четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Лукашенко: Код нас демонстранти не упадају у зграде владе и 'Капитоле', наши демократски процеси се одвијају апсолутно нормално

Kоментари (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 11 јануар 2021 21:43
ANALITIČAR
Evo upravo srpski rodoljub psihijatar METANOJA (Aleksandar Mitrović) brilijantni intelektualac je na svom You Tube kanalu javio da ima informaacije da je u USA od juče u toku uzimanje vlasti od strane armije Sjedinjenih Država i da USA armija podržava Predsednika . Prema tim informacijama čak 40 generala USA ne želi da se stavi pod vlast Džozefa Bajdena. Po tim informacijama ogroman broj USA vojnika ide ka Vašingtonu, zatim, zatvoren je vazdušni prostor iznad Vašingtona. Izgleda da armija neće dati Trampa. Izgleda da je Srđan Nogo bio u pravu.
Препоруке:
13
8
2 понедељак, 11 јануар 2021 22:02
синиша
Американци очигледно немају искуства са демократијом, па мисле да је демократија шведски сто. Узмеш само оно што ти се свиђа.

Е није тако. Онај ко хоће да влада народом мора да очекује и реакцију народа за нешто што им се не свиди.

Те реакције могу да буду врло неугодне.

Ето Бајден и демократе хоће да владају. Па хајде, дајте, што би браћа Руси рекли, давајте.

Обезбедите храну лекове, станове, посао школу, превоз, заштиту имовине и лица, јави ред.

На првом кораку, кад је у питању јавни ред, зграда владе, су показали немоћ и незнање. И као и сваки други губитнци почели да кукају и траже кривце, па кад обесе " Педра" мисле да ће решити проблем. Тек проблем почиње.

Код Лукашенка људи имају посао, мале плате, имају здравствену заштиту, грејање. Има их који нису задовољни.

У Америци свега тога немају, ни грејања, ни малих плата, ни скромних послова, немају ни лекове ни лећење, и због тога је и њихово незадовољство веће.
Препоруке:
16
7
3 понедељак, 11 јануар 2021 22:06
Илија Чворовић
Наравно!
Баш због тих апсолутно нормалних демократских процеса поштујем и чувеног Брку и тебе!
Препоруке:
6
9
4 понедељак, 11 јануар 2021 22:45
Спиридон
@ ANALITIČAR
Evo upravo srpski rodoljub psihijatar METANOJA (Aleksandar Mitrović) brilijantni intelektualac je na svom You Tube kanalu javio da ima informaacije da je u USA od juče u toku uzimanje vlasti od strane armije Sjedinjenih Država i da USA armija podržava Predsednika . Prema tim informacijama čak 40 generala USA ne želi da se stavi pod vlast Džozefa Bajdena. Po tim informacijama ogroman broj USA vojnika ide ka Vašingtonu, zatim, zatvoren je vazdušni prostor iznad Vašingtona. Izgleda da armija neće dati Trampa. Izgleda da je Srđan Nogo bio u pravu

А мени претежено изгледа да вас тројица, тј гдин бриљантни Метаноја, Срђан Браћа Грим Ного и ти имате одређених проблема и да би можда било најупутније да се обратите неком колеги гдина бриљантног који би могао да вам помогне..ّ.
Препоруке:
12
11
5 понедељак, 11 јануар 2021 23:23
синиша @ спиридон
Полиција, војска, у САД има баредм десет полиција, затим службе, једнио десетак служби, приватне војске, па ови медији, па они, па политичари, па страни посматрачи, хиљаде писмених људи не знају шта се све дешава и не дешава у Америци данас. Ни шта се дешава ни како се дешава то што се дешава. Али ето ми овде на брдовитом Балкану имамо "спиридона" чији енглески је на нивоу А1-А2 почетни курс, и он све зна и шта и како и зашто. ...Заиста ме чуди како "спиридона" не ангажује неко, макар и неке новине да им прокоментарише ситуацију, него ми овде на страницама НСПМ морамо да га трпимо и метафорички повраћамо по његовим кометарима.
Препоруке:
6
12
6 понедељак, 11 јануар 2021 23:28
ANALITIČAR
Spiridon

Nemoj se ljutiti na mene. Imaš na METANOJINOM kanalu njegov kontakt telefon. On je gospodin čovek i veliki patriota, ti nisi patriota ali nema veze. Kulturno ga pozovi i pitaj ga otkud mu informacije za aktivnosti američke armije. Uostalom imaš ogroman broj naših Srba u USA, zovneš naše Srbe tamo u Vašingtonu i pitaš ih braćo da li je došla USA armija u Vašington i je li istina da je avionski saobraćaj stopiran. Spirice što si nervozan, znam da voliš Džoa ali malo se smiri...
Препоруке:
12
7
7 понедељак, 11 јануар 2021 23:48
Antidot
Znamo da kod vas demonstranti ne upadaju u zgrade vlade; i strani, a i vaši, Beloruski mediji, su nas obavestili da je to u Belorusiji invertovano, naime, policija i Pavličenkovi odredi smrti upadaju u stanove i rezidencijale demonstranata i ko ima sreće bude pretučen na licu mesta, a ko se zamerio Fortuni biva deportovan u kazamate na "tretman" - neki se nisu nikada vratili kući!
A tek demokratski procesi - procesi, ali sudski, protiv opozicije i opozicionara - na svakim demonstracijama hapšeno je i nakon privođenja sudski procesuirano od 100 do 500 demonstranata. Demokratski ste ubili i Viktora Gončara, Anatolija Krasovskog, Jurija Zaharenka a po svedočenju Jurija Garavskog člana grupe SOBR-a demokratski su likvidirani još neki.
Samo ko bolesno mrzi Beloruse želi ti opstanak na vlasti, a i tvoj dinastički potomak da nastavi da zatomljuje, tamo gde je tata stao.
Rusi vam poklanjaju gas - angažujte Nemce da vam izgrade komore i demokratija će biti potpuna.
Препоруке:
5
15
8 уторак, 12 јануар 2021 00:10
@ "analitičar" (pomućena uma zbog sopstvenog dužničkog ropstva)
Opa bato, uletela nova rata kredita, a ti već zakockao pare, a?!
Препоруке:
9
6
9 уторак, 12 јануар 2021 00:19
@ sinke-li-lu-la geostrategije
Jao bre sinke, oćeš da ti pošaljem novi komplet žica za violinu? Ovo tvoje najnovije skreeek-skriiik tebi je možda lepo iz geostrateško-violinskih razloga, ali ipak treba da znaš da Paganini nikada nije pobrkao crvene i zelene...
Препоруке:
6
8
10 уторак, 12 јануар 2021 00:20
Спиридон
@ ANALITIČAR

da li je došla USA armija u Vašington i je li istina da je avionski saobraćaj stopiran. Spirice što si nervozan, znam da voliš Džoa ali malo se smiri...

Авај, једино волим истину онакву каква јесте па сам ваљда зато стално у неком конфликту са вама путриЈотама, пошто је за вас истина оно што би ви желели да јесте и онда вас је самим тиме тако лако обманути са било којом измишљотинка ма колико она невероватна била, јер ћете ви у исту поверовати само ако вам се та измишљотина допада. Елем, појачане су полицијске снаге у Вашингтону али само зато што се оно десило у прошлу среду, и што се очекују нове демонстрације 16. и 17. јануара као и 20. јануара када је инаугурација. Управо је FBI обавестио свуда полицију да се спреми јер се очекују протести у свим главним градовима држава у Америци. Те најаве и јесу биле прави разлог зашто је Трампу укинут налог на Twitter-у и што је Parler недоступан од данас. Авиони нормално лете, војска нема везе са тиме..ّ.
Препоруке:
8
9
11 уторак, 12 јануар 2021 00:27
Спиридон
@ синиша

Али ето ми овде на брдовитом Балкану имамо "спиридона" чији енглески је на нивоу А1-А2 почетни курс, и он све зна и шта и како и зашто

Имам неки утисак да си превише опседнут неким својим као фол знањем страних језика а да ти изгледа још нико није обавестио да би можда најбоље било да се мало посветиш матерњем, јер начин на који пишеш односно тај неки несретни вокабулар и трагикомична синтакса скоро па сваке реченице су негде дошли до седмог основне и ту стали да се одатле више не помакну. Поради мало на томе па се јави..ّ.
Препоруке:
9
8
12 уторак, 12 јануар 2021 00:48
Спиридон
@ АНАЛИТИЧАР

da li je došla USA armija u Vašington

Елем чисто да не заборавим, под појачане полицијске снаге сам подразумевао да је стигло и око 15.000 припадника националне гарде као испомоћ полицији око инаугурације као и око најављених протеста који се очекују од 17. до 20. јануара у Вашингтону. Тако да је господин бриљантни помешао ту мало бабе и жабе а онда му је његова дијагноза дошапнула остатак те фантазмагоричне приче..ّ.
Препоруке:
5
6
13 уторак, 12 јануар 2021 00:52
ANALITIČAR
"analitičar"

Pišam ti se u agenciju BIA , aaaaa, je li u redu klošaru ?

aaaa ?

"pravniče"


aaaaa
Препоруке:
6
2
14 уторак, 12 јануар 2021 01:08
ANALITIČAR
"analitičar"

je li ti to jajaro kazao šef Gašić "pravniče"

možete i ti i on da mi....
Препоруке:
6
1
15 уторак, 12 јануар 2021 01:21
@ sinke-li-lu-la-Paganini-geostrategije
Eto, sinke, i srbi i Albanci vide da ne znaš čak ni srpski jezik, ☺...
Препоруке:
4
4
16 уторак, 12 јануар 2021 02:02
BEOGRAD
AnalitičarPostavljaju ti pitanja za rate kredita opskurni bednici koji u firmi izigravaju "pravnika" , koji u firmi Vlade SRBIJE ZAOPOŠLJAVAJU NA NAJOSETLJIVIJA mesta neSrbe, koji su "pravnici" jer su kumovi bračnog para na čelu firmeKoji zovu policiju po ulazima zgrada da pitaju kako Vi znate informacije kao rodoljub koje bi oni koji su izdajnici i lažni pravnici trebali da znaju ali nisu stigli služeći režimima Borisa Tadića i Vučića, koji u nemoći Vam zovu komšije u ulazima da Vam se raspituju o privatnom životu, jajare koje imaju platu 3.000 eura mesečno pa i više dok Vas pokušavaju šikanirati a rade za Batu Gašića prodavača kafe i za kvislinga VUČIČIJA iz jajinaca Vi ste kolega patriota za razliku od kraljevčana SNS DS dno dna - gebelsovaca . Mogu da Vam zavide prijatelju samo. Upoznat sam sa celim slučajem, ima nas rodoljuba unutar sistema i insajdera , : ) : ) : )
Препоруке:
5
4
17 уторак, 12 јануар 2021 10:26
Алекса
за "синиша"

откуд вам то да "Курир Спиридон" није ангажован?
неангажован би истоварао толико таблоидне пропаганде на нспм са најчистијих извора истине англоамериканских злочиначких умова који су, међу осталима, нас бомбардовали. зар дотични није само наставак политике бомбардовања осиромашеним уранијумом и рата у "мирнодопским" условима?
е бре, иживљавао се ту над ликом Лукашенка таквим сладострасним језиком, ко да је директно преносио смрт Гадафија.
ко ће неангажован да ради такве гадости?

и још, заиста може да се каже "код Лукашенка", мада, зазвучало ми је слично називу кафане, јер некако би више пристајало "у Белорусији".
помислио сам и како нико не говори код "Макрона", "код Меркелове"... код "Фејсбука" ил "Твитера"... диверсификација.
а "код вучића"... права лучка крчма.

поздрав
Препоруке:
4
3
18 уторак, 12 јануар 2021 10:46
ANALITIČAR
ALEKSASpiridon, u pravu ste, nije neangažovan. Taj bolesnik je na liniji sa delovima BIA koji ne da nisu srpska služba nego su soroševsko - petreusovska linija u Srbiji. Zato su sinoć kao opareni skočili kada sam spomenuo da će USA armija zavesti red i odbraniti pobedu Trampa. To vam je ALEKSA u našem Beogradu otvoreno soroševska ekipa povezana sa izdajom Kosmeta, sa prikrivanjem SNS ali i DS kriminala jer su spojeni u BIA i nevladinim organizacijama CIA strukture kojima pare daje Soroš. Zato su mene u nemoći pitali kako vraćam kredit a info iz Banja Luke im daje smrad iz moje kompanije, izdajnik koji radi za BIA a koji je kum dvoje vodećih ljudi firme koju bi trebalo da kontroliše Vlada Srbije. Na najosetlljivija mesta je postavio neSrbe i mrzitelje Srba. Mene su pokušali unutar firme slomiti ali sam ispred njih svetlosnim goduinama, pogotovo BIA "pravnika" kuma dvoje vodećih u firmi. Kada Srbija bude opet Srbija svi će letiti iz firme
Препоруке:
4
3
19 уторак, 12 јануар 2021 10:55
Коробочка
Аналитичари, Америка је тамо преко океана а СНСесовци су ОВДЕ и САДА!
Препоруке:
5
3
20 уторак, 12 јануар 2021 11:16
Спиридон
@ Алекса

откуд вам то да "Курир Спиридон" није ангажован?
неангажован би истоварао толико таблоидне пропаганде на нспм са најчистијих извора истине англоамериканских злочиначких умова који су, међу осталима, нас бомбардовали. зар дотични није само наставак политике бомбардовања осиромашеним уранијумом и рата у "мирнодопским" условима?
е бре, иживљавао се ту над ликом Лукашенка таквим сладострасним језиком, ко да је директно преносио смрт Гадафија.

Имам неки утисак да би можда требао и ти са НЕПОБЕДИВИМ, гдином бриљантним и Срђаном Браћа Грим Ногом да кренеш заједно код неког стручног тј код неког колеге гдина Метаноје. Не знам, можда добијете неки попуст пошто вас је четворица а могу сеансе да буду заједно, пошто је мање више исти случај у питању. Мислим то је та иста прича непријатељи, домаћи издајници, страни плаћеници, Корона се запрашује из авиона, америчка војска која је за Трампа заузела Вашингтон а Спиридон је ту по задатку..ّ.
Препоруке:
6
4
21 уторак, 12 јануар 2021 11:39
Спиридон
@ ANALITIČAR
ALEKSA Spiridon, u pravu ste, nije neangažovan. Taj bolesnik je na liniji sa delovima BIA koji ne da nisu srpska služba nego su soroševsko - petreusovska linija u Srbiji. Zato su sinoć kao opareni skočili kada sam spomenuo da će USA armija zavesti red i odbraniti pobedu Trampa

Авај, ево све признајем... Имам неку неодољиву унутрашњу потребу да говорим и пишем само истину, онакву каква јесте и онда када год видим те ваше лагарије, теорије завера и сву ту болесну параноју а ја имам потребу да вам објасним колико не знате ништа тј како сте насели на неку јефтину пропаганду управо захваљујући тој својој неукости..ّ.

