петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Синиша Мали: Крајем следеће године почиње изградња београдског метроа, вредност пројекта четири милијарде евра; Зорана Михајловић: Драго нам је да је "Алстом" заинтересован да учествује у изградњи

Kоментари (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 29 септембар 2020 14:55
nenad
Dobro je da veliki projekti okupe nase i strane najpatriotskije firme.
Препоруке:
5
11
2 уторак, 29 септембар 2020 16:15
......
Rasipnički projekti koji nas zavaljuju sve dublje u dugove i oduzimaju svaku nadu za oporavak. Mi nemamo novca za metro, posebno ne za metro koji ne vodi nikuda. Osim toga, pametnije bi bilo da se sredi ono sto vec imamo, povezivanje NBG, Rakovice, Vukovog Spomenika, Nove Pazove i Pančeva, to bi za početak bilo dovoljno da grad prodiše
Препоруке:
13
0
3 уторак, 29 септембар 2020 16:50
Наследио те милијарде од родитеља?
Ко је овај уљез да сам или са пријатељем диктатором одлучи о 4 милијарде евра зноја и крви народа Србије?!
Препоруке:
9
0
4 уторак, 29 септембар 2020 17:04
Пензионер
од свих ових метроа, бгд на води, силних милијарди,издавања обвезница, студија изводљивости, гондола итд. итд. толико ме глава боли да ноћу немогу да заспим и спавам па ми лепо дође да ме зока подоји јер онда тек могу да заспим.
Препоруке:
9
0
5 уторак, 29 септембар 2020 17:19
Слажи нешто...
... слажи било шта. Али, слажи.

Ваљда видиш како то газда ради.
Препоруке:
8
0
6 уторак, 29 септембар 2020 17:55
Ex-Dr
Plagijator opet laže. Cena će biti mnogo veća.
Препоруке:
9
0
7 уторак, 29 септембар 2020 18:35
Срб
Већ неко време ми немамо државу (03.06.) и народ функционише без проблема! Шта постоји? Постоји имагинарни апарат са својим керовима који вас плаше и застрашују!!! Има ли будних који то схватају?
Препоруке:
8
0
8 уторак, 29 септембар 2020 18:43
Aleksandar
Alstom je firma koju je Makron upropastio dok je bio ministar kod Olanda tako što ju je prodao Amerikancima bud zašto. Toj firmi sigurno ne treba dopustiti pristup Srbiji.
Препоруке:
8
1
9 уторак, 29 септембар 2020 19:49
podsetnik
Mali, jos cekam Vas odgovor na moje pitanje zasto s porezi na nasu imovinu u Beogradu otisli 350% od 2010e do danas ..Nikako da stigne taj odgovor.
Pa nije to bas tesko pitanje.
Takodje, sve to sto ste naveli mislim da je na cekanju. EU trazi izbore po Eu standardima a ne izbore po SNS i AV lazovskim. Ni jedne izbore sns i kamarila NISU dobili posteno nego sve kradjom.
Nevolja trpimo, opljackali nas kao niko..gore od Turaka. Nisu u stanju ni jedan problem da rese..
Nije ni cudo sto nase patriote psuju a neki Bogami i placu.."pi m....m...da nam drzavu vode ped..."
Препоруке:
2
0
10 уторак, 29 септембар 2020 19:50
небитан
Нећете ви ни одмаћи даље од тог Макишког поља. До тада ће се ствари у Србији толико јако распасти да ће вам и одлазак у затвор деловати као премија.
Препоруке:
3
0
11 уторак, 29 септембар 2020 20:02
Блесићу
Само 1% је ЧЕТРДЕСЕТ МИЛИОНА ЕВРА!?
Држ'се ти Београда и МОГ(савета).
хејтер
Препоруке:
2
0
12 уторак, 29 септембар 2020 21:17
metro
je valjda završen, zar nisu već prodavali karte za metro pred neke izbore...?
Препоруке:
4
0
13 уторак, 29 септембар 2020 21:36
GlasRazumlja
I da je sve tačno.I da je sve sušta istina.I da Žika Šarenica otvori metro kao u predizbornom spotu naprednjaka-opet im ne verujem ništa.Zašto?
Zato što će biti 50x skuplje nego što treba,zato što će se ugraditi gomila likova sa stadiona u posao,zato što neće uraditi ništa kako treba.Ne baš da dajem ruku,ali sam 99%siguran.
Ebo ih metro,sve će naopako da naprave.
Препоруке:
1
0
14 уторак, 29 септембар 2020 22:44
Гералт
Метро наравно да је потребан. Међутим, наша економска ситуација нам не дозвољава такав трошак. Тај метро ће коштати на крају много више него што би коштало одржавање и реконструкције путева и пруга по целој Србији у наредним годинама. Иначе се процењује да нам фали око 150 милиона евра годишње да би се сви путеви одржавали како треба.
Као други проблем се намеће профитабилност метроа. Сасвим је сигурно да већи део времена неће бити профитабилан што ће наметати додатне трошкове за већ ограничен буџет.
Све мора да иде у своје време, па тако и метро без обзира колико је важан.
Препоруке:
1
0
15 уторак, 29 септембар 2020 22:54
Континуитет
још од Ђиласа Французи су у игри.
Препоруке:
1
0
16 среда, 30 септембар 2020 21:41
а мене бринуло
ђе ће Јово Бакић и екипа да саћерају напредне социјалисте кад оно напредњаци сами себи копају рупуодлично
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер