Kakve on veѕe ima sa Amerikom da bi se nazivao afroamerikanac... ova rasna korektnost postaje groteskna.... šta je uvredjujuće reći da je neko crnac ili afrikanac ili azijat, kako je to korektno reći da je neko belac a nekorektno reći da je neko crnac, mulat, azijat, indijanac...
Preporuke:
18
0
3
subota, 28 novembar 2020 10:06
...
U tekstu nema bilo kakvog objasnjenja ZASTO su ga tukli? Da li je postojao neki razlog, a ako jeste, treba to napisati, kao i ako nije bilo razloga. Nema kljucne informacije
Preporuke:
12
0
4
subota, 28 novembar 2020 13:26
Aleksa
za tritačkica
ovo nije vest, ključno je u komunikatu da je makarena šokirana.
ne zna se jedino da li zbog toga što je snimak dospeo do očiju javnosti?
i da li bi bio šokiran da su (slučajno, kako inače) prebili kakvog afrofrankofonskog berberina i bacili ga sa mosta u Senu?
Preporuke:
5
1
5
subota, 28 novembar 2020 13:40
meljavko
da li je stvar prevoda ili je prevod zaista dosledno ono sto je receno.
U nasem jeziku, kada je nesto nasa "sramota", za nas je to upravo priznanje krivice sa nase strane.
Ako je nesto pak "sramotno" za nas, to automatski ne mora da bude direktno produkt nase ponasanja, vec je "sramotno" i onda kad potice od nekog ko nas tako hoce da oslika u losem svetlu, pa smo "sramotno prikazani".
Dakle pitanje je sustine.
Da li je prikazivanja upravo "sramaotno" ili priznajemo da je to nasa "sramota".
Zasto se obracam takvim sitnicarenjem.
Intersuje me da znam je li to propagandno politicka parola podilazennja ili je stvarno samokritika da rdimo nesto nedopustivo.
Ovako se na osnovu "izraza" shvata vise da se radi o neiskrenoj kvazi-humanoj izjavi,
"nije lepo da to prikazujete, pa da nas tako sramotno oslikavate".
Upravo, sta je receno na Francuskom.
Preporuke:
1
0
6
subota, 28 novembar 2020 21:38
pitam se
...
U tekstu nema bilo kakvog objasnjenja ZASTO su ga tukli? Da li je postojao neki razlog, a ako jeste, treba to napisati, kao i ako nije bilo razloga. Nema kljucne informacije
A koji je to "opravdani razlog" da policija premlaćuje bilo koga.
Policija treba da onesposobi, sa najmanjom mogućom upotrebom sile, okrivljenog i preivede ga u tužilaštvo koje će da ga optuži a sud ako je kriv da ga osudi (ko trteba i na smrt doživotni zatvor).
Ako policija može "opravdano da premlaćjuje i ubija" čemu onda pravosudni sistem
Tvoj komentar sa glasačima samo pokazuje koliko smo mi svetlosnim godinama daleko od demokratije i vladavine prava
ovo nije vest, ključno je u komunikatu da je makarena šokirana.
ne zna se jedino da li zbog toga što je snimak dospeo do očiju javnosti?
i da li bi bio šokiran da su (slučajno, kako inače) prebili kakvog afrofrankofonskog berberina i bacili ga sa mosta u Senu?
U nasem jeziku, kada je nesto nasa "sramota", za nas je to upravo priznanje krivice sa nase strane.
Ako je nesto pak "sramotno" za nas, to automatski ne mora da bude direktno produkt nase ponasanja, vec je "sramotno" i onda kad potice od nekog ko nas tako hoce da oslika u losem svetlu, pa smo "sramotno prikazani".
Dakle pitanje je sustine.
Da li je prikazivanja upravo "sramaotno" ili priznajemo da je to nasa "sramota".
Zasto se obracam takvim sitnicarenjem.
Intersuje me da znam je li to propagandno politicka parola podilazennja ili je stvarno samokritika da rdimo nesto nedopustivo.
Ovako se na osnovu "izraza" shvata vise da se radi o neiskrenoj kvazi-humanoj izjavi,
"nije lepo da to prikazujete, pa da nas tako sramotno oslikavate".
Upravo, sta je receno na Francuskom.
U tekstu nema bilo kakvog objasnjenja ZASTO su ga tukli? Da li je postojao neki razlog, a ako jeste, treba to napisati, kao i ako nije bilo razloga. Nema kljucne informacije
A koji je to "opravdani razlog" da policija premlaćuje bilo koga.
Policija treba da onesposobi, sa najmanjom mogućom upotrebom sile, okrivljenog i preivede ga u tužilaštvo koje će da ga optuži a sud ako je kriv da ga osudi (ko trteba i na smrt doživotni zatvor).
Ako policija može "opravdano da premlaćjuje i ubija" čemu onda pravosudni sistem
Tvoj komentar sa glasačima samo pokazuje koliko smo mi svetlosnim godinama daleko od demokratije i vladavine prava