П.С. Скакаћеш ти непобедиви као опарен када ти ја будем за недељу дана подсећао ову глупост о војсци која ће завести ред и одбранити победу Трампа. Жив био па видео, што-но-се-каже затефтерио сам ово у своју бележницу за подсећање...
Препоруке:
5
4
22 уторак, 12 јануар 2021 13:38
Све сам го лудак
.
Препоруке:
1
3
23 уторак, 12 јануар 2021 13:49
Алекса
џаба пишеш "Дејли Спириграф".
не можеш да побегнеш од свог стила.
и поетика писања ти је неретко клозетска,
таблоидна.
то је због агитовања,
за тако шта довољни су заиста и шрафови.
шраф граф спириграф полиграф "истино"сер
Препоруке:
3
5
24 уторак, 12 јануар 2021 16:24
синиша @ спиридон, синке ли лула
Неки људи који су ем компетентни ем афиримсиани у тој свери су о мом писању и говору имали врло позитивна мишљења, потпуно супротна вама двојици.

Због тога имам самопоуздања где год и шта год говорим.

Мој стил говора и писања је позитивно поткрепљен кад сам био гимназијалац.

Свестан сам да је моја професија, судски вештак, која захтева врло строгу форму и мали простор за стилска подешавања изазавала одређене несавршености.

@ Алекса

Што се тиче "Код Лукашенка" ја у том изразу не бих ништа мењао. У контекству треба баш тако иако стилски није правилно. Не желим да се поредим, али Андрић је на пример у Травиничкој хроници да би дочарао како то изгледа кад везир проводи слона кроз "чаршију" наводио коментаре присутних " Ја лијепа хајвана!". Андрић није тако говорио лично, али јест дочаравао атзмосферу.

Ипак најважније од свега, да се и говор и писање треба прилагодити околностима. Другачије у суду, на научном скупу, у кафани а другачије у новинским коментарима.
Препоруке:
2
2
25 уторак, 12 јануар 2021 16:46
синиша @ спиридон
Ја то радим сваки дан и то по више пута.

Рецимо негде у присуству више људи, од којих сви знају најмање један светски језик, а неки су и професори ја у десет минута променим четири канала на ТВ, cnn, RAI uno, Kanal 4, РТ Новости и у тих десет минута гласно јасно преведем све ударне вести на четири језика.

Многи помисле да тако хоћу да их задивим, али ја то радим редовно свакодневно и кад сам сам.

Многи професори језика кажу " Ја то не могу".

Ја могу, уз напомену, правило је да треба потрошити 10 000 сати по језику да би се то могло. Ја ништа друго не радим него то годинама, мопжда и деценијама. Све у радно време.

Често ме питају како ти то успеваш. Ја им најискреније кажем, да сами морају да нађу свој метод, да је кључ разумевања у слушању, а не говору и писању, да нико није научио језик говорећи га, него слушајући.

И знате шта им још кажем. Не бојте се грешака. Грешке су добре. На њима се учи.

Па крените, пут траје 10 000 сати по језику.
Препоруке:
2
2
26 уторак, 12 јануар 2021 17:58
Алекса
за "синиша"

Што се тиче "Код Лукашенка" ја у том изразу не бих ништа мењао. У контекству треба баш тако иако стилски није правилно.

Да, садржајно је тако, свиђало ми се то или не.
То сам ја изашао из тога да је важније шта ће да се одржи од тога шта није било разграбљено од Западу драгих олигарха (као у Русији и Украјини) након Лукашенка и тога да је зауставио време (негативно)... па сам пробао да померим (више за себе) из "Код Лукашенка", али ми се вратило како сте написали.
Друго сам помислио како данашњи Запад кад кидише на туђе, иза напада на "злог" вођу, којег није он поставио, сакрива своје прве и праве намере, а то је да освоји туђу земљу и ресурсе... А они кад нападају крију називе држава иза коалиција, организација...

Верујте, нисам ни помислио о стилу. Био бих умислио да сам некакав какав нисам, нит могу то да будем, кад бих људима нешто тако радио.
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер