петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Одговор Драгани Трифковић – Србија није Сирија, а Вучић није Милошевић

Kоментари (115) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 10 октобар 2019 07:18
Orlov
Znaci predace Putin Srbe kao Trump Kurde?
Препоруке:
88
19
2 четвртак, 10 октобар 2019 07:30
Младен
Имају и Руси Другу Русију.
Препоруке:
116
10
3 четвртак, 10 октобар 2019 07:43
.
Овај одлучио да постане руски Бошко Јакшић.
Препоруке:
117
6
4 четвртак, 10 октобар 2019 08:03
Gordana
Uh, svaka cast ko je imao strpljena da procita do kraja ovaj strasno manipulisuci tekst,energicna odbrana i promociju vuciceve politike, zagrcnutosti od divljenja mudrom vodji i njegovim potezima,... Ali, kad dodjosmo do objasnjenje da Kosovo "odavno" nije nase, tu se vise nije moglo izdrzati, ko imalo ima stomak, mozak i savest. Jadno je zvanje i polozaj autora i sramno njegovo tumacenje sa te pozicije. No , vise nista ne cudi.
Dakle, i dalje, svaka cast gospodji Dragani i njenom tekstu.
Препоруке:
135
7
5 четвртак, 10 октобар 2019 08:19
посматрач
Колико ли је АВ искеширао за овај текст?
Препоруке:
125
8
6 четвртак, 10 октобар 2019 09:13
ЗР
У том контексту председник Вучић је заиста остао доследан у реализацији своје многовекторске политике и кључни партнер Русије на Балкану.


Паметном довољно. А Русима нека је са срећом партнер, проћи ће са њим као и са дон Милом Ђуканезеом у NDM.
Препоруке:
121
9
7 четвртак, 10 октобар 2019 09:17
пензионер Цвико,
У основи, шта Француска, Немачка и остале чланице "ЕУ-таназије" те Америка имају да уређују териториј и односе у Србији? Све споменуте земље су разбиле СФРЈ, сада разбијају Србију. Ако је потребна Конференција онда је једино могуће да споменуте земље престану да разбијају Србију и да донесу одлуку о плаћању ратне одштете Србији за разбијање ... Друго криви су и наши политичари хватају се у коло у којем се свира музика која није наша. Као то је добро за нас. МОре док се будемо тако понашали они ће да нас газе ...
Препоруке:
50
8
8 четвртак, 10 октобар 2019 09:26
"Пантер"
Сувише провидан текст да би био релевантан.
Поздрав госпођи Трифковић.
Препоруке:
110
6
9 четвртак, 10 октобар 2019 09:50
Ујка Васа
Француске власти немају никакву контролу над једном трећином Париза, тј. над такозваним "осетљивим квартовима" или "осетљивим предграђима" ("banlieues sensibles")у којима живе француски држављани пореклом из Магреба или из бивших француских колонија у Азији.
Полицајци уопште не смеју да уђу у те делове Париза нити власт зна шта се тамо дешава.
И шта онда? Да ли Француска треба да им и званично призна аутономију уважавајући ту РЕАЛНОСТ?
Препоруке:
95
4
10 четвртак, 10 октобар 2019 10:01
Eл_Команданте
Без обзира на ауторов напор да одбрани Вучића, чињеница је да Вучић експлоатише проруски сентимент Срба, као и велику популарност Владимира Путна у Србији, не би ли некако сакрио продају Космета. Једина ја непознаница, да ли то чини са или без руског амина. Ја сам поборних прве опције, али може бити да нисам у праву, него да се иза свега крије бриљантни руски план да некако спасу Србију и српски народ. Дај Боже да је тако.
Препоруке:
74
5
11 четвртак, 10 октобар 2019 10:30
синиша
Русија је велика земља, као САД, Индија, Кина ВБ, Канада, Немачка, Француска па и Италија, Јапан.

Све велике земље имају много нација, вера, идеологија економских интереса и погледа на свет које чине једну разноврсност која иде уз величину. А уз разноврсност понекад иде и НЕСАЗНАТЉИВОСТ. Нешто као ТАЈНА. Десанка Максимовић која је била први председник нашег друштва ( руско српског пријатељства ) је тада на оснивању рекла Русија је једна велика тајна.

Све сам сигурнији да јесте.

Ја волим Русију али никада нисам ни помислио " дајте ми паре па ћу вас волети". Нисам то помислио ни за Србију, ни за своје родитеље, ни за кога, ни жену ни друге земље у којима сам живео.

Увек знам и васпитан сам да је љубав за љубав, а сир за паре.

Дакле волео сам Русију и згрануо се кад је Николић говорио о "руској губернији". Наравно нисам му поверовао. Вањда Русија креира своју спољну политику, а не Николић.

У Србији има Русофила који су гори од Русофоба.

Драго ми је да то Руси знају.
Препоруке:
25
12
12 четвртак, 10 октобар 2019 10:33
итд или ...
Не знам и не пратим аутора па се унапред ограђујем, истина не знадох ни за дотичну, елем, оно што је мени корисно из овог текста је осећај Русије да су је сви из Источне Европе напустили да нико не сме да се успротиви у корист Русије и да обезбеди само ветом, једноставном државном мером, да се скину санкције Русији! Вучић то исто не би урадио као ни источноевропске нације о којима је реч, узгред. Са друге стране са утемељеношћу у чињеницама барата када скреће пажњу на садашњи русофобни сентимент који је на врхунцу на западу и тиме вероватно и мали потези у прилог овог пријатељства у очима Руса бивају драгоценији јер су толико изоловани тј. ретки. Мислим генерално да јако мало има разумевања на родољубивим сајтовима за саму Русију, за потребу да се она бави собом јер је разрушавана деценијама, за потребу да се брани од Запада на самим границама, то није братско осећање које појединци гаје то је инфантилно понашање или користољубље манипулантског типа - бирајте шта је али братско није.
Препоруке:
22
14
13 четвртак, 10 октобар 2019 11:50
Marko
Bice gospodine da Vi nesto vise znate od Srba. Mozete li da nam pojasnite o kakvom se razgranicenju Srba i tzv. Kosova radi? Kako je prevrtljivi Milosevic varao Rusiju?Sta je trebao da radi? Ko je bio Kozirjev. Ko je slao Cernomidina? Koristite juezuitsku logiku u obracanju srpskoj javnosti. Molili smo Rusiju da kupi NIS? I? Da li ste pogrešili? Zasto je ne prodate ako je to los posao za Rusiju?U pravu ste u jednom-Srbija nije Sirija. Ovakvi stavovi rade upravo ono sto nasi meprijatelji žele-udaljenje. Do sada sam bio vrlo nerealan u proceni nasih odnosa. Nazalost. Jedini dokaz Vuciceve dobre politike-nije uveo sankcije?Vreme je da i Srbija pocne da koristi vasu jezuitsku logiku. Korist za sebe pre svega.
Препоруке:
52
4
14 четвртак, 10 октобар 2019 12:12
Mladen Špka
Резултати трговинско-економских питања и просто здрав разум говоре да Србија од 2012.до данас има укупан раст бдп неколико пута мањи од свих земаља у окружењу, да је просечна плата за пет година порасла мање од 6о евра, а да се Србија задужила за близу 10 милијарди евра, да је Србија по корупцији од 2014.на дну Европе, иза Мађарске,Румуније,Бугарске и Хрватске, које смањују корупцију, док се у Србији она повећава нарочито од 2014. Ко је овластио Вучића да нуди план разграничења?
Да ли је аутор упознат са Бриселским договорима Вучића и Дачића са Тачијем?
Споразум о продаји НИС није никаква молба нити финансијска помоћ и могао је бити потписан са другим државама које нису Русија.
Други ставови који не одговарају чињеницама и не могу се назвати научним , не заслужују пажњу и могу се прочитати у режимским таблоидима и чути од режима и режимских аналитичара.
Препоруке:
54
4
15 четвртак, 10 октобар 2019 12:17
Лил и дело председника
Тако то изгледа када Руси бране политички лик и дело председника Републике Србије од проруских политичара у Републици Србији.
Препоруке:
49
5
16 четвртак, 10 октобар 2019 12:22
Луди Наста
Лепо је кад нам "Брат Рус" лепо објасни да Косово и Метохија није наше већ 20 година. Хвала браћо од вас доста. Ваљда ћемо моћи и сами да се снађемо. Нисам сигуран да ли су ми гори русофили или НАТО климоглавци. Можда их текстови ових руских пријатеља мало отрезне. Част и поштовање Русији и руском народу али ми смо Срби и ово је Србија. Ред је више да гледамо само свој интерес.
Препоруке:
55
8
17 четвртак, 10 октобар 2019 12:37
!!!
Pročitao tekst. Veliki pozdrav Dragani Trifković.
A što se ovih Putinovih Rusa tiče,jbg, dadoše "onome koji najdalje i najbolje vidi" onaj orden, valjda smo shvatili koliko im je stalo do Srba i Kosmeta. Ovaj ovde nas samo overio spomenuvši "realnost". Onu istu "realnost" koju nam svakodnevno zapadni okupatori i dušmani plasiraju.S tom razlikom što kada nam dušmani spočitavaju realnost manje boli. Još više boli što ovaj ovde gospodin govori o "realnosti" a zaboravi bar da spomene Međunarodno Pravo kao pravu realnost. Ali drugorusi to samo po potrebi izgleda spominju. Itd itd.
Ostaje nam samo ono U se i svoje kljuse.
Препоруке:
53
5
18 четвртак, 10 октобар 2019 12:51
Спиридон
@ итд или ...

Надам се да се само сећате како сте колико претпрошле недеље јаукали и кукали како ће текст Драгане Трифковић да прочитају у Кремљу и да ће онда да нас замрзе због тога. Шта да вам кажем, надам се да вам је сада срце на месту јер воле нас и даље као што видите, додуше више Вучића него нас али шта сад да се ради. Тако да све сте у праву, нема разумевања за Русију а њој то толико треба у овом моменту, међутим не вреди јер ми смо себични и саможиви а браћа би да нас воле, па им је онда од те силне љубави и Вучић добар јер ето зна руски а и одлази у Москву на Дан победе. Хвала иначе браћи што спасоше НИС да не банкротира, мада би злобници рекли да су у исто време и Мађари нудили из неког само њима знаног разлога дупло више не би ли извукли ту пропалу монополску фирму из блата. Тако да га на нашу срећу Руси спасоше упола цене НИС па сада братски фрекингују по Војводини али за све паре...
Препоруке:
40
15
19 четвртак, 10 октобар 2019 13:07
Драган Р
1.
Господине Искендеров не спорим ваше право на мишљење о политици Алексадра Вучића које сте изнели у овом тексту, али ми смета количина лажи и конструкција којим сте исто покушали да аргументујете. Није истина да се КиМ (а не Косово како ви пишете) већ 20 година фактички налази ван било какве реалне контроле Београда. До доласка Вучића на власт и потписивања Бриселских споразума север КиМ је функционисао по законима Србије а Београд је имао пуну контролу над тим делом КиМ. Ако, као што написасте,Косово де факто поодавно није српско, зашто од нас траже да им га дамо? Уосталом ако Космет де факто (реално стање на терену)није српски, јесте српски де јуре (законски-Р 1244)и што је најважније, јесте у главама и срцу огромне већине Срба. Да ли заиста мислите да једну такву чињеницу може да поништи било који папир са било чијим потписом? Посебно ми се окреће желудац кад говорите о некаквом Вучићевом плану за разграничење и то подржавате као једини могући и разуман курс.
Препоруке:
46
4
20 четвртак, 10 октобар 2019 13:15
шта рећи
Још један Вучићев лобиста. То је изгледа и нови тренд у Вучићевој политици поред великих пара које троши на западу, да мало ангажује и руске лобисте. Образложења сасвим на нивоу Вучићевих гласача у стилу како се врше велики притисци на Вучића, а он одољева кано клисурина.
Препоруке:
51
2
21 четвртак, 10 октобар 2019 13:22
Драган Р
2.
Нема ничег разумног у Вучићевом плану о разграничењу. То није озбиљна политика, ту нема никаквог плана већ је све обично шибицарење са елементима шизофреније. Да ли би нормалан човек, који заиста озбиљно и стратешки планира прво поклонио шиптарима север КиМ (2013)где је Србија имала потпуну контролу, а затим кроз 5 година (прошле године) изашао са "генијалним" планом о разграничењу по коме тај исти север КиМ треба да остане део Србије? Шта ћемо ако се та Вучићева генијалност допадне муслиманима у Рашкој и другим мањинама у Србији? Да ли ће господине Искендеров и тада за вас разграничење бити једини могући и разуман курс? О каквим међународним гаранцијама говорите? Шта је са међународним гаранцијама да су границе република бивше СФРЈ непромењиве (Одлука Бадинтерове комисије)? Шта је са међународним гаранцијама да је КиМ део Србије(Р1244)? Шта је са међународним гаранцијама да ће се формирати ЗСО (Бриселски споразум)? Да ли сте на све то заборавили или се правите луди?
Препоруке:
49
1
22 четвртак, 10 октобар 2019 13:28
АНАЛИТИЧАР-у јави се коментарима.
Има ли наш АНАЛИТИЧАР шта на ово да напише?
Шта овај Рус пише?
Препоруке:
17
9
23 четвртак, 10 октобар 2019 13:32
итд или ...Спиридону
Са вама се нећу препирати око интерпретације мојих ставова јер ваше интерпретације су као и обично искривљене, лажне и злураде, измишљате да су коментатори рекли што нису, врло добро се сећам шта сам рекао и то није ни приближно вашој интерпретацији. Што се НИСа тиче, то вас баш жуља?! а мене радује, што вас жуља значи да је био добар избор! Целу другу Србију тај НИС жуља а и објасних вам да не фрекингују, одгледајте који документарац (амерички авај) о фрекингу како изгледа и какава је то технологија па се јавите, и да стварно сте папагај! клинац неки вероватно, стално једно те исто око Ћирјаковића исти аргументи, око НИСа - фрекинг, све лажно! како вам не дојади више?!
Препоруке:
19
11
24 четвртак, 10 октобар 2019 13:32
Дипорија на руском
Кад овако Руси добро "виде ситуацију" нема бриге за НАТО пакт да и Републику Србију баш као и Републику Црну Гору и Републику Северну Македонију привуче у своје чланство. Наравно и Босну и Херцеговину, зашто би она била изузетак изван НАТО пакта?
Препоруке:
30
5
25 четвртак, 10 октобар 2019 13:42
Драган Р
3.
Лаж је и "да нису ни Александар Вучић, ни Русија косовску кризу довели до тренутног стадијума у коме само остаје да се спасавају остаци српског присуства у покрајини." У време бомбардовања СРЈ Вучић је био министар у Влади Србије и уз њега још десетак тадашњих партијских колега је било у министарским фотељама савезне и републичке Владе. Такође, Вучић је тај који је 2013. године протерао државу Србију са севера КиМ. Русија је та која је ћутала на иживљавање Запада са Србијом а некад чак и гласала у СБ УН за одлуке које су биле против Србије (нпр за увођенје санкција).Русија (Черномидин) је та која је заједно са Западом правила планове који нико нормалан није могао да прихвати (Рамбује) и због чијег одбијања је Србија бомбардована. Русија је та која чак и у последњих десетак година, када је постала много снажнија и моћнија, углавном ћути на притиске према Србији и подржава оне у Србији који им доносе краткорочну (углавном пропагандну) вајду а дугорочно штете и њима и Србији.
Препоруке:
37
5
26 четвртак, 10 октобар 2019 13:43
итд или ...
Иначе, врло је занимљиво да је овим текстом само Спиридон задовољан, што је болесно! воли човек да буде у праву иако је то лоше по Србију, то је мера Спиридоновог другоСрбијанаства.

Свако је истеран овим на чистац па и ви Спиридоне, немајте дилеме!

Ваша славодобидност као реакција је за повраћање као и иронија! није вама лако са самим собом, дефинитивно! како ли је тек тима око вас? не усуђујем се ни да замислим!
Препоруке:
18
12
27 четвртак, 10 октобар 2019 14:48
mikula
Ovaj tekst je ocigledni napad na Draganu Trifkovic ,verovatno placen od nekoga iz SNS.Isto kao i tekst onog Bondarjeva,za koji sam odmah rekao da je narucen.Vidi se da dolaze iz istog centra i da prilicno brzo dejstvuju.
Autor teksta nama objasnjava sta se desava u nasoj kuci !Cak nam i objasnjava plan o razgranicenju, koji nikada nije objavljen.Autor ne zna ili ignorise. da je Vucic isporucio sever Kosova.
Kada kaze " Srbija nije Sirija" tu nam salje poruku da Srbija ne moze ocekivati slicnu podrsku onojkoju je Sirija dobila sa velikim zakasnjenjem(prvo su ih pustili da dodju na sam rub propasti.To je jedino pozitivno sto iz ovog placenog teksta mozemo saznati.
Препоруке:
30
6
28 четвртак, 10 октобар 2019 14:56
Kompradorski, antisuverenistički i autokolonijalni blerovac, potpisnik briselske ''sporazmne'' veleizdaje, nije antiimperijalistički, državotvorni i prosocijalistički predsednik Maduro niti je Asad. Ali, Srbija može da bude ponovo uspravna kao Venecuela i
(Z)bacimo na đubrište istorije Gorbačova, Jeljcina i Vučića.
Živela slobodna Srbija!

Presidente Maduro en fundación de Miuven - Movimiento Indígena Unido de Venezuela
https://www.youtube.com/watch?v=1w5lDYk7oLU&t=1122s
Препоруке:
28
12
29 четвртак, 10 октобар 2019 14:57
Хонорарни волонтер
Занимљива "ситница" је како сви ови руски вучићобранитељи наглашавају научна и академска звања, не би ли тако поткрепили своје тврдње у односу на које су и википедијини чланци ауторитет поузданости, што ме доводи до питања каква је разлика између тих аутора и доктора Стефановића, доктора Малог и других доктора, мастера и осталих "академски образованих" напредњака које толико бране.
Препоруке:
35
4
30 четвртак, 10 октобар 2019 15:21
Stolari zato kleshU i rendishU
У Србији има Русофила који су гори од Русофоба.

razlichite stolice za razlichita dU...a.
Препоруке:
14
1
31 четвртак, 10 октобар 2019 15:27
Спиридон
@ итд или ...
Иначе, врло је занимљиво да је овим текстом само Спиридон задовољан, што је болесно! воли човек да буде у праву иако је то лоше по Србију, то је мера Спиридоновог другоСрбијанаства.

Тја, да препоставим како су идеја како сам ја задовољан овим текстом и она друга да сам ја другоСрбијанац у суштини сестре близнакиње из предела ваше маште. Када вам је Спиридон причао да не преводите са српског на српски и не гледате у пасуљ да откријете шта се крије иза Путинових погледа када подигне десну обрву гледајући у Вучића, онда сам био издајник који је потурен да шири америчку пропаганду. Када се испоставило управо оно што је и малом детету било јасно у протеклих неколико година када је однос Кремља и напрдњака у питању, е онда опет испаде Спиридон другоСрбијански грбав.
Хвала на питању, Спиридон је за разлику од вас био задовољан текстом Драгане Трифковић ако се сећате, односно логички је неспојиво да се буде задовољан са тим текстом у исто време када и са овим...
Препоруке:
16
11
32 четвртак, 10 октобар 2019 15:32
Спиридон
@ итд или ...
Свако је истеран овим на чистац па и ви Спиридоне, немајте дилеме!

Ммдааа, свако сем вас који сте гуслали своју аутистичну причу на тему Кремљ & Вучић до изнемоглости а сада су вам видим сви други криви јер сте мислили срцем а не главом...
Препоруке:
13
11
33 четвртак, 10 октобар 2019 15:45
bane
Тако значи. Америка је за Вучића, ЕУ исто, Русија исто, СПЦ исто, Академија, Универзитет, Тајкуни, Црвена Звезда, српски бирачи са КИМ,.. Изгледа да је нека небеска врховна команда избрисала наш пук из бројног стања, изгледа да више не постојимо. Не морамо да се бринемо, ништа није наше, не морамо да решавамо туђе проблеме. Ми, овде сакупљени на интернет порталу, такорећи, не постојимо.
Препоруке:
35
0
34 четвртак, 10 октобар 2019 15:46
Спиридон
@ mikula
Ovaj tekst je ocigledni napad na Draganu Trifkovic ,verovatno placen od nekoga iz SNS.Isto kao i tekst onog Bondarjeva,za koji sam odmah rekao da je narucen.Vidi se da dolaze iz istog centra i da prilicno brzo dejstvuju.
Autor teksta nama objasnjava sta se desava u nasoj kuci !Cak nam i objasnjava plan o razgranicenju, koji nikada nije objavljen.Autor ne zna ili ignorise. da je Vucic isporucio sever Kosova.

Нажалост није плаћен, само се ради о човеку који већ дуже време пише по систему што је баби мило то јој се и снило, па је тако 2016-те славодобитно предвиђао како је Мило Ђукановић политички мртвац и да је питање дана када силази са власти, заборављајући при томе да је истог тог Ђукановића управо Русија до само коју годину оре тога држала у животу на потпуно исти начин као и сада што држе Вучића. Е тако ће вероватно и за Вучића да прича врло ускоро како је политички мртвац када их и он намагарчи, заборављајући наравно ово што пише сада...
Препоруке:
32
6
35 четвртак, 10 октобар 2019 16:18
Спиридон
@ итд или...

Чисто да вам помогнем пошто ми се чини да нисте баш на ти са техником. Елем тзв хидрауличко фрактурусање се у Америци и Канади користи да би се гас и нафта добијали из уљних шкриљаца али се у суштини може користити да би се исцедило све што је преостало у неком нафтном пољу тако што ћете убацивати воду и хемикалије под великим притиском и извући на тај начин све преостале џепове са нафтом. Тако да то што би ви да верујете у деда мраза и називате другосрбијанским издајницима све који вам кажу да је деда мраз превара за малу децу је само ваш проблем, хладне чињенице кажу нешто сасвим друго. Дакле на сајту НИС-а се својевремено појавио тендер за хидрауличко фрактурисање, односно у листу Економист који баш и не воли да измишља тек тако је на мапи за фрекинг бушења била и Србија. Новинари су питали НИС о чему се ту ради и добили неодређен одговор да је НИС једна одговорна компанија и да све што раде, раде у складу са важећим прописима. Паметном доста, за вас не знам...
Препоруке:
15
7
36 четвртак, 10 октобар 2019 16:48
Спиридон
@ АНАЛИТИЧАР-у јави се коментарима.
Има ли наш АНАЛИТИЧАР шта на ово да напише?
Шта овај Рус пише?

Нема човек времена, превише га заокупљују мрежни ратови у Хонгконгу, тј схватио је једно дубље значење у томе Facebook зове баш Facebook , или ти Књига лица како он то ингениозно преводи, а са обзиром да он човек живи и умире са ратом у Сирији, мислим да је 24/7 у некој руској интернет земљи шарлатанији где покушава да схвати шта се крије иза уласка Турака у део где су Курди...
Препоруке:
6
11
37 четвртак, 10 октобар 2019 16:57
steva
da ponovim po ko zna koji put:
u se i u svoje kljuse
Sami smo kao sto smo uvek bili sami. Veliki nas ne vole jer se ne predajemo, a mali(koji su se predali) nas ne vole jer se ne predajemo. Znaci na pravom smo putu braco.
Препоруке:
16
1
38 четвртак, 10 октобар 2019 17:20
Ах
Најбољи одговор на овај памфлет дала је унапред Ана Филимонова..

"РУСИЈА ГУБИ ПОДРШКУ СРПСКОГ НАРОДА

Томе доприноси неприкосновена подршка Москве „режиму јадне издаје“ Александра Вучића.
Према академику и професору Универзитета у Београду, Кости Чавошком, режим Александра Вучића није обичан издајнички режим, већ велеиздаја у поврату. Већ дуже време Александар Вучић показује велику сналажљивост у успешном „плесу“ са Русијом, стварајући идиличну слику о просперитетној и растућој сарадњи у свим областима. Такву идилу не ствара само Вучић, већ је свим средствима подгрева и Москва. Обе стране су у медије излиле мегатоне „меда и млека“ о братском заједништву и успешној сарадњи „по први пут у историји“. Пропаганда обе стране инсистира на вртоглавим успесима. Стварност и перцепција руске политике српском народу изгледају дијаметрално супротне, толико супротне да Русија први пут у историји, без реалних разлога, ризикује да изгуби последњи бастион на Балкану – српски национални корпус...
Препоруке:
25
1
39 четвртак, 10 октобар 2019 17:27
Ах
"Русија не води борбу за душу и умове, сматрајући да су прагматични споразуми, „дилови“ са елитама и ретка подсећања о славном братском заједништву сасвим довољни. Резултат је да за шест година владавине Александра Вучића у Србији немамо ни једну руску инвестицију коју можемо да упоредимо са западном или арапском. За то време српска власт додељује немачким, турским и арапским компанијама фактички бесплатну земљу на инвестиционо најпривлачнијим локацијама, ослобађа их од пореских давања, уз истовремено обезбеђивање државних субвенција у износу од 10.000 евра за свако новоотворено радно место, што не постоји нигде у свету. Странци заузимају стратешке компаније: Кинези металуршки гигант „Железару Смедерево“, Арапи у целом свету познату авиокомпанију „ЈАТ“, Французи београдски аеродром „Никола Тесла“. Русија је значајно присутна само у НИС-у, али НИС је био приватизован у децембру 2008. године, у оквиру енергетског уговора који је закључила влада Војислава Коштунице."
Препоруке:
22
1
40 четвртак, 10 октобар 2019 17:29
Ах
..."Перспектива садашње руско-српске економске сарадње концентрисана је пре свега на трилатералном пројекту (са Кином) за изградњу ТЕ Панчево. Али тај пројекат ограничен је интересима тако мале групе учесника да је веома зависан и рањив, и уопште немогућ по питању могућности и потреба РФ у овом тренутку.

Сам правац приступања ЕУ, који предлаже А. Вучић, у случају успеха практично укида руско- српску сарадњу као такву. 20. јуна 2017. у преговорима са ЕУ, отворено је 29. поглавље, које се односи на царински савез. Поглавље 29 подразумева укидање Споразума о слободној трговини између РФ и Србије (исто као и свих других free trade agreements и споразума са међународним финансијским организацијама) у тренутку уласка Србије у ЕУ [17].

Тако да измишљене конструкције о ширењу српско- руске сарадње оповргавају разни реални економски показатељи. У стварности је Споразум о слободној трговини постао мртво слово на папиру – његов потенцијал за време А. Вучића није искоришћен."
Препоруке:
19
0
41 четвртак, 10 октобар 2019 17:31
Ах
"Модел управљања у Србији – окупирана и колонијална Србија

У Србији је, после војне агресије НАТО и „наранџасте револуције„ 5. октобра 2000.г. успостављен и учвршћен режим окупаторско- колонијалног управљања. Њега карактеришу следећи основни показатељи:

– По разним подацима у 2017.г. у Србији умире од 30-35 [18] до 40 [19] хиљада људи годишње више него што се рађа.

– Одлазак у иностранство, пре свега младих износи преко 100 људи дневно (тј. сваки дан пун авион одвози пре свега младе и образоване људе који би да су макар мало прихватљивији услови везани за посао, могли дати допринос својој, а не туђој земљи), годишње укупно из земље одлази 60 хиљада људи
Власт говори о смањивању незапослености, али смањивање незапослености је условљено – не отварањем нових радних места, него смањивањем броја становништва, пре свега младих. Сагласно подацима Евростата, у марту 2017.г. Србија је по степену сиромаштва са 24,5% званично била проглашена за најсиромашнију земљу Европе."
Препоруке:
20
1
42 четвртак, 10 октобар 2019 17:35
Ах
.."Специфичан модел окупационо-колонијалне политике (окупирана је територија КиМ) укључује водећу странку (Српска напредна странка, чији је вођа – Александар Вучић, упркос чл.115 Устава Републике Србије) са несразмерно великим значењем. У странци људи виде спас за добијање и гаранцију посла. У постојећем систему контроле над изборним процесом и медијима, у скупштини апсолутна већина подржава режимски проевропски (прозападни) правац. У исто време, патриотске, суверенистичке снаге су представљене на нивоу статистичке грешке, јер сви заједно нису способни да пређу изборни цензус од 5% и то све у време завршне фазе решавања косовског питања. Отуда је и неизбежна „партизација“ државе, тј. стављање државних ресурса у службу владајуће странке. Али не у службу странке као такве, већ у службу уске корупционашке групе, чији интереси пролазе фазу повезивања са олигархијским и криминалним интересима регионалног, а понекад и глобалног нивоа."
Препоруке:
17
0
43 четвртак, 10 октобар 2019 17:36
Драгана је паметнија
од овог Скендербега, очигледно.
Препоруке:
16
1
44 четвртак, 10 октобар 2019 17:36
Ах
..."Постоји много доказа, међу њима има и много видео интервјуа бивших сарадника Александра Вучића – са документима и фотографијама, које нико до сада није оповргао, како се пљачкају буџети градова, како је А. Вучић лично, са посебним задовољством на високе функције поставио људе, чије се једино умеће састоји у томе „да брзо опљачкају средства и прикрију трагове“. На главним ТВ каналима се протурају „приче о новим спасоносним страним инвеститорима“, а испада да су то само случајни странци са улице. Има доста прича и о томе како се разбијају и продају државна предузећа, како странци у бесцење купују најплоднију земљу у Војводини, на локалу влада страначко-криминална мафија итд. [26].

Све те, тако познате мере из колонијалног арсенала просипају се на главе Срба као из пробушеног џака, што доводи до потпуне дезорјентације становништва и појаве основане сумње да се против српског националног корпуса води специјални, психолошки рат."
Препоруке:
17
0
45 четвртак, 10 октобар 2019 17:36
Sten
Ovaj clanak samo pokazuje koliko je tesko braniti Vucicevu spoljnu, a nije drugacije ni sa unutrasnjom, politiku. Ne moze da se nadje nijedan jedini argument koji bi zvucao uverljivo. Onaj ko to pokusava, kao autor gornjeg clanka, unapred je osudjen na opstu osudu.
Препоруке:
19
1
46 четвртак, 10 октобар 2019 17:39
Ах
..."Укупно је за последњих пет година Србија провела 45 вежби са НАТО и 6 са Русијом. 2017. Србија је провела 13 вежби са НАТО и 2 са Русијом. Александар Вучић није доделио Статус имунитета руско-српском хуманитарном центру у Нишу до данас...

Тако САД и НАТО заузимају Балкан за будућу конфронтацију са Русијом. Прецизније, у Србији се на највишем војно-оперативном нивоу спроводи „чистка од Русије“, јер је са нивоом ИПАП сарадње Србије са НАТО, Русија фактички доведена у мат позицију. Томе треба додати и скоро болестан прогон и уништење свега што може да представља опасност за НАТО. Као одговор на то Русија у Србији подржава актуелни режим… "
Препоруке:
17
1
47 четвртак, 10 октобар 2019 17:46
Ах
"...Кључна тачка која је означила предају Косова и Метохије, било је закључивање Бриселског споразума у априлу 2013.г. од стране Ивице Дачића и Александра Вучића...
У целом тексту споразума нема ни једног помињања Резолуције 1244 СБ УН, Устава и закона Републике Србије, нити има у било каквом виду помињања да су Косово и Метохија саставни део Републике Србије. Постоји само помињање „косовских закона„ а као централна власт се означава Приштинска власт. На тај начин се од стране Србије признаје законитост правног поретка, који функионише на Косову. Непостојећа, по косовском законодавству, Заједница српских општина (постоји Заједница косовских општина) дужна је да се упише у правни поредак „Републике Косово“... Напори режима Александра Вучића, који се сви силама труди да представи бриселски процес као стварање творевине која је аналогна Републици Српској или аутономији Срба на КиМ, као дим се развејавају у судару са текстом овог документа..."
Препоруке:
17
0
48 четвртак, 10 октобар 2019 17:48
Александар Михаиловић
Класично агитпроповање, само што уз гусле нису запеване оде Вучићу. Аутор се потпуно демаскирао тврдњом, која показује неразумевање и одсуство националног поноса и достојанства да "Вучић својом векторском политиком чини нешто Русији", те се пита шта је још могао за њу да учини, не зна да Србија није у тој позицији, већ може само од ње да очекује помоћ да сачува државу. Аутор није чуо за косовски завет и он би да се разграничи, да од украденог аута добије резервни точак, од украдене куће три тегле ајвара од зимнице у подруму и 2 главице киселог купуса. Да су његови преци под Турцима тако размишљали још бисмо имали праву калдрму а не неке предшколске ране Весићеве радове. ЕУ и НАТО нису пријатељи Србије, пријатељи је не комадају и не дају трговцима људским органима државу, нити је трују да се масовно умире. Да су озбиљни примили би ЈУ, много организованију и правно уређенију државу. Политика поделе и насељавања мигрантима засигурно води у грађански рат. Да ли то аутор разуме и схвата?
Препоруке:
19
0
49 четвртак, 10 октобар 2019 17:51
Ах
"...Уочи локалних избора у „Републици Косово“ на јесен 2017. године, шеф канцеларије РС за Косово и Метохију, Марко Ђурић, изјавио је: „Локални избори на Косову и Метохији имају национални значај, зато држава Србија на тим изборима подржава јединствену Српску листу“ [48]. Српска власт уклонила је друге, веома ефикасне политичке лидере Срба на Космету и политичке органе које су они створили, уништили су групу бранилаца моста.. Да истакнемо да је убијен Оливер Ивановић, један од српских лидера са Косова и Метохије који је имао ауторитет...На тај начин је Александару Вучићу пошло за руком да на Косову уништи институционални државни и ванинституционални систем заштите српских националних интереса. Власт Александра Вучића за шест година није ништа предузела за повратак 250.000 Срба протераних са КиМ, а њихова „заштита“ састоји се у предаји у канџе албанских криминалних група и бивших вођа ОВК. Србија не зна ништа горе у историји решења „косовског питања“ од Бриселског споразума.."
Препоруке:
17
1
50 четвртак, 10 октобар 2019 17:56
Ах
"...Дозволићемо и ми мало себи да будемо у патетични. У случају толико хитног „разграничавања са Албанцима“ по Вучићу (то јест, предаје Космета), под претњу ће бити стављена будућност Русије. Као прво, на Косову се налази база „Бондстил“, једна од највећих база САД и НАТО пакта у свету. Борци у украјинском оружаном сукобу почели су се припремати у кампу Бондстил још 2010. године. [56]. Ко може гарантовати да то не траје све до данас, зарад неког другог сукоба на постсовјетском или руском простору? Као друго, Албанци никада нису били посебно религиозни, а сада су у Албанију и на Косово стигле вехабије, исламски екстремисти са Блиског Истока.
као и раније функционише глобална нарко трговина која иде из Авганистана, преко Бондстила даље у Европу, и која дистрибуира наркотике кроз Европу. Где су гаранције да наркотици отуда не стижу и у Русију?.."
Препоруке:
17
0
51 четвртак, 10 октобар 2019 17:57
Ах
"..Признавање независности Косова од стране Србије зацементираће ситуацију и омогућити јој да се расцвета у пуном сјају: наркотици, црна трансплантологија, терористи, свеприсутни албански наркокартели – поздрав из „Републике Косово“…

„Република Косово“ пуном паром ствара сопствену армију – не специјалну јединицу, макар она била снабдевена најсавременијим оружјем, опремом и војним инструкторима. Не, ради се управо о армији, способној да води одбрамбене и офанзивне операције на широком делу фронта, укључујући и ваздушни простор. „Република Косово“ има војни споразум са Албанијом (2013) који дозвољава да једна страна може стационирати армију на територији друге. Могуће је смело спојити војне потенцијале, укључујући и резервни састав Албаније и „Републике Косово“ и присајединити инфраструктурне, позадинске пројекте Албаније и Косова. Све то уз садејство, узгред, владе Србије – јер изградња ауто-пута Ниш-Приштина у Србији спада у ред националних приоритета..."
Препоруке:
17
1
52 четвртак, 10 октобар 2019 18:00
Ах
"..Српски народ су делимично успели да дезорјентишу. Захваљујући информативној блокади скривају се истинске размере онога што се одиграва на Косову. Међутим, наведене чињенице скупа узете стварају парадигму: све наведене мере носе изразито и дугорочно антисрпски и антируски карактер. При том је темељ проблема створила српска власт.

Александар Вучић воли да говори о беспоштедним чињеницама и бројкама: „Њих (Албанаца – аутор) ће бити све више. А бројке су овде, као и свугде, неумољиве. Њих је све више, нас је све мање [57]. Али бројки овде нема, већ само патетично скрштање руку. Неумољива је друга чињеница: огромни наталитет међу Албанцима на Косову – данас је чист мит. Срби са Космета тврде да тамо нема више од 800 хиљада Албанаца. Међутим, и изборни резултати показују да се у бирачким списковима региструју Албанци из Албаније и Македоније.

Низак одзив Албанаца на изборима у реалности значи да њих једноставно нема на Косову.."
Препоруке:
20
0
53 четвртак, 10 октобар 2019 18:02
Ах
"..И на крају, конкретне бројке: приближна вредност ресурса на Космету оцењује се између 6 и 8 хиљада милијарди долара [58]. Против предаје Косова залажу се практично сви – Српска Православна Црква, која је на крају чврсто исказала своју позицију: да је „једино оптимално решење за Косово и Метохију – његов останак у саставу Србије“ [59]; научна и друштвена елита, народ. Од стране Цркве и патриотске елите разрађује се модел нове идентитетске солидарности, није случајно Космет увек био вектор сједињавања духовне и егзистенцијалне компоненте народне душе.

У том светлу, напори садашњег режима изгледају као жалосна издаја и то ни код кога са здравим разумом не изазива сумњу. Власт има само један излаз: одустајање од обећања која су дали Западу и оштра промена унутрашње политике и спољнополитичког курса. Међутим, то је тешко изводиво имајући у виду да ни у једној области нема ни једног параметра који указује макар и на жељу за спровођењем самосталне политике.."
Препоруке:
18
1
54 четвртак, 10 октобар 2019 18:06
Ах
"..У Русији нема поимања тога колико су се Срби под нападом Запада показали повезани са Русијом. Независно од тога да ли Русија зна или не зна, Запад дефинише српску националну свест, народну свест – као иманентно проруску, русофилску. За Запад појам „српски национални“ неодвојиво укључује у себе тај базни сегмент. Пресуда је неумољива: такво стање ствари не сме се оставити у својој залеђини. Због тога борба са Русијом обавезно мора да подразумева и борбу са српском националном свешћу.

Вучић ради на бекству од националног идентитета. Ради се о уништењу свега духовног, културно вредног за Србе. Без предлагања алтернативе, акценат се једноставно ставља на уништење. И Вучић главну препреку види у српском идентитету, он главни рад спроводи у области националне свести, у правцу стварања „национално неутралне“ Србије.

Руска Федерација је пружила маркетиншку подршку Српској напредној странци, посебно у периоду избора.."
Препоруке:
17
1
55 четвртак, 10 октобар 2019 18:07
Ах
"...У свести српског човека изникла је формула „иза Вучића стоји Русија“, формула о беспоговорној подршци Русије лично Александру Вучићу – без обзира да ли је постојао такав циљ или не. То је Вучић касније искористио као индулгенцију од Русије на сва његова каснија дејства.

Само што реалност почиње сувише очигледно да руши ту парадигму и она почиње да се „урушава“ – следи „руски марш“ – обезбеђење изјава и материјала у медијима са руске стране, неопходних за „унутрашњу поправку“ Вучићевог лика као „патриоте и проруског политичара“. Сличне мере су политичка директна ињекција адреналина у срце.

На том фону појава руских представника, који се буквално одушевљавају Вучићем, код српске интелектуалне јавности, а поготово обичног народа се доживљава као изругивање."
Препоруке:
17
0
56 четвртак, 10 октобар 2019 18:08
Ах
"...Из овога следи да се у српском друштву у овом тренутку, једно од главних питања може поставити на следећи начин: зашто српски народ мора да доживљава подршку криминалном и антинационалном режиму као нешто што се подразумева? Непринципијелна подршка Москве Вучићу изазива још оштрије неприхватање, разочарење и раздраженост. Према здравој логици, нико није обавезан да схвата и прима подршку неоколонијалном јарму. Али здрава логика не функционише. Тако, на пример, режим Бориса Тадића у руским медијима често се тумачио као антисрпски и антируски. Међутим Вучићев режим, који не само да је наставио по линији Тадића у свим правцима, него његова политика носи још екстремнији карактер, тумачи се као „проруски“ режим.
У стварности се сва разлика између Вучића и Тадића огледа у томе што су мудри Вучићеви англосаксонски саветници схватили – да би направили искорак и предали Косово – мора се играти на руску карту.."
Препоруке:
17
0
57 четвртак, 10 октобар 2019 18:09
Ogorčeni vojvođanski penzioner
NIS, šta je to, neki novi parfem? Ja znam da postoji NAFTAGAS u kome sam ja radio pre Jogurt revolucije i koji nam je otet da bi onda postao NIS. Onda nam je otet a ovi posle su to još poklonili Rusiji. Sada su radnici tamo slabo plaćeni, a ja se odlično sećam kako se dobro u Naftagasu zarađivalo 80-ih. Tada sam kao ekonomski savetnik uspeo da izgradim vikendice u Budvi i kod Splita.
Препоруке:
5
12
58 четвртак, 10 октобар 2019 18:09
Ах
"..Зашто се руски представници осећају и понашају тако „опуштено“? Зато што су уверени, што и одговара стварности – у „неразрушиву и непромењиву љубав Срба према Русији“. Због тога, било каква дејства да се предузму, њима се чини да је то неисцрпан ресурс. И на њему се може „опстајати“, да не кажемо тачно – паразитирати – још веома дуго. Међутим, стварност показује да је тај ресурс не само исцрпљив, него се исцрпљује директно пред нашим очима. Тако је посета В.В. Путина војној паради у Београду 2015. године изазвала огромну подршку српског друштва. Још тада, уочи парламентарних избора у Србији, било је неколико опозиционих политичких партија које се отворено декларишу не само као патриотске и суверенистичке, него и отворено проруске.

Не улазећи у анализу карактера и мотива њиховог деловања, констатујемо чињеницу да је таквих партија и покрета 2015. године било неколико. И сви су они, у овој или оној форми, тражили подршку Москве. Међутим, историја се завршила познатим резултатом.."
Препоруке:
17
0
59 четвртак, 10 октобар 2019 18:11
Ах
"..За руску публику однос српског друштва према Александру Вучићу може се изразити у једној фрази: Вучић је Чубајс из 90-их година који води агресивну, циничну и беспоштедну борбу са сопственим народом. Но, „иновација“ екипе западних саветника Александра Вучића, међу којима се налазе и Тони Блер, као и бивши амерички амбасадор Вилијам Монтгомери (који је одиграо кључну улогу у формирању Српске Напредне Странке), огледа се у томе што сви без изузетка крупни медији у релативно високом степену, подржавају имиџ Вучића као патриоте и русофила, који има личну подршку руског председника. Фигуративно се изражавајући, агресивна денационализација српске самосвести спроводи се под покрићем руских МИГ-ова и под портретима В.В. Путина."
Препоруке:
16
1
60 четвртак, 10 октобар 2019 18:12
Ах
"...Појављује се парадокс: са једне стране руски представници апелују на братска осећања и духовно јединство народа, вероватно схватајући да управо народ и народни дух представљају јединствен ресурс и ослонац за Русију. Но, са друге стране, у реалној политици Руска Федерација је прешла на виши ниво сарадње са човеком који пропагира антисрпски идентитет.

Логично је да се код представника српске јавности и научне елите појаве питања: на кога се односи заправо „руско-српска сарадња“? Подржавајући режим, управо режим, ми екстремним темпом губимо подршку и поверење читавог друштва и искључујемо и најмању могућност инструментализације истинске руско-српске сарадње.

Међутим и парадигма личне подршке неизбежно сама себе исцрпљује. Очигледно да заједничка заседања, сусрети, протоколарне изјаве итд., више не производе велики утисак. Оне остају практично туристичке посете А. Вучића Русији, чији се резултати чак и не оглашавају. То јест, и тај простор за утицај се скупља као шагринска кожа."
Препоруке:
14
1
61 четвртак, 10 октобар 2019 18:15
Ах
"..Као резултат подршке режиму Александра Вучића дошло је до отуђења:

1) институционалног дела српског друштва – опозиције (политичких партија и организација),

2) неформалних, али утицајних група (интелектуалне елите, друштвених делатника),

3) дела народа, посебно омладине, која ситуацију види незамућеним, чистим очима...

Званични представници Русије лепе етикете иако чак и овлашан поглед на социјално-економску и политичку ситуацију у Србији показује да има више него основаног разлога за озбиљно незадовољство народа. Протестанти и народ могу не видети и не знати „да је то Сорош“, међутим, виде и схватају да је Русија „од старта“ на страни режима. У доживљају народа се укорењује теза о подршци Русије овој власти, а не праву народа на протест, које је загарантовано Уставом Србије. Није сваки протест био и неће бити криминалан, али у друштвеном доживљају Руске Федерације, сваки протест против Вучића се етикетира као криминални..."
Препоруке:
15
1
62 четвртак, 10 октобар 2019 18:17
Ах
"..Као резултат тога, само током последње године, разочарење српског друштва у дејства Руске Федерације, достигло је критичан ниво. Може се говорити о директној злоупотреби коришћења имена Русије и подривања лика руског председника. Српско друштво поставља логично питање: „А ко пушта струју за галванизацију нефункционалног режима?“. Иако је у историји наших народа било примера када је императорска Русија отворено подржавала народ, али не и актуелну власт. Тако је у периоду Милана и Александра Обреновића, Русија подржавала опозицију – опозиција је тада била отворено патриотска и проруски настројена, у том смислу и по питању косовског питања, што је за резултат имало промену династије и касније судбоносне војне победе Србије, што је обезбедило и сам опстанак народа и државе.

На тај начин, у условима маргинализације национално-патриотског дискурса, подршка Русије постаје животно важна за будући системски препород, укључујући институционални и ванинституционални ниво."
Препоруке:
16
1
63 четвртак, 10 октобар 2019 18:19
Ах
"..Као резултат тога, само током последње године, разочарење српског друштва у дејства Руске Федерације, достигло је критичан ниво. Може се говорити о директној злоупотреби коришћења имена Русије и подривања лика руског председника. Српско друштво поставља логично питање: „А ко пушта струју за галванизацију нефункционалног режима?“. Иако је у историји наших народа било примера када је императорска Русија отворено подржавала народ, али не и актуелну власт. Тако је у периоду Милана и Александра Обреновића, Русија подржавала опозицију – опозиција је тада била отворено патриотска и проруски настројена, у том смислу и по питању косовског питања, што је за резултат имало промену династије и касније судбоносне војне победе Србије, што је обезбедило и сам опстанак народа и државе.

На тај начин, у условима маргинализације национално-патриотског дискурса, подршка Русије постаје животно важна за будући системски препород, укључујући институционални и ванинституционални ниво."
Препоруке:
9
1
64 четвртак, 10 октобар 2019 18:21
Ах
"Све указано руши ауторитет, уважавање и поверење у Руску Федерацију. Својим рукама Русија помаже стереотип Запада да „Русија не може ништа“.

Теза о „сарадњи са сваком влашћу“ дегенерисала се у слепо праћење на поводу специфичне власти, што приводи томе да Русија дели доживљај и судбину личности, која је саучесник деструкције Србије, испуњавајући вољу страних сила. Уместо стратегије засноване на чврстим принципима, воде се разговори са човеком – што је идеално тло за Западу омиљену корупцију. У таквој ситуацији Вучић постаје подједнако безнадежан партнер као Јануковић. Али, што је најважније – српски народ губимо због непринципијелности.
Ако српска власт доводи земљу на границу националне, политичке и економске катастрофе, Русија не може ићи даље у подршци власти, губећи самим тиме све, по црногорском моделу. Ситуација захтева кардиналну промену – зато, уколико Русија не подржи српски народ, српском народу таква Русија неће бити потребна."
Препоруке:
15
1
65 четвртак, 10 октобар 2019 18:23
Ах
Ова скраћена анализа указује на слепило на обе стране.
Као и увек користиће се неко трећи, знамо и ко али то није јасно већини слуђеног народа нажалост који је ту само као објекат слуђивања управо захваљујући квазиинтелектуалцима који су се продали као и Вучић
Препоруке:
14
0
66 четвртак, 10 октобар 2019 18:41
itd ili...
Spiridone procitajte moje komentare gde rekoh da je nezrelo oslanjati se na ikoga sem sebe. Ne podmecite! Sta je to vas obracun sa njima preko mene?! Sramotno podmecete, nije potrebno na mene da se pozivate da biste izdeklamovali svoj zacrtani tekst I slavoddobitno kako ste pametni. Isto I oko Trampa 1000puta rekoh njega nne volimo koliko Klintonove mrzimo a vi opet svoje te izdao nas Tramp eto sad I Rusi - smesni ste! Groteskno
Препоруке:
9
5
67 четвртак, 10 октобар 2019 18:45
Milos
Kod razmatranja pitanja Pokrajine Kosovo i Metohija mora se pridrzavati Ustava Republike Srbije i Rezolucija 1244. Svi razgovori koji gaze ova dva akt SU PRAVNO NEVAZECA, A OSOBA KOJA GAZI PRVENSTVENO uSTAV SVOJE ZEMLJE JE izdajnik I NJEGOVI POTISI SU NEVAZECI I PO DOMACEM I MEDJUNARODNOM PRAVU.
Препоруке:
15
3
68 четвртак, 10 октобар 2019 19:17
Драган Р
@Milos
На жалост нисте у праву. По Бечкој конвенцији потпис председника државе, председника владе и министра спољњих послова (сваког појединачно) на међународним уговорима и споразумима је правно обавезујући за државу коју представљају без обзира на унутрашње право те државе (Устав и законе). То значи да је Космет дефинитивно изгубљен за Србију уколико Вучић (или Брнабић или Дачић)потпише признање тзв државе Косово, без обзира на то што би по нашем Уставу и законима тиме учинио тешко криовично дело.
Препоруке:
8
4
69 четвртак, 10 октобар 2019 19:20
Спиридон
@ itd ili..
Spiridone procitajte moje komentare gde rekoh da je nezrelo oslanjati se na ikoga sem sebe.

Сећам се ја неких ваших прошлих коментара на тему Вучићевих посета Москви, тј оног чувеног ордена и његовог правог смисла. Тако да не спорим ја да ви причате како се треба ослањати на саме себе, али немојте ми само рећи да нисте до скора имали сасвим другачије мишљење о односу Путина и Вучића.
Све у свему, ја увек само покушавам да будем реалан по систему драги су ми Руси али ми је истина увек дража, тј прво видим о чему се ту заиста ради и тек онда доносим закључке а све на основу приложених доказа. Док ви опет прво направите рам у складу са вашим политичким уверењима а онда пакујете у њега слику али тако да се све то лепо уклопи. Па онда све вести ма колико препуне доказе биле које вам се не уклапају у рам ви одмах одбацујете као некакву пропаганду, док оне које вам се уклапају у поглед на свет ви усвајате одмах као непобитну истину коју и не треба доказивати...
Препоруке:
5
8
70 четвртак, 10 октобар 2019 19:25
Колеболе
Сендвич и три хиљаде за господина Искендерова.
Препоруке:
19
1
71 четвртак, 10 октобар 2019 19:34
итд или ...узгред
какви су ово лилипутанци који ломе руке и себи дају на важности, битно је шта Путин мисли, а разумем да ће он прихватити свакога ко је легитимним изборима изабран народном вољом, дакле наш посао је приоритетан, следи подршка као и увек, нема разлога за острашћеност и летаргију! морају се заврнути рукави и не писати писма већ се обилазити Србија и скупаљати гласови за српску ствар!
Препоруке:
8
4
72 четвртак, 10 октобар 2019 19:44
Спиридон
@ Ах
.Уместо стратегије засноване на чврстим принципима, воде се разговори са човеком – што је идеално тло за Западу омиљену корупцију. У таквој ситуацији Вучић постаје подједнако безнадежан партнер као Јануковић. Али, што је најважније – српски народ губимо због непринципијелности..

У томе и јесте срж целог проблема, јер Русија нема апсолутни никакву стратегију, никакав велики наратив који ће онда са собом повући ка њима и неке обичне људе, који можда и нису русофили, да их због тога гледају другачијим очима. Не, код њих је увек све на плану личног и онда када им неко сруши тог њиховог корумпираног диктатора као што је био Јанукович, или када их као у Црној Гори неки други корумпирани диктатор изради као малу децу, е онда иде кукање плакање и ура на брзину смишљени потези, где их онда Запад само дочека на већ припремљени волеј.
Ево да потпишем да ће опет да буде исто и са Вучићем, јер Запад има стратегију и разрађене тактике за сваку могућу опцију а они ништа...
Препоруке:
10
5
73 четвртак, 10 октобар 2019 20:02
Александар Михаиловић
@Ах. Процена косметских богатстава је лажна, тек да не "кукамо" да "није" много. Пре 13г у Немачкој је завршила међународна комисија, 230 експерата, процену, 500.000 милијарди е. Највредније није ни ЈУ експлоатисала, а посебно значајно је испод угља нафта, испод свега огромни ресурси питке воде, уз руду бор без које нема лета у космос ни балистичких ракета и свега што не трпи температуру. Само у људским органима и лабораторијским истраживањима на живим људима свега за масовна убијања је 150.000 милијарди е. За убијене, затроване и оне који ће тек да умру од најтежих болештина још толико. Највећи за нас морални и људски значај КиМ је да је то не само срце Србије већ и њена ризница светости, духовности и националног поноса, части и достојанства, испит историјске зрелости садашњих генерација, а све овомиленијумске власти су пале на испиту. Несме се дозволити никаква подела, то води у нове, Санџак, Војводина,...што уз увоз миграната као радне снаге води у грађански рат и нестајање.
Препоруке:
6
3
74 четвртак, 10 октобар 2019 20:29
Спиридон
@ итд или ...узгред
какви су ово лилипутанци који ломе руке и себи дају на важности, битно је шта Путин мисли, а разумем да ће он прихватити свакога ко је легитимним изборима изабран народном вољом, дакле наш посао је приоритетан, следи подршка као и увек, нема разлога за острашћеност и летаргију! морају се заврнути рукави и не писати писма већ се обилазити Србија и скупаљати гласови за српску ствар!

Мислите исти онај Путин који му је доделио онај орден Невског...!?? Елем, ено већ Вучићеви шарови по Информеру и Новостима већ увелико сеире на ово што прича Искендеров, па кажу како је он запушио уста Драгани Трифковић. Е сад, колико вас ја схватам све би било другачије само када би Путин за све те лилипутанце сазнао, али авај никако да га обавесте. Тако да, све вас ја разумем али можете ви да се сликате све док руски амбасадор и којекакви Искендерови и Бондарјови хвале Вучића са све Невским закаченим на ревер, који при томе виђа Путина два пута годишње...
Препоруке:
11
7
75 четвртак, 10 октобар 2019 20:38
пензионер Цвико,
@ Драган Р,
То да ли је неки акт правно ваљан то ће мо тек да видимо. Има доста међународних аката који нису заживели у пракси. Пођимо само од Резолуције 1244... Да ли је у целости реалозована? Не. А онда ту је Русија, Кина и још доста земаља које неће гласати за пријем творевине "Косова" у УН, итд.
Препоруке:
8
1
76 четвртак, 10 октобар 2019 20:42
површно до имбецилности
Ако је анатемисана Д.Трифковић,пропустила да наведе свесрдну помоћ А.Вучића свом"пријатељу у невољи"Милу Ђукановићу,иначе зачетнику сатирања свега српског али и руског у Црној Гори,извињавам се.
Али се не извињавам глупости овог"научног сарадника"који"превиђа"ову ситницу,која је довела до осуде Русије(видети све оне текстове који се провлаче кроз мсм дубоке државе).
Таквих"детаља",безброј.
А у детаљима се крије ђаво.
Само га треба видети.
хејтер
Препоруке:
17
2
77 четвртак, 10 октобар 2019 21:45
SrbMNE
Interesantno da situacija potpune izolacije Srbije koja je ostala bez direktnog pristupa moru ili pristupa preko prijateljske teritorije ništa nije promjenila u stavovima politički mislećih ljudi i u Srbiji i u Rusiji.Takav ignoratski odnos je uništio i veće narode npr. kao Indiosi koji su se pravili da konkvistadori ne postoje i prosto nisu djelovali.Vjerovatno im je i priča sličila našoj!
Препоруке:
14
5
78 петак, 11 октобар 2019 01:44
Бојан, Приштина
и коначно са епохом изварнредног политичког манипулатора Слободана Милошевића

Е Слободане Слободане зарад кога си ти 10 својим недрима држао брану Натоа ка истоку.
Милион ипо пишљивих Чечена, колико их укупно има, је дрмало целу Русију, тукло руску војску побивши им између 15-20000 војника.
Да неби бомбардовања СРЈ које је тек стигавши Путин искористио као алиби да избомбардује Чечене кад већ копнено нису могли, ко зна како би се то и кд завршило.

Ја одавно овде пишем да волети Русију нема везе са тим да се воли руска напредна странка и друга Русија али то је увек била једина тема на којој сам бомбардована минусима.

Али после ових текстова руских Драгомира Анђелковић са њихових института, многима ће бити касно да су са оваквом Русијом само треба држати дистанцу. Чуј ми смо као просјак. Олили да нам лупе банкротира и Нис, рафинерије, налазишта, ниску рудну ренту... Бедник
Препоруке:
13
6
79 петак, 11 октобар 2019 06:48
Zapadni Balkan- perspektive
Ocigledan haos! Mnogi apeluju da se okrenemo ekonomiji, saradnji, boljem zivotu ljudi, gradjanskim i evropskim vrijednostim itd, Sve su to gluposti i zamajavanje naroda. Ovdje je glavni problem pitanje granica. Postojece su van pameti i neodrzive. Kao da su ih crtli osnovci na casu iz predmeta koji se nekad davno nazivao "Rucni rad". Koji je put ka rjesenju i trajnom miru? Organizovati medjunarodnu konferenciju visokog nivoa o granicama uz vodeci princip: Svi Srbi u jednoj drzavi-Srbiji, izuuzev njih do 3%. Svi Hrvati u jednoj drzavi-Hrvatskoj, izuzev njih do 3%. Svi Bosnjaci u jednoj drzavi-Bosni (bez onog i Hercegovini), izuzev njih do 3%. I najzad svi Albanci u jednoj drzavi-Albaniji, izuzev njih do 3%. Sve cetiri drzave unitarne bez ikakvih autonomija, entiteta, posebnih statusa, distrihta.... Samo drzava pa opstina i nista vise.
Препоруке:
5
1
80 петак, 11 октобар 2019 09:48
синиша @ Спиридон бр.3.
И шта каже Вучић. Каже. "Они су дошли са дугим цевима да хапсе наше људе, а наши људи су тамо ишли са оловком".

То сам требао да будем ја. Требао или могао. Параноја или искуство, али не би ништа од тога.

Што баш ја кад већ две године нико не иде тамо да вештачи?

Да није зато што сам декларисани "руски војник"?

Значи нисам смео да одем тамо? рећићете ви.

Рекао сам јасно, могу ја да одем, није проблем, али не са вашим колима него са мојим, а ви ми обезбедите дозволу за пролазак тенком, па да одем. Зависи од превозног средства.

Сутра сам добио налог за Нови Пазар. Изванредно сам прошао. Тамошњи муслимани су мер третирали са поштовањем и коректно. Били су дивни према мени, а мислим и ја према њима. Али то је ипак територија Србије.

И Косово је, али полиција не иде тамо.

Ето то вам је пример као се поступа према "руским људима".

Могуће да сам и даље параноидан и да само умишљам. Није ни важно. Хајде сад ви мене убедите да " Срби " не продају "Русе" коме стигну.
Препоруке:
4
2
81 петак, 11 октобар 2019 09:59
Dve politike
Vučićeva politika je trenutno u stadijumu jeljcinizma pre kraha.To je dodvoravanje zapadu,liberalizam i globalizam,uz sitna lukavstva i koketiranje sa Kinom i Rusijom.To je politika slabijeg.Kosovo je Čečenija pre Putina.Ipak,Jeljcin je predložio baš Putina!!!Zašto???Bombardovanje se desilo a Rusija se nije za Jeljcina uspravljala.To puzanje na kolenima nije priličilo Rusiji.Autor piše kao da je mali Srbin.U tom smislu ima razumevanje za politiku Vučića,posebno ako niko ne veruje da je Đilas rusofil.Ukrajina je Putinova prelomna tačka.Donbas nije Sirija!!!To dodatno opravdava Vučića.Ono što ni Rusi a ni Vučić još ne prihvataju jeste mržnja zapada i nemogućnost integracije i fer utakmice.Putin je tako i zaradio Majdan.Majdan je tačka od koje ima smisla politika Trifković a to je igra po ruskim pravilima i metodama,ako već nije kasno..!!!Izgubite li Kosovo,zaboravite i Putina i Srbiju i to će biti prošlost.Na Balkanu će se tada bog zvati NATO!
Препоруке:
8
0
82 петак, 11 октобар 2019 11:17
итд или ... Спиридону узгред 2
Већ вас је један коментатор назвао лажовом, нисам сигуран да није у праву, елем, то што причате нигде нисам рекао, можда сте ме заменили а опет имате ту радикалску пардон напредњачку троловску причу да издекламујете па није ваљда важно коме, уколико нисте из те приче, много баш личите.

Углавном да још једном поновим упали сте у Вучићеву замку, није он добио тај орден, када сиђе са власти он га не носи кући, то је добила Србија! у томе је разлика ви све њему лично па и заслуге приписујете а то у односу држава-држава нема смисла, то је Вучићева прича и она нема везе с мозгом, као ни ви и ваше тезе!

Односи између две државе не опредељују се на бази мишљења научних саветника, далеко су комплексније природе, али ви на основу овога износите закључке који вашој русофобичности одговарају! Ваш проблем а не српски ни руски, проблем вашег незнања
Препоруке:
7
1
83 петак, 11 октобар 2019 12:45
телетабис
Е овако изађе кад неко пише и заборави резолуцију 1244 СБ УН, затим кад то забораве политиканти који чије су земље то потписале а и политиканти земље на коју се она односи.

Не трошимо речи и време, озбиљни државници, земаља потписница Резолуције 1244 у СБ УН, и даље само поштују тај документ. Све остало је замлаћивање и покушај скривања велеиздаје.

ПС. Однос Путина према Србији се гради и на превари Путина и Лаврова од стране Тадића и Јеремића. Баћушке не праштају, оперисани су од тога.
Препоруке:
2
4
84 петак, 11 октобар 2019 12:47
александар
Ал га овај натрућа.
Негде на пла текста ми се смучило.
А тек ово у вези са Косовом нашим. Срамно.
Охоли бедник.
Препоруке:
8
3
85 петак, 11 октобар 2019 12:50
Спиридон
@ итд или ...
Већ вас је један коментатор назвао лажовом, нисам сигуран да није у праву, елем, то што причате нигде нисам рекао,

То што се некоме привиђају неке глупости које никада и нигде нисам тврдио, више говори о њему него о томе да ли сам ја нешто слагао. Проверите и сами, немојте ми веровати
Углавном да још једном поновим упали сте у Вучићеву замку, није он добио тај орден, када сиђе са власти он га не носи кући, то је добила Србија!

Аха, значи ипак ме добро сећање служи и одлично се дакле сећам шта сте рекли...!??
Дакле ви по свом обичају као што рекох имате задати рам својих уверења, и тај рам каже да је Путин непогрешив а да је Русија скоро па савршена. Међутим тај орден срећу квари, јавља се когнитивна дисонанца која се разрешава савијањем реалности тј одбијањем да се види очигледно и домишљањем нечега што би оправдавало ваше ставове и слику уклопило у онај рам.
Орден је добио Вучић лично а не Србија, немојте се више срамотити молим вас...
Препоруке:
2
5
86 петак, 11 октобар 2019 13:05
Спиридон
@ итд или...
Односи између две државе не опредељују се на бази мишљења научних саветника, далеко су комплексније природе, али ви на основу овога износите закључке који вашој русофобичности одговарају!

https://rs.sputniknews.com/politika/201901171118529470-putin-beograd-orden-/
На почетни списак носилаца ордена Александра Невског сада ће бити заслужено уписано и Ваше име. Знамо вас као истинитог присталицу најтеснијих и најтоплијих односа између Србије и Русије. У многоме захваљујући вашем личном учешћу руско-српска сарљдња успешно напредује по свим правцима. Ми високо ценимо ваш принципијелан став...
Дакле о чему ви причате човече божији, зашто као ној забијате главу у песак и при томе јако неваспитано називате русофобним све оне који одбијају да савијају реалност не би ли им се уклопила некако у њихов зилотизам и безгрешност предмета обожавања.
Пазите, ово да није помало тужно, било би у суштини смешно јер ви свесно бирате да не верујете својим рођеним очима...
Препоруке:
2
5
87 петак, 11 октобар 2019 13:15
Спиридон
@ телетабис
]Однос Путина према Србији се гради и на превари Путина и Лаврова од стране Тадића и Јеремића. Баћушке не праштају, оперисани су од тога.

Ах, ево га још један кремљољуБац са когнитивном дисонанцом. Дакле под један, нису Србија Тадић и Јеремић, под два какве везе има однос према Вучићу са тиме шта су радили Тадић и Јеремић, под три Русија је 2003 године из само њој знаних разлога повукла свој контигент војника са Косова, плус су купили НИС за неколико стотина милиона мање од онога што је нудио МОЛ, Јужни ток никада није саграђен нити је српска страна обештећена за непоштовање договора, па ме само интересује ко ту шта коме треба да заборави. Страшно, одрасли људи а као малу децу да гледаш...
Препоруке:
5
6
88 петак, 11 октобар 2019 13:59
Спиридон
@ итд или...

Иначе само бих вас подсетио, а ви ме слободно исправите ако сам нешто погрешно рекао, да сте на тексту Драгане Трифковић тврдили да оно што је она написала иде у корист наше штете а у Вучићеву корист, односно да Драгана и Отаџбина немају уопште капацитета да то схвате и да се мора размишљати о последицама појединих поступака за српске интересе, уместо само о писању којекаквих одговора само да би се Драгана наводно истакла...!?!
Када исту ту Драгану некакав Искендеров на један ружан начин напада у свом одговору, при томе износећи неке јако проблематичне ставове око Косова, он је за вас неки лилипутанац потпуно небитан, тј он не квари ништа нити је његов текст уопште битан иако су га као што рекох већ пренели Информер и Новости
Дакле када Драгана пише истину, онда је проблем упропастиће односе Србије и Русије, а када Искендеров прича глупости које преносе Вучићеви шарови, е онда иде, ма ово је неки потпуно небитни лилипутанац...
Толико о вама и о лицемерју...
Препоруке:
4
6
89 петак, 11 октобар 2019 14:22
итд или ... Спиридону
Нисте у праву као и обично, обоје су неважни са становишта политике и дражвних интереса и сарадње обе државе, али ви стално савијате реалност да би је прилагодили својој почетној хипотези, тако и реинтерпретирате на свој начин написано и онда са том реинтерпретацијом (дакле као Вучић, сам са собом полемише) полемишете и излазите из тог унутрашњег дијалога као најпаметнији, а све време сте само ви у игри, немате партнера јер углавном нико од нас није рекао ништа са чим ви полемишете, ваши коментари су неуспешне интерполације неизречених ставоа коментатора, отуда вам је и један коментатор рекао да лажете, ја сам склон био да мислим да не разумете, да мало касно капирате, да сте млади, али ово је већ код вас манир, стога бојим се да ја нисам био у праву већ други коментатор.
Препоруке:
5
1
90 петак, 11 октобар 2019 14:46
итд или ... Спиридону лични ниво
Склони сте изгледа да све спуштате на лични ниво, ја за разлику од вас не знам дотичну, нити знам дотичног из ове комуникације коју је дотична верујем започела, ваљда је и очекивала реакцију, када нешто тако иницирате ваљда сте спремни и на супротна гледишта? Ја не очекујем да неко ван Србије зна ситуацију у Србији боље од нас, свестан сам тога да се они обавештавају увелике од знаничних српских извора и својих званичник на терену, стога ми је логично незнање са те стране, отуда ми је бесмислено то коментарисати или придавати му значај, то није Кремљољубац то је само животна чињеница! Што је ви нисте свесни, ваш проблем. Што се дотичне тиче не мислим високо о њеним капацитетима и политичким одлукама, на основу оног малобројног што сам читао, нисам импресиониран, било би ми драго да сам у вези дотичне погрешио но оно што је учинила ме уверава да није довољно промишљено и да није у стању да сагледава последице својих аката ван обичног истицања и стварања свог имена чему ви тапшете!
Препоруке:
5
1
91 петак, 11 октобар 2019 15:02
итд или ...бајо као судба
А да упоредите њихове биографије? можда ће вам се нешто казти само, да је Рус далеко квалификованији када је реч о државним стварима него дотична, инж шумарства, избачена из ДССа због самосталног иступања, супротних мишљења (уууупс и о њој Курир писао као што су и ови пренели овог Рују). О овако важним стварима не може на такав начин тако се само чини штета, лупа се у шерпе а све одјекује од празнине јер нема знања ни промишљања! Рус наступа у контексту посла којим се бави и заштите свог председника, указује на околности и на жалост много је иако греши али образложиш зашто вештији у том напору да обави овако важну дебату у којој саговорница није моћна!
Не води се политика сликајући се на каучу у облику усана али добро разумем што дами тапшете! а да поразмислите да будете одушевљени Трифковићин тапшач?
Препоруке:
5
3
92 петак, 11 октобар 2019 15:16
Mирослав Ђукић
Идеали су идеали, али кеш је кеш. Српска опозиција има идеале, али нема кеш. Позиција има кеш. Закључак о томе којој страни је исплативије проволети, сам се намеће.
Препоруке:
1
3
93 петак, 11 октобар 2019 17:37
Спиридон
@ итд или ...
отуда вам је и један коментатор рекао да лажете

Аха, хоћете ли сад то да понављате онако гебелсовски у нади да ће ући у уши људима као некаква истина или шта?! Лепо сам вам рекао да се вратите и проверите да ли сам ја икада игде тврдио то што он каже да јесам па да наставимо даље, али вама је лакше да као папагај понављате нешто што везе са мозгом нема само да би од тога испао добар ad hominem у недостатку аргумената.
Шта би дакле са орденом и вашом фантазмагоричном тезом да је додељен Србији, сада сам већ мало збуњен а посебно јер се онда поставља питање је ли овај најновији орден од СПЦ исто орден Србији, пошто би тада дошли у логичку заврзламу зашто Српска црква дарује Србију, као и коме је онда онај други орден који је добио патријарх, мислим је л’ и то Србији или њему лично, па је онда Србија добила три ордена два од цркве и један од Русије...
Такође не чух шта би са тиме око хидрауличког фрактурисања, шта каже докумнетарац јесте проверили...
Препоруке:
0
3
94 петак, 11 октобар 2019 17:50
Спиридон
@ итд или ...бајо као судба
избачена из ДССа због самосталног иступања, супротних мишљења (уууупс и о њој Курир писао као што су и ови пренели овог Рују)

После овога за Курир и ДСС ја бих на вашем месту дефинитивно паузирао неколико месеци, јер вас после овога неће опрати овде више ни Дунав ни Сава. Дакле Драгана је истерана из ДСС-а, када је дошло ово ново вучићевско руководство са Милошем Јовановићем на челу, када је Ђорђе Вукадиновић избачен из клуба посланика, када је избачена Санда, односно када су странку напустили Марко Јакшић и Љубиша Ристић из Отаџбине...!??? Е зато је о томе Вучићев Курир писао драги мој...!?!! Како вас дакле само није срамота, само то да вас питам, али не ви сте толико били заслепљени у жељи да било у чему поентирате да сте онда проверавали биографије, тј могли сте и оцене са факултета, само да би доказали да је Драгана нико и ништа, тј да би вашем омиљеном Русу дали за право... Срам да вас буде, е сад сте показали своје право лице...!???
Препоруке:
1
5
95 петак, 11 октобар 2019 18:02
Спиридон
@ итд или...
четвртак, 10 октобар 2019 19:34 итд или ...узгред
какви су ово лилипутанци који ломе руке и себи дају на важности, битно је шта Путин мисли
петак, 11 октобар 2019 15:02 итд или ...бајо као судба
Рус наступа у контексту посла којим се бави и заштите свог председника, указује на околности
Имам неки утисак да малко себи самом скачете у уста ако примећујете или вам је образ као ђон, па онда у зависности од потребе Рус испада прво неки тамо лилипутанац који ломи руке да би себи дао на важности а онда после то је један квалификован и позван човек, који указује на околности штитећи свог председника, док је Драгана ваљда празноглава плавуша која се слика на каучу у облику усана.
Значи сад сте дотакли дно да даље више нема али заиста. Само да би себи дали за право сте онако вучићевски провукли Драгану кроз блато, и при томе уздигли истог оног Руса за кога сте колико јуче тврдили да је лилипутанац. Срам да вас буде!??
Ако уопште знате шта је то...
Препоруке:
1
2
96 петак, 11 октобар 2019 19:37
итд или ... Спиридону непристојном
Нигде не уздигох Руса, само исказах разумевање за његову професију и позицију. Зашто бих ја некога провукао кроз блато ако бих цитирао оно што је обнародовано око њеног избацивања из ДССа? па није ваљда да не стоји иза тих својих ставова и сада? не разумем заиста ваше скарадно тумачење и ту лажну симетрију (комунистичку око усташа и четника, допустићете ми)?! Ако не разумете, не могу вам ништа, вама објашњавати је заиста губитак времена, ви никако не можете да изађете из тог вашег оквира предрасуда или вам задатка повереног од ко зна кога и кога то уосталом брига.
Препоруке:
2
0
97 петак, 11 октобар 2019 19:46
итд или ...одушевљеном Драганином тапшачу
Видим баш сте се изнервирали што сам уносећи само у Гугл њено име цитирао оно што се о њој може наћи, врло неутрално, којег је образовања и та њена фотографија на каучу у облику пољупца коју су ваљда са њеног Фејсбук налога скинули, ја ту стварно не знам што се наљутисте око тога на мене.

Да није било вашег таквог непристојног прозивања мене лично, да не разумем њену величину и узвишеност тог ступидног акта(за мене) не бих ни истражио за минут оно што је свакоме доступно. dont kill the messanger а поготово ми намера није што видим да вас баш нервира јер сте то тако замислили да ово двоје упоређујем, када сам пристао на вашу игру она је испала непрофесионална у том поређењу, на коме инсистирате.

Можете до сутра да се љутите и да образлажете, али то је моје виђење ствари да је Рус бранио потезе своје владе за коју ради, она је наступала из позиција опозиције која нема шансе тако се према њој и односи, када постане фактор добиће и она орден или ви или ја.
Препоруке:
4
0
98 петак, 11 октобар 2019 20:31
Спиридон
@ итд или...

http://www.nspm.rs/hronika/u-toku-sednica-glavnog-odbora-dss-marko-jaksic-i-slavisa-ristic-podneli-neopozive-ostavke-na-clanstvo-u-predsednistvu-i-glavnom-odboru.html

Ево вам иначе, па се подсетите мало шта се тада дешавало у ДСС-у...
Препоруке:
0
2
99 петак, 11 октобар 2019 20:56
Лаки
Русијом владају антируси, као што Србијом владају антисрби!Још прошле године кад су угасили Фонд стратешке културе на српском, за који је писало и ово јудеоолигаршко потрчкало, било је јасно да они који Русијом владају уместо Руса пуштају Србе низ воду све отвореније и бестидније. Срамота плаћеничке антируске росијанске интелигенције!
Препоруке:
3
0
100 петак, 11 октобар 2019 21:00
Коле
Петре Ахмедовичу Искандеров, срам вас било!
Препоруке:
3
0
101 петак, 11 октобар 2019 22:19
Спиридон
@ итд или...

Можете до сутра да се љутите и да образлажете, али то је моје виђење ствари да је Рус бранио потезе своје владе за коју ради

Па ви прво рекосте да је тај исти Рус неки тамо лилипутанац који ето тако ваљда на своју руку ломи руке да би се истакао, тј да је најбитније шта каже Путин. Сада значи испаде да је он надасве угледан и школован професионалац, који само брани свог председника и потезе владе за коју ради.
Мало скачемо себи самом у уста чинимиске...?!!
Препоруке:
0
4
102 петак, 11 октобар 2019 23:45
итд или ... Спиридону појашњење
Ако је неко истраживач или ако је неко опозициони актер са непотврђеном изборном базом, то још увек не значи да са становишта дефинисања државних интеереса обе државе није лилипутанац?! стварно Спиридоне да ли мора да вам се црта да бисте разумели шта ко каже а не онако како ви то интерпретирате? по правилу погрешно, и да коментатор који је рекао да не говорите истину је то верујем и доказао, можда нисте видели
Препоруке:
6
0
103 субота, 12 октобар 2019 14:50
Спиридон
@ итд или...

Па сад колико читам у новом тексту Драгане Трифковић, тај ваш истраживач је изгледа ми по вокацији албанолог, односно течно говори албански а изгледа да је учествовао у организацији некаквог симпозијума поводом обележавања стогодишњице албанске независности, где је и одржао предавање под насловом Велика Албанија. Ето не знам шта да вам кажем...
Препоруке:
1
2
104 субота, 12 октобар 2019 19:31
итд или ... Спиридону
Прво Спиридоне није "мој истраживач" већ је руски истраживач, чуди ме да тако подмећете, немате иначе обичај да измишљате да су људи нешто рекли што нису - када би се шалили! Читам и ја да он говори источно јерменски и да је то врло сличан шиптарском као и да има и кавкаско и муслиманско и хришћанско порекло, па шта? не разумем зашто би то требало да ја знам? то зна тамо ко треба да зна, као што ви знате да се Ћирјаковић дружи са Крстићем, а не знам никога из наше генерације ко њега још из Идола не зна неки се и друже се са њим без обзира шта човек од себе начини од Тадића до Вучића.?! па шта ако се човек бави изчавањем призренске лиге? да ли то значи да наши научници који се баве изучавањем призренске лиге су албански лобисти? не значи, не знам за овога дотичног, ако његова саговорница то накнадно сазнаде о њему - добро за њу, лоше је то све по нас све!
Препоруке:
3
0
105 субота, 12 октобар 2019 22:22
Спиридон
@ итд или...

Па сад, ви сте га узели у одбрану сматрајући да је далеко позванији и стручнији од Драгане, међутим испоставило се то што се испоставило. Мислим да би најупутније било да прочитате његов реферат на датом симпозијуму, пошто ми се чини да би тек онда имали прави увид зашто он о Косову има ставове какве већ има. Иначе ако се не варам Драгана је управо напоменула то, да је штета што тамо нису позвани и неки наши историчари који се разумеју у питање Призренске лиге, да можда и они кажу нешто на дату тему. Такође ако смем да приметим, Драгана је управо објаснила генезу неких догађаја од гашења Фонда стратешке културе, до портала Балканист, кога би такође било упутно да посетите јер би тек онда имали потпуну слику о чему се заиста ради у овој расправи...
Препоруке:
2
2
106 недеља, 13 октобар 2019 11:37
итд или ...
по пети пут нисам га узео у одбрану тиме што сам констатовао да он то ради за хлеб,да је квалификованији од ДТ која је шумарски инжењер, то су просто чињенице! некоме се оне могу допасти а некоме не то их ипак не мења - моја поента је била да се у ово не иде ако ниси добро опремљен! То што је неко родољуб не квалификује га низашта! Сви ми имамо струке, своја мишљења, па ваљда и ти са друге стране имају право и на своју струку и своја мишљења. Ако је тачно то о Петру онда је то управо у прилог тезе да је он реликт комунизма те да је онда код њега евидентна та Коминтерновска антисрпска прича, која је подвваљена и нама и њима! То су чињенице и једног и другог друштва које нам је Запад увалио преко неСрба и неРуса да нас уништи! Стога ко је за Запад није за Србе ни за Русе, морате се одлучити, неће Запад сарађивати са опозицијом или влашћу да би нама било боље, напротив!
Препоруке:
4
0
107 понедељак, 14 октобар 2019 13:41
итд или ... Спиридону нти пут
Моја позиција јесте да су Руси у СБ на молбу др Војислава Коштунице блокирали Ахтисаријев план, кога су касније владе у мањој или већој мери оживеле, Вучић у потпуности, Руси су у СБ УН блокирали енглеску резолуцију о геноцидности Срба преко Сребренице, Руси су умногоме помогли повлачење признања држава које су признале провизоријум Бондстил, мени доста, ако сада ДТ или било ко тражи од њих да Руси изаберу боље него што ћемо ми сами у смислу руководства, то је бесмислица!
Не треба нико да ради наш посао, ради се оно што је ван вашег домашаја, када имате право вета а Србија нема рецимо. Све друго је тражење да Русија поступа исто као и Америка и меша се у туђе изборе, то је у основи купљена прича Клинтонових да се мешају чак и у америчке па и црногорске изборе, па што не би у српске на правој страни? мени то не лежи, не могу да подржим никога ко својим политичким лилипутанством и неспособношћу па зове у помоћ јер није способан и љзти сеи угрозава односе две братске државе! Глупост
Препоруке:
2
0
108 понедељак, 14 октобар 2019 15:59
Спиридон
@ итд или ...
нисам га узео у одбрану тиме што сам констатовао да он то ради за хлеб,да је квалификованији од ДТ која је шумарски инжењер!

Па сад Петар Ахмедович Искендеров је колико ја знам историчар а не политиколог, односно оно од чега би он требао да зарађује хлеб је писање књига као што је била на пример Србија, Црна Гора и албанско питање на почетку 20. века, односно да се више посвети историјским питањима које обрађује у својим чланцима као што су на пример Албанско питање и економски, политички и културни аспекти историје Балкана у раном двадесетом веку, Албанија и сукоб на Балкану, Албанија и кризе у постјугословенском простору, Албанско питање: од балканских ратова до првог светског рата, Албански фактор у историји Македоније или Руси откривају "земљу орлова".
Драгана Трифковић јесте завршила основне студије на Шумарском факултету, али она има мастер на ФПН-у, па се онда поставља питање ко је ту у овој расправу позванији да се бави политиком и Србијом...
Препоруке:
0
1
109 понедељак, 14 октобар 2019 16:12
Спиридон
@ итд или...

Ех да, заборавио сам да напоменем такође и чланке Енвер Хоџа, Српски социјалдемократи и албанско питање (1909–1914), Лига Призрена (1878–1881), Одјек пољске „солидарности“ у албанским планинама, Историјски корени идеје о Великој Албанији, Историја Косова у обиму дискусија, као и Етнокултурна ситуација у Македонији, албански фактор и проблем балканске федерације. Надам се да примећујете да је Петар Ахмедович фокусиран на одређена питања, односно да његови ставови о Косову које је изнео у свом одговору Драгани Трифковић нису ето тек тако паушално изнети, већ да се он очигледно већ дужи низ година посветио размишљањима на дату тему...
Препоруке:
0
1
110 понедељак, 14 октобар 2019 18:19
итд или ... Спиридону нто појашњење
Како се са матичном шумарском дипломом ради мастер на Политичким наукама?!?! хајте ми то објасните, знам за ону професорку клавира што је сада амбасадорка у Лондону она је код Кораћа исто мастеровала на тему зашто су санкције Србији биле оправдане?! дакле са музичке академије на филозофски код Кораћа?! хајте будимо озбиљни! Дозволите да ја тај ФПН не схватам озбиљно, за мој укус превише антисрпства и реликата марксизма уз посвећеност и идолатрију западу све са Сорош фондовима. Ал добро, тако је то има разних смерова ваљда тамо, журналистика? која јој је тема мастера, видим знате доста па ме просветлите
Што се дотичног тиче већ смо закључили да једна некомпетентна особа без гласачке потврде и један реликт комунизма или коминтерновац не треба да наруше трајне братске односе две земље својим препискама тим пре што се поменути нашао прозваним а главни писац отћутао. И уживајте у лепом дану Спиридоне! Дунав, Сава, лепота једна!
Препоруке:
3
0
111 понедељак, 14 октобар 2019 18:45
итд или ...ставарно Спиридоне?!?!
завршила хортикултуру и на политичким наукама ради масстер из тероризма?!?!?!

па то они једино деца цвећа у пушке задену цветак, фазон,

идите човече треба бити озбиљан, цвеће и тероризам,какви обрти!

и ви стварно хоћете да њу неко озбиљно схвати?!
Препоруке:
2
0
112 уторак, 15 октобар 2019 05:44
Спиридон
@ итд или...

Шта да вам кажем, за неку нашу генерацију то изгледа чудно али је то потпуно нормална и уобичајена ствар на Западу, односно исто тако вам је на пример Вук Јеремић завршио основне студије на Кембриџу на смеру за експерименталну физику а има мастер са Харварда за државну администрацију и међународни развој. Тако да се на вашу жалост Драгани Трифковић рачуна да је политиколог, свиђало се то вама или не, а са обзиром да је њен опонент историчар по струци који је свој фокус очигледно усмерио на Шиптаре, онда заиста не видим по чему му она не би могла бити сасвим равноправан опонент у овој расправи. Када би они разговарали на тему лика и дела Енвер Хоџе или о Великој Албанији, онда би он био заиста могао бити одличан ауторитет да брани позицију Шиптара али авај ова расправа се води о политичкој ситуацији у Србији данас а не о значају Арбанаса на Балкану кроз историју. Он има апсолутно право да брани позицију своје владе и свог председника али стручност је проблематична...
Препоруке:
0
2
113 уторак, 15 октобар 2019 19:19
итд или ...
да ли је могуће да је вама аргумент то што је на Западу нешто могуће да је то онда и исправно, па тако и да хортикултуриста и пејзажни архитекта није то него је политиколог?!?!?! Свашта, ко је уопште могао да одобри или боље да не питам да се одобри на ФПН мастер некоме са шумарског на тему тероризма?!?! лудило
у праву сте то у наше време није могло
то што је тако на Западу мени није аргумент
А Вука лично знам из тих дана, док су други учили он јурио рибе по кампусу
Знате после 5 октобра су исто то говорили што и ви па су људи потпуно невезане струке добивали послове других струка, зато што је то тако на Западу, зато смо ваљда сви ту где јесмо, без професионализма се не напредује, отуда онда ови сад до врхунца извргоше спрдњи академске студије и оно цигино на питање да ли свира виолину "не знам нисам пробао, можда умеме"

тако и ви ко тај цига, можда уме и ваша миљеница да се бави тероризмом, можда али над чињеницама као и сви људи несвесни својих правих способности
Препоруке:
4
0
114 уторак, 15 октобар 2019 19:27
итд или ...Спиридоне огледало
Видите односи између двве земље обухватају не само историју, данашњи тренутак и области не само као што су политика већ и култура, економија, наука и готово све људске области, додуше шумарство ми се ту никако не уклапа а поготово хортикултура, то што ви мислите да историчару нема места у овом дијалогу а има пре политикологу шумарског усмеерења је стварно мало натегнуто, признаћете!
Препоруке:
4
0
115 понедељак, 21 октобар 2019 08:43
Vec na prvi pogled je jasno
da ovaj tekst nije pisao sam ovaj visoki intelektualac i analiticar, posto su ovo sve tipicne reci i recenice narcisoidnog srpskog Vodze.Mada ovog "pisca" mozda sponzorise i sam Taci.Ali, mene vec dugo najvise nerviraju konastatacije, posebno naseg Vodze, po kome Kosovo nije srpasko!Prvo, de jure je srpsko! Drugo, nije bilo ni siptarsko, pa su oni na tome radili i borili se da nam ga otmu i jos uvek se bore i uporni su da uzmu nasu teritoriju.A sta onda Srbi trebaju da rade? Da im poklone svoje?Oni ce traziti jos, a i druge manjine ce to ohrabriti. Pa ce onda kao i ustase, proglasiti sve nase branioce za zlocince. Vucic je to unovcio, ali zasto drugi Srbi tako govore???
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер