уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Избори у САД - и зашто ће Сандерс победити (барем) унутар Демократске странке?

Kоментари (154) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 05 фебруар 2020 02:11
pravi pera
Sandersu nikad nece dopustiti da bude kandidat Demokratske stranke.
Препоруке:
48
5
2 среда, 05 фебруар 2020 05:44
ribaldson
Klintonovi vec decenijama neresive probleme resavaju ubistvima. Sanders treba dobro da se cuva, a najvise od svojih Demokrata.
Препоруке:
69
1
3 среда, 05 фебруар 2020 08:57
милан
И залагао се за бомбардовање Србије 99г.
Препоруке:
40
6
4 среда, 05 фебруар 2020 08:58
moje mišljenje
Nisam sigurna da će Sanders pobediti, ali bi bilo dobro.
Препоруке:
30
5
5 среда, 05 фебруар 2020 09:22
sumnjam
hm, procene autora mi više deluju kao spisak lepih želja....daj bože da bude tako

velike sile retko menjaju ranije donešene strategije i odluke u datom regionu koje su dobro osmišljene. menjaju ih jedino pod izrazito negativnim razvojem na terenu (kad se amirikanci počnu vraćati u plastičnim kesama).

Na balkanu, zdrava logika njima kaže: "Srbi su vam neprijatelji" (ko to ne veruje neka čita makijavelija, malo primitivnog ali ubistveno preciznog autora). Kada se tu doda još rusofilsko-pravoslavna tradicija srba.... američka politika prema nama se neće bitinije menjati vodio je sanders ili neko treći

inače, pozdrav autoru za njegove tekstove
Препоруке:
35
4
6 среда, 05 фебруар 2020 09:53
Reddy
Iako sam opredeljen za Bernija Sendersa preoptimistično je očekivati d bi takav političar mogao promeniti političko-industrijsku konstelaciju samih SAD. Komponovane na takvim osnovama SAD se jednostavno ne mogu revolucionrno menjati. To bi izazvalo velike društvene potrese. Takav eventulni zaokret ne može izvesti jedan predsednik, pogotovo u godinama u kojima se Senders nalazi već samo i jedino politička partija sa odgovarajućim programom koji bi izražavao želje i zahteve većeg dela nroda. Za sada je takav scenario relativno daleko no ne kažem da se stvari ne kreću u tom smeru. Potreban je ideološki vektor...
Препоруке:
45
6
7 среда, 05 фебруар 2020 11:06
хејтер
Дај боже да Сандерс буде председник САД-а.
Друга занимљива ствар,
зар je могуће да је Левичар,антиглобалиста Сандерс,али и Бајден,Хилари и остали шрафови дубоке масонске државе,чланови једне исте"демократске"странке.
Од две постојеће.
Ко ће им објаснити да је такав систем нереалан,утопијски.
Препоруке:
15
9
8 среда, 05 фебруар 2020 11:50
пензионер Цвико,
Политичка сцена у Америци је без динамике али бубри. Народу је доста а и мени .... Ко год буде победио, пут до власти посут је њиховим властитим трњем али ван Америке. Пре свега ту су Иран, Ирак, Сирија, Турска, Украјина. На северу Европе могуће је да неко изазове инцидент и Америку умеша у то. Можда ће то бити и неке снаге из америчког политичког подземља....
Препоруке:
19
11
9 среда, 05 фебруар 2020 12:17
Oliver Kromvel
Srbi jedno moraju da shvate velike i moćne države donose 20,30 godina unapred svoje geopolitičke strategije modifikuju ih u hodu ali suštinu ne menjaju mi smo Amerikancima neprijatelji i saveznici Rusa tako nas oni gledaju iz svoje vizure i to se neće promeniti čak i ako bi Bogoljub Karić postao predsednik Amerike.Umesto što gubimo vreme analizirajući unutar političke igre duboke države bolje da gledamo kako da sredimo svoje dvorište i kako da pobedimo njihovu najamnu pešadiju u vidu raznih Šiptara,Hrvata,Muslimana,Bugara i sličnih satelitskih vazala ako to uradimo i naš položaj će se promeniti pa neće ni biti bitno ko vlada Amerikom.
Препоруке:
47
5
10 среда, 05 фебруар 2020 12:36
Спиридон
Као неко ко наравно навија да победи Берни Сандерс, чини ми се да под један стављање њега и Трампа у исти анти-империјалистички кош просто не одговара истини. Ако неко жели да види ружно и потпуно огољено лице америчког империјализма, нека само посматра шта Трамп ради. Апологије како није почео ниједан рат су крајње погрешне, односно ено вам изјава управо Берни Сандерса када је Трампово понашање како на Блиском Истоку где је поново увео санкције Ирану, довео цео регион на границу сукоба са тиме, убиством Сулејманија и подршци Саудијима и Емиратима да дивљају около, односно са ониме што је управо урадио када је тај његов план за Палестину у питању, тј пребацивањем амбасаде у Јерусалим. Такође не треба заборавити, ни Венецуелу где је Трампова администрација учинила све да доведе своју марионету у виду Гваидоа, односно да организује преврат и смени Мадура. Извињавам се али то је потпуно супротно од политике Берни Сандерса, и ту никакве приче о тој некој као дубокој држави не помажу...
Препоруке:
29
38
11 среда, 05 фебруар 2020 12:49
Спиридон
@ moje mišljenje
Nisam sigurna da će Sanders pobediti, ali bi bilo dobro
У самој странци можда, међутим Сандерс је кандидат кога прижељкује Трамп, зато што му савршено одговара да плаши ону своју руљу како долазе комунисти, како ће уништити Америку, и све остало из његовог репертоара. Када се каже у тексту да Сандерс боље стоји у анкетама од Трампа, заборавља се основна ствар а то је да су то истраживања јавног мњења за целу Америку као целину. Наиме, понета приче и јесте у томе, да ће Американци који нису за Трампа гласати за било кога тј Vote blue no matter who парола, јер оно што он тамо ради је за њих најгори могући ужас у ријалити Twitter циркус издању, тј добили су и они свог Вучића. Међутим, проблем је да се све решава у три или четири тзв swing или purple states, то јест анкете на националном нивоу не значе ама баш ништа. Источна и Западна обала гласају против Трампа, забити а посебно оне на југу за њега, тј све се врти око оних држава које су ни тамо ни овамо...
Препоруке:
18
38
12 среда, 05 фебруар 2020 13:26
Цмок То рон то
Тако је Павловићу.Говор Трампа је јасан а Меланија ..супер.
Препоруке:
9
5
13 среда, 05 фебруар 2020 13:53
Марко БГ
Берни Сандерс се отворено залагао за интервенцију на Косову и истеривање Србије одатле, с аргументом да је Србија протерала 800.000 Албанаца одатле и "користила силовање као метод ратовања". Претражите Јутјуб, па ћете видети. Он жели да повуче трупе из оних делова света где амерички војници могу да погину, али пошто се то не дешава приликом бомбардовања и растакања Југославије, данас Србије, он би, вероватно, повукао трупе из других кризних подручја и ангажовао се на тоталном уништењу Србије.
Препоруке:
46
8
14 среда, 05 фебруар 2020 13:59
итд или ...
Ужасно много поједностављена везано за Трампа, на које с обзиром да долазе од коментатора Спиридона, не треба обраћати пажњу, његово право на став, али што се шансе за Сандерса тиче, нема шансе, његов избор би потопио Демократе тј Клинтонове и злочиначку екипу! Друго он има стигму комунисте а то је тамо бабарога фора, на томе годинама изграђују свој војноиндустријски комплекс, да тај исти комплекс дозволи да Сандерс дође - нема шансе! Трампа ће гледати по други пут, штагод демократе (злочинци) покушали. Врло је занимљиво иначе да је Обама добио Ноб награду за мир а то је амерички председник који је у историји највише бомби бацио, то је све демократско наслеђе, ако изуземемо Монику Левински и бомбардовање Србије! Бити у СРбији а навијати за демократе у САД - мени је самоубиствено! Не разумем те сентименте везане за демократе па макар и за Сандерска, који нема шансе.
Препоруке:
40
7
15 среда, 05 фебруар 2020 14:03
итд или ...
Врло валидна констатација у корист Трампа

"Када је Трамп издржао први мандат без рата (јесте бацио 100 ракета на Сирију и убио Сулејманија али ништа више од тога), готово је извесно да неће узроковати сукоб ни у наредних 4 године ако победи на изборима"

која се занемарује код нас.
Препоруке:
23
4
16 среда, 05 фебруар 2020 14:36
Орфелин
WHO IS BERNIE SANDERS
Уважени читаоци НСПМ и Бранка Павловића,
уколико желите да уравнотежите информације о Сандерсу препоручујем следећу објаву:

Alexander Azadgan
LIBERALISM'S HYPOCRISY: A CASE STUDY OF THE AMERICAN SENATOR BERNIE SANDERS

So you still believe Bernie Sanders (the 2016 and now the 2020 presidential candidate) is an anti-establishment/anti-war politician?

1. He voted in favor of use of force (euphemism for bombing) 12 sovereign nations that never represented a threat to the U.S.:

1) Afghanistan.
2) Lebanon.
3) Libya.
4) Palestine.
5) Somalia.
6) Syria.
7) Yemen.
8) Yugoslavia.
9) Haiti.
10) Liberia.
11) Zaire (Congo).
12) Sudan.


Извор:
https://katehon.com/article/liberalisms-hypocrisy-case-study-american-senator-bernie-sanders

Срећно. [,]
Препоруке:
48
5
17 среда, 05 фебруар 2020 15:07
@Reddy
Pravo medj rogovI.
Otprilike tokom 30-tih godina devetnestog veka chikE, Rokefeleri, Karnegi, Rotshildi i drugi bogom darovani i postavljeni su iscrtali, nacrtali i UTEMELJILI dUalni obrazovni sistem, PRIVATNI za VLADAJUCU klasu i papreno skUp pored drzhavnog koji je besplatan i koji kmetove UCHI da radU i slUshaYU a oni PRVI da VLADAJU.
Препоруке:
31
5
18 среда, 05 фебруар 2020 15:30
蟲害
Reddy,

Upravo tako, Sandersove ideje o podizanju minimalne plate su dobre, kao i još mnoge druge, ali SAD same po sebi toliko čvrsto uvezane sa finansijskom oligarhijom čije berzanske manipulacije podržava samo enormna emisija novca. To je jedan pravi pravcati mehur od sapunice. Nije reč samo o Sandersovim godinama i strukturi Demokratske partije, već i o tome što se bojim da je period od 8 godina vlasti, koliko traju dva mandata ipak prekratak za neku suštinsku podršku. Ali opet, sama činjenica da je neko u SAD ko pretenduje na izbore sebe predstavlja kao socijalistu uspeh je po sebi. A ovo što priča Spiridon o Sandersu kao idealnom kandidatu za Trampa je totalna glupost. Pa upravo Sanders ima šanse da privuče glasove osiromašene radničke klase koja je stradala usled deindustrijalizacije, a koja je bila bitna za dolazak Trampa na vlast.
Препоруке:
23
5
19 среда, 05 фебруар 2020 15:50
браша
А мож`бит` и неће ? А како стоје комунисти и социјалисти у САД ?
Ал` једно не могу да разумем. Како нико да крене у кампању са идејом да се поједностави тај `амерички` језик (па кад од српског може `бхс`, што не би слично и од енглеског). Па да сва деца лако науче да читају и пишу. Траже нове Тесле, а неће да узму његово писмо, којим је учио да чита и пише ?
Препоруке:
5
5
20 среда, 05 фебруар 2020 16:32
Спиридон
@ итд или ...
Ужасно много поједностављена везано за Трампа,

Госпођо ваше непознавање неких основних ствари када је Америка у питању је скоро па невероватно. Синоћ вам је био тув State od the Union говор у Конгресу, и Трамп је као свог госта позвао ни мање ни више већ Хуана Гвајдоа, што је срамотно али вама очигледно прихватљиво. Није у питању само убиство Сулејманија, у питању је и скаредан план за Палестину, који је направљен без учешћа самих Палестинаца тј да би га они одбили и да Нетањаху може са војском да уђе на Западну обалу. Ја иначе о томе, тј коалицији Израел-Сауди-УАЕ-Египат тј том плану причам од 2017. године, можете да проверите. Такође увео је санкције Ирану, подржава бруталну агресију Саудија на Јемен где је хуманитарна катастрофа невиђених размера о којој сви ћуте. Када је Ирак рекао да Американци и њихове трупе оду, запретио им је санкцијама, односно да више неће моћи да продају нафту. Какве то везе има са Сандерсом...?!!
Препоруке:
20
29
21 среда, 05 фебруар 2020 16:33
Спиридон
@ 蟲害
Reddy,

Upravo tako, Sandersove ideje o podizanju minimalne plate su dobre, kao i još mnoge druge, ali SAD same po sebi toliko čvrsto uvezane sa finansijskom oligarhijom čije berzanske manipulacije podržava samo enormna emisija novca.

Чика Редиша, хвалите по вашем добром старом обичају сами себе, само под другим надимком...
Препоруке:
8
25
22 среда, 05 фебруар 2020 16:41
Спиридон
@ 蟲害

A ovo što priča Spiridon o Sandersu kao idealnom kandidatu za Trampa je totalna glupost. Pa upravo Sanders ima šanse da privuče glasove osiromašene radničke klase koja je stradala usled deindustrijalizacije, a koja je bila bitna za dolazak Trampa na vlast.

Оставите се чика Редиша титоистичких флоскула под број један о некаквој сромашној радничкој класи у Америци 2020. Под два Трамп сам навија за Бернија, јер се плаши Бајдена управо зато јер је Џо исто тако популаран у Rust belt-u. Међутим за разлику од Бернија он има енормну популарност код црнаца, што је Бернију рак рана тј ужасно је непопуларан и то је главни разлог зашто Берни заостаје толико у Јужној Каролини. Симплификујте америчку политику, односно по обичају своје жеље пројектујете на њих тамо...
Препоруке:
13
21
23 среда, 05 фебруар 2020 16:55
Спиридон
@ итд или...

Такође, пошто видим да се не разумете, објаснићу вам пар ствари. Дакле амерички тв Пинк тј Информер се зове Фокс њуз, односно то је телевизија коју Трамп гледа непрекидно 24/7, где се јавља свака два дана у јутарњи програм тј у Fox & Friends, односно где свако вече у ударном термину има своју емисију Шон Хенити за кога је Драган Ј. Вучичевић непристрасан када је власт у Србији у питању. Када је била ова ситуација пре месец дана са Ираном, дан и ноћ су арлаукали да их сравне са земљом, да бомбардују Техран, односно један од главних разлога за ону трагедију са украјинским авионом је што је Хенити рекао а Иранци то очигледно гледали, да су полетели B52 бомбардери да сравне нуклеарне објекте у Ирану са земљом.
Ево вам снимка а овај други вам је Линдзи Грејем уз Мич МекКонела најближи савезник Трампа у Сенату...
https://rumble.com/v8ntw9-sean-hannity-b-52-bombers-en-route-to-mideast-to-annihilate-irans-illicit-n.html
Дакле ово су ти које ви волите...
Аферим...!??
Препоруке:
11
27
24 среда, 05 фебруар 2020 17:13
Antigona@Orfelin
Onda je po toj logici bolje što kod nas vlada Vučić, nego Jeremić na primer ili ne daj Bože Jovo Bakić?

Tramp je tobož nezavistan od vojnoindustrijskog kompleksa, NATO pakta i duboke države, a Sanders je pokvareni komunista, doktor smrti i uzrok propasti?

Džaba vam sve što ste pročitali kad izvlačite pogrešne zaključke.
Препоруке:
6
14
25 среда, 05 фебруар 2020 17:16
Istorija je jako, jako spora
a proces uspostavljanja istorijskih CHINJENICA je neUporedivo sporiji i duzhi.
Zadnji Predsednik Suverene Srbije ce za stotinjak godina biti obelezhen kao "igrach" koji je navUko petoglavU azhdaYU na tanki led kad su josh uvek bili pod uticajOm triYUmfalizma i lazhnog osecanja superiornosti. NavUko ih je na vrh Himalaja i nije vazhno dje se okrenU, SVI pUtici i pUtanje vodaYU nizbrdo.
Samo ONI znaYU shta bi dali da mogu vrnUti tochkic istorije pred "kraj" Istorije.
Препоруке:
5
10
26 среда, 05 фебруар 2020 17:51
Спиридон
@ Орфелин
WHO IS BERNIE SANDERS
Уважени читаоци НСПМ и Бранка Павловића,
уколико желите да уравнотежите информације о Сандерсу препоручујем следећу објаву:
1. He voted in favor of use of force (euphemism for bombing) 12 sovereign nations that never represented a threat to the U.S.:

...
2) Lebanon.
...
4) Palestine.

Колико ја знам Американци су бомбардовали Либан као одмазду за онај напад Хизба тамо пре скоро па 40 година, када Берни није ни био у Конгресу, а под два Америка не признаје Палестину као државу, те нису ни могли да их бомбардују а Берни је иако јеврејског порекла практично једини политичар тамо који критикује Израел за оно што они раде. Ко год да је састављао ту листу, је нешто побркао очигледно...
Препоруке:
9
32
27 среда, 05 фебруар 2020 18:12
Марк Твен
Сваки човек има страњицу и мишљење.
Препоруке:
13
2
28 среда, 05 фебруар 2020 18:33
Reddy
Dragi Spiriša,

gubiti vreme na paranoika nije moja strast. Nisam nikakav kineski kukac, Ovo je info za druge...
Препоруке:
21
8
29 среда, 05 фебруар 2020 18:43
Aleksandar
Gospodina Pavlovića veoma cenim i volim da ga slušam i čitam.Međutim,što se tiče raznih izbornih prognoza ,često greši.Pre četiri godine je u ovo vreme u "Politici" napisao da Tramp neće biti ni nominovan.Nedavno su on i Aleksandar Pavić na Srbin info izjavili da će u drugom krugu pobediti Kolinda.I ja mislim da je Sanders najbolji kandidat Demokrata kako za svet tako i za SAD.Ali on nema nikakvih šansi,ima 80 godina,prošle godine je imao srčani udar,Jevrejin je...Evo, već na prvom koraku Pavlović je omanuo u prognozi. U Ajovi je pobedio Butidžidž,mnogo mlađi kandidat,uz to i deklarisani homoseksualac.Mislim da će on i biti na kraju kandidat,ali će svejedno pobediti Tramp.Što se tiče drugog mandata,Tramp će i dalje biti pod pritiskom.Pa i Nikson je osvojio drugi mandat sa neviđenom razlikom(mislim da je dobio 46-47 država),pa su ga smenili kad je postao smetnja pravim upravljačima SAD.
Препоруке:
18
4
30 среда, 05 фебруар 2020 19:15
Спиридон
@ Reddy

Чика Редиша, терате ме сад вероватно да вам нађем потпуно исте коментаре вас двојице, приче о брадоњама, цинцарима, каљавим србијанским опанцима, геџама, гегулама, паланци, и свему осталом из тог вашег ad hominem репертоара. Нахватао сам вас већ више пута да то радите, последњи пут пре пет дана када сте били тај кинески кукац, sting и Reddy, односно пре тога као Hermesa, Reddy-a, Red Ice Dice-a i ***, о оним вашим препознатљивим !?!?!? форама да не причамо. Колико схватам Reddy је главни надимак а ови остали по потреби, када треба певати терцу самоме себи...
Препоруке:
8
21
31 среда, 05 фебруар 2020 19:16
Sve i azbUchno SVE shto
vidjate i slUshate u vezi politikA je SUPROTNO od onoga na shta mozhe da lichi isprva.
Naravno osobe koje ne mislU ili nevolU da mislu imaju prednost nad onim koji koriste te sposobnosti.
Препоруке:
3
2
32 среда, 05 фебруар 2020 19:27
Gojira
Да су у Демократској Партији имали памети, Сандерса би истакли као кандидата на прошлим изборима. Он би са Трампом тада обрисао патос. Кључ Трампове побједе су били гласови незадовољних грађана из сиромашнијих кругова. Они би сви редом гласали за Сандерса. Али пошто су им демократе пљунуле у лице, понудивши им вјероватно најгору могућу опцију у историји америчких предсједничких избора, они су из револта сви гласали за Трампа. Ово је донекле слично ситуацији на предсједничим изборима у Србији 2012. године, кад је дио људи који су били сити очајне власти ДС-а, оличене у Тадићу, или гласали за Тому или били бијели листићи.

Елем, чини се да су 4 године Трамповог мандата консолидовале његову позицију, те нисам сигуран да Сандерс овај пут може да га добије. Наравно, Сандерс ће имати јако тежак задатак да прво побједи Бајдена. Он долази из исте кухиње која га је поразила са далеко горим кандидатом прошли пут.
Препоруке:
15
3
33 среда, 05 фебруар 2020 19:31
Рђосав
- победиће онаi хомосексуалац.

- Демократе упорно иду с мањинцима: лансирали су полу-Црнца (Обама, успешно), лансирали су жену (неуспешно) - сад лансираiу iедног "весељака"...
Препоруке:
27
3
34 среда, 05 фебруар 2020 19:39
itd ili...
Da ne ulazim u licne stvari I iskustvva Spiridone odsluajte Davinica koji je goddinama ziveo u SAD u Cirilici o Trampu, pa se javite. Vase sve "znanje" je upitno tako I ovimpovodom.
Препоруке:
14
6
35 среда, 05 фебруар 2020 19:55
Спиридон
@ Aleksandar
Što se tiče drugog mandata,Tramp će i dalje biti pod pritiskom.Pa i Nikson je osvojio drugi mandat sa neviđenom razlikom(mislim da je dobio 46-47 država),pa su ga smenili kad je postao smetnja pravim upravljačima SAD.

Нису га под један сменили, већ је дао оставку пре тзв суђења у Сенату, односно чак није формално ни усвојена оптужница звана импичмент у самом Конгресу. Поднео је оставку не зато што је сметао тим неким као управљачима, већ зато што је послао тзв plumbers екипу да провали у зграду звану Watergate, где је био DNC тј штаб демократа а све то пред изборе 1972 године. Такође за Трампа не постоји било какав притисак од стране демократа у Конгресу или било где у медијима да он почне било какав рат или било шта слично, односно сви су у паничном страху управо од супротног па је Конгрес усвојио резолуцију пре месец дана, која њему када би прошла Сенат онемогућава да сам без одлуке Конгреса прави глупости по свету, почиње ратове ило било шта слично
Препоруке:
6
21
36 среда, 05 фебруар 2020 20:00
sting
Dragi Spiriša,

paranoja je ozbiljna boljka...
Препоруке:
22
7
37 среда, 05 фебруар 2020 20:01
драго_ца
Марк Твен: "Да избори могу нешто да промене били би укинути."

Био је довољан један дан да прогнозе г.Павловића буду оповргнуте. Избори у Ајови су (изгледа) намештени а Берни ћути. Исто тако је ћутао и када су га његови елиминисали у корист Хилари. Берни је део естаблишмента и ради шта му се каже.

Изненађен сам да човек калибра г. Павловића има тако наивне ставове у вези глобалне политике.

Коментар "Olivera Kromvela" одскаче од просека. Мој наклон.
Препоруке:
21
2
38 среда, 05 фебруар 2020 20:01
Спиридон
@ итд или...

Као што вам рекох на једној другој теми, пратим и то редовно оно што се дешава тамо, и не видим зашто бих слушао било кога на кога се ви позивате ако умем и сам све да видим и да чујем. Поштујем мишљење датог господина, али просто имам своје сопствено на основу увида у ситуацију тј на основу чињеница. Такође, ако ви сматрате да нешто грешим, изволите наведите било који аргумент, позовите се на било какав валидан извор, цитирајте нешто, наведите неки пример из историје, и ја ћу вас саслушати пажљиво. Међутим, ви по обичају мене оптужите да нешто лоше представљам, а да сами не кажете ништа конкретно против тога, тј све се своди на вашу паушалну оцену. Мислим да то није примерен начин комуникације, јер не води смисленој или аргументованој расправи, већ нечему другом...
Препоруке:
7
25
39 среда, 05 фебруар 2020 20:06
пензионер Цвико,
Људи што сте толико запели за Сандерса и Трампа? Да ли можемо да утичемо на изборе у Америци? Не! Биће како буде. Ово је сигурно. Сандерс, видите га на слици. ухватио се једном руком за главу. Ако га изаберу и две руке биће му мало. Проблем америчке економије може да реши само ерупција у парку Јелоустон или она пукотина у Калифорнији. Такве ситуације могу да створе услове за битне друштвене промене. Да се кандидују, Маркс, Енгелс, Лењин, Тито нико од њих у Америци не би прошао ма колико обећавали боље услове за живот. Просто и једноставно, у Америци народ не размишља као ми. Имају своје аршине. Зато ми верујте, биће како буде.
Препоруке:
10
13
40 среда, 05 фебруар 2020 20:11
итд или ...
Спиридоне ви изгледа не примећујете нијансе, дакле не волим Трампа, али јако мрзим Клинтонове јер су ме бомбардовали, задњи пут када сам погледала Клинтонови су били и остали у странци Бернија Сандерса.
Препоруке:
21
2
41 среда, 05 фебруар 2020 20:21
Спиридон
@ драго_ца
Био је довољан један дан да прогнозе г.Павловића буду оповргнуте. Избори у Ајови су (изгледа) намештени а Берни ћути.

Избори у Ајови су управо онакви каквим су их предвиделе све живе анкете и то већ месецима, сваки месец по њих пет. То што су демократе из Ајове инсталирале за резултате избора, а све да и они покажу чари дигитализије, неку глупу апликацију а да је нису никада тестирали нити проверили има ли грешке тј да ли багује, нема везе са тиме. У преводу Трамп који би Бернија за противника сада ложи народ преко своје пропаганде, јер се плаши Бајдена.
Такође, то да Mayor Pete има убедљиво највећу подршку у Ајови се зна месецима и распредано је надугачко и нашироко, као и то што је Бајден тамо слаб, односно што је Ејми Клобучар изненађујуће добра. Све у свему сви су очекивали овакав резултат, а Берни је чак и боље прошао него што су прогнозе показивале тј он и Mayor Pete су практично сами на врху, Лиз Ворен трећа као што је и предвиђено а Бајден четврти...
Препоруке:
4
23
42 среда, 05 фебруар 2020 20:30
итд или ...
Спиридоне да вам не бих објашњавала упућујем вас на Давинића у Ћирлици са темом ОВК верујем да је сјајно описао некада и сада политичку ситуацију у САД, ја не желим да играм по вашим правилима, да се са вама играм пинг понг коментарима од 1000 карактера, немам времена а ни воље. Па као што ви мени линкове посласте, ето да узвратим и ја вама сугестијом за емисију и једног од учесника.
Препоруке:
16
3
43 среда, 05 фебруар 2020 20:38
@Spiridon
A Pit Butidžidž, kakve su njegove šanse?
Препоруке:
9
9
44 среда, 05 фебруар 2020 21:34
Орфелин
@ Antigona
1.Onda je po toj logici bolje... – По којој логици? Мојој? Сматрам да је Vhuçi злодух, Јеремић опортуниста а Ј. Бакић поодавно сазрео за катран и перје.
2.Tramp je tobož nezavistan... a Sanders je pokvareni komunista... – Ко то тврди? Свакако не моја маленкост. Успут. по срп. правопису је правилно – независан а независтан је човек који не пати од зависти.
3.Džaba vam sve što ste pročitali kad izvlačite pogrešne zaključke – Да ли се мој предлог читаоцима да упоредe поглед на Сандерса који нуди Б. Павловић са још једним тумачењем, може назвати „извлачењем погрешних закључака“? Тешко.
PS – У мојим годинама се много шта може разумети узалудно. Толико о „џабалуку“. [,]
Препоруке:
10
4
45 среда, 05 фебруар 2020 21:42
Спиридон
@ итд или...

Госпођо драга, ја сам вам само послао линк за нешто што сам описао у том истом коментару, чисто за потврду својих речи, да не испадне да измишљам нешто. Ви мене дакле упућујете ако сам вас донро схватип да ћу боље сазнати шта се дешава у Америци ако будем гледао тог Давинића у Ћирилици...?!! Потпуно невероватно али заиста...!? Значи уместо што пратим ситуацију тамо на њиховим медијима, ја да све сазнам на код Миломира Марића у емисији!?? Сачекајте, зар ви не умете својим речима да изнесете своје ставове и да их подупрете валидним аргументима. Извињавам се али ја водим расправу не са Давинићим, већ са вама. Извињавам се али заиста, али ако ви сами нисте дакле у стању да образложите оно што мислите, онда немојте ни коментарисати, односно немојте причати да ја симплификујем и лоше представљам било шта, пошто очигледно не познајете тематику. Свако добро вам желим...
Препоруке:
7
23
46 среда, 05 фебруар 2020 21:51
синиша
Ја наравно не знам да ли се Русија, Кина, Украјина мешали у изборе 2016. године. Можда и нису, али заиста не видим чему би водила још једна претпоставка без директник и несумљивих доказа или барем логике.

Са друге стране Хилари јесте несумљиво антисемита, баш као и Обама и Бајден. Можда и нису, али у Израелу их тако третирају.

Дакле може се десити да на следећим изборима осим Кине и Русије буде мешања и од стране Израела, а то значи и Зеленског, јер у Израелу седи Коломојски, његов спонзор и шеф.

Међутим, Сандерс такође није омиљен у Израелу због подржке Арапима и уопште муслиманима.

Он, Сандерс, рачуна на подршку Латиноса, али ту је Кастро, Жена, али ту је Ворен, афроамериканаца ( предлаже бесплатно школовање црнцима ) али ту је и њихов представник, хомосексуалаца, али ту је Бутеџеџ, тако да демократе изгледа више брину да спрече Сандерса него републиканце.

Комплетна стратегија избора је да се узму Сандерсу гласоцви за демократску номинацију.

А у финалу, ко зна.
Препоруке:
6
8
47 среда, 05 фебруар 2020 21:52
Спиридон
@ @Spiridon
A Pit Butidžidž, kakve su njegove šanse?

Одлично питање. Дакле он као он је убедљиво најобразованији и најелоквентнији од свих њих и то за три копља. Био је у Авганистану, што њима тамо значи невиђено много. Међутим, има проблем са црнцима, односно подршка у том делу бирачког тела не постоји али буквално, плус је хомосексуалац што ма колико они тамо трубили како то фол подржавају значи да неће гомила људи да га гласа. Била је прекјуче комична сцена у Ајови, где је девојка која је гласала за њега скапирала да је он геј, и хтела да врати свој глас. Навијам свим срцем за Бернија, Лиз Ворен ми је ок али ни прићи Бернију, Пит има ту тзв флип-флоп фору тј добро јутро чаршијо на све четири стране, плус му лову дају они са много пара, и на крају Uncle Joe чија ми је политика одбојна али га тамо јако цене, јер је остао то што јесте и поред ове приче коју Трамп надувава о његовом сину. Реално једини може да добије Трампа, Берни је идеалан за плашење народа...
Препоруке:
6
25
48 среда, 05 фебруар 2020 22:36
Спиридон
@ итд или...
Спиридоне ви изгледа не примећујете нијансе, дакле не волим Трампа, али јако мрзим Клинтонове јер су ме бомбардовали, задњи пут када сам погледала Клинтонови су били и остали у странци Бернија Сандерса.

Госпођо ви се слабо али заиста разумете у ондашњу политику, јер вам је Берни не годинама већ деценијама био тзв независни конгресмен тј сенатор, односно тек је ваљда пред прошле изборе година отишао да буде члан тзв Демократског кокуса да би могао уопшзе да иде на тзв Primaries тј да не буде кандидат без партије, па је опет морао пред ове изборе да потпише неку нову њихову фору за DNC. Па зар толико не знате, да се Хилари огласила из пензије пре месец дана и нагрдила њега и његову кандидатуру али на пасја кола. Немојте улазити сто пута вам већ објашњавам у расправу у којој не знате ништа, сем да се хватате за једну од оних ваших пет или шест тема као сада што сте урадили. Схватите, свет је мало компликованији него што га ви у свом незнању очигледно видите...
Препоруке:
6
23
49 среда, 05 фебруар 2020 23:24
Спиридон
@ Орфелин

Листа је погрешна и очигледно направљена од некога ко се не разуме превише у оно што говори, јер то је са све Либаном или Палестином и више него очигледно, а да сад не помињемо како се гласање за ратове и бомбардовања десило у само пар наврата, док дата листа има 12 држава са све Хаитијем или Заиром приде које чак нисам ни поменуо први пут. Погледајте мало боље секцију About us, на том сајту и све ће вам се само касти, мислим одакле ветар дува...
Препоруке:
3
28
50 четвртак, 06 фебруар 2020 09:07
Antigona@Orfelin
Nemam dobar razlog bilo kome da zavidim na ovom sajtu, pa ni vama, jer vas i ne poznajem. Ovde su svi manje ili više anonimni.
Ipak, moguće je da ste mlađi, lepši, obrazovaniji od mene.
Potpuno je besmislen vaš komentar ispunjen mržnjom i sujetom.
Zabadava, džaba, uzalud...kako god vam drago, suštinu je da hvaljeni Tramp više puta na ovom portalu, nije ništa drugo do Vučić u malom, a da Sanders to ipak nije.
Nezavisan, hala što ste me ispravili, znači slobodan i samostalan.
Da li vi to jeste?!
Препоруке:
6
11
51 четвртак, 06 фебруар 2020 09:59
@Спиридон
Госпођа очигледно ради за УДБУ или за неку 'агенцију' одељење Исток, јер на врло перфидан начин, користећи се шифрама и ник нејмовима са именима мојих предака које омаловажава у својим коментарима, жели нешто да постигне, што нема никакве везе са овом или било којом расправом на порталу, али има са непресушном жељом за доминацијом и елиминацијом сваког другачијег става на било коју тему. Јесте, моји преци су били имућни сељаци, и шта с тим? Да ли то пише у мом досијеу?Да сам ја на јавној функцији такво понашење би било донекле разумљиво, чак и примерено, свака критика власти је пожељна, али како то није случај, онда је очигледно да има неки голем проблем у глави стављајући мене у исти кош са онима против којих се тобож бори. Зато не трпи не само ваше мишљење, већ ни вас.
Препоруке:
6
17
52 четвртак, 06 фебруар 2020 10:12
Спиридон
@ итд или...
упућујем вас на Давинића у Ћирлици

Ево госпођо, дакле послушао сам шта сте рекли и сад тек схватам под један да је тај Давинић онај исти човек који је био Динкићев министар, тј афера сателит. Дакле, зашто мислите да он седећи у Београду као пензионер има бољи увид од било кога ко прати иоле озбиљније дешавања тамо?! Зато што вам је поменуо дубоку државу и Клинтонове да погађам. Елем, дубоку државу нико живи није помињао нигде у Америци до пролећа 2017. године. Међутим, онда иста она групација медија која је причала да долази Трамп спасилац који исушује мочвару, а на челу са Алекс Џоунсом и сличнима му, а да би оправдала раскорак између реалности и некадашњих бомбастичних најава, убацује тог тајног а мистериозног непријатеља који ровари тј подмеће му клипове под точкове. Истог секунда као по команди, сви крећу да причају о томе и данас не можете наћи нигде било какав апологетски текст о Трампу да те приче и оне о Клинтоновима нема...
Препоруке:
5
22
53 четвртак, 06 фебруар 2020 10:15
Спиридон
@ итд или...

Дубока држава барем у оном облику у којој је описују медији које ви пратите не постоји јако и је жао, а Хилари је госпођо у пензији, и нико је не зарезује али два посто, нити се за ишта пита у било ком облику. Јавила се два или три пута у протеклих годину дана, имала један интервју код Рејчел на МСНБЦ око импичмента, крај приче. Чим се јави, сви живи и то они који су против Трампа, само заколутају очима и прокоментаришу да јој је паметније да ћути. Она је за њих тамо симбол пораза од Трампа и симбол једне лоше политике.
Све у свему наседате на нечију пропаганду, која вама долази са једне друге стране, или ти неко има интереса да гура Трампа и да прича глупости о његовим противницима. Ено вам оног списка овде у једном коментару са тих као 12 земаља за које је као Берни гласао да се бомбардују, иако пола њих никада није ни бомбардована а камоли да се о томе гласало негде.
Пустите зато Клинтоне и дубоку државу...
Препоруке:
7
24
54 четвртак, 06 фебруар 2020 11:05
Дарко Пејић
Само једна напомена на иначе тачну констатацију о поразу дубоке државе пре избора ако Трамп и Сандерс буду председнички кандидати. Нетачно је главног губитника оваквог исхода именовати на већ обичајни начин: ''дубока држава''.То је антидржава, дубока ил'плитка. Њено језгро је олигархија само формално америчка, у суштини глобалистичка, која је преко своје испоставе у државном апарату САД ''упрегла'' исту у сопствену политичку есхатологију (крај историје). Као што је погрешно протежере ових горе именованих звати ''суверенистима''. Они су етатисти, наша реч би била: државоградтељи. Јер, држава или постоји или не. Кад постоји она је суверена, по својој природи. Глобалисти поричу постојање државе као такве. Јер, глобалне државе на може бити (Шмит). САД су стављене у службу глобалиста, изгубивши у тој служби сопствену државу, која је као и остале, поражене њеном силом, имала да се истопи у глобалном корпорацијском систему, са самообоженом олигархијом на свом врху (Шигаљев у ''Злим дусима'').
Препоруке:
13
5
55 четвртак, 06 фебруар 2020 12:29
Спиридон
@ Дарко Пејић

Поштовани господине Пејићу, захвалан сам вам на вашем покушају дефинисања та три појма дубоке државе, суверениста, односно глобалиста, јер сте управо показали колико су исти само испразне флоскуле пропагандне провинијенције, који као такви могу одлично да послуже као симболи са којима се може манипулисати, односно све живо дефинисати и по потреби објашњавати. Дакле ставка један и ставка два су вам у очигледној колизији, односно све што сте рекли за дубоку државу важи и за државоградитеље, јер као што ви рекосте државе или има или нема, а ставка три вам је утемељена на чистој фикцији...
Препоруке:
4
18
56 четвртак, 06 фебруар 2020 13:21
итд или ...
Спиридоне, драго ми је да сте одслушали Давинића, искрено то о дубокој држави уопште није била поента или разлог зашто сам вас следећи ваш пример упутила да одгледате неку емисију, наравно увек остаје лакше да пошаљете линк неког са чијим ставовима се слажете него да у исцрпљујућим коментарима са вама, образлажем свој став, који ви још и погрешно интерпретирате. Поента је била његова оцена о Трампу, која је у врло јасној супротности са вашим доживљајима што пратите, а он и одлази тамо а и живео је 20 година радећи за УН.Ал шта Давинић зна а за аферу сателит колико знам ослобођен је.
Као што рекох, сви смо ми овде слободни људи бирамо начине комуникације и задњи пут када сам погледала нема никаквих НСПМ захтева од коментатора да се држимо Спиридонових упутстава у дијалогу. А манте ме се те ваше приче о Алексу Џонсу и томе што сте опсесивни са УДБОМ и негирањем дубоке државе, то заиста није тема за мене а вама служи да омаловажите саговорника иако није изрекао ништа на ту тему.
Препоруке:
17
3
57 четвртак, 06 фебруар 2020 13:47
Дарко Пејић
Не доводи се у питање садржинска истоветност схватања оних који користе појам дубока држава и глобалисти. Појмовно прецизирање битно је због битне садржинске различитости државе и њених непријатеља глобалне олигархије. Која може оперисати у конзервативном, либералном или социјалистичком руху, свеједно. А то могу и етатисти. Држава као таква је увек социјално територијално ограничена. Физички одредива она је какав год да је њен идеолошко-правни поредак, ограничена конкретношћу једне социјлане заједнице, увек сложене, састојеће из разних група, са легитимним интересом за опстанак, увек у међуодносу са другима; са темељом или есхатолошком загледаношћу очима те конкретности, која опет почива у моралу што из духовне сфере потиче (институционалне или ванинституционалне религиозности, личног или бога-принципа); са циљем обезбеђења оправданих интереса група који је чине и у том циљу очувања спољне независности. Свих група. Све супротно од глобалиста-чобекобогова по убеђењу и пракси.
Препоруке:
3
6
58 четвртак, 06 фебруар 2020 13:57
Дарко Пејић
Стога је истицање Трампа и Сандерса персонални израз пораза глобалиста. Јер, небитне су конкретне манифестације њихових програма. Битно је то што обојица, и кругови који их подржавају, уочавају суштину и покрећу главна питања која ометају обнову једне већ прилично разрушене државе. У та питања спадају спречавање упорног разблаживања једне конкретне америчке нације, сталним и неселективним приливом маса и увозних роба које ту социјалну средину виде само као плен; као и питање неподношљивог социјалног раслојавања које је већ довело до практичног успотављања кастинског система, и разорило сваки облик националног јединства, немогућег код толике разлике. Где опет, као плен, САД виде не формалне стране сиромашне масе већ најбогатији американци. Једно води другом и спаја се у главно питање опстанка, конкретне нације и њене привреде, које једино може да решава држава, па да би то чинила мора се обновити. Питање приоритета остаје да реше они који гласају. За једног или другог кандидата.
Препоруке:
4
4
59 четвртак, 06 фебруар 2020 14:38
Орфелин
@ Antigona
@ Спиридон

Вама никад доста. Најбоље да се међусобно дописујете. [,]
Препоруке:
19
1
60 четвртак, 06 фебруар 2020 14:52
Цмок Торонто
Напета је Америка..План Ц неће бити цмок.Мало поштовањаа за Народ ,Људе,Индивидуалце,за себе јер смо само МИ остали да нешто сањамо вечно.Треба нам један мали Корак да би кренули.Ђорђе то једини зна.Тужно..је што себе најмање познајемо.
Препоруке:
4
4
61 четвртак, 06 фебруар 2020 15:13
Дарко Пејић
Бранко поставља овим чланком суштинско питање. Чије разрешење за нас уопште не мора бити битно. Бар не кроз неко конкретно очекивање шта ће урадити за нас неко од њих двојице. Битно је са становишта потребе обнове државе не у формалном већ суштинском смислу. Постојања једног конкретног народа, који свој идентитет темељи на систему моралних вредност којима осмишљава живот, а које држава не ствара, већ чува, бранећи га ако треба и физички; односно који услове свог материјалног постојања ствара ослањајући се на себе и своје снаге, примарно; те не може постојати у условима кастинске поделе на сиромашне и богате, где сиромашни више и нису људи већ биомаса, између којих и богатих више нема ни могућности заједнице, и где богати могу доћи на идеју да ту масу замене неким другим људима, јер идентитет биомасе је небитан. Битан је само ресурс.Чиме се укида и сама држава, неодвојива од своје националне социјалне садржине. Ова два питања стоје у суштинској вези.
Препоруке:
3
6
62 четвртак, 06 фебруар 2020 15:47
Zoran
Sanders porvo nije pobedio. A drugo, ko ga vidi i na slikama, bez videa, tipican komunista, ljut besan, mase rukama, nadrndan,....
Препоруке:
5
9
63 четвртак, 06 фебруар 2020 17:28
итд или ...
Мало истраживања и није проблем Вошингтон Егзаминер пише да је Сандерс врло лако гласао у корист нелегалног бомбардовања Србије а када су протестанти дошли испред његове канцеларије, дао их је ухапсити!

Па сад ко воли нека изволи. Имате и извор па ако не верујете има црно на бело!

Госпођи као што сам ја је пре свега важно ко се како одредио према мом народу, искључиво то опредељује мој став према тим политичким креатурама, ништа друго, то је моја идеологија.

Коме је до других идеологија, ја сам заиста неинформисана за њих.
Препоруке:
17
0
64 четвртак, 06 фебруар 2020 17:32
итд или ...2
А Трамп је о бомбардовању рекао следеће (1999)

"They bombed the hell out of a country, out of the whole area, and everyone's fleeing in every different way, and nobody knows what's happening. And the deaths are going on by the thousands,"

""I would have done it a little bit differently and I know this would sound terrible, but, look at the havoc that they've wreaked in Kosovo. We can say we lost very few people - of course, we had airplanes 75,000 feet (23 kilometers) up in the air dropping bombs. But look at what we've done to that land, to those people, and the deaths that we've caused. Now, they haven't been caused with us and the allies, because we were way up in the air in planes."
Препоруке:
12
0
65 четвртак, 06 фебруар 2020 17:35
Goran Maksimovic
Milijarderi Reid Hofmann i Dimitri Mehlhorn, inace finansijeri i Klintonove i krivitvorioci izbora za Senat u Alabami 2017., preko Obamine vodje kampanje Tare McGowan, glavni su akteri ovog zameseteljstva brojanja glasova kao u Afganistanu i glavni sponzori Butigega. Toboznja "neprofitna" organizacija Acronyim koja je toboznji "investitor" u firmi Shadows (sjenke sic!) njihovo je cedo. Otuda i "zakasnenje" u sabiranju i unosenju glasova. Evo ni nakon 2 dana oni toboze nisu u stanju da izbroje vise od 96% glasova. Gle cuda, kako brojanje glasova napreduje, Gospodin Sanders se sve vise i vise priblizava Butigegu i gotovo se izjednacio sa njim u broju elektoralnih glasova (550:547)! U broju ukupnih glasova u 2. krugu Gospodin Sanders je vec sad pobjednik jer prednost od 2 500 glasova je zapravo nedostizna (44 700 : 42 200). Naravno,sakrivanjem vjerovatne pobjede Sandersakupuje se vrijeme za Butigega ne bi li on usao u izbore za New Hampshire sa psiholoskom prednoscu i bonusom pobjednika
Препоруке:
8
0
66 четвртак, 06 фебруар 2020 18:54
Спиридон
@ Goran Maksimovic
Milijarderi Reid Hofmann i Dimitri Mehlhorn, inace finansijeri i Klintonove i krivitvorioci izbora za Senat u Alabami 2017., preko Obamine vodje kampanje Tare McGowan, glavni su akteri ovog zameseteljstva brojanja glasova kao u Afganistanu i glavni sponzori Butigega. Toboznja "neprofitna" organizacija Acronyim koja je toboznji "investitor" u firmi Shadows (sjenke sic!)

Проверите прво дате наводе, пре него што их износите као такве. Ја јесам, и све се своди на мамбо-џамбо кога неко очигледно потура из неких својих разлога. Та апликација је коришћена само у Ајови, купљена је од стране локалног DNC-a, а Берни је одлично прошао са обзиром да је огромна већина анкета предвиђала да Mayor Pete добија изборе тамо, зато што је његова Индијана ту одмах иза Илиноис плота, односно структура становништва му савршено одговара...
Препоруке:
1
18
67 четвртак, 06 фебруар 2020 19:00
Спиридон
@ Орфелин
@ Antigona
@ Спиридон

Вама никад доста. Најбоље да се међусобно дописујете. [,]

Сачекајте, јесам ли навео нешто што није тачно...?! Јесте ли ви уопште проверили пре писања коментара да ли је оно што сте пренели са тог сајта тачно или није...?! Да ли сте проверили About us секцију на том сајту и видели ко вам се појављује тамо или треба да вам цртам, да наседате на нечију пропаганду. Запамтите једну ствар, све је данас роба, и са свиме се може манипулисати, односно неко користи вас и ваше виђење светске политике, да вам успут прода шта год може из својих личних потреба. Не схватате, а ја желим да се држим теме која је Америка, Берни, Трамп и предстојећи избори тамо...
Препоруке:
3
23
68 четвртак, 06 фебруар 2020 19:13
Спиридон
@ итд или...

Госпођи као што сам ја је пре свега важно ко се како одредио према мом народу, искључиво.

Одлично, то значи да подржавате напоре личног изасланика председника Трампа тј Ричарда Гренела, успостављање лета на релацији Београд - Приштина, односно овај будући договор којим ће Србија признати Косово, јер се истом том Трампу жури пред изборе, да постигне неки успех на међународном плану. Изволећу да вас подсетим тада, пошто вам је само став према вашем народу битан. Доналд Трамп нема појма где је Србија, а до сада је променио хиљаду пута своје мишљење, тј био је својевремено управо Клинтонов демократа и у то време ае дружио са њима двома. Исто тако је причао и за Ирак својевремено, па сада када они кажу Американци напоље, он им прети санкцијама, да ће морати да плате милијарду долара за војну базу, плус им је запрећено да више неће моћи да користе паре од продаје нафте, тј да ирачка Централна банка неће,моћи да користи свој рачун у Федералним резервама...
Препоруке:
2
22
69 четвртак, 06 фебруар 2020 20:14
итд или ...
Спиридоне ја са вама уопште нисам конверзирала, не знам зашто се осећате прозваним да мени ишта одговарате, да сам мислила да треба још нешто на ову тему да кажем рекла бих ви ми за то нисте потребни а понајмање ћу одговарати на теме које ми ви задајете!
Препоруке:
17
1
70 четвртак, 06 фебруар 2020 20:38
Goran Maksimović
@ Спиридон Pa znate kako, niko ne garantuje ni da Vaši izvori nisu mambo-dzambo, u tom pogledu svi mogu biti fake news mediji samo sto neko to radi primitivnije, neko rafinirano. Tačno je da je Ajova preko plota ali “major Pete” za ovaj zapažen rezultat treba ozbiljniju logistiku a ona košta. Neko je uletio sa ozbiljnijom sumom jer nije Butigeg tek onako isplivao. E sad, koja uloga mu je predvidjelna, glavna ili zeca u utrci ili specijalca na zadatku koji ne može doduše da spriječi Trampa ali može Sandersa, to ostaje da se vidi. Elem, nakon super utorka, stvari će se iskristalisati i, po meni, svi delegati osim onih Gabardove koje eventualno osvoji na Havajima ili drugdje, ići će najizglednijem kandidatu DP tj. favoritu DNC, čak i delegati Vorenove koja je lažni socijalista kao i glavnina socijaldemokratskih snaga i tobožnjih 3. puteva u zadnjih 40-50 godina.
Препоруке:
8
2
71 четвртак, 06 фебруар 2020 20:46
Спиридон
@ итд или...
Спиридоне ја са вама уопште нисам конверзирала, не знам зашто се осећате прозваним да мени ишта одговарате

Госпођо драга из вашег претходног коментара је било и више него јасно да алудирате на мене, или може бити има још неко ко вас ословаљава са госпођо, и ко вам је рекао да сте неинформисани о Америци. Немојте се правити сад невешти, ако већ правите поприлично провидне алузије на моју маленкост...
Препоруке:
0
25
72 четвртак, 06 фебруар 2020 21:12
итд или ...
Спиридоне обратите пажњу на следећи део мог коментара "да сам мислила да треба још нешто на ову тему да кажем рекла бих ви ми за то нисте потребни а понајмање ћу одговарати на теме које ми ви задајете!"
верујем да је јасан да јаснији бити не може.
Препоруке:
17
2
73 четвртак, 06 фебруар 2020 21:41
Спиридон
@ четвртак, 06 фебруар 2020 08:59 @Спиридон
Госпођа очигледно ради за УДБУ или за неку 'агенцију' одељење Исток, јер на врло перфидан начин, користећи се шифрама и ник нејмовима са именима мојих предака које омаловажава у својим коментарима, жели нешто да постигне, што нема никакве везе са овом или било којом расправом на порталу, али има са непресушном жељом за доминацијом и елиминацијом сваког другачијег става на било коју тему.

Госпођа је управо пре пола сата признала на једној другој теми, да више особа пише под њеним итд или... надимком. Не бих желео да прејудицирам закључке, али паметном је доста да закључи о каквој се особи ради... А уколико је ово што сте ви навели истинито макар и то само десети део од свега тога... Е онда је много тога јасније...
Препоруке:
2
24
74 четвртак, 06 фебруар 2020 22:00
Спиридон
@ Goran Maksimović
Tačno je da je Ajova preko plota ali “major Pete” za ovaj zapažen rezultat treba ozbiljniju logistiku a ona košta. Neko je uletio sa ozbiljnijom sumom jer nije Butigeg tek onako isplivao

Све ја то знам и већ сам написао око тога ко га тачно финансира, међутим не бих баш ишао дотле око проблема са том апликацијом без иоле озбиљнијих доказа. Пратим шта се дешава, прочитао сам већ све те приче и за сада се све своди на рекла казала, тј неко је све то повезао превише брзо и без практично икаквих доказа. Па је прва варијанта била, да је он власник апликације а онда се испоставило да је користио њихове услуге за софтвер за анкетирање или тако већ нешто. Пратим од првог дана изборе, а Ајова је нешто о чему сви причају још од септембра. Све анкете су предвиђале овакве резултате у плус минус пар процената. Тако да би за целу причу требало превише труда, тј да неко намести апликацију, да то нико не примети, и да се све поклопи са педесет анкета...
Препоруке:
1
17
75 четвртак, 06 фебруар 2020 22:08
Спиридон
@ Goran Maksimović

Са оне друге стране, Трамп потенцира већ недељама да Бернију смештају итд итд, тако да ми се чини да неко тренутно користи хаос у Ајови да протури лажне вести и изазове додатни хаос из кога ће он лично да профитира. Просто се сећам избора 2016. односно и тада сам нажалост видео сличне ствари али сам био убеђен да умишљам. Тако да ће ово бити избори за које ће 2016. да изгледа као шетња у парку, тј треба отворити четворе очи...
Препоруке:
3
19
76 четвртак, 06 фебруар 2020 22:28
@spiridon
Da, ali to je 70%.
Sad ili je to ili je ...
Pametnom dosta.
Препоруке:
4
8
77 четвртак, 06 фебруар 2020 22:31
Спиридон
@ итд или...
Спиридоне обратите пажњу на следећи део мог коментара "да сам мислила да треба још нешто на ову тему да кажем рекла бих ви ми за то нисте потребни а понајмање ћу одговарати на теме које ми ви задајете!"
верујем да је јасан да јаснији бити не може.

Нема проблема, него ако неко од осталих итд или... из те ваше итд или... екипе за писање коментара буде навратио у следећој смени, нека се слободно прикључи а ја ћу се претварати да сте то ви... Или да од сада пишем Ви, мислим у множини да Вам се обраћам...
Препоруке:
3
25
78 четвртак, 06 фебруар 2020 22:41
итд или ...
Спиридон
@ четвртак, 06 фебруар 2020 08:59 @Спиридон

Управо конверзирате са оним који ми је хејџековао ник! Ложе вас Спиридоне! Ја немам проблем са тим а ви стално ловите ко је под којим ником! То сам вам рекла на другој расправи. Видите да вас ложи помиње и УДБУ и неку источну службу, тачно оно што вас ложи!
Препоруке:
23
4
79 четвртак, 06 фебруар 2020 22:53
итд или ... Спиридону
Побогу у филму Давитељ против Давитеља имате лик певача Спиридон Копицл?! па можда човек због тога има ник а не због ваших предака?!?!
Из Википедије
"Давитељ против Давитеља"
Полицијски инспектор Огњен Страхињић (Никола Симић) покушава да реши случај, али ситуацију додатно компликују млади певач Спиридон Копицл

Someone is pulling your leg!
Препоруке:
23
6
80 четвртак, 06 фебруар 2020 23:28
Спиридон
@ четвртак, 06 фебруар 2020 21:53 итд или ... Спиридону
Побогу у филму Давитељ против Давитеља имате лик певача Спиридон Копицл?! па можда човек због тога има ник а не због ваших предака?!?!

Чика Редиша или 蟲害, односно ко год да сте, па то сте значи ви који се сада представљате и као итд или... Што-но се каже из кеца у кец, мислим а ко би други па био...
Препоруке:
5
19
81 четвртак, 06 фебруар 2020 23:30
Спиридон
@ итд или...

Управо конверзирате са оним који ми је хејџековао ник!

Мислим да су ми сада неке ствари јасније, а ви сте на то требали да укажете благовремено, односно знам чини ми се ко је шаљивџија...
Препоруке:
7
17
82 четвртак, 06 фебруар 2020 23:37
brzi
Ovaj cirkus na predizborima demokratske partije za predsedničke izbore u SAD je šov za narodne mase i ništa drugo. Kandidat za izbore, Michael Bloomberg, več je odavno poznat dok ovaj cirkus služi za to da se odabere podpredsedničkog kandidata. Demokratsko sprdanje. I mogu da se sprdaju jer Trump nije uradio gotovo ništa od onoga što je obečavao i pre svega niz vodu je pustio one koji su ga i doveli u Belu kuču. Stanje u "rđavom pojasu" jeste barem jednako ako ne i gore nego pre Trumpa. Zato "rđavi pojas" ovog puta neče odlučivati o izboru nego če to biti države jugoistočne obale SAD i Meksičkog zaliva zato je i kod demokrata odabrana kao top tema izbora sociala i kandidati gotovo svi sa severa koji su doneli u taj deo SAD barem nekoliko socialne pravde posle građanskog rata svim deprivilegovanim slojevima stanovništva koji su u tim državama u velikoj večini.
Препоруке:
5
10
83 четвртак, 06 фебруар 2020 23:48
Goran Maksimovic
@Спиридон Na Trampovom mjestu, ne bih se bas radovao Sandersu kao protivkandidatu. Naime, jedan sam od rijetkih koji misli da Sanders ima potencijal i to jedini da okrene kljucne swing-state u svoju korist. Floridu ne ali gore oko Velikih jezera, Ohajo i Pensilvaniju da. Sto se tice aplikacije ovo je doduse blamaza ali i izbjegavanje da se objavi Sandersova pobjeda. Mada mislim da je najizvjesniji ishod jos 4 godine Trampa i preustroj tj. metla na unutrasnjem planu. Kod republikanaca je vec pocelo a kod demokrata tek slijedi. Ovima iz DNC je mozda i gore da jos jednom izrade Sandersa - ocekujem u narednim godinama metlu tj. cunami i prelazak demokrata na kurs ekonomskog patriotizma/nacionalizma i u spoljnoj politici unilateralizma. Elem,. i poslije Trampa Tramp.
Препоруке:
2
8
84 петак, 07 фебруар 2020 00:25
Спиридон
@ итд или ... Спиридону
Побогу у филму Давитељ против Давитеља имате лик певача Спиридон Копицл?! па можда човек због тога има ник а не због ваших предака?!?!
Из Википедије

Леп покушај... Као што рекох, мислим да ми је сада све јасније око те игре са писањем под више итд или... и свих осталих надимака...
Препоруке:
6
18
85 петак, 07 фебруар 2020 00:45
Спиридон
@ итд или...

Ја немам проблем са тим а ви стално ловите ко је под којим ником!

Наравно, зато што та инфантилна игра скривача онемогућава нормалну дискусију, а сада сам изгледа и схватио о коме се ради. Није ако се не варам чика Редиша тј, 蟲害 већ један други безјак који ту већ годинама пише под осамнаест надимака, а ја сам му нешто својевремено стао на жуљ...
Препоруке:
6
18
86 петак, 07 фебруар 2020 01:06
jedno pitanje
"и Сандерса који не само да неће ратовати, него ће наредити повлачење свих јединица из Ирака, обуставу свих дестабилизација Венецуеле, Боливије итд."

Onaj Sanders koji je zdušno podržavao bombardovanje Srbije?!
Препоруке:
7
1
87 петак, 07 фебруар 2020 01:52
Спиридон
@ Goran Maksimovic
Na Trampovom mjestu, ne bih se bas radovao Sandersu kao protivkandidatu

Неће бити сретнијег човека од мене ако Берни победи Трампа, јер је буквално једини кандидат који ми се заиста допада од свих њих. Међутим, Трамп већ три и по године целу своју пропаганду фокусира на томе да су демократе некакви прерушени комунисти малтене тј radical left како он каже, да хоће да пусте зле мигранте да им отму Америку, да све добро униште и да направе беду и економски јад, да хоће да пусте Иран да уништи Израел итд итд итд. Берни је идеална бабарога за ту његову причу, а плус слабо стоји код црнаца. Све се врти у суштини око swing states, јер све остало је мање више већ познато. Не знам, мени се чини да Бајден има веће шансе иако ми је најнесимпатичнији од свих њих...
Препоруке:
1
16
88 петак, 07 фебруар 2020 07:15
whirligig
@Спиридон

Па, ви сте, драги Спириша, потпуно залутали, тј. пролупали. Мислио см да још им наде али...
Препоруке:
18
2
89 петак, 07 фебруар 2020 08:54
@Spiridon
Niste samo vi tom 'bezjaku' skrivili, niti ste razumeli poentu 'šale' sa Kopiclom, to se čak ne odnosi na vas, već više na mene, a ja sam mnogo više skrivila nego vi. Taj 'bezjak' ni sa prijateljem ne može da ostane prijatelj, jer je jednostavno ko ona krava što da sto litara mleka, pa sve prospe. Ako niste znali ja sam u 'emotivnoj vezi' sa svakim pored koga prođem a sa čijim stavovima se slažem, ili sa svakim koga 'bezjak' ne može mentalno da dopre tako da je i to 'šala mala'.

Niste ni mogli razumeti komentar, jer je komentar koji je spona i uslov za razumevanje ostao neobjavljen, namerno 'i ili..' možda opravdano, jer nije sve ni za objavu, takva programska shema, da ne kažem šta drugo, na čemu sam i zahvalna portalu.

No nebitno, ne vredi trošiti vreme ni živce, ako razumeta.
Jedan od razloga zbog čega se ne potpisjuje je i to.
Nemam želju za javnom afirmacijom, pišem ono što mislim i trudim se da nikom ništa ne dugujem. Od sad ni toliko. Pozz
Препоруке:
4
7
90 петак, 07 фебруар 2020 11:27
Aleksandar Florian
"Треба приметити да су политичка кретања у САД, а која се исказују кроз Сандерса и Трампа, таква да убедљива већина Американаца неће да чује за војне интервениције по свету и доста им је више стаганације или пада животног стандарда за 75% становништва"
G. Branko, a koja to relevantna (kad bolje razmislim, bilo kakva) istraživanja javnog mnenja potvrđuju prvu tvrdnju (da je većini Amera dosta vojnih intervencija po svetu) i na osnovu koje statistike dolazimo do druge tvrdnje da je došlo do pada životnog standarda u USA za 75 % stanovništva?
Evo šta kaže renomirani Gallup, preveo sam deo rezimea s početka:
"Pozitivno viđenje lične finansijske situacije među Amerikancima je u porastu od 2018 i sad je blizu rekordno visoke vrednosti u Gallupovim merenjima. Skoro 6 od 10 Amerikanaca (59 %) sada kažu da im je u finansijskom pogledu bolje nego li pre godinu dana kada je taj procenat bio na 50 %." https://news.gallup.com/poll/284264/record-high-optimism-personal-finances.aspx
Препоруке:
6
2
91 петак, 07 фебруар 2020 12:54
Спиридон
@ петак, 07 фебруар 2020 07:54 @Spiridon
Niste samo vi tom 'bezjaku' skrivili, niti ste razumeli poentu 'šale' sa Kopiclom, to se čak ne odnosi na vas, već više na mene, a ja sam mnogo više skrivila nego vi. Taj 'bezjak' ni sa prijateljem ne može da ostane prijatelj, jer je jednostavno ko ona krava što da sto litara mleka, pa sve prospe. Ako niste znali ja sam u 'emotivnoj vezi' sa svakim pored koga prođem a sa čijim stavovima se slažem, ili sa svakim koga 'bezjak' ne može mentalno da dopre tako da je i to 'šala mala'

Не знам заиста, не причам о стварима у које се не разумем превише, а вама препоручујем да потражите стручну помоћ...
Препоруке:
4
19
92 петак, 07 фебруар 2020 13:59
Спиридон
@ петак, 07 фебруар 2020 07:54 @Spiridon
Jedan od razloga zbog čega se ne potpisjuje je i to.
Nemam želju za javnom afirmacijom, pišem ono što mislim i trudim se da nikom ništa ne dugujem. Od sad ni toliko. Pozz

Ма шта кажете, значи урођена такорећи скромност... Не знам, мени личи на нешто друго, али као што већ рекох нисам стручан за такве ствари. Има ко јесте, па зато потражите помоћ од оних који су надлежни за такву врсту проблема...
Препоруке:
3
19
93 петак, 07 фебруар 2020 14:56
Goran Maksimovic
@Spiridon Za Trampa su svi demokrati radical left, cak i Klintonova i kompanija. Sanders nece otvoriti granice za migrante, on je ona struja na lijevom spektru koja zastupa ekonomski nacionalizam slicno Korbinu i Lafontenu u Njemackoj. Sto se tice Irana, tu su karte vec manje vise podijeljene i konzervirace se ovakvo stanje bar jos desetak godina dok ne dodje do trampe sa Kinezima i Rusima Iran za Venecuelu. Na moju zalost, samo da napomenem. Jedina kakva-takva nada jeste da dodjela venecuelanske nafte Amerikancima nece uslijediti rogobatno instalacijom americkih kvislinga poput Guaida, vec nekom inacicom miroljubive aktivne koegzistencije nekog Kenedija 2.0, Sandersa ili mozda Tulsi Gabard?
Препоруке:
3
1
94 петак, 07 фебруар 2020 15:58
Спиридон
@ Goran Maksimovic
Za Trampa su svi demokrati radical left, cak i Klintonova i kompanija. Sanders nece otvoriti granice za migrante, on je ona struja na lijevom spektru koja zastupa ekonomski nacionalizam slicno Korbinu i Lafontenu u Njemackoj.

Па и не баш сви, али у протеклих пар месеци је малтене до тога дошло, тј све је сад за њега radical left. Иначе ако нисте знали Бернија подржава и у кампањи учествује мала Александра Оказио, као и Илхан Омар тј Рашида Тлаиб, или буквално 3/4 чувене the squad екипе из Конгреса, јер само Ајана фали. Тако да би се пре рекло да ће управо због тога Берни бити лака мета за radical left мигранти долазе причу. Волео бих да грешим, јер сем Бернија су ми сви иди ми дођи ми, тј он једини да има неке нормалне ставове...
Препоруке:
3
15
95 петак, 07 фебруар 2020 16:35
.....
Molim,

izbegavajte paranoika. Oni su uvek i svagda bili svet za sebe i po sebi, nešto kao ona Kantova pitalica. Naravno, lako ih je otključati...
Препоруке:
17
2
96 петак, 07 фебруар 2020 16:51
Goran Maksimovic
@ Spiridon Sta da vam kazem nego da se ovaj put potrefilo da se i mi slozimo u potpunosti. Da Ilan, Ocassio-Orthez i ekipa su vise smetnja Sandersu nego pomoc (a vrlo vjerovatno i trojanci, mozda cak i nesvjesno jer oni nisu ista struja kao i Sanders). Oni zapravo liferuju municiju Trampu kada prica o "radical left". Ta retorika homogenizuje republikance svih boja i mirisa ali, sto je ovdje jos bitnije, moze pokolebati demokratske birace i prije svega clanove partije iz juznih drzava koji Sandersu mozda i nisu toliko bitni na samim predsjednickim izborima (cisto sumnjam da Sanders moze dobiti Floridu i Teksas) ali JESU na ovim partijskim predizborima.
Препоруке:
3
2
97 петак, 07 фебруар 2020 17:54
Спиридон
@ .....
Molim,

izbegavajte paranoika. Oni su uvek i svagda bili svet za sebe i po sebi, nešto kao ona Kantova pitalica. Naravno, lako ih je otključati...

Не знам заиста, нисам стручан али ми се као лаику чини да је та опседнутост са тим као параноиком нешто о чему би требало обавестити кога већ треба, када се буде потражила стручна помоћ...
Препоруке:
2
18
98 петак, 07 фебруар 2020 17:59
Спиридон
@ Goran Maksimovic

А иначе a propos оне приче око намештања и апликације, изгледа да су се појавили и коначни резултати у Ајови. Берни је ипак први, Mayor Pete други са скоро два процента мање, а Бајден далеко на дну тј ближи Клобучар него Лиз Ворен. У преводу негде пред саме изборе су све анкете показале да Берни скаче и избија на прво место и то не само у Ајови. Искрено сам био скептичан, али изгледа да су све погодили. Мислим да онај шоу око Бајдена и сина му у Сенату када је било суђење Трампу тј импичмент има ту удела. У сваком случају, трка постаје тек сада ужасно занимљива...
Препоруке:
4
15
99 петак, 07 фебруар 2020 19:27
Спиридон
@ @ петак, 07 фебруар 2020 07:54 @Spiridon
Jedan od razloga zbog čega se ne potpisjuje je i to.
Nemam želju za javnom afirmacijom, pišem ono što mislim i trudim se da nikom ništa ne dugujem.

Та прича је иначе могла да пије воду све док се нине испоставило да се ту не само не потписује, већ да се и узимају туђи надимци. Елем, као што рекох лаик сам, али ми се чини да оно прво показује одређену врсту страха а оно друго жељу за доминацијом па макар и кроз то преузимање туђих идентитета, односно константно тражење пажње пошто на непотписане верзије нико и не обраћа пажњу. У преводу, како се доминација због урођених инхибиција, и страха да ће стални надимак са собом донети у мираз и много тога лошег, не може остварити, онда се прибегава мимикрији тј сакривању иза надимака других...
Не, ово дефинитивно превазилази моје знање, дакле стручна помоћ...
Препоруке:
2
18
100 петак, 07 фебруар 2020 20:10
драго_ца
Спиридон, среда, 05 фебруар 2020 19:21
Такође, то да Mayor Pete има убедљиво највећу подршку у Ајови се зна месецима и распредано је надугачко и нашироко,
Све у свему сви су очекивали овакав резултат, а Берни је чак и боље прошао него што су прогнозе показивале тј он и Mayor Pete су практично сами на врху,


Спиридон, петак, 07 фебруар 2020 16:59
У преводу негде пред саме изборе су све анкете показале да Берни скаче и избија на прво место и то не само у Ајови.
Препоруке:
6
1
101 петак, 07 фебруар 2020 21:08
Спиридон
@ драго_ца

Тачно, буквално пет дана пред изборе су анкете одједном почеле да показују раст Бернија и пад Бајдена, док је Mayor Pete био месецима ту где јесте барем у Ајови. Био сам скептичан, из простог разлога што су исто тако у децембру анкете показивале да је Бајден први, па се све то вратило тамо где је и било после тога. Уобичајено те нагле скокове одбацујете, односно верујете више тренду из дужег временског периода а он је био Mayor Pete, па Берни пар поеба испод, па остали. Да ли је сада јасније или сам требао у оном првом коментару да вам напишем не један већ три коментара и објасним детаљно како се кретао резултат из недеље у недељу за тих пет месеци...
Препоруке:
1
18
102 петак, 07 фебруар 2020 21:12
Goran Maksimovic
@Spiridon
А иначе a propos оне приче око намештања и апликације, изгледа да су се појавили и коначни резултати у Ајови. Берни је ипак први, Mayor Pete други са скоро два процента мање, а Бајден далеко на дну тј ближи Клобучар него Лиз Ворен.


Jesam li Vam rekao da to namjerno rade kako bi se sakrila pobjeda Sandersa (a bogami i propast Bajdena) i nabildali misici Butigegu ili, kako ga Vi zovete, majoru Pitu pred New Hampshire i nadalje. A gdje isplivase ti konacni rezultati? Donese li ih mazga iz Kandahara?!
Препоруке:
3
2
103 петак, 07 фебруар 2020 21:15
Спиридон
@драго ца

А иначе, ено најновије анкете за Њу Хемпшир показују да се и тамо ситуација променила тј Берни је сада и тамо први, тј он је скочио од прошле анкете за читавих шест поена, док су Бајден и Лиз пали за два поена, а Mayor Pete је оста0 тамо где је и био...
Препоруке:
3
17
104 петак, 07 фебруар 2020 22:40
драго_ца
@Спиридон
А иначе, ено најновије анкете за Њу Хемпшир показују да се и тамо ситуација променила


Ја нисам коментарисао Ваше писање због Вас него због других посетилаца сајта.
Ја не читам српску штампу и НСПМ је једини сајт на српском на који навратим да прелистам наслове. Немам ТВ и не читам ни МСМ на енглеском тако да нисам ни под њиховим утицајем.
Када видим пропаганду она ми просто бије у очи.
Препоруке:
8
1
105 петак, 07 фебруар 2020 23:05
Спиридон
@ Goran Maksimovic
Jesam li Vam rekao da to namjerno rade kako bi se sakrila pobjeda Sandersa (a bogami i propast Bajdena) i nabildali misici Butigegu ili, kako ga Vi zovete, majoru Pitu pred New Hampshire i nadalje. A gdje isplivase ti konacni rezultati? Donese li ih mazga iz Kandahara?!

Дајте али заиста, испали су проблеми са апликацијом, све се полако и поново пребројавало управо зато да не би иза избора остали репови. Разлика између првих резултата и ових сада је минијатурна, односно и ово што сам написао малопре су само тзв popular vote резултати, што сам иначе схватио у међувремену, што као што и сами знате има колико и нема везе са коначним бројем делегата по кандидату који ће се додељивати распоређено пропроционално величини самих округа као изборних јединица у Ајови. Тако да ће коначни резултати када су делегати у питању бити скоро па изједначени тј разлика између њих двојице је око 0.1 поен...
Препоруке:
3
17
106 петак, 07 фебруар 2020 23:11
Спиридон
@ драго_ца

Ако ми верујете када сам писао тај други коментар сам хтео да све лепо објасним да не би било да сам јуче рекао једно а данас друго, међутим у брзини сам покушао да то појасним са једном признајем конфузном реченицом. Знао сам дакле за оба податка када сам писао први коментар, просто нисам веровао у тај нагли скок Бернија зато што је одједном скочио и што се исто десило Бајдену у децембру па је испао ћорак после тога. Очигледно да тај нагли скок Бернија пред изборе није ћорак, а посебно када су изашле нове анкете за Њу Хемпшир, јер ово сада је већ тренд а не пролазни скок...
Препоруке:
4
17
107 петак, 07 фебруар 2020 23:31
srbijanska posla
@Спиридон
@ четвртак, 06 фебруар 2020 21:53 итд или ... Спиридону
Побогу у филму Давитељ против Давитеља имате лик певача Спиридон Копицл?! па можда човек због тога има ник а не због ваших предака?!?!

Чика Редиша или 蟲害, односно ко год да сте, па то сте значи ви који се сада представљате и као итд или... Што-но се каже из кеца у кец, мислим а ко би други па био...

Овде је, заиста, потребна стручна помоћ.....
Препоруке:
17
9
108 субота, 08 фебруар 2020 00:10
Спиридон
@ srbijanska posla

Као што рекох стална потреба за пажњом, страх да се сталним надимком све уруши тј бира се сигурност у константном скривању, односно жеља за доминацијом која је једино могућа ако се мимикријом претвара у неког другог или остаје непотписан. Имамо само један проблем, што смо се играли играли смо се и са прерушавањем у Reddy-a, кинеског кукца, итд или... или било шта од осталих @ Спиридон глупости. Потражи стручну помоћ, не разумем се авај у дату проблематику односно и оно што сам написао је само процена лаика...
Препоруке:
8
21
109 субота, 08 фебруар 2020 00:55
quelconque
Želja za domincijom, pažnjom!? P, kako je to moguće pod različitim nadimcima? vljda, jedino pod jednim kao što to radi ovaj jadnik, paranoik. Ja, pa ja i stalno u pravu i stalna potreba da nekome nešto objasni....
Препоруке:
23
7
110 субота, 08 фебруар 2020 01:31
Спиридон
@ петак, 07 фебруар 2020 23:55 quelconque
Želja za domincijom, pažnjom!? P, kako je to moguće pod različitim nadimcima?

Како је доминација онемогућена услед инхибиција званих не бих ја да се потписујем и афирмишем, онда се може једино остваривати кроз тзв поигравање тј мимикрију под другим надимцима. Да нема мимикрије, остале би само инхибиције и ништа посебно, ето стидљив неки човек, али потреба за преузимањем туђих идентитета говори о томе да субјект има потребу да на тај начин контролише ситуацију, пошто га непотписаног нико реално и не констатује, пошто остали коментатори воле да комуницирају само са онима који имају сталне надимке тј да знају са киме причају, па нас то доводи до сталне потребе за туђом пажњом...
Лаик сам извини, обрати се за стручну помоћ коме треба и све ово објасни...
Препоруке:
8
19
111 субота, 08 фебруар 2020 01:40
Спиридон
@ петак, 07 фебруар 2020 23:55 quelconque

Ех да, по обичају када се субјект осети угроженим бежи у ad hominem простаклуке типа јадник, болид итд што се већ манифестовало у небројено много наврата под неким hit and run надимцима. Питање свих питања је а зашто субјект није у стању своје пориве да оствари у нормалном облику комуникације, или у преводу са интернетског на стварни живот јако слично као пресвлачење у женску одећу да би се задовољиле одређене потиснуте жеље...
Препоруке:
9
20
112 субота, 08 фебруар 2020 02:24
Goran Maksimovic
@Spiridon No dobro, divno je saznanje da se nije muljalo,..bar ne u Ajovi. S obzirom cime se sve služilla Klintonkina klika prije 4 godine, nista ne bi trebalo da čudi. Na kraju smo godinama morali slušati baljezgarije o “ruskom mješanju” samo zato sto je trebalo skrenuti pažnju javnosti da je bila dovoljno glupa i bahata da opanjkava Sandersa preko nezaštićenih privatnih e-mail adresa. Sve u svemu, DNC može biti itekako zadovoljan jer je major Pete dobio 13 delegata a uncle Joe čak 5. Naravno da je teško muljati kada se javno broje ruke, to je taj stari dobri republikanizam koji je utkan u temelje američke države. Jeste komplikovano ali bar transparentno bez licemjerja izborne “šutnje” i tobožnje “tajnosti” naustrb direktne demokratije odozdo.
Препоруке:
3
10
113 субота, 08 фебруар 2020 12:28
Спиридон
@ Goran Maksimovic

Хајдемо овако, под један немојте падати на тај Клинтон наратив јер би прави назив био либерални естаблишмент и либерално-прогресивни медији, односно људи мисле да је то као код нас па је она и даље тамо иза завесе вуче конце. Под два, Руси јесу упали на DNC сервер и узели те њене мејлове, односно њихова интернет кампања јесте одрадила посао за Трампа, просто нису желели њу већ њега. Последице видите и данас у начину на који се прича о Трампу као анти-империјалисти иако је оно најбруталније лице истог тог империјализма тј она стара школа Бог и бела Америка, ми смо ти који треба да владамо светом, јеср смо најлепши и најпаметнији и имамо прелепо оружје.
Да се вратимо у данашњицу. Елем, онај исти либерални естаблишмент и пратећи медији би било кога сем Бернија, односно ако Бајден пропадне, ту је Мајк Блумберг као резервна опција, односно он улази у причу тек за Super Tuesday, пошто се касно прикључио тј тек онда када се видело да Uncle Joe и нема толику подршку...
Препоруке:
6
19
114 субота, 08 фебруар 2020 13:48
Ненад Пиваш
Иако није на мојој линији, искрено бих волео да Сандерс буде кандидат Демократске странке, јер би то значило повратак идеологије у ту политичку групу, која се у великој мери свела на једну скупину људи који се само такмиче у политичкој коректности. Нарочито након Обаме, по мом дубоком уверењу убедљиво најгорег председника САД. Оно јесте, далеко од тога да је Сандерс имун на све те митове, али он ипак има јасну идеологију. Мада, што се тиче самог утицаја на Србију, ту бих био мало опрезнији од г. Павловића. Пре свега, јер код тих левичара постоји јако укорењено схватање о нечему што зову "исламофобијом" и потреби борбе против исте, па се плашим да би то делом могло да утиче и на америчку политику према БиХ (која нам већ није наклоњена). Оно јесте, могуће да грешим, јер и Корбин прихвата многе од тих митова, па је ипак успео да многе ствари на Балкану баш и нису биле онакве какве су њихови медији извештавали. Но мој је утисак да је Корбин већег интелектуалног формата...
Препоруке:
4
10
115 субота, 08 фебруар 2020 15:24
noyé
Zar je prostakluk nazvati mentalnu zbrkanost i dezorijentisanost pranoičnim ponašanjem a njegovog nosioca paranoikom !?!?!?!?!?!?!?
Препоруке:
17
6
116 субота, 08 фебруар 2020 15:27
Ima ko zna @ Dragan Maksimović br.1.
Kod nas je duboko ureženo da se od Ameikanaca "uzima" sve najgore, a odbacuje ono što je zaista dobro.

Na primer šta je to dobro, rekao bih izvanredno. To je oslovljavawe.

Tokom predizborne pampanje kandidati se oslovqavaju sa najvećim državnim zvanjem koje su imali pre toga, nije nužno i da je poslednje.

Pa se tako Sanders oslovljava sa "senator Sanders", Bajden sa "vajspresident Bajden", a Butidžedž sa " meer ili mejoer Butidžedžedžedž mejdžor, se piše mayor.

Prvo oko iozgovora.

I za Butidžedž i za mejer po sredi je upotreba glasa šva ( chwa ). To je nenaglašeni samoglasnik. Izgovara se kao skraććeno e, a nije vaćno kako se piše. Kad je u pitanju šva u britanskom ono se koristi kao nenaglašeni slog na zadnjem slogu pa se kažže meer, a u američkom je nešzo duže pa se kažeže mejer. Isto važi i za ime.

Drugo zašto je važno da se posle titule,, senator, vajspresident ili mejer kaže prezime.
Препоруке:
3
15
117 недеља, 09 фебруар 2020 10:02
pametnom dovoljno
Dominacija političkom, da ne kažem partijskom propagandom koja ima za cilj eliminaciju svakog drugog i drugačićeg političkog stava na portalu kome je do 'morala u politici', korišćenjem za raspravu neprimerenih metoda - omalovažavanjem sagovornika, predaka sagovornika, familije, ličnosti 'itd.ili...SpiriDon'.
Ta paranoja se zove elementarno kućno nevaspitanje i golemi lični kompleksi, pored ličnih, da ne kažem partijskih interesa.
Lepše je bez vas.
Препоруке:
12
2
118 недеља, 09 фебруар 2020 13:13
Спиридон
@ pametnom dovoljno

Но, но, сада видим већ коначно почињеш да схваташ како ћеш од сада па на даље имати само једну једину опцију, а то је непотписано добацивање методом баба иза каце. Не знам како теби, али мени све то некако тужно изгледа...
Препоруке:
2
18
119 недеља, 09 фебруар 2020 21:11
NATO korisni idiot
Žalosno je to kako svu silu od znanja Spiridona neki Čvorovići ovde pokušavaju da smaranjem zaustave u prosvećivanju ovog naroda.
Препоруке:
5
8
120 недеља, 09 фебруар 2020 22:09
parenthèse
Kao i njegov Čvorović autor je forsirana "pojava budzašto". Taj antikomunistički paranoik sedi tamo gde mu je i mesto. Među ideološkim rekonvalescentima.
Препоруке:
12
1
121 недеља, 09 фебруар 2020 23:17
@ umetnuta rečenica
To sam kaz'o. Spiridon upravo i objašwava kako su Čvorovići u stvari jeftini i plaćeni . Svi smo gledali u umetničkim, a popularnim filmovima, kako za jednu cigaretu od sovjetije možete da dobijete sve.

I upravo to dokazuje Spiridon.
Za razliku od njega koji se rukovodi samo visokim moralnim načelima, znanjem, idealima ljudske blagosti i demokratije. A o modernosti da i ne govorim.
Препоруке:
2
7
122 понедељак, 10 фебруар 2020 08:35
rassurant
@@ umetnuta rečenica

Jeste, skoro ko cveće u saksiji......
Препоруке:
10
0
123 понедељак, 10 фебруар 2020 08:53
Federfuchser
Jao!!! Visoka moralna načela! Pa ovo je da propevaš ko slavuj.
Препоруке:
11
0
124 понедељак, 10 фебруар 2020 12:49
Спиридон
@ NATO korisni idiot, parenthèse, Federfuchser, rassurant, @ umetnuta rečenica

Хвала што се толико трудиш да свима покажеш управо оно што причам, или да поверујемо ипак како се заиста појављује пет ликова и то један за другим и сви до једног баш реше да напишу свој први коментар посвећен мојој малнекости.. Елем, само ти је то добацивање системом баба иза каце под тим hit and run надимцима и остало лепи мој...
Препоруке:
3
10
125 понедељак, 10 фебруар 2020 13:28
ogledalce ogledalce
kaži ti meni ko je najpametniji?

ogledalce:

Spiridone ti si najpametniji!

Ima li ko pametniji od mene pita Spiridon

a ogledalce će na to

:Ima, svi su pametniji od tebe Spirice

Spirica razbi ogledalce i krene u hrabru internet borbu sa neistomisljenicima pod raznim nikovima, sve objašnjavajući im da su oni niko, a on neko
Препоруке:
15
2
126 понедељак, 10 фебруар 2020 14:13
baba iza kace @ Spiridon
Svi koji vam se rugaju u moje ime u stvari hoće da nametniu stav da posedovanjem supersoničnog oružja Rusija je dobila trku u naoružanju i da Amerika mora da uloži najmanje deset godišnjih budžeta da bi je sustigla kao da je to važno što je ludost i neprihvatljivo. Važno je da su oni "sovjetija" i da nisu seksi uopšte.

Hoće da kažu da ako Tramp ponovo pobedi, i obnovi START 3 da će time tvrdom jastrebovskom američkom jezgru biti praktično slomlčjena kičma pred Rusijom, što je neptrihvatljivo. A ako to uradi Sanders, to će biti ne samo pobeda politike nego i ideologije sovjetije i od američkog sna o izuzetnosti neće ostati ništa.

Ostaje jedino da pobedi "Pit" koga svi mi tako zovemo jer smo sa njim na "Pit" od milja. Time Amerika neće poklazati slabost, jer će to ipak uraditi blga i tolerantna demokratska stranka, pripadnik gej populacije, a ne tvrdi republikanci. A ni socijalisti koji bi da školuju besplatnbo crnce. Šta će onda siroti milioneri?

Opametni Srbe Spiridone!
Препоруке:
8
1
127 понедељак, 10 фебруар 2020 15:39
бат хуај?
Зашто?
Мени не смета.
Препоруке:
7
1
128 понедељак, 10 фебруар 2020 17:15
Спиридон
@ ogledalce ogledalce, baba iza kace, понедељак, бат хуај?

Само напред, мислим да ја не сметам, видиш како ти добро иде прича са самим собом... Него види, знам да је био викенд, али данас се већ ради па зато правац одма’ по стручну помоћ...
Препоруке:
1
13
129 понедељак, 10 фебруар 2020 18:10
Толстојевски
Поштовани Бранко,немате појма колико бих волио да се ово што написасте у коначници оствари.Али, мале су шансе.Сумњам да ће Сандерс да побиједи. Сви су изгледи да ће побједник бити један од кандидата "мале групе педера". Ако их Сандерс и побиједи, касније и републиканског кандидата, још више сумњам да ће мијењати америчку спољну политику из темеља, да ће се издићи из америчке политичке жабокречине, која се већ сто година не мијења. На америчке изборе гледам као на шоу-бизнис. У питању је огроман новац, што је драматичније више је и пара. Прије свега за америчке медије, који су један од темеља њиховог друштва. Сандерс ту дође као добар спаринг партнер, као зец у атлетским тркама. Доноси доста новца, без њега би представа била мање занимљива. Стога мислим да је бесмислено навијати за Сандерса или било ког другог кандидата. Овај пад животног стандарда, тек ће да буде ако се Американци повуку из колонија које немилице пљачкају. Тако да америчком народу одговара америчка импер-политика.
Препоруке:
12
0
130 понедељак, 10 фебруар 2020 21:11
синиша @ Толстојевски
Хладни рат је имао две фазе. Прву у којој су Американци имали атомско оружје, а Совјети нису, па су онда Совјети све што су имали дали да направе то оружје да се колико толико заштите.

Нас крају су успели, направили су једнако оружје као и Американци, али су изгубили све друго пре свега огроман новац.

Друга фаза хладног рата која је тренутно у току изледа тако да Русија има суперсонично оружје, а Америка нема. И Америка је та која мора да потроши све што има да би стигла Русију у томе.

Америци треба мир по сваку цену. Амерички генерали су свесни, не знам да ли и ви, не знам да ли и Срби уопште да је Русија војно јача у наоружању. Америка има више пешадије и то вишеструко, али Русија има предност у ракетама.

И сад попут нас, траже, те књижевнка, те жену, те хомосексуалца, те хуманисту и социјалисту или бизнисмена ко ће да замајава Русију и потпише СТАРТ 3. О томе се ради.

Зато Сандерс има шансу.

Плус унутрашњеи фактор.
Препоруке:
0
8
131 понедељак, 10 фебруар 2020 22:20
baba iza kace @ Spiridon
Spiridone, zar nećeš jedno sto-dvesta komentara da ispucaš odmah. Zar ćeš dozvolti da te pometu ovi nestručnjaci i da te spreče u prosvetljavanju srpskog naroda i šire.

Ne budu tako malodušan, nego ti, ja odavde iza kace to najbolje vidim, kad si tako pametan opleti jedno dvesto komada komentara sve po hiljadu karaktera. Onako demokratski i moderno.
Препоруке:
12
0
132 уторак, 11 фебруар 2020 01:24
Reddy
Spiridon i njegovi fanovi pokazuju takvu neobaveštenost i neznanje da je to zastrašujuće. Ni reči o izbornim smicalicma u Ajovi ili o pravom značenju poslanja ovog Pita, nekakvog gradonačelnika gradića u Indijani od oko sto hiljada stanovnika.
Препоруке:
12
0
133 уторак, 11 фебруар 2020 01:29
Reddy
Da bi/ste razumeli pitanje izbora kandidata za nominacije potrebno je shvatite ono što se zbiva u samoj Americi. Od dosadašnjih komentatora za i protiv nekakvog Спиридона kao i njega samog nemoguće je bilo šta doznati i shvatiti. U pitanju su mentalni panjevi...
Препоруке:
9
2
134 уторак, 11 фебруар 2020 01:37
Спиридон
@ baba iza kace, Reddy
Spiridone, zar nećeš jedno sto-dvesta komentara da ispucaš odmah. Zar ćeš dozvolti da te pometu ovi nestručnjaci i da te spreče u prosvetljavanju srpskog naroda i šire

Са обзиром да као што видиш могу да напишем и само две речи и подложим истог секунда тебе да поскочиш на ноге лагане и у пет нових коментара под пет различитих надимака нешто као добациш, немам потребу да радим било шта друго...
Препоруке:
0
10
135 уторак, 11 фебруар 2020 08:06
необъяснимый
Nemaš ti, Спирохето, koga čime da podložiš a čime bi trebalo to je znanje i poznanje onoga o čemu se konkretno radi. Ovaj put to je suština zbivanja u borbi za nominaciju predsedničkog kandidata jedne američke političke partije. Ti ne poznaješ ono što se zbiva iza zavese u Ajovi i šta predstavlja, odnosno, čije interese reprezentuje nekakav mali Peter Buttigieg. Otuda proizlaze i sve tvoje iluzijice i problematične tvrdnjice. U pitanju je uobičajena srbijanska ništarija prenaduvana ispraznim egom i nestrpljenjem da udahne kakav svež vetrić kako bi i dalje sejao nekakve budalaštine i koještarije zadovoljavajući kojekakve atavističke komplekse......
Препоруке:
10
2
136 уторак, 11 фебруар 2020 16:28
Толстојевски
синиша @

По оној народној, ништа није као што је некад било, тако нису ни Американци. Нисам упућен у стратешко наоружање, које посједују Руси и Американци, али вам вјерујем да Руси предњаче. Чак сматрам да Русија има већу предност у пјешадији, јер снага није у квантитету, него у квалитету. Руски човјек је спремнији на већа одрицања. Али, Американце никако не би требали потцјењивати. Видјели сте како су убили Сулејманија. Имају они још увијек оперативних могућности и маневарског простора. Они су већ сад у некој врсти детанта, али чисто сумњам да ће се тек тако одрећи богатих ловишта. Темељ њихове економије је војно-индустријски комплекс, који је временом метастазирао у ту неку "дубоку државу", с тим да не сматрам да сад Трамп води некакав рат против ње. Сам се хвали оружјем које ће САД направити у блиској будућности. Не знам на шта сте мислили кад сте рекли "унутрашњи фактор". Не значи да ће сви сиромашни дати глас Сандерсу. Мислим да ће медији изабрати побједника.
Препоруке:
2
3
137 уторак, 11 фебруар 2020 16:35
Reddy
Jeste li, možda, znali za ovo??? Piter Butidžig dobio je već 77 miliona dolara od najbogatijih ljudi Amerike. Kako proizlazi iz podataka Federalne izborne komisije on je izvore donacija našao kod najpoznatijih advokata i pravnih zastupnika najvećih tehnoloških divova Amerike. Sve to se zbiva u vreme kada se, usled izrazite monopolske prakse, vode istražni procesi upravo protiv pomenutih korporacija. Piter Butidžig je pobudio sumnje da je najobičniji korporativni eksponent odbivši, bar u početku, da novinarima saopšti listu imena svojih bogatih donatora među kojima obiluju advokati, milioneri i milijarderi. ko vas baš znima o kojim se ovde korporacijama radi mogu ih i navesti a ne kao Спиридон ispraznostima pleniti pažnju naivnih komentatora.
Препоруке:
9
0
138 уторак, 11 фебруар 2020 17:08
Спиридон
необъяснимый
Nemaš ti, Спирохето, koga čime da podložiš a čime bi trebalo to je znanje i poznanje onoga o čemu se konkretno radi.

Reddy
ko vas baš znima o kojim se ovde korporacijama radi mogu ih i navesti a ne kao Спиридон ispraznostima pleniti pažnju naivnih komentatora

Је л’ видиш како ми супер иде да те за све паре ложим и то само са две речи, да се ти одмах поломиш и напишеш два омања трактата.
Само напред, све ти боље иде са сваким новим коментаром... Мислим, немој сад никако да стајеш, јер ево све си десет пута боље објаснио него ја било када... Што-но се каже...
Always keep fighting, Heavy Metal never dies...
Препоруке:
0
11
139 уторак, 11 фебруар 2020 17:22
Спиридон
@ Толстојевски

Темељ њихове економије је војно-индустријски комплекс, који је временом метастазирао у ту неку "дубоку државу", с тим да не сматрам да сад Трамп води некакав рат против ње...
Мислим да ће медији изабрати побједника.

Под један темељ њихове економије није војно-индустријски комплекс, он само има одавно утицај преко лобирања на доношење одлука, под два не постоји било каква дубока држава тј то је измишљотина Трампове пропаганде, под три свугде медији бирају победнике а не само у Америци, само је основна разлика што тамо макар постоје неке као фол две супротстављене медијске стране које су макар независне од државе саме или боље речено Фокс утиче на Трампа јер их он гледа дан и ноћ, не и обрнуто. Проблем уме да буде када држава има своје медије на које утиче директно или индиректно јер су они рука која их хлебом тј уговорима и рекламама тј када нема било које друге стране у тој причи...
Препоруке:
0
11
140 среда, 12 фебруар 2020 06:43
snalažljivi građaner
@спирохета

Paranoik se upravo bavi onim što drugome zamera. Opet gresija "ad hominem" i stavljanje sebe u ulogu nekkvog savetodavca. Jer, takva pozicija, po parnoiku, automatski mu "obezbeđuje" umišljeni javni autoritet. Većina komentatora je ovakvo ponašanje prepoznala kao paranoično i to je sada tvoje bazično obeležje. Umesto da reljefno objasniš poziciju, ulogu i funkciju kandidata za nominaciju ti pribegavaš svojevrsnom Ersatzu kako bi pojačao utisak o sopstvenoj kompetentnosti u datoj stvari a da od nje, zapravo, nema ništa ili ni traga. Umesto toga takvu stvar mora neko drugi da objasni stavljajući te tako u poziciju "ribe na suvom". Спирохета tako ostaje bez daha i ogoljena te se registruje kao puka fatamorgana.
Препоруке:
10
2
141 среда, 12 фебруар 2020 12:41
Спиридон
@ snalažljivi građaner
Većina komentatora je ovakvo ponašanje prepoznala kao paranoično i to je sada tvoje bazično obeležje.


Мислиш она иста већина којој ти управо својски помажеш, иако то можда и нису до сада, да дефинитивно укапирају да има неки за стручну помоћ лик који иде тако веселник около, па или узима туђе надимке или сваки пут напише нешто под неким новим надимком. Не, стани... па ти си то ипак мислио на самог себе који се распростреш около у двадесет и четири коментара под двадесет и четири надимка ка-но стајско ђубриво, па се самим тиме онда осећаш као већинско мишљење. Има то дубоког смисла да ти ја каЈем б’ате...
Always keep fighting, Heavy Metal never dies...
Препоруке:
0
11
142 среда, 12 фебруар 2020 14:09
синиша @ сналажљиви грађанер
Нико па ни ви не може контролисати шта ће неко други да каже, ни рођена деца и то док су још мала.

Људи имају своје уходане обрасце понашања који су вероватно некад и негде потрепљени па они сматрају да раде или говоре исправно.

Рећи некоме да је "параноик" није аргумент.

Ја лично не знам какво је психичко стање "соиридиона" а и да знам не бих то рекао.

Суштина је да је његово понашање у дискусији добро поткрепљено. добио је позитивне поткрепљења за негативно понашање.

Ту је негде и корен конформизма.

Суштина је у слугеранском односу према америчким и мултинационалним комшпанијама крупног капитала које харају светом деценијама и Америком наравно.

Данас су те снаге у опадању јер су превидели неке војне ствари.

Трамп није.

Са друге стране Сандерс се против таквих бори већ деценијама.

А они се боре тако што купују америчке председнике. У том светлу треба гледати и њихов однос према Бутеџеџу.

"спиридон" је јефтин и корумпиран, а не "паранопик".
Препоруке:
2
6
143 среда, 12 фебруар 2020 14:32
der Schmuggler
@спирохета

Mnogi od nikova koje pripisuješ jednom jedinom veoma dobro znaju da tako šta što tvrdiš može biti samo delo paranoika a nominacija mu je isključivo...С П И Р И Д О Н! Komentatorima sam objasnio umesto tebe šta se zbiva oko nominacije demokratskog kandidata a ti i dalje zvekećeš "ad hominem" argumentima. Upravo ono što zameraš Reddy-ju i drugima. To je nadasve mršavo i oskudno, ustvari paučinasto. Ti si samo mala "buba u uhu" mada podsećaš, ali samo to, na Ljušu Ristića s rekordnim brojem "inscenacija"...
Препоруке:
8
2
144 среда, 12 фебруар 2020 16:09
Толстојевски
Спиридон@

"под три свугде медији бирају победнике а не само у Америци"

"Проблем уме да буде када држава има своје медије на које утиче директно или индиректно јер су они рука која их хлебом тј уговорима и рекламама тј када нема било које друге стране у тој причи."

Према овоме што сте написали закључак је следећи:

Под један, под два и под три. Или је на изборима 2000.г. побиједила Социјалистичка партија на челу са Слободаном Милошевићем, или Милошевић није контролисао већину медија у Србији него опозиција, или ово што сте рекли да свугдје медији бирају побједнике није тачно. Дакле, говоримо о изборима из 2000.г.
Препоруке:
8
0
145 среда, 12 фебруар 2020 17:06
snalažljivi građaner
@Синиша

Шта сте ви овде !? Дрвени адвокат, или каква баба Стана!? О каквој контроли изражавања муцате!? Неаргументовано и будзашто намећете непостојећу тематику. И да вас поучим, параноја је озбиљна бољка а настаје када се миксују реалне и нереалне ствари и појаве. И кога уопште овде интересује шта би/сте тим поводом ви саопштили. Тражите простор где за то нема потребе.
И још нешто, престните да пишете бесмислице као "Суштина је да је његово понашање у дискусији добро поткрепљено. добио је позитивне поткрепљења за негативно понашање."!?!?!?
И на крају, шта ви уопште знате о Трампу и Сендерсу !? Једва да сте имали појма о ономе што вам је претходно овде Reddy натукнуо. И, молим вас, не замарајте својим глупостима публику и мене.
Препоруке:
7
3
146 среда, 12 фебруар 2020 18:09
Спиридон
@ der Schmuggler
Mnogi od nikova koje pripisuješ jednom jedinom veoma dobro znaju da tako šta što tvrdiš može biti samo delo paranoika a nominacija mu je isključivo...С П И Р И Д О Н! Komentatorima sam objasnio umesto tebe šta se zbiva oko nominacije demokratskog kandidata a ti i dalje zvekećeš "ad hominem" argumentima.

Како сад, “Коменторима сам објаснио, уместо тебе”, када је ово први коментар који се појављује као der Schmuggler...?! Запетљаваш се само све више и више...
Препоруке:
0
10
147 среда, 12 фебруар 2020 18:15
Спиридон
@ snalažljivi građaner
@Синиша

Шта сте ви овде !? Дрвени адвокат, или каква баба Стана!? О каквој контроли изражавања муцате!? Неаргументовано и будзашто намећете непостојећу тематику. И да вас поучим, параноја је озбиљна бољка а настаје када се миксују реалне и нереалне ствари и појаве. И кога уопште овде интересује шта би/сте тим поводом ви саопштили. Тражите простор где за то нема потребе.
Једва да сте имали појма о ономе што вам је претходно овде Reddy натукнуо. И, молим вас, не замарајте својим глупостима публику и мене.

Он је синиша, ја сам Спиридон, али нико од нас овде не зна ко је сад па тај сналажљиви грађанер, односно са којим он правом себи даје за право да неког ућуткује, а још мање ко му је дозволио да се он обраћа у име те публике или да он некога нечему као подучава. Зашто се сад тај сналажљиви грађанер позива на Reddy-a, такође је мистерија..
Препоруке:
0
9
148 среда, 12 фебруар 2020 18:33
Спиридон
@ Толстојевски
Или је на изборима 2000.г. побиједила Социјалистичка партија на челу са Слободаном Милошевићем, или Милошевић није контролисао већину медија у Србији него опозиција, или ово што сте рекли да свугдје медији бирају побједнике није тачно. Дакле, говоримо о изборима из 2000.г.

Чисто да разјаснимо само пар ствари госн Толстојевски. Дакле да ли се ви уопште сећате тих избора из 2000., или вам се опет дешавају они превиди као када сте Довлатова који тамо око 1965. чува неке криминалце, помешали са Солжењицином кога хапсе 1945., па хоп и испадоше том наопаком логиком Гулази затвори за криминалце. Питам вас то зато, јер правите типичан превид у начину на који питате тј Милошевићев СПС је заједно са Шешељевим СРС и Булатовићевом Социјалистичком народном партијом Црне Горе добио те изборе, тј у Већу грађана Савезне скупштине су имали 77 од свеукупно 138 посланика, и 28 од 40 у Већу република тј већину за формирање владе. У преводу СПС је добила изборе, барем те...
Препоруке:
0
14
149 среда, 12 фебруар 2020 18:53
Спиридон
@ синиша
Са друге стране Сандерс се против таквих бори већ деценијама.

А они се боре тако што купују америчке председнике. У том светлу треба гледати и њихов однос према Бутеџеџу.

"спиридон" је јефтин и корумпиран, а не "паранопик"
Сандерс је синоћ добио и Њу Хемпшир, тј опет мање више иста прича тј он и Mayor Pete, са тих неких својих 25% са тиме да је Берни сада јачи за два процента или поена како год, трећа је заиста изненађујуће Клобучар која је пореклом Словенка, а тамо на дну Лиз Ворен и Бајден. У децембру је на пример Клобучар имала само пар процената а прва четири и то у тесној трци са по пар поена разлике у анкетама су били Mayor Pete, Бајден, Берни и Ворен. Тако да ми се чини да се моментум окренуо и то драстично, или ти остаје само да се види може ли Блумберг нешто да помрси конце када уђе у трку за Super Tuesday. Бајден је на пример до пре недељу две у свим националним анкетама био убедљиво први са око 30 процената али га она Ајова можда упропасти...
Препоруке:
0
12
150 среда, 12 фебруар 2020 19:03
Спиридон
@ синиша

Постоји додуше једна одлична ствар ако Берни добије номинацију, а то је што ћете коначно ви и сви остали овде да видите све оно што вам ја причам око Трампа већ четири године. Значи, ко је он тачно и кога то подржава , како у Америци тако и ван ње. Имали сте очигледан проблем да све то видите пошто му је 2016. противник била Хилари, па вам је то његово понашање било забавно. Дакле само пратите све ако Берни победи и он му буде противник. Иначе мој основни страх је, што барем ви који сте били у Америци јако добро знате, а то је колико су они алергични на реч социјализам тј шта то за њих представља, или ти Берни ће да буде идеална мета том расистичком безјаку Трампу да лаже и плаши са њим ону његову руљу из тамо неких недођија...
Препоруке:
0
14
151 четвртак, 13 фебруар 2020 06:48
planinsko vrelo
Funkcija Spiridona je da zamagljuje istinsko stanje stvari.
Препоруке:
12
0
152 четвртак, 13 фебруар 2020 23:09
@planinsko vrelo
Predlažem da Spiridona lepo onako upakujemo i pošaljemo u USA
Препоруке:
11
0
153 субота, 15 фебруар 2020 20:03
итд или ... Спиридону
"Руљу из неких недођија"?!?! па Спиридон пљунута Хилари, тако их је и она назвала па изгубила од те руље! И то вам је та школа аутошовинизма беле расе коју практикујете али само deplorable s су изузеци?! Е Спиридоне walk the talk
Дакле, ви не само што не волите што сте Србин, ви не волите ни што сте бео? цццц опасна је то бољка онда, немати емпатије на то мислим да не буде забуне.
Препоруке:
7
0
154 недеља, 16 фебруар 2020 10:47
entkörnender Mais
O, naš dragi "Thinking maize" opet živnuo! To je posebno zadovoljstvo a pogotovo kada ovom indisponiranom Спиридону napiše koju u brk...
Препоруке:
6
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер