Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Deklaracija o deklaraciji

Komentari (80) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 april 2010 11:29
Nakita
Potpisujem i podrzavam sve u vasem clanku.
Hvala
Preporuke:
0
0
2 petak, 02 april 2010 12:05
Jasna
BRAVO!!!
Pridruzujem se Vasoj Deklaraciji
Preporuke:
0
0
3 petak, 02 april 2010 12:08
Ljubiša Spasojević
Potpisujem deklaraciju.
Preporuke:
0
0
4 petak, 02 april 2010 12:23
Starac Fočo
+1 glas/potpis za ovu deklaraciju.
Mislim da bi ova deklaracija imala više potpisnika u Srbiji nego Deklaracija o Srebrenici.
Preporuke:
0
0
5 petak, 02 april 2010 12:29
dsn
Slazem se.
Preporuke:
0
0
6 petak, 02 april 2010 12:33
Aleksandar Pavić
Potpisujem.
Kao što reče Burk: "Jedan čovek sa ubeđenjem čini većinu."
Predlažem da se ovo umnožava i potpisuje, na način koji odredi genijalni sastavljač ove Deklaracije.
Preporuke:
0
0
7 petak, 02 april 2010 13:07
TOPOLj
Poštovani gospodine Zarkoviću!!Nema apsolutno nikakvog razloga da se Vi i svi čestiti Srbi i Srbkinje iz Srbije izvinjavaju RS.Zbog čega?Zašto?Nije Miodrag Zarković Boris Tadić ni Nada Kolundžija ni Čedo Jovanović ni Ivan Andrić ni Dragoljub Mićunović ni Žarko Korać kao i ostali iz ove kolone.Evo ja postavljam pitanje premijeru RS gospodinu Dodiku.Pitam ga i pred Bogom i pred cijelim svijetom:Šta ste gospodine predsjedniče vlade RS sinoć radili u društvu Borisa Tadića na utakmici Partizan-Makabi?Šta ćete vi sa njim poslije svega?Šta još treba gospodine premijeru da se dogodi pa da vi shvatite da taj čovjek nije dobronamjeran.Gospodine premijeru:U vrijeme nacionalne katastrofe,kada je Srbiji oteto KiM,taj čovjek nije imao pametnija posla nego se obreo u Rumuniji.Šta radi on u Rumuniji za vrijeme nacionalne žalosti?24-tog marta tekuće godine navršilo se 11 g. od početka zločinačkog bombardovanja Srbije.Boris Tadić nije bio u Srbiji.Bio je u Hrvatskoj.Šta će on u Hrvatskoj i to 24-tog marta?Gospodine predsjedniče vlade RS,taj isti Boris Tadić nikada nije došao da se pokloni nad Srbima pobijenim u Podrinju.Nikada nije pomenuo najveću tragediju u BiH,tragediju sarajevskih Srba.Gdje je preko 160.000 sarajevskih Srba koji su živjeli u tom gradu?Boris Tadić se izvinjavao naciji i državi(Hrvatima i Hrvatskoj)koji su odgovorni za istrebljenje par miliona Srba u 20-tom vijeku.Šta mislite zašto?Pitajte svoje saradnike,istražujte.Ja bih vam veoma rado dao odgovor ali mi komentar sigurno nebi prošao.Gospodine premijeru RS:Vi ćete jednog dana da pocrvenite od stida kada svijetlo dana bude ugledala istina o predsjedniku Srbije.Moće se istina sakrivati donekle ali ne dovjeka.Jednom će karte biti otvorene.Budite uvjereni.Neće cenzure biti dovjeka.Proradiće savjest i kod onih koji su tog istog Tadića podržavali.Ali i kod drugih.Gospodine Dodik:Vi ali i mi Srbi iz RS opstajemo zahvaljujući Rusiji i nikome više na ovome svijetu.Trebalo bi da to poštujete.Šta vi radite?Nastavak...
Preporuke:
0
0
8 petak, 02 april 2010 13:16
Vladimir NS
Porpisuje i glasam!
Preporuke:
0
0
9 petak, 02 april 2010 13:16
Milan Šećerović
Pridružujem se Deklaraciji protiv Deklaracije. Istovremeno pri punoj svesti izjavljujem da onih 127 poslanika koji su glasali "ZA" stavljam u kategoriju nacionalne svesti i morala izražene kod morskih krastavaca.
Preporuke:
0
0
10 petak, 02 april 2010 13:31
gorštak
Apelujem na Dveri srpske i druge patriotske organizacije da po gradovima formiraju štandove gde će se potpisivati ova ''deklaracija o deklaraciji'', a da se potom imena potpisanih dostave institucijama Srbije, RS, ambasadama Slovenije, BIH, Hrvatske, Haškom tribunalu i sedištu EU, da bi se videlo kako je ''deklaracija o Srebrenici'' doneta protiv volje srpskog naroda.
Ako se takva akcija pokrene, dolazim istog trenutka da se potpišem, a mejlovima i porukama zamoliću sve ljude koje poznajem da učine isto.
Preporuke:
0
0
11 petak, 02 april 2010 13:33
TOPOLj
Drugi dio...Vi gospodine predsjedniče vlade RS iz nekog razloga uporno se sastajete sa predsjednikom Srbije.Poslije 31-vog marta i onog odvratnog skupštinskog glasanja nikako ali baš nikako niste smijeli i nebi smijeli ubuduće da sarađujete sa Borisom Tadićem.Sinoć sam ostavio komentar na autorski tekst gospodina Karganovića-"Politički komesar Jelko Kacin otkrio je karte".Tamo sam lijepo naznačio šta bih učinio da sam na mjestu gospodina Putina.Isto to vrijedi i za Vas ukoliko nastavite da sarađujete sa Borisom Tadićem.Ako Rusija štiti RS i njenu državnu cjelovitost od baščaršijskih feudalaca a štiti(konac dijelo krasi)i od kvazimeđunarodne zajednice oličene u zvaničnom Vašingtonu i Briselu,onda vi gospodine Dodik to treba da poštujete.Sastancima sa Borisom Tadićem Vi to skrnavite.Poslije svega što se dogodilo 31-vog marta nesmijete da se nalazite u društvu čovjeka koji je neprijatelj RS.Jednostavno nesmijete.Ovo shvatite kao dobronamjernu kritiku.Sve ovo napisano rekao bih i svom najrođenijem da je u sličnoj situaciji.Vjerujte mi jednoga dana kada puna istina o BT izađe na vidjelo bićete zahvalni svima onima koji su Vas kritikovali zbog čestih i prečestih sastanaka sa aktuelnim predsjednikom Srbije.I da dodam na kraju:Nepripadam ni jednoj političkoj opciji.Vagam prema dijelima.O Čaviću i Čavićima je ispričana priča.Nema ništa nedorečeno.Budite uvjereni gospodine Dodik da vam nije Rusije ni Vama ni RS za trag se nebi znalo.Da nije Rusije vas odavno nebi bilo na političkoj sceni.Pitanje je da li bi uopšte zajedno sa svima nama ovdje u RS bili uopšte živi.Neka Vam putokaz bude politički magazin "60 minuta".S poštovanjem i pamet u glavu ko Boga Vas molim.Bježite što dalje od Borisa Tadića.
Preporuke:
0
0
12 petak, 02 april 2010 13:56
300 + 1
Ja bih vam veoma rado dao odgovor ali mi komentar sigurno nebi prošao.

G.Topolj, zna se. Evo, proslo je.
Preporuke:
0
0
13 petak, 02 april 2010 14:21
Perović Vera
Potpisujem
Preporuke:
0
0
14 petak, 02 april 2010 14:31
Goran Jevtović
Sjajno, originalno i sadržajno. I govori o našem jadu, poniženju, uništenju... Potpisujem.

Vreme je da se pomene i naša vajna opozicija evidentno "izgubljena" u vremenu i prostoru. Ili su, kao i većina naroda srpskog, isprepadani "merama" koje sprovodi ova "hunta" na vlasti.

Svugde u svetu postoje "crvene linije" koje se jednostavno, nemogu preći. Pa tako i u opozicionom delovanju. Da vidimo šta rade "naši" stručnjaci i rodoljubi sa navedenim prefiksom, dakle jedina snaga koja može da izvede mase naroda na proteste i na obračun sa lažima i nepravdom.
Jedini "faktor" kome su mediji svih "boja" dostupni po sili zakona. Jedina "sila" koja osmišljenim i iskrenim nastupom može sprečavati katastrofe koje se pojavljuju na vidiku, otvarati oči narodu, i delovati na mnogo načina preko "infrastrukture" po dubini.

Umesto da proglase MORATORIJUM na bilo kakav politički rad u skupštini, na davanje kvoruma, na "mlaćenje prazne slame", na vođenje akademskih rasprava, na nadgornjavanja sa pozicijom, i da konačno pređu na BOJKOT svih aktivnosti, da se usresrede na osnovne probleme ove države, da razobličavaju hirurškom preciznošću i činjenično, ogromne laži, prevare i veleizdaju ove zemlje, oni su se pretvorili u mrtvo more, u kalkulante, u "analitičare" stranačkih rejtinga, "procenitelje" trenutka za izbore, u istražitelje glupavih kriminalnih afera, u "savest" pravosuđa sa sve policijom, jednom rečju, preobrazili su se u klasične kukavice i nedorasle ljude.

Umesto da onih "milion potpisa" artikulišu u snagu milion izvedenih na ulice, oni se femkaju. Ćute. Koketiraju. "Četuju" sa "najlepšim" autokratom "zapadnog Balkana", a i šire!

No, kada kažem OPOZICIJA, nemislim na SNS (muka mi je od njihove "umivenosti", iako je tamo moj saborac i prijatelj B.Delić), mislim pre svega na SRS (za koje sam do skora bio spreman i ruku da dam, a nisam nikada bio član niti ću) i DSS sa sve NS. Dakle, jad i beda, kalkulisanje, operska atmosfera, kraj časti...
Preporuke:
0
0
15 petak, 02 april 2010 15:26
Dimitrije Sine MItre@TOPOLJ
Potpisujem deklaraciju gopsodina Zarkovica.Ako organizujete potpisivanje ovakve peticije sa imenima i prezimenima koju treba uputiti skupstini, predsedniku i vladi Srbije pridruzi cu.
Gospodine TOPOLJ vasi komentari me odusevljuju.Potpuno ste u pravu za ovog ko se predstavlja za predsednika Srbije, on je samo izvrsilac radova, upokojavanja SRBIJE.
Preporuke:
0
0
16 petak, 02 april 2010 15:48
Vozi Miško
Pridružujem se, potpisujem i ako mogu, dodajem:

Mi, dole (p)otpisani NISMO ZABORAVILI Jasenovac, etnički očišćenu Krajinu i "multietničko" Kosovo bez Srba, uprkos svakodnevnom velikobratskom lobotomiranju srpskog identiteta. Kao što su sinoć srpske baklje svetlele od Arene do Konja i kao što će zasijati u Parizu, doći će dan da ih zapalimo i nad zaboravom pravog genocida, izvršenog nad Srbima uz (ne)sebičnu "bratsku" pomoć. Sramota i istina se ne mogu doveka sakrivati.
Preporuke:
0
0
17 petak, 02 april 2010 15:50
Ignjatije
Potpisujem
Preporuke:
0
0
18 petak, 02 april 2010 15:53
Tatijana
Potpisujem ovu deklaraciju.
Preporuke:
0
0
19 petak, 02 april 2010 16:46
Nebojša Malić
Mada nisam državljanin Srbije, i ja potpisujem ovu Deklaraciju. Samo ako nije prvoaprilska šala...
Preporuke:
0
0
20 petak, 02 april 2010 16:52
Svetislav Kostić
Top(h)olje! Pročitao sam noćas tvoja oba napisa u Blogu Ksenije Tošić. Ti znaš da mi je biografija Borisa Tadića poznata tako reći od njegovog samog dana rođenja u mom rodnom gradu Sarajevu. Te mada i Dodiku mora da je poznato s kim se druži, pa to ipak čini, krajnje je vrijeme da se ide na distancu od obojice. Jer ni Dodiku srpski narod u RS neće oprostiti druženje sa jednim dokazanim neprijateljom srpske nacije. Javi se! Ako ne održavaš kontakte sa SRNOM, gdje se u arhivama zasigurno nalaze još uvijek moji podaci. Ili utipkaj u Guglu moje ime i prezime i grad iz kojeg sam za vrijeme rata i kasnije do kraja 99-ih slao izvještaje SRNI i Tanjugu. Neki tu u Srbiji nagvaždaju o Miloševićevoh cenzuri. Još jedna laž stoljeća više. Najgora cenzura, jeste samocenzura u današnjoj petooktobarskoh Srbiji u čijim vladinim i pozicionim redovima nema ni ejdnog čestitog čovjeka ili ženskog čeljadeta, a kamoli poštenog Srbina ili Srpskinje. Bilo kako bilo, mlađi si od mene i živiš na licu mjesta gdje se događaju najnoviji zločini protiv srpskog naroda u cjelini- dakle u samom Beogradu. I stoga moraš i nadalje da držiš položaj. Jer raspolažeš saznanjima sa kakvim raspolažu i čestiti Srbi u Srbiji, plus saznanjima i sviješću kakvi žive samo u nama, prekodrinskim i bosanskim Srbima.
Preporuke:
0
0
21 petak, 02 april 2010 16:54
Lobos
Bravo gospodine Zarkovicu! Potpisujem! Glasam za vas na sledecim izborima.
Preporuke:
0
0
22 petak, 02 april 2010 17:06
Aleksandar Mikić
Potpisujem se i dopisujem svoje ispod Vašeg imena, g. Zarkoviću.
Preporuke:
0
0
23 petak, 02 april 2010 17:19
Zločin nad istinom o Holokaustu
Nije samo srpski narod žrtva Deklaracije o Srebrenici. Deklaracija je simbolički zločin nad žrtvama Holokausta. Odlukom suda u Hagu relativizivana je istina o Holkausta kao najstrašnijem zločinu u istoriji.

Deklaracija o Srebrenici deo je specijalnog rata koji antisemitska Evropa predvođena Nemačkom vodi protiv Izraela.

Deklaracija podjednako pogađa Srbiju, Republiku Srpsku i Izrael.

Deklaracija je nastavak Drugog svetskog rata drugim sredstvima nad istim žrtvama - Srbima i Jevrejima!
Preporuke:
0
0
24 petak, 02 april 2010 17:27
aleksandar
Evo i mene u ovoj deklaraciji.
Preporuke:
0
0
25 petak, 02 april 2010 17:33
Tanin
Potpisujem Vasu Deklaraciju.
Preporuke:
0
0
26 petak, 02 april 2010 19:12
gorštak
@ Goran Jevtović

Umesto da proglase MORATORIJUM na bilo kakav politički rad u skupštini, na davanje kvoruma, na "mlaćenje prazne slame", na vođenje akademskih rasprava, na nadgornjavanja sa pozicijom, i da konačno pređu na BOJKOT svih aktivnosti, da se usresrede na osnovne probleme ove države, da razobličavaju hirurškom preciznošću i činjenično, ogromne laži, prevare i veleizdaju ove zemlje, oni su se pretvorili u mrtvo more, u kalkulante, u "analitičare" stranačkih rejtinga, "procenitelje" trenutka za izbore, u istražitelje glupavih kriminalnih afera, u "savest" pravosuđa sa sve policijom, jednom rečju, preobrazili su se u klasične kukavice i nedorasle ljude.

Upravo tako!
Uprkos jakim pritiscima spolja i iznutra, velike su mogućnosti koje takozvana ''patriotska opozicija'' može da iskoristi da na načine koje ste opisali spreči katastrofu. Ali ona to ne čini zato što je:

1) duhovno jalova
2) razvodnjena
3) kabinetska
4) u dubini duše zadovoljna svojim delom kolača ( visoke poslaničke plate, pozicije u nekim institucijama i razne kompromisne varijante sa sistemom, dovoljne za ispunjenje ličnih interesa )
5) velikim delom i sama korumpirana

Pored navedenog, tu je i politička šizofrenija koja se ogleda u upornom nastojanju da se pomire evrounijatstvo i patriotizam, uprkos svim dosadašnjim dokazima neprijateljstva Evropske Unije prema Srbima. Nikakva ili mlaka kritika nebrojenih EU-zuluma i nitkovluka, uzrokovana je i strahom da u javnosti ne budu prokaženi kao ''fašisti'', ''nacisti'', ''ksenofobi'', ''huligani'', što bi povredilo njihov suviše nežan karakter.
Tako ''patriotska opozicija'' lebdi u nekakvom bezvazdušnom prostoru, među javom i međ snom, nastojeći da ugodi svima, sve više služeći samo za podsmeh i EU-birokratama ( stranim i domaćim ) ali i sopstvenom narodu.
Čini mi se da je jedan rimski filozof rekao: ''Dopao bi se mnogima da nisi želeo da se dopadneš svima''.
Ovoga bi ''patriotska opozicija'' valjalo da se podseti.
Preporuke:
0
0
27 petak, 02 april 2010 19:52
VH
Ovo postaje ozbiljno besmisleno.Mi,anonimni komentatori,potpisujemo deklaraciju da nam prodje vreme.Sta cete sa njom?Kome cete da je posaljete?Zar se ovako radi bilo kakav ozbiljan posao?I Orka ima smisleniju peticiju od vas koji se "borite"za uzvisen cilj.Uostalom vidi se na fotografiji koliko je Srba bilo zainteresovano da izadje na protest.
Preporuke:
0
0
28 petak, 02 april 2010 20:19
Srđan Đokić
Potpisujem.
Preporuke:
0
0
29 petak, 02 april 2010 20:20
Resantiman
Besramno, samosažaljivo, resantimanski. Mi, mi, mi, samo mi smo žrtve, i zbog toga je svaka osveta opravdana,

I Paviću, nije "Burk", nego "Berk".
Preporuke:
0
0
30 petak, 02 april 2010 20:30
Novosađanka
Svi koji su glasali za "ovog/ovo", a pokajali se, imaju obavezu da poprave što se popraviti da, ukoliko je to još moguće, pogotovo ako imaju decu i unuke!
Preporuke:
0
0
31 petak, 02 april 2010 20:35
Kolja
Potpisujem deklaraciju o deklaraciji!
Preporuke:
0
0
32 petak, 02 april 2010 21:08
Goran Jevtović
gorštak

Odlično. Sad je priča kompletna. Pozdrav.
Preporuke:
0
0
33 petak, 02 april 2010 21:21
Simić Manojlo
I posle svega , popne se Boris na svoju Televiziju, pa nam onako demagoški drsko ,
bezobrazno , glupo i tvrdoglavo objašnjava da je
usvajanje Deklaracije ,najviši akt patriotizma .
Pa ni drug Tito mu nije ravan .

Čestitam gosp. Zarkoviću i potpisujem njegovu
Deklaraciju .
Preporuke:
0
0
34 petak, 02 april 2010 21:39
Miroslav Anđelković
''Narode moj, mi gore, malo z... vas dole'', reče kralj Ibi svom sluđenom narodu diveći se ludosti koju dvorske lude odludovaše u dvorskoj ludnici.

Moderatoru: ''Politika'' je tek maločas popustila nakon moje dvodnevne upornosti: http://www.politika.rs/index.php?lid=sr&show=rubrike&part=list_reviews&int_itemID=129796 .

Očekujem da i Vi konačno popustite, jer vrag je odneo šalu!!
Preporuke:
0
0
35 petak, 02 april 2010 22:15
kosanka
Potpisujem ovu deklaraciju !
Preporuke:
0
0
36 petak, 02 april 2010 23:02
Sanja BL
Nemate vi šta nama da se izvinjavate, vama je ljudi gore nego nama! Svaka vam čast što se trudite ovoliko! Bravo za TOPOLjA! Ovo potpisujem! Bude li ovih druženja češće... Milorad bi mogao da izvisi na izborima! Uopšte mi nije jasno to njegovo "prijateljstvo" sa Tadićem! Dva potpuno različita tipa, nemaju ama baš ništa zajedničko... O čemu oni pričaju kada su zajedno? Milorade, svedi to druženje na najmanju moguću mjeru, ako želiš dobro svom narodu, onom istom koji ti je dao apsolutnu vlast ovde! Nemaš nikakvu korist, naprotiv, imaš NESAGLEDIVU ŠTETU! Inače, neki dan, na prezentaciji one video konferencije sa načelnicima opština, Milorad je najavio Tadićev dolazak ovog mjeseca! Predlažem da izađemo i da mu kažemo da ovde NIJE DOBRODOŠAO! Ako i mi ostanemo nijemi, slijepi i gluvi, onda i zaslužujemo sve ovo što nam Boris Tadić u saradnji sa svojima radi! Još jednom Milorade, SABERI SE! Inače, ne gleda on TV, Milorad misli da mu svi misle dobro, čim je dao onom filmadžiji silne pare za Turneju! Svi, malo bolje obaviješteni znaju ko je filmadžija i čime se bavi, šta misli o RS, ali Milorad ne zna! Obavijesti se, dok je još vrijeme! Nećemo Tadića ovde! Moram psihički da se pripremim svaki put kada se pojavi! Sat vremena se izvinjava na pres konferenciji što je uopšte došao, svima, počne od Sarajeva pa preko Brisela do Vašingtona...pokvari nam dan! A ono za Dan Republike, to se ne zaboravlja! Protesti pred zgradom Vlade kada se pojavi! Smatrajte se pozvanim!
Preporuke:
0
0
37 petak, 02 april 2010 23:42
Nimbus
Očekujem da i Vi konačno popustite, jer vrag je odneo šalu!!

Pa, popustili su, zar se ne vidi?
Preporuke:
0
0
38 subota, 03 april 2010 07:38
dragoslav pavkov
Deklaraciju građanina Zarkovića potpisujem,a Sanju BL podržavam u potpunosti.
Hajde,makar vi iz Banja Luke izađite na ulicu kad vam dođe nezvani gost Borat Tadić.Ako se i vas tamo okupi stotinak...Ne znam...Ima li uopšte smisla...?
Preporuke:
0
0
39 subota, 03 april 2010 08:23
m. -ić
Svaka čast na trudu, na skorosti, i na kraju, na sadržaju deklaracije. Doduše, moglo je to i bolje da se napiše (da malo, po srpskom običaju, solim pamet na dušeku, sve duvan pušeći), ali to su sitnice, jer, bez oklevanja,

potpisujem.
Preporuke:
0
0
40 subota, 03 april 2010 08:42
jovica
gospodine zarkovicu apsolutno podrzavam vasu deklaraciju i ako mislim da je ogromna steta naneta celokupnom srpskom narodu ma gde on ziveo ,a prihvatanjem neistine,proizvoljnog tumacenja istorije,ni muslimanima nece doneti nikakve koristi.
Preporuke:
0
0
41 subota, 03 april 2010 11:03
Jasna
@Sanja BL
Obavezno mu priredite "dobrodoslicu"kakvu je zasluzio!
Ako je nas narod ovde pasivan,nemojte biti vi.Uostalom Srbi iz RS su uvek bili nacionalno osvesteniji od Srba iz Srbije.
Preporuke:
0
0
42 subota, 03 april 2010 11:07
Goran
Potpisujem odusevljeno.
Preporuke:
0
0
43 subota, 03 april 2010 11:53
Dragan
U potpunosti se slazem sa gospodinom Zarkovicem i ocekujem da neko vec postavi zvanicno pismeno pitanje, sta misli Srpski narod u Srbiji i inostranstvu, kao i ostali gradjani RS o skupstinskoj 'deklaraciji o Srebrenici'.
Preporuke:
0
0
44 subota, 03 april 2010 12:41
Darko Stanojević
Moderatoru: ''Politika'' je tek maločas popustila nakon moje dvodnevne upornosti: http://www.politika.rs/index.php?lid=sr&show=rubrike∂=list_reviews&int_itemID=129796 .

Očekujem da i Vi konačno popustite, jer vrag je odneo šalu!!


Za razliku od "Poltikine" moderacije:

Ova stranica ne postoji, molimo Vas izaberite neku putem menija ili probajte preko pretrage.


...koja Vas je ISPUSTILA, NSPM-moderacija je zaista popustila omču svih ovih ružnih dana pred Vaskrs, mora se priznati.

-----

G.Zarkoviću, znam da je Deklaracija samo Vaša, ali bih je rado i ja potpisao. Svaka čast!

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
45 subota, 03 april 2010 15:21
idemo danje
još malo pa će da odrade zadatak. Ovaj apsurd i vređanje zdravog razuma ima još da potraje, sve do "konačnog rešenja". Evo, Cveković najavio prodaju dela Telekoma jer "Srbija nije komunistička zemlja" tj. netreba joj imetak odn. vlasnićki udeo. Dakle oni sami sebe finansiraju prodajom društvene tj. državne imovine i još nas pritom prave budalama. Neznam samo šta se onaj Dodik druži ili barem javno pokazuje sa ovima i time im samo pravi rejting iako je mnogima jasno o kome je zapravo reč.
Preporuke:
0
0
46 subota, 03 april 2010 16:18
Naravno
Tadicu treba pripremiti docek po zasluzi. Volim sport, ali bolje bilo da su navijaci Partizana taj dan otisli pred Skupstinu. Ili se nekom zurilo da usvajanje deklaracije i kosarkaska utakmica budu skoro u istom danu. Neko poznaje mentalitet Srba jako dobro.
Preporuke:
0
0
47 subota, 03 april 2010 17:34
Slobodan
Bravo gospodine Zarković. I verujte mi da dok ovo čitam i pišem, plačem i muka mi je zbog svega što se dešava srpskom narodu. Muka mi je što ne znam kako da pomognem svom narodu, kako konkretno i praktično da delujem, što je pre moguće. Predlažem da se ljudi sa NSPM-a što pre organizuju u političku stranku, da se konačno na političkom nebu javi srpska, nacionalno osvešćena stranka, koja ima samo jedan cilj, SRPSKI NACIONALNI INTERES, uvek i iznad svega. Ne mogu više mirno i pasivno da posmatram uništavanje srpskog naroda i države, ne želim da budem ona generacija Srba koja je uništila srpstvo i Srbiju. Treba nam, kao nikad do sada, nacionalno jedinstvo, vera u Srpsku pravoslavnu crkvu i savezništvo sa onim zemljama čiji su interesi komplementarni sa srpskim nacionalnim interesima. Ajmo preći onu granicu "tradicionalne" srpske pasivnosti i ostajanja na rečima, delujmo konkretno, ni od neprijatelja ne možeš očekivati poštovanje kad sam sebi nećeš da pomogneš. Srbi, probudite se!!!
Preporuke:
0
0
48 subota, 03 april 2010 18:13
Miroslav Anđelković
@Darko Stanojević

''Ova stranica ne postoji, molimo Vas izaberite neku putem menija ili probajte preko pretrage''.

Poštovani, trenutno ne postoji čitav sajt ''Politike'' (www.politika.rs) . Izgleda da su u velikoj nevolji. A kako i ne bi bili, posle svesrdne podrške dvorskim komedijašima i njihovoj komediji na dvoru, i današnjeg Jakšićevog komentara?

''NSPM-moderacija je zaista popustila omču svih ovih ružnih dana pred Vaskrs, mora se priznati''.

I bilo je krajnje vreme. Ne može se borba za opstanak protiv bezobzirnog protivnika voditi salonski i u rukavicama. To, očito do sada nije dalo nikakav rezultat.

I ja potpisujem Zarkovićevu deklaraciju. Bravo, g. Zarkoviću!

Hristos vaskrse, prijatelji!
Preporuke:
0
0
49 subota, 03 april 2010 18:23
@Naravno
Utakmica je bila završena prije usvajanja Deklaracije! Mogli su mirno da se prošetaju do Skupštine! Izgleda ipak da ni Grobari nisu što su bili! Ipak su te posjete Borisa Tadića, s vremena na vrijeme, utakmicama Partizana dovele do toga da navijači postanu ovakvi kakvi jesu! Preče je vidjeti Tadića nego budućnost ovog naroda. Ništa ne vrijedi Pariz, 4 najbolje ekipe u Evropi i Partizan među njima, možda najbolji navijači u Evropi...! Moje lično mišljenje je da su izgubili mnogo više nego što su dobili! Nadam se da će biti protesta u Banjaluci prilikom dolaska Tadića! Boračke org. i porodice poginulih, pozovite narod! Vama se Tadić i 127 bisera najviše rugaju!
Preporuke:
0
0
50 subota, 03 april 2010 18:40
Tatijana
Bravo momci za sajt Politike!
Preporuke:
0
0
51 subota, 03 april 2010 18:44
Mile Bre
Pitanje GORANU JEVTOVIĆU.
Nalazim se u inostranstvu, pa sam dosta neupućen u dešavanja u Srbiji. I ja sam kao i Vi bio (mada nikad ni ja nisam član) za podršku radikalima. Za podršku sam i Koštunici i Velji, i Srpskim dverima pa i Srpskom narodnom pokretu 1389, sve u nadi da će nešto zajedno postići. Pitam se i ja da li opozicija tavori i uljuljkuje se zadovoljna pozicijom na kojoj se nalazi, ili je pasivna nemajući vođu koji bi poveo "akciju"? Pitanje za Vas: kako Vi vidite indiferentno ponašanje radikala, te se ne odlučuju na akcije? Čekaju li na dolazak Dr.Vojislava Šešelja, ili su toliko oslabljeni pa nemaju nadu u uspeh bilo kakve akcije? Lično mislim da G.Šešelja neće još dugo pustiti na slobodu da nebi pokvario Tadiću "račune". Još Tadić nije završio sve zadatke, koje je dobio od svojih naredbodavaca. Cenim Vaše mišljenje, obzirom da sam čitao ovih dana dosta Vaših komentara. Hvala Vam unapred!
Inače GLASAM I JA za deklaraciju o deklaraciji (kao ono izmena i dopuna zakona o ...). Oduševljen sam sa rezolucijom naroda da osudi irogiranu deklaraciju od 31.03. i nadam se da će je jednog dana ifirmirati.
Preporuke:
0
0
52 subota, 03 april 2010 22:23
Goran Jevtović
@ Mile Bre

Uvaženi gospodine Mile,
prvo da vas pozdravim i zaželim sve najbolje tamo gde se nalazite.
To što ste van Srbije, niste ništa propustili. Dovoljan vam je samo ovaj sajt da bi ste u celini i blagovremeno bili informisani o tonjenju našeg "Titanika".

Što se tiče tzv. skupštinske opozicije i ostalih patriotskih snaga u zemlji, suštinu problema izneli smo ja i "gorštak", ubeđen sam temeljno.

U vašim pitanjima nalaze se i odgovori na sve dileme.
Najednostavnije, imamo em nesposobnu, em kalkulantsku opoziciju, baš onakvu kakva nam je i vlast!
Evidentno je sada, nemaju nikakve vizije, planove, modalitete spašavanja ugroženog naroda i države. Čak o tome i nepričaju. Nemaju nikakvu "taktiku", da negovorim o "strategiji". Sve im se svodi na isčekivanje da vlast pogreši pa da krenu u besplodno kritikovanje po skupštinskim klupama i hodnicima i na stereotipnim konferencijama za štampu, od čega nema nikakve vajde.

Stvari neposmatraju dugoročno, nemaju ideje kako rešavati gomilu "novonastalih situacija" oko ozbiljnih državnih i nacionalnih pitanja.

Isprepadani su (a deo njih kompromitovan i verovatno ucenjen), politiku vide kao trgovinu, kao poligon za gordo samoisticanje, samohvalisanje, naturanje masama, i naravno sve to za dobrane apanaže i ličnu korist.
Vidljivo je da im je osnovni princip da će probleme rešavati kada osvoje vlast! I, što gore stanje u državi, to bolje po njih.

Mislim da su se pomirili sa postulatima tzv. Novog svetskog poretka i da pokušavaju da se u sve to uklope, bez namere da bilo šta suštinski menjaju.

Najgore u svemu, veoma su površni (čast izuzecima iz SRS-a), "plitki" u rezonovanjima, zaključivanjima, predlaganju mera, iznošenju ideja...

Mogao bih ovako do sutra, ali mislim da bi preterao. Sve je jasno g-dine Mile, ništa lošije ih niste ni vi procenili.
A o tome šta bi valjalo da "čine" u ovom teškom trenutku, već sam komentarisao. Za to netreba neka velika pamet.

Još jednom srdačan pozdrav i srećno.
Preporuke:
0
0
53 nedelja, 04 april 2010 07:19
ORGANIZOVATI JAVNO POTPISIVANjE "DEKLARACIJE O DEKLARACIJI"
Gospodine Zarkoviću, vaša "deklaracija o deklaraciji" je previše relevantna kao artikulacija onog što se dešavalo iza naručene deklaracije, previše relevantna da bi ostala na nivou običnog članka na internet glasilu, članak pogađa pravo u sredu i on zaslužuje da iza sebe sadrži potpise još mnogo stotina i hiljada svesnih Srba i svesnih ljudi koji žele podići glas - protiv deklaracije koja vređa najveći broj žrtava u ratovima 20-og veka.

Vreme za masovno, javno potpisavanje je sada!!!
Preporuke:
0
0
54 nedelja, 04 april 2010 10:59
Mile Bre
@Goran Jevtović
Uvaženi g-ne Jevtoviću!
Zahvanjujem Vam se na odgovoru i podršci na mom viđenu situacije u Srbiji. Sa jedne strane sam u prednosti (u odnosu na pojedince) što se nalazim u inostranstvu pa "gledam" na dešavanja sa strane (kao i "kibicer" u patiji šaha). Sa druge strane sam tim sticajem okolnosti doveden u otežan položaj obzirom da ne raspolažem sa dovoljno podataka. Zahvaljujući Vašoj podršci, ohrabren sam i siguran, da se nalazim na dobrom putu sa mojom procenom situacije u Srbiji.
Gospodine Gorane Jevtoviću,
Vama, Vašoj porodici, redakciji ovog lista i svim čitaocima ovog lista (a koji slave)
želim zdravlja i vere ( u nadi za neku bolju budućnost), povodom VASKRŠNjIH PRAZNIKA
HRISTOS VASKRESE!
Preporuke:
0
0
55 nedelja, 04 april 2010 11:59
milanko
Poštovani novinaru i uredništvo NSPM,
evo jednog predloga od mene,ako se slažete:da li je moguće da tekst ove deklaracije napravite u takvoj elektronskoj formi da svi mi putem elektronskog glasanja (ali,sa proverljivim ličnim podacima) GLASAMO da li smo za ovakvu deklaraciju.Garantujem da bi se(računajući i naše ljude u inostranstvu) skupilo sigurno bar milion potpisa u elektronskoj formi u vrlo kratkom vremenu.To bi moglo puno toga da kaže i o vlasti (ali i o nama) i teret koji mi obični građani nosimo zbog sramne skupštinske deklaracije bio bi manji.Deklaracija ovog novinara,trebalo bi da stoji na sajtu NSPM (kao njen zaštitni znak) i da se za nju glasa SVE DOK POSTOJI NSPM.To je moj predlog.Molim i sve druge koji šalju komentare na sajtu NSPM posle ovog mog komentara da,takođe,podrže ovaj moj predlog..
Preporuke:
0
0
56 nedelja, 04 april 2010 12:01
dela govore
7 petak, 02 april 2010 TOPOLj "...Tadić nikada nije došao da se pokloni Srbima pobijenim u Podrinju.Nikada nije pomenuo najveću tragediju u BiH,tragediju sarajevskih Srba...Boris Tadić se izvinjavao Hrvatima i Hrvatskoj koji su odgovorni za istrebljenje par miliona Srba u 20-tom vijeku."
- Kada je bio u Srebrenici da se pokloni zločinački ubijenim muslimanskim BORCIMA, g. Tadić nije imao vremena, ili nije želeo, da ode u Bratunac i pokloni se bestijalno pobijenim CIVILNIM žrtvama tih istih boraca koju godinu pre, u istom ili većem broju. Poslao je po nižim službenicima venac, s natpisom na latinici!!! Postoji snimak tog venca, video sam ga.
Preporuke:
0
0
57 nedelja, 04 april 2010 12:49
Goran Jevtović
@ Mile Bre

Gospodine Mile, Vaistinu Vaskrese!
Hvala za želje, uzvrćam istom merom, želim Vama i vašoj porodici dobro zdravlje, puno sreće i svako dobro!
Srdačan i bratski pozdrav u Hristu, odavde, iz mučene ali neuništive Srbije!
Preporuke:
0
0
58 nedelja, 04 april 2010 14:18
dex
da ja bih jos dodao da jednog dana kad se u srbiji bude uspostavila patriotska vlast,koja ce da stiti srpske interese,ta nova vlast,ce morati da pokrene i krivicne postupke za sve koji su ucestvovali u veleizdaji srbije,donosenjem rezolucije o srebrenici!!
Preporuke:
0
0
59 nedelja, 04 april 2010 14:29
dex
gospodine TOPOLJ,voleo bih da znam koju to sokantnu istinu znate o Tadicu??veoma me interesuje i ako mozete napisite sta znate ili ako ste to negde na internetu nasli posaljite link u komentare!!..........HVALA
Preporuke:
0
0
60 nedelja, 04 april 2010 15:56
TOPOLj
@dela govore...Gospodine!!Ja taj vijanac na latinici istina nisam imao prilike da vidim,ali...Ali predsjednik Srbije morao je da nađe(jednostavno da izmisli)vremena da dođe u Podrinje i da se pokloni nad sjenama zvijerski ubijenih Srba.To je ljudski red.Ne treba on da šalje vijence po službenicima.On treba da dođe.Ne ide gospodine prvo posljedica pa uzrok.Ide obratno.Previše je gospodine koincidencije u postupcima predsjednika Srbije.Nije bio u Srbiji kada se obilježavalo 11 g. od početka NATO zločina.Nije bio u Srbiji kada joj je oteto KiM.Zar ne zvuči suludo da se taj isti predsjednik izvinjava nekome koje počinio najteže zločine protiv Srba u 20-tom vijeku?Nisu Srbi u jednom vijeku pobili nekoliko miliona Hrvata.Desilo se obratno.Iz Beograda niko nije tjerao Muslimane.Iz Sarajeva je istjerano preko 160.000 Srba.To je bio njihov grad.I to isto Sarajevo nečem je vrijedilo dok su tamo živjeli Srbi.Sada ne vrijedi ničem.Bio sam u njemu.To je sablasan grad bez Srba.Da li ste Vi ikada iz usta predsjednika Srbije čuli da je to najteže etničko čišćenje na prostoru BiH?Ja ga nisam čuo nikada.Jeste li ikada čuli predsjednika Srbije da je pomenuo nasilno pokrštavanje Srba u Hrvatskoj?Jeste li ga ikada čuli da je rekao da je najteže etničko čišćenje na prostoru bivše Jugoslavije izgon više stotina hiljada Srba iz Hrvatske?Da li je i ovo namjerna ili nenamjerna koincidencija.I kad smo već kod koincidencija,kod aktuelnog predsjednika Srbije ih je i previše.U tolike slučajnosti ja ipak nevjerujem.Ima to svoje zašto.Pozdrav!
Preporuke:
0
0
61 nedelja, 04 april 2010 18:28
Miloš Petrović
Prihvatam i potpisujem. Pozdrav svima

HRISTOS VASKRESE, VAISTINU VASKRESE !!!!!!
Preporuke:
0
0
62 nedelja, 04 april 2010 18:31
TOPOLj
@dex...Ja gospodine nemam namjeru da zarađujem platu srbskoj opoziciji.Mislim na onu koja još uvijek ima časti i obraza.Onu koja je oprala obraz u Skupštini Srbije neglasajući za rezoluciju.Daje sreće kao što nije,ona bi tu istinu saopštila.To joj je posao.Dva upitnika vam nisu na mjestu kada je u pitanju istina o Tadiću.Treba da stavite dva uskličnika.Ta istina je napisana poodavno.Vješto je zaturena.Falsifikovana ako više volite ovaj termin.Ipak,ima onih koji znaju dosta toga.Kako ste formulisali Vaše pitanje,čini mi se da ste Vi relativno mlad čovjek(ispravite me ako griješim)te je i logično da Vi o tome ništa ne znate.Mlađi svijet o tome i nezna ništa ili samo rijetki,preciznije oni koji hoće da znaju.Meni je 41-va godina,dakle ipak sam mlađi čovjek ali i čovjek kojeg je zagolicala mašta.Može se može gospodine mnogo toga,još kako se može.Treba samo htjeti.Uz malo više angažovanja i Vi možete saznati o čemu se radi.Onda će Vam sigurno daleko biti jasnije mnoge stvari.Gospodine!!Neke stvari predsjednik Srbije nije ni pokušao da demantuje.Istina,probali su neki iz internet divizija tzv.proevropske Srbije ali sve im je palo u vodu.Ispali su smiješni.Kad se čovjek sudara sa istinom i na to sve još i sa dokazima onda je bolje ćutati.A svojim dijelima odnosno nedjelima gospodin predsjednik je zapravo rekao ono što se odavno zna.Sve najbolje!!
Preporuke:
0
0
63 nedelja, 04 april 2010 21:57
SRBI !
Svim Srbima u Srbiji i u celom svetu Srecan Uskrs.
HRISTOS VASKRESE !
Preporuke:
0
0
64 ponedeljak, 05 april 2010 00:56
300 + 1
G: Deks

Na ju tjubu se nađe mnogo interesantnih stvari. Na mislim da su sve istinite, ali u kontekstu onoga što g. Topolj piše, a što znamo, ništa me više ne sme iznenaditi.
Preporuke:
0
0
65 ponedeljak, 05 april 2010 01:23
PA
Imate još 5 (pet) potpisa!
Preporuke:
0
0
66 ponedeljak, 05 april 2010 02:02
Kiza
Potpisujem.

Odlicna ideja da se napravi prava Rezolucija, jer srpska pozicija saradjuje sa izdajnickim partijama u parlamentu. A sto se tice stvarnih pisaca (Ghost Writers) ove rezolucije, evo prilazem link na jedan clanak o Americkim zlocinima i masovnim grobnicama 4,000 civila u Kolumbiji. Amerikanci imaju cak i skolu za genocid, zvanu School of Americas, gde treniraju domaci kadar kako da obavi posao za njih. Sve pod patronatom dobitnika Nobelove Nagrade za Genocid.

http://www.huffingtonpost.com/dan-kovalik/us-colombia-cover-up-atro_b_521402.html
Preporuke:
0
0
67 ponedeljak, 05 april 2010 12:57
milanč
javno potpisivanje , ali i za statut i za regionalizaciju.
Malo ljudi koristi internet, a još manje čita NSPM. Treba puno više akcija po ulicama svih gradova. Bez toga opet pobeđuju tadići (naglasak kako kome odgovara ) i nikolić.
Mnogo sam naučio na ovom sajtu, ali nekada me deprimira-nemoć.
Preporuke:
0
0
68 ponedeljak, 05 april 2010 16:33
ANĐELKA
Ovo je samo krajnja potvrda cjelokupnog nehumanog odnosa prema nama izbjeglim, nedoklanim Srbima sa okupiranih prostora. Nikada u istoriji sopstveni narod nije tako besprizorno dočekan, ponižavan, poharan, nipodaštavan. Pa u ovu Srbiju dođoše i potvrđeni stručnjaci,uspješni privrednici,profesori Univerziteta,inteligentna djeca...Možda treba da govorimo "enega", "evega" umjesto da pronosimo staru srpsku hercegovačku ijekavicu, tj. književno najčistiji srpski jezik. Naravno da treba osuditi svaki zločin da se nikada i nigdje više ne ponovi, ali u sklopu svih relevantnih osuda. U tom kontekstu podržavam predloženu deklaraciju i konačno očekujem da lideri bosanskih Srba ne " proviruju " ka Dedinju odakle se vječito vodila neutemeljenaa politika i pokop, naročito prečanskih Srba. Da li zbog neznanja,interesovanja,egoizma, više nije ni važno.Kao potomak jedva preživjelih prebilovačkih Srba i hercegovačkih ustanika mogu samo da budem očajna i nesretna u ovakvom teškom istorijskom trenutku i za " ove i one,i naše i vaše Srbe". Nažalost, ne slušaju se prosvijećeni, čestiti, hrabri nego smo svjedoci dedinjskih i drugih kombinacija koje su uvod u nove jame, ali plašim se da ovaj put ne bi bilo ni mostova na Drini.
Preporuke:
0
0
69 ponedeljak, 05 april 2010 20:26
gorštak
SRBI !
Svim Srbima u Srbiji i u celom svetu Srecan Uskrs.
HRISTOS VASKRESE !

VAISTINU VOSKRESE!

I da se na najveći hrišćanski praznik podsetimo pet osnovnih tačaka nacionalnog programa:

1. VERUJEM U BOGA I SRPSTVO
2. NE U EU!
3. NE U NATO!
4. NE ZA VEĆINOM, NEGO ZA ISTINOM!
5. PIŠI ĆIRILICOM!
Preporuke:
0
0
70 ponedeljak, 05 april 2010 22:29
Srboljub RS
Jedan sam od retykih prezivelih Srba, koji poverovase u multikulturnost i multyieticnost Sarajeva 92-95.Svedok sam pogroma sarajevskih Srba, nestanka, stotina porodica, zatiranje celih loza.Koga danas to interesuje? Koga interesuje, radi cega se Sarajevsko smetljiste dimilo od maja do avgusta 92?Tu su spaljivana tela mucenika Pofalica, i drugih kvartova, danima i mesecima.Sta da kazem o Tadicevoj deklaraciji?To je pamflet, uvreda za sve nas koji smo preziveli GENOCID pod muslimanima.Na zalost hiljade, i desetine hiljada nisu. Nestala su sela, u plamenu, stotine masovnih grobnica.Tadica za to nije briga. Kao sto Titovi partyizani nikad ne spasise mucenike Jasenovca, niti se najveci sin pokloni senima 700.000 mucenika, a jos manje donese deklaraciju.Svi se secamo devedesetih godina i prvog otvaranja stotina hercegovackih jama.Na zalost Tadic i njegovo drustvo se priklonilo planskom unistenju i konacnom resenju Balkanskog pitanja.Ne treba biti vidovit.Malim koracima, on vodi Srbiju u totalni nestanak, a Srbe pod Alahov mac Jihada.To i vrapci na grani znaju.Ne treba nam njegova deklaracija i da nas vise stiti. Srpski narod ce naci snage i nacina da prezivi i ovo.Preziveli su nasi preci i teze trenutke, prezivece i ovo, a narod koji se brani niko ne moze pobediti. Naravno da prihvatam ovu deklaraciju, pridruzujem joj se od srca i potpisujem. Na zalost verujem da ce nama kao narodu trebati mnogo vise od deklaracije da se odrzimo u ovom veku, a nisam pacifista.
Preporuke:
0
0
71 utorak, 06 april 2010 09:01
Orlić Boško
Potpisujem integralnu verziju ove deklaracije, bez amandmana pristiglih u komentarima, mada neke zdušno podržavam, dok se drugih grozim!
Preporuke:
0
0
72 utorak, 06 april 2010 09:15
Pisi cirilicom
Mislim , citam i pisem cirilicom. Iz tehnicikih razloga mi nije moguce da to isto cinim na racunarU i mobilnom telefonu. Da li bi trebalo da nam se oduzme Srpstvo?
Alternativa : NE UCESTVOVATI U POLIT. I JAVNOM ZIVOTU SRBIJE.
Preporuke:
0
0
73 utorak, 06 april 2010 11:29
Miroslav Đukić
Nisam državljanin Republike Srbije,ne mogu da je poptišem, ali hoću da naglasim da mi je ova Deklaracija bliska srcu! Hvala autoru, u ime moje porodice, na ovom časnom, bratskom gestu!"Da ima brata na svijetu da požali, ka da bi pomoga" (Njegoš). Sve napisano i izgovoreno ostaje, da o tome sude pokoljenja. Ostaće zapisano da se On nije, kao onih 127 nepomenika, sakrio iza autoriteta Države, Partije, "Viših interesa" i sl.
Preporuke:
0
0
74 utorak, 06 april 2010 15:16
Mile Bre
@Pisi cirilicom
Javite se na Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli ! Pokušaću da Vam pomognem u pisanju ćirilicom. A želeo bih da mi se i gospodin GORAN JEVTOVIĆ javi.
Preporuke:
0
0
75 utorak, 06 april 2010 19:26
Odbrana i poslednji dani
Svaka čast za ovu deklaraciju o deklaraciji! Kada će Boris Tadić da se izvine Srbima?
Preporuke:
0
0
76 sreda, 07 april 2010 09:56
Vukadin
Deklaracija o detalibanizaciji
U trenutku kada se ukazuje potreba da jedan pogled na svet razluči svoje stanovište od onog drugog koje mu se sa strane nameće, mi narod smatramo:
Da je demokratsko pravo svakog čoveka da misli šta hoće i oseća šta hoće.
Da trenutna raspoloženja većine ne mogu uticati na vrednosne sudove o toj većini, a posebno nema smisla da takve sudove izriču oni koji su ostali u manjini.
Da svaki čovek ima slobodu zbora i dogovora, što je osnovni postulat demokratije, ma šta on tom prilikom pričao i kakve god političke efekte to imalo (kao što je rekao predsednik Tadić povodom tribine Nomokanona na pravnom fakultetu).
Da manjina ne treba da se čudi što ne uspeva da promeni većinu kada ničim ne odaje raspoloženje da se toj većini prilagodi.
Da je demokratski kriterijum jedan čovek – jedan glas, iako ne savršen, ipak najegzaktniji i da se ne može nametati nekako mišljenje „elite“ koje nije prošlo kroz utakmicu na političkom tržištu; barem dok se ne ustanovi bar toliko egzaktan kriterijum koji bi kvalifikovao „elitu“ da o nečemu odlučuje.
Da su izbori jedini legitiman način dolaska na vlast.
Da se ne može jedan partikularni pogled na svet smatrati opštim referentnim sistemom, posebno po pitanju pojmova „dobra“ i „zla“.
Da je osnovni kriterijum rada jedne vlasti zadovoljstvo naroda kome ona služi, a ne birokrata sa strane koji njen rad „procenjuju“.
Da saosećanje naroda sa drugim narodima nema nikakvog efekta na ekonomiju.
Da bi najbolje bilo da neki zaćute, bar na neko duže vreme. Naravno, ista prava važe za sve, pa i njihovo da pričaju, upozoravaju i lamentiraju, a nama ostaje naše pravo da im se onda smejemo.
Iz 2005. (i dalje aktuelno)
Preporuke:
0
0
77 sreda, 07 april 2010 14:42
BL
Evo ćirilicom, mada je i latinica srpsko pismo! Nekako sve olako prepuštamo, pa tako i to! Doduše mlađe, ali latinica je srpsko pismo! Što se vijenaca, latinice i Tadićevog, ne posjećivanja Podrinja tiče, ja moram da izrazim zadovoljstvo tom činjnicom! Šta će on tamo? Koga je tamo briga da li će on doći? Može samo da ih nervira i da im dodatno staje na muku svojim prisustvom! Svako u RS, povodom bilo kakve Tadićeve posjete, nakon toga dobije neizdrživu glavobolju koja potraje danima! To je već postao i hroničan problem ljudi u Republici Srpskoj! Prema tome, ni u Podrinje, ni u bilo koji dio RS, Tadić nije dobrodošao!
Preporuke:
0
0
78 sreda, 07 april 2010 15:44
dragy mg
Potpisujem
Preporuke:
0
0
79 četvrtak, 08 april 2010 15:00
sreda
POTPISUJEM
Preporuke:
0
0
80 subota, 10 april 2010 01:57
Tatjana
Hvala, građanine Zarkoviću!

Pridružite i moj potpis.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner