Не протестују Пољакиње, већ Пољакиње и Пољаци. Покушава се у овом тексту издвојити Пољакиње и представити ситуацију као одговор жена у Пољској на напад на њих. Зар се то не тиче свих њих?
Незадовољство у великом делу друштва, Пољска је подељена на пола, чак се може рећи да су тамо два супротстављена "народа", незадовољство је због тога хронично и велико, ма која страна дошла до власти. Наравно, као и другде, кад крену спонтани протести, одмах то користе разни радикални активисти и покушавају да их преотму. И са једне и са друге стране појављују се они који траже тучу. И тако, на челу се туку екстремне присталице разних данашњих супротстављених идеологија, као и обично преко и по главама Пољакиња и Пољака, а политичари се понашају тако ко да народ и друштво постоје само због њих... И успут, страшне и цензурисане, вулгарне пароле од Н1 се скупљају у изразу изведеном од глагола прдити, са значењем носи се, губи се... заиста толико страшно да се не може написати.
Незадовољство у великом делу друштва, Пољска је подељена на пола, чак се може рећи да су тамо два супротстављена "народа", незадовољство је због тога хронично и велико, ма која страна дошла до власти. Наравно, као и другде, кад крену спонтани протести, одмах то користе разни радикални активисти и покушавају да их преотму. И са једне и са друге стране појављују се они који траже тучу. И тако, на челу се туку екстремне присталице разних данашњих супротстављених идеологија, као и обично преко и по главама Пољакиња и Пољака, а политичари се понашају тако ко да народ и друштво постоје само због њих... И успут, страшне и цензурисане, вулгарне пароле од Н1 се скупљају у изразу изведеном од глагола прдити, са значењем носи се, губи се... заиста толико страшно да се не може написати.