Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Uskršnja autošovinistička histerija i poplava doušništva

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 28 april 2020 10:17
Brane
G. Antonić je srpski intelektualac.

Liberalni intelektualci u Srbiji rade za Zapad...( Zapad, to su oni koji su srpske oranice zasejali uranijumom...i na noši (zlikovci, daljinski) ubili Milicu Rakić...)

Liberalne gnjide, domaće, a nisu naši! Čobani koji se bore za stado karaljice...plaćeni... parice...duše prodane.

Bitange.Probisveti.Otpadnici. Izdajnici. Dno društva, svi narodi ga imaju.Zapad ga drži pod kontrolom. U Srbiji imaju olovku.
Preporuke:
97
7
2 utorak, 28 april 2020 11:09
itd ili ...
Sjajna analiza onoga sa čime je svaki slobodan čovek u doba Korone bio zgrožen! Lično mi je bilo nepojmljivo što je "opozcija" vlasti a opozicija narodu tražila još brže i drakonskije mere, umesto da se založi samo da se ljudi koji su svesni i punoletni pridržavaju preporuka, ključna reč je za slobodu preporuka a ne policijski čas, policijski čas je vraćanje u neka mračna okupatorska vremena. Stravično! i nadasve bedno kao što Antonić zaključi!
Preporuke:
107
5
3 utorak, 28 april 2020 11:16
gile
Bravo!!
Preporuke:
83
3
4 utorak, 28 april 2020 11:17
Dino Zoranić
Da, bedno!
Preporuke:
66
3
5 utorak, 28 april 2020 11:21
Žarkomandant
Bravo Gospodine Antoniću!
Preporuke:
89
3
6 utorak, 28 april 2020 11:28
Prof
Bravo, nema gorih od autošovinista. Jadni, patetični, a misle da su iznad naroda kojem pripadaju. Nažalost, malo je intelektualaca u Srbiji koji su patriote.
Preporuke:
82
3
7 utorak, 28 april 2020 11:55
Vera Nastasovic
Odlična analiza,nismo mi baš tako loši.
Preporuke:
56
3
8 utorak, 28 april 2020 12:12
uvaljotka
Pa te drukare se vade na to da su savesni građani. A savesni su iz ko zna kojih razloga.
Preporuke:
47
5
9 utorak, 28 april 2020 12:26
R Srpska
Snimak pričesti iz crkve u Istočnom Sarajevu pojavio se na federalnom portalu klix. Treba pročitati komentare zabrinutih Bošnjaka! Kao da dobijaju instrukcije od Kišjuhasa i njemu sličnih!
Preporuke:
67
2
10 utorak, 28 april 2020 13:43
...ali ipak?
Na prvi deo nemam primedbi, ali u drugom delu teksta Antonić mnogo spominje: sikofanti... sikofanti... Gestapo...Gestapo... – što može biti tačno za period 1941-1944 g., ali tada sam bio mali, pa se ne sećam te dostavljačke atmosfere. Međutim, pošto se istorija dostavljanja i doušništva nikako nije završila – nego je još kako i mnogo obilnije (pro)cvetala decenijama na dalje, itekako se sećam onoga: Pazi, i zidovi imaju uši.... OZNA...OZNA... koja naravno, sve dozna.... UDBA.... UDBA... i posle: neizbežna zla sudba. Pitam se kako to, i zašto to da drug profesor Antonić izostavlja period socijalizma, i na taj način vrijeđa i zapostavlja sve klasno svijesne drugove i drugar` ce sa Save i Čukar`ce, koji su “našim Organima“ (uvek se velikim slovom O!) neumorno dostavljali, a još češće i izmišljali “nenarodne aktivnosti i riječi klasnih neprijatelja“. Zaista, druže univerzitetski profesore sociologije – kako to? Znam da profesore bije glas da su rasejani, ...ali ipak?
Preporuke:
43
51
11 utorak, 28 april 2020 14:11
Ali ipak ne plači
Jel mnogo boli? Će da prođe, ne plači
Preporuke:
24
11
12 utorak, 28 april 2020 14:25
ali, ali ipak
@...ali ipak?
A šta ćemo sa 500000000 neprijavljenih Kineza? Ako bi već da se raspravlja o nepovezanim stvarima. Čovek je dao nešto kao primer odgovarajući na laprdanje Vice-a o navodnoj molbi SS-a da se manje cinkari. Niko nije ni spoemnuo UDBU pa nema potrebe da se o istoj priča u ovom kontekstu jer nije tema. Ne menjaj teze zato što te žulja tajna policija crvene boje a spomenuta je tajna policija crne boje.
Preporuke:
35
25
13 utorak, 28 april 2020 14:27
siniša
Zaista mi se desilo nekako u isto vreme da mi u Sarajevu kažu, neki Hrvati, "U Beogradu se donose odluke koje su na štetu hrvatskog naroda", ili neki Srbi " Iz Beograda je došla naredba da se bude nacionalista".

Pošto sam ja znao da taj Hrvat prećutkuje, pardon prešućuje, da je tu nardbu doneo na primer Ante Marković, a taj Srbin takođe prećutkuje da je Zdravko Mustač doneo odluku da budemo nacionalisti i da se pozdravljamo sa tri prsta onako SPO, shvatio sam da rečenica " U Beogradu je rečeno, ili u Beogradu se radi, ili odlučuje" da i nema baš neko precizno određenje.

Recio da je to tačno da su 1941. godine u Beogradu neki ljudi cinkarili, ili podkazivali neke druge ljude. Da je to tačno 100%.

Iz takve tvrdnje, čak i proverene činjenice ne znači da su to Srbi cinkarili Srbe Nemcima.

U Beogradu je živelo mnogo Nemaca, koji su hteli da pomognu svojima i bili su na strani Nemačke. Ili Hrvati. Bilo ih je u Zemunu mnogo. Ko kaže da nisu oni bili ti koji su cinkarili.
Preporuke:
48
4
14 utorak, 28 april 2020 15:10
Simo
,,Lizanje kašike'' prvi je izgovorio vladika Grigorije, pa otuda nije zameriti papagajima koji to ponavljaju. I još je vladika?
Preporuke:
41
7
15 utorak, 28 april 2020 15:22
AgatonFonPetrović
siniša

U Beogradu je živelo mnogo Nemaca, koji su hteli da pomognu svojima i bili su na strani Nemačke. Ili Hrvati. Bilo ih je u Zemunu mnogo. Ko kaže da nisu oni bili ti koji su cinkarili.


neće biti. nenci su imali velila naselja u zemunu. u zemunu su živeli i hrvati. ali sve to nema baš nikakve veze sa okupiranim beogradom. zemun je bio u sastavu NDH i tokom rata nije imao nikakvu vezu sa beogradom. baš kao što ni logor sajmište nema nikakve veze sa beogradom i okupiranom srebijom jer se nalazio u NDH.
Preporuke:
36
12
16 utorak, 28 april 2020 15:29
M. Obrad Simović
G-din Antonić je jedan od malobrojnih intelektualaca koji spašava čast srpske kulturne elite. Kolonijalno-okupaciona mreža u Srbiji postoji bar 30 godina i analogna je onoj iz Drugog svetskog rata. Mnogo je k...i u javnom prostoru. Namnožilo se dostavljačkih piskarala i liberalnih huligana, koji pored eventualnih honorara, uglavnom služe svome jadu. Znamo Kišjuhasa et al. (Sve ove godine) ali umesto ogorčenja, baš se lepo osećam kada se podsetim kako su se (o)cinkareni policajci,… i sugrađani ponašali dostojanstveno. Eto, kako „liberal” ma šta mu to značilo, preko zlostavljačkog piskarala završi kao potkazivač (ili denuncijant, za one koji su odmah po rođenju uskliknuli „wow”). Profil ovovremskih dostavljača: tvit-trt oglašivač, sunđeraste psihologije, staklene glave i gumene kičme. Pouka: tužibaba je uvek malograđanin, sitna duša.
Preporuke:
51
2
17 utorak, 28 april 2020 15:34
UdBa Toronto
Vreme Kukavica Stiglo.Pobedili me.Priznajem nego ne znam šta sada..Ja.Moraću da Zauške delim.Ako me prebiju neka im je.
Preporuke:
10
8
18 utorak, 28 april 2020 16:23
aleksandar
Sjajni, sjajni Antonić.
Preporuke:
42
3
19 utorak, 28 april 2020 17:17
Zovi Simu
Gestapo je preko Radio Beograda umoljavao Serbe Beograđane da više
ne prijavljuju svoje komšije jerbo ih nemaju gdje zatvarati.Izgleda da poneke još
I sad zulja sto ocevi i oci (a valjda i poneka baba) jedose sto se ne jede.
Pa bi da mijenjaju temu.
Uobicajeno u Srba.
Preporuke:
18
32
20 utorak, 28 april 2020 21:16
Simo, Gestapo je aut,
sada je gazda NATO.
Preporuke:
15
9
21 utorak, 28 april 2020 21:25
e svašta
Koliko razumem ovde neki više veruju Gestapou nego Antoniću?! Gestapo nije bio neka moralna gromada da ga uzmete za svedoka srpskog karaktera
Preporuke:
27
12
22 utorak, 28 april 2020 21:26
Bojan, Priština
Ovaj tekst mi je napravio asocijaciju na film Boj na Kosovu, kada Murat na samrti podučava Bajazita da hrišćane istražuje mačevima u njinim domovima - da ih nebi kašikom dočekivao u svojim.

Drugosrbijanci nisu ništa drugo do ogavne izdajice, koje se su od pojedinaca i marginalaca namnožili u jednu širu društvenu grupu i interesno sloj iz razloga što se za izdaju srpstva u ovoj zemlji nije odgovaralo još od vremena ubistva poslednjeg Obrenovića.

Pored njih imamo i još opasniji daleko širu masu mlakih i mlitavih Srba, koji su u nacionalnom smislu jedva pa određeni.

Drugosrbijanci se moraju pritegnuti jer oni kao ona kvarna jabuka u gajbi kvari sve ostale zdrave - ona masa mlakih je tu najlakši plen.
Preporuke:
40
2
23 utorak, 28 april 2020 21:37
AgatonFonPetrović
Zovi Simu

radio beograd su nemci pojačali toliko da se čuo u celoj evropi i severnoj africi. da je bio veoma slušan govori i to da je lili marlen postala popularna baš preko radio beograda što se pominje u mnogim knjigama i filmovima. da je radio beograd emitovao takav poziv to bi bila oštepoznato. ali nije. vi ste to izmislili.

izmišljanje je uobičajeno za hrvate.
Preporuke:
16
20
24 utorak, 28 april 2020 22:33
Jovana
Najvece izdajice svog naroda su svi oni, koji su se odrekli svog nacionalnog bica posle drugog svetskog rata. Oni, koji su zabranjivali svetovanje praznika i silovali narod da umesto njih slavi rodjendan najveceg hedonika i oca svih naroda i narodnosti, svi oni, koji su sa uzivanjem cinkarili sve, sto je dotaklo cast i ugled najveceg , svi oni, koji su se tek posle 50 godina setili, da su im ustase klali njihove najblize,pa terali decu iz Valjeva i drugih gradova da ginu za tudja ognjista, sve tikve bez korena ili ljubavi majcinske.
Preporuke:
36
19
25 sreda, 29 april 2020 00:25
"Panter"
Sjajan Antonić. Uvek u centar i uvek dokumentovano. Činjenicama protiv drugosrbijanskih prostakluka, fraza, izmišljotina...
Preporuke:
37
0
26 sreda, 29 april 2020 00:36
ali ipak...
@jovana: Vi ste svojim komentarom pogodili u srž problema o poreklu najgorih izdajica - predaka drugosrbijanaca. Na žalost, decenije ispiranja mozgova naroda komunističkom indoktrinacijom uz prethodnih nekoliko posleratnih godina neopisivog terora crvenih vlastodržaca i upornom falsifikacijom istorije imale su fenomenalni uspeh....veliki broj, možda i većina naroda u zemlji je žrtva toga, pa sada skoro da i nema neke svrhe suočavati ljude sa njihovim zabludama.
Preporuke:
24
22
27 sreda, 29 april 2020 01:28
metodolog
Kao i obično, dobar tekst autora! Da, ta mitologema o Srbima kao denuncijantima (naroito ona o vremenu nemačke okuapacije) kola odavno - koliko neverovatna, toliko i glupa. Ali su i podaci o 6000 do 9000 isto toliko neverovatni i netačni, makar se pojavljivali i kod Ekmečića i drugih autoriteta. Uprava grada Beograda je bio naziv administrativne jedinice u kraljevini Jugoslaviji (od 1929, do 1941.)i imala je 288.938 stanovnka (znači Beograd, Zemun i Pančevo zajedno, popis 1931.). Na tih blizu 300 000 stanovnika 9000 denuncijanata - znači svaki 33. Ako umanjite tih 300 hiljada za Zemun i Pančevo, pa odbijete stare osobe i decu neće ih biti ni 150 000. Znači svaki 15 stanovnik je bio denuncijant. Smešno, zar ne?
Preporuke:
12
8
28 sreda, 29 april 2020 06:43
Spiridon
@ ali ipak...
Vi ste svojim komentarom pogodili u srž problema o poreklu najgorih izdajica - predaka drugosrbijanaca. Na žalost, decenije ispiranja mozgova naroda komunističkom indoktrinacijom uz prethodnih nekoliko posleratnih godina neopisivog terora crvenih vlastodržaca i upornom falsifikacijom istorije imale su fenomenalni uspeh...

Pogodila je Jovana u potpunosti ali i vi takođe sa onim što ste prvo napisali, jer su se Tite maršala poklonici samo podelili na dva tabora ili bolje reći dva klana u mesecu septembru 1987. Tako da su drugosrbijanci samo jedna strana medalje, jer kao što vam Jovana kaže imaju i oni drugi što su se posle pedeset godina odjednom setili da nisu Jugosloveni već da su Srbi, pa onda u tom zanosu novootkrivenog srpstva napraviše što su napravili.
Problem svih problema i jeste u tome što se ali bukvalno u devedeset i devet posto slučajeva cela ta priča o autošovinizmu i njegovoj slici u ogledalu na nacionalnoj strani, vrti u krugu Titinih pionira...
Preporuke:
19
15
29 sreda, 29 april 2020 07:26
n.n.
Odgovorno tvrdim da se Biljana
S.nikada nije bavila denunciranjem.
Preporuke:
3
17
30 sreda, 29 april 2020 08:17
Spiridon
@ M. Obrad Simović
]Kolonijalno-okupaciona mreža u Srbiji postoji bar 30 godina i analogna je onoj iz Drugog svetskog rata.
Ako smem da primetim, takva mreža nikada nije ni prestajala sa radom od 1941. pa do danas, odnosno pokušavam da shvatim zašto se izostavlja period najvećeg sina svih naših naroda i narodnosti, koje je bilo zlatno doba za sve vrste doušnika i piskarala koji su potkazivali i pokazivali prstom na svakog onog ko nije verovao u naš svetli put u budućnost. Takođe, kada pominjete ono što se dešavalo pre trideset godina, onda ne bi bilo zgoreg zaboraviti sve one koji su u zanosu tek otkrivenog nacionalnog naboja isto tako potkazivali i pokazivali prstom na svakog onog ko nije bio dovoljno oduševljen onim novim Vođom. Na kraju krajeva cela podela na autošoviniste i njihov nacionalni antipod, odnosno ta stalna i već zamorna međusobna opsednutost je od prvog dana bila samo podela na dva krila jedne te iste partije podeljene u dva klana tj Stambolići i Markovići...
Preporuke:
9
13
31 sreda, 29 april 2020 09:16
Miloš
Zbog ovoga proEU opozicija ne može nikad da sruši Vučića. Iako ona ne stoji eksplicitno iza ovih denuncijacija, lakše joj je da stalno bude protiv Vučića, nego da prizna da ima stvari gde se sa režimom, čak i ovako nakaradnim, može složiti.
Preporuke:
14
1
32 sreda, 29 april 2020 10:55
miodrag milovanović
Bravo. Nikada nisam ni najmanje posumnjao u stavove i poštenje jednog od većih intelektualaca ove jadne zemlje i naroda.Koš jednom bravo Antoniću
Preporuke:
12
3
33 sreda, 29 april 2020 13:44
itd ili ...
Autošovinisti jesu titovi pioniri i to svi redom! Pogledajte im biografije, dakle nije tačno da su autošovinisti konstrukt bilo koga sem dece komunizma. Isto kao što su antinacionalisti iz istog legla, jer ne razlikuju nacionalizam od šovinizma kao Spiridon.
Preporuke:
9
13
34 sreda, 29 april 2020 15:07
Spiridon
@ itd ili ...
Autošovinisti jesu titovi pioniri i to svi redom! Pogledajte im biografije, dakle nije tačno da su autošovinisti konstrukt bilo koga sem dece komunizma

Gospođo draga ta besmislena podela i ta konstantna skoro pa opsesivna fokusiranost na praktično svoju sopstvenu sliku u ogledalu, je samo i jedino posledica podele na 8. sedmici i kao takva skoro pa uvek ukazuje i u jednom i u drugom obliku da se radi o Titovim pionirima. Iz mog skromnog ugla nikakve razlike nema između miloševićevskog kvazi nacionalizma tzv patriJotizma, koji je bio i ostao samo autistični šovinizam i te graDŽanerske drugosrbijanštine, jer su i jedni i drugi sebe formirali u titoizmu, pa su se jedni samo divili Latinki i Nikeziću a drugi Rankoviću, a koliko shvatam imaju i neki na koje predstavnici obe strane polažu pravo. Preporučio bih vam da se malo bolje proučite materiju, da vam sada ne navodim primere za koje očigledno i ne znate čim tako pričate...
Preporuke:
3
14
35 sreda, 29 april 2020 16:03
Zovi Simu
Nerado,opet.Postujem pravila NSPM.
Cinkarenje je isto sto i izdaja.Od komsije do
otadzbine,samo je stvar u stepenu.
Pa tako od krvljenja Nemanjica dok se nisu iskorijenili.Pa onda knezevina i kraljevina,valjda nije Nusic izmislio cinkarenje.Isto se nastavlja i 41.
Po Antonicevim navodima od 9 do 40 hiljada (bjese li)
Srba radi za gestapo. Ista ta ekipa 45 okrece kapu
i ponovo cinkari za UDBu.Pa ponovo 90 okrece u drugosrbijastinu.
To je, gospodo,glavna karakterna osobina Srba.
Poneseno iz kuce,s majcinim mlijekom.
Ono sto je bilo drugacije ostalo je na Prokletijama,
na Sremskom frontu,u Jasenovcima i jamama u Hercegovini.Dok NDH unistava Srbe,u njenoj vojsci
je 13 Srba sa generalskim cinom. Pa tako do
Jovana Divljaka.
Samo su od Srba mogli nastati ustaski koljaci,Bosnjaci,Kosovari ili montenegrini.
I samo kod takvih Srba mogu dozivotno vladati
Scepani Mali.
I za Autora (koga izuzetno cijenim):
Ko Te onda ocvika?Pa komsija s kojim pijes kafu.
Dixi.
Preporuke:
17
2
36 sreda, 29 april 2020 18:36
Spiridon
@ Zovi Simu
i ponovo cinkari za UDBu.Pa ponovo 90 okrece u drugosrbijastinu

Da ti pomognem pošto si mlad pa se ne sećaš. Dakle podela na drugosrbijanske graDŽanere i miloševićevske patriJote ide linijom podele na bratstveno-jedinstvenu opciju klana Stambolić-Pavlović i na udbaško-staljinistički klan Marković-Milošević. Prema tome, ceo aparat DB-a i kompletna cinkaroška ekipa je prišla strani koja je držala poluge moći a to nisu bili Stambolići već oni drugi...
Preporuke:
6
21
37 sreda, 29 april 2020 18:41
itd ili ...
Spiridone cenim to što ste pojasnili ali to je vreme pre 8 sednice, pominjete Rankovića i Latinku, dakle to je potpuna potvrda onoga što sam i rekla, sve su to titoisti, pre miloševićevaca bili su titoisti i tada je došlo do podele daleko pre na 8 sednici, pričam u ideološkom smislu, verovatno je 8 sednicom ta podela produbljena.
Dakle nema potrebe za tom arogancijom, jer potrebno je samo da budete precizniji i da uvidite stvari u istorijskom kontinuumu, za promenu. Tada se razumemo, to je retko, ali desi se.
Preporuke:
6
19
38 četvrtak, 30 april 2020 01:52
Trifke
Mislim,da je u ovom slučaju g.Antonić malo pobrkao lončiće.Naime,ovde se ne radi o denunciranju ili ti doušništvu.Ovde se radi o poštovanju zakona,odnosno uredbe koja je dobeta da bi uredila odnose za vreme vanrednog stanja,odnosno pandemije konorovirusa.Ako ćovek poštuje odluke državnih organa i time sebi uskraćuje neka zadovoljstva,sasvim je normalno da to i drugi tako rade,a svaki delikt država treba da sankcioniše,u protivnom oni koji to rade ispašće budale,u odnosu na one koji krše propise bez posledice.Država mora da ima aršin jednak za sve.Prema tome,prijavljivanje prekršioca nije doušništvo,s obzirom na posledice koje tako ponašanje može.Uz veliko uvažavanje profesora Antonića,mislim da nije primerno upoređivati ovo tzv.doušništvo sa onim za vreme Drugog svetskog rata.Slažem se da su predstvanici tzv.Druge Srbije preterali sa "epitetima" protiv prekršitelja postojećih propisa.Treba reći da su određeni broj ljudi na brzinu strogo osuđeni ili priznali krivicu zbog povredbe Uredbe,
Preporuke:
1
24
39 četvrtak, 30 april 2020 08:21
Spiridon
@ itd ili...

Sam konačni čin podele se jeste desio na 8. Sednici ali to je samo finale jednog sukoba koji je među njima samima tinjao decenijama. Uvek ćete prepoznati jedne odnosno druge po načinu na koji se odnose prema određenim ličnostima iz titoističkog režima, odnosno kako gledaju na neke od ključnih istorijskih momenata od 1944. do 8. Sednice. Za jedne, one graDŽanerske autošoviniste se sve vrti uvek oko Latinke i Nikezića i tog perioda tzv Srpskih liberala sa osvrtima na 1968. Ona druga grana opet ima neke svoje mitove koji se vrte oko Rankovića, Blagoja Neškovića sa osvrtima na 1948. i pričama kako su tada stradali samo Srbi, što je vama valjda dobro poznato. U prevodu, nema niti može biti razlike između te dve struje, ali su nažalost u periodu neposredno posle 8. Sednice one uzurpirale i zatrovale kompletno scenu na oba kraja političkog spektra i ja samo odbijam da se priključim tom nekom njihovom unutarpartijskom sukobu koji je sa vremenom evoluirao u ovo što vidimo danas...
Preporuke:
2
16
40 četvrtak, 30 april 2020 12:29
Arnie
Spiridonu je izgleda dosadno....
Preporuke:
16
0
41 četvrtak, 30 april 2020 13:32
itd ili ...
Spiridone da raščistimo to što vi mislite da je meni poznato jeste ali ne u smislu u kome vi mislite tipa okruženja ili slično, mogu samo da vam ponudim jednu tezu za razmišljanje taj sukob je od trenutka Titovih odluka da sarađuje sa Ustašama i Nacistima protiv srpskog naroda i četnika bio začet i tinjao je i oko i unutar same priče,zato se održavaju i sastanci na kojima srpski komunisti nisu prisutni, padale su različite žrtve Srba u tom pokretu ali svakako ne Latinka, meni je groteskno da nju neko smatra građanskom ikonom doduše i onog debila Konstantinovića, ali ima nas raznih. Niko normalan ne može da opravda bombardovanje savezničko nikakvim ciljevima, oni su to radili tako u ogromnim razmerama samo Nemačkoj, dok su ruski tenkovi s kopna napredovali. Dakle zato je Jugoslavija van priče i na nju se ne mogu primeniti te jeftine zapadne propagandne matrice jer na primeru Jugoslavije Čerčil se ofirao ko je i šta je, dobar za njih možda ali za nas skaradno zločinački nastrojen
Preporuke:
5
12
42 petak, 01 maj 2020 06:38
Spiridon
@ itd ili...
Niko normalan ne može da opravda bombardovanje savezničko nikakvim ciljevima, oni su to radili tako u ogromnim razmerama samo Nemačkoj, dok su ruski tenkovi s kopna napredovali.

Odlično, jer ukoliko ste našli onaj tekst koga sam vam preporučio da pažljivo pročitate, onda se nadam se mnogo bolje razumemo, pošto se između ostalog pominju i ta bombardovanja sa sve opravdanjima. Što se mene tiče, čisto da i to razjasnimo, ja jedino sporim da je glavni junak te priče to uradio iz razloga koje ste vi naveli pre nekoliko dana, a ne da je to zločin i da upravo ta beskrupuloznost onih koji su naručivali te tepihe bombi po Srbiji najbolje govori kakvi su to ljudi bili. Takođe, nisu napredovali ruski tenkovi već sovjetski, to je za mene razlika koja se uvek mora istaći, kao i to da su nam Englezi zabili nož u leđa i predali nas na tacni Staljinu i to je deo koji vi uporno odbijate da pojmite a koji je praktično najbitniji za sve ono što se desilo posle toga u Srbiji...
Preporuke:
2
4
43 petak, 01 maj 2020 08:28
siniša @ Agafon Petrović
Naravno vi to znate.

Čak je u Vafen diviziji, 20 000 boraca, "Princ Eugen" a bila je još jedna divitzija iste brojnosti i svih tih 20 000 boraca su govorili srpski jezik.

Zar ne. I kakve to ima veze sa Nemcima i Hrvatima. Ljudi govore srpski jezik i sad da ih neko kleveće da su Nemci i da se bore za Hitlera.

Sve su to bili Srbi dobrovoljci. Nisu imali nijednu drugu ideju nego da se bore protiv drugih SRba. Najgori narod, šta da kažem.

Nego kad idete tamo da se vidite sa tim koji vam daje cedulje sa mudrošću, šta on kaže. Ko je cinkario Nemcima Srbe. Srbi ili neko drugi.

Evo opklade. Kaže Srbi, zar ne.
Preporuke:
5
1
44 petak, 01 maj 2020 11:16
itd ili ...
Aha kapiram dakle vama je krivlji Staljin od Čerčila koji nam je nemetnuo komunizam čak i po rečima sopstvenog mu saradnika Entoni Idna?
ok, vaše pravo
nemam dilema oko Sovjetije ni trenutka jedino se opirem u toliko dugoj istoriji Rusije insistirati na tom momentu u istoriji
kod Engleza je to kontinuitet do dana današnjeg
srećom posle Jeljcina to u Rusiji prestaje d bude kontinuitet a realno ti su skotovi i Borbačov i Jeljcin i Staljin više nesreće naneli Rusima besmisleno je bilo očekivati da imaju ikakav sentiment prema nama kada prema sopstvenom narodu nisu imali ili pameti ili znanja ili moći
Jeste pročitala sam to i pre kao što vam rekoh znam za taj deo njegovog opredeljenja tim pre su takvi pokajnici za respekt, sve je moglo da bude po starom i da budu polit korektni a ne da ih proganjaju i pljuju
Preporuke:
3
5
45 petak, 01 maj 2020 14:35
Spiridon
@ itd ili...

Ne, ja samo hoću da kažem da su Englezi gledajući po svom dobrom običaju jedino sebe i svoje lične interes nas predali na tacni Staljinu, mada je nagradno pitanje da li bi išta uspeli i da promene sa obzirom na to da su sovjetski tenkovi već krenuli ka Jugoslaviji, odnosno da je Tito i ovako i onako bio od Staljina odabran i obučen da za njegov račun i podigne taj ustanak na kraju krajeva. Uostalom, god da su se pojavili sovjetski tenkovi se desila jedna te ista stvar, bez obzira na Engleze, Čerčila, odnosno njihove spletke i to večito poturanje drugih da umesto njih ginu. Prema tome, ja Engleze vidim onakvima kakvi jesu, kakvi su uvek bili, i kakvi će biti dok ih bude, odnosno nemam nikakvih iluzija o njima, niti sam ikada imao. Međutim plašim se i to prosto moram da istaknem, da vi u nedostatku pravih informacija mešate Staljinovu sovjetiju i Rusiju, dok su to za mene bukvalno dva različita Univerzuma, uvek bila i biće...
Preporuke:
1
4
46 subota, 02 maj 2020 21:31
NB
Tekst je zaista dobar, i osnovna postavka, motiv, i argumentacija.

Suva je istina da je na delu histerija protiv Crkve. Mržnja, čiju dublju pozadinu nije teško razlučiti.

Zanimljiv je argument jednog komentatora,da je reč o pozivanju na zakon. Pa narvano, to je bila argumenatcija većine optuženih u Nirnbergu.

I tačno je, i vrlo je dobro da se naglasi, priča o tome kako su policijske službe u Beogradu tokom okupacije navodno molile da ih ne zasipaju dostavama, je nesumnjivo zlonamerna propagada, koju je, iznenadiće te se, sistematski širio Milorad Ekmečić.
Preporuke:
3
0
47 nedelja, 03 maj 2020 11:17
Deksi
Kada sve to znamo,pitanje je kako se obracunati sa tim sljamom?
Preporuke:
3
0
48 subota, 09 maj 2020 10:00
...
Čitam pre neki dan da je neko u jednom veliko gradu u SAD procurio na internetu adrese i poruke doušnika koji su prijavljivali komšije misleći da im je poziv anoniman. Sada kažu da ne smeju da izadju iz kuče jer se plaše za svoju bezbednost. Ovi štakori u Srbiji koji to rade neka obrate pažnju.
Preporuke:
0
0
49 subota, 09 maj 2020 12:06
mira
Gospodine Antonicu, srecna sam sto postoje intelektualci kao sto ste vi. To znaci da necemo propasti ni kao narod, ni kao ljudi.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner