Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Branislav Ristivojević: Pismo podrške dr Jovani Stojković

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 25 decembar 2019 19:28
AgatonFonPetrović
dr jovana stojković je po struci psihijatar. u svojim nastupima ona je koristila titulu doktora i predstavljala se kao doktor jovana stojković. ona nije rekla da je doktor psihologije i da o vakcinama govori kao i svaki laik jer nije lekar. vešto koristeći to što ima titulu doktora ali bez navođenja u kojoj nauci ona je dovodila javnost u zabunu da im se obraća neko ko je lekar a ne neko ko je psihijatar. lekarska komora je itekako u pravu što je pokrenula postupak protiv nje.
Preporuke:
16
62
2 sreda, 25 decembar 2019 19:47
Zoran
Zahvaljujuci vakcinama prakticno su eliminisane bolesti koje su harale medju decom dok vakcine nisu postojale. Ukoliko se deca ne vakcinisu, nemaju imunitet protiv tih bolesti od kojih neke mogu da budu i fatalne. Ukoliko lekar radi nasuprot utvrdjenih i od ogromne vecine lekara potvrdjenih nacela, u ovom slucaju savetuje roditelje da ne vakcinisu decu, lekarsko drustvo ima pravo da preispita licencu doticnog lekara i suspenduje je ukoliko smatra da lekar svojim delanjem, savetima pacijentima i izjavama, ugrozava zdravlje stanovnistva koje u njemu/njoj vidi strucno lice ciji savet trazi i postuje tokom odrastanja dece verujuci da lekari zbog dugogodisnjeg skolovanja i iskustva znaju bolje od roditelja sta je dobro za decu a sta nije. Savetovati roditelje da cine nesto sto ugrozava zdravlje dece (ili ne cine nesto, u ovom slucaju vakcinisanje) jeste opasno i strucno telo treba i mora da reaguje. Deca dobijaju vakcinu samo ako su potpuno zdrava u tom trenutku; Sta je tu lose?
Preporuke:
18
37
3 sreda, 25 decembar 2019 20:04
Psihoterapija
Zar psihijatar nije doktor? Ne grešite dušu, nego je lečite od nečistoća.
Preporuke:
39
5
4 sreda, 25 decembar 2019 20:08
Jovan Kačaki
Ne znam za stručno-medicinske kvalifikacije g-na Ristivojevića, ali čak i ako je samo novinar, trebalo bi da zna da – bez obzira na stvar koju zastupa, kilometarski dugačak tekst (čitavih 12.557 slovnih znakova,) bez direktno-relevantnih argumenata samo gnjavi čitaoca. Iz njegovog teksta se samo sa mukom može zaključiti da je g-đa Stojković, valjda, protivnih vakcinacija, šta li?
Što se tiče dr Jovane Stojković, neophodno je znati kakve su njene kvalifikacije, osim što je možda doktor opšte medicine (da li i medicinskih nauka, ostaje nejasno), kakve je specijalnosti, šta je iz oblasti infektivnih bolesti, gde, ili ikada objavila, itd.? Toga u ovom kilometarskom tekstu nigde nema. Bez takvih informacija, njeni stavovi o vakcinaciji imaju isto onoliko vrednosti kao i stavovi nekog slučajnog prolaznika, ili neke piljarice.
Što se tiče protivljenja vakcinacijama: to je, nesumnjivo idiotski, ali voditi postupak u okviru LKS: takođe. Takvima, kao njoj se treba samo podsmevati i igvorisati ih.
Preporuke:
19
40
5 sreda, 25 decembar 2019 20:28
AgatonFonPetrović
Psihoterapija

Zar psihijatar nije doktor? Ne grešite dušu, nego je lečite od nečistoća.

kada budem lečio dušu obratiću se dr stojković.

kada bude lečio srce obratiću se kardiologu.

kada budem lečio oči obratiću se oftalmologu.

kada odlučim da se vakcinišem protiv gripa obratiću se lekaru opšte prakse ili epidemiologu.

da li vi idete kod kardiologa da vam odredi dioptriju ili kod oftalmologa da vam prepiše lek protiv aritmije?
Preporuke:
12
37
6 sreda, 25 decembar 2019 20:35
Srboljub
Zanimljivi su ovi naši borci za slobodu govora.
Skočili da brane raskolnike sa PBF-a. A nekoga koji nastupa sa argumentima satanizuju i ne izlaze na crtu. Ona nema pravo na slobodu govora. Doktorku Stojković Zolja Bećkoviž sigurno neće pozvati u Utisak.
Srđan Janković glavni vakcinaš otvoreno laže na RTS-u da je imunitet stečen vakcinacijom doživotan. Elementarno neznanje/laganje. Njega niko ne sme da proziva. Ne odgovara na pitanje zašto se manje od 10% medicinskig radnika vakciniše.
Dr. Stojković samo traži da se poštuje ustav, povelja UN i zakoni o pravu da se odbije invazivna medicinska intervencija.
Preporuke:
45
5
7 sreda, 25 decembar 2019 20:41
@Anton fon i ostali
Ma dosta vise sa tom argumentacijom da o vakcinama imaju prava da diskutuju samo odabrani… jer, cak I ako si lekar, (sto dr Jovana Stojkovic jeste), poklope te jer nisi pedijatar, a ako si kojim slucajem pedijatar, e nisi imunolog, a ako si imunolog, e nisi epidemiolog, I tako u krug. Obavezna vakcinacija, kao uostalom I bilo koja prisilna medicinska procedura, itekako se moze diskutovati sa stanovsta prava, etike, filozofije, ekonomije, pa I psihologije... O roditeljima da ne govorim.
Preporuke:
46
5
8 sreda, 25 decembar 2019 20:51
Nele
Čitam ove Fonove i slične, pa da li iko od njih može da potvrdi da su te vakcine koje se MORAJU davati ispravne i šta sadrže, ali zaista a ne po pričama Kona ili tog Radovanovića. U sve se kladim da obojica nemaju pojma o tome niti su to ispitivali.
Preporuke:
41
4
9 sreda, 25 decembar 2019 21:30
Dragan, Katun /okupaciona zona Temnić, Levač,.../
Pitajte Trampa kakve posledice ima njegov sin, najmlađi, od konove, agatonove toksine/"vakcine"/.

Moji su unuci/ troje/ nažalost vakcinisani. Strepim, nadam se da će proteći bez posledica, što i svoj deci sveta želim.

Suština je da su vakcine namerno urađene da naprave trajne posledice i zato su poddržane zakonskim drakonskim merama jer su skoro sve vlade sveta korumpirane ili ne bi bili na vlasti.
Preporuke:
23
3
10 sreda, 25 decembar 2019 21:38
AgatonFonPetrović
Nele

apsolutno se slažem sa vama da ni kon ni radovanović nisu ispitivali šta vakccine sadrže. siguran sam da to nisu radili jer oni to i ne znaju da rade. to je posao farmaceuta a oni to nisu.
Preporuke:
18
11
11 sreda, 25 decembar 2019 22:07
depopulaciona agenda
Ukratko da ne obilazimo kao kiša oko Kragujevca-svetom vladaju ljudi koji smatraju da je planeta prenaseljena . To su filantropi milijarderi koji daju milijarde za vakcinaciju stanovništva, Bil Gejts na primer . Vakcine su jedno od glavnih oruđa kojim se sprovodi depopulacija, smanjenje broja stanovnika . Ako dozvolite evo link sa Sputnika
https://sptnkne.ws/APBT
Preporuke:
18
2
12 sreda, 25 decembar 2019 22:27
Aca
Ako lekar mora nešto da uradi na silu,tu nešto veliko ne valja. Pa jel ideš kod lekara što mu veruješ ili što te zakon tera.?
Pa voljda što mu se veruje.Pa šta je uostalom izabrani lekar. Ko ga je biroa, mi ili neko ga je nama nametnuo.?
LKS se obrukala i osramotila oko ovog slučaja.
Preporuke:
21
1
13 sreda, 25 decembar 2019 22:54
Nista ne razumem
Kulminacija progona dr Stojkovic od strane farmako-mafije i bande doktora Smrt se ocekivala. Odlicno sto je NSPM objavio pismo. Komentari Agtonovica i Kacakovica pokazuju potpunu neinformisanost i neobrazovanost po pitanju medicinske zastite i politike vakcinacije koji su u direktnoj vezi sa okupacijom Srbije. Agatonovic bi kod kardiologa? Savetujem mu da pripazi. Jer po naprednjackim okupacionim zakonima, njegovo srce nije njegovo, nego drzavno. Kardiolog bi mogao da proceni da je Agatonovicevo srce dobar biznis! A ako fon Agatonovic nije otisao prethodno u policiju da potpise formular koji ne postoji, da se ne slaze da bude podrazumevani donator organa Naprednoj drzavi, mozda vise ne bude njegovih komentara na NSPM? Dr Stojkovic se bori i za to da Srbija ne bude nova "zuta kuca". A vi samo hrabro kod karidologa.Ne zaboravite evre
Preporuke:
20
0
14 sreda, 25 decembar 2019 23:51
Ko je predsednik Etičkog komiteta SLD?
To je prof. Radovanović koji preporučuje da se osiromašenim uranijumom izbeljuju zubi!
Inače uranijumska jedinjenja su fosforocenta i svetle u mraku. Tako i ova hajka na dr Stojković podseća na avete prošlosti kada su male hitlerice proganjale ljude zbog drugojačijeg mišljenja.
Preporuke:
19
0
15 četvrtak, 26 decembar 2019 00:30
Ko neće ne mora da čita
@Jovan Kačaki
1) Predlažem da citate Twitter!
2) vas komentar je najduži ovde!
Preporuke:
9
0
16 četvrtak, 26 decembar 2019 04:40
Anti - jugosloven
Nisam doktor prava kao uvaženi profesor, ali hteo bih da se nadovežem na profesorovo pismo inkviziziciji. Koliko ja znam jedine prisile koje proizilaze iz medicinske dijagnoze su karantin i zbrinjavanje psihički obolelih pacijenata koji su agresivni prema sebi ili ljudima u okruženju, sve ostalo veoma podseća na doktore trećeg rajha.
Preporuke:
13
0
17 četvrtak, 26 decembar 2019 04:47
Anti - jugosloven
Nisam doktor prava kao uvaženi profesor, ali hteo bih da se nadovežem na profesorovo pismo inkviziziciji. Koliko ja znam jedine prisile koje proizilaze iz medicinske dijagnoze su karantin i zbrinjavanje psihički obolelih pacijenata koji su agresivni prema sebi ili ljudima u okruženju, sve ostalo veoma podseća na doktore trećeg rajha.
Preporuke:
6
0
18 četvrtak, 26 decembar 2019 08:35
.
Bravo za g. Ristivojevića.
Preporuke:
8
0
19 četvrtak, 26 decembar 2019 09:13
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Agatone

Da li znate šta ste rekli? Lekar, doktor, psihijatar, psiholog, razlikujte li te stvari.
Preporuke:
5
0
20 četvrtak, 26 decembar 2019 09:22
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Jovan Kačaki

bez direktno-relevantnih argumenata


Ne znam šta su za vas direktno relevantni argumenti, ali ima ih itekako u ovom tekstu. Profesor Ristivojević je dobro razradio ono što je hteo da kaže. Tiče se prava, slobode govora, a ne samo medicinskih istraživanja.
Preporuke:
10
0
21 četvrtak, 26 decembar 2019 10:08
...
Tako se akademskoj zajednici u Srbiji kao poslednjem bastionu slobode govora u našoj napaćenoj zemlji, ovom odlukom Suda Časti KLS pridružio i lekarski esnaf.

Za autora:
Sud časti LKS nije isto što i lekarski esnaf. Ne verujem da su svi članovi lekarskog esnafa saglasni sa ovom odlukom. Njega (sud časti) čini uzak krug ljudi koji očigledno delaju rukovođeni (bar u ovom slučaju) diskutabilnim argumentima, a što je autor lepo naveo u članku.

Za Agatona f P:
dr jovana stojković je po struci psihijatar. .. ona nije rekla da je doktor psihologije i da o vakcinama govori kao i svaki laik jer nije lekar…obraća neko ko je lekar a ne neko ko je psihijatar

Vi ste očigledno u dilemi između psihijatra i psihologa. Psihijatar JESTE lekar i samim tim je član LK. Psiholog NIJE lekar i nije član LK. Sud časti LKS može da pokrene postupak samo protiv svojih članova, dakle lekara, a ne protiv psihologa. Pošto je lekar, dr Stojković NIJE laik. Samo toliko.
Preporuke:
9
0
22 četvrtak, 26 decembar 2019 12:15
Živim za Srbiju
26.12.2019. god. je najsramniji postupak u istoriji "Lekarske komore Srbije"
Tkz. "Sud časti" po političkom zadatku iz vrha vlasti Srbije pokušava da uguši slobodu govora.
Podrška za dr Jovanu Stojković
Preporuke:
8
0
23 četvrtak, 26 decembar 2019 12:28
Ratko
Strasno je kako se drzava obracunava sa onima koji misle drugacije. Izolacija, medijski linc unistenje licnosti i napad na svakog ko pomisli da se stavi na stranu naciljane zrtve.
Pravo da se zna poreklo, sastav i nuspojave vakcina kojim se vakcinišu deca u Srbiji ne sme biti zabranjena tema i povod za kažnjavanje lekara. Država mora da bude garant kvaliteta vakcina i da snosi posledice ukoliko dođe do ugrožavanja i oštećenja zdravlja dece.
Podrška Jovani
Preporuke:
8
0
24 četvrtak, 26 decembar 2019 12:32
logor Bil Gejtsa
Danas Lekarska komora sudi za delikt mišljenja. Ustavom i Hipokratovom zakletvom garantovano pravo da se zalaže za dobrovoljnu vakcinaciju.
Verujem u osnovna ljudska prava i demokratiju, podržavam dr Jovanu Stojković
Preporuke:
6
0
25 četvrtak, 26 decembar 2019 12:36
Jovan
Dokle smo došli?
Pa dotle da dr. Jovana ima najveća m..a u Srbiji, e dotle.
Preporuke:
9
0
26 četvrtak, 26 decembar 2019 12:39
Goran
Gde su kolege lekari, misevi u svojim rupama, koji ce uskoro stajati u redovima za prisilnu vakcinaciju?

I ja sam Jovana
Preporuke:
6
0
27 četvrtak, 26 decembar 2019 12:48
Jasmina Ilic
Danas ce LKS koja najmanje zna sta je cast pokusati da sudi casnoj, koja brani prave vrednosti srpskog naroda, a pre svega nasu decu od onih koji bi da rasture, rastrgnu, otmu, razore, uniste, prodaju sve sto je vredno u zemlji Srbiji. Danas ce pokusati da sude istini i buducnosti. Danas ce pokusati da sude nama, nasoj deci ali mi nikada necemo prestani da se borimo.
Jovana, ti ces izaci kao pobednik, jer ti to vec i jesi. Oni se boje istine, boje se onog sto ih ceka kad ta istina dodje na naplatu.

Ziva bila, uz tebe sam, ima nas. ZIVELA SLOBODA!
Preporuke:
6
0
28 četvrtak, 26 decembar 2019 12:51
Drasko Mihailovic
Resprekt za NPSM

Jedini ste vi preneli vest.

Isktreno vam hvala i podrska Jovani
Preporuke:
8
0
29 četvrtak, 26 decembar 2019 13:19
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Vidite dobri ljudi,

Proći će ova vlast, ali mi treba da se potrudimo da ne zaboravimo sve ove miševe, one žene koje su u gradskoj upravi skandirale "Fašisto!", ovi iz lekarske komore i mnogi drugi...da ne dozvolimo da se ti prestroje posle i nastave da "rade za dobrobit naroda!!!"

Da se ne zadrži sve na Vučiću, Vesiću i par imena.
Preporuke:
4
0
30 četvrtak, 26 decembar 2019 13:31
AgatonFonPetrović
za sve antivakcinaše

rekao sam da je ona psihijatar a nisam rekao da je psiholog. pogrešio sam oko psihologije i psihijatrije kao specijalizacije i izvinjavam se zbog toga ali nisam oko njene titule. uhvatili ste se za tu moju grešku da biste osporili sve ostalo.

hajde da budem precizan:

ona nije specijalista opšte medicine niti bilo koje specijalizacije koja ima veze sa vakcinacijom. to što je ona radila bilo bi kao kada bi njoj ortoped govorio kako se leče psihičke bolesti. oboje su završili medicinski fakultet ali ona ipak zna mnogo više o psihičkim bolestima od ortopeda.

kada sam rekao da ona nije lekar mislio sam da nije lekar bilo koje specijalizacije koja se bavi vakcinama a ono što je naučila na medicinskom fakultetu o vakcinama pre specijalizacije je krajnje opšte i čini je laikom u odnosu na one koji su to specijalizovali.

da li je sada jasno?
Preporuke:
1
6
31 četvrtak, 26 decembar 2019 14:27
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Sada je jasnije Agatone, ali opet mašite poentu?

Dovoljno je da je upućena u medicinu, ne mora biti usko stručno vezana za ovo pitanje.

Vama kada hirurg kaže da imate problem taj i taj i da je potrebno da se operišete, vi to možete da odbijete, to je slobodan izbor hoćete li ili nećete.

Ovo je drugačije jer su u pitanju potencijalne zarazne bolesti, ali tiće se zaista slobode nekoga da kaže svoj sud o tome jer ovo nisu pitanja koja su 100% naučno rešena.
Preporuke:
5
0
32 četvrtak, 26 decembar 2019 14:38
Jovan Kačaki
@oduševljeni Ćirjakovićev tapšač: „Ne znam šta su za vas direktno relevantni argumenti, ali ima ih itekako u ovom tekstu...“. Za mene (lekara, mikrobiologa i imunologa) su relevantni argumenti uporedni epidemiološki podaci o prisustvu/odsustvu obolevanja u vakcinisanoj/nevakcinisanoj populaciji. Živim (50 godina) i radio sam dugo u zemlji u kojoj vakcinacije uopšte nisu obavezne, ali stepen vakcinisanosti je ipak znatno iznad 80% (https://www.rivm.nl/node/144211). Jedino za HPV virus (uzročnik raka materice) su oko 50% i rastu iz godine u godinu (za devojčice od 12. godine). Za manijakalne protivnike vakcinacija: Šta tek kažete za tek uvedenu vakcinaciju trudnica protiv velikog kašlja od 22. nedelje trudnoće u cilju zaštite beba tokom prvih 6 meseci života? To mora da je neka zavera za depopulaciju planete, ili nekakva takva gadost, zar ne? E, jadnici.... Inače – zastupam potpunu slobodu govora i protiv sam blesavog postupka Suda časti LKS jer idiotskim pogledima je nemoguće suditi.
Preporuke:
2
4
33 četvrtak, 26 decembar 2019 15:00
AgatonFonPetrović
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač

ne bih rekao da mašim poentu. ona se na osnovu opštih znanja upustila da diskutuje o nečemu što je usko stručna oblast. ponavljam: da li ortoped može njoj da kaže kako da leči psihičke bolesti?

ako bi neki ortoped to radio desilo bi mu se isto što i njoj sada-lekarska komora bi pokrenula protiv njega postupak

i pre cele ove besmislene priče o vakcinama bilo je kažnjivo širenje zaraznih bolesti i ljudi su za to odgovarali. onaj ko neće da se vakciniše ne ugrožava samo sebe već i druge. italija je to rešila tako što nevakcinisana deca ne mogu da se upišu u školu. zaključeno je da je manja šteta da neko dete ostane nepismeno nego da sva budu ugrožena zaraznim bolestima.
Preporuke:
0
6
34 četvrtak, 26 decembar 2019 15:02
Podrska Jovani
Smrdljivi blic i njihovi pit bul novinari koji su je sistematski blatili do uništenja i oduzimanja licence mora da su sad srećni! Smradovi najobičniji! Nikad je nisu pozvali da je pitaju i čemu se tu radi! Ne, oni znaju bolje! Nek im je na čas, uništili su jednu porodicu!

A vi doktori zavucite se u mišju rupu i nemoj slučajno neko da je digao glas protiv ovog ugnjetavanja!

I ispruzite ruku da i vas vakcinisu!
Preporuke:
5
0
35 četvrtak, 26 decembar 2019 15:44
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Jovane, najveća budala je obrazovana budala. Vi ste nadmen čovek, za vas su izgleda pravo, umetnost, ekonomija, politička nauka tako neke oblasti u kojima nema argumentima, nema podataka, to je otprilike neko trabunjanje. A uopšte nije tako, to je predrasuda.
Preporuke:
2
0
36 četvrtak, 26 decembar 2019 18:04
Rusoljub Nenatović
Dr Jovana Stojković je protiv OVABEZNE vakcinacije.
To nije isto što i antivakcinaš kako su je etiketirali.
Ne mogu da verujem sa većina ne razume razliku.
Preporuke:
7
0
37 četvrtak, 26 decembar 2019 19:33
b aca
Podržavamo i dr Stojković i Ristivojevića. Ali ako smemo da primetimo, sloboda govora, ipak najbolje pasuje "umerenim" poput Engleza. A ima oni` kojima i nije potrebna, jer i nemaju naviku javno da govore. Al` tu na Balkanu, borba mišljenja i pokušaji gušenja slobode govora baš ume da bude veoma žestoka.
Vakcine su imale veliku ulogu u suzbijanju bolesti - to moramo da priznamo. Al` se u međuvremenu ljudski faktor mnogo iskvario. Doktori ne proizvode vakcine tako da njihova (stara) vera u njihovu nezaobilaznost može da ide u korist beskrupuloznim farmako-mafijašima. Koga će da ubede, da je u ovom slučaju u pitanju čisto etičko pitanje - zdravlje dece i stanovništva ? I da su trgovci vakcinama čisti dobrotvori ? Ostaje sumnja, od vremena kada su prebogate farmacijske firme htele da uvale svetu milijarde vakcina protiv - kog ono beše - svinjskog ili ptičjeg gripa. A sami su i putem medija naduvavali tu "priču". Zar i to nije bila vrsta korupcije? Koju bi sada da leče - represijom. Ne valja.
Preporuke:
3
0
38 četvrtak, 26 decembar 2019 20:18
M. Bojić
Gospodine Branislave Ristivojeviću,
Ne slažem se sa vašamo konstatciom da u Srbiji nije bilo slobode javnog mišljenja. Ovde nema prostora da objavim ceo odgovor na vaš članak, poslao sam ga SRBI NA OKUP nadam se da će oni objaviti ceo tekst pa ga možete pročitati tamo. On izgleda u stlu sledećem:

O slobodi govora i javnog mišljenja

Ko to Vama reče da u Srbiji se sloboda govora nikada nije razvila? Ona jeste uskraćena bila posle 1945, pa bogami sve do početka devedesetih prošlog veka. Jer, da danas slobodoumlja u jednom bezakonju koje je ostalo iza jednog šlosera kome su komunisti kačile maršalske epolete, i da je taj šloser još uvek na vlasti nema, Vi ne biste smeli ni da pomioslite a nekamo li da se usudite da ovakav članak napaišete, a da bi Vam ga neko objavio to se ni slučajno ne bi dogodilo.
Javna sloboda nije garantovana nikome pa ni meni i vama samo zakonima nego je uslovljena sredinom koja nas okružuje. Daću vam nekoliko primera.
Preporuke:
0
0
39 četvrtak, 26 decembar 2019 21:32
@ Jovan Kacaki
Kao lekar, mikrobiolog i imunolog, onda sigurno razumete zasto neki ljudi s nepoverenjem gledaju na studije o vakcinama u kojima se ne koristi pravi placebo, a imunitet svodi na traganje za antitelima. Isto tako, neke ljude cini nervoznim to sto kalendar obavezne vakcinacije svake godine podrazumeva sve vise vakcina, a studije u kojima je potvrdjena bezbednost ucestalog vakcinisanja - dvadesetak do polaska u skolu - nekako upadljivo nedostaju.
Preporuke:
2
0
40 petak, 27 decembar 2019 02:53
Nista ne razumem
Dr Stojkovic i njen tim su se izvanredno drzali na Lekarskoj komori danas, uz veliku grupu roditelja i gradjana. Komisija koja je trebala da joj sudi su skoro potpuni diletanti. Korumpirani monstrumi lece ovaj narod i prepisuju mu terapiju, a videli smo ih danas u komisiji. Pojavili su se i dr Uranijum Radovanovic i jedan njegov satelit. Tim dr Stojkovic ih je potpuno raskrinkao. Jovanini advokati su bili odlicni. Sudjenje je prekinuto, a dr Stojkovic je odrzala sjajne govore koji ostaju za istoriju. Na Ministarstvu (protiv) zdravlja su nalepljene slike dva zagrljena jarana - Zlatibora dr Smrt Loncara i pok. Dusana Spasojevica, legendarnog najveceg narko bosa Srbije svih vremena. dr Stojkovic je osvetlala obraz Srbiji. Jedna sicusna, ali hrabra zena medju vihorove. Hrabrija od 99% muskaraca. Srbija danas ima samo dva istinska narodna predstavnika, profesora Vukadinovica u Skupstini i dr Stojkovic ispred nje. Podrzimo Djordja, ali i Jovanu!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner