петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ускршња аутошовинистичка хистерија и поплава доушништва

Kоментари (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 28 април 2020 10:17
Бране
Г. Антонић је српски интелектуалац.

Либерални интелектуалци у Србији раде за Запад...( Запад, то су они који су српске оранице засејали уранијумом...и на ноши (зликовци, даљински) убили Милицу Ракић...)

Либералне гњиде, домаће, а нису наши! Чобани који се боре за стадо караљице...плаћени... парице...душе продане.

Битанге.Пробисвети.Отпадници. Издајници. Дно друштва, сви народи га имају.Запад га држи под контролом. У Србији имају оловку.
Препоруке:
97
7
2 уторак, 28 април 2020 11:09
итд или ...
Сјајна анализа онога са чиме је сваки слободан човек у доба Короне био згрожен! Лично ми је било непојмљиво што је "опозција" власти а опозиција народу тражила још брже и драконскије мере, уместо да се заложи само да се људи који су свесни и пунолетни придржавају препорука, кључна реч је за слободу препорука а не полицијски час, полицијски час је враћање у нека мрачна окупаторска времена. Стравично! и надасве бедно као што Антонић закључи!
Препоруке:
107
5
3 уторак, 28 април 2020 11:16
gile
Bravo!!
Препоруке:
83
3
4 уторак, 28 април 2020 11:17
Дино Зоранић
Да, бедно!
Препоруке:
66
3
5 уторак, 28 април 2020 11:21
Жаркомандант
Браво Господине Антонићу!
Препоруке:
89
3
6 уторак, 28 април 2020 11:28
Prof
Bravo, nema gorih od autošovinista. Jadni, patetični, a misle da su iznad naroda kojem pripadaju. Nažalost, malo je intelektualaca u Srbiji koji su patriote.
Препоруке:
82
3
7 уторак, 28 април 2020 11:55
Vera Nastasovic
Odlična analiza,nismo mi baš tako loši.
Препоруке:
56
3
8 уторак, 28 април 2020 12:12
уваљотка
Па те друкаре се ваде на то да су савесни грађани. А савесни су из ко зна којих разлога.
Препоруке:
47
5
9 уторак, 28 април 2020 12:26
R Srpska
Snimak pričesti iz crkve u Istočnom Sarajevu pojavio se na federalnom portalu klix. Treba pročitati komentare zabrinutih Bošnjaka! Kao da dobijaju instrukcije od Kišjuhasa i njemu sličnih!
Препоруке:
67
2
10 уторак, 28 април 2020 13:43
...али ипак?
На први део немам примедби, али у другом делу текста Антонић много спомиње: сикофанти... сикофанти... Гестапо...Гестапо... – што може бити тачно за период 1941-1944 г., али тада сам био мали, па се не сећам те достављачке атмосфере. Међутим, пошто се историја достављања и доушништва никако није завршила – него је још како и много обилније (про)цветала деценијама на даље, итекако се сећам онога: Пази, и зидови имају уши.... ОЗНА...ОЗНА... која наравно, све дозна.... УДБА.... УДБА... и после: неизбежна зла судба. Питам се како то, и зашто то да друг професор Антонић изоставља период социјализма, и на тај начин вријеђа и запоставља све класно свијесне другове и другар` це са Саве и Чукар`це, који су “нашим Органима“ (увек се великим словом О!) неуморно достављали, а још чешће и измишљали “ненародне активности и ријечи класних непријатеља“. Заиста, друже универзитетски професоре социологије – како то? Знам да професоре бије глас да су расејани, ...али ипак?
Препоруке:
43
51
11 уторак, 28 април 2020 14:11
Али ипак не плачи
Јел много боли? Ће да прође, не плачи
Препоруке:
24
11
12 уторак, 28 април 2020 14:25
али, али ипак
@...али ипак?
А шта ћемо са 500000000 непријављених Кинеза? Ако би већ да се расправља о неповезаним стварима. Човек је дао нешто као пример одговарајући на лапрдање Vice-а о наводној молби SS-а да се мање цинкари. Нико није ни споемнуо УДБУ па нема потребе да се о истој прича у овом контексту јер није тема. Не мењај тезе зато што те жуља тајна полиција црвене боје а споменута је тајна полиција црне боје.
Препоруке:
35
25
13 уторак, 28 април 2020 14:27
синиша
Заиста ми се десило некако у исто време да ми у Сарајеву кажу, неки Хрвати, "У Београду се доносе одлуке које су на штету хрватског народа", или неки Срби " Из Београда је дошла наредба да се буде националиста".

Пошто сам ја знао да тај Хрват прећуткује, пардон прешућује, да је ту нардбу донео на пример Анте Марковић, а тај Србин такође прећуткује да је Здравко Мустач донео одлуку да будемо националисти и да се поздрављамо са три прста онако СПО, схватио сам да реченица " У Београду је речено, или у Београду се ради, или одлучује" да и нема баш неко прецизно одређење.

Рецио да је то тачно да су 1941. године у Београду неки људи цинкарили, или подказивали неке друге људе. Да је то тачно 100%.

Из такве тврдње, чак и проверене чињенице не значи да су то Срби цинкарили Србе Немцима.

У Београду је живело много Немаца, који су хтели да помогну својима и били су на страни Немачке. Или Хрвати. Било их је у Земуну много. Ко каже да нису они били ти који су цинкарили.
Препоруке:
48
4
14 уторак, 28 април 2020 15:10
Симо
,,Лизање кашике'' први је изговорио владика Григорије, па отуда није замерити папагајима који то понављају. И још је владика?
Препоруке:
41
7
15 уторак, 28 април 2020 15:22
АгатонФонПетровић
синиша

У Београду је живело много Немаца, који су хтели да помогну својима и били су на страни Немачке. Или Хрвати. Било их је у Земуну много. Ко каже да нису они били ти који су цинкарили.


неће бити. ненци су имали велила насеља у земуну. у земуну су живели и хрвати. али све то нема баш никакве везе са окупираним београдом. земун је био у саставу НДХ и током рата није имао никакву везу са београдом. баш као што ни логор сајмиште нема никакве везе са београдом и окупираном сребијом јер се налазио у НДХ.
Препоруке:
36
12
16 уторак, 28 април 2020 15:29
М. Обрад Симовић
Г-дин Антонић је један од малобројних интелектуалаца који спашава част српске културне елите. Колонијално-окупациона мрежа у Србији постоји бар 30 година и аналогна је оној из Другог светског рата. Много је к...и у јавном простору. Намножило се достављачких пискарала и либералних хулигана, који поред евентуалних хонорара, углавном служе своме јаду. Знамо Кишјухаса et al. (Све ове године) али уместо огорчења, баш се лепо осећам када се подсетим како су се (o)цинкарени полицајци,… и суграђани понашали достојанствено. Ето, како „либерал” ма шта му то значило, преко злостављачког пискарала заврши као потказивач (или денунцијант, за оне који су одмах по рођењу ускликнули „wow”). Профил oвовремских достављача: твит-трт оглашивач, сунђерастe психологије, стакленe главе и гумене кичме. Поука: тужибаба је увек малограђанин, ситна душа.
Препоруке:
51
2
17 уторак, 28 април 2020 15:34
УдБа Торонто
Време Кукавица Стигло.Победили ме.Признајем него не знам шта сада..Ја.Мораћу да Заушке делим.Ако ме пребију нека им је.
Препоруке:
10
8
18 уторак, 28 април 2020 16:23
александар
Сјајни, сјајни Антонић.
Препоруке:
42
3
19 уторак, 28 април 2020 17:17
Zovi Simu
Gestapo je preko Radio Beograda umoljavao Serbe Beograđane da više
ne prijavljuju svoje komšije jerbo ih nemaju gdje zatvarati.Izgleda da poneke još
I sad zulja sto ocevi i oci (a valjda i poneka baba) jedose sto se ne jede.
Pa bi da mijenjaju temu.
Uobicajeno u Srba.
Препоруке:
18
32
20 уторак, 28 април 2020 21:16
Simo, Gestapo je aut,
sada je gazda NATO.
Препоруке:
15
9
21 уторак, 28 април 2020 21:25
е свашта
Колико разумем овде неки више верују Гестапоу него Антонићу?! Гестапо није био нека морална громада да га узмете за сведока српског карактера
Препоруке:
27
12
22 уторак, 28 април 2020 21:26
Бојан, Приштина
Овај текст ми је направио асоцијацију на филм Бој на Косову, када Мурат на самрти подучава Бајазита да хришћане истражује мачевима у њиним домовима - да их неби кашиком дочекивао у својим.

Другосрбијанци нису ништа друго до огавне издајице, које се су од појединаца и маргиналаца намножили у једну ширу друштвену групу и интересно слој из разлога што се за издају српства у овој земљи није одговарало још од времена убиства последњег Обреновића.

Поред њих имамо и још опаснији далеко ширу масу млаких и млитавих Срба, који су у националном смислу једва па одређени.

Другосрбијанци се морају притегнути јер они као она кварна јабука у гајби квари све остале здраве - она маса млаких је ту најлакши плен.
Препоруке:
40
2
23 уторак, 28 април 2020 21:37
АгатонФонПетровић
Zovi Simu

радио београд су немци појачали толико да се чуо у целој европи и северној африци. да је био веома слушан говори и то да је лили марлен постала популарна баш преко радио београда што се помиње у многим књигама и филмовима. да је радио београд емитовао такав позив то би била оштепознато. али није. ви сте то измислили.

измишљање је уобичајено за хрвате.
Препоруке:
16
20
24 уторак, 28 април 2020 22:33
Jovana
Najvece izdajice svog naroda su svi oni, koji su se odrekli svog nacionalnog bica posle drugog svetskog rata. Oni, koji su zabranjivali svetovanje praznika i silovali narod da umesto njih slavi rodjendan najveceg hedonika i oca svih naroda i narodnosti, svi oni, koji su sa uzivanjem cinkarili sve, sto je dotaklo cast i ugled najveceg , svi oni, koji su se tek posle 50 godina setili, da su im ustase klali njihove najblize,pa terali decu iz Valjeva i drugih gradova da ginu za tudja ognjista, sve tikve bez korena ili ljubavi majcinske.
Препоруке:
36
19
25 среда, 29 април 2020 00:25
"Пантер"
Сјајан Антонић. Увек у центар и увек документовано. Чињеницама против другосрбијанских простаклука, фраза, измишљотина...
Препоруке:
37
0
26 среда, 29 април 2020 00:36
али ипак...
@jovana: Ви сте својим коментаром погодили у срж проблема о пореклу најгорих издајица - предака другосрбијанаца. На жалост, деценије испирања мозгова народа комунистичком индоктринацијом уз претходних неколико послератних година неописивог терора црвених властодржаца и упорном фалсификацијом историје имале су феноменални успех....велики број, можда и већина народа у земљи је жртва тога, па сада скоро да и нема неке сврхе суочавати људе са њиховим заблудама.
Препоруке:
24
22
27 среда, 29 април 2020 01:28
metodolog
Као и обично, добар текст аутора! Да, та митологема о Србима као денунцијантима (нароито она о времену немачке окуапације) кола одавно - колико невероватна, толико и глупа. Али су и подаци о 6000 до 9000 исто толико невероватни и нетачни, макар се појављивали и код Екмечића и других ауторитета. Управа града Београда је био назив административне јединице у краљевини Југославији (од 1929, до 1941.)и имала је 288.938 становнка (значи Београд, Земун и Панчево заједно, попис 1931.). На тих близу 300 000 становника 9000 денунцијаната - значи сваки 33. Ако умањите тих 300 хиљада за Земун и Панчево, па одбијете старе особе и децу неће их бити ни 150 000. Значи сваки 15 становник је био денунцијант. Смешно, зар не?
Препоруке:
12
8
28 среда, 29 април 2020 06:43
Спиридон
@ али ипак...
Ви сте својим коментаром погодили у срж проблема о пореклу најгорих издајица - предака другосрбијанаца. На жалост, деценије испирања мозгова народа комунистичком индоктринацијом уз претходних неколико послератних година неописивог терора црвених властодржаца и упорном фалсификацијом историје имале су феноменални успех...

Погодила је Јована у потпуности али и ви такође са оним што сте прво написали, јер су се Тите маршала поклоници само поделили на два табора или боље рећи два клана у месецу септембру 1987. Тако да су другосрбијанци само једна страна медаље, јер као што вам Јована каже имају и они други што су се после педесет година одједном сетили да нису Југословени већ да су Срби, па онда у том заносу новооткривеног српства направише што су направили.
Проблем свих проблема и јесте у томе што се али буквално у деведесет и девет посто случајева цела та прича о аутошовинизму и његовој слици у огледалу на националној страни, врти у кругу Титиних пионира...
Препоруке:
19
15
29 среда, 29 април 2020 07:26
н.н.
Одговорно тврдим да се Биљана
С.никада није бавила денунцирањем.
Препоруке:
3
17
30 среда, 29 април 2020 08:17
Спиридон
@ М. Обрад Симовић
]Колонијално-окупациона мрежа у Србији постоји бар 30 година и аналогна је оној из Другог светског рата.
Ако смем да приметим, таква мрежа никада није ни престајала са радом од 1941. па до данас, односно покушавам да схватим зашто се изоставља период највећег сина свих наших народа и народности, које је било златно доба за све врсте доушника и пискарала који су потказивали и показивали прстом на сваког оног ко није веровао у наш светли пут у будућност. Такође, када помињете оно што се дешавало пре тридесет година, онда не би било згорег заборавити све оне који су у заносу тек откривеног националног набоја исто тако потказивали и показивали прстом на сваког оног ко није био довољно одушевљен оним новим Вођом. На крају крајева цела подела на аутошовинисте и њихов национални антипод, односно та стална и већ заморна међусобна опседнутост је од првог дана била само подела на два крила једне те исте партије подељене у два клана тј Стамболићи и Марковићи...
Препоруке:
9
13
31 среда, 29 април 2020 09:16
Miloš
Zbog ovoga proEU opozicija ne može nikad da sruši Vučića. Iako ona ne stoji eksplicitno iza ovih denuncijacija, lakše joj je da stalno bude protiv Vučića, nego da prizna da ima stvari gde se sa režimom, čak i ovako nakaradnim, može složiti.
Препоруке:
14
1
32 среда, 29 април 2020 10:55
miodrag milovanović
Bravo. Nikada nisam ni najmanje posumnjao u stavove i poštenje jednog od većih intelektualaca ove jadne zemlje i naroda.Koš jednom bravo Antoniću
Препоруке:
12
3
33 среда, 29 април 2020 13:44
итд или ...
Аутошовинисти јесу титови пионири и то сви редом! Погледајте им биографије, дакле није тачно да су аутошовинисти конструкт било кога сем деце комунизма. Исто као што су антинационалисти из истог легла, јер не разликују национализам од шовинизма као Спиридон.
Препоруке:
9
13
34 среда, 29 април 2020 15:07
Спиридон
@ итд или ...
Аутошовинисти јесу титови пионири и то сви редом! Погледајте им биографије, дакле није тачно да су аутошовинисти конструкт било кога сем деце комунизма

Госпођо драга та бесмислена подела и та константна скоро па опсесивна фокусираност на практично своју сопствену слику у огледалу, је само и једино последица поделе на 8. седмици и као таква скоро па увек указује и у једном и у другом облику да се ради о Титовим пионирима. Из мог скромног угла никакве разлике нема између милошевићевског квази национализма тзв патриЈотизма, који је био и остао само аутистични шовинизам и те граЏанерске другосрбијанштине, јер су и једни и други себе формирали у титоизму, па су се једни само дивили Латинки и Никезићу а други Ранковићу, а колико схватам имају и неки на које представници обе стране полажу право. Препоручио бих вам да се мало боље проучите материју, да вам сада не наводим примере за које очигледно и не знате чим тако причате...
Препоруке:
3
14
35 среда, 29 април 2020 16:03
Zovi Simu
Nerado,opet.Postujem pravila NSPM.
Cinkarenje je isto sto i izdaja.Od komsije do
otadzbine,samo je stvar u stepenu.
Pa tako od krvljenja Nemanjica dok se nisu iskorijenili.Pa onda knezevina i kraljevina,valjda nije Nusic izmislio cinkarenje.Isto se nastavlja i 41.
Po Antonicevim navodima od 9 do 40 hiljada (bjese li)
Srba radi za gestapo. Ista ta ekipa 45 okrece kapu
i ponovo cinkari za UDBu.Pa ponovo 90 okrece u drugosrbijastinu.
To je, gospodo,glavna karakterna osobina Srba.
Poneseno iz kuce,s majcinim mlijekom.
Ono sto je bilo drugacije ostalo je na Prokletijama,
na Sremskom frontu,u Jasenovcima i jamama u Hercegovini.Dok NDH unistava Srbe,u njenoj vojsci
je 13 Srba sa generalskim cinom. Pa tako do
Jovana Divljaka.
Samo su od Srba mogli nastati ustaski koljaci,Bosnjaci,Kosovari ili montenegrini.
I samo kod takvih Srba mogu dozivotno vladati
Scepani Mali.
I za Autora (koga izuzetno cijenim):
Ko Te onda ocvika?Pa komsija s kojim pijes kafu.
Dixi.
Препоруке:
17
2
36 среда, 29 април 2020 18:36
Спиридон
@ Zovi Simu
i ponovo cinkari za UDBu.Pa ponovo 90 okrece u drugosrbijastinu

Да ти помогнем пошто си млад па се не сећаш. Дакле подела на другосрбијанске граЏанере и милошевићевске патриЈоте иде линијом поделе на братствено-јединствену опцију клана Стамболић-Павловић и на удбашко-стаљинистички клан Марковић-Милошевић. Према томе, цео апарат ДБ-а и комплетна цинкарошка екипа је пришла страни која је држала полуге моћи а то нису били Стамболићи већ они други...
Препоруке:
6
21
37 среда, 29 април 2020 18:41
итд или ...
Спиридоне ценим то што сте појаснили али то је време пре 8 седнице, помињете Ранковића и Латинку, дакле то је потпуна потврда онога што сам и рекла, све су то титоисти, пре милошевићеваца били су титоисти и тада је дошло до поделе далеко пре на 8 седници, причам у идеолошком смислу, вероватно је 8 седницом та подела продубљена.
Дакле нема потребе за том ароганцијом, јер потребно је само да будете прецизнији и да увидите ствари у историјском континууму, за промену. Тада се разумемо, то је ретко, али деси се.
Препоруке:
6
19
38 четвртак, 30 април 2020 01:52
Трифке
Мислим,да је у овом случају г.Антонић мало побркао лончиће.Наиме,овде се не ради о денунцирању или ти доушништву.Овде се ради о поштовању закона,односно уредбе која је добета да би уредила односе за време ванредног стања,односно пандемије коноровируса.Ако ћовек поштује одлуке државних органа и тиме себи ускраћује нека задовољства,сасвим је нормално да то и други тако раде,а сваки деликт држава треба да санкционише,у противном они који то раде испашће будале,у односу на оне који крше прописе без последице.Држава мора да има аршин једнак за све.Према томе,пријављивање прекршиоца није доушништво,с обзиром на последице које тако понашање може.Уз велико уважавање професора Антонића,мислим да није примерно упоређивати ово тзв.доушништво са оним за време Другог светског рата.Слажем се да су предстваници тзв.Друге Србије претерали са "епитетима" против прекршитеља постојећих прописа.Треба рећи да су одређени број људи на брзину строго осуђени или признали кривицу због повредбе Уредбе,
Препоруке:
1
24
39 четвртак, 30 април 2020 08:21
Спиридон
@ итд или...

Сам коначни чин поделе се јесте десио на 8. Седници али то је само финале једног сукоба који је међу њима самима тињао деценијама. Увек ћете препознати једне односно друге по начину на који се односе према одређеним личностима из титоистичког режима, односно како гледају на неке од кључних историјских момената од 1944. до 8. Седнице. За једне, оне граЏанерске аутошовинисте се све врти увек око Латинке и Никезића и тог периода тзв Српских либерала са освртима на 1968. Она друга грана опет има неке своје митове који се врте око Ранковића, Благоја Нешковића са освртима на 1948. и причама како су тада страдали само Срби, што је вама ваљда добро познато. У преводу, нема нити може бити разлике између те две струје, али су нажалост у периоду непосредно после 8. Седнице оне узурпирале и затровале комплетно сцену на оба краја политичког спектра и ја само одбијам да се прикључим том неком њиховом унутарпартијском сукобу који је са временом еволуирао у ово што видимо данас...
Препоруке:
2
16
40 четвртак, 30 април 2020 12:29
Arnie
Спиридону је изгледа досадно....
Препоруке:
16
0
41 четвртак, 30 април 2020 13:32
итд или ...
Спиридоне да рашчистимо то што ви мислите да је мени познато јесте али не у смислу у коме ви мислите типа окружења или слично, могу само да вам понудим једну тезу за размишљање тај сукоб је од тренутка Титових одлука да сарађује са Усташама и Нацистима против српског народа и четника био зачет и тињао је и око и унутар саме приче,зато се одржавају и састанци на којима српски комунисти нису присутни, падале су различите жртве Срба у том покрету али свакако не Латинка, мени је гротескно да њу неко сматра грађанском иконом додуше и оног дебила Константиновића, али има нас разних. Нико нормалан не може да оправда бомбардовање савезничко никаквим циљевима, они су то радили тако у огромним размерама само Немачкој, док су руски тенкови с копна напредовали. Дакле зато је Југославија ван приче и на њу се не могу применити те јефтине западне пропагандне матрице јер на примеру Југославије Черчил се офирао ко је и шта је, добар за њих можда али за нас скарадно злочиначки настројен
Препоруке:
5
12
42 петак, 01 мај 2020 06:38
Спиридон
@ итд или...
Нико нормалан не може да оправда бомбардовање савезничко никаквим циљевима, они су то радили тако у огромним размерама само Немачкој, док су руски тенкови с копна напредовали.

Одлично, јер уколико сте нашли онај текст кога сам вам препоручио да пажљиво прочитате, онда се надам се много боље разумемо, пошто се између осталог помињу и та бомбардовања са све оправдањима. Што се мене тиче, чисто да и то разјаснимо, ја једино спорим да је главни јунак те приче то урадио из разлога које сте ви навели пре неколико дана, а не да је то злочин и да управо та бескрупулозност оних који су наручивали те тепихе бомби по Србији најбоље говори какви су то људи били. Такође, нису напредовали руски тенкови већ совјетски, то је за мене разлика која се увек мора истаћи, као и то да су нам Енглези забили нож у леђа и предали нас на тацни Стаљину и то је део који ви упорно одбијате да појмите а који је практично најбитнији за све оно што се десило после тога у Србији...
Препоруке:
2
4
43 петак, 01 мај 2020 08:28
синиша @ Агафон Петровић
Наравно ви то знате.

Чак је у Вафен дивизији, 20 000 бораца, "Принц Еуген" а била је још једна дивитзија исте бројности и свих тих 20 000 бораца су говорили српски језик.

Зар не. И какве то има везе са Немцима и Хрватима. Људи говоре српски језик и сад да их неко клевеће да су Немци и да се боре за Хитлера.

Све су то били Срби добровољци. Нису имали ниједну другу идеју него да се боре против других СРба. Најгори народ, шта да кажем.

Него кад идете тамо да се видите са тим који вам даје цедуље са мудрошћу, шта он каже. Ко је цинкарио Немцима Србе. Срби или неко други.

Ево опкладе. Каже Срби, зар не.
Препоруке:
5
1
44 петак, 01 мај 2020 11:16
итд или ...
Аха капирам дакле вама је кривљи Стаљин од Черчила који нам је неметнуо комунизам чак и по речима сопственог му сарадника Ентони Идна?
ок, ваше право
немам дилема око Совјетије ни тренутка једино се опирем у толико дугој историји Русије инсистирати на том моменту у историји
код Енглеза је то континуитет до дана данашњег
срећом после Јељцина то у Русији престаје д буде континуитет а реално ти су скотови и Борбачов и Јељцин и Стаљин више несреће нанели Русима бесмислено је било очекивати да имају икакав сентимент према нама када према сопственом народу нису имали или памети или знања или моћи
Јесте прочитала сам то и пре као што вам рекох знам за тај део његовог опредељења тим пре су такви покајници за респект, све је могло да буде по старом и да буду полит коректни а не да их прогањају и пљују
Препоруке:
3
5
45 петак, 01 мај 2020 14:35
Спиридон
@ итд или...

Не, ја само хоћу да кажем да су Енглези гледајући по свом добром обичају једино себе и своје личне интерес нас предали на тацни Стаљину, мада је наградно питање да ли би ишта успели и да промене са обзиром на то да су совјетски тенкови већ кренули ка Југославији, односно да је Тито и овако и онако био од Стаљина одабран и обучен да за његов рачун и подигне тај устанак на крају крајева. Уосталом, год да су се појавили совјетски тенкови се десила једна те иста ствар, без обзира на Енглезе, Черчила, односно њихове сплетке и то вечито потурање других да уместо њих гину. Према томе, ја Енглезе видим онаквима какви јесу, какви су увек били, и какви ће бити док их буде, односно немам никаквих илузија о њима, нити сам икада имао. Међутим плашим се и то просто морам да истакнем, да ви у недостатку правих информација мешате Стаљинову совјетију и Русију, док су то за мене буквално два различита Универзума, увек била и биће...
Препоруке:
1
4
46 субота, 02 мај 2020 21:31
НБ
Текст је заиста добар, и основна поставка, мотив, и аргументација.

Сува је истина да је на делу хистерија против Цркве. Мржња, чију дубљу позадину није тешко разлучити.

Занимљив је аргумент једног коментатора,да је реч о позивању на закон. Па нарвано, то је била аргуменатција већине оптужених у Нирнбергу.

И тачно је, и врло је добро да се нагласи, прича о томе како су полицијске службе у Београду током окупације наводно молиле да их не засипају доставама, је несумњиво злонамерна пропагада, коју је, изненадиће те се, систематски ширио Милорад Екмечић.
Препоруке:
3
0
47 недеља, 03 мај 2020 11:17
Deksi
Kada sve to znamo,pitanje je kako se obracunati sa tim sljamom?
Препоруке:
3
0
48 субота, 09 мај 2020 10:00
...
Čitam pre neki dan da je neko u jednom veliko gradu u SAD procurio na internetu adrese i poruke doušnika koji su prijavljivali komšije misleći da im je poziv anoniman. Sada kažu da ne smeju da izadju iz kuče jer se plaše za svoju bezbednost. Ovi štakori u Srbiji koji to rade neka obrate pažnju.
Препоруке:
0
0
49 субота, 09 мај 2020 12:06
mira
Gospodine Antonicu, srecna sam sto postoje intelektualci kao sto ste vi. To znaci da necemo propasti ni kao narod, ni kao ljudi.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер