srđe Trifkovića su apsolutne tačne, i nažalost nebrojeno puta do sada se potvrdila metodologija zapadnih sila koju primenjuju kada treba upokoriti, poniziti i poraziti one koji ugrožavaju njen nacionalni interes. Sada su okolnosti znatno promenjene i Rusija je ojačala, i ne predstavlja samo pukog posmatrača koji za svoje ćutanje i nemešanje dobija šaku dolara, kao što je to bilo pre deset godina. Treba igrati na rusku kartu iz prostog razloga zato što druge karte nemamo. Ponuditi Rusima pod hitno vojno-tehničku saradnju u okviru partnerstva za mir , pa i podizanje vojnih baza na teritoriji Srbije ako treba. Možda će to pomoći da se zaustavi dalje komadanje Srba i Srbije. U svakom slučaju drugog izbora nemamo. Alternativa je ropstvo Srba i Srbije u kavezu zapadnog sveta.
Preporuke:
0
0
9 subota, 28 februar 2009 23:44
Morton
Mislim da to nece ici tako lako.
Narod u Srpskoj je spreman da se odupre. A ni Rusi jos nisu rekli svoju. Ovo ipak nije '95.
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 01 mart 2009 01:08
Miloš Kromski Pirov
Tek sad mi je jasno odakle tolika drskost vojvođanskim autonomašima (sad je već tačnije: republikancima). Isto tako sam se čudio u junu 1991. godine Slovencima? Koliko puta se već ponavlja isti scenario? Podržavam mišljenje da se treba razleteti na sve strane sveta. Ali... do koga to mišljenje dopire? Sad očekujem orkestriranu harangu NVO.
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 01 mart 2009 13:41
shahab
Gospodin Trifkovic uporno se bavi posljedicama umjesto uzrokom krize u bosanskoj drzavi. Uzrok krize jeste umisljena fiksacija velikosrpske politike da srpski narod ima pravom sile protjerati, pobiti, popaliti, napraviti jednu tvorevinu Republiku Srpsku, i zatim traziti da se ista legalizira, medjunarodno prizna i naknadno pripoji Republici Srbiji.Takav apsurd necete dozivjeti gospodine Trifkovicu, niti od bosanskog naroda, ali niti od zemalja slobodnog svijeta. Autenticni srpski narod u Srbiji na dobrome je putu da prevlada frustracije jedne arhaicne politike koja je sve narode bivse Jugoslavije odvela u ratove i nesrece, jedne politike koja svoje ciljeve vidi u teritorijalnim dobicima na ustrb svojih susjeda. Zloupotreba moci JNA da se velikosrpske frustracije implementiraju nad bosanskim, hrvatskim ili albanskim narodom danas su proslost. Jedino jos u Bosni i na sjeveru Kosova imamo recidive takve politike, a jasno je da dinamikom modernog svijeta takva politika mora biti savladana.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 01 mart 2009 15:26
DAMIR
Samo ukratko,neka je svima do znanja,necu da budem pametan,sve dok Tadic bude branijo r srpsku,imace problema u samoj Srbiji,vidite kako sad Mesic podrzava nezavisnu Bosnu, jer ako bude trazio Nekakvu herceg bosnu, onda ce i srbi traziti republiku SRPSKU KRAJINU,znaci gospodine Tadicu nebranite r srpsku ,jer znate kakoje stvprena,time cete odbraniti i R Srbiju da se nedijeli.
A ako se uzdate u Ruse,dzaba vam je, Americani i Evropljani potplate Ruse a Rusija za par uradice sve.
HVALA
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 01 mart 2009 15:45
aleksandar
Za Shahaba.
Uzrok krize je sto su saplemenici gospodina Shahaba umislili da mogu da naprave nekakvu takozvanu neovisnu Bosnu i Hercegovinu bez saglasnosti Srba kao konstitutivnog naroda. Uzrok je sto su zajedno sa Hrvatima u bivsoj SR Bih resili da preglasaju srpski narod. Tako stoje stvari Shahabe, kao sto Vasi saplemenici Muslimani iz Bosne nisu zeleli da ostanu u Jugoslaviji tako ni Srbi ne zele da ostanu u Vasoj neovisnoj Bih. Iz jednostavnog razloga sto ne zele da budu manjina niti da dozive da Muslimani postanu apsolutna vecina. Ne mozete ih naterati da vole Vasu i iskljucivo Vasu muslimansku Bih. Prica o multikulturnoj Bih, demokratskoj centralizovanoj Bih je samo providna bajka kojoj Srbi nikada nece nasesti. Mozete samo na silu da ih drzite u tom tamnom vilajetu. Bih postoji samo zbog geostrateskih interesa Amerike. Ako i kada ona nestane sa glavne svetske scene, nestace i tog tamnog vilajeta. Sta bi Vam falilo Shahabe da zivite u svojoj unitarnoj muslimanskoj skracenoj Bih a da pustite Srbe da zive u svojoj Republici.
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 01 mart 2009 16:54
Miloš Kromski Pirov
Jedno pitanje za shahab-a, novog teoretičara nacije koji je izmislio "autentični srpski narod": s obzirom da je u toku haranga za otcepljenje Vojvodine od "autentičnog srpskog naroda" koji je na vlasti već devet godina, čime to opravdavate?... Recidivi prošlosti? Pa kako to da Vam promakne u prethodnom komentaru?
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 01 mart 2009 17:31
racel
kada citam ove komentare, uvek pomislim koliko je nasa vlada glupa ili pokvarena , a kako nam je pametan obican narod-Pa kako to da bas nama zapadne da nas vodi i predstavlja jedna grupa ljudi, kojoj su vazni samo oni sebi.da li smo mi toliko gresni ili ispastamo davne grehove celog svet.nemam vise nikakav komentar ni na tekst a pogotovo na odlicne komentare.
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 01 mart 2009 19:19
Za ALEKSANDRA
Gospodine Aleksandre,
niste u pravu,jer u Bosni je bio referendum poslije Slovenije i Hrvatske,da se te republike nisu izdvojile onda nebi ni Bosna,kako god kazete da bi srbi bili manjina tako bi mi muslimani i hrvati da je Bosna ostala u Jugoslaviji takodje bili manjina u pravoslavnoj Jugoslaviji sa Makedonijom i Crnom Gorom.
Ali nikad srbi nisu voljeli Jugoslaviju vjeruj te mi, jer sam sluzio JNA u Beogradu ,Srbin je uvijek bio Srbin, mi smo bili Jugosloveni jer nismo smijeli reci da smo Bosnjaci muslimani nama je to bilo zabranjeno,i sta bi se desilo ,to sto se desilo Crna gora bi se osamostalila takodje i Makedonija kao sto su i uradile a mi Bosnjaci i Hrvati tj BOSNA I HERCEGOVINA bi ostala u toj velikoj SRBIJI ,molim vas zna to svako,a to sto kazete da Amerika ima gostrateskih interesa ,molim vas kakvi su to interesi pa nije Bosna Njemacka?bijeda i jad.
Amerikanci nedaju samo nasilje pa sta bi se desilo da su dozvolili da se Bosna porobi pa mogli su to i Hitleru onda dopustiti danas bi mi svi bili Njemci.
Bolje bi bilo da se nekako dogovorimo jer Bosnu nisu dijelili ni Turci ni Austrougarska pa nece valjda uspiti ni dodiku.
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 01 mart 2009 21:30
Potpaljivanje vatre
Kad zapadni i "atlantski", tj. NATO- politicari "predvidjaju" krizu - oni je zapravo stvaraju! U podesnom casu aktiviraju poneko od kriznih zarista, a svoju javnost po uvek istom scenariju pripremaju za svoje vojne akcije! To se zove "prepariranje javnosti" - jer, ta ce javnost koliko sutra ponavljati Holbrukove i Esdaunove ratno-huskacke, rasisticke i imperijalisticke fraze, nesvesna da joj je to nametnuto iz tudjeg uma! Tako inace funkcionise zapadna "demokratija", ljudi se uce da budu apsolutno poslusni - ali je zanimljivo da zitelje drugih drzava isti ti krugovi zla (ili demokratije, kako hocete!) neprekidno podbunjuju, vode ih u razne "revolucije": drugim recima, ocekuju od tih ljudi da rade na svoju stetu, a u korist Zapada i Amerike! Zavadi pa vladaj - ne rekose li to jos stari Rimljani! Konkretnog slucaja sto se tice - dakle Republike Srpske - ne treba se suvise uzdati u Dodika! Jer, upravo njega i Biljanu Plavsic Zapad je instrumentalizovao u borbi protiv bosanskih Srba, u drugoj polovici 90-ih godina. Setite se samo kako je Plavsicka delila Srbe, atakujuci na "paljanske" Srbe! Nije dobila ocekivanu postedu od svojih americkih gospodara - mozda je to osvestilo Dodika, koji ponesto radi za dobrobit Srpske. Samo, valja imati na umu i njegovu bliskost sa prozapadnim, antisrpskim predsednikom Tadicem - tako da je lako moguce da u odsudnom casu i Dodik ustukne! I njegovo paktiranje sa bosanskim Hrvatima je kontraproduktivno - ovi jesu za stvaranje treceg, hrvatskog entiteta (sto i Dodik predlaze), ali bi da otmu i dobar deo Srpske za taj svoj entitet! Cuvajmo se takvih "saveznika"! Ostaje, dakle, samo jedna karta: oslanjanje na patriotske snage u Srbiji i vezivanje uz Ruse. Sve ostalo je gubljenje vremena, mozda i gubljenje same Republike Srpske.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 02 mart 2009 00:41
aleksandar
Za Shahaba.
Upravo to Vam i govorim, kao sto Vi Muslimani niste zeleli da ostanete u Jugoslaviji u kojoj bi Srbi bili vecina, tako i Srbi ne zele da ostanu sa Vama Muslimanima u nekakvoj neovisnoj Bih u kojoj cete Vi pod vidom navodne demokratske i unitarne Bih biti vecina. Zasto ne bi smo govorili o deljenju takve vestacke tvorevine kakva je Bih koja nikada nije bila zasebna drzava. Svakako Vam je poznato da je Bih prvi put nastala i priznata kao drzava 1995. godine, i to ne u punom kapacitetu vec iskljucivo kao strani, citaj americki protektorat, prema tome nisu je ni mogli deliti ni Turci ni Austrougari. Pa i takav kakav je protektorat, uredjen je kao slozeni protektorat, dakle kao slozena drzava tri konstitutivna naroda i dva drzavolika entiteta. Za turskoga zemana Vi Muslimani ste bili vladari, nemojte mi samo govoriti da su Srbi uzivali bilo kakva prava kao narod. A kako im je bilo pitajte ih, i naravno nemojte se cuditi sto sa Vama nece da grade nekakav takozvani bosanski identitet. Zaboravite na to. Iako i Vi bosanski Muslimani i mi Srbi imamo isti slovenski koren, Vama su ocigledno drazi svi drugi, pa i ti prokleti Amerikanci. Besmislica je i pomisliti da su oni dosli vise hiljada kilometara od svoje zemlje da bi cuvali nekakav mir, demokratiju i ljudska prava u Bih, a da nemaju nekakav geostrateski interes. Taj interes naravno postoji no malo je prostora da bi o njemu diskutovali. Nijedan rat, bombardovanje, trosenje tolikih materijalnih sredstava, nikada nisu vodjeni zbog takozvane demokratije i ljudskih prava, pa nije ni ova americka agresija na prostoru bivse Jugoslavije. Vi im dodjete kao poligon da pokazu da oni nisu protiv Muslimana s obzirom sta Vam sve rade na Bliskom istoku. Jos samo nesto uvazeni Sahabe. Mi glupi Srbi smo u stvari sve podredili jugoslovenstvu, zato nam se sve ovo i desilo. Ne znam koju ste Vi vojsku sluzili, ali u bivsoj JNA koju sam i ja sluzio ste naravno mogli da budete Musliman. Imali ste i posebnu hranu.
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 02 mart 2009 10:42
Drugi Aleksandar
Za Damira.
Srbija je vec podjeljena, uzeto joj je gotovo sve sto je moglo biti uzeto od nje. Takav slucaj nije sa BiH, jos uvijek je jedna drzava kojoj integritet garantuju svi od EU, SAD do Rusije. Ali uzimajuci u obzir nedostatak ikakvog civilizovanog politickog dijaloga u istoj bojim se da nam ne ide nista dobro. Gdin Tadic se , prosto , plasi za buducnost dijela SVOG naroda (nikakvih apstraktnih, imaginarnih, Sarajevo-made,pravoslavnih Bosnjana).

Za Aleksandra: Sasvim ste u pravu.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 02 mart 2009 16:24
DAMIR
Izvinjavam se gosp ALEKSANDRU,
Bez imena sam pisao ja a ne SHAHABA znaci DAMIR
I jos ukratko,
Po vama, ako je BOSNA vjestacka tvorevina,onda su i ostale Jugoslovenske republike bile vjestacke ,otkud samo BOSNA.
Vjerujte Amerikance volimo zato sto su nas spasili,inace bi bili istrebljeni.
Zasto uvijek mijesate neke muslimane,kao sto pisete sta rade amerikanci na blistom istoku,ako su ti muslimani krivi neka i njih srede kao sto su sredili i Sadama,zbog takvih terorista svi smo mi na losem glasu,e to je to ,sto neki nece da shvate da nas nemogu stavljati u isti dzak.
A vi sigurno znate Kakve smo mi bili komsije a mi isto znamo kekvi su nama srbi i hrvati bili komsije ,ali neko nece da zna a to su POLITICARI.
Za drugog Aleksandra,
u pravu ste ali srbiji nista nije oteto osim Kosova
ali svi znamo zbog cega je to bilo,i sama Merkel njemacka kancelarka je rekla da je to kazna jer da to zaveznici nisu uradili Bog zna sta bi milosevic jos toga uradio.
HVALA
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 02 mart 2009 19:37
aleksandar
Izvinjavam se uvazenom Damiru i Shahabu.
Damire, zeleo sam samo da Vam kazem da je Bosna kao drzava nastala 1995. godine. Pre toga nikada nije postojala kao drzava. Njeni narodi su, od kada su Turci osvojili taj prostor, i od kada je deo Slovena koji su na tom prostoru ziveli (a to su mogli da budu samo Srbi i Hrvati) primili islam, duboko podeljeni. Naravno da je ona iskljucivo politicka, dakle vestacka tvorevina jer njena dva konstitutivna naroda Srbi i Hrvati ne zele da zive u njoj. I Srbi i Hrvati bi se radije pripojili Srbiji odnosno Hrvatskoj, ili bi ukoliko je to nemoguce, ziveli u svojoj sopstvenoj maloj drzavi. Srbi to kazu otvoreno, a Hrvati to misle ali iz trenutnih interesa Republike Hrvatske za sada to ne izgovaraju otvoreno. Ne mozete graditi slozenu drzavu na takvoj kolicini nejedinstva, gde dva od tri konstitutivna naroda ne vole i ne zele tu drzavu. To dakle mozete odrzavati samo silom, u konkretnom slucaju americkom. Kada sile nestane....
Ipak, nikada ih Damire, nikakvom silom necete naterati da se osecaju Bosancima, niti da imaju bosanski identitet.
Kako su povlacene avnojevske granice, poznato je. Pre stvaranja Jugoslavije samo su Srbija i Crna Gora bile nezavisne drzave sa poznatom teritorijom.
Inace Damire, nije tacno da bi ste bili istrebljeni kako kazete, da nije bilo Amerikanaca.
Kada Srbi nisu istrebljeni u Bosni nakon surovih petstotina godina pod vladavinom Turaka, odnosno Vasih saplemenika Muslimana slovenskog porekla, ne bi ste ni Vi bili istrebljeni za par godina gradjanskog rata u Bih.
Iskreno, zao mi je sto su narodi istovetnog slovenskog korena i istog nacionalnog porekla ratovali. No, tako je to Damire, Vi imate svoju istinu a mi nasu. Pozdravljam Vas.
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 02 mart 2009 21:47
DAMIR
Vazeni ALEKSANDRE

Vi ste upravu, Bosna nije nikada bila Drzava ali bila je Republika kao i ostalih 6.
Ali sad nije bitno,evo ako ste vi u pravu, onda recite sta sa nama,treba li nas pobiti istrijebiti ili smo narod drugog reda,pa ako je Bosna bila Jugoslovenska pa neka je ,ali sigurno nije Hrvatska ili Srpska,u tom je problem ,ona je postojala i prije Turaka, Turci nisu samo osvojili Bosnu ,znamo gdje su bili, vi kazete da necete zivjeti u njoj, sta sad znaci da je mozete odnijeti na ledjima, to je takodje problem , sto kazete bili su Srbi i Hrvati ali u BOSNI a mi smo uzeli vjeru islamsku imali smo na to pravo kao i danas sto ljudi uzimaju.
Ali sto kazete ,tesko je sad, vi imate svoju istinu a mi nasu,pa onda neka odlucuju stranci ,vec kada se mi svi osjecamo u svojoj Drzavi stranci.
POZDRAV
Preporuke:
0
0
23 utorak, 03 mart 2009 02:48
mirko Ivancevic
Citajuci ove sve komentare - Vidim da pametni ljudi imju bolje razumevanje jedni sa drugim ali su oportunisti - politicari ( prodane duse )napravili jedan neoprostiv razdor. Posle drugog svetskog rata svi smo se pretezno trudili da se zaborave stare nesuglasice i anomalie ali dodje djavo sa zapada i ubaci "kost" medju nas narod koji po mom misljenju nece za naredne mnoge generacije da se urazumi. Zalosno ali veoma kasno da se bilo sta promeni.
Dosao je i zapadu kraj, koji ce i njih u potpunosti izmeniti i morace hteli ne hteli uvuci rogove. Zao mi je ovih obicnih naroda koji nisu nista drugo zeleli vec da u miru zive svoj skroman obican zivot.
Pozdav svim narodima dobre volje.
Preporuke:
0
0
24 utorak, 03 mart 2009 07:06
Milos
Mene vise zabrinjava stanje u matici. Mi Srbi sa ove strane potoka smo poslednji sacuvani zeton koji je ''Beogradu''preostao .A sacuvali smo ga mi prolijevsi dosta krvi...I svoje, a Boga mi i tudje.
Kada vidim i cujem, kako pokusavate'' vratiti Kosovo pravnim sredstvima'' najezim se!!
Sto niste usli na njega vojskom , kada su izraelci napali Gazu ?
Zasto ?
Zasto ne jacate vojsku pa makar jednom dnevno jeli ?
A da se malo uspravite ?
Dobiti cete grbu koja ce ako se povijenost nastavi jos koju godinu , postati nasledna !
Citava Srbija mi sve vise lici na onog Cedu !
Osjecam se poput mladjeg brata ,kome je stariji brat propao od alkohola...
''Utegnite''se vi , a mi cemo vec nekako !
Preporuke:
0
0
25 utorak, 03 mart 2009 14:50
aleksandar
Za Miloša.
Ne brini se Miloše.
Samo se Vi Srbi tamo držite i radite na svom jačanju.
Tačno je da su nas ovde stisli "zapadnjaci", "evroatlantisti", nevladine organizacije i "Titovi siročići".
Ali ima nas puno koji se ne damo. Proći će i ovo teško vreme, doći će novi ljudi, čim se izduva "evroatlantski balon".
Samo hrabro i nedajte se Vi tamo, Vi ste trenutno najbolji deo našeg naroda.
Veliki pozdrav.
Preporuke:
0
0
26 sreda, 04 mart 2009 15:34
Dejan
Za Damira i Shahaba.

Razumem Vaše stavove. Za razliku od nas Srba, koji smo bukvalno zatrpani propagandom (finansiranom spolja) o našoj krivici za raspad Jugoslavije i ratove koji su usledili, bosnjačka i hrvatska javnost je izložena samo brižljivo odabranim istinama, koje ne remete njihove nacionalne interese.

Za vas Damire i Shahabe žrtava na srpskoj strani nije ni bilo, ni u Bosni, ni u Hrvatskoj.

Za vas sve pocinje sa Miloševićem, a ne i sa genocidom nad Srbima u II sv. ratu.

Za vas postoji samo koncept "Velike Srbije", ali ne i "Velike Bosne" gde Bošnjaci potajno sanjaju celu državu samo za sebe, državu u kojoj su Srbi i Hrvati bili 55% stanovništva 1991.

Po vama, pre rata nije živelo 250000 Srba u Sarajevu i okolini, već su Sarajevo opkolili neki drugi Srbi.

Po vama komunizam je dobar kada provizorno crta administrativne granice, ali vam ne odgovara kad je u pitanju bratstvo i jedinstvo.

Po vama Srbija nema pravo da se meša u život i opstanak svojih sunarodnika u BiH, ali zato imaju pravo da se mešaju Saudijska Arabija, Iran ili Malezija.

Na kraju jedna mala napomena, ako dublje zadjete, Damire i Shahabe, u vašu porodičnu istoriju, utvrdićete da su vaši preci bili ili Srbi ili Hrvati. Islamizacija je proces kojim je izložena svaka verska manjina u svetu, koja živi u muslimanskom okruženju. Nisu je bili pošteđeni ni balkanski hrišćani pod otomanskom okupacijom.

Pozdravljam svu braću u Srpskoj. Ne bojte se za Srbiju, jenjava ovde to pro-evropsko ludilo. Ljudi počinju da shvataju da od cele te evropske priče nema ništa. Iskreno se nadam da će se jednog dana dosta ljudi stideti rezultata glasanja na parlamentarnim izborima iz maja 2008.
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 05 mart 2009 16:08
DAMIR
GOS,DEJAN

mozemo se mi ovako prepucavati 10 god,nas niko nepita pogotovo ,kao sto sam napisao i gos Aleksandar,mi pisemo nasu istinu vi svoju tome nema kraja.
Svarno neznam odkud vam to da mi samo hocemo za sebe Bosnu,opet to je vase misljenje.
A u pravu ste to sto kazete da su Srbi i Hrvati imali 50 procenata al kakvo je sad stanje.
Naravno da srbija ima pravo mijesati se u Bosni,ali znamo kako se mijesala 1992.
To sto kazete da imaju pravo da se mijesaju S Arabija,Iran ili Malezija ,to je opet vase misljenje,sto se mene tice dalako im bila Bosna,za mene su oni kao i Njemacka ili Norveska.
Ali nije bitno, samo se mi varamo ,jer mislimo da Amerikanci ili EU vole nas ili nevole vas ,nevole oni nikoga, samo nam se smiju i gledaju jer nemogu shvatiti da pricamo istim jezikom i da smo svi isti,to vi mozda nemislite da je tako,mi za njih nismo civilizovani,jer pogledajte samo SVICARSKU,BELGIJU,ima jos zemalja tamo takodje
zive tri vrste naroda ali zive jedni sa drugima ,najednom mi nemozemo zajedno ,pa nemoze biti jedan prijesednik u BIH jer ako bude DODIK,onda nemoze biti Haris ako bude Haris nemoze biti Komsic itd, to je trik narod moze zajedno ,
ali POLITICARI nemogu svi najednom da budu prijesednici ili premijeri to je taj PROBLEM.
HVALA
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner