петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Отворено писмо српским пријатељима - Српска опозиција је само реберендирана прозападна Демократска странка, не могу да верујем том „савезу бивших“

Kоментари (110) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 27 септембар 2019 01:36
Спиридон
Надам се само да сада неће бити оног тако типичног превођења са српског на српски, односно ма Бондарјев је хтео да каже нешто друго, није он хвалио Вучића већ му је овим послао тајну поруку да се пази шта ради. Тја, онемех причајући како стоје ствари када су Русија и Вучић у питању, али воле патриЈоте и кремљољуБци да верују у бајке, то јест џаба глувима шапутати и ћоравима намигивати. Као што сам рекао и у коментару на прошли текст истог аутора о лутањима руске политике на Балкану, трагикомично је колико неко ко је са руске стране испред Руског института за стратешка истраживања (РИСИ) задужен за ово подручје, тако трагикомично наивно не разуме неке основне поставке око српског друштва. Руси су очигледно задовољни да се њихови филмови приказују у биоскопима, а ко је заиста Вучић их реално заболе брига, јер еј научио је руски а и деца му иду у школу при руској амбасади. Тја научио је Вучић и немачки, Вебера најштовише обожава а у протестантизам се куне... Шта траже то ће и добити...
Препоруке:
199
225
2 петак, 27 септембар 2019 03:50
Наизглед све је логично али нажалост кратковидо чак и ако се гледа са искључиво руског становишта. Ево и зашто. Никада не вреди веровати ономе ко као Вучић седи на више столица. Већина ствари о којима прича Бондарјев су привид - лажно русофилство срачунато на то да завара подједнако и Русе и онај русофилски део СНСа.
Суштина је да се под тим покровом одиграва невиђена либерално лоповска пљачка Србије, граде аутопутеви за НАТО од Албаније до Бугарске, Србија убрзано празни што све не може никако бити у дугорочном интересу Русије. Онај ко је пројектовао Вучића и политику коју води итекако је знао шта ради.
Ако Вучић под руским покривачем опосли Косово за окупаторе то ће дугорочно срушити Србију и гурнути је у НАТО. Ако је то у руском интересу само нека наставе са безусловном подршком Вучићу.
Ако међутим иоле имају мозга обуздаће га у његовој дефакто издаји али се у то нажалост не треба поуздати.
Остаје факат непостојање смисленије политике опозиције према Русији али ни то не чуди.
Препоруке:
112
6
3 петак, 27 септембар 2019 05:07
У се и у своје кљусе
Пријатељи?! Ма далеко вам бре лепа кућа. Причате о пругама, о гасоводу... Па ко ће то да плати него Србија. МиГ-ове којима је истекао пројектовани век употребе сте нам поклонили јер ћете на њима зарадити кроз ремонт, делове и модернизацију иначе би их могли само отписати.

Колико јуче, на примопредаји војних хеликоптера се ваш амбасадор лиже са Хрватима и нуди даљу сарадњу, као што сте лепо сарађивали и у ратовима 90-их када нама нисте хтели да испоручите купљене Ми-24, или што нам до дана данашњег са ремонта нисте вратили хеликоптере Ка-25.

Чак и на симболичкој равни шта сте ви то урадили за јачање блискости? Тако што вам Сбербанка и НИС послују са латиничним логотипом?! Шта више НИС-ов сајт има домен .eu.

Дакле, пустите ви причу о пријатељству, братству, православљу... Вас као и оне сатрапе са запада занимају само паре које можете извући од ове напаћене шаке јада што је преостало од српског народа.

Како радили, тако вам Бог помогао.
Препоруке:
106
27
4 петак, 27 септембар 2019 06:33
Ненад Пиваш
Не знам да ли ми је више жао Руса са овако бедним аналитичким способностима или нас Срба који трпимо због те њихове политике. Ја, без обзира што сам и мање образован и приметно млађи од аутора текста, ипак памтим да је у време тог Тадића финализована продаја НИС-а Русима по за њих изразито повољној цени, без обзира што је у власти био Динкић који се противио. Памтим и да је за време тог истог Тадића договорен и формиран Српско-руски хуманитарни центар у Нишу. Такође памтим да је Јеремић као министар спољних послова имао само лепе речи за Русију, због чега је, између осталог, био прилично омрзнут од стране другосрбијанаца. Оно што не памтим, а нека ме слободно исправе ако грешим, је то да је у Србији ико икада УХАПШЕН због русофилије?! Но у чему је ствар? У томе што тај претходни режим није имао таблоидну машинерију која је сваки споразум са Русима, какви се иначе склапају са свим државама, представљала као потез Србије који ће пољуљати цео НАТО и Вол Стрит...
Препоруке:
116
11
5 петак, 27 септембар 2019 06:35
Ненад Пиваш
...док напредњаци сваки од таквих споразума експлоатишу до крајњих граница и захваљујући њима чувају патриотски ореол у очима радикалских лумпенпролетера. Но проблем је што ти безвредни симулакруму успевају да очарају не само ниже слојеве у Србији, већ и оно најпаметније што Русија има да да. Да је овај Рус интелектуално поштен могао је да се сети и Санде Рашковић Ивић, функционерке Јеремићеве странке, која је посетила Крим и признала га за део Русије. Али очигледно је много важније у коју школу иде Вучићева ћерка. Али добро, можда и ја превише очекујем од некога ко верује да страни туристи долазе у нашу престоницу да би видели Београд на води и светлећу фонтану на Славији. Оно јесте, грешка може да се догоди и најпаметнијим људима, али већ сте у Црној Гори безусловно веровали једном човеку који вас је разочарао.
Препоруке:
109
11
6 петак, 27 септембар 2019 06:45
Нимало разочарани
Све је ово тачно што Никита говори из простог разлога јер Русија није светска сила већ регионална силица која би да изиграва велику силу.Шта Руссија извози гас нафту ,нешто оружја и људе високостручне.Да није узела Крим и интервенисала у Сирији нико је не би зарезивао за суву шљиву.У Русију недостаје пре свега свести и жеље да буду сила.Из те перспективе и Вучић је добар ,као што је и Мило био добар.ако се Вучић променио зашто се и део опозиције не би променио.Русија 2008 и 2019 и Вучић 2008 и 2019 нису исто па што би и Ћилас рецимо био исто.А то што му дете иде и учи руски па учи и енглески ,ми би рекли да се Власи не досете .Да видимо где ће студирати.Један клептократски режим одлично разуме други.Добро је што је ово написао госпшодин Бондарјев.Да се не праве тоше сутра кад им Србија тихо уће у НАТО све кунучи се у Русију како ћемо растурити НАТО.Добро да нам отворе очи .Сад разумем зашто се не прима покрет Отаџбина са космета у Руску амбасаду.Путу игумане и не брини за манастир.
Препоруке:
83
17
7 петак, 27 септембар 2019 06:51
Sbo
До сада сам се питао како је Черна Гора ушла у NATO. Поред оваквих руских стручњака то ми више није енигма.
Препоруке:
125
5
8 петак, 27 септембар 2019 07:06
Ivan
Naivni Nikita...

Aleksandra su napravili i kontrolišu isti oni koji su stvorili pa oborili DS.
On je novac za izbore uzimao u Parizu od Mila i Caneta a ne u Moskvi.
Samo posmatrajte kako se kroz “rešavanje kosovskog pitanja” Rusija trajno čisti iz Srbije isto onako kako je očišćena iz Grčke, Kosova, Makedonije, Bosne, Crne Gore..

Srećom pa izjava Lavrova od juče nam govori da u ovu priču niko ne veruje u Moskvi.
Препоруке:
73
5
9 петак, 27 септембар 2019 07:48
наравоучение
Кремљовски трговци су се некад клели и у Тита.
Препоруке:
64
9
10 петак, 27 септембар 2019 08:03
Bole
Neka se gospodin pdseti M.Djukanovica i malo porazmisli.Za pametnog sasvim dovoljno.
Препоруке:
88
4
11 петак, 27 септембар 2019 08:38
Спиридон
@ Aх
Већина ствари о којима прича Бондарјев су привид - лажно русофилство срачунато на то да завара подједнако и Русе и онај русофилски део СНСа

Ту игру за СНС бирачко тело сам приметио од првог дана. После тога је било довољно било сабрати два и два када су управо исти ови Факти где је овај текст и објављен, па да све постане јасно одакле и код Руса ветар дува, јер Факти за оне који не знају имају своја издања и за Бугарску или Украјину на пример, тј Руси стоје иза њега и сајт пропагира њихове ставове. Исто важи за било коју руску медијску испоставу, почевши Спутњика па на даље. На сваке демонстрације против Вучића, одмах је кренула тамо нека фантазмагорична ЦиЈа-Сорош ништа није случајно завера. Нажалост али заиста нажалост, те глупости које су они продавали нису биле намењене СНС бирачком телу, јер они читају Информер, већ управо људима који себе виде као русофилне патриоте. Као што рекох, што траже то ће и добити а ако су толико наивни њихов проблем али заиста...
Препоруке:
58
7
12 петак, 27 септембар 2019 08:45
Бране
Никита Бондарјев..."Отворено писмо српским пријатељима..."

Вучић је политичар превртљивац, Блер и екипа империје осмишљено подржавају либералне гњиде у Србији, лопурде, паразите,олош и багру.Империја пљачка српске ресурсе, либералне гњиде подржавају, институције државе блокиране, народ осиротео и живи у лутању, слуђен гебелсовштином...

Промена система и промена власти, болесне власти у Србији, за опоравак и опстанак државе Србије.

Пријатељу Никита, држава треба народу...Русија је држава...и ту је разлика.Пет ратова је Србија водила у 20. веку да створи државу, "цивилизовани" Запад спроводи и за сада успева...
Препоруке:
52
3
13 петак, 27 септембар 2019 08:51
Антоније
Господин рече да на ситуацију у Србији мора да гледа из руске перспективе. Добро би било да на ситуацију у Русији почне да гледа из руске перспективе. Онда би видео да Руси једини на простору бившег Совјетског Савеза немају националну државу, да су претрпели геноцид у Чеченији и ширем простору Кавказа, да се они коју си их истребљивали (Кадиров&co) бахате са парама које се отимају од руских пореских обвезника а да се Чечени и остали кавкасци иживаљавају над Руском народом широм Русије,видео би терор који Руси трпе у републици Туви и осталим републикама које су комунисти створили да би осакатили Руски народ а велики препородитељ Путин није нашао за сходно да их укине него их још и ојачава, видео би Лењина како се кези са сваког сеоског трга, видео би демографску катаклизму Руског народа док се финансира муслиманска демографска експлозија...... и још много тога. Док Руси не завладају у Русији не можемо ми Срби очекивати неку искрену братску помоћ одатле у стилу НиколајаII.
Препоруке:
65
9
14 петак, 27 септембар 2019 09:00
Заваривач
Набројао си све које не би подржао али ни једном речју ниси споменуо оне које би ето за разлику од њих подржао ?! Какво окретање главе од Русофила и њихових покрета у Србији ?!! Али добро видимо да Вам Вучић ваља .. није ни чудо што су вам јенкији дошли на 600 км од Москве ..
Препоруке:
72
5
15 петак, 27 септембар 2019 09:04
Р.Ф.Ф.
Катастрофално, плитко и наивно размишљање. Да ли сте свесни да због разних испада (орден, примање у постеу пред изборе исл.) губите искрену подршку у народу?Када то неповерење пређе критичну тачку, ничим се неће моћи повратити.
Препоруке:
87
5
16 петак, 27 септембар 2019 09:09
Madjarska
se potrudila oko uniformi (Gandiju je gardista razbio pusku o glavu, da sam na mestu Putinovog obezbedjenja ne bih dozvolio sablje u blizini :)))Ne znam zasto mi forsiramo ove uniforme, posebno kape, koje nemaju nikakve veze sa srpskom tradicijom.Sto se tice opozicije, da je DS, jeste, ali je i SNS preuzeo sve od DS, ukljucujuci i retoriku o povratku u proslost kao i SuNATOvceve naocare sa kojima i pocinje Vucicev uspon:)))Kada Vucic "resi" problem KiM, ostace Rusija da se slika sa "Kosovskim presedanom" i bice u jos goroj poziciji nego danas.Sto se tice kupovine "velikih kolicina naoruzanja" u vidu cetiri helikoptera, ima Vucic da kupi jos cetiri samo da "resi" problem KiM.Ne pretpostaviti da je Vucic ucenjen od Zapada zbog devedesetih znaci zaista biti slep!Utisak je da mnogi ruski drzavni sluzbenici u Srbiji rade kao privatnici i da zbog njihove korumpiranosti Rusija ima slab uvid u srpsku realnost.
Препоруке:
55
3
17 петак, 27 септембар 2019 09:22
пензионер Цвико,
Мени је ово чудно. Писмо је стигло одмах по обраћању "Отаџбине" руском амбасадору Харченку у Београду. Да ли је то писмо у недостатку времена да се напише текст, (који можда није ни био циљ) нека замена за Харченков одговор? Да ли је ово писмо стварање простора за одговор, опипавање пулса пре него Харченко одговори?
Препоруке:
69
6
18 петак, 27 септембар 2019 09:27
creol
Nema ovaj tekst veze sa Rusijom, ni sa Srbijom. Zgodni su za brzo citanje ovi naruceni tekstovi.
Препоруке:
26
14
19 петак, 27 септембар 2019 09:27
Конобар
Поштовани Никита...отвореним писмом отволи сте очи читачу и...нема ту шта ни да се дода ни да се одузме.

Има питање: Србија је под шапом империје, окупациона управа ради више од три смене дневно - како се спашавати? Народ осиротео, остарио,слуђен гебелсовштином."Док је вратова биће јармова..." како када сјаше мурта да не узјаше курта када злотвор Запада за долар купује све? Да би пљачкао...да би пљачкали...
Препоруке:
52
3
20 петак, 27 септембар 2019 09:28
Спиридон
@ Антоније
Добро би било да на ситуацију у Русији почне да гледа из руске перспективе...
да су претрпели геноцид у Чеченији и ширем простору Кавказа,

Надам се само да знате како буквално ниједног Руса на Кавказу практично и није било све до почетка 19. века, односно да су освајање Кавказа почели око 1800-те, те да је оно што се десило са аутохтоним становништвом најсличније судбини америчких индијанаца. Наиме око 1828 године је почео оружани отпор руској окупацији по вођством накшибендијског тариката и легендарног Имама Шамила који је и данас у Чеченији њихов највећи народни јунак и херој из прошлости. Руси тек две и по деценије после тј 1864 године коначно освајају Кавказ. Процењује се да је сваки четврти становник Кавказа протеран тј негде око милион људи, односно да је њих око сто хиљада покрштено у деветнаестом веку. Тако да ретко шта почиње тек тако ето без разлога и јуче...
Препоруке:
15
33
21 петак, 27 септембар 2019 09:43
ЗР
Добро је да НСПМ објављује ове текстове.
Већ сам написао коментару на другу вест да је невероватно колико руски "експерти" не познају овдашње прилике. Зато се ни не треба чудити њиховој спољној политици која не иде даље од шлихтања актуелним властодршцима. Зато ми Срби морамо скинути ружичасте наочари у гледању на Русију и схватити да се једно можемо ослонити сами на себе.
Препоруке:
61
7
22 петак, 27 септембар 2019 09:53
Sloboda mišljenja na NSPM
Meni lično kod portala NSPM se sviđa što dopušta slobodu mišljenja, da se čuje različito mišljenje.
Препоруке:
36
5
23 петак, 27 септембар 2019 10:04
xa,xa!
@odgovor svima

Ljutite se na Rusa zato što mu je stalo više do Rusije nego do Srbije? Pa sa kojim pravom? Ljutite se što čovek primećuje da je opozicija rebrendirani DS, što vi za svo ovo vreme niste hteli da vidite? Ljutite se na nas koji nikad nismo bili za Vučića, ali za koje vi i vasa opozicija niste prihvatljivi ni u najgorem snu. Pa i vi da ste na Putinovom mestu, pre biste podržali lažnog rusofila nego antirusofila, i tu nemate šta vi da se bunite. I još kao pretite "dobićete šta ste tražili", pa vi ljudi pojma nemate ako mislite da je Srbija toliko baš važna Rusiji, posebno sad bez Crne Gore. Vi stvarno mislite da je Srbija Rusiji toliko strateški važna, pa oni ni za Odesu ne bi ratovali gde živi njihov narod
Препоруке:
38
28
24 петак, 27 септембар 2019 10:21
Србин
Сам наслов показује да текстописац НЕ РАЗУМЕ СИТУАЦИЈУ У СРБИЈУ, НИТИ ТУ СИТУАЦИЈУ ПОЗНАЈЕ.
Практично,оних који се не слажу са Вучићевом политиком и стањем у које је Вучић довео Србију где је потпуно одсуство права и МОРАЛА, таквих има око 80%. То што Вучић добија некакве проценте на изборима је друга и дуга прича, а, изгледа, о томе писац и они у чије има одговара не желе да знају.
Како ми можемо бити пријатељи када подржаваш Вучића који је бар пола Срба у Србији ставио у положај робова, обесправљених над којим виси свакодневна претња и стварност да ће бити на разне начине кажњени.
Ја волим Русију више од тебе,Никита Бондарјев,јер Србије без Русије нема нити је може бити.
Шта и ко може бити алтернатива Вучићевом уништавању Србије, ако то у овим условима није СзС? Можда има "брендираних" али су у тешкој мањини. КОМЕ ДА СЕ ПРИКЛОНЕ БОРЦИ СА КОСОВА, РИСТИЋ И ДРУГИ? НЕЋЕ ВАЉДА ВУЧИЋУ КОЈИ ЈЕ ИЗДАО И ПРОДАО КОСОВО И МЕТОХИЈУ, И САДА ПРИПРЕМА УСЛОВЕ ЗА "БЕЗБОЛАН" ПОТПИС
Препоруке:
45
7
25 петак, 27 септембар 2019 10:34
бивши Београђанин
@Спиридон
Надам се само да сада неће бити оног тако типичног превођења са српског на српски, односно ма Бондарјев је хтео да каже нешто друго, није он хвалио Вучића већ му је овим послао тајну поруку да се пази шта ради.


Не "друже", откачио нас је опуштено без увијања, превод није потребан, а ви што у Прањанима чекате "западне пријатеље" да вам милостиво баце мрвице, ништа интелигентнији нисте од ових што чекају Путина и С300 већ 20 година.
Препоруке:
52
5
26 петак, 27 септембар 2019 10:37
Tarabuc
To što Rusi svoju politiku sprovode sa svojim interesima to je ok. To da je vlast i opozicija prozapadna i to je ok. To što Rusi navodno brinu o običnom Srbinu i to je ok. Samo što je stvarnost drugačija. Kod naroda se sve više osipa poverenje u Rusku državu i shvaća da od braće Rusa nemože očekivati ništa,što je i dobro nisu Rusi dužni da brinu o nama. Rusofili gube zalet priča im postaje kontradiktorna,polako uvidjaju gde leži zec da osim oligarhije koja pravi za sebe unosne poslove boranija od toga nema ništa osim štete. Razlika izmedju zapadnog i Ruskog kapitaliste u Srbiji nema. I jedni i drugi crpe Srpsko rudno bogastvo za dz. Kako u Srbija bude sve više tonula tako će rulja shvatiti da od Rusa a i nikog u svetu nemožeš računati sem na sebe.
Препоруке:
50
7
27 петак, 27 септембар 2019 11:02
пензионер Цвико,
Ако погледамо ширину фронта којег је запад развио од Африке до Азије, видећемо да је Сирија стратешка тачка, која кочи све, због које је тренутно умањен стратешки значај Балкана а сим тим и Србије. Вучић говори о Балканској федерацији. Ништа од тога. Ватра и вода не иду заједно. У коментару писма "Отаџбина"-Харченко, написао сам да се морамо поуздати "усе и у своје кљусе, те да од Руса не тражимо да буду Већи Срби од Срба. Јадно је то наше кљусе обзиром на то колико смо несложни чак и кад су у питању егистенцијалне ствари. То је наш проблем. Имамо огромну енергију али распарчану. Они који призивају Русе признају да су немоћни. Никако да схвате да у политици нема пријатеља већ само ИНТЕРЕС. Према томе морамо наћи заједнички именитељ како би кренули напред у слободу. А што се тиче брендираних и небредираних, разлика између њих је у негацији "НЕ". У свему осталом су исти. Заборавимо их, лустрирајмо их. БОЈКОТ да би наше "усе ..." стало на своје ноге...
Препоруке:
24
6
28 петак, 27 септембар 2019 11:08
итд или ...
искрено мени је мало инфантилно тражити од некога да вам уређује стање у вашем дому, или сте одрасли или вам треба тутор?! мени то говори о незрелости ослањања да неко други уради посао који је ваш и који само ви можете а и треба само ви да одрадите, ово ослањање на другог ми је бежање од сопствене одговорности, бежање од одговорности да ме неко убеђује да је Сергеј решење за ишта? ни за шта није! или екипа која је била на власти? као и ова екипа која је била на власти са Слобом па се вратила?! како суверенисти пишу икоме да реши њихов аутохтоно наш проблем зар то није издаја концепта суверености?! оно што је коментаторе јако изнервирало је то што, на жалост, оно што је овде речено је тачно и што се односи на опозицију, већ смо једном видели шта и ко су они, да ли су стварно једини и они и ови или има трећих? који нису били ни овде ни онде, наравно да има, али им ни једни ни други не дају да уђу у политички ринг, јер замишљена је одавно Србија да се као и САД клацка између 2 зла
Препоруке:
23
5
29 петак, 27 септембар 2019 11:34
Gordana
Iz dubine duse sam rusofil, ali isto toliko smatram da je Vucic poguban za Srbiju i srpski narod, o Kosovu, privredi, pljacki resursa, ucescu u kolonijalizaciji Srbije od strane zapada,... i da ne govorimo.

Verujem da sve ove nase komentare, niti cete procitati, a jos manje uvaziti. Ipak, duboko sam iznenadjena tolikom povrsnoscu i nepoznavanjem sustine problema u Srbiji.Ocekivali smo svi mnogo vise, i daleko ozbiljnije poznavanje nasih prilika, od ruskog analiticara specijaliste za ove prostore.

Predlazem Vam, dragi Nikita, da se ozbiljno upoznate sa situacijom, sobzirom na duznost koje sta se prihvatili, a u tome ce vam, sigurna sam , MNOGO POMOCI OZBILJAN RAZGOVOR I ANALIZA SITUACIJE SA (kako ste naveli) VASIM PRIJATELJEM NOGOM, KAO I MNOGIM INTELEKTUALCIMA KOJI NEMAJU NIKAKVIH MOGUCNOSTI DA SE OGLASE U VUCICEVOJ SRBIJI. Sigurna sam da ce vam to razjasniti mnoge stvari.
Препоруке:
43
5
30 петак, 27 септембар 2019 11:41
Спиридон
@ Конобар
Поштовани Никита...отвореним писмом отволи сте очи читачу и...нема ту шта ни да се дода ни да се одузме.

Има питање: Србија је под шапом империје, окупациона управа ради више од три смене дневно - како се спашавати?

Просто побратиме, гледај у биоскопима руске филмове, информиши се на Фактима и на Спутњику, када опет дође Путин изађи да му машеш, и што је најбитније никако ни на који начин не чини ништа што би Вучићу могло да нашкоди. Дакле, немој да те је гуја шарка ујела, да си излазио на тамо неке демонстрације јер то су све сорошевци, слушај патријарха јер његова се не пориче, као и све оне паметне људе који кажу да су аутошовинисти највећи од свих проблема а не Вучић и његова власт. Ех да, покушај некако да заволиш Вучића ако икако можеш, мислим замисли то као да се враћаш бившој девојци, јер знаш како се каже да је подгрејана сарма најукуснија...
Препоруке:
23
18
31 петак, 27 септембар 2019 11:52
xa, xa!
@još jedan odgovor svima

(uživam u minusima razočaranih rusofila i amerikanofila)

Vidim da ljudi ovde tvrde kako on "ne poznaje situaciju u Srbiji". A da li vi poznajete ruske namere i interese? Šta njega briga za "situaciju u Srbiji", on gleda interes svoje zemlje, njemu je dovoljno da NIS niko ne dira, i da Srbija ne uđe u NATO, mada, da Srbija sutra uđe u NATO, prežalili bi nas za 2 dana, eto koliko smo "značajni". Srbija ima simboličan značaj za Rusiju, otuda se sve svodi na neke performanse, tribine, koncerte. Bondarjev savršeno poznaje situaciju, i gleda racionalno, kako biste i vi gledali da ste Rus, a to znači prvo gleda svoje interese.
Препоруке:
17
15
32 петак, 27 септембар 2019 11:54
Драган Р
@xa,xa! 1
Нико разуман не може да се љути што један Рус стране државнике процењује искључиво на основу тога да ли су они добри за Русију или нису. Проблем је у томе што готово сви из Русије, почев од самог државног врха па наниже, свесно или несвесно, то чине врло површно, наивно и рекао бих чак врло неодговорно. Тачно је све што је Бондарјев написао о односу према Русији у Србији пре и након доласка Вучића на власт. Али то што је Вучић увео у јавни дискурс Србије (величање Русије) је само шарени папир у који је упаковано оно што је важно а о чему Бондарјев није написао ни једну једину реч. Једина два озбиљна посла које је Русија склопила са Србијом и од којих је могла да има и економске и политичке користи (куповина НИС-а и формирање српско-руског хуманитарног центра у Нишу) су договорена у време власти Бориса Тадића. Од када је Вучић на власти не само да са Русијом није склопљен ни један једини велики и стратешки важан посао, већ се очигледно бојкотује и гаси центар у Нишу.
Препоруке:
46
4
33 петак, 27 септембар 2019 12:11
итд или ...2
реално људи то што прича о 5 октобру у смислу односа према Русији је било тачно, иако су нас бомбардовали у знак "захвалности" за 5 октобар американци су седели од генералштаба до по једног два у сваком министарству, русију поменути била је анатема, дакле са нама се не разговара о нашој судбини, о нашој судбини се решава на релацији САД и РФ а то је чип, дакле то није добра позиција за нас, овакав текст само нас освешћује и показује нам право стање ствари, да свако има да брине о себи јер су бремените све земље а нарочито Русија под наподом фронталним, да би јој се залагање за Србију могло само саму матушку ослабити (слично како су Енглези били замислили да се нацисти концентришу на Србију па их Кнез Павле спречио да би они потом спровели у дело свој план и своје нац интересе 27 март), Русија је под великом паљбом а још се није уздигла, на свим фронтовима је кецају од Украјине до санкција до УН и неиздавања виза, морамо се ми сами издићи, ојачати, узети своју судбину у своје руке,каоРФ
Препоруке:
21
7
34 петак, 27 септембар 2019 12:23
Драган Р
@xa,xa! 2
Најважније од свега је то што је Вучић на путу да врло брзо заврши оно што нити једна претходна власт у Србији није смела ни да помисли да уради и што је за Русију тежак геополитички пораз. Наравно, говорим о проширењу НАТО на читав регион тзв Западног Балкана. Након уласка Македоније ван НАТО су остале само државе где се Срби питају, а признањем "Косова" и дисциплиновањем (читај развлашћивањем, а кроз неко време и укидањем) Републике Српске, што Вучић увелико опошљава, следи учлањење у НАТО и "Косова" и БиХ, а одмах иза тога и Србије јер забога "Србија не сме да буде пусто и изоловано острво". Вучић је тај који дефинитивно и за дуго протерује Русију са Балкана и ко то не види заиста има проблем са здравим расуђивањем. Што је најжалосније ( и за нас и за Русе) он то и не крије. Брнабић је ту скоро отворено изјавила да ће решењем проблема КиМ (читај признањем) Србија много мање зависити од Русије.
Препоруке:
33
4
35 петак, 27 септембар 2019 12:26
итд или ...3
Ја бар тако схватам руску поруку да ће прихватити све за шта се Србија договори, то је у преводу, бавите се ви својим стварима а ми ћемо подржати оно за шта мислите да је ваш интерес! Сасвим ок! не видим у чему је проблем, или је сајт НСПМ пун клинаца од 40 што живе са мамом и татом и очекују да они за њих раде или ујак, ил стриц, који су наводно богати а и родитељи и ујак (богати) имају своје вееелике главобоље јер просто такав је живот. Ипак ваља одрасти! као да смо се навикли да будемо колонија па би решавали све у тој матрици! ЛОШЕ!
Препоруке:
13
9
36 петак, 27 септембар 2019 12:35
Бојан, Приштина
Овај мора да је завршио неки московски Мегатренд с обзиром на аргументацију коју нам овде шатро елаборира.

Чуј, искључили им микрофоне и сличне глупости?

Па ето није било прорускије земље од Црне Горе, оно шта је Ђукановић пружио Русима и њиховим олигарсима неће им пружити нико - па их је намагарчио као последње клипане, да то себи неби ни Џибути дозволио а не једна Русија увек(до сад) велика, највећа.

Не морамо се шлихтати западу, али се од Русије морамо дистанцирати, гарантујем да би нас запад далеко мање малтретирао.

ПС Живео Мило Ђукановић и свака му част како је махерски Русе направио кретенима.
Препоруке:
26
29
37 петак, 27 септембар 2019 12:44
Драган Р
xa,xa! 3
Кључно је питање да ли оно што сам написао у претходна два коментара Руси заиста не виде? Убеђен сам да је за једну такву државу то практично немогуће. Па о чему се онда ради? Бојим се да је реч о јадној, бедној и шибицарској политици недостојној једне такве силе. Тренутно, у ситуацији када су под страховитом пресијом Запада и када се против њих свакодневно отварају нови фронтови, Русима одговара да постоји неко ко их дочекује као пријатеље и ко им не уводи санкције. То није озбиљна политика, али на жалост, тако је како је. С друге стране, будимо отворени и поштени па се упитајмо коју би другу тачку ослонца у Србији Руси могли да нађу? Коме би то заиста могли да верују у земљи у којој је њихов амбасадор, након несхватљивог ћутања на пљување Србије усред Београда, био принуђен да пита "Има ли овде Срба"?
Препоруке:
22
6
38 петак, 27 септембар 2019 12:50
Спиридон
@ итд или...

Русија је под великом паљбом а још се није уздигла, на свим фронтовима је кецају од Украјине до санкција до УН и неиздавања виза, морамо се ми сами издићи, ојачати, узети своју судбину у своје руке,као РФ

Па сад, руку на срце за већину тога је Русија сама крива, само што се украјински Вучић звао Јанукович, па исто тако седео на две столице али што је још битније седео на великом новчанику кога је напунио врло сличним методама као и овај наш. Е кад је народу досадило да то гледа док он грца у беси, онда је лако било Америци да им пружи руку и каже, ми смо са вама јер ми хоћемо да ви будете као ми а не као она Русија која подржава овог вашег диктатора. Иначе ако смем да приметим, Русија активно помаже да Србима влада Вучић, надам се бар да после овог текста нема више недоумица и лоших тумачења, односно оне посете и жеље да он победи а све пред изборе, нису биле ето тек тако и као ма смиловали се Руси јер овај их молио ал’ очима иначе не могу да га виде...
Препоруке:
23
30
39 петак, 27 септембар 2019 13:20
итд или ... Спиридону
"већину тога је Русија сама крива" Спиридоне стално од жртве правите кривца, то просто није тачно! Није озбиљно и сами знате зашто је на Украјину као меки стомак Русије ударено! да је тамо било добро није, али не због Руса. Да је она кретенка Њуланд понизила тај народ речима "дошла сам да вам делим хлеб" каква је то рука?!?!?!

Затим кажете " надам се бар да после овог текста нема више недоумица и лоших тумачења, односно оне посете и жеље да он победи а све пред изборе, нису биле ето тек тако и као ма смиловали се Руси јер овај их молио ал’ очима иначе не могу да га виде" а шта ако управо тога буде, наиме да је ова изјава управо то позив да их неко моли јер радити нешто што је у твом а није у њиховом интересу је мало себично,признаћете! уосталом они разговарају са сваким ко буде регуларно изабран, када буде Сергеј Трифо то разговараће и са њим ал не мислим да ће он са њима.
Препоруке:
12
8
40 петак, 27 септембар 2019 13:22
Бојан, Приштина
2
Још увек не могу да се начудим шта прочитах

,чуј Тадић им подметнуо искључене микрофоне па сад воле Вучића??!!

Чо'ече ко се нама бави и ко је нама последња и највећа узданица?

Јадан руски народ са својом Јединственом-напредном+Русијом су у још горем стању од нас...
Препоруке:
31
10
41 петак, 27 септембар 2019 13:33
КДБ Србија
Треба разграничити у глави народ од политичара и посебно ових аналитичара, који имају смешне аргументе. Србе и Русе нису раздвојили много јачи непријатељи и издајници па неће ни ови довека. Јака веза ће остати, а политичари ће пролазити, али ће увек народ испаштати.
Ја лично волим велики руски народ и његову слободарску историју која је као и наша. Ми смо исти народ који је раздвојен вековима, али корен нам је исти. Руси себе незивају Расима или Расијани. Сваки Србин зна шта то значи на српском језику.
Ми ако мислимо да смо достојни славних предака, треба сами да се изборимо за слободу. А Руси ће помоћи колико буду могли, тако је бар било кроз историју. Никад Руси нису изнели највећи терет наше борбе за слободу, сем другог светског рата. А и ту су Срби били на страни Истине и Слободе и борили се у скалду са околностима.
Веза између Срба и Руса је вечна, а политичаре и аналитичаре, троваче наших нераскидивих веза ко је*е. Нека иду на сметлиште историје. С нами Бог!
Препоруке:
20
9
42 петак, 27 септембар 2019 13:37
итд или ...3
замислите када Србију са 7 мил становника не можемо деценијама да уредимо а мислите да је Русија са 143 мил становника и развалинама од Јељцина то успела? Људи будите реални, наш проблем је нама највећи али и даље остаје пре свега наш! Све остало је незрело! Својим несхватањем показујете одсуство зрелости за државност, капирам Југославија је одузела пуно суверенизма и у пракси и у главама Срба, али ипак?!?!
Јел има неко од вас коме ако брак не функционише тражите брата да вам ссреди ситуацију са вашом женом?!?!
Препоруке:
17
7
43 петак, 27 септембар 2019 14:01
Антоније
@Спиридон
Јел то онда значи да је геноцид над Русима на Кавказу оправдан? Ја сам Србин и интереси Српског народа су ми на првом месту. Као русофилу Руски народ ми је на другом месту после Срба. Све акције уперене против Руса на било којем делу планете сматрам недопустивим а геноцид поготово, да не говорим о томе шта значи награђивање извршилаца тог геноцида од стране Путина. Ако сте русофил ваша констатација је идиотска (у шмитовском значењу те речи, читајте његов -Концепт политичког-).
Препоруке:
15
6
44 петак, 27 септембар 2019 14:04
Ово ко да је АВ писао
Драгана Трифковић објаснила:

https://srbin.info/pocetna/aktuelno/trifkovic-odgovor-bondarjevu-ruski-ekspert-nije-nista-drugo-nego-cisti-oportunista/
Препоруке:
22
9
45 петак, 27 септембар 2019 14:08
Спиридон
@ бивши Београђанин

Не "друже", откачио нас је опуштено без увијања, превод није потребан, а ви што у Прањанима чекате "западне пријатеље" да вам милостиво баце мрвице, ништа интелигентнији нисте од ових што чекају Путина и С300 већ 20 година

Тја, колико ја нешто знам у Прањанима сам једино чекао једном конобара да ми донесе кафу, нисмо баш били пријатељи а колико сам приметио био је оданде а не са Запада. Покушавам стога да схватим тиху поенту те ребусне пошалице, односно који смо то па сад ти “Ми” пошто сам ја тада био сам самцијат а посебно што ми се без лажне скромности чини да сам далеко паметнији од ових што чекају С300 и Путина...
Препоруке:
13
10
46 петак, 27 септембар 2019 14:28
Mabudala
a ucen covek.
Препоруке:
18
5
47 петак, 27 септембар 2019 15:00
Алекса
"Русофиле боље од Вучића треба пажљиво и стрпљиво одгајати, још док су сасвим млади, љуљати и хранити, помагати им да стекну добро образовање и остваре политичку каријеру, а ако треба и – помало спонзорисати њихову промоцију и предизборне кампање... Тако ће, пре или касније, научити да ради и Русија".
довољно је само избацити "боље од вучића" и добија се део праве слагалице.
сви ликујући или коментатори који су као разочарани са Русијом нит имају, нит желе имати икакву везу.
наравно, мање или више угрувани од пријатељства са Западом похрлили би за ђинђуву у окриље тог ибералес света.
иначе аутор је заведен "коришћу" вучића за Русију и отуда један главни промашај текста.
други је да су љуљани и храњени ствар дуже временске перспективе и упорног рада, и да их је наравно много мање од нас који смо привржени Русији данас, као и што ћемо да будемо и тада.
и још оријентација према Русији у данашњој Србији није ни самоникла, ни неартикулисана.

Косово је Србија је Руски Свет!
Препоруке:
10
7
48 петак, 27 септембар 2019 15:12
ali...
@ xa, xa!
@još jedan odgovor svima

(uživam u minusima razočaranih rusofila i amerikanofila)

Bondarjev savršeno poznaje situaciju, i gleda racionalno, kako biste i vi gledali da ste Rus, a to znači prvo gleda svoje interese.


E pa ako Kremlju nije u interesu da im Srbija bude prijatelj već samo da njihov Vučić bude diktator u Srbiji onda neće imati razloga da se bune ako sutra, kad neko drugi bude na vlasti, Srbija odluči da je ni najmanje nije briga za Rusiju i ruske interese. Svoditi kompletnu diplomatiju samo na apsolutnu podršku jednom diktatoru nije racionalno već glupo.
Препоруке:
19
17
49 петак, 27 септембар 2019 15:35
...
Prst na čelo, drugovi iz rebrandirane, svi su vas OTKAČILI, i evropa i Rusi, a o narodu da i ne govorim!
Препоруке:
10
8
50 петак, 27 септембар 2019 15:37
пензионер Цвико,
@ итд или ...3,

Ми Срби хтели би да по сваку цену задржимо неслогу као основу наших здравих(?) међуљудских односа а да нам Руси среде кућу. Колико су вапаји проруских људи јаки, толико су ти исти људи слаби да се у својој кући са својом снагом суоче са проблемом и да га реше. Међу онима који гласају за Вучића или ребрендиране или небрендиране има много оних који зову Русију у помоћ... Ко је помогао Русији да стане на своје ноге? Они сами! Зар ми то не можемо? Ево на Косову и Метохији Срби су подељени на две стране. За уједињење им треба памет али је немају. Врана им је попила мозак а Албанци то користе. Ни ми ван Косова и Метохије се не придружујемо њима. Причамо једно, гласамо друго и зовемо Русе. А они нама познати глагол ..... се сами. То кажем и ја.
Препоруке:
14
9
51 петак, 27 септембар 2019 15:45
ваше незнање је фрапантно(како се одгајају Англофили?)
Да ли је Милош Земан дао своју децу (или унуке) у школу при руској амбасади? Да ли је Виктор Орбан у зрелим годинама научио руски језик? А Вучић је све то урадио управо да би се приближио земљи коју воли

Русофиле боље од Вучића треба пажљиво и стрпљиво одгајати, још док су сасвим млади, љуљати и хранити, помагати им да стекну добро образовање и остваре политичку каријеру, а ако треба и – помало спонзорисати њихову промоцију и предизборне кампање
--
А да ли је Господин Вучић(отац)дао своју децу у школу при руској амбасади?
Не,послао га је у Лондон,да се злопати са енглеским у гвожђари,да би се"приближио земљи коју воли...одгајао док је сасвим млад..."
инокосни
Препоруке:
26
6
52 петак, 27 септембар 2019 15:48
инокосни
Још нешто.
Да ли сте размишљали,где је Русија погрешила у Украјини?(Јанукович)
Зашто правите Украјину у Србији?
Зашто од русофила правите непријатеље?
Искрено,волео бих да је све тако просто,да је ово плаћен оглас неког"дечка из Москве".
Препоруке:
31
5
53 петак, 27 септембар 2019 16:07
koba
Nije Rusija kriva što Stradiju vode prevrtljivci i nikogovići. Od 1945. godine Srbija nije imala državnika, već slepce kao u romanu "Vođa".
Koštunica je donekle pokušavao da vodi srpsku politiku, ali i on nije smeo da stvori koaliciju sa radikalima, već se oslonio na podršku prevrtljivog Dačića i izvisio. Danas ga nema.
I Boško Obradović danas ide u američku ambasadu po svoje mišljenje. Šta reći za druge?
Vučić je nikakav (nešto poput Slobe), ali ovi što pretenduju na njegovu stolicu su grđi. Njima je samo cilj da izvedu drugi 5. oktobar.
Taj film smo već gledali.
Препоруке:
12
13
54 петак, 27 септембар 2019 16:16
mikula
-Vucic = 100% Djukanovic

-Vucic= ''Vučić: Krim je deo Ukrajine, poštujemo njihov suverenitet ''

Rusija podrzava i Madura u Venecueli za koga pouzdano znam da je potpuna katastrofa za Venecuelu i njen narod.
Препоруке:
16
7
55 петак, 27 септембар 2019 16:24
какво Богохуљење
Да он нама "србима и православцима" тако нешто каже у лице, користећи једностаавне примере да би га већина инфантилних и функционално неписмених уопште разумела, јер се разумеју у "политику" онолико колико им треба да упоотреба лист политике за тоалет.

Замисли да Рус нама отворено каже да Руси неће да гину уместо "срба" који су се посакривали 90тих и да неће Руси да изгину за КиМ, те порпаде "по шумама и горама наше земље поносне беже чете партизана - главе деце непријатељу подносе", јер часно је утећи и оставити децу да гину.

Он да вређа нашу демократију, а таман смо лепо кренули потписали Споразум о придруживању са ЕУ испоручили Караџића Младића, Милошевића, најурили Коштуницу и ојха кренули да узимамо кредите да достигнемо словенце и рвате по висини дуга и примања.

А онда издајник Вучић заустави примања и остасмо на дупло мањем дугу од рвата и још се усудио да повећа пензије оним бедницима које смо шиканирали и док су радили и у пензији.
Препоруке:
11
12
56 петак, 27 септембар 2019 16:26
Спиридон
@ Алекса
"Русофиле боље од Вучића треба пажљиво и стрпљиво одгајати, још док су сасвим млади, љуљати и хранити, помагати им да стекну добро образовање и остваре политичку каријеру, а ако треба и – помало спонзорисати њихову промоцију и предизборне кампање... Тако ће, пре или касније, научити да ради и Русија".
довољно је само избацити "боље од вучића" и добија се део праве слагалице.
Ма нема, на муци се познају јунаци, јер када га патриЈота дешифрира то је као да је компјуктор разбуцао шифру. Ако смем само да приметим драги колега, моја загонетна реч у Слагалици има више слова тј више смисла, јер је овде ипак био у питању много сакривенији тајни код... Дакле исправан превод ове тајне поруке је овај...
Русофиле треба пажљиво још док су сасвим млади љуљати, а тако ће касније и Русија.
Дакле у питању је програм за уљуљкивање русофила и то од малих ногу, који ће прво да крене у Србији а онда ће то да уведу после и у Русији...
Елементарно Алекса, елементарно...
Препоруке:
7
13
57 петак, 27 септембар 2019 17:01
Конобар
Спирице...докон си, Конобар доконе не служи.
Препоруке:
18
4
58 петак, 27 септембар 2019 17:07
Bondarjev je VAMA i meni
reko ISTINU.
E shto ta ISTINA nije nama po volji je mislem chetvrti padezhi.
Препоруке:
8
11
59 петак, 27 септембар 2019 17:24
bane
Каква дрскост, посматра Србију из перспективе интереса Русије. Добро је да смо сви на овом порталу сложни у осуди таквог егоизма. Нека они гледају своја посла,а ми знамо шта је наш интерес. Безалтернативни пут у евро-интеграције, парада поноса, нормализација односа са суседним државама (уз међусобно признавање)и финансијска помоћ Албанији, Црној Гори и Сребреници. То су четири стуба која подупиру нашу државност.
Тржне центре, браћо, и ресторане брзе хране, а не звона и прапорце!
Препоруке:
23
6
60 петак, 27 септембар 2019 17:27
Lester
@Спиридон
Тако да ретко шта почиње тек тако ето без разлога и јуче


Potpuno tačno.
Kavkaz- začudo, postojale su tamo i neke nemuslimanske države/plemena/stanovništvo koje su kako susedna plemena, tako i susedne velike i regionalne sile otimale, pretvarale u roblje i prodavale. I te državice/plemena/stanovnici su se neretko- iz želje, potrebe ili nužde- zaklinjale na vernost ruskom caru-.
Tako je Abas Veliki u jednom pohodu ubio sto hiljada, a porobio dve stotine hiljada Gruzina. Ista ličnost je deportovala pola miliona Jermena iz domovine, i naselila ih oko Isfahana. Da ne pominjem da je vojska koja je upadala na Kavkaz bila persijska verzija janjičara- porobljeni Gruzini, Čerkezi, Jermeni.
Čerkeska plemena nisu slučajno prešla iz hrišćanstva u islam- bili su u susedstvu kako Osmanlija, tako i Krimskog kanata, i izložene masi prepada i otimanja roblja. Čak su Mameluci popunjavali svoje redove Čerkeskim regrutima, a hareme devojkama i dečacima.
Препоруке:
16
6
61 петак, 27 септембар 2019 17:29
Lester
prvi nastavak
Što se toka robova u Tursku tiče, samo je malena gruzijska provincija Mingrelija davala 12000 robova godišnje sultanu. Nisu džabe turske naseobine na istočnom obodu crnog mora živele od trgovine robljem.
U Poljskim zemljama, tatari su za jedan vek odveli milion robova i prodali ih Konstanipolj. Kazanj, pre pada ima 60000-80000 robova. U prvoj polovini 17. veka, u roblje iz ruskih zemalja je odvedeno 200000 ljudi.
Pohodi na ruske-poljske zemlje su zvali "žetva stepe".
Kroz Istambul je prošlo 2.5 miliona robova sa područja Crnog Mora do 1700 godine. A kako se u pohodima obično ubija sve staro(kao bezvredno) i sve sposobno da pruži otpor, broj mrtvih je verovatno višestruko veći- Čerkezi su bili posebne žrtve pošto su robinje odatle bile suludo skupe.
A koliko je ostalo u regionalnim centrima trgovine(sama Kafa je imala 200000 robova.
Od Petrove ere su "olabavili" sa upadima u Rusiju, i skocentrisali se na Kavkaz.
Препоруке:
12
5
62 петак, 27 септембар 2019 17:32
Lester
drugi nastavak
Rusi teško da bi ušli dublje na Kavkaz da turski pritisak- i prepadi- nije demografski praznio Gruziju(gorenavedeni primer)-, te su joj oni otvorili vrata Kavkaza savezništvom sa ujedinjenim istočno gruzinskim provincijama(Kartli i Kaketi). Gruzija se daleko lakše mogla braniti od Rusa(tad) da je htela i imala potrebu, nego od Turaka sa zapada i njihovih saboraca(pogađajte kojih) sa istoka- koji su uhvaćeno roblje prodavali Persijancima. Gruzijski sistem i ekonomija je bio na ivici tačke pucanje zbog masovnog odliva radnog sposobnog stanovništva- inače ne bi predala suverenitet. Kasnije, izgradnjom gruzijskog vojnog puta, rat je bio vojno gotov- večito pravilo svih ratova je da ih logistika dobija- Ostalo je samo da to shvate i drugi.
Rusko gušenje pobune(kako one u 19. i one u 20. veku, tako i vođenje Čerkeskog rata) jeste bilo brutalno i da - to ne sporim- ni da su stradali teško- no i ova priča, kao i svaka ima tri strane- rusku, muslimansku i istinu.
Препоруке:
13
5
63 петак, 27 септембар 2019 17:56
Zakljucak
Posle svega izrecenog, namece se zakljucak da je Nikita ustvari Vucicev lobista u Rusiji i za Rusiju? Sto je uobicajena praksa u svetu, samo, gde i kako da mi nadjemo jednog lobistu za Rusiju, koji ce predstavljati stvarne interese srpskog naroda? Ima li takvog? Evo, da se preporucimo, mi smo ovde na ovom portalu skoro svi rusofili, odgajeni i obrazovani u duhu ruske culture i uticaja, najverovatnije svi govorimo, citamo i pisemo ruski jezik, i svi hocemo da radimo za dobrobit obadve nase drzave?
Препоруке:
12
4
64 петак, 27 септембар 2019 18:43
Спиридон
@ Lester

Rusko gušenje pobune(kako one u 19. i one u 20. veku, tako i vođenje Čerkeskog rata) jeste bilo brutalno i da - to ne sporim- ni da su stradali teško- no i ova priča, kao i svaka ima tri strane- rusku, muslimansku i istinu

Тако као некако, само треба изабрати страну а ја се увек држим оне старе да ми је драг Платон, још дражи су ми Руси али ми је увек и на сваком месту најдража истина...
Препоруке:
5
11
65 петак, 27 септембар 2019 19:35
bog dano vic
koliki članak a nijedna pohvala Atlagiću, Rističeviću i
Goranu Vesiću...a tako podupiru SSeSSeljkov rejting
Препоруке:
13
5
66 петак, 27 септембар 2019 19:59
драго_ца
@Заваривач
Набројао си све које не би подржао али ни једном речју ниси споменуо оне које би ето за разлику од њих подржао ?!



протерао најдоследније противнике вестернизације Србије, Срђана Нога и Зорана Радојичића – њих у Москви знају сви који нису равнодушни према Србији
Препоруке:
5
3
67 петак, 27 септембар 2019 20:00
драго_ца
@Бојан, Приштина
Па ето није било прорускије земље од Црне Горе, оно шта је Ђукановић пружио Русима и њиховим олигарсима неће им пружити нико - па их је намагарчио као последње клипане, да то себи неби ни Џибути дозволио а не једна Русија увек(до сад) велика, највећа



Мислим да си хтео да кажеш „Ђукановић је пружио уточиште олигарсима који су бежали од Путина и прали паре преко Црне Горе“?
Препоруке:
8
7
68 петак, 27 септембар 2019 20:02
драго_ца
@ali...
E pa ako Kremlju nije u interesu da im Srbija bude prijatelj već samo da njihov Vučić bude diktator u Srbiji onda neće imati razloga da se bune ako sutra, kad neko drugi bude na vlasti, Srbija odluči da je ni najmanje nije briga za Rusiju i ruske interese


Да сам руски политичар, овакав став Срба би ми био довољан разлог да потражим неке поузданије савезнике.
Препоруке:
11
7
69 петак, 27 септембар 2019 20:31
Алекса
о "шпиридоне" русофобу чим зинеш.
зар нису британци утерали у логоре смрти тамо за другог бурског рата преко 20000 жена и деце?
не побише ли твоји протестантски пуританци милионе душа северноамеричких аутохтона и шта то учини САД у Калифорнији од 1848.
а ту одједном Кавказ, Централна Азија, Сибир и зли Руси. као твоји бибисијевци не би тамо ушли да нису Руси.
али шта очекивати од антисемите и србомрсца него преокретање стварности... смрдуцкаш геноцидом.
Препоруке:
13
8
70 петак, 27 септембар 2019 21:50
ali...
@драго_ца
Да сам руски политичар, овакав став Срба би ми био довољан разлог да потражим неке поузданије савезнике.


Ako pod saveznicima mislite na bezuslovno poslušne kmetove, neka ih nađu, niko im ne brani. Samo realnost je da su im glavni saveznici Turska koja im je oborila avion i Nemačka koja im je uvela sankcije i prodaje oružje Ukrajini. Puno sreće sa takvim pouzdanim saveznicima, trebaće im. Kao i sa njihovim pouzdanim saveznikom Vučićem. Ruska nesreća je što dopuštaju da ih vode ljudi koji misle da sutra ne postoji, pa ih onda to sutra uvek iznenadi.
Препоруке:
10
10
71 петак, 27 септембар 2019 21:58
SrbMNE
Eeee da nije onog pustog doručka Vladimira i Mila u Sočiju uoči referenduma.A i Dodik im je bio tada drug!Do duše iz Roćenovih snimljenih razgovora vidi se da ni Koštuničine ni Tadićeve referendum nije tangirao,samo se narod živ pojede ...
Препоруке:
10
5
72 петак, 27 септембар 2019 22:00
ANALITICAR
Aleksa

U pravu ste. Ne zna se da li Zapadni provokator SPIRIDON vise mrzi Srbe ili Ruse. Dokoni zgubidan. Kazite mi Vi da li imate vremena ako ste castan covek i radite da bi ste preziveli, da li biste imali kao radan covek vremena da po celi dan pljujete Srbe i Ruse kao SPIRIDON na NSPM.
Patoloski lazov, osoba koja na temi JUGOSLOVENSTVO od 300 i nesto komentara je sam ostavio preko 200. Ne znam zasto ga nisu banovali administratori NSPM zbog trolovanja. Imali bi i Vi brate Aleksa vremena da po celi dan pljujete Srbe i Ruse kao SPIRIDON da Vas Zapad finansira da pljujete Srbe i Ruse. Osoba bez imalo stida, koja provocira ljude. Koja kada je god neka istina i tema losa po ZAPAD po zadatku upada da sa hiljade postova - objava istroluje temu da se kolege komentatori zbune i da na kraju zaborave o cemu se uopste govorilo u toj temi. Sto se tice Bondarjeva, analiza mu je ocajno losa a lice te osobe kazuje da je birokrata, oportunista, placenik i egoista. Sve suprotno od Rusa
Препоруке:
9
8
73 петак, 27 септембар 2019 23:00
Турас
@петак, 27 септембар 2019 18:43Спиридон
@ Lester
Не верујем вам госпон Спиридон . Истине нема у политици . Оставите Платона . Овде вама више лежи Достојевски . Али ви сте далеко од русофилије . Нема важности на будуће односе Русије и Србије овај коментар Бондарјева . То је једно мишљење као и ваше , или моје .Само што ја раздвајам љубав према Руском Народу од политике .За вас знам да нисте тај . Зато многи на овоме порталу што кмече против Путинове Русије су само кмекавци . Истина је да се треба окренути прво према себи , а брат када види да се бориш он ће као и увек да помогне !
Препоруке:
4
5
74 петак, 27 септембар 2019 23:45
Бојан, Приштина
@драго_ца

Не, баш сам мислио на обичне Русе, којима је Ђукановић у духу "великог пријатељства" отворио врата, куповале се некретнине па су чак на приморју отворили и пар својих насеља.

Руски новац у ЦГ нису прали само олигарси него разни руски криминал и свет - а тек ти олигарси су најмање руски, Путин не да их не тера него их итекако толерише. Баш као и у време Јељцина, кад су они у питању готово да се није пуно променило.

Ђукановић их је искористио па их махерски израдио, па сам зато цинично написао "Свака част Ђукановићу" кога иначе доживљавам као хоштаплерску појаву каква се ретко рађа.

Али ето Путину је он био узданица, у пресретнутим разговорима Роћана смо имали прилику да видимо каква је улога Дерипаске била у одвајању ЦГ.

Тако да, није потребно бити велики глобалполитички стручњак да би видео да упркос добрим елементима, руск политика је испод нивоа једне веле силе и хришћанског царства које држи свет да нас Господ још трпи
Препоруке:
10
5
75 петак, 27 септембар 2019 23:50
драго_ца
@ali...
Ako pod saveznicima mislite na bezuslovno poslušne kmetove, neka ih nađu, niko im ne brani


Мислио сам на "савезнике" типа "ако не буде по мојој вољи прикључићемо се вашим непријатељима". Уз то заборављате да је Србија далеко од Русије, копнено изолована и према томе стратешки небитна.

Samo realnost je da su im glavni saveznici Turska koja im je oborila avion i Nemačka koja im je uvela sankcije i prodaje oružje Ukrajini


Изгледа ми да имате потешкоћа са разумевањем појмова "савезници" и "пословни/трговачки партнери".
Препоруке:
2
5
76 петак, 27 септембар 2019 23:58
Коментатори
Коментатори, бавите се темом а не Спиридоном и другим плаћеним и преплаћеним провокаторима за минирање дискусија на нспм.!!!
Препоруке:
6
5
77 субота, 28 септембар 2019 00:14
Rugalica
ANALITIČAR a koliko ono ti ostavljaš komentara na NSPM kada se "raspališ". I ti nekome pridikuješ o broju komentara? Ti si poslednji koji imaš pravo na to.
Препоруке:
9
3
78 субота, 28 септембар 2019 00:54
alternativa postoji
Braćo Srbi, Rus vam govori da ako ‘oćete da se obračunavate sa Vučićem, moraćete to da uradite sami. Oni to neće uraditi ni u Ukrajni, a kamo li u Srbiji. To je stvar viših principa na kojima se zasniva njihova spoljna politika pod Putinom, bez obzira šta se desi na Balkanu u kratkom roku. A Vučić je dovoljno lukav da je našao način kako da to eksploatiše u svoju korist.
Препоруке:
6
6
79 субота, 28 септембар 2019 01:36
Алекса
за "ANALITIČARA".
анализа му је неживотна, искривљена претпоставкама политичке природе, које је изабрао (могао је и друге) и ... неморална.

део који сам цитирао је једино место, где је закачио делић стварности, али и то је упрскао са својим искључиво политичким у патерналистичким гледањем на Србе. можда је помислио да би лицитацијом могла да надмаши западне конкуренте у Србији. да је братски настројен, не би ни пало на памет да тако нешто пише, једноставно би осећао... а Србе Русија не мора да купује.
Осим тога поред свега што нам се издогађало у двадесетом веку, нисмо незрели.

Уосталом, аутор је само једна перспектива, не треба га узимати за нешто више. Нека пише...
И тако, уверен сам да Кустурица у десет минута разговора са Путином може да каже све шта је потребно и да је то учинио.

а онако за крај, и ти си превише колебљиве природе кад је Русија у питању...
Препоруке:
2
2
80 субота, 28 септембар 2019 06:30
Спиридон
@ Алекса
зар нису британци утерали у логоре смрти тамо за другог бурског рата преко 20000 жена и деце?
не побише ли твоји протестантски пуританци милионе душа северноамеричких аутохтона и шта то учини САД у Калифорнији од 1848.
а ту одједном Кавказ, Централна Азија, Сибир и зли Руси. као твоји бибисијевци не би тамо ушли да нису Руси
Какве сад па везе имају Бурски ратови, америчке индијанце сам поменуо чисто као добро поређење јер је госн Антоније коме је Русија изнад свега почео причу сам од себе о Кавказу и геноциду над Русима. Проблем са вама кремљољуБцима патриЈотском је што ни о чему немате појма, односно о вашем искривљеном погледу на свет најбоље говори ова скоро па ингениозна реченица да ето нису Руси ушли на Кавказ и Централну Азију, ушли би Енглези.
Одлично, а у чему је онда разлика између Руса и Енглеза како толико не схваташ, ако и једни и други раде потпуно исте ствари, што и сам признајеш па ко пре девојци његова је. Али си их одбранио, свака ти част...
Препоруке:
6
7
81 субота, 28 септембар 2019 06:40
Спиридон
@ ANALITICAR
Kazite mi Vi da li imate vremena ako ste castan covek i radite da bi ste preziveli, da li biste imali kao radan covek vremena da po celi dan pljujete Srbe i Ruse kao SPIRIDON na NSPM.

Авај разочараћу те, ја радим да бих имао а не да бих преживео. Не знам, можда си требао више да учиш као млад, па не би морао сад за стругом или са мотиком да џеџиш цео дан не би ли преживео. Волим да пишем коментаре, посао ми дозвољава да то радим, шта је онда проблем сем што нисам на вашој тетрапак патриЈотској линији...?!!
Препоруке:
6
7
82 субота, 28 септембар 2019 07:01
Спиридон
@ Турас
Не верујем вам госпон Спиридон...
Али ви сте далеко од русофилије
Па сад, ја и не тражим да ми верујете већ бих највише волео да се свако од вас коме такав мој коментар боде очи макар потруди да провери да ли је истина или није оно што сам написао. Међутим то и јесте проблем, што Ви ( множина) усвајате a priori ствари и то строго у црно-бело опцији а све на основу навијачких преференција. Према томе проверити и сами шта је тачно Черкески геноцид. Што се тиче ових скоријих Чеченских ратова, од Грозног ни камен на камену није остао, 300000 људи је побегло, 150000 Чечена је погинуло, односно руске жртве су пет пута мање, са тиме да су практично сви цивили Руси протерани а да је њих око 20000 побијено. Истина није тако црно-бела каква вама треба, жао ми је.
Иначе русофилија значи волети Русе као народ и њихову историју, руску културу и уметност а не као што ви мислите бити слепи навијач руске власти и свега што је руска политика радила. Према томе ја јесам русофил...
Препоруке:
8
6
83 субота, 28 септембар 2019 07:09
Спиридон
@ Алекса
за "ANALITIČARA".
а онако за крај, и ти си превише колебљиве природе кад је Русија у питању..

Душа ме бре боли сине Алекса што се ниси родио у оно “златно” време када су Титине комитетлије ведриле и облачиле. Па ти не можеш да верујеш како би само просперирао, односно са таквим непоколебљивим ставом би био баш онако важан друг члан. И после се људи чуде када ја кажем да су све патриЈоте из Титиног шињела испале.
Тако је Алекса, јер ко другови браћо другачије каже, тај је колебљивац што клевеће и лаже...
Препоруке:
4
4
84 субота, 28 септембар 2019 07:16
Спиридон
@ Rugalica
ANALITIČAR a koliko ono ti ostavljaš komentara na NSPM kada se "raspališ". I ti nekome pridikuješ o broju komentara? Ti si poslednji koji imaš pravo na to

Камо лепе среће да пише што више, ем је урнебесно смешан, ем сваком реченицом најбоље показује како изгледа патриЈота који своју памет купује у интернет земљи шарлатанији...
Препоруке:
5
5
85 субота, 28 септембар 2019 08:47
има ли пилота у авиону
после свакодневних будалаштна "микија"

на реду су "менталне о****е" Спиридона обичног нацистичког слуге и бедника
Препоруке:
6
3
86 субота, 28 септембар 2019 08:50
Orlov
@Alternativa postoji
A kako da se nejaki srpski narod sam izbori za minimum zivota I pravde ako diktatora podrzava ceo svet, I ovi sa zapada sto ga napravise, I ovi sa istoka sto ga odrzavaju u zivotu? Pa nisu ga Srbi doveli na vlast da se ovako ponasa, on je obecavao dijametralno suprotno od ovoga sto radi! Znaci da alternativa ne postoji, evo i mladi ruski istoricar to potvrdjuje. On kaze da Vucicevu ulogu posmatra iz perspective ruskih interesa, sto je u redu, samo, Nikita, da li je ruski interes UNISTENA Srbija, sa ponekim ruskim filmom u bioskopu, i predsednikom cija deca idu u rusku skolu? Na ovo pitanje nam treba vas odgovor! Jer ne zaboravite, kakva god da je borba bila u Srbiji tokom istorije, uvek je to istovremeno bila borba za Srbiju i za Rusiju.
Препоруке:
11
1
87 субота, 28 септембар 2019 10:25
Бојан, Приштина
@Orlov

Свака част за коментар
Препоруке:
5
1
88 субота, 28 септембар 2019 10:42
Nenad
Posto autor kaze da on posmatra stvari kao Rus i iz interesa Rusije, pokusacu da napisem nesto kao Srbin i iz interesa Srbije. Danasnja situacija Srbije je dosta analogna sa situacijom Srba u Hrvatskoj iz '91. Kao Srbin iz Hrvatske dobro se secam tog vremena i dobro se secam da je nama Srbima iz Hrvatske interes Srbije i sprstva bio vazniji nego nas tadasnji licni i materijalni interes. I to nas je mnogo kostalo medjutim mi smo ipak Srbi, tj. jedan narod sa ostalim Srbima tako da je zrtva koju smo mi podneli bila u nekom smislu u dobrobit ostatka srpstva. Npr, opstanak Republike Srpske i pojacavanje broja Srba u Vojvodini. No u relaciji Srbija/Rusija treba istaci da mi ipak nismo jedan narod i da ako cemo pravo gledati, da nekim slucajem mi kao Srbi nismo iz nekih nasih nostalgicnih ili ko zna kojih razloga odlucili da budemo nekakav bedem obrane Rusije na Balkanu i u Evropi ne verujem da bismo imali toliko problema koliko imamo...
Препоруке:
4
4
89 субота, 28 септембар 2019 10:49
Nenad
... Npr. Da je Milosevic 1989. odlucio da se prvi obrati Amerikancima dok Sovjetski Savez jos nije pao i da predlozi stratesko saveznistvo sa Amerikancima i sa Nato, ne znam, nisam siguran, ali mozda je moguce da bi mi tada daleko bolje prosli nego sto smo prosli ovako. Zar bombardovanje Kosova nije bilo poziv na budjenje u Rusiji i zar to nije bio okidac za dolazak Putina na vlast. Znaci trebalo je preko nasih ledja da se prebije, da bi Rusi progledali. I sad nam ovakav "strateski analiticar" objasnjava nesto o "ja kao Rus gledam interes Rusije". Nazalost, moram da konstatujem, u nekom zadnjem periodu, posebno gledajuci odnos Rusije prema situaciji u Srbiji imam jedan osecaj mucnine i teskobe, verovatno nam je sad i kasno za nekakve preokrete koje je mozda Milosevic mogao da uradi, ali otrezniti se ipak moramo, ne smemo biti kao Poljaci, Ukrajinci, Rumuni, Bugari, ali nesto bi od Grka trebali da ucimo. Mozda i od Slovenaca koliko god da ih ne volim.
Препоруке:
7
3
90 субота, 28 септембар 2019 11:25
Ахил
Једно од важних мерила за наше политичаре је српско-руски однос њихове политике и њихово понашање према Русији. Све што слаби Русију и руске позиције иде на нашу штету. Кад запад уништи најјачу државу онда сви остали постају седиране банана државе. Као на пример бивше Југославије. Разби србе и сви остали падају и постају у најмању руку јефтина топовска храна НАТО-а. Па чак и ЦГ која нема нема никакав војно стратешки значај за њих. Шта се наше политичке гарнитуре тиче, замерам им да најмање 30 година губе време за западом који нам после турског ропства само несреће доносијо и да то увек несхваћају.
Наша стратешка оријентација лежи на истоку и са тиме привреду, чланства и савезе требало је одавно преусмеравати. Грех је, бити тако сродан не само са русима него и са осталим словенским народима, а да радимо један против другога. Где нас то доводи кад подлегнемо западном уицају (економском, поитичком, културном и верском) види се најбоље на овим просторима и у Украјини.
Препоруке:
7
2
91 субота, 28 септембар 2019 12:31
Спиридон
@ има ли пилота у авиону
после свакодневних будалаштна "микија"

на реду су "менталне о****е" Спиридона обичног нацистичког слуге и бедника

Чика Бошко, лекићи су вам на комоди поред кревета у оној плавој кутији. Опет сте заборавили јутрос да их узмете...
Препоруке:
3
5
92 субота, 28 септембар 2019 13:09
@Спиридон
Не знам, можда си требао више да учиш као млад, па не би морао сад за стругом или са мотиком да џеџиш цео дан не би ли преживео.

Ето ја учих у младости, па ништа, опет морам за струг и мотику да се ухватим да бих преживео.
Препоруке:
6
1
93 субота, 28 септембар 2019 13:20
јашта
Види се да нам све 'школован' свет ради о глави.
Баш се питам где су 'пријатељи'стекли толику памет, мора бити на неком руском мегагига-тренду налик на ове на којима се школовала српска политичка елита на власти.
Савез бивших се не верује, али зато се верује савезу садашњих од Дачића и Вулина до Вује Величанственог одликованог за храброст и мудрост од Цара Путина лично. Велика је то храброст појести љути паприку у комбинацији са похованом лигњом , а још већа мудрост направити Београд на води.
Препоруке:
4
1
94 субота, 28 септембар 2019 13:24
Nenad
Citam sve komentare iznad, patoloski sam Rusofil, ali jednostavno ne mogu vise a da ne pocnem, makar pocnem uvidjati najosnovije zakone geografije, fizike, matematike. Kazu neki gore, "moramo se okrenuti Rusiji, Kini itd...". Dobro, da li neko razmislja vise uopste o jednoj "nebitnoj i maloj" cinjenici da mi nemamo izlaz na otvoreno more, da i Rusija i Kina za doletanje u Srbiju trebaju traziti dozvolu za prelet od Nato clanica. Bugarske, Rumunije, Madjarske, Hrvatske, Crne Gore, Albanije, Grcke, Makedonije. Da li to ikome ulazi u glavu? Bilo koja od tih drzava na bilo kakav mig iz Nato centrale moze da stopira bilo kakvu isporuku bilo cega Srbiji. Bez izlaza na otvoreno more nema suverenosti. Kako smo izgubili izlaz na otvoreno more? Da upitamo mozda Ruse malo o tome, Deripasku npr. A lepo je videti kako Deripaska kao mali djak vraca hemijsku Putinu. E pa isti taj Deripaska preko Pitera Monka lobira za CG nezavisnost i uskracuje Srbiji strateski izlaz na otvoreno more.
Препоруке:
11
2
95 субота, 28 септембар 2019 13:33
Nenad
Da li je mozda Deripaska kaznjen u Rusiji zbog toga? Zbog jednog takvog katastrofalnog mesanja i nanosenja maltene smrtonosnog udarca srpskoj nezavisnosti i suverenosti. Ne bih nesto rekao da ga je neko u Rusiji prozvao zbog toga. Dapace. Zasto su povuceni ruski vojnici sa Kosmeta? Zar ne bi sad prisustvo tih vojnika i te kako znacilo u obrani srpskog suvereniteta na Kosmetu. A bilo ih je skupo tamo drzati? Kostunica je nudio da ih Srbija placa. A nije skupo da se razno razna oligarhska pogan voza jahtama koje kostaju kao 5 divizija ruske vojske. Gde skoluje decu ruska elita? Gde kupuju najskuplje nekretnine? Da li mislite da su ljudi kojima deca zive u Londonu i koji imaju nekretnine u Njujorku i Londonu ozbiljni borci protiv globalizma? Kako zive Rusi u Harkovu i Odesi? Pita li se neko kako je tim ljudima. Kako je ljudima u Donjecku i Lugansku u stalnoj neizvesnosti i granatiranju, mislite li da neko u Moskvi gubi san zbog toga? U pamet se Srbi vise.
Препоруке:
13
2
96 субота, 28 септембар 2019 14:08
итд или ...
ма иди човече сад Руси криви због одвајања ЦГ?!?!? а нису муслимане у буљуцима из Америке авионима слали на референдум?!
Препоруке:
5
4
97 субота, 28 септембар 2019 14:14
итд или ...
не могу се отети утиску да је Вучићевцима ово дошло као кец на десет, ето родољуби остају без илузија подршке из Русије, а проблем је што родољуби не разумеју политику и нису вешти, сем они што су већ били на власти па су поред владања и сплеткарења савладали и акције као што су крађа, проблем је што родољуби нису јаки нису аутентични не знају ко су да знају ко су знали би да је пре свега реч о нашој и једино нашој ствари и да не пребацују одговорност на Русе који су само помагали и данас помажу око повлачења признања!
ХВАЛА ВЕЛИКО на ТОМЕ! Хвала што ојачавате наш случај а њихово безакоње (Шиптарско) разоткривате!
Препоруке:
6
2
98 субота, 28 септембар 2019 15:51
Спиридон
@ итд или ...
не могу се отети утиску да је Вучићевцима ово дошло као кец на десет, ето родољуби остају без илузија подршке из Русије, а проблем је што родољуби не разумеју политику и нису вешти, сем они што су већ били на власти па су поред владања и сплеткарења савладали и акције као што су крађа, проблем је што родољуби нису јаки нису аутентични не знају ко су да знају ко су знали би да је пре свега реч о нашој и једино нашој ствари и да не пребацују одговорност на Русе који су само помагали и данас помажу око повлачења признања!

Извињавам се заиста али Вучић ће ускоро да призна сам у име Србије Косово, тако да ту причу око помоћи обесите мачку о реп, јер док то раде једном руком оном другом помажу из неког разлога већ годинама истог тог Вучића. Вучић али ни у сну не би имао оволику подршку да му није Руса, јер његово бирачко тело обожава Путина. На крају ће бити као са Милом што их је намагарчио јер Вучић је његова испостава у Србији, живи били па видели...
Препоруке:
8
3
99 субота, 28 септембар 2019 16:12
Јањат Ђорђевић
Човек је ракао своје. И, мислим, био је искрен. Ми, Срби, треба стално да пратимо шта Вучић ради за Србију и Србе, а шта против наше државе и нашег народа и да о томе обавештавамо јавност. И не требамо се водити ни САД, НАТО или интересима Русије већ само нашим државним и националним интересима.
Препоруке:
5
1
100 субота, 28 септембар 2019 16:40
итд или ... Спиридону
Апсолутно сагласан са вашом проценом! Зато се и нервирам што му свесно или несвесно појединци из родољубивог сектора помажу у томе!
Препоруке:
4
2
101 субота, 28 септембар 2019 21:03
Спиридон
@ итд или ... Спиридону
Апсолутно сагласан са вашом проценом! Зато се и нервирам што му свесно или несвесно појединци из родољубивог сектора помажу у томе!

Нервирам се и ја исто, зато што сам све ове године мислио негде у дубини душе да се ја то варам, да параноишем, да га Руси пуштају па ће да га клепе по глави, па ми онда срце било пуно када су исти ови из РИСИ-ја на челу са њиховим бившим директором Решетњиковим почели да успостављају неке контакте са родољубивом опозицијом. Сада смо већ дошли до тога да руски амбасадор неће да прими људе из Отаџбине...!?! Па кога желе да приме ако су им они непожељни. Мислим хвала господину Бондарјеву, ваљда су људи сада коначно схватили да имамо сами себе и никога више, јер Руси ће се држати Вучића очигледно до последњег часа, тј докле год им он не одсвира као и Дон Мило НАТО магареће колце...
Препоруке:
5
1
102 субота, 28 септембар 2019 21:15
Спиридон
Иначе чисто да не заборавим да исправим оно што је написао гдин Бондарјев. Наиме у септембру 2010 за време владавине жутих и Тадића је у Сава Центру а све под покровитељством Министарстав културе одржана Недеља савременог руског филма. Па је тада приказан у то доба јако популарни Адмирал са Кабенским као Колчаком, па Лунгинов Цар где је Ивана Грозног глумио Мамонов а митрополита легендарни Олег Јанковски кога се људи сећају из Носталгије од Тарковског, као и још пар одличних филмова. Што се каже као да је јуче било, а иначе је улаз био бесплатан. Толико и о томе...
Препоруке:
5
2
103 субота, 28 септембар 2019 22:12
итд или ... Спиридону
нема шансе да се он окрене тако како сте се ви и верујем многи надају, то је јасно као дан, да има те намере давно би то било тако, имао је гомилу разлога да их искористи као изговор да све то оконча, али ко има Блера за саветника, кога направи Монтгомери а Мики Ракић му најбољи друг, а Костић му у опозицији купује Шкоду Фабију, није од тог формата, тако да Спиридоне немојте бити наивни, мање ћете се нервирати. Што се Трампа тиче он је дошао на платформи да мења политику и пошто ви верујете у западну демократију и изборе, онда избори немају смисла ако су политике исте били ови или они, као код нас на власти, или ако је тако, онда је демократија свуда само фикција а политичари лутке на концу, због којих се не ваља ни нервирати ни сукобљавати! остајте здраво, више верујем да ће Трамп променити политику јер га толико склањају мора да је намеран ипак да се повуче са многих подручја у спољ полит, као што је и из Париског Споразума,ал ако ми урадимо добро наш посао у Путина немам сумње
Препоруке:
6
1
104 недеља, 29 септембар 2019 11:08
Иоанн Дубињин
Ватрени српски русофили у ствари подсећају на неког упорну муштерију који се стално џапа у кладионици зато што што ова упорно одбија да му прихвати високу опкладу на његовог фаворита – мртвог коња. Зашто то кажем? Схватите већ једном да “оне Русије“ (историјске Русије, Руске Империје, Руског Царства…) нема већ скоро 100 година! Освестите се! Убили су је бољшевици, победом у Грађанском рату и систематским уништавањем целог њеног моралног наслеђа током 70 година своје страховладе, па су у томе веома добро успели. Њихови (често и биолошки) наследници који данас суверено владају, још увек под петокраком на Кремљу и Лењином присутним у споменицима широм те постовјетске земље, нису се одрекли, нити осудили бољшевичку злочиначку природу, њихову власт и њене последице. Они само селективно, као свраке, злоупотребљавају поједине фрагменте из руског историјског наслеђа, да би замазали очи људима добре воље. Па, како онда од тих и таквих постсовјетских нових властодржаца очекујете било шта добро?
Препоруке:
6
2
105 недеља, 29 септембар 2019 12:57
итд или ...
ја Русију видим кроз овај говор који је Путин одржао о Солжењицину када му је подигнут споменик, за Путина нема дилеме да је Солжењицин патриота, да ли је то и Путин? пошто га запад толико прогања - немам дилеме!
Велики народ је то велике зулуме претрпео, велике жртве (највеће у 2 св рату) треба се од свега тога опоравити, треба им макар толико колико су провели под комунизмом, као и Србима уосталом да се заједно опоравимо! Строги смо и према себи и према њима, али опет морамо засукати рукаве, нема ко ће то урадити уместо нас
ево говора

https://rs-lat.sputniknews.com/rusija/201812111118134601-Putin-Solzenicin-/

ili na
RT u integralna verzija
Препоруке:
2
3
106 недеља, 29 септембар 2019 15:14
Спиридон
@ итд или ... Спиридону
нема шансе да се он окрене тако како сте се ви и верујем многи надају, то је јасно као дан, да има те намере давно би то било тако, имао је гомилу разлога да их искористи као изговор да све то оконча

Нисте ме схватили, ја сам се очајнички надао да ће Русија да схвати ко је и шта је он, па да ће коначно да га клепи по глави, јер њега као њега очима не могу да видим још од како је био Шешељев потрчко, односно сматрам од првог дана да је то патолошки лажов без икаквих моралних скрупула који би и рођену мајку продао ако би му то донело више политичке моћи. Његов национализам је и до 2012 године био лажан, то јест једна најобичнија циркузантска представа где је он имао своје чувене епизоде које увек понавља зване љут сам лупам шаком о сто и емотивно сам погођен ево ме плачем...
Препоруке:
4
2
107 недеља, 29 септембар 2019 15:55
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Спиридоне

https://www.scribd.com/document/201596735/Glasnik-srpskog-istorijsko-kulturnog-drustva-Njegos-sv21

Овде је један од текстова који говори о Черчиловој улози у доласку Броза на власт у Југославији, има их још, остао сам вам то дужан једном приликом.

Одлична сте два руска филма поменули, додао бих и још један, Михалковљеву Сунчаницу, један од најбољих политичко-идеолошких филмова које сам икада гледао, а ради се о свима нама и у овим данима и о овим темама. Заиста, потонуо сам заједно са господином поручником у оном "плићаку" од руке дечака коме некада давно нисам имао времена да објасним да човек није настао од мајмуна па су му неки други то објаснили:) Риба од главе смрди, али Михалков показује како у смутним временима обичан човек почиње да се квари, крадуцка, буде похлепан...а онда то искористе Лењин или данас Вучић и многи други.
Препоруке:
6
1
108 недеља, 29 септембар 2019 17:01
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Одлична сте два руска филма поменули, додао бих и још један, Михалковљеву Сунчаницу, један од најбољих политичко-идеолошких филмова које сам икада гледао, а ради се о свима нама и у овим данима и о овим темама

Само сам хтео да укажем како прича Бондарјева како је руским филмовима наводно било онемогућено да се приказују у Србији све док није дошао велики “русофил” Вучић најобичнија измишљотина, јер је као што рекох 2010-те организован фестивал руског филма под покровитељством Министарства културе. Иначе појавила се и серија Адмирал тј продужена верзија филма, па овде можете да скинете српске титлове https://kinorusija.wordpress.com/2019/09/08/admiral-2009/.
Ако смем да приметим, последњи добар филм који је Михалков снимио је био 12, а Лунгину је од цара далеко бољи Диригент, и искрена препорука за њега а посебно јер је музика као и цео филм рађен на основу ораторијума Страсти по Матфею руског митрополита Илариона...
Препоруке:
4
2
109 понедељак, 30 септембар 2019 08:36
Rade
Jednostavno i jasno objašnjenje jednog Rusa (obzirom na položaj i ruske politike) zašto i koga podržava u srpskoj politici. Ujedno i podrška vladajućoj partiji i predsjedniku države. U tekstu nema ničeg spornog niti dvoznačnog. Rusija želi da Srbija vodi politiku suradnje i prijateljstva sa Rusijom, da se te veze produbljuju i podržava srpske političare koji vode takvu politiku. Otvoren i kvalitetan tekst.
Препоруке:
0
0
110 петак, 04 октобар 2019 23:45
Slavomir Srpski
Nikita, je lepo rekao:

Најважније достигнуће Александра Вучића за мене је у томе што је током његове владавине русофилство у Србији постало мејнстрим. Критика Русије и Владимира Путина у Србији је данас једнака политичком самоубиству.

Dakle on je veran Putinov ideoloski zastupnik, te ne razume toliko ljutnje komentatora na Nikitu, a malo na dodeljivanje ordena Nevskog Vucicu od strane Putina. Zasto toliko zakasnjenje, pa sada svi na Nikitu sto kaze da u Srbiji ne vidi alternativu Vucucu koja bi bila odanija Rusiji. I onda nabraja lidere opozicije (nema Seselja medj njima).

Ovo sto Nikita sada kaze Putin je vec ranije pokazao ordenom na delu, dakle akcijom a ne istoricarskim recima.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер