петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ганић наредио и водио напад

Kоментари (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 06 март 2010 15:10
thinking maize
Прво средити стање у Србији...
Препоруке:
0
0
2 субота, 06 март 2010 15:20
Горан Јевтовић
И, сада за све "неверне Томе", да ли је потребно исцрпљивати се у одбрани "еуропских вредности" и добросусетских односа у "региону западног Балкана"?!

Овај интервју у "Гласу Српске", поред онога што је недвосмислено и као на тањиру изнето о људскости Ганића, има једну снажну поруку - где је наша РТС и сви остали медији који су великодушно, од овога народа добили националне фрекфренције???

Битно је да ми имамо редовне и богате извештаје о разним "фешен виковима", затим вишесатне, темељне анализе успеха Партизана у Евро лиги, репортаже како је то Ајакс изгубио у холандском првенству... како смо узели нове кредите за младе научнике који ће нам након тога побећи у Европу (јер што би их финансирали иначе), извештаје да ли Гордон Браун лупа шамаре својим сарадницима.... да ли је Шарић имао 6 или 12 кућа и 24 ђакузи каде...

Е мајко Србијо, докле смо дошли.
Препоруке:
0
0
3 субота, 06 март 2010 16:01
Вози Мишко
Интересантно би било сазнати, а новинар се добро чувао да не уђе у тај део проблема, да ли је Хашки суд стварно имао на располагању баш те те доказе, односно оригиналне аудио записе? Јер, познато је да су Енглези изјавили да од Вукчевића очекују нове доказе у односу на оне које је Хашки суд већ имао.

Овакви интервјуи, нажалост, само "пале ватру" и ништа не рашчишћавају...
Препоруке:
0
0
4 субота, 06 март 2010 17:07
Сизиф
Било би заиста чудо да нам га изруче. Морали бисмо се запитати чиме то морамо платити. Уласком у НАТО, можда?
Препоруке:
0
0
5 субота, 06 март 2010 18:18
Zocha
Te snimke obavezno uruciti i Karadzicevoj odbrani. A za svedoka pozvati i kanadskog generala Luisa Makenzja koji za taj dan u Dobrovoljackoj ulici kaze da mu je jedan od najgorih u karijeri. On ce da posvedoci da je ucinjen najmuckiji masakr nad tim vojnicima koji su se povlacili iz Bosne.
Препоруке:
0
0
6 субота, 06 март 2010 19:09
Izazvao stradanja
Kad pogledate komentare u sarajevskom "Dnevnom avazu", posebno komentare citalaca - vidi se, uz neverovatnu kolicinu mrznje, i da gotovo niko ne osporava napad na kolonu! Medjutim, u svojoj zaslepljenosti gotovo svi smatraju da je taj masakr bio cin odbrane!? Jadni ljudi ne vide da je taj masakr neduznih, svim zakonima ratovanja zasticenih, i za odlazak spremnih mladih regruta, pripremio u velikoj meri i kasnija, neosporna stradanja gradjana Sarajeva! Pitam se - kako ti ljudi, od kojih su mnogi izgubili najdraze u ratu, ne vide da ih Ganic nije branio, nego da je izazivao njihovo stradanje? Uzgred, Ganic je (moralno) najnizi politicki kalibar medju tadasnjim bh-politicarima. U maju 1992. hteo se istaci ovom zlocinackom akcijom, jer mu ucinilo da je to dobra prilika da sebi digne cenu, ali je vec 1993.godine, kad je izbio sukob izmedju Hrvata i Muslimana, javno govorio da su Muslimani trebali ici u savez sa Srbima, od kojih su ionako postali!? Za razliku od Izetbegovica, kao i Siljadzica, koji se nama nikako ne mogu dopadati, ali koji su imali cvrstinu politickih uverenja - to za Ganica jednostavno nije vazilo. Napokon, on je i u predratno Predsjednistvo BiH usao kao - Jugosloven! On i kockar Kljuic prevagnuli su, nazalost, tog maja 1992 - jer ni Izetbegovic, ni Doko, tadasnji mininstar odbrane BiH, ni general Divjak, nisu zeleli takav scenarij! Moglo bi se, dakle, s pravom kazati svim zaslepljenim komentatorima: nije Ganic nikoga branio, Sarajevo ponajmanje, on je - skupa sa Jukom Prazinom - to Sarajevo samo izlozio vecem stradanju! Treba da odgovara za to, i to sigurno ne bi bio proces bosnjackom narodu, nego bezumnom cinu jednog konkretnog politicara, koji nije bio dorastao ni trenutku, ni mestu, kao ni svom prethodnom naucnickom ugledu. Inace, na svim stranama u nasim ratovima nasli su ljudi sa zvucnim titulama i delima, i pritom obavili svoj politicki posao - gore od najneukijih!
Препоруке:
0
0
7 субота, 06 март 2010 19:27
VLADAN CACAK
To da je navedeni naredio opsti napad na kolonu golobradih mladica(dece) je vise nego poznato.To da li imaju snimke razgovora,pred napad i za vreme napada-da!Nato ima bolju tehniku i naravno da su bili upoznati sa akcijom!Komunisticki generali i ostali oficiri su bili nespremni za rat a specijalno medju narodima tadasnje drzave.Cak su zaboravili sta su ucili u skoli-poslednji kasarnu napusta komandant.Idealno se namesta da im u ruke pada alija.Umesto da ga iskoriste kao zalog bezbednosti i sigurnog izvlacenja iz kasarne,oni smestaju aliju u kolonu prva tri vozila u koloni(zajedno sa glavnim staresinama kasarne).Time potpisuju smtnu presudu vojnicima iz ostatka kolone.Ja verujem drugu trifunovicu da je iskren i da se on zaista nada da ce doticnoga deportovati u Srbiju.Samo cini mi se da mu nisu rekli da je umro drug tito-saopstite mu to izokola da ga mnogo ne uzbudi.Ti i takvi titovi oficiri pocinju opsadu i granatiranje Sarajeva.Njihovi prijatelji,kolege,partijski drugovi dobijaju imformaciju-pocinje uskoro!Naravno svi bezbedno evakuisu svoje iz Sarajeva.Tada nastupa momenat napada i nesto sto nikada necu shvatiti!!!Ko moze narediti napad na Sarajevo u kome u tom trenutku zivi 80000 srba.Znaci da nikakvog plana za veliku Srbiju nije ni bilo.Ovo je klasican rat komunista protiv komunista-a sve na stetu srpskoga naroda.Danas njihovi sinovi i unuci(nazalost)zavrsavaju zapoceti posao.Sada pricaju o demokratiji i nose neke druge boje,ali su im tragovi i dalje crveni-krvavi!
Препоруке:
0
0
8 субота, 06 март 2010 22:53
Симић Манојло
Постоје озбиљне разлике у приступу .
Српски народ , у својој самокритичности ,исказује
спремност да од својих бораца за слободу , направи
ратне злочинце .
Они , од својих очигледних ратних злочинаца , праве
народне хероје .
Што је већа наша спремност на попуштање пред лажима, већа је и њихова мржња која продукује све
више и више оптужби .
Ако енергично не прекинемо ланац лажи који као
" perpetuum mobile " репродукује сам себе ,лаж
ће постати истина , а лажљивци ће и сами почети
да вјерују у своје лажи . Већ су почели .
Њихова мржња је тешка болест . Неизљечива , ако им
на њу на вријеме не укажемо , и енергично је
одбацимо .
Препоруке:
0
0
9 недеља, 07 март 2010 01:51
драгослав павков@Горан Јевтовић
У праву сте.Нема смисла доказивати пријатељство непријатељу.Он је непријатељ и њему треба показати снагу.А код нас већ одавно снагу показују они који је заправо немају,приврженост "европским вредностима" они који чине баш све оно што је у Европи којој наводно теже изричито забрањено.Као и обично,ево примера;
-У јеку кампање српских непријатеља да окупе што више присталица за акције које планирају да покрену против Срба и Србије '94/95 године,Шешељ у неким новинама прети да ће уколико се НАТО усуди да нападне положаје ВРС,ракетама које је добио од оног кловна Жириновског гађати Рим и остале европске престонице.Ако је неки Кушнер,Анри-Леви,Холбрук или било који НАТО пробисвет до тада и имао неку дилему у вези тога дали је легитимно напасти Србе из ваздуха-овим је добио ничим изазвано оправдање у виду изјаве председника највеће опозиционе странке у Скупштини Србије.Коме је овим трабуњањем Шешељ нанео штету,а коме корист?
-Војни суд у Београду је на затворску казну осудио генерала Владу Трифуновића,бившег команданта вараждинског корпуса ЈНА јер је хрватској паравојсци предао наоружање и мтс јединица којима је "командовао".У оно време већина Срба је била спремна да га разапне јер је осрамотио традиције српске војске и ЈНА које се наравно никад не предају.Џаба указивања на чињеницу да је иста Врховна команда која му је наредила да "брани" Вараждин до последњег човека,месец дана раније истом том команданту наредила да из јединица отпусти војнике Словенце,Хрвате,Шиптаре...
-Иста та српска јавност нема никакав проблем са чињеницом да кукавни генерал Кукањац који је пожурио да се са Изетбеговићем у возилу на челу колоне извуче из Сарајева остављајући своје војнике да их масакрирају муслимански одметници,до краја свог живота мирно крцка генералску пензију...А супруга првог команданта армије БиХ Сефера Халиловића је у Пријепољу још годину дана после Добровољачке на пуномоћ дизала његову плату коју му је уплаћивао финансијски орган ЈНА.
Препоруке:
0
0
10 недеља, 07 март 2010 01:54
ТОПОЉ
Репертоар мржње из федерације такозване БиХ упућен Србима и српској држави поводом хапшења ратног злочинца Ејупа Ганића је застрашујући.Ево вам поштовани коментатори на увид један доказ,доказ који говори о томе да је у великој заблуди онај ко тврди да је у тој монструм држави могуће живјети заједно.Sarajevo-x.com,датум 03.03.2010,вијест објављена у 16:45 под насловом:"Ганић остаје у притвору".Обратите пажњу на ник-mustuluk-оставио поруку у 18 и 16 03.03.2010.Јавно се обрадовао смрти српског књижевника Моме Капора и то на начин својствен многима који на том порталу нису цензурисани.То је та "мултиетничка" БиХ данас.Од овог које оставио овакву гадост на овом порталу гори су они који су му пустили коментар,а прије свих њих гори су редом,Комшић,Силајџић и сви они који се упињу из петних жила да једну безвриједну људску нулу типа Ејупа Ганића извуку из затвора.Такви протестују испред српске амбасаде у Сарајеву.Србија треба да прекине све дипломатске односе са квази државом,тзв.БиХ,те да отвори конзулат у Бања Луци.За почетак.Послије зна се.Независност РС и присаједињење Србији.Сарајево(овакво Сарајево офарбано у зелено уздуж и попријеко у сваком погледу) треба заборавити.Онај ко нема слуха за побијене Србе,и то су убијани у најстрашнијим мукама,са таквима треба завршити разговор заувјек.Горе наведени примјер само је један у низу гадости који се могу прочитати на федералним интернет порталима а упућени су на рачун Срба,Србије и РС.Онај ко прижељкује српску крв,са таквим ја немам о чему да полемишем.
Препоруке:
0
0
11 недеља, 07 март 2010 02:01
ТОПОЉ
Само да дам једну исправку.Наиме,умјесто ријечи конзулат(он већ постоји у Бања Луци)треба да стоји,амбасада Србије из Сарајева треба да буде премијештена у Бања Луку.Извињавам се на грешци која се десила због брзине куцања.
Препоруке:
0
0
12 недеља, 07 март 2010 02:19
драгослав павков-наставак
-Председник Србије не треба да зна пуно да би био успешан на својој дужности.Он има сасвим довољно саветника из свих области,тако да немам никакав проблем с тим што је човек психолог по струци,а досад се бавио просветом,телекомуникацијама,одбраном,а ево сад нас усрећује руководећом улогом у свим областима живота.Али председник сваке државе па и Србије би морао да зна да мора да поштује устав земље којом влада.А тај Устав каже да неко ко хоће да буде председник републике мора замрзнути функцију у својој политичкој странци,или на њу поднети оставку.Овом нашем ништа слично не пада на памет,јер ОН је алфа и омега у држави.Ево,још само он ће кршити Устав (па шта,кршили су га и они пре њега) док уведе у земљу ред и владавину права-а онда,ако неко дође на ту функцију после њега,може мирно почети са поштовањем уставних одредби.Верујем да и другде у свету постоје слични диктатори,али многи од њих макар покушавају да својим брљотинама дају привид законитости.Овај наш је толико бахат да само што не каже:Држава-то сам ја.Он предлаже резолуције о признавању геноцида,извињава се кољачима у име жртава,води спољну и унутрашњу политику-премијер је његов фикус,најављује хапшења непослушних,својим другарима из "веселих осамдесетих" намешта милионски рекет целог друштва,уређује медије,чак је зачепио уста и јуродивом Тијанићу...
А ми никако да схватимо да "Европа" на Србију гледа као на комшијско двориште у коме је отворена септичка рупа,а њима долазе гости на вртну забаву...И упорно се упињемо да их убедимо да из нашег сенкрупа миришу љубичице.А не мирише већ смрди.И за смрад смо одговорни ми,који гласамо или не гласамо на изборима.Можда је неком лакше да мисли да су нам ове "жутаће" довели папа,масони, морони,САД,итд,али остаје чињеница да је на прошлим изборима ЗЕС добио највише гласова Србијанаца.А зашто су Србијанци поверовали у бајке о 1000€ од Динкића,о 300 000 Фиата из Заставе годишње,то је већ тема за социолошку студију.Можда да је напише Зорица Томић кад остане без посла.
Препоруке:
0
0
13 недеља, 07 март 2010 02:37
драгослав павков-коначно
Ко је гласач који може да поверује да ће из Заставе свакодневно излазити хиљаду аутомобила?Зар давање права гласа таквима није злоупотреба бирачког права?Па толико аутомобила не производи Детроит.Зашто људи не верују својим очима и ушима већ политичарима?
Да небисмо нестали са ових простора морамо почети да гледамо своја посла.Није наш проблем што нас не воли нико од комшија.Ми морамо постићи да нас они уважавају,а ако нас притом и заволе-благо нама.А нико нас неће уважавати ако смо снисходљиви према сваком белосветском који нам дође да нас лустрира,денацификује,едукује,итд.Можемо ли ми као народ схватити да Немцима и њиховим подрепашима из прошлости хитно треба саучесник "са друге стране" који ће им послужити као пример којим ће доказивати да то што су побили шест милиона Јевреја као део плана за уништење читавих раса није ништа необично-ево,и Срби су недавно радили исто...Али то не може постати историјска чињеница све док то ми не признамо.А на добром смо путу да допустимо да ова власт управо то и учини.Колико се то плаћа у чврстој валути не знам,али да има цену-има.
Препоруке:
0
0
14 недеља, 07 март 2010 13:44
300 + 1
Komentatori Dnevnog avaza su protekle nedelje trazili kidnapovanje stranih ambasadora i njihovu razmenu po principu svi za sve, za pritvorenog gospodina Ganica. Slicno nasilje nad Srbima (ne kidnapovanje vec ubijanje snajperima) trazili su, nek tako davno citaoci jednog e-magazina druge Srbije.

Svima koji imaju problem sa zlocinom u Dobrovoljackoj savetujem da odu na sajt Avaza i procitaju komentare citalaca.Ako ste ikada imali sumnje da je u BiH vladao gradjanski rat ciji pocetak je maglovit i nejasan, valjda ce vam biti jasna jedna stvar. Oni su izazvali rat.

Bez rata, bez pokolja koji su izazivali druge pokolje, bez sopstvenih zrtava koje su ekspresno i surovo zrtvovali i proizveli u mucenike, ne bi imali sopstvene nacionalne mitove. Iste one koje podrzava druga Srbija. Ni to im, medjutim, nije dovoljno. Bolesna mrznja koju neguju vodi ih pravo, ekspresno u propast. Izgubili su Jugoslaviju, a i sopstvenu, 'ponosnu' BiH. Procirtajte komentare.

Sudjenje Milosevicu nije bilo sudjenje Balkanskom kasapinu. Sudjenje Karadzicu nije sudjenje Ajhmanu. Sudjenje Seselju? Ne vredi trositi reci. Onima koji su izazvali rat na Balkanu nikada nece biti sudjeno. Ganica necemo dobiti. Muslimani i Hrvati su se opet, kao i uvek, svrstali na stranu gubitnika. O srpskim kvislinzima i da ne govorimo.
Препоруке:
0
0
15 недеља, 07 март 2010 14:16
Petar
Генерал Кукањац није испоштовао пријаве обавјештајаца и органа безбједности да ће колона бити нападнута?
Kakav "general" takav i rezultat.A kakvi su nam ovi sadašnji generali?
Препоруке:
0
0
16 недеља, 07 март 2010 18:56
LjiljanaNl.
General Kukanjac je svo vreme na radiju kukao kako je on humanista. To je bio odgovor na optuzbe za zarobljavanje Alije.
Препоруке:
0
0
17 недеља, 07 март 2010 21:12
Велики брат
12 недеља, 07 март 2010 01:19 драгослав павков
А тај Устав каже да неко ко хоће да буде председник републике мора замрзнути функцију у својој политичкој странци,или на њу поднети оставку.Овом нашем ништа слично не пада на памет,јер ОН је алфа и омега у држави. - Има један човек из Београда који је од Уставног суда тражио забрану ДС због тога што њен председник, истовремено и председник Србије, крши Устав. Одговорено му је да грађанин-појединац не може тражити тако нешто, а пошто другим странкама и организацијама то очигледно не пада на памет, а Уставни суд неће сам да покрене тако нешто, онда г. Председник и даље може да га крши. То је Србија, гледајте и даље.
Препоруке:
0
0
18 недеља, 07 март 2010 21:25
Милодан
Није спорно да се 3. маја 1992. године у Добровољачкој улици у Сарајеву десио страшан злочин. Такође, мислим да сви који су у овом масакру учествовали морају сносити одговорност. Без обзира о коме се ради, почев од инпиратора, налогодаваца па до директних извршилаца. Наравно, мислим на оне који су још у животу. Из горњег текста у чију истинитост немам разлога да сумњам се може закључити да у свему томе Ејуп Ганић није невин. Али, то суд треба да утврди. Где ће се судски процес против осимњичених спровести је озбиљно питање имајући у виду да је у фебруару потписан споразум Министарстава правде БиХ и Србије у коме је постигнут договор да се судски процеси обављају у земљи где су се злочини десили. Дакле, у Босни и Хрецеговини. Поставља се питање: Шта се до сада чекало? Да ли је у питању "политичка воља"? Какве везе има ова "воља" са спровођењем правде. Генерал Кукањац? Лака му земља, проста му душа, Бог нека му опрости али не смемо изгубити из вида да је у конкретном случају испољио крајњи дилетантизам, који не би испољио ни обичан - добро обучен војник, редов. Видео сам на Е-новинама интервју са пензионисаним генералом АРБиХ Јовом Дивјаком, који такође не спори све ово што се десило и чије ћу делове, ако ми модератор дозволи, пренети у преосталом делу овог и у наредном коментару уз велики труд да пренети делови интервјуа не буду ван контекста целе приче:
* Bili ste na licu mesta tog 3. maja 1992. godine. Šta se zapravo desilo u Dobrovoljačkoj i kakva je odgovornost oficira obeju strana za pogibiju vojnika?
Zaboravlja se od strane Beograda i RS, ili je to namerno, da je sve počelo 2. maja. Naime, tog dana zbog odsutnosti Alije Izetbegovića verovatno je procenjeno da je grad u manjem haosu, a Armija BiH koja je tada još uvijek bila TO BiH, bila je nenaoružana, nije imala teško naoružanje. Mala digresija: ovih dana je u Hagu Karadžić tvrdio da smo imali helikopter u gradu, što je smešno. Da se vratimo na 2. maj. Следи наставак...
Препоруке:
0
0
19 недеља, 07 март 2010 21:29
Милодан
Наставак претходног коментара...
U ranim časovima je počeo napad na grad, bombardovanje je u ta dva dana bilo jako, preko 50 građana je ubijeno. Vojska je tada sa dva pincgauera došla na 200 metara od Predsedništva BiH. Čitava ta akcija je bila da se izvrši vojni udar na Predsedništvo, i na taj način u odsustvu Alije Izetbegovića, da se uspostavi vlast u Sarajevu. Iza ta dva pincgauera išla su dva transportera a iza njih tenkovi, međutim, s obzirom na činjenicu da su naše protivoklopne grupe zaustavile pincgauere, da su ta dva vozila bukvalno spaljena, ostala motorizovana vozila su se vratila u Lukavicu i u Nedžariće. Taj dan je završen time što je Alija Izetbegović uhvaćen i odveden u Lukavicu. On je tvrdio da je zarobljen a komandant četvrtog korpusa je rekao da je samo zadržan. Šta se dešavalo u tom vremenu dok je Alija Izetbegović bio u Lukavici, ko je vodio pregovore i s kim, ja to ne znam. Neću da govorim ono što sam pročitao iz štampe jer to tog 3. maja, kada se desila Dobrovoljačka, nisam znao. Tog dana je došlo do razmene između Alije Izetbegovića i Milana Kukanjca, opet prema nekoj informaciji koju smo imali u štabu trebalo je da sa tri vozila iz Lukavice Alija Izetbegović dođe do Druge vojne oblasti i da dođe do razmene. Međutim, došlo je oko 30 vozila. U dva sata popodne na vozila su natovarena materijalna sredstva, dokumentacija iz Druge vojne oblasti, formirala se kolona i krenula prema Skenderiji. Kod Čobanije je kolona zaustavljena. Tog momenta sam naišao, popeo se na trotoar da pitam Aliju Izetbegovića o čemu se radi, a on me pita zašto je zaustavljena kolona na šta ja nisam imao odgovor. Nisam znao. Nakon pola sata toj koloni je dozvoljeno da krene dalje. Dok sam ja komunicirao sa Izetbegovićem, desila se pucnjava duž kolone, na koju sam komandovao „Ne pucajte!”. Taj snimak je prikazan više puta na televiziji. Posle toga kolona je krenula prema Lukavici a transporter sa Izetbegovićem ka Predsedništvu BiH, dok je Kukanjac nastavio ka Lukavici.
Препоруке:
0
0
20 недеља, 07 март 2010 21:35
Милодан
О одговорности Ејупа Ганића:
* Iz Srbije najavljuju da imaju jake dokaze, čak snimke da je Ganić naredio pucanje po koloni.

Ganić jeste u to vrijeme zamjenjivao Aliju Izetbegovića u odsutnosti. Svako ko zna malo oko vojske zna da je Predsjedništvo u toku rata bilo vrhovna komanda. Ne volim nagađanja. Tužilaštvo treba da utvrdi šta je ko i kako komandovao. U pravu ste da ima dosta snimaka koji se vrte po televizijama u kojima se može utvrditi da je neko iz predsedništva, odnosno iz TO, izdavao nekakve komande. Međutim, zaista bih želio da sve to utvrdi Tužilaštvo, nikako novine, niti propaganda, jer se time stvara još veća nesigurnost kod građana. Evo i danas, dolazeći s posla zaustavlja me svaki drugi, građanin i pita „Šta je ovo, šta nam ovo rade, pa valjda smo se mi branili.” Jeste, branili smo se, ali je bilo postupaka, to je činjenica, koji nisu u skladu sa Ženevskom konvencijom.
Препоруке:
0
0
21 недеља, 07 март 2010 22:42
zotri
u svakom slucaju kvalitet komentara "ovde" je bolji nego "tamo". zapenusani ekstremisti ne vole da cuju istini.

a da svi imaju da srede dosta toga je sasvim jasno. ovi "ovde" a vi "tamo"...

da ima imalo moralne osnove gospodin ganic bi vec davno omogucio da se sve rasjasni
Препоруке:
0
0
22 понедељак, 08 март 2010 08:39
луди скретничар
#Милодан#

Војни удар са два Пинцгауера?!?!

Е већу глупост нисам чуо! У два таква возила максимално стане 20 људи (укупно). Ово само у Е-новинама пролази, пошто им је читалаштво махом на цивилном одслужењу.
Препоруке:
0
0
23 понедељак, 08 март 2010 12:22
Милодан
@луди скретничар!
Iza ta dva pincgauera išla su dva transportera a iza njih tenkovi,.....
Само пренео део текста....Поздрав!
Препоруке:
0
0
24 понедељак, 08 март 2010 17:40
драгослав павков
Милодану хвала што се потрудио да пренесе део приче генерала Дивјака,али...
Чисто да не буде забуне;
Пинцгауер је возило величине мањег комбија намењено за превоз пешадијског одељења,значи максимално осам војника + командир.Иако сам се нагледао свачега,не могу да поверујем да би неко у напад на председништво БиХ послао два пешадијска одељења.Једноставно,само обезбеђење зграде је јаче од тог састава.Искуства из Вуковара '91 су научила сваког ко има соли у глави да су тенкови у урбаној средини прилично бескорисни,тако да сумњам у сценарио који је описао генерал Дивјак.Кад смо већ код њега,поменути је у ТО БиХ пребегао јер су га органи безбедности ЈНА обрађивали због сумње да је учествовао у крађи и отуђењу наоружања и опреме из РР-а мостарског гарнизона.Тачно је да истрага о овоме никад није завршена,али ако се некад и испостави да поменути војсковођа није лопов,издајник је несумњиво.Због тога и његово сведочење треба да послужи у сврху правдања његових активности везано за учешће у злочину у Добровољачкој,и првенствено тако га треба и посматрати.Питање је дали треба више да верујемо њему или својим ушима.А уши нам кажу да неки људи са типичним "сарајевским" нагласком командују неком да све "спали запаљивим смјешама","уништи сва возила која се крећу","зароби све из возила,и зна се шта даље" са њима...Ко су ти "људи" и "шта се зна",треба да утврди суд.Да би се то утврдило,окривљеног треба привести суду,у шта сумњам да ће се десити.Јер,ако нека земља има право да својим грађанима забрани да сведоче пред судовима у неком предмету,док се од друге под претњом санкцијама тражи да обелодани своје најчуваније војне и државне тајне-ту правде нема.Док се то не промени,свако ће веровати у "своју" истину -по Дивјаку или по Кукањцу,како коме више одговара.
Препоруке:
0
0
25 уторак, 09 март 2010 08:55
луди скретничар
Па сад може Дивјак и оклопну бригаду да смести иза та два пинцгауера, међутим чињеница је да ни луд човек без зрна војничког образовања (а то Кукањац свакако није био, ма шта мислили о њему), не би оформио такву нападну формацију. Сигурно на чело колоне не би истурио два незаштићена возила, са војницима испод цираде, а тенкове оставио у позадини. Доказ томе је да је Кукањац претходно успешно бранио зграду команде 2. војне области. Осим тога, све и када би веровали Дивјаку, зар не би након напада та два тенка отворила ватру по нападачима, макар са дистанце? Он каже уплашили се и тим провидним објашњењем затвара целу причу која је очигледно обична измишљотина, намењена да сакрије истину о томе да су подивљали сарајевски криминалци (Празина и сл.) били жељни крви. Резултат тога им је био да су уместо Кукањца добили за противника Младића, а даљу причу знамо.
Препоруке:
0
0
26 среда, 10 март 2010 00:50
Mitar iz Bijeljine
u magazinu "60 minuta" FTV su objavljena dva dokumenta koja na nedvosmislen način dokazuju krivicu E. Ganića. Prvi je izjava A.Delimustafića, a drugi je stenogram sa sjednice Predsjedništva od 4. 5. 1992. godine. Ova dva dokumenta na nedvoslimslen način dokazuju krivici E. Ganića. U istoj emisiji je objavljeen navodni dopis tužilaštva u Hagu, iz koga stoji da nema dovoljno dokaza za E. Ganića. Sumljam u autentičnost pošto sam imao prilike da vidim druge dopise, gdje jednostavno samo kažu koja je odluka. Recimo za "tuzlanska kolona" su dali četiri oznake "A" što znači podići optužnicu, pa je opet navodno Švedimen donio odluku o obustavi istrage. Koliko sam upućen u oblast ratnih zločina, jedna velika mašinerija stoji iza skrivanja muslimaskih ratnih zločina, od AID, preko advokata AID, do novčane podrške. Zna se da su svjedocima u predmetu Orić u Hagu nuđeni torbe sa novcem. Javna je tajna da je oslobađajuća presuda kupljena, kao i kod Sefera Halilovića.Tužilac u predmetu "Grabovica" nakon analize predmeta je utvdila da je predmet namješen. Vjerovatno niko nije primjetio da u Tužilaštvu BiH na predmetima ratnih zločina ne radi ni jedan Srbin. Ukupno u tom tužilaštvu su samo dva Srbina, sa glavnim. Za glavnog u pravosudnim krugovima kažu da je neko ko je predmet podsmjeha. Čovjek je izgubio svaki kompas sa realnošću. Odjeljenjem ratnih zločna u tom tužilaštvu nezvanično rukovodi Ibro Bulić, čovjek mutne pravničke i ratne prošlosti.
Препоруке:
0
0
27 петак, 12 март 2010 04:28
Sabko
Komandu je izdao Zagi a ne Ganic zato sto je vojska mimo dogovora ponjela sve i oruzje i dokumentaciju. Svakako taj je dogovor napravljen pod prisilom jer su kidnapovali presjednika drzave. Sve sto su se dogovorili sa Alijom ne vrijedi, oni teroristi su "hostage taker"-i i sa takvima nema pregovora. Ni na jednom sudu nebi se uvazio takav dogovor pod prisilom. Ganica ce pustiti jer tu nije bilo nikakvog krivicnog djela nego legitimna vojna operacija
Препоруке:
0
0
28 субота, 13 март 2010 17:58
obmana
bitno da je vest skliynula na neznam vise koje mesto. Dakle povodom smrti ZD slucaj Ganic vise nije prvi na udarnoj spici vec je to pokojni ZD. Hoce da pretvore zemlju u banana republiku koja ne vodi racuna o preko potrebnim stvarima a ponovo ce da optuze narod koji nije sastavljao niti glasao za ovu Vladu. Dakle za gajenje kulta licnosti opet ce da optuze narod mada je jasno da mu ovaj rezim teskom medijskom i ostalom manipulacijom namece takav pogled.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер