петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Исељавање Срба из Рашке области

Kоментари (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 04 април 2010 15:05
Gavrilo
Uz ovu vlast i ovakve NVO toga ce biti sve vise dok se ne ponovi KIM!A onda slede NATO trupe i stvaranje nove drzave!Nema tu nista novo samo se kopiraju stvari jer mi kao narod ne vredimo, za dinar cemo i majku da prodamo!
Препоруке:
0
0
2 недеља, 04 април 2010 15:34
Слобода
Наравно, српски медији са националном фреквенцијом у служби власти ово не преносе, брига их и за Србе и за Србију. Порука за Србе из Рашке је да остану на својим вековним огњиштима, да се не исељавају и не чине услугу муслиманским терористима, а ова издајничка власт која уништава Србе и српски национални идентитет и распарчава Србију недвосмислено, мора да падне. Ова власт је савезник српских непријатеља, непријатеља чији интереси се сукобљавају са српским националним интересима и који желе да Срба и Србије не буде. Српски непријатељи (Немачка, САД, Турска) су одавно испланирали шта желе да постигну на Балкану и шта желе да учине са Србијом и то остварују преко својих марионета у Србији. Ако не одреагујемо, остаћемо упамћени у српској историји као издајничка генерација. Као генерација која је погазила жртве својих предака, прешла преко проливене српске крви за ову земљу. Србији је потребна нова политичка снага, у виду странке и вође (слично ономе што је Ататурк учинио са Турском када је била у безнађу) који ће национално освешћени у савезништву са Русијом и Кином, дићи Србију на ноге, јер Србија је данас понижена, бачена на колена, сакате је, муче је, полако је сахрањују, а њен дух мучки убијају. Срби, ако желимо да Србија опстане и ми као народ, ова власт која је ништа друго до марионета српских непријатеља мора да падне. Помозимо док још није касно, иако је већ прошло дванаест сати. Ширимо српско јединство, веру у Српску православну цркву и дигнимо свој глас против још увек актуелног геноцида над Србима и Србијом којима се не назире крај. Уништавају нас на свим пољима (националном, територијалном, духовном, моралном), али морамо да издржимо, пролазили смо кроз слична искушења и раније, од турске владавине, преко аустријске чизме и албанске голготе, немачке окупације и комунистичког испирања мозга до ратова 90-их. Само СРПСКО ЈЕДИНСТВО и паметна национална политика нових људи које нису огрезли у политички криминал може да нас спасесе. Срби, пробудите с
Препоруке:
0
0
3 недеља, 04 април 2010 15:56
Oblast Raska
Tesko ce nas narod u raskoj oblasti docekati bilo koju pomoc iz beograda. Ipak smo mi "lider" u ljudskim pravima... strasno.
Препоруке:
0
0
4 недеља, 04 април 2010 15:57
BL
Ovako je kod nas počelo! Ali Srbi imaju pametnija posla! Hoćemo još jednu Deklaraciju ove sedmice! I svake sledeće! Bitno je da je Beograd na sigurnom, još uvijek!
Препоруке:
0
0
5 недеља, 04 април 2010 16:00
Горан Јевтовић
Шта нам урадише од постојбине Србије, од земље Немањине и Расткове...
Издржите господине Јанићијевићу, нађите снагу и храброст. Уз вас смо свом душом.
Доћи ће време да сачувамо и обновимо српство у његовој колевци! И спасимо вас престале Србе.
Нека вас Бог чува!
Препоруке:
0
0
6 недеља, 04 април 2010 16:05
bgd
Klintonka kaze da na Balkanu posao jos nije zavrsen,tacno taze,vreme je da se vrati sve ono sto je srpsko a oteto za vreme americke dominacije svetom.Srecom za Srbe uskoro ce Kina postati svetska sila broj jedan,pa vreme je braco Srbi da vracamo ono sto je nase.
Препоруке:
0
0
7 недеља, 04 април 2010 17:56
Светолик
Злочиначка Америка већ 20 година разапиње Србе тако да су Срби уморни од тог разапињања. Злочиначка Америка синхронизовано напада Србе на више фронтова (Република Српска, Косово, Метохија, Војводина, Рашка област) тако да Срби немају снаге за све отпоре. Снаге би и било, али многи посустају у вољи. Злочиначка Америка против Срба ради плански, методично, систематски, са циљем да Србе стави у незаустављив процес уништења и нестајања.
За ових 20 година планетарне премоћи злочиначке Америке, Србима је отето земље више него што су то успевали сви освајачи у историји агресија на Србе.
Злочиначка Америка лажима сатанизује Србе, правда се лажним бригама за права ова и она, тако да сви око Срба имају та некаква права, САМО СРБИ, ПО АМЕРИЧКОМ НАЛОГУ, НЕМАЈУ НИКАКВА ПРАВА, А ОНДА ЗЛОЧИНАЧКА АМЕРИКА УБИЈА СРБЕ.
Злочиначка Америка је прво Србима одузела право на одбрану, и то је основа свих напада на Србе и основа уништавања Срба кроз америчка „суђења“ у разним судовима типа „Хашког суда“.
Препоруке:
0
0
8 недеља, 04 април 2010 18:27
vera
Србин, ако има спор са муслиманом


Mozda se ne tice same teme ali mozda je neko primetio kako se takvom formulacijom samo cini usluga nekom tamo Zukurlicu i ostalima koji bi po meni da se idu dosta toga. Naime, za mene nije ispravno napisati odvojeno Srbin i musliman jer to podrazumeva i neodoljivo upucuje na zakljucak kako je nemoguce postojanje Srba vere muslimanske sto po meni i istorijski gledano nije nista neobicno, stavise, cak imate muzej u Priboju sa prilcno neobicnom slikom majke kojoj je jedan sin vere pravoslvne a drugi sin vere muslimanske.

Sta sam jos hteo revi. Da, to se mo usporediti sa primerom kad se Vojvodina i Srbija pisu u kontekstu koji isklucuje cinjenicu da se radi o istoj yemlji.
Препоруке:
0
0
9 недеља, 04 април 2010 19:01
Antilohije
Proces svetskog Jihada je u punom zamahu.Obezglavljeno Hriscanstvo, u punom demografskom kolapsu, potresano Vatikanskim aferama svih vrsta, vec celi vek se nalazi u defanzivi i nema odgovor prema nadirucem Islamu.Zapad pokusava podeliti islam na radikalan, manje radikalan i tolerantan.Velika greska, Od svog nastanka u Medini,Islam ne tolerise druge religije pored sebe i svim sredstvima tezi da ih unisti. Posmatrati odvojeno pokolje Kopta u Egiptu, genocide u Jermeniji Africi, Beslanu, Moskvi, Londonu, Parizu, Bosni, Kosovu, Mumbaiju, ili bilo gde u svetu je velika greska.Sve je to dio svetske ekspanzije Islama.Nedavno Ceric rece, muslimanimaa, de se ne boje, jer njih nije milion i po na Balkanu, nego 25.000.000, sto je tacno.U Evropi je danas oko 2500.000 potencijalnih svetih ratnika Jihada.Umesto da se svetsko Hriscanstvo slozno suprostavi zajednickoj opasnosti, ono se povlaci, zrtvujuci male hriscanske zajednice u Africi, Aziji,Evropi u nadi da smire i zadovolje islamsku azdaju.Kao nekada 37-38 godine prosloga veka, kada su zatvarali oci pred usponom Hitlera, i zrtvovali mu Poljsku, Cesku, Belgiju itd u nadi da ga odobrovolje, tako i danas je prica o nadolazecoj opasnostima u zapadnim medijima tabu tema, zapad cak i pomaze da se uniste hriscani na Balkanu potpomazuci sirenje Albanije, Turske u zelenu transveralu koja ce preseci Evropu na pola.Arapske pare, potplaceni i uplaseni Hriscani, su saucesnici u ovovekovnom jhadu.Islam se nece zadovoljiti mrvicama.Njihov cilj je svetski kalifat, i trajno uniastenje svih drugih religija.Upravo radi toga je velika greska i Srpske politicke elite koja, se solidarise sa hriscanskim kvinslizima i zrtvuje, juce Kosovo, sutra Bosnu, prekosutra Rasku, a zakosutra i Beli Grad, jer ambicija Islama je vaskrsenje Otomanske carevine u starim granicama.U zdravlje pravoslavni Srbi, Hristos Vaskrse. Ovo je poslednji trenutak da se oci otvore.
Препоруке:
0
0
10 недеља, 04 април 2010 22:56
goran vukojevic -goso
braco srbi i sestre srpkinje zivim i radim na kosovu
gde i sami znate kakva je situacija .Sta mogu da vam kazem organizujte se nemojte dedovinu davat jer niste je vi kupovali za du nasu dedovinu velika je krv prolivena ,nazalost braco moja to su ovamo kod nas pocela nasa braca i sestre da rade bice prokleveni nece imati napretka od tih para a nece biti napretka ni kod vas ako to radite nego braco moja mudrije igrajte igru kao sah nadmudrujte vi njih .Sada ce neko reci a kako kad imamo ovakvu vlast na celo drzave ? Prvo da promenimo ove sto dodjose i pored nasih muka da nam za saku dolara krv piju ,da srebrenicu koja i nije bila nase delo u nasoj skupstini osude (NESTO STO JE IZMISLJENO I TO JAVNOST ZNA ) a jasenovac sarajevo oluje razne kosovo ostave zar nisu satanska tvorevina .Zato draga braco i sestre satrimo satanu uz pomoc boga nasega jer je on u ovaj danasnji dan pobedio smrt znaci smrti ne treba da se bojimo , ako ne tezimo ka materijalnom ,ako tezimo ka necemu sto je sveto onda nam nemogu nista .ZIVELA SRBIJA ZIVELO SRPSTVO!
Препоруке:
0
0
11 недеља, 04 април 2010 23:09
Rainbow Randolph
Sve je to ok, Kina jaca, Rusija se vratila, ali ne vidim gdje smo tu mi. Mislim to sto se nama desava nije problem samo nasih politicara nego i nas kao naroda, jer moram da kazem mi smo najvise odgovorni za sve nedace koje nas snalaze u ovo vrijeme. Kad mi neki Srbin kaze kako se on zallaze na Veliku Srbiju, a ja onda pitam a kako ce to Srbi da kontrolisu toliku teritoriju , da im nece mozda Muslimani i Hrvati odradivati posao. Pa i ova prica sa regionalizacijom i Sandjakom se upravo desava zbog toga sto ljudi vide da smo mi kao narod vrlo slabi i nemamo jasan politicki plan za buducnos. Ljudi vide da se mogu odvojiti, imaju para pa mogu da rade sta hoce, sa njihove strane opravdano, sa nase nije. Ali ce se opet sve zavrsiti sa nasom pricom kako je to nepravda. Nama izgleda nista drugo ne preostaje nego da konstatujemo nepravde.
Препоруке:
0
0
12 недеља, 04 април 2010 23:27
pera peric
Braco Srbi, ne dozvolimo da nas ovaj tadic rasparca i totalno unisti. Ne dozvolimo nikakvu regionalizaciju [tako nesto ne postoji niujednoj evropskoj drzavi ] jer nasi vekovni neprijatelji = nemacka, austrija i prokleta amerika , hoce od nas da naprave kao nekakve male drzavice koje nece imati vojsku i mocice sa nama da rade sto hoce jer necemo moci da se suprotstavimo. Ovo bi bila poslednja faza unistavanja srpstva na balkanu. Zar ovaj nas narod ne vidi da je prvo razbijena SFRJ pa su nas bombarddovali ni krive ni duzne, a onda uzeli Kosovo pa onda izglasali statut vojvodine, sad rovare u nekakvom sandzaku i presevskoj dolini sve na celu sa marionetom tadicem koji stalno glumi srbina , a revnosno ispunjava sve naloge nasih zapadnih ,prijatelja,. Unistio je vojsku i naoruzanje i prica o nekoj profesionalnoj vojsci koja bi morala da ratuje za njihov racun a ne da brani svoju otadzbinu. Daalje nam je unistio svu privredu , poljoprivredu, stocarstvo, gradjevinarstvo industriju itd. Inistava nam crkvu i prosvetu, banke i zdravstvo , rasprodao hrvatime zemljiste u vojvodini, naterao ove nase da izglasaju nekakvu deklaraciju o nepostojecem genocidu u srebrenici i ovako bi mogli da nabrajamo do sutra. U ime boga ucinimo nesto!!!!!!!
Препоруке:
0
0
13 недеља, 04 април 2010 23:44
jututunac
@BL: da vas dopunim - koliko ce jos vode Dunavom proteci da bi se saznalo da je Beograd najveci srpski, anti-srpski grad? Podsecam vas skromno da Wasington, Pariz, London jesu anti-srpski ali...nisu srpski gradovi.
Препоруке:
0
0
14 понедељак, 05 април 2010 00:04
Бане Б
Жао ми је што нисмо Осетија и што нас нико не чува.
Препоруке:
0
0
15 понедељак, 05 април 2010 00:21
Здравко
Ово стање је алармантно али и очекивано, нажалост! Демонтажа Србије је у пуном јеку. И умјесто да се због овакве националне катастрофе сазове ванредна и ХИТНА сједница Скупштине Србије засједање је било али на тему проглашења Срба за геноцидни народ и прогласили су га. Зато Србе у Рашкој не очекује ништа добро! Јер се хитност и дневни ред усваја у америчкој амбасади. Ми у Републици Српској смо згранути и уплашени, јер и нас не очекује ништа боље. Него, мали ће бити београдски пашалук да нас све прими. А куда ћемо???? Од избора не треба очекивати НИШТА, али апсолутно ништа. Јер шта је алтернатива, Вучић и Николић. ПА они су признали Хашку сатрапију, хоће са нашим крвницима у ЗАЈЕДНИЧКУ државу. А ови у тој заједничкој држави хоће да нас не буде. Па какво је то шизофрено понашање? Од Београда не треба очекивати ништа, то је једна велика топионица српског народа. У Београд уђеш као Србин а изађеш као "европејац". Деси ли се у томе граду икакав масовнији митинг подршке нашој браћи у жици на Косову и Метохији, какав протест против усвајања срамне сребреничке декларације, чу ли се икакав глас против давања државности Војводини? На кољенима смо, али то душманима није довољно, они хоће да нас вуку кроз блато. У народ се увукао овчији страх, а вукови раде посао. Пастира нема, тумарамо од немила до недрага. Свак се о својој муци забавио а нико не види да не идемо никуда. Али ништа то није битно, битно је да не наљутимо ММФ, Вијеће Еуропе, НАТО пакт, амерички конгрес. Требамо народ који је навикао на жртву а имамо аморфну масу која је спремна на предају, и избјеглиштво. Али куда? Кад нас сабију у поменути пашалук, куд онда. Или да се одмах сви потурчимо да нас оставе на миру. Свако ће Турска водити главну ријеч на Балкану! Радикално, али тотално радикално треба промијенити стање!
Препоруке:
0
0
16 понедељак, 05 април 2010 01:28
Stefan
Strasno sta se Srbima desava u njihovoj maticnoj zemlji! Pa ima li gde nasih politicara?! Sta oni rade??
Препоруке:
0
0
17 понедељак, 05 април 2010 03:13
Srbin iz Raske oblasti
Ovde u Raskoj oblasti mi Srbi nemamo nikakvo poverenje u Tadicev rezim, oni su prepustili svu vlast Ljajicu i Ugljaninu u zamenu za glasove muslimana na izborima. Muslimani imaju ogromne prihode od prodaje i trgovine narkoticima, o tome se u Beogradu ne prica, i tim parama kupuju kuce i imanja od Srba.Turske diplomate cesto posecuju Novi Pazar, ovde ima mnogo americkih agencija, mora se iz korena menjati drzavna politika, ako je uopste ima.
Препоруке:
0
0
18 понедељак, 05 април 2010 05:20
Сизиф
Нема среће док су ови на власти, а Београд главни град.
Препоруке:
0
0
19 понедељак, 05 април 2010 05:20
Tony
Da vidimo kako to radi patriotska NVO tvrdeci da:
Muslimani ugrozavaju Srbe u Sandzaku,
Srbi se pod pritiskom iseljavaju,
Velike sile pomazu Muslimane,
Kao dokaze za sve ovo prilazu se pausalne optuzbe, prepune opstih mesta ( ako dete nosi krst, dobija losije ocene, fekalije se izlevaju u blizini srpskih imanja...)
Srbi iz svojih udobnih soba pisu defetisticke komentare na ovu temu (naravno sve i jedan zna sve o svetskoj politici) i prizivaju nove poraze sretni sto imaju jos jedan razlog da uzivaju u svom morbidnom fatalizmu...
Kraj otuzne price na srpski nacin.
Zbilja, kada covek pogleda kako to rade "antisrpske NVO" koje prste od svezine, konkretnosti, aktivizma, jasnih ciljeva i upornog PR, onda nije ni cudo sto smo narod koji se raspada i propada.
Препоруке:
0
0
20 понедељак, 05 април 2010 07:34
драгослав павков
Не видим чему ишчуђавање,кад је ако не пре,а оно пре двадесет година било јасно шта се дешава и куда све води.Почетком осамдесетих ишао сам у средњу школу и стицајем околности познавао сам доста момака "пазараца" који су у Београду ишли у школу,студирали и "бавили се бизнисом".За мене,дете из чисто српске средине велико изненађење је представљао њихов национализам и некакав санџачки локалпатриотизам.Једноставно,док су мене учили (а ја научио) да су сви људи једнаки без обзира на националну и верску припадност,да је други светски рат завршен 1945,њих тамо су научили да смо ми "Власи",да су "наши" у рату убијали "њихове",да према нама треба да имају-ако ништа ефикасније,а оно барем резерву...У томе су их имплиците подржавали и професори,полиција...Са мном у разред је ишао момак из неког села код Сјенице,Шаљић М.дечко који је по доласку у интернат цео дан био жедан јер није смео да устане са кревета из страха да га неки "влах" не опљачка,а кад га је жеђ ипак натерала-изненадили смо се видевши да несрећник не зна да користи туш-батерију.Тај исти Шаљић,завршио је школу без да га је ико чуо да одговара,или да је видео његов писмени задатак...Дечак са 5-6 кечева у току полугодишта,завршава разред одлуком наставничког већа,јер је наводно миран и не омета наставу...Другом приликом,потукао сам се са једним од "њих" око неке девојке из Батајнице коју је овај практично покушавао да присили да се проституише са неким арапским студентима.Туча се збила на Калемегдану и одмах смо приведени у "29.новембра".Прво су саслушали "оштећеног",а потом девојку и мене.Пазарац је убрзо пуштен,а нас двоје су гњавили до после поноћи покушавајући да "ишчачкају" да сам га напао због његове националне припадности.Све се завршило прекршајном пријавом,али је остао горак утисак да се овај бави криминалом-јер га у томе подржава милиција.
Последње провокације муфтије Зукорлића (тражење "дарова" у виду позитивне дискриминације...)су смишљене на изазивање антимуслиманских испада које ће овај према
Препоруке:
0
0
21 понедељак, 05 април 2010 07:56
драгослав павков-наставак
потреби користити у кампањи против Републике Србије.Због тога апелујем на све који осећају потребу да се оглашавају овим поводом да у својим иступима не износе стереотипе већ чињенице.Стереотип је "у судском спору муслимана и Србина,Србин нема шансу да добије спор (парафраза)..."Верујем да је ово истина јер знам ко и како тамо суди и пресуђује.Али ако је овај чланак написан за оне које тек треба информисати о томе,сва је прилика да ће бити занемарен као врста српске пропаганде и уобичајеног кукумавчења.Данас,у 21.веку нико неће поверовати да се у сред Србије судује по начелу "кадија те тужи-кадија ти суди".Нико осим оних који знају да је то нажалост тачно,али чланак и није за њих,већ за оне који то тек треба да сазнају.Имате г.Јанићијевићу тамо сасвим довољно примера бахатости и осионости муслиманских првака који се не могу демантовати,па пишите о њима;На пример,ко је издао дипломатски пасош Муамеру Зукорлићу?Ко је његовом обезбеђењу издао дозволе за ношење аутоматског оружја?Ко су Срби који у корист муслимана,а против Срба крше закон,ко их је поставио на места на којима се налазе и шта о њима мисле сународници...И водите рачун о референцама на које се можете позвати.Јер ако су вам референце рекла-казала,уместо упозорења јавности добијате антипропаганду...Све најбоље вам желим,Христос Васкрсе!
Препоруке:
0
0
22 понедељак, 05 април 2010 10:30
lakon
Lake fekalije u reci Raska i teski metali u reci Ibar su "casa puna zdravlja" za korisnike kraljevackog vodovoda.
Препоруке:
0
0
23 понедељак, 05 април 2010 12:53
Смиљански
Браћо моја из Рашке,знам да немам право али вас молим,да издржите колико год можете,да будете сложни,да чувате своју Веру,писмо,језик,и да рађате децу!Знам да није лако,али другог избора немате,јер од Београда не очекујте ништа добро,осим,што ће ускоро да подрже Зукорлића,и увођење шеријатског права.Иако се оно већ примењује,што се види по забрани точења алкохола,масовно отварање млечних ресторана,по забрађњним женама,...Остали сте само без икакве помоћи,и подршке,и препуштени притиску вехабија,и осталих,а остављени од свог народа.Многи у Србији и не занају да ви постојите,њима је асоцијација за Рашку : Љајић,Угљанин,Зукорлић,џамије,џинс,а сигурно није Петрова Црква,Ђурђеви Ступови,Сопоћани,,,.Не уздајте се у своје Православне сународнике,јер њихов омиљени политичар је Расим,куну се и њега, и такмиче се ко ће више комплимената да му удели.Али он зато никада није указао на проблем исељавања Православних Срба,никад није рекао да је Н.Пазар центар нарко-мафије,никад није рекао да се млади из тог региона одводе у Турску на обуку у терористичке кампове,никад,,,.Посебно ће на удару бити житељи Прибоја,Нове Вароши,и Пријепоља, јер су тамо још увек у већини,Православни Срби.
Препоруке:
0
0
24 понедељак, 05 април 2010 14:10
MилошРС
Некако ми све звучи познато...
Турска, УСА, Запад...Када је УСА била на врхунцу моћи,а Русија у слободном паду, ''ударали смо контру'' и бивали баш онакви какви морамо. А данас, када иста УСА губи на свим ''фронтовима'' ми Срби им љубимо скуте и ''једемо змије,гуштере и остале акрапе по Охају ''
Не знам , али ја се лоше осјећам због нас таквих...Некако ме срамота.
Ал' ја сам само ''прЕчанин'', и ко ме шта пита,који се ето умислио да је Србин... и то у врјеме када је то јако популарно да не кажем ''профитабилно''.
Срам вас било.
Препоруке:
0
0
25 понедељак, 05 април 2010 14:45
Вози Мишко
Из тужног текста и пратећих коментара намеће се неминован закључак - остваривање давно направљеног плана о растурању Југославије и потом Србије (боље рећи српског народа) од стране ткзв. "међународне заједнице", "Империје" или "међународних кризних група", како вам драго, се наставља без застоја!

Сценарио се не мења јер Срби из ових двадесетак година наметнутих ратова, санкција, патњи и губитништва још увек нису научили да се могу спасти само свенародним окупљањем око минималног националног програма. Овде не рачунам на оне "Србе" који ће се сада "масовно" јавити да нас убеђују да се овде ради о, заправо, "европским вредностима", "елементарним људским правима", "опасном српшском национализму" и, на крају, да је све то, уствари, наша "српска параноја о завери" против нашег народа.

Наравно да следи етикетирање о нашој већ "доказаној и признатој геноцидности", а затим и обавезна психијатријска дијагноза. А на крају знамо да следи масовно исељавање и њихове хорске тврдње да се сада "ситуација на терену не може мењати".

Дакле, да поновим, да би се коначно стало на пут насилном растурању државе и народа, Срби морају да постигну јединство око минималног националног програма! Или да заћуте и препусте Другој Србији да доврши започети посао. Нажалост, ова друга "солуција" се чини много лакше остварљива...
Препоруке:
0
0
26 понедељак, 05 април 2010 16:11
Јован Стојковић-Бабунски
Када сам прошле године био у посети Призрену, наш комби предходили су полицајци из КПС а, углавном један је случајно промашио прави пут и довезао нас до турске базе, која је иначе ван сваког пута, онда је ту паркирао окренуо се ка комбију и почео да се смеје и ликује. Шиптари то стварно виде као симбол победе и повратка Турске на српску земљу.
Препоруке:
0
0
27 понедељак, 05 април 2010 16:44
brm
komentatori ponovo otkrivaju ameriku o demontazi srbije i u njoj revnosno uccestvuju prihvatajucci neprijateljku ideologiju do poslednjeg zareza... Srbi i muslinani...joss samo fali Srbi i partizanovci...
na naccin kako vam je
@vera
objasnila

a kako se boriti...sigurno ne opisima koji jako paussalno zvucce.. kako to verovatno iz dobre namere ccini pisac ovog teksta...
na ssto vam je
@dragoslav pavkov ukazao

DOMOVINA SE BRANI PRE SVEGA ZNANJEM
Препоруке:
0
0
28 понедељак, 05 април 2010 19:12
Дејан
@ brm

Није писац текста паушално окарактерисао ствари. Бошњаци се не осећају као Срби, и нема те наше приче која ће то да промени.

Многе европске земље су покушале у духу демократије и грађанског друштва да реше проблем интеграције.

Ниједна није успела.

Која земља је либералнија од Холандије, па ће на изборима да победи у догледној будућности Герт Вилдерс (неће међу интелектуалцима из неког њиховог "круга двојке", али хоће међу обичним светом).

Не знам више ни где сам читао колико су мало Срби заступљени у државним органима на подручјима Хрватске у којима живе. Ваљда су у Доњем Лапцу 90% становника Срби, а 90% полицајаца су Хрвати.

Не треба гледати предалеко за решења.
Препоруке:
0
0
29 понедељак, 05 април 2010 21:30
Kolona
Srbi se ponasaju kao Jevreji u II Sv. Ratu.
Jevreji su u kolonama, bez protesta i otpora, verujuci onima koji ih vode odlazili u smrt.
Bilo je i medju Jevrejima koji su znali sta se desava i pokusali da objasne svom Narodu, ali im niko nije verovao. Istina je bila teska za poverovati, i desilo se to sto se desilo.
Препоруке:
0
0
30 понедељак, 05 април 2010 23:45
Здравко
Srbi se ponasaju kao Srbi u II Sv. Ratu.
Srbi su u kolonama, bez protesta i otpora, verujuci onima koji ih vode odlazili u smrt.
Bilo je i medju Srbima koji su znali sta se desava i pokusali da objasne svom Narodu, ali im niko nije verovao. Istina je bila teska za poverovati, i desilo se to sto se desilo.

Oвaj би могло и овако. Ко нас је клео није губио време.
Препоруке:
0
0
31 уторак, 06 април 2010 03:14
jova(mali)
Citam nocas o pokusajima stanovnistva Stare Srbije da se oslobodi Turaka, i zbog toga, strahovitom teroru nad stanovnistvom od Arbanasa...Usred toga, i vapaja stanovnistva da Srbija nesto ucini, sledi zahtev tadasnjeg britanskog konzula/1860.g., da Srbija vec jednom prestane sa svojom velikosrpskom politikom, i ne podrzava pobunjenike. Nista o turskim/arbanaskim/bugarskim zlocinima...I naravno usledile su jos vece odmazde nad narodom srpskim.
Circulus viciosus, rekli bi.
Tako poznato.
P.S.Tadasnja Srbija nije zarezivala doticnog engeleza! Ni d'izrailija. Ni to sto su oni britanska imperija...I bez podrske Rusije-forsirala bugarsku, ipak uspela da kolko tolko bude svoj na svome.
Препоруке:
0
0
32 уторак, 06 април 2010 04:34
Maksim V.
Isti scenario kao na sarajevskoj regiji....
Draga braco iz Raske, to je vec vidjeno u Sarajevu i okolnim opstinama. Policija i mediji su sve znali, ali niko to nije publikovao.
Pred raspad bivse BiH, samo na Ilidzi je bespravno napravljeno preko 3600 kuca, mahom su to bili siptari sa Kosova i Sandjaklije. U tramvajima drugim vozilima u grdaskom prevozu su bilie trojke kao "kontrolori karata". Imali su ovlastenje da kontrolisu licne karte, e oni su bili profesionalne ubice specijalnim nozevima "bodez". "Trojke konrolori-revizori" su bili iz Sandzaka i narocito u nocnim satima izboli su na stotine Srba muskaraca. Znak njihovog raspoznavanja su bile krace nogavice pantalona i bijele carape. Mediji u Srbiji su takodje znali za ta desavanja, ali medijska blokada je bila konstantna, kao i danas?!
Cuvajte se i na vrijeme reagujte kako vam se nebi isto desilo kao u Sarajevu.
Srecno....
Препоруке:
0
0
33 уторак, 06 април 2010 08:13
Ibrahim
Objasnite mi zasto Sandzak u Srbiji ne bi mogao da ima polozaj kao sto Republika Srpska ima u BiH?
Препоруке:
0
0
34 уторак, 06 април 2010 09:49
брм
@ dejan
"Многе европске земље су покушале у духу демократије и грађанског друштва да реше проблем интеграције.

Ниједна није успела."

која није успела?
у којој постоје Санџаци и Војводине?
у којој држављани арапског, турског, сенегалског, пољског.. порекла нису Фрнацузи/Немци, Британци..?

то што се неки Бошњаци задојени читав век екстремним идеологиојама, не осећају Срби, као што се и после 3-4 века осећа санџачка дијаспора у Турској(национални Турци српског порекла)- очит је доказ супериорности нормалних (Турска, Холандски десничар ког анаводиш, Француска, ,Русија..)над екстремним(режими Босне, Србије, Црне Горе СССР-а..)идеологијама..

утолико је суицидније да и ми православни Срби усвајамо туђе екстремне идеологије


вратимо се Вуку - Срби сви и свуда

поздрављам све Србе "и партизановце"
Препоруке:
0
0
35 уторак, 06 април 2010 09:52
брм
@ dejan
"Ваљда су у Доњем Лапцу 90% становника Срби, а 90% полицајаца су Хрвати."
по тој аналогији би у Новом Пазару требало да буде више полицајаца Бошњака
сам себи упадаш у реч..овај пример нам баш не иде у прилог
Препоруке:
0
0
36 уторак, 06 април 2010 11:19
брана
Не смемо да се бојимо ничега! Ми смо једини народ који је у злочиначка времена имао Светитеља на земљи! И читав свет је гледао како Срби сахрањују свог Светог Патријарха.
Хтење Европе да нас сатре, уништи, да нас нема на лицу земље, доминира читавим 20. веком и изгледа треба да кулминира у 21. Али по оној библијској речи: ''да се благодат Божја у немоћи пројављује'', тако и ми Срби треба да се надамо у помоћ Божју, и само у помоћ Божију, никакви кинезијанци, русијанци...
Ми немамо могућност да изаберемо другу власт, јер једноставно не постоје људи! Ми их све знамо и нико не би био другачији од ових садашњих, да се не заваравамо. Свој низак духовни ниво и помањкање националне свести сви они свакодневно исказују у јавности, а најгори су: Шутановац који не схвата да пре него што официру да стан, мора да му да смисао, Палма који мења исказе у потпуности два минута пре одлуке, Николић који млитаво исказује своје млитаве ставове... итд.
Распарчавање претходи сабирању. Али пре сабирања Срба и уједињавања српског националног бића, морамо још много да претрпимо. Господ ће нам дати снагу све да издржимо, само ако стојимо уз Њега.
Биће нам и Пут и Истина и Живот у временима која долазе.
Препоруке:
0
0
37 уторак, 06 април 2010 17:58
Дејан
@ брм

Нисам разумео оно за идеологије.

Интеграција муслимана у Европи није успела. Да јесте, не би данас морали да забрањују забрађивање жена. Једноставно је превелики јаз између култура.

Ти мене ниси разумео за аналогију са Доњим Лапцем.

Прочитај пажљивије, па ћеш да разумеш.

@ Ibrahim

Србија је држава са историјом, традицијом и територијом. У време Берлинског конгреса је било ваљда 26 држава на свету, међу њима су биле и Србија и Црна Гора. Сопоћани су направљени много пре него што су твоји сународници из "Санџака" прешли из православља у ислам.

Босна је са друге стране плод трулог компромиса. Три народа без ичег заједничког морају да живе заједно искључиво вољом странаца.

Према томе, не можемо ми некоме ко је тек пре 15 година смислио себи име одједном да поклањамо аутономије.

На мржњи према Србима и Србији се не гради идентитет. Погледај судбину "Помака" у Бугарској, видећеш да смо ми као народ били коректни према вама.
Препоруке:
0
0
38 уторак, 06 април 2010 18:54
@Ibrahim
Objasnite mi zasto Sandzak u Srbiji ne bi mogao da ima polozaj kao sto Republika Srpska ima u BiH?

U BiH zivi 37% Srba, a u Srbiji (ne racunajuci KiM) 1,8% Bosnjaka.
43,5 Bosnjaka u BiH i 2,3% Bosnjaka u Srbiji (prema popisu iz 1991) dobili su pola Bosne.
Malo li je?

http://en.wikipedia.org/wiki/Demographic_history_of_Bosnia_and_Herzegovina
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographic_history_of_Serbia
Препоруке:
0
0
39 уторак, 06 април 2010 21:33
Ibrahim
@Dejan

Bosna je takodje drzava koja je postojala jos u srednjem vijeku. A Stjepan Kotromanic koji je vladao u XIV vijeku svoj narod naziva dobrim Bosnjanima. To je znao i Ilija Garasanin koji u nacertaniju vise puta koristi naziv Bosnjak, taj naziv je koristio i Njegos u gorskom vijencu a i Austro-Ugarska je toga bila svesna nakon 1878. To sto u SHS i SFRJ nisu priznavali nasu naciju pod tim imenom je druga stvar.
Na osnovu cega mozete da tvrdite da Srbi zive u BiH na silu a da je sa druge strane Sandzak u Srbiji nesto sasvim normalno?
Препоруке:
0
0
40 среда, 07 април 2010 00:07
Дејан
@ Ibrahim

Проблем је што у одсуству праве историјске утемељености покушавате себе да припојите за нешто што нема везе са вама.

Босна није историјска држава Бошњака, тј. исламизованих Срба и Хрвата, нити можете да повежете географски појам Босне са неким вашим идентитетом.

Срби и Хрвати у Босни би се сместа припојили својим матицама да није међународне заједнице. Уосталом ако то није тако, чему хистерија око референдума у Републици Српској.

Права је истина да је Отоманска империја била једна тлачитељска, назадна псеудо-империја. Погледајте какве трагове је немачко присуство оставило на деловима некадашње Југославије.

Упоредите то са турским "печатом".

У свакој исламској земљи влада велики притисак на верске мањине. Доказ је раздвајање Индије и Пакистана, где је од 1947. Пакистан постао 99% муслиманска земља, док је Индија задржала своју верску разноврсност.

Под истим условима су и Турци на Балкану завели исламски поредак у коме су јасно раздвојили грађане првог реда (све муслимане) од грађана другог реда (хришћана).

Прелазак у Ислам, или "потурчавање" је појава која је била распрострањена на целом Балкану.

Према томе, питање вашег идентитета нема везе са Босном. Степан Котроманић нема везе са Исламом или Бошњацима.

Овде има и таквих који Војводину као географску област покушавају да повежу са неким вишим, рекло би се националним идентитетом, међутим ти покушаји изгледају прилично гротескно. То су Срби који живе у делу земље који је некада припадао Аустро-Угарској, ништа више.

И даље су Срби.

Исто важи за вас Бошњаке (није моје да намећем свој став како неко треба да се зове). Нисте ви неки староседеоци Босне. Притисак је био велики, неко је поклекао, прешао у Ислам, и то је то. Правити од изнуђеног потеза нацију је психолошки разумљиво, али не и истински одрживо.

Уосталом којим језиком говорите? Додавање турцизама не чини нови језик (боље онда причајте турски). Причате језиком Срба и Хрвата.
Препоруке:
0
0
41 среда, 07 април 2010 02:14
Горан Јевтовић
@ Дејан

Браво за последње коментаре!
Препоруке:
0
0
42 среда, 07 април 2010 07:52
драгослав павков@Дејан
Расправа о идентитету се води на другом месту,у коментарима на текст професора Антонића,али кад је Ибрахим већ ту...
Па могли бисмо у нечему да се угледамо на Хрвате...Фрањо Туђман је био свакојак али сигурно није био глуп.Данашња Хрватска је плод његовог студиозног проучавања грешака оних који су кроз историју владали том земљом.Да не идемо даље у прошлост;
Мислим да ћемо се сложити да је Тито био пре свега Југословен,да му је циљ био јака југословенска федерација.Грешка коју је направио (а Туђман уочио) је у томе што се није до краја обрачунао са свим снагама које су биле против Југославије током другог светског рата,већ је уплашивши се њихове бројности одлучио да део физички уништи,део позатвара,а остатак уплаши-и уместо истином,настави да влада страхом.Тако је у Хрватској после Блајбурга и "крижног пута" ипак остао да постоји нуклеус отпора Југославији.Пошто је херцеговачком или далматинском просечном сељаку доста тешко објаснити како му је то Југославија,држава у којој је први пут у "тисућљетној повијести" постао свој на своме крива што му је тата нестао '45,а већина рођака по Немачкој и Јужној Америци,хрватски прваци из '71 су им показали неког опипљивог-Србе.Како тамо нема хрватске фамилије из које неко није страдао у усташама или домобранима,а СВИ Срби су били на супротној страни,у партизанима или четницима свеједно,игранка је могла да почне.Томе су само доприносили разни бахати Срби који су се дочепали неке власти,најчешће на основу родбинских веза са "револуционарима".Туђман је проблем правилно препознао и избегао Титову грешку;Најпре је на своју страну мобилисао тзв. међународну заједницу.Затим је на начин прихватљив тој "заједници" организовао и спровео Бљесак и Олују,и свео Србе на мање од 3% "пучанства".Под притиском странаца је затим донео Закон о опћем опросту,али је задржао право да Србе на које се тај закон односи не прима у службу на послове одбране и заштите уставног поретка.Ко може да замери Хрватима што у полицији не запошљавају бивше
Препоруке:
0
0
43 среда, 07 април 2010 08:22
драгослав павков-наставак
непријатељске војнике?То може да нам се не свиђа-али аргумената за напад на хрватску власт по том питању немамо.Јер као што је истина да у Доњем Лапцу живи 90% Срба,такође је истина да су сви они били против државе каква је Хрватска данас.И у међувремену су изгубили рат против те државе.Јесу ли се требали одлучније борити или наћи бољег савезника-то је тема за неку другу дискусију.Овде бисмо могли да се запитамо:А зашто ова држава не поступи по хрватском моделу?Мислим,њима то нико озбиљан не замера,зашто и ми не радимо исто?Код нас рецимо,у сред Србије у Новом Пазару слободно живи човек,Бошњак,кога Р.Српска тражи због злочина које је као припадник Армије БиХ починио над сарајевским Србима;Годину дана после његовог постављења за команданта Армије БиХ,супруга Сефера Халиловића је дизала његову плату (од ЈНА) у Пријепољу (Србија);Држављанин Србије Ејуп Ганић,од Војног тужилаштва у Београду осумњичен за ратни злочин у Добровољачкој, 1996.године од стране тадашњих југословенских власти бива примљен као члан делегације БиХ у некаквим међудржавним разговорима;Међумуслиманска разрачунавања,све са пуцњавом из аутоматског оружја по улицама санџачких градова-и ником ништа!Ако се узме да је у "остатку Србије" сасвим нормално да се за ношење пиштоља добије годину дана затвора,колико се у Пазару добије за пуцање из калашњикова?Колико ако пуца Бошњак,а колико би добио Србин,ако му се омакне тако нешто?Како би Ибрахим прокоментарисао чињеницу да је суђење "трговцима белим робљем" уместо у Новом Пазару где се "бизнис" и одвијао и где су "бизнисмени" СВИ Бошњаци,одржано у Сомбору,пошто је "срећом" једна од оптужених "небошњакиња" и мештанка Сомбора?Кажем "срећом" јер да је и она којим случајем бошњачке националности-вероватно би се судило у Пазару и вук би појео магарца,или би се завршило са неким смешним условним казнама.Али,зар није трагично нешто друго:Да ова држава нема могућност да поштено суђење организује на једном делу своје територије,плашећи се некаквог притиска јавности?
Препоруке:
0
0
44 среда, 07 април 2010 09:29
брана
Извињавам се што упадам, сви причамо српским јеѕиком, хрватски јеѕик не постоји.
Препоруке:
0
0
45 среда, 07 април 2010 10:13
титоистичке предрасуде
@драгослав павков
Мислим да ћемо се сложити да је Тито био пре свега Југословен,да му је циљ био јака југословенска федерација.

Мрак.
Препоруке:
0
0
46 среда, 07 април 2010 16:36
МилошРС
Ибрахиме...

Не знам да ли си из Србије ,или из БиХ (Република Српска или ФБиХ),али покушати ћу ти одговорити на твоје питање ,питајући те...

Шта мислиш , како би се данас рјешавало муслиманско национално у БиХ питање да су Срби побједили на Косову 1389.и зауставили продор Турака на Балкан?
Гдје би ти данас био у тој причи ?
Претпостављам да би , у том случају , данас на и на твом кухињском столу још увјек била кошарица са васкршњим јајима .
Препоруке:
0
0
47 среда, 07 април 2010 16:51
Ibrahim
@Dejan

Bosna jeste drzava Bosnjaka, Srbi i Hrvati imaju pravo ziveti u njoj ali je nemaju pravo razbijati.
Ja sam Bosnjak a ne Turcin i svestan sam da su Turci okupirali Bosnu, ubili poslednjeg bosanskog kralja i mnogo kasnije slomili ustanak kapatana Huseina Gradascevica. Mada odnosi se menjaju i danas je Turska prijatelj Bosne.
Kako to Stjepan Kotromanic nema veze sa Bosnjacima kada on svoj narod naziva dobrim Bosnjanima? A Bosnu kao drzavu cuva pre svega Alah.
Primerima Indije, Pakistana i drugih vi pokusavate da kazete da su muslimani nazadni? Na vasu zalost niste u pravu, Bagdan je imao osvetljenje dok je London jos bio selo, zahvaljujuci nama ste ponovo dosli do Aristotela, u arapskom kalifatu su milioni hriscana i Jevreja slobodno ziveli. Kako su tada prolazili Jevreji u hriscanskim zemljama? A sultan Saladin nije pravio odmazde cak i nakon brojnih zverstava krstasa.
Препоруке:
0
0
48 среда, 07 април 2010 21:25
Дејан
@ Ibrahim

Нема разлога за љутњу. Не могу да прихватам квази-историју као факат.

Баш сам погледао и Начертаније.

Јесте, тако је, спомињу се Бошњаци:

На источног вероисповеданија Бошњаке већи уплив имати неће бити за Србију тежак задатак Више предострожности и вниманија на против тога изискује то, да се католички Бошњаци задобиједу. На челу ових стоје фрањевачки фратри.


(О политики Србије у смотренију Босне, Ерцеговине, Црне Горе и Сјеверне Албаније- под 6)


Дакле у преводу на обичан српски језик: за православце у Босни неће бити проблем, док ћемо католике у Босни теже да придобијемо јер слушају своје фрањевачке фратре.

Бошњак је Гарашанин користио очигледно као географски синоним за некога из Босне, као кад се каже Шумадинац, Херцеговац или Личанин.

Географске ознаке не значе националну припадност. Уосталом "Санџак" је и у Црној Гори делом, а тамо се велики број људи изјашњава као "муслимани", а не "Бошњаци".

Полуистина је гора од лажи, јер лакше заведе неупућеног. Тако је и вама сервирана прича о Начертанију, Степану Котроманићу и другима, АЛИ ВАН КОНТЕКСТА.

Уосталом довољно је за вас да вам се наведе питање вашег језика. Да сте ви народ стари, са коренима од тог Степана Котроманића (добар је и хришћански великаш у одсуству бољег примера, дај шта даш), па ваљда бисте имали неке праве босанске речи.

Не мислим турске. Не мислим на додавање слова "х", као рецимо - дохакао сам им у овој расправи.

То није језик. То је једноставно смешно, као када је председник Скупштине Црне Горе, нама драги Ранко Кривокапић, отворио заседање скупштине поздравом на црногорском.

Кажу да су се сами посланици насмејали.

Босна је држава Срба, Хрвата и Бошњака. "Санџак" (било их је око 300 у Турској) је турски назив за Рашку област, центар српске средњовековне државе, где су Сопоћани, Ђурђеви Ступови и Стари Рас, споменици светске културне баштине УНЕСКО-а, а не лаж узрокована одсуством правог идентета.
Препоруке:
0
0
49 среда, 07 април 2010 21:52
влкс
@ibrahim
Мислим да имаш проблем да схватиш да у средњем веку не постоје нације. Наравно да су његови поданици били Бошњани, јер су живели у Босни. Остаје чињеница да су једини народи који су споменути у 10. веку били Срби и Хрвати и да су њихове границе биле жупе Имота, Плива, Цетина,Ливно и река Врбас. Повеље босанских владара су биле писане на српском језику, а Твртко је послао војску на Косово. Стефан Томашевић је последњи владар српске деспотовине. На нашој страни су чињенице на вашој претпоставке.
Препоруке:
0
0
50 среда, 07 април 2010 22:01
Дејан
@ Ibrahim

Bosna jeste drzava Bosnjaka, Srbi i Hrvati imaju pravo ziveti u njoj


Хвала лепо на великодушности, али то исто може да се каже за Бошњаке, имате право да живите у Босни, али немате тапију на целу земљу. Договорите се, ако не може, опет се договорите, као Југославија, о мирном разлазу.

Имате 51% Босне, договорите се са католичким Бошњацима (тј. Хрватима) о томе коме ће шта да припадне.

Придобијте прво фрањевачке фратре (мало се шалимо).

То је то. Није Србија Алај Бегова слама, а Босна недодирљива и неприкосновена. Американци су отворили духа самоопредељења из боце, сад се сви морамо снаћи у тим околностима.

Ова прича о Багдаду је сувишма.Ренесанса се десила у хришћанској Европи.

Не омаловажавам ничију културу, али да није хришћанске традиције, тешко целом свету, без толико научника, писаца, филозофа.

Чувеног америчког писца Сол Белоуа су питали за мултикултурализам.

Он је питао ко је Толстој међу Зулу писцима.

@ Горан Јевтовић

Хвала. Поздрав!

@ Драгослав Павков

Имамо проблем што је Милошевић, као човек који је десетине пута био у Америци, био блажено несвестан светске ситуације, док је Титов генерал, који није видео иностранства (и вероватно говорио само руски) боље укапирао ствари.

Разлика је што је један волео своју земљу и власт, други је волео само власт.

Тако смо дошли у позицију да смо изашли из свега као губитници. Зато се данас понашамо као да се плашимо своје сенке. Сејачи српске катарзе у последњих 10 година не рачунају да нема ни државног ни економског напретка са народом кога си својим оптуживањем и тобожњом "деконтаминацијом" убио у појам.

Шта да очекује човек, кад се осећа као пребијен пас.

То нам је наша демократија дала.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
51 среда, 07 април 2010 22:54
@Дејан
Тако смо дошли у позицију да смо изашли из свега као губитници

12,2% Srba iz SR Hrvatske i 31,2% Srba iz SR BiH (prema popisu iz 1991) dobili su 49% SR BiH.
Malo li je?

http://en.wikipedia.org/wiki/Serbs_of_Croatia
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographic_history_of_Bosnia_and_Herzegovina
Препоруке:
0
0
52 среда, 07 април 2010 23:08
драгослав павков
Господине титоистичке предрасуде;
Цитат који сте навели је део мог обраћања Дејану.Значи,мислим да ћемо се Дејан и ја сложити у нечему.Никад нисам ни помислио да ће ми истомишљеник бити неко ко за себе узме псеудоним "титоистичке предрасуде".
Опуштено...
Препоруке:
0
0
53 среда, 07 април 2010 23:18
драгослав павков@Дејан
Хвала на труду који сте уложили да бисте пронашли Гарашанинов цитат.За онога коме је до чињеница то је сасвим довољно.
Међутим,мислим да је "Ибрахим" провокатор који се на овом сајту јавља и под другим никовима.Можда би због оваквих примера редакција требала да размисли о обавези остављања И-мејл адресе која би помогла модератору да санкционише такво понашање.Истовремено,ако нисам у праву-извињавам се коментатору Ибрахиму.Он (ако је аутентичан) свакако има право на своје мишљење,без обзира што ћу се свим снагама борити да такав начин размишљања оде на неко примереније место.
Препоруке:
0
0
54 четвртак, 08 април 2010 00:58
Дејан
@ Драгослав Павков

Ја сам лично против цензуре. Мени модератор два пута није објавио цео коментар, било је то моје виђење решења питања "брм"-а - како 6-7 милиона Срба да живи са 2 милиона Шиптара? (најчудније од свега нисам спомињао насиље, етничко чишћење и слично), други пут сам био превише циничан на мало гастарбајтерског хвалисања једног редовног коментатора. Пар пута су ми избрисани синоними за задњицу и сличне "ружне" речи, док ми једном није дато да окарактеришем једном речју како су гласали ЗЕС-ови бирачи 2008 (то бих жарко желео да кажем, али правила су правила). Све те корекције разумем јер су биле оправдане због културе дијалога (осим онога за Шиптаре у Србији).

Добро је да се пусте и тотално дисонантни тонови, уз то нам иде у прилог када се јаве "огорчени Војвођани" који причају о независности, или Бошњаци који су добили извињење, па би сад и одштету.

Победа на идућим изборима ће да зависи од око 5% неодлучних.

На једној страни смо ми, на другој је "Друга Србија". Нико од та два блока неће да промени убеђење.

Остаје да покажемо неутралцима нашу страну приче, коју скоро сви медији прећуткују.

Уосталом довољно је да се упореде коментари са овог сајта и са других сајтова. Ово ће можда да звучи претенциозно, али у поређењу са другима, овде се окупља труст мозгова.

Не знам да ли је Ибрахим провокатор са више "никова", видим само да за човека вичног босанском језику много брка екавски и ијекавски.
Препоруке:
0
0
55 четвртак, 08 април 2010 09:45
брм
@ dejan
"Босна је са друге стране плод трулог компромиса. Три народа без ичег заједничког морају да живе заједно искључиво вољом странаца."

kad sam поменуо tuđе ideologijе mislio sam (između ostalog) баш na ovo

каква три народа?
ко нема ничег заједничког?
ти и Кустурица?
ја и Меша?
Мехмед паша и патријарх Чарнојевић?
надбискуп Змајевић и патријарх Чарнојевић?
СВИ ИЗ ИСТОГ БРАТСТВА, чак не ни племена

ако ниште друго имају бар оно што и одређује припадност ЈЕДНОМ народу - један(те)исти језик.

теорија о три народа је и измишљена вољом странаца

а овамо се бориш против Дукљана и Војвођана
Препоруке:
0
0
56 четвртак, 08 април 2010 10:00
брм
@ Дејан @ Драгослав Павков
слажем се са Дејаном...нервира ме кад се било ко прогласи за провокатора..ако је заиста провокатор, валда ћемо лако да га разбијемо аргументима..што се и десило на примеру Ибрахима..
жао ми је што је Дејану цензурисан баш одговор мени..ја волим да полемишем са неисто-(али)-мишљеницима..не са онима који не мисле и хорски понављају..јер сматрам да је истина једна па иако наизглед не мислимо исто кроз расправу ћемо доћи до ње одбацујући свако своје заблуде без сујете.
Препоруке:
0
0
57 четвртак, 08 април 2010 14:57
драгослав павков брм
У начелу и ја сам против цензуре коментара,али;
Провокатор је неко ко каже "Босна је држава Бошњака,Срби и Хрвати имају право да у њој живе али немају право да је цепају...(парафраза)".
Ако модерација не санкционише такво изражавање "патриотизма",да ли је у реду не објавити одговор неког "са друге стране" ко би на пример реплицирао са:"Бошњачка нација је измишљотина недоучених исламских фундаменталиста и постојаће само онолико колико то буде у интересу оних који вас тренутно подржавају.Ви сте сви бивши Срби и Хрвати чији преци су као људи без начела и достојанства мењали веру за вечеру.Босна као географски појам постоји много пре Бошњака,и не можете једноставно групу људи назвати по месту где су настањени и прогласити их нацијом.Ако вам је баш мрско да будете оно што сте-преостаје вам да будете поново Турци,што вам све до 1912. ни мало није сметало."?
Моје скромно мишљење је нас овакав ниво дискусије не би никуд одвео,па да су због тога потребне интервенције модератора у смислу да не пропушта текст који је провокација смишљена ради изазивања одређене реакције,све док га аутор не "упристоји".Наравно,ценим мишљење већине и не мислим да сам обавезно ја у праву.
Препоруке:
0
0
58 четвртак, 08 април 2010 22:29
Дејан
@ брм

Бошњаци и Хрвати се не осећају блиским нама, и нема те наше приче која ће то да исправи.

Наши хероји су за њих злотвори, и обрнуто. Видео си да не можемо ни око историје да се сложимо. Славимо различите празнике. Једни славе "Олују", другима је то дан жалости.

Нема ту ичег заједничког осим језика. Порекло се ту не гледа, ови јесу потурчени Срби али су у међувремену постали блискији талибанима него својим некадашњим сународницима Србима.

На Балкану помаже само опасивање берлинским зидовима. Ми оградимом своје, Хрвати своје, Бошњаци своје. Без добросуседских односа, без ичега. Што мање интеракције са другима, то је боље за све нас.
Препоруке:
0
0
59 четвртак, 08 април 2010 23:50
титоистичка балканологија
@Дејан
На Балкану помаже само опасивање берлинским зидовима. Ми оградимом своје, Хрвати своје, Бошњаци своје.

Зашто би се стварање националних држава на Балкану звало "опасивањем берлинским зидовима"? Па тако читава Европа живи.
Препоруке:
0
0
60 петак, 09 април 2010 02:04
Tutinac na prinudnom radu u sumadiji.
Vas tekst oslikava pravu sliku u RASKOJ OBLASTI.Ipak mislim da je ovo sve nedovoljno.Danas pisati o Tutinu gde Srba pravoslavaca gotovo da i nema ili o Crkvinama gde srba nema vec skoro jedan vek deluje dosta zakasnelo.Medjutim treba pokrenuti jednu siru akciju i pokazati pre svega srbima sta smo izgubili i sta gubimo i ovih dana.Mi pravoslavni srbi se selimo se na sever pod pritiskom gotovo ceo 20 vek.Mora da se stvori covek organizacija,udruzenje,koje ce pravoslavni zivalj da vrati na jug gde im je i mesto.Za pocetak zabranimo da bilo ko koristi rec Sandzak pri tome se izvinjavam nasoj braci srbima muhamedanske veroispovesti da moraju da shvate da je to Raska i samo RASKA.
Препоруке:
0
0
61 петак, 09 април 2010 14:00
Jovan G
Prema popisu iz 1948. u NR Srbiji je živelo oko 80.000 "muslimana srpskog jezika". Njih oko 80% su se nacionalno opredelili kao Srbi.
Posle masovnih čistki krajem 40-ih, okupaciona vlast se učvrstila, pa su se već 1953. svi oni, po partijskoj direktivi, izjasnili kao nacionalno neopredeljeni.

Inače, ono ruglo na Dedinju još uvek stoji.
Препоруке:
0
0
62 петак, 09 април 2010 16:44
Tutinac na prinudnom radu u sumadiji.
Citajuci komentare morao sam jos nesto reci,zakljucio sam da mi kao narod ne cuvamo svoje reci i jezik a drugi to vesto koriste.Evo nekoliko primera a vi vidite sta smo sacuvali.Ras,Raska,Racani,Kosovo,Metohija,Bosna,Ercegovina,Vojvodstvo,Vojvodina,Dalmacija,Skadar,Pec,Urosevac,Slavonija,Baranja,Prizren,Skoplje,Arbanasi,Rvati,Muhamedanac,Srb,Vlah i tako jos u nedogled.Znaci ne postoji sandzak,kosove,presevska dolina,slavonsobaranjska zupanija,bosnia,monte negro,vojvodina itd.Ali postoji Raska,Kosovo i Metohija,Juzna Srbija,Slavonija,Baranja,Bosna i Hercegovina,Crna Gora,Srpsko Vojvodstvo ili Srpska Vojvodina.Sacuvajmo svoj jezik i reci .Cuvajuci jezik sacuvacemo i teritorije.
Препоруке:
0
0
63 понедељак, 12 април 2010 06:27
Damjan
Nadam se da ce ovaj tekst osvanuti u Engleskom i Ruskom prevodu.

Izuzetno bi bilo korisno predstaviti ovaj tekst na drugim jezicima jer ovo je svojevrstan apel. U smislu jednostavnosti i hitnosti, blizak je apelima koje je pokojni Patrijarh Pavle upucivao sa Kosova za Beograd, a koji su takodje bili ignorisani od strane vlasti bas kao i ovaj sada.
Препоруке:
0
0
64 понедељак, 19 април 2010 07:08
Milan Vidmar
Unutrasnji neprijatelj je najopasniji, mnogo opasniji od spoljnog.
Spoljni neprijatelj bio nam je Broz i brozovci a unutrasnji, nasi susedi - cinkarosi. Sada politicare jedino briga da sacuvaju stolice a ne da usmere Srbe slozi i JEDINSTVU. Cvrst zakon u Raskoj (a uskoro i u Vojvodini) protiv terora nad srpskim zivljem doneo bi mir i sigurnost ali srpski politicari nece da se zamere svojim gazdama: vladi USA i Novom Svetskom Poretku. Nece da rezikuju svoje stolice.
Nasi popovi su takodje paraziti. Da nisu, propovedali bi svake nedelje po crkvama a takodje drzali bi dobrovoljna predavanja po skolama o smrtonosnom delovanju dzibre i krdze - rakije i duvana na zdravlje celokupne nacije a takodje o pobacajima kao najvecem zlocinu cedomorstva. Ali nasi popovi, jedino misle na sebe.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер