Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kosovski zavet i lažna „realpolitika“

Komentari (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 30 septembar 2019 08:20
aleksandar
Bravo za Vukadinovića.
Ostaje za navek upravo ono što Vukadinović kaže u poslednjim rečenicama ovog teksta.
A sa tim nije lako živeti čak i ako si "protestant".
Čak ni "zarad naše dece i budućnosti".
Ima nešto što nije materujalno.
Preporuke:
129
7
2 ponedeljak, 30 septembar 2019 08:30
.....
Srbi su kroz istoriju Kosovo više puta gubili i vraćali – ali se niko nikada sa gubitkom nije mirio, niti ga je prihvatao kao trajno i definitivno stanje. A kamoli da je to svojim potpisom priznavao i pečatio. I zato je Aleksandar Vučić nervozan. Ne zbog opozicije, ne zbog izbora, ne zbog bojkota, ili stranog pritiska. Sve će to on svojom veštinom, demagogijom i sredstvima (skoro) neograničene moći koja mu stoje na raspolaganju već nekako rešiti. Nervozan je zbog toga što, ma koliko da se puta „evropski“ i „reformski“ prevrnuo, i ma koliko puta ponovio kako su za kosovsku nezavisnost krivi drugi (zapravo, svi pre njega – od kralja Aleksandra i Tita, do Miloševića, Koštunice, Tadića i Jeremića) i ma koliko uspeo da u tu interpretaciju ubedi manje-više sve svoje glasače – ipak, verujem, negde u dubini duše nikako ne bi voleo da za istoriju ispod dokumenta o „sveobuhvatnoj normalizaciji odnosa Beograda i Prištine“ ostane njegov potpis.
Preporuke:
67
7
3 ponedeljak, 30 septembar 2019 09:05
Vuk
Ovo je jedan od najboljih Đorđevih tekstova. A kraj je da se naježiš. Bravo.
Preporuke:
97
6
4 ponedeljak, 30 septembar 2019 10:22
Nele
Prava opozicija, bilo koja, da li pojedinačno ili udružena jedinu priliku da savlada Vučića i njegovu lažnu politiku i prekine nameravanu ili iznuđenu izdaju, ima samo ukoliko na prvom mestu stavi očuvanje KiM u Srbiji po državno pravnom dokumentu Ustav i međunarodno potvrđenom rezoliciji 1244.
Imam utisak da su za ovakvo nešto u sadašnjoj opoziciji SZS samo Dveri i Jeremić ( i većina članova SNS koji su ko guske u Vučićevoj magli), DS nije i nikada neće biti bar ovakav nepročišćen.
Sve ostalo što se tiče ekonomije i ostalog bitnog za građane se može vremenom , brže ili sporije, rešiti dobrom i stručnom vladom i institucijama, ali potpis Vučića kojim priznaje Kosovo* nikada više se neće moći povući, osim nekim novim krvoprolivanjem.
Preporuke:
65
9
5 ponedeljak, 30 septembar 2019 10:25
penzioner Cviko,
Ja svu ovu temu svodima na Ustav Srbije koji kaže da je pokrajina Kosovo i Metohija naša i o tome neću sa nikim da pregovaram. Rezolucija 1244 je dokaz da nam je teritorija oduzeta otimanjem. To oteto mora biti vraćeno. Tom teritoriju sledi karantin od najmanje 20 godina da bi se teritorij očistio u svakom pogledu, kako bi normalno funkcionisao u sastavu Srbije. ostaje i pitanje naplate ratne štete. U ovom postupku ne treba zanemariti hvalisave izjave američkih i NATO zvaničnika, učesnika bombardovanja iz kojih se vidi da Srbija ničim nije izazvala ili stvorila razloge za bombardovanje. Izdvajam haški tribunal koji je sakrio deo dokaza ili ih interpretirao na lažan način. Kad ovo sredimo sve drugo brzo će pasti u zaborav. život ide dalje.
Preporuke:
72
7
6 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:23
Srba Karanovic
Antologijski tekst koji treba ponovo objavljivati svakih mesec dana.
Preporuke:
65
6
7 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:40
demencija je čudo
penzioner Cviko, Ja svu ovu temu svodima na Ustav Srbije koji kaže da je pokrajina Kosovo i Metohija naša i o tome neću sa nikim da pregovaram.A šta je pisalo u ustavu srbije 1998 kada si glasao (ili nisi) da nema prisustva stranih trupa na KiM, i šta je poisalo u ustavu srbije kada je skupština srbije donela odluku o kapitulaciji nato dan pre donošenja REz.1244 i povukla vojsku policiju i organe vlasti sa KiMŠta je pisalo te 1999 kad su šitprari uz prisustvo Rusa i NATO počeli da ubijaju SrbeZato je ..... i ponuđena šargarepa Rez.1244 da infantilni lakše svare kapitulaciju kao "špobedu mira"
Preporuke:
9
26
8 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:55
ANALITIČAR
RAJKO VASIĆ

-5-

Da Beograd ne može očima da čuje za Srpsku.
Da Vučić pokušava da koristi Srpsku u svojim inostranim ekvilibristima Bolesti Prijestolja i Dijagnozi Narcisoidnosti.
S kim da se ujedinjuje Republika Srpska.
Sa Malim Zvornikom.
Republika Srpska je opstala na ujedinjenju sa sobom.
I to je naše i nacionalno i vjersko i teritorijano Božanstvo.
Srbija je već sada Iluzija.
Nacionalna Srbija je odavno Iluzija.
Nas, Ovdje, može spastiti samo zdravi Nacionalizam 21og Vijeka.
U Srbiji za to nema lijeka.
Bez svojih i bez pansrpskih Iluzija, treba nastaviti Republike Srpske Putem.


OVO ŠTO PIŠE ŽIVA LEGENDA REPUBLIKE SRPSKE, NOVINAR, POLITIČKI RADNIK, ANALITIČAR, RATNIK, VAJAR, SLIKAR, STVARAOC SNSD-a I IZUZETNO ISKRENA OSOBA DOBRO PROČITAJTE VI U SRBIJI KOJI SEBE "PATRIOTAMA" ZOVETE. Posebno neka ovo pročitaju Bojan Priština, provokator SPIRIDON, tkzv. analitičar PIVAŠ, i raznorazni indijanci "patriote"
OGNjEN
Preporuke:
24
26
9 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:58
Retko zadivljujuće
Da Đorđe u ovom opštem paklu Vučićeve Srbije, ka poslanik u paklu Vučićeve Skupštine, kao profesor Fakulteta na kojem hleb zarađuje, kao urednik NSPM - stigne da napiše ovakve patriotske tekstove, i da se bori za spas Srbije i u Skupštini kao poslanik i kao pisac mnogih i korisnih tekstova.
Čestitke za ovakav samopregoran rad, herojski rad u Srbiji pod žestokim bičevanjem svake slobodne misli.
Preporuke:
60
4
10 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:04
Petar Pantelić
Ja mislim da zapad baš briga ko će da potpiše - može i Ana. Takođe mislim da će kod naroda da prođe objašnjenje da se tu više ništa ne može i da su za sve krivi neki od ranije. Ljudi će to rado da progutaju zato što im odgovara da sami sebi kažu kako oni ništa nisu mogli da učine, pa nisu ni počinili izdaju, jer je to učinio neko pre njih.

Njima se mora stati na put. Ne u parlamentu, jer će u parlament pustiti onoliko poslanika i one poslanike koje oni žele. Njihova (modifikovana komunistička) mašinerija će uvek učiniti privlačnijim Martinovićevo i Rističevićevo sprdanje nego Vukadinovićeve argumente. Ne nude oni odgovore na te argumente, oni kažu - Đoka Vlah. I, verujte, završili su posao.

Korov je to, korov koji su komunisti zasejali još '45. Ne možete korov očistiti zasejavanjem kultura, zna se kako se korov čisti.
Preporuke:
56
9
11 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:16
2027 godina, dokle više?
Još jedno prolongiranje datuma?

https://www.espreso.rs/vesti/politika/446749/srbija-ce-tek-2027-godine-dobiti-stolicu-u-briselu-evo-zasto-je-rok-prolongiran-i-zasto-je-eu-pokretna-meta
Preporuke:
17
5
12 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:25
KIKI
Srbiju je zajahao najgori ljudski i politički šljam poslije 5. oktobra 2000 .
TA VLADA je SRAMOTA Srbije"- sistematsko rešenje/ izgubljen slučaj neznanje, nesposobnost i nekompetentnost "!
Ali ipak…:) Svako treba da misli svojom glavom . Šta, VI očekujete od tog šibicara VUČIĆA ?
Preporuke:
49
5
13 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:36
ANALITIČAR
Da je potpuno u pravu živa legenda REPUBLIKE SRPSKE , stvaraoc moćnog SNSD-a analitičar, politikolog, vajar, slikar, ratnik, organizator SNSD-a od opštinskih odbora pa skroz do vrha stranke Rajko Vasić da REPUBLIKA SRPSKA ne treba da se ujedinjuje sa izdajničkom Srbijom a ja dodajem jer još bolje od Vasića znam koliko je Srbija propala i da se raspada evo još jedan krunski dokaz da SNS Srbiju vodi u provaliju ali skupa sa DS tj ŽUTIMA, to su dva izdajnička krila Srbije, jedno izdajničko krilo SNS a drugo žuti DS. Američki korisni idioti mada je SNS više britanski projekat uništavanja Srba. Pozivam srpski narod iz Srbije da se doseli u Republiku Srpsku. Srpska će opstati, Srbija NEĆE !

POBUNA U SZS! ŽUTA KAMARILA NAPALA BOŠKA OBRADOVIĆA: Nećemo sa njim, on je fašista!

30-09-2019

Zoran Lutovac, Balša Božović i Goran Ješić jasno se usprotivili Obradovićevim stavovima o gej paradi. Njega pak u Savezu zasad čuva Dragan Đilas.
Ž.I.V.A. P.R.O.P.A.S.T.
Preporuke:
38
7
14 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:36
Dragan R
1
Tekst je zaista inzvanredan, ali na žalost, ne mogu da se složim sa zaključkom koji se iz njega može izvući. Govorimo o konfliktu sa kosmetskim Šiptarima, raspravljamo o tome da li je za nas bolji "zamrznuti konflikt" ili (bilo kakvo) rešenje, a ne vidimo suštinu problema. Pođimo od samog značenja reči konflikt. Pametni ljudi su napisali da je to situacija u kojoj istovremeno postoje dve želje koje se međusobno isključuju. To su želja Srba da KiM ostane deo njihove nacionalne države Srbije, kao što je vekovima i bio, i želja Šiptara da KiM bude deo njihove nacionalne šiptarske države. Te dve želje, koje se međusobno isključuju postoje vekovima na KiM, a to se ne može ni "zamrznuti" ni rešiti. Šta god da se potpiše jedna želja će ostati neispunjena i ostaće nerešen konflikt. Rat nije konflikt već samo jedan od načina na koji strane pokušavaju da ga reše, kao što su i molbe, ubeđivanja, nuđenje kompenzacija, zastrašivanje...Bojim se da Vučić ovo odlično zna i da uveliko radi na jedinom mogućem rešenju.
Preporuke:
7
47
15 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:57
Kosmet je Srbija.
Blerovac i drugi pederizovani kvislinzi, njihovi rijalitizovani i idiotizovani sledbenici, kolonijalni zapadni okupator i velikoalbanski teroristi nisu.
Kosovski zavet i smisao slobode, nepokorno-antikolonijalni i slobodarsko-aktivni deo naroda, herojski preci i borba svih dostojanstvenih ljudi jesu.
Nema predaje! Do pobede zauvek!
Preporuke:
46
3
16 ponedeljak, 30 septembar 2019 13:08
Dragan R
2.
Na čemu to Vučić uveliko radi? Koristeći sve raspoložive državne resurse Vučić godinama spinovanjem a neretko i notornim lažima ispira mozak narodu i u njemu ubija želju za odbranu KiM. Ništa nije definitivno izgubljeno kad vam neko otme deo teritorije. Nije čak ni kada "dobrovoljno", bez rata, u miru potpišete predaju, iako je sramno, nedopustivo i nezabeleženo u savremenom svetu. Definitivno je izgubljenio samo ono od čega u svojim glavama i svom srcu odustanete, a mi smo uveliko na tom putu. Juče sam, na primer, u režimskom "Kuriru" pročitao izjavu profesora Dr Darka Trifunovića sa Instituta za nacionalnu i međunarodnu bezbednost u kojoj on pljuje po Rusiji, optužuje je da je kriva za prvi svetski rat, da je ona napravila OVK i da smo uvek vodili ratove zbog nje, umesto da sa susedima živimo lepo i u kome se čak pita zašto smo slali decu na Košare? Ovo je samo jedan iz mora primera kako se sistematski radi na preumljenju Srba i ubijanju želje za odbranu KiM.
Preporuke:
51
4
17 ponedeljak, 30 septembar 2019 13:26
..realno
Crkva Pravoslavna sadrži sećanje dugo više od dva milenija. Neki carevi, koje je svet slavio, zabeleženi su veoma kratkom kakteristikom " skverni" , "idolopoklonici", "otpadnici" itd. Ako je ikome ko je bio na čelu Srbije stalo do trajnog obeležja kao " bezakonik", "lažljivi obmanjivač" i sl. - neka izvoli. A koliko je zemaljska vlast i slava kratkog veka, o tome se, posebno u sadašnje vreme, svi mogu uveriti. Po onima koji se pouzdavaju u ljudske planove - Srbi su nestali još 1916.g. I nisu im padale carevine pre 101 godinu ?
Preporuke:
21
2
18 ponedeljak, 30 septembar 2019 13:37
Moki
Pise gosin Djordje, bravo, pisu i drugi, bravo opet, ali ne treba samo citati i seiriti, treba reagovati, jako, odlucno, do kraja. E, al za tako nesto nema zainteresovanih u citalackom klubu! Da se ne ogresim, bar nije bilo reakcije do sada... Cekam i nadam se, uzdam se u bracu... dok smo jos svi na broju...
Preporuke:
29
3
19 ponedeljak, 30 septembar 2019 13:38
Zgrožen aktuelnim stanjem u svakom pogledu
Nažalost, Vučiću je do Kosovskog zaveta stalo taman koliko i Čedomiru Jovanoviću.
Preporuke:
51
2
20 ponedeljak, 30 septembar 2019 13:41
budimo realni
Izgleda da samo nekima to ostaje za utehu, ako je uopšte neka uteha, više je izraz nemoći.A vidimo i da mnoge nije stigla ta kletva.....
Preporuke:
22
12
21 ponedeljak, 30 septembar 2019 13:55
Zavarivač
On je odavno "prešao Rubikon", setite se samo izjave sa početka njegove vladavine kada je tražio " 35 minuta da uđe sa svojom policijom na Sever Kosmeta i očita lekciju tamošnjim Srbima". Nemam ni najmanju sumnju da će on lično da prizna nezavisnost KosMeta ali koristi trenutnu sitaciju i neslaganje između SAD koja se zalaže za "razmenu teritorija" sa jedne strane i nemačke i eu sa druge koji traže da se Kosovo prizna u trenutnim "granicama". Za njega je bliži stav jenkija jer bi mu medijsko eksploatisanje ulaska naših "organa" na Sever Kosova olakšalo održavanje na vlasti u periodu koji dolazi.
Preporuke:
40
5
22 ponedeljak, 30 septembar 2019 14:55
Zvonimir Bgd
Odličan tekst. Osvešćujući. U sve sam većem saglasju sa našim domaćinom, g.Vukadinovićem.
Na neki gotovo mističan i misteriozan način srpsko javno mnjenje, rekosmo, odoleva i u gotovo nepromenjenom (najmanje) dvotrećinskom, ili čak većem procentu uporno se izjašnjava protiv prihvatanja kosovske nezavisnosti.

Tu nastupa jedna protivrečnost koja se manifestuje na izborima. Najveća većina izašlih birača glasa za stranke koje su za "bezalternativni put Srbije u EU"(ima ih i na vlasti i u opoziciji). Zašto je to protivrečnost? Pa zato što Srbija ni teoretski ne može postati član EU ukoliko ne prihvati kosovsku nezavisnost! Naš Đorđe sve ovo dobro zna.
Zato i konstatuje:
A stiče se utisak da i opozicija – ili makar njen najglasniji deo – ne bi imao ništa protiv (naprotiv!) da ih mimoiđe čaša izjašnjavanja, a pogotovo odlučivanja o ovom pitanju...da se previše ne zamere ni strancima, od kojih očekuju podršku za dolazak na vlast

… i podršku za EU članstvo.
Preporuke:
34
5
23 ponedeljak, 30 septembar 2019 15:54
itd ili ...
tako je Đorđe još je Koštunica govorio da je Kosovo naša vododelnica.
Preporuke:
33
8
24 ponedeljak, 30 septembar 2019 16:31
Heporobljeni Srbin
Ko izda Kosovo, rđom kap'o dok mu je kolena! A On nek' radi šta 'oće.
Preporuke:
47
3
25 ponedeljak, 30 septembar 2019 18:44
Ah
Moguće je da Vučić zazire od posledica otvorene izdaje i zato gledamo sve ovo "kuvanje žaba". Nažalost mnogi koji ga podržavaju su još beslovesniji od njega jer bi za daleko manju materijalnu korist pristali na svaku brljotinu i svaku izdaju. Ima i onih drugih koji veruju da je sve to samo njegova gluma "da zavara neprijatelje" a da suštinski eto radi za Srbiju (i Rusiju).
Bilo kako bilo u ovoj situaciji u kojoj kako g. Vukadinović primećuje i deo evropske opozicije gleda da Vučić otalja prljavi deo posla za njih, teško da može doći do ikakve smislene promene na izborima.
Pre će biti da će se nastaviti tumaranje balkanskim mrakom a u tom tumaranju neprimećeno Vučić rasprodaje sve resurse Srbije strancima. U tom grmu leži zec ili Vučić kako god.
Preporuke:
25
4
26 ponedeljak, 30 septembar 2019 19:36
Deda Mile ima farmu
Niko pre AV nije hteo ili smeo da potpiše priznanje KiM, i niko to nije javno nudio, tražio i govorio o tome, verujem da je to dovoljan argument svima koji prethodne vlasti optužuju za izdaju, a sadašnjoj opoziciji pripisuju mogućnost da to učini čim dođe na vlast, da nisu u pravu!
Budimo realni, posle SM najveću moć ali i šansu da to urade imali su pok. Đinđić i Koštunica! Ipak, iz znanih i neznanih razloga to nisu uradili. O Tadiću ne bih da polemišem,jer su poznata dešavanja... Elem, šta je važno? Važno da to niko nije uradio bez obzira na trenutnu popularnost ili podršku domaćeg javnog mnjenja ili stranaca. Onda se opet vraćamo na Koštunicu i tezu o vododelnici. Za sada su sve vlasti koje su završile mandate bile na pravoj strani. Optužbama da su drugi izdajnici sns-ovci izgleda sebi grade alibi!
Neko je napisao da Zapadu nije važno ko potpiše! Jeste, važno im je i to mnogo! Zbog njihove simbolike suđenje nacistima je moralo da bude u Nirnbergu
Preporuke:
17
11
27 ponedeljak, 30 septembar 2019 19:41
Deda Mile ima farmu
nastavak
Da Sloba bude izručen na Vidovdan, da bar deklarativno,najveći nacionalisti 90-tih radikali i koalicioni partneri im, socijalisti, dođu na vlast 2012.godine i stave potpis na prvo na Briselski sporazum a kasnije i na priznanje KiM, i to verovatno na Vidovdan!
Preporuke:
12
11
28 ponedeljak, 30 septembar 2019 21:06
nema od toga ništa
Koga sve? Pa nema više od 15% podrške ako se računa celokupno biračko telo. Sa ovako kontrolisanim medijima i Paja Patak bi imao veću podršku nego što je ima AV.
Preporuke:
10
3
29 ponedeljak, 30 septembar 2019 21:23
Drago
AV je poodavno skuvao zabu,mislim da vec nekoliko godina samo kupuje vreme za sebe pravdajuci se pred zapadom da su otpori unutar zamlje jos jaki.Kamo srece da je tako.Ali nije.Sramotni smo,kao nikada u istoriji.AV kaze to u vezi mrvica za priznanje i kao odgovor od Srba dobije - muk! Strasnu i zaglusujucu tisinu,koju prekida samo jeka nasih predaka koju cujemo jedino jos duboko u name,podsecajuci nas koliko smo jednako nedostojni i njih i otadzbine.
Neprijateljima nasima je sad po prvi put u istoriji se ukazala prilika da nas uniste do kraja.Ako se neko cudo sa nama ne desi,oni to propustiti nece.
Preporuke:
13
4
30 ponedeljak, 30 septembar 2019 21:33
Predajom Kosova Srbija bi povredila medjunarodno pravo - za odbranu Kosova nisu nam nuzni nikakvi drugi argumenti, koje neki nece ili ne mogu da shvate
Na neki gotovo mističan i misteriozan način srpsko javno mnjenje, rekosmo, odoleva i u gotovo nepromenjenom (najmanje) dvotrećinskom, ili čak većem procentu uporno se izjašnjava protiv prihvatanja kosovske nezavisnosti.

Ne vidim nista misticno u otporu Srba da predaju svoju istorijsku i duhovnu kolevku svojim najgorim dusmanima! Ne mislim da Vucic ima ikakvu dusu - pa ni u dnu te duse nema straha od kosovske kletve, Musliju se na to ne prima! Zapravo, uvek se cudim sto ne ponavljamo glavni i najjaci argument: Kosovo i Metohiju NE MOZEMO DATI (sve da i nije bilo siptarskog terora nad Srbima)! Ne mozemo, jer bi to bilo podrivanje medjunarodnog prava, i jer bismo time dali pravo svim separatistima sirom sveta da - po uzoru na Kosovo - traze odvajanje od maticnih drzava! Dakle, Srbija ne samo sto bi ostala bez svog najbitnijeg dela, i time otvorila proces daljeg rastakanja, Srbija bi u slucaju predaje Kosova bila pred svetom kriva za podsticanje separatizma!
Preporuke:
15
3
31 ponedeljak, 30 septembar 2019 21:44
Srbin
"ponedeljak, 30 septembar 2019 16:31
Heporobljeni Srbin
Ko izda Kosovo, rđom kap'o dok mu je kolena! A On nek' radi šta 'oće."


Za izdajnikom i njegovim potomcima dok ne nestanu, iza svakog njihovog koraka odzvanjaće prokletstvo, sve dok se ne ugase... Umiraće prezreni i prokleti, poludeće od nečiste savesti, kao lude,hulje i gubavci bauljaće po zemlji do pakla.
Preporuke:
20
3
32 utorak, 01 oktobar 2019 00:13
Manimo se proklinjanja, uhvatimo zlikovce za vratove dok nisu pocinili izdaju!
Za izdajnikom i njegovim potomcima dok ne nestanu, iza svakog njihovog koraka odzvanjaće prokletstvo, sve dok se ne ugase... Umiraće prezreni i prokleti, poludeće od nečiste savesti, kao lude,hulje i gubavci bauljaće po zemlji do pakla. (Srbin)

Aljek i Andrej, o ostatku familije ne bih govorio, vec sada su prezreni, ukleti, ludi, hulje bez premca, raspadaju se od bolesti - i ne misle da stanu! Uzivaju u svom zlu!
Ne trazimo mi nikakvu utehu u tome sto ce izdajnik eventualno da bude kaznjen za izdaju! Moramo uciniti sve, ali doslovno SVE, da sprecimo tu bitangu i magarcinu da nas ostavi bez Kosova, bez buducnosti i bez imena! Zar je tu potrebno pominjati zavet i
kletvu? Vucici nam ruse kucu, uvode u nase domove nase dusmane - i mi ne mozemo naci snage da se odupremo tim gadovima?! Da su bar junaci, nemani - nego su bolesni, skrofulozni, jedva po zemlji hodaju - a Srbadija ih se boji?!
Preporuke:
15
3
33 utorak, 01 oktobar 2019 00:24
Bojan, Priština
Analitičaru o čemu ti pričaš, Beograd vaistinu i nije neki grad koji puca od srpstva ali to je i očekivano jer on je sa malim periodom na početku svo vreme prestonica Jugoslavije, zemlje šarolike u svakom smislu.
Vas je stisla nevolja pa se se osrbili, osebrićnj se i Biograd kad njega neko očeše.

Druga stvar je u tome što su u Beograd najmanje dolazili ljudi iz Valjeva, Niša ili Novog Sada, nego upravo baš tvoji zemljaci pa ne znam u čije ime ti prebacuješ da su u Srpskoj veliki Srbi a u Beogradu mali?
Prenesi tom Rajku Vasiću da su Vučić, Vulin, Zorana Mihajlović, Mrkonjić, Neša Stefanović, Nela Kuburović pa, Čeda Jovanović, Šešelj, Drašković idr su listom njegovi zemljaci.
Preporuke:
23
11
34 utorak, 01 oktobar 2019 00:49
Dobronamernik
Svako postovanje gosn.Djordje za vas rad.Inace sitna smo riba pljuckavica i samo veliki odlucuju.Dalje malo podsecanja iz nase novije istorije.Nije nam valjao kralj,komunisti,Sloba,Demokrate,sad presvuceni radikali pa ko nama valja ako za boga znamo?Prikloniti se ili Rusiji ili Americi pa da molimo bogj za dalje.Ovo mrcvarenje ne vodi nicemu.
Preporuke:
8
5
35 utorak, 01 oktobar 2019 00:59
RatKo
Potreban nam je suverenistički pokret u koji bi bili uključene grupe - i partije, ako ih ima, koje dele iste poglede. Umesto dvorske ili pritvorne opozicije ovakav pokret treba da se nametne kao istinska politička alternativa vlastima. Vučić ličnu vlast osniva na kontroli tajnih službi i medija. Potpisavši Briselski sporazum predsednik je prekršio Ustav. Politički i lični ponos promotera Sporazuma nalagao bi Vučićevu ostavku. Ali Vučić je satkan od drugačijeg, "poroznijeg" materijala. Čini mi se da imamo posla sa političarem mesijanskog mentaliteta a to nikad ne izađe na dobro.
Preporuke:
13
3
36 utorak, 01 oktobar 2019 08:36
"Panter"
Nažalost mislim da su neki komentatori u pravu i da je on u stanju da hladno prekrši kosovski zavet. Pretpostavljam da više strahuje šta će biti sa njim od trenutka kad ispuni zadatak, kad postane nepotreban.
Preporuke:
8
1
37 utorak, 01 oktobar 2019 10:06
Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
Pretpostavimo hipotetički da u nekom budućem vremenskom periodu 5 ili 10 ili 20 godina, sve ili gotovo sve države sveta povuku priznanje "Kosova kao države" (naravno da Kosovo nije država jer nije članica UN-a, mada godinama to isto nije bila ni NR Kina, već je predstavljao Tajvan), ali nije stvar u tome je li Kosovo država ili nije, pravno po međunarodnom pravu nije (faktički je to što je), nije ni po Ustavu Republike Srbije, stvar je u tome kako uspostaviti puni srpski suverenitet na teritoriji čak da sve države sveta povuku priznanje? Ukoliko pođemo od pretpostavke da Albanci na Kosovu i Metohiji ne prihvataju srpski suverenitet i spremni su zajedno sa Albancima u Albaniji i vojnim sredstvima da se bore protiv toga? Danas je otežavajuća okolnost što između Albanije i Kosova nažalost i nema stvarne granice, ko u vreme dok su bile srpske granične karaule i srpska vojska.Pravo pitanje je ima li se snage za rat sa Albancima kojim bi se zapalila i BiH radi "otvaranja drugog fronta"?
Preporuke:
4
1
38 utorak, 01 oktobar 2019 10:28
Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
. Pravo pitanje je ima li se snage za rat sa Albancima kojim bi se zapalila i BiH radi "otvaranja drugog fronta"?

Pozivam komentatore da se povede rasprava u vezi ovoga? Da razumem, Lazareva kletva, sve je to tako, ali ima li se snage za novi rat jer bez rata ukoliko Albanci ne pristaju na miran način da se vrate pod srpski suverenitet neće moći.
Pođimo od početnih pozicija Republika Srbija ima 6 miliona etničkih Srba na koje se može računati, 1 milion nacionalnih manjina / ne Srba teško da bi se odazvao na mobilizaciju, Republika Srpska 970 hiljada Srba,,3 miliona Albanaca u Albaniji, na Kosovu i Metohiji 1 milion i 200 hiljada. Naravno Srbi u Republici Srpskoj bi imali svoj paralelni rat unutar BiH. Plus Albanija članica NATO pakta. Naravno da Kosovo i Metohija pravno i moralno pripadaju Srbiji, ali moraće se ratovati, bez toga neće moći, ko misli drugačije neka objasni kako. Znam i ja da treba i mora se ali ima li se snage za novi rat na dva fronta istovremeno?
Preporuke:
4
5
39 utorak, 01 oktobar 2019 10:56
Atena
Tesko je ne sloziti se sa Analiticarem o dijagnozi trenutnog stanja. Jeste Srbija, a narocito Beograd, (plasim se terminalno) obolela od virusa jugoslovenstva pod kojim se lukavo kriju izrazito anti srpski stavovi. Tu dolazimo do kljucnog pitanja ko je taj virus doneo, rasirio I ukorenio? Lakomi Karadjordjevici svakako, ali najpogubnije, najbrutalnije I najsirovije zauzimanje svih sluzbi, funkcija, politickog I bezbednosnog prostora obavila su prekodrinska braca uz saradnju lokalnog olosa bez koje to ne bi bilo moguce. I danas je skoro cela Vlada ali I opozicija jugoslovenska ( sve samo ne srpska). Sve potomci generala vojske I policije koji su gospodari sudbina vec 70 godina, uglavnom iz Krajina. Srbija je poginula odavno jer su je opustosili besramni paraziti kojima je uvek bila rezervna varijanta.
Preporuke:
6
0
40 utorak, 01 oktobar 2019 10:58
Politika etničke podele
.Đorđe Vukadinović:" Pretpostavimo da radi u najboljoj volji i po savesti. I opet se postavlja pitanje: šta znači kada vaš šef države kaže kako nikada neće priznati nezavisnost jednog otcepljenog dela svoje države… “osim i ukoliko ne bude kompromisnog rešenja”? I šta bi moglo biti to “kompromisno rešenje” nakon koga bi priznanje došlo u obzir? I kakav kompromis (sem eventualnih mrvica) sa druge strane možeš da očekuješ kada si već unapred izrazio spremnost da im daš ono do čega im je jedino stalo?"

Jako loša i opasna ideja etničke razmjene i podjele teritorija, koja se i ne krije, Sever Kosova i Metohije za "Preševsku dolinu" koja će verovatno ako se realizuje potaknuti i druge "zaunteresovane etničke trgovce" da se i sami uključe u politiku etničke podele teritorija na kojima su većina.
Preporuke:
3
1
41 utorak, 01 oktobar 2019 11:37
Aleksa
Nema nikakve, baš nikakve identitetske razlike između vučića i brnabić, iz broza nastalih i britanije štićenika, u odnosu na kosovski zavet.
Ali je istina da ih potpuno razlikuje njegov paničan strah u odnosu na kosovsku kletvu.
I nisam uopšte siguran da je za Zapad važan isključivo njegov potpis. Za onaj Zapad koji je dosad kreirao kosovsku krizu je potpis predstavnika Srbije sasvim dovoljan, a provalija koja bi tako nastala bi bila za njih samo izvor budućih napetosti i koristi.
Postoje varijacije samo jednog stabilnog rešenja, sa svakom se neraskidivo veže uklanjanje Bondstila.
Naravno, na unutrašnjem planu označava to uklanjanje i najmanjeg budućeg uticaja i moći jugoelita ušančenih u Beogradu i čiji svet i identitet ima početak pre tri četrvt veka.
Preporuke:
4
1
42 utorak, 01 oktobar 2019 12:17
Petar Pantelić
@Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?

Evo šta kaže Srđa Trifković:
Što se problema disproporcije šiptarske i srpske populacije na KiM tiče, značajna je i na duge staze ohrabrujuća činjenica da Albanci napuštaju južnu srpsku pokrajinu u ogromnom broju i da se procenti menjaju u srpsku korist. Nezavisno od toga, demografske promene sprovedene terorom treba i mogu da budu preokrenute. Uostalom, kako Brisel tako i haški sud (ICTY) Srbima poručuju da je model rešenja unekoliko uporedivog problema iz 1995. (Bljesak i Oluja) legitiman i pravno besprekoran. Nije realno da će Šiptari ikada prihvatiti reintegraciju u pravni i ustavni poredak Republike Srbije. Stoga je potrebno, štaviše nužno, lepo i dobro, unutar srpskog nacionalnog korpusa legitimisati koncept nasilnog povratka pobunjene teritorije i njenu reintegraciju sredstvima koja su verifikovana od strane Brisela i Haga u slučaju Hrvatske.
Preporuke:
7
2
43 utorak, 01 oktobar 2019 12:44
Aleksa
za "Atena"

"(Srbija je poginula odavno) jer su je opustosili besramni paraziti kojima je uvek bila rezervna varijanta".

Ja ne bih rekao da im je to svima bila rezervna varijanta. Onima koji su tu ostali (a kojima je teoetski mogla da bude rezervna varijanta) i nakon raspada Jugoslavije je sada jedina, oni nemaju gde, i zato će je braniti do poslednjeg, ako im se omogući takav razvoj događaja. A braniće je od probe povezivanja sa Srbijom koja je prošla kroz balkanse i prvi svetski rat i posebno te iste Srbije koja je i dalje trajala i u Kraljevini i pod nemačkom okupacijom, da bi bila presečena sa komunističkim osvajanjem vlasti.
Isterali bi brozovići (kukavičje jaje) sve mlado,pametno i normalno,ma sveli Srbiju i na Veliki Beograd, a Beogradski pašaluk bi tada bila zla Velika Srbija za njih. Zar je to važno nad kime se vlada, samo da se krcka tuđe i oteto šta su im preci ostavili.
Preporuke:
0
2
44 utorak, 01 oktobar 2019 12:53
MP 1
Izvinite Pantelicu ali sta kaze Srdja Trifkovic zaista ..taj nikad ne bi resio ni jedan problem u Srbiji. I ima krajnje desna geldanja koja ne mogu da budu deo resenja.
A o cinizmu i da NE pricamo. I kao takav Trifkovic se vrti na rezimskim tv..udavio je sa svojim "analizama" koje su krajnje jednostrane.

KIM jeste problem ali nije najveci problem u Srbiji. Stoga pominjanje kletvi, zaveta i sl je vise za epske pesme. Vazna su mala resenja korak po korak jer EU na pr i slicni su uvereni da je Srbija izgubila pravo na KIM zbog politike iz devedesetih; Kako cete to menjati i dokazati da i dalje imate pravo ??
Najvaznije je pomoci porodice koje zive na KIM a ne ucenjivati ih za koga ce da glasaju. NJihov glas je najvazniji i ono sto oni misle da treba..a guslanje iz Beograda i iz rasejanja o misticnom Kosovu nije presudno.
Preporuke:
7
9
45 utorak, 01 oktobar 2019 12:55
Filip
Srbi su kroz istoriju Kosovo više puta gubili i vraćali – ali se niko nikada sa gubitkom nije mirio, niti ga je prihvatao kao trajno i definitivno stanje. A kamoli da je to svojim potpisom priznavao i pečatio. I zato je Aleksandar Vučić nervozan



Slažem se da je AV nervozan upravo zbog toga.
Preporuke:
3
1
46 utorak, 01 oktobar 2019 13:48
Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
Petar Pantelić
Hvala na odgovoru.
Vaša je postavka pod jedan da Albanci iseljavaju sa Kosova i Metohije a što je u korist Srba a pod dva da se Kosovo i Metohija trebaju vratiti pod srpski državni suverenitet nasilnim putem u slobodnom prevodu ratom.
Prvo, što se tiče iseljavanja, imate li podatke o iseljavanju Srba sa Kosova i Metohije i koliko sada stvarno ima Srba na Kosovu i Metohiji?
Drugo, nasilnim putem vraćanje pod srpski državni suverenitet, računate li sa kojim kapacitetima, koliko u broju ljudstva i MTS-a i na realnu mogućnost rata ne sa Albancima na K.M već sa Albanijom kao članicom NATO pakta, koji ima određene obaveze prema svojim članovima, član 5. NATO ugovora.
Treće mogućnost "dva fronta" u slučaju zauzetosti Srbije sa Albancima da Bošnjaci i eventualno Hrvati pokušaju uništiti Republiku Srpsku? Mislite li i o tome riziku? Tu je onda odnos 4 miliona Albanaca, 1,5 miliona Bošnjaka, Hrvate ne brojimo, 7 miliona Srba.
Da Kosmet se mora vratiti u Srpsku državu.
Preporuke:
4
2
47 utorak, 01 oktobar 2019 13:49
...
“Ko je Srbin i srpskoga roda i od srpske krvi i kolena, a ne doš’o na boj na Kosovo ne imao od roda poroda, ni muškoga ni devojačkoga! Od ruke mu ništa ne rodilo rujno vino, ni pšenica bela, Rđom kapo dok mu je kolena!”
Preporuke:
8
0
48 utorak, 01 oktobar 2019 13:52
Jagodina
Prema predanju Topola je pre Kosova bila velika i mnogoljudna, a pružala se od Lukara do Rekovca.
Knez Lazar je 1389. prokleo jagodinsko selo, zato što je odatle na Kosovo trebalo da pođe 700 konjanika, a otišla su samo sedmorica.
Selo Topola kod Jagodine ima svega sedam domaćinstava, baš kao u kletvi kneza Lazara, koji je 1389. to selo prokleo da „nikad nema više od sedam kuća“.
Prema predanju Topola je pre Kosova bila velika i mnogoljudna, a pružala se od Lukara do Rekovca. Na Kosovo je iz tog sela trebalo da pođe 700 konjanika, ali su otišla samo semorica, otuda i broj sedam u Lazarevoj kletvi.
Iako se za selo zna već vekovima, danas u njemu uglavnom žive doseljenici, dok starosedelaca nema. Broj stanovnika se smanjivao, kao što je knez u kletvi rekao.
Sada je Topola zaseok Mesne zajednice Medojevac. Polako se gasi, nema javnog prevoza ni fiksnih telefona, putevi nisu asfaltirani.
Preporuke:
5
1
49 utorak, 01 oktobar 2019 13:53
Jagodina (drugi deo)
Svedočenja meštana
-Svi su nas zaboravili, samo još koji novinar dođe. Više niko i ne zalazi u naše selo. Putevi su se smanjili za metar i po, kuće su opustele, biciklima i magarcima prelazimo po nekoliko kilometara do puta gde čekamo autobus.
Znamo za Lazarevu kletvu, svi to znaju u okolini. Kuće su oronule, stare su više od sto godina. To više niko ne može da popravi, jer su od slame, blata i drveta. Da li je ovo selo, kao i mnoga druga, stigla Lazareva kletva?
Preporuke:
5
2
50 utorak, 01 oktobar 2019 13:57
Dragan Simović
Može Vučić da proba šta hoće, nikada se Srbi neće odrći Kosova i Metohije
Preporuke:
10
0
51 utorak, 01 oktobar 2019 14:06
Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
Petar Pantelić

Ima li neko od komentatora da da smislen odgovor u vezi sa strukturom stanovništva na Kosovu i Metohiji i kako Petre ili bilo ko drugi mislite da bi se struktura stanovništva mogla izmeniti u srpsku nacionalnu većinu, makar 50+1 odsto a po mogućnosti i više 99 ili 100 odsto?

Naprimer da Albanci odu sa Kosova i Metohije u Albaniju kako ih sprečiti da se ne vrate? Drugo kako postići srpsku većinu u stanovništvu, gde naći stanovništvu i kako ljude "pokrenuti" da odu na Kosovo i Metohiju sa takvom infrastrukturnom nerazvijenošću tamo u slobodnom prevodu brdom. Pokušao je Slobodan Milošević sa Srbima iz Krajine / Hrvatske ali oni ostadoše većinom u Vojvodini i užoj Srbiji jer uslovi za život su nemerljivo bolji nego na K.M.
Za podizanje privredne i druge infrastrukture na K.M. trebaju stotine i hiljade milijardi evra, da bi bilo atraktivno za život, ima li Srbija taj novac? Da bi se Srbi selili tamo? Plus od rana od opasnosti od povratka Albanaca?
Preporuke:
6
3
52 utorak, 01 oktobar 2019 18:43
pecija
Samno neka bude šta piše na gazimestanu ko potpiše i preda.
Preporuke:
5
1
53 utorak, 01 oktobar 2019 19:04
samo pitam
Ko pita zabe kad se bara zatrpava(a zabe su i Srbi i Albanci)?
Preporuke:
2
2
54 utorak, 01 oktobar 2019 19:37
Turas
@ Ima li se snage za uspostavu punog srpskog suvereniteta?
Petar Pantelić
Treba odbaciti svaku pomisao koja je nemoguća , a to je život sa šiptarima na Kosmetu. Znači Srbija MORA pokrajinu ojačati (ona je još pod suverenitetom Srbije)ko govori o "povratku"? Zar je po vama ona već šiptarska ? Zar to nije defetizam , i gore - izdaja ?
Zar rez.1244 ne predviđa 1000 vojnika Srbije i policiju na Kosmetu? pa šta je sa tim ? Zašto srbska vlada ne proglasi okupaciju Kosmeta ? Tada se zna šta kao suverena država možemo da preduzmemo po međunarodnom pravu . Ali kada imamo na vlasti p...e i muvare , ovako prolazimo . Svako ko sme da šiptarima prepusti metar Kosmeta , zna se šta čeka njega i njegova pokolenja .
Preporuke:
4
2
55 utorak, 01 oktobar 2019 19:47
Turas
@ utorak, 01 oktobar 2019 12:53MP 1
Bravo , kakav kristalni um . Verovatno visoko obrazovanje u Londonu ili Vašingtonu . Kao Vučić , specijalizovan rad po londonskim gvožđarama . Mani se čoveče , trućanja . Vidim da si u šestoj koloni . Treba imati obraza kuckati takve glupostin . Ali šta ćeš ispao je negde u tunguziji.
Preporuke:
6
2
56 utorak, 01 oktobar 2019 21:26
Petar Pantelić
- Da ne bude zabune, ja sam samo preneo deo teksta Srđe Trifkovića i ne mogu da preuzmem zasluge za ono što piše u tekstu.
- Ovo će imati više smisla ukoliko na Stanju Stvari pročitate ceo tekst.
- Što se mene tiče, Kosovo i Metohija nije pokrajina, već sastavni, nedeljivi deo Srbije. Kao Šumadija. Komunističku podelu Srbije ne priznajem.
- Ratom smo okupirani, ratom ćemo se i osloboditi. Ne kažem da će to biti sutra, ali moramo se spremati i iskoristiti prvu priliku koja nam se ukaže da izbacimo NATO sa naše teritorije. Ničija nije gorela doveka, neće ni njihova, ali mi tada moramo biti spremni i odlučni.
- Na krilima te pobede, odmah vratiti u okrilje Srbije teritoriju današnje BJRM (Severne Makedonije).
- Ne zaustaviti se ni tu, nego zapadne granice Srbije pomeriti tako da obuhvataju teritorije na kojima su Srbi bili većinsko stanovništvo 1918. godine.

S'verom u Boga, dogodine u Prizrenu!
Preporuke:
5
1
57 utorak, 01 oktobar 2019 22:15
Srpske zemlje Petre
Petre ja ipak nisam na stajalištu da je ključni problem NATO pakt,po mom mišljenju veći je problem što su Albanci uspeli da se povežu u prostor koji je stvarno bez granica Kosovo i Metohija i Albanija i sa jako labavim granicama prema Makedoniji, gotovo da ih i nemaju i sa takođe slabim granicama prema Crnoj Gori. Problem je što su oni na Kosovu i Metohiji i Albaniji postali jedno nacionalno i teritorijalno telo, nema više srpske vojske na granici između Kosova i Metohije i Albanije. Čak i da se NATO pakt i povuče, ne bi to imalo toliko značaja koliko se misli, jer bi opet trebalo voditi totalni rat sa Albancima u regionu, ne samo na Kosovu i Metohiji. Ne bi bio nimalo lagan posao to odraditi, da im i ne pomaže NAtO pakt. Drago mi je da si spomenuo granice srpskih zemalja koje treba vratiti ina jugu i na zapadu. Pozdrav.
Preporuke:
3
2
58 utorak, 01 oktobar 2019 22:44
MP 1
Za Turasa, nisam iz "gvozdjarske radnje.." Odakle vam pravo da vredjate?? to Vam je najveci domet? mislim sluzbeno? a nemam mnogo veze ni sa Londonom ni sa Vasingtonom; Smatram cistim prostaklukom kacenje etiketa osobama koje NE poznajete.
Imam kao i svako zivo odraslo celjade pravo na svoje misljenje. ALi kad imas policijsko obrazovanje to se sporije kapira. Ako imate argument drugaciji od gvozdjarske radnje izvolite; Za sada se samo brukate.
..............
g. Pantelicu, kako mislite da mozete da resite bilo kakvo pitanje na KIM ? Vrlo je NEpovoljno kako na Srbe i pravo na Kosovo i Metohiju gledaju pojedine zemlje. Vazno je valjda za pocetak da se vidi zasto bas tako gledaju umesto sto se udara u bubnjeve. Uvek cu da saslusam diplomatu kalibra Darka Tanaskovica nego na pr. istoricara Srdju Trifkovica. Znam da ste ga citirali ali covek je jednostran i nije u stanju da resi ni mnogo jednostavnije probleme, stalno prica jedno te isto.
Preporuke:
4
0
59 utorak, 01 oktobar 2019 23:04
Bojan, Priština
Zavet je živ, a i kletva je živa. Svaki naraštaj je na istom ispitu, istorija je cikličan proces.

I da nema Lazarove kletve stvar bi bila ista, neko je za našu slobodu krvario žestoko, visio na kolcu proboden, majka je gubila dete, otac sina - skupo je plaćena moramo pa makar da pokažemo da smo je dostojni, a možda i da se žrtvujemo da bi i oni posle nes mogli da naslede malo slobode a ne ropstvo.

Rat je strašan ali Otadžbina se mora braniti, Kosovo, Braničevo, "Preševska dolina", dođe za sve momenat, pa neće i ova mrska meka okupacija doveka.
Nećemo valjda doveka da se ovako unazađujemo u svakom smislu na ovom odvratnom "evropskom putu"?
Preporuke:
6
1
60 utorak, 01 oktobar 2019 23:34
Petar Pantelić
@ utorak, 01 oktobar 2019 22:15 Srpske zemlje Petre

Samo neka NATO onemoća. Radovao bih se susretu sa albanskim vojskama i na Kosovu i Metohiji i u BJRM i u Skadru i Draču. Kada bi jedna velika pravoslavna zemlja sprečila direktno učešće NATO i Turske, trebalo bi nam nekoliko dana.
Preporuke:
1
1
61 sreda, 02 oktobar 2019 02:12
Bravo
Bravo Đorđe tekst je odličan.
Preporuke:
1
0
62 sreda, 02 oktobar 2019 07:42
Srpske zemlje Petre
. , 01 oktobar 2019 23:34Petar Pantelić
@ utorak, 01 oktobar 2019 22:15 Srpske zemlje Petre

Samo neka NATO onemoća. Radovao bih se susretu sa albanskim vojskama i na Kosovu i Metohiji i u BJRM i u Skadru i Draču. Kada bi jedna velika pravoslavna zemlja sprečila direktno učešće NATO i Turske, trebalo bi nam nekoliko dana.


Dao Bog da pobeda Bude tako laka, ali ipak Petre nikada u bilo koji odnos sa protivnikom, pa i u običnom šahu ne treba ulaziti potcenjivsčki sa onom misli "lako ću ja s tobom", jer to "lako zna da postane izuzetno teško i iscrpljujuće. Te priče "nekoliko dana" su se pričale i u ratovima i pred početak ratova u bivšoj državi Jugoslaviji, kao JNA će to sve srediti za 24 sata.
Strateški Albanci imaju izlaz na more a što je jako bitno u trgovini i dovlačenju oružja i vrbovanju dobrovoljaca a mnogo je "cuka rata" koji bi jedva čekali da se "usidre u Evropi" pa i preko rata "migranti koji navaljuju u Evropu, iskustva iz BiH sa dobrovoljcima i dr.
Preporuke:
2
0
63 sreda, 02 oktobar 2019 08:07
Nije to vožnja autoputom Petre
Petre zašto misliš da bi se sa albanskim vojskama sukobio u Draču i na Skadru? Zar ne bi bio red prvo u Kosovskoj Mitrovići , ili ti ne bi bio "u prvom ešalonu", već bi čekao da se prvo dođe do Skadra i Drača a deleko su i Skadar i Drač, jako daleko, ako se ratuje za svako brdo, svaku čuku, ako nema politike predaje teritorija kao što se u tri dana predala Republika Srpska Krajina. E moj Petre, ne znam imaš li ti neka iskustva ili da si barem prati neka ratna dešavanja, koliko treba vremena za pripremu samo jedne akcije zauzimanja neke utvrđene kote, danima se to priprema, nekada i mjesecima, do se ne udari. Nije to moj Petre "vožnja autoputom" pa eto te za sat, dva, tri u Draču, eto te u Skadru, to bi bili sasvim drugi ratni uslovi, gde je kilometar preći brzina od pola metra na sat, pod uslovom da ne zaglavi, pa se ne miče.
Preporuke:
3
0
64 sreda, 02 oktobar 2019 09:41
Petar Pantelić
Prvog dana rata Izrael je uništio ratno vazduhoplovstvo Egipta, Sirije i Jordana. Rat je, inače, trajao šest dana.

Da li se to vi plašite albanske vojske? Ni uz pomoć NATO-a njihovi vojnici nam nisu mogli ništa. Naravno, preduslov za ono što sam pisao je JAKA SRPSKA (stvarno srpska, a ne ovaj SFRJ ostatak) VOJSKA.

S' verom u Boga, dogodine u Prizrenu!
Preporuke:
1
1
65 sreda, 02 oktobar 2019 10:06
Petar Pantelić
Neko je pomenuo JNA. JNA je bila mnogo jaka vojska. Na papiru. Silikonizirana lepotica je bila JNA. Snima hrvatski šverc oružja, emituje to na TV-u i ništa ne preduzima. Vojska koja dozvoli da joj masakriraju vojnike koji se po dogovoru povlače? Zašto naša vojska nije bila na granicama Srbije i sprečila naoružavanje šiptara? Vi mislite da je ovo vojska i u odnosu na to gledate na mogućnost pobede u ratu. Ali ne, ovo nije vojska. Mi moramo stvoriti pravu srpsku vojsku. Bez Vulina, bez Nato lobista, bez političkih uvlakača. Vojska koja dozvoljava da joj komanduje ministar? To nije vojska.

Nemojte se plašiti šiptara. Nemaju oni kapacitet da budu više od topovskog mesa. Ponavljam, pod uslovom da stvorimo pravu vojsku.
Preporuke:
2
1
66 sreda, 02 oktobar 2019 10:11
Petar Pantelić
sreda, 02 oktobar 2019 08:07
Nije to vožnja autoputom Petre

Ako je verovati AViAB biće to vožnja autoputem.

Šalim se, naravno, pozdrav svima.
Preporuke:
2
1
67 sreda, 02 oktobar 2019 11:54
Nije to vožnja autoputem Petre
41Petar Pantelić

Ostavili se nekoliko navoda, da se plašim albanske vojske, da je JNA bila "kozmetika", nikakva vojna sila, da treba prava srpska vojska koja će eto "preko noći" poraziti Albance kako na Kosovu i Metohiji, tako u u Albaniji i na drugim prostorima koje naseljavaju.

Prvo ja se njih ne plašim, ali ih i ne potcenjujem a ni precenjujem, tu su parametri, broj u ljudstvu, snaga vojske, povezanost teritorija i dr.
Meni je jasno da aluduraš na vreme 1912 godine, na raspad Osmanlijskog carstva i brzi prodor srpske vojske na Kosovu i Metohiji, u Albaniju u Makedoniji. Ali tada te nacije nisu imale ni nacionalnu ni državotvornu svest ni vojsku, svo oružje je bilo kod Osmanlija / Turaka i kako su se oni povlačili nosili su i oružje. Danas sve te nacije imaju svoje države i vojske (Albanci i Makedonci).
Drugo prava srpska vojska, pa bila je i u RSK i RS? Bila je i Vojska Jugoslavije. Ne treba ni potcenjivati ni precenjivati.pa imaš i danas Vojsku Srbije, brate.
Preporuke:
4
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner