петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Н1: Држава уплаћује Ер Србији 15,47 милиона евра кроз нову докапитализацију, чиме ће свој власнички удео увећати на 83,58 одсто, док ће удео Етихада пасти на 16,42 одсто

Kоментари (3) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 22 септембар 2022 10:46
трагикомично,
Ер Србија, на данашњем тржишту које се сваким даном смањује а слотови лимитирају, је фирма без перспективе - бар у наредном периоду.

Укратко, најпре продаш за мале паре а после неколико година платиш много.

Мора да је нешто друго у питању!?!
Препоруке:
7
0
2 четвртак, 22 септембар 2022 11:44
dave
Naravno "da je nesto drugo u pitanju"! Nismo mi najpametniji i najsposobniji "biznismeni". Kada su mnogo bogatije zemlje ugasile svoje avio kompanije, mi i dalje guramo. Setite se svajcarske, belgijske, italijanske avio kompanije. Cak i dzinovi kao Air France i KLM su morali da se udruze da bi opstali. Da ne pricamo o mnogim americkim kompanijama. Ali Air Serbia i Etihad su tim iz snova za pranje para. Lako je drzavi da dotira ("dokapitalizuje") kad za te pare nisu ni orali ni kopali i nikom ne polazu racuna.
Препоруке:
7
1
3 четвртак, 22 септембар 2022 17:06
Srba Karanović
Air Serbia je crna rupa bez dna. Kao sto je to bio i JAT.
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер