петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Немачки торпедо

Kоментари (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 04 јун 2010 17:23
Пречанин
Рељићу, као паметан човјек и елитни новинар морате знати да Нијемци гледају и познају само интересе. То шти су Грчка, Бугарска, Румунија, етц. примљене у ЕУ кореспондира са геополитиком и СССР-ом. Данас су прилике нешто другачије. На челу Њемачке су рационални прагматичари. Упоредите њихове квалификације са нашим. То су два свијета. Чињеница да Нијемци понеке Србе (и не само Србе) обасипају комплиментима не значи ништа. Нема ширења ЕУ без испуњавања строгих критеријума.
Препоруке:
0
0
2 петак, 04 јун 2010 17:29
simonida
SJAJNO!i zalosno jer je DEBELA ISTINA!pride MERKELOVA je pala na nemackoj rang listi politicara za jos jedno mesto!Grci mogu jos i da prodaju ostrva, kako ih je savetovala, ali mi nemozemo vise nista. najbolje bi nam bilo kada bi neko hteo da kupi MLADJU,jednim udarcem ubili bi dve muve...
Препоруке:
0
0
3 петак, 04 јун 2010 18:07
Aleksandar
Bodrijar nema veze sa filozofijom. To je uvreda. Uostalom i citirana recenica je cista besmislica sto svako moze da vidi. Manite se tih postmodernista i njihovih modernih ( usmislu "fashionable") besmislica (nonsense). Predlazem vam knjigu iz koje to mozedte uvideti: Alan Sokal i Zan Brikmon "Fashionable Nonsense" ili na francuskom "Impostures intellectuelles"
Препоруке:
0
0
4 петак, 04 јун 2010 18:31
Ultravisitor
Slazem se ovo za Bodrijara, zvanicnog filozofa postmodernizma i lakaniste kao sto je danas dobro placeni slovenacki kvazifilozof Zizek. Dobar tekst g. Reljica ali previse usmeren ka otrezvenju onih koji su samo prividno u zabludi. Reljicu oni koji vode Srbiju znaju vrlo dobro sta rade. Oni zaista nemaju alternativu. Njihov put je zacrtan i njima nema nazad. Svako razjasnjenje njihove toboznje iluzije deluje previse naivno. Ostavimo se pozivanja na razum nego na nesto drugo a to je akcija spasavanja Srbije iz zle kobi njenih kvazi politikanata koji rade za interese okupatora i koji svoj zadatak pripisuju nama kao nasu jedinu alternativu.
Препоруке:
0
0
5 петак, 04 јун 2010 18:45
prorok
Sve ovo sto se desava u Evropskoj uniji sada,desavace se buducim unijama drzava Azije,Afrike,J. Amerike...i krize i ekonomski prosperiteti.Evropa ima ogroman naucni potencijal
koji je trenutno usmeren u pravcu uvodjenja robotske
revolucije,mislim na uvodjenje robotskog upravljana od usisivaca u kuci do automobila itd.
Ovo je trenutak pred smenu tehnologije,zatisije pred
novu tehnolosku revoluciju.Mnoga velika trzista u svetu jos nisu spremna da inkorporiraju tu novu tehnologiju,pa je napravljen mali zastoj dok se okolnosti koliko toliko ne ujednace.
Препоруке:
0
0
6 петак, 04 јун 2010 18:51
Бане Б
Да је ДС хтела искрено у ЕУ неби Србији толике дугове набила. Ко ће нас примити са расчерупаном привредом и са дебелим минусом?
Препоруке:
0
0
7 петак, 04 јун 2010 19:05
hroničar
Od svih pameti najgora je naknadna pamet.
Ovaj tekst je realan, napisan u nekom ironičnom tonu, međutim razumljiv je i jasan, odražava jedan deo realnosti koji je relevantan za naše, naše, đavolje, težnje ka evrointegracijama.
Ali, zar Reljiću, pa i onima manje upućenim od njega nije odavno jasno da oni nas zamajavaju.
Dodao bih jednu misao koja je takođe izgleda opštepoznata, ali malo korištena u komentarima o tekućoj "krizi".
Kriza nije ni slučaj ni zades, ni neočekiana ni neplanirana. kriza je sredstvo ili metod da se raspodela društvene moći i kontrola nad resursima ne bi slučajno promenila i da oni koji imaju moć i kontrolu nad resursima ne bi bili promnenjeni.
Dakle ovom krizom će bogati, treba li da pomonjem nezasluženio bogati, postati još bogatiji, i pojedinci i države, a sironmašni još siromašniji.
Hajde, da pošaljem komentasr kad sam ga već napisao, ali i ovo je naknadna pamet kao i Reljićev tekst.
Препоруке:
0
0
8 петак, 04 јун 2010 19:46
@Ултравизор
Ултравизор каже:

Reljicu oni koji vode Srbiju znaju vrlo dobro sta rade.


Мислим да је ово потпуно погрешан резон. Они који као привидно воде Србију обављају само парцијалне задатке, неко мање-неко веће, све зависи. Мислим да нико од њих нема увид у цео контекст већ су обични "шарафи у машини". Овде смо јако раскринкали и то конкретним примерима и доказима двојаку и лицемерну улогу медија кад као прво гледаоцу ускраћују неке за моје појмове важне информације и као друго затупљују га неким тамо бингом тј. емисијама типа хлеба и игара а да не помињемо политичке одн. ја би их назвао политикантске емисије. Нећу их помињати овде конкретно. Дакле народ је потпуно зомбиран путем ТБ програма док га са друге стране оптужују као недавно онај новинар Д.Ж. како је овакав и онакав. Дакле, мисле да ће једним ударцем убити две муве - зомбирати народ тј. ускратати му основну културу а онда га још оптужити како је овакав и онакав. То је ако се не варам цео контекст а лично верујем да многи у овом случају новинари ни незнају улогу коју заправо играју.
А г. Рељићу бих поред срдачних поздрава и поручио нека проучи шта је то писао Силвио Гесел {Silvio Gesell}.
Препоруке:
0
0
9 петак, 04 јун 2010 20:00
Posmatrač
Pa šta bi čovek zaključio : Mi divni, krasni svi ostali ne valjaju! Upravo obrnuto gospodine !
Препоруке:
0
0
10 петак, 04 јун 2010 20:28
МП
Предлажем(пошто сам сличног мишљења као аутор о Тадићевим саветницима,само мислим да они знају а да намерно раде како сви видимо)да направимо комисију од пет чланова која ће сваке суботе слати на адресу Тадића у Преседништву Србије пар чланака који у току недеље освану на странама НСПМ ,како не би после било "нисам био обавештен".Као за сателит и све друго много важније.Јер полагаће се рачуни.
Препоруке:
0
0
11 петак, 04 јун 2010 20:35
jova(mali)
Evropa nema nikakav interes da integrise Srbiju!
Nema proizvodnje, zaposlenosti, znaci ni potrosnje.
Po nalogu USA je zato i unistena srpska privreda, sve da taj ekonomski interes, eventualni, ne postoji.
Danas Srbija nije ni geostrateski EU interesna zona, jer EU jednostavno nije igrac takvog kapaciteta.
Srbija je od 90.ih USA interesna zona, a od 2000.te, USA teritorija unutar EU, i to za dz.
Dakle, niti ekonomski niti politicki interes.
Pod ciji mi interes potpadamo, nakon slabljenja USA, to je vec ono o cemu bi trebali da razmisljaju i pisu analiticari.
Da li Rusija, da li Nemacka, a sve da bi se nekako spasili svilenog gajtana.
Препоруке:
0
0
12 петак, 04 јун 2010 21:24
bez reci
Na zalost, suocavamo se sa istinom koju izbegavamo vec vise od 30 godina. Nalazimo se u trenutku kada je industrija unistena, vojni potencijali unisteni, drzava prezaduzena, demografski devastirana, bez kadrova i najvaznije sa atrofiranom voljom stanovnistva za promene.
Mada je bombardovanje Srbije 1999. godine bilo strasno posao koji su obavili domaci je naneo vecu stetu drzavnosti Srbije nego agresorske bombe. To pokazuje obim industrijske proizvodnje, nezaposlenost i tako dalje.
Ako neko poziva da se otreznimo i preduzmemo nesto poput radikalnih promena rezima i pravca kojim ide nasa drzava moram da pitam za savet: sa cim, sa kim, kuda?
Prezaduzeni, bez proizvodnje, bez poljoprivrede, bez kadrova, bez opreme, matori i sedi. To je nasa istina.
Nema "pozicije" i nema "opozicije" svi su na vlasti i svi dele bez cenzure javnosti novac koji se otima od poreskih obveznika.
A svi samo gledamo u politicare nadajuci se da ce nesto uciniti. Nece jer ne smeju i nece jer ne umeju.
Vreme je da platimo racun za negativnu kadrovsku selekciju u politici, drzavi, skolama.
Na svakom mestu gde smo cutali kada je trebalo govoriti i za svaki trenutak kada smo okretali glavu a kada je trebalo videti.
Sramota me je sta sam od svojih roditelja nasledio a kako malo ostavljam svojoj deci.
Nadam se da ce istorija pravilno suditi o svim licnostima koji su unistili ono za sta je 2 miliona ljudi dalo svoje zivote u poslednjih 200 godina stvarajuci i sanjajuci drzavu Srbiju.
Препоруке:
0
0
13 петак, 04 јун 2010 21:43
Љубитељ циркуса
Ниједном нико озбиљан није довео у питање документ - писмо Вилија Вимера своме канцелару.
Опасни су ови типови на власти и баш се труде да нас
убеде како им нема алтернативе!
Бар од тада и они знају све што би требало знати и ништа их не омета да нас замлаћују!
И колико су успели, колико нас се примило?
Рекао бих: много!
Препоруке:
0
0
14 петак, 04 јун 2010 23:05
србин из цг
Не знам колико људи данас чита ово што се пише на оваквим порталима и колико уопште размишња куда их води оваква власт,зар не видите да је наш народ изгубио копас .Свугдје у свуијету криза а на локалним изборима који се одржавају по Србији ова власт само побјеђује.Нека ми то чудо неко објасни ако умије.
Препоруке:
0
0
15 петак, 04 јун 2010 23:20
Ultravisitor
@Ултравизор

Ултравизор каже:

Reljicu oni koji vode Srbiju znaju vrlo dobro sta rade.


Мислим да је ово потпуно погрешан резон. Они који као привидно воде Србију обављају само парцијалне задатке, неко мање-неко веће, све зависи. Мислим да нико од њих нема увид у цео контекст већ су обични "шарафи у машини".

Postovani, stojim iza onoga sto sam rekao. Kontrola vlasti podrazumeva kontrolu medija. Ko to nema nema ni vlast. Demokratija o kojoj mastamo ne postoji i nikada nije i nece postojati. Ne treba biti posebno pametan i promocuran pa ne videti kako je nasilno preuzeta kontrola medija nakon drugog kruga predsednickih izbora u Srbiji. Jalava opozicija je dodatni hendikep u borbi. Vlast vrlo uspesno kontrolise medije a pokusava i pravosudje. Mnogo uspesnije nego sto kontrolise vojsku i policiju. Stoga je odlucila da ove dve potpuno osakati. Danas Srbija nema ni vojsku a policija je ono oko Dacica sto se mota. Kontrola medija je glavna stavka. Glavnu rec vode RTS, B92, Blic, Danas, Politika, NIN i Vreme. Srpsko novarstvo je izumrlo. Ono sto sam komentarom hteo reci je to da ovu vlast nije potrebno ubedjivati u suprotno jer ona ne rade iz ubedjenja nego po zadatku i za novac.
Препоруке:
0
0
16 субота, 05 јун 2010 01:24
Бојан
@bez reci
Директно речено, искрено и тачно.
Препоруке:
0
0
17 субота, 05 јун 2010 06:26
bez reci
Mislim da ne postoji snaga koja bi pokrenula niti ideja koja bi okupila narod da se nacine vise bilo kakve promene.
Svako ko ima znanje i harizmu da to ucini je ili proteran iz zemlje ili je pod pritiskom sudstva ako je ostao u zemlji.
Na zalost sve vise primecujem da ljudi radikalnu ljubav prema zapadu zamenjuju radikalnom ljubavi prema istoku.
Da li mislite da ce neko bolje da uredi nasu drzavu od nas samih? Da li ce neko drugi da misli o nama umesto nas? Da li ce biti boljitak ako starog gospodara zameni novi?
Препоруке:
0
0
18 субота, 05 јун 2010 06:30
bez reci
Najvise nas sramoti to sto vec 10 godina svaka politicka partija pokusava da jednostavno "uvali" srpsku drzavu Evropi sa svim problemima koji postoje prikazujuci takav cin kao vrhunac svoje politicke vestine.
Drzava o kojoj su mi govorili moji dedovi i otac je domacinska drzava, koja je sposobna da resava svoje probleme, koja cuva ono sta je nasledila od predaka, koja obradjuje i kultivise svoju imovinu i gaji i brine se o svom potomstvu.
U jednoj reci-slicna domacinskoj porodici.
Kakve li su porodice odakle dolaze narodni "becar"-prvaci?
Kakva nam je sada drzava?
Препоруке:
0
0
19 субота, 05 јун 2010 07:41
Драго Стен
Докле год постоји народ има се с ким.Питање је како народ покренути и како ујединити?
Политичке елите свих партија су улитане.Где год загребеш - дебеле крађе.Одговара ситнеж.
А они около нам од санкција преко бомбардовања,до Хага и привида од ЕУ узимају меру и чекају кад ћемо да балдишемо.На крају ће нас натерати једне противу других да не прљају руке.ЕУ им служи као мамац за оно древно :"Бабо дај главу".И ми наседамо.Све би отерали у Хаг.А народ?Народ одвајкада сања алтернативе.И оних два милона који су изгинули у прошлом веку били су сан о алтернативама.И Албанска голгота је била нека и тада не једина али најстрашнија алтернатива и непрестано нас стављају у ступиуце да губимо тражећи алтернативе.
Само, како, нас све из рубрике "ПОшаљи коментар", рецимо ујединити.?Сви смо негде углавном међусобно близу а имамо сто начина и сто углова и сто излаза и још више безизлаза.Чини се да нема онога ко је кадар да нас поведе било ком циљу.Рогови у врећи.Али кад зађете иза кулиса - сви смо негде запућени, сви знамо да морамо да тражимо, сви гледамо како да са жеравице утекнемо или да се не предамо или да већ једном на њој сагоримо.Знате шта је невоља?Невоља је кад се толико све накупи и кад нас уједини нагон за рушењем.Демократија очито није за нас.Није ни за неке друге, Шиптаре рецимо.Демоктаратија је ту за свет .Унутар тога народа влада Савет стараца.Остали слушају.А ми пишемо "Начертанија" и не помаже.Пишемо "Меморандуме" не помаже.Нама не требају нацрти нити нешшто противу нечега, нама треба слога и визија.Па ако је то земља као Холандија да идемо ту, ако је то словеначка колонија и ако нас није срамота - идимо ту.Швабама нисмо потребни и одавно им сметамо.Морамо ли уопште с неким.Или постоји начин за оно -у се и у своје кљусе.Док има народа - има се с ким.Нађимо путовођу.Ови што их узалуд гласамо . то нису.А ни ја нисам.Мора међу нама да постоји онај ко јесте.
Препоруке:
0
0
20 субота, 05 јун 2010 10:24
bez reci
Drago mi je da se otvorila tema promena u Srbiji.
Misim da je istorija dokazala da revolucije, kao oblik promena u drustvu, imaju koristaqn efekat samo po vodje revolucije dok srednji i donji sloj drustva, koji u sustini cini drzavu, imaju minimalnu, kratkorocnu ili nikakvu korist. Potsecam na korist koju je imao vecinski deo populacije od revolucije koja je donela komunizam, revolucije osamdesetih godina ili revolucije 2000.godine.
Nikakva revolucija nece nam ni danas doneti bolje. Samo novu grupu koja ce preoteti od prethodne i uzjahati potencijal resursa poreskih obveznika.Potsecam na narodnu izreku: "Sjasi Kurta da uzjase Murta".
Mislim da promene moraju da budu evolutivne i nenasilne. Da li to mozemo sami ili nam treba ponovo pomoc drugih?
Препоруке:
0
0
21 субота, 05 јун 2010 10:37
bez reci
Zao mi je kada vidim da je neko izgubio veru u demokratiju.
Slazem se da oni koji se staraju i pricaju o demokratiji to cine ne zbog demokratije vec zbog novca koji ide zajedno sa demokratijom.
Slazem se da su kadrovska resenja losa, da ne kazem ocajna, i da veoma cesto vise odgovaraju neprijateljima Srbije nego narodu koji ih placa. Slazem se da trenutno zivimo "osvetu losih djaka" najpre zato sto smo dozvolili da se vise nigde ne govori o strucnosti vec o politickoj podobnosti. Slazem se da je najlakse pobeci u monopartijski sistem pri prbom problemu koji se javi u sprovodjenju demokratije.
Ali, uz sve mane i mnogobrojne zloupotrebe, kao drustveni ideal, kao koncepcija uredjenja zajednice, mislim da ne postoji savrseniji sistem nego demokratija.
Za nju se vredi boriti, zalagati, zrtvovati i najvaznije - tesko se dostize a lako se gubi.
Препоруке:
0
0
22 субота, 05 јун 2010 11:49
Cernisevski
Ових дана новине су објавиле да се Немачка противи убрзаном примању Србије у Европску унију.

- Ma zar je moguce da nas nasi evropski saveznici ne zele u svom okrilju ?!?
Kako ove novinare nije sramota da iznose tolike lazi o nasoj jedinoj alternativi ?!?
Препоруке:
0
0
23 субота, 05 јун 2010 12:08
faca
Ovo je samo blaga slika razmisljanja Evrope prema nama.Ovi politikanti to vrlo dobro znaju,ali ih uopste nije za to briga,dok god curi u njihove dzepove,iz ko zna kojeg razloga.(Rasprodaja je pri kraju(((((()
Препоруке:
0
0
24 субота, 05 јун 2010 12:29
Дејан
Јер, ти људи уопште не размишљају шта ће да раде, него само сањају како су се прикачили на предприступне фондове да исисавају неку помоћ, а и свом народу не говоре како ће у Унији морати да се ради, него како се ту ужива.


Најбољи део целог текста, објашњава разлог фанатичне љубави према ЕУ у Србији. Треба нам нови Тито, ми без гребања и зајмова не можемо да замислимо живот. Уосталом и Ђелићу су пуна уста предприступних фондова, кад год прича о приступању ЕУ.

@ србин из цг


Не знам колико људи данас чита ово што се пише на оваквим порталима и колико уопште размишња куда их води оваква власт,зар не видите да је наш народ изгубио копас .Свугдје у свуијету криза а на локалним изборима који се одржавају по Србији ова власт само побјеђује.Нека ми то чудо неко објасни ако умије.


Јесте, народ је изгубио компас. Својим гласом су већ прилично уништили ову земљу. Спалили су све мостове, па сад немају где него напред. Иначе би били суочени са поразном истином шта је њихов глас учинио од Србије због празних обећања.

Други разлог је прављење коалиција на локалном нивоу. Опозиционе странке излазе самостално. Некад не пређу цензус. У Аранђеловцу је СРС добио 4,9% гласова, сасвим довољно да омогуће странкама владајуће коалиције да освоје власт. Однос је био 21-20 на крају.

Разлог за све је што је опозиција безнадежно и трајно разједињена. Пошто не примају инструкције, понашају се као типични разједињени Срби.

Пулени Запада поступају по налогу, дакле као типични Американци или Немци, рационално. Забораве све разлике и оформе коалицију.
Препоруке:
0
0
25 субота, 05 јун 2010 14:49
Miki
Kad diskutujemo o EU ili bilo cemu , moramo definisati pojmove. Izgleda da ovdje ostase u daljini pa se ne vidi citava slika. EU je zajednica interesa formiranih prevashodno od Francuske i Njemacke pa i Engleske pomalo.Svi ostali su se nasli tamo da poklope koji svoj periferni interes. Ti interesi su ekonomski a da bi se to odvijalo dugorocno po njihovom planu i vojni. Zasto na precac primise Rumuniju i Bugarsku. Pa da nas vojno odsijeku
da ne bi imali drugu varijantu. Ova financijska kriza otreznjava Njemacku pa su shvatili da ne treba da idu sa svom "ruljom" u daljne integracije. Prihvatljivi za daljne integracije su samo oni iz zajednickog njemackog "korpusa". Citaj - zemlje koje su uvijek bile na njihovoj strani. Iz tih razloga Srbija im vise nije bitna. Ona je zaokruzena sa svih strana i ne moze vise da vuce ni jedan geopoliticki potez. To ne znaci da mi ne trebamo da u takvoj situaciji da trazimo svoj ekonomski interes okrecuci se polako Rusiji pa i Turskoj, naravno ne odbijajuci nista sto nam moze koristiti iz EU takodje. Sadasnja politicka elita je ocigledno izgubila tlo pod nogama. Nema ekonomske i nacionalne politike. Po diskusijama Tadica izgleda da je voljan da zrtvuje citav narod zarad nekog "bezalternativnog cilja". Cilj po svaku cijenu pa iako nas vise ne bude. Radoje Domanovic bi mu zavidio na "genijalnim" pricama .
Препоруке:
0
0
26 недеља, 06 јун 2010 02:04
kosanka
Odlican tekst gospodine Relicu.Pitanje je dali je
EU sada stalo do novih clanica,narocito nakon krize
u Grckoj a moguce i u nekim drugim zemljama EU.EU i
SAD su odradili svoj deo posla u vezi rasturanja
Jugoslavije a potom Srbije.Netko rece,da ljudi,koji
vode Srbiju,znaju to da rade i da to nema
alternativu.Naravno da nasa vladajuca elita zna kako
da vodi Srbiju,samo je pitanje,za koga vodi.Sta je
konkretno dobio srpski narod u poslednjih 10 godina?
Gde nam je ekonomija,sta je sa teritojalnim
integritetom Srbije,kakva nam je socijalna politika?
Ovo su samo neka od pitanja,koja su nezaobilazna,ako
treba da idemo u EU.
Препоруке:
0
0
27 недеља, 06 јун 2010 12:21
фрацуска револуција
Misim da je istorija dokazala da revolucije, kao oblik promena u drustvu, imaju koristaqn efekat samo po vodje revolucije dok srednji i donji sloj drustva, koji u sustini cini drzavu, imaju minimalnu, kratkorocnu ili nikakvu korist.


Сматрам да су малтене мање-више све револуције намерно произведене или злоупотребњене осим малог броја али њих где као што видимо убацују провокаторе одн. изгреднике ради дискредитовања покрета који није по вољи неких моћника. Сетимо се паљења џамија кад је истовремено на Космету извршен погром. Дакле неком је био потребан тај инцидент ради преусмерења пажње јавности итд.

Сетимо се шта је добио народ за изазивање француске револуције. Руску зиму. Дакле видимо да је маса злоупотребљена ради неких других планова. Сетимо се како је завршио Роберспијер-иницијатор револуције. Кад су га употребили он је завршио на гиљотини! Као и З.Ђ. И то после 200 г.!
Дакле, слабо учимо из историје!
Препоруке:
0
0
28 понедељак, 07 јун 2010 08:23
Вукадин
Одлично, Рељићу!
Надам се да више не пишете за НИН. Усудићу се да вам предложим "Печат". Треба прекинути старе сукобе, ако их је уопште било...
Ostavimo se pozivanja na razum nego na nesto drugo a to je akcija spasavanja Srbije iz zle kobi njenih kvazi politikanata koji rade za interese okupatora i koji svoj zadatak pripisuju nama kao nasu jedinu alternativu.

Поновићу оно што сам рекао. Улога НСПМ. Понуда платформе политичарима и изношење чињеница које би могле бити отрежњујуће. Рецимо ако буде расправе оно новом директору "јавног сервиса" да се понуди документ за скупштинску расправу - где се све РТС огрешио о чињенице, њихов значај и уопште елементарну објективност.
Препоруке:
0
0
29 понедељак, 07 јун 2010 16:43
"слободан медиј"
Рецимо ако буде расправе оно новом директору "јавног сервиса" да се понуди документ за скупштинску расправу - где се све РТС огрешио о чињенице, њихов значај и уопште елементарну објективност.


Сетимо се само изјаве А.Т. у тадашњем НИН-у, број 3010 - септембар 2008, како је "РТС последњи слободан медиј".
Ни после две године постали смо сведоци смо праве комедије или шта већ. Занима ме да ли би исто изјавио и данас?
Препоруке:
0
0
30 понедељак, 07 јун 2010 20:43
Nikola Turajlić
Velika je sreća što se EU defetizam širi samo na NSPM i drugim marginalnim medijima, dok su svi značajni slobodni i nezavisni mediji, promoteri jednosmernog puta bez povratka (alternative).
Dok Predsednik i njegovi saradnici, tako rekući, ginu u ostvarenju zacrtanog cilja, ne štedeći snage i ne pitajući za cenu, kojekakvi belosvetski novinari nastoje uneti crv sumnje u ispravnost i ostvarivost najvažnijeg srpskog koridora.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер