Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Odgovor Nikiti Bondarjevu - Pod plaštom lažnog rusofilstva Vučić potpisuje strateške dogovore sa NATO i Zapadom

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 27 septembar 2019 15:45
mikula
Bondarev je verovatno placen da pise hvalospeve o Vucicu.
Narocito mi je sumnjiv napad na Dveri.
Dosta se pisalo o zenskoj prostituciji u Rusiji ,dok se o muskoj nikada ne pise.
Preporuke:
114
8
2 petak, 27 septembar 2019 15:54
Hvala
Sjajan odgovor nadmenom i krajnje jednostranom ruskom analitičaru.
Preporuke:
111
8
3 petak, 27 septembar 2019 15:57
Mikica
Bravo Dragana, argumentovano, odmereno, tako treba.
Preporuke:
101
6
4 petak, 27 septembar 2019 16:29
Forever Jang
Poštovana Dragana, molim Vas da prevedete ovaj tekst na ruski jezik i da ga objavite u Rusiji. MAkar i kao plaćeni termin.
Preporuke:
107
5
5 petak, 27 septembar 2019 16:51
Serdar
Nakon ovoga, ruska ambasada u Beogradu, pa možda i MID treba da se upute uzvinjenje srpskom narodu.
Preporuke:
74
8
6 petak, 27 septembar 2019 16:53
Gorštak
Ne samo da je blaćenje "Dveri" sumnjivo, nego još i više činjenica da je postojanje "Otadžbine" i "Zdrave Srbije" ignorisano. Da nisu svi oni inventar američke ambasade? Pa čak ni napadi na one "žute" nisu utemeljeni u realnosti. Nije ovo analiza nikakvog eksperta, već bedan hvalospev sumnjivoj i očigledno nesposobnoj vlasti.

Ruska politika nema nikakvu dublju strategiju, već baulja u mraku i improvizuje, to je i Putin priznao povodom proslave godišnjice prisajedinjenja Krima, sve je rađeno u hodu, bez jasnog cilja i plana, osim da se možda sačuva neka mrvica ponosa i autoriteta bivše sile koju više niko ne zarezuje...

Lično, ne verujem da su ovakvi kao Bondarjev (a ranije i Kosačov kada je kao funkcioner ruske Dume i Putinove stranke išao u kampanji sa Vučićem i govorio na mitinzima SNSa) toliko glupi da ovo misle. Oni su

1) ili (lično) kupljeni, dok nikakve ruske strategije uopšte nema

2) ili deo nekog šireg koruptivnog ruskog establišmenta kome ne smeta ulazak ostatka Balkana u NATO.
Preporuke:
83
6
7 petak, 27 septembar 2019 17:03
"srbija se saginjati neće" - dokle god tuđa deca treba da ginu
Najveći broj stanovnika i dalje smatra da je politika "nesvrstavanja" i "neutralnosti" bio "najlepši deo njihovih života", jer u medijskom mraku ono što su im servirali jedan radio i jedan tv kanal je bilo sve "istina"

Najveći problem u Stradiji je što većina "patirota" nikada nisu dobili ozbiljne batine a kamoli bar dobar "zidarski šamar". To bi ih dovelo do otrežnjenja da isprazno baljezganje ne vodi ničemu.

Da li nas je NATO mobmbardova - jeste
Da li su naas Rusi odbranili - nisu
Da li ćenas Rusi odbraniei i ratovati uemsto nas kao što očekuju mentalno poremećeni primerci Brozovog otpada - teško

Šta onda ostaje "zamrznuti konflikt" i oodugolačenje dokle god nas NATO-EU ne pritisnu ponovo sankcijama koje bi nas uništili ili još gore ograničenim bombardovanjem ako bi doveli nekog ludaka "srbija se saginjati neće"

a svi znamo da mora ali se pravo da smo "patijote" iako znamo da smo parčekanja ničega
Preporuke:
13
56
8 petak, 27 septembar 2019 18:00
sofi
Iskren da budem, ova mlada i pametna žena učinila je odgovor boljim nego kada bih ga sam davao. Samo jednu sugestiju želim da uputim, kako autoru tako i komentatorima. Rusima je potpuno nejasan stav ,,opozicije", SzS itd, prema NATO i vojnoj saradnji sa Rusima. Ai kako bi im bilo jasno kada se ništa ne zna. A ovaj laže li ga laže.
Preporuke:
58
6
9 petak, 27 septembar 2019 18:02
Zgrožen aktuelnim stanjem u svakom pogledu
Jasno je da je D.Anđelković ona kopča koja povezuje Bondarjeva i Vučića.
Preporuke:
65
5
10 petak, 27 septembar 2019 18:29
Ah
Sve tačno. Ono što nije rečeno je međutim možda još važnije. Pošto je naime danas sve na prodaju nije teško zapitati se da li je ovakva podrška koju Vučić ima od strane ruskih "eksperata" dobijena i za malo konkretnije stvari od đinđuva. Pokloni Klintonovima u jeku predizborne kampanje ne ostavljaju sumnju u to da je direktan pristup koji Vučić praktikuje i kod Blera i ostalih po njemu najdelotvorniji.
Treba se suočiti sa tim da je korupcija danas u Srbiji na svom vrhuncu iako nije počela pod Vučićem.
Preporuke:
67
3
11 petak, 27 septembar 2019 19:18
itd ili ...
Meta nije Bondarjev Dragana meta je Vučić, ovako nećete pomoći da se Vučić ostavi na brisanom prostoru, naprotiv radite u korist naše štete a u Vučićevu korist! Ovo što ste napisali najbolja je preporuka Vučića s tim može da ode do Klintonovih da im se preporuči a i duboka država dosta jača i pod Trampom, možda i tamo popravi svoj status!

Kakav pucanj u sopstvene noge! kakvo odsustvo vizije?! mladost - ludost!

lepo Vladika Nikolaj reče najteža revolucija i jedina prava je ona u nama!
Preporuke:
13
71
12 petak, 27 septembar 2019 20:13
Srbin: bravo Dragana
Razradite (pročitajte) i moja dva komentara na poslednju izjavu Ambasadora Harčenka .
Tekst na nspm.
Preporuke:
29
9
13 petak, 27 septembar 2019 21:15
Slavite Gospoda jer je dobar
Iako se možda u nekim pitanjima kad-kad razmimoilazimo, ovaj odgovor gospođe Trifković mogu da potpišem.

Ipak, dodao bih da, na žalost, dotični nije usamljen slučaj. Šta više, nije ni najpogubniji, ako se uporedi sa delovanjem mnogih ruskih diplomata u Srbiji godinama unazad i to ne samo ambasadora, već i nižih, koji svojim aktivnostima uporno od prijatelja prave neprijatelje.

Čak i delegacije Ruske pravoslavne crkve imaju takve, da kažem, ispade kao nedavno u Zemunu kada su za molitvu propisali tarifu. Bolje da nisu ni dolazili, ovako ostaje gorak osećaj da smo zaista budale što osećamo bliskost prema Rusima.
Preporuke:
23
5
14 petak, 27 septembar 2019 21:27
...
sad lepo Vučić ovo da prevede na Engl i da u fascikli kao Dačić, dostavi amerikancima, da se zna čiji je, da mu ne predbacuju da sedi na dve stonlice, eto Dragana mu dade potvrdu da je Vučić najveći neprijatelj Rusije posle Ukrajinaca ofc
Preporuke:
12
33
15 petak, 27 septembar 2019 22:13
Srbin
"Rusija je bila sprečena da uradi ono što je neophodno kako bi bio rešen problem Kosova, ali je tražila pravi način za rešenje",

Gospodine Ambasadore,

KO JE TO SPREČIO RUSIJU DA "URADI ONO ŠTO JE NEOPHODNO..."???

Odgovor na ovo pitanje bi nam razjasnio mnoge "tajne".

Bar malo je čudno da niste imali potrebu da odmah kažete ko je sprečio Rusiju?

A što se tiče današnjeg rukovodstva u Srbiji, oni imaju SAMO JEDNU ŽELjU - DA OSTANU NA VLASTI I DA SVOJIM KRIMINALNIM RADNjAMA UŽIVAJU U ORGIJAMA, BAHANALIJAMA NAD NARODOM.
U TOM CILjU OVO RUKOVODSTVO PODMIĆUJE SVE VAŽNIJE FAKTORE NA PLANETI, I NA ZAPADU I NA ISTOKU, PODMIĆUJE I KORUMPIRA NA RAZLIČITE NAČINE, PO POTREBI: DELOVIMA TERITORIJE SRBIJE, PRODAJOM I PREDAJOM ZEMLjE, PRODAJOM I PREDAJOM RESURSA SRBIJE, ZADUŽIVANjEM KOJE ĆE OTPLAĆIVATI NAŠI PRAUNUCI I KAD SRBIJA I FORMALNO NESTANE.
VODITE VI VUČIĆA SA SOBOM U RUSIJU, ALI TREBA ON VAMA OVDE KAO I AMERIKANCIMA...
Preporuke:
47
4
16 petak, 27 septembar 2019 22:16
Srbin (da dopunim odnosno završim tekst)
To je tajna dugotrajnog Vučićevog diktatorskog, izdajničkog i kriminalnog vladanja, PLUS
PRETVORIO JE SVE DRŽAVNE INSTITUCIJE U SVOJE LIČNE- PRIVATNE, DRŽI U SVOJIM RUKAMA I SAV NOVAC NARODA I SVE ŠTO MU ZATREBA, SAM ODLUČUJE O SVEMU I SVAČEMU, ONAKAV KAKAV JE.SVE ŠTO POSTOJI RADI PO NjEGOVOM DIKTATU I NjEGOVOJ PATOLOŠKOJ ŽELjI I PATOLOŠKOJ POTREBI.

MI NE ZNAMO KOME SVE VUČIĆ DAJE NAŠ NOVAC KOJI SE PUTEM RAZNIH DAŽBINA SLIVA U BUDŽET SRBIJE, OD KLINTONA PA DALjE…SVE JE TO KORUPCIJA, ZLOUPOTREBA NAŠEG NOVCA, ZLOUPOTREBA SLUŽBENOG POLOŽAJA,…
DEFINITIVNO, OVAKO KAKO PIŠU I IZJAVLjUJU NIKITA BONDARJEV I AMBASADOR RUSIJE HARČENKO JEDINO SE MOŽE PRAVDATI - OBJASNITI KORUPCIJOM…
Preporuke:
42
6
17 petak, 27 septembar 2019 22:30
!!!
Bravo uvažena Dragana. Tako se to radi,pravo u epicentar, ni po babu ni po stričevima.
Još jednom bravo. Ostaje nam,kako stvari stoje da se uzdamo u Boga i u sebe.
Eto.
Preporuke:
44
6
18 petak, 27 septembar 2019 23:33
itd ili ...4
Pa normalno da se uzdamo u sebe i u Boga, kao i uvek, nikada nismo imali leđa ali smo bili pobednici, samo slabi i nitkovi su imali leđa pa im ni to nije pomoglo, šta su sve neke šonje ovde što bi da drugi biju njihove bitke?!?!?! stvarno ne razumem ovoliko kukumavčenje, kao da ste svi Vučići! samo zapomažete i vučete za rukav da neko proliva krv umesto vas za vašu zemlju?!?!?!
Preporuke:
21
4
19 subota, 28 septembar 2019 00:38
Gorštak
Ali najgore je kad g-din Nikita kaže
da Rusija nema nikog boljeg od Vučića. Ne samo u Srbiji, ne samo na Balkanu, nego u celoj Evropi

Pa jadna je cela takva Rusija kad u celoj Evropi najpouzdanijeg čoveka ima u njemu. A jadna ti je onda i Srbija (a o njenim rusofilima da ne govorim).

Oni ništa nisu odmakli od lekcije koju im je očitao Đukanović, čak su dodatno nazadovali (Đukanović je imao neki kredit u istoriji, a Vučić kao Đukanovićev bliski saradnik, neće Rusima biti sefte NATO čeljade).

"Ekspertska" analiza počiva na budalaštinama da je površno "rusovanje" informerovskog tipa, filmovi i kursevi u ambasadi, pokazatelj namera vlasti. A vrhunac bezobrazluka je to kako njega - jelte - Srbija i ne zanima već samo ruski interes. -Pa ako je tako, šta ih razlikuje od Amerikanaca i zašto bi iko bio rusofil ovde? - meni zaista nije jasno. Možda da bi uvećao lični privatni kapital Šojgua, Čepurina, Kosačova i ostalih (sada već očigledno) plaćenika, ili Gasproma?
Preporuke:
43
8
20 subota, 28 septembar 2019 02:13
Gordana
Zaista vam je svaka rec na mestu Dragana. Bravo za ovaj tekst i nadajmo se da ce stici do ambasadora koji je odbio da primi Srbe sa Kosova , kao i do ruskih zvanicnika , kako bi se malo bar zamislili na politici koju sprovode u Srbiji. Znamo da se ne mesaju u unutrasnje stvari drugih drzava, ali onda nemoj ni da podrzavaju izdajnike i uzurpatore vlasti. Postoje u Vucicevom sistemu vladavine intelektualci i ljudi koji mnogo znaju i hoce da pomognu Srbiji pravi patriote, ali koji su zabranjeni i nemaju mogucnosti da iznesu svoje stavove i programe. Jedna slobodna TV stanica, sa frkvencom kao N1, bi mnogo pomogla, medjutim ono i " Sputnjik" zdusno podrzava poguban rezim. Ocigledno tu nesto nije kako treba da bude!
Preporuke:
34
5
21 subota, 28 septembar 2019 09:13
Spiridon
@ Gorštak
Ali najgore je kad g-din Nikita kaže
da Rusija nema nikog boljeg od Vučića. Ne samo u Srbiji, ne samo na Balkanu, nego u celoj Evropi

Dakle na prvom mestu treba istaći da nije slučajno što su Vučić i njegovi naprdnjaci najbolji mogući saveznik današnjeg Kremlja, jer se slični sličnima raduju. Na kraju krajeva i sama Rusija je organizovana na sličnom principu, odnosno postoji Vođa, postoji njegova partija, postoje Vođini medijski šarovi i rezervni Vulin igrači, pa nije ni čudo da Bondarjev ispoljava averziju prema opoziciji zato što mu sve to liči na Rusiju. Pod dva, kao što već rekoh, rusofil znači voleti Ruse kao narod, voleti njihovu kulturu i njihovu istoriju, odnosno to ne znači voleti Kremlj i rusku vlast, jer biti srpski patriota ne znači voleti Vučića i njegove. Inače da, veliki se uvek slično ponašaju, odnosno naivno je misliti da im nije njihov interes na prvom mestu. U suštini, upravo se kroz posmatranje šta je ruski interes može videti srž same Rusije danas...
Preporuke:
29
8
22 subota, 28 septembar 2019 09:21
penzioner Cviko,
Ne razumem, šta su teme komentara? Dragana, antirusofilstvo ili realan odnos prema Srbiji? Zbog odsutnosti realnosti mnogi komentari nemaju pravog efekta. Sve je to bla, bla....
Preporuke:
12
11
23 subota, 28 septembar 2019 09:58
Vučić provodi američki scenario
Pošto su uvideli da na silu ne mogu slomiti Rusiju, za priznavanje zločinačke tvorevine “ kosove”, Amerikanci su osmislili scenario da Vučić podmićuje , korumpira Faktore vlasti u Rusiji.
Pri tome uspešno koristi istorijsko prijateljsto Rusa i Srba, tačnije zloupotrebljava to prijateljstvo.
Jasno je odavno, faktički od prvog dana vlasti 2012 godine da Vučić ima cilj da Kosovo preda Šiptarima, čak i Sever Kosova i Metohije koji je bio i de fakto i de jure SRPSKI.
U praksi je Vučić tu predaju doveo do kraja predajući Trepču, Gazivode,..., postavljanjem graničnih prelaza na Jarinju i kod Zubinog potoka, predajom Šiptarima svih državnih institucija na Severu i brutalnim uterivanjem Srba na izbore i da prihvate institucije kriminalne tvorevine “kosove”.
To su istine koje hiljade Vučićevih Informera, telegrafa, Aloa, Pinkova,..., ne mogu sakriti.
Preporuke:
37
1
24 subota, 28 septembar 2019 10:20
ZR
Dragana objasnila, odličan tekst.
Preporuke:
29
4
25 subota, 28 septembar 2019 12:22
Spiridon
@ itd ili ...
Meta nije Bondarjev Dragana meta je Vučić, ovako nećete pomoći da se Vučić ostavi na brisanom prostoru, naprotiv radite u korist naše štete a u Vučićevu korist! Ovo što ste napisali najbolja je preporuka Vučića s tim može da ode do Klintonovih da im se preporuči a i duboka država dosta jača i pod Trampom, možda i tamo popravi svoj status!

Nešto ja propuštam očigledno u vašem komentaru, kao što i vi propuštate elementarnu činjenicu da su Klintonovi u političkoj penziji odnosno da ih u Americi danas bukvalno niko ništa i ne pita, odnosno da nije onog vašeg bezjaka Trampa niko ih ne bi ni pomenuo. Eto tako on veselnik kada krene u neku svoju tiradu a on obavezno pomene Hilari i one njene mejlove, pošto čovek još živi u 2016 godini. Kakve veze pa ima ovaj tekst sa Amerikom i sa tom čuvenom a nikada viđenom dubokom državom, samo vi znate. Ne znam, možda najbolje da ne kritikujemo Vučića uopšte, mislim po vama veće su šanse tako da ga namamimo na brisani prostor...
Preporuke:
11
12
26 subota, 28 septembar 2019 12:28
A kUj PLACA
Bondarev je verovatno placen da pise hvalospeve o Vucicu.

"srPlje" da chita "medije" i izglasiva fakciju radikala i janjichara skoro dve decenije?
Preporuke:
10
3
27 subota, 28 septembar 2019 12:50
aleksandar
Za uvaženog Špiricu.
A šta biste Vi? Da velika Rosija bude "parlamentarna demokratija zapadnog tipa"? A ko to kaže da je to jedini "model"? Različite države imaju različite načine vođenja države.
S obzirim da ste neviđeni mudrac, ne verujem da ne možete da razumete da se jedna tako raznorodna i ogromna zemlja, sa teškim "komunističkim" iskustvom i bagažom, sa specifičnim istorijskim razvojem i imperijalnim tradicijama, ne može voditi uspešno putem koalicija mnogobrojnih "partija" koje bi se tzv. "demokratski" borile između sebe za svoje partikularne intereščiće. Posebno imajući u vidu spoljno izrazito neprijateljsko okruženje i nameru "svetskog policajca" da teritoriju Rusije rasparča jer "bogatstva Sibira treba da pripadaju svima".
Da ne biste odmah po svom starom običaju počeli da delite etikete, briga me za Putina, ali volim tu veliku zemlju koja je puno toga dala čovečanstvu (čak i bez tzv. "demokratije"), taj nama bliski narod, a posebno njihovu kulturu i civilizaciju.
Preporuke:
21
5
28 subota, 28 septembar 2019 13:42
teletabis
Nisam čitao šta je Bondarjev pisao jer je samo to objavljeno u Srbiji. Mogu da pretpostavim da je to hvalospev Iznogudu. Na ozbiljnim sajtovima u Rusiji se pišu vrlo ozbiljne analize sa svim aspektima korisnim ili štetnim po Rusiju. I normalno Rusija gleda šta je njoj korisno.

Da se iko informisao o kretanjima u Rusiji shvatio bi odavno da se Rusija okreće Istoku kao svojoj budućnosti. Mislim da se Srbija baš ne nalazi na toj strani.

Srbija stalno živi u svetu iluzija. Mi kao volimo Rusiju a hrlimo na Zapad. I svi u Srbiji misle da se u Rusiji ništa o nama ne zna i da smo toliko značajni za sve. E, na žalost nismo značajni a u Rusiji sve znaju - oni koji trebaju da znaju.

Čak i ne razumemo da prostakluk spoljne politike Zapada ne spada u manir normalnih zemalja Rusije, Kine, Indije, ...
Preporuke:
21
1
29 subota, 28 septembar 2019 13:45
aleksandar
Inače, tekst gospođe Trifković je više nego solidan.
Ako Rusi ne uviđaju kojim putem se Vučić uputio, i da taj put nakon izdaje Kosova našeg i gašenja Republike Srpske vodi neminovno Srbiju ka Nato i punoj "zapadnoj orbiti", sa sve uvođenjem "sankcija", onda ništa. Ispunjavanje tzv. "poglavlja" čemu je Mesija potpuno posvećen, podrazumeva uvođenje sankcija Rusiji u nekom trenutku, i džaba sve laži kako "Srbija Rusiji neće nikada uvesti sankcije". Tako je Vučić svojevremeno obećavao da "neće priznati kosovu", pa evo gde smo sada.Ako Rusima primer neovisnog ustaškog montenegra, koji su baj d vej iz krajnje nerazumljivih razloga Putin i Rusi svojevremeno podržali, nije poučan, tu se zaista ne može ništa.
Mada je činjenica i ono što Bondarjev kaže, da veći deo "srpske opozicije" takođe u svom planu ima isti takav "put" kojim "protestant" vodi Srbiju, tako da je izbor Rusa dosta sužen i svodi se na izbor između dve loše opcije.
Preporuke:
20
2
30 subota, 28 septembar 2019 14:05
itd ili ... Spiridonu pojašnjenje
taj komentar je bio sastavni deo drugoga kojim citiram pretposlednji pasus Antonićevog teksta na NSPMu o nama i Rusima, i nalazim da je ovo što je Dragana uradila izrazito kontraproduktivno za srpske interese, da od ovakve tirade samo Vučić ima koristi, lepo prevede pa odnese gde treba ko je Spiridone kao nekada komunisti najveći policajac na planeti! Grešite za Klintonove, koliko juče ste mogli na svim američkim medijima i novinama pročitati šta gospođa gubitnica misli o pokretanju postupka protiv Trampa, odmah se oglase u nadi da će se vratiti, jel vam liče na nekoga? meni jakoooo! Trampa pustite rve se on i pravo čudo je da je pobedio tu hobotnicu, i nije naš ali je svako bolji od one degenerisane stoke Klintonovih (pročitajte Piza gejt i ovog pedofila Epštajna koliko puta su mu bili gosti u Lolita ekspresu i na ostrvu) uostalom ako vi to ne vidite Klinton je direkto odgovoran za genocid nad Srbima i ekocid a sa takvim se Spiro ne prave paktovi 5 oktobra, onda nešto sa vama nije u redu
Preporuke:
12
5
31 subota, 28 septembar 2019 14:41
Spiridon
@ aleksandar
Za uvaženog Špiricu.
A šta biste Vi? Da velika Rosija bude "parlamentarna demokratija zapadnog tipa"? A ko to kaže da je to jedini "model"? Različite države imaju različite načine vođenja države.

Pa od te ingeniozne postavke je i gdin Bondarjev krenuo, pa zaključio kako je Vučić najbolji za Srbiju. Uostalom šta vam fali čovek da vas pita, mislim i vi kao i Rusi umesto tih mnogobrojnih “partija” koje bi se “demokratski” borile između sebe za svoje partikularne intereščiće, imate Vođu, Vođa opet ima partiju, Vođa ima takođe batu, kumiće i razne ortake, Vođa ima medijske šarove a kada oni slučajno zaćute onda Vođu hvale njegovi satrapi, jer što ga više hvale više mogu da lapaju. Ej, pa Bog bre da vas vidi, em vas ne boli glava jer je partija samo jedna, em imate orijentalnu despotiju umesto nečega što je više za onaj zli Zapad, fuj. Što-no-se-kaže da častite gospodo moja draga, upala vam sikirica u med, a posebno jer je ruski Vođa zadovoljan našim Vođom...
Preporuke:
15
12
32 subota, 28 septembar 2019 14:41
Ne razumem
Šta vam nije jasno?
Vladimir Putin, predsednik Rusije je Aleksandaru Vučiću uručio orden Aleksandra Nevskog (oreden za posebne zasluge za Rusiju).
Preporuke:
11
4
33 subota, 28 septembar 2019 14:49
itd ili ...
Svako ko sa zapadnjacima pravi pakt proći će isto kao DOS, prosto ne potraje a to se odnosi i na Vučića, sad da li mora kao što opravdavaju DOS da su morali, ja mislim da ne mora! i mislim da će ga ovakve stvari smo opravdati u smislu izdaje, jer ovo je sjajan šlagvort za njega, eto čak su i oni ukapirali da ih Rusi ne podupiru, slično kao Spira što nas ubeđuje, što nas dovodi do toga da su tačke susreta mnogo bliže neko što neko predstavlja! U ovakvoj situaciji samo je Vučić - dobitnik, ako se to ne vidi iz aviona, onda stvarno ne znam da li su Dragana i Otadžbina uopšte od kapaciteta za neke druge stvari veće kada se podrazumeva da morate umeti da razmišljate o posledicama pojedinih postupaka za srpske interese i pisanju kojekakvih odgovora da biste se istakli, zato Spira podržava akciju, uostalom on je i skrenuo pažnju na ovaj članak, sličan se sličnom raduje!
Preporuke:
11
5
34 subota, 28 septembar 2019 14:58
Spiridon
@ itd ili ...

Pa sad, jesu to za Hilari objavili u Srbiji, jer znate kako to već ide duboka država, klintonisti, globalisti, Tramp heroj itd. U Americi to što je ona rekla bukvalno nikoga ne interesuje, odnosno nije došla ni do pete strane u novinama. Inače, čisto da vam pomognem vaš heroj Tramp se takođe ortačio sa Epstajnom pa čak imate i njegovu izjavu gde ga hvali i kaže citiram
I’ve known Jeff for fifteen years. Terrific guy. He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side
Pametnom dosta, a što se tiče picagejta to je glupa teorija zavere pokrenuta bez ikakvog osnova na 4chan-u čuvenom okupljalištu svakojakih internet ludaka. Nažalost vi se očigledno informišete u internet zemlji šarlataniji čim u to verujete, tj ja u vašim komentarima prepoznajem bukvalno cele rečenice i te specifične izraze pokupljene odatle.
Insče, ne čuh ili ne shvatih šta je tačno problem sa ovim tekstom...!?
Preporuke:
9
9
35 subota, 28 septembar 2019 15:22
Spiridon
@ itd ili...

A takođe ako smem da primetim, da nismo imali Miloševića, odnosno da on nije bio onakav kakav je bio sve ruske tenkove pogledujući, sasvim bi drugačije prošli i to nikakve veze nema sa Klintonom, dajte nemojte tako naivno posmatrati politiku koju vodi Amerika. Sankcije 1992 godine nam je uvela administracija Buša starijeg, odnosno Martovski pogrom 2004 i proglašenje nezavisnosti Kosova su vam bili pod Bušem mlađim. Kao što rekoh Amerika ima svoje interese i to je za nju jedini prioritet u međunarodnim odnosima. U prevodu vi možete da budete pametni pa da i vi gledate svoje interese a da njihovim ne smetate ili da budete Milošević i nabijate im prst u oko. Kako da vam objasnim, oni su tada a bogami i sada neko ko se za sve pita, voleli mi to ili ne, odnosno trebalo je da budemo pametniji i mudriji a ne da ratujemo sa njima tj sa celim svetom i nadamo se u Ruse, koji nam realno nisu pomogli ama baš ništa. Ok, nisu ni mogli razumem, ali nisu pomogli i to je tužna istina...
Preporuke:
10
6
36 subota, 28 septembar 2019 15:33
Spiridon
@ itd ili ...
i mislim da će ga ovakve stvari smo opravdati u smislu izdaje, jer ovo je sjajan šlagvort za njega...
U ovakvoj situaciji samo je Vučić - dobitnik, ako se to ne vidi iz aviona, onda stvarno ne znam da li su Dragana i Otadžbina uopšte od kapaciteta za neke druge stvari veće kada se podrazumeva da morate umeti da razmišljate o posledicama pojedinih postupaka za srpske interese i pisanju kojekakvih odgovora da biste se istakli...
Sada ste me već ostavili bez teksta...!?! Znači po vama, a vi me slobodno ispravite, Vučić čita jutros ovaj tekst i kaže sebi...To Dragana, do neba ti hvala jer sad napokon mogu da izdam kako treba!?! Koje crne posledice samo zbog toga što je neko napisao tekst i u njemu rekao istinu onakva kakva ona jeste!? Šta se vama priviđa čoveče božiji, pa je l’ zaista moguće da ste vi baš toliko naivni kada u to verujete. Ne znam ja i dalje pokušavam očajnički da shvatim šta je tačno problem sa ovim tekstom, ali umesto odgovora samo fantazmagorije...
Preporuke:
10
9
37 subota, 28 septembar 2019 16:52
itd ili ... Spiridonu
ne bih više da uzurpiram prostor, a i smara me da objašnjavam - živi bili pa videli! ali pošto se javljam ko nije slučao zanimljiva priča o poreklu Slovena konkretno Srba na RBeograd 2 (preko interneta Spiro šta ćete, makar nije Vikipedija)
http://www.rts.rs/upload/storyBoxFileData/2019/07/23/36713790/kontrap%20sreda%20.mp3

još jedan prof sa BU koji dokazuje arheološkim ostacima kod Knina da su Srbi prisutni još od 4 veka te da je reč o autohtonoj dunavskoj civilizaciju za vas i Pivaša (što rekoste Lepenski vir nema veze sa Srbima) još jedna cigla u zidu što bi Flojdovci pevali.
Preporuke:
11
6
38 subota, 28 septembar 2019 16:55
drago_ca
http://www.nspm.rs/istrazivanja-javnog-mnjenja/srbija-leto-2019-sutiranje-u-praznu-mrezu.html
Preporuke:
2
1
39 subota, 28 septembar 2019 17:01
aleksandar
Znate i Vi, gosn. magični Špirice, da malena Srbija i velika Rusija nisu isto, i da se ne mogu upoređivati. Paralela Vam je neuspela.
Rusija je naprosto država koja u ovom trenutku svog razvoja i situacije u svetu mora imati jakog državnika koji će raditi u korist Rusije i ruskog naroda, i koji će na najbolji mogući način štititi nacionalne interese. Putin to radi vrlo uspešno. To je prilično nesporno i za "zapadnjake", zato ga mrze, ali moraju da ga poštuju, i poštuju ga.
Ne, ne radi se o "vođi-diktatoru", već o državniku svetskog kalibra i formata. Pravom čoveku na pravom mestu, u pravo vreme. Nema tu nikakvog idolopoklonstva, činjenice su da je Rusija od njegovog dolaska na vlast mnogo stabilnija, poštovanija i jača zemlja, narod zadovoljniji, a ni tzv. "demokratije i slobode" ne manjka baš toliko koliko bi Vi to želeli da predstavite. Istina, "gej brakovi" i "nevladine organizacije" nemaju prolaz, vau, baš šteta.
U Srbiji fali državnika, ne vođa, i u vlasti i u opoziciji.
Preporuke:
16
4
40 nedelja, 29 septembar 2019 12:40
Nenad
Trebalo bi napisati nesto i o jednog uzasnoj i gotovo nemogucoj situaciji u kojoj se prosecni srpski birac/glasac nasao. Krenimo od rusenja Milosevica 2000. Realno gledano patriotski glasovi - Kostunicin deo DOS, SRS, SPS i SSJ su tada imali definitivnu vecinu. Kako je to iskoristeno? Secamo se. 2008. DSS/NS, SRS i SPS/PUPS/JS uprkos teskoj artiljeriji od Dinkiceve propagande imaju 126 poslanika i sta se desava? Palma i Dacic se desavaju. 2012. ljudi su glasali za SNS, SPS/PUPS/JS (ovaj put jako patriotski obojenu) i DSS, koji su zajedno mogli formirati vlast. Nikolic je predsednik. Sta se desi? Salto mortale, Nikolic gubi sve poluge vlasti i hapsenjem Miskovica Vucic preuzima javno mnenje i od tada siluje srpsko drustvo iz svih mogucih uglova. I da stvar bude gora, opozicija mu dolazi sa leve umesto sa desne strane. Ne moze se vise ni narod kriviti, toliko je prevara uradjeno srpskom biracu, nisu svi ljudi pomni pratioci politike kao citaoci na ovom portalu. Moramo to da shvatimo.
Preporuke:
6
1
41 nedelja, 29 septembar 2019 15:31
Brue
Shodno nerazumevanju da je ono što je ovaj napisao u stvari u potpunosti onako kako nas Rusi (tj državne strukture Ruske Federacije) vide, napiše se reagovanje za lokalne potrebe. Jer se nema, pred tim istim Rusima, nijedan pravi argument da bi to njihovo viđenje bilo izmenjeno.
A ono "nas" mislim i na državu i na njene kapacitete, i što se tiče svih političkih činilaca.

Na žalost je to tako.
Preporuke:
3
1
42 nedelja, 29 septembar 2019 16:24
oduševljeni Ćirjakovićev tapšač
Aleksandre,

sa Spiridonom se retko u čemu složim, ali vi malo idealizujete Rusiju i njeno vođstvo. Ja isto mislim da tamo mora biti sistem "čvrste ruke" jer bi se sve raspalo, mislim da je Putin uradio dobre stvari po mnogim pitanjima, ali moraju se pojaviti i pripremiti neki novi ljudi, mora se dopustiti neki dijalog, ne sme se kao što Đukanović u CG Srbima radi predstavljati opozicija kao opozicija državi, a ne vlasti.
Preporuke:
1
2
43 nedelja, 29 septembar 2019 23:08
Spiridon
@ itd ili ...
još jedan prof sa BU koji dokazuje arheološkim ostacima kod Knina da su Srbi prisutni još od 4 veka te da je reč o autohtonoj dunavskoj civilizaciju.

Bez potrebe ulazite u raspravu na temu, sa kojom očigledno niste baš na ti. Dakle to nije još jedan profesor, već je to pokojni prof. dr. Đorđe Janković, tako da bih vam od srca preporučio da prvo pročitate tu knjigu tj Srpske gromile. Dakle pod jedan profesor Janković u knjizi ne negira seobu, samo kaže da se jedan manji deo Srba-Slovena doselio u Dalmaciju dva veka ranije, odnosno...
Groblja sa gromilama pružaju više nepoznatih i pouzdanih podataka o istoriji Srba. Od najvećeg je značaja otkrivanje gromila, jer to znači da su Sloveni od početka učestvovali u Velikoj seobi naroda iz IV veka. To takođe znači da su se Srbi sreli sa starosedeocima Dalmacije koji se smatraju za romanizovane Ilire. Put kojim su Srbi došli u Dalmaciju nije određen, a pretpostavlja se da je to zemlja gde su danas Bojki...
Preporuke:
0
8
44 nedelja, 29 septembar 2019 23:42
Predlog
budući da toliko dobro znamo šta u Rusiji valja učiniti i kako bismo to mi da smo na njihoom mestu, ima li načina da sve to najpre uradimo u svojoj kući?

neverovatna arogancija neshvatanja složenosti i istorije bratske države, dok smo mi išli po farmerke u Trst oni su jedva imali pod komunistima hula hopke, kada su se toga najzad oslobodili, krenuli su da stanuju (odabrani) po Londonu i sl. sve su to i naši radili, s tim što je njihova situacija sa gulazima bila bremenitija a imajući u vidu gubitke od 25 mil stanovnika, pronalazim da su kritičari u stvari Rusofobi ili sitne interesdžije koje bi da se rusi bore do zadnje ruske krvi za ono što Srbi ne umeju da urade jer su naselili takođe zapad u nekoliko generacija sa isto tako stečenim novcem kao i oligarsi ruski

nedostatak samokritičnosti u nedostatku komentara frustriranost svojom nesposobnošću projektuje se na nedostatak volje drugih?!? ružno komentatori baš ružno, al Antonić je tako nešto i predvideo, proročki nema šta!
Preporuke:
5
3
45 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:05
aleksandar
Za Ćirinog šaptača.
Ništa ne idealizujem, verovatno me niste dobro razumeli.
Briga me da li je u Rusiji Putin ili neko drugi (može biti bilo ko ko ima kvalitete državnika), samo mi je kao poštovaocu te velike slavjanske zemlje i neobičnog naroda koji su nam u istoriji puno pomogli, i kojima je moja porodica generacijama idealistički naklonjena, stalo da opstanu, da vrate negdašnju slavu, da jačaju i ne popuste pod udarima zapadnjaka.
Zato se nikako ne slažem sa besmislenim propagandističkim ocenama da se radi o "orijentalnoj despotiji".
Ako pominjete "dijalog", ne znam sa kim bi to ruski državnici trebalo da vode "dijalog"? Sa Drugom Rusijom i Navaljnim, zaboga ne, sa takvima nema "dijaloga".
Najzad, dobro ste pomenuli crveni montenegro. Kao što i sami znate, tamošnji "Poglavnik" vlada dugo, dugo, znamo kako, pa mu niko od "zapadnih prijatelja" ne zamera da je "orijentalni despot", već je oduševljeno zaprimljen kao uvaženi član tzv "zapadne demokratske zajednice". Nisu baš gadljivi.
Preporuke:
2
0
46 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:14
Spiridon
@ aleksandar
Rusija je naprosto država koja u ovom trenutku svog razvoja i situacije u svetu mora imati jakog državnika koji će raditi u korist Rusije i ruskog naroda, i koji će na najbolji mogući način štititi nacionalne interese. Putin to radi vrlo uspešno. To je prilično nesporno i za "zapadnjake", zato ga mrze, ali moraju da ga poštuju, i poštuju ga.

Srbija je naprosto država koja u ovom trenutku svog razvoja i situacije u svetu mora imati jakog državnika koji će raditi u korist Srbije i srpskog naroda, i koji će na najbolji mogući način štititi nacionalne interese. Vučić to radi vrlo uspešno. To je prilično nesporno i za "zapadnjake", zato ga mrze, ali moraju da ga poštuju, i poštuju ga...
Ako se ne varam ovo što sam ja napisao je original verzija onoga što prodaju Vučićevi mediji kada je on u pitanju.
Uživajte onda, šta da vam kažem...
Preporuke:
1
1
47 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:22
itd ili ...Spiridonu
Uopšte ne ulazim u raspravu, nađoh sve citirano u najavi emisije Kontrapunkt pa pošto me kao što rekoh ta tema ne interesuje, pomislih možda će vama toliko načitanima na tu temu biti zanimljiva, oko Lepenskog vira naročito.
Preporuke:
2
0
48 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:35
itd ili ...2
RTS Radio BG2 ne zna ali zato sam prof "U PVL piše da su se preci Slovena doselili u Podunavlje posle rušenja Vavilonske kule pod imenom Norci, što je ime Ilira u oblasti današnje Austrije i Slovenije. Od tih Slovena odvajaju se prva plemena, Morava, Česi, Beli Hrvati, Srbi i Korutani. To su sve etnonimi koji nisu u duhu savremenog slovenskog jezika, što ukazuje na njihovu drevnost. Zatim se Sloveni iz Podunavlja iseljavaju zbog nasilja Voloha, znači Rimljana, na Vislu i Dnjepar, gde se prozovu slovenski Poljani, Derevljani, Pomorjani, Severci itd. Dakle reč je o dva vremenska sloja, mlađem iz doba Rimljana, sa savremenim slovenskim etnonimima, vremenski podudarnim sa nastankom zarubinjecke kulture na Dnjepru i pševorske kulture na Visli, i starijem sloju, sa plemenima izdvojenim možda oko jednu-dve hiljade godina pre Hrista
više iz intervjua pok Prof
https://www.carsa.rs/dr-djordje-jankovic-arheolog-koji-otkriva-prevare-sastavljaca-istorije/
Preporuke:
2
0
49 ponedeljak, 30 septembar 2019 11:54
itd ili ... Spiridone mante se Vikipedije već jednom
Oko Pizagejta imate celu hronologiju u sledećim američkim novinama NjuJorkTajms imate link dole sve je počelo od VIKILIKSA i HILARINOG Podeste, ne znam zašto imate potrebu da Trampa tu ubacite kao i demokrate, elem nisu naše novine objavile to o Hilari nego američke, ali vi ne čitate pažljivo i čudno je kako ste arogantno površni

https://www.nytimes.com/interactive/2016/12/10/business/media/pizzagate.html

mante se Vikipedije više! to nije za ozbiljnog čoveka argumentacija!
Preporuke:
3
0
50 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:04
Spiridon
@ itd ili ...Spiridonu

Elem profesor Janković je bio arheolog i napisao je Srpske gromile gde samo pomera doseljavanje i to jedne grupe na dva veka ranije, jer je samo jedno nalazište tzv gromila datovao ranije dok su se sva ostala uklapala u doseljavanje krajem VI veka. Međutim pred sam kraj života on piše Predanja i istorija crkve Srba, gde bukvalno sebi samom skače u usta te priča a da ne prilaže bilo kakav arheološki (novi) dokaz da su Srbi isto što i Iliri. To što se oni nisu sahranjivali kao Srbi sa obredom spaljivanja on objašnjava da su primili hrišćanstvo, za to što nema nikakvih tragova jezika Slovena kod Ilira on kaže da nisu imali ni pismo pa je to sve zato, za imena koja su sasvim drugačija nije rekao ništa, ali je zato izneo teoriju da Sloveni nikada nisu imali svoju pagansku religiju već da su odmah postali hrišćani. Naravno pogađate, u knjizi ima pominjanja NATO-a, zavera kao i globalista ali bukvalno i bez šale. Mada, vama bi to bilo taman po meri, kada nešto bolje razmislim...
Preporuke:
0
3
51 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:23
Spiridon
@ itd ili ...

Inače kada pričate o toj kao drevnosti, pa kao Srbi, Česi itd nemaju uporište u slovenskim jezicima, čisto da vam pomognem da su geneaološka ispitivanja nepobitno utvrdila da na prime 70% najviše tzv Bramanske kaste u Indiji ima isti onaj R1a koji imaju i svi Sloveni, a to su vam direktni potomci onih koji su došli u Indiju pre nekih 4000 godina, pa tamo napisali prve ljudske smislene spise u vidu Veda. Avaj nisu nađeni bilo kakvi pa makar i najmanji tragovi I2a odnosno E1b koji čine oko 50% današnje populacije Srba, kao ni J2, R1b ili I1 koji sa prethodno navedenim čine 85% onoga što su Srbi danas. Tako da prestanite više da Srbe danas koji su nacija stvorena vremenom od različitih plemena da vraćate dve hiljade godina unazad da bi se vi osećali bolje, jer ste deo nečega starog i prastarog. Inače čisto da vam pomognem, bukvalno svi narodi okolo imaju svoje kvazi-istorije u kojima na jako sličan način dokazuju neku svoju veličinu koju su neki zlotvori zaverom sakrili...
Preporuke:
0
4
52 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:25
aleksandar
Njet ili nou, gosn. magični Špirice.
Kao što već rekoh, Vaša zajedljiva paralela je neuspela, primitivno cinična, pomalo dečije infantilna, i ne služi Vašoj intelektualnoj časti da se njome koristite. No, šta da se radi, besmislica koju ste napisali u svojoj umišljenosti najviše govori ponajpre o Vama.
Gospodar je prešao Rubikon i sprema se da izvrši najveću izdaju u istoriji srpskog naroda, uporedivu jedino sa izdajom rukovodećih srpskih komunista koji su ulagujući se Titu dopustili raspravčavanje Srbije na pokrajine, rasprarčavanje srpskog korpusa na nove "nacije" i formiranje "velike NDH" u granicama koje joj ni po čemu ne pripadaju, posebno nakon izvršenog najkrvavijeg genocida u istoriji čovečanstva. Kome Vi to spočitavate Vođu?
Imputirati meni i drugim iskrenim srpskim nacionalistima ono što ste trućnuli u svom neuspelom komentaru, "idolopoklonstvo Vođi" i slične bedastoće, paaa, kako da Vam kažem, nije dostojno rasprave.
Nevaljali obešenjak Špirica, no no.
Preporuke:
5
0
53 ponedeljak, 30 septembar 2019 12:59
Spiridon
@ aleksandar

Tja, nisam ni sumnjao da će svetski šampioni svake hipokrizije u vidu patriJotskog internet korpusa odbiti sa indignacijom nepobitne činjenice a sve sa čuvenom parolom Quod licet Iovi, non licet bovi, mada bih ja imao štošta da kažem tu temu mislim ko mu u toj priči sve dođu ti bovi tj ne dativ jednine već množine odnosno bobus. Elem, da se mi vratimo temi, dakle to da je Gospodar prešao Rubikon i sprema se da izvrši najveću izdaju u istoriji srpskog naroda, ja znam još dok je vaša malenkost kod pokojnog novinara u civilu još verovala u njega kao novog mesiju, jer ih pokojni majstor za presipanje iz šupljeg u prazno gasirao za sve pare a naivne patriJote mu verovale, samo sam tada ako se ne varam ja bio izdajnik jer za razliku od vas genija za geostraktiku nisam verovao u te njegove fantazmagorije. Tako da, ne znam šta da vam kaže šjor Aleksandre, već sa se žalite u Rusiju pošto oni veruju u Gospodara, kažu to je čovek na pravom mestu a posebno za njihove interese...
Preporuke:
0
2
54 ponedeljak, 30 septembar 2019 17:22
aleksandar
Dobri visokopočitajeni Špirice, mnogo, mnogo grešite. Ali nemam volje da Vas razuveravam u Vašoj jedinstvenosti, neponovljivosti i uzvišenosti. Da ste dovoljno dugo na ovom sajtu (kao što niste), naleteli biste na moje komentare šta sam mislio i pisao o prevrnutim Tomi i Vučiću još davne 2009. i 2010. godine, poglavito u kolumnama Antonića i Vukadinovića.
Nije dobro biti glup, ali nije dobro biti ni isuviše "prepametan", samouveren bez pokrića i gord kao što je Vaša malenkost (ili velikost). Ume da zamrači vidike. Generalizujete i lepite etikete a da ništa ne znate o ljudima sa kojima vodite dijalog.
No dobro česnjejši Špirice, dosvidanja od Vašeg odanog duraka, bovisa i patriJote.
Ostajte zbogom.
Preporuke:
2
0
55 utorak, 01 oktobar 2019 11:55
Spiridon
@ aleksandar
Dobri visokopočitajeni Špirice, mnogo, mnogo grešite. Ali nemam volje da Vas razuveravam u Vašoj jedinstvenosti, neponovljivosti i uzvišenosti. Da ste dovoljno dugo na ovom sajtu (kao što niste), naleteli biste na moje komentare šta sam mislio i pisao o prevrnutim Tomi i Vučiću još davne 2009. i 2010. godine, poglavito u kolumnama Antonića i Vukadinovića.

Tja, čast mi je uzvratiti imenom samo za razliku od vas ja nisam jedno pisao na NSPM-u a drugo kod pokojnog novinara u civilu, odnosno kada se tamo pokrenula programska akcija zvana Topli zec za “žutog” Vukadinovića koji se usudio da napadne Tomu i Vučića, nešto se ne sećam da je iko sem moje malenkosti digao svoj glas protivu tih lagarija. Tako da znamo se šjor Aco mi jako dobro, ili može biti ima još neki aleksandar, malo slovo a, koji kao da vam je brat blizanac po stavovima a koji je kod doajena naprdnjačkog spinovanja napadao svakog onog ko bi se usudio da mu oponira...
Preporuke:
0
3
56 utorak, 01 oktobar 2019 20:18
aleksandar
Blage veze nemam o čemu pričate. Nisam siguran ni da Vi tačno znate o čemu pričate. U životu na internetu nisam ništa pisao osim na ovom sajtu i veoma, veoma retko na B 92 sajtu, da oponiram drugosrbijancima kada me baš iznerviraju.
Tako da se ne znamo.
Špirice, ozbiljno se brinem za Vas sada. Tek sad mi je jasan razlog nekih Vaših Čvorovićevskih uobičajenih floskula i nepodopština koje besomučno ponavljate.
Nemam razloga da Vas lažem. Kako gođ, verujte ili ne.
Preporuke:
2
0
57 sreda, 02 oktobar 2019 09:07
Spiridon
@ aleksandar
Blage veze nemam o čemu pričate. Nisam siguran ni da Vi tačno znate o čemu pričate.

Zanimljivo baš, znači onda da častite jer ste imali tj imate i sada verovatno negde svog batu internet bliznova, sa potpuno istim malo slovo a nadimkom i potpuno istim stavovima. Mada, kada nešto bolje razmislim taj patriJotski tetrapak ume zaista da liči kao jaje jajetu, jer i onako i ovako svi do jednog samo kopi-pejst prepisujete svoju kupljenu pamet, pa su vam i argumenti uvek jedni te isti. Zliotizam vam je već više urođena kategorija, odnosno bolje reći stečena jer vas je kao glinu sve do jednog oblikovala rahmetli Slobe propaganda, zvana al’ volim da mrzim i sve je to jedna velika i misteriozna CiJa-Masoni-Vatikan-Soroš zavera...
Preporuke:
0
1
58 četvrtak, 03 oktobar 2019 13:00
lana
Ovaj tekst vise ide na adresu glasaca SNS koji veruju i dalje da je Vucic rusofil i patriota..
Preporuke:
0
0
59 subota, 05 oktobar 2019 00:03
Slavomir Srpski
Sve sto je Dragana odgovorila je tacno, ali je upereno na pogresnu adresu, jer ovaj Doktor istoricar na vaznom institutu Rusije samo zakasnelo brani delo Putina. Nemojte da mi kazete da su reci ovog strucnjaka (koji i te kako DOBRO poznaje stvari u Srbiji) ipak mnogo manje od DELA Predsednika Putina koji je vec koji mesec ranije odlikovao Vucica najvisim Nevskim ordenom !

Da citiram napadnutog Nikitu:
"Najvažnije dostignuće Aleksandra Vučića za mene (citaj "Putina") je u tome što je tokom njegove vladavine rusofilstvo u Srbiji postalo mejnstrim. Kritika Rusije i Vladimira Putina u Srbiji je danas jednaka političkom samoubistvu."

Sasvim jasno izbija da je on zastupnik Putinove licnosti i da sada brani njegovo ordenje dato Vucicu.
Zasto ovako napadati glasogovornika Predsednika Rusije, a ne glavnu licnost?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner