Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Odgovor Dragani Trifković – Srbija nije Sirija, a Vučić nije Milošević

Komentari (115) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 10 oktobar 2019 07:18
Orlov
Znaci predace Putin Srbe kao Trump Kurde?
Preporuke:
88
19
2 četvrtak, 10 oktobar 2019 07:30
Mladen
Imaju i Rusi Drugu Rusiju.
Preporuke:
116
10
3 četvrtak, 10 oktobar 2019 07:43
.
Ovaj odlučio da postane ruski Boško Jakšić.
Preporuke:
117
6
4 četvrtak, 10 oktobar 2019 08:03
Gordana
Uh, svaka cast ko je imao strpljena da procita do kraja ovaj strasno manipulisuci tekst,energicna odbrana i promociju vuciceve politike, zagrcnutosti od divljenja mudrom vodji i njegovim potezima,... Ali, kad dodjosmo do objasnjenje da Kosovo "odavno" nije nase, tu se vise nije moglo izdrzati, ko imalo ima stomak, mozak i savest. Jadno je zvanje i polozaj autora i sramno njegovo tumacenje sa te pozicije. No , vise nista ne cudi.
Dakle, i dalje, svaka cast gospodji Dragani i njenom tekstu.
Preporuke:
135
7
5 četvrtak, 10 oktobar 2019 08:19
posmatrač
Koliko li je AV iskeširao za ovaj tekst?
Preporuke:
125
8
6 četvrtak, 10 oktobar 2019 09:13
ZR
U tom kontekstu predsednik Vučić je zaista ostao dosledan u realizaciji svoje mnogovektorske politike i ključni partner Rusije na Balkanu.


Pametnom dovoljno. A Rusima neka je sa srećom partner, proći će sa njim kao i sa don Milom Đukanezeom u NDM.
Preporuke:
121
9
7 četvrtak, 10 oktobar 2019 09:17
penzioner Cviko,
U osnovi, šta Francuska, Nemačka i ostale članice "EU-tanazije" te Amerika imaju da uređuju teritorij i odnose u Srbiji? Sve spomenute zemlje su razbile SFRJ, sada razbijaju Srbiju. Ako je potrebna Konferencija onda je jedino moguće da spomenute zemlje prestanu da razbijaju Srbiju i da donesu odluku o plaćanju ratne odštete Srbiji za razbijanje ... Drugo krivi su i naši političari hvataju se u kolo u kojem se svira muzika koja nije naša. Kao to je dobro za nas. MOre dok se budemo tako ponašali oni će da nas gaze ...
Preporuke:
50
8
8 četvrtak, 10 oktobar 2019 09:26
"Panter"
Suviše providan tekst da bi bio relevantan.
Pozdrav gospođi Trifković.
Preporuke:
110
6
9 četvrtak, 10 oktobar 2019 09:50
Ujka Vasa
Francuske vlasti nemaju nikakvu kontrolu nad jednom trećinom Pariza, tj. nad takozvanim "osetljivim kvartovima" ili "osetljivim predgrađima" ("banlieues sensibles")u kojima žive francuski državljani poreklom iz Magreba ili iz bivših francuskih kolonija u Aziji.
Policajci uopšte ne smeju da uđu u te delove Pariza niti vlast zna šta se tamo dešava.
I šta onda? Da li Francuska treba da im i zvanično prizna autonomiju uvažavajući tu REALNOST?
Preporuke:
95
4
10 četvrtak, 10 oktobar 2019 10:01
El_Komandante
Bez obzira na autorov napor da odbrani Vučića, činjenica je da Vučić eksploatiše proruski sentiment Srba, kao i veliku popularnost Vladimira Putna u Srbiji, ne bi li nekako sakrio prodaju Kosmeta. Jedina ja nepoznanica, da li to čini sa ili bez ruskog amina. Ja sam pobornih prve opcije, ali može biti da nisam u pravu, nego da se iza svega krije briljantni ruski plan da nekako spasu Srbiju i srpski narod. Daj Bože da je tako.
Preporuke:
74
5
11 četvrtak, 10 oktobar 2019 10:30
siniša
Rusija je velika zemlja, kao SAD, Indija, Kina VB, Kanada, Nemačka, Francuska pa i Italija, Japan.

Sve velike zemlje imaju mnogo nacija, vera, ideologija ekonomskih interesa i pogleda na svet koje čine jednu raznovrsnost koja ide uz veličinu. A uz raznovrsnost ponekad ide i NESAZNATLjIVOST. Nešto kao TAJNA. Desanka Maksimović koja je bila prvi predsednik našeg društva ( rusko srpskog prijateljstva ) je tada na osnivanju rekla Rusija je jedna velika tajna.

Sve sam sigurniji da jeste.

Ja volim Rusiju ali nikada nisam ni pomislio " dajte mi pare pa ću vas voleti". Nisam to pomislio ni za Srbiju, ni za svoje roditelje, ni za koga, ni ženu ni druge zemlje u kojima sam živeo.

Uvek znam i vaspitan sam da je ljubav za ljubav, a sir za pare.

Dakle voleo sam Rusiju i zgranuo se kad je Nikolić govorio o "ruskoj guberniji". Naravno nisam mu poverovao. Vanjda Rusija kreira svoju spoljnu politiku, a ne Nikolić.

U Srbiji ima Rusofila koji su gori od Rusofoba.

Drago mi je da to Rusi znaju.
Preporuke:
25
12
12 četvrtak, 10 oktobar 2019 10:33
itd ili ...
Ne znam i ne pratim autora pa se unapred ograđujem, istina ne znadoh ni za dotičnu, elem, ono što je meni korisno iz ovog teksta je osećaj Rusije da su je svi iz Istočne Evrope napustili da niko ne sme da se usprotivi u korist Rusije i da obezbedi samo vetom, jednostavnom državnom merom, da se skinu sankcije Rusiji! Vučić to isto ne bi uradio kao ni istočnoevropske nacije o kojima je reč, uzgred. Sa druge strane sa utemeljenošću u činjenicama barata kada skreće pažnju na sadašnji rusofobni sentiment koji je na vrhuncu na zapadu i time verovatno i mali potezi u prilog ovog prijateljstva u očima Rusa bivaju dragoceniji jer su toliko izolovani tj. retki. Mislim generalno da jako malo ima razumevanja na rodoljubivim sajtovima za samu Rusiju, za potrebu da se ona bavi sobom jer je razrušavana decenijama, za potrebu da se brani od Zapada na samim granicama, to nije bratsko osećanje koje pojedinci gaje to je infantilno ponašanje ili koristoljublje manipulantskog tipa - birajte šta je ali bratsko nije.
Preporuke:
22
14
13 četvrtak, 10 oktobar 2019 11:50
Marko
Bice gospodine da Vi nesto vise znate od Srba. Mozete li da nam pojasnite o kakvom se razgranicenju Srba i tzv. Kosova radi? Kako je prevrtljivi Milosevic varao Rusiju?Sta je trebao da radi? Ko je bio Kozirjev. Ko je slao Cernomidina? Koristite juezuitsku logiku u obracanju srpskoj javnosti. Molili smo Rusiju da kupi NIS? I? Da li ste pogrešili? Zasto je ne prodate ako je to los posao za Rusiju?U pravu ste u jednom-Srbija nije Sirija. Ovakvi stavovi rade upravo ono sto nasi meprijatelji žele-udaljenje. Do sada sam bio vrlo nerealan u proceni nasih odnosa. Nazalost. Jedini dokaz Vuciceve dobre politike-nije uveo sankcije?Vreme je da i Srbija pocne da koristi vasu jezuitsku logiku. Korist za sebe pre svega.
Preporuke:
52
4
14 četvrtak, 10 oktobar 2019 12:12
Mladen Špka
Rezultati trgovinsko-ekonomskih pitanja i prosto zdrav razum govore da Srbija od 2012.do danas ima ukupan rast bdp nekoliko puta manji od svih zemalja u okruženju, da je prosečna plata za pet godina porasla manje od 6o evra, a da se Srbija zadužila za blizu 10 milijardi evra, da je Srbija po korupciji od 2014.na dnu Evrope, iza Mađarske,Rumunije,Bugarske i Hrvatske, koje smanjuju korupciju, dok se u Srbiji ona povećava naročito od 2014. Ko je ovlastio Vučića da nudi plan razgraničenja?
Da li je autor upoznat sa Briselskim dogovorima Vučića i Dačića sa Tačijem?
Sporazum o prodaji NIS nije nikakva molba niti finansijska pomoć i mogao je biti potpisan sa drugim državama koje nisu Rusija.
Drugi stavovi koji ne odgovaraju činjenicama i ne mogu se nazvati naučnim , ne zaslužuju pažnju i mogu se pročitati u režimskim tabloidima i čuti od režima i režimskih analitičara.
Preporuke:
54
4
15 četvrtak, 10 oktobar 2019 12:17
Lil i delo predsednika
Tako to izgleda kada Rusi brane politički lik i delo predsednika Republike Srbije od proruskih političara u Republici Srbiji.
Preporuke:
49
5
16 četvrtak, 10 oktobar 2019 12:22
Ludi Nasta
Lepo je kad nam "Brat Rus" lepo objasni da Kosovo i Metohija nije naše već 20 godina. Hvala braćo od vas dosta. Valjda ćemo moći i sami da se snađemo. Nisam siguran da li su mi gori rusofili ili NATO klimoglavci. Možda ih tekstovi ovih ruskih prijatelja malo otrezne. Čast i poštovanje Rusiji i ruskom narodu ali mi smo Srbi i ovo je Srbija. Red je više da gledamo samo svoj interes.
Preporuke:
55
8
17 četvrtak, 10 oktobar 2019 12:37
!!!
Pročitao tekst. Veliki pozdrav Dragani Trifković.
A što se ovih Putinovih Rusa tiče,jbg, dadoše "onome koji najdalje i najbolje vidi" onaj orden, valjda smo shvatili koliko im je stalo do Srba i Kosmeta. Ovaj ovde nas samo overio spomenuvši "realnost". Onu istu "realnost" koju nam svakodnevno zapadni okupatori i dušmani plasiraju.S tom razlikom što kada nam dušmani spočitavaju realnost manje boli. Još više boli što ovaj ovde gospodin govori o "realnosti" a zaboravi bar da spomene Međunarodno Pravo kao pravu realnost. Ali drugorusi to samo po potrebi izgleda spominju. Itd itd.
Ostaje nam samo ono U se i svoje kljuse.
Preporuke:
53
5
18 četvrtak, 10 oktobar 2019 12:51
Spiridon
@ itd ili ...

Nadam se da se samo sećate kako ste koliko pretprošle nedelje jaukali i kukali kako će tekst Dragane Trifković da pročitaju u Kremlju i da će onda da nas zamrze zbog toga. Šta da vam kažem, nadam se da vam je sada srce na mestu jer vole nas i dalje kao što vidite, doduše više Vučića nego nas ali šta sad da se radi. Tako da sve ste u pravu, nema razumevanja za Rusiju a njoj to toliko treba u ovom momentu, međutim ne vredi jer mi smo sebični i samoživi a braća bi da nas vole, pa im je onda od te silne ljubavi i Vučić dobar jer eto zna ruski a i odlazi u Moskvu na Dan pobede. Hvala inače braći što spasoše NIS da ne bankrotira, mada bi zlobnici rekli da su u isto vreme i Mađari nudili iz nekog samo njima znanog razloga duplo više ne bi li izvukli tu propalu monopolsku firmu iz blata. Tako da ga na našu sreću Rusi spasoše upola cene NIS pa sada bratski frekinguju po Vojvodini ali za sve pare...
Preporuke:
40
15
19 četvrtak, 10 oktobar 2019 13:07
Dragan R
1.
Gospodine Iskenderov ne sporim vaše pravo na mišljenje o politici Aleksadra Vučića koje ste izneli u ovom tekstu, ali mi smeta količina laži i konstrukcija kojim ste isto pokušali da argumentujete. Nije istina da se KiM (a ne Kosovo kako vi pišete) već 20 godina faktički nalazi van bilo kakve realne kontrole Beograda. Do dolaska Vučića na vlast i potpisivanja Briselskih sporazuma sever KiM je funkcionisao po zakonima Srbije a Beograd je imao punu kontrolu nad tim delom KiM. Ako, kao što napisaste,Kosovo de fakto poodavno nije srpsko, zašto od nas traže da im ga damo? Uostalom ako Kosmet de fakto (realno stanje na terenu)nije srpski, jeste srpski de jure (zakonski-R 1244)i što je najvažnije, jeste u glavama i srcu ogromne većine Srba. Da li zaista mislite da jednu takvu činjenicu može da poništi bilo koji papir sa bilo čijim potpisom? Posebno mi se okreće želudac kad govorite o nekakvom Vučićevom planu za razgraničenje i to podržavate kao jedini mogući i razuman kurs.
Preporuke:
46
4
20 četvrtak, 10 oktobar 2019 13:15
šta reći
Još jedan Vučićev lobista. To je izgleda i novi trend u Vučićevoj politici pored velikih para koje troši na zapadu, da malo angažuje i ruske lobiste. Obrazloženja sasvim na nivou Vučićevih glasača u stilu kako se vrše veliki pritisci na Vučića, a on odoljeva kano klisurina.
Preporuke:
51
2
21 četvrtak, 10 oktobar 2019 13:22
Dragan R
2.
Nema ničeg razumnog u Vučićevom planu o razgraničenju. To nije ozbiljna politika, tu nema nikakvog plana već je sve obično šibicarenje sa elementima šizofrenije. Da li bi normalan čovek, koji zaista ozbiljno i strateški planira prvo poklonio šiptarima sever KiM (2013)gde je Srbija imala potpunu kontrolu, a zatim kroz 5 godina (prošle godine) izašao sa "genijalnim" planom o razgraničenju po kome taj isti sever KiM treba da ostane deo Srbije? Šta ćemo ako se ta Vučićeva genijalnost dopadne muslimanima u Raškoj i drugim manjinama u Srbiji? Da li će gospodine Iskenderov i tada za vas razgraničenje biti jedini mogući i razuman kurs? O kakvim međunarodnim garancijama govorite? Šta je sa međunarodnim garancijama da su granice republika bivše SFRJ nepromenjive (Odluka Badinterove komisije)? Šta je sa međunarodnim garancijama da je KiM deo Srbije(R1244)? Šta je sa međunarodnim garancijama da će se formirati ZSO (Briselski sporazum)? Da li ste na sve to zaboravili ili se pravite ludi?
Preporuke:
49
1
22 četvrtak, 10 oktobar 2019 13:28
ANALITIČAR-u javi se komentarima.
Ima li naš ANALITIČAR šta na ovo da napiše?
Šta ovaj Rus piše?
Preporuke:
17
9
23 četvrtak, 10 oktobar 2019 13:32
itd ili ...Spiridonu
Sa vama se neću prepirati oko interpretacije mojih stavova jer vaše interpretacije su kao i obično iskrivljene, lažne i zlurade, izmišljate da su komentatori rekli što nisu, vrlo dobro se sećam šta sam rekao i to nije ni približno vašoj interpretaciji. Što se NISa tiče, to vas baš žulja?! a mene raduje, što vas žulja znači da je bio dobar izbor! Celu drugu Srbiju taj NIS žulja a i objasnih vam da ne frekinguju, odgledajte koji dokumentarac (američki avaj) o frekingu kako izgleda i kakava je to tehnologija pa se javite, i da stvarno ste papagaj! klinac neki verovatno, stalno jedno te isto oko Ćirjakovića isti argumenti, oko NISa - freking, sve lažno! kako vam ne dojadi više?!
Preporuke:
19
11
24 četvrtak, 10 oktobar 2019 13:32
Diporija na ruskom
Kad ovako Rusi dobro "vide situaciju" nema brige za NATO pakt da i Republiku Srbiju baš kao i Republiku Crnu Goru i Republiku Severnu Makedoniju privuče u svoje članstvo. Naravno i Bosnu i Hercegovinu, zašto bi ona bila izuzetak izvan NATO pakta?
Preporuke:
30
5
25 četvrtak, 10 oktobar 2019 13:42
Dragan R
3.
Laž je i "da nisu ni Aleksandar Vučić, ni Rusija kosovsku krizu doveli do trenutnog stadijuma u kome samo ostaje da se spasavaju ostaci srpskog prisustva u pokrajini." U vreme bombardovanja SRJ Vučić je bio ministar u Vladi Srbije i uz njega još desetak tadašnjih partijskih kolega je bilo u ministarskim foteljama savezne i republičke Vlade. Takođe, Vučić je taj koji je 2013. godine proterao državu Srbiju sa severa KiM. Rusija je ta koja je ćutala na iživljavanje Zapada sa Srbijom a nekad čak i glasala u SB UN za odluke koje su bile protiv Srbije (npr za uvođenje sankcija).Rusija (Černomidin) je ta koja je zajedno sa Zapadom pravila planove koji niko normalan nije mogao da prihvati (Rambuje) i zbog čijeg odbijanja je Srbija bombardovana. Rusija je ta koja čak i u poslednjih desetak godina, kada je postala mnogo snažnija i moćnija, uglavnom ćuti na pritiske prema Srbiji i podržava one u Srbiji koji im donose kratkoročnu (uglavnom propagandnu) vajdu a dugoročno štete i njima i Srbiji.
Preporuke:
37
5
26 četvrtak, 10 oktobar 2019 13:43
itd ili ...
Inače, vrlo je zanimljivo da je ovim tekstom samo Spiridon zadovoljan, što je bolesno! voli čovek da bude u pravu iako je to loše po Srbiju, to je mera Spiridonovog drugoSrbijanastva.

Svako je isteran ovim na čistac pa i vi Spiridone, nemajte dileme!

Vaša slavodobidnost kao reakcija je za povraćanje kao i ironija! nije vama lako sa samim sobom, definitivno! kako li je tek tima oko vas? ne usuđujem se ni da zamislim!
Preporuke:
18
12
27 četvrtak, 10 oktobar 2019 14:48
mikula
Ovaj tekst je ocigledni napad na Draganu Trifkovic ,verovatno placen od nekoga iz SNS.Isto kao i tekst onog Bondarjeva,za koji sam odmah rekao da je narucen.Vidi se da dolaze iz istog centra i da prilicno brzo dejstvuju.
Autor teksta nama objasnjava sta se desava u nasoj kuci !Cak nam i objasnjava plan o razgranicenju, koji nikada nije objavljen.Autor ne zna ili ignorise. da je Vucic isporucio sever Kosova.
Kada kaze " Srbija nije Sirija" tu nam salje poruku da Srbija ne moze ocekivati slicnu podrsku onojkoju je Sirija dobila sa velikim zakasnjenjem(prvo su ih pustili da dodju na sam rub propasti.To je jedino pozitivno sto iz ovog placenog teksta mozemo saznati.
Preporuke:
30
6
28 četvrtak, 10 oktobar 2019 14:56
Kompradorski, antisuverenistički i autokolonijalni blerovac, potpisnik briselske ''sporazmne'' veleizdaje, nije antiimperijalistički, državotvorni i prosocijalistički predsednik Maduro niti je Asad. Ali, Srbija može da bude ponovo uspravna kao Venecuela i
(Z)bacimo na đubrište istorije Gorbačova, Jeljcina i Vučića.
Živela slobodna Srbija!

Presidente Maduro en fundación de Miuven - Movimiento Indígena Unido de Venezuela
https://www.youtube.com/watch?v=1w5lDYk7oLU&t=1122s
Preporuke:
28
12
29 četvrtak, 10 oktobar 2019 14:57
Honorarni volonter
Zanimljiva "sitnica" je kako svi ovi ruski vučićobranitelji naglašavaju naučna i akademska zvanja, ne bi li tako potkrepili svoje tvrdnje u odnosu na koje su i vikipedijini članci autoritet pouzdanosti, što me dovodi do pitanja kakva je razlika između tih autora i doktora Stefanovića, doktora Malog i drugih doktora, mastera i ostalih "akademski obrazovanih" naprednjaka koje toliko brane.
Preporuke:
35
4
30 četvrtak, 10 oktobar 2019 15:21
Stolari zato kleshU i rendishU
U Srbiji ima Rusofila koji su gori od Rusofoba.

razlichite stolice za razlichita dU...a.
Preporuke:
14
1
31 četvrtak, 10 oktobar 2019 15:27
Spiridon
@ itd ili ...
Inače, vrlo je zanimljivo da je ovim tekstom samo Spiridon zadovoljan, što je bolesno! voli čovek da bude u pravu iako je to loše po Srbiju, to je mera Spiridonovog drugoSrbijanastva.

Tja, da prepostavim kako su ideja kako sam ja zadovoljan ovim tekstom i ona druga da sam ja drugoSrbijanac u suštini sestre bliznakinje iz predela vaše mašte. Kada vam je Spiridon pričao da ne prevodite sa srpskog na srpski i ne gledate u pasulj da otkrijete šta se krije iza Putinovih pogleda kada podigne desnu obrvu gledajući u Vučića, onda sam bio izdajnik koji je poturen da širi američku propagandu. Kada se ispostavilo upravo ono što je i malom detetu bilo jasno u proteklih nekoliko godina kada je odnos Kremlja i naprdnjaka u pitanju, e onda opet ispade Spiridon drugoSrbijanski grbav.
Hvala na pitanju, Spiridon je za razliku od vas bio zadovoljan tekstom Dragane Trifković ako se sećate, odnosno logički je nespojivo da se bude zadovoljan sa tim tekstom u isto vreme kada i sa ovim...
Preporuke:
16
11
32 četvrtak, 10 oktobar 2019 15:32
Spiridon
@ itd ili ...
Svako je isteran ovim na čistac pa i vi Spiridone, nemajte dileme!

Mmdaaa, svako sem vas koji ste guslali svoju autističnu priču na temu Kremlj & Vučić do iznemoglosti a sada su vam vidim svi drugi krivi jer ste mislili srcem a ne glavom...
Preporuke:
13
11
33 četvrtak, 10 oktobar 2019 15:45
bane
Tako znači. Amerika je za Vučića, EU isto, Rusija isto, SPC isto, Akademija, Univerzitet, Tajkuni, Crvena Zvezda, srpski birači sa KIM,.. Izgleda da je neka nebeska vrhovna komanda izbrisala naš puk iz brojnog stanja, izgleda da više ne postojimo. Ne moramo da se brinemo, ništa nije naše, ne moramo da rešavamo tuđe probleme. Mi, ovde sakupljeni na internet portalu, takoreći, ne postojimo.
Preporuke:
35
0
34 četvrtak, 10 oktobar 2019 15:46
Spiridon
@ mikula
Ovaj tekst je ocigledni napad na Draganu Trifkovic ,verovatno placen od nekoga iz SNS.Isto kao i tekst onog Bondarjeva,za koji sam odmah rekao da je narucen.Vidi se da dolaze iz istog centra i da prilicno brzo dejstvuju.
Autor teksta nama objasnjava sta se desava u nasoj kuci !Cak nam i objasnjava plan o razgranicenju, koji nikada nije objavljen.Autor ne zna ili ignorise. da je Vucic isporucio sever Kosova.

Nažalost nije plaćen, samo se radi o čoveku koji već duže vreme piše po sistemu što je babi milo to joj se i snilo, pa je tako 2016-te slavodobitno predviđao kako je Milo Đukanović politički mrtvac i da je pitanje dana kada silazi sa vlasti, zaboravljajući pri tome da je istog tog Đukanovića upravo Rusija do samo koju godinu ore toga držala u životu na potpuno isti način kao i sada što drže Vučića. E tako će verovatno i za Vučića da priča vrlo uskoro kako je politički mrtvac kada ih i on namagarči, zaboravljajući naravno ovo što piše sada...
Preporuke:
32
6
35 četvrtak, 10 oktobar 2019 16:18
Spiridon
@ itd ili...

Čisto da vam pomognem pošto mi se čini da niste baš na ti sa tehnikom. Elem tzv hidrauličko frakturusanje se u Americi i Kanadi koristi da bi se gas i nafta dobijali iz uljnih škriljaca ali se u suštini može koristiti da bi se iscedilo sve što je preostalo u nekom naftnom polju tako što ćete ubacivati vodu i hemikalije pod velikim pritiskom i izvući na taj način sve preostale džepove sa naftom. Tako da to što bi vi da verujete u deda mraza i nazivate drugosrbijanskim izdajnicima sve koji vam kažu da je deda mraz prevara za malu decu je samo vaš problem, hladne činjenice kažu nešto sasvim drugo. Dakle na sajtu NIS-a se svojevremeno pojavio tender za hidrauličko frakturisanje, odnosno u listu Ekonomist koji baš i ne voli da izmišlja tek tako je na mapi za freking bušenja bila i Srbija. Novinari su pitali NIS o čemu se tu radi i dobili neodređen odgovor da je NIS jedna odgovorna kompanija i da sve što rade, rade u skladu sa važećim propisima. Pametnom dosta, za vas ne znam...
Preporuke:
15
7
36 četvrtak, 10 oktobar 2019 16:48
Spiridon
@ ANALITIČAR-u javi se komentarima.
Ima li naš ANALITIČAR šta na ovo da napiše?
Šta ovaj Rus piše?

Nema čovek vremena, previše ga zaokupljuju mrežni ratovi u Hongkongu, tj shvatio je jedno dublje značenje u tome Facebook zove baš Facebook , ili ti Knjiga lica kako on to ingeniozno prevodi, a sa obzirom da on čovek živi i umire sa ratom u Siriji, mislim da je 24/7 u nekoj ruskoj internet zemlji šarlataniji gde pokušava da shvati šta se krije iza ulaska Turaka u deo gde su Kurdi...
Preporuke:
6
11
37 četvrtak, 10 oktobar 2019 16:57
steva
da ponovim po ko zna koji put:
u se i u svoje kljuse
Sami smo kao sto smo uvek bili sami. Veliki nas ne vole jer se ne predajemo, a mali(koji su se predali) nas ne vole jer se ne predajemo. Znaci na pravom smo putu braco.
Preporuke:
16
1
38 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:20
Ah
Najbolji odgovor na ovaj pamflet dala je unapred Ana Filimonova..

"RUSIJA GUBI PODRŠKU SRPSKOG NARODA

Tome doprinosi neprikosnovena podrška Moskve „režimu jadne izdaje“ Aleksandra Vučića.
Prema akademiku i profesoru Univerziteta u Beogradu, Kosti Čavoškom, režim Aleksandra Vučića nije običan izdajnički režim, već veleizdaja u povratu. Već duže vreme Aleksandar Vučić pokazuje veliku snalažljivost u uspešnom „plesu“ sa Rusijom, stvarajući idiličnu sliku o prosperitetnoj i rastućoj saradnji u svim oblastima. Takvu idilu ne stvara samo Vučić, već je svim sredstvima podgreva i Moskva. Obe strane su u medije izlile megatone „meda i mleka“ o bratskom zajedništvu i uspešnoj saradnji „po prvi put u istoriji“. Propaganda obe strane insistira na vrtoglavim uspesima. Stvarnost i percepcija ruske politike srpskom narodu izgledaju dijametralno suprotne, toliko suprotne da Rusija prvi put u istoriji, bez realnih razloga, rizikuje da izgubi poslednji bastion na Balkanu – srpski nacionalni korpus...
Preporuke:
25
1
39 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:27
Ah
"Rusija ne vodi borbu za dušu i umove, smatrajući da su pragmatični sporazumi, „dilovi“ sa elitama i retka podsećanja o slavnom bratskom zajedništvu sasvim dovoljni. Rezultat je da za šest godina vladavine Aleksandra Vučića u Srbiji nemamo ni jednu rusku investiciju koju možemo da uporedimo sa zapadnom ili arapskom. Za to vreme srpska vlast dodeljuje nemačkim, turskim i arapskim kompanijama faktički besplatnu zemlju na investiciono najprivlačnijim lokacijama, oslobađa ih od poreskih davanja, uz istovremeno obezbeđivanje državnih subvencija u iznosu od 10.000 evra za svako novootvoreno radno mesto, što ne postoji nigde u svetu. Stranci zauzimaju strateške kompanije: Kinezi metalurški gigant „Železaru Smederevo“, Arapi u celom svetu poznatu aviokompaniju „JAT“, Francuzi beogradski aerodrom „Nikola Tesla“. Rusija je značajno prisutna samo u NIS-u, ali NIS je bio privatizovan u decembru 2008. godine, u okviru energetskog ugovora koji je zaključila vlada Vojislava Koštunice."
Preporuke:
22
1
40 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:29
Ah
..."Perspektiva sadašnje rusko-srpske ekonomske saradnje koncentrisana je pre svega na trilateralnom projektu (sa Kinom) za izgradnju TE Pančevo. Ali taj projekat ograničen je interesima tako male grupe učesnika da je veoma zavisan i ranjiv, i uopšte nemoguć po pitanju mogućnosti i potreba RF u ovom trenutku.

Sam pravac pristupanja EU, koji predlaže A. Vučić, u slučaju uspeha praktično ukida rusko- srpsku saradnju kao takvu. 20. juna 2017. u pregovorima sa EU, otvoreno je 29. poglavlje, koje se odnosi na carinski savez. Poglavlje 29 podrazumeva ukidanje Sporazuma o slobodnoj trgovini između RF i Srbije (isto kao i svih drugih free trade agreements i sporazuma sa međunarodnim finansijskim organizacijama) u trenutku ulaska Srbije u EU [17].

Tako da izmišljene konstrukcije o širenju srpsko- ruske saradnje opovrgavaju razni realni ekonomski pokazatelji. U stvarnosti je Sporazum o slobodnoj trgovini postao mrtvo slovo na papiru – njegov potencijal za vreme A. Vučića nije iskorišćen."
Preporuke:
19
0
41 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:31
Ah
"Model upravljanja u Srbiji – okupirana i kolonijalna Srbija

U Srbiji je, posle vojne agresije NATO i „narandžaste revolucije„ 5. oktobra 2000.g. uspostavljen i učvršćen režim okupatorsko- kolonijalnog upravljanja. Njega karakterišu sledeći osnovni pokazatelji:

– Po raznim podacima u 2017.g. u Srbiji umire od 30-35 [18] do 40 [19] hiljada ljudi godišnje više nego što se rađa.

– Odlazak u inostranstvo, pre svega mladih iznosi preko 100 ljudi dnevno (tj. svaki dan pun avion odvozi pre svega mlade i obrazovane ljude koji bi da su makar malo prihvatljiviji uslovi vezani za posao, mogli dati doprinos svojoj, a ne tuđoj zemlji), godišnje ukupno iz zemlje odlazi 60 hiljada ljudi
Vlast govori o smanjivanju nezaposlenosti, ali smanjivanje nezaposlenosti je uslovljeno – ne otvaranjem novih radnih mesta, nego smanjivanjem broja stanovništva, pre svega mladih. Saglasno podacima Evrostata, u martu 2017.g. Srbija je po stepenu siromaštva sa 24,5% zvanično bila proglašena za najsiromašniju zemlju Evrope."
Preporuke:
20
1
42 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:35
Ah
.."Specifičan model okupaciono-kolonijalne politike (okupirana je teritorija KiM) uključuje vodeću stranku (Srpska napredna stranka, čiji je vođa – Aleksandar Vučić, uprkos čl.115 Ustava Republike Srbije) sa nesrazmerno velikim značenjem. U stranci ljudi vide spas za dobijanje i garanciju posla. U postojećem sistemu kontrole nad izbornim procesom i medijima, u skupštini apsolutna većina podržava režimski proevropski (prozapadni) pravac. U isto vreme, patriotske, suverenističke snage su predstavljene na nivou statističke greške, jer svi zajedno nisu sposobni da pređu izborni cenzus od 5% i to sve u vreme završne faze rešavanja kosovskog pitanja. Otuda je i neizbežna „partizacija“ države, tj. stavljanje državnih resursa u službu vladajuće stranke. Ali ne u službu stranke kao takve, već u službu uske korupcionaške grupe, čiji interesi prolaze fazu povezivanja sa oligarhijskim i kriminalnim interesima regionalnog, a ponekad i globalnog nivoa."
Preporuke:
17
0
43 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:36
Dragana je pametnija
od ovog Skenderbega, očigledno.
Preporuke:
16
1
44 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:36
Ah
..."Postoji mnogo dokaza, među njima ima i mnogo video intervjua bivših saradnika Aleksandra Vučića – sa dokumentima i fotografijama, koje niko do sada nije opovrgao, kako se pljačkaju budžeti gradova, kako je A. Vučić lično, sa posebnim zadovoljstvom na visoke funkcije postavio ljude, čije se jedino umeće sastoji u tome „da brzo opljačkaju sredstva i prikriju tragove“. Na glavnim TV kanalima se proturaju „priče o novim spasonosnim stranim investitorima“, a ispada da su to samo slučajni stranci sa ulice. Ima dosta priča i o tome kako se razbijaju i prodaju državna preduzeća, kako stranci u bescenje kupuju najplodniju zemlju u Vojvodini, na lokalu vlada stranačko-kriminalna mafija itd. [26].

Sve te, tako poznate mere iz kolonijalnog arsenala prosipaju se na glave Srba kao iz probušenog džaka, što dovodi do potpune dezorjentacije stanovništva i pojave osnovane sumnje da se protiv srpskog nacionalnog korpusa vodi specijalni, psihološki rat."
Preporuke:
17
0
45 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:36
Sten
Ovaj clanak samo pokazuje koliko je tesko braniti Vucicevu spoljnu, a nije drugacije ni sa unutrasnjom, politiku. Ne moze da se nadje nijedan jedini argument koji bi zvucao uverljivo. Onaj ko to pokusava, kao autor gornjeg clanka, unapred je osudjen na opstu osudu.
Preporuke:
19
1
46 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:39
Ah
..."Ukupno je za poslednjih pet godina Srbija provela 45 vežbi sa NATO i 6 sa Rusijom. 2017. Srbija je provela 13 vežbi sa NATO i 2 sa Rusijom. Aleksandar Vučić nije dodelio Status imuniteta rusko-srpskom humanitarnom centru u Nišu do danas...

Tako SAD i NATO zauzimaju Balkan za buduću konfrontaciju sa Rusijom. Preciznije, u Srbiji se na najvišem vojno-operativnom nivou sprovodi „čistka od Rusije“, jer je sa nivoom IPAP saradnje Srbije sa NATO, Rusija faktički dovedena u mat poziciju. Tome treba dodati i skoro bolestan progon i uništenje svega što može da predstavlja opasnost za NATO. Kao odgovor na to Rusija u Srbiji podržava aktuelni režim… "
Preporuke:
17
1
47 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:46
Ah
"...Ključna tačka koja je označila predaju Kosova i Metohije, bilo je zaključivanje Briselskog sporazuma u aprilu 2013.g. od strane Ivice Dačića i Aleksandra Vučića...
U celom tekstu sporazuma nema ni jednog pominjanja Rezolucije 1244 SB UN, Ustava i zakona Republike Srbije, niti ima u bilo kakvom vidu pominjanja da su Kosovo i Metohija sastavni deo Republike Srbije. Postoji samo pominjanje „kosovskih zakona„ a kao centralna vlast se označava Prištinska vlast. Na taj način se od strane Srbije priznaje zakonitost pravnog poretka, koji funkioniše na Kosovu. Nepostojeća, po kosovskom zakonodavstvu, Zajednica srpskih opština (postoji Zajednica kosovskih opština) dužna je da se upiše u pravni poredak „Republike Kosovo“... Napori režima Aleksandra Vučića, koji se svi silama trudi da predstavi briselski proces kao stvaranje tvorevine koja je analogna Republici Srpskoj ili autonomiji Srba na KiM, kao dim se razvejavaju u sudaru sa tekstom ovog dokumenta..."
Preporuke:
17
0
48 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:48
Aleksandar Mihailović
Klasično agitpropovanje, samo što uz gusle nisu zapevane ode Vučiću. Autor se potpuno demaskirao tvrdnjom, koja pokazuje nerazumevanje i odsustvo nacionalnog ponosa i dostojanstva da "Vučić svojom vektorskom politikom čini nešto Rusiji", te se pita šta je još mogao za nju da učini, ne zna da Srbija nije u toj poziciji, već može samo od nje da očekuje pomoć da sačuva državu. Autor nije čuo za kosovski zavet i on bi da se razgraniči, da od ukradenog auta dobije rezervni točak, od ukradene kuće tri tegle ajvara od zimnice u podrumu i 2 glavice kiselog kupusa. Da su njegovi preci pod Turcima tako razmišljali još bismo imali pravu kaldrmu a ne neke predškolske rane Vesićeve radove. EU i NATO nisu prijatelji Srbije, prijatelji je ne komadaju i ne daju trgovcima ljudskim organima državu, niti je truju da se masovno umire. Da su ozbiljni primili bi JU, mnogo organizovaniju i pravno uređeniju državu. Politika podele i naseljavanja migrantima zasigurno vodi u građanski rat. Da li to autor razume i shvata?
Preporuke:
19
0
49 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:51
Ah
"...Uoči lokalnih izbora u „Republici Kosovo“ na jesen 2017. godine, šef kancelarije RS za Kosovo i Metohiju, Marko Đurić, izjavio je: „Lokalni izbori na Kosovu i Metohiji imaju nacionalni značaj, zato država Srbija na tim izborima podržava jedinstvenu Srpsku listu“ [48]. Srpska vlast uklonila je druge, veoma efikasne političke lidere Srba na Kosmetu i političke organe koje su oni stvorili, uništili su grupu branilaca mosta.. Da istaknemo da je ubijen Oliver Ivanović, jedan od srpskih lidera sa Kosova i Metohije koji je imao autoritet...Na taj način je Aleksandaru Vučiću pošlo za rukom da na Kosovu uništi institucionalni državni i vaninstitucionalni sistem zaštite srpskih nacionalnih interesa. Vlast Aleksandra Vučića za šest godina nije ništa preduzela za povratak 250.000 Srba proteranih sa KiM, a njihova „zaštita“ sastoji se u predaji u kandže albanskih kriminalnih grupa i bivših vođa OVK. Srbija ne zna ništa gore u istoriji rešenja „kosovskog pitanja“ od Briselskog sporazuma.."
Preporuke:
17
1
50 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:56
Ah
"...Dozvolićemo i mi malo sebi da budemo u patetični. U slučaju toliko hitnog „razgraničavanja sa Albancima“ po Vučiću (to jest, predaje Kosmeta), pod pretnju će biti stavljena budućnost Rusije. Kao prvo, na Kosovu se nalazi baza „Bondstil“, jedna od najvećih baza SAD i NATO pakta u svetu. Borci u ukrajinskom oružanom sukobu počeli su se pripremati u kampu Bondstil još 2010. godine. [56]. Ko može garantovati da to ne traje sve do danas, zarad nekog drugog sukoba na postsovjetskom ili ruskom prostoru? Kao drugo, Albanci nikada nisu bili posebno religiozni, a sada su u Albaniju i na Kosovo stigle vehabije, islamski ekstremisti sa Bliskog Istoka.
kao i ranije funkcioniše globalna narko trgovina koja ide iz Avganistana, preko Bondstila dalje u Evropu, i koja distribuira narkotike kroz Evropu. Gde su garancije da narkotici otuda ne stižu i u Rusiju?.."
Preporuke:
17
0
51 četvrtak, 10 oktobar 2019 17:57
Ah
"..Priznavanje nezavisnosti Kosova od strane Srbije zacementiraće situaciju i omogućiti joj da se rascveta u punom sjaju: narkotici, crna transplantologija, teroristi, sveprisutni albanski narkokarteli – pozdrav iz „Republike Kosovo“…

„Republika Kosovo“ punom parom stvara sopstvenu armiju – ne specijalnu jedinicu, makar ona bila snabdevena najsavremenijim oružjem, opremom i vojnim instruktorima. Ne, radi se upravo o armiji, sposobnoj da vodi odbrambene i ofanzivne operacije na širokom delu fronta, uključujući i vazdušni prostor. „Republika Kosovo“ ima vojni sporazum sa Albanijom (2013) koji dozvoljava da jedna strana može stacionirati armiju na teritoriji druge. Moguće je smelo spojiti vojne potencijale, uključujući i rezervni sastav Albanije i „Republike Kosovo“ i prisajediniti infrastrukturne, pozadinske projekte Albanije i Kosova. Sve to uz sadejstvo, uzgred, vlade Srbije – jer izgradnja auto-puta Niš-Priština u Srbiji spada u red nacionalnih prioriteta..."
Preporuke:
17
1
52 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:00
Ah
"..Srpski narod su delimično uspeli da dezorjentišu. Zahvaljujući informativnoj blokadi skrivaju se istinske razmere onoga što se odigrava na Kosovu. Međutim, navedene činjenice skupa uzete stvaraju paradigmu: sve navedene mere nose izrazito i dugoročno antisrpski i antiruski karakter. Pri tom je temelj problema stvorila srpska vlast.

Aleksandar Vučić voli da govori o bespoštednim činjenicama i brojkama: „Njih (Albanaca – autor) će biti sve više. A brojke su ovde, kao i svugde, neumoljive. Njih je sve više, nas je sve manje [57]. Ali brojki ovde nema, već samo patetično skrštanje ruku. Neumoljiva je druga činjenica: ogromni natalitet među Albancima na Kosovu – danas je čist mit. Srbi sa Kosmeta tvrde da tamo nema više od 800 hiljada Albanaca. Međutim, i izborni rezultati pokazuju da se u biračkim spiskovima registruju Albanci iz Albanije i Makedonije.

Nizak odziv Albanaca na izborima u realnosti znači da njih jednostavno nema na Kosovu.."
Preporuke:
20
0
53 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:02
Ah
"..I na kraju, konkretne brojke: približna vrednost resursa na Kosmetu ocenjuje se između 6 i 8 hiljada milijardi dolara [58]. Protiv predaje Kosova zalažu se praktično svi – Srpska Pravoslavna Crkva, koja je na kraju čvrsto iskazala svoju poziciju: da je „jedino optimalno rešenje za Kosovo i Metohiju – njegov ostanak u sastavu Srbije“ [59]; naučna i društvena elita, narod. Od strane Crkve i patriotske elite razrađuje se model nove identitetske solidarnosti, nije slučajno Kosmet uvek bio vektor sjedinjavanja duhovne i egzistencijalne komponente narodne duše.

U tom svetlu, napori sadašnjeg režima izgledaju kao žalosna izdaja i to ni kod koga sa zdravim razumom ne izaziva sumnju. Vlast ima samo jedan izlaz: odustajanje od obećanja koja su dali Zapadu i oštra promena unutrašnje politike i spoljnopolitičkog kursa. Međutim, to je teško izvodivo imajući u vidu da ni u jednoj oblasti nema ni jednog parametra koji ukazuje makar i na želju za sprovođenjem samostalne politike.."
Preporuke:
18
1
54 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:06
Ah
"..U Rusiji nema poimanja toga koliko su se Srbi pod napadom Zapada pokazali povezani sa Rusijom. Nezavisno od toga da li Rusija zna ili ne zna, Zapad definiše srpsku nacionalnu svest, narodnu svest – kao imanentno prorusku, rusofilsku. Za Zapad pojam „srpski nacionalni“ neodvojivo uključuje u sebe taj bazni segment. Presuda je neumoljiva: takvo stanje stvari ne sme se ostaviti u svojoj zaleđini. Zbog toga borba sa Rusijom obavezno mora da podrazumeva i borbu sa srpskom nacionalnom svešću.

Vučić radi na bekstvu od nacionalnog identiteta. Radi se o uništenju svega duhovnog, kulturno vrednog za Srbe. Bez predlaganja alternative, akcenat se jednostavno stavlja na uništenje. I Vučić glavnu prepreku vidi u srpskom identitetu, on glavni rad sprovodi u oblasti nacionalne svesti, u pravcu stvaranja „nacionalno neutralne“ Srbije.

Ruska Federacija je pružila marketinšku podršku Srpskoj naprednoj stranci, posebno u periodu izbora.."
Preporuke:
17
1
55 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:07
Ah
"...U svesti srpskog čoveka iznikla je formula „iza Vučića stoji Rusija“, formula o bespogovornoj podršci Rusije lično Aleksandru Vučiću – bez obzira da li je postojao takav cilj ili ne. To je Vučić kasnije iskoristio kao indulgenciju od Rusije na sva njegova kasnija dejstva.

Samo što realnost počinje suviše očigledno da ruši tu paradigmu i ona počinje da se „urušava“ – sledi „ruski marš“ – obezbeđenje izjava i materijala u medijima sa ruske strane, neophodnih za „unutrašnju popravku“ Vučićevog lika kao „patriote i proruskog političara“. Slične mere su politička direktna injekcija adrenalina u srce.

Na tom fonu pojava ruskih predstavnika, koji se bukvalno oduševljavaju Vučićem, kod srpske intelektualne javnosti, a pogotovo običnog naroda se doživljava kao izrugivanje."
Preporuke:
17
0
56 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:08
Ah
"...Iz ovoga sledi da se u srpskom društvu u ovom trenutku, jedno od glavnih pitanja može postaviti na sledeći način: zašto srpski narod mora da doživljava podršku kriminalnom i antinacionalnom režimu kao nešto što se podrazumeva? Neprincipijelna podrška Moskve Vučiću izaziva još oštrije neprihvatanje, razočarenje i razdraženost. Prema zdravoj logici, niko nije obavezan da shvata i prima podršku neokolonijalnom jarmu. Ali zdrava logika ne funkcioniše. Tako, na primer, režim Borisa Tadića u ruskim medijima često se tumačio kao antisrpski i antiruski. Međutim Vučićev režim, koji ne samo da je nastavio po liniji Tadića u svim pravcima, nego njegova politika nosi još ekstremniji karakter, tumači se kao „proruski“ režim.
U stvarnosti se sva razlika između Vučića i Tadića ogleda u tome što su mudri Vučićevi anglosaksonski savetnici shvatili – da bi napravili iskorak i predali Kosovo – mora se igrati na rusku kartu.."
Preporuke:
17
0
57 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:09
Ogorčeni vojvođanski penzioner
NIS, šta je to, neki novi parfem? Ja znam da postoji NAFTAGAS u kome sam ja radio pre Jogurt revolucije i koji nam je otet da bi onda postao NIS. Onda nam je otet a ovi posle su to još poklonili Rusiji. Sada su radnici tamo slabo plaćeni, a ja se odlično sećam kako se dobro u Naftagasu zarađivalo 80-ih. Tada sam kao ekonomski savetnik uspeo da izgradim vikendice u Budvi i kod Splita.
Preporuke:
5
12
58 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:09
Ah
"..Zašto se ruski predstavnici osećaju i ponašaju tako „opušteno“? Zato što su uvereni, što i odgovara stvarnosti – u „nerazrušivu i nepromenjivu ljubav Srba prema Rusiji“. Zbog toga, bilo kakva dejstva da se preduzmu, njima se čini da je to neiscrpan resurs. I na njemu se može „opstajati“, da ne kažemo tačno – parazitirati – još veoma dugo. Međutim, stvarnost pokazuje da je taj resurs ne samo iscrpljiv, nego se iscrpljuje direktno pred našim očima. Tako je poseta V.V. Putina vojnoj paradi u Beogradu 2015. godine izazvala ogromnu podršku srpskog društva. Još tada, uoči parlamentarnih izbora u Srbiji, bilo je nekoliko opozicionih političkih partija koje se otvoreno deklarišu ne samo kao patriotske i suverenističke, nego i otvoreno proruske.

Ne ulazeći u analizu karaktera i motiva njihovog delovanja, konstatujemo činjenicu da je takvih partija i pokreta 2015. godine bilo nekoliko. I svi su oni, u ovoj ili onoj formi, tražili podršku Moskve. Međutim, istorija se završila poznatim rezultatom.."
Preporuke:
17
0
59 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:11
Ah
"..Za rusku publiku odnos srpskog društva prema Aleksandru Vučiću može se izraziti u jednoj frazi: Vučić je Čubajs iz 90-ih godina koji vodi agresivnu, ciničnu i bespoštednu borbu sa sopstvenim narodom. No, „inovacija“ ekipe zapadnih savetnika Aleksandra Vučića, među kojima se nalaze i Toni Bler, kao i bivši američki ambasador Vilijam Montgomeri (koji je odigrao ključnu ulogu u formiranju Srpske Napredne Stranke), ogleda se u tome što svi bez izuzetka krupni mediji u relativno visokom stepenu, podržavaju imidž Vučića kao patriote i rusofila, koji ima ličnu podršku ruskog predsednika. Figurativno se izražavajući, agresivna denacionalizacija srpske samosvesti sprovodi se pod pokrićem ruskih MIG-ova i pod portretima V.V. Putina."
Preporuke:
16
1
60 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:12
Ah
"...Pojavljuje se paradoks: sa jedne strane ruski predstavnici apeluju na bratska osećanja i duhovno jedinstvo naroda, verovatno shvatajući da upravo narod i narodni duh predstavljaju jedinstven resurs i oslonac za Rusiju. No, sa druge strane, u realnoj politici Ruska Federacija je prešla na viši nivo saradnje sa čovekom koji propagira antisrpski identitet.

Logično je da se kod predstavnika srpske javnosti i naučne elite pojave pitanja: na koga se odnosi zapravo „rusko-srpska saradnja“? Podržavajući režim, upravo režim, mi ekstremnim tempom gubimo podršku i poverenje čitavog društva i isključujemo i najmanju mogućnost instrumentalizacije istinske rusko-srpske saradnje.

Međutim i paradigma lične podrške neizbežno sama sebe iscrpljuje. Očigledno da zajednička zasedanja, susreti, protokolarne izjave itd., više ne proizvode veliki utisak. One ostaju praktično turističke posete A. Vučića Rusiji, čiji se rezultati čak i ne oglašavaju. To jest, i taj prostor za uticaj se skuplja kao šagrinska koža."
Preporuke:
14
1
61 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:15
Ah
"..Kao rezultat podrške režimu Aleksandra Vučića došlo je do otuđenja:

1) institucionalnog dela srpskog društva – opozicije (političkih partija i organizacija),

2) neformalnih, ali uticajnih grupa (intelektualne elite, društvenih delatnika),

3) dela naroda, posebno omladine, koja situaciju vidi nezamućenim, čistim očima...

Zvanični predstavnici Rusije lepe etikete iako čak i ovlašan pogled na socijalno-ekonomsku i političku situaciju u Srbiji pokazuje da ima više nego osnovanog razloga za ozbiljno nezadovoljstvo naroda. Protestanti i narod mogu ne videti i ne znati „da je to Soroš“, međutim, vide i shvataju da je Rusija „od starta“ na strani režima. U doživljaju naroda se ukorenjuje teza o podršci Rusije ovoj vlasti, a ne pravu naroda na protest, koje je zagarantovano Ustavom Srbije. Nije svaki protest bio i neće biti kriminalan, ali u društvenom doživljaju Ruske Federacije, svaki protest protiv Vučića se etiketira kao kriminalni..."
Preporuke:
15
1
62 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:17
Ah
"..Kao rezultat toga, samo tokom poslednje godine, razočarenje srpskog društva u dejstva Ruske Federacije, dostiglo je kritičan nivo. Može se govoriti o direktnoj zloupotrebi korišćenja imena Rusije i podrivanja lika ruskog predsednika. Srpsko društvo postavlja logično pitanje: „A ko pušta struju za galvanizaciju nefunkcionalnog režima?“. Iako je u istoriji naših naroda bilo primera kada je imperatorska Rusija otvoreno podržavala narod, ali ne i aktuelnu vlast. Tako je u periodu Milana i Aleksandra Obrenovića, Rusija podržavala opoziciju – opozicija je tada bila otvoreno patriotska i proruski nastrojena, u tom smislu i po pitanju kosovskog pitanja, što je za rezultat imalo promenu dinastije i kasnije sudbonosne vojne pobede Srbije, što je obezbedilo i sam opstanak naroda i države.

Na taj način, u uslovima marginalizacije nacionalno-patriotskog diskursa, podrška Rusije postaje životno važna za budući sistemski preporod, uključujući institucionalni i vaninstitucionalni nivo."
Preporuke:
16
1
63 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:19
Ah
"..Kao rezultat toga, samo tokom poslednje godine, razočarenje srpskog društva u dejstva Ruske Federacije, dostiglo je kritičan nivo. Može se govoriti o direktnoj zloupotrebi korišćenja imena Rusije i podrivanja lika ruskog predsednika. Srpsko društvo postavlja logično pitanje: „A ko pušta struju za galvanizaciju nefunkcionalnog režima?“. Iako je u istoriji naših naroda bilo primera kada je imperatorska Rusija otvoreno podržavala narod, ali ne i aktuelnu vlast. Tako je u periodu Milana i Aleksandra Obrenovića, Rusija podržavala opoziciju – opozicija je tada bila otvoreno patriotska i proruski nastrojena, u tom smislu i po pitanju kosovskog pitanja, što je za rezultat imalo promenu dinastije i kasnije sudbonosne vojne pobede Srbije, što je obezbedilo i sam opstanak naroda i države.

Na taj način, u uslovima marginalizacije nacionalno-patriotskog diskursa, podrška Rusije postaje životno važna za budući sistemski preporod, uključujući institucionalni i vaninstitucionalni nivo."
Preporuke:
9
1
64 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:21
Ah
"Sve ukazano ruši autoritet, uvažavanje i poverenje u Rusku Federaciju. Svojim rukama Rusija pomaže stereotip Zapada da „Rusija ne može ništa“.

Teza o „saradnji sa svakom vlašću“ degenerisala se u slepo praćenje na povodu specifične vlasti, što privodi tome da Rusija deli doživljaj i sudbinu ličnosti, koja je saučesnik destrukcije Srbije, ispunjavajući volju stranih sila. Umesto strategije zasnovane na čvrstim principima, vode se razgovori sa čovekom – što je idealno tlo za Zapadu omiljenu korupciju. U takvoj situaciji Vučić postaje podjednako beznadežan partner kao Januković. Ali, što je najvažnije – srpski narod gubimo zbog neprincipijelnosti.
Ako srpska vlast dovodi zemlju na granicu nacionalne, političke i ekonomske katastrofe, Rusija ne može ići dalje u podršci vlasti, gubeći samim time sve, po crnogorskom modelu. Situacija zahteva kardinalnu promenu – zato, ukoliko Rusija ne podrži srpski narod, srpskom narodu takva Rusija neće biti potrebna."
Preporuke:
15
1
65 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:23
Ah
Ova skraćena analiza ukazuje na slepilo na obe strane.
Kao i uvek koristiće se neko treći, znamo i ko ali to nije jasno većini sluđenog naroda nažalost koji je tu samo kao objekat sluđivanja upravo zahvaljujući kvaziintelektualcima koji su se prodali kao i Vučić
Preporuke:
14
0
66 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:41
itd ili...
Spiridone procitajte moje komentare gde rekoh da je nezrelo oslanjati se na ikoga sem sebe. Ne podmecite! Sta je to vas obracun sa njima preko mene?! Sramotno podmecete, nije potrebno na mene da se pozivate da biste izdeklamovali svoj zacrtani tekst I slavoddobitno kako ste pametni. Isto I oko Trampa 1000puta rekoh njega nne volimo koliko Klintonove mrzimo a vi opet svoje te izdao nas Tramp eto sad I Rusi - smesni ste! Groteskno
Preporuke:
9
5
67 četvrtak, 10 oktobar 2019 18:45
Milos
Kod razmatranja pitanja Pokrajine Kosovo i Metohija mora se pridrzavati Ustava Republike Srbije i Rezolucija 1244. Svi razgovori koji gaze ova dva akt SU PRAVNO NEVAZECA, A OSOBA KOJA GAZI PRVENSTVENO uSTAV SVOJE ZEMLJE JE izdajnik I NJEGOVI POTISI SU NEVAZECI I PO DOMACEM I MEDJUNARODNOM PRAVU.
Preporuke:
15
3
68 četvrtak, 10 oktobar 2019 19:17
Dragan R
@Milos
Na žalost niste u pravu. Po Bečkoj konvenciji potpis predsednika države, predsednika vlade i ministra spoljnjih poslova (svakog pojedinačno) na međunarodnim ugovorima i sporazumima je pravno obavezujući za državu koju predstavljaju bez obzira na unutrašnje pravo te države (Ustav i zakone). To znači da je Kosmet definitivno izgubljen za Srbiju ukoliko Vučić (ili Brnabić ili Dačić)potpiše priznanje tzv države Kosovo, bez obzira na to što bi po našem Ustavu i zakonima time učinio teško kriovično delo.
Preporuke:
8
4
69 četvrtak, 10 oktobar 2019 19:20
Spiridon
@ itd ili..
Spiridone procitajte moje komentare gde rekoh da je nezrelo oslanjati se na ikoga sem sebe.

Sećam se ja nekih vaših prošlih komentara na temu Vučićevih poseta Moskvi, tj onog čuvenog ordena i njegovog pravog smisla. Tako da ne sporim ja da vi pričate kako se treba oslanjati na same sebe, ali nemojte mi samo reći da niste do skora imali sasvim drugačije mišljenje o odnosu Putina i Vučića.
Sve u svemu, ja uvek samo pokušavam da budem realan po sistemu dragi su mi Rusi ali mi je istina uvek draža, tj prvo vidim o čemu se tu zaista radi i tek onda donosim zaključke a sve na osnovu priloženih dokaza. Dok vi opet prvo napravite ram u skladu sa vašim političkim uverenjima a onda pakujete u njega sliku ali tako da se sve to lepo uklopi. Pa onda sve vesti ma koliko prepune dokaze bile koje vam se ne uklapaju u ram vi odmah odbacujete kao nekakvu propagandu, dok one koje vam se uklapaju u pogled na svet vi usvajate odmah kao nepobitnu istinu koju i ne treba dokazivati...
Preporuke:
5
8
70 četvrtak, 10 oktobar 2019 19:25
Kolebole
Sendvič i tri hiljade za gospodina Iskenderova.
Preporuke:
19
1
71 četvrtak, 10 oktobar 2019 19:34
itd ili ...uzgred
kakvi su ovo liliputanci koji lome ruke i sebi daju na važnosti, bitno je šta Putin misli, a razumem da će on prihvatiti svakoga ko je legitimnim izborima izabran narodnom voljom, dakle naš posao je prioritetan, sledi podrška kao i uvek, nema razloga za ostrašćenost i letargiju! moraju se zavrnuti rukavi i ne pisati pisma već se obilaziti Srbija i skupaljati glasovi za srpsku stvar!
Preporuke:
8
4
72 četvrtak, 10 oktobar 2019 19:44
Spiridon
@ Ah
.Umesto strategije zasnovane na čvrstim principima, vode se razgovori sa čovekom – što je idealno tlo za Zapadu omiljenu korupciju. U takvoj situaciji Vučić postaje podjednako beznadežan partner kao Januković. Ali, što je najvažnije – srpski narod gubimo zbog neprincipijelnosti..

U tome i jeste srž celog problema, jer Rusija nema apsolutni nikakvu strategiju, nikakav veliki narativ koji će onda sa sobom povući ka njima i neke obične ljude, koji možda i nisu rusofili, da ih zbog toga gledaju drugačijim očima. Ne, kod njih je uvek sve na planu ličnog i onda kada im neko sruši tog njihovog korumpiranog diktatora kao što je bio Janukovič, ili kada ih kao u Crnoj Gori neki drugi korumpirani diktator izradi kao malu decu, e onda ide kukanje plakanje i ura na brzinu smišljeni potezi, gde ih onda Zapad samo dočeka na već pripremljeni volej.
Evo da potpišem da će opet da bude isto i sa Vučićem, jer Zapad ima strategiju i razrađene taktike za svaku moguću opciju a oni ništa...
Preporuke:
10
5
73 četvrtak, 10 oktobar 2019 20:02
Aleksandar Mihailović
@Ah. Procena kosmetskih bogatstava je lažna, tek da ne "kukamo" da "nije" mnogo. Pre 13g u Nemačkoj je završila međunarodna komisija, 230 eksperata, procenu, 500.000 milijardi e. Najvrednije nije ni JU eksploatisala, a posebno značajno je ispod uglja nafta, ispod svega ogromni resursi pitke vode, uz rudu bor bez koje nema leta u kosmos ni balističkih raketa i svega što ne trpi temperaturu. Samo u ljudskim organima i laboratorijskim istraživanjima na živim ljudima svega za masovna ubijanja je 150.000 milijardi e. Za ubijene, zatrovane i one koji će tek da umru od najtežih boleština još toliko. Najveći za nas moralni i ljudski značaj KiM je da je to ne samo srce Srbije već i njena riznica svetosti, duhovnosti i nacionalnog ponosa, časti i dostojanstva, ispit istorijske zrelosti sadašnjih generacija, a sve ovomilenijumske vlasti su pale na ispitu. Nesme se dozvoliti nikakva podela, to vodi u nove, Sandžak, Vojvodina,...što uz uvoz migranata kao radne snage vodi u građanski rat i nestajanje.
Preporuke:
6
3
74 četvrtak, 10 oktobar 2019 20:29
Spiridon
@ itd ili ...uzgred
kakvi su ovo liliputanci koji lome ruke i sebi daju na važnosti, bitno je šta Putin misli, a razumem da će on prihvatiti svakoga ko je legitimnim izborima izabran narodnom voljom, dakle naš posao je prioritetan, sledi podrška kao i uvek, nema razloga za ostrašćenost i letargiju! moraju se zavrnuti rukavi i ne pisati pisma već se obilaziti Srbija i skupaljati glasovi za srpsku stvar!

Mislite isti onaj Putin koji mu je dodelio onaj orden Nevskog...!?? Elem, eno već Vučićevi šarovi po Informeru i Novostima već uveliko seire na ovo što priča Iskenderov, pa kažu kako je on zapušio usta Dragani Trifković. E sad, koliko vas ja shvatam sve bi bilo drugačije samo kada bi Putin za sve te liliputance saznao, ali avaj nikako da ga obaveste. Tako da, sve vas ja razumem ali možete vi da se slikate sve dok ruski ambasador i kojekakvi Iskenderovi i Bondarjovi hvale Vučića sa sve Nevskim zakačenim na rever, koji pri tome viđa Putina dva puta godišnje...
Preporuke:
11
7
75 četvrtak, 10 oktobar 2019 20:38
penzioner Cviko,
@ Dragan R,
To da li je neki akt pravno valjan to će mo tek da vidimo. Ima dosta međunarodnih akata koji nisu zaživeli u praksi. Pođimo samo od Rezolucije 1244... Da li je u celosti realozovana? Ne. A onda tu je Rusija, Kina i još dosta zemalja koje neće glasati za prijem tvorevine "Kosova" u UN, itd.
Preporuke:
8
1
76 četvrtak, 10 oktobar 2019 20:42
površno do imbecilnosti
Ako je anatemisana D.Trifković,propustila da navede svesrdnu pomoć A.Vučića svom"prijatelju u nevolji"Milu Đukanoviću,inače začetniku satiranja svega srpskog ali i ruskog u Crnoj Gori,izvinjavam se.
Ali se ne izvinjavam gluposti ovog"naučnog saradnika"koji"previđa"ovu sitnicu,koja je dovela do osude Rusije(videti sve one tekstove koji se provlače kroz msm duboke države).
Takvih"detalja",bezbroj.
A u detaljima se krije đavo.
Samo ga treba videti.
hejter
Preporuke:
17
2
77 četvrtak, 10 oktobar 2019 21:45
SrbMNE
Interesantno da situacija potpune izolacije Srbije koja je ostala bez direktnog pristupa moru ili pristupa preko prijateljske teritorije ništa nije promjenila u stavovima politički mislećih ljudi i u Srbiji i u Rusiji.Takav ignoratski odnos je uništio i veće narode npr. kao Indiosi koji su se pravili da konkvistadori ne postoje i prosto nisu djelovali.Vjerovatno im je i priča sličila našoj!
Preporuke:
14
5
78 petak, 11 oktobar 2019 01:44
Bojan, Priština
i konačno sa epohom izvarnrednog političkog manipulatora Slobodana Miloševića

E Slobodane Slobodane zarad koga si ti 10 svojim nedrima držao branu Natoa ka istoku.
Milion ipo pišljivih Čečena, koliko ih ukupno ima, je drmalo celu Rusiju, tuklo rusku vojsku pobivši im između 15-20000 vojnika.
Da nebi bombardovanja SRJ koje je tek stigavši Putin iskoristio kao alibi da izbombarduje Čečene kad već kopneno nisu mogli, ko zna kako bi se to i kd završilo.

Ja odavno ovde pišem da voleti Rusiju nema veze sa tim da se voli ruska napredna stranka i druga Rusija ali to je uvek bila jedina tema na kojoj sam bombardovana minusima.

Ali posle ovih tekstova ruskih Dragomira Anđelković sa njihovih instituta, mnogima će biti kasno da su sa ovakvom Rusijom samo treba držati distancu. Čuj mi smo kao prosjak. Olili da nam lupe bankrotira i Nis, rafinerije, nalazišta, nisku rudnu rentu... Bednik
Preporuke:
13
6
79 petak, 11 oktobar 2019 06:48
Zapadni Balkan- perspektive
Ocigledan haos! Mnogi apeluju da se okrenemo ekonomiji, saradnji, boljem zivotu ljudi, gradjanskim i evropskim vrijednostim itd, Sve su to gluposti i zamajavanje naroda. Ovdje je glavni problem pitanje granica. Postojece su van pameti i neodrzive. Kao da su ih crtli osnovci na casu iz predmeta koji se nekad davno nazivao "Rucni rad". Koji je put ka rjesenju i trajnom miru? Organizovati medjunarodnu konferenciju visokog nivoa o granicama uz vodeci princip: Svi Srbi u jednoj drzavi-Srbiji, izuuzev njih do 3%. Svi Hrvati u jednoj drzavi-Hrvatskoj, izuzev njih do 3%. Svi Bosnjaci u jednoj drzavi-Bosni (bez onog i Hercegovini), izuzev njih do 3%. I najzad svi Albanci u jednoj drzavi-Albaniji, izuzev njih do 3%. Sve cetiri drzave unitarne bez ikakvih autonomija, entiteta, posebnih statusa, distrihta.... Samo drzava pa opstina i nista vise.
Preporuke:
5
1
80 petak, 11 oktobar 2019 09:48
siniša @ Spiridon br.3.
I šta kaže Vučić. Kaže. "Oni su došli sa dugim cevima da hapse naše ljude, a naši ljudi su tamo išli sa olovkom".

To sam trebao da budem ja. Trebao ili mogao. Paranoja ili iskustvo, ali ne bi ništa od toga.

Što baš ja kad već dve godine niko ne ide tamo da veštači?

Da nije zato što sam deklarisani "ruski vojnik"?

Znači nisam smeo da odem tamo? rećićete vi.

Rekao sam jasno, mogu ja da odem, nije problem, ali ne sa vašim kolima nego sa mojim, a vi mi obezbedite dozvolu za prolazak tenkom, pa da odem. Zavisi od prevoznog sredstva.

Sutra sam dobio nalog za Novi Pazar. Izvanredno sam prošao. Tamošnji muslimani su mer tretirali sa poštovanjem i korektno. Bili su divni prema meni, a mislim i ja prema njima. Ali to je ipak teritorija Srbije.

I Kosovo je, ali policija ne ide tamo.

Eto to vam je primer kao se postupa prema "ruskim ljudima".

Moguće da sam i dalje paranoidan i da samo umišljam. Nije ni važno. Hajde sad vi mene ubedite da " Srbi " ne prodaju "Ruse" kome stignu.
Preporuke:
4
2
81 petak, 11 oktobar 2019 09:59
Dve politike
Vučićeva politika je trenutno u stadijumu jeljcinizma pre kraha.To je dodvoravanje zapadu,liberalizam i globalizam,uz sitna lukavstva i koketiranje sa Kinom i Rusijom.To je politika slabijeg.Kosovo je Čečenija pre Putina.Ipak,Jeljcin je predložio baš Putina!!!Zašto???Bombardovanje se desilo a Rusija se nije za Jeljcina uspravljala.To puzanje na kolenima nije priličilo Rusiji.Autor piše kao da je mali Srbin.U tom smislu ima razumevanje za politiku Vučića,posebno ako niko ne veruje da je Đilas rusofil.Ukrajina je Putinova prelomna tačka.Donbas nije Sirija!!!To dodatno opravdava Vučića.Ono što ni Rusi a ni Vučić još ne prihvataju jeste mržnja zapada i nemogućnost integracije i fer utakmice.Putin je tako i zaradio Majdan.Majdan je tačka od koje ima smisla politika Trifković a to je igra po ruskim pravilima i metodama,ako već nije kasno..!!!Izgubite li Kosovo,zaboravite i Putina i Srbiju i to će biti prošlost.Na Balkanu će se tada bog zvati NATO!
Preporuke:
8
0
82 petak, 11 oktobar 2019 11:17
itd ili ... Spiridonu uzgred 2
Već vas je jedan komentator nazvao lažovom, nisam siguran da nije u pravu, elem, to što pričate nigde nisam rekao, možda ste me zamenili a opet imate tu radikalsku pardon naprednjačku trolovsku priču da izdeklamujete pa nije valjda važno kome, ukoliko niste iz te priče, mnogo baš ličite.

Uglavnom da još jednom ponovim upali ste u Vučićevu zamku, nije on dobio taj orden, kada siđe sa vlasti on ga ne nosi kući, to je dobila Srbija! u tome je razlika vi sve njemu lično pa i zasluge pripisujete a to u odnosu država-država nema smisla, to je Vučićeva priča i ona nema veze s mozgom, kao ni vi i vaše teze!

Odnosi između dve države ne opredeljuju se na bazi mišljenja naučnih savetnika, daleko su kompleksnije prirode, ali vi na osnovu ovoga iznosite zaključke koji vašoj rusofobičnosti odgovaraju! Vaš problem a ne srpski ni ruski, problem vašeg neznanja
Preporuke:
7
1
83 petak, 11 oktobar 2019 12:45
teletabis
E ovako izađe kad neko piše i zaboravi rezoluciju 1244 SB UN, zatim kad to zaborave politikanti koji čije su zemlje to potpisale a i politikanti zemlje na koju se ona odnosi.

Ne trošimo reči i vreme, ozbiljni državnici, zemalja potpisnica Rezolucije 1244 u SB UN, i dalje samo poštuju taj dokument. Sve ostalo je zamlaćivanje i pokušaj skrivanja veleizdaje.

PS. Odnos Putina prema Srbiji se gradi i na prevari Putina i Lavrova od strane Tadića i Jeremića. Baćuške ne praštaju, operisani su od toga.
Preporuke:
2
4
84 petak, 11 oktobar 2019 12:47
aleksandar
Al ga ovaj natruća.
Negde na pla teksta mi se smučilo.
A tek ovo u vezi sa Kosovom našim. Sramno.
Oholi bednik.
Preporuke:
8
3
85 petak, 11 oktobar 2019 12:50
Spiridon
@ itd ili ...
Već vas je jedan komentator nazvao lažovom, nisam siguran da nije u pravu, elem, to što pričate nigde nisam rekao,

To što se nekome priviđaju neke gluposti koje nikada i nigde nisam tvrdio, više govori o njemu nego o tome da li sam ja nešto slagao. Proverite i sami, nemojte mi verovati
Uglavnom da još jednom ponovim upali ste u Vučićevu zamku, nije on dobio taj orden, kada siđe sa vlasti on ga ne nosi kući, to je dobila Srbija!

Aha, znači ipak me dobro sećanje služi i odlično se dakle sećam šta ste rekli...!??
Dakle vi po svom običaju kao što rekoh imate zadati ram svojih uverenja, i taj ram kaže da je Putin nepogrešiv a da je Rusija skoro pa savršena. Međutim taj orden sreću kvari, javlja se kognitivna disonanca koja se razrešava savijanjem realnosti tj odbijanjem da se vidi očigledno i domišljanjem nečega što bi opravdavalo vaše stavove i sliku uklopilo u onaj ram.
Orden je dobio Vučić lično a ne Srbija, nemojte se više sramotiti molim vas...
Preporuke:
2
5
86 petak, 11 oktobar 2019 13:05
Spiridon
@ itd ili...
Odnosi između dve države ne opredeljuju se na bazi mišljenja naučnih savetnika, daleko su kompleksnije prirode, ali vi na osnovu ovoga iznosite zaključke koji vašoj rusofobičnosti odgovaraju!

https://rs.sputniknews.com/politika/201901171118529470-putin-beograd-orden-/
Na početni spisak nosilaca ordena Aleksandra Nevskog sada će biti zasluženo upisano i Vaše ime. Znamo vas kao istinitog pristalicu najtesnijih i najtoplijih odnosa između Srbije i Rusije. U mnogome zahvaljujući vašem ličnom učešću rusko-srpska sarljdnja uspešno napreduje po svim pravcima. Mi visoko cenimo vaš principijelan stav...
Dakle o čemu vi pričate čoveče božiji, zašto kao noj zabijate glavu u pesak i pri tome jako nevaspitano nazivate rusofobnim sve one koji odbijaju da savijaju realnost ne bi li im se uklopila nekako u njihov zilotizam i bezgrešnost predmeta obožavanja.
Pazite, ovo da nije pomalo tužno, bilo bi u suštini smešno jer vi svesno birate da ne verujete svojim rođenim očima...
Preporuke:
2
5
87 petak, 11 oktobar 2019 13:15
Spiridon
@ teletabis
]Odnos Putina prema Srbiji se gradi i na prevari Putina i Lavrova od strane Tadića i Jeremića. Baćuške ne praštaju, operisani su od toga.

Ah, evo ga još jedan kremljoljuBac sa kognitivnom disonancom. Dakle pod jedan, nisu Srbija Tadić i Jeremić, pod dva kakve veze ima odnos prema Vučiću sa time šta su radili Tadić i Jeremić, pod tri Rusija je 2003 godine iz samo njoj znanih razloga povukla svoj kontigent vojnika sa Kosova, plus su kupili NIS za nekoliko stotina miliona manje od onoga što je nudio MOL, Južni tok nikada nije sagrađen niti je srpska strana obeštećena za nepoštovanje dogovora, pa me samo interesuje ko tu šta kome treba da zaboravi. Strašno, odrasli ljudi a kao malu decu da gledaš...
Preporuke:
5
6
88 petak, 11 oktobar 2019 13:59
Spiridon
@ itd ili...

Inače samo bih vas podsetio, a vi me slobodno ispravite ako sam nešto pogrešno rekao, da ste na tekstu Dragane Trifković tvrdili da ono što je ona napisala ide u korist naše štete a u Vučićevu korist, odnosno da Dragana i Otadžbina nemaju uopšte kapaciteta da to shvate i da se mora razmišljati o posledicama pojedinih postupaka za srpske interese, umesto samo o pisanju kojekakvih odgovora samo da bi se Dragana navodno istakla...!?!
Kada istu tu Draganu nekakav Iskenderov na jedan ružan način napada u svom odgovoru, pri tome iznoseći neke jako problematične stavove oko Kosova, on je za vas neki liliputanac potpuno nebitan, tj on ne kvari ništa niti je njegov tekst uopšte bitan iako su ga kao što rekoh već preneli Informer i Novosti
Dakle kada Dragana piše istinu, onda je problem upropastiće odnose Srbije i Rusije, a kada Iskenderov priča gluposti koje prenose Vučićevi šarovi, e onda ide, ma ovo je neki potpuno nebitni liliputanac...
Toliko o vama i o licemerju...
Preporuke:
4
6
89 petak, 11 oktobar 2019 14:22
itd ili ... Spiridonu
Niste u pravu kao i obično, oboje su nevažni sa stanovišta politike i dražvnih interesa i saradnje obe države, ali vi stalno savijate realnost da bi je prilagodili svojoj početnoj hipotezi, tako i reinterpretirate na svoj način napisano i onda sa tom reinterpretacijom (dakle kao Vučić, sam sa sobom polemiše) polemišete i izlazite iz tog unutrašnjeg dijaloga kao najpametniji, a sve vreme ste samo vi u igri, nemate partnera jer uglavnom niko od nas nije rekao ništa sa čim vi polemišete, vaši komentari su neuspešne interpolacije neizrečenih stavoa komentatora, otuda vam je i jedan komentator rekao da lažete, ja sam sklon bio da mislim da ne razumete, da malo kasno kapirate, da ste mladi, ali ovo je već kod vas manir, stoga bojim se da ja nisam bio u pravu već drugi komentator.
Preporuke:
5
1
90 petak, 11 oktobar 2019 14:46
itd ili ... Spiridonu lični nivo
Skloni ste izgleda da sve spuštate na lični nivo, ja za razliku od vas ne znam dotičnu, niti znam dotičnog iz ove komunikacije koju je dotična verujem započela, valjda je i očekivala reakciju, kada nešto tako inicirate valjda ste spremni i na suprotna gledišta? Ja ne očekujem da neko van Srbije zna situaciju u Srbiji bolje od nas, svestan sam toga da se oni obaveštavaju uvelike od znaničnih srpskih izvora i svojih zvaničnik na terenu, stoga mi je logično neznanje sa te strane, otuda mi je besmisleno to komentarisati ili pridavati mu značaj, to nije Kremljoljubac to je samo životna činjenica! Što je vi niste svesni, vaš problem. Što se dotične tiče ne mislim visoko o njenim kapacitetima i političkim odlukama, na osnovu onog malobrojnog što sam čitao, nisam impresioniran, bilo bi mi drago da sam u vezi dotične pogrešio no ono što je učinila me uverava da nije dovoljno promišljeno i da nije u stanju da sagledava posledice svojih akata van običnog isticanja i stvaranja svog imena čemu vi tapšete!
Preporuke:
5
1
91 petak, 11 oktobar 2019 15:02
itd ili ...bajo kao sudba
A da uporedite njihove biografije? možda će vam se nešto kazti samo, da je Rus daleko kvalifikovaniji kada je reč o državnim stvarima nego dotična, inž šumarstva, izbačena iz DSSa zbog samostalnog istupanja, suprotnih mišljenja (uuuups i o njoj Kurir pisao kao što su i ovi preneli ovog Ruju). O ovako važnim stvarima ne može na takav način tako se samo čini šteta, lupa se u šerpe a sve odjekuje od praznine jer nema znanja ni promišljanja! Rus nastupa u kontekstu posla kojim se bavi i zaštite svog predsednika, ukazuje na okolnosti i na žalost mnogo je iako greši ali obrazložiš zašto veštiji u tom naporu da obavi ovako važnu debatu u kojoj sagovornica nije moćna!
Ne vodi se politika slikajući se na kauču u obliku usana ali dobro razumem što dami tapšete! a da porazmislite da budete oduševljeni Trifkovićin tapšač?
Preporuke:
5
3
92 petak, 11 oktobar 2019 15:16
Miroslav Đukić
Ideali su ideali, ali keš je keš. Srpska opozicija ima ideale, ali nema keš. Pozicija ima keš. Zaključak o tome kojoj strani je isplativije provoleti, sam se nameće.
Preporuke:
1
3
93 petak, 11 oktobar 2019 17:37
Spiridon
@ itd ili ...
otuda vam je i jedan komentator rekao da lažete

Aha, hoćete li sad to da ponavljate onako gebelsovski u nadi da će ući u uši ljudima kao nekakva istina ili šta?! Lepo sam vam rekao da se vratite i proverite da li sam ja ikada igde tvrdio to što on kaže da jesam pa da nastavimo dalje, ali vama je lakše da kao papagaj ponavljate nešto što veze sa mozgom nema samo da bi od toga ispao dobar ad hominem u nedostatku argumenata.
Šta bi dakle sa ordenom i vašom fantazmagoričnom tezom da je dodeljen Srbiji, sada sam već malo zbunjen a posebno jer se onda postavlja pitanje je li ovaj najnoviji orden od SPC isto orden Srbiji, pošto bi tada došli u logičku zavrzlamu zašto Srpska crkva daruje Srbiju, kao i kome je onda onaj drugi orden koji je dobio patrijarh, mislim je l’ i to Srbiji ili njemu lično, pa je onda Srbija dobila tri ordena dva od crkve i jedan od Rusije...
Takođe ne čuh šta bi sa time oko hidrauličkog frakturisanja, šta kaže dokumnetarac jeste proverili...
Preporuke:
0
3
94 petak, 11 oktobar 2019 17:50
Spiridon
@ itd ili ...bajo kao sudba
izbačena iz DSSa zbog samostalnog istupanja, suprotnih mišljenja (uuuups i o njoj Kurir pisao kao što su i ovi preneli ovog Ruju)

Posle ovoga za Kurir i DSS ja bih na vašem mestu definitivno pauzirao nekoliko meseci, jer vas posle ovoga neće oprati ovde više ni Dunav ni Sava. Dakle Dragana je isterana iz DSS-a, kada je došlo ovo novo vučićevsko rukovodstvo sa Milošem Jovanovićem na čelu, kada je Đorđe Vukadinović izbačen iz kluba poslanika, kada je izbačena Sanda, odnosno kada su stranku napustili Marko Jakšić i Ljubiša Ristić iz Otadžbine...!??? E zato je o tome Vučićev Kurir pisao dragi moj...!?!! Kako vas dakle samo nije sramota, samo to da vas pitam, ali ne vi ste toliko bili zaslepljeni u želji da bilo u čemu poentirate da ste onda proveravali biografije, tj mogli ste i ocene sa fakulteta, samo da bi dokazali da je Dragana niko i ništa, tj da bi vašem omiljenom Rusu dali za pravo... Sram da vas bude, e sad ste pokazali svoje pravo lice...!???
Preporuke:
1
5
95 petak, 11 oktobar 2019 18:02
Spiridon
@ itd ili...
četvrtak, 10 oktobar 2019 19:34 itd ili ...uzgred
kakvi su ovo liliputanci koji lome ruke i sebi daju na važnosti, bitno je šta Putin misli
petak, 11 oktobar 2019 15:02 itd ili ...bajo kao sudba
Rus nastupa u kontekstu posla kojim se bavi i zaštite svog predsednika, ukazuje na okolnosti
Imam neki utisak da malko sebi samom skačete u usta ako primećujete ili vam je obraz kao đon, pa onda u zavisnosti od potrebe Rus ispada prvo neki tamo liliputanac koji lomi ruke da bi sebi dao na važnosti a onda posle to je jedan kvalifikovan i pozvan čovek, koji ukazuje na okolnosti štiteći svog predsednika, dok je Dragana valjda praznoglava plavuša koja se slika na kauču u obliku usana.
Znači sad ste dotakli dno da dalje više nema ali zaista. Samo da bi sebi dali za pravo ste onako vučićevski provukli Draganu kroz blato, i pri tome uzdigli istog onog Rusa za koga ste koliko juče tvrdili da je liliputanac. Sram da vas bude!??
Ako uopšte znate šta je to...
Preporuke:
1
2
96 petak, 11 oktobar 2019 19:37
itd ili ... Spiridonu nepristojnom
Nigde ne uzdigoh Rusa, samo iskazah razumevanje za njegovu profesiju i poziciju. Zašto bih ja nekoga provukao kroz blato ako bih citirao ono što je obnarodovano oko njenog izbacivanja iz DSSa? pa nije valjda da ne stoji iza tih svojih stavova i sada? ne razumem zaista vaše skaradno tumačenje i tu lažnu simetriju (komunističku oko ustaša i četnika, dopustićete mi)?! Ako ne razumete, ne mogu vam ništa, vama objašnjavati je zaista gubitak vremena, vi nikako ne možete da izađete iz tog vašeg okvira predrasuda ili vam zadatka poverenog od ko zna koga i koga to uostalom briga.
Preporuke:
2
0
97 petak, 11 oktobar 2019 19:46
itd ili ...oduševljenom Draganinom tapšaču
Vidim baš ste se iznervirali što sam unoseći samo u Gugl njeno ime citirao ono što se o njoj može naći, vrlo neutralno, kojeg je obrazovanja i ta njena fotografija na kauču u obliku poljupca koju su valjda sa njenog Fejsbuk naloga skinuli, ja tu stvarno ne znam što se naljutiste oko toga na mene.

Da nije bilo vašeg takvog nepristojnog prozivanja mene lično, da ne razumem njenu veličinu i uzvišenost tog stupidnog akta(za mene) ne bih ni istražio za minut ono što je svakome dostupno. dont kill the messanger a pogotovo mi namera nije što vidim da vas baš nervira jer ste to tako zamislili da ovo dvoje upoređujem, kada sam pristao na vašu igru ona je ispala neprofesionalna u tom poređenju, na kome insistirate.

Možete do sutra da se ljutite i da obrazlažete, ali to je moje viđenje stvari da je Rus branio poteze svoje vlade za koju radi, ona je nastupala iz pozicija opozicije koja nema šanse tako se prema njoj i odnosi, kada postane faktor dobiće i ona orden ili vi ili ja.
Preporuke:
4
0
98 petak, 11 oktobar 2019 20:31
Spiridon
@ itd ili...

http://www.nspm.rs/hronika/u-toku-sednica-glavnog-odbora-dss-marko-jaksic-i-slavisa-ristic-podneli-neopozive-ostavke-na-clanstvo-u-predsednistvu-i-glavnom-odboru.html

Evo vam inače, pa se podsetite malo šta se tada dešavalo u DSS-u...
Preporuke:
0
2
99 petak, 11 oktobar 2019 20:56
Laki
Rusijom vladaju antirusi, kao što Srbijom vladaju antisrbi!Još prošle godine kad su ugasili Fond strateške kulture na srpskom, za koji je pisalo i ovo judeooligarško potrčkalo, bilo je jasno da oni koji Rusijom vladaju umesto Rusa puštaju Srbe niz vodu sve otvorenije i bestidnije. Sramota plaćeničke antiruske rosijanske inteligencije!
Preporuke:
3
0
100 petak, 11 oktobar 2019 21:00
Kole
Petre Ahmedoviču Iskanderov, sram vas bilo!
Preporuke:
3
0
101 petak, 11 oktobar 2019 22:19
Spiridon
@ itd ili...

Možete do sutra da se ljutite i da obrazlažete, ali to je moje viđenje stvari da je Rus branio poteze svoje vlade za koju radi

Pa vi prvo rekoste da je taj isti Rus neki tamo liliputanac koji eto tako valjda na svoju ruku lomi ruke da bi se istakao, tj da je najbitnije šta kaže Putin. Sada znači ispade da je on nadasve ugledan i školovan profesionalac, koji samo brani svog predsednika i poteze vlade za koju radi.
Malo skačemo sebi samom u usta činimiske...?!!
Preporuke:
0
4
102 petak, 11 oktobar 2019 23:45
itd ili ... Spiridonu pojašnjenje
Ako je neko istraživač ili ako je neko opozicioni akter sa nepotvrđenom izbornom bazom, to još uvek ne znači da sa stanovišta definisanja državnih inteeresa obe države nije liliputanac?! stvarno Spiridone da li mora da vam se crta da biste razumeli šta ko kaže a ne onako kako vi to interpretirate? po pravilu pogrešno, i da komentator koji je rekao da ne govorite istinu je to verujem i dokazao, možda niste videli
Preporuke:
6
0
103 subota, 12 oktobar 2019 14:50
Spiridon
@ itd ili...

Pa sad koliko čitam u novom tekstu Dragane Trifković, taj vaš istraživač je izgleda mi po vokaciji albanolog, odnosno tečno govori albanski a izgleda da je učestvovao u organizaciji nekakvog simpozijuma povodom obeležavanja stogodišnjice albanske nezavisnosti, gde je i održao predavanje pod naslovom Velika Albanija. Eto ne znam šta da vam kažem...
Preporuke:
1
2
104 subota, 12 oktobar 2019 19:31
itd ili ... Spiridonu
Prvo Spiridone nije "moj istraživač" već je ruski istraživač, čudi me da tako podmećete, nemate inače običaj da izmišljate da su ljudi nešto rekli što nisu - kada bi se šalili! Čitam i ja da on govori istočno jermenski i da je to vrlo sličan šiptarskom kao i da ima i kavkasko i muslimansko i hrišćansko poreklo, pa šta? ne razumem zašto bi to trebalo da ja znam? to zna tamo ko treba da zna, kao što vi znate da se Ćirjaković druži sa Krstićem, a ne znam nikoga iz naše generacije ko njega još iz Idola ne zna neki se i druže se sa njim bez obzira šta čovek od sebe načini od Tadića do Vučića.?! pa šta ako se čovek bavi izčavanjem prizrenske lige? da li to znači da naši naučnici koji se bave izučavanjem prizrenske lige su albanski lobisti? ne znači, ne znam za ovoga dotičnog, ako njegova sagovornica to naknadno saznade o njemu - dobro za nju, loše je to sve po nas sve!
Preporuke:
3
0
105 subota, 12 oktobar 2019 22:22
Spiridon
@ itd ili...

Pa sad, vi ste ga uzeli u odbranu smatrajući da je daleko pozvaniji i stručniji od Dragane, međutim ispostavilo se to što se ispostavilo. Mislim da bi najuputnije bilo da pročitate njegov referat na datom simpozijumu, pošto mi se čini da bi tek onda imali pravi uvid zašto on o Kosovu ima stavove kakve već ima. Inače ako se ne varam Dragana je upravo napomenula to, da je šteta što tamo nisu pozvani i neki naši istoričari koji se razumeju u pitanje Prizrenske lige, da možda i oni kažu nešto na datu temu. Takođe ako smem da primetim, Dragana je upravo objasnila genezu nekih događaja od gašenja Fonda strateške kulture, do portala Balkanist, koga bi takođe bilo uputno da posetite jer bi tek onda imali potpunu sliku o čemu se zaista radi u ovoj raspravi...
Preporuke:
2
2
106 nedelja, 13 oktobar 2019 11:37
itd ili ...
po peti put nisam ga uzeo u odbranu time što sam konstatovao da on to radi za hleb,da je kvalifikovaniji od DT koja je šumarski inženjer, to su prosto činjenice! nekome se one mogu dopasti a nekome ne to ih ipak ne menja - moja poenta je bila da se u ovo ne ide ako nisi dobro opremljen! To što je neko rodoljub ne kvalifikuje ga nizašta! Svi mi imamo struke, svoja mišljenja, pa valjda i ti sa druge strane imaju pravo i na svoju struku i svoja mišljenja. Ako je tačno to o Petru onda je to upravo u prilog teze da je on relikt komunizma te da je onda kod njega evidentna ta Kominternovska antisrpska priča, koja je podvvaljena i nama i njima! To su činjenice i jednog i drugog društva koje nam je Zapad uvalio preko neSrba i neRusa da nas uništi! Stoga ko je za Zapad nije za Srbe ni za Ruse, morate se odlučiti, neće Zapad sarađivati sa opozicijom ili vlašću da bi nama bilo bolje, naprotiv!
Preporuke:
4
0
107 ponedeljak, 14 oktobar 2019 13:41
itd ili ... Spiridonu nti put
Moja pozicija jeste da su Rusi u SB na molbu dr Vojislava Koštunice blokirali Ahtisarijev plan, koga su kasnije vlade u manjoj ili većoj meri oživele, Vučić u potpunosti, Rusi su u SB UN blokirali englesku rezoluciju o genocidnosti Srba preko Srebrenice, Rusi su umnogome pomogli povlačenje priznanja država koje su priznale provizorijum Bondstil, meni dosta, ako sada DT ili bilo ko traži od njih da Rusi izaberu bolje nego što ćemo mi sami u smislu rukovodstva, to je besmislica!
Ne treba niko da radi naš posao, radi se ono što je van vašeg domašaja, kada imate pravo veta a Srbija nema recimo. Sve drugo je traženje da Rusija postupa isto kao i Amerika i meša se u tuđe izbore, to je u osnovi kupljena priča Klintonovih da se mešaju čak i u američke pa i crnogorske izbore, pa što ne bi u srpske na pravoj strani? meni to ne leži, ne mogu da podržim nikoga ko svojim političkim liliputanstvom i nesposobnošću pa zove u pomoć jer nije sposoban i ljzti sei ugrozava odnose dve bratske države! Glupost
Preporuke:
2
0
108 ponedeljak, 14 oktobar 2019 15:59
Spiridon
@ itd ili ...
nisam ga uzeo u odbranu time što sam konstatovao da on to radi za hleb,da je kvalifikovaniji od DT koja je šumarski inženjer!

Pa sad Petar Ahmedovič Iskenderov je koliko ja znam istoričar a ne politikolog, odnosno ono od čega bi on trebao da zarađuje hleb je pisanje knjiga kao što je bila na primer Srbija, Crna Gora i albansko pitanje na početku 20. veka, odnosno da se više posveti istorijskim pitanjima koje obrađuje u svojim člancima kao što su na primer Albansko pitanje i ekonomski, politički i kulturni aspekti istorije Balkana u ranom dvadesetom veku, Albanija i sukob na Balkanu, Albanija i krize u postjugoslovenskom prostoru, Albansko pitanje: od balkanskih ratova do prvog svetskog rata, Albanski faktor u istoriji Makedonije ili Rusi otkrivaju "zemlju orlova".
Dragana Trifković jeste završila osnovne studije na Šumarskom fakultetu, ali ona ima master na FPN-u, pa se onda postavlja pitanje ko je tu u ovoj raspravu pozvaniji da se bavi politikom i Srbijom...
Preporuke:
0
1
109 ponedeljak, 14 oktobar 2019 16:12
Spiridon
@ itd ili...

Eh da, zaboravio sam da napomenem takođe i članke Enver Hodža, Srpski socijaldemokrati i albansko pitanje (1909–1914), Liga Prizrena (1878–1881), Odjek poljske „solidarnosti“ u albanskim planinama, Istorijski koreni ideje o Velikoj Albaniji, Istorija Kosova u obimu diskusija, kao i Etnokulturna situacija u Makedoniji, albanski faktor i problem balkanske federacije. Nadam se da primećujete da je Petar Ahmedovič fokusiran na određena pitanja, odnosno da njegovi stavovi o Kosovu koje je izneo u svom odgovoru Dragani Trifković nisu eto tek tako paušalno izneti, već da se on očigledno već duži niz godina posvetio razmišljanjima na datu temu...
Preporuke:
0
1
110 ponedeljak, 14 oktobar 2019 18:19
itd ili ... Spiridonu nto pojašnjenje
Kako se sa matičnom šumarskom diplomom radi master na Političkim naukama?!?! hajte mi to objasnite, znam za onu profesorku klavira što je sada ambasadorka u Londonu ona je kod Koraća isto masterovala na temu zašto su sankcije Srbiji bile opravdane?! dakle sa muzičke akademije na filozofski kod Koraća?! hajte budimo ozbiljni! Dozvolite da ja taj FPN ne shvatam ozbiljno, za moj ukus previše antisrpstva i relikata marksizma uz posvećenost i idolatriju zapadu sve sa Soroš fondovima. Al dobro, tako je to ima raznih smerova valjda tamo, žurnalistika? koja joj je tema mastera, vidim znate dosta pa me prosvetlite
Što se dotičnog tiče već smo zaključili da jedna nekompetentna osoba bez glasačke potvrde i jedan relikt komunizma ili kominternovac ne treba da naruše trajne bratske odnose dve zemlje svojim prepiskama tim pre što se pomenuti našao prozvanim a glavni pisac otćutao. I uživajte u lepom danu Spiridone! Dunav, Sava, lepota jedna!
Preporuke:
3
0
111 ponedeljak, 14 oktobar 2019 18:45
itd ili ...stavarno Spiridone?!?!
završila hortikulturu i na političkim naukama radi masster iz terorizma?!?!?!

pa to oni jedino deca cveća u puške zadenu cvetak, fazon,

idite čoveče treba biti ozbiljan, cveće i terorizam,kakvi obrti!

i vi stvarno hoćete da nju neko ozbiljno shvati?!
Preporuke:
2
0
112 utorak, 15 oktobar 2019 05:44
Spiridon
@ itd ili...

Šta da vam kažem, za neku našu generaciju to izgleda čudno ali je to potpuno normalna i uobičajena stvar na Zapadu, odnosno isto tako vam je na primer Vuk Jeremić završio osnovne studije na Kembridžu na smeru za eksperimentalnu fiziku a ima master sa Harvarda za državnu administraciju i međunarodni razvoj. Tako da se na vašu žalost Dragani Trifković računa da je politikolog, sviđalo se to vama ili ne, a sa obzirom da je njen oponent istoričar po struci koji je svoj fokus očigledno usmerio na Šiptare, onda zaista ne vidim po čemu mu ona ne bi mogla biti sasvim ravnopravan oponent u ovoj raspravi. Kada bi oni razgovarali na temu lika i dela Enver Hodže ili o Velikoj Albaniji, onda bi on bio zaista mogao biti odličan autoritet da brani poziciju Šiptara ali avaj ova rasprava se vodi o političkoj situaciji u Srbiji danas a ne o značaju Arbanasa na Balkanu kroz istoriju. On ima apsolutno pravo da brani poziciju svoje vlade i svog predsednika ali stručnost je problematična...
Preporuke:
0
2
113 utorak, 15 oktobar 2019 19:19
itd ili ...
da li je moguće da je vama argument to što je na Zapadu nešto moguće da je to onda i ispravno, pa tako i da hortikulturista i pejzažni arhitekta nije to nego je politikolog?!?!?! Svašta, ko je uopšte mogao da odobri ili bolje da ne pitam da se odobri na FPN master nekome sa šumarskog na temu terorizma?!?! ludilo
u pravu ste to u naše vreme nije moglo
to što je tako na Zapadu meni nije argument
A Vuka lično znam iz tih dana, dok su drugi učili on jurio ribe po kampusu
Znate posle 5 oktobra su isto to govorili što i vi pa su ljudi potpuno nevezane struke dobivali poslove drugih struka, zato što je to tako na Zapadu, zato smo valjda svi tu gde jesmo, bez profesionalizma se ne napreduje, otuda onda ovi sad do vrhunca izvrgoše sprdnji akademske studije i ono cigino na pitanje da li svira violinu "ne znam nisam probao, možda umeme"

tako i vi ko taj ciga, možda ume i vaša miljenica da se bavi terorizmom, možda ali nad činjenicama kao i svi ljudi nesvesni svojih pravih sposobnosti
Preporuke:
4
0
114 utorak, 15 oktobar 2019 19:27
itd ili ...Spiridone ogledalo
Vidite odnosi između dvve zemlje obuhvataju ne samo istoriju, današnji trenutak i oblasti ne samo kao što su politika već i kultura, ekonomija, nauka i gotovo sve ljudske oblasti, doduše šumarstvo mi se tu nikako ne uklapa a pogotovo hortikultura, to što vi mislite da istoričaru nema mesta u ovom dijalogu a ima pre politikologu šumarskog usmeerenja je stvarno malo nategnuto, priznaćete!
Preporuke:
4
0
115 ponedeljak, 21 oktobar 2019 08:43
Vec na prvi pogled je jasno
da ovaj tekst nije pisao sam ovaj visoki intelektualac i analiticar, posto su ovo sve tipicne reci i recenice narcisoidnog srpskog Vodze.Mada ovog "pisca" mozda sponzorise i sam Taci.Ali, mene vec dugo najvise nerviraju konastatacije, posebno naseg Vodze, po kome Kosovo nije srpasko!Prvo, de jure je srpsko! Drugo, nije bilo ni siptarsko, pa su oni na tome radili i borili se da nam ga otmu i jos uvek se bore i uporni su da uzmu nasu teritoriju.A sta onda Srbi trebaju da rade? Da im poklone svoje?Oni ce traziti jos, a i druge manjine ce to ohrabriti. Pa ce onda kao i ustase, proglasiti sve nase branioce za zlocince. Vucic je to unovcio, ali zasto drugi Srbi tako govore???
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner