среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Власт не преза ни од чега да би се заштитила од критике и оправданог незадовољства грађана

Kоментари (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 10 јул 2020 09:16
....
Значи, да се не лажемо, постоји једна невероватна, чудна, сумњива бар и мистериозна уздржаност, скоро до мазохизма, према једнима, хулиганима – непосредним изазивачима нереда, и онда брутално иживљавање над случајним, мање или више, пролазницима, или младићима, деци по улицама Београда - које после траје сатима.



Јавна тајна је да су хулигани њихови!
Препоруке:
113
4
2 петак, 10 јул 2020 09:46
.
Protesti su ipak uspeli u jednom, da nije od danas uveden policijski sat.
Препоруке:
103
0
3 петак, 10 јул 2020 10:07
Филип Савић
Не могу да не поновим питање где је та брига, та забринутост била у мају и јуну када су преко ноћи укинуте све мере и све забране да би се створила илузија и привид нормалности како би се одржали избори и на њих извело што више грађана



СНС секташи су спремни да жртвују цео народ само за мало ћара.
Препоруке:
98
1
4 петак, 10 јул 2020 10:23
Mister X
Kako god, jasno je da je protest stavljen pod kontrolu. Ako je inicijalno i bio spontan,narodni protest, sa slabom ili bez ikakve organizacije, sad to vise nije. Protest je naprosto otet, i samo je pitanje vremena kad ce se istopiti.

Da li od strane vlasti, ili je neko (sa strane) Vucicu uskocio u pomoc, nije ni bitno.

Sto pokazuje da je situacija mnogo teza nego sto se mislilo. Ovo su obiljni igraci, i oni imaju odgovor na sve. Na izborima su uradili sta su hteli, taj put je zatvoren. Proteste mogu da stave pod kontrolu, ni tu nema resenja. Ckva je potkupljena obilnim donacijama i ko zna cime jos, zato se skoro ni ne oglasava u vezi izdaje Kosmeta.

Ovi su prosto na sve mislili.
Препоруке:
63
3
5 петак, 10 јул 2020 10:27
ispravka
Trenutno ne postoji vladajuća stranka jer je vladi istekao mandat, a nova Skupština nije ni konstituisana. Jedino rešenje je tehnička vlada koja bi obezbedila nove izbore.
Препоруке:
37
4
6 петак, 10 јул 2020 11:27
Snimak obišao svet
Snimak kako srpski policajci redom prebijaju mladica dostigao je 3,2 miliona pregleda!!!
Najstrašnije je što mnogi Amerikanci ga komentarišu kao primer Trampove policijske brutalnosti! Ali i mnogi su naveli da je to Srbija - policijska država na Balkanu, gde ljudska prava skoro uopšte i ne postoje!
Препоруке:
59
2
7 петак, 10 јул 2020 11:39
пензионер Цвико ,
Провокатори успевају али све мање и мање. Њихов број није више толико битан. Битно је да их је народ "прочитао" и да та тактика код нормалног света више не пролази. Дакле, провокатори и њихови наредбодавци су политички поражени, укључиво новинари режимских гласила. Ово је велики и неизбрисив успех народа. Ко су провокатори? Укратко: психопате. Њих има у сваком друштву, времену и простору. Шта можемо,кад су се родили нико није могао да каже да ће се кад одрасту изродити у психопате, зликовце, веће, мање, свеједно. Уопште нису свесни да својим понашањем загорчавају и живот својих ближњих...
Препоруке:
36
3
8 петак, 10 јул 2020 11:48
da ...
ljudska prava NE postoje u Srbiji i to se oseca svaki dan. Jedino sto postoji su nameti, enormne cene za osnovni zivot i jedna mucna, otuzna atmosfera.
NEodrzivo ali i velika sramota za Srbiju. Seselja, radikale i njihove ekstremne sledbenike tj ove novokomponovane turbo koji sada drze vlast zajedno sa bildovanim siledzijama treba zauvek proterati iz Srbije. a prethodne demokrate suditi za niz zloupotreba. Sramota kakav haos i pustos su ostavili za sobom i jedni i drugi. A ne treba zaboraviti ni socijaliste iz devedesetih.
Препоруке:
45
2
9 петак, 10 јул 2020 11:51
Mister X
@Snimak obišao svet,
Malo to na zalost znaci.
Moze obican svet da komentarise sta hoce, "zapad" ce mu sve tolerisati sve dok vidi sansu da ovaj preda Kosmet. Posle toga ionako nista vise nece biti vazno.
Препоруке:
52
0
10 петак, 10 јул 2020 13:05
Bora Gavrilović
Ameri su smislili pravi termin za ovo, a to je "prijateljska razmena vatre"!,kolateralna šteta je kulturan i pristojan svet.Da li je sramota dovoljno radikalan termin za režimske egzibicije nad sopstvenim narodom?
Препоруке:
33
1
11 петак, 10 јул 2020 14:01
Спиридон
@ Mister X
Ako je inicijalno i bio spontan,narodni protest, sa slabom ili bez ikakve organizacije, sad to vise nije.

Протест јесте био спонтан али она група момака коју имате на снимку како баца све и свашта на кордон полиције је све само не спонтана. Тако да је једино право питање ко су тачно ти момци, и одакле су се они одједном нашли тамо. Зна се јако добро ко у земљи Србији има потпуну контролу над свим навијачким групама и организацијама екстремно-(квази) десничарске провинијенције, па је само остало само да се види а зашто је том неком па требао онакав хаос прекјуче и дан пре тога...
Препоруке:
44
6
12 петак, 10 јул 2020 15:54
пензионер Цвико,
" Спиридон,
Свакако да би утврђивање порекла ткз. полицајаца и провокатора био важан поен у процесу демистификације оних који желе, настоје, да униште протесте против нелегитимне власти. Дакле треба ухватити једног од провокатора, познаје се по говору, испитати пред камерама а онда јавно преко интернета поставити питање кога сте ви то обукли у униформу полицајца или провокатора и тиме власт пада.
Препоруке:
32
4
13 петак, 10 јул 2020 16:15
браша
Тачно. И министар и АВ су дужни народу. Одговора и - одговорности.
Препоруке:
19
0
14 петак, 10 јул 2020 16:30
Звонимир Бгд
Не сумњам у добре намере г.Вукадиновића да се проблеми истерају на чистац, а онда и ситуација смири како не би ескалирала. Али, не верујем у то да су од стране назадњачког режима намерно изазване "ове сцене и ови сукоби у великој мери иницирани због тога да би се заборавило, или скрајнуло и маргинализовало" питање неодговорности у вези са изборима и епидемиолошком ситуацијом. Сувише би то био велики ризик да би покрио проблеме које они решавају пропагандом, као што раде власти по свету.
Нереди и насиље на улицама никако нису у функцији консолидације било којим властима. Поготово када су те власти постигле главно - обавиле изборе, продужиле себи мандат и преузимају све државне институције. Државна сила је најпре примењена против оних који су кренули да уђу у Скупштину. То је био почетак насиља. Требало би поставити и то питање - ко су били ТИ људи? Да ли су то били (спонтани) демонстранти или режимски људи убачени са задатком да насилно упадају у државне институције?
Препоруке:
12
5
15 петак, 10 јул 2020 16:58
Драган Р
Од кога тражите одговоре господине Вукадиновићу? Да је у овој земљи могуће добити одговоре и било шта решити у институцијама система, оваквих протеста не би ни било. У Србији све институције имају једно једино име и све одлуке се доносе из једне једине главе. Зато су људи на улицама. Можда ће бруталном репресијом и безобзирном пропагандом угушити и ове протесте, али ће и то кратко потрајати. Букнуће врло брзо неким другим поводом, у још жешћој форми и са много горим последицама по све нас. Једноставно овако више не може.
Препоруке:
30
2
16 петак, 10 јул 2020 18:21
Кувар Бродски
Наставак протеста треба да има један захтев. Идентификација и хапшење изазивача нереда.
Препоруке:
27
1
17 петак, 10 јул 2020 18:32
Спиридон
@ пензионер Цвико,
Свакако да би утврђивање порекла ткз. полицајаца и провокатора био важан поен у процесу демистификације оних који желе, настоје, да униште протесте против нелегитимне власти.

Много тога се већ зна, јер се на пример екипа из Левијатана сама хвали да су они једни од оних који су учествовали у свему томе, и све то имате црно на бело на Twitter налогу њиховог вође. Такође је виђена и група сада чувених Јањичара на челу са Вељом Невољом тј некадашња екипа Салета Мутавог, са којима се иначе интезивно дружи и Данило Вучић. Помињали су се око Савамале, тј то су исти они који су тукли људе на Вучићевој инаугурацији пре пар година. Неко је такође идентификовао и радника службе Николу Живановића. Имате при томе одличне снимке и фотографије на Twitter налогу Марка Драгославића, где се јасно види група хулигана који су синоћ напали из чиста мира људе који мирно седе испред Скупштине. Тако да је само питање, шта су они хтели да постигну са својим понашањем...
Препоруке:
25
3
18 петак, 10 јул 2020 19:03
Deda Mile ima farmu
Đole je na ulici...Meni dovoljno! Ajmo braćo, bez obzira na programske razlike! Ajmo vi koji ne verujete AV, Đilasu, Jeremiću, Bošku, Nogu, Trifunoviću, Raduloviću, Milošu...Ajmo, jer verujete, bar po dosadašnjim komentarima, Đorđu Vukadinoviću! Ajmo da sačuvamo KiM, ajmo da sačuvamo RS, ajmo da kažemo ne migrantima, korupciji, pljački...Narod nam umire zbog njihove bahstosti i nesposobnosti!
Препоруке:
29
2
19 петак, 10 јул 2020 19:24
пензионер Цвико,
@ Спиридон,Одлично, хвала. Е сада је на власти да хапси "хулигане" и да их процесуира и то веома оштро. Ако то не уради, онда ПРИЗНАЈЕ да је она организатор разбијања протеста а не тамо неки невини људи које је невоља натерала на протест. Дакле власт је узрок свега лошег што се дешава чак и кад јој је истекао мандат они и даље владају иако на то немају право....
Препоруке:
16
4
20 петак, 10 јул 2020 20:19
Звонимир Бгд

пензионер Цвико,
Дакле власт је узрок свега лошег што се дешава чак и кад јој је истекао мандат они и даље владају иако на то немају право....

Господине Цвико, обратите пажњу на део текста г.Вукадиновића који, изгледа, нисте прочитали:
Као још увек народни посланик све до потврђивања мандата новог сазива народних посланика, позивам и захтевам од (још увек!) министра унутрашњих послова господина Небојше Стефановића...као посланик, од министра (још увек министра), захтевам одговор и објашњење.
Препоруке:
8
4
21 петак, 10 јул 2020 21:13
Itd ili...
Realno Spiridone dokumentujte sve navedeno i u tužilaštvo sa krivičnom prijavom protiv nn lica. To je put po vašem receptu
Препоруке:
13
2
22 петак, 10 јул 2020 21:33
Itd ili...
Spiridone ništa od toga o čemu pričate nema na Twitter jasno zašto momci vama autosovinistima ne odgovaraju. Sedite Spiro za bolje niste
Препоруке:
10
5
23 петак, 10 јул 2020 22:06
Спиридон
@ итд или...

Spiridone ništa od toga o čemu pričate nema na Twitter jasno zašto momci vama autosovinistima ne odgovaraju.

Мислим да је оно право питање, зашто ви и то по ко зна који пут браните црнокошуљаше, или можда нисте видели симбол 3. SS-Panzerdivision "Totenkopf”-а истетовиран на десној подлактици вође Левијатана, нити оног нацистичког орла која има њихова званична мајица на леђима, у којој се он пун поноса сликао, где је једина разлика што је уместо свастике у кругу број 81. Баш чудно такође да су увек у црно обучени. Иначе да вам помогнем пошто видим да лутате... Дакле, није моје да ја подносим као приватно лице кривичне пријаве за такве ствари, већ се тиме драга моја бави полиција која након истражних радњи треба да проследи доказе надлежном тужилаштву. Постоје снимци, постоје фотографије, према томе уколико не реагују то само значи да је та екипа њихова...
Препоруке:
12
9
24 петак, 10 јул 2020 22:18
итд или ...
Спиридоне свастика је стари симбол па то ваљда и ви чак знате, то што је нешто друго унутра је врло важно са симболичког становишта, пуно даркера нису нацисти а носе црно, побогу човече из ког сте ви века?
Ја сам данас на Ташмајдану видела момке који вежбају на отвореном набилдоване обучене у разне боје од тиркизних до жутих и вежбају уз музику Београдског синдиката, шта бисте рекли ко су те рмпалије? фашисти исто, као што је Ћирјаковић по вама сељачине? што одаберете неке твитове од Ђирјаковића а не од дотичних дама које су далеко некултурније од њега, то је ваша интерпретација чињеница на овом сајту, тако и остало. Момци се колико разумем баве заштитом животиња?! побогу човече дакле помажу азилима за напуштене псе? ја први пут чујем за њих али стварно Спиридоне, нацисти у БГу и у Србији? па ви сте ко Соња Бисерко или Ната Кандић још ћете нам рећи да треба жртве усташа и нациста Срби да се денацификујемо?!?! или да у том узору на свет умислите да и ми имамо Лајбах?!
Препоруке:
12
7
25 петак, 10 јул 2020 22:20
Ето Торонто
Ето..Побит ће нас природа..
Препоруке:
3
2
26 петак, 10 јул 2020 22:24
итд или ...2
Што свакако не значи да АВ нема навијаче иза себе, то је било евидентно од момента када је дошао на власт, већ код протеста око КиМ у његовој владавини њих није било. Ко уосталом језди џиповима и терорише народ када су избори? све то стоји, али ништа то Спиридоне није од јуче, он је 8 година на власти и ми опет немамо одговоре ни за изборе које континуирано краде, ни за задуживање које је енормно, ни за катастрофално стање у привреди, науци, просвети, енергетици, пољопривреди, индустрији, апатичности нације, изневерених очекивања од свих њих пре њега, одговоре ни на урушени здравствени систем, одговоре на мигранте и на Даблински споразум, одговоре на Бриселски споразум, никакве одговоре ми што не мислимо као он немамо нити решења, шта то о нама Спиридоне говори? Ајд и да је реч о радикалској агресивности, она је у пакету са црвенима, имамо ми ли начина да јој станемо на пут, ми демократе националне, анационалне, какви год али супротни од њега и њих? НЕМАМО и тако већ 8 година!
Препоруке:
15
3
27 петак, 10 јул 2020 22:28
итд или...3
или Томпсона или Ружу Томшич (жена класични нациста) у ЕУ парламенту?
ајд Спиридоне смањите доживљај на тему нацизма овде јер је то западњачка немачка мантра да не буду усамљени и они и њихови сателити усташе са дечијим логорима и стаљинисти (ето Спиридоне одадкле црвено црна коалиција на власти, традиција Спиро Тито Усташе и Немци сарадња и тако од 1944те) па намећу своју кривицу другима да би своју умањили, нисам мислила да ћете насести на то, али опет, можда је и логично да јесте.
Препоруке:
13
4
28 петак, 10 јул 2020 22:35
итд или ...
Ако је Спиридоне тачно то што ви кажете да је та екипа њихова онда је бесмислена теза да очекујете од полиције да пријави тужилаштву своје људе или људе на вези са вођом да их то исто тужилаштво које вођа тј пре њега жути бирају (у загради поред судије, симпатизер, или не напомене приликом избора судија у Скупштини) да процесуирају сами од себе некога чије процесуирање их може коштати каријере јер како су их жути бирали по томе да ли воле или не демократску странку (насловна страна Политике давно све са напоменама из ДС подружница поред имена и презимена судије) тако их и вожд бира по лојалности новој овај пут њему исказаној?!?! наивно Спиридоне или одговор онога који је равнодушан а равнодушност је ђавољи најбољи слуга. Читамо заштитник се огласио каже нико му није пријавио прекомерну употребу силе па он констатује да је није ни било?! То вам је квалитет вашег одговора! Свака част!
Препоруке:
12
3
29 петак, 10 јул 2020 22:38
Звонимир Бгд

итд или ...
Момци се колико разумем баве заштитом животиња?! побогу човече дакле помажу азилима за напуштене псе?

Ако мислите на оне силеџије из тзв.организације Левијатан, не би било лоше да се мало боље информишете о каквом људском отпаду је реч.
На срамоту њиховог вође који је потомак чувене породице Бихаљи, културне елите Србије.
Њихова интернет презентација је више него лицемерје намењено наивцима који падају на политичку маску. Ваша опсервација о њиховој делатности је гротескна. И ја сам против пропаганде која у Србији тражи неонацисте, поготово када се странке називају нацистичким, фашистичким и сл. Али, када су у питању (за сада) маргиналне групе као Левијатан, сваки антифашиста на њихове политичке поруке и активност морао би да реагује презиром и одбацивањем.
Препоруке:
9
9
30 петак, 10 јул 2020 22:46
итд или...3
о симболу лобања и кости

shorturl.at/yHUW8

дакле све лепо пише о том симболу

занимљиво је да није било Спиридона остала бих ускраћена за ово сазнање о овом симболу!
Препоруке:
9
4
31 петак, 10 јул 2020 22:49
Спиридон
@ итд или...
Спиридоне свастика је стари симбол па то ваљда и ви чак знате, то што је нешто друго унутра је врло важно са симболичког становишта, пуно даркера нису нацисти а носе црно, побогу човече из ког сте ви века?

Хајдете се ви прво сконцентришите, па још једном прочитајте мој коментар. Дакле, вођа Левијатана има на десној подлактици истетовирану чувену SS мртвачку главу или да будем прецизан симбол монструозне 3. SS-Panzerdivision познатије и као "Totenkopf". На њиховој званичној мајици је на леђима грб нацистичке Немачке у оригиналу само што је уместо свастике у кругу тј венцу кога држи нацистички орао у канџама написан број 81, да сад не улазим шта то значи. При томе се баш некако случајно они стално облаче у црно. Према томе, мени је јако жао али ви из неког непознатог разлога увек браните сваког црнокошуљаша, а ови изговори са даркерима су вам буквално трагикомични. Тако да, право је питање одакле ви увек у тој причи и то по ко зна већ који пут...
Препоруке:
9
13
32 петак, 10 јул 2020 22:59
Спиридон
@ итд или...

Ако је Спиридоне тачно то што ви кажете да је та екипа њихова онда је бесмислена теза да очекујете од полиције да пријави тужилаштву своје људе

Ви очигледно нити читате моје коментаре, нити сте прочитали текст о коме ми расправљамо. Дакле, сама та чињеница да се за пола сата сазнало и од Вучића обнародовало све о том неком Робији из Пазове, тј шта је све онај момак, коме је отац умро јер није било довољно респиратора, радио у средњој школи, а да из неког разлога и поред свих фотографија и видео снимака, полиција није урадила апсолутно ништа да лиши слободе оне провокаторе и хулигане из првих редова, који мало туку полицију а мало демонстранте, значи да су они тамо били по задатку. Толико...
Препоруке:
14
11
33 петак, 10 јул 2020 23:16
итд или ...
Спиридоне са огромном лакоћом етикетирате људе, и сама сам била жртва тих ваших етикета (стаљинка и сл) ваша искључивост говори о скученом уму који размишља бинарно
Препоруке:
14
9
34 петак, 10 јул 2020 23:19
Адамова глава
реч је о симболу Адамова глава имате цео текст на википедији

то је симбол енглеске војске, америчке, руске да вам не препричавам

дакле реч је о лобањи и укрштенимкостима

урл ми није успео због ћириличног писма
Препоруке:
12
3
35 петак, 10 јул 2020 23:32
итд или ...
Спиридоне ја сам вам већ три пута одговорила о том симболу али не могу против админа који га не објављује па сте ви у уверењу да ја не читам ваше коментаре или повод за коментаре на овој страни
Препоруке:
12
4
36 петак, 10 јул 2020 23:38
итд или ...
Звонимире БГ
Ја сам само цитирала шта они и новинари који су их интервјуисали кажу да им је делатност, дакле ја не спекулишем, за разлику од вас.
Није Бихаљи него Бихали
Елита и то јеврејска и ви сматрате да су нацисти?!?!
Да ли разумете колико је то глупо
А то како би прави антифашиста требао да реагује слажем се али ја се заиста не ложим да у Србији налазим нацисте ако смо толико страдалли од нациста, дакле или сте принципијелно против тога да жртву називате џелатом или нисте, нема ту изузетака, дакле нисте доследни, радите оно што ме уверавате да се са тим не слажете?!?!
Препоруке:
12
8
37 субота, 11 јул 2020 02:26
пензионер Цвико ,
@ Звонимир БГД,
Мандат влади и скупштини истекао је 2 јуна ове године. Ово је меродавно. Све после је "шверцовање". Шта раде чланови владе и скупштине? Да ли могу да остварују међународне контакте. Докле ће да траје ово стање. Не знам. Није у реду да се отеже са формирањем нове владе и скупштине. Очигледно је да то стање неком одговара.
Препоруке:
7
4
38 субота, 11 јул 2020 06:09
запажање једног"хејтера"
Браво посланиче Вукадиновић.
Да сте у праву,потврда стиже од полицијског информера,Курира,од кога сте добили"одговор".
Истог оног Курира који је уочи
организованих нереда у Србији,као део система и организације,
отпочео са радом у т.в.формату
и као добро припремљен и опремљен,уживо извештавао са попришта.
Првог дана,једини!?
И оно што ми није промакло,
кад год је полиција кретала у акцију према демонстрантима,режија је пребацивала пренос на друго место,на другу камеру.
Препоруке:
12
2
39 субота, 11 јул 2020 06:10
Спиридон
@ итд или...

Није Бихаљи него Бихали

Брат његовог деде је чувени Ото Бихаљи и има цела прича око тога како је грешком дошло и остало од Бихалија до Бихаљија. Његовог деду Павла Бихалија су да комедија буде потпуна, управо нацисти и убили у Београду у јулу 1941. Међутим, његов унук не признаје због проблема са когнитивном дисонанцом све то, па стално истиче да су му деду убиле комуњаре, иако су браћа Бихали тј Бихаљи били левичари који су основали Нолит. Такође, није свака мртвачка глава SS Totenkopf госпођо драга, нити је сваки орао нацистички, тако да не браните неодбрањиво јер су вам изговори трагикомични. Оно што он има је еесесовска мртвачка глава у оригиналу, као што је онај орао са мајице буквално пресликан до најситнијих детаља са нацистичког грба са све тим венцем кога држи у канџама. Исту ту мртвачку главу као симбол имају иначе њему блиски бајкери из MC Срби којима је вођа његов одличан пријатељ Никола Видовић из неонацистичке Крв и част дивизија Србије...
Препоруке:
9
10
40 субота, 11 јул 2020 10:21
итд или...
Мислим да ви имате проблем! Дефинитивно,проучите мало симболе да видите и одакле оригинално потичу и да има света и после нацизма у НЕМАЧКОЈ и Србије после деведесетих ево овај је потписао а показао је како ће народ проћи и још су му признали фалсификоване изборе, то је тема , чему скретање теме на нечије тетоваже побогу?
Препоруке:
9
4
41 субота, 11 јул 2020 10:55
Први
Па хер Шпира скреће тему јер му је предаја Косова и Метохије сасвим ОК, јер је он жута Сорош паткица, не Давимо БГ јер би да одузима лиценце лекарима са 40 година успешног рада на здравственој заштити наше деце и проф универзитета, тај балавац под именом Спиридон! комуњара који за све који нису комуњаре каже да је фашиста! Ма мрш бре!
Препоруке:
10
4
42 субота, 11 јул 2020 16:28
пензионер Цвико,
Ваистину власт не преза ни од чега. Ево нова грешка, уместо да га на неки начин игноришу они хапсе Срђана Ногу. И шта су постигли обзиром на Срђанову популарност. Само још већи бес и револт поштеног слободарског српског народа. Уа власт...
Препоруке:
6
1
43 субота, 11 јул 2020 21:29
Nista ne razumem
Stvarno je bilo sumnjivo da vodje huligana podizu ogradu i bacaju je na kordon policije 10 puta i svaki put promase tako da ograda tacno padne pola metra ispod nogu kordona. Kako kamere snime ogradu koju bacaju, a ne snime gde padne, oni su posao zavrsili. Koliko se secam, Siptari su bacali kamenice nisko ispod stitova policajaca na Kosovu, tako da prodju ispod stitova, nesto kao kamene "zabice", pa je veliki broj policajca imao slomljene noge. Ovde su pazljivo gadjali stitove, nesto kao nabacivanje. O bacanju flasa vode da ne govorimo. Da Siptati protestvuju protiv nase policije, verovatno bi flsse bile na nekom zapaljivom tekucinom. Ako je nasu tajnu policiju trenirala MI-6 onda to izgleda kao akcije "preuzimanja demonstracija", na sta ukazuje profesor Vukadinovic i stotine drugih ocevidaca.
Препоруке:
3
1
44 субота, 11 јул 2020 21:57
knjiga o srBskom policajcu
Jeste g. Vukadinoviću, ali naš policajac ne sme da udari na huligana, jer zna da je huliganima tuča nasušna potreba, ali zato je 'naš' policajac vospitan da tuče slabije, sirotinju, žene, decu i starce.
E zato naš policajac neće nikad da bude ko engleski policajac, na primer.

Ista priča sa 'našom' nacionalnom TV.

Pitali Tijanića kad će RTS biti poput BBC, a on im rekao kad Srbi postanu Englezi.
Препоруке:
5
2
45 недеља, 12 јул 2020 03:30
Majstor Bob
Neverovatna je ta Vučićeva nesposobnost da makar prizna jednu malu, sitnu grešku. Svako od nas greši, normalna stvar, ali taj čovek izgleda ima papski kompleks nepogrešivosti. On nije sposoban ni da kaže, eto, MI smo pogrešili, vlada, eksperti, bilo ko, ne, sve gde je on to je savršeno. Ta glupost ide dotle da ni brljotina oko diplome ministra ništa ne znači: i taj nesvršeni đak je nepogrešiv. Koja je dijagnoza?
-Psiholog Alfred Adler je opisao takvog čoveka: to je autoritarni tip ličnosti. Znate i vi takve: to su ljudi koji izigravaju veličine sa podređenima, a kad sretnu jačeg, manji su od bubašvabe. Zamislite kako Vučko sad puzi pred svojim gazdama negde tamo. Švabe.
Препоруке:
6
0
46 недеља, 12 јул 2020 13:44
претрчавање
Погледам данашњи Курир на интернету - наслови су, наравно, против протеста и у корист власти, али, када прочитате чланке, видите да праве дистанцу у односу на власт и оно што пише је на неки начин изругивање ономе у наслову.
Почињу, дакле, да се одмичу од власти, процењују да се она се више (само)урушава.

И иначе, режим који овако поступа је у страху и паници. Свесни су својих непочинстава и сада срљају у све грубље грешке.
Исто као у Црног Гори, само, тамо постоји скупштина с опозицијом. Овде је стање у том смислу горе.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер