петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Неочекивани преокрет Томислава Николића

Kоментари (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 22 април 2010 21:08
shumadija
Bilo kako bilo istina je samo jedna, i vrlo prosta. Tomislav Nikolić i eventualni opozicioni blok dobiće izbore iz istog razloga iz kojeg su izbore dobijali i njihovi prethodnici. Jer su oni pre njih bili katastrofalni. Pa vi vidite gde nas sve zajedno ta negativna selekcija vodi...
Препоруке:
0
0
2 четвртак, 22 април 2010 21:12
per
Увијек је у очима странца, и непријатеља разумије се, разуман и флексибилан онај који брани њихов интерес.
Чак је и Слобо био гарант мира и ко зна чега још док их је слушао, потом Вук, па Зоран, па Коштуница, па Тадић...и ко зна колико ће њих почети са улизивањем да би стигли до тога да им овдје није мјесто, јер мјештани их бирају!
Препоруке:
0
0
3 четвртак, 22 април 2010 22:10
Горан Јевтовић
“Николић би могао много добити од коалиционе владе 2012. године – као премијер био би рехабилитован, са ликом модерног вође десног центра“, објашњава један високи ЕУ дипломата, а Тадић, са своје стране, вероватно не би имао много проблема да у 2013. године поново буде изабран за председника, додајући: "Узимајући у обзир да ће Србија око 2012–2013. године започињати преговоре о приступању у ЕУ, обе странке би могле лако да оправдавју ту коалицију потребом да се искористе све снаге како би се достигао циљ чланства у ЕУ.“

То је то! Ево нам пројекције и плана "зидара Вавилонских" до 2018.године, па нам остаје браћо Срби и сестре Српкиње да сада лепо запевамо. Ко не верује, ајмо да се кладимо.

И наравно, тада ћемо целу Србију заиста видети са авалског торња, без грађана и грађанки Војводине и тако редом...
Осим ако нам се Бог не смилује, а Вавилон бриселски поруши (онако како нам "рече" Свети Јован у "Откривењу").
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 22 април 2010 22:46
Svetislav Kostić
To sve liči na pravljenje računa bez Šešelja krčmara. Šešelj, jedini političar sa atributom jednog narodnog tribuna, iz haških antisrpskih kazamata pre ili kasnije pušten, razbucaće Nikolića i Vučića u jednom komadu. SRS još nije nestala sa političke scene, samo zato što od domaćih medija i beogradskih režimskih agenturskih novinskih agencija ignorisana.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 22 април 2010 23:02
Dejan P.
Dobro se vidi iz ovog teksta sta nam spremaju sile mraka sa zapada za buduci period.Najverovatnije jos jednu prevaru na sledecim "slobodnim" i "demokratskim" izborima.Promenice se samo neke politicke figure(pioni),ali ce se pljacka i politika "EU nema alternativu" sigurno nastaviti do konacnog kraja Srbije.To je ta njihova "fleksibilna" politika.Toliko fleksibilna da nam od nje polako puca kicma.Pa,budite toliko naivni i glasajte za Nikolica,koga pocese da podrzavaju strani ambasadori, kada bude doslo vreme izbora.Krug se odavno zatvorio i iz njega tesko da ima izlaza.
Препоруке:
0
0
6 петак, 23 април 2010 00:36
Relja
probudi se Kostunice...
Препоруке:
0
0
7 петак, 23 април 2010 00:42
nezahvalni tip
Jedva cekam da se vrati Seselj. On ce razbucati svu trojicu (Tadica, Nikolica i Vucica) za tili cas. On je trenutno jedini srpski politicar, koji (kada se uskoro bude vratio preporodjen iz Haga) je kadar da prodrma apaticnu srpsku javnost i otera ove korumpirane politicare na "smetiliste istorije". Zivi bili pa videli.
Препоруке:
0
0
8 петак, 23 април 2010 00:52
Kiza @ Горан Јевтовић
Ja ne bih rekao da su ovo planovi Brisela. Pre ce biti da je ovo sto navodite iz clanka ono sto je obecano Nikolicu kao nagrada za razbucavanje opozicije. Dakle, prvi zadati zadatak je obavio, ali sada ima funkciju da stoji iza vladajuce koalicije i da (dok da masta o sebi na vlasti) sluzi kao upozorenje Tadicu i DS-u, da se ne zaborave ko ih je doveo na vlast i da i oni slucajno ne urade "Djindjica" (posle sluzenja Zapadu, okretanje interesima vlastitog naroda). Uvek strani vladari Srbije imaju spremnog novog slugu da zameni sadasnjeg ako se popismani.

Nikolic je sluga u rezervi, a strani mocnici za sada nemaju nameru da menjaju Tadica i DS, dobro im sluze.
Препоруке:
0
0
9 петак, 23 април 2010 01:16
Горан Јевтовић
@ Kiza

Ма слажемо се. Разумем вас. Уосталом, детаљи бриселске тактике су потпуно небитни. Важан је основни, стратешки правац. А то да ли је Курта или Мурта, први или други, или чека у резерви, најмање је битно.

Све је ово пројекат који се прецизно зове "Изазивање и управљање кризама". Много пута сам о томе коментарисао на овом сајту и помињао онај чувени, у склопу наведеног, "контиџенси план", па да не будем досадан и напоран. "Инфраструктура" и по хоризонтали и по вертикали. Резервне екипе, школовани и добро плаћени "играчи", покривене све сфере државе и друштва, и то је то. Најпримитивнија колонија без трунке достојанства!

Резиме, ставили су нас одавно у "вртешку" и из ње се тешко излази. Као зомбији.

Поздрав.
Препоруке:
0
0
10 петак, 23 април 2010 01:25
Kiza
Jos samo da dodam da mi je zao svih onih komentatora koji mastaju o povratku Seselja u Srbiju. Tako moze razmisljati samo neko ko uopste ne poznaje Zapad. ZAPAD NIKADA NECE PUSTITI SESELJA DA SE VRATI. Postoji samo jedna mogucnost za Seseljev povratak: isto kao i Milosevic.

Da vam dam matematicku formulu - verovatnoca povratka Seselja u zemlju Srbiju je inverzo proporcionalna nezadovoljstvu naroda Srbije. Kad zavlada blagostanje u Srbiji, puna zaposlenost i obilje svega, e onda ce da ga puste. "Kad na vrbi ..."
Препоруке:
0
0
11 петак, 23 април 2010 01:36
drabra
Super si Kizo opisao situaciju: sluga u rezervi!
Препоруке:
0
0
12 петак, 23 април 2010 02:02
Одбрана и последњи дани
Било је потребно придобити тврдог националисту за безалтернативну опцију. Тиме је сломљен и последњи отпор Србије.
Препоруке:
0
0
13 петак, 23 април 2010 02:06
Горан Јевтовић
И ја додам оно најважније - из оне "вртешке" се ипак може изаћи. Само на један једини начин. Русија!
Препоруке:
0
0
14 петак, 23 април 2010 03:24
Katon
Gotovi ste. Sile mraka za Zapada ce vas progutati sasvim: Masoni, Jevreji, pederi, Vatikan i Kominterna, nemacke novine, svi zajedno, na celu sa Olijem Renom, a preko svojih (s)pijuna Tome i Tadica. Nikog drugog nece da uniste, nego samo malu plemenitu Srbijicu sa brdovitog Balkana koja se herojski opire Novom svetskom poretku i vas, zabrinute patrijote.
Препоруке:
0
0
15 петак, 23 април 2010 04:31
Srboljub Savic
Onima-"napolju" odgovara jedan-"cvrst" sagovornik.
Odgovara im "izvrsilac".
Stvorili su "Otpor", kao profesionalnu organizaciju
delom za jednokratnu upotrebu, a najbolji su jurisnici "Otpor Inc."-a (global).
Stvorili su sistem "novac (oadbrani "kapitalisti")-politicka partija - mediji". Da zadovolje srpski (zajednicki Slovenima) mentalitet odobrili su
carsku instituciju - Predsednika (koji, vodi i
odabarnu partiju na trajnoj vlasti).
Pricaju o demokratiji, a narod u kavezu nemoci i
neznanja. Pricaju o multipartijskom politickom sistemu, a, osim one na vlasti, ostale su dekoracija. Koalicioni "partneri" su formalni
ogranci vladajuce. Pricaju o ideologiji, a partije
nemaju programe (ili su dekorativno-deklarativni
i ograniceni na deo onoga sto je neophodno).
Nikolica su "ubedili" da "razbuca" radikale, a
vec je sam sebi naneo udarce, koji ce ga kostati.
Pominjanje Seselja - "prskalicu" od pre 20 godina,
je samo dokaz nezrelosti. Sanse za njegov povratak
uopste su minimalne, a nade u njegovo politicko
vaskrsnuce, podgrevaju da bi otupeli i ono malo
opozicionih mogucnosti. Srbiju ne ocekuju nikakve
dramaticne promene u postavljenom sistemi, jer-"radi".
Mediji obavijaju kavez neprobojnim plastom svih
vrsta lazi, sarenih laza, laznih sentimentalnosti
i jos vise, gomilom bezvrednih napisa. U tom kavezu
su i narod i svi (ukljucujuci politicku opoziciju)
koji nisu u vlasti. Za nas-nadobudne komentatore,
sa tuznom iluzijom da nekako probijamo izolacioni
omotac, ostavljena je neka mogucnost, ali ona nema
znacaja, jer nije delotvorna.
Odnos "Brisla" (i SAD), prema nama rezultat je i
njihove objektivne ocene, a jos vise nasih lazi
koje nasi placenici, mediji, i sami proturamo, sa
razlicitim motivima, ali jednim rezultatom.
Vecina naroda vidi sebe Evropljanima, dobar deo bi
u EZ, a etiketiranje "za-protiv" je propagandna laz, kao i anatemisanje Rusije i Kine-danas,
"zapadnijih", od nazovi zapada.
Lazi su bitan element ocuvanja kaveza.
S. Savic
Препоруке:
0
0
16 петак, 23 април 2010 07:51
hroničar
Kada se sagledava nešto što je bilo ranije u slučaju Nikolića, izjava da želi da Srbija bude ruska gubernija, u svetlu novih momenata, onda se i predhodni stav treba korigovati. Tu izjavu od njega Rusi nisu tražili, drugo niko od nas iskrenih rusofila tu izjavu nije smatrao ni produktivnom ni potrebnom. Naprotiv, svi su je smatrali kao autogol za rusofile.
Dakle provokator koji je dugo izdržao pretvarajući se i koji je konačno otkrio karte.
Na prvom tv duelu kad je prvi put izgubio od Tadića, meni je bilo jasno da njih dvojica imaju dogovor, jedino što nisam znao ko im je zajednički gazda. U jednom trenutku sam pomislio, obadvojica su ruski ljudi. Ipak nisu, gazda im je Nemac, kao i većini DBeovaca.
Prema tome ništa novo pod kapom nebeskom.
Препоруке:
0
0
17 петак, 23 април 2010 08:10
необизантинац
`...директно прихватајући резултат избора, па чак и признајући пораз и пре него што је Тадић објавио победу.`

Ова реченица говори томове о Томи.
Препоруке:
0
0
18 петак, 23 април 2010 08:37
Марко
Николић је трагикомична фигура српске политике. Жељан власти али му стално измиче. Сав је "пожутео" од жеље за истом. Ваљда је народ српски увидео "жутицу" код главног вође "опозиције".
Препоруке:
0
0
19 петак, 23 април 2010 10:04
брм
благо вама обожаваоцима Шешеља
ви стварно имате срећан живот
индијски гуруи су мала деца за вас
стварност вам не може ништа
Препоруке:
0
0
20 петак, 23 април 2010 11:18
VLADAN RS@Горан Јевтовић@Kiza
Slažem se s Vama,u toliko više što je Nikolić "dobio" kredit od Hypo banke za kupovinu stana,sa svim kontradiktornostima koje prate famoznu transakciju,malo je simptomatično,zar ne?.
Elem,bilo kako bilo,nama je"zacrtan put"u EU koji nas patriote veoma frustrira,jer tkz.srpska politička elita zarad evropejstva i srebroljublja proćerdaće i rođenu majku,a da ne pričamo o zemlji,pismu,vjeri,naciji,nacionalnim interesima i sl.
Препоруке:
0
0
21 петак, 23 април 2010 11:19
Зоран Поповић
Западњачке обавештајне службе су срушиле хитлерову државу, али су задржале ГЕСТАПО. Тај принцип је остао за сваку новоосвојену територију. Ето, Јовица Станишић - Обавештајац (ЈСО) и Френки, Гури, све контролисани "патриоти"; Брана Црнчевић и његов прагматични смисао за патриотизам (до прве флаше вискија).

Можемо ми да филозофирамо, али су ствари далеко једноставније. Контрола и превентивно деловање са једне стране. Са друге стране невин народ.

Зашто скоро сви коментатори прозивају једног човека, да би се нешто као почело? Једног човека је лако ућуткати, али организовани народни отпор је тешко смирити. Један човек је потребан за кандидата на председничким изборима (нпр. септ. 2000.). За све друго је потребно мноштво притисака. Коштуница има скоро 70 година, Шешељ 60 иако се врати. Они могу бити подстицај и охрабрење али не ударна снага. Чини ми се да многи несхватају зашто се Коштуница држи по страни. Као што ни многи несхватају зашто Шешељ продужава сопствени притвор.

И оно што је директно повезано са овим текстом и текстом проф. Антонића. Са ЈСО не треба правити никакве договоре, јер ће те бити преварени.

ЈСО == Брана Црнчевић (читај СНС), Милорад Вучелић (читај Печат), ...
Препоруке:
0
0
22 петак, 23 април 2010 13:08
Један пажљиви читалац
Србољуб Савић
На Ваше коментаре имам две константне примедбе: прва се односи на занемаривање ћирилице, а друга што су Вам реченице у коментарима тако преламане да отежавају читање! Уопште Вам не бих ово спочитавао да се не слажем са Вашим, иначе, добрим али тешко прочитаним коментарима.
Поздрав!
Препоруке:
0
0
23 петак, 23 април 2010 13:13
Један пажљиви читалац
Како може бити неочекивано нешто толико дуго припремано и добро режирано? Осим, ако се "анализира"-глумата у склопу те исте режије, наравно!
Препоруке:
0
0
24 петак, 23 април 2010 13:15
hroničar @ Katon
Dozvolite da vas podsetim jedne arhaične poslovice koju možda nećete ni razumeti pa ću vam ponuditi i prevod. Poslovica glasi "Kad bi bilo na pasju, bio bi pun potok zaklanih koza".
Prevedeno na malo savremeniji jezik, ako bi bilo onako kako su psi zamislili, neko bi poklao koze i bacio ih da oni mogu da se goste.
Da vas podsetim da istorijski tokovi ili dirigovani politički procesi funkcionišu po principu sve ili ništa. Naime neki sociološki proces ili projekat se ne može ostvariti nikako ako u procesu njegovog ostvarivanja dođe do čak i minimalnih odstupanja.
Na primer Hitlerova zamisao o prodoru na istok je propala, neki kažu samo zbog mesec dana odlaganja.
Ili projekat destrukcije SFRJ je propao u svojoj prvobitnoj formi samo zato što sukobi nisu počeli na Kosovu 1992, nego 1999. kako su gospodari rata planirali, nego na drugom kraju Jugoslavije.
Sad će neko reći, pa na kraju su sve uspeli kako su i planirali, razbijena je Jugoslavija, sad se rastače Srbija, itd. Sve je to tačno, ali nije baš kako su zamislili imali su gubitke i koštalo ih je puno više i nešto škripi u konačnoj realizaciji, sa jedne strane, a sa druge NATO strukture su ipak pred raspadom. E sad, kako će se raspadati NATO, po principu domino efekta, ili će im talibani lagano u dužem vremenskom periodu isisati kap po kap snage nezahvalno je prognozirati.
Uglavnom, šta se vi brinete za Srbiju, pa nije vama Srbija na srcu da se toliko sekirate. Imate vi svoje političke prioritete, brinite o njima.
Препоруке:
0
0
25 петак, 23 април 2010 13:44
Mita
Goran Jovetic@ slazem se Rusija. Nismo se ovde napisali komentara recimo "dodjela medalje N. Popovicu ili 30% jeftiniji gas Ukrajini". Zar ne gospodine Joveticu? Prepoznao sam ja otpor u proslom veku, imali nekih drugih otpora? Volim procitati tvoje komentare, Boze Bjelka, TOPOLJ i mnoge druge ali sam voleo citati i komentare pre godinu dana na "Politika" sajtu. Mnogo se cudnih stvari desava. Poznat je meni "otpor" i opozicija. Postujem svakog coveka i politicara koji rade za korist svog naroda i drzave. "Otpor" je prevazidjen, onaj otpor (pesnica), Gruzija, Ukrajina... Imali ovde slicnih otpora sa drugim manirima? Mislim da ima. Volim bratsku Rusiju cenim svetske lidere Putina i Medvedova. "Jedinstvena Rusija", ja bi im se prijedinijo a hocemo li se MI priblizit ja cu pokusati. "Plis" je propao a otpor hoce preobrazit, mozda gresim-NEVERUJEM. Verujem u Boga. Treba nam mnogo mudrosti i sloge. Nadam se da se razumemo.
Препоруке:
0
0
26 петак, 23 април 2010 14:57
ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Све објашњава Антонићев текст:"САМО ДА БИ ЈЕДАН ЧОВЕК ОТИШАО". После овог текста свака анализа је сувишна.
Али... Стрпљиво само, Војиславе Коштунице!
Препоруке:
0
0
27 петак, 23 април 2010 21:15
председнички избори 2008
Пре свега две године ЕУ је подржала српског прозападног председника Бориса Тадића, када се суочио са Томиславом Николићем у тесној победи на изборима.


Нико ме неће убедити да је тада победио онај што то заправо није. Добро се сећам "церекања", незнам како се већ презива тај што је сада шеф СРС. Избори су по мени продати или су препуштени због неке нагодбе. Али се поменуто крчмење СРС обило "у главу" рекао бих издајом свима познатих чланова јер упркос сталној сатанизацији којој су били због тога жртве, не видим и не могу да нађем бољи израз.
Препоруке:
0
0
28 петак, 23 април 2010 23:13
XY@hroničar
Имате право. Тај ТВ дуел је деловао фалш. Нажалост, дуго сам гласао за Николића а сад кажем, хвала Богу да никада није добио изборе. Ипак, нису ми јасни ови прелетачи. Чинило ми се да је онај Оливер Антић свој, да има петљу да изнесе свој став. Није ми деловао као опортуниста. И онај глумац Тихомир Арсић. Он је био у радикалима кад је то за једног глумца практично значило професионално самоубиство. Не разумем шта сад тражи код Николића.
Препоруке:
0
0
29 петак, 23 април 2010 23:57
@XY@hroničar
Још горе: Тихомир Арсић је био у ДСС-у, па отишао код Николића и Вучића. Зато је сада главни у некој серији коју снима Пинк?!
Препоруке:
0
0
30 субота, 24 април 2010 01:10
Peter RV
@Hronicar -ima pravo. Nista novo u truloj Srbiji.
Nikolic i Vucic sve vise lice na 'agent-provocateurs' nego na vulgarne oportuniste (u sto smo se optimisticki nadali). Sad vidimo jasnije.
Sto barem ovome starome dijasporcu, nije nikako razumljivo- je, da su ova dva karaktera povukli toliko glasaca SRS-a za sobom- uprkost ociglednog vjeroloma i prljavstine kojima su se sluzili pri razbijanju ove stranke. Pored svega toga, N-V su imali nekih znajacnih izbornih uspjeha (Vozdovac). Dali su ljudi koji ih slijede,istog moralnog kvaliteta, ili su naprosto nerazumni? U svakom slucaju, kako se na njih moze uticat?
RS izgleda, sve vise, kao center srpskoga zdravlja.
Препоруке:
0
0
31 субота, 24 април 2010 22:31
Памтилац
ТИХОМИР АРСИЋ никада није био члан ДСС-а!!!
Препоруке:
0
0
32 субота, 24 април 2010 23:52
@ Памтилац
ТИХОМИР АРСИЋ никада није био члан ДСС-а!!!

Преносим Вам са сајта ДСС-а:
Актуелно/Вести
НА ЛИСТИ АЛИГРУДИЋ, ВУКСАНОВИЋ, ШАРАНЧИЋ, АРСИЋ...
28.03.2008. | На изборној листи „Демократска странка Србије - Нова Србија - Војислав Коштуница" за градске одборнике, поред носиоца листе потпредседника ДСС-а Александра Поповића, налазе се и директор "Железница Србије" Миланко Шаранчић и глумац Тихомир Арсић.

Он (досад) колико знам није био члан радикала!
Препоруке:
0
0
33 недеља, 25 април 2010 00:00
Милодан
Политичке поделе у Србији и данас ометају процес реформи, успостављању правне државе, приближавање ЕУ и то ће тако бити до смака света јер смо ми, Срби, такви као народ. Дозвољавам да политичари и њихове странке у политици праве одређене заокрете прилагођавајући се новонасталим ситуацијама при чему не одступају од своје основне идеологије. Типичан пример је заокрет ДС-а те је опаска Горана Јешића да Јеремић треба да пређе у ДСС сасвим на месту. И ја као појединац под притиском аргумената и необоривих чињеница мењам свој став без икаквог комплекса и дозвољавам себи да признам када грешим. Али ја сам обичан смртник, бирач који се не бави политиком чак на аматерски и ту нема никаквога спора. Мислим да су Томислав Николић, Александар Вучић и остали у овом случају неискрени до бола. Такав заокрет у политици, колико ме памћење служи, на овим просторима није направила ни једна странка па чак ни "проевропски" СПС који на сваки начињен потез погледавају у правцу Пожаревца не би ли им онај испод липе припретио прстом. Ови из СНС-а су се барем тог баласта (Шешеља) ослободили. У свему томе лидери ЕУ "дају пуну подршку" Томи Николићу све због тога да у Србији буде што мање радикалних десничара па макар то изгледало и привидно. Разлике између ДС-а и СНС-а су се одиста смањиле али колико померањем СНС-а ка десном центру толико и заокретом ДС-а са левице "идући у сусрет" СНС-у. У оба случа је то учињено из прагматичних разлога а све у циљу останка на власти, односно доласку на власт имајући у виду расположење већинског бирачког тела које би и у ЕУ са Косовом али да, ако је икако могуће, и са Русијом кокетирамо до макар конфедералних односа. У политици важи она "никад не реци никад" у шта смо се уверили "великом љубављу" и "историјским" помирењем СПС-а и ДС-а али заиста мислим да је искрена (неискрена, да) сарадња између две водеће странке на овим просторима немогућа. Вук длаку мења али ћуд никако, тако да је последња реченица уводног текста о вуку заогрнутог у јагњећу кожу тачна.
Препоруке:
0
0
34 недеља, 25 април 2010 21:44
Здравко
Нјабитнији дио овог текста је овај на крају. Антисрпска међународна коалиција добро се опекла на случају Додик и странци Савезу независних Социјалдемократа. Да се подсјетимо. На расколничкој Скупштини Републике Српске одржаној 1998. године у Бијељини хеликоптер окупационих сбага СФОРа у БиХ морао је под хитно одлетјети у Српски Брод да би на граничном прелазу са Хрватском сахвато једног делегата у Скупштини из реда хрватског народа. Вратио га је у Бијељину да би тај паћеник дигао ручицу и гласао за нову Владу Републике Српске на челу које је био Милорад Додик. И други пут када се Додик вратио на власт крајем 2005. била је баражна припрема свих медија у БиХ да се Милорад поново дочепа премијерске фотеље. За невјеровати је, а слушао сам сопственим ушима, да се садашњи главни медијски џелат, уредник на Федералној Телевизији БиХ, Бакир Хаџиомеровић тада изјаснио да је Милорад Додик једини полктичар у БиХ са јасном визијом напретка. Индикативно је да федерални медији у БиХ говоре увијек оно што међународни фактор, првенствено Америка и Њемачка, мисле. То је вјероватно због тога што им се интереси поклапају, а то је нестанак Републике Српске. Елем, тада је Додик био сто посто човјек који ће бити извођач радова за западне и муслиманске интересе. И шта се десило, испоставило се да Додик и његова странка боље и дјелотворније бране интересе Републике Српске од свих странака са тврдо националним предзнаком. И сад западни сатрапи и домнаћи башибозлук имају велики проблем демонтаже власти у БиХ. У току је невиђена медијска и политичка харанга на све што личи на Странку независних социјалдемократа. Прагматични Запад и зато не вјерује Томи Николићу! Ја се искрени надам да је аутор овог текста у праву да вук длаку мијења али ћуд никада те да ће двојац Николић-Вучић превеслати ове аждаје које хоће да сажежу Србе и сваки њихов траг на кугли земаљској. Проблем је опет у издајничкој Демократској странци која има још доста присталица. А свака коалиција с таквим је погубна по Србе!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер