субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Доналд Трамп: Све време се борим против "дубоке државе" - то је група веома злобних људи, штетних по САД

Kоментари (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 28 мај 2020 00:26
Реља
"То је група веома злобних људи, веома штетних по нашу државу. Сви сте ви били жртве "дубоке државе" било да сте свесни тога или не, малтретирали су вас све ове године“, рекао је Трамп.

Господине председниче ако имате доказе за овакве тешке оптужбе не знам шта чекате? Ваљда знате шта вам је радити? Оклевање са таквим злобним штеточинама никако није добро. И нису такви нанели само штете америчким грађанима него су штету наносили широм шара. Желим вам све најбоље г-не председниче и да злобне штетоточине чим пре доведете к познанију права!
Препоруке:
65
1
2 четвртак, 28 мај 2020 01:39
mrljavko
nisu to samo zlobni i opaki ljudi, to je zla svest bolesnog covecanstva.

Razumem kada zemljoradnik razmenjuje svoja dobra i proizvode sa zanatlijom, kad proizvodna industrija hrane, odece, puteva i orudja razmenjuje svoje proizvode s drugima koji proizvode. Razumem da je potrebna i neka odgovarajuca ogranicena administracija i neki sistem za odrzanje reda samo do dovoljnog obima, vojske i policije , ali ne razumem odakle pravo na egzistenciju onima koji u sve to ubacuju svoje hohstaplerasje kockarskog duhovnog obrazovanja.
Takvi su dobro zagadili covecanstvo i daslje i to uporno rade i lavovski brane svoje gadosti.

Trebalo bi sve takve izolovati na neko daleko izolovano ostravo, pa nek se tamo druze, kockaju i medjusobno odrzavaju svoj zivot tamo, plodovima rada koji privredjuju.

Nazalos u prirodi ne moze da bude samo zito bez kukolja, koji uvek i stalno treba cistiti.
Препоруке:
29
2
3 четвртак, 28 мај 2020 08:38
стање ствари
Трамп се не бори против "дубоке мочваре" већ против "дубоке КАЉУГЕ"
Препоруке:
43
3
4 четвртак, 28 мај 2020 08:45
Тачно
Дубоку државу у УСА чине ткзв демократе, припадници клана злочинаца Клинтонових, Хилари, и остали доказани и превејани зликовци.

Ја би их назвао да су паралелна држава а не ‘дубока”.

Надам се да ће Трамп неутралисати злочиначку банду Клинтонових.
Препоруке:
60
2
5 четвртак, 28 мај 2020 12:01
супервизор
похапси их или ућути
Препоруке:
29
16
6 четвртак, 28 мај 2020 12:02
итд или ...
Са срећом јер од вашег успеха зависи и слобода Србије!
Препоруке:
49
5
7 четвртак, 28 мај 2020 12:11
stojan
najvece i najdublje postovanje G-dinu Trampu, i moje velike nade da ce ih slomiti tamo, da bi se urusili i ovde
Препоруке:
53
1
8 четвртак, 28 мај 2020 12:27
Спиридон
Помаже Трамп браћо и сестре...!?!

Требало би можда неки митинг подршке преЦеднику Трампу да се изорганизује, јер бори се као Лав се бори, као Вучић такорећи, противу тијех глобалистичких зликоваца дубоко-државних. Не знам само, има ли још Војвода Воја онијех мајица са преЦедниковим ликом, а и требало би га у сваком случају позвати да увелича скуп, као и Вучелића Печатњака обавезно.

Доналд Трампе, Доналд Трампе пише из Ди-Си Вошингтона, колико ти, колико ти треба патриЈотскијех батаљона...!??

Трамп вам помогао браћо и сестре...
Препоруке:
11
56
9 четвртак, 28 мај 2020 12:59
Алекса
Је ли "шпиридоне", за твој условни рефлекс према трампу се зна, него нешто кријеш ко змија ноге да кажеш нешто о алтернативи. Мали мисаони експеримент: да трамп није председник била би хилари? ако немаш ... ево ти могућност да скренеш - шта би реко гибон о алтернативи?
Препоруке:
49
2
10 четвртак, 28 мај 2020 13:06
За бота Спиридона
Неуморни бот у служби светских гадова и антиљуди.
Препоруке:
53
2
11 четвртак, 28 мај 2020 13:21
Спиридон
@ Алекса
Је ли "шпиридоне", за твој условни рефлекс према трампу се зна, него нешто кријеш ко змија ноге да кажеш нешто о алтернативи. Мали мисаони експеримент: да трамп није председник била би хилари?

Ма нема, види се одмах квалитетно информисање и мисаоно експериментисање на линији Информер- СрБски-Телеграф-Новости, па као која је алтернатива Вучићу, жута мафија и тајкуни и зато само Вучић, јер која му је алтернатива. Тако да другови браћо патриЈотски интернет борци, поразмислите се малко боље о свом условном рефлексу и како се примате као пензија из два дела на сваку причу о дубокој држави и свему осталом из тог репертоара. Сутра да вас изгасирају мангупи, и за Жику Обретковића би исто овако навијали и мисаоно експериментисали на тему, а ко а ко не Жика... Глобалисти ето ко, и зато само Жика јер од те његове титанске борбе и наша срећа у Србији зависи.
Бого драги, као човек ситну ђецу да гледа...
Препоруке:
6
46
12 четвртак, 28 мај 2020 13:25
итд или ...
Спиридон је јасан, његов избор је био Сандерс који се залагао за бомбардовање Србије а будући да је Сандерс рекао да ће његови гласачи гласати за Бајдена, чији син им улицу у Приштини и ко зна колико долара из трговине наркотика шиптарских на свом рачуну, Бајден је и Шпиридонов избор!
Нема он ту шта да се изјашњава, па толико је горљиво пратио америчку политичку сцену да је прегорео.
Препоруке:
45
7
13 четвртак, 28 мај 2020 13:50
Спиридон
@ Алекса

А иначе само да разјаснимо неке вама очигледно нејасне термине. Дакле идол вам под појмом ”дубока држава” не мисли на ону бабарогу коју су вама продали, него под тиме подразумева исто оно за чиме кукате да не постоји у Србији али буквално дан и ноћ, односно систем уређене државне управе који је превентива самовољи појединца који је заменио све институције. Е тако би и Трамп да свугде буду његови послушници, који ће исто као и у Србији чим отворе уста прво рећи председник Трамп, па тек онда наставити било шта друго, односно да га нико у медијима не приказује као будалу и кловна. То су ти злобни људи о којима он прича, јер за њега је злобан свако ко не прича да је он најпаметнији и најлепши. Оно што је најтрагикомичније је да ћете први ви да дигнете глас до неба када је у Србији како већ јесте, па као срам их било, где је овде држава, на шта ово личи, да би истог секунда навијали да Трамп похапси пола Америке да се као неки ред die Beste зна...
O tempora, o mores...!?!
Препоруке:
4
35
14 четвртак, 28 мај 2020 14:02
Алекса
није да нема ..., толико се развио да му функционално замењују мозак.
Препоруке:
22
1
15 четвртак, 28 мај 2020 14:03
Алекса
а нос "шпиридоне", је л ти прћаст ил оштар ко у белоглавог орла?
Препоруке:
28
2
16 четвртак, 28 мај 2020 14:14
Спиридон
@ итд или...

Госн Циле, видим и јутрос сте купили СрБски Телеграф, Вучелићеве Новости а изгледа ми и Информер, па сад овде продајете њихове лудорије и правите те ваше а да живи у улици Џона Кенедија писао би јој три пута недељно чворовићевске конструкције. Контактирајте боље Војвода Воју за оне мајице с Трамповим ликом, па неки митинг да се прави...
Препоруке:
3
36
17 четвртак, 28 мај 2020 14:17
Спиридон
А иначе само да се подсетимо другови патриЈоте како је тај предивни Ричард Гренел кога вам Трамп хвали, исти онај Гренел који копа рукама и ногама да Србија призна Косово до септембра ако икако може, па да могу Вучић и Тачи код Трампа таман пред изборе у Америци...
Препоруке:
6
17
18 четвртак, 28 мај 2020 14:47
Aman ljudi!
Још се ложите на спиродона? То је човек са жутим еритроцитима, духовно чедо од сташе зајовић. Жеља му неостварена да га хилари клинтон помилује нако као бил вучића.
Препоруке:
26
3
19 четвртак, 28 мај 2020 14:49
А-ве,Спиридоне!
Дуги пипци дубоке,"уређене",
другосрбијанске нво,колонијалне самоуправе.
Хејтер
Препоруке:
18
2
20 четвртак, 28 мај 2020 15:02
итд или ...
А сад сам Циле

Шта рећи на такав степен уверености или параноје? шта год, авај ем сте омашили идентитет а тако и литературу, но шта ћете, него ви нама кажте како ће то Бајден решити Косово и Метохију имајући у виду колико је пара од шиптара добио и да су и улицу у Приштини дали име по Бајденовом сину?
Јел може ту ваша мудра мисао?
Сигурно ће он то боље и од Трампа и од Гренела по Тачија и Харадинаја да обави? да није то што желите?
Препоруке:
18
2
21 четвртак, 28 мај 2020 15:08
итд или ...
ал ово му је врх изјава (Спиридона)

дубока држава” не мисли на ону бабарогу коју су вама продали, него под тиме подразумева исто оно за чиме кукате да не постоји у Србији али буквално дан и ноћ, односно систем уређене државне управе који је превентива самовољи појединца који је заменио све институције

оваква нереалности и идолатрија се тешко виђа, човек као да живи и ради у Ленглију

какав амерички дупељубац

за повраћање

ти су нас морону бомбардовали! ти уређени што поштују све међународне прописе?!

који дебил!
Препоруке:
25
3
22 четвртак, 28 мај 2020 15:13
Истина као стил
ал је грдна та Сташа!
Препоруке:
13
1
23 четвртак, 28 мај 2020 15:15
o toj odlično organizovanoj državi govori Snowden
u sjajnom intervjuu

https://www.youtube.com/watch?v=efs3QRr8LWw

o tome kako su sve preuzeli pod maskom borbe protiv terorizma, nema ni sloboda ali ni pravila za duboku a ni plitku državu

e sad ko se tome divi, ne znam kako da ga okarakterišem a da ostanem u okvirima pristojnosti.
Препоруке:
19
0
24 четвртак, 28 мај 2020 15:19
as usual
Spira gazi plitak potok 'naprednih srpskih mislilaca'...
Препоруке:
12
3
25 четвртак, 28 мај 2020 15:35
Спиридон
@ итд или ...

ти су нас морону бомбардовали!

Госн Циле мислите исти они који имају die beste макар се неки ред зна факултете, где се могло студирати како пре тако и после бомбардовања, односно исти они код којих се својевремено потражио смештај док су неки други у Србији гинули. Иначе ко овде шта љуби се да приметити из коментара подршке локалном морону који је постао амерички преЦедник и који дели ордење неким психопатама које су убијале жене и децу по Блиском Истоку све хвалећи до неба исту ту војску која бомбардује свуда по свету и који при томе преко Гренела заврће руку Вучићу да призна Косово, да му буде пред изборе. Као малу децу човек да гледа али буквално...
Препоруке:
4
20
26 четвртак, 28 мај 2020 15:42
Micika
четвртак, 28 мај 2020 12:27Спиридон
Помаже Трамп браћо и сестре...!?!

"Требало би можда неки митинг подршке преЦеднику Трампу"

MISLIM DA BI TREBALO OGRANIZOVATI PODRŠKU PREDSEDNIKU TRAMPU. PROTIV DUBOKE DRŽAVE, GLOBALIZMA, I SOROŠEVIH PODANIKA u SRPSKOJ VLASTI. AV AV i LGBT VLADE u BG.
Препоруке:
14
2
27 четвртак, 28 мај 2020 15:46
Спиридон
@ итд или ...
А сад сам Циле


Јесте госн Циле, себи сте колико јуче направили алтер ситније Циле ситније его само да би на миру могли да браните омиљеног вам а локалног шарлатана који прича о томе да су људи плавих очију са Марса. Немојте само се лажемо и правимо невешти ако није проблем...
Препоруке:
3
16
28 четвртак, 28 мај 2020 15:53
Спиридон
@ Micika
MISLIM DA BI TREBALO OGRANIZOVATI PODRŠKU PREDSEDNIKU TRAMPU. PROTIV DUBOKE DRŽAVE, GLOBALIZMA, I SOROŠEVIH PODANIKA u SRPSKOJ VLASTI. AV AV i LGBT VLADE u BG.

Списак говорника, Војвода Воја, Вучела и печатњаци, Радун и видовњаци, Драган Ј. Вучичевић, министар Вулин испред власти, неки представник Китановићевог НКПЈ и обавезно Милован Бојић, а може и Бора Чорба...
Препоруке:
4
21
29 четвртак, 28 мај 2020 15:59
Рече Трамп
дубоким гласом.
Препоруке:
1
6
30 четвртак, 28 мај 2020 16:03
Алекса
у бре "шпиридоне",
ено ти се јуче пиваш представља као пријатељ усташа и балија (у коментарима на текст Антонића) и... да ниси анониман врло радо и тебе.
а ти овде дубокогрлиш дубоку државу.
је л то почео сајгон?
Препоруке:
15
2
31 четвртак, 28 мај 2020 16:10
итд или...
Рекох ли ја Спиридоне у гадног старца растете

немушто избегавате конкретне одговоре зашто не Трамп а да Бајден/Сандерс?
Препоруке:
16
3
32 четвртак, 28 мај 2020 16:15
итд или ...
Спиридоне аман човече нисам Циле, лепо вам човек рекао када сте га оптужили да сам ја?!?!
Препоруке:
13
3
33 четвртак, 28 мај 2020 16:20
sting
Ne postoji nekakva "duboka država" to je obično pojednostavljivanje, ali ovaj narod je nažalost previše sklon tome. A to pojednostavljivanje je logična posledica nerazumevanja kapitalizma. Reč je o sukobu finansijske oligarhije i industrijske buržoazije. Ova prva nisu demokrate već finansijski kapital koji se u potpunosti otuđio i koji lebdi u vazduhu odvojen čak i od država domaćina. I ne samo da je odvojen već ga koristi kao što virus koristi telo domaćina. A Tramp je zapravo otelotvorenje industrijske buržoazije koja stvara stvara profit i kojima ovi alhemičari koji koji stvaraju višak vrednosti ni iz čega predstavljaju konkurenciju. I priča o "globalnom zagrevanju" je takođe odraz sukoba ovih dveju frakcije tj. ona predstavlja oružje kojim prvi hoće da satru drugu.
Препоруке:
6
12
34 четвртак, 28 мај 2020 16:31
Koji mutikaša taj naturalizirani Nijemac!?
Препоруке:
3
10
35 четвртак, 28 мај 2020 16:44
Sting u
Blago vama, vi sve znate i razumete! Da nam je nama primitivnima vaša pametna glava - pa da se odmorimo malo!
Препоруке:
3
7
36 четвртак, 28 мај 2020 16:44
Zovi Simu
Ima par znatizeljnika (t)ko je taj SpiraDon,koliko je velikih odmora slusao filozofiju,koliko je
Samardzicevih Pogleda stavio kajno ugaone kamenove svog svjetonazora (kako ono bi ova dvo-rijec na
Nemeckom).Opsjenio ih Spira prepisivanjem Vikipedije
ka Vucic babe s bocu od ulje Vital.
Onaj ko je dosljedno na strani svakog moguceg srpskog
zlotvora,i ne moze drukcije nego biti protiv Trampa.
Jer Tramp jos nije poceo ni jedan rat.Zato su Klinton
i Obama covjekoljupci (kako bi ovo glasilo na greceskom ) u Spirinom sistemu vrijednosti.

To je sistem u kome SpiraDon neutjesno oplakuje zlu
sudbinu u kojoj su hitlerovi oslobodioci otjerani iz
Srbije 44.Pa su svi oni nesretni mladici poginuli na Prokletijama geJaci,jer se nisu prikljucili Spiridonovoj mudrosti da zarade sipajuci pijesak u brasno i kupujuci kartonske,mrtvacke cipele za vojnicki mars.
To je skica psiholoskog profila i savrseno mi je svejedno,ko je Spira.
Moze i po vodi da hoda,ja znam ko je.
Alvudandara!
Препоруке:
19
3
37 четвртак, 28 мај 2020 17:02
Спиридон
@ итд или...
немушто избегавате конкретне одговоре зашто не Трамп а да Бајден/Сандерс?

Не знам само да ли су вам јавили како је и вама омиљени и толико пута хваљени Ноам Чомски подржао Бајдена, па ме само занима да ли онда и у вашем случају важе све оне ваше чворовићевске сомнамбулије са све улицама у Приштини?! Наравно, ви сте као сасвим мала упали у казанче па сте се пелцовали тј ваљда сте управо зато увек за то die Beste ситнисопственичко бирање Запада када нешто потреба, а Спиридон и Спиридонови да потурају леђа када треба и да “дају” сиротињи, јер ви баш некако случајно увек волите да дајете самој себи. Према томе, за разлику од вас не навијам тренутно за никога, нити мислим као мало дете да ће тај неко као преЦедник Америке да дође на белом коњу и спаси Србију, тј он се као бори а ми да живимо и умиремо са њим. Тако да, не намећите ми своје простопроширено виђење света, борбу као добра и зла, па ко не навија за Трампа он је за Хилари и те пошалице...
Препоруке:
3
17
38 четвртак, 28 мај 2020 17:09
Спиридон
@ Zovi Simu

Мислиш на њемачку дво-ријеч baustelle ако се не варам Владек, а колико примећујем тебе сам дефинитивно опчинио чим идеш около за мном и пишеш већ две стотине и педесет и шести јубиларни коментар на тему... Спиридон, лик и дело. Иначе преписивање са Википедије остављам патриЈотама, авај премала је моја памет па морам зато да користим своје сопствене књиге инџијеле, ако ми нешто потреба...
Препоруке:
3
17
39 четвртак, 28 мај 2020 17:15
Спиридон
@ Алекса
бре "шпиридоне",
ено ти се јуче пиваш представља као пријатељ усташа и балија (у коментарима на текст Антонића) и... да ниси анониман врло радо и тебе.
а ти овде дубокогрлиш дубоку државу.

Одлично ти видим иде оговарање и петпарачко подметање, као и сваком патриЈоти уосталом. Чим веселници не знате шта ћете више од муке да кажете а ви одмах брже боље покажете прстом на неког као “издајника” и “страног плаћеника”...
Препоруке:
3
18
40 четвртак, 28 мај 2020 17:29
Raćel@Relja
"И нису такви нанели само штете америчким грађанима него су штету наносили широм шара. Желим вам све најбоље г-не председниче и да злобне штетоточине чим пре доведете к познанију права!"
Tačno, ali ako ste ispratili dobro potkrepljen, ,malo duži izveštaj, sa sve slikama izmaltretirane i do izbacivanja stres hormona,dece, koji tako pogoduje mlađem i lepšem izgledu celoj to satanističkoj bandi,pročitali ste da su oni u kućnom pritvoru/verovatno sa nanogicom/Sećate se da je Tramp još ranije rekao Hilari, da se ućuti i smiri, jer ima takve podatke, da može do kraja života da je strpa i nju i one oko nje, u zatvor. Ja sam čvrsto poverovala celom tom pisanju, jer niko nebi smeo to da objavi, a da nema dokumentaciju. I cela svetska štampa je to objavila, čak se i u italijanskom parlamentu/videla i čula na snimku/ raspravljalo o tome.Zato ja imam poverenje u Trampa, ako ništa drugo, neka te kanibale odstrani iz društva. A njihova D. stranka je prepuna kanibala.
Препоруке:
12
1
41 четвртак, 28 мај 2020 17:30
итд или ...
Одакле вам то да ми је он омиљен? ја само волим његову критику америчког друштва, вероватно бих да живим тамо као и сви интелектуалци у САД имала левичарске идеје, но будући да сам у Србији искусила како је изгледала владавина КПЈ и СКЈ и Тита тешко ми је да идеолошки прихватим тај поглед на свет са аспекта реализације коју смо ми живели. Тешко ми је и да делим са марксистима расисам према Словенима који је красио Мордекаја Левија (алијас Карла Маркса) те бих се тешко могла поистоветити или делити мишљење у свему са Ноамом Чомским.
Ето да појасним, не да сам трабала ал ајде да не остане на вашој подметачини.
Препоруке:
15
5
42 четвртак, 28 мај 2020 17:33
итд или ...
Уосталом Спиридоне Трамп се исто као и ви бори против њихове УДБЕ, како ви то не делите са њим ту борбу?! већ се са Бајденом који је њихов експонент солидаришете?

Да ли то што Чомски стаје на страну Бајдена значи да сте и ви уз Бајдена и шиптаре? јер Бајден је врло јасно на страни наркопровизоријума Бондстил? да ли је то што је Чомски за њега вама као Србину лакше да признате да сте и ви за педофила Бајдена?

Не би требало да вам је лакше

Станите иза својих заблуда не треба вам Чомски он је ипак у САД а ви где сте
Препоруке:
14
4
43 четвртак, 28 мај 2020 17:49
уваљотка
Историјска је чињеница да политичари пред изборе причају једно, а кад дођу на власт раде друго. Значи Доналде Трампе, кад укинеш Бондстил и повучеш признање Косова, зваћу те Србином, братом, посестримом вилом, нашим Обилићем и Лазаром. Дотле сам с тобом на социјалној дистанци.
Препоруке:
7
5
44 четвртак, 28 мај 2020 18:15
Циле
Спиридоне,
Очигледно имате неки проблем и покушавате да га лечите бесловесним пискарањем. Можда повремени излазак на ваздух помогне? На жалост, превише гледања пинка и читање таблоида, уз безпоговорно двомесечно поштовање забрана учинило је своје!

Господину који има ник "итд" предлажем да се не прима на провокације бота Спире, јер је јасно да он других идеја нема него да дроби једно те исто!
Препоруке:
19
3
45 четвртак, 28 мај 2020 19:07
Спиридон
@ итд или...

Ви сте под број један госн Циле у СФРЈ дошли тек када је фараон већ био у дубокој старости и када су Спиридон и Спиридонови потурили своју грбачу и “надавали” се сиротињи да би ви тамо негде у западној заветрини могли да оплакујете национ и отаџбину, тако да немојте барем мени да продајете како вам је јако тешко као било под Титом. Такође само мало дете може да помисли да се Доналд Трамп бори за било шта и против било кога, сем за самог себе и за свој сопствени џеп. Међутим као што рекох, вама сутра да кажу Жика Обретковић јаше узаном стазом планинском противу глобалиста, ви би му сви прекосутра у целини целости песме певали, јер мала деца никако да одрасту...

П.С. Са овим што сте написали коментар као Циле, сте само потврдили да сте то ви. Само да вам помогнем...
Препоруке:
2
17
46 четвртак, 28 мај 2020 19:14
Спиридон
@ sting

A Tramp je zapravo otelotvorenje industrijske buržoazije koja stvara stvara profit i kojima ovi alhemičari koji koji stvaraju višak vrednosti ni iz čega predstavljaju konkurenciju.
Остаће вечита мистерија како Трамп, као човек који у свом животу није ништа произвео сем дугова и који цео живот живи на дођем ти односно на узимању кредита које не враћа, може да буде представник индустријске буржоазије. Да погађам, то што га рукама и ногама подржава управо Wall Street Journal је ваљда доказ тој теорији. Иначе штовани Lo Reddyша ја ево већ трећи месец чекам оне социјалне немире у Америци које ви најависте али за сада мрка капа, па сам све мислио да вас питам да баците пасуљ ако можете па да онда доставите неки situation update, јер ево сав сам устрептао такорећи...
Препоруке:
2
17
47 четвртак, 28 мај 2020 19:22
Спиридон
@ итд или...
Тешко ми је и да делим са марксистима расисам према Словенима који је красио Мордекаја Левија (алијас Карла Маркса)

Ја се извињавм госн Циле, је л’ тај Мордекај беше онај што му на Куби каче огромне слике и називају зграде по њему. Знате то је оно острво за које ви кажете да људи играју и певају, да су сви образовани и да би ви сутра отишли тамо да живите. Мислим кад смо већ код марксизма и госн Мордекаја, али то сте ви час мало заклети антикомуниста а час стаљиниста који се куне у Кубу и устане када прича о Јосифу Висарионовичу...
Препоруке:
1
19
48 четвртак, 28 мај 2020 20:31
itd ili...
Spiridone kakve veze ima dobrota naroda sa Marxom?! Stvarno ste dosadni.
Препоруке:
11
1
49 четвртак, 28 мај 2020 20:37
itd ili...
Verujem da svakom coveku koji je stao za vrat nacizmu I koncentracionim logorima I nemackim zverstvima svakako treba to priznati. Za neke pa I Vladetu Jerotica je to bilo oslobodjenje a za vas okupacija. Za mene bi bilo oslobodjenje kako Jerotic belezi u Dnevniku. Jer konstatuje da boljsevizam u njima nije ubio Rusa.
Препоруке:
8
2
50 четвртак, 28 мај 2020 20:42
Kolateral
Tramp 100000
Препоруке:
3
2
51 четвртак, 28 мај 2020 20:50
Циле
Спиридоне, пардон, Вучићевићу, ти ли си :-)
Препоруке:
19
0
52 четвртак, 28 мај 2020 20:58
Циле
итд,
Не примајте се на Вучићевићеве провокације. Бити БОТ попут њега, то је дијагноза.
Препоруке:
18
0
53 четвртак, 28 мај 2020 21:00
sting
Spiridone,

Kvaziučena sujeto, šta pokušavaš da postigneš tim banalizacijama i ironisanjem i držanjem slova? Hoćeš da stvoriš nekakav utisak o tvom prevashodstvu?!?!?!?! Pa stvarnost te demantuje svakog dana...........
Препоруке:
16
2
54 четвртак, 28 мај 2020 21:03
sting
itd ili,

A zbog čega tebi uopšte smeta ta nacistička okupacija? Pa u njeno vreme bi se Gestapo prosto oduševjavao tim tvojim perverzijama o "pravom imenu Marksa". Radije bi tebe slušali nego Lili Marlen. Zapanjujuća je tvoja sklonost da oblatiš sve što nisi sposobna da razumeš.
Препоруке:
5
5
55 четвртак, 28 мај 2020 21:27
itd ili...
Vidi meni smeta svako ko ubija ili mrzi Srbe dakle nacisti, NDH I Marx. Nadam se da sam pojasnila ogranicenim umovima ideologijom Mordekaja Levija iliti K Marxa.
Препоруке:
8
3
56 четвртак, 28 мај 2020 21:30
itd ili...
To sto crvendaci ne znaju kako je bilo pravo ime idola im, nije moj problem. Kao I to sto ne znaju da je bio rasista narocito rasisticki raspolozen prema Rusima I Slovenima pa se neko a da je Sloven lozi na njega u 21 veku - nema mu pomoci.
Препоруке:
7
4
57 четвртак, 28 мај 2020 21:35
itd ili...
Sting
Vidi druze to sto ti ne kapiras da mene u zivotu opredeljuje to kkako je ko mislio I postupao prema mom nacionu a ne ideologija tvoj problem. Ziveti u titovo vreme bilo je kao zivot u cirkusu iskrivljenih ogledala gde ako kazes da je copav odes u zatvor jer verbalni delikt je bio siroko praktikovano krivicno delo. Ko cuti I mis je taj je bio ziv a ko ima krvave ruke do lakata bratske krvi bio je visoko pozicioniran. Groznna vremenna ne ponovila se.
Препоруке:
6
3
58 четвртак, 28 мај 2020 21:38
itd ili...
Cile
U pravu ste klasican bot!
Препоруке:
10
0
59 четвртак, 28 мај 2020 21:44
Спиридон
@ itd ili...
Za mene bi bilo oslobodjenje kako Jerotic belezi u Dnevniku. Jer konstatuje da boljsevizam u njima nije ubio Rusa.

Госн Циле ви сте то “ослобођење” гледали са поприлично безбедне удаљености, односно читали о њему уз јутарњу кафицу, па само не знам што не одосте код Јосифа Висарионовича када сте га баш толико силно волели уместо да се злопатите на том “одвратном” Западу. Такође, не знам заиста да ли је бољшевизам убио Руса али је мени у сваком случају побио и у букагије отерао неколико чланова уже породице, тако да заиста покушавам да схватим о чему причате и какве везе има шта је мислио о томе средњошколац Владета, мислим је л’ да ми буде лакше сада пошто је он то тако рекао, или да можда ипак приложим то његово сведочанство у предмет захтева за враћање оног “добровољног” прилога сиротињи...
Препоруке:
0
11
60 четвртак, 28 мај 2020 21:46
Спиридон
@ itd ili...
To sto crvendaci ne znaju kako je bilo pravo ime idola im, nije moj problem.
Право име идола је Јосеб Џугашвили, како тих црвендаћа тако и вама што припадате патриЈотском одреду И Иљин и Стаљин, само јаши сви смо наши...
Препоруке:
0
11
61 четвртак, 28 мај 2020 21:57
Спиридон
@ sting

Pa stvarnost te demantuje svakog dana...........

Тја, могао бих се заклети да вас стварност демантује, почевши од оних фантазмагорија да је корона у суштини непостојећа (прва верзија), па до оне да је то само благи грип можд мало опаснији за старије (друга верзија), да су је потурили Американци (трећа верзија) или она сада већ,легендарна да је као била та нека невидљива криза ликвидности, па као све је то због ње, тј ево колико следеће недеље крећу социјални немири јер оде маст у пропаст у Америци (написано у првој недељи месеца марта тј још мало па пре птри месеца)...
Препоруке:
0
8
62 четвртак, 28 мај 2020 22:01
Спиридон
@ итд или...

Ko cuti I mis je taj je bio ziv a ko ima krvave ruke do lakata bratske krvi bio je visoko pozicioniran.

А шта је било са онима који су направили дил са Титинима да би могли да се врате из емиграције...
Препоруке:
0
11
63 четвртак, 28 мај 2020 22:33
itd ili...
Spiridone
Ostajete duzni odgovor zasto Klintonovi I zasto Bajden/Saners a ne Tramp? Mislite da ce biti bolji po nas I pitanje KiM
Препоруке:
5
3
64 четвртак, 28 мај 2020 23:18
mrljavko
Spridone,

coveka stil izrazavanja prepoznaje.
Tvoj pripada malogradjanskim laprdanjima.

Nije vazan Tramp, vec da se filozofija
samozvane "avandarde covecanstva" potuljeno uvukla u svest njegovog velikog dela.

Mamcima neke buducnosti i ciljeva, navodne pravde i ispravnosti, prosperiteta sumnjivih namera, navukla je i pretvorila regularne zivotne funkcije i potrebe u znacajan deo neregularnih i nepotrenih i uvela kockarski hohstapleraj kao vrhovnu i najvazniju svetsku vrlinu vodilju.

Vec sam rakao da bi takve treba iseliti na daleko izolovano ostrvo pa nek se medjusobno kockaju sa tim svim gordim rezultatima svoga rada i nek zive od tih dobara koja privredjuju.
Samo sve to negde daleko, daleko od normalnijeg coveka.

Ja verujem da ti imas visoko misljenje o svom radu.
O necemu sto je u sistini nistavno i za covecanstvo i za istoriju.
Da mi je znati ima li sta u njemu sto je privredjujuce ili samo uobrazavas.

Dakle i ne razumes. Nije u pitanju Tramp.
Препоруке:
8
2
65 четвртак, 28 мај 2020 23:30
итд или ...
Спиридоне
Нико то није гледао ни са какве удаљености (ослобођење ни у 1 св ни у 2 св) нити се мора бити рођен у Србији да би био Србин.
Колика незналица мораш бити да сматраш емиграцијом некога ко није рођен у Србији у неколико колена уназад? То што се неко вратио коренима неасимилован то је оно што западољупци не могу да схвате, они се никада не би вратили нити би се Србима звали на том западу где су Срби били мрски и остали, као и Руси уосталом.
Препоруке:
5
3
66 четвртак, 28 мај 2020 23:38
итд или ...
Јесте Спиридоне то је име Џугашвили, зар није и то занимљиво? одакле потреба да се сакривају права имена? рецимо и Броз је у тој категорији? ко су сви ти људи? ко су били људи у непосредном Стаљиновом окружењу, или у Титовом, ко су били људи од поверења и егзекутори? нису ни Руси Спиридоне а нису ни Срби.
Препоруке:
6
3
67 четвртак, 28 мај 2020 23:40
Спиридон
@mrljavko
Spridone,

coveka stil izrazavanja prepoznaje

Потпуно се слажемо, ја не пишем коментаре у облику тих wannabe песничких ведрина, а како немам подстанаре у глави онда самим тиме немам потребу да се представљам под осамнаест различитих фрљ-мрљ-брљ-хејтер надимака. Тако да све си у праву, мислим за то око стила...
Препоруке:
0
6
68 четвртак, 28 мај 2020 23:43
Мујагин фесић, нано
Немојте тако на Спирагу. Чова и сад поје (х)оде гитљеровцима који су
јелте донели слободу у којој су његови уживали. Очекивали ваљда да ће ИХ потом Тито ставити за министре војне.
Научили како не њакаве краља постављала усташију за ђенерале.
Окренеш фес на другу страну , па настави...
И није био прилог сиротињи него :експропријација експропријатора.
Или како дошло тако и отишло.
Препоруке:
8
2
69 четвртак, 28 мај 2020 23:44
ANALITICAR
U USA je zbog Coronavirusa ostalo bez posla čak 30 miliona ljudi. Trenutno u USA je veća kriza nego za vreme Velike Depresije 1929 / 1933.

U USA je ove godine užasno nasilje, zbog gubitaka posla, gladi, širom USA su oružani sukobi i pljačke. Ove godine se desilo čak 6.386 ubistava vatrenim oružjem.

Specijalizovani portal koji prati ubistva vatrenim oružjem u USA GUNVIOLENCE ima statistiku od 2013g. Broj ubistava se između 2013 i 2019 godine kretao između 12 500 i 15 679. Lani je bila druga najgora godina ss 15 208 ubistava a ova godina će biti najgora. Samo danas do sada su zabižežili čak 30 ubistava a obično maksimum zbog vremenske Razlike Balkan - USA bilježe noću. Dakle USA klizi ka ludnici i raspadu i građanskim ratovima kao u Salvadoru, Meksiku i Brazilu. U Brazilu bude preko 70 000 ubistava godišnje a u Meksiku između 30 000 i 40 000. USA sada ide njihovim stopama, do sada 6 386 u ovoj godini. To je bez samoubistava vatrenim oružjem, ako se to računa bude više od 40 000.
Препоруке:
2
2
70 четвртак, 28 мај 2020 23:47
Спиридон
@ итд или...

Ostajete duzni odgovor zasto Klintonovi I zasto Bajden/Saners a ne Tramp?

Нисам ја ништа ником дужан госн Циле, претежно су мени ево још мало па осамдесет година дужни, мислим око тог “давања” сиротињи. Тако да те ваше патриЈотске пошалице и лажне дихотомије продајте на састанку кружоока И Иљин и Стаљин, сви смо наши само јаши, јер сам ја још тамо на лето 2016 лепо рекао да је избор између Трампа и Хилари лажан тј избор између куге и колере. Према томе, не пишем ја овде Бог вам помогао председниче коментаре, већ ви драга моја госпођо јер имате ментални склоп адолесцента, коме је све увек Партизан-Звезда навијање, Ми и Они, Добро и Зло, Светло и Тама. Тако да одрастите коначно, време вам је...
Препоруке:
0
7
71 четвртак, 28 мај 2020 23:56
Истина као стил
https://abc3340.com/news/nation-world/exclusive-one-on-one-with-president-trump-on-battle-against-coronavirus

врло занимљив Трампов интервју да се вратимо на тему.
Препоруке:
2
2
72 петак, 29 мај 2020 00:04
Спиридон
@ итд или ...
Нико то није гледао ни са какве удаљености (ослобођење ни у 1 св ни у 2 св) нити се мора бити рођен у Србији да би био Србин.
Колика незналица мораш бити да сматраш емиграцијом некога ко није рођен у Србији у неколико колена уназад?

Не може се госн Циле бити на два места у исто време жао ми је јако, тако да не потурајте опет тај 1. Светски рат као кукавичије јаје да би испод жита провукли други, јер смо већ прошли ако се сећате кроз ту причу... Борили се у оба рата, па је после било туц-муц, па знате 1. Светски, па нисмо се разумели. Према томе са безбедне удаљености се то лепо гледало, и бринуло се за отаџбину и национ док Спиридон и Спиридонови потурају своју грбачу, тако да само остаје питање а који је то тачно дил после направљен са Титинима...
Препоруке:
1
8
73 петак, 29 мај 2020 00:08
итд или ...
Дакле да поновим зашто не Трамп а да Бајден/Сандерс када је реч о српским интересима?

Наравно да не можете да образложите, то је немогуће са становишта националних интереса.

Али идеолошки можете да објасните али онда бисте морали да се офирате да вам је идеологија значајнија од националног интереса да сте интернационалац као и овај са којим ссе као јурите Редиша или Стинг, са Пивашем који има пријатеље који бране НДХ и екипу нападате неистомишљенике, зато и не можете да објасните на овом сајту родољубивим коментаторима како то да је поспани педофил бољи од Трампа по Србију?
Препоруке:
4
2
74 петак, 29 мај 2020 00:13
Реља @ Raćel
И ја сам слушао од поузданих аутора о злу о којем пишете. О злочиначкој злоупотреби украдене деце за свакаква непочинства. Од стране богатих, не само америчких држављана. И ја се надам да председник Трамп не прети празном пушком. Питање је колико је он вољан и његови истомишљеници у власти те са каквим могућностима располаже да се обрачунају са овим злом?
Препоруке:
7
1
75 петак, 29 мај 2020 00:13
Спиридон
@ итд или...

Јесте Спиридоне то је име Џугашвили, зар није и то занимљиво? одакле потреба да се сакривају права имена? рецимо и Броз је у тој категорији? ко су сви ти људи? ко су били људи у непосредном Стаљиновом окружењу, или у Титовом, ко су били људи од поверења и егзекутори? нису ни Руси Спиридоне а нису ни Срби.

Не знам заиста, расправите то лепо између себе као људи на састанку клуба обожаваоца лика и дела Јосифа Висарионовича, а мене маните тих СрБски Телеграф трачарија и пребројавања крвних зрнаца. Иначе да вам помогнем, пошто не знам да ли су новине то на Западу пренеле тох дана, али два малтене најближа Титина егзекутора ид поверења су били Лека Ранковић ту из Дражевца, и друг Пенезић звани Крцун из Ужица, који је 1947 руководио акцијом да се моји приведу познанију бољшевичког права. Лепо вам ја кажем, нити знате, нити је имао ко да вам прича, па зато то примање на те лагарије и глупости...
Препоруке:
1
11
76 петак, 29 мај 2020 00:22
Спиридон
@ итд или...


А да вам помогнем и за Русију, јер ако нисте знали највећи злочини су направљени у времену тзв Большой террор-а тј у периоду 1937-1938 када је било побијено око 700000 људи у нешто више од годину дана. Е видите тај период има и други популарни назив а то ежовщина по тадашњем првом човеку НКВД-а Николају Ивановичу Јежову, који се толико био занео у том свом безобзирном и монструозном доказивању да је све то на крају по њему и добило име...
Препоруке:
0
5
77 петак, 29 мај 2020 00:25
ANALITICAR
Šteta po USA ekonomiju zbog coronavirusa se procjenjuje na NEVEROVATNIH 100 hiljada milijardi dolara. A "ČAROBNJAK" Tramp (najobičniji klovn isturen da glumi dobro) je nedavno naštampao ogromnih 2.200 milijardi dolara. Znači čak da još naštampa 7.800 hiljada milijardi dolara bez pokrića opet to daje 10 000 milijardi dolara, a šta ćemo sa onih 90 000 milijardi dolara štete.

Poređenja radi bivša SFRJ 23 miliona ljudi je dugovala svega 20 milijardi dolara a u USA je šteta 5 hiljada puta veća nego kompletan jugoslovenski dug.

Kataklizma imperije zla USA
Препоруке:
2
1
78 петак, 29 мај 2020 00:26
итд или ...
Спиридоне у праву сте не може се бити на два места истовремено зато се читају књиге и сведочанства попут оног др Владете Јеротића Дневник који описује улазак Руса у Београд, дакле верујем да се то да надокнадити правим и веродостојним сведоцима који су то записали.

Ако то за Бајдена не можете да објасните, разумљиво је то, али онда се манте Трампа, он је за нас далеко мање зло и то је извесно у односу и на Сандерса и на Бајдена са којим је сада Сандерс (ваш фаворит који се залагао за бомбардовање Србије)

Трамп се у крајњој линији бори са ликовима и ако успе цео свет ће не само Србија продисати од тих дегенерика.
Препоруке:
3
2
79 петак, 29 мај 2020 00:32
Спиридон
@ итд или...

Али идеолошки можете да објасните али онда бисте морали да се офирате да вам је идеологија значајнија од националног интереса да сте интернационалац као и овај са којим ссе као јурите Редиша или Стинг

Када вам Гренел буде испословао признање Косова јер је Трампу приша за пред изборе онда ћу да вас питам за тај национални интерес, а ја да поновим опет нисам онај који овде пише Волимо вас пуно председниче коментаре, него ви госн Циле. Иначе ако мислите на истог Редишу кога сте овде хвалили на сва уста пре неколико недеља, односно мени причали да ми се привиђа како он пише под више надимка, онда сте нешто малко побркали лончиће тј пукла видим тиква посвађаше се обожаваоци лика и дела између себе, завадише се два ока у глави...
Препоруке:
1
7
80 петак, 29 мај 2020 00:36
итд или ...
Крцун је беше Тито убио?
Ранковића сменио?
Плесали су само једно лето као што песма каже, дакле можда су они мислили да су тако важни Титу, испало је да су потрошни, неки други су били константни а међу њима није било Срба.
Али ваља аутошовинистима да подастру такве податке да се сви упрљају да се свве на равне части подели нечасно, то радите, упирући прстом када се каже НДХ ви одмах дал смо ми за то нешто криви? па онда Сребреница? Лепо неко рече да сте потомак оне грдне Саше?
Иначе ме фасцинира та ваша фиксираност на један тренутак, а да никада не кажете шта је било са тим људима на крају. Тако је за вас Владика споран а заврши у Дахау, Иљин упитан а иако полунемац пошто је отишао из Русије у Немачку из Немачке одлази 1937 да се трајно настани у Швајцарској.
Провидно је то што радите. Одвратно је што потцењујете родољубе и себе налазите да сте позвани да некоме држите лекције о било чему. Месијански синдром шта ли? Кад Кочине дневнике о томе како мрзи Србе цитирам то је но но?!
Препоруке:
4
2
81 петак, 29 мај 2020 00:42
итд или ...
Ајд Спиридоне мало се фокусирајте на белогардејце у Србији шта су донели, како су били примљени не постоји Русија од Стаљина постојала је и пре а и после али то сада није тема, тема је Трамп и ваша нетрпељивост према некоме ко је изабран после Обаме носиоца Нобелове награде за мир а да је бацио највише бомби од свих дотадашњих председника САД (није лако победити у таквој конкуренцији) или зашто сте у бесу и "праведничком" гневу што није Сандерс победио који је хапсио Србе који су протествовали испред његових канцеларија против бомбардовања Србије за које се Сандерс онако "независтан какав је" залагао тада и тај исти је гле изнанађења онако "независно" сада стао уз Бајдена?
А ви само Трамп па Трамп а реална опасност и далеко већа по нас је шиптарски лобиста и педофил Бајден!
Препоруке:
4
1
82 петак, 29 мај 2020 05:37
Трампе легендо
Велика је борба коју Трампов тим има пред собом, решава мочвару метар по метар, ћишак по ћошак.
Још кад би то почео енергичније Британац Џонсон и други широм запада итд.
Има наде...
Препоруке:
5
2
83 петак, 29 мај 2020 07:32
Hепоробљени Србин
Трампе, момчино, а бориш ли се и против "дубоког грла" у америчкој администрацији, или још и гргољиш?
Препоруке:
2
1
84 петак, 29 мај 2020 10:08
Спиридон
Кад Кочине дневнике о томе како мрзи Србе цитирам то је но но?

Мислите када је неко ко се представио као it gets more interesting почео да цитира Кочине дневнике...
субота, 23 мај 2020 13:45 It gets more interesting
Problem je u tome šta je Koča Popović rekao o Srbima Spiridone dakle reč je o citatu iz Kočinog dnevnika.

Колико видим сада смо се коначно уверили госн Циле да сте један од локалних камелеона који себи певају терцу под десет различитих надимака.
Такође, шта у једном тренутку мисли неки тамо средњошколац Владета мени нити било коме другом неће помоћи да вратимо своје мртве и “добровољне” прилоге, односно то може да помогне само онима који су о “ослобођењу” читали из неке удобне заветрине, па сад да им послужи да преправљају историју, пошто су у међувремену схватили колико мрзе Запад и колико воле Јосифа Висарионовича. Тада да им је неко рекао да дођу у Београд или оду у Москву плакали би као мала деца, јер тада је Запад био die Beste...
Препоруке:
0
7
85 петак, 29 мај 2020 10:20
Спиридон
@ итд или...

Ајд Спиридоне мало се фокусирајте на белогардејце у Србији шта су донели, како су били примљени не постоји Русија од Стаљина постојала је и пре

А да се ви мало фокусирате на пример шта су исти ти Руси белогардејци мислили о Стаљиновој совјетији, укључујући ту и обожаваног вам Иљина?! Или ви може бити не примећујете да тим својим накарадним И Иљин и Стаљин, само јаши сви смо наши ставовима, исту ту царску Русију вређате, или сад одједном не важи она ваша прича око Мордекаја Левија расисте који мрзи Словене...?!! Како само не примећујете колико сте смешни са таквим one size fits all ставовима, где би ви од свега помало као неко дете па кад вам одговара онда Ураааа Стаљин, живео Кастро и слободна Куба а онда пет минута после о Мордекају расисти, црвендаћима, Николају и Иљину и те неке лагарије како је вама као било јако тешко под Титом а СФРЈ до пар година пред његову смрт нисте ни видели, нити знали буквално где је...
Препоруке:
1
9
86 петак, 29 мај 2020 10:52
Спиридон
@ итд или...
Трамп се у крајњој линији бори са ликовима и ако успе цео свет ће не само Србија продисати од тих дегенерика

Дакле, хајдемо још једном... Ваш идол Трамп се бори за цео свет на исти начин и у истој оној мери као и Вучић за Косово, односно на потпуни исти начин како се прима она напрдњачка руља на прву страницу Информера и СрБског Телеграфа, се ви патриЈоте примате на ону другу где су као вести из иностранства. Цела поента ове његове прича са “дубоком државом” се односи само на Америку и њихова унутрашња препуцавања, или боље рећи поента приче је да су неки људи тамо из њему непознатог разлога радили свој посао уместо да прво мисле на њега, тј да му помогну да прикрије сва своја муљања. Разлика између Трампа и тих као злих глобалиста је разлика између старе расистичко-колонијалне екипе која мисли да је Бог рекао да Америка треба да влада целим светом, и те као прогресивно-либералне екипе који би да просвећују цео свет а да Америка предводи. Паметном доста ...
Препоруке:
1
8
87 петак, 29 мај 2020 15:00
итд или ...
Спиридоне дакле ви сте били живи у време ослобођења и били сте на ветрометини стога вам ни др Владета Јеротић не треба да сагледате како је Србин антикомуниста доживео ослобађање Београда и о томе забележио у својим дневницима,наравно у складу са својим животним добом у коме га је историјски догађај затекао?! Друго око Иљина дакле шта су то мислили о њему белогардејци имајући у виду да је Иљин написао феноменалну књигу БЕЛА ИДЕЈА, коју топло препоручујем да прочитате да се детоксикујете од тога да Русију гледате само кроз Совјетију, јер она је далеко више и изнад тога. Дакле ви сте и Титов (рођ 1892) вршњак будући да сте више од мене (ја од своје 9те) живели под Титом или сте већ били формиран човек 45те када је он преузео власт захваљујући Черчиловој помоћи? Дакле ви сте неко 1935 годиште да бисте томе свему сведочили пошто други ето ништа сем вас нису ни сведочили нити знају? Дакле ви имате добраних 85 година?
Препоруке:
2
1
88 петак, 29 мај 2020 15:12
итд или ...
Спиридоне
заиста нема потребе да некога називате нечијим идолом јер ја то нигде не рекох, дакле ако је ваш идол Сандерс који је своје гласове поклонио Бајдену, ваш проблем, тешко да имам идола у политици дефинитивно не.
Дакле нема ни потребе да помињете те треш новине које ретко ко на овом сајту и чита, сем Вучићевих ботова и ваљда вас пошто препознајете шта пишу, ја не знам шта пишу и не занима ме те последично не могу ни да препознам у вашем писању то, само сам утврдили Википедија праксу цитирања коју примењујете а што нико озбиљан не би радио.
Само питање са становишта Србије да ли је Бајден бољи од Трампа? само толико вас питам?
Напомињен Бајден је класичан корумпиран као и Клинтонови албански лобиста у Вашингтону, па ипак ништа о њему не рекосте лоше, само о Трампу, и тако већ месецима човече! Одурно! боли мене уво за шта се они у САД боре а то узгред мислим да ви не знате, већ ми је битно шта кажу о Косову, Бајден је антисрпски у пракси и у говору!
Препоруке:
3
1
89 петак, 29 мај 2020 15:19
итд или ...
Ало Спиридоне нит сам ја Циле нит је Циле ја, па њему одговарате на коментар иако сам га ја под својим именом поставила?! Што се Редише тиче социјална правда није никаква тапија левице то је општа вредност цивилизацијска која је на жалост угрожена. Нема ту искључивог домена левице а камоли решења које марксисти нуде у 21 веку оптерећени праксом гулага и голих отока да ишта могу више да понуде сем да се покрију ушима, јер њихова пракса је угушила све револуционарно тако да сада народ прихвата и колонијални однос јер зна како је изгледао комунизам, не повратио се. Ако је ико радио у корист капитализма то је левица и данас ради, бори се за емигранте а против сопствених радника, јер тако снижава цену рада домицилног радништва. Није шта ко прича дакле него шта је ко радио.
Препоруке:
3
1
90 петак, 29 мај 2020 16:29
итд или ...
Да закључим Спиридоне нема нигде ура Кастро, нема макар код мене ништа од тога шта ви тако уврнуто закључујете, да Стаљин јесте нацистичкој немани стао за врат и то цео свет зна, све остало је историја, то је историја која се сада прекраја, испадоше Англи да су главни борци против нацизма били а нису, они су се борили до последњег Словена и Немца, ја сам вам већ рекла ви не разликујете опсервације о народу, национу и идеологије, за вас је идеологија све, за мене је народ све а идеологија дође и прође.

Мени су идеологије опијум за народ, и узрок подела и слабљења национа, зато се вашем виђењу супротстављам, вашим рововима, јер су они искључиви идеолошки, мене само занима ко је за мој народ добро радио.

То нису демократе ни Клинтовнови а свакако неће бити ни Бајден са Сандерсовом подршком!

Надам се да нећу морати пети пут да вам цртам!
Препоруке:
3
1
91 петак, 29 мај 2020 21:41
итд или ...
Спиридоне

Узгред за Гренела нисте у праву, остаје да се види ко је био у праву овим поводом.

То што се ствара утисак да он некоме заврће руке да би Трамп нешто имао пред изборе је унутрашње политички мамац који Вучић забацује да би оправдао велеиздају на коју се обавезао Клинтоновима као услов за долазак на власт.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер