субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Васкрс 1945. и Дан Победе 2020. - да ли је свету потребна нова Јалта?

Kоментари (136) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 07 мај 2020 17:07
B.P.
Jalta "njet", Beograd "yes".
Препоруке:
13
3
2 четвртак, 07 мај 2020 17:09
Добар текст
Добар текст. А надам се да бисмо на тој "новој Јалти" ми Срби прошли макар мало боље него на прошлој?!
Препоруке:
19
6
3 четвртак, 07 мај 2020 17:18
.
Свету је баш потребна «нова Јалта», са новим учесницима – Путином, Сијем и Трампом, као што предлаже руски професор Игор Панарин.


Svetu treba nova "Jalta" ali sa mnogo više učesnika kao što su nove i stare nuklearne sile, kao što su Indija, Pakistan i dr, nove najjače ekonomije sveta, kao što su Nemačka, Japan i dr. Radi demokratske podele uticaja u svetu i države različitih regija, kao što su Južna Amerika, koju bi mogao da predstavlja Brazil, zatim različitih religija, ps u vezi s tim mogla bi mogla bi muslimane predstavljati Saudijska Arabija ili u stalnom članstvu Saveta Bezbednosti Pakistan i dr. Zatim Afrika koju bi mogla da predstavlja nekolio država iz Afrike i drž
Препоруке:
6
15
4 четвртак, 07 мај 2020 19:53
итд или ...
U ovoj depeši Tito svoje poverenike u Srbiji najpre obaveštava da im u specijalnu misiju šalje engleskog majora DŽonija Hanikera, člana Britanske vojne misije pri Vrhovnom štabu NOVJ, a onda im od reči do reči kaže:Depeša koja otkriva: Tito je bombardovao Srbiju- Sve vaše želje u pogledu pomoći savezničkog vazduhoplovstva on će dostavljati Savezničkoj misiji pri Vrhovnom štabu NOVJ. Vrhovni štab će pak ODLUČITI da li će predloženi cilj da se bombarduje.Ova depeša razrešava sve dileme koje su naši istoričari i drugi Titovi doušnici decenijama izmišljali da bi "najvećeg sina naših naroda i narodnosti" sačuvali od njega samoga. A oni su decenijama, mnogi to čine i danas, tvrdili da Tito i njegov Vrhovni štab nisu imali nikakve veze sa anglo-američkim bombardovanjem najvećih gradova Srbije i Crne Gore,

http://www.srpsko-nasledje.rs/sr-l/1998/01/article-12.html
Препоруке:
20
7
5 четвртак, 07 мај 2020 20:22
.
Upravo dva svetska rata su se proizvela kao posledica izbacivanja iz svetske raspodele moći novih sila, kao što su bile Nemačka i Japan. Ukoliko se nastavi tako, ponovo će se ponoviti isto, uz napomenu da ne moraju biti u pitanju Nemačka i Japan, mogu i druge države izazvati svetski rat.
Препоруке:
9
1
6 четвртак, 07 мај 2020 20:43
.****
Sveski poredak nastao na "Jalti" ili "svetski poredak nakon 1945 godine" je propao i nestao sa ujedinjenjem Nemačke 1990 godine i raspadom SSSR-a. To je gotovo i sve ono što je na tom sistemu bilo "vrednost", pa i priča o "pobednicima Drugog svetskog rata" i zaslugama u vezi s tim. Nemačka i Japan su ponovo ekonomske i naučno tehnološke super sile koje "preko noći" mogu postati i nuklearne sile sa nuklearnim potencijalom , naprimer jednog Pakistana ili Britanije ili Indije 250-300 nuklearnih projektila. Čak ukoliko krenu u to niko ih neće moći sprečiti. Čak i Turska "preko noći" preko Pakistana može postići isto i naravno odnosi u svetu se menjaju na način da nove sile hoće svoj deo uticaja u svetu a ne samo da se uticaj deli između Rusije, USA i Kine. Znači, stvari će ići ili ka većoj "demokratiji" i raspodjeli moći u svetu ili novom svetskom ratu.
Препоруке:
11
3
7 четвртак, 07 мај 2020 23:15
неко
А, шта , ако је ова ПРЕДСТАВА са вирусом, за коју смо закључили( бар они коментатори који немају обавезу да "паметују" ), била параван за ово о чему прича( наговештава) Кршљанин ? Неколико пута сам овде (НСПМ) скренуо пажњу на то да је могуће, услед нове "игре" на планетарном нивоу, да се Србија усрећи променом ГАЗДЕ. Што не значи да хоће. Али, није баш све тако просто, како нам "запослени" коментатори хоће да наметну као истину и решење. На крају, ништа не зависи од ове( не само ове) власти у Србији, јер су они само "инсталирани" од стране правих власника Србије. Тако да, хвалоспеви и пљувачина, долазе из исте кухиње, само су ботови добили друга задужења. Стрпимо се још мало, па ћемо знати, да ли смо на корак до ослобађања, или ће ропство потрајати још...
Препоруке:
13
1
8 петак, 08 мај 2020 12:16
Спиридон
Тја, има нас који смо нормални а неко је опет више за Лазу...
Препоруке:
5
6
9 петак, 08 мај 2020 16:44
итд или ...2
Сјајна Кршљанинова констатација

" Черчил је пак, све време играо двоструку игру, планирајући, и после пада Берлина, отпочињање новог рата против Русије, са ослонцем на остатке Хитлерових дивизија и америчко нуклеарно оружје."

Ма како општепознато, ипак изгледа има неких којима баш и није познато
Препоруке:
7
6
10 петак, 08 мај 2020 18:11
Спиридон
@ итд или...

Своји сте међу својима у друштву искрених заљубљеницима у лик и дело Јосифа Висарионовича...
Препоруке:
4
10
11 петак, 08 мај 2020 19:14
Srdjan
Ne znam na koga misli autor kad kaže "Mi u Srbiji". Ja, recimo, u Srbiji jedva nalazim razlike između fašizma i komunizma (najveća a možda i jedina je ta što je fašizam nacionalan a komunizam internacionalan) i za mene u Srbiji istina o velikoj pobedi nije ista kao za autora (a po njemu i za još ponekog pošto kaže "Mi u Srbiji").
Naravno da je fašizam zlo, da ne bude zabune.
Препоруке:
1
5
12 петак, 08 мај 2020 19:16
Авангард Сармат
Прошле године у Москви је деветог маја падала киша.Био је свечани дефиле и марш Бесмртног пука али није било авијације на небу изнад Москве.Занимљиво,ове године ће бити авијација на небу изнад Москве али неће бити Бесмртног пука ни свечаног дефилеа ни легендарног Ура, Ура,Ура.Кад већ неће бити параде у Москви деветог маја ове године (биће оне на небу и хвала Васељеној и на томе) лично бих волио да се одгођена парада одржи у Москви двадесетчетвртог јула текуће године.Волио бих зато што је тада требала почети љетна Олимпијада у Токију.Легендардна руска гимнастичарка Свјетлана Коркина каже "да је неодржавање Олимпијаде ове године у Токију Божија казна због неправде која је нанесена руским спортистима".И ја мислим исто.Дубоко знам (знам милион посто)да Ковид19 не постоји као вирус него као хибридна операција са циљем уништења Русије.Па ред је глобалистима ударити шамар баш тог двадесетчетвртог јула када је планирано да руске спортисте избришу из олимпијског програма.
Препоруке:
4
3
13 петак, 08 мај 2020 19:44
Звонимир Бгд
Текст г.Кршљанина има позитивну поруку која жели да пробуди наду у један "бољи свет". Али, има нечег манихејског у његовим погледима који појаве дели на "силе добра и зла". Такође, дозвољава да му се провуку појмовне недоследности и анахронизми.
Нпр:
и последње нацистичке јединице обуставиле су отпор и предале се руској армији којом је командовао маршал Георгиј Жуков, који је ослобађајући Русију и Европу

Недоследно, јер се ради о совјетској армији и СССР. Разлика није мала. Да му је то познато показује наставак:
Застава СССР завијорила се над Рајхстагом 30. априла.

При цитирању саопштења Путина и Трампа:
«кулминација колосалних напора многих земаља и народа, који су се ујединили у оквирима Декларације Уједињених Нација из 1942. године».

Анахроно, јер 1942. Уједињене Нације нису постојале. Или је грешка у датуму, или у преводу саопштења које се односи на уједињене народе.
Препоруке:
3
4
14 петак, 08 мај 2020 20:18
brzi
Predlagati novu Jaltu koju če tvoriti tri lika koje je pregazilo vreme, je najmilije kazano tragikomično. Spomenuta trojica; Trump, Putin, Si; su trojica vođa velikih posrnulih imperija bez ozbiljnog uticaja čak i u svojim državama i tako bez legitimiteta da odlučuju o bilo čemu jer nisu u stanju ni da reše probleme vlastite države a hteli bi da vladaju svetom. Takvu ideju može da donese samo megaloman bez mozga.
Ako bi stvarno hteli novu Jaltu za 21. vek onda bi to morali da budu oni koji imaju suštinsku moč i uticaj u 21. veku, a to su vlastnici kapitala. Zato jedina formula koja donosi sigurnost je staviti za sto po 5 najuticajnih vlastnika kapitala sa svakog kontinenta i da oni međusobno podele "karte" i priča rešena barem za sledečih pola veka.
Препоруке:
4
8
15 петак, 08 мај 2020 20:24
итд или ...
Спиридоне

аха да каква "логика" онај који је против злочинаца Енглеза је за Стаљина?

да нисте мислили на себе када сте поменули Лазу?

Ајд мало боље читајте Солжењицина, ствари ће вам бити далеко јасније и зашто је Солжењицин одбио орден од Јељцина али га прихватио када му је Путин уручио?!

Дакле ако икога волим то је Солжењицин и Русију коју је он волео, ону коју он није волео нисам ни ја, ко сам ја да противуречим великом Солжењицину
Препоруке:
8
5
16 петак, 08 мај 2020 20:32
итд или ...
Ко год је некада писао зна да је монотоно понављати један придев па се због лепоте писања прибегава различитости појмова, тако да и Јеротић пише о Русима који ослобађају Београд јер сматра да је то што су били бољшевици било маргинално у односу на то што су били Руси, стога овакве квази научне примедбе су бесмислене.
Препоруке:
6
5
17 петак, 08 мај 2020 20:38
итд или ...3
Звонимир БГ

Дакле,

The name "United Nations", coined by United States President Franklin D. Roosevelt was first used in the Declaration by United Nations of 1 January 1942, during the Second World War, when representatives of 26 nations pledged their Governments to continue fighting together against the Axis Powers.

https://www.un.org/en/sections/history/history-united-nations/index.html
Препоруке:
8
2
18 петак, 08 мај 2020 20:56
итд или ...
Брзи

А зар ви заиста верујете да ти моћни капиталисти нису дошли до тог капитала захваљујући управо подршци државе од Закенберга, до Гејтса?! све су то тајкуни који су само фронтмени, истурени ликови који су лутке на концу сасвим других играча, чак ни те паре су њихове само номинално, да се побуне и одбију да следе агенду стварних играча, нестало би им богатство преко ноћи као и они сами


Капитал не настаје тако како ви мислите он је увек резултат рада и на западу и на истоку са државом, своди се на пљачкање ресурса, државу задужену да брине о тим ресурсима, која се тали са тајкунима али их и држи на краткој узици
Препоруке:
9
4
19 петак, 08 мај 2020 21:06
Спиридон
@ итд или...

Дебело се понављате се ако смем да приметим или боље речено увек вртите та два или три већ излизана аргумента, а под два требало би ваљда толико да знате како је argument ad verecundiam нешто што се не сматра валидним у било којој расправи. Према томе, све се по обичају своди на ирационалне емоције, односно као што рекох своји сте међу својима у друштву искрених заљубљеника у лик и дело...
Препоруке:
2
12
20 петак, 08 мај 2020 21:12
Спиридон
@ итд или...

аха да каква "логика" онај који је против злочинаца Енглеза је за Стаљина?

Проучите биографије, или треба опет да вам шифровано намигујем као прошли пут. Надам се да сте се макар после толиких расправа са мојом маленкошћу уверили да обично знам о чему причам, свиђало се то вама или не....
Препоруке:
2
6
21 петак, 08 мај 2020 21:24
der schmuggler
itd ili,

I vi i Brzi ne shvatate šta se zaista zbiva u svetu. Niti odluke donosi široko definisani nosioci kapitala niti su svi odatle tek obične marionete država i obaveštajnih službi. U svetu se dešava sukob finansijskog oligarhije i industrijske buržoazije. Ova prva se potpuno otuđila od svojih država domaćina i lebdi visoko u vazduhu. Vol Strit nije nikakva produžena ruka Amerike i sa njom je katkada u sukobu a katkada u koegzistenciji. Jedino što isti proizvode je "bezvredni dolar" i upravo je to ono što će izazvati lom u svetu. Industrijska buržoazija katkada deluje kao samostalni igrači, a katkada potpuno dijalektički umreženo sa državom tražeći podršku. Ona nije nikakav bitni nosilac moći u svetu kako to Brzi pogrešno misli.
Препоруке:
5
5
22 петак, 08 мај 2020 21:28
der schmuggler
itd ili,

Savetujem vam da pročitate knjigu Živojina Rakovičevića "Geopolitičko finansijski lavirinti". Ona je jedno od boljih stvari napisanih na srpskom jeziku i prava je sramota što je u srbijanskoj javnosti prošla gotovo nezapaženo......
Препоруке:
6
0
23 петак, 08 мај 2020 21:45
итд или ...
Спиридоне
Нема потребе да ми намигујете знам шта хоћете да ми кажете, проучено је то одавно и ускладиштено и са тог аспекта посматрано такође. Give me a credit!

Дер Шмуглер
Већ ми други пут препоручујете ту књигу верујем да је квалитетна иако се не слажем идеолошки са дотичним а верујем ни по другим питањима, но мора се признати да су постојали људи и у том систему који су захваљујући управо припадности том систему били кадри да буду у прилици и да докуче до неких истина која је другима било због ограничености искуства или когнитивне природе остала ван домашаја. Рецимо читала сам Булатовићеву књигу на сличну тему, иако са њим не делим идеологију, врло солидно написана књига приступачно и истинита. Ствар је у томе што је финансијска сфера одавно прешла у спекулативну област док су наши финансијски стручњаци конвенционални и ту спекулативност су препознали нарочито они са врха
Препоруке:
6
4
24 петак, 08 мај 2020 21:48
Спиридон
@ der schmuggler

Штовани Lo Reddyша то су прави аутори за вас, односно од значаја самоуправљања и удруженог рада па до орања по геополитичко-финансијским лавиринтима. Мада, имате право јер то и јесте књига за екипу са врлети, авај премала је наша памет за такве ствари...
Препоруке:
3
4
25 петак, 08 мај 2020 21:55
итд или ...
Дер Шмуглер

У праву сте када констатујете маргиналност индустријске буржоазије, она је ствар прошлости и није ни за разматрање као фактор одлучивања.Међутим погледајте класно порекло и структуру људи из финансијске олигархије, то је некадашња сиротиња у односу на индустријску буржоазију. Поткупљена и без икаквих моралних скрупула, спремна да служи да би се попела на социјалној лествици, не пита за цену, гладни свега, најбољи су такви.То су људи који имају озбиљне менталне проблеме, такви се и бирају. Упознала сам их у Хонг Конгу гомила западњака који раде на берзи углавном су Енглези, Французи и људи су на свему и свачему, то је грамзивост која нема граница. Уосталом добар је филм о Берни Мејдофу, све лепо казује, клинци са Харварда као фронтмени, иза средњошколски психопата и Дафина варијанта или позни шема како они то зову а и ми проживели давно још.
Препоруке:
7
2
26 петак, 08 мај 2020 23:17
Звонимир Бгд
итд или ...3

Да, у праву сте. И ви и г.Кршљанин у вези са документом и називом који је идеја председника Рузвелта. Ово је уједно и извор за историју међународног права и једно од правних и политичких подлога за оснивање ОУН које су настале по завршетку рата. Ову потоњу организацију сам заменио са документом-уговором савезничких држава у смислу ратних циљева и даљих планова Савезника за преуређење послератног света. Моја грешка. Извињавам се.
Препоруке:
8
1
27 петак, 08 мај 2020 23:32
Звонимир Бгд

итд или ...
...то што су били бољшевици било маргинално у односу на то што су били Руси, стога овакве квази научне примедбе су бесмислене.

Овде нисте у праву. Није у питању разврставање на бољшевике и Русе, јер било је бољшевика који нису били етнички Руси, као што је било и Руса који нису били бољшевици. Реч је о историјској чињеници да је Црвена Армија, као главни носилац ослободилачког Отаџбинског рата, у својим редовима имала огроман број (читаве дивизије) бораца који нису Руси. Неправедно је, а и неморално, све њих искључити при именовању ослободилаца. Дакле, појам (присвојни придев) који обухвата све борце и хероје ослободилачке армије је "совјетски", а не "руски". Такође, држава која је ову борбу и ослобођење извела није се звала Русија, него Савез Совјетских Социјалистичких Република (СССР). У разликовању и правилној примени ових појмова нема улогу идеологија, него једноставно историјске чињенице.
Хвала.
Препоруке:
5
6
28 субота, 09 мај 2020 01:55
brzi
@itd ili ..
Propustili ste dve bitne činjenice oko zapadnih društva i država. Prva jeste da je osnovica tih država i društava privatni kapital, i po vertikali i po horizontali sa pragatičnim samoorganizovanjem ( bolje je biti 10% vlastnik 100 jedinica umesto 100% vlastnik 10 jedinica jer je 10% od 100 mnogo više nego 100% od 10). I drugo, u javnom vlastništvu je saom ono što je u interesu svih ( osnovno školstvo, osnovno zdravstvo, bezbednost, magistralna infrastruktura i bazna nauka).
Ni Gatesa ni Zuckerberga nije uradila država nego sla privatnog kapitala po velikim zaradama. Softwearski dio IT sektora čiji dio su i Facebook i MS bazira se na aplikativnoj nauci koja u potpunosti zavisi od investicija i donacija privatnog kapitala.
Препоруке:
4
7
29 субота, 09 мај 2020 12:34
Спиридон
@ итд или...

тако да и Јеротић пише о Русима који ослобађају Београд јер сматра да је то што су били бољшевици било маргинално у односу на то што су били Руси,

А иначе, ово не само да је argumentum ad verecundiam већ је при томе намерно извучена из контекста једна полуреченица, па чак и то погрешно интрепретирано а све са циљем да се на силу сад све то уклопи у задати наратив. Немојте ме сад терати да вам цитирам шта је све имао исти тај Јеротић да каже како о “ослобођењу”, тако и о совјетији, мислим ако се већ позивате на њега. Питам се само који ли је ово пут да урадите једну те исту ствар када желите да докажете истинитост ваших умишљених конструкција...
Препоруке:
7
8
30 субота, 09 мај 2020 16:28
itd ili...
Naravno da to nije sve sto Jerotic ima da kaze postoji citava knjiga pa I dare you
Препоруке:
4
3
31 субота, 09 мај 2020 16:48
итд или ...
Ајд Спиридоне да вам олакшам 313 стр Дневник, Владета Јеротић па ви видите шта нисам добро интерпретирала
Препоруке:
5
2
32 субота, 09 мај 2020 17:09
итд или ...
Брзи

Мислим да имате неке илузије о капитализму не би било лоше да на лицу места научите о том систему, рецимо животом у таквим системима, тада бисте видели како се преко ноћи остаје без пензија, или како се уништавају фабрике, људи остају без прихода, следи бескућништво само због неких цифара на нечијем екрану и зарада од распарчавања тих фирми, све је то тамо било а све је то овде дошло, то је чист однос центра и периферије, каснимо а по Дафини смо били испред свог времена у смислу што смо тек касније сазнали за америчке понзи шеме а ла Дафина и Језда.

Стога није да СПСовци нису били обавештени о томе како се то ради, напротив. Те можда је та књига представљала за неки злочиначки ум приручник како опљачкати сопствени народ у име најпре Зајма за Србију па после Дафином и Јездом, али ви то вероватно не знате
Препоруке:
5
2
33 субота, 09 мај 2020 18:55
Спиридон
@ итд или...

Извукли сте из контекста став човека који је огорчени противник било чега што мирише на Стаљинову совјетију, па онда тај његов сусрет са совјетским војницима представили како вама одговара, заборављајући при томе све некако случајно шта је он имао да каже како пре тако и после тога, јер све остало руши али у потпуности тај ваш фантазмагорични конструкт. Исто то сте урадили и са Солжењицином, који као да није онај Александар Исајевич који је написао Архипелаг Гулаг и све што тамо са толико детаља пише о Стаљиновој совјетији, већ неки потпуно други човек. Потпуно невероватно, јер као што вам већ рекох, по вама ће на крају испасти да су Титови партизани имали са свима везе само не са Стаљином и СССР-ом, као што ће испасти да су сви живи сарађивали са нацистима само не Стаљин, те да је у суштини цео тај рат био једино и само сукоб Немаца као представника Запада и православне Русије, пошто по вама као да СССР-а није ни било и као да су само Руси са Немцима ратовали...
Препоруке:
3
7
34 субота, 09 мај 2020 19:21
Спиридон
@ итд или...

А иначе, не би то ваше позивање на Владету и на Александра Исајевича и то у том контексту чак ни било толико проблематично, да сте имали макар било кога ко је уопште видео те совјетске војнике у Србији 1944 или евентуално некога ко зна како је изгледао Стаљинов СССР. Међутим тада је Запад био die Beste, а сада још нас убеђујете како је све то овде и у СССР-у било потпуно другачије, просто дивно рај један на земљи а ако је нешто и било евентуално лоше за све то су а ко други већ Черчил и Енглези криви...
Препоруке:
2
8
35 субота, 09 мај 2020 19:45
итд или ...
Спиридоне мислим да нисте у стању да појмите да неко не размишља као и ви и да таквих има доста, то што ви толико инсистирате на Совјетији није радио ни Јеротић ни Солжењицин, сви су надрасли тај период као што га је и сама Русија надрасла.Нисте у стању да гледате ствари у континуитету и нисте у стању да се носите са директних сведочењем уласка у Београд Руса који Јеротић из прве руке описује у својим дневницима.Ваш проблем што не узимате за озбиљно сведочења која су супротна вашим а долазе од реномираних интелектуалаца Срба.Ваш проблем дефинитивно!Дакле цитирам Јеротића "Бољшевизам није успео да створи од Руса само бољшевике. Они су остали драга браћа Словени..." дакле Јеротић је био све само не љубитељ Стаљина или Совјетије, па мисли као и ја, то је била моја поента да вам објасним да такво мишљење није одраз љубави према идеологији -ви то никако да схватите!Негде ми вас је и жао! али ја сам покушала да вам отворим очи, ваљда вас добро плаћају да не животарите у име својих идеала
Препоруке:
6
2
36 субота, 09 мај 2020 20:05
итд или ...
Спиридоне колико човек мора бити обневидео да не види да су нацисти били у Србији и окупирали је? зар не разумете да је долазак Руса био ослобађање? независно од тога ко је њима владао. Здружени подухват је било довођење комунизма на власт, па ваљда вам је то из историје и говора Краља Петра из Лондона да се КВО стави под команду тита позната? да ли су вам Иднове речи упућене Черчилу уз питање зашто инсталира комунизам у Југославији и Черчилов лаконски одговор " па нећете ви ваљда тамо живети" непознате када су свим родољубима добро познате све уз савезничка бомбардовања када су локатори били у Врховном штабу Тита Коча и Митар Бакић?
Шта вама човече више није јасно????
Препоруке:
7
2
37 субота, 09 мај 2020 20:25
итд или ...
Прочитајте Солжењицинов говор на Харварду, пре него што кренете да доносите икакве судове о њему. Нарочито вас је видим погодило што је од Јељцина одбио орден али од Путина лично пристао да га прими? То вам је продрмало кавез?
да не тражите тај говор да вам олакшам путовање у развој личности и схватања Солжењицина на западу кога је Путин назвао родољубом
https://www.srbijadanas.net/solzenjicin-na-harvardu-uvredio-zapad/
Препоруке:
6
2
38 субота, 09 мај 2020 21:27
Спиридон
@ итд или...

Испашће на крају да никакве везе немају ти исти партизани које толико здушно мрзите са оним вама толико драгим совјетским тенковима, иако заједно и загрљени испод истих знамења и застава улазе у Београд. Не, по вама као да све то све не постоји, ето они се случајно ту срели па као заједно да продуже, јер партизани су за Енглезе и за Черчила а ти совјетски тенкови су браћа наша руска и православна које је цар руски послао да нас спасу од свих њих. Па онда али буквално ad nauseam она два три увек једна те иста назови аргумента, па се ту од скора некако појавила и та једна полуреченица Јеротића потпуно извучена из контекста, као и наравно Солжењицин али не онај који описује Стаљиново време, већ тај његов говор из 1978., јер и јесте на крају крајева поента све то сада некако на силу сабрати и од тога направити фантазмагорични конструкт у коме ће се садашњост вратити и на силу преправити прошлост али тако да се уклопи у музичке жеље, личне опсесије и ирационалне емоције...
Препоруке:
1
6
39 субота, 09 мај 2020 21:45
Спиридон
@ итд или...

Чисто да проверим, мада се одговор просто наслућује сам од себе. Дакле, ви очигледно нисте ни отворили Архипелаг Гулаг, односно колико схватам од Александра Исајевича сте вероватно прочитали једино на тај његов говор на Харварду и ту би био крај и почетак свега. Иначе, хвала на питању, наслушао сам се ја за разлику од вас личних сведочења оних који су својим очима гледали како тај рат тако и то “ослобођење”, као што такође јако добро знам шта је о свему томе говорио и писао Владета Јеротић, само по вама све то остало сем те једне полуреченице извучене из контекста као да не постоји. Покушавам само да схватим, што не одосте тамо у тај предивни Стаљинов рај међу браћу своју, него се злопатисте деценијама код оних зликоваца које очима не можете да видите. Нисте требали баш толику жртву да подносите...
Препоруке:
1
5
40 субота, 09 мај 2020 22:10
Спиридон
@ итд или...

зар не разумете да је долазак Руса био ослобађање? независно од тога ко је њима владао. Здружени подухват је било довођење комунизма на власт

Чисто само да проверим и ово, дакле да ли је и долазак партизана био онда ослобођење, пошто су ваљда заједно дошли?! Такође, ако су на тим совјетским тенковима били само Руси, да ли су онда међу партизанима били само Срби, односно да ли су и ти совјети тј Руси били комунисти или шта, пошто покушавам некако да ухватим макар трунку смисла у том фантазмагоричном лудилу али ми нешто слабо иде. Код вас су дакле код Стаљина само Руси православци, нема наравно никога другога а камоли комуниста, а код партизана опет нема колико схватам нити једног Србина, сви су до једног комунисти и из неког потпуно невероватног разлога сви су за Енглезе и за Черчила а не за Стаљина и његове бољшевике. Могу да вам кажем промашили сте професију, јер за вас су Ханс Кристијан Андерсен и Браћа Грим неинвентивни људи без и трунке маште...
Препоруке:
2
5
41 субота, 09 мај 2020 22:25
der schmuggler
itd ili,

Polit-ekonomija je fundamentalna nauka za razumevanje društva, bez nje ostale nauke su samo obična izmaglica. A nije bilo većeg mislioca na tom polju od K. Marksa, ali mi se čini da ga vi potpuno iracionalno potcenjujete pa tako Bulatović biva dobar "bez ozbira što je odatle"!?!?!?!? A naravno da je Živojin Raković tako dobro razumeo stvari jer je bio šef kabineta nikog drugog do Milentija Popovića koji je bio jedan od vodećih mislilaca na tragu K. Marksa kod nas, a i šire u svetu.

A taj bednik Solženjicin je ispao običan korisni idiot u borbi finansijske oligarhije protiv SSSR a da toga nije bio svestan. Na kraju je čak i sam priznao da su gađali komunizam ali da su pogađali Rusiju /bez obzira što to nije tačno u potpunosti/ i time priznao da je nekoliko decenija svoga života bio budala. Jer samo onaj koji žali za bednom i polufeudalnom Rusijom može žaliti Romanove i biti protiv Lenjina..........
Препоруке:
2
5
42 субота, 09 мај 2020 23:26
итд или ...
Кријумчару

Видите ви јако мало знате о тој Русији, читајте другу литературу од марксистичке и видећете у каквом је успону била, то је сметало Немцима и Енглезима те је морала бити заустављена на путу просперитета увођењем Лењина и комунизма.

Маркса потцењујем јер не волим да ми неко намеће да је неко геније када он то није, ни тада био а камоли у 21 веку. То је исто као да примењујете неку средњевековну медицину у 21 веку за лечење Сиде?! потпуно неадекватан и инструментаријум и концепт и премисе и неминовно закључци.

Мени је фрапантно да неко у Србији или Југославији верује у марксизам?! Ајд капирам на западу да се ложе, не знају како то изгледа у пракси, они пак знају како капитализам изгледа у пракси, ми нисмо знали па су нас лако наложили, но сада у 21 веку да се неко ложи на Маркса - не иде ми у главу.
Препоруке:
6
3
43 субота, 09 мај 2020 23:33
итд или ...
Спиридоне подсетила сам такође на то да су генерала Дражу Михајловића за антифашистичку борбу и допринос борби одликовали и амерички и француски председник, бираним речима. Један је рекао да је захваљујући акцијама Драже Михајловића Ромел био успорен у походу на Африку а де Гол га је назвао изузетним херојем.
Данас би да одговорим на ваша питања, да је правде био далеко више слављен ген Дража Михајловић него комунисти када је реч о доприносу борби против нацизма а нарочито да није било савезничке помоћи титу и његовим лопинама.
Препоруке:
6
4
44 субота, 09 мај 2020 23:36
итд или ...
Кријумчару

Мислим да прецењујете и значај и домете политичке економије, то је само један политички идеолошки конструкт без много емпиријских доказа. Једно бла бла у зависности од угла гледања односно идеологије.
Политичка економија под комунистима је била класична слушкиња комунистичког система и погледа на свет, дубоко фалична, иста таква је и у капитализму догматска у складу са тржишним фундаментализмом.
Препоруке:
5
4
45 субота, 09 мај 2020 23:54
der schmuggler
itd ili,

Marks danas neaktuelan!?!?!?! Da li se vi to šalite ili zbijate pošalice?! Kako da bude neaktuelan kada i dalje živimo u (post)kapitalizmu kao sistemu koji u potpunosti oblikuje naše živote?! Kako neaktuelan kada dolazi do sve većeg osiromašenja radništva i to baš onog na zapadu, a sve veće koncentracije moći kod uskog kruga ljudi?! Živimo u sistemu koji se bazira na štampanju bezvrednih novčanica, da li vi shvatate da je to jedan prenaduvani balon koji je pred pucanjem?! Pa nije Marksov "Kapital" bez razloga ponovo izuzetno tražen.....

A kada je reč o Srbiji, pa upravo je vreme pokazalo da je nakon rušenja socijalizma Srbija postala obična marioneta i produžena ruka zapadne finansijske oligarhije. A koliko je tek građana završilo na ulici nakon pljačkaških privatizacija, a koliko ih tek jedva sklapa kraj sa krajem. Potpuno je suprotno od onoga što pričate, kako se neko može zanositi sa kapitalizmom posle svega. Što bi rekla R. Luksemburg - socijalizam ili varvarstvo!
Препоруке:
4
7
46 недеља, 10 мај 2020 00:15
итд или ...
Кријумчар
Не заносити се ни капитализмом а понајмање комунизмом је мој кредо! зато и презирем идеологије и политику све је то у функцији других а не народа, то смо видели у социјализму који је био социјализам за неке а за неке Гулаг и титови казамати, док је данашњи капитализам социјализам за богате и њихове губитке (социјализација) а банкротство за народ

кажу да када се дефинише капитализам то је експлоатација богатих над сиромашнима а да је комунизам обрнуто

ја највише ценим слободу
а она није иманентна ни једном ни другом систему
комунизам је доказано милитантан и заснован на терору
док је капитализам софистициранији у сапињању сллобода
http://www.kosstu.kz/static/uploads/library/gumanitar/filosofiya/g-f-21.pdf
Препоруке:
7
3
47 недеља, 10 мај 2020 00:22
итд или ...
Кријумчар

Када је реч о Србији пуне су вам виле на Дедињу социјалиста који су откупили туђе виле по цени од пар килограма поморанџи, док су им преци (идеолошки) били окрутнији, они су просто убијали власнике и усељавали се у њихове виле и то све у име комунизма и правде за себе наравно, правда за оне убијене у Лисичијем јарку није постављана као право. Дакле Србија је била жртва комунистичке финансијске олигархије са празилук провенијенцијом. У социјализму су вршене прве приватизације управо социјалистичких директора. Дафина и Језда као социјалистичка понзи шема је била прорађена управо у то доба. Како се неко може заносити социјализмом а да га је живео није ми јасно? Како неко може да варварски убија у име идеологије није ми јасно? Верујем да и то може бити занимљиво иако не долази од Кларе Цеткин или Розу Луксембург?!?! стварно?! постоји неко ко њу још цитира?! зезате се?"!
Препоруке:
9
4
48 недеља, 10 мај 2020 07:24
Спиридон
@ итд или...

Извињавам се заиста али не може сад да се садашњост враћа и да преправља прошлост, па да онда ви изаберете кога данас волите тј мрзите и све то вратите осам деценија уназад и онда још мало па ће по вама да испадну Дража Михајловић и совјетски тенкови били заједно, против Черчила, партизана, Немаца и усташа!? Жао ми је јако али тада су карте биле подељене другачије и за српске родољубе тада је постојала само Стаљинова совјетија као огромни црни облак који се надвија и прети да доведе Тита и партизане на власт, јер они су једно те исто. Јосип Броз је дакле у том тренутку локална испостава совјетске партије бољшевика у Југославији, односно по наредби из Москве подиже тај устанак и формира ту партијску војску са циљем да помогне СССР-у и његовој борби са нацизмом што вам јасно пише у прогласу с позивом на устанак. За све време рата остаје тако, односно Москва је она која се пита за све, са циљем да јој се војно помогне и да се од Југославије после рата створи нови СССР...
Препоруке:
2
12
49 недеља, 10 мај 2020 09:53
итд или ...
Људи окошталог ума одрасли у титоизму верују у неке идеолошки наметнуте истине, немају способност разумевања симулакрума нити да није реч о прекрајању историје већ да је реч о комплексном сагледавању појединих дешавања у односу на светско окружење и трендове,а не о пресеку стања које су наштеловали у своју корист, ушанчени у своје догме све ван тог не констатују да би потврдили своју тако ораничену визију "истине", а све то забраном истине у комунизму, прекрајајући управо они историју, прогањајући истину, забрањујући је, замењиване су улоге, снимани су филмови који су приказивали у најгорем светлу Краљеву војску у отаџбини, контаминирани су умови, ко је одбио да се зарази тим лажима завршио је по титовим казаматима или конц логорима који су у СФРЈ постојали до 1957ме?! ејјј! Залуд је на трошити речи, вапити за праводом за Дражу и друге истинске родољубе регуларне војске а не хајдучије идеолошке, човек лажи тито и сатрапи опстају и трују и даље младе и старе душе несмањеном жестином
Препоруке:
7
5
50 недеља, 10 мај 2020 11:24
итд или ...
Спиридоне јел мислите на овај проглас

https://www.facebook.com/photo?fbid=2961020233917008&set=ecnf.100000271819769
Препоруке:
7
5
51 недеља, 10 мај 2020 14:42
Спиридон
@ итд или...

Спиридоне јел мислите на овај проглас

https://www.facebook.com/photo?fbid=2961020233917008&set=ecnf.100000271819769

Изгледа да је дошао тренутак да окончамо ову нашу малу расправу, јер сте по свом добром старом обичају потурили ко зна већ који пут буквално засмејавајуће лош фалсификат, барем тако каже Архив Србије који из неког разлога не зна да је у поседу тог документа. Драго ми је све у свему да “историју” учите код чувеног историјског мага какав је др Јован Деретић, и то ни мање ни више већ на његовој Фејсбук страници. Само напред, а ја вас не бих заиста више задржавао...
Препоруке:
1
12
52 недеља, 10 мај 2020 16:05
итд или ...
Спиридоне немојте ме лишити тог задовољства вашег присуства, најдраже ми је када вам затресем кавез, илити позвоним па се ви ојарите баш баш, пазите то што је Деретићев сајт не значи да није документ из Архива, то је добро познати документ. Хајте ви сад, не будите на крај срца, можда има и на неком другом сајту али је документ убитачан!

Ево још мало да заљуљамо тај кавезчић "управо захваљујући Руској Федерацији и њеном лобирању више од 20 земаља повукло признање самопроглашене републике Косово. "!

Ни ја вас не бих више задржавала, неки лекић можда? шетњица клупица у парку, све по Коновим упутствима :-)
Препоруке:
7
5
53 недеља, 10 мај 2020 16:11
Спиридон
@ der schmuggler

Само напред штовани Lo Reddyша, имате моју пуну подршку да госпођи итд или... на лично, примеру покажете како изгледа прави заљубљеник у СССР и великог вођу и учитеља, јер да вас нема ја бих вас верујте колико сутра измислио. Не заборавите свега вам да јој објасните ваше ставове о гегулама и њиховим каљавим опанцима, брадатом квислингу, Живојину Ракочевићу, другу Милентију, златне червонце и народног комесара финансија Сокољникова, као и све остало из вашег репертоара....
Препоруке:
2
5
54 недеља, 10 мај 2020 16:32
итд или ...
Спиридоне благодарим на информацији о гдин/друг Кријумчар ставовима, ревносно толико не пратим његове постове. Драго ми је што га најзад подржавате :-) па макар било и у томе да мени понешто из свог репертоара објасни :-))))
Препоруке:
4
5
55 недеља, 10 мај 2020 17:47
итд или ...
Кријумчару

А шта ви мислите о овим ставовима Марксовим и Енгелсовим:

"Србе су убрајали у мале, закржљале, „нужно контрареволуционарне“ народе, без историје и историјске свести, чија је једина мисија да нестану у олуји светске револуције, коју су њих двојица проповедали. Из свега овог следи сасвим природан закључак да су „очеви научног социјализма“ први у модерној европској историји заговарали расну дискриминацију.Кнеза Михаила презриво су називали „обичном руском креатуром“, а књаз Милош за њих је био „стари штићеник аустријских реакционара“. Срби су спадали у народе које је „ток историје немилосрдно згазио“, па су за њих били пре „отпадак народа“ него права нација. Енгелс је чак једном приликом ускликнуо да са Словенима (који су „издали“ револуцију 1948) треба да буде „неумољива борба на живот и смрт“ и то борба „до истраге“ која подразумева и „безобзирни тероризам“.
Препоруке:
8
6
56 недеља, 10 мај 2020 21:22
zvezda petokraka
Sram da vas bude čime se služite. Niste naveli izvor i to dovoljno govori o onome što navodite. Izmišljotina koju ste poturili je u funkciji amortizacije eventualnog nezadovoljstva naroda u smeru narodnih i socijalnih rešenja a ona su na liniji socijalističke solucije aktuelnog stanja. To bar pokazuju sve veća nezadovoljstva naroda, kako u Evropi tako i u svetu. Pokušaji da falsifikatima onemogućite takav trend su sasvim bezuspešni. A kada je reč o nekakvim Slovenima kod Marksa i Engelsa onda bi trebalo saopštiti pravu istinu. a ona se odnosi ne na nekakve Slovene nego na ruskog cara i politiku koja je rođena u Beču 1815. godine i koja se kasnije sprovodila. Tada konzervativna Evropa je stenjala veći deo vremena pod carskom čizmom samodržavlja, uostalom kao i ceo ruski narod pod Romanovima. Oni su bili ti koji su sprečavali revolucije u Evropi. Građanskim revolucijama u Evropi kao i Oktobarskom revolucijom okončan je taj mračni period samodržavlja a svet je iskoračio u socijalizam.
Препоруке:
7
9
57 недеља, 10 мај 2020 22:52
itddili...
Zvezdi satanistickoj
Kako da ne socijalizam I jeste bio mrak! Bezumlje zlocina I kradja I nekaznjenih zlocina a vama je to svetlost?!
Autora teksta lako mozete naci ima I ime I prezime samo se potrudite ako vam je do autora toliko stalo
Gadno je to nehriscannski sta pricate o Caru Nikolaju Romanovom koji je Srbiji pomogao I po cenu sopstvenog opstanka
Kako Vas nije sramota?
Препоруке:
9
7
58 понедељак, 11 мај 2020 00:40
Подсећање
СПЦ о Цару Николају

http://www.spc.rs/sr/zhitije_svetog_muchenika_cara_nikolaja_romanova
Препоруке:
8
4
59 понедељак, 11 мај 2020 19:52
итд или ... Спиридону
Спиридоне а шта мислите када причамо о доказим о документима и књигама из Народне библиотеке које су гле чуда Немци, баш библиотеку? бомбардовли? да ли одобравате и да ли ћете стати на страну Немаца који су уклонили многе вредности од значаја за нашу историју, културу и веровати њима шта вам кажу о нама? и постављати питања Србима, канда сте Немац, а где су докази?

Гротескно виђење "истине"
Препоруке:
7
3
60 уторак, 12 мај 2020 08:39
Спиридон
@ итд или...

Надам се само да не покушавате да ми објасните како сте принуђени да потурате очигледне фалсификате из 1944. или да је основни разлог зашто не можете да нађете доказе за фантазмагоричне теорије како је Черчил довео Тита на власт, зато што су нацисти бомбардовали Народну библиотеку 1941. године...!? Што се тиче стајања на страни нациста, када ме видите да на било који начин оправдавам било чије хвалоспеве истима, било чији анитисемитизам, било чији пакт са нацистима, односно било чије речи хвале на сахранама нацистичких квислинга, јавите ми молим вас ако вам није проблем. Толико, не бих вас више задржавао као што рекох...
Препоруке:
1
8
61 уторак, 12 мај 2020 10:28
itd ili...
Spiridone institut tajnih arhiva, unistavanje dokaza je elementarna stvar kod stvari kao sto su nepozeljne za obznanjivanje, naravno to je nekad zbog svedoka nemoguce a nekad I sam Cercil uceni Kralja Petra da se regularna vojska stavi Titu na raspolaganje kaze Idnu "necete vi tamo ziveti" na pitanje zasto komunizam u YU ili odrza pro Tito govor u Engl parlamentu, sto se krvnika partizana tice sklanjani su dokazi uglavnom po privatnim arhivama...cudno da birate tako jadan argument al dobro vasa stvar odkud vi znate da je falsifikat? uzgred
Препоруке:
4
4
62 уторак, 12 мај 2020 11:52
итд или ...
О Расизму Мордекаја Левија (право име Карла Маркса) објављени су научни радови један од њих је у издању Института за политичке студије аутора Зорана Милошевића МАРКС И ЕНГЕЛС О СЛОВЕНИМА

цео рад можете скинути у пдф формату

http://www.ips.ac.rs/publications/marks-i-engels-o-slovenima/
Препоруке:
4
4
63 уторак, 12 мај 2020 12:00
итд или ...
"како сте принуђени да потурате очигледне фалсификате из 1944. "

дакле ја ништа не потурам јасно сам навела извор где је објављен документ а верујем да није само тамо, то што се вама не свиђа особа која је документ окачила на Фејсбуку не значи да документ није аутентичан
ајд
докажите да је фалсификат?

какве ви имате квалификације да тако нешто устврдите? ако немате макар понудите квалификованог стручњака који тврди то што ви тврдите, да је проглас сертификат? Ко је то када и где доказао? па да кренемо вашим методима, да се докажете, да вам је метод прави, рецимо.
Препоруке:
6
3
64 уторак, 12 мај 2020 13:26
Спиридон
@ итд или...

Под један, не доводе на власт у рату говори у парламенту хиљадама километара далеко, већ то раде обично тенкови и то исти они које ви на сваки могући начин покушавате да не видите или да ако већ морате да признате да су постојали, да онда нађете сваку лепу реч која је изговорена о њима. Под два, имали сте скоро па идентичну ситуацију као код нас и у Грчкој али од А до Ш са све избегличком владом у Лондону, подршком Енглеза како једном тако и оном другом комунистичком покрету отпора, и буквално свиме што се дешавало и на нашим просторима. Међутим, чим су Немци кренули да се повлаче Черчил је послао своје трупе, направила се привремена заједничка влада, па је на крају баладе комунистички покрет отпора одложио оружје, односно угушене су у крви њихове демонстрације у децембру 1944. Под три, у заглављу тог фалсификата имате печат Архива Србије, па су се они поводом тог документа огласили и рекли да исти немају у поседу а посебно не под тим заводним бројем.
Толико...
Препоруке:
1
10
65 уторак, 12 мај 2020 13:57
itd ili...
Dokazite da su se oglasili I ko I kada dokument ili intervju ddirektora arhiva, molicu lepo
Препоруке:
8
4
66 уторак, 12 мај 2020 14:00
itd ili
To sa Grckom - zasto mislite da nije biloi sa YU. Imate intervju pok kneza Aleksandra Karadjordjevica koji svedoci da je Cercil mrzeo Karadjordjevice I konkretno Kneza Pavla (uzgred)
Препоруке:
6
4
67 среда, 13 мај 2020 08:54
Спиридон
@ итд или...

У Грчкој је ситуација била али буквално пресликана, где се њихов Дража Михајловић звао пуковник Наполеон Зервас са својим EDES-ом, док су комунисти имали свој ELAS коме је био на челу Арис Велухиотис. Исто тако и код нас Енглези признају на почетку само Зерваса, али како време одмиче бивају присиљени да дају подршку и ELAS-у, као што се они исто као и код нас сукобљавају између себе. Међутим, у кључном моменту како се Стаљинови тенкови приближавају, Черчил ставља ногу у врата тако што шаље своје трупе, иако у том тренутку комунисти и њихов ELAS држе све сем Атине и чак су основали неки свој АВНОЈ који се зове PEEA. У децембру 1944. Енглези траже да се ELAS разоружа, комунисти се повлаче из привремене владе и позивају народ на улицу. Демонстрације се угуше, јер Енглези наређују да се пуца у демонстранте и ELAS се на крају баладе у јануару 1945. демобилише. Тако да постоји једна једина разлика као што видите, а то је чији су тенкови ушли тамо а чији код нас. Толико...
Препоруке:
1
5
68 среда, 13 мај 2020 12:10
Спиридон
@ итд или...

À propos позивања на мишљење кнеза Павла, купили сте колико знам чувену књигу Ребеке Вест која се зове Црно јагње, сиви соко, где у Епилогу стоји следећи пасус коме се заиста нема шта додати...
Испоставило се да су сељаци и интелектуалци из унутрашњости, који нису имали никаквог начина да знају шта се одвија у глави кнеза Павла, били у праву, а да су они који су га добро познавали погрешили. Већ неко време он је гајио симпатије према силама Осовине. Одлука да се не супротстави Немцима није потицала само из осећања која је као свака обзирна особа његовог положаја морао имати да није владајући монарх већ намесник, и да стога не може доносити политичке одлуке које његову земљу могу скупо коштати. Она такође није потицала ни од недостатка поштовања које је природно имао према Чемберленовој Енглеској, ни због неповерења у њу као у савезника. Његов став био је последица искреног дивљења Хитлеру и жеље да Југославија веже своју судбину за победничку страну.
Препоруке:
1
7
69 среда, 13 мај 2020 13:51
итд или ...
Имам је у оригиналу на енглеском пошто српска верзија није целовита.
Морате имати у виду следеће, кодирано име Кнеза Павла код Енглеза био је Пријатељ, они су њега сматрали за њиховог сигурног играча до последњег Србина одн Краљевине СХС да ћемо гинути за енглеске интересе. Тако су просто навикли и то су хтели да отклоне Немачку као конкурента али уз жртву других.
Тај пасус (одакле? српска верзија) је одраз разочарања што је Кнез Павле одлучио да следи интерес земље и да нас склони од нечега што је сматрао њиховим ратом.
Александар Карађорђевић његов прворођени син који је живео у Паризу, сахрањен по сопственој жени на Опленцу, велики ерудита, Итон и пилот РАФа, и родољуб вам прича о томе у интервју на РТСу има га на Јутјубу пре неки дан када је у рубрици на НСПМу било подсећање на њега приложила сам линк, јер он је према мојим сазнањима био изузетан човек и родољуб, он се и тада позивао на саборност Срба јер идеологије прођу а Србија остаје - слажем се.
Препоруке:
4
3
70 среда, 13 мај 2020 13:56
итд или ...
Ценим то што отварате нове фронтове, паралелу са Грчком, но пре тога вас молим за доказ да је титов проглас који носи печат Архива Србије и има број заведеног документа, да се ико и ко тачно и када и којим путем оградио од овог документа да видимо колико су ваше тврдње тачне, тим пре што наводите пример Грчке за који вам је неопходно да знате која је династија бија и да схватите да аутентичност династија није оно што је Черчила стимулисало на такву селективност, напротив.
Черчил је иначе крајње упитна личност по много чему, о томе говори и чињеница да су га се Енглези на првим послератним изборима отресли као буве са себе, толико о томе шта је народ и то сопстввени мислио о њему. Иначе он је изданак сиромашног аристократе и богате американке врло лабавог морала што је сматрају оставило последице и на њега од његовог алкохолизма до хоштаплераја са комунизмом одн титом у Југославији.
Препоруке:
4
3
71 среда, 13 мај 2020 14:17
итд или ...
А да и око књиге Ребеке Вест купила сам је да бих је делила енглезима идиотима који овде долазе и форсирају велику Албанију и џамахирију, јер знају да су угасили код свих на овим просторима који су хришћанске вере па се ослањају на потурице и Шиптаре. Дакле чиним све у мојој моћи да их подсетим какви су некада били, толико могу, но они само читају Фицрој Меклејна, дакле човека из титовог штаба? занимљиво зар не?

Везано за вашу искључивост када је историја у питању ево занимљивог цитата реч је о Шопенхауеру "Свака истина пролази кроз три фазе: прво се исмева, затим јој се насилно супротставља и на крају се прихвата као очигледна."

Дакле није реч о прекрајању историје, него о деценијама понављаним лажима које треба да се разоткрију да бисмо најзад напредовали и брзином и снагом коју смо имали.
Черчил није ишао тенковима да доведе тита он је ишао авионима и суровим бомбардовањем а за циљеве локатори су били Врховни штаб Тита (Бакић и Коча Поповић и екипа) deja vu
Препоруке:
4
3
72 среда, 13 мај 2020 15:11
итд или ...
Кнез Павле је Хитлеру рекао да би најбоље било да то што има реши са Енглезима и тако донесу мир на континент. Хитлер му је одговорио да иде на Грчку, Кнез га је упитао зашто, Хитлер је одговорио зато што Грци подржавају Енглезе и сваку луку ће Енглезима дати на располагање. Дакле Грци су традиционално и данас везани за Енглезе, Черчил је зато тако тамо одиграо а у Југославију по одговору Идну "нећете ви живети тамо" увео комунизам и Тита, не тенковима Спиридоне, али жестоким бомбардовањем. Черчил није бомбардовао Грчку због Немаца, није сејао смрт по Грчкој, већ је тамо имао базе и одатле бомбардовао друге.
Препоруке:
4
3
73 четвртак, 14 мај 2020 03:44
Majstor Bob
@brzi

Ništa bolesnije i nenormalnije ovde nisam pročitao, uz svu sila maoista, staljinista i titoista. Toliko si bolestan da bi dao ružno-pegavim majmunima da kroje sudbinu sveta? Ja se samo nadam da će neko brzo stati na put tvojim idolima, "vlasnicima kapitala" tipa gejts u cukerberg, a to se svodi na dva klika. Ako ti voliš da budeš rob takvim idiotima, normalni ljudi ne vole. Plači na društvenim mrežama dok još postoje šljamu globalistički.
Препоруке:
1
2
74 четвртак, 14 мај 2020 10:05
Спиридон
@ итд или...

Апсолутно нигде, па ни на нашим просторима нису тада Енглези или Американци доводили комунисте на власт, а Грчка вам је ту најбољи пример управо због блискости два народа, односно историје која се буквално тада пресликала. Према томе тадашња Европа се поделила као ножем на онај део где су ушли совјетски тенкови и онај где су ушли Енглези и Американци. Није Черчил волео више Немце са запада те земље од оних са истока, нити је мрзео Пољаке, Чехе, Мађаре, Румуне и нас, већ је морао да прихвати наметнуту реалност. Та фамозна бомбардовања су са војно-стратешке тачке гледишта потпуно небитна, јер су партизани заглављени доле на југу Србије, да би истог оног тренутка када улазе совјетски тенкови и сва она силесија војске завршили целу причу за буквално пар недеља ослободивши Београд. Не питају се потом Енглези већ Стаљин али буквално за све, само то ви одбијате да видите јер вам не одговара, како то тако и то што с Енглезима буквално и нема никаквих дипломатских односа...
Препоруке:
0
3
75 четвртак, 14 мај 2020 10:26
итд или ...
Спиридоне ако комунистичке титиоистичке лажи прихватате као датост и налазите им потврду у ширем контексту, ако свако друго виђење комплексније и дубље историје ви сматрате прекрајањем, онда овај дијалог заиста нема смисла.

Дакле да није било Черчила и његовог хоштаплераја ствари би се по нас и идеолошки и суштински другачије одвијале. Но требало је нас као и Русе заробити бољшевизмом и заувек (слично што сведочи Вили Вимер) оставити ван светских токова.

Да закључим речима Ребеке Вест о Владици Николају

"„Најизузетније људско биће које сам икада срела“ (Владика Николај Велимировић).“
Препоруке:
2
2
76 четвртак, 14 мај 2020 10:29
Спиридон
@ итд или...

Пошто помињете луке у Грчкој и Енглезе, надам се да не треба да вас подсећам да су рудник Трепча основали Енглези, да су Борске руднике држали Французи, Мајданпек Белгијанци, односно да је 1941. године преко 80% страног капитала било уложено управо у рударска и топионичарска предузећа и да тај капитал долази искључиво са Запада. Према томе, са које код стране да погледате Енглези нису имали апсолутно никаквог интереса ни да помисле макар и само на један једини трен да у Југославију уведу комунизам, јер би на тај начин изгубили практично сав утицај и остали без свих својих предратних улагања, као што се гле чуда и десило. Њихов интерес је био да се она иста влада која се налазила у Лондону врати у Београд, да се врате Карађорђевићи и да се посао настави тамо где је стао у априлу 1941., а не да Југославија доспе под Стаљинову шапу, те да самим тиме себи направе земљу која им благо речено не би била наклоњена.
Толико, не бих вас више задржавао али заиста...
Препоруке:
0
4
77 четвртак, 14 мај 2020 11:23
итд или ...
Дакле давно вам препоручих књигу коју рекосте да сте поручили и прочитали?!

Hoodwinking Churchill: Tito’s Great Confidence Trick, by Peter Batty.

Дража Михајловић каже "Без Черчилове помоћи, тито не би поразио политичке противнике и не би избио на место политичког лидера а Југословени би били поштеђени преко четрдесет година тешког комунистичког поретка"
(мој превод)
Препоруке:
1
2
78 четвртак, 14 мај 2020 11:31
итд или ...
Ало Спиридоне рудници су једно а луке су друго, луке су далеко значајније у ратно доба, па побогу ја жена треба на то да вас подсећам, претпосостављам да сте ишли у војску?!?!

топла мора су оно што њих занима отуда и Словенија и Хрватска са својом усташком прошлошћу и нацистичком праксом нису никаква сметња да уђу у НАТО ни Мило са Црном Гором који следи исту шему однародњавања од Србије ради лакшег управљања од стране НАТО тј савезничких снага

Отуда је и Србија без пардона бомбардована јер су то већ у 2 св рату такође урадили и у исту сврху, имате невероватне подударности, од тога да је титов врховни штаб био локатор тада а потомци им деведесетих.

Ко у томе не види континуитет и налази у Русима разлог за све, тај је слеп поред очију или злонамеран.
Препоруке:
1
2
79 четвртак, 14 мај 2020 11:34
итд или ...
Ни ја вас не бих више задржавала само да додам да је нови циљ после Србије била Русија од Горбачова до Јељцина на овамо, Путин је следећа мета, тако да ако то не видите а није потребно много да се то види, онда ми вас је жао.

У томе је Кашанин јако у праву када тумачи Черчилове намере ка Русији још тада.
Препоруке:
1
2
80 четвртак, 14 мај 2020 11:38
Спиридон
@ итд или...

Није се историја тог периода писала само у Србији, па да су те титоистичке лажи успеле некако да сакрију ту као истину од целог света. Према томе, прекрајате историју у складу са својим ирационапним емоцима, и то само зато што вам се не свиђа онаква каква јесте и зато што нећете да признате да су се потпуно исте ствари дешавале не само код нас већ и буквално свуда около, те да је крајњи исход зависио не од тога кога је као Черчил волео и мрзео, већ једино и само од тога чији су тенкови где улазили. Тамо где су ушли Енглези и Американци нити један једини комунистички покрет отпора није добио али буквално ни најмању мрвицу власти, а тамо где су ушли совјетски тенкови нити један некомунистички покрет отпора није добио ништа сем букагија и то у оном бољем случају. Све што ви радите је да препричавате квази-историју коју је тамо деведестих немилосрдно форсирала пропаганда а зарад себичних интереса ондашњег режима.
Што се мене тиче овој нашој малој расправи је дошао крај...
Препоруке:
0
4
81 четвртак, 14 мај 2020 11:56
Спиридон
@ итд или...

Само још и ово, пре него што се растанемо а чисто као пример како ви размишљате...
петак, 08 мај 2020 16:44 итд или ...2

" Черчил је пак, све време играо двоструку игру, планирајући, и после пада Берлина, отпочињање новог рата против Русије, са ослонцем на остатке Хитлерових дивизија и америчко нуклеарно оружје."

Ма како општепознато, ипак изгледа има неких којима баш и није познато

Дакле да није било Черчила и његовог хоштаплераја ствари би се по нас и идеолошки и суштински другачије одвијале. Но требало је нас као и Русе заробити бољшевизмом и заувек (слично што сведочи Вили Вимер) оставити ван светских токова.

Дакле, прво тврдите да је Черчил планирао да нападне Русију и сруши бољшевички систем тамо, а онда како је намерно хтео да Руси и ми заувек останемо заробљени у бољшевизму!?!
Толико, до неке следеће расправе. Свако добро вам желим...
Препоруке:
0
4
82 четвртак, 14 мај 2020 12:30
Спиридон
@ итд или...

Да сте прочитали књигу Hoodwinking Churchill као што очигледно нисте, сигурно не би тврдили било шта од онога што тврдите тренутно, јер вам се у књизи јасно и недвосмислено тврди а посебно у деветом поглављу, да је Тито намагарчио Енглезе и Американце и то на најкомичнији могући начин, односно да је све време био и остао Стаљинов човек, да се Черчил жалио свима около да Тито користи муницију коју је добио да би се борио против Михајловића уместо против Немаца, да му је 16. септембра послао телеграм у коме захтева да се прекине са тиме. Да је Черчил на састанку са Титом инсистирао да се у Југославији уведе демократски систем, односно да је на заједничкој вечери после тога захтевао да се Тито обавеже како неће уводити комунизам, нити на било који начин користити снагу своје војске да утиче на слободно изјашњавање народа, као и да је одбијао захтеве Енглеза да добију Ријеку као своју луку где могу да се искрцају, односно да су за Титову победу кључни Стаљинови тенкови...
Препоруке:
0
4
83 четвртак, 14 мај 2020 12:51
Спиридон
@ итд или...

Као што вам у поглављу посвећеном догађајима око Трста у мају 1945. стоји цитат телеграма фелдмаршала Александера у коме он Черчилу каже следеће...
Тито се бори у Трсту и окупирао је већину Истре, и чисто сумњам да ће се повући сем ако му Руси то не нареде...
Па му пар дана после Черчил на то одговара
Драго ми је да си ушао у Трст, Горицу и Монфалконе, на време да ставиш ногу у врата. Тито подржан Русима ће покушати све, али не мислим да ће се усудити да те нападну.
Да би само дан касније Черчил написао фелмаршалу Александеру и следеће...
Реци ми како стоје ствари са јачањем наших трупа против тог Московског пипка на челу са Титом...

Толико и дефинитивно, не бих вас више задржавао...
Препоруке:
0
4
84 четвртак, 14 мај 2020 13:07
итд или ...
Дакле то што сам цитирала Кашанина није ни у каквој контрадикторности са оним што је речено о Черчиловом хохштаплерају поводом комунизма и Југославије.

Све је то деведесетих проиграно а ви и даље мислите да су Руси криви?! фасцинантан "резон"

Италијанска мафија је организовала искрцавање на Сицилији савезничких тј америчких трупа, то је историјска чињеница а сад ако ви не видите да су савезници били константно на страни мафијаша и лопова у свим земљама па и у Југославији, ваш проблем.

Још мало да вам затресем кавез илузија везаних за Запад
Препоруке:
3
3
85 четвртак, 14 мај 2020 13:20
итд или ...
Наш неспоразум Спиридоне произилази из вашег очекивања да Запад стане иза праве стране а он пословично стаје иза мафијаша образлажући то разним лажима да прикрије своју прљавштину, ви сте попили њихову причу да су Руси а не они за инсталисање комунизма у Србији криви, ја нисам.

Просто вама је лакше са тим ружичастим наочарима, рзумем, ваше право.

Ја увек имам у виду оно Владике Николаја да смо изнад и истока и запада и да сунце излази на истоку, метафорички а и буквално.

Да смо се продали све бисмо сем себе имали, као и Милова "држава" да смо се одрекли своје вере и историје, формирали нову антируску, где би нам био сада крај? мислите ви? да вероватно сте у праву, с тим што то нисмо били ми а важније је остати свој од свега, тако ја то видим
Препоруке:
3
2
86 четвртак, 14 мај 2020 13:45
итд или ...
Секвенционирањем у времену и простору губи се поодоста од тока и процеса, верујем да је разумевање и једног и другог довољно то што је Черчил на првим послератним изборима изгубио власт а Тито организовао ћораве кутије које живимо и сада.

Па ако ви мислите да је то задовољавајући исход и да су таквом исходу Руси криви, шта да вам кажем? dream on baby
Препоруке:
3
2
87 четвртак, 14 мај 2020 13:55
Спиридон
@ итд или...
да Запад стане иза праве стране а он пословично стаје иза мафијаша образлажући то разним лажима да прикрије своју прљавштину, ви сте попили њихову причу да су Руси а не они за инсталисање комунизма у Србији криви, ја нисам
Не постоји било који доказ за вашу тврдњу, и ви се већ месецима вртите око две или три већ излизане конструкције које не доказују али буквално ништа сем на коју су страну окренуте ваше ирационалне емоције. Уосталом, управо у томе што сте сада рекли се и крије срж свих ваших заблуда по том питању, односно ви мрзите Запад и Тита а волите Русију, и онда наравно оно што се мрзи мора бити заједно и на сваки могући начин одвојено од онога што се воли. Драго ми је само што сте ме подсетили на књигу Hoodwinking Churchill, коју вам од срца препоручујем да прочитате, као и уосталом било коју књигу руских историчара о датом периоду, јер ћете увидети колико су дубоке ваше заблуде.
А сад заистам да приведемо ову расправу већ једном крају....
Препоруке:
1
5
88 четвртак, 14 мај 2020 15:49
itd ili...
Samo da podsetim da Titov proglas na linku jos ocekuje da bude opovrgnut sa navodnim negiranjem Arhiva Srbije ciji pecat I broj dokumenta iz registra je na njemu?
Ili to definitivno ne postoji sem na Pescaniku te je dokument autentican!
Valja da zavrsimo jer ono sto trazite od mene -dokaz niste sami u stanju da ispostujete na sopstvenom primeru.
Препоруке:
4
3
89 четвртак, 14 мај 2020 15:52
itd ili...
Vi niste procitali knjigu koju sam vam preporucila inace biste znali ko je bio Cercilov sagovornik oko instalisanja komunizma u Jugoslaviji.
Препоруке:
3
3
90 четвртак, 14 мај 2020 16:59
El Lissitzky
Među antikomunističkim baljezgarija prosto se ne zna koja je grđa. One svojom ispraznošću rehabilituju čak i one elemente koji se svojim radom baš i nisu proslavili. No to nikako ne čudi jer je antikomunizam poslednje utočište hulja koje ništa ne znaju o političkoj ekonomiji pa samim tim ne mogu da razumeju svet.......
Препоруке:
2
4
91 четвртак, 14 мај 2020 17:37
itd ili...
Nekom
Komunizam je klasicno utociste I dokazano u praksi komunizma hulja, zlocinaca I lopova. Te baljezgarije nikako ne prolaze u zemlji u kojoj su iza te ideologije ostale masovne grobnice bogatih, sposobnih I obrazovanih koji su smetali jer su znali onima koji su samo otimati znali. A politicka ekonomija je baljezgarija samo tako! Kome je to vodilja taj je osudjen na trajni mrak I rehabilitovanje lopina I krimosa.
Препоруке:
4
2
92 четвртак, 14 мај 2020 18:04
Спиридон
@ итд или...

У Архиву Србије заиста постоји документ под бројем 2868, али је потпуно друге садржине. Нема везе са оваквим наређењем. Друго, оваква наредба никада не би остала као писани траг. Иако ми знамо данас да су се такве ствари спроводиле, нико тада није био толико наиван да то заведе у архиву. Овај документ први пут видим, али јасно је и да Тито нешто овако и на тај начин никада не би издиктирао.

Историчар Бобан Јанковић, портпарол Историјског архива у Нишу...
Са овим бих дефинитивно завршио ову неравноправну расправу, јер шта заиста рећи о некоме ко поверује у најсмешнији могући фалсификат, који постоји само на интернету и који ето тако стоји у Архиву а да га нико никада није ни видео, а посебно не под тим заводним бројем.
Толико од мене...
Препоруке:
0
4
93 четвртак, 14 мај 2020 18:17
itd ili...
Nekom
Da nije tako bilo bi pobunjenickog duha u tim narodima, ovako praksa komunizma od 40 g ih je ucinila nevernim u bilo kakve promene na bolje revolucionarnim putem te su prihvatili I sam kolonijalni status koliko su im komunisti uterali strah u kosti generacijama!
Vi ste sami krivi I ne shvatate da je to potrosena prica zahvaljujuci praksi I postupcima komunista svuda!
Препоруке:
2
2
94 четвртак, 14 мај 2020 18:25
Спиридон
@ итд или...

Komunizam je klasicno utociste I dokazano u praksi komunizma hulja, zlocinaca I lopova

Занимљиво само како видите увек и свугде комунизам као нешто најгоре, само не у Русији, пошто сте једино у том случају препуни разумевања тј за све лоше у Стаљиновој совјетији ви увек имате реч оправдања. Не могу жао ми је и Дража и совјетски тенкови, не може и Иљин и Стаљин, не може и Николај и совјетија, тако да се до неке следеће расправе само одлучите, за шта сте тачно. Све у свему тачно се види да не знате ништа о Србији 1944. нити је имао ко да вам прича, па одатле то истовремено веровање у дијаметрално супротне ствари, што је иначе прва и основна карактеристика тзв Хомо Совјетикуса чисто да вас обавестим
Препоруке:
0
4
95 четвртак, 14 мај 2020 19:42
El Lissitzky
itd ili,

Vi o komunizmu ne znate ništa, vaše znanje o tome se svodi na to što ste gledali film "Rambo" videli da je on protiv komunizma pa rešili sledite "facu". Čerčil je svakako podržao dolazak Tita na vlast zato što su partizani bili jedina antifašistička gerila u Jugoslaviji. Jedini način da onaj bradonja dođe na vlast bio je da pobedi Hitler. No nije bila ključna podrška ni Čerčila, pa čak ni Sovjeta, već borba partizana na terenu. "Školovani" oficir Smraža se pokazao nesposobnim i to je čitav pokazatelj trulosti predratnog sistema. A sposobnost bogataša za kojima vi lijete suze se najbolje ogleda u tome što se mnogi obogatiše za vreme Prvog svetskog rata prodavajući vojsci crvljivo meso i "brašno" mešano sa raznim nejestivim supstancama. Tako da ste vi i ovaj Cincar sa kojim se raspravljate u suštini istomišljenici......
Препоруке:
2
4
96 четвртак, 14 мај 2020 20:33
Спиридон
@ El Lissitzky

Јако ми је жао али госпођа је члан вашег кружоока заљубљеника у совјетију, односно све њене излизане флоскуле су из те ваше Тита-партија са Слобом и другом Стаљином до ТокиЈа екипе. Иначе, око тога шта се код нас све дешавало у 1. Светском рату знате да претпоставим из прича ваших земљака који су изволели из тих k. und k. крајева долазити нам у посету тих година и то у више наврата. Не знам само, што су баш толико сваки пут журили назад да их није могао човек сустићи, ваљда трчали да виде шта има ново код змија у родном им камењару...
Препоруке:
0
5
97 четвртак, 14 мај 2020 20:56
El Lissitzky
Spiridon/Plivadon,

Sujeto, očigledno te je penculo to za način bogaćenja nad mukama naroda, jer su verovatno i tvoji na sličan način došli do početnog kapitala. A o tim ujdurmama mi je pričao lično deda koji je učestvovao u probijanju Solunskog fronta. A njemu su o tim nečasnim svinjarijama pričali saborci među Srbijancima. Inače, Krajišnici i drugi Srbi iz Austro-Ugarske su jako slabo slati na ratište protiv Srbije jer su u Beču pravilno procenjivali da im se tu ne može verovati. Pa su ih uglavom slali protiv Rumuna, Rusa ili Italijana. A i odatle su redovno dezertirali i prelazili na stranu protivnika. Kao i moj deda koji je završio na Bizerti i odatle na Solunskom frontu.
Препоруке:
3
2
98 четвртак, 14 мај 2020 20:58
итд или ...
Спиридоне

Па наравно да не могу Иљин и Совјетија, то само могу код вас када мене набеђујете у недостатку аргумената. Око Архива у Нишу и портпарола историчара?!?! хајте молим вас јел има негде забележено да је он ауторитет дакле квалификован за то и јел има трага о томе да је он то рекао, верујем да је макар више чињеница било потребно изнети но што ви чините.

Дакле рекао је неко, се не рачуна, где је траг шта је рекао и доказ да је он рекао управо то што ви тврдите?!

Смешно!

Али тако сам и мислила ето једном се послужим вашим триком да вас приупитам за доказ и њега нема. Дакле аутентичан проглас који довољно за себе и превише говори!

У праву сте - нема потребе да се нагањамо ви немате аргументе имате само рекла казала
Препоруке:
3
1
99 четвртак, 14 мај 2020 21:06
итд или ...
@ El Lissitzky
Хаха ја сам у комунизму живела, знам све и о страху и тоталитаризму мизерног фићфирића неуког Тита, чак су ме терали да идем и на такмичење ко зна боље његову биографију, како се мали јожа санкао у кориту;све знам и о слетовима под морање и о стајању у месту пошто је умро а одјекивале сирене, о страху које је у костима било у Београду чак и након што је умро, о Голооточанима прокаженим и мањим од маковог зрна, људи убијених у појам обавезаних да до краја живота раде за УДБУ и никада ни реч не проговоре о мукама како су их реформисали, о официрским и обичним казанима, о балеринама, о усељеним кућама на Дедињу, о неписмености, сарачима, браварима и којекојима који су мрзели оне што носе наочаре и убијали их, јер то је био појам интелектуалца за њих,а о генералу Дражи Михајловићу само подсећам да му је Труман дао орден постхумно између осталог и зато што је Ромела зауставио у походу на Африку а Де Гол за изузетно херојство
Препоруке:
5
2
100 четвртак, 14 мај 2020 21:11
итд или ...2
@ El Lissitzky
Они студенти чланови комунистичке партије предавали су празне папире на испитима на БУ и добијали 10тке док смо се ми добро морали намучити за то, али вредело је, не жалим се, то је цена која се за антикомунизам плаћала, касније су се наравно и први запошљавали, постајали руководиоци, све због морално политичке подобности тј чланства у партији
одвратно време
не повратило се
људи савијених кичми уплашени
људи лажи
којима нико није смео да каже да лажу, да не знају, да нису достојни

итекако знам и зато што знам не могу да се начудим ко још о томе прича као о златном добу сем можда да своје привилегије оправда дакле отимање онога што им није припадало ни по праву , ни по струци већ само по послушности, по одсуству кичме коју си мислили наплатили а у ствари они су им узели душу

тужно време

не поновило се
Препоруке:
4
2
101 четвртак, 14 мај 2020 21:17
итд или ...
@ El Lissitzky

Шта ви знате о комунизму? јесте живели у то доба? ајде мало ме просветлите како је то изгледало из вашег искуства? зашто толико агитујете за то? Мени сте ви феномен, искрено, немам никога таквог у свом окружењу, делујете ми егзотично
Препоруке:
2
3
102 четвртак, 14 мај 2020 21:31
итд или ...
Спиридоне крајње је неучтиво да ви мене сврставате и то у обраћању неком трећем? зашто бих ја вама била тема са неким другим саговорником?

Дотични сакупљач шлемова алудира да је то неаутентично дакле не тврди а као аргумент у прилог своје тезе говори да се такве ствари не налазе у архивама нити би се нашле сачуване

документ је иначе доставио СПО

ви сте то приказали као да је тиме све завршено а то је ЈЕДАН ЈЕДИНИ историчар који се усудио и то тако немушто да коментарише овај документ?!

Не изненађује ме, после вашег "цитирања" Иљина и Владике, од вас ме никаква нискост више не може изненадити.
Препоруке:
3
1
103 четвртак, 14 мај 2020 21:53
El Lissitzky
itd ili,

Kakve veze imaju golootočani sa četnicima i predratnim bogatašima?!?!?!?!? Nemate predstavu kako bi neki od njih reagovao da mu je nešto nalik tome što ste vi napisali rekao. Inače, sada ste, a da toga niste svesni, pokrenuli jednu temu koja je mnogo šira. A to je da su u raznim besmislenim čistkama stradali upravo "mangupi u našim redovima" kako su voleli da govore oni zatucani, mada u nešto drugačijem kontekstu. Oni najbolji i najumniji. Recimo Krcun ili Milentije Popović. Naravno da sam živeo u to vreme, ali to je manje bitno, bitno je da temeljno pročuvao K. Marksa, ali i obziljne buržoaske ekonomiste, pa čak i one neozbiljne poput Krugmana i drugih iz plejade Spiridonovih polit-ekonomskih šećerlema. U upravo zbog toga mnogo bolje od bilo kakvog četnikoida znam kako je bilo šta nije valjalo u Titovom sistemu........
Препоруке:
2
4
104 четвртак, 14 мај 2020 22:31
итд или...
Да приупитам како сте изучавали Маркса? баш ме занима у оригиналу, шта сте и кога пре њега изучавали или после њега, јесте имали класично философско образовање или сте само полит економиста? занима ме да ли сте знали да је имао изразито расистичке ставове када је реч о Словенима и да му је право име било Мордекај Леви

Како неко ко је Србин из прека претпостављам може да цени некога ко је о Србима говорио то што су и он и Енгелс говорили?

Како неко у име идеологије може да убија?

Како неко не види жртве и буде толико затуцан да не види да је недостатак управо револуционарног полета код радништва у Србији резултат комунистичког зулума и страховладе? толике да их ни колонијални статус толико не узнемирава јер их макар нико не шаље у казамате ако испричају политички виц или констатују да је ћопави ћопав јер су му одсекли (факат) ногу?

Шта вама у тој причи о жртвама комунизма у Србији није јасно да не видите чињенице и окрутност тог система, који је вама лично пријао, већини не
Препоруке:
3
2
105 четвртак, 14 мај 2020 22:39
итд или ...
Камелеон

Немају никакве али је фронт жртава комунизма и титоизма био огроман тако да је обухватао ове три категорије које ништа сем тога што се нису слагале са Титом са различитих позиција, нису имале заједничко

био је то пљачкашки, тоталитаран, недемократски систем, једноумља, страховлада свуда, култ личности на нивоу најпримитивнијих племена развијен до неслућених размера, нит мањег човечуљка са мањим перформансама нит већег култа?! да бог сачува

мора се бити озбиљно ограничен и испраног мозга да човек у Марксу или Титу види ишта вредно

толико од мене не бих вас више задржавала
Препоруке:
3
2
106 четвртак, 14 мај 2020 22:46
итд или ...
што се тиче мешања брашна са песком говорите о Кочи Поповићу који је наредио бомбардовање свих градова по Србији савезницима тј Тито одобрио?

дакле Коча вам је из те цинцарске породице /за Спиридона не знам, нити ме занима/ која је мешала то брашно па је Коча био и наставио татиним стопама да убија Србе америчким и енглеским авионима у депешама титове врховне команде јер му нису били по вољи нису били довољно црвени, дакле то су ваши и доказано у другом колену настављају непочинства родитеља али вама нису сметали?
гледали сте их као тенисере, господу, презриви су били према Србима и није их се много дотицало што су и отац и син имали крваве руке, задржали су управо под комунистима богатсво радећи оно што најбоље умеју

много је тих НЕСрба било а да су били непосредно око Тита и радили о српским главама, ко то не види, слеп је или безобзиран
Препоруке:
3
2
107 четвртак, 14 мај 2020 23:07
El Lissitzky
itd ili,

Kupovina diploma kreće masovnije sa dolaskom kapitalizma na ove prostore, naročito sa otvaranjem privatnih univerziteta. Tada je generalno urušeno i ozbrazovanje, ako nemate mladu decu ili unuke pitajte onog koji ih ima da uporedi šta se učilo pre nekoliko decenija, a šta đaci u školama uče danas, jer ovo sada je smejurija i nije slučajno što je tako. Sve samo da se "deca rasterete". A za "kompetentnost" i "stručnost", a vala i korupciju u kraljevini najbolje da pročitate Arčibala Rajsa, uopšte nikakvi izmišljeni "titoizmi" nisu potrebni. Vidim da je i vama kao i Spiridonu to poštapalica kojom brišete svakoga. Marksa sam proučavao čitajući njegova dela u originalu, dok ste vi izgleda čitali samo tabloidne škrabotine o tome šta su oni navodno rekli o Srbima. Odatle i ta glupost o njegovom "pravom imenu"/?!?!?!?!/. Marks nije značaja zbog svog pisanja o Srbima, to je kod njega nebitan deo, on je revolucionisao političku ekonomiju i zbog toga je značajan.
Препоруке:
2
3
108 четвртак, 14 мај 2020 23:11
El Lissitzky
Takođe, ako vas već zanima samo šta piše o Srbima, treba reći da je Engels pisao o tome kako su na Balkanu Srbi i Sloveni nosioci civilizacije, a Arnauti i Turci nosioci varvarstva. Za prethodne stvari koje su napisane o Srbima, to je posledica toga što su Srbi 1848. stali u odbranu reakcionarne i zaostale Habzburške monarhije. Nema tu nikakve mistike. Marks se bavio društveno-ekonomskim sistemom. Tako da nemojte se sramotiti, još malo pa dolazite na nivo Spiridona, a to zaista nikome ne bih poželeo.........
Препоруке:
2
3
109 четвртак, 14 мај 2020 23:42
итд или ...
Врло слично пишете Спиридону, чак ме частите истим речником типа немојте се срамотити или пак таблоидне информације о Марксу, мало горе од мене имате коментар и академски извор шта је он писао о Србима и о томе које му је право име и одакле је пореклом (Карл Маркс) па прочитајте тај рад па се јавите да дискутујете на тему расизма код Маркса

То што је он вама по нечему био битан а игноришете чињеницу да је био расиста када је реч о Словенима је мени фрапантно? како неко може бити велики а бити расиста? и како ви можете ценити некога ко не цени ваш национ? право је питање

Мислим да не би требало ви да се срамотите прочитајте приложени рад аутора из Института па се јавите да дискутујемо о Марксу

Смешно је то што причате о просвети и куповини диплома, пре су куповали дипломе тј партијски апаратчици је добијали за послушност са којом је увек ишла и глупост или макар само бескичмењаштво и стога су били вечито захвални што су добили нешто што нити су заслужили нити им је припадало
Препоруке:
3
2
110 четвртак, 14 мај 2020 23:50
итд или ...
оном што мења никове као тито биографије

О Расизму Мордекаја Левија (право име Карла Маркса) објављени су научни радови један од њих је у издању Института за политичке студије аутора Зорана Милошевића МАРКС И ЕНГЕЛС О СЛОВЕНИМА

цео рад можете скинути у пдф формату

http://www.ips.ac.rs/publications/marks-i-engels-o-slovenima/
Препоруке:
4
2
111 петак, 15 мај 2020 06:57
Спиридон
@ El Lissitzky

Како да не, толико вам нису веровали да вам је земљак био фелдмаршал, чувени Света Боројевић, тако да ће пре бити да су у K. und K. схватили са киме имају посла па је Италија била идеална дестинација за такве јунаке, којих је било колико ја нешто знам преко стотину хиљада, додуше претежно тамо где не може много да се смета. Зато уосталом и толика љубав за Тита, јер ем сте саборци из тих времена, ем је схватио да вам најбоље иде форсирани марш на празне куће и после тога да се глуми нека власт, одсек пандурација,по могућству тј да не мора много да се мисли, већ само да се чинодејствује и буде веран Титу и партији....
Препоруке:
1
2
112 петак, 15 мај 2020 07:11
Спиридон
@ итд или...

Под један тај као сакупљач шлемова ради у државном архиву, и проверио је шта се налази под тим заводним бројем, односно тврди да је то недвосмислено фалсификат, према томе крај сваке приче. Иначе тај фалсификовани документ нико никада није видео у оригиналу већ су из СПО-а то послали само на мејл редакцијама пре пар година, а иначе је толико озбиљан да је завршио код Деретића на његовој фејсбук страници. На крају крајева, то и јесте ваш ниво поимања историје, наслови у таблоидима, Градски одбор СПО и Деретић. Уосталом, Архив Србије вам је на десет минута лаганог хода ту у центру града, па се прошетајте и сами уверите у то ко овде говори истину...
Препоруке:
0
6
113 петак, 15 мај 2020 08:51
Спиридон
@ итд или...

у издању Института за политичке студије аутора Зорана Милошевића МАРКС И ЕНГЕЛС О СЛОВЕНИМА

Уколико неко оно што пише заснива на литератури која садржи антисемитске памфлете, као што су Света Русија против Хазарије од Грачове, Црвена симфонија од Раковског, односно позива се при томе на текстове у Вечерњим Новостима, те некакве опскурне вебсајтове и на текст под насловом Сатанизм Карла Маркса. «Тайна» коммунизма, онда то понајпре говори о њему самом. Такође, уколико обратите пажњу, аутор се позива на сопствени чланак из лист Печат под називом Шта је СССР дао својим грађанима?, који бих вам од срца препоручио да прочитате, јер је буквално ода радости СССР-у као земљи среће и слободе, где се тврди како је само пропаганда злог Запада тврдила како постоји било каква политичка репресија. Тако да одличан сте пример дали морам да признам, таман по вашој мери јер и аутор као и ви такође баштини у исто време дијаметрално супротне ставове...
Препоруке:
0
7
114 петак, 15 мај 2020 09:40
итд или ...
Спиридоне па откуд ви? не рекосте да ћете нас лишити свог присуства?
Чему те увреде? ви сте нешто лично схватили ту? опет сам вам продрмала кавез?
Зашто мислите да аутор не треба сам своје објављене чланке да сабере у овај академски чланак?
Зашто мислите да свака наука не треба да разматра и неке списе који вама нису политички коректни и нису по вашој вољи?
Стварно сте сувише ригидни и подсећате на оне НКВДовце или УДБАше у кожним мантилима само би вама боље одговарала сфера ВЕРБАЛНОГ ДЕЛИКТА
ви сте нека полит коректна полиција?
зашто моје ставове изједначавате са ауторовим, човек сео написао ПОД СВОЈИМ ИМЕНОМ, ако имате нешто обратите се њему, он је аутор, а не ја!
Ја сам га навела као илустрацију да су људи проучавали расизам Мордекаја Левија званог Карл Маркс као илустрацију тога да је мени непојмљиво да неко сматра да је он велики мисилац расистичких ставова
па ви полит коректни Спиридоне би требало да ме подржите то је на вашем фону, но ви напротив, бесните!????
Препоруке:
3
1
115 петак, 15 мај 2020 09:44
итд или ...
Што се сакупљача шлемова тиче видим хтео је да буде директор архива но није му успело, и једино што сам нашла јесте нека његова реченица у новинама у којој ни приближно није био резолутан како ви тврдите, дакле НАТУКНУО је да он има хартију из тридесетих те да се дају у Бугарској нарезати разни печати, али оно што је најважније УСТВРДИО ЈЕ ДА СЕ ТАКВО ШТО НЕ БИ МОГЛО НАЋИ У АРХИВУ ЈЕР БИ БИЛО СКЛОЊЕНО, дакле Спиридоне то је све што је он рекао при чему он сем што је проверио шта је заведено под тим бројем, не значи да нешто друго није грешком рецимо под тим бројем , то је врло честа административна грешка а он је човек архивар, зна за такве грешке, али не жели да призна могућност такве грешке?!

Ви сте Спиридоне нека француска собарица видим? или мислите да су вам то саговорници?

Е свашта од вас!
Препоруке:
3
1
116 петак, 15 мај 2020 09:52
Спиридон
@ итд или...
Hoodwinking Churchill...
Дража Михајловић каже "Без Черчилове помоћи, тито не би поразио политичке противнике и не би избио на место политичког лидера а Југословени би били поштеђени преко четрдесет година тешког комунистичког поретка"
(мој превод)
Само да не заборавим, око овог егземплара ваших подметачина.
Дакле ово није рекао Дража Михајловић, већ сте ви нашли на интернету опис књиге коју је написао издавач и онда у брзини превидели да се име Драже Михајловића не односи на тај део, већ на претходни пасус у коме се помиње она НКВД кртица у штабу SOE.
Иначе та реченица издавача је збир две реченице из предговора, тотално извучене из контекста, јер се она прва о политичким противницима наставља са... Да је Черчил био преварен, нема данас ни трунке сумње, јер је Тито погазио своје обећање о фер изборима и учешћу некомуниста у власти. Друга реченица са четрдесет година се наставља са, и охрабрила Стаљина да стави своју шапу на Балкан и Источну Европу...
Препоруке:
0
4
117 петак, 15 мај 2020 10:06
итд или ...
Спиридоне покушала сам да прочитам чланак из Печата Шта је СССР донео својим народима, није ми омогућено јер нисам претплатник, по вашим ставовима бих рекла да ви нисте исто претплатник, па како сте онда могли да прочитате и коментаришете чланак који ми наводно топло препоручујете или сте закључили о чланку на основу наслова и пар редака који су дозвољени без претплате?

Још једанпут сте доказали да сте површни фолирант!
Препоруке:
3
1
118 петак, 15 мај 2020 11:04
итд или ...
Видите Спиридоне ваш проблем је сувише претпоставки о саговорнику да не кажем спекулација. Није вам пало на памет да ми књига није при руци? да ми библиотека није на месту одакле са вама комуницирам? ако сте већ били на сајту фондације Винстон Черчил и нашли тај део, онда можда нисте ни читали, јер као што рекох остаје питање коме је Черчил одговорио " па не планирате ви тамо да живите" пошто га је овај упитао одн упозорио да тиме инсталира комунизам у Југославију?
Помоћи ћу вам, упозорио га је Енглез наравно.
Видим упорно не одговарате на ово трик питање?

Као што интерпретирате Владику Николаја и Ивана Иљина тако интерпретирате и аутора рада о Расизму Мордекаја Левија право име Карла Маркса.

Дакле нетачно и злонамерно као уосталом и допис титов који сам приложила.

Јесте сигурни да се ви не борите против совјетије неке друге врсте у себи (черчилофилије)?
Препоруке:
3
1
119 петак, 15 мај 2020 11:57
итд или ...
http://www.politika.rs/scc/clanak/453649/Pogledi/Kuda-nas-sve-ovo-vodi

добар текст, да се вратимо у прошлост у садашњости

пс. Спиридоне не знам што сам трошила време са вама требало је да схватим са ким имам посла после оног блаћења Владике Николаја и Ивана Иљина, тада ми је било јасно каквим злом сте у стању да се служите и то вас је већ класификовало у људе са којима не треба имати посла
Препоруке:
3
1
120 петак, 15 мај 2020 12:39
Спиридон
@ итд или...
па како сте онда могли да прочитате и коментаришете чланак који ми наводно топло препоручујете или сте закључили о чланку на основу наслова и пар редака који су дозвољени без претплате?

Још једанпут сте доказали да сте површни фолирант!
Могу да вам кажем, савршено сте саму себе описали, а ја за разлику од вас никада не тврдим да сам прочитао оно што нисам, односно купио сам електронску верзију тог броја Печата, па прочитао цео текст. Дакле, само неки од навода су да нигде у нити једној држави на свету нису била таква права људи, да је то била једна срећна и берићетна држава, па се цитира Мајаковски који пише... Читајте, завидите, ја сам грађанин Совјетског Савеза, па се онда прича о слободи за коју је само зли Запад тврдио да је нема, па се како је СССР био јединствен јер није владала мањина већ запослени преко масовних организација - Савета радника, бираних на слободним изборима а онда се на крају тугује јер се та дивна држава распала...
Толико...
Препоруке:
0
2
121 петак, 15 мај 2020 12:50
Спиридон
@ итд или...

Није вам пало на памет да ми књига није при руци? да ми библиотека није на месту одакле са вама комуницирам? ако сте већ били на сајту фондације Винстон Черчил и нашли тај део

Мени књига јесте при руци госпођо, а ви исту нити имате нити сте је прочитали, односно немојте измишљати када вас молим. Дакле прво сам у чуду након вашег коментара покушао да пронађем одакле тај део за кога знам да га нема уопште у самој књизи, и на крају и то сасвим случајно сам погледао на унутрашњу страну самих корица и нашао тај опис издавача, те схватио да сте ви то нашли негде на интернету, па у брзини те речи приписали Дражи Михајловићу. Онда сам покушао да нађем, одакле је издавач уопште то покупио па схватио да нисам гледао у предговор, јер се те реченице налазе тамо само извучене потпуно из контекста. Који је ово пут само се питам, да потурате фалсификате и да причате како сте прочитали оно што нисте, јер аутор тврди све супротно вашим фантазмагоричним конструктима...
Препоруке:
0
3
122 петак, 15 мај 2020 13:01
Спиридон
@ итд или...
али оно што је најважније УСТВРДИО ЈЕ ДА СЕ ТАКВО ШТО НЕ БИ МОГЛО НАЋИ У АРХИВУ ЈЕР БИ БИЛО СКЛОЊЕНО, дакле Спиридоне то је све што је он рекао при чему он сем што је проверио шта је заведено под тим бројем, не значи да нешто друго није грешком рецимо под тим бројем , то је врло честа административна грешка а он је човек архивар, зна за такве грешке, али не жели да призна могућност такве грешке?!

Опет измишљате, јер човек под један тврди да такво нешто никада не би било ни заведено у Архиву а не да би било заведено па склоњено. Имате заводни број из Архива и могућност административне грешке је практично непостојећа, јер је наводно под тим бројем неко из СПО то као фол нашао у Архиву, односно да је број у међувремену промењен, исти би морао да стоји у заглављу иначе би настала збрка. Идите и проверите сами, па ако тај документ постоји у Архиву Србије мене нећете више видети овде, а ако документа нема исто онда важи за вас. Је л’ може тако да вас чујем...?!
Препоруке:
0
2
123 петак, 15 мај 2020 13:13
Спиридон
@ итд или...

зашто моје ставове изједначавате са ауторовим, човек сео написао ПОД СВОЈИМ ИМЕНОМ, ако имате нешто обратите се њему, он је аутор, а не ја!

Зато што већ по ко зна који пут, пошто сте површни и не читате ништа сем таблоида, потурате неке такве у најмању руку проблематичне текстове, па се сваки пут оградите од њих када неко провери на шта сте се тачно позвали. Према томе, то сте након оптужби да се информишете у таблоидима представили као не знам ти какав научни рад, да би се испоставило да је то папазјанија написана позивањем на написе из таблоида, оде радости СССР-у самог аутора, односно најгоре могуће памфлете антисемитске провинијенције. Надам се само да не треба да вам цитирам наводе из тих дела о Хазарији и јудео-масонској завери, јер су иста само модерна верзија Протокола Сионских мудраца. Не знам заиста, али мене би било срамота а ово вам је већ други или трећи пут да се позивате на сличне ствари...
Препоруке:
0
3
124 петак, 15 мај 2020 14:52
Спиридон
@ итд или...
јер као што рекох остаје питање коме је Черчил одговорио " па не планирате ви тамо да живите"
Не могу да постигнем ма колико се трудио да исправим само оне најелементарније грешке у вашим коментарима а камоли било шта друго. Ево да ја вама помогнем пошто је очигледно да не знате чак ни одговор на своје сопствено питање. Дакле та чувена реченица која у оригиналу гласи: Do you intend to live there?, није упућена Маклејну као што ви мислите и како он погрешно тврди, већ Черчиловом помоћнику који је био присутан том разговору. Черчил је иначе на иницијалну Меклејнову примедбу рекао следеће:
So long, as the whole of Western civilization was threatened by the Nazi menace, we could not afford to let our attention be diverted from the immediate issue by considerations of long-term policy. Politics must be a secondary consideration.
Па онда помоћник указује на то да ће Тито направити копију Стаљинове совјетије, те му Черчил на то каже ту сада већ чувену реченицу...
Препоруке:
0
2
125 петак, 15 мај 2020 15:21
Спиридон
@ итд или...

А иначе почетком 1944. за Москву лети партизанска делегација на челу са Ђиласом и тамо их прима Стаљин, кога они гледају као да су упознали Бога самог. Онда их, пазите сад, Стаљин саветује да се добро пазе да никако не уплаше Енглезе, односно да им нити једним јединим својим поступком не смеју дати до знања да имају у плану да направе копију његове совјетије, па их чак критикује што носе звезде петокраке на капама јер ће то да алармира Черчила и саветује их онда очински да га се пазе, јер је то човек који ће да им узме и последњу копејку из џепа, само ако то буде могао.
Исти тај Стаљин у мају 1948. пише Титу следеће речи...
Совјетска армија вам је дошла у помоћ, смрвила немачке окупаторе и ослободила Београд, те на тај начин створила услове који су били неипходни да би КПЈ могла да дође на власт у Југославији. Нажалост Совјетска армија није, нити је могла да помогне тако и француским и италијанским комунистима.
Толико...
Препоруке:
0
6
126 петак, 15 мај 2020 15:52
итд или ...
АУУУ Спиридоне па ви баш загризли. Ајмо од почетка дакле то да је то Черчил одговорио Меклејну стоји на сајту Черчилове фондације, наћи ћете негде у нашим изворима да је реч о неком трећем о Ентони Идну. Дакле то што ви мислите да сам ја цитирала није из корица и из предговора, јер као што рекох, овде где сам тренутно није ми при руци лична библиотека, те сам била принуђена да посегнем за изворима на сајту Черчилове фондације да бих доказала своје тезе. Но на сајту Черчилове фондације се са аутором ове књиге обрачунавају сматрајући га теоретичаром завере и некога ко (то не кажу отворено) блати успомену на тог тешког алкохоличара и човека који је нас гурнуо у комунизам својом подршком Титу. Што се Архива тиче, документ има онај који га је објавио, мени не пада на памет да радим посао који је већ урађен, вама ако хоћете - нико не брани. Нисте разумели дакле архивар је могао изнети документ и ставити други наместо њега било грешком било добро плаћен за тај посао.
Препоруке:
5
1
127 петак, 15 мај 2020 15:57
итд или ...
Сећам се и мог прегањања са вама око Левадиних истраживања, када сам вам скренула пажњу да су страни агенти, онда сам неколико коментара морала да утрошим да вам укажем на то да су то сами о себи на свом сајту рекли. Када сам вам оборила тезу да нису страни агенти, ишли сте са причом да је тај Путинов закон скарадан, ја сам вам рекла да је преписан Амерички закон о страним агентима, али и ту сам се са вама прегањала јер сте проналазили да тај закон амерички није баш то што је Путин преписао. Тако да је ово све што радите ваша опробана шема када вас неко ухвати у лажи. Тако сад и ово купили сте баш тај број Печата? и кажете то пише аутор овог текста, дакле аутор испада да је истраживао Марксов однос према Словенима а хвали на марксизму одн бољшевизму засновану земљу?! контрадикторно, али код вас може и Владика да буде нациста а може и Иљин да буде исто то, вама није проблем да све учините и свакога облатите, у том смислу ову јарост према мени сматрам комплиментом у таквом друштву бити.
Препоруке:
5
1
128 петак, 15 мај 2020 16:33
El Lissitzky
Spridone,

Ne brukaj se nesrećo, jedan od razloga uspeha Srbije u Prvom svetskom ratu je, pored hrabrosti koju su tom prilikom pokazali Srbijanci, i to što mnoge narodnosti unutar austrougarske vojske nisu imale naročitog motiva i želje da se bore protiv Srba. Zbog toga su se čak i Česi često predavali, a o Krajišnicima, barem o onima koji su poslati na srbijanski front da i ne govorim. Samo iz sela odakle sam rodom je bilo mnogo solunaca i mnogima od njih je i tvoj kralj Aleksandar dao zemlju u Vojvodini. Dobio je i moj deda, ali nije želeo da napusti rodni kraj.
Препоруке:
2
0
129 субота, 16 мај 2020 06:03
Спиридон
@ итд или...

Дакле у питању је број Печата са све насловном страном где је Марксова слика испод које пише Повратак Марксу, па вам је тај текст на странама 36 до 38, уз пропратне илустрације неких жена које седе и раде у некој совјетској фабрици као и два пропагандна плаката из совјетског доба, од којих је један са насмејаним официром који на рамену држи малог дечака а доле пише огромним словима: Сталину - Спасибо! а на другом је насмејани зидар са брковима који зида и текст испод тога: Ясен план. Скорей за дело! Строить Родина велела, да би на следећој страни била слика Јељцина, Кравчука и Шушкевича како потписују 1991. Беловежски уговор о распаду СССР-а јер се ту налази поглавље текста под називом: Да ли је било могуће спасити СССР. Тако да, аутор потпуно исто као и ви спаја неспојиво, односно пише онако о Марксу, да би се истовремено дивио СССР-у, као што се и ви исто тако дивите и Иљину и Стаљину, и Дражи и тенковима са петкоракама, односно и Николају и совјетији. Ништа чудно...
Препоруке:
0
4
130 субота, 16 мај 2020 06:13
Спиридон
@ итд или...

Дакле то што ви мислите да сам ја цитирала није из корица и из предговора, јер као што рекох, овде где сам тренутно није ми при руци лична библиотека, те сам била принуђена да посегнем за изворима на сајту Черчилове фондације да бих доказала своје тезе.

Дакле под један тај део који сте ви цитирали јесте онај један једини део који се може наћи свугде на интернету јер је то кратак опис издавача саме књиге, па чак ни то нисте успели да преведете како треба тј погрешно сте дате тврдње приписали Дражи Михајловићу. Под два, изгледа да сте већ заборавили како сте у међувремену признали како ту књигу никада нисте ни читали, него сте по сопственим речима упутили мени да читам те неке енглеске глупости само да би ме откачили у том тренутку, јер нисам одустајао пошто сам вас још тада ухватио да измишљате о својим изворима. Тако да све у свему, изгледа ми да је заиста време да се ова расправа приведе крају, јер смо и овај део око навода из те књиге разјаснили...
Препоруке:
0
4
131 субота, 16 мај 2020 06:26
Спиридон
@ итд или...

Нисте разумели дакле архивар је могао изнети документ и ставити други наместо њега било грешком било добро плаћен за тај посао

До малопре сте тврдили како је то документ из Архива и у Архиву баш под тим заводним бројем, а сада значи идемо на добро познати резервни положај звани има та једна завера, то је било склоњено, не ипак то није било склоњено нисте ме разумели већ је знате то неко изнео јер су том неком дали паре а онда је ту стављен неки други документ а да то нико не примети, односно некако се изнео и документ и сви трагови о његовом постојању у компјутерском каталогу Архива, односно у свим осталим заводним књигама су исто тако неким чудом избрисани.
Одлично, значи и то смо такође разјаснили. Не бих вас али сада заиста више задржавао, дође коначно тренутак да се растанемо...
Свако добро...
Препоруке:
0
6
132 субота, 16 мај 2020 06:29
Спиридон
@ El Lissitzky

Схватам, све схватам, дакле Александар је давао земљу а Тито и празну кућу, па се чекала мудро она боља понуда. Зашто ли ме то али ни најмање не чуди. Мазали сланином мучни Војвођани шине, али џаба закочише возови...
Препоруке:
0
6
133 субота, 16 мај 2020 13:47
itd ili...
Pobogu covece ne podmecite vise jedinikoji je ista tvrdio za titov krvnicki proglas ste vi I to da je falsifikat! Ja sam trazila dokaz vi ste interpretirali arhivara iz Nisa koji je sve opcije ostavio otvorene naglasavajuci da takav inkriminisuci dokument po tita ne bi ni dospeo u arhiv!!! Da li vi ikoga citate pobogu (slusate) sta ko misli a ne samo spekulisete?! Ono sto napisem mislim nema razloga za vasom interpretacijom mojih misli?! To je suludo ignorisete sta vam ko napise I pricate svoju ego trip pricu?!
Препоруке:
5
0
134 субота, 16 мај 2020 14:10
itd ili
Iliti kako uporno lagati (Spiridon)

Inspirisu me ideje Vladike Nikolaja kao I Ivana Iljina o Sovjetiji se slazem sa Solzenjicinom koga je Putin nazvao rodoljubom volim da citam literaturu koja je inspirisana Golim otokom zadnjim naci kampom u Evropi koji je tek 57me prestao dda postoji a demokratskom Zapadu nije smetao za koji smatram da je kljucni dokaz titove tiranije posle rata posle zlocina nad nevinim neistomisljenicima prema citiranom proglasu
Препоруке:
5
0
135 субота, 16 мај 2020 14:42
itd ili...
Spiridone vi dakle tvrdite da je Cercil bio francuska sobarica kao I vi?! I tvrdite da je pisac predgovora iz knnjige koju sam vam preporucila a koju kritikuje Cercilova fondacija braneci Cercila od teze da je bio naivan, nije tacno citirana recenica iz knjige kojoj je predgovor pisan?!
Nikad nisam naisla na netacan predgovor nekoj knjizi kao sto vi nemusto tvrdite?! Nasmejaste me izmisljanjem jalovim I nemocnim I bez mnogo inteligencije
Препоруке:
5
0
136 понедељак, 18 мај 2020 14:01
итд или ...
Марксисти

Моћ непостојећег новца од Момира Булатовића Миловог опонента
https://www.knjizara.com/Nevidljivi-lanci-Momir-Bulatovic-152708
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер