петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Контратужба није довољна

Kоментари (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 јануар 2010 14:27
Дарко Станојевић
За Дубровник и пљачку&паљевину Конавла нека се господа Хрвати обрате у Титоград, тамо су им "партнери" за дијалог.

Даље, нису Хрвати повратили "своју" тисућљењу територију од Србије (Хрватске никада није било у том облику и, посебно, термину), већ су прогласили АВНОЈ-евске границе за своје државне, за које реално, на дужи рок не треба давати ни пет пара! Зна се ко је то цртао, када и како.

Што је најлицемерније, иста та Хрватска има граничне неспоразуме са СВИМ околним државама, наравно, бесрамно претендујући на суседне територије.

-----

Назад на тему:

Молим Бога да је (контра)тужба темељна, али баш ТЕМЕЉНА, да је поткрепљена оним што смо сви овде гледали, а неки од нас и чинили, и да ћемо гледати то на ТВ, за разлику од ове недавне бруке (од стране кукавног "ЈаСера"!) око непреношења суђења за КиМ!

-----

Међутим, када чујем Председника како тихо, прикривено и бојажљиво позива Хрватску да међусобно укинемо тужбе, стомак ми се окрене!

Нема он никакву тапију да опрашта ичије злочине, он може да амнестира робијаше о празницима и то је све. А наизвињавао се валај довољно свима, и то зачинио поклоном у виду гаса становницима свог родног града.

Не, знам... можда у томе свему има "система", нечега хришћански помирљивог, али... немамо ми више времена да пружамо прилику нашим непријатељима да нас константно понижавају, само зато што смо одлучили да будемо локалне "добрице".

Све ми се чини да је наређено да "будемо добри, да не будемо модри", опет.

-----

Да сам Хрват, из ината према њему таквом и сличним килавим Србима ("Пуповцима") бих ишао до краја!

Па шта буде!
Препоруке:
0
0
2 среда, 06 јануар 2010 16:28
N. B.
I Srbija i Hrvatska trebale bi da povuku svoje tuzbe, obe su osudjene na neuspeh i potpuno bespredmetne.
Препоруке:
0
0
3 среда, 06 јануар 2010 16:37
Милорад Ђошић
Како рече Бен Хур-Чарлон Хестон,парафразирам, "а доћиће дан када ће Рим нестати, а вапај потлачених заориће се читавим светом". Господине Зарковићу, да ли мислите да неко од ових на власти може да каже онима, доста бре немојте више да се заносите, јер?.... Од тог посла нема ништа. Тај који је њих познавао ни пакако му неће тешко пасти( реченице су препознатљиве). Надам се што рече @Дарко, да су наши коначно, скупљали материјал годинама и да ће изаћи са чињеницама од којих ће ови плакати. Неки моји пријатељи кажу и питају `докле`? Па до оног тренутка док Латини не схвате где им је место, а место им је тамо где су га заслужили. Није поента 91-95. Поента је 41-45. Поента је 14-18. Сви данас у свету знају за јеврејске жртве, многи знају за јерменске жртве, Бугари хоће да туже Турке за 1913, а једино се ми извињавамо, односно чак и не помињемо, зато што су нам у 20. веку убили 3.000.000 најспособнијих људи. Понекад се запитам зашто су Италијани баш напали баш Етиопију? И зашто баш у Етиопији и данас умире највећи број људи на дан? И зашто имају дане за изношење мртвих? Размислите... Мржња колико год да траје изазива пропаст, а Рим је пропао.
Препоруке:
0
0
4 среда, 06 јануар 2010 16:50
ni pet para kazete ?
Даље, нису Хрвати повратили "своју" тисућљењу територију од Србије (Хрватске никада није било у том облику и, посебно, термину), већ су прогласили АВНОЈ-евске границе за своје државне, за које реално, на дужи рок не треба давати ни пет пара! Зна се ко је то цртао, када и како.

Pa dobro kada su to podrucja danasnje RH,ili SRH,ili NDH,ili banovine Hrvatske ...itd. u istoriju,pripadala Srbiji ? Koliko je meni poznato nikada.Tako da ne razumem vas optimizam u tom pogledu.
Препоруке:
0
0
5 среда, 06 јануар 2010 17:03
stvarno ?
Што је најлицемерније, иста та Хрватска има граничне неспоразуме са СВИМ околним државама, наравно, бесрамно претендујући на суседне територије.

Mozete li navesti nekoliko konkretnih primera ?
Ako ne mozete znaci da svesno ne govorite istinu,ili ste obmanuti.
Препоруке:
0
0
6 среда, 06 јануар 2010 17:17
Чији је председник?
Слажем се. Што се г. председника ДС тиче, који глуми да је истовремено и председник Србије (шта каже Устав!?!), нисам још видео политичара с тако мало државничког достојанства. Посао му је да се среће с другим политичарима и државницима, у реду, али, забога, зар не може да макар мало у сусрету с онима који су нас бомбардовали обузда раздраганост и весеље које том приликом осећа, те искаже резервисаност коју према истима осећају грађани које представља. А, да, заборавио сам, он представља само ДС, у томе је ствар.
Препоруке:
0
0
7 среда, 06 јануар 2010 17:39
Мирослав Свирчевић
Као што сам већ написао, добро је што је поднета контратужба премда је Србија то одавно морала да уради независно од хрватске (по свему судећи промашене) хашке иницијативе. Контратужба је одлично припремљена. Садржи готово све злочине које су починили Хрвати над српским народом за време Туђманове шовинистичке страховладе, који су релевантним доказима доведени у везу. Оно што је најважније, дат је обиман материјал о усташком геноциду 1941-1945, чиме је истакнут контиуитет геноцидних намера политичких првака у Хрвата кроз дужи историјски период. Искрено се надам да се Тадић неће играти са судбином и повући тужбу. То би било погибељно како за Србију тако и за њега самог. Поверење ми улива др Душан Батаковић (иначе шеф истраживачког пројекта на којем ја радим)пошто он, као изузетно озбиљан човек и научинк, не би улазио у овај подухват да је то обична Тадићева ујдурма и смицалица. Без обзира на исход наше контратужбе, важно је да се целом свету покаже како су Хрвати стварали своју "тисуљћетну лијепу њихову" - на српској крви и геноциду над српским народом. То је оно што најмање можемо постићи. Иначе, не треба заборавити да је Павелић био једини злочинац из времена Другог светског рата, који је измакао руци правде. Претпоставља се да су и Англо-саксонци имали значајну улогу у његовом спасавању пошто је Павелић био и британски агент. Хрвати само чекају да се мало слегне прашина, да се све заборави, па да његове посмртне остатке уз државничке почасти пренесу из Мадрида у Загреб. Ако Тадић остане озбиљан до краја и не повуче контратужбу, пресешће Хрватима "лијепа њихова".
Препоруке:
0
0
8 среда, 06 јануар 2010 18:01
да помогнем
5 среда, 06 јануар 2010 16:03 stvarno ?
Што је најлицемерније, иста та Хрватска има граничне неспоразуме са СВИМ околним државама,
Mozete li navesti nekoliko konkretnih primera ? -

Ево, ја ћу: с Црном Гором (Превлака), Словенијом (текући проблем), Р. Српском (неколико места уз Саву), Србијом (острва на Дунаву) и Италијом (италијанска територија предата Југославији после 2.св. рата).
Препоруке:
0
0
9 среда, 06 јануар 2010 18:15
Бранко
За стварно?

Словенија-малтене читава граница а не само Пирански заљев.

БиХ-граница на Уни, Костајница

Србија-граница на Дунаву

Ц. Гора-Превлака
Препоруке:
0
0
10 среда, 06 јануар 2010 18:31
Теодор
Био бих захвалан господину Свирачевићу, уколико би објаснио, на основу чега зна да је тужба добро припремљена?
Препоруке:
0
0
11 среда, 06 јануар 2010 19:28
Vitomir
Siroti Pupovac. Boji se da će ga najuriti na ulicu hrvatski gospodari. Boji se sudbine koju je doživio njegov narod koji je protjeran da se očisti Hrvatska.
Sa druge strane srpski političari su oduvek imali kompleks pred Hrvatima, a pravo je čudo kako se sadašnja kamarila poslušnika stranih ambasadora odlučila na protivtužbu protiv Hrvatske. Verovatno im nije zabranjeno od tih istih nalogodavaca da tuže Hrvatsku jer se treba izvršiti neki dodatni pritisak na Hrvatsku.
A vrhunac servilnosti, kompleksa niže vrednosti, nedržavničkog promišljanja je, tužiti, a pre nego što je tužba stigla izjaviti da treba da se povuče i da se žali zbog toga. Sa time se derogira ozbiljnost i države i tužbe ali nam nije to prvina što bi rekao vrli Teofil!
A druga Srbijica se našla u čudu, ne zna šta se to dešava, ali reagira po algoritmu kako je programirana a to je udri po Srbiji ona je za sve kriva.
Препоруке:
0
0
12 среда, 06 јануар 2010 19:31
o granicnim sporovima RH
Naveli ste nekoliko primera granicnih sporova,ali jos uvek niste rekli gde to i kako RH "besramno pretenduje na susedne teritorije".Kada je to Prevlaka bila crnogorska ? Trazi li RH promenu medjunarodno priznate granice izmedju RH i Slovenije,ili je Slovenija ta koja trazi hrvatski teritorij,a ne pristaje na medjunarodni sud vec inzistira na arbitrazi i nekom "nacelu pravednosti".Kao,znamo da nije nase i da na sudu nemamo sanse,ali bas bi bilo zgodno da imamo izlaz na otvoreno more.Pa i Hrvatskoj bi odgovarao koridor kroz Sloveniju pa da bude direktno povezana sa Austrijom,ali ona to ne trazi.To bi se recimo moglo nazvati "besramnim pretendovanjem na susedne teritorije".Slovenija je pre 20 godina okupirala Sv.Geru i ne namerava se povuci iako i ne spore da je to bio teritorij RH.Isti slucaj je i sa Prevlakom.Neosporno teritorij RH,ali mi bi eto iz strateskih razloga voleli da je nasa i da nam Hrvati sa nje ne kontrolisu ulaz u Boku.To su smesne stvari.
Sto se tice sporova oko granice na Dunavu i sa BiH o tome neka sud kaze svoju rec ako se ne postigne dogovor i RH ce to postovati.Vi u stvari nemate niti jedan jedini opravdani razlog da RH optuzite da "besramno pretenduje na susedne teritorije".
Препоруке:
0
0
13 среда, 06 јануар 2010 19:35
Смиљански
Ако смо мислили да тргујемо,нисмо ни требали да подносимо тужбу.Заиста је срамно овако лицитирање са нашим жртвама,које су већином Хрвати поклали а њих је скоро преко милион.Није битно какав ће бити исход,битно је да и ми покажемо мало достојанства,и озбиљности. А,што се тиче Пуповца,он је заиста срамота за српски народ
Препоруке:
0
0
14 среда, 06 јануар 2010 20:30
симонида
овде се бркају бабе и жабе!прво, хрватска нема ама баш никаквих изгледа да одбрани своју тужбу осим ако међународно право буде грубо згажено! друго,наша тужба је давно требала да буде предата јер је сва писана и исписана нашом крвљу.такве злочине не могу осмислити нормална људска бића!треће, најгора варијанта да се тужбе повуку а заправо је то и можда цела игра да одустанемо од својих жртава, да заборавимо или се помиримо са љубављу наших најближих суседа!да бетонирамо прошлост!
Препоруке:
0
0
15 среда, 06 јануар 2010 21:25
dragoslav pavkov
Jедино за Милорада Пуповца знамо кога представља: Србе из Хрватске.

E ovo je najveća zabluda u inače korektnom tekstu;Milorad Pupovac i likovi oko njega ne predstavljaju Srbe već samo sebe lično.Da je to tako ima puno primera:
1.Prema hrvatskim propisima sve verske zajednice u toj zemlji imaju pravo na dva plaćena praznika osim vernika Srpske pravoslavne crkve.Zaposleni katolici i protestanti imaju plaćen katolički Božić i Uskrs,muslimani oba Bajrama,Jevreji Jom Kipur i Roš Hašanu,dok pravoslavci imaju plaćen samo prvi dan Božića,a i to često zavisi od dobre volje ravnatelja ili direktora.Ovo je prošlo potpuno nezapaženo od strane poslanika tzv.SDSS u Hrvatskom saboru.Ako ovo ne vide,šta vide osim svojih sinekura?
2.Pomenuti SDSS i Zajedničko vijeće općina kao organ nekakve srpske kvazisamouprave izdaju list pod nazivom „Novosti“.To su novine u kojima za masne honorare pišu glasnogovornici naše „druge srbije“ poimenice:Tanja Tagirov,Drago Kovačević (gradonačelnik Knina u vreme RS Krajine),Teofil Pančić,a terciraju im bivši urednici u propalom Feral Tribjunu Viktor Ivančić,Marinko Čulić,itd.Pošto ove novine niko ne kupuje jer su prilično skupe (10 kuna),a Srbi koji ih dobijaju besplatno ih hvale kao odlične za potpalu-bilo bi zanimljivo saznati od čega se finansira ovaj medij!?Ako ih finansira hrvatski proračun-nemam ništa protiv.Ali ako za štampanje tog koriste novac koji im šalje Vlada Srbije kao podršku „srpskim“ institucijama u Hrvatskoj,onda je krajnje vreme da neko reaguje.
3.Milorad Pupovac i njegova klapa su Srbi po meri hrvatske politike.Lični interes je jedini princip kojim se rukovode.Ići će u koaliciju sa svakim ko im plati, što se vidi iz najnovijih manevara SDSS-a u vezi sa predsedničkim izborima:Član su vladajuće koalicije sa HDZ-om na čelu,a svoje članstvo pozivaju da glasa protiv kandidata koga je istakao HDZ,a za SDP-ovca koji je pored ostalog i autor hrvatske tužbe za genocid.
Препоруке:
0
0
16 среда, 06 јануар 2010 21:47
Вождовац, Земун .... Србија
Ако се тужбе повуку, Хратска је опет превеслала Србију! У Србији нема ниједне једине кошчице неправедно убијеног Хрвата, а у Хрватској их је, српских, на стотине хиљада. Шта год да Хрватска уради, ако Србија повуче своју тужбу, то ће бити наставак Брозовске антисрпске политике. Нека се ти не појављују на следећим изборима.
Препоруке:
0
0
17 среда, 06 јануар 2010 22:51
Stefan
Svaka cast piscu, svaku rec potpisujem! Ono sto je najzalosnije u vezi s ponovno pokrenutom tuzbom jeste to sto nasi politicari zvuce kao da jedva cekaju da je ponovo povuku u slucaju da je i hrvati povuku. To je neiskreno, neozbiljno i nadasve zalosno poigravanje s nasim zrtvama ustaskih zlocina. Daj Boze da se varam, ali me neki los osecaj drzi...
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 07 јануар 2010 00:08
Дарко Станојевић
за: o granicnim sporovima RH

Што се тиче граничних ПРЕТЕНЗИЈА, колеге коментатори су их набројале, мада нису све, нажалост. Но, то није суштина мог коментара, па нећу да доливам бензин на ватру, осим:

Naveli ste nekoliko primera granicnih sporova,ali jos uvek niste rekli gde to i kako RH "besramno pretenduje na susedne teritorije".Kada je to Prevlaka bila crnogorska ? ...


Устали сте и одмах сте се саплели - баш о Вашу бесрамност. У остатку Вашег коментара сте све дубље наставили у том правцу.

Са Вама, господине, о овој теми а поготово не у ово СВЕТО ВЕЧЕ више нећу расправљати.

Вама "осталима" - срећно Бадње Вече и Божић! Христос се роди! :)

Поздрав!
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 07 јануар 2010 00:41
Владан Ненадић
Шта год да били неспоразуми између два народа и две државе, Србије и Хрватске, једна ствар је неспорна- једна од те две државе је организовала концентрационе логоре за сакупљање, мучење, убијање и истребљивање грађана друге државе.

Погодите која од две поменуте државе је играла коју улогу.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 07 јануар 2010 00:43
Мирослав Свирчевић
@Теодор

Погледајте мој коментар на текст г. Ђорђа Вукадиновића. Биће Вам све јасно. Иначе, наши момци почистише Литванце 30 разлике на Бадње вече! Ускоро ће поноћ. МИР БОЖЈИ ХРИСТОС СЕ РОДИ!
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 07 јануар 2010 02:53
Dimitrije sine Mitre
@Мирослав Свирчевић , 7. среда, 06 јануар 2010 16:39
Iskreno se nadam da VAS ovaj komentar nece kostati rada na projektu i nadam se da ste upravu da ovo nije nikakva finta tadica vec iskrena zelja da se kontra-tuzbom dokaze sta je sta.
Sa autorom clanka se potpuno slazem da
Контратужба није довољна
.
SRBIJA MORA DA PODNESU TUZBU ZA USTASKO DIVLJANJE , a ne da to bude propratni materijal u kontratuzbi za 91-95.
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 07 јануар 2010 06:28
шицер
@o granicnim sporovima RH

Не секирај се друшкане! Све у своје време. Ми памтимо све. Крв се водом не пере.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 07 јануар 2010 12:32
Теодор
Господине Свирчевићу, ВАИСТИНУ СЕ РОДИ!
Прочитао сам Ваш коментар на текст г. Вукадиновића и схватио да моја бојазан није била без основа. Да сте имали непосредан увид у тужбу и оценили да је квалитетно припремљена, био бих миран. Нажалост пошто сте ту оцену донели на основу разговора са г. Батаковићем, немир и сумња остају. Зар је г. Батаковић могао другачије оценити "своје чедо". То што су материјали о усташким злочинима само пропратни и маргинални део тужбе, већ баца сенку на цео "пројекат". Ако је требало илустровати континуитет хрватских злочина, шта је са погромима из 1914? Ипак, могуће је да ја све то лоше "читам".
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 07 јануар 2010 12:38
Живорад Ћосовић
"...Забринутост Милорада Пуповца значи само једно: контратужба није довољна! Јесте неопходна, вероватно и закаснела, али ни у ком случају није све што морамо да предузмемо...."

Овај део издвајам, јер сам на исти начин размишњао протеклих дана. Забринутост М. Пзпавца показује супротно од онога што он говори.

Показује управо колико су људска права Срба у Хрватској угрожена.

Тога нема нигде на Свету у тој мери и на тај начин.
Потсећа на нека давна и мрачна времена позната из историјских књига.

Иначе да похвалим текст, као и НСПМ за праву поплаву добрих текстова у последње време.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 07 јануар 2010 16:16
markovic z.
SRBIJA MORA DA PODNESU TUZBU ZA USTASKO DIVLJANJE , a ne da to bude propratni materijal u kontratuzbi za 91-95.

Mislim da je cak i kao popratni materijal kontraproduktivno.Ja uopste ne bih u to uvlacio Srbiju.Tuzba bi,sto se NDH tice,imala daleko vece izglede kada bi je,ako vec smatraju za shodno,podneli Srbi iz Hrvatske i Bosne neovisno o trenutnim tuzakanjima Hrvatske i Srbije,a Srbija bi im eventualno mogla pruziti logisticku podrsku.Srbija je tuzena zbog vrlo konkretnih stvari u jasno definisanom prostoru i vremenu i trebala bi da se koncentrise na svoju obranu i na pobijanje navoda iz tuzbe.
Znaci pobijati optuzbu za bilo kakvu agresiju na Hrvatsku od strane Srbije i argumentovano dokazivati da Srbija nije bila aktivno umesana u ta dogadjanja cime automatski otpada i odgovornost Srbije za genocid ako sud utvrdi da ga je bilo.Slicno kao u slucaju Srebrenice mogli bi u najgorem slucaju biti ukoreni za necinjenje nicega da se zlocin spreci.To bi znacilo da Hrvatska tuzba nije prosla.
Препоруке:
0
0
26 петак, 08 јануар 2010 03:45
Aлександар
Морамо бити за нове жртве
Препоруке:
0
0
27 петак, 08 јануар 2010 03:58
Александар
Србија мора да се наоружа по сваку цену и да дигне победнички морал у народу, јер цео свет зна само такви вредимо, сва ова прича ништа не вредимо.
Препоруке:
0
0
28 петак, 08 јануар 2010 07:07
deyan
Mislim da je kontratuzba okasnila po prilicno , za njen uspijeh trebalo je izvesti takvu stvar daleko ranije , danas je relativno kasno iz tog razloga sta ce da se to fino "poklopi", i onda ce vas ljepo "sefovi" poslat kuci ...
Onaj ko je ucinio , ucinio je i sada tu greska se ne ispravlja...bar ne nakon 65 god.Naravno M.Pupovac se sa razlogom boji i ne opravdavam u sustini napade na njega , on mora da igra , pa ljudi ubacen je sporskim zagonom receno , u igri je.
Nitko me u ovome trenu nebi mogao da uvjer na jednu vrlo mogucu cinjenicu , da je ovaj "cenario" ustvari prejasnji dogovor pojedinih u vlasti na brdovitom balkanu, ...
"Gospodo , trazili ste vlast, ima te je , za uzvrat trazim ...poravnanje na koje se mogu osloniti u buducnosti!"

"V. BRAT"

P.S.
Pametnom dosta!
Препоруке:
0
0
29 петак, 08 јануар 2010 12:41
Ljiljana.Nl
Za Darka:Gospodine JNA nije palila Dubrovnik, vec Hrvatski "dragovoljci "is tvrdjave na Srdju,koju je JNA tri puta osvajala ali im je svaki put bilo naredjeno da se povuku. Cak se pricalo po Dubrovniku da du "cetnici "granatirali krst na pravoslavnom groblju i pustali bojne gasove na plazi u Lapadu.Ljudi iz atomskog sklonista u hotelu Libertas su puskama isterivani napolje. Da bi sto vise poginulo od tih "cetnickih"granata. O tome mogu jos da pisem...Sto se tice pljacke u Konavlima.Ljudi sa kojim sam u to vreme radila pricali su kako je vojska stoku njihovih rodjaka sabirala na jedno mesto i hranila a kasnije i vratila vlasnicima. Pljackali su muslimani iz Bosne i Crne Gore ,koji su bili jos u maju sakupljeni oko granica i vrsili provokacije. Cak i komsije jedni druge.Moja koleginica je videla svoj servis kod komsija a ja te dicne dobrovoljce sa tehnickim materijalom i bundama.Pa zato nije potrbno ,samo na osnovu,glasina, pljuvati druge.
Hvala na prostoru iako komentar nije u direktnoj vezi sa clankom.
Препоруке:
0
0
30 петак, 08 јануар 2010 18:02
markovic z.
Pa zato nije potrbno ,samo na osnovu,glasina, pljuvati druge.

Gospodjo Ljiljana skrecem Vam paznju na to da spominjete glasine,a upravo se Vas komentar svodi na "pricalo se po Dubrovniku","ljudi sa kojima sam radila pricali su","moja koleginica je videla".To ne doprinosi verodostojnosti. Istina,na jednom mestu kazete da ste i Vi nesto licno videli,a to je da su pljackali Muslimani iz BiH i CG,a i komsije (Hrvati pretpostavljam) jedan drugoga.Ajde da poverujemo na rec i Vama i ljudima s kojima ste radili i Vasoj koleginici,ali to je ipak samo jedan mali delic dogadjanja oko Dubrovnika.Zar ne bi bilo mnogo pouzdanije i sveobuhvatnije,ako se zaista ozbiljno interesujete za istinu o tadasnjim dogadjanjima oko Dubrovnika,da potrazite svedocanstva direktnih ucesnika,nalogodavac i tada visoko pozicioniranih CG politicara.Danas ih vise nije problem naci i na netu,u pisanom,kao i u audio/video obliku.Bilo bi vam sigurno interesantno prelistati i CG stampu,a i pogledati video materijale iz tog vremena koji radi podizanja tenzija javljaju da na hiljade ustasa samo sto nisu napale CG,maltene su vec dosli do predgradja Podgorice paleci i koljuci sve pred sobom.Mozda bi tada u kontekstu tih dogadjanja mogli bolje razumeti i paljenje automobilskih guma kao oblik specijalnog rata radi skretanja pozornosti domace i svetske javnosti na polozaj u kome se Dubrovnik tada nasao.U potpunom okruzenju s kopna i mora,bez struje,vode,a i granatiran, nemojmo da se lazemo.
Препоруке:
0
0
31 петак, 08 јануар 2010 21:10
Дарко Станојевић
За Дубровник и пљачку&паљевину Конавла нека се господа Хрвати обрате у Титоград, тамо су им "партнери" за дијалог.


Поштована гђо Љиљана, видим да Вас је ова моја реченица понукала на писање, па је ред да образложим на шта сам мислио њом, а можда је и ред да поткрепим љубав Јосипа и Радета, овдашњих "Ромеа и Јулије".

Наиме, имао сам несрећу да баш тада, лета 1995. када је српска нејач бежала испред хрватске каме из Крајине, проведем лепих десетак дана у Боки Которској, тачније, Ђеновићима. Тада сам из прве руке, од учесника, мојих домаћина, сазнао шта су црногорски резервисти радили по том крају.

Кажу, паркирали су се поред пута за Дубровник још код Превлаке и Молуната, јер су у "рат" ишли својим аутомобилима, као на некакав посао. Када су већ ишли тамо, нису се враћали празних руку.

Слушао сам детаљне описе ентеријера вила и кућа по Конавлима, па чак и познатих звезда естраде (Т.К.).

Занимљива је прича са аеродрома Ћилипи, који је темељно опљачкан а опрема и инсталације однешене у Црну Гору и испланиране за уградњу у аеродроме Тиват и Голубовце! Дуго је стајала неупотребљена по халама и ходницима аеродрома, кажу.

Даље, неки веселник је обио један од хангара на Ћилипима и унутра затекао пар стотина (?) нових новцатих "Голфова 3"! После првог шока од радости, све су их одвезли у Црну Гору. Када сам домаћине упитао где су завршили ти аутомобили, рекоше ми да су неколико задржали појединци и моћници за себе, а остали су префарбани у тамније нијансе плаво/црне и добили налепнице "ПОЛИЦИЈА" тј. "POLICIJA", да будем тачнији. :)

-----

Дубровник јесте гађан, јер су ми причали неки од њих. И јесте био у некој врсти опсаде, знам из истих извора. То је све што знам и што ме занима. За паљење гума (маскирање и маркирање зарад пропаганде) лично не знам, а и не занима ме.

Знам да је то град у који не бих отишао ни да ми плате. Био и остао.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
32 субота, 09 јануар 2010 02:02
STOJKO BANJALUKA
Zuta vlast nebi ni podnosila tuzbu da je nemisli povuci,kad za to dodje vreme.Koga je briga za milion ubijenih i proteranih Srba u genocidima 1941 i 1995.Pravni zastupnik Srbije pred MSP,Radoslav Stojanovic,sigurno nije covek koji moze bilo sta dokazati.U tuzbi BiH protiv SRJ,on uopste nije osporavao genocid.Tako u presudi stoji,da je pobijeno 7 do 8000 ljudi,s tim da je do tada pronadjeno oko 2300.Cista nagodba zute vlasti i trulog evroatlantskog pakta.Sa ovakvom vlascu i ovakvim zastupnikom,mi cemo uvek biti krivi za
sve,sto oni i zele.Budimo ono sto jesmo,slobodarski narod koji se uvek borio za svoju slobodu,a nikada za okupaciju nekoga naroda ili necije teritorije.OPAMETI SE SRBIJO,KRAJNJE JE VREME
Препоруке:
0
0
33 субота, 09 јануар 2010 11:52
LjiljanaNL
Ja sam bila u tom Dubrovniku, bez struje i vode do 1995.godine sa muzem i dvoje dece(7 i 2godene stari na pocetku rata).I verujte, nije bilo tako strasno. Vode je bilo. To je bila samo propaganda.Italijani su slali vodu brodovima a u bolnici se smejali tom dobrom propagandnom triku. Mogu sve imenom i prezimenom da vam dokumentujem. Ti ljudi su Hrvati i zive tamo. Nije potrebno da im zbog pro-srpske simpatije otezavamo zivot. Radila sam u operacionoj sali. Mi smo od maja cistili vojne zalihe instrumenata, zalivene u vosku i pravili setove. Doktori i neke moje koleginice su isli na obuku pucanja iz pistolja(koje su posle vratili kad je pao Vukovar).Doktor sa oruzjem je vojnik i ne podleze zenevskim konvencijama.Ja kazem cula sam,jer su koleginice dolazile i rekle:"bojni otrovi u Lapadu"a ja ih pitala jesu li videli nekog u bolnici otrovanog tim otrovom.Ili da su cetnici srusili krst iznad kapije pravoslavnog groblja. Ja pitala zasto bi Srbi svoje groblje rusili.Granatiralo se
najmanjim kalibrom,da bi se stanovnisto povukloi bez zrtava osvajala teritotija.Iz grada su pucali na polozaje vojske oko grada ida bi izazvali reakciju i to izluke u Gruzu ,kod bolnice na medarevu i pored istorijskih spomenika.Licno videla i mogu pod zakletvom da posvedocim.
Препоруке:
0
0
34 субота, 09 јануар 2010 12:06
LjiljanaNL
NASTAVAK
Nama su poktadene stvari i umetnicke slike(moj muz je slikao) a lopova su slucajno uhvatili(prvi komsija,kad je podmetnuta bomba kod crkve u Gradui)i vratili nam. Druge ,pre toga ukradene, su jos tamo i znam i kod koga.Znam licno i ljude koji su isli na Knin kao dobrovoljci(jedan od njih je tehnicar anestezije).Moj muz i ja smo imali puno prijatelja i moj muz je imao atelje,pre rata ,u hotelu Libertas.Otuda informacije o sklonistu.Zapaljen je restoran u hotelu ,okrenut prema moru .Znaci nije bilo moguce pogoditi ga sa Srdja a nase topovnjace nisu bile tamo. U to vreme stanovali na Gorici. Pre toga u hotelu Petka u Gruzu, kad je luka gorela.Tamo su civili,kako u svim hotelima ,bili na vrhu a naoruzani dobrovoljci dole, mrtvi pijani.Mi nikad nismo isli u skloniste vec ostajali u sobi. Tamo je bilo sigurnije, nego medju pijanim i naoruzanim ljudima(da ne upotrebim tezu rec).
Препоруке:
0
0
35 субота, 09 јануар 2010 12:17
LjiljanaNL
Nastavak 2

U starom gradu su granatirane zgrade,slucajno, oko pravoslavne crkve i u kojima su bile prodavnice srpskih proizvodjaca(Kluz i druge)opet slucajno.
Poznavala sam licno coveka koji je bilo na topu i koji je sa Gorice SV.Vlaha pucao,po naredbi,na rezervoar vode u Zupi i tako ostavio Cavtat bez vode.Opet su cetnici okrivljeni. U Cavtatu je bila JNA i neke paravojne snage. Znam i kako je Tereza Kesovija svu svoju vrednu, pokretnu imovinu prenela camcima UNPROFORA iz luke Cavtat.Brodovi sa izbeglicama su isli samo u pravcu Rijeke a kad su roditelji iz Crne gore i Herzegovine zatrazili svoju decu i rodjake ,sirile su se lazi razne vrste ,dok istina nije izasla na videlo i onda je organizovano da Srbi mogu u Crnu Goru da idu. Muskarci nisu mogli da se evakuisu,iako nisu bili Hrvati i nisu imali njihovo drzavljanstvo.Mi smo sluzili kao taoci.
Препоруке:
0
0
36 субота, 09 јануар 2010 12:20
LjiljanaNL
NASTAVAK 3

Hocete li jos nesto da znate vi u Srbiji, koji niste barut ni omirisali ali pljujete sami na sebe.
Kad sam 1995.prenela telo mog muza u Srbiju,sa specijalnom dozvolom,videla sam naivnost i glupost nasih ljudi. Vise nisam htela nista sa Balkanom da imam. Zato sam otisla u Holandiju.Verovala sam u kulturu i demokratiju a onda ovde bila diskriminirana vise nego u Hrvatskoj.
E,pa sad hocu da se vratim i borim protiv Srbo-mrzitelja.Vidim da ima jos ljudi ,koji misle kao ja a vi ste u manjini. KRAJ
Препоруке:
0
0
37 субота, 09 јануар 2010 14:19
300 + 1
Markovicu, jel' dovoljno? Gospodjo Ljiljana, hvala Vam. Takodje, hvala NSPM-u sto imamo retku priliku da procitamo i saznamo nesto o cemu zvanicna Srbija nikada nije imala obraza da progovori. Naravno, da saznamo od ocevidaca.
Препоруке:
0
0
38 субота, 09 јануар 2010 20:39
Дарко Станојевић
E,pa sad hocu da se vratim i borim protiv Srbo-mrzitelja.Vidim da ima jos ljudi ,koji misle kao ja a vi ste u manjini. KRAJ


Ако сте се овим (и) мени обратили, погрешили сте.

А моја последња реченица из претходног коментара говори све о граду у коме сте живели и само ме учвршћује у ставу да није вредан тог труда који сте ви и други Срби уложили у њега у XX. веку.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
39 недеља, 10 јануар 2010 05:04
Gordana spasojevic
Neznam zasto smo podneli kontratuzbu? Nije li logicnije bilo podneti TUZBU ,ako je proterano 200.ooo stnovnika jedne nacionalnosti iz njihove zemlje!? Mora neko da nam objasni sta se smatra etnickim ciscenjem ,ako to nije to!
Nametnuto osecanje kolektivne krivice sputava i najlogicnije postupke, i sto je jos gora, razmisljanja i osecanja srpskog naroda, gde god se on nalazio.Krajnje je vreme da pocnemo da se osvescujemo i prikupljamo unisteo dostojanstvo i svest o samim sobom, da prestanemo da bivsu "bracu" smatramo zrtvama nekih proslih politika koje smo ,gle cuda, mi kreirali i , valda, izmislili kako bi njih ugnjetavali, sta li!?Pa, istih tih politika smo mi i najvece zrtve bili! Prisetimo se da su nasi "bratski" narodi daleko vise profitirali u tim sistemima od nas.
Uostalom, pravljenje drzave iziskuje zrtve i ne dobija se na tacni, to je Srbija najbolje iskusila u svim ratovima koje su joj istoriske okolnosti nametnule, ukljucujuci i ovaj , nadjmo se, poslednji. Pa i "draga braca" moraju da podnesu, bar jednom zrtve za svoju drzavu, a ne, kao uvek do sada, da preskoce iz porazenog u pobednicki tabor preko srpskih ledja.
Ostaje nam da se nadamo da smo se opametrili i da nikada vise sa "bracom" ,koja nam ne nedostaju u okruzenju, ne "sadimo tikve"!
    Препоруке:
    0
    0
    40 недеља, 10 јануар 2010 17:57
    markovic z.
    Markovicu, jel' dovoljno? Gospodjo Ljiljana, hvala Vam. Takodje, hvala NSPM-u sto imamo retku priliku da procitamo i saznamo nesto o cemu zvanicna Srbija nikada nije imala obraza da progovori. Naravno, da saznamo od ocevidaca.

    a slusajte nekim ljudima je tesko udovoljiti.
    gospodji LjiljaniNL nije odgovaralo u Hrvatskoj,pa nije valjalo u srbiji te se uputila u holandiju.u holandiji je takodjer diskriminisana,a kao sto vidite sada je odlucna u svome naumu da se vrati u srbiju posto joj se ne svidja trenutna situacija i da povede boj protiv srba-nesrba.
    gospodja LjiljanaNL zna da u dubrovniku nije bilo ni struje ni vode,ali nije bilo strasno,to je bila propaganda,italijani su slali vodu brodovima pa se to i ne racuna.
    i bez struje se moze kad se mora,to takodjer nije strasno,nju nisu mogli donositi u najlon kesama. posebno nije strasno kad imate dvoje male dece (7 i 2 godine) kao gospodja LjiljanaNL i kada ste svesne da se nesto mora i zrtvovati za pobedu.ako nije bilo strasno gospodji LjiljaniNL onda nije moglo biti strasno ni ostalim komsijama hrvatima i njihovoj deci,jel tako ?
    dobro,oni su se dodatno brinuli sta ce biti s njima ako JNA udje u dubrovnik,ali tu je bila gospodja LjiljanaNL da pokaze prstom ko je bio lojalan,a ko ne.
    Препоруке:
    0
    0
    41 недеља, 10 јануар 2010 17:59
    markovic z.
    po recima gospodje LjiljaneNL dubrovnik nije bio u okruzenju,samo se iz njega nije moglo uci ni izici. dubrovnik je istina bio granatiran,ali to su bili najmanji kalibri(?),nije bilo kao u vukovaru pa nije niti vredno spomena.
    gospodja Ljiljana je i granatiranja stoicki podnosila jer su je granatirali njezini i to vrlo nezno,sa malim kalibrima.
    gospodja LjiljanaNL zna da je stari grad granatiran,ali samo slucajno(neko bi rekao nasumce) jer granate su padale i oko pravoslavne crkve i prodavnice srpskih proizvodjaca(Kluz i druge),opet slucajno(nasumce).pa sta se onda hrvati bune ?
    znate,to nije isto da li vas granata strefi slucajno ili namerno.nije isto da li je to "vasa" ili "njihova" granata.kad vam kucu strefi granata vi kao lojalan hrvat posebno morate imati razumevanja za napadace jer poneka granata pogodi i kucu komsije srbina koji to podnosi stoicki i sve im oprasta,pa sto ne bi i vi ?
    istina i pljackalo se,priznaje gospodja LjiljanaNL,ali to su radili muslimani iz BiH i hrvati komsije,a i tereza kesovija nema sta da se buni kad je uspela izneti nesto pokretne imovine uz pomoc UNPROFORA,dakle propaganda je da se to nije moglo.moglo se,moglo se i ostati ziv samo ako ste hteli,trebalo je samo na vreme pobeci.....itd....itd.
    Препоруке:
    0
    0
    42 недеља, 10 јануар 2010 18:00
    markovic z.
    ....i sta onda vredi pominjati presude Strugaru,Jokicu i Kovacevicu ?
    sta vredi podsecati da se u CG pevalo "s lovćena vila kliče, oprosti nam dubrovnice".
    sta vredi pominjati reci bivseg crnogorskog ministra vanjskih poslova Nikole Samardžića koji je napad JNA i teritorijalne obrane crne gore na dubrovnik 1991. nazvao "najvećom mogućom sramotom".rekao je doslovno "Ono što smo mi napravili 1991. u Dubrovniku je najveća moguća sramota".
    ima li smisla pominjati ispriku koju je Djukanović, kao crnogorski predsednik, 2000. godine uputio hrvatskom narodu zbog napada na dubrovnik u kojoj potvrdjuje da ta operacija nije bila izazvana opasnošću od napada "ustaša" na crnu goru, kako su 1991. tvrdili Strugar i Bulatović.
    inace naredjenje o upućivanju crnogorskih rezervista u pohod na hrvatsku potpisao je isti taj Bulatović koji će posle tvrditi da ga je obmanuo Veljko Kadijević: "Bio sam obaviješten da Hrvatska ima 30 tisuća naoružanih ljudi koji trebaju zauzeti Prevlaku i Herceg Novi. Morao sam reagirati... Tek kasnije sam saznao da tamo nije bilo tih trideset tisuća ustaša, tamo nije bilo više od šesto naoružanih ljudi".
    ...i ovako bi mogli nabrajati u nedogled gospodine 300+1,ali sta to sve vredi u poredjenju sa onim sta je gospodja LjiljanaNL cula od koleginica i onim sto je mogla videti kroz svoje obojene naocari.
    Препоруке:
    0
    0
    43 недеља, 10 јануар 2010 23:41
    300 + 1
    @ z. markovic

    Gospodine, 'Vasi' su u ovom ratu pobedili, ali to Vas ne zadovoljava. Vi biste hteli da hrvatski Srbi 'priznaju' i da su krivi. Zadarski Srbi su i danas sahranjivani na katolickim grobljima, silom (clan porodice je u pitanju, pa znam). Posto je preko dve stotine srpskih biznisa nestalo u zadarskoj noci (pre granatiranja Zadra, Dubrovnika) recite mi ko je za to kriv? Generali koje ste spomenuli? Ili patoloska mrznja hrvatskih konvertita prema svojim srpskim korenima? Da li zbog Dubrovnika danas menjate izgled i sustinu, kao i brojeve ubijenih u logoru smrti Jasenovac? Ili osnivate Hrvatsku pravoslavnu crkvu? Ili napadate srpske gimnazijalce i navijace bilo gde gde su u manjini? U Svajcarskoj nisu bili u manjini, pa su Grobari, ti srpski huligani i nacionalisti pokazali da jezik sile dobro razumete, jer ga stalno primenjujete. Da li su Groberi terali Dinamove navijace da se deklarisu kao ustase u Italiji, pre tri nedelje? Vi, Hrvati se nacizmom ponosite, tiho, ali uvek kad zatreba.

    Vas problem je u tome sto ovde ne stanuju Tadicevi i Cedini Srbi, 'koji idu kao volovi na klanje' - ovo je izraz mog tece koji je to klanje doziveo na Baniji 1941. Pavelic i Tito su prsti jedne ruke, a danasnja Hrvatska je netom stala iza njihovog sledbenika Mesica. I sa tom Hrvatskog do promene snaga u svetu Srbija ne treba da razgovara.

    U gradu u kome zivim je zaslugom jedne jevrejske organizacije hrvatska zajednica primorana da ime ustaskog zlikovca Ante Pavelica skine sa svog doma i promeni ga u 'Hrvatski dom'. Pretpostavljam da to sve govori. Kao i cinjenica da su uramljene fotografije ostale u zgradi. Za vas je to verovatno dokaz da su dve Hrvatske pobedile u Drugom svetsikom ratu. Za mene je to dokaz Ducicevih reci.
    Препоруке:
    0
    0
    44 понедељак, 11 јануар 2010 19:58
    thinking maize
    Не бих улазио у полемике између нпр. markovic z. i Liljane NL, мада имам своје мишљење о ставовима тих полемичара. Но, додао бих нешто a propo тврдње да "Србија треба да повуче своју контратужбу" или брига да би Тадић то могао да уради. ПРВО, члан 1 Устава Р Србије: "Србија је држава српског народа и свих грађана Србије." Значи ДРЖАВА ЦЕЛОГ СРПСКОГ НАРОДА И ЗАТО СУ ЧИНОВНИЦИ ДРЖАВЕ СРБИЈЕ (колико ми се чини г-дин Тадић је највиши чиновник државе Србије или се можда варам?!) ДУЖНИ ДА СЕ БРИНУ О СВАКОМ СРБИНУ И СРПКИЊИ МА ГДЕ БИЛИ! НАРАВНО, О СВАКОЈ СРПСКОЈ ЖРТВИ!НАРАВНО, О СВАКОМ ДРЖАВЉАНИНУ СРБИЈЕ НЕКЕ ДРУГЕ НАЦИОНАЛНОСТИ! ДРУГО, ТОКОМ ДРУГОГ СВЕТСКОГ РАТА ХРВАТСКА ЈЕ ОКУПИРАЛА ЈЕДАН ДЕО ТЕРИТОРИЈЕ СРБИЈЕ ВЕЋИНСКИ НАСЕЉЕН СРБИМА, СРЕМ! И ИЗВРШИЛА ЗЛОЧИНЕ ГЕНОЦИДА! Мислим да је ОВО ДОВОЉНО КАО РАЗЛОГ ЗА ПОДИЗАЊЕ ТУЖБЕ! А по позитивним законским прописима
    СВАКО КО БИ ПОВУКАО ТАКВУ ТУЖБУ БИ МОРАО ДА БУДЕ ТРЕТИРАН КАО ВЕЛЕИЗДАЈНИК! ТАЧКА, КРАЈ!
    Препоруке:
    0
    0
    45 уторак, 12 јануар 2010 12:08
    dragy
    @stvarno

    Pa ne treba mnogo da bi se to vidjelo, samo dobra volja. Jedino za Madjare nisam siguran, ali Hrvati imaju teritorijalne pretenzije i prema Srbiji i prema Sloveniji i prema BiH i prema Crnoj Gori. Ako treba, navescu i konkretne teritorije sporenja ali mislim da je suvisno, ocigledno je koje su to teritorije.
    Препоруке:
    0
    0
    46 уторак, 12 јануар 2010 12:21
    dragy
    @ni pet para kazete ?

    Kontrapitanje: a kad su to teritorije pod danasnjom Hrvatskom pripadale Hrvatskoj. Ili, navedite jednog vladara tih teritorija koji je imao suverenu vlast, a da je bio Hrvat (prije Pavelica niko nije imao suverenu vlast u tzv. Hrvatskoj, Zapadno rimsko carstvo je nasllijedila Austro-Ugarska a Tito je vjesto spakovao sve te teritorije u jedan avnojevski kofer, po kom to istorijskom i moralnom pravu, isti slucaj je i BiH). Po cemu je to vise Hrvatska nego Srbija (npr. Slavonija, Lika, Banija, Kordun, ...).
    Препоруке:
    0
    0
    47 среда, 13 јануар 2010 10:10
    markovic z.
    Pa ne treba mnogo da bi se to vidjelo, samo dobra volja. Jedino za Madjare nisam siguran, ali Hrvati imaju teritorijalne pretenzije i prema Srbiji i prema Sloveniji i prema BiH i prema Crnoj Gori. Ako treba, navescu i konkretne teritorije sporenja ali mislim da je suvisno, ocigledno je koje su to teritorije.


    To jednostavno nije tacno.Vi imate tezak problem sa (ne)poznavanjem Ustava SFRJ, geografijom bivse savezne drzave i medjunarodnim pravom.
    Navedite slobodno sporne teritorije na koje RH polaze pravo,a da se nisu nalazile u sastavu SRH vec su bile u okviru granica SR BiH,SR Slovenije,SR CG ili SR Srbije...ili jos bolje,navedite po jedan sporni teritorij u pogranicnom pojasu RH-Slovenija.RH-BiH,RH-Srbija,RH-CG koji je RH jednostrano okupirala,a da nije bio u sastavu SRH.
    Препоруке:
    0
    0
    48 среда, 13 јануар 2010 10:18
    markovic z.
    Po cemu je to vise Hrvatska nego Srbija (npr. Slavonija, Lika, Banija, Kordun, ...).

    Vama gospodine @dragy ocigledno nije stalo do ozbiljnog razgovora.
    Препоруке:
    0
    0
    49 недеља, 17 јануар 2010 10:22
    LjiljanaNL.
    Gospodine Markovicu,vi imate veliki problem. Prvo sa samim sobom.Sve ste izokrenuli i namerno pogresno interpretirali.U ovakvim situacijama se uvek setim Ducica i vojvode Misica. Zato i ne zelim da ispravljam vase iskrivljene komentare.
    Препоруке:
    0
    0
    50 недеља, 17 јануар 2010 16:03
    причамо и даље српски
    48 среда, 13 јануар 2010 09:18 Po cemu je to vise Hrvatska nego Srbija (npr. Slavonija, Lika, Banija, Kordun, ...). - А шта Вам кажу имена Бели манастир и Осек, на пример у српској Славонији? А који се језик тамо говори? Сем у комунистичкој Југославији, највећи део српских крајева из онога што је данас Хрватска никад није припадао Хрватској. Тзв. Хрватска је привремена творевина чији су темељи у геноциду над Србима.
    Препоруке:
    0
    0
    51 понедељак, 18 јануар 2010 09:47
    dragy
    Druze markovic z., priznajem da se ne razumijem u ustave i razna medjunarodna prava, i formirani su da bi zbunili normalan narod a dali opravdanje nepravdi. Ali procitam katkad ponesto od istorije i trudim se da citam vise izvora kako ne bih bio pod sumnjom da sam selektivnim citanjem pao pod sijenku pristrasnosti. Vidim da se vi razumijete u ustave i geografije pa me cudi kako to da tako upucen covjek ne moze da nadidje Brozove ustave i geografije, koji su, uzgred, Srbe kostali zivota i teritorija. I ne znam sta vam je sporno u mojoj izjavi, Hrvatska ima pretenzije i sporove oko teritorije i sa Slovenijom (piranski zaliv), i sa BiH (granica rijeke Une, neumski zaliv, Veliki i Mali Skolj, Hrvatska i Bosanska Kostajnica), i sa Srbijom (Sarengradska ada), i sa Crnom Gorom (Prevlaka). Da je Broz otcijepio jos pola Srbije, sad bismo te granice i ustave pozivali i sporili se oko njih. Ja vas pitam za istorijsko pravo priznanja Hrvatske i BiH u postojecim granicama.
    Препоруке:
    0
    0
    52 уторак, 19 јануар 2010 22:24
    milos
    Podnosenje kontratuzbe i jos brza najava njenog povlacenja,samo je jos jedan vid bednosti beogradske politike prema stradanjima Srba.
    Beogradu je trebalo izgleda skoro dvadeset godina da shvati da su Srbi stradali,ali isto tako potrebno im je samo nedelju dana da bi spremno rekli "puj pike to ne vazi"...
    Ipak,ukoliko ce povlacenje kontratuzbe doprineti EU integracijama,Beograd moze mirne savesti da istu povuce.
    Ustvari Beograd nikada nije bio ni vlastan da istu podigne.Niti jedna osoba,porodica iz Hrvatske nije svojim potpisom dala saglasnost da Beograd u njihovo ime tuzi bilo koga pa makar to bili i Srbi iz Hrvatske.
    Препоруке:
    0
    0

    Анкета

    Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
     

    Република Српска: Стање и перспективе

    Банер
    Банер
    Банер
    Банер
    Банер
    Банер