Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Otadžbina": Otvoreno pismo ruskom ambasadoru u Beogradu Aleksandru Bocan Harčenku - šta je stvarni stav ruske politike prema južnoj srpskoj pokrajini

Komentari (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 26 septembar 2019 14:18
Kosmet je Srbija.
Genocidno-ekocidno-rasističke SAD, SADistički okupator i imperijalistički skotovi, uranijumski NATO zločinci, ratno-kapitalističko-profiterski CIA generali, blerovsko-klintonističko-soroševski komprador, IPAP-ovski razgraničeni kvislinzi, karijeristički razgraničeni ambasadorčići, separatistički UČK teroristi i neokolonijalni EU rajh nisu.

Nema razgraničenja sa pameću, suverenitetom, istorijom i slobodom.
Srbi će se (po)vratiti na mesto svojih zavetnih korena.
SMRT AMERIČKOM FAŠIZMU!
NIKAD u EU-NATO!
ŽIVELA OSLOBOĐENA SRBIJA!
ŽIVELA SOCIJALNA PRAVDA!
Preporuke:
154
25
2 četvrtak, 26 septembar 2019 14:20
Skeptik Optimista
U činjenici ambivalentnosti ruske politike prema Srbiji nalazi se ključ promene svesti većine Srba.
Politika trećeg puta, patriotizma i demokratije sasvim je napuštena - zarad 'realnosti' i despotije. Koštunica više nije imao nijedan oslonac za svoju politiku ni unutrašnji, ni spoljni, a vlast je prešla u ruke podizvođačima radova 'stranih investitora'.
Preporuke:
120
5
3 četvrtak, 26 septembar 2019 14:21
ANALITIČAR
Veliko bravo srpska junačka braćo sa svetog Kosova i Metohije. Istjerajte jednom za svagda Ruse NA ČISTAC.Jesu li za srpski narod na Kosmetu, za očuvanje države Srbije sa Kosmetom kao južnom pokrajinom ili su razbojnika, kriminalnog ...učića koji je ukinuo na desetine državnih ovlašćenja REPUBLIKE SRBIJE na teritoriji njene južne pokrajine. Da je Srbija država Vučić i Dačić bi odavno bili uhapšeni za akt veleizdaje u Briselu - za fantomski papir - takozvani BRISELSKI SPORAZUM - kojim se faktički Srbija povlači skroz sa Kosmeta i u kojem ni u jednoj tački tog sporazuma se ne spominje reč SRBIJA nego samo KOSOVA.Dosta je braćo Rusi bilo za......nja sa srpskim narodom u Srbiji. Za pomoć REPUBLICI SRPSKOJ sam Vam neizmerno zahvalan. Naravno da je Dodik patriota i naravno da je Vučić najveći izdajnik
Preporuke:
131
23
4 četvrtak, 26 septembar 2019 14:34
Forever Jang
Vrhunski odmereno. Gospodin Harčeno je na potezu.
Preporuke:
127
8
5 četvrtak, 26 septembar 2019 14:34
Djokica
Podrzavam ovo pismo. Rusima je izgleda jedina politika u Srbiji da zamute vodu i koriste Srbiju za potkusurivanje. Da li hoce da sopstveno priznanje Kosova trampe za americko priznanje Krima, ili samo hoce krizno zariste na Balkanu ne znam, ali im politika u Srbiji nije dugorocna niti prijateljska prema Srpskom narodu. Nece da iritiraju Vucica, a time unistavaju sopstveni kredibilitet u srpskoj javnosti. Jednog dana Bocan Harcenko ce morati da objasni Putinu zasto je Rusija izgubila bilo koji uticaj u Srbiji ali bice kasno. Jadno za jednu zemlju koja je nekada bila supersila i pitala se za nesto.
Preporuke:
141
29
6 četvrtak, 26 septembar 2019 15:17
!!!
Bravo. Sve kako treba, ni po babu ni po stričevima.
Rusi,kako stvari stoje izgleda samo trguju kao i svi ostali. Na žalost kažem.
Preporuke:
95
5
7 četvrtak, 26 septembar 2019 15:35
bane
Eh, ti Rusi, samo rade na destabilizaciji regiona. Umesto da, kao pravi prijatelji, ponude pare, oružje i vojnike, oni, kalkulanti i licemeri, očekuju da se viševekovno savezništvo dokazuje time što će naši ljudi da idu da ratuju na njihovim frontovima ili bar posmatraju njihove ibore i da mi odavde šaljemo pomoć njima, umesto oni nama. I kako oni to misle, mi da podržavamo njihovu vlast, a da oni ne podržavaju našu opoziciju. E, nećemo tako kolege, naći ćemo mi bolje prijatelje, baš kao i Crnogorci. Neka im Nato gomila trupe u Poljskoj i Ukrajini, neka tamo ratuju, kad nisu bili pametni da otvore baze U Crnoj Gori i Srbiji, pa da ovde bude prva linija fronta. Šta ćeš sad Harčenko, kad vidiš da smo shvatili stvarni stav vaše politike?
Preporuke:
31
41
8 četvrtak, 26 septembar 2019 15:42
Zoran
Podrška gosp.Jakšiću I ristiću.ruska politika prema srbiji je uglavnom kratkovida i sitno šibicarska do pre koji mesec su se striktno držali rezolucije 1244 SB a od skoro su počeli da podržavaju cepanje srbije .njih interesuju isključivo ekonomske privilegije i ako nešto mogu džabe da dobiju kao nis za kutiju šibica koji im poklonio koštunica.kad vučić potpiše nezavisnost kosova i ubaci srbiju u nato opet se rusija neće buniti i pustiće kosovo u UN.nema od rusije niti od bilo koga prave pomoći sam laganje i zamajavanje.
Preporuke:
72
16
9 četvrtak, 26 septembar 2019 16:34
Zabrinuti
Kapa dole za tekst, alal Vam vera
Preporuke:
75
4
10 četvrtak, 26 septembar 2019 17:00
Spiridon
@ ANALITIČAR
Istjerajte jednom za svagda Ruse NA ČISTAC...
Dosta je braćo Rusi bilo za......nja sa srpskim narodom u Srbiji

Tja, da sam ja ovo napisao ti bi odnekle iskočio sa onim tvojim ološu jedan jeftino provokatorski, ko si ti predstavi se, ko te plaća da tako pišeš...!?!
Na sreću svih nas, ja nisam ti... Kao i na svoju sreću, hvalim te gospode Bože...
Preporuke:
17
26
11 četvrtak, 26 septembar 2019 17:49
penzioner Cviko,
Posle ovog pisma Rusija više nema prostora za bilo kakav manevar. AKo i posle ovog ambasador odbije predstavnike "Otadžbine" onda bi svima trebalo da bude jasno da nam ostaje samo ono naše "use i u svoje kljuse" ili nas neće biti. Ako nas primi, kažimo što hoćemo ali nemojmo od Rusa tražiti da budu veći Srbi od Srba. Oni su ipak Rusi. Dakle, trezno ...
Preporuke:
64
8
12 četvrtak, 26 septembar 2019 18:00
Aleksa
Bravo! Ništa dodati, ništa oduzeti.

Ja sam uveren da dobro znaju šta rade i sa kim imaju posla.

Kosovo je Srbija je Ruski Svet!
Preporuke:
40
4
13 četvrtak, 26 septembar 2019 18:19
ZR
Bravo za Kosovce.
I Đorđe i Sanda i Ivan Ivanović iz "Naših" već odavno javno govore o puno ovih teza koje su navedene u pismu, o tom nepostojanju ikakve dugoročne ruske spoljne politike u Srbiji, koja se svodi isključivo na šlihtanje onome ko je na vlasti i kasnije iščuđavanje, iznenađenost i uvređenost kada im nešto nije po volji. Tu skoro smo na primeru onog podužeg teksta mogli da vidimo koliko čak ni ruska elita i "balkanolozi" zapravo ne poznaju ovdašnje prilike.
Mi jednostavno moramo da shvatimo da Rusija ne može-neće-ne želi da na pravi način pomogne ni svoje sunarodnike u Ukrajini, pa kako će tek onda da misli o nekom Kosovu.
Preporuke:
44
87
14 četvrtak, 26 septembar 2019 19:37
Zavarivač
Ja kao rusofil nemam ni najmanje poverenja u zvanični Kremlj , mnogo je tu nejasnoća i nedoslednosti. Ruku na srce kada vidim " zvanični Beograd" ne mogu da ih krivim za sve ali opet jako dobro znaju da su Srbi jedini narod u Jevropi koji bi ovog trenutka stao uz njih a opet ovako ponašanje ?!!
Preporuke:
18
1
15 četvrtak, 26 septembar 2019 19:39
sami po koji put u istoriji
Naprasno penzionisanje Rešetnjikova,bio je znak za razmišljanje.
Osionost vladara ima podršku Zapada ali i istoka,izgleda.
Da li su se oni već dogovorili,logično je pitanje.
Baš kao što su se velike sile dogovarale kada je izostala pomoć Rusije i kada su ustanici prepušteni sebi i Turcima na samim početcima stvaranja nove srpske države.
Ili 99-te...
Kakvo razočarenje.
Otrežnjenje je najkraći put da se stane na noge i misli svojom glavom.
Spasa nam nema,propasti ne SMEMO
evo kako Sputnjik vidi otpor autokratskom režimu:
Nedaleko odatle, Rektorat beogradskog Univerziteta okupirala je grupica studenata. Njih deset ili petnaest danima u zgradi kampuju, piju vodu i jedu sendviče i ne dopuštaju zaposlenima da dođu na svoje radno mesto.

Ta zakržljala „replika“ 1968. i 1996. godine na sve može da liči, osim na studentski protest. Nisu tu ustali ni fakulteti ni studentski domovi, niti su probuđeni mladalački ideali i prkosne slobodarske strasti..
Preporuke:
14
4
16 četvrtak, 26 septembar 2019 19:40
Pele
Nema od sadasnje vlasti Rusije za Srpski cilj nista, to nam je i Putin pokazao slikajuci se stegnutih ruku sa trgovcem organa i ubicom i zlocincem Tacijem. Dogovori podela uticaja za ovaj deo Sveta je izgleda vec napravljen i mi smo pusteni niz vodu, delom i zato sto je Rusima procena dobra da je vecinski deo naroda vec pecen i prodao dusu za novac i da nismo ozbiljni po pitanju pruzanja otpora sto i jesi u pravu. Rusija gleda da ocuva svoj kapital i investicije. To nam se pokazuje svaki dan sa njihovim delima. Ja ih i ne krivim, veliki deo naroda se pokvario i prodao bi se
Preporuke:
12
3
17 četvrtak, 26 septembar 2019 20:00
Prosto ne mogu da verujem...
... da je neko od nas Srba stavio sve ovo na papir.

Dakle, nismo baš svi zaglupaveli.
Preporuke:
26
2
18 četvrtak, 26 septembar 2019 20:03
Petar Pantelić
Srbi valjda nikada neće shvatiti da su u Rusiji na vlasti sovjeti, kao što su u Srbiji komuno-partizani. Sovjeti će, zbog toga što je Srbija pružila utočište belogardejcima, uvek biti protiv Srba. Rusa u Rusiji ima koliko i Srba u Srbiji - malo.
Preporuke:
15
7
19 četvrtak, 26 septembar 2019 20:32
Bojan, Priština
Rusima smo mi samo moneta za potkusirivanje, oni se nisu založili za svoj narod u Donbasu, nisu učinili puno kada su u Odesi spaljivali žive Ruse, a neće im se srca mnogo potresti ni oko Srbije - a tek za Kosovo i Metohiju, zobole ih uvo kolko i za lanjski sneg.

Ali samo ne znam odakle ovoliko čuđenje, ako se kod nas zapatilo toliko protuva, što ih se u Rusiji nebi zapatilo još više?

Uostalom nije ovo prvi put, setimo se kako je u San Stefanu umalo Leskovac, Vranje i Gnjilane umalo osvanulo u Bugarskoj, kao što su osvanuli Vidin i Velbužd u kojima tada uopšte nisu znali za Bugare.

Ili, treba čitati kako opljuvani a najimniji moderni srpski kralj Milan imao muke sa njima.
Preporuke:
18
5
20 četvrtak, 26 septembar 2019 20:41
...
Ne znam koliko je umesno javno prozivati RF? Ambasadori ne komuniciraju javno! Nažalost Rusija je od Oktobarske revolucije stalno na silaznoj putanji svoje istorije. Od nekadašnje najveće svetske imperije sa najvećim brojem stanovnika, iza Kine, dospela je u današnju veoma tešku poziciju. Smanjena je sa 23 mln kv km na 17. Koliko otprilike ima današnja RF. Broj stanovnika se prepolovio! Istorija je bila surova prema Rusiji i ruskom narodu. Pored unutrašnjih brojnih neprijatelja tu su viševekovni istorijski vanjski neprijatelji. Od katoličkih Tevtonskih vitezova iz 13. v., preko Mongola, Poljsko-litvanske države, Šveđana, Osmanlija, Francuske, Britanije, Nemačke, AU, Japana, rusofobnog nacisocijalizma, sankcija itd.. Ni veće države ni više neprijatelja! Danas RF, ostatak ostataka, nakon svega ima udružene skoro sve ranije joj neprijatelje iz njene istorije na čelu sa SAD. Mora se imati razumevanje za njenu situaciju da bi se shvatile njene realne mogućnosti u pružanju pomoći.
Preporuke:
14
12
21 četvrtak, 26 septembar 2019 21:03
"Panter"
Svaka čast i hvala vam, braćo sa Kosova.
Preporuke:
19
1
22 četvrtak, 26 septembar 2019 21:23
Mirko
Draga braćo,
Nije bilo davno kada je Engleska pripremila dokument u UN da se Srpski narod proglasi kao genocidan, zbog projektovane zapadne laži o Srebrenici. Rusija je dala VETO na taj engleski plan. Međutim, već neko vreme strahujem da ta ista Rusija na napravi dobro zamotanu pogodbu na relaciji Krim - Kosovo i Metohija. Ipak, nadam se da se to neće desiti.
Preporuke:
9
2
23 četvrtak, 26 septembar 2019 21:29
Kosovo na Pinku
Eno ga Harčenko sa gospođom Vučić,na Pinku,gde bi,odgovara na njene neprimerene stavove,kao da je ona ambasadorka,o nikad boljim odnosima(njenog Ace)sa Rusijom.
Jadno i providno.
Preporuke:
17
1
24 četvrtak, 26 septembar 2019 21:41
bravo
Pametno, odmereno, argumentovano, svaka čast ovim ljudima i nadam se da ćemo dočekati da takvi vode Srbiju umesto kafanskih galamdžija.
Preporuke:
15
2
25 četvrtak, 26 septembar 2019 21:43
100
Ma ne čujemo odavno šta Vulin misli ? Šta ako Aco kaže da Kosovo treba dati ?
Vulin će nakon tog : " To je dalekovidna i dalekosežna poruka vidovitog predsednika "
Preporuke:
11
1
26 četvrtak, 26 septembar 2019 22:35
@ZR
Slažem se sa vama, žao mi je da ste dobili toliko minusa od zaljubljenika u Rusiju.Mogao bih reći da sam i ja lično vezan za taj veliki slovenski narod, ali kad vidim šta nam Putin radi, kako povladjuje ovoj sns pošasti, sa nevericom zaključujem da Rusija nije spremna da nas zaštiti.Dati pravom diktatoru neki skupoceni orden je krajnje neumesan čin ruske vrhuške. Ovoj ruskoj postavi ja više ne verujem, isto za Kinu.
Propast uplašenog srpskog naroda, prestravljenog divljačkim bombardovanjem !
Nema se u koga uzdati.
Preporuke:
13
5
27 četvrtak, 26 septembar 2019 22:35
neko
Rusi su jedno, a ruska vlast je nešto sasvim drugo. Srbi su jedno , a srpska vlast je nešto sasvim drugo. Tako je od pamtiveka, a zašto ne bi bilo i danas? A, biti jedan od svetskih gazda(ruska vlast)podrazumeva i "dilove" sa ostalim svetskim vladarima. Na nama je, najpre da to shvatimo, a onda prihvatajući činjenice , pokušamo da razmišljamo srpski. Nije lako, ali je jedini izlaz!
Preporuke:
12
3
28 četvrtak, 26 septembar 2019 22:39
Ah
Problem Rusa je što uvek rade samo sa vlastima čak i kad je ta vlast naopaka. Nažalost tu nema pomoći, takva im je geopolitika čak i da shvataju problem ne treba očekivati ništa više nego od onog srpskog seljaka koji je rekao Vuku Draškoviću - Mlogo mi se sviđaš, glasaću za tebe kad budeš vlas'.
Mora opozicija da shvati da prvo moramo sami sebi da pomognemo da bi nam drugi pomogli.
Ako toga nema teško da su Rusi najkrivlji.
Preporuke:
18
4
29 četvrtak, 26 septembar 2019 22:50
mrljavko
eh, naivni li su il' se samo prave.
Ono Dzordz Busa mladjeg : "Il' si s'nama il' protiv nas."
To pristoji samo jakom, a ne nejacnom.

Da budemo i otvoreni i samosesni.
Rusija vodi svoju mucnu politiku, koja nije ni jednostavna ni laka.

Veoma je svesna da je NATO agresijom izgubila odredjene teritorije uticaja.
Ona se NATO-u nije vojno konfrontirala, jer nije tada bila u stnju i defakto je vojno izgubila rat.
Mi smo pali u zonu okupacije NATO.
To je prava, jasna i svesna istina.

Zato je Rusija posle odigrala odrdjene revans potze u zonama s daleko boljom logistickom podrskom za nadomestaj onoga sto se moglo da nadometi.

Niko nije rekao da je ona napustila Srbiju, vec srpsko pitanje NATO okupacije nije ni malo i ni jednostvno, pa su svi potezi van granica rloznosti sadasnje stanje geoplitickih teritorijslnih podela mogu samo da dovedu do velikog rata.
To ne bi bila pametna politika.

Uostalom, zbog koga. Pogledajte samo Crnogore kao logisticku pouzdanicu.
Preporuke:
10
1
30 četvrtak, 26 septembar 2019 23:04
ANALITICAR
ZR

Zanimljivo da nikada ne propustate sansu kao rusofob i mrzitelj Rusije da za propast Srbije optuzite Rusiju i Ruse a ne vas gradjane Srbije. Nije Rusija srusila drzavnika Milosevica i dovela CIA DOSovce nego su to uradili gradjani Srbije sledeci CIA revoluciju koju je vodio americki pukovnik Helvi a pare je davao Soros izdajnicima iz DOSa u Budimpesti. Covece sta treba da Bocan Harcenko radi ? Da nazove Putina da Putin posalje GRU i FSB da sruse Vucica. Kada bi to Rusija uradila prvi bi ti kazao eto Rusi hegemoni ne daju nam da zivimo slobodno. Je li ti tvoj predsednik Vucic veleizdajnik danas u USA kazao da Srbija "zeli na Zapad". Zasto obmanjujes srpski narod da Rusija ne podrzava Ruse u Ukrajini. Ko brani i hrani Donbas . Ti ili Rusija. Ko je vratio Krim da opet bude Rusija , ti i Vucic ili Rusija odnosno GRU ruska vojna obavestajna sluzba zajedno sa SVR spoljnom obavestajnom sluzbom Rusije. Ja sam samo napao Bocan Harcenka zasto ostro ne stiti 1244. Nastavak sledi...
Preporuke:
13
10
31 četvrtak, 26 septembar 2019 23:11
ANALITICAR
ZR

-2-

Dakle, sta je poenta moje dvije objave. Kosovsko-metohijski Srbi su se obratili ambasadoru Rusije Bocan Harcenku jer znaju da voli nas Srbe jako. Bio je ambasador u Sarajevu i bio je sam kontra kompletnog Zapadnog establismenta u Federalnom Sarajevu braneci Banja Luku, Dodika i Srpsku. E bas zato sam napisao post svoj danas (cirilicom) da me frapira to da cak i Bocan Harcenko nece JASNO DA IZADJE I DA KAZE Rusija ne stoji iza nikakvog razgranicenja. Rusija voli Srbiju i branice 1244 cak i ako izdajnik Srbije pokusa da izda Kosmet a to je djubre Vucic. Je li to tesko Bocan Harcenku. Vidi li Rusija da Srbija bukvalno kopni. Rusa ima samo u Rusiji 115 miliona, oni su sila, veliki narod a nas Srba u Srpskoj i Srbiji pao je broj za vise od milion i ima nas u Srpskoj i srbiji skupa samo 6.7 miliona. Srbija svaki dan gubi 100 do 110 ljudi zbog monstruma Vucica, odlaska ljudi i katastrofalnog nataliteta i raspada zemlje. Kako Rusija ima srca da gleda raspad Srbije ?????
Preporuke:
12
5
32 četvrtak, 26 septembar 2019 23:18
Nenad
Bravo za bracu sa Kosmeta.
I da, neko je gore napisao, a to definitivno trebamo uzeti u obzir kad o bilo cemu razmisljamo. Harkov je na granici sa Rusijom i nacisti dan danas ubijaju i muce Ruse u Harkovu i nista im se zbog toga ne desava. Kao ni u o Odesi ni ostatku Malorusije. Sta mi onda da ocekujemo? Dobrovoljno su povukli svoje vojnike sa Kosmeta. Kad bi to Amerikanci ili Englezi uradili? Da se dobrovoljno povuku odnekle? Pomoc u sticanju nezavisnosti Crne Gore, Deripaska i ekipa, koji su pod direktnom kontrolom Kremlja. To su dva krajnje neozbiljna i strateski prema Srbima katastrofalna poteza i to je uradjeno bez da ih je neko pritiskao nesto posebno. I sad ova bezuslovna podrska AV'u, ili stvarno ne vide ko je AV, u sto sumnjam, ili nam ne zele dobro. Ne znam, zao mi je sto logicka dedukcija dovede do ovakvih zakljucaka.
Preporuke:
15
5
33 četvrtak, 26 septembar 2019 23:25
Oposum
Bravo braćo iz "Otadžbine! Zaista je najzad vreme da se Rusija, zvanična Rusija ne ruski narod naravno, najzad opredeli na koju će stranu, da nam ne kuva žabu i ona, sramota je, ničim to nismo zaslužili! Volimo Rusiju iskreno i u nju se uzdamo i nije red da nas opet izigraju kada su nam najpotrebiji! Neka se najzad izjasne za koga su! Ne mogu istovremeno biti i za Rezoluciju SB UN 1244 i da podržavaju "sve ono što Beograd i Priština dogovore" jer je to u strašno velikoj koliziji jedno sa drugim i strašno cepa Međunarodno pravo! Neka se ne igraju Rusi sa ovim stvarima, to bi poručio Bocanu jer, sada smo mi na udaru, sada nas cepaju, ne podrže li našu celovitost, sutra će ONI biti na udaru! Odmah čim sa nama završe stvar NJIH če napasti, napašće im Novorusiju, napašće im Krim, saterati ih onako po Bizmarkovom planu skroz u ugao, podržaće Ukrajince i naoružati ih do zuba te pustiti ih s lanca na njih! Znaj Bocane da smo danas mi na udaru, ne pomognete li nam, sutra ćete vi biti na redu!
Preporuke:
14
3
34 petak, 27 septembar 2019 00:28
Gordana
Ruski principijelni stav nemesanja u unutrasnju politiku drugih zemalja je za svako postovanje , ali kada je ponasanje na medjunarodnoj sceni odavno preslo sve granice, ne samo tog stava, nego otvoreno intervenise i smenjuje rezime po svetu, i kolonijalizacij teritorija koje smatra da joj trebaju, ovakav nacin vise nije prihvatljiv i razuman.
Zbog takve (ne ) aktivnosti Rusije Ukrainu je zadesila ova nesreca. Da li je odvejenje Krima dovoljna satisfakcija za ostatak zemlje!? Zbog toga je Crna Gora ovo sto je sada i sto NIKADA nije bila. Tako je Bugarska, Rusko miljence u istoriji, postala americka baza, Rumunija, Poljska, ...
Mnogo smo se, i jos uvek se UZDAMO, u pomoc i podrsku Rusije, jer druge mogucnosti i nemamo. Nije dovoljno, draga braco, samo glasanje u UN. Mora se ucinite vise kako bi smo opstali!
Ne moze se deliti ordenje izdajniku, lazovu i uzurpatoru na vlasti, zbog principijelne politike. Treba mu pokazati gde mu je mesto i upozoriti ga da to na cini!
Preporuke:
15
2
35 petak, 27 septembar 2019 00:34
dr
"Otadžbina": Otvoreno pismo ruskom ambasadoru u Beogradu Aleksandru Bocan Harčenku - šta je stvarni stav ruske politike prema južnoj srpskoj pokrajini


Braćo Srbi, mi imao samo jednog saveznika. On se zove BOG. Dao nam je najbolji jezik i pismo na svetu, radi istine. Od tog srbskog pisma i jezika mnogi drugi NEM(c)I narodi naučiše da govore i pišu. Kada Boga napustimo, izdamo, okrenemo mu leđa, tada nam se dešavaju loše stvari kao što je to slučaj poslednjih 7 (sedam) vekova od ukupno 7528 godina srpske istorije. Ruski NAROD jeste Srbima bratski narod, ali to nije UVEK bila i ruska država. Treba razumeti bratski ruski narod i rusku državu, njihove trenutne mogućnosti, moranja i ne moranja. Velika se sila i na njih obrušila. ”Svet je ovaj tiran tiraninu, a kamoli duši blagorodnoj” - P.P. Njegoš. A srbski narod ima najbolju poslovicu za objašnjenje geopolitičkih prilika u kojima se Srbija nalazi poslednjih 100 godina: ”Use i u svoje kljuse.
Preporuke:
18
2
36 petak, 27 septembar 2019 02:41
Rusi, braćo
ako ste bili kukavice '99. kad nas je fašistički Zapad napao, nemojte to biti danas i sutra!
Preporuke:
31
2
37 petak, 27 septembar 2019 06:38
GUBITAK ZA HRISCANSTVO
Ako nista drugo, gubitak, tj predavanje teritorije Srbije od oko 11000kmkv Albancima, vecinski muslimanima, bilo bi nepovratni gubitak HRISCANSKE ZEMLJE, istorijsko povlacenje pred, ustupanje i uzmicanje muslimanima! Jesu Nato i muslimani tu dosta ulozili, ali ako im se sada prepusti Kosmet, otvorena su im vrata za dalje sirenje muslimanskih zemalja, upravo kako je bilo i u proslosti!
Preporuke:
9
0
38 petak, 27 septembar 2019 08:57
Spiridon
@ ANALITIČAR
Vidi li Rusija da Srbija bukvalno kopni. Rusa ima samo u Rusiji 115 miliona, oni su sila, veliki narod a nas Srba u Srpskoj i Srbiji pao je broj za vise od milion i ima nas u Srpskoj i srbiji skupa samo 6.7 miliona. Srbija svaki dan gubi 100 do 110 ljudi zbog monstruma Vucica, odlaska ljudi i katastrofalnog nataliteta i raspada zemlje. Kako Rusija ima srca da gleda raspad Srbije ?????

Eno ti genija moj analitičarski novi tekst Nikite Bondarjeva iz Ruskog instituta za strateška istraživanja (RISI), pa vidi šta jasno, glasno i nedvosmisleno kaže za Vučića, koji je po njima bolji da bolji ne može biti, odnosno opozicija je izdajnička a Vučić je za Ruse. Idi lepo pa pročitaj natenane, pa onda sledeći put razmisli kada ljude manje zaslepljene od tebe nazivaš rusofobima...
Preporuke:
8
10
39 petak, 27 septembar 2019 09:06
Bogi
Bravo braćo Srbende,
po Rusima (a kad su nam pomogli...) udri - Zapadu se (a kad su nam odmogli...) vrni.
Preporuke:
5
4
40 petak, 27 septembar 2019 09:14
56
Konuzin: Ima li Srba u Srbiji?
Srpska politička scena: Svaki Srbin jedna partija.
Prozivaju se lopovi, a ne hapse se.
Korupcija, despotizam, izdaja...
Isticanje nasilja na prve strane štampe, neodgovoran odnos prema egzodusu radno i pronatalitetno sposobnog dela stanovništa, prebacivanje tereta toškova na roditelje đaka prvačića (dužni da donesu fotokopir papir da bi učiteljica mogla štampati test đacima)
Pa kako bez Srba i jedinstva među njima da nam Rusi pomognu?
Kako podići Srbiju, u raljama lopova, korupcije, despotizma i izdaje?
Kome se boriti za Srbiju, kada imamo neodgovoran odnos prema najmlađima?
Preporuke:
9
2
41 petak, 27 septembar 2019 09:23
Dragan
Direktor Rotšild banke za sektor Istok je Gerhard Šreder, on je istovremeno u Gazpromu, Severnom toku...eto jedan primer. Ili da se vide ko su članovi Upravnih odbora VTB banke i Sberbank.

I Rusija je u Sistemu!
Preporuke:
7
3
42 petak, 27 septembar 2019 09:26
ANALITIČAR
56U pravu ste. Koga Rusija da spašava, izdajničku Srbiju gde patriotske Dveri jedva prelaze cenzus a gde stranka najvećeg .... u Srbiji Vučića koga savetuju ubice Srba Bler i Kempbel dobija 45%. Neka mi bilo ko kaže da je ijedan član SNS Srbin ?Srbin koji zaokruži šiptarski SNS koga savetuje Bler, stranku koja šampanjac pije sa ubicom Srba Haradinajem.STRAŠNO.& spiridonDezerter, dezerter to si tijeftini trol
Preporuke:
4
2
43 petak, 27 septembar 2019 09:45
ANALITIČAR
ZAPAD U PANICI! Ruske specijalne jedinice u Libiji pripremaju obrt

27-09-2019

Ruski specijalci se, kako se izveštava, nalaze na terenu u Libiji – na već prepunom bojnom polju, pored UAE i Turske – podržavajući generala Kalifa Haftara i njegovu dugogodišnju ofanzivu glavnog grada Tripoli od američki podržane Vlade Nacionalnog sporazuma (GNA).


U Gruziji Rusija pregazila amerikance 2008, u Siriji Rusija drži 2/3 zemlje a izrael priznaje da Rusija dobija rat. Evo sada i u Libiji Rusija dobija protiv amerikanaca. General Halifa Haftar koga podržavaju Moskva i Kairo dobija rat protiv terorista koji su srušili Gadafija a to su pod kontrolom Nju Jorka i Pariza. Svugdje Rusija dobija ratove kontra USA uključujući Venecuele. Ali samo IZDAJNIČKI ESTABLIŠMENT SRBIJE neće da pozove Ruse.
SRBIJA JE UMRLA 2000 05.10.2000.
Preporuke:
6
0
44 petak, 27 septembar 2019 09:53
ANALITIČAR
AMERIČKI ANALITIČARI: Kako se spasiti od rakete „Cirkon“ koja za 60 sekundi preleti 160 km?!

26-09-2019

Ruske hiperzvučne rakete „Cirkon“ predstavljaju izuzetno veliku opasnost za USA ratnu mornaricu. To se pre svega odnosi na nosače aviona, jer je ova raketa i namenjena za takve zadatke. Radi se o projektilu koji može da dostigne brzinu koje je nezamisliva (11,000 km/č). Upravo ova brzina ne ostavlja praktično nikakvo vreme za eventualnu reakciju sistema PVO/PRO.TAKVU SUPERSILU kao što je Rusija izdajnički establišment Srbije nije pozvao da Rusija napravi vojne baze u Srbiji. A tek glupost priča da je Srbija okružena NATO-om. Pa Rusija je odbranila Venecuelu koja je od Rusije udaljena pola sveta a kako ne bi branila Srbiju od koje je deli samo RUMUNIJA. Ali kako očekivati da bandit, kriminalac i psihopata Vučić pozove Rusiju da brani Srbiju kada je juče izjavio svojim Zapadnim gazdama u Nju Jorku da Srbija ŽELI NA ZAPAD i kada u OUN daje KiM.
Preporuke:
6
1
45 petak, 27 septembar 2019 13:59
bane
Još jednom bravo za "Kosovce" i komentatore koji su ubedljivo i argumentovano dokazali da je rusko savezništvo neiskreno, nekorisno i koristoljubivo. Eto, Karađorđe je zbog Rusije izgubio i glavu i dražavu, a Miloš sve suprotno. Nije se Miloš Veliki uzdao u Ruse, nego u sultana i beogradskog pašu. Pouka? Manimo se iracionalne ljubavi i slavjanofilstva, držimo se sultana iz Bele kuće i paše sa Dedinja. Ne traže oni da budemo vazali, kao Marko Kraljević i Despot Stefan, nego samo "Partnerstvo za mir". Ne traže danak u krvi, niti harač, traže samo normalizaciju, implementaciju i stolicu u UN. I da priznamo genocid, itd. Prvi korak, demonstracija dobre volje, je da Srbi izađu na "kosovske izbore". Ja neću, živim daleko i baš me briga i za Ruse i za sultana i za bašibozuk "srpsku listu". Nego, vi braćo iz Otadžbine, budite pametni, držite se uz skute sultanu. Napadajte Vučića i Ruse, tako se osvaja sloboda, a ne iracionalnom epikom i borbom za neku pravdu. Bog je visoko, Rusija daleko.
Preporuke:
4
6
46 petak, 27 septembar 2019 14:03
Turas
Komentari -
(...) ...Mora se imati razumevanje za njenu (RF) situaciju da bi se shvatile njene realne mogućnosti u pružanju pomoći."
Ovo je danas realnost . Niko od nas na NSPM nije upoznat sa pravim stanjem i mogućnostima Rusije , da bi mogli da je osuđujemo . Mi smo braća rođena , i kako volimo Srbiju (ovde nisu baš svi zaljubljenici u svoj narod)tako volimo i Rusiju . I KADA NAS VLADA RUSIJE BUDE OSTAVILA NA CEDILU , ZAPAMTITE RUSKI NAROD NEĆE ! Takođe moramo uzeti u obzir našu internu zbilju . Što je naša odgovornost ! Ne zaboravite reči Konuzina ! Na kraju , moramo sačekati Vučićevu odluku da bi mogli da zauzmemo određen stav . Jeste da ne obećava ništa dobro ali ...
Preporuke:
8
2
47 petak, 27 septembar 2019 19:09
Radovan Ždrale
Negdje duboko u svijesti našeg čovjeka, mistično i neobjašnjivo, a budno kao mlad ustanak, na straži svojih nada i vjere u ono za šta je pregnuo, svijetli danonoćno, nikad ne zalazeći, jedno blistavo sunce s jačom svjetlošću od kosmičkog, sunce koje zovemo - Rusija!
Kada mislimo o vremenu naše buduće sreće, mi vidimo lice Rusije. Kad se na naše glave sunovrate sve nesreće ovoga svijeta, a nema ih koje nas nijesu za grlo stezale, kada sve zamukne od patnje i beznađa i zagasne svaki znak života, izdaleka nam svijetli svemoćna, tajanstvena, zavijana sibirskim snjegovima, a škrta u znacima naklonosti, svijetli kao zvijezda Danica na našem mračnom nebu beznađa.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner